Mobiel

'Beledigen islam strafbaar stellen’

De boycot van Nederlandse en Deense producten in Jordanië dreigt zich uit te breiden naar steeds meer landen in de Golfregio. Drijvende kracht achter de boycotcampagne is de Jordaniër Zakaria Al-Sheikh, voorzitter van het comité 'De Boodschapper van Allah Verenigt Ons'. "Als het ontkennen van de Holocaust een strafbaar feit is, waarom geldt dat dan niet voor het beledigen van de islam?"

Aanleiding voor de Jordaanse boycot van Nederlandse en Deense waar vormen Wilders’ anti-islam film Fitna en de tekeningen van de Deense cartoonist Kurt Westergaard. Hoewel Wilders gisteren door het Openbaar Ministerie is vrijgepleit van het discrimineren of het aanzetten tot haat, houdt Al-Sheikh vol dat de Westerse wereld zich schuldig maakt aan het ’demoniseren van de islam’. Volgens de president-directeur van mediaconcern Fact International is het de hoogste tijd dat Europese landen wetten aannemen die kwetsende uitlatingen, films en cartoons strafbaar stellen.

Is het niet onrechtvaardig om een land verantwoordelijk te houden voor de uitlatingen van een politicus of cartoontekenaar?

"Wilders en Westergaard rechtvaardigen hun aanvallen op de islam door zich te beroepen op de vrijheid van meningsuiting. Daarom moeten we die landen laten zien dat ze de noodzakelijke maatregelen moeten treffen om moslims te beschermen tegen dergelijke aanvallen op hun karakter en waardigheid. Europese landen hebben wetten aangenomen die het ontkennen van de Holocaust strafbaar stellen. Als het ontkennen van de Holocaust een strafbaar feit is, waarom geldt dat dan niet voor het beledigen van de Islam?"

Maar het zijn niet Nederlandse en Deense bedrijven die de islam verbaal aanpakken. Is de boycotcampagne niet buitenproportioneel?

"We weten dat zij niet degenen zijn die de islam aanvallen, dat is duidelijk. Maar u weet toch ook dat zelfs de Verenigde Naties sancties nemen tegen landen waar een dictator of tiran de macht heeft. Noemt u dat dan ook buitenproportioneel?"

Wat wilt u met de boycot bereiken?

"We willen dat Europese landen signaleren wie de islam en andere religies beledigen. We hebben al veel berichten ontvangen van mensen uit Nederland en Denemarken die zeggen dat ze nu begrijpen waarom moslims zich zo beledigd voelen als hun profeet en geloof worden beledigd. Deze campagne heeft hen geleerd welke zaken moslims na aan het hart liggen. Het ultieme doel van de boycot is dat het demoniseren van islamieten strafbaar wordt."

Denkt u dat de handelsboycot zich als een olievlek zal uitbreiden in de Golfregio?

"In de hele moslimwereld is er veel belangstelling voor onze campagne. Mij is verteld dat we verschillende groepen en organisaties in andere landen hebben gemotiveerd ons voorbeeld te volgen. De kans is groot dat zij hun eigen campagnes opstarten."

Interview: Pieter van den Akker


Redactie | 30-06-08 | 18:59 | 336 reacties

Reacties

Ik ontken de Islam helemaal niet,
waar lult die Zakaria over?

Wat mij betreft is de proef om hier volledige interviews te plaatsen gelijk al mislukt

*Iets met stoffer, blik en grofvuil*

Volgens mij verwart onze lieve schat hierboven 2 dingen. 1) de holocaust was genocide van eenzelfde geloofsgemeenschap. 2) De islam is een geloofsgemeenschap. Door beiden gelijk te schakelen blijkt wel hoe serieus deze man te nemen is.

Onze overheid staat te springen om een berichtje als dit. Let maar op, morgen staat in de krant dat er een wet komt die het beledigen van de Islam en religie in het algemeen strafbaar stelt.

Joden doodwensen mag wel, ies verpliegt.
De Islamitische Periode van Europa is nu officieel begonnen...

De Islam demoniseert zich zelf middels haar volgelingen.


Wellicht ware het verstandig dáár wat meer aandacht aan te besteden.

Hij heeft wel gelijk trouwens. Holocaust mag je gerust ontkennen.
Net als de Armeense genocide.

Ik vind het gewoon een nare kudt godsdienst.

Echt waar, Zakaria.

* meld Al Sheikh aan voor een cursus logica *

10 jaar geleden dacht de Westerse maatschappij, als we Islam nou gewoon met open armen ontvangen dan zullen er geen problemen ontstaan want dan zien zij ook dat we het goed bedeoelen. Geef ze een vinger....

Feit: de holocaust heeft plaatsgevonden
Geen feit / zeer waarschijnlijk verzinsel: Mohammed is een profeet en goddelijk
Conclusie: Zakaria Al-Sheikh lult uit zijn aars.

Ik moet zaterdag naar Jordanië toe ivm werk.

Als ze Nederland nu ook eens boycotten om te wonen...

Dat het ontkennen van de holocaust strafbaar is vind ik ook nog steeds mongeaulide. Net als het verbod op het uitgeven van Mein Kampf. In een echte vrije samenleving mag je zeggen, denken en lezen wat je wil. Dus desnoods én de holocaust ontkennen én de islam wegzetten als middeleeuwse barbaarse cultus.

PS:@Sangoni; de Joden zijn een volk. Niet alleen een religie. Dit in tegenstelling tot de mossels.

van mij paar gaan ze het ook strafbaar stellen dat die gasten zich uberhaupt mogen voortplanten, maar mij hoor je er tog ook niet over zeiken...

Vergeet overigens niet dat Adolf Hitler steun zocht voor zijn holocaust (en deze ook kreeg) bij groot mufti Haj Amin al-Husseini. Is niet gek dat de Islam de holocaust ontkent, omdat ze deze zelf mede aangesticht hebben.

We moeten de islam ook niet beledigen . . .
We moeten de islam verbieden ! !
(net zoals alle andere religies verboden moeten worden)

In dit land ben je om te werken, te zuipen en over je wijf heen te kruipen ! !

@AIVD en MDI en justitie; ik heb Mein Kampf niet en ben al helemaal geen nationaal-socialist. Joden vind ik in de regel ook tof trouwens. Behalve die knikkende muur-mafketels met bolhoedjes, pijpekrullen, baarden en idiote brillen. Die vind ik dan weer heel erg raar.

@Nietvoordekat 19.06u
Die wet is er al. Verbod op godslastering. Men dacht serieus na over het afschaffen van die wet, maar nu wil men die wet toch weer nieuw leven inblazen.
.
@Zakaria Al-Sheikh
Steek je profeet maar in je reet.

altijd die slachtofferrol: wij worden gedemoniseerd (waar heb ik dat trouwens eerder gehoord? mjam, ehh, afijn weet niet meer) en we zijn dus zielig. Wij moeten beschermd worden. Kom es met zinnige argumenten wat er goed zou zijn aan een zelfverzonnen non-wezen. Is alleen maar goed voor het verdelen van de macht..

Oplossing: Holocaustontkenning niet meer bestraffen. Is net zo vreemd als het beledigen van de islam strafbaar stellen als je het mij vraagt. Holocaustontkenning heeft niet eens altijd het doel om te beledigen....

"Als het ontkennen van de Holocaust een strafbaar feit is, waarom geldt dat dan niet voor het beledigen van de islam?"

Als peren geen appels zijn, waarom raken pedofielen dan minderjarige kinderen aan?

Dan mag ik dus volgens zijn eigen redenering ook alle moslims aanpakken vanwege het moslimterrorisme!!

Ik zeg: Doen!!

erkent de islam dan ook dat het beledigen van een vrouw ook strafbaar is?

we kunnen beter het aanhangen van de islam strafbaar stellen

Is het niet onrechtvaardig om een land verantwoordelijk te houden voor de uitlatingen van een politicus of cartoontekenaar?

Euh.. Nee? Hoofdstuk 1 grondwet?

Laten we het midden oosten boycotten. Benzine uit slaolie en snel een beetje...

Tja.. Islamisten maken 't ook wel erg makkelijk voor cartoonisten kwa inspiratie:
www.jewishworldreview.com...

Er is een nuance verschil tussen kritiek geven op een religie wiens historische feiten
nogal destructieve uitwerking heeft gehad op zijn omgeving en ontkennen van historisch feit. Maar waarschijnlijk heeft religie in combinatie met zonnesteek
zijn hersenen dusdanig is aangetast dat die nuance verschil niet meer ziet.

Ik krijg na zo'n bericht wel heel veel zin om die moslims eens verschrikkelijk te gaan beledigen...

Als die stakker nu eens zegt dat moslims zich beledigd moeten voelen als ze hun handje ophouden...dan doen we zaken.

Stelt hij de Islam nou gelijk aan de Holocaust? *proest*

Brandstapels maken: wij maken jullie wel deaud!

het comité 'De Boodschapper van Allah Verenigt Ons'....

@Zakaria: Door middel van traktaet ofte gewelt?

*richt commitee op: Stop de hetze tegen het Westen!*

Daarom moeten we die landen laten zien dat ze de noodzakelijke maatregelen moeten treffen om moslims te beschermen tegen dergelijke aanvallen op hun karakter en waardigheid.

moslims, karakter en waardigheid.

wat klopt hier niet?

Toch petje af voor deze Zakaria Al-Sheikh dat ie zo foutloos Nederlandsch spreekt
Laat dat een voorbeeld zijn voor de 0031 finse hangjeugd, Repsect !

drs. G. Flater | 30-06-08 | 19:10
En te flatuleren.

-weggejorist-

Quootje:
"Als het ontkennen van de Holocaust een strafbaar feit is, waarom geldt dat dan niet voor het beledigen van de islam?"
--------
Nou waarde vriend, da's vrij simpel: de holocaust is echt en de islam is gebaseerd op een sprookjesboek.
.
Maar ja, krijg 'm dát maar es aan 't verstand (voor zover aanwezig)

jahoor boodschapper van allah...allah bestaat volgens mij nie eens...niet dat iemand hem ooit heeft gezien niet dat ik de islam en de rest wil beledigen ma volgens mij praat die zakaria gewoon poep en wil die gwn oorlog klaar punt uit;)..mijn mening;)...

Als het in hun ogen rechtvaardig is om een land verantwoordelijk te houden voor de uitlatingen van een politicus of een cartoontekenaar; rechtvaardigt mij dat om een geloof verantwoordelijk te houden voor een aanslag gepleegd in de naam van de islam?

volgens mij zouden wij als EU gewoon helemaal moeten stoppen producten te leveren aan die landen?

Ik dacht ze daar de holocaust ontkenden ? en ik snap echt niet dat mensen hier serieus op ingaan... gewoon lekker laten verhongeren en laat allah ze maar ophalen

republc58 heeft helemaal gelijk...in de naam van islam allah of wat dan ook...dan spreken ze voor het volk van hun geloof en niet voor 1 persoon die zich lkkr opblaast en 100 anderen mee de deud in sleept

moHAMmed, hoe durven ze hem zo te noemen, Islamietjes

Als alle beschaafde landen nu eens flink de islam beledigen, dan kunnen die moslims, na een boycot op alle landen waarvan ze afhankelijk zijn, proberen of hun olie eetbaar is. Daarna komen ze wel weer met hangende pootjes terug.

Hij heeft helemaal gelijk als hij zegt dat we de Islam aan het demoniseren zijn. En hij kan er vanuit gaan dat we daar nog wel even mee door zullen gaan. Prutser.

Sommige mannen zijn moslim,
sommige vrouwen zijn moslima,
en ik ben moslim-moe.
Waarom moet ons dagelijks doen en denken verpest worden door die baardjurken?

Het verbod op beledigen van geestelijk gehandicapten, wat zal de jostiband hier blij mee zijn.

Islam, Blijflam

God Bestaat niet Alah bestaat niet etc... dus kunnen ook niet beledigt worden..

Haille selassie bestond wel...

effe mijn menig he...(vrijheid van menig uiting)...als ze zo graag het nederlandse vlk verantwoordlijk willen houden voor geertje en mnr. de cartoonis dan houden wij hun verantwoorlijk voor aanslagen(als die ooit in nederland zouden komen) want die zijn velemale erger dan die stelletje lamzakken daar in woestijnland die denken dat ze een land kunnen beschuldigen van een filmpje en tekening!!!!

K zou niet weten waarom ik de islam niet zou mogen beledigen. Omdat ik daar islamieten mee kwets zeker? Ja nou en? Er zijn belangerijker dingen in het leven dan imaginaire tovervriendjes en boekjes met verhalen. NEXT!

Gewoon nog een beetje stoken tussen die 2 islam soorten, misschien moorden ze elkaar wel uit en kan het overblijfsel ons nog blijven voorzien van olie.

Dat een gedeeld imaginair vriendje tot zoveel domheid kan leiden. Daarom moet er een wet komen die het collectief gebruik van een imaginair vriendje verbiedt. Ze worden er vals van. Prive gebruik mag wel, maar verder je bek over houden.

@fuckje
omdat ze ons dagelijks lastig vallen met hun geloof?

Boer Harm uut Twente | 30-06-08 | 19:11
Ik hoop nog steeds met heel m'n hart dat dat vod van een wet afgeschafd wordt. Komt er niet van, maar goed.

Waar ik banger van wordt, is dat deze overheid er niet twee keer over zou hoeven te denken om een wet in te voeren die alle negatieve kritiek op een godsdienst strafbaar zou stellen. En als we eenmaal zover zijn, is het natuurlijk een peuleschil om het strafbaar te stellen ongelovig te zijn.

Allah unites us

Allah, u naait ons

Oke deze dan nog maar een keer.
www.youtube.com...

Vrij meningsuiting is niet voor (Islam)mietjes.

Met ontkennen van de holocaust hebben ze wel een punt, als iemand naar de maan wil wil huilen mag dat ook

Rookvrije gebieden? Ok, maar dan ook Islam-vrije gebieden!

Eigenlijk vind ik diep in mijn hart ook: je mag niet de spot drijven met geesteszieken...

"Als het ontkennen van de Holocaust een strafbaar feit is, waarom geldt dat dan niet voor het beledigen van de islam?"


Lekkere vergelijking of je 5 miljoen doden kan vergelijken met een Cartoon of een Filmpje.

binnenkort mensen...zal er vast en zeker een 3e wereld oorlog komen...de europese unie en vs tegen al het uitschot in het oosten..klaar..mijn menig mijn feit!!

waargebeurde holocaust versus aggressieve psychose.

@Reuzelbek | 30-06-08 | 19
Is leuk! Misschien nog een stap verder:
Vrijheid is niet voor (islam)mietjes!

bethundered | 30-06-08 | 19:27
Heb ik me net voorgenomen om de moslims te beledigen kom je hiermee aan....tsss..

Ik mis het gedeelte waarin ze vriendelijk aanbieden om eerst hun heilige boek te ontdoen van beledigingen en bedreigingen naar andersdenkenden voordat we ergens anders over gaan praten.


Rare jongens die boodschappers van allah, die blijkbaar weer eens te lui is om dit zelf over te brengen.

en nu snel electrische- en waterstof-autos gaan produceren!!
hun een boycot,wij een boycot :)

@jackhammer; WO3 is allang geweest. Dat was de koude oorlog. We zitten nu in WO4 (against terror).

En de mensen die roepen dat alle Westerlingen VARKENS en HONDEN zijn?
En dat nichten van een toren moet wrden afgeflikkerd?
En dat alle vrouwen in minirok HOEREN zijn?

Wat gebeurt er met dat soort mensen? Ook straffen? En hoe?

@grote haas | 30-06-08 | 19:33
uhhh taakstraf?

@drs. G. Flater | 30-06-08 | 19:10 En zo is dat.

Die malle floepert van een Kleautzak-al-Zeikh van 'De Boodschapper van Allah Verenigt Ons'. moet eerst leren spellen, het is namelijk verenigd! en moet dan leren nadenken, het is namelijk verdeeld ons!!!

"Als het ontkennen van de Holocaust een strafbaar feit is, waarom geldt dat dan niet voor het beledigen van de islam?" Omdat de holocaust echt gebeurd is, en de islam een GELOOF is. Echt Jordaanse zeikende moslim-logica.

@Amen
Volgens mij is het juist een oproep...

Volgens mij liggen al die Moslims daar op de grond om ons vergiffenis te smeken.

weet je wat pas een belediging is
mosketen op ons grondgebied uit de grond stampe

Ahum,.... verdeeldt.

Laten we het strafbaar stellen als er WEL over islam gezeikt wordt. Dan kan iedereen thuis zijn islam wel of niet doen en is iedereen blij toch?

Treurig varken;
Ahum... verdeelt

Ach tyf toch op kudtbaard met je pislam.

nu kan het nog : mohammed is een clown.

Welke Holocaust? zijn er zoveel.....

Zal blij zijn als olie op is ,kunnen we eindelijk die muur om die grootte zandbak bouwen,misschien iets voor Doekle.Terpstra .

Ik vind dat het strafbaar moet worden om dit soort nutteloze en discriminerende opmerkingen jegens onze westerse landen te maken. Goedver zorg maar eerst dat jullie daar je zaakjes op orde krijgen en don't give a f*ck about what we do.

Pardon...

wat denkt die gozer wel niet.

Internationaal opsporings bevel tegen dat typetje voor het in geding brengen van de vrijheid van meningsuiting lijkt mij zo.

Dus van die arabische dorpsgek mag ik niet meer zeggen dat moslims trieste rukkertjes zijn die een massamoordende, kinderverkrachtende kasthomo achterna lopen?

Kan hij zakaria Al-Sheikh er niet voor zorgen dat ook alle moslims in Nederland ons gaan boycotte? Hup heel slotevaart leeg, criminaleit die daald, werkloosheid daald, en genoeg banen voor mensen die naar Nederland zijn gekomen en ons land wel waarderen!

En als het beledigen van Moslims binnenkort strafbaar wordt, moeten we nu nog maar even goed van ons RECHT om beledigende waarheden te vertellen gebruik maken.


.
nl.youtube.com...
.

Belediging van een religie en het uitroeien van een groep mensen met dezelfde religie lijken mij heel verschillende dingen. Geloof kan je moeilijk gelijkstellen met het ontkennen van een feit als de holocaust. Moet wel zeggen dat ik het verbod op het ontkennen van de holocaust ook vreemd vind. Aan de andere kant zijn de mensen die de holocaust ontkennen (ook alleen maar ter provocatie) nog veel vreemder.


Laten we wel wezen, het gaat hier om de golfregio waar ze al legio idiote wetten kennen. Laat die achterlijke apen het lekker uitzoeken. Wij hebben hier onze regels en zij die van hun. Als de types die hier zo lopen te zeiken lekker naar die achtergestelde gebieden gaan is iedereen blij zou je zeggen.

Uw drs. koopt niets uit Jordanië . . .
Totale boycot . . .
Zero tolerance . . .

Hij heeft natuurlijk wel een punt. Hoe kan Nederland zich beroepen op vrijheid van meningsuiting als je de holocaust niet mag ontkennen en de koningin geen hoer mag noemen. Dit soort middeleeuwse verboden moet direct afgeschaft worden.

Voordat deze regel wordt ingevoerd is het wellicht handig om duidelijk aan te geven hoe men de islam allemaal kan beledigen.
.
De verkeerde persoon een hand geven (los of vast, dat maakt niet uit). Ies belediging.
.
Laat je je vrouw niet 100 meter voor je uit lopen om landmijnen te decteren? Ies belediging.
.
Als vrouw zonder hoofddoek over straat? Ies belediging.
.
Je zus net gedumpt door haar vriendje en geen eerwraak op haar ex? Ies belediging.
.
Niet naar de moskee geweest vandaag? Ies belediging.
.
Striptekening gemaakt? Ies belediging.
.
Zeggen dat Allah niet bestaat? Ies belediging.
.
Geloven in een god die niet Allah heet? Ies belediging.
.

"Als het ontkennen van de Holocaust een strafbaar feit is, waarom geldt dat dan niet voor het beledigen van de islam?"
Weer die kromme vergelijking, ze blijven het proberen.
Met het beledigen van de Islam (of wat voor geloof dan ook), gaan geen 6.000.000 doden gepaard (behalve dan de doden die vallen onder de mensen die "beledigen").

Mag de waarheid niet gezegd worden, dat de islam een achterlijk geloof is, uitgevonden door een pedofiel die niet eens lezen kon.
Nou bij deze dan, de Islam is een achterlijke geloofsstroming die uitgeroeid dient te worden.

@hersenschade | 30-06-08 | 19:41: en een domme gans^^

Ben het eens met Zakaria al-oliesjeik. Grapjes maken over de islam is niet leuk. Vliegtuigen in een flat rammen moet trouwens legaal worden.

Prima, stoppen wij ook meteen met hulp verlenen, medicijntjes enzo, sterf allemaal maar lekker, hoe zit het met de stroom, gas, water, licht ?

wie verzorgt dat daar ?

Vast en zeker ook een Westers land.

Meteen alle handel daarheen plat leggen, alle zooi die daarheen gaat, auto's enzo, maken ze maar lekker zelf.

If you want Blood, You got it.

En laat de koningin hier ook eens wat van zeggen, zij heeft zulke mooie en goede relatie's daar..
Maak er dan verdikkeme gebruik van.

Of gewoon compleet negeren, kan ook.
Gewoon niks meer naartoe sturen, doen wij wel iets meer Deense producten kopen, en de Denen iets meer Hollandse producten.
Problem solved.

Maar draai eerst eens die geldkraan dicht.

Overigens is het wel een enorm zwaktebod om je religieuze overtuigingen zo te moeten beschermen tegen kritiek in het openbare debat. Als je religie zo goed is zou het toch nergens voor nodig moeten zijn om anderen het zwijgen op te leggen.


Zakaria is waarschijnlijk gewoon een overtuigd atheist die z'n cashflow in gevaar ziet komen wanneer iedereen maar mag roepen dat z'n religie onzin is.


Overigens start ik binnenkort een religie waar we eens in de week ritueel baby's gaan eten, geen kritiek graag, is verboten. Ik stuur gewoon HB op je af. Dit ritueel is heel belangrijk voor mij.

Gisteravond, enigszins beneveld bijna voor me bek geramd in een snakebar door een, nou je weet wel, die zijn drie blikjes bier wilde verstoppen in donker papier zodat Allah het niet zou zien. Zeg ik nog, dat ga ik je imam vertellen. Had ik beter kunnen nalaten blijkt achteraf. Laat ze allemaal doodvallen, de hypocrieten en andere tieten. Nou heb ik een snackbarverbod van een paar idiote egipies

appeltaartislekker | 30-06-08 | 19:50
Een kernbom is ook een westerse uitvinding mag die er wel heen?.

www.youtube.com...

Mag zeker ook niet meer van dat jordaanse varken?

@Yokotsuno | 30-06-08 | 19:48 :


Ik vind elke vorm van geloof een betreurenswaardige aangelegenheid, en hoewel ik niet persé de behoefte voel om gelovigen te beledigen, mag er van mij _absoluut_ niet getornd worden aan het feit dat dat mag.


Als ik hier GODVERDOMME! wil roepen, dan is dat niet netjes. Maar het mag wel.


Als ik hier mohammed voor pedofiel uitmaak, dan is dat niet netjes. Maar het mag wel.


Als ik hier Brahma voor vies stuk vreten uitmaak, dan is dat niet netjes. Maar het mag wel.


Als ik hier Jaweh voor een kalf uitmaak, dan is dat niet netjes. Maar het mag wel.


Als ik hier een Boeddha voor een luie mediteer-aap uitmaak, dan is dat niet netjes. Maar het MAG wel.


En daar gaat het om: een discussie voeren over of je dat beledigen nu wel zo nodig doen moet, dat is geen verkeerde zaak, maar een discussie over het FEIT dat het MAG is niet aan de orde!

Even tussendoor: Als westerse landen verantwoordelijk worden gehouden voor uitlatingen van cartoonisten, mogen wij dan ook landen uit het midden oosten verantwoordelijk houden voor de terroristen die daar getraind worden?

Niet dat een boycot zal werken, behalve als we allemaal de fiets gaan pakken.

Als we nu gewoon allemaal aardig voor elkaar zijn is het probleem zo opgelost!

*Meldt zich aan voor de Nobel-prijs voor de vrede*

Gaat het nieuws tegenwoordig alleen maar over de islam, de koran, moslims en hun wensen en eisen in Nederland. Maar voor de rest zijn er helemaal geen problemen, wie dat denkt of zegt is KNETTERGEK !!

Yets, dat vebod is dat serieus????

Moeten we dit nou echt serieus nemen?

Als het ontkennen van een geschiedkundig feit strafbaar is, waarom dan niet het beledigen van een verzonnen 'heerser'.

Wacht maar tot we geen olie meer nodig hebben. Muahahahahaha!!!

@Yets | 30-06-08 | 19:54
Je pakt het op de verkeerde manier aan luters.
Idee +1
uitvoering -3


Tja, laat ze lekker boycotten.
Vooral doorgaan en vooral hard pushen alsjeblieft. En wanneer ze niet meer terug kunnen, alles uit de arabische wereld en wat door moslimshanden is geproduceerd boycotten.
De Islam in Nederland (en het liefst Europa) verbieden en jurken en hoofddoekjes behandelen als 2e rangsburgers die ze zijn.


De islam is het probleem, de mens is gewoon dom maar de Islam is de oorzaak van alle problemen.

Ik ben voor het strafbaar stellen van: ontkenning van evolutie !!

*** Zet pornootje op en probeert dit soort gezeik waar we met z'n allen zo moe van worden buiten ons leven te houden ***

Dit is serieus interessante sjit. Ik ben afgestudeerd arabist en midden-oosten-kunde (TCMO -KUN). Als ik dus zeg, als deskundige, dat de islam een achterlijke godsdienst is, ben ik dan strafbaar? En zo ja, waarom? Ff voor de duidelijkheid, ik vind niet dat de islam een achterlijke godsdienst is hoor, ik vind 't 'n diep-achterlijke godsdienst.

laten we dan ook gelijk het beledigen van vrouwen, homo's en andere religies (anakoloet?) strafbaar stellen. Op het moment dat we dat doen heb ik ook minder problemen met hoe sommige mensen de islam opvatten.

Verbieden om religie kritisch te bekijken of te bespotten is zo 1468

@ Ze noemen me Henk @ 19:57

Fuel cell betaalbaar maken, plastics halen we uit hennep , et voila! In a single stroke is heel HakbarrrrrVille overbodig. En daar zit je dan, met je religie, in een tent in de woestijn.....

Ik ontken stellig de islam.

Islam, da's toch iets met geiten en pedeaus?

Ik geloof in de heilige kabouter en Rien Poortvliet is mijn profeet. Als belediging van religie strafbaar is, kan ik dan mijn buren aangeven als ze mij weer uitlachen omdat ik knielend voor mijn tuinkabouter lig?

Klote te verstaan door zo'n baard ...

Ik ben bereid een jaar lang de fiets naar 't werk te pakken en dit schorem 'uit te roken'.

Voor de lange ritten ga ik wel met den 120 PK die wel 6,1/100 doet, dat dan weer wel, ben immers geen doping wielrennert

- gaat morgen naar Iran -

Platgooien dan maar? Wapenindustrie kan de economie dan weer mooi op sleeptouw nemen nu die toch weer iets minder wordt. Hebben we ook geen last mer van die Jordaniërs die onze kaas boycotten.Daarnaast kunnen we dan meer olie omhoog pompen waardoor de brandstofprijzen weer omlaag gaan.

Wanneer komt trouwens het moment, dat we kunnen zeggen dat we op feiten gebasseerd moeten vaststellen, dat de Islam de bron van het overgrote deel van de ellende van de hele wereld is ??

Overigens, terwijl ik dit uitbraak, denk ik ineens dat dat niet helemaal juist is. Het is de olie, hun macht. Die macht wordt misbruikt om die valse profetie te beschermen, uit te buiten en bovenal op te dringen.

Ten aanzien van dat laatste, staat onze VOLKSvertegenwoordiging helaas te trappelen om mee te helpen. Het VOLK wil immers terug naar de middeleeuwen.

TOCH ?!

alle religie moet OPROTTEN...maar de Ischlam heeft daar voorrang in

@jackhammer | 30-06-08 | 19:29
De EU is de grootste sponsor van de baardmannen op Europees grondgebied, en zal daarom nooit oorlog voeren met de aanhangers van de onheilige maangod.

De bureaucraten in Bruxelles zijn helaas de ultieme politiek-correcten, die met een sluipende campagne de eigen Europese cultuur onderuit willen halen. Met de Maoïstische ex-student Barosso aan de knoppen (niet alleen in Nederland komen types als Paul RosenMuller en Jan Marijnissen bovendrijven), wordt vrijheid van meningsuiting ondergeschikt gemaakt aan de nieuwe heilstaat.
www.telegraph.co.uk...

En uiteraard worden naast de islamitische misdaden, ook de misdaden van de commies worden onder het tapijt geveegd:
distributedrepublic.net...

Compromis: Het ontkennen van de islam als intolerante godsdients wordt verboden

Oh wat zal ik blij zijn als we niet meer afhankelijk zullen zijn van olie. Ja, het wordt even heel erg kudt qua economie, maar daarna kan dit rijke westen zich helemaal de tyfus lachen en die zandapen keihard laten barsten.


Wat zeg je? Je hebt olie te koop? Nee dank je, smeer maar in je haar.
Wat heb je nog meer? Cashewnoten? Nee dank je, we doen wel zonder.
Wat heb je nog meer? Niets joh? Das ook klote voor je zeg!
Wat zeg je? Wil je eten kopen? Heb je honger? Jammer zeg, hebben we net ONZE oogst in de eigen koelkasten gepropt.

Ik zeg alleen:
CLUSTERBOMMEN
(mag da?)

Haha, meteen in Nederland invoeren. Ik zie het al voor me, iedereen vloekend op straat om de dienders geen tijd te geven je een boete voor een verkeersovertreding uit te schrijven. Laten we gelijk met zijn allen iets afspreken: zie je iemand een parkeerbon schrijven, vloek dan hard!

Religie is een verzinsel. Straks mogen we Donald Duck ook geen klote-eend meer noemen.

"Als het ontkennen van de Holocaust een strafbaar feit is, waarom geldt dat dan niet voor het beledigen van de islam?"

Ik hoef er niet eens iets over te zeggen. Lege argumenten ontkrachten zichzelf.

@Ad337
Uhm de Donald Duck is heilig, neem je woorden terug of anders stenig ik je tot paté.

waarom trekken we niet gewoon alle troepen terug uit het midden oosten, de amerikanen inclusief, en gooien er daarna een atoom bom op? gewoon lekker boem boem dag kortzichtige baard-apen

wie niet luisteren wil moet maar voelen...

Lekkere vergelijking, ontkenning van de holocaust en het beledigen van de islam. Overigens vind ik dat beiden niet strafbaar moet zijn. Als die ontkenning nergens op gebaseerd is, waarom zou je je er dan druk om maken? Dan zullen mensen vast niet massaal gaan ontkennen. En als die wel op goede argumenten gebaseerd is, waarom zou hij dan geen recht van spreken hebben?


En het beledigen van de islam strafbaar stellen, dat zou natuurlijk echt het einde van de vrijheid van meningsuiting betekenen. Want als het beledigen van één godsdienst eenmaal strafbaar word, volgt te rest natuurlijk ook. Het is ook nog eens ontzettend hypocriet. Waarom zouden we de islam niet mogen beledigen? De koran beledigd niet-gelovigen ook. Zo worden ongelovigen o.a. beesten en de slechtste der schepselen genoemd.


Het wordt tijd dat Nederlanders de bedrijven die buigen voor dit soort fundamentalisten, zelf ook maar eens gaan boycotten. Met name de Zwanenberg Food Group. Dat men afstand neemt kan ik me nog iets bij voorstellen, maar die Zwanenberg is echt veel te ver gegaan. Ik heb het op Spitsnieuws niet voorbij zien komen, dus hier maar even hun walgelijke dhimmie-uitspraken.
---------
"Zwanenberg stelt ‘solidair te zijn met de campagne’ van de Jordaanse pressiegroep in het streven naar internationale wetgeving tegen elke belediging van alle religies."

Ok Ok voordat het verboten word door der kultuurkammer in die Niederlanden ieslam is vrede.

Flater : en om belasting te betalen vergeet die niet , waarmee dan een groot aantal haatbaarden naar Nederland kan worden gehaald , waarmee dan ies koeltoer een aantal moskeen neer gezet moet worden , waarna de lokale mullah in die door ons betaalde moskee oproept om dat hele rottige westen te nuken , want we zijn allemaal apen en varkens.

Zoals ik al op een button heb zien staan , ik heb niets tegen Allah , ik kan alleen niet tegen zijn fanclub.

Allah is klein..............................

die kerel vergeet zeker waarom er oorlog was in de golflanden...volgens mij toch ook vanwege religie??? wat zeurt hij dan??? iedereen heeft recht op zijn eigen mening, wilders zegt dit, en de buitenlanders in ons land willen de tekeningen van de varkens laten verbieden...moeten wij de golflanden ook voor boycotten zeker?? of vanwege de hoge olieprijs?? flauwekul

Er is een verschil tussen feiten ontkennen en kritiek op een ideologie. Als je een gewelddadige ideologie niet meer mag bestrijden, waar blijven we dan?

Het roepen van "jij bent een rasist, jij discrimineert" moet ook verboden en dus strafbaar worden....

**Balsaq** 19.56 Hier sta ik vierkant achter!!

En wat ik tegen die mierenneukende moslims wil zeggen: Houd nou eens op met dat gezeik. Ga wat nuttigs doen. Filosofie studeren (Nietzsche, Schopenhauer, Kierkegaard) of gewoon werken.

Ik ga over op aardgas.

Niet inburgeren strafbaar stellen...

@ Ante Cypera


Gewoon bruine bonen eten en overgaan op je eigen geproduceerde gas !!, geen belasting, en het lucht op !!!!!

Dat ze kapotvallen. Sorry hoor. Vanmiddag een opgewonden mannetje dat zich advocaat noemt op de radio. Zooo boos op het OM dat Wilders niet vervolgd wordt, nou, hij zou wel eens vervolging gaan afdwingen met een of ander artikeltje in de hand. Schandaaaalig ook hoe die rapper die Wilders bedreigde werd aangepakt, twee maten, dikke boehoe. Nederland is aan internationale regels gebonden, piepte hij hees. Hij dacht waarschijnlijk aan die islamitische VN resoluties die de pracht van Allah moeten beschermen tegen kritiek. Militante Jehova's.

Dit is EXACT hetgene waartegen geageerd wordt. En dat zou niet meer mogen omdat een of andere sprookjesbosfiguur beledigd wordt. Ze zijn rijp voor de psychiater. Nuts.

Ik zie een mooie toekomst waarin een vat water net boven de 160 dollar komt. En we verkopen er een heleboel aan die hete zandbak.

leijpeideaud | 30-06-08 | 20:49
Aardgas is reukloos.


Haha, een boycot van die theedoeken overleven wij WEL maar andersom zou het toch vrij lastig worden in die woestijn:D

WoeooooHaaaaaa Het laatste word van God.
laat me niet lagen.

Een-en-Al Zeik...

Heb helemaal niks met en tegen de Islam,als ze maar in de woestijn blijven.Hier moeten ze d'r eigen aanpassen,werken en koppen dicht.Geen bukhokken .haatzaaien,en klaplopen.Criminelen,drugsrunners,loverboys,met familie en al uitzetten.Radicaal ,zijn ze gek op.

alwayslearning | 30-06-08 | 20:52
Goed idee! En niks geen bier!

LOL, ik maak nog maar eens weer een tekeningetje
www.imagefap.com...

Het verschil tussen de Holocaust en de islam is: het ene is gebeurd , het ander een sprookje...

Er hoeft ook helemaal niet gedemoniseerd te worden. Je moet alleen het nieuws volgen ...

Ja, we kunnen wel semantische spelletjes spelen en zeggen dat het 1 niet het ander is, maar het feit blijft dat het belachelijk is dat het ontkennen van een historisch feit strafbaar is. Ik heb geen enkele neiging om de holocaust te ontkennen, maar ik voel me wel degelijk in mijn vrijheid beperkt door dit arbitraire verbod. Ik bedoel; 'Napoleons veldtocht in Rusland' ontkennen is niet eveneens strafbaar, toch ? We moeten dit soort mensen alle wind uit de zeilen nemen door dit rare verbod af te schaffen. Laat mensen die hier de holocaust willen ontkennen zichzelf maar belachelijk maken.

"Beledigen islam strafbaar stellen", een beetje allah zal daar toch wel boven staan ! kleinzerig gedoe allemaal.

"Beledigen islam strafbaar stellen", een beetje allah zal daar toch wel boven staan ! kleinzerig gedoe allemaal.

Misschien is het een goed idee om als blijk van goede wil, alle in Nederland woonachtige moslims aan Jordanië cadeau to doen...
*mompelt iets met 2 vliegen en klap*

"Als het ontkennen van de Holocaust een strafbaar feit is, waarom geldt dat dan niet voor het beledigen van de islam?"

Als het verkopen van Mein Kampf een strafbaar feit is, waarom geldt dat dan niet voor het verkopen van de Koran?

@DT71 | 30-06-08 | 19:39 Vandaar de correctie met DDT.

Wat een dom gelul, ik als Nl'er in het midden oosten merk het helemaal niets van, er is me na de uitzending van de film 2 keer gevraagd hoe dat nu zit, verder helemaal nop. Nederlandse wetgevers zijn dommer dan ooit.
Maar asl je iets over een christen, katoliek, zegt is het niet strafbaar? CDA kom er maar in.

Als deze heer zijn zin krijgt is straks het niet geloven in Allah een belediging.
heel eng allemaal.

Altijd maar weer op zoek naar een vijand. Islam kan niet zonder.

Ze zijn zo snel beledigd voor de zekerheid zullen we het helemaal niet meer over de islam, koran of moslims hebben, dat zal een hoop berichtgevingen schelen, alles wat je leest gaat over de islam. Zo tijd voor nieuws zonder de woorden, islam, koran of moslims !!!.

*gaat huilend afsluiten wetend dat het alleen maar erger wordt*


Ongezien de tyfus!

lol, ik dacht het nooit... maar ik zei net tijdens het computerspelletje: Allahverdomme.. Normaal is dat voor mij potverdrie. Zo zie je maar het omgekkerde wordt bereikt.

@Ma'arri | 30-06-08 | 21:05
*doet traantje wegpinken en zwijmelt "ooh.. de euforie.. de euforie..."*

azijnseikerT | 30-06-08 | 19:24
Exact,....we zijn nog maar net begonnen,......en 't gaat alleen nog maar leuker worden. Mark my words!

we zijn in principe allemaal leip....

Bij deze dan:

De Islam is de schurft op deze wereld.

Woon zelf in Jordanie en merk er echt he-le-maal niets van. Niet van die film en al helemaal niet van die boycot.
*Trekt nog een vandaag gekochte Hollandse pilsner open*

@ Beloved Infidel


Er kan er maar 1 de leijpste zijn natuurlijk !!!, en bovendien nog idioot ook !!

Gezeik altijd,....

Oke, jullie boycotten, sturen wij jullie moslims lekker terug. En dan niet lopen zeiken dat er problemen ontstaan he?
Wat een onzin weer. Moslims praten altijd zo, dat zij de gebeten hond zijn. Ik word er doodmoe van. Als je het woord Islam in je mond neemt dan begeef je je volgens mij al op zeer glad ijs. Islam en terreur in 1 zin noemen, fatwa op je hoofd. Maar Joden doodwensen, hollocaust ontkennen, en "ongelovigen"( niet moslims) van daken af willen gooien moet allemaal maar kunnen. Homo's/lesbiennes ophangen ies koeltoer, en oproepen tot zelfmoordaanslagen moet allemaal kunnen. Maar kijk uit als je een tekening maakt, Mohammed niet afbeelden! En al die kids die Mohammed heten dan? Dat mag wel?
*zucht* ik zal religie in het algemeen wel nooit begrijpen...

"In de hele moslimwereld is er veel belangstelling voor onze campagne."

D'r is hier bijzonder weinig belangstelling voor de moslimwereld, laat staan je hele campagne.

Het verschil tussen de Holocaust en de islam is: het ene is gebeurd , het ander een sprookje...

diek | 30-06-08 | 21:01


----------------------

LOL da's een goeie.
Nu moet je doodt.

Get this Jordanië; ik schijt op de klote-manier waarop jullie tyfusextremisten je geloof aanhangen, ik kots van jullie haatzaaiende krijsimams en die pedofiele rovende moordende ouwehoerenprofeet en ik lach om al die waardeloze stakkers die in die gore zandbak vlaggen lopen te verbranden. Ik neem aanstoot aan de walgelijke wijze waarop jullie op hysterische wijze eigenhandig de geloofwaardigheid van jullie geloof om zeep helpen en als alle moslims wereldwijd morgenochtend dood in hen bed, kuil of mesthoop blijven liggen zal ik er geen traan om laten. Beledigingen genoeg voor je? Zo, je hebt er geen zak aan maar het lucht af en toe wel lekker op. Tijd voor een lekker sapje.

Ik las eerst: "Islam strafbaar stellen." Dat leek mij een grandioos idee!

Nog liever kom ik om in een zinloze oorlog dan dat ik mijn recht op het beledigen van de islam opgeef!

@ ongeveerprecies
En nu krijgt u ook een boycot aan den aarsch! Want zo zijn ze dan ook wel weer.
Ik ben het eens op je punt dat ik me kapotlach om die baarden die vlaggen en JP verbranden. Ik ga over mijn nek van imams die oproepen tot haat en kleine meisjes vertellen dat verkracht worden je eigen schuld is.
.
Kijk een moslim is niet per definitie maf, gestoord, geflipt etc. Een collega is ook moslim, ze doet aan de ramadan, etc. Maar ze is altijd correct, is goed in haar werk, en verafschuwt de haatbaarden. Kijk, dan heb je het begrepen. Extremisten in de Islam, Christendom, etc. daar raakt uw Beun écht van aan de dunne.

Hoen | 30-06-08 | 21:06
Ben je serieus met je schitterende vergelijkingen? Citaat: "Als het ontkennen van de Holocaust een strafbaar feit is, waarom geldt dat dan niet voor het beledigen van de islam?" Feiten en meningen blijven lastig voor je. De Holocaust is een feit, die ondanks je belediging een feit blijft. Als ik de islam een spiegel voor houd dan kan die spiegel als een belediging gezien worden. Dat is meningen onder elkaar in conflict. Zie je het verschil? Dat is best belangrijk namelijk.

Alleen de zwaksten op deze wereld zullen grijpen naar dit soort middelen.

''De pooier van de profeet'' schiet me ineens te binnen. Met dank aan....

Gaap. Die kromme retorica van moslims. Ik wordt zo moe van die lui.

islam kun je niet ontkennen hun staan op iedere hoek met hoofdoeken of scooters maar altijd opvallender dan een christen of een hindoe want dat hoort... en de holocaust is wel iets anders dan een geloof of zie ik dat verkeerd?

Iedere keer als ik een man met een jurk of een vrouw met een hoofddoek zie, voel ik me beledigd. Kan die klederdracht niet verboden worden?

ik wil integreren met mijn traditionele kleding taal en omgangsvormen naast dat moet iedereen mijn geloof aanbidden

wake up assholes DAT IS GEEN INTEGREREN!

Precies. Het ontkennen van de moord op 6 miljoen joden is hetzelfde als het beledigen van de islam! Erg logisch!


Wat was het gemiddelde genetische IQ alweer van de arabische homo-sapiens-ondersoort? Iets rond de 87?

De ganse mensheid zit te wachten op de komst van buitenaardse wezens,........maar deze aliens.... zijn al jaren onder ons !

Beschaafde mensen beledigen niet. Als je ultieme doel is om te beledigen dan ben je gewoon zielig.

Zucht, ik heb even veel interesse, vertrouwen en geloof in de islam als in het poepgaatje van David Hasselhoff.
Hoe kun je in godsnaam de Holocaust vergelijken met het beledigen van de islam. Ik beledig de islam dagelijks, maar ik heb nog nooit Joden of homo's vermoord...

Dit is nou precies waarom ik eis dat er een verbod op de islam komt.
Als zij eisen gaan stellen, kunnen wij dat ook :)

Wat een onwaarschijnlijk sukkeltje.

Het probleme is dat de Westerse wereld ook nog vatbaar is voor deze achterlijkheid. Sommige mensen gaan dan denken, o misschien ik het wel onze schuld ja stel je voor dat ze verdrietig worden en wij en O!.

Geloof me, onze moslim broeders hebben deze empathie NIET. Dus wij zijn dom om onszelf te veraden voor deze onzin uitspraken.

ik heb nniets tegen de islam totdat het mij word opgedrongen ik heb geen respect voor mensen die appels met peren vergelijken en ze dan allebei wil hebben...

Mijn bescheiden mening:
Zolang je met je tengels van elkaar afblijft en elkaar niet moedwillig demoniseert mag je roepen wat je wilt. Het probleem is alleen dat deze beide zaken bij islamieten nou juist niet mogelijk zijn. Vergif is het.

Zie geen principieel verschil tussen Sinterklaas of Allah een gelovige of een geesteszieke. Als een volwassene je vertelt nog steeds in de goedheiligman te geloven zie je hem niet voor vol aan toch? Waarom zou hij ze wel allemaal op een rijtje hebben als hij zegt in een God te geloven die nog onzichtbaarder is als Sinterklaas? Van Sinterklaas krijgt de bloem van onze natie nog een levend bewijs te zien op zijn schimmel, Allah daarentegen is slechts een hersenschim. Als een kwart van de wereld niet zou lijden aan deze geestesziekte zou ik zeggen wanneer we eens ophouden met ons constant te voegen naar de waanideeen van deze lieden maar getalsmatige aspect en de infiltratie ervan in het Westen maakt ons angstig en dan gaan we buigen en plooien om de patient maar tevreden te houden. Ik ben er zeker van dat een significante meerderheid van de Nederlanders hier geen apartheidsstaat wil hebben maar toch gaan we er een krijgen hoe kan dat nou?

Conclusie: islam = holocaust. Heb ik vrede mee.

"@Zakaria Al-Sheikh
Steek je profeet maar in je reet."
Boer Harm uut Twente | 30-06-08 | 19:11
-
Ik zou het niet mooier kunnen zeggen...

Arabieren staan bekend om hun grootspraak, gekrijs en hun lafheid. Misschien wordt het tijd voor een her-kolonisatie de komende deccenia? Maar deze keer niet met het zachte handje zoals de amerikanen in Irak hebben gedaan, maar walsen we de hele regio meedogenloos plat! We hebben tenslotte de macht om dat te doen. Waarom dat harige gespuis betalen voor een zwart goedje wat wij veel beter kunnen gebruiken?

pimp-hustler | 30-06-08 | 21:59


Dan wordt het weer eens tijd om wat minder beschaafd te worden Ik wil best wel beschaafd zijn, maar niet in ruil voor slavernij van mijn kinderen! Capice, jij laffe pvda-trol?

hoteldebotel | 30-06-08 | 22:09
ik las iets over kernkoppen opgeslagen in de E.U. ik heb wel een ideetje waar je die kunt testen....

hint: er is ook een grote vierkante steen

Ja hoor.. Weer zo'n zandhaas die op zijn teentjes getrapt is en denkt te vertellen wat er moet gebeuren. Negeren die malloot.

ik eis van SN een nieuw toetsenbord omdat mijn f5 knopje zwaar slijt door deze site...

Dus wij moeten allemaal bloeden voor een politicus en een tekenaar? Maar al die fokking moslimlanden hoeven niet te bloeden als duizenden terroristen andere mensen afslachten?? Dat is niet eerlijk. Mijn voorstel is dan ook om elke moslim vanaf nu dan maar verantwoordelijk te stellen voor elke moord die er uit naam van islam gepleegd wordt. Zo lekker populistisch!

De vrijheid is hier bevochten, kerk en staat zijn gescheiden (althans dat was zo) dus zeggen wat je denkt is gezond, en kwetsen, ach ik geloof ook in sprookjes, maar dat wil nog niet zeggen dat ze waar zijn. De uitroeiing van de Joden is een feit, dat was geen Duitse propaganda, maar helaas waarheid. God Mohammed of elke andere virtueel bedachte goddelijkheid is door mensen bedacht om andere te onderdrukken.

Ga zo door, Maar het geweld roepen ze echt zelf over zich af.Bush, heb je nog wat zwembad bommen over? Gewoon platgooien, en dan zand erover.

nee je mag dat niet doen dat is racistisch je mag niet alle moslims over een kam scheren
volgens de islam moeten de vrouwen een andere kam....

"Ik beledig de islam dagelijks, maar ik heb nog nooit Joden of homo's vermoord..." OverSoft | 30-06-08 | 22:01
De islam wordt nu afgeschilderd als het kwaad van de wereld. Destijds waren joden, communisten en zigeuners het kwaad van de wereld. Wil je dat dat kunstje wordt herhaald op de moslims? Hoteldebotel, van jou vermoed ik overigens wel dat je daar op kwijlt.

Oh ja.. ik hoop het nog mee te maken dat wij op een dag niet meer afhankelijk zijn van die olie.. Wat een feest zal dat zijn. De vlag gaat dan zeker uit!

Ik doe alles om mij hier niet meer boos om te maken, baardapen zijn dom en ze hebben een kutleven en doen dus alles om het leven van gelukkige mensen te bekritiseren. Daarom zal ik als gelukkig westers mens mij nooit meer opnwinden over uitspraken van kleingeschapen gefustreerde travestieten.
*Haalt diep adem en telt tot tien*

@ pimp-hustler
ik moet zeggen ik ben niet racistisch ik heb er alleen een hekel aan als ik het gevoel krijg dat andere mensen alleen naar anderen wijzen en zelf niet WILLEN veranderen alles moet aangepast worden omdat hun vinden dat dat bij integratie en omgan hoort maar als ik in turkije of iraq of weet ik veel wat voor kudtland kom verwacht ik ook niet dat alles word aangepast omdat ik het zo leuker vind... ik wil het natuurlijk wel en hun hebben in de gaten dat nederland zich zwak opstelt en daar gaan hun gebruik van maken en ik denk dat ik voor veel mensen spreek als ik zeg dat ze hun bek moeten houden en gewoon moeten doen zonder altijd alles te willen en dat willen oversoft en hoteldebotel denk ik ook zeggen...

@ pimp-hustler | 30-06-08 | 22:19:
Als dat zou kunnen..

IK word al jaren geboycot als varkensfokker en dat vind ik helemaal niets erg hoor
Het heeft veel voordelen om die beesten op je erf te hebben lopen willen ze namelijk niet eens bij je in de buurt komen
Echt lekker rustig hoor Naast mijn boerderij zal geen moskee gebouwd worden

beledigd? door wie?

volgens mij is het nog steeds mijn vrijheid om alles en iedereen te mogen beledigen of ben ik nou gek,, laatste zal dan wel in deze nieuwe tijden.


Je zou haast denken dat deze Zakaria Al-Seik een spindoctor van Wilders is die per zetel betaald krijgt.

pimp-hustler | 30-06-08 | 22:19


Kwijl, kwijl ...

als gelovigen dan ook eens op zouden houden met het beledigen van ongelovigen... De termen varkens en honden vallen nog wel eens in moslim kringen. En Andries Knevel heb ik jaren terug tegen een leraar van een Christelijke school eens hore vragen "maar zitten er dan ook heiden kinderen op uw school" en het gezicht / de toon die hij er bij aansloeg.... getver... Ik zeg doe dat filmpje van Teeuwen en de meiden van Halal eens verplicht rigting deze Jordanier... Hans legt het prima uit...

Als ik nog zo'n moslim met een Burka zie lopen dan gooi ik nies poeder in haar omgekeerde rokje op haar koppie.

hoteldebotel en Dr. Ing. Pluisje zijn dus voor een nieuwe holocaust. Dat ter zijde.
@headshot | 30-06-08 | 22:25
Denk je niet dat mensen (moslims) zich willen aanpassen en succesvol meedraaien in de Nederlandse maatschappij? Volgens mij wel, hun geloof komt op de tweede plaats, zo denken zij ook, denk ik. Zeer weinig moslims (net als zeer weinig christenen) willen een totale dictatuur van een religie. Dat ze dat wel willen is een fabeltje van extreem rechts en van populisten als wilders.

@Pimp-hustler

Gast, jij lult echt zo uit je reet.

@Pimp-hustler

Gast, jij lult echt zo uit je reet.

't Zijn toch allemaal lutserts...

Niet. Zo. Aanstellen. Als je werkelijk zo moslim was, zou je je niets aantrekken van wat anderen zeggen.

gaan de Talibaba's dan ook wetten aannemen die het beledigen van Christenen en Joden strafbaar (doodstraf!!) stelt?

Helaas is er uiteindelijk maar één oplossing. De islam verbieden en met wortel en tak uitroeien. Logica en de feiten dwingen tot die jammerlijke conclusie.

Dat zouden we best strafbaar kunnen stellen, maar ter rechtvaardiging van zo'n wet zou er dan eerst een islamitische genocide moeten plaats vinden. Laat Zakaria Al-Sheikh dan tenminste even aangeven waar we kunnen beginnen.

vreemde redenatie
de massamoord op de joden was een feit, iets dat echt gebeurd is, geen mening, geen geloof. maar bittere werkelijkheid.
Dat vergelijken met een geloof en rechten willen doen gelden alsof een of ander geloof gelijk is aan die werkelijkheid vind ik vies, en intellectueel minderwaardig

die regel dat je de holocaust ontkent slaat ook nergens op, ik ben het met je eensch.

Heeft ie er al over nagedacht dat de slechte naam van de Islam niet komt door demonisering door Westerlingen maar door randdebielen zoals hijzelf?

zolang er in 0031 een regering zit, die achter verscholen hand een soort van
gristen reli sharia wil invoeren (wetgeving over begrafenisstoeten terugdraaien
is het laatste schrikvoorbeeld) hebben deze dwazen zelfs een kans om dit
soort van gruwelijkheden te realiseren. Plasterk, Rouvoet en Al Khamenei
hebben veel meer gemeenzaam dan de meeste mensen hier waarnemen.

Hoog tijd dat westerse en andere landen die niet dat achterlijke geloof aanhangen massaal overschakelen op kernenergie. Dan kunnen zij op hun beurt die muselmannen boycotten door geen olie meer af te nemen (bijkomend voordeel is een schoner milieu).
Bij de weg, degene die nog steeds gelooft dat ik een moslim ben, moet wel een bak beton voor zijn kop hebben.

Gast, jij lult echt zo uit je reet.
fokkinalien | 30-06-08 | 22:57
Waarom dan?

@Qubth ut Allah | 30-06-08 | 23:23

Probleem is dat er maar verdomd weinig uranium op de wereld te vinden is. Als iedereen kerncentrales gaat bouwen gaat de prijs van uranium alleen maar de hoogte in en dan is het over 20 jaar te kostbaar en over 70 jaar op. Ook geen oplossing dus.

Euh, de groep was toch uit op excuses, van de daar opererende Nederlandse bedrijven? En, die hebben ze zelfs gekregen en breed gepubliceerd.

Enige disuccsie mogelijk lijkt het, maar nu dit? Dat zat er dus achter? Had idd niks met die bedrijven te maken? Wordt wel voorspelbaar zo?

voor je kijken doorlopen! :)

@pimp-hustler | 30-06-08 | 23:24
Die fokkinalien kan je beter negeren. Hij is gewoon een trol en nog oerdom ook.

@Iko Nal | 30-06-08 | 23:36
"verdomd weinig" is wat te sterk uitgedrukt. Feit is wel dat nu al de prijs van Uranium behoorlijk aan het stijgen is., maar (relatief) veel minder dan die van olie. Uranium is overigens niet de enige energiebron voor kerncentrales, ook thorium, waar er genoeg van is, is bruikbaar. En dan verder hebben is er het procédé v.d. snelle kweekreactor (Kalkar). Gaat superzuinig om met uranium. Helaas hebben die hysterische milieuterroristen Kalkar om zeep geholpen.

beledigen islam strafbaar stellen... euhh nee, anders doen we dat niet..

christendom toelaten in islamitische landen als voorwaarde stellen om hier moskeeen te bouwen: ja

ben trouwens zelf athieist... vin het allemaal onzin;) is mijn mening

Gewoon de holocaust ontkennen niet meer strafbaar stellen en klaar is kees.

Jihad-promo-filmpjes aan elkaar plakken ; ies beleedgieng

"We hebben al veel berichten ontvangen van mensen uit Nederland en Denemarken die zeggen dat ze nu begrijpen waarom moslims zich zo beledigd voelen als hun profeet en geloof worden beledigd."

okey ergens geloof ik dit niet. (in ieder geval niet dat het door de sancties komt)
alleen maar beter trouwens dat we de troep uit die landen niet meer krijgen. enige nuttige handelswaar dat daar vandaan komt is olie, en we mogen onderhand wel overstappen op een duurzamere bron van energie.

Mokum Kosher | 30-06-08 | 22:20
gewoon niet meer tanken

@Treurig Varken;
Shit. Toch...

Leute, ik vroeg me eigenlijk af of dit verbod echt enkel van belang zou zijn voor ons Nederland?


Ik bedoel; zijn wij op onze 41.528 km² in het westen wat betreft 'godsdiensten, zelfbeeld, geschiedenis, geologie en evolutie', onze tijd zó ver voorruit dat we de andersdenkenden ('nieuwe' geloven in het publieke domein) met puur ons wereldbeeld kunnen kwetsen? Is het maar net wie zijn garageklep te wijd opentrekt tegen een voorgeschreven manier van denken?

Nu ik hier toch ben, soms denk ik hey, imho, dat het nog altijd puur en enkel om (wereld)macht gaat, en dat alles, dus ook vredig geloof, zwaar misbruikt wordt om macht te vekrijgen. En dat alles door een aantal toch redelijk 'vrijdenkende' mensen. En dat is verdomd zonde! Want ze maken zoveel kapot wat wij hier zó hard proberen op te bouwen; een vredige samenleving van zóveel verschillende mensen.


Geloof wat je wilt, het kan echt wel, maar niet iedereen wil het en ze proberen érg hard om het te laten mislukken. Het gebeurt zelfs van binnenuit. Of niet dan? Sjees even een biertje pakken...

holocaust ontkennen en een geloof beledigen zijn volgens mij twee hele andere dingen.

^ps. Het voorstel werkt zeer zeker tegen een samenleving van verschillende geloven. Ook al lijkt het en paradox. Waarschijnlijk de bedoeling. Nu echt een biertje hoor.

*broek laat zakken*
*hele dikke drol draait*
*bibliotheek-dame belt om te melden dat leenversie van koran is *kuch* kwijtgeraakt*

deaud aan islam ... schijt aan kristen... fcking apen !

@Necramonium

maar het gaat helemaal niet om het wel/ dan niet ontkennen van de holocoast hier. Echt niet.

beleedgieng ies beleedgieng ies beleedgieng ies...

Qubth ut Allah | 30-06-08 | 23:23
Hey...hey, jij ... pssst, geitenneuker!
*is heel trots op zichzelf*
Misschien toch eens je nick uitleggen aan het plebs?

Er komt een dag dat Europa moet kiezen..........of zich onderwerpen aan de Islam of laten zien waar het "vrije"westen voor STOND!

@Qubth ut Allah

Negeer me maar, ik ga toch niet weg.

het is islam in ruil voor olie, dus chantage van de bovenste plank
en dat moet veranderen in ''olie in ruil voor geen kernbom op jullie
zieke bidbaarden''.

@ 299


De vraag is wat er voor nodig is voor jou om een islamwatcher te worden. Choose Freedom of thought. Is dat een wervende invitatie of wat? Je bent er, lijkt me, bijna.....

@ 299

Psst... het sosjaal eksperiment van de multikuldoctrine is pervers en deaud.

gelukkig maakt die man treffende vergelijkingenen is het een beoefend realist.

Ik ben inmiddels islam-moe door al dat eeuwige gezeik. Lekker boeiend ook allemaal.

@prakkie
Me to, maar ik blijf alert want dit verhaal slaat weer als een tang op een varken.

Om belediging in zijn algemeenheid strafbaar te stellen is het noodzakelijk dat de beledigde zich beledigd voelt. En omdat de islam niet kan voelen is het juridisch onmogelijk om de islam te beledigen. Je kunt hier hooguit een soort van godslastering tegenaan gooien, maar da's al tijden een gepasseerd station. Kansloos verhaal, dus. Maar hij mag het vinden.

@ prakkie

You may not be interested in war, but war is most certainly interested in you. Lutser.

Wat een diepe belediging: de holocaust gelijkstellen aan belediging van de Islam!! Dat is een heel narcistische (=grootheidswaanzinnige) vergelijking (ons leed is net zo groot als het leed van de joden en anderen in de holocaust!!)
Die hele Islam is zo narcistisch als de pest en dáárom heb ik er een afkeer van. Ze kunnen de pot op met hun eis, gvd, wants als dat erdoor komt dan ook graag het beledigen strafbaar stellen van vrouwen, gehandicapten, transexuelen, mannen, homosexuelen en lesbo's, mensen die scheel kijken, tatoeages dragen en meer.

Anders vallen al die klotemoslims eens lekker deaud. Alleen degenen die zich wel kunnen aanpassen en respect kunnen opbrengen voor anderen wanneer zij dat ontvangen over laten. Hoppa, probleem opgelost.

@Koekje-dr-bij? | 01-07-08 | 00:22
Ik voel niet de geringste behoefte om iets uit te leggen aan randdebielen zoals jij. Je comments zijn van een bedenkelijk laag allooi, van een puber die niet verder is gekomen dan het poep en pies stadium.

Qubth ut Allah | 01-07-08 | 01:53

Wil je m dan wel aan mij uitleggen? :)

Islam is een moordende pedo sekte met minder beschaving dan een lul van de heilige koe in india!
mag je dat zeggen?

@Masterbeer | 01-07-08 | 02:41
Het is gewoon de titel v.e. boek (van Frederick Forsyth). Gaat over golf oorlog en de misdadige praktijken van Saddam Hoessein en zijn kornuiten. Spannend verhaal, dat dan weer wel. De titel is gewoon Arabisch voor "de vuist van god".

Qubth Ut Alla ("The Fist of God") is the monthly magazine of Hezbollah
lache man!

www.nationstates.net...
we gaan nog even verder ja?

Religie verbieden, met name in de politiek.

Ik heb niets tegen mohammed (vsop) maar doe dat effe lekker in je eigen land, wil je....

Dat schept wel een precedent.
Dan kan iedere crimineel de officier van justitie aanklagen wegens belediging.

De islam .. is lam ... of beter legt iemand lam.
* LAMpenkap, LAMleggen, LAMinaat, LAMpongaap, LAMmeling, LAMlendig, LAMe duck, LAMphouder, LAMslaan *

Die achterlijke woestijnmannen en doeken lokken het ook gewoon steeds weer uit. Als ze hun kop houden en niet constant de aandacht op zich vestigen, is er niets aan de hand. Eigenlijk moet heel de Westerse wereld dat tuig eens een jaar lang negeren.

meteen de hele islam maar verbieden..

Meneer de opgefokte gelovige mag zoveel zeggen, maar bij kennisneming van zijn verhaal, ontkom ik er niet aan om hooguit één van mijn wenkbrauwen een kort moment op te lichten en vervolgens over te gaan tot de orde van de dag.


U bent gewogen en te licht bevonden meneer de opgefokte gelovige. Zoals zoveel waandenkbeeldaanhangers, bent u verblind en weinig in staat om te gaan met een vrije samenleving. Niet interessant voor mij om aandacht aan te besteden.


Overigens is zo ver ik weet, in Nederland het ontkennen van de holocaust niet strafbaar. Mocht iemand mij willen corrigeren, graag.

oja..
ik was wat vergeten.
als het voor ONS verboten wordt, om de islamietjes door de stront te trekken.
dan moet voor die hackbars maar verboten wordt om ons gristenhonden te beledigen..

Hoe durft die lul het ontkennen van de holocaust te vergelijken met het huilie huilie doen van elke hakbar eikeltje als er één of andere lelijke cartoon wordt gemaakt?! Wat een idioot zeg, ga eens deaud.

En WAT is nou exact 'belediging van de islam'?
Zo kan je elke vorm van kritiek op de islam als 'belediging' zien...
En intussen verovert de muzelfascist onder het mom van 'gediscrimineerd/gekwetst slachtoffer' langzaam maar zeker de wereld met zijn mega-totalitair systeem.

In de belevingswereld van islamofascisten is de ademtocht of alleen maar de nabijheid van een 'ongelovige' al een belediging...

*daagt AhmadinneRAT, de uber-islamofascist voor de rechter ivm belediging Jodendom*

En van mij mag men de Holocaust best ontkennen...

godverdomme man, ga met je godsdienst ergens op de bodem van de oceaan zitten

Krankzinnig.

Er moet juist een recht op beledigen van godsdiensten komen. Als hun godje zo machtig is dan kan deze daar wel tegen!

@Ahasveros | 01-07-08 | 09:21
U haalt me de woorden uit de mond. En verder mag Zakaria Al-ZEIK van mij ontzettend hard dood vallen, liefst met zijn hoofd naar beneden van een flatgebouw. Geen deaud, gewoon dood. Wat denkt die ongelooflijke droplul nou eigenlijk. G*dverd*mme het leed van miljoenen joden in de gaskamers gelijk stellen aan BELEDIGING? Ik kots zo onderhand op dat woord. Je beledigd voelen is een keuze, en de manier waarop aanhangers van de islam zich aanstellen als ze zich weer eens beledigd voelen is nog het beste te vergelijken met jankende, jengelende kutkinderen.
.
Of beledig ik nou iemand. Ja? Val dan ook maar dood.
.
Ik begin echt steeds meer zoiets te hebben van: kom maar op met die burgeroorlogen zo links en rechts in landen die kampen met de rattenplaag die islam heet.

het demoniseren van de islam is inderdaad onnodig, daar zijn moslims namelijk zelf mans genoeg voor.
wat de boycott betreft: bring it on motherfuckers !

grote haas | 30-06-08 | 19:33 Kopje thee met Job, koekje erbij. Is heus geen pretje, hoor!

@Jezus van Nazareth | 01-07-08 | 09:58
Ondanks dat ik joe weliswaar zeer heaug inschat maar niet als de Messias erken, ben ik het hartstikke met joe eens!


Is het de Internationale Gemeenschap nou NOG niet duidelijk dat de islamofascist EXACT dezelfde methodieken en retoriek als de nazi's gebruikt:


- Slachtofferistisch
- Antidemocratisch
- Overdreven aandacht voor jeugd en jongeren
- Totale Gelijkschakeling
- Extreme intolerantie tov anderdenkenden
- Censuur
- Constante verandering van geboden en verboden
- 'Du-bist-nichts-dein-Volk-ist-Alles' doctrine/mentaliteit

UIteraard ALLE begrip en respect voor deze Nieuwe Nazi's, AKA "zielige gediscrimineerde, gestigmatiseerde kansarme slachtoffers van de onrechtvaardige westerse samenleving"...
images.google.nl...
vwt.d2g.com:8081...
obadiah1317.files.wordpress.com...


@Alle Wilders/Verdonkbashers:
NOOIT heb ik Rita en Geert bovenstaande zaken horen/zien propageren, maar vrijwel heel links 0031 doet het voorkomen alsof dat wél zo is.
En dat terwijl de term 'Kutmarrokanen' door een SOCIALISTISCH wethouder is bedacht...

Je mag moslims ook niet met varkens vergelijken en met terroristen en moordenaars, ze weten niet hoe ze bommen moeten maken en burgers opblazen, verkrachten geen westerse vrouwen omdat dat geen moslimvrouwen zijn, dus automatisch hoeren en zo...

Wilders film Fitna gaf anders niets nieuws te zien of te horen, maar alleen van internet- en tv afgeplukte beelden...feiten dus!!!

Geen "christenhond" die er zich druk om maakte, moest er eerder om lachen. maar nu...nu niet meer, nu wordt het toch nog interessant. 2e filmpje komt eraan he geert?

en op islamitische zenders wordt de westerse wereldd en westerse religie dagelijks beledigd!!!


begraven in een varkenshuid...mag dat nog wel? of is dat ook erg... erg leuk...

Ik haat moslims, dat zal geen dwang veranderen, eerder doen toenemen!

Als het de moslims in europa nu niet bevalt dat we gewoon een hekel aan ze hebben, wat ze zelf hebben aangericht over de afgelopen 30 jaar, gaan ze toch lekker terug naar het land van herkomst/ van hun ouders of grootouders.
wat houdt hen hier? uitkeringen? want als collega wil je ze toch niet. blonde meiden met een iq van 0? want een normale rouw wil haar kinderen graag zelf opvoeden, in nederland, met iemand die wel naar zeep ruikt. iets anders dan? van mij mogen ze gaan hoor. of moeten we toch serviers inhuren, liefst uit de omgeving van srebrenica? als deze regering nog even doorgaat is zelfs dat niet meer nodig. dan is de haat erg genoeg...

en zij mogen wel alle en ideréén doodwensen, ik zou zeggen gelijke monnikken gelijke kappen; is het snel gedaan met de islam. Trouwens islam is een sekte en geen geloof!!

bossebol

zelfs dat niet. gereincarneerde varkens...

zo kansloos hahah kutgeloof achterlijk volk

verdere bouwen van moskeeen ook strafbaar stellen en alle moskeeen in europa afbreken!!Daar wordt alleen nog maar haat gezaaid tegen de westerse wereld..

Overigens is het strafbaar stellen van ontkenning van de holocaust ook de grootst mogelijk bullshit die er is. Ik mag alles ontkennen wat ik wil. Ik ontken het bestaan van mensen die de Vries van hun achternaam heten. Ik ontken het bestaan van broccoli. Ik ontken het bestaan van holocaustontkenners. Holocaust ontkennen is gewoon dom, niet strafbaar.

@bossebol | 01-07-08 | 11:28

Islam is een geloof en geen sekte. Waar komt dat rare idee toch vandaan dat het een sekte is? De Islam bestaat al meer dan duizend jaar. Een beetje lang om een nieuwe beweging te zijn en heeft een miljard aanhangers. Een beetje veel om een kleine afscheiding van een groter geheel te zijn. Wat zijn je argumenten om het een sekte te noemen?

@LifeCatcher | 01-07-08 | 03:14
Potjandosie, die schooiers hebben mijn gestolen nick gestolen. Ik zal ze leren!

@yurp | 01-07-08 | 11:49
Het is niet alleen een geloof, maar houdt ook rechtspraak in, kortom, de koran is bijbel EN wetboek. En daar schuilt hem nu precies alle narigheid in.

Islam strafbaar stellen

@yurp | 01-07-08 | 11:49i
Islam is een ziekte, geen sekte.

Dan wil ik nu ook het beledigen van grassprietjes strafbaar stellen! Al die gewelddadige voetballers die zómaar onschuldige grassprietjes van het leven beroven...

Morgen als protest tegen Wilders en aanhang allemaal met hoofddoekjes en djellaba's rondlopen.

Beledigen Islam strafbaar, hmm

Maar wat nu als je de Islam nu net erkend? Ik bedoel er zijn genoeg niet europeaenen die van alles en nog wat niet erkend, daarmee hoeven ze er dus ook geen rekening mee te houden, dus waarom wij wel?

Wat ik me dan ook af vraag, als wij toch ongelovige honden zijn (of erger) waarom maken ze zich dan druk om het feit dat deze ongelovige honden hun beledigen? Als wij toch al niet als normaal mens/persoon gezien worden, hoeven we toch ook niet volgens hun maatstaven te handelen etc. Of zie ik dat nu helemaal verkeerd?

Kunnen we die man niet aanklagen wegens het ondermijnen van de Nederlandse grondwet, en met name artikel 7.
Het OM heeft de klacht tegen G.W. uit Venlo, toch geseponeerd gisteren?
Of is dit door Gruppenfuhrer Hirschi Balinski al weer teniet gedaan?
Ik eis een internationaal opsporingsbevel voor deze meneer El sjijk of zoiets.

@Hammondman | 01-07-08 | 13:22
Hét grassprietje bestaat niet. Zo zijn er gazongrassprietjes, voetbalveldgrassprietjes, honduitlaatplekgrassprietjes, wildegrassprietjes, kunstgrassprietjes, grasrolgrassprietjes, grastegelgrassprietjes, weilandgrassprietjes, duingrassprietjes en bermgrassprietjes. Dat je ze allemaal over 1 kam scheert, vind ik tendentieus, ongefundeerd, beledigend, grievend en buitengewoon kwetsend. Moge de Grote Maaier je komen halen!
.
Owja. En iets met je moeder en zus.

Ik dacht eerst dat er stond:

"Bevredigen Imam strafbaar stellen"

Islamieten zijn gewoon heel onzeker, daarom zeggen ze telkens tegen elkaar dat ze geweldig zijn. "We zijn geweldig", "Wij zijn beter dan de Joden", "Onze god is de beste".
En daarna gaan ze terug naar hun armetierige huisjes. In Nederland naar de achterstandsbuurt, in de Arabische wereld naar hun huizen zonder stromend water en licht.

@yurp;
Een geloof predikt liefde en geen haat, moord of doodslag..net als verschillende sektes hebben ze rare ideeën en moeten ze los maken van alles wat "anders" is..Ook in sektes worden vrouwen en kinderen incestieus misbruikt. En dat het een miljard aanhangers heeft geloof ik niet, misschien net een paar duizend die met die achterlijke ideeën meegaan, de rest wordt gedwongen om mee tegaan met hen, anders worden ze vervolgt of vermoord..Het is net de nazi partij uit de jaren '20 tot '45 en dat kan maar op één manier opgelost worden, bij wortel en tak uitroeien..

De wereld is kapot. In need of repairs. of beter: een algehele revisie. Het zit te diep. Ik wordt serieus onpasselijk van dit soort berichten. Sommige mensen denken van: "ach... daar trapt toch niemand in, we zijn hier in nederland!".
Vergeet het. ook Nederland is kapot.En we gaan ook alleen maar harder achteruit. Ons kabinet is verslaafd aan "lekker gek doen". De normaalste man in den haag is wilders, en die wordt gezien als uitschot, en zeker niet serieus genomen. De bewijzen liggen recht voor onze neus. Maar we mogen er niets van zeggen. Misschien beledigen we nog wel iemand of diens geloof. De holocaust ontkennen is simpelweg liegen. Dingen omstreeks EEN geloof (welke dan ook) zijn gebaseerd op een gegeven waarvan niemand weet of het feit of fictie is.
Gaan we straks mensen vervolgen omdat ze beweren dat Captain Kirk een lul is?
Kom op mensen. Nog 1 zo'n schrijnend bericht en we gaan de straat op godverdomme! Want wat ook typisch Nederlands is, is zeiken, zeiken en nog eens zeiken maar niets doen. En ergens ook wel begrijpelijk, want jij ehbt als vrij mensch geen zin om je energie in dit soort dingen te steken. Maar eens zal het moeten!

doei

@pimp-hustler; Doe maar, dan weten we gelijk wie de NSBers zijn in Nederland.

@Willianus Wortelus | 01-07-08 | 14:10
Ik denk eerder aan om buigen en kruipen voor de islam strafbaar te stellen...

Murdockyoufool | 01-07-08 | 12:43
ik moet je toch gelijk geven

Al-Sheikh heeft verdomd weinig vertrouwen in de corrigerende macht van Allah. Dat is in principe wijs; er is geen superwezen. Echt niet. Elk geloof is ontstaan uit onwetendheid van de mens en is daarna ingezet om het proletariaat onder de duim te houden.

Het moet in Nederland ook verboden worden te ontkennen dat het moslim terroristen waren die de aanslag op de twintowers pleegden

schelden doet geen pijn

Gewoon de islam verbieden, zijn we in één klap van 93% van alle werelproblemen verlost.

Als de Almachtige wil dat iedereen moslim wordt, gebeurt dat vanzelf wel!
Heeft Hij geen 'jihadstrijders' voor nodig...

Sangoni | 30-06-08 | 19:06 De holocaust was geen vervolging van een geloofsgemeenschap. Je hoefde niet gelovig te zijn om als jood afgevoerd en vermoord te worden. Afkomst was genoeg. De meeste NLe joden deden weinig tot niets aan hun religie. Sommige waren bekeerde christenen. Sommige waren communisten. Maakte allemaal niks uit. En de zigeuners waren dus niet eens joden, maar daar is ook de helft van vermoord in de gaskamers. Dusss.

Ik zou ook vinden dat holocaustontkenning niet meer strafbaar stellen de oplossing zou zijn, als dat niet de baarden voor de helft hun zin geven zou zijn. Dan zouden ze toch iets overgehouden hebben aan hun onzinnige geneuzel.

Enige antwoord blijft: Waar heeft Wilders met Fitna eigenlijk moslims beledigd? Blijkbaar is de waarheid al een belediging voor ze, want Wilders heeft niks gedaan dan bevestigen en aankaarten wat ze zelf roepen.

yurp | 01-07-08 | 11:49

Dat afvalligen dood moeten, bvb is al een reden om de islam aan te merken als een sekte en geen religie. Als buiten het geloof geen recht van bestaan gegund meer wordt, hebben we te maken met een sekte.
Een ander criterium voor geloof dan wel sekte is de rigiditeit van het dogma. Er is geen moslim ter wereld die NIET onderschrijft dat de koran het LETTERLIJKE woord van Allah is, en ook LETTERLIJK genomen moet worden. Voor interpretatie is eigenlijk geen ruimte. Daarom is de islam onverenigbaar met progressie.
Derde is dat het leven op aarde er EIGENLIJK niet toe doet, maar het aardse bestaan alleen een voorportaal is van wat er op volgt. Men wordt niet aangemoedigd er op aarde iets van te maken, of het moet als voorschot op het hiernamaals zijn. Martelaarschap, dus sterven voor het geloof, wordt verheerlijkt.
En zo zijn er nog wat zaken.

Laat de The Advanced Bonewits’ Cult Danger Evaluation Frame
(version 2.6) er maar es op los. De islam is een sekte

www.neopagan.net...

1 ding de Nederlandse overheid bukt te veel

Torsion | 01-07-08 | 14:50 Ben het helemaal met je eens, behalve je zeikerige zinnetje 'en we mogen er niks van zeggen'. Kom nou. Vooralsnog mag je zeggen wat je wil. En doen sommige mensen niet anders. Overal hoor ik mensen constant zeggen wat ze willen, en vervolgens beweren dat ze de mond wordt gesnoerd. Gelul. En dat blijft het ook.

Bidden met Qont naar 't Westen strafbaar stellen.

Zakaria Al-Sheikh mag wat mij betreft de klere krijgen ... laat ze toch lekker boycotten... bespaar die euro's en stuur die producten dan ook niet meer die kant op.

Zakaria, Islam kunnen allemaal de tieves krijgen.
Olie is al duur genoeg dus fuck off, ik toon geen respect!!!!

Waarom dan ,is het omdat wat mensen tegen jullie zeggen in twijfels brengen ofzo offuh is het gewoon dat jullie een stelletje zwakelingen zijn??!!!

Waarom respect opbrengen voor mensen die ons niet respecteren?

Als het midden-oosten geen Nederlandse produkten meer afneemt sturen wij als antwoordt hun vluchtelingen terug.Eens kijken wie er beter af is.De tyfus met die gasten.

campion | 01-07-08 | 16:47
Mijn mond kan gesnoerd worden zonder gebruik van geweld of rechtsgang. Als ik rare blikken en reacties kijk denk ik wel 2 keer na voor ik iets zeg. En dan ben je al te ver.

Voor degenen die willen weten wie de fellow travellers van de islamisten zijn:


www.depers.nl...

Komt de vervolging van Hoeiboei, Nekschot en het oprollen van Opinio nu in een iets helderder daglacht te staan? Redt Nederland, down met het CDA. Vertel het Uw grootouders, die stemmen er op, maar weten niets van dit soort zaken.

@campion | 01-07-08 | 15:55
Exact: Als wij de muzelman de ruimte geven om 'belediging van de islam' strafbaar te stellen, belanden we in een Totalitaire Nachtmerrie.
Dus:
- Buigen
- Begrip tonen
- Bek houwen

campion | 01-07-08 | 16:47
Mijn mond kan gesnoerd worden zonder gebruik van geweld of rechtsgang. Als ik rare blikken en reacties kijk denk ik wel 2 keer na voor ik iets zeg. En dan ben je al te ver.

De TYFUS luizebaarden

Als we niet uitkijken hebben die moslims het hier dadelijk voor het zeggen.
Opzouten met die arabieren.
Gooi een grote atoombom op het midden oosten en de wereld is een heel stuk rustiger.

@bottehond | 01-07-08 | 18:18
Klopt, het CDA is de weg kwijt. Op het CDA-congres hadden ze een vredelievende tekst van Jezus naast een vredelievende tekst van Mohammed gehangen. Alleen zijn er heel veel vredelievende teksten van Jezus, en zit de tekst van Mohammed tussen allerlei verhalen over het afsnijden van hoofden, het stenigen en het doden. Maar ja, dat paste het CDA even niet zo goed.
Partijen die een haatcultuur steunen hebben mijn stem in iedergeval niet.

Ik pleit voor nee tegen dit onderwerp. Er bestaan al jaren spotprenten over Jezus aan het kruis en dat soort dingen. Nooit geen gezeik over geweest maar nu vindt de Islam dat ze hier constant in westerse landen over kunnen vallen en verboden op kunnen dringen. Nee dus, nee, nee, nee, en nog eens nee. Geen verbod op beledigen Islam. Bovendien zijn die gasten zo gauw beledigd dat het voor niet Islamieten constant oppassen geblazen wordt, om het minste of geringste, als zo'n wet erdoor komt.
Laat er eens een andere doelstelling komen. Of je accepteert dat dit in het westen gebeurd of je gaat gewoon wonen in een Islamitisch land. Klaar. Gezeur met die gasten hele tijd. Ben het echt zat. Heb meer last van hen dan zij van mij.

@pronto | 01-07-08 | 18:37
Klopt, van die spotprenten over Jezus dus. Je kent hem wel (want baard): Dankzij spijkers van van Leeuwen hang ik hier al eeuwen etc. etc.
Het vervolg laat ik een andere over om te dumpen.

Ik beken: 24 uur te laat, maar van der F (fipo) zegt

Als ik moslim was, zou ik niks met Nederland te maken willen hebben, en kroop ik snel terug onder mijn steen, hieruit blijkt maar weer hoe trots die haatbaarden en hoofddoekjes zijn. Ik boycot Jordanië!!

RSS Feeds

Digi Sp!ts archief