*

De Hoop Scheffer vreest speech Wilders

CDA-prominent Jaap de Hoop Scheffer waarschuwt voor de Nederlandse belangen als PVV-leider Geert Wilders op 11 september in New York gaat speechen tegen de bouw van een moskee vlakbij Ground Zero. De oud-minister van Buitenlandse Zaken en voormalig secretaris-generaal van de NAVO zegt dit
in een interview met NRC Handelsblad."Wilders heeft het recht te zeggen wat hij wil. Maar wat een Nederlandse politicus daar zegt, raakt direct aan het Nederlandse belang, dus moet je voorzichtig zijn. De regering heeft de plicht hem daarop te wijzen'', aldus De Hoop Scheffer.

"Wanneer een Nederlandse politicus daar optreedt, moet je er rekening mee houden dat men niet het verschil ziet tussen coalitiepartijen en een partij die de regering gedoogt - alleen al het woord gedogen is onvertaalbaar in het Engels'', aldus De Hoop Scheffer.

| 10-08-10 | 19:19 | 235 reacties
Print Email PDF

Extra foto's

Reacties

Gaan we nou weer dat zelfde gezeik krijgen als met Fitna?

Niemand maakt zich druk behalve die laffe Nederlandse politici die bang zijn dat Ali ze niet meer aardig vind.

Laat Wilders maar schuiven. Zeggen wat je wil.

Ik wordt zo moe van politici als Een-Hoop-Geschetter ...

What about *tolerate*, Djab da Hoep Sjeffer?

Hij moet niet zo janken.

Man man.
Je bent zelf door een dal gegaan bij het CDA en kreeg als pleister op de wond het NAVO baantje.

Jaap moet zijn bek eens houden, smerige corrupte zakkenvuller.

De partijen beginnen zich trouwens al aardig in te dekken. En natuurlijk bestaat "gedogen" niet in het engels knuppel. Dat is iets Nederlands. Daarom heeft Amerika al een hekel aan ons. Net als dat "uitkering" niet vertaald kan worden in Arabische uitzendingen. Daar is gewoon geen woord voor.

Ze schijten allemaal in hun broek bij iedere stap die Wilders zet ! Komen nog hele vermakelijke dingen aan volgens mij. En denk dat het percentage ziekteverzuim in de kamer enorm toe neemt hahaha

Gedogen: "When a person sees something through the fingers, but don't like it completely". (bron:English dictionary for advanced learners)

Waarom zou Amerika een hekel aan ons hebben.

Eerst Verhagen, nu De Hoop Scheffer. Grappig dat het allemaal CDA-ers zijn die zich zorgen maken. Het is precies de manier waarop het CDA de spanning opdreef toen Fitna uitkwam.

Ik zeg...... wel ff kogelvrij vest aan Geert je gaat wel naar de states he ..doe voor de zekerheid ook maar een kogelvrije onderbroek aan.

Krijg ineens dat tenenkrommende tv moment weer voor ogen waar The Hoep Schaefer samen met Balkende bij Bush en cornuiten op de thee mogen.

O...ja mijnheer de Hoop Scheffer ?

Gedogen = to tolerate

Fitna 2 wat betreft het huilen voordat ze geslagen worden.
Met navenante doemscenario's.
Het gaat allemaal een beetje ééntonig worden. Steeds datzelfde draaiboek
Geert wil wat doen en bij al die malloten loopt het gelijk al dun door de broek en de burger wordt een angstpsychose aangepraat.

Nee, Joop de Schaap-heffer.
Als er ook maar iemand is die zich stoort aan wat Wilders te melden heeft, dan hoor je ze te wijzen op het recht van vrije meningsuiting. Wat sommigen van ons dierbaar is, hier in Nederland.
En je hoort mensen niet zelf-censuur op te leggen.

"Anyone who disagrees with me, can pick a number, stand in line and kiss my ass."

Gedogen: tolerate

Snapt het CDA nou echt niet dat ze geen fluit meer te zeggen hebben.. Lik je wonden, ga naar de kerk en hou je waffel.. Het is God's wil...

Hoop is de WD-40 van het leven.

Wéér die paniekzaaiende CDA'ers! Zij maakten ook Fitna 1000 X groter dan het was.

@Ondernemer
Je bedoeld dat walgelijke moment dat ze als onderdanige honden op de rug lagen te janken om aandacht zodat iedereen goed kon zien dat ze over zichzelf heen urineerden als teken van overgave?
Neerlandsch politici.
Go Geert.

Straks graven ze Van Agt nog op.
CDA -2010

Hoop doet kleven.

Misschien moet de heer JdHS zijn ke nis der engelschen taal wat opvijzelen: http://translate.google.nl/?hl=nl&tab=wT#nl|en|Gedogen ...

Sinds wanneer is de zwakheid en de lafheid van het CDA de norm?

Ooooh wat zijn ze weer bang! Tsssssss

Man man man. Wat zeiken die lui.
Wat moet er gebeuren?
Iran die zegt ik ben boos?
Haatbaarden die de Nederlandse vlag verbranden?
Zo what?

Welk Nederlands belang? dat ze in het midden oosten onze kaas niet meer kopen? haha

een laffe bange man is het allervriendlijkste wat je over deze lakei kunt zeggen.

@Reykjavik | 10-08-10 | 19:34
De hoop scheffer is dan wel weer onvertaalbaar. http://translate.google.nl/?hl=nl&tab=wT#nl|en|de%20hoop%20scheffer

J. De Hoop Schepper | 10-08-10 | 19:39

Inderdaad, en al die andere producten die in het buitenland sinds fitna niet meer verkocht kunnen worden, zoals umm euh...

Ever heard about freedom of speech Jeap?

In de uitzending van één-vandaag van vandaag wat meer informatie van het extreem-rechtse clubje,dat Wilders heeft heeft uitgenodigd.Vergeleken met de voorzitster van dit clubje is Sarah Palin nog een watje...

ik vind condone een prima vertaling van gedogen

@Tom de Graaf | 10-08-10 | 19:40
De cartoonindustrie zit sindsdien anders wel in een dip, hoor, qua export.

Ondernemer | 10-08-10 | 19:30
Exact wat mij het eerst te binnen schoot bij het lezen van zijn naam. Vooral dat kruiperige, miezerige buiginkje en die onderdanige glimlach. De beste man spreekt trouwens on-ge-lo-fe-lijk slecht Engels met zo'n typisch boers Nederlands accent en het verbaast me dan ook niet, dat hij niet op het Engelse woord voor gedogen komt.

"Maar wat een Nederlandse politicus daar zegt, raakt direct aan het Nederlandse belang, dus moet je voorzichtig zijn."
.
Kennelijk boeit alleen 'het belang' van Nederland in oliestaatjes, theocratieen en fundi warlords. Wat te denken van het belang van Nederland richting de VS en anderen die tegen dit plan zijn?

MindoverReligion | 10-08-10 | 19:34
Brr. die bedoel ik.
btw: Overgave = onderwerping = Islam
Dat kan geen toeval zijn ...

Tsjonge, dit is nog eens angst zaaien...

De (wan)hoop Scheffer moet zijn vermeende invloed aanwenden om de bouwvergunning van die moskee op te laten schorten c.q te laten vernietigen.
En dan als het even kan, vlak voordat Geert landt in NY.
Dan heeft hij die Geert eens goed te pakken.

Wat een hype!! Geert is stoer.

En daar gaan we weer het zelfde als met Fitna, Wikders heeft tenminste geen bloed aan zijn handen dat kun je van Jaap de Hoop Scheffer niet zeggen.

Jeep de Hoep jankbal moet (net als alle andere CDA 'prominenten') gewoon z'n smoel houden. 't CDA belang is reeds weggestemd dussss....

Russ Meyer | 10-08-10 | 19:42
Dus als we de Hoog Scheffer aan het roer bij de Navo hebben overleefd als economische grootmacht, dan zal een klein lullepotje van us Geert toch niet veel schade kunnen aanrichten lijkt me

Een verschrikkelijk iemand,iemand die dus heel ver in de hol van Bush zat toen die nog regeerde. En bij Obama heeft hij het ook geprobeerd, maar daar wil het niet zo lukken omdat hij nog de rotzooi van Bush op moet ruimen.

Altijd hebben die gristen-fundies met navo-baantjes het over de Nederlandse belangen - bang dat Wilders weer iets waars verkondigen zal.

Ter info aan deze fundies (heb trouwens aan elke fundie een hekel) : in europa zijn er al meerdere landen die terecht zaken hebben doorgevoerd (zie Zwitserland/Frankrijk) die geen schade hebben toegebracht.

Het nadeel in Nederland is dat er hier teveel Dhimmi's op belangrijke plekken zitten, die hun eigen cultuur zo erg verafschuwen dat deze knieval(len) naar de Islam maar blijven doorgaan.

De Hoop Scheffer vreest speech Wilders ..... er zijn nu eenmaal mensen die hun schaduw vrezen ....

Nog even en dan klapt het minderheidskabinet al voordat het geformeerd is.

Volgens mij worden al die CDA-fossielen zwaar gechanteerd of dik betaald door lieden uit een bepaalde ideologie. Misschien wel doordat ze met minderjarige Marokkaanse temeiers aan het rotzooien zijn geweest, dat kan maar zo. Verder roept het vraagtekens op dat uitsluitend dergelijke gasten een podium krijgen op de publieke omroep, welke stumpert zit in allah's naam nou op hun mening te wachten?

Inderdaad, iets waar Nederland al eeuwen sterk in is gedogen oftewel tolereren en zoals CDlogo terecht de vertaling to tolerate geeft.

Ik kan me niet indenken dat een weldenkend mens voor dit idiote plan kan zijn.

Maar ja je kan beter meelopen in een demonstratie voor hamas hamas alle joden aan ut gas.
En nu is het tijd voor een Liedje :Krijg toch allemaal de kolere val van mij part allemaal dood trala la la la.

Volgens hoeveel CDA-prominenten vergaat de wereld nou in totaal ??

Waar komen toch al die seniele fossielen vandaan met hun angst-problematiek? Al lang uitgerangeerd en tóch ongevraagd op de proppen komen met hysterische verhalen. We hebben allemaal gezien wat de film Fitna 1

Het CDA is kwaad op de PVV omdat een hoop CDA stemmers zijn overgestapt naar de PVV.
Het CDA is nu aan het natrappen naar de PVV.
Plus dat een hoop CDA-ers zonder dat ze het beseffen hun partij verder aan het afbreken zijn.
God heeft zijn handen van het CDA afgetrokken.

Geert gaat een beetje de dikke lul uithangen, beetje MP spelen. Geert heeft totaal stront aan Nederland en haar belangen. Geert W. is puur haat.

Jullie stemmen op die man, dus jullie dragen de consequenties. Van mij mag hij los gaan. We zien vanzelf wel hoe leuk het wordt voor Nederland en de Nederlanders. Als jullie maar geen huilie huilie gaan doen straks.

Kniel! Kniel voor de Islam! Nederland moet eens fier gaan staan. Kop omhoog en staan voor onze principes. Niet dat halve gedoe. Worden sommige mensen onder ons daardoor extreem en willen ze aanslagen plegen, pak hen dan hard aan. Die gasten leven onder ons, die zijn zoals ze zijn en dit soort dingen zijn alleen hun uitlaatkleppen. Houden we braaf onze mond, dan vinden ze wel iets anders waar ze zich over opwinden. Het is belachelijk dat wij op onze tenen moeten lopen en zij vrijuit kunnen gaan. Die moskee ook nabij Ground Zero. Het is alsof er een nazi museum naast een geallieerde begraafplaats opgericht wordt.
De VS mag dan een heel ander land zijn en de principes zijn daar ook heel anders - vrij is echt vrij, zo mag je ook met nazi vlaggen rondlopen -, maar dit is gewoon een regelrechte belediging en het niet hebben van enkel respect richting de slachtoffers. Ze mogen dan wel vrij zijn, maar dit soort vrijheden leiden tot anarchie. Bouw die moskee gewoon 10 straten verderop.Maar ja, wie ben ik....

Ik zie m nog als een nederige, kruipende, bruine arm halende schlemiel samen met JPB bij de Amerikaanse president naar binnen stappen. Mensen als DHS, daar hebben we wat aan!

De toespraak begint als volgt: "Beste mensen, wat ik hier had willen zeggen, maar helaas niet kan zeggen, is het volgende". De rest zal geschiedenis zijn.

@mijn zus | 10-08-10 | 19:52
Publieke omroep probeert een kabinet gedoogsteund door de PVV te verhinderen, omdat PVV en VVD de publieke omroep een kopje kleiner willen maken. Vandaar dat ze al die anti-Wilders-mensen opvoeren. Knevel en Prevel laten vanavond Peter R. de Vries opdraven, om dezelfde reden.

Een volk dat voor tirannen zwicht verliest meer dan lijf en goed. Dan dooft het licht.

Waar komen toch al die seniele fossielen vandaan met hun angst-problematiek? Al lang uitgerangeerd en tóch ongevraagd op de proppen komen met hysterische verhalen. We hebben allemaal gezien wat de film Fitna 1 voor ons land aan verschrikkelijke gevolgen heeft gehad, welke uiteraard ook door lieden als de Hoop-Scheffer werden voorspeld; NIETS! Het enige wat het betekende was dat er eindelijk een fatsoenlijke discussie ontstond. Een volwaardige democratie en een volwaardige geloofsovertuiging kan wel tegen een stootje...

@valentino PUSSY
zie liedje willems1, alleen allemaal vervangen door "effe lekker" en dan bedoeld voor you.

Kom nou, zoveel belangen hebben wij niet in de islamitische wereld. De export is minimaal en als ze met olieboycotten gaan beginnen (wat ik niet verwacht, want voor hen blijven knaken ook knaken) is dat meteen een goede stimulans voor het ontwikkelen van alternatieve energiebronnen.

tsarion | 10-08-10 | 20:01
U heeft internet op de camping? Wat jammer.

-weggejorist-

Och Jezus....Pietje Bel is terug. Mooi he? Hij heeft nog geen woord gezegd en nu schijten ze al bagger.

Haha,ze zijn bang. Ze peopen 7 kleuren peop. Ze zijn bang voor de Islam en Ome Geert moet dit ontgelden. Geert durft te zeggen wat al die andere schijters niet durven te zeggen. Bang zijn ze. Bang.

@pielewaaier | 10-08-10 | 19:42 Het enige dat je feitelijk zag is de eenzame haatzaaiende hoogte waarop het dagelijkse Wilders-bashende non-programma 1-vandaag zich bevindt: Er is niet één feitelijk woord gesproken over de SIOA of over Pamela Geller, wèl was er een aantal regelrechte leugens ...

@mijn zus | 10-08-10 | 19:52
Publieke omroep probeert een kabinet gedoogsteund door de PVV te verhinderen, omdat PVV en VVD de publieke omroep een kopje kleiner willen maken. Vandaar dat ze al die anti-Wilders-mensen opvoeren. Knevel en Prevel laten vanavond Peter R. de Vries opdraven, om dezelfde reden.
Lewis Lewinsky | 10-08-10 | 20:00
Daar is de raad voor de media ook niet blij mee dat gemeenschapsgeld gebruikt wordt voor politieke doeleinden.
Dus dat worden straks als het meezit een klap van de raad van de media en een dreun die kwam van rechts.

Dat Hoopje Scheffer is toch die CDA-pipo die plotseling baas van de Navo werd toen we toch met soldaatjes naar Afghanistan gingen opbuwen...
Heel kocher was dat, en maar ontkennen....

Ik krijg het klamme angstzweet op m'n bovenlip van De Hoop Scheffer, maar dat is dan weer géén nieuws..

Cda staat voor zwijgen en stil houden?

@pussy (20:01)

Debiele opmerking van iemand die deze omschrijving zeer veel eer aandoet.

Geert W. is iemand die geen haat uitdraagt.
Dat is al uitbesteedt aan alle cultuurverrijkers die dit land rijk is (maar er wel arm door wordt).

Mischien gaat ie straks ook nog een biertje drinken in die homobar gelijk naast die moskee, puur als provocatie...

Lang leve het vrije woord! Go Geert!!!

tsarion | 10-08-10 | 20:11
U wilt uw hersens breken op een welles nietes spelletje? Ga je kleine zusje vervelen met je wijze lessen.

Mischien gaat ie straks ook nog een biertje drinken in die homobar gelijk naast die moskee, puur als provocatie...
nou,vooruit dan maar | 10-08-10 | 20:13
Of hij drinkt een kop koffie verkeerd.

Elder of Z. | 10-08-10 | 19:54
Ik zou op zoek gaan naar een vertaling voor desinteresse. De houding van ons klootjesvolk jegens integratieproblematiek tot een paar jaar geleden.

con·done/kənˈdōn/Verb
1. Accept and allow (behavior that is considered morally wrong or offensive) to continue.
2. Approve or sanction (something), esp. with reluctance.

mmmm..onderwerping aan de Islam of onze ziel verkopen aan de Amerikaanse- Israëlische zionistische maffia. Het eerste zal de komende paar decennia zeker niet gebeuren maar het tweede ben ik wel een beetje bang voor. Zeker als je kijkt door wat voor organisaties Wilders wordt gesponsord. Deze organisaties winnen derhalve steeds meer aan macht. Het beste is gewoon rationalistisch en pragmatisch blijven.

Tussen hoop en vrees ...

Deze Joop de Hoop heeft zijn, riant betaalde, baantje gekregen in ruil voor de levens van ruim 20 Nederlandse militairen, die op hun beurt ten koste van honderden levens Afghanistan bezet houden. Diezelfde Joop de Hoop is bij uitstek geschikt Wilders een lesje te leren.

Weet Jaap eigenlijk wel dat Gordon die nieuwe Homobar aldaar gaat openen! Daar zullen ook veel vrienden van Jaap bij aanwezig zijn!

Hans Hillen, Doekle Terpstra, De Vrees Scheffer, is dit een wedstrijd wie er van het CDA het meeste schijt in z'n broek heeft?

@ Arrabinekoeterine | 10-08-10 | 19:29

Dat is best logisch te noemen.
In het buitenland boeit het geen imam, dat het CDA een klein flut partijtje is geworden.
Daar wordt geconcludeerd, dat de Christenen het met de ideeën van Geert Wilders (ik zie de pvv niet als partij, slechts als supporters) eens is.
Dit zal misbruikt worden om een 'Heilige' oorlog te verkondigen.
Ik begrijp die aversie bij sommige CDA-prominenten wel.
Zeker sinds Fitna 2 er aan zit te komen.
Sta je als Christen-partner mooi voor lul, met dat anti-islam geneuzel.

Valentino Pussy | 10-08-10 | 20:14
Heb geen zusje, maar indien u er zelf voor voelt, wil ik wel een poging wagen.
En het is trouwens geen welles/nietes spelletje - Geert is gewoon uitgenodigd om zijn zegje te doen. Dat hij aan deze uitnodiging gehoor heeft gegeven en daar zal spreken (en misschien op enige superlange tenen van moslimfundies zal gaan staan) zegt niets over zijn mogelijke houding.

Na de volgende verkiezingen zal hij er wel als dikke lul, MP staan.

laat 'm toch en doe niet zo bekrompen. Stuur er desnoods 10 linksen achteraan die precies het tegenovergestelde gaan prevelen. You know what? They don't care.

mmmm..onderwerping aan de Islam of onze ziel verkopen aan de Amerikaanse- Israëlische zionistische maffia. Het eerste zal de komende paar decennia zeker niet gebeuren maar het tweede ben ik wel een beetje bang voor. Zeker als je kijkt door wat voor organisaties Wilders wordt gesponsord. Deze organisaties winnen derhalve steeds meer aan macht. Het beste is gewoon rationalistisch en pragmatisch blijven.
Whydis | 10-08-10 | 20:20
Weer 2 woorden waarvan ik de diepere betekenis moet opzoeken.
Maar het belangrijkste vind ik dat je zelf mag kiezen.

Linkse CDAert.

Dit wordt het meest instabiele kabinet sinds het LPF debakel. Al voordat er een kabinet is, is er gerommel tussen de partijen. Dit gaat nooit lang goed.

Mijn nekharen gaan altijd overeind staan als ik deze man zijn naam hoor.

De Hoop Scheffer? Was dat niet degene die NL de Irakoorlog inloodste?
650.000 Iraakse doden.

@winterpeen | 10-08-10 | 20:29
Ter verbetering van mijzelf wegens een verkeerde woordkeuze. Houd het maar op rationalistisch alleen. Wilders mag van mij gerust daar spreken. De vraag is alleen of het verstandig is en dat betwijfel ik.

De Hoop Scheffer vreest speech Wilders.

De Hoop Scheffer is een gristen en die vrezen nou eenmaal alles.

Het feit dat Jeep de hoop zijn baantje heeft gekregen in ruil voor steun voor politieke steun voor de oorlog in Irak, geeft Nederland inderdaad wel de uitstraling van een sterk land.

De Hoop Scheffer is een kabouter die zich is met andere dingen moet gaan bezig houden.

Dus hij is bang als Wilders zegt wat hij denkt? Nou, daarmee bewijst Japie dan toch mooi Wilder's hele punt?

Sidder en beef. Jaap legt nog maar is een hoop.

Dus het woord gedogen is niet te vertalen?
Hoe legt de Wanhoop Scheffer van het CDAngst regeert dan uit dat we de Islamitische terreur gedogen?

......Maar wat een Nederlandse politicus daar zegt, raakt direct aan het Nederlandse belang, dus moet je voorzichtig zijn...........
Maar het maakt toch niet uit wat een politicus daar zegt? 400 jaar geleden hebben de gristenen (destijds de voorlopers van CDA & aanhang) Manahattan ingepikt. Niet erg voorzichtig dus!
Vervolgens werd daar de autochtone bevolking stelselmatig uitgeroeid??
Vraag ik me af toch wat dat Nederlands belang dan is? Excuses lijken beter op de plaats, meneer JDHS
Daarbij vragen wij ons af waar CDA de arrogantie vandaan haalt nog maar iets te denken te betekenen voor de burgers, die uw "partij" uitgekotst hebben.

Rot op man. Ik weet niet of je het door hebt, maar een deel van Nederland heeft inmiddels grote schijt aan wat 'het buitenland' er wel niet van zal vinden. Nederland is groot aan het worden, prutser. We geloven niet meer in bangmaak sprookjes. Wen er maar aan.

Go Geert Go !

jaap zet een hek met prikkeldraad om nederland het ultime middel tegen moslims.

Rrring....rrring.... klik: "Jeep the Hope Schäver"

Gedogen = dulden = brook.

CDA gaat gewoon proberen dat hij op het vliegveld weer rechtsom kan maken ...of was het nou links om ..
Geer komt straks de states niet in!!

Jezus van Nazareth | 10-08-10 | 20:55

Er wordt zelfs heilig in bangmaaksprookjes geloofd en jij luistetr aandachtig naar de verhalen die dhr Wilders voorleest.
Geniet ervan, maar zoals met alles is te veel niet goed.Dus ook hier met mate a.u.b.

Noot sprookjes zijn niet echt, maar goed geloof is geloof of het nou onzin is uit de bijbel, de koran of de mond van dhr Wilders.

Als Jaap de Opschepper moet kiezen tussen een islamitische zelfmoordaanslag en een praatje van Wilders kiest hij de aanslag.

@ truusch | 10-08-10 | 21:14

Kruip jij ff lekker verder voor de muzelman.

@ Gandalf | 10-08-10 | 19:31:
Behalve wanneer ze letterlijk de brandstof van onze economie in handen hebben. Dan kun je je niet meer veroorloven teveel waarde aan de vrijheid van meningsuiting te hechten en moet je simpelweg een pragmaticus zijn.

@ Nokiageek | 10-08-10 | 19:37:
Wat dacht je van Saoudi-Arabië, de VAE, Koewijt en Iran die de oliekraan dichtdraaien?

@ dlseth_ | 10-08-10 | 19:42:
Misschien heb je het niet meegekregen maar de Amerikaanse overheid is niet tegen de bouw van deze moskee. Sterker nog, ze hebben zelfs een historisch pand gestript van die status zodat het gesloopt kan worden om plaats te maken voor die moskee.

@ Jezus van Nazareth | 10-08-10 | 20:55:
Des te meer reden om je een beetje koest te houden. Als de OPEC de oliekraan dichtdraait, zijn we ineens het kleinste landje ter wereld.

@ nockerdoeme | 10-08-10 | 21:14:
Is op zich ook nog mogelijk. Als je bedenkt hoeveel moeite je tegenwoordig moet doen om de VS binnen te komen, acht ik het niet onmogelijk dat Wilders er niet inkomt. Op zich ook begrijpelijk want ik zou ook niet het risico willen lopen dat hij op mijn grondgebied omgelegd wordt.
Dat hele Ground Zero is niet te beveiligen.

Phoenix1977 | 10-08-10 | 21:19
je echte naam is bak -ellende van het cda?

Is er iemand die de laatste verkiezingsuitslag aan Jaap heeft verteld?

Beste heren politici, gedogen is wat jullie status is. Als het volk jullie zat is dan moeten jullie weg. Lijkt mij vrij simpel uitleggen dat begrip. Wilders is gedoogd door het volk om op ground zero dat te zeggen omdat het de stem van het merendeel van het volk is. Zo lang Wilders zegt wat het volk wil zeggen mag hij blijven en blijft hij gedoogd. Sommige noemen dat populisme, ik noem dat functionerende democratie. De Hoop Scheffer is met zijn positie een voorbeeld van democratie die faalt. De meerderheid gedoogd hem niet en toch wil hij niet weg. Dat is pas lastig uitleggen.

"Maar wat een Nederlandse politicus daar zegt, raakt direct aan het Nederlandse belang, dus moet je voorzichtig zijn."

Dus Wilders moet gewoon, net als elke andere politicus, lekker hypocriet doen?

Wilders vertegenwoordigt Nederland omdat ie dat heel graag wilde. Hij heeft net zoveel te zoeken bij die bijeenkomst als bijv. Rumsfeld of Cheney iets te zoeken zou hebben gehad als Amerikaans regeringsvertegenwoordiger bij een bijeenkomst tegen de Westermoskee. Helemaal niks. Als Wilders op persoonlijke titel wil preken bij (anti)religieuze bijeenkomsten in het buitenland dan moet ie eerst even afstand doen van zijn formele rol. Dit is op z'n minst amateuristisch. Nederland slaat een pleefiguur.

kempenaer | 10-08-10 | 21:18

ach gut de oh zo machtige moslim die Nederland over dreigt te nemen, ach gut.

@ Stir Glenfarclas II | 10-08-10 | 21:32

Tuurlijk heeft Wilders alle recht om daar zijn mening te ventileren. Het is hier nog geen islamitische totalitaire heilstaat, helaas voor jou.

@ Ass_Ass_in | 10-08-10 | 19:58

Amerika is lang niet zo vrij als jij denkt. Technisch, qua wetgeving, wellicht wel, maar het gristenjuk snijdt daar harder dan hier, en ik vind het hier al beklemmend.

En dan komt Wilders met iets als "het zou voor het westen en moslims een stuk beter zijn wanneer er zonder geweld of vooroordelen gekeken kan worden naar een manier waarop beide werelden zo goed mogelijk met elkaar om kunnen gaan, waarbij respect voor - alle - partijen behouden blijft. De westerse wereld kan, maar is niet genoodzaakt om op deze gronden banden aan te gaan"
Dit is natuurlijk een compleet verzinsel, en het ergste is wel dat JDHS bang is voor wat hij *denkt* dat Wilders gaat zeggen, en natuurlijk niet eens bang voor wat Wilders daadwerkelijk zegt.

@ truusch | 10-08-10 | 21:34

Zie de dhimmi kruipen. Plat op de buik. Onderdanig en verslagen.

@ grote grutjes | 10-08-10 | 21:23:
Ik vrees dat ik nu aangifte moet doen van grove belediging.

@ Don Ballin | 10-08-10 | 21:31:
Iemand jou verteld wat voor sleutelpositie het CDA inneemt bij de coalitieonderhandelingen?

@ spooky | 10-08-10 | 21:32:
Wat Wilders zegt, is niet de stem van de meerderheid van het volk, hoor. Anders had hij wel 76 zetels in de Tweede Kamer gehad of meer.

@ IDSMadDog | 10-08-10 | 21:32:
Nee, hij dient de regels van de diplomatie in acht te nemen. Dat betekent dus dat zijn persoonlijke mening ondergeschikt is geworden aan de belangen van het land dat hij vertegenwoordigd.

@ Stir Glenfarclas II | 10-08-10 | 21:32:
Helaas is dat een situatie waar we toch al aan gewend zijn na 8 jaar Balkenende.

Het hele idee achter dit minderheidskabinet is dat Wilders kan blijven zeggen wat hij wil, en toch indirect kan meeregeren. Wat is nou het probleem? Er zijn al talloze onderzoeken gedaan naar de effecten die Wilders zou hebben op de Nederlandse belangen in het buitenland door het ministerie van Economische zaken. Daaruit bleek telkens dat er helemaal niets aan de hand is.

@ kempenaer | 10-08-10 | 21:35:
Natuurlijk heeft hij dat recht. Maar alle acties hebben consequenties. En de consequenties van Wilders' acties zouden wel eens gedragen kunnen gaan worden door alle Nederlanders.

@ Dezenaamhier | 10-08-10 | 21:37:
Nou, de kans dat Wilders jouw verzinsel ophaspelt is vele malen kleiner dan dat hij zegt: "Er moet een eind komen aan de Islam in het Westen en wel nu. Het is onbegrijpelijk dat de VS de Islam toestaat een heiligdom van haat te bouwen op een plaats waar diezelfde haat bijna 3000 mensen de dood injoeg. En deze 3000 mensen zullen pas het begin zijn als we niet nu een einde maken aan de haatideologie die Islam heet".
Maar dan in het Engels en mogelijk nog wat heftiger.

@ kempenaer | 10-08-10 | 21:35

Wouter Bos heeft ook het recht om zijn stropdas niet om te doen en een bermuda aan te trekken als ie naar de G20 mag, maar als ie het doet vind ik hem een enorme zak stront.

Balkenende mag ook bellen naar Angela Merkel en zeggen dat hij persoonlijk niet begrijpt dat iemand op haar stempt en dat ze een dikke hoer is. Als ie het doet, dan vind ik hem een enorme zak stront.

Ik geloof niet dat uitspraken van Wilders schadelijk zijn voor bv. onze handelspositie en van mij mag ie zeggen wat ie denkt. Maar dat mensen hem waarschuwen dat wat hij zegt wellicht gevolgen kan hebben is in principe niet verkeerd (ze doen het om de verkeerde redenen, dat wel).

Wilders heeft de vrijheid zijn mening te uiten. Dat is een vrijheid, geen verplichting.

http://www.eenvandaag.nl/binnenland/34989/omstreden_christelijk_congres_...
Als dat kan, waarom mag Wilders daar niet zijn zegje mogen doen?
Meten met twee maten, vind ik dat.

@ kempenaer
Zucht. Houd je anders best even rustig, tenzij je graag nog meer voor paal wil staan.

@ Prins_Bernhard | 10-08-10 | 21:40:
Dat mag dan het idee geweest zijn maar het is zeker niet wat er gaat gebeuren. Zowel Verhagen als Opstelten hebben dat al duidelijk gemaakt door te stellen dat Wilders zijn gemak moet houden.
Om dat te formaliseren, eisen CDA en VVD dat ook Wilders het regeerakkoord zal tekenen. Hiermee worden de banden met het kabinet fors aangehaald en is het eerder zoals Lubbers het al noemde: een 3-partijen coalitie waarbij 1 partij geen bewindslieden levert.
Ik acht de kans dat het CDA-congres akkoord gaat met een kabinet onder deze constructie al niet groot maar ik acht de kans dat het CDA de stekker eruit trekt als Wilders de vooraf gestelde grenzen van het CDA overschrijdt daarentegen enorm.

@ Phoenix1977 | 10-08-10 | 21:43

Dus? Je mag als Nederlander dus niet tegen een islamitisch land zeggen dat ze verkrachte vrouwen niet kapot mogen stenigen omdat het islamitische land dan boos kan worden op alle Nederlanders? Ohhhh... Volgens mij is het probleem net dat er niet voldoende stelling wordt genomen tegen die barbaren door angst, zwakheid en lafheid.

@ Sjors W. | 10-08-10 | 21:44

Precies, dat recht heeft hij. Goed, dat hij het ook gebruikt in tegenstelling tot de dhimmi's van het CDA. Wie is er hypocriet?

@ You-On-A-Gin | 10-08-10 | 21:46

Ben heel rustig, dank je.

De Hoop Scheffer is een islamofoob.

@ kempenaer | 10-08-10 | 21:50

Weet ik niet. Volgens mij is er hier niet zozeer iemand op hypocrisie te betrappen. CDA'ers laten nooit het achterste van hun tong zien en Geert Wilders claimt dat wel te doen. Ik vind het allebei niks.

[Dixie-land aan] Daarom stem ik op Mark Rutte![/Dixieland uit en geeft uit droefenis over in mond]

@ kempenaer | 10-08-10 | 21:47:
Niet zo vreemd aangezien de Islamitische landen in het Midden-Oosten zonder problemen de wereldeconomie in gijzeling kunnen nemen. Als ik me goed herinner, is het Midden-Oosten verantwoordelijk voor zo'n 70% van de olieproductie. Als het Midden-Oosten weigert nog olie aan het Westen te verkopen (en dat hebben ze in de jaren 70 van de vorige eeuw al tweemaal gedaan) ligt het Westen op zijn gat.
Ze hebben dus een hele sterke troefkaart in handen en er zijn maar weinig mensen bereid om te zien of ze die kaart ook willen spelen.

@ kempenaer | 10-08-10 | 21:54
Dat hoop ik maar.
We hebben hier al iemand (ik noem maar geen namen) die links en rechts mensen voor jihadi's en dhimmi's zit te verslijten zodra ze een iets ander geluid laten horen (je hoort 'm praktisch schreeuwen) en voor die gozer z'n rikketik vrees ik ook al.

Phoenix1977
Dat Wilders gaat zeggen dat er geen moskee moet komen op ground 0 is iets waar ik het mee eens ben maar dat is nog geen reden om op hem te stemmen. Wilders hier in steunen is niet hetzelfde als hem de de breedte steunen. Wat jij zegt met >75 zetels is dus onzin. Dat Wilders ondanks belachelijke zaken als boekverboden en kopvoddentaks zoveel stemmen gehaald heeft zegt wel wat over hoe de kern van zijn boodschap leeft. Terrorisme gaan we niet belonen met een haatzaai tempel. Zelfs de hardcore CDAert vind dat zelfs te ver gaan, zelfs zij voelen de de voortschreiding van islamisering maar kiezen vooralsnog voor handelsbetrekkingen. Nee erger, zij gedogen islamisering om hun eigen reli rituelen zeker te stellen want die komen via gelijke behandeling anders in het geding.

JP en de HS wilden zo graag door Bush serieus genomen worden. Vervolgens heeft JP aan de HS ook in bijzijn van beider echtgenotes onze hoogste onderscheiding gegeven.
Kosten voor hun spelletjes: 24 dode nederlandse soldaten, nog veel meer voor het leven verminkt. Opbrengst helemaal niets.
De HS aast op een volgend baantje en JP is al zeker van het directeurschap van de Nederlandse Bank (600.000 per jaar).

@ Phoenix1977 | 10-08-10 | 21:56

Geloof je dat nu echt? Wat denk je dat er echt zou gebeuren. Het is op zich goodwill dat er voor die olie betaald wordt, als het echt nodig zou zijn dan is het westen binnen een maand baas in het midden-oosten en dan wordt die olie gewoon zo goed als gratis verscheept. En dat weten ze daar maar al te goed.

@ You-On-A-Gin | 10-08-10 | 21:56

Je bezorgheid is hartverwarmend, gelukkig zijn er nog mensen zoals jij.

)p de grote hoop schijter moet ook weer eens zijn anus openen.
Rot toch op schijnheilige randdebiel.

Gedogen is toch gewoon tolerate?

@ spooky | 10-08-10 | 21:58:
Laat ik voorop stellen dat ik een moskee op uitgerekend die plaats ook een belachelijk idee vind en dat ik je analyse van de beweegredenen van het CDA volledig onderschrijf.
Dat neemt nog steeds niet weg dat Wilders, zeker als het rechtse kabinet er komt, niet meer alles kan zeggen wat in zijn hoofd opkomt. Als hij nu iets zegt, doet hij dat als fractievoorzitter van de derde partij van ons land, zelfs als hij op persoonlijke titel spreekt. En dat betekent dat aan zijn acties niet alleen consequenties voor hemzelf maar ook voor de Nederlandse burger zitten. Het kan zeker geen kwaad hem daar zo nu en dan op niet zo'n subtiele wijze aan te herinneren.

@ aissatti | 10-08-10 | 22:02:
Nee, heb je het niet gehoord? JPB vertrekt naar Orlando, Florida. Hij heeft daar een nieuwe baan aangeboden gekregen die hem op het lijf is geschreven: http://www.universalorlando.com/harrypotter/

Die lafbekken trekken hun mond niet open tijdens de onderhandelingen, dus gaan de onderknuppels maar roepen. Echte kerels onderhandelen in het openbaar.

@ kempenaer | 10-08-10 | 22:06:
In Irak en Koewijt heeft men indertijd de oliebronnen in brand gestoken om te voorkomen dat het Westen ze in handen kreeg. Sommige bronnen branden nog, volgens Discovery Channel.
Probeer je voor te stellen dat ze alle bronnen in brand steken ....

Dan weet ik niet wat 'tolerate' betekend.

Weer zo'n rat die fundamentele grondrechten opzij schuift voor economisch gewin. Moreel en principieel gezien is een een plicht van elke politicus om zich tegen de bouw van dit achterlijke stuk provocatie uit te spreken.

dat wordt het val van het kabinet, nog voordat het kabinet gevormd is!

Dan neemt Rutte meteen het record van Jan Peter Balkenende over qua kortst zittende kabinet ooit.

@ Phoenix1977 | 10-08-10 | 22:20

Allemaal zeer hypothetisch, maar brandende bronnen kunnen weer geblust worden. Bovendien steken de arabieren natuurlijk niet zo graag hun "eigen" bronnen in de fik. Daar drijft zo goed als hun hele economie op. Maar nogmaals, als ze onverhoopt massaal dwars gaan liggen dan gaan de Amerikanen de olie er zelf wel halen.

Speeches van Jaap The Hope Scheffer hebben de wereld anders ook weinig goed gedaan.
De grootste bitches staan in de rij om hun sinister door de mic te rappen. Dus Wilders ook! Basta.

Zeg De poep Schepper, hoeveel NL jongens ( militairen ) zijn tussen 6 plankjes terug gekomen uit Afghanistan ??? En dat is alleen maar gebeurd omdat je tot alles toe bereid was om die baantje bij NAVO te pakken te krijgen, dus je moet echt je smoel houden.

Geert draagt bij aan een tolerante en vredelievende wereld door zelf het goede voorbeeld te geven. Proest.

Hij zou zich meer zorgen moeten maken over het djimmy gedrag van de usa.

@Phoenix1977 | 10-08-10 | 21:19
...de OPEC draait de oliekraan helemaal niet dicht; iets met een sterk verminderde vriendschap tussen soennieten en sjiieten....
,
@Phoenix1977 | 10-08-10 | 21:22
Onzin! Dan zou Hirshi Ayaan Ali al helemaal de VS niet binnengekomen zijn.
.
@Phoenix1977 | 10-08-10 | 21:38
Wilders dient gewoon de beleefdheid in acht te nemen die een parlementariër betaamt; eventueel beperkt door paragrafen in het gedoogaccoord, dat u en ik beiden nog niet kennen...
.
@Phoenix1977 | 10-08-10 | 21:56
Het verschil tussen soennieten en sjiieten en hun vijandschap maakt dat uw opmerking non-sense is. Dit nog even naast het feit dat de strategische olievoorraden -na de dip- nog nooit zo groot geweest zijn...
Bovendien: er wordt -indien nodig- zo over een dergelijk land heen gewalst. de olie zit niet in de moslim, maar in de grond !
.
@Phoenix1977 | 10-08-10 | 21:43
Misschien moet u als werkloze arts uw liefde maar eens in de praktijk brengen, en bijvoorbeeld dat zo;n te stenigen mevrouw in in ieder geval in goede gezondheid gestenigd wordt....
.
@Phoenix1977 | 10-08-10 | 22:14
Geeft exact de kwaliteit van u en uw hersenspinsels weer : aan alle kanten rammelend en een onderbouwing van grote stappen snel thuis. U bent een aanfluiting voor de universiteit waar u uw diploma basisarts hebt gehaald !
Iets anders valt er niet te concluderen .....
.

@Phoenix1977 | 10-08-10 | 22:31
Helaas voor u, als SP-er, wishful thinking.
Als er een regeeraccoord komt, zal dit -vanwege het dichtgetimmerde feit- tot een van de meest stabiele kabinetten van de laatste 10 jaar leiden...

@Elder of Z. | 10-08-10 | 22:48
Uw argumenten slaan ook nergens op en maar anderen verwijten van domheid. Vermeende slimheid icm arrogantie en haat is vele malen erger.

Dat Aap de Joop Keffer de Engelse taal niet optimaal beheerst wisten we al, dat hij een CDA betweter was wisten we al en dat hij enorm goed uit zijn nek kon lullen wisten we ook al. Wat is het nieuws nu precies?

Slightly off-topic: waarom is iedereen die de islam niet als het grootste probleem EVAH erkennen wil een dhimmie?

Sommige mensen strooien maar met die term alsof het het nieuwe 'je weet toch' is.. een betekenisloze kreet die je overal achteraan kan knallen om te voorkomen dat je intelligent overkomt..

@volksmenner

De pathetische oneliners van u, de nep-doctorandus, kennen we onderhand.
Lever eens 'n bijdrage, ga eens op mijn argumenten in ! of ga anders bij uw turkse buurman op bezoek of zo....
Weet u dat u nog nooit het lef hebt gehad met mij ook maar het begin van een discussie aan te gaan ?

De Hoop Schepper, 'sWerelds Hoop in Islam Dagen, dat CDA kan het niet vinden met de PvdA? Vreemd, ze hebben zoveel raakvlakken

@ Elder of Z. | 10-08-10 | 23:11

Beste Elder,

Je weet toch dat we allemaal zo onder de indruk zijn van je debatvaardigheden dat we enige discussie met je vermijden? Ik poep nu al in mijn broek bij de gedachte dat je je toorn op mij gaat richten en *proest, ik houd het niet meer* alles wat ik reaguur even in een tel debunked.

Waar heb je last van, man? Ik vind het leeuwendeel van volksmenner's bijdrages best te pruimen, en hoewel ik Phoenix' alles-in-de-brand theorie een mispeer vind denkt ie ook wel na voordat hij/zij bandbreedte misbruikt. Chill them niggers out dude.

Hallo cda, wordt eens wakker !!! Jullie hebben meer dan de helft van jullie zetels verloren bij de laatste 2e kamer verkiezingen. In het zuiden hebben jullie meer dan 80% verloren aan de PVV. Lijkt me een heel duidelijk verhaal dat de mensen jullie mening meer dan zat zijn. Heel Nederland geeft het cda een verschikelijke trap onder de kont. Maar wat gebeurt er, het cda mag wel even beslissen wie er in de regering komt. En nu willen ze ook maar even de controle over wat de pvv zegt in het buitenland. Zo werkt het dus niet.... Even nadenken en op hangende pootjes terug komen, anders wordt het bij de volgende verkiezingen weer -50%...

@ polleke34 | 10-08-10 | 23:43

Ik vind het wel verfrissend dat een partij niet direct de hele koers gaat omgooien na een verkeerd afgelopen verkiezing. En ik zou er niet zo zeker van zijn dat ze bij de volgende verkiezingen weer verliezen. Het CDA is de kakkerlak onder de politieke partijen, die kruipen in hun holletje en voor je doorhebt wat er is gebeurd zijn ze er weer.

@Sjors W. | 10-08-10 | 23:52
Je zou de situatie van het CDA van nu kunnen vergelijken met wat de VVD ervoor meemaakte met een linkse en een rechtse vleugel die praktisch onverzoenbaar bleken (Wijlen Dijkstal - Verdonk)

Wilders zou zich eens moeten afvragen hoe hij zou reageren als een amerikaanse politicus hier kwam vertellen wat we wel of niet mogen doen, of een politicus uit belgie...
-
daarbij:
hij is uitgenodigd door een club anti-homo anti-abortus anti-alles wat niet radicaal religieus is mensen.
los van wat hij van t islamistisch centrum op een paar honderd meter van ground zero vindt, hij heeft er gewoon geen reet mee te maken en wordt slechts voor een kar gespannen van mensen waarvan wij ons als nederlanders normaal gesproken geen reet aantrekken. lees cu en sgp.

Jaap heeft zich ook aangemeld bij de illuminatie en daar hebben wij toch lekker drol aan GO GEERT GO!!

Het CDA is bang dat het zijn subsidies verliest voor tal van projecten. De moslims zijn een alibi voor CDA maar het gaat om geld, macht en bestuur.

@ Elder of Z. | 11-08-10 | 00:03

Klopt. Daar is de VVD ook weer uitgekrabbeld, en ik verwacht dat hetzelfde met het CDA gebeurt.

Ik hoop dan wel op het CDA van Verhagen, en niet dat van Terpstra. Ik heb die laatste trouwens eigenlijk altijd een ChristenUnie-man gevonden. Zo'n EO-landdag type

winterpeen | 10-08-10 | 19:29

vogens mij komt dat,doordat Nederlandse politici vaak zo'n grote bek hebben,en de last v/d wereld altijd op hun schouders willen nemen.Maar nu is er eindelijk iets voor te zeggen.

Jullie gaan zeker graag met de fiets van A naar B? Nog even wachten dan tot wilders zijn moskee speech heeft uitgesproken.Ik kan mij de autoloze zondagen nog heel goed herinneren.

Tja, als het CDA niet dwars gelegen had, hadden ze Wilders nu op z'n verantwoordelijkheden als bestuurder kunnen wijzen. Nu is hij kamerlid, en derhalve gebonden om kritisch te zijn jegens het beleid en handelen van de regering. Naar mijn beste weten was dit niet andersom; is het de taak van de regering om kritisch te zijn jegens het handelen van Tweede Kamerleden? Dacht 't niet.

bigtimelover | 11-08-10 | 01:02
Ja maar toen zat De Uil in de olie!

Ben ik nu gek,of is er recentelijk iets vastgelegd dat de partijen 'elkaars verschillen over de islam accepteren en dat ze elkaar een volledige vrijheid van meningsuiting gunnen?
-
Hoe kan er dan nog sprake zijn van een niet aflatende stroom neerbuigende, arrogante,paternalistisch uitingen aan het adres van de heer Wilders, nota bene vanuit een partij die door haar eigen kiezers de rug is toegekeerd?
-
Is dat CDA dan zó weinig betrouwbaar, dat het de Terpstra's, de Hillens en de de Hoop Scheffers binnen haar gelederen na het maken van zo'n afspraak niet d i r e c t een oekaze oplegt om publiekelijk hun mond te houden?
-
Daarbij: wat mogen wij anders van Wilders verwachten? Hiervoor is hij toch ingehuurd? Heeft hij niet JUIST 24 zetels opgehaald -waaronder heel wat afkomstig van vroegere CDA stemmers- omdat hij stelt dat Islam een verderflijke ideologie is?
-
Wilders is geen minister die namens Nederland spreekt. Wilders is een gewoon kamerlid en dat mag zeggen wat het wil. Jammer voor Verhagen, die ongetwijfeld Minister van BuZa zal blijven en die straks in allerlei landen van het Midden Oosten mag uitleggen hoe hij op zijn post gehouden wordt door de steun van een parlementariër met een stichting die een tikje gekant is tegen de staatsreligie van het land waar hij op dat moment verblijft - ALS ze daar überhaupt weet van hebben.
-
In tegenstelling tot wat onze buitenland 'experts' ook mogen beweren: Nederland is niet zo belangrijk. In Saudia hebben ze geen benúl van Wilders of van de politieke verhoudingen in dit land; ze weten hooguit -als ze al kan bommen- dat er ergens een soort imitatie Rushdie moet rondlopen.
-
Dachten de heer Hillen of de Hoop Scheffer nu wérkelijk, dat er straks tussen die paar honderd ultra Christelijke (-kun je nog wat van leren, bij het CDA...) , ultra Joodse en/of ultra Fox kijkers ook maar een hónd te vinden zal zijn die weet waar Nederland überhaupt ligt?
-
Zullen wij dan nu maar eens ophouden met dat 'imago in het buitenland' ???
-
Voorzover wij al een imago hebben in het buitenland, dan is dat van een stel botte directelingen, die dure, maar bést aardige producten en diensten afleveren en die zich aan hun afspraken houden.
-
En hoewel onze opeenvolgende regeringen er alles aan doet om dat beeld te verzieken door een tulpen, kaasmeisjes en molenimago in stand te houden (en - zo mogelijk- de slechtst functionerende diplomatieke dienst van alle Europese landen), is er wel iets méér voor nodig dan een Wilders standpuntje om dát af te breken.

maak je niet druk Jaap, denk aan je hart

Gedogen bestaat ook niet in de Anglicaanse landen. Naar het Amerikaans kun je het vertalen met bullshit. Dat is het ook want je maakt wetten die je vervolgens niet handhaaft. Eigenlijk gedogen we zo'n beetje alles in Nederland dus. Behalve te hard rijden. Maar ja, dat levert geld op.

Deja-vu.

Joh De Hoop Scheffer, doe niet zo bang man. Kijk wat er in suriname gebeurd. Een vent die in het buitenland tot 10 jaar cel is veroordeeld wegens drugshandel en die een flink aantal moorden op z'n naam heeft staan is president van het land geworden!!! Gut gut heel Suriname ligt er wakker van over wat de rest van de wereld over ze zal denken, NOT! En reken maar dat alle landen gewoon zaken zullen doen met Suriname hoor. Je bent gewoon een angsthaas.

OPROEP TOT WAKKER WORDEN !!!
Als het nu nog niet duidelijk geworden is met al deze ISLAM-WAANZIN dat het alle politieke kakkerlakken alleen maar te doen is om hun persoontje en de partij belangen en niet om het landsbelang en het volk dan moeten diegene die daar nu nog in geloven heel dringend in psycho-therapie !
.
Uitgezonderd natuurlijk diegene er belang / en geld aan overhouden om het te blijven geloven en anderen te doen geloven in het sprookje van de democratische rechtstaat Nederland.
-
DE Islamprofeet, hun heilige die vereerd en dwangmatig aanbeden wordt
was een : warlord, kinderdoener, stamhoofd van kamelendrijvers, slavenverkoper, seksmaniak, seksslavinhouder, vrouwenonderwerper en vooral ook moordernaar.
Dit alles in 1 persoon. Op zich al een wonder dat zo iemand aanbeden wordt.
-
Bronnen van openbaring; Koran, Islamisitsche geschriften, hun geloofsbelijdenis, overlevenis, wetenschappelijk historische bronnen;
-
Misschien dat al die boosaardigheid van "hij die geprezen zijt" uiteindelijk hem wel tot een religieus persoon gemaakt heeft en je daardoor de Islam een religie kunt noemen en geen gevaarlijk ideologie die gebruik maakt van de verdwazing en waanzin die all religies ligitiem mogen bevatten en verkondigen, waarvoor respect moet betoond en waardoor bestaansrecht verleent wordt , daardoor "democratische rechten" bekomen; op die manier bruikbaar voor electroraal en politiek misbruik.
-
Lof der Zotheid in Germanica Inferior ....
Wij zijn het leven in linkse, rechtse en religieuze volksstammen, nog steeds niet ontgroeit.
We hebben weinig begrepen van werkelijke en praktische democratie en onze rechtstaat is een regelrecht aanfluiting geworden.
Germanica Inferior is de naam die Julius Caesar ons al gaf ...zowat 2000 jaar geleden.
Ondanks de invoering van een lagere vorm van democratie, de Verlichting en de moderne tijden zijn wij Germanica Inferior nog steeds niet ontstegen.
-
LANG LEVE DE VERDWAZING !!!
Hoezo wij worden geleid door mensen met een gezond verstand ....?
Hoe kan je daar nu aan twijfelen ... de media geloofd hen toch ?
-
Uiteindelijk moet je onze democratie wel gaan zien als een religie ..
Met onze grondwet als een zelfde religieus sprookjesboek als de Koran, de Bijbel , etc....
Je moet er in geloven want je ziet de democratie en rechtstaat niet meer.
-
ONZE DEMOCRATIE ALS RELIGIEUS SPROOKJE .... Je moet er in geloven want zien doe je het niet meer.

Krijgen we weer hetzelfde gehakketak als bij zijn film Fitna.
Achteraf valt het allemaal reuze mee.

Endorce is toch gewoon de vertaling van gedoog? Oke, is wel een beetje vrij vertaald maar volgens mij gebruiken die Amerikanen dit woord in min of meer dezelfde context.

Wie pakt die volstrekt irrelevant geworden man zijn schepje even af?

@Economic Refugee | 11-08-10 | 09:15

Rustig, we ontwaken langzaam van een kater die nog even voortduurt. Geloof me het komt allemaal goed.

Vieze dhimmi, je mag kennelijk niet eens protesteren tegen een monument voor terrorisme vlak bij den plek des onheils. Het wordt tijd dat wij mekka met de grond gelijkmaken en er een enorme kerk neerpoten.

Don Ballin | 11-08-10 | 01:4

Ja klopt,maar is het echt relevant wie er aan het bewind was?
Kwestie van oorzaak en gevolg, actie op reactie.

Mijnheer de Hoop Scheffer, laten we eens kijken wat is het buitenland? De EU? Nu die zitten niet te wachten op een Links Nederland als een 2de Griekenland. Amerika? Die zijn maar wat blij met een tegengeluid van Wilders. Rusland? Israel? Afghanistan? Het verre oosten en China? Ongelooflijk daar staan de kranten bol van de berichten over Nederland, hahahaha ze weten niet eens waar het ligt. Afrika? Alleen de Taliban en Jordanie, Hizbolla en Hamas. Dus alleen de vrienden van de PvdA. En natuurlijk ik zou het haast vergeten de soenieten en Sjiieten die kopen de schijthuizen van Wientjes. Maar Wientjes hoeft deze straks toch niet meer te produceren want als de PVV de regeringssteun geeft dan kan hij voldoende de reeds aanwezige schijthuizen gaan exporteren, die hebben toch al aangegeven bij deelname/gedogen van de PVV aan de regering uit Nederland weg te gaan , Deze schijthuizen noemen ze daar Dhimmies. Het voordeel voor deze landen is dat ze in het toilet geen vuile handen hoeven te maken ze worden dan schoongelikt.

de cda weer....

de cda...daar zijn ze weer...gevaarlijke fatsoensrakkers

gedogen laat zich o.a. vertalen als condone.
je kan ook gewoon van een minority government praten.
als dit in scandinavië al twintig jaar bestaat, heeft de amerikaanse regering daar echt wel een beeld van. tenslotte hebben zij nogal een uitgebreide veiligheidsdienst die andere landen bestudeerd.
deze plucheplakker is de zoveelste hystericus die bang is voor zijn baantje.
begin haast bang te worden dat geert wilders meer invloed en macht wordt toegeschreven dan dat ie daadwerkelijk hard zou kunnen maken. of er is een dergelijke wanorde in de linxe kerk ontstaan dat ie vanzelf in elkaar stort. daar kunnen we natuurlijk alleen maar blij mee zijn.

-weggejorist-

@ megametta | 11-08-10 | 15:21

http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article1049486.ece/Geen_doodstra...

"Ook die andere VVD-spijtoptant, Wilders, zegt: ‘De PVV is tegen de doodstraf.’"

Hij is er nog niet eens geweest , en het loopt de hele zooi al dun door de broek. Maar ja, als je als het hele CDA pluche, vuistdik in de reet van Amerika zit, kan het ook niet anders. Wordt tijd dat er eens iemand op staat , en durft te zeggen wat hij van iets vindt. Alsof die Amerikanen zo zuiver en eerlijk zijn ..... kutvolk.

@You-On-A-Gin | 11-08-10 | 15:49
Uiteraard als hijzelf de enige daad waar doodsstraf op staat in Nederland (n.l. hoogverraad in oorlogstijd) bedrijft.

@Megametta
'Geert W. NIET Nederlandse maar zionistische belangen nastreefd'
Jaja, altijd weer die kutjoden heh? *kuch*nazie*kuch*

Kijk, als Wilders nou 5000 moslims had vermoord, zoals de islam op ground zero deed, dan kon ik je volgen.

De islam hanteert geweld, wilders protesteert daartegen, jij wilt hem daarom dood maken.

mogen gelovigen geweld hanteren? dan zie je Wilders toch ook als geloof.

Wilders wil niemand vermoorden. Islam wel. Waar maak jij uit op dat wilders mensen dood wil maken, zoals moslims mensen doodmaken in naam van allah? je fantasie?

@megametta | 11-08-10 | 16:08
wij zijn inderdaad in oorlog met de islam. Heult Wilders met de moslims dan? dan zou ie inderdaad de doodstraf verdienen.

Leuk, het lijkt erop dat islamofoben zaten te wachten op dat ik wat aandacht aan hun besteedde. Hun links en antwoorden lagen blijkbaar al klaar (gezien de snelheid van hun reacties!). Ach ik betoog al vanaf het begin hier (dit in navolging van mimikazari) dat de islamofoben een door zionisten betaalde groep zijn die, naast Nederland destabiliseren, ook een hiertoe relevante opleiding gegeven door zionisten volgen. Opnieuw hebben zij zich blootgegeven! Gezien de acties van joris tegen megametta lijkt het erop dat zij ook GeenStijl betaald in hun zak hebben! Daar gaat onafhankelijk reageren op internet. Uiteindelijk blijkt het een zionistische actie te zijn om het Nederlandse volk te beinvloeden. Ik roep eenieder op dit na te gaan en zich daartegen te verzetten!

@megametta
de sharia is ABSOLUUT ondemocratisch

de islam wil onze grondwet vervangen door de regels van allah, die in strijd zjin met onze grondwet.

Jij kent onze grondwet ook niet. Anders zou je weten dat gelovigen niet is toegestaan de wet te breken (artikel 6), en dan zou jij niet alleen gelovigen niet discrimineren, maar ook mensen met bepaalde levensovertuiging/politieke gezindheid (artikel 1).

Het probleem is niet dat Wilders geloofsvrijheid wil verbieden. Het probleem is dat sommige geloven misbruik maken van die vrijheid om ons land naar de kloten te helpen, geweld te prediken, onze grondwet kapot et maken.

Geljike rechten voor vrouwen. onze grondwet.
Koran: vrouwen zijn halve mannen, vrouwen moeten gehoorzamen, vrouwen moeten klappen krijgen als ze niet braaf zijn

Homos hebben bestaansrecht in onze grondwet
onder de sharia bungelen de homos aan een kraan.

gelukkig hebben wij de pvv om dat tegen te gaan. De pvv is alles wat tussen ons en de sharia instaat.

De democratie aanvallen is bijvoorbeeld de moord op Pim. Links valt de democratie aan. De islam valt de democratie aan. De pvv verdedigt ons.

De islam valt ons land aan. Aan welke kant sta jij.

@megametta | 11-08-10 | 16:17
jajajaja, altijd weer die kutjoden heh?

@megametta | 11-08-10 | 16:17
jajajaja, altijd weer die kutjoden heh?

die hebben toch ook 9-11 in scene gezet? en auswitch?

@ megametta | 11-08-10 | 16:08
Volgens mij is dat in Engeland en niet in Nederland.
Daarnaast is of Geert hoogverraad pleegt en of hij met een 'oorlog' bezig is een kwestie van perceptie en wordt dit vastgesteld en veroordeeld door een krijgsraad en niet door ons.

@megametta
kijk, deze meneer had het ook altijd over zionistische complotten
http://www.youtube.com/watch?v=odJZEcKUKhw

@ megametta | 11-08-10 | 16:17
Ze hebben die links en antwoorden zo snel klaar omdat jij bepaald niet de eerste bent met dit soort verhalen. :-)

nederlandse struisvogelpolitiek pur sang.

BasKoning | 11-08-10 | 16:11

Wij zijn niet in oorlog met de islam.WILDERS is in oorlog met de islam.Hij heeft die oorlog namelijk ZELF uitgeroepen.

De Hoop Beffer maakt wel een punt; s morgens in het kleine kamertje!

BasKoning | 11-08-10 | 16:18

Wat een domme denk fout maak je daar.De islam valt Nederland niet aan, JIJ voelt je aangevallen,omdat jou hoofdman wilders jou dat heeft wijsgemaakt.En omdat JIJ je aangevallen voelt,moet iedereen die niet denkt zoals jij ,opzouten o.i.d.

@BasKoning | 11-08-10 | 16:18
Het feit dat jij denkt dat ondemocratische zaken, zoals onderdelen van de Sharia, een serieuze bedreiging zijn voor ons land geeft aan dat het vertrouwen dat jij hebt in onze democratie erg zwak is. De truuk van facsistische zionisten is juist dit vertrouwen te ondermijnen. Denk jij nu echt dat een meerderheid van Nederlanders, of zelfs een meerderheid van islamitische Nederlanders de sharia wilt? Oftewel deze komt NOOOOOOIT zolang Geert W. en facsistische handlangers niet de macht krijgen!
Nogmaals; Geert W. tracht ons vertrouwen in de kracht en macht van onze democratie te ondermijnen om zo het installeren van een facsistisch regime te kunnen verantwoorden.
Daarnaast is een van de kenmerken van een facsistisch regime dat zij redenen zoeken om anderen als minderwaardig af te kunnen schilderen. DIT IS EEN GROTE VALSTRIK! Los van wat er over welke denkbeelden gezegt kan worden is het heel gemakkelijk de islamitische buurvrouw van de voordelen van moderne democratie te overtuigen. Mocht dat niet zo zijn wat zijn dan deze voordelen en waarom zijn ze de moeite waard ervoor te vechten.
Conclusie;
Islamofoben zijn bezig om de westerse cultuur voor zionismne in te zetten waarbij ze trachten de waarde en kracht van democratie te verdoezelen om een terugval op facsistische methodes te rechtvaardigen.
Kijk en wordt wakker. Geen enkele goed geschoolde tiener zal ondemocratische aspecten van de sharia steunen. Laat je niet door mensen die ABSOLUUT NIET Nederlandse belangen behartigen gek maken!

-weggejorist-

een hoop scheffer ik dacht dat die kerel al lang deaud was

@BasKoning | 11-08-10 | 16:21
Ja en wat wil je nu eigenlijk zeggen?
VOlgens mij beweer je VOLLEDIGE ONZIN, aangezien deze zeer zieke en ABSOLUUT misdadige man (Herr Hitler) het over Joden had en ik heb het over zionisten (een kleine minderheids groep onder de joden en daarnaast een groep die vele leden heeft onder extremistische christenen in de USA). Dus ik begrijp eigenlijk niet wat je nu betoogd. Probeer je nu verwarring te zaaien en mij dingen in de mond te legggen die ik NOOIT beweerd heb. Zielig hoor. Dat Joden en Zionisten twee verschillende groepen zijn proberen zionisten natuurlijk te ontkennen! Op dezelfde wijze probeerden nazies te ontkennen dat Duitsers geen Nazie konden zijn. Alsjeblieft val mij hier niet lastig met dit soort kinderachtige onzin. Dit is een belediging voor mijn intelligentie eigenlijk. Oftewel ROT OP als je niets zinnigs te zeggen hebt.

Altijd weer dat zionisme dat de hele wereld in een houdgreep heeft he.

Pff, Megametta, mens, ga koken.

En nog wat: voor het invoeren van een zeer praktische vorm van sharia uitoefening is geen meerderheid nodig. Kijk maar naar Afghanistan, nar Somalie, naar Nigeria. Het is niet bepaald leuk toeven daar, en dat komt toch echt al door slechts een snippertje Sharia in het dagelijks leven. Je hebt maar een kleine minderheid nodig die er niet voor terugschrikt om zijn mening met geweld af te dwingen, en hopla, je hebt sharia.

Sharia is gewelddadig en in strijd met alle rechten van de mens, en ik geef geen duimbreed toe aan de islam. Want met de islam als groep om rekening mee te moeen houden, haal je ook de sharia binnen.

Islamieten mogen hier wonen en werken, maar ze moeten zich aan onze wet houden, en wie dat niet wil, mag zich melden in een zandbak naar keuze.

@megametta,

naief is wat bij me opkomt als ik je tekst lees. Leuk, je idealen enzo, maar
met realiteit heeft het weinig te maken.

Democratie heeft een inherente zwakte: het kan zichzelf ook democratisch opheffen.
Een prachtvoorbeeld van democratie die zichzelf opheft is (godwin-alert) hitler/reichstag.

Het FEIT alleen al dat nederland waarschuwt dat een politiucs zijn MENING gaat uiten, uit angst voor represailles....wie heeft hier dan de overhand? De democratie en de vrijheid van meningsuiting? Of bepaalt hier aggressie en machtsvertoon wat we wel en niet mogen doen? Misschien zal je het ooit snappen.

Ach. IK heb niks te vrezen van een fascistisch bewind onder leiding van de Grote Blonde Leider. Joden ook niet. Homo's niet. Vrouwen niet. Christenen niet.Hindoes niet. Atheisten niet. Ex-moslims niet.

Ik (en alle genoemde groepen met mij!), heb daarentegen alles te verliezen als de sharia hier wordt ingevoerd, de jure of de praxis, dat maakt niet uit. Straatterreur is al een factor in diverse prachtwijken, da zal alleen maar erger worden.

Dus de keuze ligt voor mij voor de hand. Wilders is de enige die wat wil doen tegen die straatterreur.

Jaap is na hitler de meest enge man die er is.

@megametta | 11-08-10 | 17:09
Hmmm... jouw intelligentie kan anders niet heel snel beledigd raken lijkt me.

@Lepanto | 11-08-10 | 17:10
Bla bla bla, Als Sharia in strijd is met de rechten van de mens dan kan dit niet in Nederland ingevoerd worden dus waar maak jij je zorgen om. Oftewel je creeerd een strorm in een glas water om de aandacht van de werkelijke schoften af te leiden. Het doet mij verdried te zien dat een Nederlander zich zo voor buitenlandse machten laat inzetten. Eigenlijk ben je nu een agent provokateur voor zionistisch Israel,. Besef je dit wel?
Conclusie, Zolang de Nederlandse democratie sterk en gezond is hebben de ondemocratische aspecten van de sharia geen ENKELE kans.Alleen door de aanval van islamofoben op de Nederlandse democratie zou de sharia een kans krijgen (hetgeen de zionmisten&islamofoben erg goed zou uitkomen!!!!)

@megametta | 11-08-10 | 17:43
Wie heeft jou in hemelsnaam gehersenspoeld?! Je klinkt als een hysterische moslima die het iets te hoog in haar bolletje heeft, intelligentie-technisch gezien.

@Jezus van Nazareth | 11-08-10 | 17:41
Klopt, een zeer doordringende waarneming. Alleen op deze wijze kan iemand het TROLLEN van de islamofoben waarmee zij deze site trachten over te nemen weerstaan.

@megametta | 11-08-10 | 17:52
Ik doelde eigenlijk meer op het rabiate gebrek aan intelligentie dat je tentoonspreidt.

@megametta | 11-08-10 | 17:43

dast over die sharia is trouwens bullshit. Een paar jaar terug was een minister van justitie, ik weet even niet meer wie, maar volgens mij een minister uit balkenellende 1, die had onderzocht of het wettelijk te doen was om ondemocratische wetegevingen in te voeren in nederland.

En wat bleek? Dat zolang het proces democratisch was, de sharia gewoon ingevoerd kon worden in nederland.

even de bron opgezocht, was dus donner, kan het eerste artikel even niet vinden, maar dit verwijst er naar:
http://www.nu.nl/algemeen/824336/donner-handhaaft-uitspraken-over-sharia...

Kortom, megametta, wat je zegt is FEITELIJK onjuist. Lul het maar weer recht.

club662 | 11-08-10 | 17:56
Afshin Ellian over de kwestie in Netwerk...
http://www.netwerk.tv/node/1802#

Als @megametta emigreert, stijgt het gemiddelde IQ met sprongen....

@Jezus van Nazareth | 11-08-10 | 17:54
Tja, als je een IQ van 150 gebrek aan intelligentie noemt dan heb je gelijk. Waarschijnlijk bedoel je jouw eigen gebrek aan het waarnemen van intelligentie bij een ander omdat deze ANDERS is als jij. Dit is meestal een gevolg van een narsistiesche persoonlijkheidsstoornis of gewoon jeugdigheid. In jouw geval waarschijnlijk gewoon een poging argumentum ad hominem te gebruiken oftewel jij geeft mij impliciet VOLLEDIG gelijk waarvoor mijn dank. Zolang je niet op mijn argumenten en feiten ingaat geef je mij gelijk ook al heb ik een IQ van 60! Jammer he sukkel ik tuin niet in dit soort drogredeneringen. Dat jij ze nog durft te gebruiken geeft allen jouw gebrek aan kennis (niet IQ!) aan. Lees drogredeneringengen bij b.v. wikipedia en schaam je diep!

@megametta | 11-08-10 | 17:09
Hier is nog wat informatie over hoe de zionisten de macht willen grijpen

http://www.youtube.com/watch?v=xblyxX9_4oE&NR=1

@club662 | 11-08-10 | 17:56
En wat is er mis met iets wat democratisch is en aan de mensenrechten voldoet! Oftewel u tracht te discrimineren en bent dientengevolge uiterst WALGELIJK omdat u niet eens de stank DIE van uw redeneringen afkomt waarneemt.

@BasKoning | 11-08-10 | 18:29
Sorry ik moest (na 10 seconden) overgeven en was dus niet in staan jouw link geheel uit te zien. Daarnaast moet ik helaas bekennen dat ik zwak ben en nazie uitingen niet zonder heel erg misselijk te worden kan aanhoren. En ik dus deze niet op hun waarheid en of werkelijkheid kan onderzoeken. Ik kan dus niet op jouw post reageren anders als te zeggen; "lardeer hetgeen je zeggen wilt met iets minder walgelijks als nazie uitingen dan dan ben ik misschien in staat uw opmerkingen zonder te braken te volgen".

wat zijn die cdaers toch een bangerikken en christen zijn betekent dat je
juist moed moet tonen!!!!

bigtimelover | 11-08-10 | 16:48
Het is in Nederland al zover dat je als weldenkend mens geen commentaar op de verstikkende Islam mag hebben. Dat is niet politiek verantwoord.... Daar ben jij ook het slachtoffer van, schreeuwlelijk.
.
En een tip voor als je je typdiploma gaat halen: na een punt volgt een spatie.

@Elder of Z. | 11-08-10 | 18:24
Zielig trollen en absoluut off topic. Sukkeltje die Elder eigenlijk dat hij/zij alleen maar een beetje trollen kan en niet in staat is argumenten te gebruiken. Heel zielig eigenlijk maar gelukkig zijn mensen hier zo vriendelijk hem een therapeutische bezigheid te geven. Altijd goedkoper als opsluiten nietwaar.

-weggejorist-

@ megametta | 11-08-10 | 18:55
Een beetje tegenspraak en nuancering is leuk naar jij bent minstens net zo saai als schuimbekkende moslimhaterts.
Inderdaad nogal hysterisch, maar dat geintje kennen we wel weer.
Van mij hoef je in ieder geval geen serieus weerwoord te wachten dankzij de manier waarop je je manifesteert.

Hmmm daar gaan we weer men leert het hier ook nooit mompeld iets over de fitna affaire .
Wat de islam betreft :
een hoop lui doen blijkbaar toch iets verkeerd er gaan een beetje teveel bommen in deze wereld af in naam van de islam .
ik kan genoeg landen opnoemen waar men er gedonder mee heeft
ik denk dat ik sneller klaar ben met het typen van de landen waar men er geen gezeik mee heeft .
Hoe kan het namelijk dat een geloof wat zo,n 25% procent van deze wereld aanhangt zo,n (minimaal )90% van de problemen veroorzaakt ?,
Dan mag ik toch concluderen dat er in iedergeval binnen een dergelijke religie iets teveel idioten rondlopen die in de middeleeuwen zijn blijven steken.
mij maakt het eerlijk gezegd niet uit wie er voor waarschuwd wat mij betreft is ieder kritisch geluid welkom .
Zolang er niemand roept dat we maar eens gezellig moslims moeten gaan ruimen moet dat namelijk gewoon kunnen.
ze korten die tenen van ze maar eens in, Een normaal mens kan tegen kritiek en wat mij betreft kun je een beschaving beter opheffen indien men de idioten als referentie gaat nemen.
Eigenlijk als je het heel ruim ziet ,zolang er kritiek is gaat men er vanuit dat er nog met je te praten valt ,je zou het dus als een compliment kunnen zien.
Eigenlijk is verhagen veel beledigender bezig als je het heel ruim ziet ,maar ik weet niet of dat helemaal tot een hoop mensen doordringt ,als ik moslim was zou ik behoorlijk pissig op verhagen zijn Want met zo,n opstelling lijkt het namelijk ook net of men denkt dat iedere moslim een bommen leggende,
gestoorde idioot is .

Sorry verhagen moet zijn De hoop scheffer !

@megametta | 11-08-10 | 18:29
Mensen die het schermen met hun IQ nodig hebben om hun punt te maken vind ik altijd een beetje zielig. Daarbij is je taalvaardigheid dermate belabberd dat ik enige twijfels heb bij hetgeen je beweert over je IQ. Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn beperkte intelligentie danwel waarnemingsvermogen liggen... *proest* Ga nou toch snel weg muts, je bent hooguit een omhooggevallen HBO trutje die zichzelf iets te serieus neemt en in staat is om 'moeilukke worden' te googelen. Jammer dat je dat bij het woord 'narcistisch' dan weer vergeet...
.
En aangezien je er bij voorbaat al vanuit gaat dat iedereen die tegen je is wel 'islamofoob' moet zijn, is iedere discussie over hetgeen jij 'feiten' noemt per definitie al gedoemd te mislukken. Rest mij niks anders dan je belachelijk maken. Daar word ik immers ook voor betaald, door mijn zionistenvrienden... *zucht*
.
@Joris (alias 'De haakneus')
Ik heb nog 2 maanden trolloon te goed. Betalen, of ik word pro-islam commenter!

Laat de onderbuik toch praten It's a free country

Bezig met verzenden!

Videos

Poll

18 jaar cel en tbs voor Robert M.:
 

Column

Jan Dijkgraaf

Natuurlijk is Tofik Dibi volstrekt ongeschikt om GroenLinks te leiden. Hij is veel wel: een...
meer >

Files

1 / 2 km

meer files