Mobiel

Vrouw verzint straatroof

De vrouw die afgelopen donderdag in Den Haag op een weerzinwekkende manier zou zijn beroofd, heeft gejokt. Het blijkt dat ze het hele verhaal heeft verzonnen, zo maakte de politie vandaag bekend. De 21-jarige Haagse vertelde dat ze met het mes op de keel van haar pincode was beroofd. Ze dikte het verhaal nog verder aan door te zeggen dat de dieven zelfs dreigden haar 2-jarige dochtertje te ontvoeren.

Toegegeven

De vrouw deed vervolgens aangifte. De politie ontdekte afgelopen weekeinde echter dat ze het verhaal volledig uit haar duim heeft gezogen. “De vrouw heeft toegegeven dat de beroving nooit heeft plaatsgevonden. Politie Haaglanden zal de kosten van het onderzoek op haar verhalen'', aldus een woordvoerder.


C. Ververs | 10-11-08 | 12:44 | 76 reacties

Reacties

Borderlijn.

Het blijven toch -weggejorist- lijers, eauk al zijn ze fictief!

Aandachtshoer. 3 weken Bubba zou haar goed doen.

Ok, mag mijn reactie even naast die alle overige reacties op het vorige topic hierover gezet worden. gewoon om te laten voelen hoe superieur ik ben.

dom wijf

Is dat kind wel van haar?
Heeft ze uberhaubt wel kinderen of heeft ze dat ook verzonnen?
Bestaat ze zelf eigenlijk wel?

Dat mag niet hè! Foei.

als ik de dader was had ik nu aangifte gedaan wegens smaad

Dit verandert niets.
Zou wel een strakke actie van Antifa of de Internationale Socialisten zijn.
Oops. ik breng ze nog op ideeen.

Ze heeft zich gewoon vergist, kan toch !!!!

Doe dat kind eens uit huis plaatsen, maf wijf! Hoe ken je nou zo iets verzinnen, heel het land viel erover!

neehee, het waren Finnen!

Wie waren in dat vorige bericht dan die mannen op de foto die een wapen o.i.d. dragen? Toevallige voorbijgangers die nu niet meer terzake doen?

is cultuur. kind afpakken en wijf opsluiten.

bontkraagvrouwtje..........

Word je nu ook al gedwongen je aangiftes in te trekken als het de politiek even niet uitkomt :P

Wat voor een halve zool moet je nou zijn om dit uit je duim te zuigen?

LOL @ preston spears | 10-11-08 | 12:48

Misschien een paar mensen inhuren en haar echt laten overvallen...

Ze had ook gewoon een omgekeerde B op haar wang moeten kerven, dan wordt het meteen geloofwaardiger.

is dat die wijf van die dikke?? (Joran)...

Maar goed dat ze opbiecht voordat Wilders er kamervragen over ging stellen.

Mijn excuses aan de veroordeelde marocs na dat bericht. :( Dat wordt dan weer niet gezegd he...

Waarom zijn het altijd vrouwen die dit soort achterlijke dingen verzinnen om aandacht? Ik zie dit soort berichten zo vaak. Kan me nog herinneren van een of andere oude oma die zei dat een stel jongens haar hondje had doodgetrapt, blijkt ze het achteraf zelf samen met d'r kleindochter te hebben gedaan...

Tien stokslagen op haar blote reet.
Dat zal ze leren.

@Botte Hond
Ik win.
Graag excuses.

Kind afpakken en bij de kinderbescherming dumpen.


Zo iemand kan niet eens de verantwoordelijkheid voor haar eigen leven nemen, dus door haar uit de ouderlijke macht te ontzetten besparen ze dat kind een hoop ellende.

Dom wijf!


niemand HOAX?
master potter | 07-11-08 | 13:55

Waar zou die haat tegen anderen dan de eigen clan toch vandaan komen. IK wed 100 tegen één dat het slachtoffer geen kopvod droeg. Begrijpt U wel?
bottehond | 07-11-08 | 13:56

Wie heeft nou dat kind op de grond gegooid dan?

Als je zoiets verzint in Turkije krijgt een willekeurige overvaller die niet aan het overvallen was maar daar toevallig liep 50 Turken op zn dak.

Heeft Tara Singh Varma een dochter?

Tja, Ik kan mij de commentaren nog herinneren: finnen.., marokk. T. lijers etc. Wel even excuses maken aan de onterecht zwartgemaakte medeHagenezen. Dat lijkt mij wel zo netjes.

@sjaakdeslinksesul | 10-11-08 | 12:47
Heb hem proberen te vinden...zag hem echter niet

Ach, ik heb zaterdag in de kroeg ook zitten opscheppen over een triotje met Katja en Lieke!

SPAMHOER...dan maar een keer voor het echie...
kom maar naar de herenvergracht.

He jammer. Morgen op de kwelbuis: huilende melkchocoladekleurige medemensen die zich gedemoniseerd voelen.

Ik wist t......

Die pica's hadden dus geen ruq met de 'beroving' te maken

Is dit artikel nu een HOAX, of het originele bericht/
Of heeft de vrouw op aandrang van de politie de aangifte ingetrokken vanwege het incidentele van het feit?
SN, doe eens een diepgravend onderzoekje.

De Shark | 10-11-08 | 13:10
.
Je hebt gelijk, voor deze éne keer dan. Maar daar zal het wel bij blijven want er komt heus wel weer een aanleiding om die reservaatbewoners te bashen. Helaas.

En die pica, wie is nou de rover van die 2?

Goed jongens, en nu allemaal even lezen wat jullie gepost hebben op het oorspronkelijke topic en daar eens even goed over nadenken.

Ockam's razor.

Ze mocht zeker niet meedoen met die lampionnenoptocht

Ik zou d'r doen. 21 jaar en moeder, die houdt er wel van! Nu maar hopen dat ze het met mij wilt doen, 1 keertje, ooit.

Dan begrijp ik niet waar die foto boven dat andere artikel vandaan komt.
Begrijp ik het goed dat dit een niet relevante foto is die het artikel iets onderbuikgevoeliger moest maken?

@ Bigi Bana Boy | 10-11-08 | 13:39
Ja meester, sorry meester.
Maar wat bedoelt u eigenlijk meester? Want als het oorspronkelijke topic gewoon waar was geweest (en daar gingen we van uit), hebben we toch oprecht gereageerd? Toch, meester?

@ Bigi Bana Boy | 10-11-08 | 13:39
Ja meester, sorry meester.
Maar wat bedoelt u eigenlijk meester? Want als het oorspronkelijke topic gewoon waar was geweest (en daar gingen we van uit), hebben we toch oprecht gereageerd? Toch, meester?

@ master potter

Ja, wat is daar mee?
Excuses nog wel? Die maak ik niet vaak, tenzij het terecht is, dan heel gemakkelijk. Nou, kom maar op. Wat is je probleem?

haagse bil | 10-11-08 | 14:04
Ik bedoel helemaal niks eigenlijk maar reaguurders af en toe humble pie laten vreten is zo leuk.

@ Bigi Bana Boy | 10-11-08 | 13:39;
Tsjek mijn keurige comment dan! Ik kan zo de politiek in.

Jammer. Potter is er al weer vandoor.

Wat hieruit blijkt is dat je tegenwoordig, maar hoeft te insinueren dat je iets is overkomen en de dader(s) een getinte huidskleur had(den) en de media neemt het klakkeloos over zonder, zoals goed journalistiek betaamt, bron onderzoek ... en dat de massa klaar staat om, bij elk geurtje van een incident waar mogelijk een niet blanke NL-er bij te betrokken zou kunnen zijn, "zie je wel" te roepen

www.spitsnieuws.nl... -> 464 reacties.

" title="http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2008/11/vrouw_verzint_straatroof.html->" target="_blank">www.spitsnieuws.nl... 52 reacties.

Niet echt veel bereidheid om de hand in eigen boezem te steken blijkbaar.

Toko Bali | 10-11-08 | 14:36


Moet dat dan? het verandert helemaal niet, zilch, aan het grotere plaatje.
Niet zo misplaats triomfantelijk doen, dat misstaat je.

PositiefRealisme | 10-11-08 | 14:34
En dan dat rechtse Opsporing Verzocht dat er nog een schepje bovenop doet door bijna uitsluitend noord afrikaanse daders te tonen.

Er waren toch foto's van de daders bij dit verhaal? Of had SN weer eens willekeurige foto's bij een artikel?
@Toko Bali | 10-11-08 | 14:36
464 reacties in 3 dagen, en 54 reacties in 2 uur. Als we dan toch krom gaan vergelijken kunnen we even gaan rekenen: 3 dagen is 3x 24 uur = 72 uur. 54 reacties in 2 uur.
54/2 = 27. 27 x 72 = 1944 reacties. Dat is wel iets meer dan 464.

Dat is dus een flinke hand in eigen boezem als je het mij vraagt.

@ Bigi Bana Boy | 10-11-08 | 13:39
Je hebt helemaal gelijk, omdat voor 1x de finnen het niet gedaan hebben, maar blijkt dat er helemaal geen misdaad is gepleegd, moeten we ze gelijk maar vergeven voor die andere 400.000x dat ze wel een misdaad zijn begaan.

Kan men wel zeggen dat mensen zich in het vorige topic zo hard hebben uitgelaten enzo, maar het punt is dat iedereen het geloofde, ook de mensen die nu zeggen dat die reaguurders uit het vorige topic hun excuses moeten maken. Zij reageerden dus in werkelijkheid oprecht en excuses lijken me dan ook overbodig. Sowieso zijn dit soort berichten te vaak voorgekomen om nu bijdehand te gaan reageren dat het een hoax is en dat iedereen zo hard de boot in is gegaan in het vorige topic hierover.

En @PositiefRealisme | 10-11-08 | 14:34, wat een bullshit, als het om blanke jongemannen had gegaan had het net zo goed opgepakt geweest door de media, er zou een kind van 2 op de grond zijn gegooid, lutser.

@albundy_33 | 10-11-08 | 14:50

Zijn begaan? Uit welk allochtoon dorp kom jij? En dan ga jij over Finnen praten? Ga je schamen in een hoekje.

@alle andere kleuters die met honderden tegelijk kwamen zeiken in het vorige bericht : zeik de volgende keer gewoon bij elk topic over Marokkanen. Gaat het over Britney Spears? Zeik over Marokkanen. Gaat het over walvissen? Zeik over Marokkanen. Gaat het over dobbelstenen? Zeik over Marokkanen. Dat scheelt een hoop gedoe en zorgt ervoor dat je in ieder geval niet steeds moet doen alsof het over feiten en al die onzin moet gaan. Gewoon 24/7 Marokkanen afzeiken. Het is ook wat. Een zielig leven hebben. Het zou verboden moeten worden.

@De Aal | 10-11-08 | 14:56

Aah wat lief. Jij dekt jezelf alvast in. Je hoeft je niet te schamen hoor. Het is de schuld van de Marokkanen dat jij je gedwongen voelt om bullshit uit te kramen. Als zij niet zo waren zoals ze zijn hoefde jij je helemaal niet zo te uiten over ze. Jij bent hierin het slachtoffer! Jullie allemaal trouwens. En nu gewoon met frisse anti-Marokkanen moed op naar het volgende bericht.

natuurlijk
psychisch ziek moedertje de armoe induwen
jezus
wat is t toch voor een wereld aan t worden hier

@ De Aal: nu praat jij poep, bij een redactie vergadering gaat het erom "What sells", en sinds de opkomst van ons aller Pim en nep-opvolgers als Wilders en Rita is het berichten waarbij gekleurde Nl-ers betrokken zijn die verkopen. als je de media de afgelopen periode goed gevolgd, dus niet slechts inzoomen om "zie je wel" te kunnen roepen, was het je opgevallen dat er elke dag/week wel een negatief bericht verschijnt, hetzij dat een allochtoon (net als de gemiddelde NL-er, enkele jaren geleden) het liefst de eigen dokter wil kiezen, of een hele mooie recente "Allochtone afgestudeerden hebben hoger aanvang salaris dan wij rechtgeaarde NL-ers", terwijl vlak daarvoor we getrakteerd werden op "percentage allochtone dat in WAO /Bijstand/ WW/ zit onevenredig groter is dan rechtgeaarde NL-ersamn niet.
Dus nu roepen dat het bericht ok wel opgepakt zou worden is dus lariepoep
Let wel ben voor het aanpakken van elke misstand/criminaliteit, allen hebben we het exclusieve recht op uitvoering van misstand/criminaliteit aan de allochtonen geplakt.
Lees eens een goed boek over massa communicatie...

.. het klonk ook bijzonder ongeloofwaardig: een brute straatroof in den haag? Door een donker gekleurde verdachte?

PositiefRealisme | 10-11-08 | 15:09

Positief en realistisch zijn met elkaar in tegenspraak. Doordenkertje, downplayende dhimmi.

@ Uhh | 10-11-08 | 15:01
.
Je hebt gelijk. Alle problemen met marokkanen bestaan niet. Dat roepen ze in Den Haag al jaren en dat heeft tot nu toe prima gewerkt ! Het gaat tenslotte om de perceptie, niet om de feiten.
.
Toch ?

Schandalig !
En ook nog even -terloops- het 'gilde' wijzen op nieuwe methoden .....

@bottehond
check even onze reacties van afgelopen donderdag, toevallig precies onder elkaar. (voor het gemak hierboven nog even herhaald master potter | 10-11-08 | 13:06)
Ik lees en denk HOAX.
Jij leest en gelooft wat je wil geloven.
Dat is nou precies de grens kritisch naar de feiten kijken en racisme.
Uiteraard ga ik jou hier geen racist noemen, dus kijk zelf even naar je kritisch vermogen.

@Uhh | 10-11-08 | 15:05
Als je even in dat andere topic had gekeken kon je zien dat ik daar helemaal niet gereageerd heb. Ik voel me ook helemaal geen slachtoffer, kijk louter en alleen naar de realiteit en wat ik zie op straat in mijn stad (Breda). Zou jij ook eens moeten doen. Moet zeggen dat ik sterk aan jouw awereness van de problemen in de hedendaagse samenleving twijfel.

@PositiefRealisme | 10-11-08 | 15:09
Ik hoef geen boek over massa communicatie te lezen. Natuurlijk is het zo dat allochtonen vaak negatief in het nieuws komen. Helaas kan dit ook alleen maar als er vaak iets negatiefs gebeurd. Ik denk echter wel dat als er een dergelijke brute roof gepleegd zou worden die sowieso in het nieuws komt, ongeacht de afkomst van de daders. Het is ook niet zo dat dit soort dingen heel de dag door gebeuren ofzo, en dat ze alleen de berichten eruit pikken waarin allochtonen de dader zijn. De nieuwsbronnen die ik gebruik berichten ook gewoon over misdaden waar blanken de dader zijn. Sommige mensen zien gewoon alleen wat ze willen zien, of kijken alleen maar op Spitsnieuws, waar inderdaad altijd mooie Marokkanen-topics zijn die voor meer dan 400 posts gaan. Levert altijd wel mooie discussies op :)!

@Bottehond: toch effe opgezocht - Dhimmi (Arabisch: Ðãøí ) is de traditionele aanduiding voor "niet-moslims" onder de sharia in een islamitisch land. Aanvankelijk verstond men onder dhimmi's de zogeheten 'mensen van het Boek' (joden en christenen) maar later werden ook andere niet-moslims ertoe gerekend, zoals zoroastristen, mandeanen en hindoes. De term is vergelijkbaar met de mudéjar in het na-islamitische Spanje, hoewel een dhimmi niet gedwongen wordt zijn godsdienst af te leggen.
Ook gelezen...blijf toch met de vraag zitten, Wat is uw punt, of ben ik zo naief en heb ik niet door dat u mij probeert uit te schelden???

master potter | 10-11-08 | 15:29

Het gaat mij om de excuses die je eist.
Bovendien heb je kunnen lezen dat ik in deze draad al schreef dat deze kennelijke hoax (laten we daar maar van uit gaan) niets verandert aan het patroon dat ten grondslag ligt aan de vele reacties. Of meen je dat ee, en ander aantoont dat er overgereageerd wordt op de straatjihad en aanverwant gedrag van bepaalde jonge mosims? Dan zou ik mijn column op het open riool nog eens inzien als ik jou was.
Of je mij een racist noemt mot je zelf weten. Dat soort ethische chantage laat me volstrekt koud.

PositiefRealisme | 10-11-08 | 15:40

Je positionering leidt op langere termijn tot dhimmitude. Dat bedoelde ik. Is dat wat je wilt? Of wilt riskeren?
Overigens: als ik iemand "uitscheld" kun je dat beschouwen als een aanmoediging voor iemand die naar mijn inschatting geweaun even aan het doordenken gezet moet worden. Onverbeterlijke domoren scheld ik zelden uit. Zie het maar als een vriendelijke aanmoediging.

je neemt altijd nogal uitgesproken stelling.
Aangezien je hier finaal de plank misslaat en je door racistische motieven laat leiden, zou je hier je toon kunnen matigen. Excuus aan onze allochtone medemens is hier op zijn plaats.
Je kunt best beweren dat je in Nederland niets mag zeggen zonder voor racist uitgemaakt te worden, maar zie het dan ook in als je je door racistische sentimenten hebt laten meeslepen.

Een discussie heeft geen zin als een van de deelnemers zijn evidente ongelijk niet kan toegeven.

@bottehond uiteraard

Dus je beweert nu wél dat ik een racist ben.
Oh.

Een discussie heeft geen zin als een van de deelnemers zijn evidente ongelijk niet kan toegeven.

sic

RSS Feeds Volg Spitsnieuws op Twitter

Digi Sp!ts archief

Klik hier voor onze lezersacties
Klik hier voor onze ticketservice
Klik hier voor de fotos van Beatstad