Negen prominente Limburgers hebben aangifte gedaan tegen PVV-leider Geert Wilders. Zij vinden dat Wilders vervolgd moet worden voor haatzaaien tegen moslims en beweren dat de inmiddels overleden leider van de centrumpartij, Hans Janmaat, is veroordeeld voor veel mildere uitspraken. Dit meldt dagblad De Limburger.
Tot de groep behoren onder meer emeritus-hoogleraar internationaal recht Theo van Boven, voorzitter Saadane van de Limburgse Islamitische Raad en predikant At Ipenburg. In de aangifte wordt een aantal omstreden uitspraken van Wilders opgesomd.
Reacties
Het lijstje wordt steeds langer ...
J.B. van Heutsz | 22-03-08 | 08:01
Goedzo! er bestaan gelukkig ook slimme verstandige nederlanders! aanpakken die haatzaaier!!
wereldzenders | 22-03-08 | 08:02
en zij zaaien haat tegen Wilders, en zo blijven we aan de gang
Schaar | 22-03-08 | 08:04
Weer een stelletje oogkleppen dat buigt voor de islam
burgerservicenummer | 22-03-08 | 08:04
Janmaat leefde in een veel vrijer klimaat, zonder groeiende terroristische dreiging en Marokkaanse en Antilliaanse straatbendes door heel Nederland.
Wilders benoemd gewoon de werkelijkheid.
Calastir | 22-03-08 | 08:06
J.B. van Heutsz | 22-03-08 | 08:01
Na de film wordt het vanzelf weer korter.Als al die slijmjurken eindelijk eens doorkrijgen hoe het werkelijk zit.
rokertje | 22-03-08 | 08:08
@wereldzenders ik vindt het wel erg ver gaan om limlanders te vergelijken met slimme verstandige nederlanders. zijn zelf onderontwikkeld.
ben het meer met burgerservicenummer eens.
Mr. Hankey | 22-03-08 | 08:09
Het werd tijd dat een moderne hoogleraar van 74 en twee geloofstrollen, die werkelijk denken dat er iemand op een wolkje het Al bestiert, actie ondernamen.
Als je Wilders vervangt door Leen en alle andere woorden door joden staat er heel wat anders. Wat dan ongeveer net zoveel zeggingskracht heeft. En intussen neemt de non-existente god (de ezel) Reve nog maar eens in diens geheime jongensopening en lacht zich een kriek.
MeMyself | 22-03-08 | 08:13
Janmaat is veroordeeld voor de haatzaaiende verkiezingsleus "vol=vol". Als je iedereen voor het gerecht brengt die nu zoiets zegt, zal het erg druk, zeg maar 'vol', worden bij de rechtbank. Lijkt me dat de veroordeling van vol=vol een politieke beslising was van de rechter.
lijn5 | 22-03-08 | 08:17
Alle aangiftes tegen wilders zijn niet serieus. Alleen bedoeld ter bevordering van de aandacht voor de aangever, een beetje nepotisme dus.
J.B. van Heutsz | 22-03-08 | 08:17
haatzaaier aanklagen? gaan ze dan ook de haatbaarden aanklagen die hetzelfde tegen ons prediken .. dat zal wel niet sie gaan ze wel weer onder hun dekbedje van links socialisme knuffelen en vooral geen strobreed in de weg leggen .. en een paar tonnetjes subsidie toe voor zo'n nieuw efteling hotel
de SENSEI | 22-03-08 | 08:17
@mezelf
het is nog vroeg
de SENSEI | 22-03-08 | 08:20
wilders is not limburg.
glasbek | 22-03-08 | 08:21
Ojee,De katolieke kliek doet ook ze stinkende bek open.
fuck you.
tempel 3 | 22-03-08 | 08:21
wilders is not limburg.
glasbek | 22-03-08 | 08:22
Wordt Janmaat zelfs opgegraven om Wilders tegen te houden? Het is toch ondertussen bekend dat zelfs Wouter Bos nu kritiekloos dezelfde uitspraken kan doen waar Hans "Landgenoten" Janmaat destijds voor verketterd werd. Het zal Wilders allemaal aan zijn geblondeerde reetharen roesten, weer wat extra aandacht voor hem. Maak de man nou geen martelaar in de ogen van sommigen met zulke ongestructureerde akties.
Weest gegroet | 22-03-08 | 08:23
De Taliban en Hammas is trots op jullie, ga zo door.
paintitred | 22-03-08 | 08:23
't Wordt tijd dat er een snel eind komt aan al die frivoleuze rechtszaken op kosten van de gemeenschap. Laten ze bv. maar eens 50000 euro storten, die ze pas terugkrijgen in het geval de rechter ze gelijk geeft.
Knuckle Sandwich | 22-03-08 | 08:24
word wakker het zonnnetje is al op, en de koffie staat klaar - jammer dat er nog zoveel oubakken denkers rondlopen. zelfde kliek liep voor de oorlog met gebroken geweertjes op de revers.
sillón | 22-03-08 | 08:25
Dat feestje op de Dam wordt ook heel gezellie vandaag, ik hoor dat ze Hedy d'Ancona hebben opgegraven!
spuitje11 | 22-03-08 | 08:27
@spuitje11 | 22-03-08 | 08:27
Ja de lijken zijn weer opgewarmd! Het wordt weer een echte linkse zombies optocht. Voor hen niet te hopen dat er kaalkopjes komen die het niet eens zijn met dit wanvertoon ...
J.B. van Heutsz | 22-03-08 | 08:29
geert doe de film eens uitbrengen dit weekend kunnen we wat anders gaan doen 2de paasdag .. chips biertje erbij en lekker kijken
de SENSEI | 22-03-08 | 08:30
Ik snap jullie niet. Wat is er nou mis met het aanpakken van iemand die haat zaait??of het nou wilders is of een baard aap van mij mogen ze haatzaaiers morgen al stoppen met roken!!haat zaaien is zooo 1930/40
wereldzenders | 22-03-08 | 08:32
Vandaag een dag van schaamte voor Nederland.
Zo jammer! | 22-03-08 | 08:32
Haatzaaien ... wat is dat nu?
Voorbeelden van haat zaaien zijn bijvoorbeeld homo's beschimpen en beweren dat ongelovigen dood moeten.
Dat heb ik Wilders nog niet zien doen.
noorderling | 22-03-08 | 08:33
Wilders uit zijn mening, dat kan overal behalve in Nederland. Grijs 1 bedankt!
huismerk | 22-03-08 | 08:35
Honderden mensen roepen dat ze aangifte doen tegen Wilders. En vervolgens blijft het stil. Is het dus weer standaard geblaat van die linkserts en doen ze uiteindelijk geen aangifte of worden die aangiftes gewoon meteen de prullenbak in gedonderd omdat ze toch geen kans maken?
Sinar | 22-03-08 | 08:35
die seniele nazi J.A.A. van Doorn woont ook in Limburg, zal ook wel hebben meegedaan met deze aangifte.
zum kotzen | 22-03-08 | 08:37
hmmm.......
-
"Bouchaib Saadane heeft een verrassende kijk op de PVV-voorman. Gelovige moslims mogen Wilders best dankbaar zijn, zegt de voorzitter van de (Nederlands-) Limburgse Islamitische Raad. "Wilders heeft er wel voor gezorgd dat er wordt gesproken over de islam. De Koran is door veel niet-moslims gelezen; de islam krijgt flinke aandacht. Dankzij Wilders." (nieuwsfeit.nl)
-
Ondankbaar varken dus, die Saadane!
C. M. Carlier | 22-03-08 | 08:38
Foute kop.
Moet zijn: Limburgers gaan Geert nog groter maken.
Aktivist | 22-03-08 | 08:38
@Zo jammer! | 22-03-08 | 08:32,de schaamte voorbij zeg maar gerust.
@wereldzenders | 22-03-08 | 08:32. Ik snap jou ook niet.
braadlap | 22-03-08 | 08:39
* Proest* !
Negen prominente "Limburgers"....
"Limburger" 1: emeritus hoogleraar Theo van Boven is duidelijk van Boven de Moerdijk.
"Limburger" 2: Bouchaib Saadane (bijgenaamd Sjeng) van de Limburgse Islamitische(?????) Raad....
Er is in Limburg maar één raad en dat is de Raad Van Elf.
"Limburger" 3: Cor Spreeuwenberg (volle neef van Ellah Vogelaar) van het revalidatiecentrum (sic) (need I say more?) Hoensbroek.
"Limburger(ster)" 4: Madelon Djajadiningrat(???????)-Nieuwenhuizen(????) historisch antropoloog en auteur......
Haar echtgenoot is de uitvinder van de Limburgse vlaai.
"Limburgers" 5 t/m 9 hebben ook typische "Limburgse" namen en willen anoniem blijven (iets met asielaanvraag en valse paspoorten).
wachtmeester de bruy | 22-03-08 | 08:42
Laat maar komen die film, is me wel opgevallen dat er in heerlen(limburg) Ook veel politie rondloopt. Wat niet normaal is. Achja hebben ze ook wat te doen.
lowryder | 22-03-08 | 08:43
triest
konthoofd | 22-03-08 | 08:44
Geert ik steun je.
dhimmi-volk ga lekker emigreren naar zandbak en daar staan knikken.
pepewewe | 22-03-08 | 08:46
Dat van Janmaat klopt wel, maar dat wil nog niet zeggen dat we Wilders daarom ook de mond moeten snoeren. Zij die anderen de mond willen snoeren zijn de ware fascisten.
Chiant | 22-03-08 | 08:54
Dit is juridische stalking. In een normale rechtstaat is zoiets verboden. In dit apenland kan het allemaal maar, en wordt dit gedrag zelfs aangemoedigd. Zo heeft de politie een project "hatecrimes". Dom en gevaarlijk.
www.elsevier.nl...
Mark d'Aviano | 22-03-08 | 08:54
Een standbeeld voor Hans Janmaat. Die was z'n tijd ver vooruit!
sr69 | 22-03-08 | 08:56
Had men toen janmaat een beetje meer serieus genomen, waren er nu minder problemen geweest. Moet ik er wel bij toegeven dat de persoon Janmaat daar ook niet bepaald aan begedragen heeft, maar dit terzijde....
VonHierbisGinder | 22-03-08 | 08:58
Het maffe is dat juist de tegengeluiden zich sinds de aankondiging van de film beziggehouden hebben met haatzaaien en polariseren. Wilders heeft zich hoofdzakelijk schuilgehouden. Want hij is de enige in dit land die WEL bedreigd wordt.
azijnseikerT | 22-03-08 | 08:58
www.google.com...
Het geheime wapen van Wilders.. niet verder vertellen..
LuftBalloon | 22-03-08 | 08:59
Het lanverradend gespuis komt uit de riolen. Dat krijgt dhr Wilders dan toch maar mooi voor elkaar.
HP | 22-03-08 | 09:00
Zolang er vanuit mosketen haat wordt gezaaid , islamitische basisscholen hun leerlingen vertelt dat de Islam belangrijker is dan de Nederlandse grondwet, mag Wilders daartegen ageren. Punt uit.
fuckje | 22-03-08 | 09:00
WIlders zegt nauwelijks wat, alle marketing wordt door zijn politieke tegenstanders al voor hem gedaan.
Lobo | 22-03-08 | 09:01
LuftBalloon | 22-03-08 | 08:59
*fluisterend* google?
azijnseikerT | 22-03-08 | 09:04
In feite probeert men de mening van veel Nederlanders weg te procederen.
Ik kan ze nu al vertellen of ze daarin zullen slagen.
Knuckle Sandwich | 22-03-08 | 09:04
Ze moeten Wilders verplicht een tube tweesecondenlijm voeren en z'n handjes afhakken.
* | 22-03-08 | 09:05
Iets met een pot een ketel en een kleur die over het algemeen geassocieerd wordt met luie allochtonen.
Weet ik veel? | 22-03-08 | 09:05
Wie haat zaait zal wat oogsten?
Frotklob | 22-03-08 | 09:06
'K zit er aan te denken om voor de volgende uitgave van de Koran een voorlezing af te dwingen zodat bij beledigende teksten voor atheisten uitgave verboden wordt ..
noorderling | 22-03-08 | 09:08
Daar ga je Geert. Zelfs je eigen boertjes uit de provincie keren je nu de rug toe. Daaag!
Bijstandskoning | 22-03-08 | 09:09
Dat verbaast me niks, DSM is in handen van Saudi Arabie, dus ze moeten wel.
woestijnvos | 22-03-08 | 09:10
noorderling | 22-03-08 | 09:08
Het uitgangspunt van het boek is voor mij al beledigend. Daar hoef je geen passage voor te lezen.
azijnseikerT | 22-03-08 | 09:11
@fuckje
En niet vergeten dat je als moslimjongere krijg geleerd om de jodenvervolging te ontkennen. Mocht iemand je dat toch met verstand bij willen brengen, dan mag je met agressie reageren om je gelijk te halen.
Het_leuke_zuiden | 22-03-08 | 09:11
@ sr69 | 22-03-08 | 08:56
-
een bekende uitspraak van partijvoorzitter janmaat over minister van Justitie ernst hirsch ballin is dat deze "geen hoge functie mag bekleden, want hij is van joodse komaf".
-
lijkt me niet iemand om trots op te zijn, die janmaat.
glasbek | 22-03-08 | 09:12
wereldzenders | 22-03-08 | 08:32
Dat bedoel ik nu ook. Haatimams zaaien haat. Wilders zaait haat. Beiden moeten het land worden uitgedonderd. Sommige mensen hier begrijpen niet dat PVV'ers en extremistische moslims in feite één pot nat zijn.
Bijstandskoning | 22-03-08 | 09:12
Als mensen het haten dat de waarheid over hun religie aan het licht komt en je verkondigt de waarheid, dan is dat blijkbaar haatzaaien.
harl | 22-03-08 | 09:13
Ja, kapodtmaken die jodenknecht met zijn dubbele agenda.
volksmenner | 22-03-08 | 09:14
Dit is toch echt niet 'negeren' hoor !
Een Soort Iets | 22-03-08 | 09:15
Bijstandskoning | 22-03-08 | 09:12
Jij scheert weer over 1 kam. Je hebt ook gematigde PVVers.
azijnseikerT | 22-03-08 | 09:15
Laat de hooglereraren dan richtlijnen formuleren waarlangs Geert (wij) onze mening/opvattingen/bezorgdheden op effectieve wijze kunnen uiten.
Want bewezen is dat 'zachte' taal tot dovemansoren is gericht. Nu dat Geert cs. eindelijk het politiek-maatschappelijke debat tot serieus niveau heeft op weten te krikken - waar miljoenen Nederlanders decennia op hebben zitten wachten - is hiermee impliciet sprake van discriminatie volgens de debat-angsthazen. NEE, helemaal niet! Wij hebben ook rechten in dit land. Wij mogen denken dat de Koran een facistisch boek is en we mogen dat dan ook zeggen om andere burgers (kiezers) daarop te attenderen.
Hans Janmaat is inderdaad om geringere uitspraken veroordeeld maar deze profeet had wel gelijk! Met andere woorden: een veroordeling hoeft niet altijd te betekenen dat de staat gelijk heeft. Ook het rechtssyteem dwaalt wel eens. In dit geval met zeer grote gevolgen: NL is een mislukte multicultistaat geworden. Een groot debacle. Zou de Nederlandse politiek toentertijd de profetiën van de Doctorandus derieus hebben genomen, dan was Dhr. Wilders mogelijk nu gewoon bedrijfsleider bij Morres Wonen geweest. Eigenlijk moeten deze heren Limburgers de staat aanklagen voor hun bewezen mismanagement dat aanwijsbaar tot polarisatie en afstotingsverschijnselen heeft geleid..
michello | 22-03-08 | 09:20
debijstandskoning krijgt al een dikke zwans zodra de naam Wilders valt...kan ie weer lekker gaan mekkeren zonder enige inhoudelijk verhaal..
hij is gewoon een Wildersfetisjist
deafhaalchinees | 22-03-08 | 09:20
mietjes zijn het... net als wilders zelf trouwens... :P
Frankos | 22-03-08 | 09:23
Ach ja, je wilt in de hemel komen en hebt geen idee hoe. Dan ren je gewoon met de meute mee in de hoop dat het goed komt. Lekkere geestelijken...
NoMinister | 22-03-08 | 09:23
Goed idee bijstandskoning. flikker alle haatimams, straatterroristen en aanverwant volk eruit en we hebben wilders alleen nog maar nodig om een bezem door het ambtenarenapparaat, belastingen, defensie, financien, sociale zaken, onderwijs, de zorg, alle soepsidies, het koningshuis en economische zaken te halen. Verder kent dit land immers geen problemen en wanbeleid. Klaar is kees.
Lucifer | 22-03-08 | 09:24
Janmaat is inderdaad veroordeeld voor lichtere uitspraken.
De *logische* conclusie zou dan ook zijn dat het tijd wordt voor eerherstel voor Janmaat. Maar nee, helaas, deze 'prominenten' trekken precies de foute conclusie.
Diadem | 22-03-08 | 09:25
Tot de groep behoren onder meer emeritus-hoogleraar internationaal recht Theo van Boven, voorzitter Saadane van de Limburgse Islamitische Raad en predikant At Ipenburg. In de aangifte wordt een aantal omstreden uitspraken van Wilders opgesomd.
-
...o.a. een dementerende sukkel met pensioen, een haatbaard en een laffe drol doen aangifte tegen Wilders... nou nou, poeh poeh...
Bertus Betonsloper | 22-03-08 | 09:25
@azijnseikerT | 22-03-08 | 09:15
bull shiit er bestaan geen gematigde pvve's en anders: waarom hoor ik ze niet???*lol*
wereldzenders | 22-03-08 | 09:28
Zojuist met Char gesproken.
Allah heeft haar verteld dat alle moslims sukkels zijn en als ze nog langer vlaggen in de fik steken in plaats van zichzelf, dan krijgen ze die 72 maagden ook niet meer.
Dan roept Allah nog even op tot het volgende:
Bericht voor alle zelfmoord terroristen, iets voorzichtiger zijn met opblazen, het stikt van de gehandicapte moslims hierboven, maak jezelf liever van kant door verhanging dan hebben we nog wat aan je.
't Oosten vh land | 22-03-08 | 09:30
@wereldzender
Ik ben 50% PVV-er... De ander 50 ben ik Trots Op Nederland...
Tommygunner | 22-03-08 | 09:32
wereldzenders | 22-03-08 | 09:28
er bestaan ook nog geen gematigde NIET pvv'ers... waarschijnlijk nog veel meer dan er pvv'ers zijn...
Bertus Betonsloper | 22-03-08 | 09:33
wereldzenders | 22-03-08 | 09:28
:-) je had de voorzet op mezelf door.
azijnseikerT | 22-03-08 | 09:36
Dat zullen ze toch zeker moeten voorleggen aan de Raad Islamitische Federaties, of is dit al gebeurd?
.
glasbek | 22-03-08 | 09:12
Bewijs graag !
Vast van horen zeggen......
Wijze van Zion | 22-03-08 | 09:37
"Het mooie van vrije meningsuiting is dat je altijd weer verrast wordt door de schaamteloosheid van degenen die haar willen beknotten"
donek | 22-03-08 | 09:38
@ Diadem | 22-03-08 | 09:25
De weduwe Janmaat heeft na de moord op Fortuyn al eensch eerherstel via de "rechter" proberen te krijgen.
Abgewiesen door den linkschen Ziegensock "Roland Freisler".
Terwijl ondertussen iemand in een kelder in Delft ligt die -weggejorist-
wachtmeester de bruy | 22-03-08 | 09:38
"negen prominente limburgers"wat klopt er niet aan deze zin????
en bovendien: limburgers bemoei je niet met onze binnenlandse zaken!
elsol | 22-03-08 | 09:41
Wat verlang ik naar een zelfstandige republiek Groningen, met Johan Remkes als president, en dan lekker geen flikker meer met al dat gezeik te maken hebben!
fuckje | 22-03-08 | 09:44
'Men kan gelovigen die onze vrijheid van denken bedreigen, niet hard genoeg beledigen, moslim, christen, of wie ook' - Theo van Gogh
docker | 22-03-08 | 09:45
Laten we Limburg teruggeven aan de Belgen. We nemen ze toch niet serieus.
Droge_Droom | 22-03-08 | 09:47
Hoe laat begint het gedoe in Amsterdam en wanneer vallen daar de eerste buien?
J.B. van Heutsz | 22-03-08 | 09:47
Wanneer word er eens een muur om limburg geplaatst?
Het is dat het de kortste weg naar Duitsland is anders zou niemand weten wat limburg was.
69 | 22-03-08 | 09:49
"Je hebt ook gematigde PVVers"
azijnseikerT | 22-03-08 | 09:15
Ik neem aan dat dat ironisch bedoeld was. Mocht dit niet zo zijn, dan breng ik je graag de beroemde uitspraak van Barry Goldwater in herinnering:
"Extremism in the defense of liberty is no vice."
Knuckle Sandwich | 22-03-08 | 09:50
Deze amerikaanse professor protesteert tegen het protest van de Moslims.
Het bestuur van de universiteit staat tenminste achter hem.
De professor roept op zijn mail over de hele wereld te verspreiden.
sheikyermami.com...
.
express | 22-03-08 | 09:50
@ fuckje | 22-03-08 | 09:44
Remkes is al president van het Genevergenootschap.
Is niet te combineren met, hoewel.....
wachtmeester de bruy | 22-03-08 | 09:52
En waarop is Janmaat veroordeeld ?
- Eigen volk eerst
- Vol is vol
- Weg met de culturele samenleving
.
That's it.
Wijze van Zion | 22-03-08 | 09:57
En waarop is Janmaat veroordeeld ?
- Eigen volk eerst
- Vol is vol
- Weg met de muliti-culturele samenleving
.
That's it.
Wijze van Zion | 22-03-08 | 09:57
Wijze van Zion | 22-03-08 | 09:37
-
vast? dat uw visies gebaseerd zijn op aanames wist ik al. dat u veel niet weet, is nu ook duidelijk.
-
archief.trouw.nl...
-
janmaat deed de uitspraken destijds in elsevier. beetje googlen, net zoals u bij de talmud doet, Wijze.
-
"...minister Hirsch Ballin (Justitie), die volgens Janmaat vanwege zijn joodse achtergrond niet in het kabinet thuishoorde..." >>
-
www.groene.nl...
-
u heeft zeker vroeger CD gestemd?
glasbek | 22-03-08 | 09:59
Wijze van Zion | 22-03-08 | 09:37
-
donderdag 20 januari 1994
Janmaat eist vertrek Hirsch Ballin omdat minister een jood is
Van onze parlementsredactie DEN HAAG - Minister Hirsch Ballin (justitie) moet aftreden omdat zijn vader een uit Duitsland gevluchte jood is. Dat zegt Centrumdemocraten-leider Janmaat deze week in het weekblad Elsevier.
In het verkiezingsprogramma van de Centrumdemocraten 'Oost West Thuis Best' wordt het mensen van buitenlandse afkomst verboden om een openbare functie te vervullen. Pas nadat zij drie generaties lang in Nederland hebben gewoond, mogen mensen uit deze familie actief worden in het bestuur.
Het PvdA-Kamerlid Apostolou zou daarom moeten vertrekken (“Die zit nog steeds half met zijn gedachten in Griekenland”), evenals staatssecretaris Gabor (natuurbeheer), die in Hongarije is geboren.
Gabor en Hirsch Ballin moeten hun kwaliteiten maar in het vrije beroep ontplooien, aldus de CD-leider.
Over Hirsch Ballin zegt Janmaat: “Dat de vader van Hirsch Ballin als jood voor de oorlog uit Duitsland is gevlucht, kan ik wel begrijpen. Maar waarom naar Nederland? Dat is nooit duidelijk gemaakt. Lag dat land soms het dichtste bij? Sprak dat land hem aan? Of was het alleen maar, omdat ze hier terechtkonden? Dat joden als nomaden trekken wil ik ze niet kwalijk nemen, maar openbare functies mogen ze dan niet bekleden.”
Minister Hirsch Ballin wil niet reageren op de uitspraken van Janmaat.
Overigens zegt Janmaat ook in het interview dat hij niet antisemitisch wil zijn, omdat dat hem geen verkiezingswinst zal opleveren: “Met antisemitisme trek je geen stemmen.”
Copyright: Trouw
glasbek | 22-03-08 | 10:00
@fuckje | 22-03-08 | 09:44
blijf van onze groningen af!ik studeer daar aan de rug en vind het een super stad! vooral het uitgaan.
dat jij daar woont vind ik eeb belediging voor Groningen! ze hadden jou er uit moeten flikkeren! ook omdat ik mijn gs t'chirt nog steeds niet heb!
wereldzenders | 22-03-08 | 10:01
De islamisering van de maatschappij:
Ik mag jou wel een teringlijer noemen, maar jij mag mij niet een teringlijer noemen.
Crak-ho | 22-03-08 | 10:02
wachtmeester de bruy | 22-03-08 | 09:38,
Heb zo'n vermoeden wat is weggejorist... In 1979 sprak HM de Koningin de woorden 'Nederland is vol, ten dele zelfs overvol'. Toen Janmaat riep: 'vol is vol' en 'eigen volk eerst', werd-ie veroordeeld wegens discriminatie. (Mag je je het belang van Nederlanders in Nederland voorop stellen, is dan de vraag.) In die uberpolitiekcorrecte jaren '90 was Janmaat de vleesgeworden duivel, nu nog hoor ik aarzeling in iemands stem als Janmaat ter sprake komt: je moet daar nog steeds heel voorzichtig mee zijn. In de ogen van deze Limburgers volstaat een verwijzing naar Janmaat om iemand buitenspel te zetten... NBK en NIF streven in hun propaganda bewust naar dezelfde demonisering van Geert Wilders. Schokkend vind ik 't als ik zie hoe gemakkelijk omroepen, BN'ers daarin meegaan.
Koning Koel | 22-03-08 | 10:08
glasbek | 22-03-08 | 10:00
Was het nu omdat Hisch B. een Jood is, zoals Elsevier suggereerde, of omdat Hirsch B. van Duitse afkomst is (minder dan 3 generaties) zoal Hans J. stelde?
Staaltje contxtvervalsing IMHO. Hans J. werd toentertijd door bijna iedereen genegeerd en gedemoniseerd, remember?
michello | 22-03-08 | 10:08
Nederland wordt (en ik voel me daardoor ook beledigd) beledigd door Afghanistan door onze drie kleur te verbranden.
En waarvoor omdat er een film op komst is waarvan nog niet een beeltje te zien is geweest.
Dus is het niet de film maar de Taliban die de militaire daar weg willen hebben zodat ze weer vrij spel hebben voor hun Opium velden.
Het begint me onderhand zo de strot uit te komen dat ik vandaag of morgen niet meer voor mezelf in sta.
Als er nog een keer een zo`n allochtoon opzettelijk tegen me aan loopt in de stad sla ik erop.
De Islamitische wereld moet lekker zo doorgaan.
Ik pik het niet langer meer!!!!!
Jaapioooo | 22-03-08 | 10:08
@#Wijze van Zion | 22-03-08 | 09:57
bent u er weer???doe es iets met uw leven ! en ga wijsheid zoeken ! wil je?
wereldzenders | 22-03-08 | 10:08
En toch kan ik niet boos worden op hen die aangifte tegen Wilders doen.
Ze zijn zo ontwapenend die genetisch mislukten...
paost712 | 22-03-08 | 10:09
is er nog iemand in de zaal die Wilders NIET wil aanklagen?
deafhaalchinees | 22-03-08 | 10:09
Ik dacht dat Limburg onafhankelijk geworden was?
DeRuk2008 | 22-03-08 | 10:11
Van Boven bont, van Onderen stront zegt het spreekwoord.
bosbaan | 22-03-08 | 10:12
@Koning Koel | 22-03-08 | 10:08
hm de koningin moet natuurlijk zonder hoofdletters, net god en allah
Koning Koel | 22-03-08 | 10:13
michello | 22-03-08 | 10:08
-
leest u zelf wat janmaat zegt: "... maar openbare functies mogen joden niet bekleden." duidelijke taal.
glasbek | 22-03-08 | 10:14
wereldzenders | 22-03-08 | 10:08
Geheel en al niet nodig, dat moest u weten als u mij leest.
Daar staat tegenover dat bij u de nodige buizen kaduuk zijn, het elementaire kristal niet werkt en u waarschijnlijk nog slechts op de watergolf uitzendt...... Maar wel met veel stemmen!
Wijze van Zion | 22-03-08 | 10:15
Jaapioooo | 22-03-08 | 10:08
Relax man. Die sukkels die denken dat de Nederlandse straat van hun is (moehaha) zijn het niet waard om voor in de bak te zitten. De rekening presenteren we hen op gepaste wijze via onze Nederlanse methode. D.w.z. weigering bij de discodeur, weigering bij de werkgevers, afstoting uit de samenleving enz. Ik zou als Moslim niet in het huidige NL willen wonen, daar zou ik mij te goed voor voelen. Keep smiling and voting.
michello | 22-03-08 | 10:19
@Jaapioooo | 22-03-08 | 10:08
wat heeft Afganistan met een maroc( zoals ik) te maken???
en waarom zijn daar militairen? dat ze daar achterlijk willen leven is hun recht!
en dat jij goed keurt dat dat land bezet is is net zo achterlijk als zij daar zijn.
om maar te zwijgen over het feit dat jij wilkeurige bi cultureel een stomp wil geven.
de islamischtische wereld reageert op de achterlijkheid van het westen!
vooral op die aap bush en de usa! actie reactie. en ik vind dat de moslims nog mild zijn. we spreken over 1.2 miljard mensen. en daarvan is maar een 0,0001 procent boos. laat staan als 100% procent van de moslims echt boos gaan worden? ( worden ze niet want ik ben zelf moslim, en weet dat de islam vrede is)
wereldzenders | 22-03-08 | 10:20
glasbek | 22-03-08 | 10:14
Er staat: *DAN* niet bekleden. Erg belangrijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-(
michello | 22-03-08 | 10:21
tiefus links
corriebrokken | 22-03-08 | 10:22
@Joris
Sorry voor de uitroeptekens, ik was ietwat opgefokt.
michello | 22-03-08 | 10:22
glasbek | 22-03-08 | 09:59
Vrees dat Janmaat dat op grond buitenlandsche -Duitse_ afkomst heeft gezegd.
Maar in dit twijfelgeval gun ik de eer aan u !
En neen, ik heb nimmer Centrum Democraten gestemd.
Het siert u niet en is tevens onfatsoelijk, zaken aan elkaar te verbinden.
Uw deductie is niet uw sterkste punt...... (wat wel?)
.
Meen ook dat ik u wat links had verstrekt....
Wijze van Zion | 22-03-08 | 10:23
glasbek | 22-03-08 | 10:14
Hardleers. Het ging er niet om dat HB joods was of Duits, Janmaat betoogde dat men minstens drie generaties Nederlands moet zijn om openbare functies te mogen bekleden. Bijvoorbeeld, om te voorkomen dat dubbele loyaliteiten ontstaan. Does it ring a bell? Klinkt redelijk toch? Wat jij doet, is inderdaad contextvervalsing. Zoiets deden de media bij Fortuyn die door een journalist van de Volkskrant werd gevraagd te kiezen tussen artikel 1 en, ik meen, artikel 6. Hij koos artikel 6 en vervolgens schreven alle kranten dat Fortuyn het discriminatieverbod wilde afschaffen.
Koning Koel | 22-03-08 | 10:23
Koning Koel | 22-03-08 | 10:23
???
Op 9 februari 2002 zei PF in een interview in de Volkskrant over de islam onder andere: "Ik haat de islam niet. Ik vind het een achterlijke cultuur", "Overal waar de islam de baas is, is het gewoon verschrikkelijk" en: "Als ik het juridisch rond zou kunnen krijgen, dan zou ik gewoon zeggen: er komt geen islamiet meer binnen". Ook zei hij dat hij af wilde van "dat rare Grondwetsartikel: gij zult niet discrimineren", "als dat artikel betekent dat mensen geen discriminerende opmerkingen meer mogen maken".
michello | 22-03-08 | 10:32
@ Gaksbek
Ben net bezig mijn spandoek gte schilderen voor hedenmiddag :
.
TEGEN RACISME EN DISCRIMINATIE dus TEGEN DE ISLAM
.
Kannie er mee door zo, of moet ik het u en die anderen uitgaan leggen!
Wijze van Zion | 22-03-08 | 10:33
wilders is niet stuk te krijgen het enige wat hem kan stoppen is de kogel
bossebol | 22-03-08 | 10:34
Theo van Boven zun dochter heeft een scheef gebit van het met de kop tussen het dichtgeklapte schrijfbord houden op school,dat vertelde me daarnet Leen nog.
sjwetzkop | 22-03-08 | 10:38
TEGEN RACISME EN DISCRIMINATIE dus TEGEN DE ISLAM !
* begint idem te schilderen.....
Creaguurder | 22-03-08 | 10:38
Verraad op hoog niveau?
grote haas | 22-03-08 | 10:40
Nog 1 keertje dan.
“De botsing die we waarnemen in de wereld is niet een ‘clash of civilisations’; het is een botsing tussen tegengestelden, tussen twee tijdperken. Een botsing tussen een mentaliteit die in de Middeleeuwen thuishoort en een andere mentaliteit, die thuishoort in de 21e eeuw.”
www.homepages.hetnet.nl...
Koevoet | 22-03-08 | 10:40
belachelijk initiatief.. in Limburg heeft de PVV veel meer steun als in de rest van het land en ook de SP is er relatief groot terwijl het CDA er niet meer zo zeker is van haar sterke positie... het anti-centraal en anti-regeringsstemmen mogen deze politiek geëngageerden wijten aan hun eigen falen.. ze strijden tegen de symptomen van hun eigen wanbeleid
nnnnnnnn | 22-03-08 | 10:44
Zooitje NSBers telt dit land nog steeds.
Aussie | 22-03-08 | 10:50
"predikant At Ipenburg": tja dat klinkt zo naar de NSB in mijn ogen
hangbuikzwijntje | 22-03-08 | 10:50
Haatzaaien? Janmaat?
Ik denk aan de massa betogers op het Binnenhof toen het democratisch gekozen kamerlid Janmaat zijn eerste gang naar de tweede kamer maakte.
Zelden zo een uitbarsting van haat gezien.
de honden blaffen... | 22-03-08 | 10:54
Europe's cultural suicide.
Gomer Pyle | 22-03-08 | 10:54
Koevoet | 22-03-08 | 10:40
Ja, ja, stiekem weglaten hè?
Als de Mohammedaandaan zich ergen over opwindt is het wel over het volgende:
.
"Daarnaast zegt zij dat de moslims wel eens een voorbeeld mogen nemen aan het Joodse volk"
Wijze van Zion | 22-03-08 | 10:56
Tja, in Limburg heb je dan ook alleen (over)last van drugstoeristen en -runners.
Kinderen die b.v. in Almere door Marokaanse en/of Antilliaanse straatbendes van 20 stuks tuig doorlopend worden bedreigd, een bus eerder naar school pakken, niet meer naar school durven, jonge Nederlandse meisjes van 15 jaar oud (!) worden potverdomme mishandeld en verkracht door 20 man tegelijk en wat doen onze lokale bestuurdes en de politie? Sinds Fortuijn nog steeds helemaal niks!
Daar heb je in het schijnbaar gemoedelijke Limbabwe dan ook geen last van. Begrijpelijk.
Aan de andere kant is het begrijpelijk dat er reacties als Wilders zijn, omdat mensen als Leon de Winter wel Wilders aanpakt, misschien op sommige punten terecht, soms ook niet, echter hij zou dan ook de slappe politiek en regenten van ons land op elk niveau moeten aanpakken die het zover hebben laten komen dat we in feite allang niet meer vrij zijn. In Almere kun je als jongere al niet meer met twee stelletjes naar de bioscoop, omdat je dan met z'n vieren tegen het samenscholingsverbod ingaat. We zijn dus allang gegijzeld door het Antilliaans en Marokaanse tuig. Jammer dan dat dat discriminatie genoemd wordt.
Ik noem het net als Geert Wilders een vrijheidsstrijd. Zal wel terrorisme genoemd worden, net als de vrijeidsstrijd van de Geuzen en de Palestijnen.
DeProfessor | 22-03-08 | 10:57
citaat: "Hans Janmaat, is veroordeeld voor veel mildere uitspraken."
Janmaat werd overigens zelf slachtoffer van een terreuraanslag van de "antifascisten". Het hotel brandde af, meerdere zwaargewonden, zijn secretaresse verloor een been.
De toenmalige BVD was vooraf op de hoogte.
Hiervoor werd niemand veroordeeld..
Koevoet | 22-03-08 | 10:58
@Koevoet | 22-03-08 | 10:58
Kennelijk werd / wordt de BVD / AIVD aangestuurd door links smerig achterlijk tuig uit Den Haag dat die aanslagen goedkeurde en vooraf niet liet ingrijpen.
Over terrorisme gesproken...
Of ze zijn echt volledig incabel wat ik overigens allang vermoedde.
Belastingambtenaren zijn trouwens ook terroristen, want ze boezemen elk jaar het hele land angst in.
DeProfessor | 22-03-08 | 11:02
Wijze van Zion | 22-03-08 | 10:56
Nog een leuke :
De wereld telt ca 13 miljoen Joden dat is 0.2 procent van de totale wereldbevolking maar telt maar liefst 164 Nobelprijswinnaars . Dat is andere koek, dan kinderen opleiden tot moordmachines. De Arabisch/Islamitische wereld telt ca 1.2 miljard moslims. Dat is bijna 20 procent van de totale wereldbevolking. In de laatste honderd jaar ontvingen slechts acht Arabieren de Nobelprijs, waaronder twee Arabische christenen en de vroegere president van Egypte Anwar Sadat en aardterrorist Yasser Arafat.
Au?
Koevoet | 22-03-08 | 11:03
Koevoet | 22-03-08 | 11:03
Tja, het vervelende is dat je op Mohammedanen intellectueel geen indruk maakt, zij kennen slechts de taal van "bedreiging en geweld".
Deze lieden gaan dan ook de plank volledig misslaan, althans wat er nog resteert om mis te slaan!
Het wordt simpelweg tijd om het licht voor ze uit te edoen, want imploderen, zoals het communisme, is een ijdele hoop.
Wijze van Zion | 22-03-08 | 11:08
DeProfessor | 22-03-08 | 11:02
Waarschijnlijk zowel links als incapabel. En waarschijnlijk werken ze nu bij de Belastingdienst, want ook die hebben deze eigenschappen in ruime mate. Een Nobelprijs voor Onbekwaamheid zou elk jaar naar het Keurkorps van de Belastingdienst gaan.
Koevoet | 22-03-08 | 11:09
Onbegrijpelijk dat zoveel mensen over een film struikelen waarvan nog geen minuut is uitgezonden. Terwijl het straat terrorisme, geweldsdelicten, homo vervolging, anti-Joodse uitspraken en het vervloeken van de Westerse maatschappij gewoon doorgaat. Overal ter wereld laten Moslims zien waarvoor de meeste mensen bang zijn. Het bedreigen van het vrije denken in de Westerse samenleving. Nee wereldzender, slechts 0,0001% van de Islamieten zijn boos. Vervelend dat er dan dagelijks aanslagen worden gepleegd in de naam van Allah. Dat dagelijks duizenden protesteren tegen het westen. Dat er dagelijks tot haat word opgeroepen tegen het Westen en de Joden. In Europa mochten de Islamieten zich ongestoord vestigen (men had ze immers nodig op de banenmarkt), ze mochten moskee bouwen, gebedshuizen, theehuizen, badhuizen etc. Ze krijgen overal miljoenen euro's aan subsidies. Maar nu langzaam de waarheid boven water komt over de Islam en de Koran zelf, doet men alsof ze al eeuwen lang onderdrukt en vervolgd worden. Hypocriet ten top!! Walgelijk om te zien hoe mensen als jij hier reageren terwijl jij van de belasting centen van hardwerkende burgers studiefinanciering krijgt om te kunnen studeren in Groningen. En dat jij mensen die PVV stemmen ziet als potentieel facistisch en racistisch. Wacht, zijn Moslims dan een ras? Oh, en gematigde Moslims bestaan ook niet. Je bent Moslim(gelovig) of Niet-Moslim(ongelovig). En zolang er in de Koran staat hoe men met geweld over Ongelovigen moet heersen, zullen er mensen als Wilders NODIG zijn om dit naar buiten te brengen en daar kritiek over te geven. En als Islamieten zo blijven reageren, betekent dat maar 1 ding. Wilders zou weleens gelijk kunnen hebben, en de Islam is bang om haar zogenaamde vredelievende boodschap van 'Islam is vrede' te verliezen. Moslims moeten maar eens toegeven, in plaats van achter de woorden discriminatie, facisten en racisme te verschuilen!
Indoneesje | 22-03-08 | 11:11
de honden blaffen... | 22-03-08 | 10:54
zelden zo'n uitbarsting van haat gezien?
je lag zekers te slapen toen die vliegtuigen in het WTC vlogen,of de aanslagen op Bali,in Londen en Madrid etc etc...
Anonymous=Legion | 22-03-08 | 11:13
@Koevoet | 22-03-08 | 11:03
De nobelprijs is dan ook een Jodenprijs, erg haatzaaiend dat ze die nooit aan moslims geven, want iedereen weet toch dat alle grote ontdekkingen en vrijzinnige kunst ter wereld direct of indirect van Allah komt?[/wereldzenders]
padjakker deluxe | 22-03-08 | 11:14
Janmaat werd dood gezwegen en de benen van zijn vrouw werden er afgeblazen met een bom. De nederlandse politiek keek gniffelend toe. God wat missen ze ze die tijd.
drijflijk | 22-03-08 | 11:16
Indoneesje | 22-03-08 | 11:11
zo is het maar net, ik begon mij ook al een beetje te ergeren aan wereldzenders. @wereldzenders: haha! Spiegeltje voor je koppie!
En inderdaad ben ik ook geen racist, wel een ongelovige, moet ik toch zelf weten, ik val er niemand mee lastig! Totdat het hard tegen hard gaat.
varkenspootje | 22-03-08 | 11:17
LOL@padjakker deluxe | 22-03-08 | 11:14
michello | 22-03-08 | 11:22
padjakker deluxe | 22-03-08 | 11:14
Arafat kreeg Nobelprijs voor de Vrede, dat was inderdaad een soort joodse humor..
sheikyermami.com...
NB Goedzo Indoneesje!
Koevoet | 22-03-08 | 11:25
WEG MET ONS
Wijze van Zion | 22-03-08 | 11:29
@Indoneesje | 22-03-08 | 11:11
Dagelijks worden er 5 kinderen vermoord door de usa bommen.
dagelijks staan er duizenden moeders voor een israelische poort te smeken om doorgang. ( terwijl op het achtergrond de joden lachen) dagelijks worden en 150 marocs de toegang tot een uitgaans gelegenheid geweigert. dagelijks moet ik mij op mijn werk en mijn studie vertellen dat ik GEEN terrorist ben!
dagelijks bid mijn moeder 5 keer per dag voor VREDE in de wereld! daglijks.......Flikker op!!! met je dagelijks!!!
en belasting centen??? wat heeft dat met ons te maken? ik stel voor dat alle allochtochten op een woensdag niet naar hun werk gaan.
kan je zien ! dat er meer is dan alleen 16 jarige kut marocs die waar geert zich aan ergert!!!!
wereldzenders | 22-03-08 | 11:31
@wereldzenders
om maar te zwijgen over het leed wat moslims elkaar aandoen in de lagerontwikkelde landen, DAGELIJKS!
Ik zeg altijd je hebt goede en slechte mensen, maakt niet uit welke kleur!
varkenspootje | 22-03-08 | 11:34
Ik ben het zat. Moslims moeten een keer het lef hebben om tegen hun eigen geloof te protesteren. Ze moeten een keer tegen al die vuile imams- die kansloze jonge Mocro's en ander op straathangend tuig, overtuigen dat homo's dood moeten en vrouwen als kolenzakken over straat moeten lopen-protesteren. Ik ben erg benieuwd naar Wilders' zijn film. Alleen maar om het feit dat het een ander geluid is dan dat van de polariserende media, die vooraan staat in het recht lullen van Wilders' uitspraken en de laffe politiek, die zich niet wil beroepen op vrijheid van meningsuiting. Voorlopig heeft niemand die kutfilm nog gezien. Dat er dan inderdaad zo veel mensen de straat op gaan, zonder ook maar iets te weten over de inhoud, vind ik kortzichtig en stompzinnig. Ik hoop dat de heer Wilders in zijn film voornamelijk put uit bestaande beelden en bronnen. Maar voor zijn eigen veiligheid -en die van ons- niet zijn eigen ongezouten mening visualiseert. Ik denk dat er genoeg materiaal is gegenereerd door de moslimgemeenschap zelf, die hun achterlijke cultuur, woedeuitbarstingen, haatzaaierij en terreur weergeeft. Daar kunnen we wel een film van anderhalf uur van vullen.
kees jaap | 22-03-08 | 11:38
@wereldzenders 11:31
5 kinderen die dagelijks worden vermoord door USA bommen? The religion of peace heeft anders ook een aardige dagelijkse score:
www.thereligionofpeace.com...
Aussie | 22-03-08 | 11:40
@varkenspootje | 22-03-08 | 11:34
Ik ben het met u eens:) maar waarom worden ze moslims genoemd?
volgens mijn mamma is binladin geen moslim! etc.
Snapt u wat ik bedoel?een dief is geen moslim! mag namelijk niet jatten, een moordenaar is ook geen moslim! maar waarom word ik hier zo in een hoekje geduwd?
ps: varkens zijn erg intelligente dieren intelligenter dan honden!
Snap ook waarom wij moslims hun mogen eten.
Het is alsof je eigen hond opvreet. * krijgt braakneigingen bij het idee*
wereldzenders | 22-03-08 | 11:41
@Aussie | 22-03-08 | 11:40
actie reactie schat! usa is begonnen!
wereldzenders | 22-03-08 | 11:46
wereldzenders | 22-03-08 | 11:31
Zou een klaagmuur voor Mohammedanen geen oplossing zijn? Wel zelf bouwen hoor !
Wijze van Zion | 22-03-08 | 11:46
wereldzenders | 22-03-08 | 11:41
Triest zoals moslims met dieren omgaan. Zag zelf hoe ze dieren ritueel slachten, daar kreeg ik braakneigingen van..
Koevoet | 22-03-08 | 11:48
edit : wereldzenders | 22-03-08 | 11:41
,,Snap ook waarom wij moslims hun mogen eten"
Snap ook waarom wij moslims hun NIET mogen eten
wereldzenders | 22-03-08 | 11:48
het is een wonderlijke wereld... Niemand weet wat de film precies inhoudt, en iedereen roept dat het niet kan en weet ik veel wat nog meer om de film op voorhand verboden te krijgen...
Hyppo Kriet | 22-03-08 | 11:53
Ach, geef die Wilders toch geen aandacht....!
dré oudman | 22-03-08 | 11:54
Zaai geen haat, zaai liefde! Is veel leuker om te doen.
Vergeten we dit trouwens niet door te geven aan de Afghanen, zodat ze een afgewogen oordeel kunnen maken over Nederland? *proest*
B. de Bouwer | 22-03-08 | 11:56
@Koevoet | 22-03-08 | 11:48
verdiep u erin! en u zult merken dat juist de moslims goed met de dieren omgaan.
Ik zelf heb zelf een kat, en mijn ma geeft elke dag brood aan de eendtjes.
en van ritueel slachten? is wetenschappelijk bewezen dat het dier geen pijn voelt.en dat het bloed met al de ziektes eruit is.
( best wel overna gedacht)
en verder ik persoonlijk vreet zo weinig vlees als het mogelijk is.
hoe jullie met dieren omgaan vind ik als moslim achterlijk! en totaal geen respect hebben voor het levende wezen.
wereldzenders | 22-03-08 | 11:56
Men zei dat Pim Fortuyn werd gedemoniseerd. Maar dat bleek slechts child's play vergeleken bij de wijze waarop al die zogenaamde "Ieslaam ies liefde!" schreeuwers achter Wilders aan gaan.
Als Wilders over een paar dagen op het Mediapark op de parkeerplaats ligt leeg te bloeden, gaat me dat niks verbazen. Al die zogenaamde self-proclaimed vooraanstaande figuren, imams en andere islamitische haatzaaiers hebben namelijk nogal wat labiele en uiterst agressieve fans die wel eens op hele andere ideeën kunnen komen dan het aanspannen van een kort geding.
Neon | 22-03-08 | 11:56
Ik snap ook niet waarom het zo moet van die allah, :
video.google.nl...
Koevoet | 22-03-08 | 11:56
Och gut, dalgelijks dit dagelijks dat. Je moeder bid dagelijks voor vrede op de wereld. Zo te zien is Allah dus niet machtig genoeg om vrede te brengen op deze aarde. En, flikker lekker zelf op!! Dagelijks vallen er tientallen doden in Pakistan, Afghanistan, Iran, Filipijnen, Thailand, Iraq etc omdat gelovigen in de naam van Allah zichzelfopblazen. Dagelijks moet ik mijn kritiek voor me houden over de Islam zonder dat ik als facisst of racist te boek staat. Dagelijks word mijn vriendin achterna gefloten enlastig gevallen door opdringerige moslim typetjes. Dagelijks word ik in het dagelijks leven en uitgaansleven geintimideerd door islamitische jongeren. Dagelijks worden er christenen, homo's, Joden vervolgd in Islamitische landen. Ja, dagelijks dagelijks dagelijks. En nog steeds helpen de gebeden van je moeder niet. Misschien bestaat Allah niet? Dus wat loop je nu te klagen? Oh ter informatie. Indonesia is het enige (Islamitische) land ter wereld dat openlijk banden onderhoud met Israel. En doen Olie magnaten uit Dubai en andere Oliestaten gewild miljoenen Olie dollars in de Amerikaanse economie investeren. Dus investeren ze hun olie dollars ook mooi in bommen die iedere dag 5 moslim kinderen doden.
Indoneesje | 22-03-08 | 12:00
wereldzenders | 22-03-08 | 11:56
Dat is t nu juist, ik héb me erin verdiept.
Als u dit gezien heeft, ben ik benieuwd naar uw commentaar.
Veel plezier. En wie bedoelt u met "hoe jullie met dieren omgaan vind ik als moslim achterlijk"?
video.google.nl...
Koevoet | 22-03-08 | 12:00
Deze "clash of cultures" is nog maar net begonnen. U bent getuige van de aanloop naar de moeder van alle oorlogen. WWIII in the making.
Pieter Bas | 22-03-08 | 12:02
Ze moeten Wilders verplicht een tube tweesecondenlijm voeren en z'n handjes afhakken.* | 22-03-08 | 09:05|||Das de islam. Heerlijk vredelievend. Allemaal naar de homeland ajb. Moe, doodmoe van dat kutgeloof.
RJFischer | 22-03-08 | 12:05
@wereldzenders | 22-03-08 | 11:46
Dat is te makkelijk makker.
Aussie | 22-03-08 | 12:05
@wereldzenders
"actie reactie schat! usa is begonnen!"
USA is begonnen? Was het niet zo dat er een terroristische aanslag was en dat ze daar op reageerden?
Het zijn de moslims die begonnen zijn met het opblazen en kapen van vliegtuigen en het uitmoorden van olympish atleten. Stelletje nutteloze laffe honden zijn het. Allemaal in naam van een of ander achterhaald geloof.
fappefras | 22-03-08 | 12:08
@Koevoet | 22-03-08 | 12:00
video.google.nl...
wereldzenders | 22-03-08 | 12:14
Eigenlijk had die Janmaat dus een vooruitziende blik.
pleurtop | 22-03-08 | 12:19
Indoneesje | 22-03-08 | 12:00
www.youtube.com/v/zZzO04cgRn0&hl
wereldzenders | 22-03-08 | 12:21
Wat een gejank. Die Limburgers weten niet waar ze over praten, Laat ze een paar weken in onze grote steden verblijven dan hervatten zij hun mening wel. Niet dat je dagelijks in aanraking komt met negativiteit, maar heb teveel gezien, gehoord en ervaren om nou te kunnen concluderen dat er teveel zogezegde moslims rondlopen, die zich moslim claimen, maar het niet naleven. Hypocriet volk. En dan heb je de extremisten, die zich god achten. Nou ik weet niet of ze de koran weleens gelezen hebben, maar ze interpreteren iedere letter zoals zij het blijkbaar zelf willen, want ik denk niet dat er een god zegt, voer maar oorlog om ze te laten luisteren! Overigens vind ik het een mens onterend geloof naar vrouwen toe.
Lady Lola | 22-03-08 | 12:22
Lady Lola | 22-03-08 | 12:22
..naar vrouwen, koeien en andere beestjes.
Koevoet | 22-03-08 | 12:26
Wereldzender: Ik weet niet waar dat filmpje over varkens op slaat. Maar zoals gewoonlijk heb je weinig in te brengen als er vele sterkere tegenargumenten komen op je inhoudsloze comments. Ik kan je dus nu niet meer serieus nemen.
Indoneesje | 22-03-08 | 12:30
@fappefras | 22-03-08 | 12:08
pardon!!! het zijn helemaal geen moslims!!!! wij moslims mogen geen onschuldige mensen vermoorden! dat ene aap dat doet en het in de naam van de islam doet , en dat jij het gelooft is niet mijn probleem maaar de jouwe! en dat ik niet treur om de doden in de oorlog erna in afganistan en irak zegt niets over mijn wel of niet moslim zijn ! maar meer dat ik het een domme actie vind! en Allah is met mij dat ik nog geen kinderen heb die aan deze waanzin mee willen doen. en ik kots op de televaag als ze spreken over : ,,ONZE jongens" beter is het : Onze Sukkels!!!
wereldzenders | 22-03-08 | 12:30
Lady Lola | 22-03-08 | 12:22
Wij limburgers wonen niet voor niks in limburg.
baca | 22-03-08 | 12:36
@Indoneesje | 22-03-08 | 12:30
Het doet mij ,erg pijn om te weten dat u mij niet meer serieus neemt:(
het varkens filmpje slaat op hoe de niet moslims de varkens behandelen!
immers varkens zijn slimme dieren!!!! en die moet je niet opvreten!!!
wereldzenders | 22-03-08 | 12:37
wereldzenders | 22-03-08 | 12:30
Als je je eigen religie en haar volgelingen niet kent...pleur op kleuter!
Wijze van Zion | 22-03-08 | 12:41
wereldzenders | 22-03-08 | 12:37
Misschien moet je toch maar eerst de hand in eigen boezen steken...
www.flurl.com...
Wishbone | 22-03-08 | 12:42
wereldzenders | 22-03-08 | 12:37
Koeien zijn kennelijk minder slim dan varkens, dus die mag je wel doodmartelen? Heel ziek.
Merkwaardig, en dan wel dat respect voor varkens....??!
Koevoet | 22-03-08 | 12:45
Ach...............laat meneer Wilders toch gewoon zijn film uitbrengen. Ik ben geen moslim, christelijk of wat voor geloofsbelijder ook. Maar het probleem van meneer Wilders lost zichzelf wel op. Hij zal dan spoedig verdwijene.
Ik zie een parrallel met Pim Fortuijn, die werd ook te machtig en in 1x was ie..... Simpel dood, hoe vreemd ook
UltimateMarcel | 22-03-08 | 12:47
-weggejorist-
mocro_slm | 22-03-08 | 13:02
Dit is voor hen die de islamieten en hun wetten/leiders een warm hart toedragen.
Als,over enige tijd europa,waaronder ook nederland,een fikse meerderheid
moslims op de bestuursstoelen hebben plaats genomen,zal de
stap van de extremisten niet groot zijn, om de gehele macht overtenemen.
En dan?,alle vrouwen geen eigen kleding/geen stemrecht/geen eigen vervoer/alle gelovigen 5x per dag naar de moskee,en iedereen doden die
de islam wetten niet gehoorzaamd.?.
VEEL PLEZIER.INTELECTUELEN,EN DOM AANHANG,GELIJK DE ISLAM AANHANG.
Dank u Geert dat jij dat virus tracht te bestrijden,al zijn mensen die dagelijks worden gehersenspoeld, niet meer tot zelf denken terug te brengen.
opiejopie | 22-03-08 | 13:03
@Lady Lola | 22-03-08 | 12:22
De verrijking van de cultuur door de muzelman heeft niet alleen plaatsgevonden in de Randstad maar ook in de provincie hoor.Steden als Venlo, en Heerlen hebben behoorlijk grote groepen allochtonen.Verder als geboren Limbo voel ik mij niet vertegenwoordigt door die 9 *kuch* "prominente 'Limburgers.
maagwand | 22-03-08 | 13:12
-weggejorist-
mocro_slm | 22-03-08 | 13:12
@wereldzenders | 22-03-08 | 12:30
-
"Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren(lees:christenen, Joden en ongelovigen)waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol."
-
At-Taubah:5
-
Dat soort teksten staan wel degelijk in de koran dus het is mijns inziens nogal dom om te zeggen dat islamitische terroristen geen moslims zijn, of probeer je ons een rad voor ogen te draaien dmv 'taqiyya'.
AeliusMaximus | 22-03-08 | 13:14
@AeliusMaximus
Het heeft geen zin om met argumenten te komen.We communiceren met autistische debielen.
maagwand | 22-03-08 | 13:25
Een apologetische moslim.... Ik denk dat Wereldzender een nieuwe stroming in de Islam heeft bedacht. Jammer dat ie daarin alleen staat. I
k zie 'm deze woorden namelijk nog niet zo snel in een moskee lallen.
Als ik een ding heb gezien in islamitische landen dan is het wel dat ze juist GEEN respect voor dieren hebben. En dan loopt er hier eentje te beweren dat ze juist respect hebben voor dieren. Zum kotzen.
Wereldzender. Als jij dan zo duidelijk wil beweren dat al die teroristen geen moslims zijn en dat islam echt vrede is waarom staat de rest van de moslimwereld dan niet op? Sta jij op in de moskee als de imam weer eens een litanie van haat de wereld in blert? Pas als jij openlijk een imam durft aan te vallen en zijn vriendjes van je af weet te houden dan zullen we hier meer respect voor je tonen. Maar zoals je er nu voor staat ben je een lachertje.
El_Rhialto | 22-03-08 | 13:29
mocro_slm | 22-03-08 | 13:02
Je vergeet nog hoer te roepen.
Zo jammer! | 22-03-08 | 13:35
Volgens mij zijn de enigste die haat zaaien diegenen die aangifte doen tegen Wilders en diegenen die de Koran als absolute ideologie omarmen. Wilders zelf zegt alleen maar de waarheid op een niet erg subtiele manier.
En zij die in de waan leven dat de islam de evolutie van de mensheid ten goede komt moeten nog maar eens goed naar de resultaten kijken (luister je wereldzenders?)
Dysforia | 22-03-08 | 13:38
Ik sprong voor Limburg altijd in de bres, maar deze Limbo's lezen duidelijk geen geen stijl. Het is duidelijk dat die film gewoon moet komen en dat de Limbo's de wet eens door moeten spitten Nog maar 1 n8je www.fitnathemovie.co.uk...
Feixer | 22-03-08 | 13:49
"Hans Janmaat, is veroordeeld voor veel mildere uitspraken." Argument van eenhersencellige halfaap. De tijden zijn veranderd, namelijk. Een maatschappij is in beweging, namelijk. In Janmaat´s tijden waren de Mohammedanen ook een stuk milder. Is dat jullie opgevallen, haat-jegens-Wilders-zaaiende Limbo´s? Terug naar school! Maatschappijleer! Vort!
sjoerd zwoerd | 22-03-08 | 13:50
goed zo help wilders maar aan 50 zetels Wilders is top weg met die stomme moslims en andere achterlijke gelovigen
p-aard | 22-03-08 | 13:52
En toch heb ook ik met Hans Janmaat te doen, en vreemd is dat allerminst. Maar weinigen hier hebben hem op een faire manier in de media kunnen zien. Zoek op internet filmpjes en zie hoe hij genegeerd en gediscrimineerd(!) werd. Hij had misschien scherpe leuzen, maar hij was iemand die ten alle tijden in DIALOOG ging.
Feixer | 22-03-08 | 13:56
Feixer | 22-03-08 | 13:56
Inderdaad, de gevestigde politiek was en is bang voor mensen als Janmaat, Fortuyn, Wilders, omdat ze een duidelijke stelling innamen. En de politiek hier is er één van pappen en nathouden, vooral iedereen te vriend houden met slap gedraai. Dus worden deze critici gestigmatiseerd, bedemonstreerd en gedemoniseerd, om de inhoudelijke discussie maar niet te hoeven voeren.
Ik noem het Demoncratie.
Koevoet | 22-03-08 | 14:09
@ mocro_slm | 22-03-08 | 13:02
Zielig heur, die eeuwige mosselobsessie met sjaapneuqen.. alleen maar leegte in de kamelenkop.. komt nooit meer goed
wopper | 22-03-08 | 14:30
Limburgse verraders, die waren in WOII ook het ergst.
Wijnand | 22-03-08 | 14:52
@ Sjoerd Zwoerd:
De tijden mogen dan veranderd zijn, de wet is dat niet. Dus Wilders is net zo strafbaar als Janmaat toen was.
Phoenix1977 | 22-03-08 | 14:55
@El_Rhialto | 22-03-08 | 13:29
heb jij een camera?
kom dan langs dan ga ik vertellen hoe ik als moslim de baardmensen en de nazis als wilders duivels vind!
moskee?? nee ik als moslim ga nooit een moskee in ! weet je waarom? 1 ik haat imams, en 2 ik wil mijn schoenen niet kwijt!
wereldzenders | 22-03-08 | 14:56
Wilders is een mavo kind vol liefdes vertriet.
het is niet voor niets dat ie een romeense h*r als vrouw heeft. ook eentje met een dubbele passapoort! vind ik persoonlijk niet erg. waar aan ik me persoonlijk wel aan stoor is de toon die hij spreekt! het is als ik het mag zeggen: een vuile nazi ! die vol haat zit! wie het niet met mij eens is ??? is stom en begrijpt niets van de wereld!
wereldzenders | 22-03-08 | 15:02
Phoenix1977 | 22-03-08 | 14:55
Idd kan je nagaan hoe de wet is mishandeld en misbruikt om iemand die de huidige problemen aanzag komen de mond te snoeren.
repulse | 22-03-08 | 15:04
In de aangifte wordt een aantal omstreden uitspraken van Wilders opgesomd. uhhh gaan we nu ook opsommen wat moslims aan diskriminerende opmerkingen roepen, en uitoefenen op straat, media, internet enz. wat een misselijk stelletje klootzakken
protonplof | 22-03-08 | 15:06
Nu komt toch echt de aap (moslim) uit de mouw. Continu loop je te janken over racisme en discriminatie van moslims. Je noemt jezelf een moslim, maar wacht: je gaat niet eens naar de moskee?? Ik vind dat jij je nu echt belachelijk hebt gemaakt. Hoe kan ik en andere reaguurders je nou serieus nemen als jezelf niet eens een echte islamiet bent? Hahaha ik lach me helemaal stuk. Volgens mij ben je best wel zielig. Zelf niet een goede moslim zijn maar wel hoog en laag discriminatie en racisme roepen tegen Geert Wilders die de Koran van voor naar achter en letter voor letter heeft gelezen. Hoe hypcriet kun je zijn. Maar dat doen jullie zogenaamde islamieten altijd. Je voelt je beledigd over uitspraken tegen de Islam? Je komt niet eens in de moskee, wat voor islamietje ben je dan?
Indoneesje | 22-03-08 | 15:07
wereldzenders | 22-03-08 | 15:02
nl.wikipedia.org...
Kijk met name even naar de kenmerken van sektes, denk dat je een hoop overeenkomsten zult zien
repulse | 22-03-08 | 15:08
Haha wat grappig, 9 prominente Limburers, waar hebben ze die vandaan gehaald ???? Bestaan die dan nog want er is niets meer prominent in 031 en al helemaal de Limburgers niet !!!!
Rein1808 | 22-03-08 | 15:09
Je hebt ook gematigde PVVers.
azijnseikerT | 22-03-08 | 09:15
*proest* De moeder alle contradictiones in terminis.
Bijstandskoning | 22-03-08 | 15:10
@wereldzenders | 22-03-08 | 15:02
Erg typisch dat je, wanneer je wordt geconfronteerd met feiten (in dit geval teksten uit de koran) of sterke argumenten, vervalt in schelden en holle retoriek.
AeliusMaximus | 22-03-08 | 15:14
@wereldzenders
Je durft nogal het 1 en ander te zeggen, zoals "wie het niet met mij eens is is stom en begrijpt niets van de wereld', alsof jij het evangelie verkondigt of alwetend bent. Als jij alles zo goed weet zou ik beginnen met wat aan mijn grammatica te doen want daar schort het nogal aan.
Rein1808 | 22-03-08 | 15:25
Over 10 jaar........ denk ik, dat deze wijsneuzen niet meer zo hard roepen.
Jandedenker | 22-03-08 | 15:41
@wereldzenders
U studeerd zeker geen nederlands in groningen, wel?
jopi | 22-03-08 | 16:00
@Jandedenker | 22-03-08 | 15:41
Over 10 jaar hebben we misschien geen Nederland meer.
Aan jou zal t wel niet liggen.
Koevoet | 22-03-08 | 16:30
Wijnand | 22-03-08 | 14:52
Doe je mond es spoelen, de limburgse mijnen hebben n fractie van hun capaciteit gedraait tijdens WO2, alleen dat al is meer protest dan wat welke hollander tegen de moffen heeft gedaan.
baca | 22-03-08 | 16:32
Zou die film er nou echt nog gaan komen? Als het allemaal een 1 april grap is dan zou ik dat wel heel kinderachtig vinden.
Aan de andere kant heeft Wilders nu zijn punt natuurlijk wel gemaakt. De islamieten reageren al aggresief zelfs voordat er maar iets getoond is. De lafaards beginnen al te janken over discriminatie voordat er ook maar iets getoond is. De randdebielen zeggen al sorry voordat er ook maar iets getoond is. Wereldzenders toont zich een dwaas. (overigens als er iets is waar de koran duidelijk over is dan is het wel dat afhakende moslims afgeslacht moeten worden).
Als dat eerder getoonde korte clipje echt uit Fitna kwam dan lijkt het me een gedegen analyse van de tekst van de Koran. Ik snap echt niet waarom dat zoveel commotie moet veroorzaken. Er staan gewoon foute teksten in de koran. Net als in de bijbel overigens, maar de bijbel hebben we 50 jaar geleden wel zo'n beetje afgeschaft.Die haatbaarden leven gewoon nog in de oude tijden en dat willen ze zo houden. Religie is macht en geld. Het is toch niet zo raar dat die haatbaarden dat niet kwijt willen raken. Zelfde in de VS met de christenen. Die hebben zoveel lobby groepen om het geloof maar in leven te houden Kijk maar naar dat hele idiote intelligen design geneuzel waarvan in een rechtzaak gewoon aangetoond is dat het een propaganda aanval was om het scheppings verhaal bij scholen door de strot te kunnen drukken. Religie is gewoon een busines.
Het trieste is dat die haatbaarden exact krijgen wat ze willen. Een chimpansee zoals Bush die een volslagen kansloze heilige oorlog tegen de islam start. Dat geeft natuurlijk wachtrijen in het terrorisme aanmeldings kantoortje. Alle commotie om deze film ook. De haatbaarden spinnen er garen bij.Maar goed, die film van Wilders lijkt me (afgaande op dat korte clipje) een goede opening in een debat. Ik ben het wel met hem eens dat we een keer paal en perk moeten gaan stellen aan die onzin. De koran is discriminerend ten opzichte van vrouwen en homo's. Het leidt overduidelijk tot agressie tegen andere bevolkingsgroepen. Dat moet op de een of andere manier toch een halt toe te roepen zijn?
fappefras | 22-03-08 | 16:42
Ze zijn niet goed wijs. Het mag inmiddels duidelijk zijn dat Wilders wil waarschuwen voor de Islam. Dat doe je niet door ze aaien en te paaien. Hoogleraar .. Predikant .. Voorzitter Islamitische raad. Het lijkt wel een terroristenclubje.
djwave28 | 22-03-08 | 17:06
* limburgers gaan wilders kapot maken *
deze kop spreekt me niet aan.
mijns inziens zijn dat waarschijnlijk weer een paar linkse "correcten"die de linkse media in hun zak hebben.
als ik onze limburgse broeders goed inschat hebben die ook kótszat van onze "ongeevenaarde" multikul-leugen".
met burgemeester Leers voorop!
koningin beatrix | 22-03-08 | 17:15
Ik dacht dat we niet meer gingen discrimeren? En nu gaan we ineens vermelden dat er prominente LIMBURGERS aangifte doen. Zullen we 't es vanaf 't begin gewoon rechttrekken en gewoon zeggen dat het nederlanders zijn? Iets met een pot en een ketel... :')
Hammondman | 22-03-08 | 17:24
Bril niet op lees Dombo,s
docker | 22-03-08 | 17:42
"We have temporarily run out of virgins". I repeat "we have temporarily.......
Pigsbutt | 22-03-08 | 17:56
Het spel is wel heel nadrukkelijk op de wagen. Inzet: voortgaan met (zelf)islamiseren of een streep in het zand. Je blijft je verbazen over het grote aantal landverraderlijke dhmmies dat uit hun holen kruipt.
bottehond | 22-03-08 | 18:10
bottehond@18:10
ja, LANDVERRADERLIJKE DHIMMIES!!!!!!!
die zijn nu in sneltreinvaart ons ééns zo mooie land aan het vernielen.
Geert, schiet op, godverdegodver!
koningin beatrix | 22-03-08 | 18:21
bottehond@18:10 hmmm dat verbaast me eigenlijk niet zo er was hier voor een tijdje terug iemand die de 1 wet van de nederlandse policor intellectueel uitlegde die ging zo ongeveer zo:bij een conflikt tussen een adere cultuur en de onze kiest men automatisch voor de andere
Laat ik er nog maar 1 bij verzinnen :bij een conflikt tussen 2 culturen die niet de onze zijn kiest men voor degene die niet bijdraagt (denk maar aan de vrouw die iemand kapot reed die haar tasje jatte
ik begrijp nietzsche steeds beter echt ik sta verbaasd over de zelfhaat in dit land dit is voor deze nuchtere hollander niet meer te begrijpen .
Ik las laatst dat ongeveer zo,n 6 miljoen mensen in dit land iets mankeerd in het hoofd ik begin het te geloven wat een idioten zeg .Wat bezield de vlagverbranders in het midden-oosten? ik zou zeggen ga het eens aan die groep idioten vragen die hier zo lopen te schuimbekken over een nog niet vertoonde film het lijken wel een stel geesteszieken in mijn opinie .
De toestand van deze mensen is enigzins te vergelijken met die van Al capone die ging dood aan syphylis omdat hij beweerd men zijn medicijnen niet durfde te gebruiken omdat hij bang was dat de FBI hem wilde vergiftigen
ik zie een paradox met dit gedrag .misschien ver gezocht maar dat ben je wel van me gewend overigens eventjes offtopic ik zie je hier de laatste tijd weinig vriend is dat omdat je je ei niet meer kwijt kan ?
van de kraats | 22-03-08 | 18:32
@ Wijze van Zion | 22-03-08 | 11:46
dat moet dan wel een erg grote muur worden. misschien de chinese muur maar verplaatsen?
ps: is het u ook opgevallen dat glasbek altijd weggaat als er antwoorden en bewijs op tafel moeten komen?
demagoog.en.atheist | 22-03-08 | 19:11
de waarheid is tegenwoordig haatzaaien , achja kan er ook nog wel bij in dit communistische land
absoluut | 22-03-08 | 19:15
demagoog.en.atheist | 22-03-08 | 19:11
tegenwoordig doet glasbek het volgende:
Op een vreemd uur verschijnen. Dan reageren op een commentaar van werkelijk uren eerder. En dan zijn haar biezen weer gepakt.
Komt ze terug, dan denkt ze nog even wat "klappen uit te delen" maar als de USSR/DDR-rouwende om de verloren genage socialistische dictatuur is ze weer weg op het moment van raje weerwoorden!
Tsja, strikte volgers van ideologiën vertonen nu eenmaal lafheid als pragmatisme....(da's ook tevens het enige pragmatisme)
.
van de kraats | 22-03-08 | 18:32
Igantius heeft daar die mooie theorie over bedacht, als Westerling juist NIET kiezen voor westerse waarden et cetera....
Wijze van Zion | 22-03-08 | 19:24
Het leuke is: de islam, het kathlocisme, het christendom zijn gebaseerd op het JOODSE geloof en we slaan elkaar de hersenen in. Leuk, geloof. Laat ik maar in mijzelf geloven.
Wat de negen betreft: laat het ze maar proberen. EEn kamerlid geniet diplomatieke onschendbaarheid en kan dus niet vervolgd worden. Laat ze maar hun gang gaan. In de tijd is Janmaat ook om die reden niet vervolgd.
Vrijheid van mening | 22-03-08 | 19:43
Wilders zaait geen haat. Wilder laat ons zien dat de Islam zuigt. En ja dat dat voor sommige Nederlanders en medelanders zeer gaat doen is een feit. Dan moet je auw roepen,slikken en weer doorgaan. En na even met de pijn rondlopen,met elkaar praten en tot een oplossing komen. Niet als een kip zonder kop gaan rondrennen en datgene wat Wilders ons wil laten zien afdoen als racisme en/of discriminatie. Dat is te makkelijk.
Brakovich | 22-03-08 | 20:00
Mooi.. ik hoop dat het ze lukt.
geFlippeD | 22-03-08 | 20:10
Dit is gewoon niet te geloven......die film is (nog) NIET vertoond. Hoe kan je een film bekritiseren zonder script of trailer? Iedereen pra
T.O.N. | 22-03-08 | 20:31
Dit is gewoon niet te geloven......die film is (nog) NIET vertoond. Hoe kan je een film bekritiseren zonder script of trailer? Iedereen praat erover alsof ie die film al gezien heeft....Mocht dit een 1 April hoax zijn...dan laat Geert iig zien dat mensen die verbonden met de Islam zijn, haat tegenover de westerse samenleving tonen. In het jaar 711 vielen de Moren (lees Islam aanhangers) Spanje binnen. De kruistochten zorgden ervoor dat de Moren niet verder Europa binnenvielen......en nu? Laat Europa het wel toe? Het lijkt wel of de geschiedenis zich herhaalt.....Alleen ik kan mijzelf gewoon niet aanpassen aan de Islam....Waarom niet? Omdat ik Nederlander ben.....en ik gewend ben aan de westerse cultuur en vind dat de Imams al jaren (lees deccenia) de westerlingen in een negatief daglicht gooien.....en dat kan dus wel?
T.O.N. | 22-03-08 | 20:45
Negen prominente Limburgers??? Ik ben een Limbo maar ken de bovengenoemde niet eens.....zal wel aan mij liggen:-0
Sanny | 22-03-08 | 20:52
Limbo's...WHAHAHAHAHAHAHA...
Plonk | 22-03-08 | 20:53
Geloof is een overgebracht verhaal van ouder tot kind en niet anders
Vraag degene die je kent en geloofd de overtuiging weg heeft. dan weet je genoeg.
muzzulman | 22-03-08 | 20:56
Janmaat was de man die het allemaal al zag aankomen. Toen werd hij verguist, dood genegeerd, hard uitgelachen. En nu spreken we inmiddels 15 jaar verder, en moet je zien wat er met onze maatschappij is gebeurt. Jammer dat iedereen, inclusief moi, oogkleppen op hebben gehad.
enlosssch | 22-03-08 | 21:02
Je mag tegenwoordig ook niks meer zeggen in dit land zonder dat er een stel malloten gaan schreeuwen van discriminatie. Misschien moet er eerst eens een cursus komen waarin we mensen gaan leren dat niet alles wat gezegd wordt tegen hen gericht is of een dieperliggende racistische boodschap heeft. Alhoewel ik natuurlijk kan begrijpen dat blanke vla en negerzoenen natuurlijk echt niet kan hoor. Het feit dat er echt niemand ook maar een flauw benul van heeft wat er nou in die fim zit zou genoeg moeten zijn om een stel aanstellers als deze "prominente Limburgers" tot rede te brengen. Wie is er nou de haatzaaier: de filmmaker of de gozers die schreeuwen over alle racistische boodschappen die de film brengt zonder deze ooit gezien te hebben?
Niels-kaas-in-haar | 22-03-08 | 21:39
de gene die de koran heeft geschreven moet toch wereldrijk kunnen worden...kunnen ze het niet verfilmen, net als de boeken van rowkin waar harry potter uit geboren is...
bossebol | 22-03-08 | 22:30
Wat mij altijd nog het meest verbaasd in dit soort discussie's,..is het feit dat met name vanuit de linkse hoek, er wel meteen wordt geageerd op personen die zaken aan de kaak willen stellen..... terwijl de oorspronkelijke oorzaak van de problemen niet worden benoemd. Beter is om je af te vragen hoe in dit geval GW, aan zijn 'brandstof' komt. Maar blijkbaar is het makkelijker en veiliger om begrippen als facist, racist, discriminatie enz enz te bezigen ,.....om discussies die je onwelgevallig zijn in de kiem te smoren. ( Begrippen overigens die inmiddels volledig hun betekenis hebben verloren door het te pas en onpas gebruik ervan.)
@xel | 22-03-08 | 22:44
Jij er ook nog, linkschmuts?
Nietvoordekat | 22-03-08 | 23:02
@ wereldzenders....tijd dat men al uw buizen vertrapt linkse pulpzak!
ga hokken met bijstandskoning wie weet kunt u tezaam een leuk krakersblaadje uitgeven.
krokostil | 22-03-08 | 23:06
Populairste nieuws
Limbo's gaan Wilders kapot maken (225)
Wilders: Fitna laatste waarschuwing (217)
Demonstratie tegen Wilders op Dam (139)
Wilders: VVD bekent kleur (105)
Duizend betogers bij demonstratie NBK (97)
Hij houdt je wel bezig, die Wilders.
Teis Nürnberg | 22-03-08 | 23:28
Afblijven van die film! Die Film is van ons!
B.v.b.dank Geert.
coho | 23-03-08 | 00:29
De film aub op 25 maart Geert !!!!!! Is tenminste een leuk verjaardagskadootje voor me :-)
Sanny | 23-03-08 | 01:58
Ik hoor Den Domsch Paasklokken luiden...heeeeeeerlijk...t Lijkt verdulleme wel of ik gewoon in Nederland ben! Snel even naar buiten en het laatste restje Nederlandse cultuur opsnuiven.
Dutchess | 23-03-08 | 06:47
@ Dutchess | 23-03-08 | 06:47
Vergeleken met zo'n minarettenschreeuwert is het muziek.
@ All
Fijne Paasdagen toegewenscht.
Persoonlijk zie ik het Christendom als symboliek van Het Leven.
wachtmeester de bruy | 23-03-08 | 07:51
Om nog even terug te komen op die "prominente" Limburgers.
In een artikel in Dagblad De Limburger met de kop:
"Tijd dat Wilders wordt teruggefloten" werd ook de mening gevraagd aan een andere prominente Limburger, advocaat Theo Hiddema.
Citeert amice Hiddema:
Naar de Dam voor Nederland Bekent Kleur ?
Temidden van zo'n horde haatzaaiers wil ik niet gezien worden.
Het is altijd hetzelfde treurige liedje.
Veel gekrijs en geschreeuw, met wilde koppen, hakenkruisen en Hitlersnorretjes.
Dat lompenproletariaat ziet in een smurf nog een fascist.
Allemaal het gevolg van slecht onderwijs.
Ze weten niet eens het verschil tussen een racist, een nazi of fascist.
Haatzaaiers, dat zijn het.
wachtmeester de bruy | 23-03-08 | 08:05
islam =haatzaaien
maar als je dat zegt ben je aan het haatzaaien?
eric@fuall | 23-03-08 | 08:06
eric@fuall | 23-03-08 | 08:06
Nee, dan ben aan het benoemen en bouwen...
Molly-Bolly | 24-03-08 | 01:46