*

Lastpakken CDA apart genomen

Potentiële onruststokers binnen het CDA worden door de partijtop uitgenodigd voor informele bijeenkomsten, om ophef over mogelijke samenwerking met de PVV te sussen. Zij krijgen het verzoek om eerst de onderhandelingen af te wachten voordat ze met hun onvrede naar buiten treden. Het CDA zal alleen toetreden tot het minderheidskabinet als de partij voldoende toezeggingen krijgt, zo luidt de boodschap.Een woordvoerder van het CDA bevestigt in het Nederlands Dagblad dat partijprominenten die problemen hebben met de PVV, of die in het verleden kritisch zijn geweest, de afgelopen weken informele gesprekken hebben gevoerd met onderhandelaars die nauw bij de kabinetsformatie betrokken zijn. Zij spraken met interimvoorzitter Henk Bleeker, fractievoorzitter Verhagen of Kamerlid Sybrand van Haersma Buma.

De onderhandelingen

VVD, PVV en CDA praten vandaag en morgen niet in het gebouw van de Eerste Kamer. De onderhandelaars zetten de gesprekken twee dagen voort op een andere locatie, die niet bekend is gemaakt. Donderdag worden de onderhandelaars weer op het Binnenhof verwacht. Onder leiding van informateur Ivo Opstelten begon daar gisteren de tweede week van onderhandelingen.

| 17-08-10 | 09:59 | 110 reacties
Print Email PDF

Extra foto's

Reacties

... en opgesloten tot het nieuwe kabinet geïnstalleerd is.

Muilkorven, die rabide figuren als Doekle "kuitenbuiter" Terpstra.

haha, indoctrinerende leermethoden op politiek niveau, we beginnen een 3e wereldland te worden.

De stabiliteit van het kabinet is blijkbaar meer in het gevaar door het CDA dan door de PVV

Dit gaat de Partij niet lukken. Het is een veenbrand. Zelfs de kerken beginnen zich anti een coalitie te uiten. Het CDA zoals we het kennen gaat scheuren. Dankzij de tomeloze ambitie van de heer Verhagen, die denkt dat achterbannen er zijn om te koeioneren ipv om naar te luisteren. Heersen is heersen volgens Verhagen. Niet heersen is dienen, Dat snapt die niet.

Geef dat fossiel van Agt ook meteen een spuitje.

niet hard, niet teder, maar apart...

-weggejorist-

U volgt niet de partijlijn.
Gaat u maar even mee naar kamer 101.

"Apart genomen"? Ze doen dus niet aan groepsex?

Ik hoop dat een kabaret met het CDA alsnog niet doorgaat. Het is allang duidelijk dat het CDA zwaar overvraagt voor haar deelname en, naar het zich laat aanzien, ook veel meer zal krijgen dan waar zij op grond van de verkiezingsuitslag recht op heeft.

Zolang ook CU en SGP worden buitengehouden, maakt de samenstelling me verder niet echt uit. Ik hoop dat er achter de schermen allang gesprekken gaande zijn tussen enkele andere mogelijke coalitiekandidaten, zodat een informateur straks meteen spijkers met koppen kan slaan.

De begeleiders van deze bijeenkomsten hebben recent stagegelopen in Noord-Korea toen het nationale elftal daar opgevangen werd na het WK...

Yes, take them apart.

Is toch logisch om eerst alles aan te horen en dan pas te reageren??? Dat is toch netjes en beleefd of doen ze daar niet meer aan in Den Haag?

BTW het zou me niet verbazen als deze "opstand der dwazen" door king rat Verhagen is aangeblazen om zijn onderhandelingspositie tov VVD / PVV te versterken.

Goedzo, en anders kun je ze nog altijd uit de partij gooien.

Lijken me aardige gesprekken om bij aanwezig te zijn. Wordt er daadwerkelijk naar critici geluisterd en geprobeerd - met argumenten - hen op andere ideeen te brengen, of wordt de mogelijke nieuwe coalitie de critici als "niet zeiken maar slikken" gepresenteerd?

Hmmm, het CDA heeft dus meer gemeen met de PVV dan we denken. Weet Rutte zeker dat hij met twee totalitaire partijen in een kabinet wil als liberaal?

@Low Life | 17-08-10 | 10:10
dat dacht ik ook na de verkiezingsuitslag, maar ze lijken toch weer in het kabinet te komen

het cda moet maar eens een beetje gaan dimmen met hun commentaar , denk dat met de volgende verkiezingen het cda niet eens meer ebstaat zo weinig stemmen zullen ze dan krijgen, hoe is het trouwens met de pvda ?

Ik wordt die papen een beetje zat.

@Denkt na
Uhhhh denk eens na want Verhagen luisterd nog steeds naar het overgrote deel van zijn achterban die misschien WEL in zee willen met de PVV.
Er zijn altijd wel leden in een partij die het er niet mee eens zullen zijn, je kan nooit iedereen tevreden stellen maar voorlopig zijn die flink in de minderheid. Prik toch door al die mediahype van petities en afkeurende pastoortjes en afvallige prominenten heen, je hoort alleen maar over tegenstanders en de voorstanders wachten af en zijn wijselijk stil. :]

idv01 | 17-08-10 | 10:12
U denkt klein, ze doen al aan europese gemeenschap.

Wim-Lex 10.07: Begint er inderdaad op te lijken, dat van Agt in razendsnel tempo aan et aftakelen is, man is tegenwoordig in staat om samen met Gretl aan de VN te vragen, om het afwerpen van voedselpakketen boven Stalingrad, dit vanwege de heersende erbarmelijke humanitaire omstandigheden ten tijde van!

alsof het toendertijd samen met de PvdA zo'n regenboog was.

Laat ze juist praten. Als ze allemaal zo suf uit de hoek komen als Van Agt gisteravond op Knevel en Van den Brink dan richten ze vooral schade aan in hun eigen partij, en wie kan daartegen zijn?

Prachtig om te zien dat een partij als de PVV, die zegt af te willen van de achterkamertjespolitiek, alleen van betekenis kan zijn doordat er flink achterkamertjespolitiek wordt bedreven. Een proces bijna net zo democratisch als de opbouw van de partij zelf.
Maar goed, mocht de CDA hierdoor uiteenvallen, of in ieder geval niet meer willen regeren (lijkt me heel verstandig na 4 slapstickkabinetten Balkenende), dan doet de PVV ook niet meer mee, dat is duidelijk. En jammer.

Denkt Na | 17-08-10 | 10:07
Ik betwijfel of het CDA gaat scheuren. In de jaren '80 had je tijdens het kabinet met de VVD ook de linkse dissidenten die de partij toch trouw bleven (of gijzelden, zo je wilt). Als de kamerfractie straks een afspiegeling blijkt te zijn van de achterban, ontstaat er mogelijk een vergelijkbare situatie en - interessanter - een de facto linkse meerderheid.
En de kerken, ach de kerken... Die zijn al sinds mensenheugenis naïef en links. Uit ervaring weet ik dat gematigd rechtse leden van de PKN de kerk allang de rug hebben toegekeerd en hun eventuele geloof thuis belijden.

LOL @ CDA'ers die Verhagen vertrouwen.

Beginnen met van Agt, tenenkromment zoals die man gisteren bij knevel en die andere lul zat.

Stelletje onruststokers inderdaad, dat zijn ze bij het CDA. Laat Geert zijn karwei afmaken!

Daar hoop ik stiekem op. 2-3 CDA-ers en eventueel Hero Brinkman en ze kunnen dit kabinet zelfs met SGP-steun vergeten

Stelletje onruststokers inderdaad, dat zijn ze bij het CDA. Laat Geert zijn karwei afmaken!
Professor Superhirn | 17-08-10 | 10:32
Geert moet nog beginnen.

Wat een enge figuren zijn dat BA.
Zeker die dictator van agt de mensen hebben democratich gekozen maar de uitslag staat de dictators niet aan pff.

bang voor hun soepsidie vretende hobbies.
he doekie pleuris terpstra.

@E-fm68 | 17-08-10 | 10:18 Ik heb misschien zitten slapen de afgelopen jaren (of te weinig naar P&W gekeken om me te laten indoctrineren) maar volgens mij is het CDA de partij die uitblinkt in het knevelen van de burger, met types als Ernst HB voorop.

Wilders' PVV is daarentegen bezig om juist een punt te maken van onze vrijheid van denken en meningsuiting tegen die andere totalitaire denkers, waarmee vergeleken Torquemada c.s. nog koorknaapjes zijn. Ik zie daar weinig (lees: niets) totalitairs in.

Ondertussen scheelt het een hoop gezeur en en gezeik nu die kristelijke kniepers op non-actief staan .Dat mogen ze voor mij zo houden .

@ Zeepstra | 17-08-10 | 10:28

Inzake de situatie in de jaren '80: klopt. Maar dat was 1 facet (linkse oppositie in het CDA tegen noodzakelijke correcties van Lubbers). Nu hetzelfde plus nog een extra facet: de vrijheid van denken/zijn/leven. Die wordt bedreigt door zowel PVV haar ideologie als de ideologie van EHB.

De kleine snor bij de oosterburen (60 jaar geleden) was maar voor 1 ding bang: de mening van de kerkleiders. Kerken hebben invloed ook al gaan mensen er nooit heen. Kerken zijn ook sociale verbanden.

Verhagen maakt het allemaal niets uit. Hij wil een globale baan. Nederland is zijn wisselgeld en het CDA idem. Tomeloze ambitie zonder veel last van geweten of achterbannen (die 'managed' hij) (denkt hij).

Kortom: het CDA is over.

Die twee mannetjes op de achtergrond, de Dikke en de Dunne, Klink en de Jager als ik het wel heb. Komisch hoor.

apart 'genomen' hehehe

lol het CDA ook al een dictatuur:)

Lui die eerst in alle kranten lopen te schreeuwen en dan pas met hun partij gaan overleggen zou ik gewoon royeren. Wat heb je aan zulke "trouwe" aanhangers van het eerste uur. Fuck dat. Ongemanierde egotrippers zijn het.

-weggejorist-

Allemaal bek houwe en luisteruh! En pas wat zeggen nadat het kabinet is geinstalleerd. Typisch CDA natuurlijk...

Van Agt gaf gisteren bij zijn gristendhimmievrienden van de EO zelf toe dat hij een beetje aan het dementeren is, laat hem toch.

http://www.google.nl/images?hl=nl&rlz=1T4GGLJ_nl___NL342&q=uitslag+cda&u...

Zo'n lief gezichtje gaat toch niet de ideeen van de PVV steunen.....

'1984' iemand?

In een DEMOCRATIE tellen de persoonlijke meningen van eigenheimertjes niet !

Eens te meer duidelijk dat het CDA ook maar eens in eigen vlees moet gaan snijden om er weer 'gezond' uit te komen.

Men zou die dementerende partijprominenten moeten terugschoppen naar hun verpleegtehuizen en een goede slot op de deur doen, geen eten geven, niet douchen, niet luchten, etc.

knight03 | 17-08-10 | 11:19
Kortom, het type ouderenzorg dat we straks allemaal krijgen als dit kabinet er komt

Ik hoop zo hard dat het CDA helemaal kapotgaat hierdoor. Dan mogen daarna al die domme twee/drie-zetelpartijtjes kapot van mij. Nederland heeft m.i. behoefte aan een stuk of 5 grote partijen.

knight03 | 17-08-10 | 11:19

Is allang standaardbehandeling in verzorgingstehuizen door linkse keuzes in het verleden.
Kwestie van prioriteiten niewaar.

W. heeft ze allemaal goed onder de duim.
W. is de baas van Nederland.
W. beslist over de toekomst Nederland.

farm | 17-08-10 | 11:35
Waxiem Werhagen bedoel je.....

Al die "prominente" CDA'ers zijn ontzettend bang dat hun riant betaalde (neven)functies in gevaar komen en subsidiekranen worden dichtgedraaid, als Wilders daar over mee gaat beslissen. En dat is bepaald niet de democratische controle waar zij naar streven.

Al die "prominente" CDA'ers zijn ontzettend bang dat hun riant betaalde (neven)functies in gevaar komen en subsidiekranen worden dichtgedraaid, als Wilders daar over mee gaat beslissen. En dat is bepaald niet de democratische controle waar zij naar streven.

Even voor de Wildersfanclub hier, heeft een van jullie het idee dat CDA en VVD daadwerkelijk programmapunten van de PVV gaan overnemen? Of wordt meneer Wilders gewoon in slaap gesust en vervolgens keihard genaaid door Rutte en Verhagen (excuses voor de beeldspraak, verzin er geen beelden bij)

luisteren ze uberhaupt naar Van Agt nog? Die kerel is zwaar dement en het is em aan te zien.

"genomen", altijd een enge combinatie met christenen...

@E-fm68 | 17-08-10 | 11:21
@skinner | 17-08-10 | 11:25
Dat bedoel ik ook. Zet ze maar in de huizen waar ze horen. Maar de heren zitten nu vooral in hun grote landhuizen met prive verpleegkundigen.
Overigens mag van WIlders verwacht worden dat hij de ouderenzorg gaat verbeteren. Jammer dat hij van het CDA geen hand op elkaar krijgt om budgetten voor bijv. ontwikkelingshulp te verminderen.

@ E-fm68 | 17-08-10 | 10:18
Inderdaad, want de VVD zou nou nooit andersdenkenden als Wilders en Verdonk de mond willen snoeren toen zij nog onderdeel uitmaakten van de VVD.
Ook is het natuurlijk zo dat een partij niet in de eerste plaats naar haar KIEZERS moet luisteren, maar naar wat brontosaurussen in de partij zelf. Want dat is waar de democratie voor bedoeld is, nietwaar?

En nu ben ik benieuwd of Verhagen werkelijk de macht heeft binnen het CDA zoals hier al eens eerder is geroepen door mensen?

knight03 | 17-08-10 | 12:13
Ik hoop dat ie dat gedaan krijgt, maar dan had ie beter met andere partijen in zee kunnen gaan.

Rutten heeft als premier nu al verzaakt.
Boeiuh!!

Fossiele partijgenoten uitschrijven. Zij hebben niets meer bij het CDA te zoeken. Mogelijk dat ze in hun kielzog dan ook nog wat moslims - die in feite niet bij een - in naam - christelijke partij horen te zitten, meenemen.

znef | 17-08-10 | 12:34
Het is Rutte, jonguh!, geen Rutten.

in het rijtje OUD politici/CDA splijters mis ik eigenlijk nog Hans van den Broek.. grote vriend van Dries en via dochter kind aan huis bij de oranjes.
-
@ E-fm68 | 17-08-10 | 11:52
het bewustzijn dat het anders moet en kan neemt toe.. dat is op zich al pure winst.

De narrige kabouter | 17-08-10 | 12:45
Deal, we zetten deze meneer uit het CDA.......
http://nl.wikipedia.org/wiki/Co%C5%9Fkun_%C3%87%C3%B6r%C3%BCz

En toen waren er nog maar 75 (grin)

E-fm68 | 17-08-10 | 12:50

Deal, we zetten deze meneer uit het CDA.......
nl.wikipedia.org...
En toen waren er nog maar 75 (grin)

Men moet ergens beginnen. Deze Turk is een uitstekende kandidaat om eruit te worden gegooid. We blijven hopen.

Dat fossiel van een van Agt vertegenwoordigt een CDA dat allang niet meer bestaat. Die man is niet met zijn tijd meegegaan en kent zijn achterban niet. Dan moet je dus je conclusies trekken en uit de partij stappen. Simpel.
Wees een vent Dries, en pak je biezen.

De narrige kabouter | 17-08-10 | 13:07
Vindt u het dan niet wrang dat een moslim straks gaat zorgen voor de meerderheid van het kabinet CDA-VVD met gedoogsteun PVV....

Met andere woorden:
Dag minarettenverbod,
dag verbod koran,
dag kopvoddentaks,
dag verbod importbruiden,
dag niqabverbod......

We zetten voor deze Turk een niet-islamiet in de plaats die niet met behulp van heel veel voorkeurstemmen uit de Turkse gemeenschap in de Tweede Kamer is gekomen. Wel zo eerlijk.

Lees voor 'we zetten'- men zet.

De narrige kabouter | 17-08-10 | 13:16
Hahaha, Wilders en Verdonck gaven ook hun zetel niet op toch, waarom denk je dat deze man dat wel zal doen?

Op die bijeenkomsten worden de vervelende partijleden uitgekleed en na een paar stroomstoten op hun protestantse 'edele delen' zijn ze allemaal van mening dat het komende kabinet het beste is voor ieders gezondheid. Of niet soms? Anders doen we de stekker er nog even in...

E-fm68 | 17-08-10 | 13:18

Hahaha, Wilders en Verdonck gaven ook hun zetel niet op toch, waarom denk je dat deze man dat wel zal doen?

Voor Turken is eer toch erg belangrijk? Laat ie de eer dan aan zichzelf houden. Ongewenst? Dan ook niet de wens hebbend als ongewenste in de Tweede Kamer te blijven.

De narrige kabouter | 17-08-10 | 13:37
Eer belangrijk? Tuurlijk, maar niet zo belangrijk. Als het nou een Japanner was zou ie misschien tijdens de vergadering harakiri plegen om zn eer te redden.

Ik zou er geen vergif op innemen. En wat is ongewenst? Hij kan altijd eens een kopje thee gaan drinken...... Of hij richt een eigen partij op.

E-fm68 | 17-08-10 | 13:42

Ik zou er geen vergif op innemen. En wat is ongewenst? Hij kan altijd eens een kopje thee gaan drinken...... Of hij richt een eigen partij op

Dat laatste moet ie vooral doen.

Lastpakken zijn ezels...

Heb gisteren van Agt gezien en moet zeggen dat ik zelden zo'n zielige vertoning heb gezien.
'Ik wil niet in een land wonen waar je moet verdwijnen wanneer je je baan verliest'
.
Beste Dries, ga eens rondkijken in het Koninkrijk, want op de Nederlandse Antillen is dit al decennia lang de praktijk, dus waar lul je over ?
.
'Het is onmenselijk dat immigranten 10 jaar moeten wachten alvorens ze een uitkering krijgen'.
.
Beste Dries, dit is een hele normale procedure en in veel landen, waar ik heb gewoond, kreeg ik bij binnenkomst te horen dat ik NOOIT recht zou hebben op wat voor uitkering dan ook !
En ja, die landen zitten ook bij de EU en tot op heden heb ik je daar nog niet over gehoord.
.
Vroeger kon ik nog respect opbrengen voor van Agt, maar tegenwoordig is het een seniele oude man, die zich niet meer met de politiek moet bemoeien.

Als je niet met een abjecte club idioten wilt samenwerken hoef je echt niet te wachten tot een onderhandelingsresultaat aanwezig is... Walgelijk van zowel CDA als VVD om met een walgelijke club in zee te gaan. Enkel uit partijbelang. BAH!

Heeee CDA wordt eens wakker!!!!!

Juist idioten als een van agt kost jullie zetels.
Denk je nu echt dat je mensen over de streep kunt trekken om op het CDA
te gaan stemmen terwijl er van die linkse idioten als van agt in zitten???
Jullie hebben iemand binnen jullie gelederen die een groepering steunt,
welke het liefst alles wat niet moslim is zouden vernietigen.
Kop op nou CDA,zo naief en dom zijn jullie Christenen toch niet om zoeen
idioot lid van de partij te laten blijven.

gerard1201: als het een idioot is, zal hij wel met open armen worden ontvangen om lid te worden van de PVV. Oeps... die hebben geen leden... Maar idiotie is wel de belangrijkste voorwaarde. Kijk maar naar de Tweede Kamer fractie...

"Onder leiding van informateur Ivo Opstelten begon daar gisteren de tweede week van onderhandelingen":

Kijk, zo doet Opstelten dat nou:
Lekker rustig in de tent, zelfs niemand die merkt dat we naar week 2 gaan, en laat de boeren maar dorsen:
Wàt een verademing na louche types als Walglage, Rosenthal en niet te vergeten de onderkoning van Nederland ... :-E

En ondertussen ... heeft daarbuiten iedereen zich op het CDA gestort, inclusief het CDA zelf, en scheuren ze mekaar de hammen van de botten, hetgeen ik ook uiterst nuttig vind ... een authentieke win-win-situatie, hoort, zegt 't voort ... :-E

ik dacht dat GW zo tegen achterkamertjespolitiek was, wat een principes heeft die man toch, geweldig, hij heeft ze alleen maar om ze overboord te kunnen gooien geloof ik

Vroeger kende Europa ook een man die lastpakken even apart nam.

Die Verhagen, die moet echt weg. De naarste, meest enge regent van allemaal.

Ben ik het mee eens. Verhage? Pleite! Van Agt? Pleite! En nog zal dat niet de boel redden. Er zijn nog meer fossielen die er ook uit moeten. Laat toch een frisse wind door al die kwakkelende hoofden waaien. Geert Wilders is 100% beter dan al die pijpkaneeltjes van het CDA. Wat betekent die partij? Vroeger waarschijnlijk nog wel, maar dat is in de loop der tijden gaan vervagen. Dus, ze moeten niet meer zo hoog gaan staan! Ze zullen namelijk diep vallen en de wind waait wel.

"Apart genomen" volgens de katholieke weg?

Politieke zuiveringen binnen de eigen groep ?
CDA is lekker bezig.

1984, verder zeg ik niks

Hilarisch het Protest Protestanten zwelt aan, althans volgens zo,n zwartjurk in Een Vandaag, temeer als je bedenkt dat dit allemaal gebeurd onder uitgerekend de jezuïet in de partei Maxim Verhagen, kortom toitoi CDA leuk dat jullie het politieke firmament bevolkt hebben, bedankt aufwiedersehen doei!

tja we hebben zowieso geen rooskleurige opties, me dunkt.

Ik zit echt op de PVV te wachten maar als het PVV of PVDA is dan weet ik het wel

Alles komt goed, wees maar niet bang.
Rechts gaat dadelijk de linkse boel hier flink aanpakken.

De zweep erover ! Stuur ze maar eens langs Eelco Brinkman ..

cda krijgt wel veel reclame op deze manier...

Ik hoop dat van Agt en dino Doekle even stevig apart genomen worden zodat ze de hele week niet meer kunnen fietsen...

Probeer de tactiek van de partij van Wilders (Likud Nederland) Targeted assassination.

Ik hoop zo hard dat het CDA helemaal kapotgaat hierdoor. Dan mogen daarna al die domme twee/drie-zetelpartijtjes kapot van mij. Nederland heeft m.i. behoefte aan een stuk of 5 grote partijen.
David D. Davidson | 17-08-10 | 11:21

Ben het er helemaal mee eens.
5 grote partijen.

1....SP
2....PVDA
3....Gr.Links
4....D'66
5....PVDD.
Uiteraard willekeurige volgorde.

allemaal voorgekooktge bullshit voor de buitenwacht, zogennaamd kritisch tegengeluiden laten horen in eigen kamp tewrwijl het al in kannen en kruiken is, tevens beproefde method om nog wat extra toezeggingen aan de onderhandelingstafel los te peuteren, omdat hun achterban tevreden moet worden gesteld

Als je het niet eens bent met het cda, moet je er niet op stemmen, en er geen lid meer van blijven.

Even een vraagje.....
mag ik die lastpakken even onderhanden nemen?

Ik vertrouw het niet... er zijn enkele figuren bij andere partijen die ik zeer goed in staat zie om de hele boel te flessen, en het CDA laten denken dat 134% van hun leden tegen is... *kuchcohenhalsemapchtoldKUCHAARGGH* he wat een vieze slijmerige kledder uit de diepste krochten van opa's keel...

De enige reden dat het CDA bolwerk scheurt is dat prominente leden van deze partij tientallen ontwikkelingshulpclubjes besturen die tonnen per jaar opstrijken.
Met de PVV erbij gaat de geldkraan dicht naar hun clubkas en daarmee naar hun eigen inkomen, laat staan het ideologisch geleuter 'waarvoor ze het allemaal menen te doen'.
Verhagen staat daar tussenin. Die beste man wil regeren maar die clubjes van prominenten schreeuwen moord en brand en beroepen zich op allerlei schijnredenen, terwijl het eigenlijk om hun eigen portemonnaie gaat!

Al die ophef over de PVV maskeert mooi dat de grootste bezuinigingsoperatie uit de geschiedenis wordt voorbereid.
-
Het volk gaat moord en brand schreeuwen zodra het heeft wat t zo vurig wenste: een rechtse regering.
Zonder aanziens des persoons wordt de botte bijl ter hand genomen en niemand gespaard in de bezuinigingsdrift van rutte en verhagen.
-
de pvv als machtsgeyle nieuwkomer wordt gebruikt door de ervaren vvd en cda machtspolitici.
wilders zal opgenomen worden in het establishment, en de have-nots moeten weer op zoek naar een nieuwe "niet van t haagse pluche" politicus.

Wilders is goed bezig met zijn opkomst, eerst het kabinet in sneaken vervolgens proberen een politiestaat op te zetten via andere kanalen, en iedereen die het maar commercieel bekijkt terwijl Widers stiekem al bezig is om een WOIII voor te bereiden (zodra hij aan de macht komt) met steun uit de VS, Israel en allemaal vage clubjes.

"apart genomen" .................ik dacht al...............

Lastpakken CDA apart genomen.... de rest tijdens groepsseks

lekker gggrristelijk dat dan weer wel

""Lastpakken CDA apart genomen""
Dit zijn gewoon de laatste stuiptrekkingen van de oude politiek.
Men moet en zal de PVV of zijn stemmers, in een hoek willen blijven schuiven.
Mochten de anti Wilders- CDA,ers een bom onder de besprekingen gaan leggen, en er komen eventueel nieuwe verkiezingen, dan zou het wel eens kunnen zijn dat het CDA nog minder stemmers naar zich toe trekt.
Dus ik denk dat het CDA in zijn eigen voet schiet, mocht men alles laten klappen.

Bezig met verzenden!

Videos

Poll

18 jaar cel en tbs voor Robert M.:
 

Column

Jan Dijkgraaf

Natuurlijk is Tofik Dibi volstrekt ongeschikt om GroenLinks te leiden. Hij is veel wel: een...
meer >

Files

1 / 2 km

meer files