Zeilmeisje Laura Dekker is niet op geld uit. Dat heeft haar woordvoerder Peter Klarenbeek zojuist gezegd. Producent Eyeworks meldde gisteren dat onderhandelingen over beeldrechten van Dekkers wereldreis waren stukgelopen, omdat zij plotseling meer geld eiste voor de beelden.''Wij zijn geen geldwolven'', stelt Klarenbeek. ''Eyeworks wilde een soort Big Brotherachtig programma maken rond de reis van Laura. Zo'n format werkt niet voor een meisje van veertien jaar. Bovendien ging het contract dat Eyeworks voorstelde, gepaard met zware verplichtingen en afspraken waar wij ons niet in konden vinden.'' Klarenbeek vermoedt dat er op korte termijn een besluit wordt genomen met welke partij Dekker wel in zee gaat.
Lees ook
Reacties
lol @ "in zee gaat"
Ze ging toch met Guppy in zee?
Laura Dekker is een geldwolf.
Laura niet, maar haar mediageyle vader wel...
Lol @ "..in zee gaat."
Geld speelt geen rol?
lamlul007 | 12-08-10 | 11:51
Pardon, hoorde ik daar een echo?
''Wij zijn geen geldwolven, maar wij zijn media-hoeren''.....
go laura go....
nee maar voor papa en mama wel. naïeve lulletjes
Geldwolven en media-sharks
een film over het reilen en zeilen tijdens haar reis?
Gelukkig dacht ik even 'Laura wie?' maar helaas schoot het me toch te binnen. kut Is ze nou nog niet weg?
Nee Eyeworks wil het alleenrecht hebben uit liefdadigheid overwegingen?
Als er 1 geldwolf met bestaat dan is het die Rijnout Oerlemans wel.
Teken gewoon helemaal geen contract met geen enkele partij niet en ga lekker zeilen, dat wou je toch? Of zit er meer achter?
lol @ "In zee gaat."
Ze wil gewoon meer geld, zo gehaaid is ze ook wel weer.
Kan die muts niet gewoon de zee op en vergeten worden ?
Wij van WC-eend....
als ze een cameraploeg meeneemt is het niet meer echt een soloreis he....gaat dat wereldrecord aan dr neus voorbij
Zeau, die heeft al een woordvoerder, what´s next? Manager, Co-Agent, Slaven? *Entourage verder kijken doet*
Ben ik nou de enige die schijtziek van dit kind wordt.
Ik zou zeggen.. dagje new kids op de boot met laura... leuke aflevering!
"Haar woordvoerder"......
En wat vindt haar personal coach ervan?
En wat haar marketingstrateeg die het product 'Laura' op de markt moet brengen?
En de fiscaal adviseur?
Groot gelijk. Zeker afspraken maken zoals: En dan moet je op 11 december een schildpad tegenkomen en daarna aanmeren op Oahu. Dat werkt dus nooit. Dergelijke afspraken maken lukt al niet op het IJsselmeer, laat staan de oceaan.
fam. Dekker en Eyeworks zijn allebei geldwolven
Nu maar hopen dat er miljoenen geïnvesteerd worden, en dat er geen hond naar kijkt.
Bozepanda | 12-08-10 | 11:56
Nee.
Een beeldverslag van een reis om de wereld is natuurlijk heel iets anders dan een meisje van 14 jaar 24/7 filmen bij alles wat ze doet. Kan me wel voorstellen dat ze die viespeuken van Eyeworks heeft weggebonjourd.
Laura Dekker is geen geldwolf... OK.
Laura Dekker is een irritant, drammerig kutkind met een stel incompetente ouders.
En al is ze een geldwolf, gelijk heeft ze. Reinout doet dit noneprofit natuurlijk.
eyeworks.. ik ken ze amper en zelfs nu gaat mijn nekhaar al overeind staan.
14? Ik wil ook elk jaar jonger worden.
is het geboden bedrag incl ontmaagding van het meiske Laura?
-weggejorist-
Ze is een geldwolvin! Of een geldwelp...
Een reis om de wereld kan sowieso niet uit. Wat een gezeur om niks. Moet iedereen het perfecte karma hebben?
Laat haar lekker alleen rond varen, beelden... zit niet te wachten op een tv ploeg die een peuter op een zeilboot gaat filmen. Lekker spannend.
Ik geef Laura groot gelijk als ze niet wil dat ze 24 uur per dag wordt gefilmd. Een beetje privacy is ook niet weg. Als ze per sé van die big-brother achtige programmas willen maken, kunnen ze beter Terror Jaap op een bootje zetten en een rondje om de wereld laten zeilen. Dan is iedereen weer tevreden. Jaap heeft dan weer een paar centjes nadat hij alles heeft verspeeld bij de DSB, en wij zijn een paar jaar van die kerel af. En dan kan Laura een wat minder veelomvattend media-contract sluiten waarmee ze wel haar reis kan financieren en misschien nog iets overhoudt, maar dan wel met een beetje behoud van haar privacy.
isse nie een Geldwolf, isse ZEIKMEISJE
"In zee gaat" was toch ook de leuke woordgrap bij 't vorige artikel? 2x achter elkaar.. foei!
Verbazingwekkend dat ze ervan uit gaan dat er een tv programma om dit meisje gemaakt moet worden.. Er zijn echt weinig dingen saaier dan te kijken naar hoe iemand de hele dag zit te zeilen.. Ik zit er iig niet op te wachten
Zucht... als het niet om geld gaat ga dan gewoon dobberen en laat iedereen zijn mond dichthouden. Bovendien kan ik het 'zelfstandig de wereld rondzeilen' niet rijmen met een hele kudde cameraboten die je overal volgt ma dat kan aan mij liggen.
Haha geweldig. Dat kind hoeft niet naar school, mag een beetje zeilen. Zomenteen vaart ze naar de Canarische eilanden waar ze het "orkaanseizoen" afwacht. (Die nog wel eens tot december kan duren) wat een straf ! En vervolgens nog even kijken waar ze er de meeste centjes voor krijgt ook.
Als ik vroeger 1 dag van school thuis wilde blijven kreeg ik een schop onder mijn kont. Maar tegenwoordig zijn vaders wat soepeler als het media park zich er mee bemoeid begrijp ik....
Natuurlijk kan ze hier een slaatje uit slaan - iedereen zou in haar plaats proberen dat slaatje zo groot mogelijk uit te laten vallen. Zo werkt dat nou eenmaal in de vrije markt. Eyeworks zal het echt niet accepteren als ze zelf niet genoeg winst overhouden.
lol @ "In zee gaat."
Er is vast wel een piraat die haar wil sponsoren met een kwakkie.
leuke poll: voor hoeveel verkoop jij je dochter aan de media...
Wat betekent eigenlijk 'solozeiltocht rond de wereld' als er 24/7 een cameraploeg op je nek zit? Dan wordt dat 'bepalende belangrijke jaar in haar puberteit' toch, eh, 'ingevuld' door commerciële griezels? En als er iets mis is, zal de behulpzame filmer haar natuurlijk deskundig 'onder de armen grijpen'.
Haar ouders moeten voor de rechter. Wegens opzettelijke verwaarlozing.
Tjonge jonge, is ze nu nog niet vertrokken?...
nee ze is al zeilmeisje
godsamme, is ze eindelijk weg, dan nog horen we steeds van haar.
enge man die pa...
Laura in de boot genomen door filmploeg bekt ook wel lekker...
Heeft ze ook een dildo bij zich voor haar 16e verjaardag?
Laat dat kind nou gewoon varen en we zien wel.
Al die nieuwsberichten over al, ik begin er een hekel aan te krijgen.
Van mij mag ze best de wereld rondzeilen of wat ze dan ook wil. Alleen ga dan niet zo kansloos mediageil zijn. Ze grijpen elke kans aan om maar in het nieuws te komen. Als ze niet kickte op de aandacht maar gewoon lekker wilde zeilen waarom heeft ze dan een website, waarom wil ze zo graag de jongste zijn: heel simpel omdat ze aandacht nodig heeft. Op haar website staat zelfs ik citeer: "De jongste solozeiler ter wereld" terwijl ze nog geen eens vertrokken is jezelf al uitroepen tot het record dat je probeert te bemachtigen.
Nee ik ben geen bekrompen zure reaguurder die haar niet wil laten gaan, van mij mag ze best zeilen of wat ze ook wil. Maar hou eens op de media op te zoeken. Ga gewoon lekker zeilen en dan zien we wel verder
Vraag me af of ze al die tijd zonder enige vorm van sex kan..
"Zo'n format werkt niet voor een meisje van veertien jaar".
Wel "alleen" de wereld rond zeilen.
-weggejorist-
Eye works zijn geldwolven maar dat was al langer bekend.
geen teen -1
wat een gezeik over Laura. Laat haar lekker onderhandelen net als iedereen dat zou doen.
Alsof Eyeworks een liefdadigheidsinstelling van de filantroop R. Oerlemans is...
ze wil alles meer.
het enige wat ze kan krijgen is veel water om haar heen
"Ja, als woordvoerder van Laura D€kk€r$ kan ik bevestigen dat Laura geen geldho- eh, wolf is. Wij waren van mening dat het format niet zou werken en het schema te druk zou worden, tenzij Eyeworks met meer Euri's ging wapperen. Want dat verandert zoals u weet de druk van het $chema en verbetert het format", sprak de woordvoerder waarna hij wegslidderde.
Eyeworks? Is dat die brillenzaak? Overigens is het plan gekapseist nadat Laura het roer omgegooid heeft waardoor Eyeworks de boot miste.
Laura niet. Die wil zeilen. Haar omgeving vertrouw ik wat minder
Laura Dekker is een geldwolf.
Service | 12-08-10 | 11:51
Laura niet, maar haar mediageyle vader wel...
Erikkz | 12-08-10 | 11:51
nee, eyeworks en die andere mediapooiers die willen dat uitzenden omdat ze denken dat wij dat leuk vinden.
Zelf schieten ze bij zoiets ernstig financieel tekort maar dat hebben ze er wel voor over hoor.
Dus in principe hoef je tijdens de komende maar even aan boord stappen van de guppy en haar O zo belangrijke record ligt aan duigen?... Hmmmm interessant
Oerlemans is zeker weten een geldwolf..
Eisen voor het formaat:
Alleen varen in zware stormen;
Zoveel mogelijk piratengebieden opzoeken;
BN'ers mee laten zeilen
Die vent bij haar op de boot, wie is dat? Kijkt uit zijn ogen als een echte Ted bundy. Is dat haar zaakwaarnemer?
@No one in particular
Jaloerse kutburgers zonder ambitie mogen ook gewoon deaudgaan hoor.
hoe lang blijft dat kudt-kind eigenlijk 14, een jaar of 3 ??
Hoezo niet zelf uitbuiten? Webcammetjes aan boord, site laten maken en plempen die streams/filmpjes. Hier zou je vervolgens met Ideal eenmalig een toegangsfee voor moeten betalen en klaar is kees!
@Dr. A. R. v/d Chasse | 12-08-10 | 12:09
Volgens mij zoeken de media haar op, niet andersom.
Flowert | 12-08-10 | 11:52
Pardon, hoorde ik daar een echo?
ah nu is het een meisje van 14.. alleen wanneer het haar uitkomt natuurlijk. Begin ondertussen te hopen dat ze ergens midden op de oceaan zinkt...
Zeilmeisje Dekker is niet op geld uit.
Klarenbeek vermoedt dat er op korte termijn een besluit wordt genomen met welke partij Dekker wel in zee gaat.
De hoogst biedende?
Kan iemand mij nog één keer uitleggen hoe een 14jarig meisje alleen op zee het voor elkaar gaat krijgen om een boot te besturen, voldoende snurk te krijgen en tussendoor ook nog even huiswerk gaat maken?
Begin ondertussen te hopen dat ze ergens midden op de oceaan zinkt...
@Re-inventor | 12-08-10 | 12:33
Je voelt je verder wel helemaal lekker? Bekrompen kut.
heu in het contract met eyeworks zal misschien wel iets hebben gestaan over een geensceneerde ontmoeting met somalische piraten of jaws achtige toestanden om het geheel commercieel spannender te maken
@KingLear | 12-08-10 | 11:59
Liefst door Somalische piraten ?
Cousteau heeft zich gemeld.
....such a wonderful sight to find this modern ship at the bottom of our vastly unexplored seabed...
Op je 14e al een woordvoerder in dienst.
En dan met een stalen gezicht verkondigen dat je een 'gewoon' meisje bent, dat alleen een stukje wil gaan zeilen...
ik denk dat met Monuta in zee gaat. Die hoeft niet zo nodig live beelden.
Denk dat Pa wel genoeg centjes heeft....
Trap die kutsloep van haar nou gewoon eens de haven uit en stop met de onzinnige, nietszeggende berichten. Trouwens, een meisje van 14 met een woordvoerder, maar niet uit zijn op geld. Die woordvoerder leeft zeker van de lucht? Zeker een filantroop die lieve, kleine pubermeisjes onder z'n hoede neemt en veilig het zeegat uitloodst? Flikker op, die ruiken geld en dat is het enige waar het om draait. Trut moet een schop onder d'r derrière krijgen en terug naar school. Ga maar plakplaatjes van bootjes sparen in je vrije tijd.
@FrankVeer | 12-08-10 | 12:47
Rustig maar, om vijf uur mag je weer naar huis.
@ FrankVeer | 12-08-10 | 12:47
Laat me raden, kutbaan op saai kantoor, collega's die je plagen, vrouw koopt je kjeren en maakt afspraak bij de kapper, en alleen hier kan je eens stoer zeuren tegen mensen die wel een leven hebben.
@captainobvious | 12-08-10 | 12:52
Vast dezelfde lul die uit pure frustratie op het laatste moment zijn Peugeot 307 voor je BMW/Audi/Alfa slingert.
Goh, dus blijkbaar zou ze haar huid zo goedkoop mogelijk moeten verkopen aan een mega-miljonair als Oerlemans?
Lekker belangrijk als ze een geldwolf is, moet ze zelf weten, en zou ik ook zijn.
Ze heeft dus al op jonge leeftijd nog meer goede lessen geleerd. Ten eerste dat als haar ouders iets prima vindt, de rest van Nederland zijn gore neus uit haar zaken moet houden. Ten tweede dat zoveel mogelijk geld verdienen niet slecht is.
Iedereen wil veel geld, en alleen mensen die het niet hebben, hebben een grote muil over mensen die het wel hebben, of die in staat zijn het te krijgen.
Dat noemen we afgunst.
Kan ze niet zwart bijverdienen met nude-shows voor de webcam?
De bewering van dhr. Klarenbeek klopt inderdaad als een bus:
Laura zou hooguit van "geldwolvin"-karaktertrekken kunnen worden beticht.
Pappie is de geldwolf, Laura is slechts pirate bait.
Wat dacht je van National geographic Channel.
Of Discovery. Channel.
Praat daar eens mee.
Geen geldwolf, maar wel onderdeel van de zilvervloot.
Skooby | 12-08-10 | 11:54
Precies.....
Bek houe en zeilen.....!!!!
@Symmachus
wellicht is dat juist het hele probleem..
Leuke meid, mooi bootje, fantastische reis. Wil ik best mooie televisie over zien. En als dat de kosten van de reis een beetje kan neutraliseren. Prima. Goed geboerd Laura.
Hoeveel jaar is ze eigenlijk al 14? Wij hebben het recht om dat te weten.
@Maystro
Daar denk jij aan he? met 14 jarige meisjes........
We lezen je reagluursels wel weer als er een pedo opgepakt is
Als er geen rechtszaken waren geweest, was dit meisje allang onderweg en zou pas beroemd worden bij aankomst; of eventueel halverwege !
laura geldekker....
ja,ja,...pff en je zal zien dat ze onderweg ook nog eens een relatie aan gaat met een of andere inktvis...
maar als ik het goed begrijp is laura ook niet meer leerplichtig?????
@oet steijl -
ach, naar verluidt heeft ze al gevreeën met inktvisje Paul. Keuze tussen 1,2,3...8-voudige penetratie, zeer afwisselend.
Zeewolf dan?
Volgens mij is hier in de reacties eerder al vaker geuit dat er geen prijs wordt gesteld op berichtgeving over deze muts. Waarom wordt dat niet gehonoreerd?
Symmachus | 12-08-10 | 12:49
Nee, helaas, ik werk thuis en 9-5 is mij onbekend. Zo te horen heb jij er meer verstand van.
captainobvious | 12-08-10 | 12:52
Nee, ik behoor tot de gelukkig groep zelfstandigen. Geen collega's, geen gezeik, geen files, geen OV. Sterker, ik zie m'n klanten nooit, spreek ze bijna nooit, vang alleen geld van ze.
Ik zou ze doen! Maar bij terugkomst als ze volwassen is he.....
Geen collega's, geen gezeik, geen files, geen OV. Sterker, ik zie m'n klanten nooit, spreek ze bijna nooit...
@FrankVeer | 12-08-10 | 13:22
Juist, dat verklaart je hoge mate van sociopathie...
@kiwivogelbeest
Dan is ze 16
Kan je geen meisjes van je eigen leeftijd krijgen?
Ze gaat alleen, punt uit.
Ze kan toch vrijwillig laten filmen, oeps dus toch een hele grote geldwolf.
@Zoek Zoek Habibi: Dan moet ze nog maar een paar jaar langer blijven varen.... FF vergeten hoe oud ze nu was.... Oeps...
@kiwivogelbeest | 12-08-10 | 13:24
http://blog.jipvankuijk.nl/wp-content/2010/05/pedobear.png
Ojee, deze reddingsboei gaat voorbij aan de neus van Oerlemans' speeltje...
@leverworst | 12-08-10 | 13:04
Hallo meneer Dekker! Geeft u uw dochter wel genoeg pindakaas en boterhammetjes mee? En houdt u regelmatig contact? Mooi..
Groot gelijk, Laura.
Laat je niet vastpinnen voor een eurootje waar Oerlemans minimaal het tienvoudige uit gaat persen (inkl. betaal-smsjes en 09-nummers voor extra informatie).
Deze mooie knappe meid komt er wel, zeker weten.
Ik ga toch niet kijken. Bovendien ben ik deze poppenkast al meer dan zat!
@Symmachus: Zie mijn opmerking boven die van jou.....
Woordvoerders, zakenwaarnemers.. ze moeten allemaal betaald worden.
Uiteraard doet ze het voor geld, waarom heeft ze anders een management...
"Zo'n format werkt niet voor een meisje van veertien jaar."
Nee, wel een solo zeiltocht rond de wereld dat is geen probleem.
Wie wil dat nou zien?
"Zo'n format werkt niet voor een meisje van veertien jaar."
Eh... een wereldreis maken op een boot in je up werkt wel voor een 14 jarige?
"Zo'n format werkt niet voor een meisje van veertien jaar."
Ja kijk, ons nieuwe model Tarzan (excl. batt.) is dan ook speciaal voor MILFs gemaakt.
Hopelijk komt ze nooit meer terug en verdwijnt welke cameraploeg dan ook midden op zee, want ik wil er niets meer over horen of zien. Zoveel heisa om één kutkind, niet te geloven zeg.
Niet "geldwolf": Zeewolf ! En wat te denken van zeewolf en jonge groentjes in botersaus met citroenmelisse en koriander, hm? Met de nieuwe groentjes (vergeet de asperges niet) even in boter gesmoord, de zeewolf kort gekleurd in de pan en geserveerd met een kruidige botersaus en natuuraardappelen smaakt dit namelijk overheerlijk en lees verder op http://www.smulweb.nl/1037290/koken/recept/Zeewolf-en-jonge-groentjes-in... :-E
Oh my god, het blijft maar doorgaan zoals de golven van de zee wooehaaaaa...
Laura, vader & oma MEDIAGEIL en op geld belust. Ik zeg als het niet lukt klein wicht dan bel de Playboy of je vader de Playgirl, maak een homemovie of iets dergelijks. Voor de overige reaguurders, het zal mij een worst wezen wat dat KUT kind gaat doen, voor hoe lang en met wie ze de wereld rond raast. Hebben we geen ander nieuws?!
@DickieDick | 12-08-10 | 11:58
Wat zou ik jou graag loeihard op je muil slaan voor die stomzinnige uitspraak
@Tobi | 12-08-10 | 13:22
Nice one! hahahahaha
Ik zou haar zo niet doen, als iemand dat interessant vindt?
@kiwivogelbeest | 12-08-10 | 13:52
Ik was wat langzaam, excuus :)
@cyberbabe | 12-08-10 | 14:09
Nee hoor, de media zijn zeilmeisjes-geil.
En jij hobbelt er vrolijk achteraan.
Zeg eens "bààààààà!"....
Als ze geen geld willen, waarom worden er dan uberhaupt opnames gemaakt van Laura??!
@ Dominodayfreak | 12-08-10 | 14:23
Gek genoeg interessanter dan het bericht zelf.
Ouders die dit allemaal goedkeuren en zelfs aanmoedigen, die kloppen echt niet, maar dat is mijn bescheiden mening.
ik zou der doen, en ja ik mag dat zeggen want ik ben 17
Zo'n format werkt niet voor een meisje van veertien jaar.
Nee dat niet maar een meisje van 14 kan natuurlijk wel een reis over de hele wereld maken met een bootje.
Ach misschien kan KRO`s reporter international er een reportage aan wenden.
Denk dat Laura alleen maar wil zeilen denk dat we het inderdaad zoals velen hier al zeggen we het eerder moeten zoeken bij de ouders.
Riiiiiiiiiiiight..
Zink nu eens.....PLS
Arnie en Laura
het had zo mooi kunnen zijn
*nog steeds wachten doet op blub, blub, blub...*
Eerst een woordvoerder en stap twee een aantal negers in het onderdek die haar de oceaan over roeien.
Dat smoeltje op foto 1 past erbij.
Zo zie je maar weer. Ook rijke families kunnen geestelijke tokkies zijn. Zonder enig gevoel.
Geldwolf ?! wat een onzin. Volgens mij is het nou toch wel duidelijk dat de familie Dekker niet van verplichtingen en regeltjes houdt en het liefst gewoon hun eigen plan trekken (en gelijk hebben ze).
En als ze dan eindelijk groen licht krijgen van al die kudt instanties komt Arnie aanzetten met een pauper contract "met zware verplichtingen en afspraken". Dus het lijkt mij alles behalve een geld kwestie.
Ik denk dat Laura Dekker geen moer te vertellen heeft en dat Pa daar achter zit en dat is een grote boze GELDWOLF!!!!!!!!!!!!
ik zou haar toch niet doen, dus ik kijk sowieso niet
Qua onderneming is het te vergelijken met VPRO's 'Darwin'.
Of zie ik de zaken te breed?
-weggejorist-
Wat een fata morgana is dat achteraf. Dat toen ik voor het eerst over dit las en dacht: 'moet ze zelf weten, laat haar maar lekker gaan zeilen'. Laat haar zeilen als ze dat wilt en dat is het dan.
Die media-hype eromheen lijkt te suggereren dat er van het begin af aan al iets 'viralligs' achter zit. Ik hoop het niet. Laat dat mens zeilen zónder dat het mijn zap-moment gaat verpesten over een paar maanden.
Laura Dekhoer. We willen er niets van weten maar dat lijken ze niet te snappen.
Wat een brede smoel heeft ze zeg.. vandaar dat ze zoveel praatjes heeft natuurlijk..
Leuk. Iedereen vindt dit topic stomvervelend, en toch zijn er al 154 reacties. Er klopt iets niet.
waar haal ik een woordvoerder?
Geldwolvin dan.
Sodemieter asjeblieft op. Dom dom kind.
Lekker met je Gaastra jasje en bijbehorende boot een beetje eigenzinnig gaan zitten doen.
Is ze al verzopen?
Tuurlijk is ze geen geldwolf. Als ze dat wel was geweest had ze ook geen woordvoerder, zaakwaarnemer etc. nodig gehad.
Nee geen geldwolven...Alle hollanders zijn geldwolven en zo onbetrouwbaar als hun harde G...
@Lugosi
Op het internet laat men het graag horen als ze ontevreden zijn
Aandachtshoer, en zeker geldwolf. Naar de bodem met die guppy.
"Uiteindelijk is ze toch overstag gegaan, en sindsdien gaat het haar voor de wind."
nee hoor, is echt geen geldwolf, nee hoor! doe normaal en zeg gewoon dat het om de centen draait, en anders wel om de media.
bah, wat walg ik van dit volk.
nee hoor, is echt geen geldwolf, nee hoor! doe normaal en zeg gewoon dat het om de centen draait, en anders wel om de media.
bah, wat walg ik van dit volk.
@ Retep Neknarf | 12-08-10 | 19:22
Mijn harde G laat me anders nooit in de steek.
Heerlijk is dat, om zoveel klanken correct te kunnen uitspreken.
Ggggg.
Rrrrr.
IJijijijij.
Uiuiuiuiui.
Leuk spelletje, zeg bijvoorbeeld eens "mijn moederrrrr kookt grrrrroente"?
Als het klinkt als 'moedechchchch kookt chchchoente' ben je af. Hehehe.
Beetje pokon nog en ik zou dr doen
Papa op boot = alleen om de wereld?
Hopelijk gaan alle deals niet door, en merken we er helemaal NIKS van dat dit meisje op zee is.
klopt, nu is ze nog een aandachtshoer. ''Geldwolf'' is een later stadium van beroemdheid
Was ik het zeikmeisje net vergeten, krijgen we dit weer. Geen zee gaat haar te hoog om maar in het nieuws te blijven.
@echt niemand ''Zeikmeisje'' goeie vondst
Pappie is denk ik wel op geld uit
En al zal ze wél een geldwolf zijn.... hoeveel van jullie hier werken gratis???
neuuhhhh niet uit op geld.... my assssss en die kop van dr staat me al helemaal niet aan @ pica
Ze heeft diezelfde hebberige kop als Nina Brink. Van mij mag ze lekker in een of andere apenland stranden met d'r bootje..
Doet L-L-L-L-L-Laura toevallig ook nog de Bermuda driehoek verkennen? Laten we het hopen van wel, dan bestaat er tenminste nog een redelijke kans dat we nooit meer iets vernemen van dat mediageile kudtkind.
Ook al wil ze veel geld, so what? Dat geld verdiend ze dankzij haar eigen avontuurlijke geest en blijkbaar is er markt voor omdat er meer mensen zo over denken. Simpelweg marktwerking. Ik zou zeggen, sleep er alles uit wat er in zit!
petros666 | 12-08-10 | 23:18
Arwnieee wat doe je hier, moet je niet op je motowrrr rwije?
petros666 | 12-08-10 | 23:18
Awrniee ga eens lekker op je motowr rwije
*kutserver* -out
Waar zijn die ijschotsten wanneer je ze nodig hebt :(
The wind has such a rainy sound
Moaning through the town,
The sea has such a windy sound,—
Will the ships go down?
The apples in the orchard
Tumble from their tree,—
Oh will the ships go down, go down,
In the windy sea?
Een 14-jarige met een zaakwaarnemer. Als ze dat in Pakistan horen, sturen ze ons geld.
wat is er mis met meer geld willen?
''Dat past niet bij een meisje van 14 jaar''.Nee, en een wereldreis in d'r uppie wel zeker
@Bramz | 12-08-10 | 20:20
Amai, er waait een koude lucht door de Juliweg, Almere. En wat heb IK een zin om er een bom op te flikkeren.
Mens, ga weg en laat pas weer van je horen als je terug bent en in het Jeugdjournaal in twee minuten vertelt 'wat het spannendst/lastigst/leukst was', schrijf een boekie en klaar. Richt je aandacht es op wat je (zegt dat je) wilt, in plaats van op geld, media, geld, geld, media en geld. Val een ander toch niet steeds lastig met je hobbies.
Geloof best dat ze geen geldwolf is, ze wil alleen maar de zee op. Pappa Dekker aan de andere kant...
OffTopic: Heb me net aangemeld als reaguurdert, dus u allen zit nu ook met mij opgescheept. O ja, Flatert, ik mag jou wel :)
OnTopic: Tja, ik heb zelf 2 dochters, 27 en 22 jaren jong maar als 1 van de 2 ( of allebei) dit idee hadden gehad, zouden ze toch wel billenkoek hebben gekregen :)
Ik voorzie rampspoed en ellende bij Kaap de Goede Hoop, mocht ze daar langs varen. En voor de papa van 't meisje: ik hoop dat je geen spijt krijgt, je zou 't jezelf nooit vergeven ...
Ga toch gewoon zeilen i.p.v. zeiken, voor de een of andere malloot je 'permissie' intrekt. En laat die TV er asjeblieft buiten, we willen niets van je horen tot je weer terug bent.
Dat kind is 14...
Paps is de baas.
Sorry hoor, maar geen geldwolf? Ze heeft een eigen boot...zonder geld kon ze nieteens zeilen. Daarbij vind ik ook dat als je een contract sluit, je er zelf goed aan moet verdienen of anders niet. Reinout heeft zelf geld zat en wilt dat meisje 24/7 filmen....
Laura, neem zelf een camera mee en maak gewoon een videodagboek en hou een blog bij...Laat die mensen zich er gewoon niet mee bemoeien zodat het een neppe soap gaat worden.
En wat is er mis met geld willen verdienen? Dat is iets anders als een geldwolf zijn hoor. Daarbij, welk 14jarige zal dat niet willen, veel geld verdienen?
Daarbij, dat kind is 14 en heeft al meer pit dan de meeste volwassenen. Gewoon dingen doen omdat het zo hoort...Wat zullen de buren wel niet denken?
Als er een cameraploeg meegaat dan reist ze ook niet meer 'in haar eentje' de wereld rond.. Hoe dan ook: waarom, in godsnaam, zou ze zich moeten schamen voor het onderhandelen over de beeldrechten? Als Eyeworks het er niet voor over heeft dan donderen ze toch lekker op?
''Eyeworks wilde een soort Big Brotherachtig programma maken rond de reis van Laura. Zo'n format werkt niet voor een meisje van veertien jaar."
Nee, haar solo de wereld rond laten zeilen dat format werkt wel!!!
Moet je eens een gesprek terugzien met Henk te Velde. Dan zie je pas hoe je "opknapt" van zulke soloreizen.
Ik lees met grote hilariteit dat volwassenen hier met de grootste afgunst reaguren.
Waarschijnlijk hebben de meesten onder ons zelf nooit een dergelijke kans gehad om zich te profileren en iets te ondernemen wat enige geschiedenis gaat schrijven. En dus is ze gelijk maar een kudtkind, trudt, hoerr of nog erger.
Aan alle volwassen onder ons: gedraag liever naar de leeftijd die je hebt bereikt en gun een ander ook eens prestatie en een triompf.
Dat staat iets eleganter dan overduidelijk te laten blijken dat jijzelf in je eigen jeugd eigenlijk niks voorstelde.
Laura, sukses meid! Je bent absoluut niet dom dat heb je wel bewezen. Je kunt het! Met zo'n mooie meid aan het roer moet het wel lukken, toch..?
uitgeslapen | 13-08-10 | 09:41
*met hand voor mond naar toilet rent*
Das uniek!
Een artikel met de meeste comments waarvan de onderwerp voor de verandering niet gaat over moslims, moskeeen en de PVV!
We gaan nog veel horen van dr, anders levert t niks op.Al zijn t quasi geënsceneerde ontsnappingen aan varend schorriemorrie. No guts no glory, no shit no story.
Jaja... en wie betaalt het allemaal?
@Bodhi | 13-08-10 | 10:22
Het is allemaal de schuld van de islamisering...
AchMetDeBalzak | 13-08-10 | 11:16
Goeie zet. Zo komen er nog wel 200 comments bij.
@Turambar | 13-08-10 | 08:54
Alsof ze zelf steeds de media opzoekt! Wat is dat klootjesvolk toch een stel domme kuddedieren zeg, van mij mogen ze allemaal vandaag nog op de trein.
robbert jan hendrik | 13-08-10 | 09:34
Ik denk dat Laura na een paar orkaantjes, weinig slaap, geen eten en een vermoeiende vierdaagse somalische gangbang nog altijd meer te melden heeft dan die eencellige die amoeben die we tot nu toe hebben mogen aanschouwen bij die bigbrother sequel. Snap je punt dan ook niet.
http://www.nu.nl/lectrr/
Eerst vond ik het stoer wat ze ging doen! Nu hoop ik dat ze halverwege de oceaan ergens zinkt! Hoezo geen geldwolf! Woordvoerders, managers. Rot op met dat KIND!!!!!
Geld maakt niet gelukkig maar mijn dochter Laura welllllll !!!!!!!!!!
Rot toch op zeg. Onze naam is gewoon fam. mediageil
GRAAG STOPPEN MET MEDIA AANDACHT. Komkommer TIJD....
Tsja, zo'n recordpoging kost geld. Daar heb je sponsors voor nodig, dat weten alle sporters. Die Guppy is geen goedkoop opblaasbootje.
Dus de keus is simpel: je levert je over aan een geldschieter, of je gaat niet als je het niet zelf kunt betalen.
Zij gaat op dit moment dus niet.
stom kind, ga es deaud
@ BarackOsama | 13-08-10 | 09:56
Hoe heet het, wil je voor mij dan even een w.c. papiertje meenemen om mijn scherm af te vegen?
Eten tijdens het SN lezen, nooit een goed idee.
Nee natuurlijk niet, 't kind is al tevreden met een klomp en zeiltje.
Voorbeeldige burger > De grap was al niet leuk en helemaal als íe ook nog eens te pas en te onpas (zoals hier) gebruikt wordt.
Met zo'n mooie meid aan het roer moet het wel lukken, toch..?
uitgeslapen | 13-08-10 | 09:41
Ja, da's echt een argument voor een succesvolle solotocht rond de wereld.... niet dus... Zelfs slim zijn heeft er weinig mee te maken. Zelfs als je je op alle ondenkbare scenario's voorbereid zijn er altijd wel zaken te bedenken die fout gaan. Zie voorgaande solozeilers en hun avonturen...
Lepanto | 13-08-10 | 13:33
Had pappie de Guppy niet voor haar gekocht dan? Ik kan me nog vaag herinneren dat vader niet bepaald onbemiddeld was.
"Zo'n format werkt niet voor een meisje van veertien jaar."............. een meisje van 14 hoort niet alleen met een boot op zee te zijn.
Gaydar zegt: dyke to be!