De nieuwe Amsterdamse burgemeester Eberhard Van der Laan opent de aanval tegen homogeweld in zijn stad. Dat zegt hij vandaag in een interview met Sp!ts. Daarbij schuwt hij controversiële maatregelen niet. Zo wil Van der Laan dat voorlichting over homoseksualiteit al op de basisschool aan bod komt. Ook staat hij niet negatief tegenover de inzet van lokhomo’s om mogelijke daders te pakken en wil hij een lik-op-stukbeleid van politie en justitie. Amsterdam als homohoofdstad van Europa staat al langere tijd onder druk. Het geweld tegen homo’s lijkt de afgelopen jaren toegenomen. Bovendien zijn steden als Berlijn en Barcelona inmiddels grotere trekpleisters geworden en zijn bekende horecagelegenheden de afgelopen jaren gesloten. Van der Laan wil dat niet over zijn kant laten gaan.
Waarden en normen
Volgens de burgemeester hebben kinderen op basisscholen de ideale leeftijd om waarden en normen te leren. "Zes op de tien kinderen heeft geen voorlichting over homoseksualiteit gehad op de middelbare school. Ik vind dat zeer teleurstellend." Homobelangenorganisatie COC twijfelt of ze alle scholen wel langs kan gaan, maar volgens de burgemeester is er geen reden om dat niet te doen. "In dat soort dingen ben ik vrij recalcitrant, desnoods ga ik zelf langs die laatste paar scholen."
Van der Laan, op zijn vorige post minister van Wonen, Wijken en Integratie, vindt dat intolerantie tegen homo’s ook samenhangt met integratieproblemen, zoals het niet spreken van de Nederlandse taal en de daaruit voortvloeiende onderwijsachterstand.
Je bent niet ingelogd, klik hier om dat wel te doen: login.
Reacties
Je kan het wel mooi op de basisschool gaan vertellen, maar als ze thuis komen en het word er weer uitgeramd omdat het niet mag van het geloof heeft dat weinig nut he. Lik op stuk is daar in tegen wel een goed idee, potenhatersrammen!
Sep Splatter | 05-08-10 | 07:33 | Misbruik meldenVuist? Ligt eraan waar je hem in douwt...
Jan de Slager | 05-08-10 | 07:34 | Misbruik meldenPotverdikkeme, ik begin hem bijna te geloven. En dat van een PvdA politicus, dat ik dit nog mag meemaken. Als dhr. van der Laan het waar kan maken zal ie een hele grote worden!
Meister Jäger | 05-08-10 | 07:34 | Misbruik meldenAch kijk eens, ze gaan geld mislopen! Tja, dat kan natuurlijk niet.
Kruiddamp | 05-08-10 | 07:35 | Misbruik meldenIk denk dat we niet lang hoeven te wachten op de eerste aanval.
raster | 05-08-10 | 07:35 | Misbruik meldenIs alleen de vraag van wie.
Wat ben ik 'blij' dat ik in Den Haag woon met een 'normale' burgemeester. Moet er niet aan denken dat mijn kind(eren) op de basisschool al worden geconfronteerd met het begrip HOMO !!
wielmoer | 05-08-10 | 07:35 | Misbruik melden@ wielmoer | 05-08-10 | 08:35
Arie Lekst | 05-08-10 | 07:37 | Misbruik meldenHoezo?
Tja, heb je met veel pijn en moeite kinderen overtuigt van je gelijk, zien ze sávonds Gordon op tv met het zaad nog in z'n mondhoeken weer lollig doen..
MichieldeMuiter | 05-08-10 | 07:37 | Misbruik melden't probleem ligt verankert in achterlijke culturen meestal gebaseerd op 'n navenante religie. Dit los je niet op met pamperen en subsidies.
kaiser Wilhelm | 05-08-10 | 07:37 | Misbruik melden@wielmoer
Waldkorn | 05-08-10 | 07:38 | Misbruik meldenHoezo niet geconfronteerd worden? Ze komen iedere dag toch thuis bij papa?
@ wielmoer.
+1
Kinderen op de basisschool hoeven van mij nog niet te weten, hoe het zit met seksualiteit en dat je ook kan vallen op het zelfde geslacht. Dat is nog veel te jong! Dan zijn ze hooguit 12?
Maffiamuis | 05-08-10 | 07:38 | Misbruik meldenMijn kinderen hoeven er later niet mee aan te komen ( op die leeftijd of jonger ) , van 'kijk eens wat ik geleerd heb op school' over seksualiteit.
Nee dankje. Dat doen wij ouders zelf wel.
Vuist Amsterdam tegen homogeweld .... Er is een ton thee besteld?
James Lastig | 05-08-10 | 07:38 | Misbruik meldenMo en Fatima worden alleen maar agressief als ze die voorlichting krijgen, want dat mag niet van vader.
fuckje | 05-08-10 | 07:39 | Misbruik meldenElke vorm van geweld dient snoeihard te worden aangepakt, hopelijk lukt dat met het Kabinet Rutte.
"Daarbij schuwt hij controversiële maatregelen niet. Zo wil Van der Laan dat voorlichting over homoseksualiteit al op de basisschool aan bod komt."
Chiant | 05-08-10 | 07:39 | Misbruik meldenDe koude rillingen lopen over mijn rug bij het horen van zulke brute plannen.
Gewoon heel erg simpel
Kaas de Vies | 05-08-10 | 07:39 | Misbruik melden"Don't ask, do not tell."
@fuckje | 05-08-10 | 08:39
Kaas de Vies | 05-08-10 | 07:40 | Misbruik meldenIk heb liever dat we eerst mo en fatima wat leren over de Holocaust. Kleine stapjes jongens, ze zijn al zo ver van ons verwijderd.
Kinderen in het baisonderwijs snappen amper wat van sex e.d. Ik denk dat Eberhard zich op de dadersgroep moet (durven) richten
JP Balkenbrij | 05-08-10 | 07:41 | Misbruik meldenkaiser Wilhelm | 05-08-10 | 08:37
MichieldeMuiter | 05-08-10 | 07:41 | Misbruik meldenPrecies, Eberzacht moet gewoon man en paard noemen, iets zegt mij dat het niet de "witte scholen" zijn die ze gaan bezoeken...
VanderLaan moet wel een keuze maken :
Economic Refugee | 05-08-10 | 07:41 | Misbruik meldenof hij huurt Job zijn voorganger in als lok-jood .. of hij laat hem opdraven als lok-homo.
Immers onder het stadsregieme van Job groeide de homo-boot-parade uit tot een megafestijn der exstreme seksueel geaarde geslachtsuitingen.
.
Er was al afgesproken dat wij Job als lok-jood geen backup zouden geven,
boontje komt om zijn loontje.
Maar we zouden Job , voor zijn veiligheid, wel een zakje thee, een kookstelletje en kommetjes meegeven, immers hij is meester theedrinker in bange dagen.
-
Nu moet er weer gebrainstormd worden over hoe we het met Job gaan aanpakken als hij de linkse hobby-baan : lok-homo krijgt.
Er moet niet zo veel gedraaikont worden met die en door die Job.
Alhoewel natuurlijk dit als lok-homo weer een kwaliteit + / een talent +
is als je goed met je kont kunt draaien ... dat lokt sterkt.
Waardoor Job veel kans maakt op die baan.
@fuckje | 05-08-10 | 08:39
Chiant | 05-08-10 | 07:43 | Misbruik meldenHopelijk is het allereerste wapenfeit van een kabinet Rutte met gedoogsteun van de PVV dat er een wet komt waarin met terugwerkende kracht bepaald wordt dat een Nederlands staatsburger slechts over één paspoort mag beschikken. De burger die er nu meerdere heeft mag dan zelf kiezen welke hij inlevert.
@Maffiamuis | 05-08-10 | 08:38
@wielmoer | 05-08-10 | 08:35
Stelletje bekrompen eikels. Mijn zoontje was een jaar of 7 toen we hem hebben uitgelegd dat er ook mannen op mannen en vrouwen op vrouwen verliefd worden en dat we dat homo en lesbisch noemen. Daar hoeft verder geen seksuele uitleg bij gegeven te worden, dat feit op zich is genoeg.
Zo'n kind neemt dat voor kennisgeving aan en vindt dat helemaal niet vreemd.
James Lastig | 05-08-10 | 07:43 | Misbruik meldenVuist tegen homogeweld.
Dudus Coke | 05-08-10 | 07:43 | Misbruik meldenHeel goed, het meot nou maar is afgelopen zijn met die agressieve nichten!
Ik vraag me af waar die Amsterdamse vuist dan in gaat....
pollodepiemel | 05-08-10 | 07:44 | Misbruik meldenInspirerende topictitel Widdershoven.
NvHoaxberghen | 05-08-10 | 07:45 | Misbruik meldenHet moet ook maar eens afgelopen zijn met die poten die hun poten niet kunnen thuishouden.
vraagstaart | 05-08-10 | 07:47 | Misbruik meldenvoorlichting op basisschool whaaha, hoe soft.
Tay$teR | 05-08-10 | 07:47 | Misbruik meldenLokhomo, lokjoden; Amsterdam wordt wel heel aanlokkelijk gemaakt
L. Rakker | 05-08-10 | 07:47 | Misbruik meldenJP Balkenbrij | 05-08-10 | 08:41
Dus om kinderen uit te leggen dat er ook mensen zijn die niet gewoon op vrouwen vallen maar op mensen van hun eigen geslacht moet je het gelijk over sex e.d. hebben?
Ik denk dat het wel goed is...
wielmoer | 05-08-10 | 08:35
R. Panzerfaust | 05-08-10 | 07:47 | Misbruik meldenoehh... een angsthaasje + wat Waldkorn | 05-08-10 | 08:38 zegt...
James Lastig | 05-08-10 | 08:43
raster | 05-08-10 | 07:48 | Misbruik meldenIk ben het helemaal met u eens.
Sterker nog sexuele voorlichting over dit onderwerp zal averechts werken bij kinderen.
Als ze nou willen bezuinigen nemen ze joodse lokhomo's.
vraagstaart | 05-08-10 | 07:51 | Misbruik melden" homo's zijn hele normale mensen"......en toen kwam de Gayparade voorbij varen...
MichieldeMuiter | 05-08-10 | 07:51 | Misbruik meldenJames Lastig | 05-08-10 | 08:43
L. Rakker | 05-08-10 | 07:51 | Misbruik meldenMee eens. Maar als het COC die voorlichting gaat geven, vraag ik me af hoe expliciet het allemaal gaat worden.
Jongens wij komen hier wel uit, maar het gaat hier om zij, om de dadergroep. Pak die aan, zal toch wel een profiel zijn te maken van deze lui, die zichzelf buiten het "contrat social" plaatsen?
Kaas de Vies | 05-08-10 | 07:56 | Misbruik melden@wielmoer | 05-08-10 | 08:35: OMG bestaan zulke mensen echt nog....
@Maffiamuis | 05-08-10 | 08:38: Op zich kan ik me dat wel weer voorstellen. Ik vind het bijzonder dat de overheid bepaalt wannéér ze voorlichting krijgen. Dat deze voorlichting goed moet zijn (dus iedereen is gelijk enzo....) is duidelijk.
Bubba | 05-08-10 | 07:58 | Misbruik meldenGodallejezus, die V.d. Laan is nog dommer/naïever dan Job Cohen! Voorlichting op basisscholen.... tsssssss. De jeugd op basischolen in amsterdam is voor het grootste deel allochtoon (en moslim) die kinderen krijgen thuis met paplepel ingegoten dat homofilie slecht is, duivels is, bestreden en verboden zou moeten worden en dat homo's DOOD moeten. Die beïnvloed je niet met een halfzachte voorlichtingscampagen hoor domme, domme V.d. Laan. Doe nou g.v.d. die linkse oogkleppen eens af joh en luister naar het Nederlandse volk dat al jaren overlast ondervindt van moslims en ander allochtoon volk dat zich niet wenst aan te passen aan onze moderne westerse maatschappij. Die onze normen en waarden juist afwijzen en weigeren te accepteren!
peacemaker | 05-08-10 | 07:59 | Misbruik meldenp.s. Van der Laan nog even een eye opener voor je: Moslims zien jongens van 14, 15 jaar niet als kinderen maar als MANNEN die zelf hun plan trekken en die NIET meer naar ouders en vooral moeders hoeven te luisteren (de goeien daargelaten natuurlijk) Die kun je niet meer ompraten, volksverlakker die je bent!
Je hoeft alleen maar naar de multiculti scholen hoor. De opvoeding van de kinderen van de andere scholen wordt gewoon door hun ouders gedaan.
azijnseikerT | 05-08-10 | 07:59 | Misbruik melden@James Lastig | 05-08-10 | 08:43
Stir Glenfarclas II | 05-08-10 | 08:01 | Misbruik melden+1. Typisch homofobische reacties waarbij sex weer eens als argument gebruikt wordt.
Al die stoere praatjes hierboven. Zolang ik geen bericht zie waarin staat dat een autochtone man/vrouw een marokkaan in elkaar slaat vanwege zijn vermeende homohaat, zijn jullie internethelden.
LijstG | 05-08-10 | 08:02 | Misbruik melden@LijstG | 05-08-10 | 09:02
Kaas de Vies | 05-08-10 | 08:03 | Misbruik meldenNee, want wij zitten wel in het "contrat social" en doen dat soort dingen niet, daar hebben wij een rechtstaat voor.
Daarom ben ik voor islamitische scholen, althans scholen met islamitische leerlingen want laten we eerlijk zijn, daar knelt de vrijheid van onderwijs.
En dat niet alleen voor kinderen, maar tevens voor de ouderen. We moeten hen simpelweg de mores leren en gaat dat niet vrijwillig, dan maar verplicht.
We hebben die mensen ongebreideld hier naar toe gehaald, een scala aan rechten gegeven en het wordt tijd hen op de plichten te wijzen. Als ze willen voetjeballen zullen ze ook de spelregels moeten accepteren. Helaas gaat voor hen de geleidelijkheid -zoals hier in de jaren '50- niet op, dus ze zullen met een schok moeten leren dat homo's én vrouwen gewoon normale 100% percent participanten in de Nederlandse maatschappij vormen. Aan de blackberries kunnen ze in een dag wennen, moet dit ook kunnen.
Elder of Z. | 05-08-10 | 08:04 | Misbruik meldenleren over de Holocaust.
Kaas de Vies | 05-08-10 | 08:40
Alsof WWII met vele tientallen miljoenen doden helemaal niet bestaan heeft....
UNaaitOnsSteeds4Ever | 05-08-10 | 08:05 | Misbruik meldenik vind 'm leuk: vuist tegen homegeweld...
Hollandseklompen | 05-08-10 | 08:06 | Misbruik melden1) Waar? en ten 2e) Hoe diep?
Homovoorlichting op basisscholen? Wat een totale waanzin. Sexuele voorlichting komt al aan bod, elk kind snapt daarna dat je van barebacken geen kinderen krijgt. Laat kinderen de sociale varianten maar lekker ontdekken tijdens het puberen. Alsof je een school nodig hebt om te ontdekken dat je van dezelfde of de andere sexe houdt.
Ik las trouwens: "Vuist Amsterdam in homogeweld"
Tobus | 05-08-10 | 08:07 | Misbruik meldenKaas de Vies | 05-08-10 | 09:03
Maar met stoere praatjes red je het wel?
LijstG | 05-08-10 | 08:07 | Misbruik meldenMaar ja, Van Der Laan nietwaar ?
Elder of Z. | 05-08-10 | 08:09 | Misbruik meldenhttp://www.paulvermast.nl/wp/wp-content/uploads/2007/09/pvda-middelvinge...
Klasse Eberhard, blijkbaar heb je de "gewone" criminaliteit c.q. geweldplegingen al onder controle aangezien je je nu al gaat concentreren op een minderheids voorval.
Dirty-Harry44 | 05-08-10 | 08:09 | Misbruik melden@LijstG | 05-08-10 | 09:07
Kaas de Vies | 05-08-10 | 08:10 | Misbruik meldenNee met correct en soms repressief beleid. Mensen zijn daar soms beetje bang voor, maar je moet alle middelen kunnen gebruiken en goed toepassen om het gewenste doel te bereiken.
@UNaaitOnsSteeds4Ever | 05-08-10 | 09:05
Kaas de Vies | 05-08-10 | 08:10 | Misbruik meldenIkke nie snap nie
**Amsterdam als homohoofdstad van Europa** *KOTS*
The Russian | 05-08-10 | 08:12 | Misbruik meldenTypische PvdA oplossing: Er over praten.
Boomschade | 05-08-10 | 08:15 | Misbruik meldenIkke nie snap nie
Kaas de Vies | 05-08-10 | 09:10
Dat verbaast mij in het geheel niet!
UNaaitOnsSteeds4Ever | 05-08-10 | 08:21 | Misbruik meldenLokhomo's inzetten, daders vangen en loslaten in een overbeladen darkroom.
quadtuning | 05-08-10 | 08:21 | Misbruik melden@UNaaitOnsSteeds4Ever | 05-08-10 | 09:21
Kaas de Vies | 05-08-10 | 08:23 | Misbruik meldenLeg het dan eens uit.
Als de helft van de bevolking van de stad uit moslims bestaat, dan moet je niet denken dat homo's wel vriendelijk behandeld zullen worden. Dat weet van der Laan ook wel, sterker nog, de hele politiek weet dat wel, maar ze moeten toch net doen alsof voor het publiek. Maar iedereen begrijpt dat dit dus niet gaat lukken. Ja jongens, consequenties van open grenzen en van kom maar binnen met je knecht. Dan verandert de cultuur en de normen en waarden. En die blijven veranderen want de grenzen staan nog steeds wagenwijd open. Dweilen met de kraan open. Ben benieuwd wanneer van der Laan en Van Poelgeest zelf moslim worden. Zal niet lang meer duren: immers zoals de wind waait staat mijn vestje.
Oome Gijs | 05-08-10 | 08:24 | Misbruik meldenAch ja. Voorlichting. Wanneer gaan die naieve sukkels eens inzien dat er een door meer dan een miljard idioten aangehangen fascistische Idelologie achter dat geweld tegen Homo's en andere Niet-Moslims zit? Die laten zich echt niet overtuigen door een smerige ongelovige homofiel hoor.... Maar goed, er moet weer belastinggeld worden weggegooid. Let's face it: De Linkse Kerk kijkt liever de andere kant op als mensen worden mishandeld dan dat ze haar Islamofascistische meesters voor 't hoofd stoot. Jammer voor de Homo's maar de nieuwe incarnatie van de NSB weet waar haar loyaliteit ligt. Ik hoop dat je trots of jezelf bent, Van der Laan en Van der Poelgeest. Wat ga je doen als er weer ambulance personeel worden lens geschopt? Hopen dat het gewelds monopolie bij de Linkse Kerk en de Moslims blijft? Laffe dweil!
Ales | 05-08-10 | 08:25 | Misbruik meldenKijk eens hoe Cohen dat soort problematiek doortastend aanpakte :
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=11800
Wat een ongelooflijke prutser is het toch ..
MoonUnit1 | 05-08-10 | 08:27 | Misbruik meldenGeef liever training hoe kinderen zich tegen pedo's kunnen verweren, vele malen nuttiger dan ze te leren dat 2 mannen die samen zoenen doodnormaal is ( dat is het absoluut niet ).
The Russian | 05-08-10 | 08:28 | Misbruik meldenHad aanvankelijk een hogere pet op voor hem dan Jobbekrok, dacht dat hij op zijn minst niet zo'n aartsluie afschuiver was. Erg jammer, Amsterdam is echt gewoon niet leuk meer ook niet voor den heterosexuele mensch. Homo's moeten naar Berlijn of Barcelona.
Bokito ergo sum | 05-08-10 | 08:29 | Misbruik meldenDie lokhomo, die trekt ineens een rubbere pik van een meter uit z'n achterzak en gaat er mee terug meppen?
gozahtje | 05-08-10 | 08:29 | Misbruik meldenJames Lastig | 05-08-10 | 08:43
Hulde voor je reactie, je kun de discussie en uitleg prima los zien van seks. Maar zoals andere reaguurders al aangeven: Wat heeft het voor zin als ze op school wel die uitleg krijgen maar thuis te horen krijgen dat homo's haram zijn?
hetgeleteken | 05-08-10 | 08:29 | Misbruik meldenZoals met geheel Nederland, het buitenland is nu eenmaal aantrekkelijker. Amsterdam is vergeleken met Barcelona en Berlijn een provinciaal stadje. Voeg daar aan toe een homo-onvriendelijk volksdeel en je kan de roze toeristen vergeten. Die gaan toch ook niet naar Nantes of Regensburg? Wordt eens wakker, sukkeltjes. Amsterdam is helemaal niet speciaal. Zal heel hard zijn best moeten doen om nog een beetje mee te mogen doen.
minimá-armezusvan.. | 05-08-10 | 08:32 | Misbruik meldenThe Russian | 05-08-10 | 09:28
LijstG | 05-08-10 | 08:33 | Misbruik meldenIntegratie is bij jou ook mislukt? Of is dat wat de Nederlander stiekem denkt?
Oome Gijs | 05-08-10 | 09:24 en
Ales | 05-08-10 | 09:25
Jullie zijn mensen met visie en realiteitszin. Hulde, hulde, hulde!
peacemaker | 05-08-10 | 08:33 | Misbruik melden@LijstG | 05-08-10 | 09:33
Kaas de Vies | 05-08-10 | 08:36 | Misbruik meldenHet is niet doodnormaal, maar iets wat me moeten tolereren, dat is wel even wat anders.
LijstG | 05-08-10 | 09:33
The Russian | 05-08-10 | 08:36 | Misbruik melden-
Ik doe homo's niks aan hoor, maar het is mijn mening dat het gewoon ziek is.
@The Russian | 05-08-10 | 09:36
Kaas de Vies | 05-08-10 | 08:37 | Misbruik meldenZiek als in ziekte, of jij vindt het niks?
Moet zeggen dat de man wel het verband ziet met het gebrek aan integratie . Helaas dat dit dan weer verzand in de typisch linkse benadering van o.a. voorlichting op de basis scholen . Het wordt eens tijd dat de homo,s eens goed van zich af gaan meppen , en eens een baksteen in die handtasjes gaan doen !
widerstand | 05-08-10 | 08:38 | Misbruik meldenIk vind het shockerend dat er hier nog zoveel mensen homofood reageren. Natuurlijk is het wel een goed idee om kinderen op de basisschool over homoseksualiteit in te lichten! Kinderen zijn tegenwoordig steeds jonger op de hoogte van seks en liefde, en een objectieve en heldere uitleg wanneer ze nog jong zijn kan daarom dan ook geen kwaad. Idealiter zouden de ouders hun kinderen daarover inlichten maar dat gebeurt veel te weinig. Ouders zijn te preuts om het met hun kinderen te bespreken, of hebben zelf een hekel aan homo's en brengen dat op hun kind over. Uitleg op school kan wel degelijk ervoor zorgen dat er in ieder geval een basisniveau van kennis over seksualiteit aanwezig is, óók als ze thuis andere dingen te horen krijgen. De docent kan dan aandacht besteden aan waarom homoseksualiteit voorkomt, dat dit geen keuze is, en dat homoseksualiteit niet gelijkstaat aan types als Gordon, maar ook gewoon tot liefdevolle relaties kan leiden. Ik zie daar wel degelijk de meerwaarde van in.
DeSlapendeInktvis | 05-08-10 | 08:38 | Misbruik meldenEn voor degenen die voorlichting te soft vinden: als je het bericht goed leest zie je dat dat niet de enige maatregel is.
DeSlapendeInktvis | 05-08-10 | 08:40 | Misbruik melden@DeSlapendeInktvis | 05-08-10 | 09:38
Kaas de Vies | 05-08-10 | 08:41 | Misbruik meldenTja wat is homofoob. Van mij mag iemand best homofoob zijn, als ie uiteindelijk de homo maar wel respecteert in zijn doen en laten.
Ikzelf heb ook een apart gevoel als homo's in het openbaar zitten af te lebberen. Ben ik homofoob? Op dat moment blijkbaar wel, omdat mijn omgeving niet weet dat ik precies hetzelfde gevoel heb bij heterostellen. Heeft denk ik met opvoeding te maken.
Kaas de Vies | 05-08-10 | 09:36
LijstG | 05-08-10 | 08:42 | Misbruik meldenDe indruk die bij mij is ontstaan in dit land, is inderdaad dat homo's worden getolereerd maar niet worden geaccepteerd. Waarmee ik wil aangeven dat mensen zogenaamd het wel erg vinden dat homo's in elkaar worden gebeukt door Marokkanen of plattelandstuig, maar dat er effectief helemaal niets aan gedaan wordt.
De ergste opmerkingen over homo's komen vaak van autochtone Nederlanders.
Leg het dan eens uit.
Kaas de Vies | 05-08-10 | 09:23
Ik betwijfel of dat nut heeft, maar ik zal een poging wagen :
Dit artikel gaat over geweld tegen homosexuele mensen.
U sleept daar op zeer eigenaardige wijze de jodenvervolging, inmiddels bekend als 'holocaust', bij.
Ik schrijf "alsof er helemaal geen WWII heeft bestaan" daarmee bedoelend dat de jodenvervolging slechts een zeer klein deel uitmaakte in een periode waarin in totaal zo'n 70 miljoen mensen op geweldadige wijze het leven verloren.
Homosexuelen werden in diezelfde periode ook vervolgd en werden opgesloten in dezelfde concentratie- en werk kampen als joden, zigeuners, dissidenten en vele anderen.
Aangezien dit artikel gaat over geweld tegen homosexuelen had het u gesierd te refereren aan de vervolging van homosexuelen door Nazi Duitsland i.p.v. de vervolging van joden er bij te slepen.
UNaaitOnsSteeds4Ever | 05-08-10 | 08:43 | Misbruik melden@LijstG | 05-08-10 | 09:42
Kaas de Vies | 05-08-10 | 08:45 | Misbruik meldenOk, bij tolereren schaar ik ook acceptie, maar goed.
Wat heb je liever 10 opmerkingen, of 1 beuk tegen je harses voor je geaardheid. Maar wat ik nou niet begrijp, de homo's die ik ken, daar kan je het niet van zien dat ze homofiel zijn.
Maar potenrammers zijn van alle tijden, maar nu hebben ze versterking, massale versterking.
Kaas de Vies | 05-08-10 | 09:41
Het ligt eraan. Jij mag als weldenkende volwassene van mij best niet gek zijn met homo's. Dat hoeft inderdaad niet. Maar wat als jouw kinderen dat van jou overnemen en met hun onbezonnen puberhoofden een keertje gezellig met zijn allen gaan potenrammen?
DeSlapendeInktvis | 05-08-10 | 08:46 | Misbruik melden@UNaaitOnsSteeds4Ever | 05-08-10 | 09:43
"Some scholars maintain that the definition of the Holocaust should also include the Nazis' systematic murder of millions of people in other groups, including ethnic Poles, Romani, Soviet civilians, Soviet prisoners of war, people with disabilities, homosexuals, Jehovah's Witnesses, and other political and religious opponents.[6] By this definition, the total number of Holocaust victims would be between 11 million and 17 million people.[7]"
bron = wikipedia
Er zijn bepaalde mensen die homo's niet accepteren en tegelijkertijd de holocaust ontkennen. Dit gaat meestal hand in hand, en ik zou er dan voor kiezen om deze ontkenning er eerst uit te rammen, en hopen dat het voor de acceptatie van de homo's niet meer hoeft. Maar ach een mens mag dromen, nietwaar.
Kaas de Vies | 05-08-10 | 08:49 | Misbruik melden@Bubba | 08:58; Ja zulke mensen bestaan echt !!
wielmoer | 05-08-10 | 08:49 | Misbruik meldenIk heb niks tegen homo's, maar kinderen van 6 jaar moet je hier nog niet mee lastig vallen. Op z'n vroegst aan het eind van groep8
@DeSlapendeInktvis | 05-08-10 | 09:46
Kaas de Vies | 05-08-10 | 08:52 | Misbruik meldenMijn familie heeft al sinds de Russische spoorweg obligaties waardeloos waren geworden een aversie tegen Socialisten/PvdA-ers, ik heb er nog nooit een op zijn harses geslagen. Ik snap niet dat het al wordt geaccepteerd dat het normaal is dat pubers geweld gebruiken.
Beste homo's lovers, laat een ding heel diep in je reet doordringen, fIikkers,nichten, pootjes ....homoseksuelen, zijn niet normaal! het is een ziekte die alleen met de vuist opgelost kan worden en niet anders,hier in NL moet alles uiteindelijk normaal worden gevonden, alles moet maar uiteindelijk toch wel kunnen, wel oprotten met dit aids verspreidende schorem, ik durf het hard op uit te spreken +1 homo haat, want het is alles behalve normaal.
Solidus Snake | 05-08-10 | 08:53 | Misbruik meldenAl moet ik zeggen dat ik toch wel een harde paal krijg van het bericht dat Gorden opzoek is naar vers vlees hhhmmm
@Solidus Snake | 05-08-10 | 09:53
Kaas de Vies | 05-08-10 | 08:54 | Misbruik meldenlol, goed punt, vaak zijn potenrammers zelf homo's in de kast.
Kaas de Vies | 05-08-10 | 09:52
Hoezo wordt het geaccepteerd dat pubers geweld gebruiken? En wat hebben de Russische spoorwegen er in hemelsnaam mee te maken? Het gaat er gewoon om dat kinderen beïnvloed worden door hun ouders, maar in hun uitingsvormen vervolgens bepaald minder subtiel zijn. Dus misschien gebruiken zij geen geweld (als je ze goed hebt opgevoed en ze geen andere problemen hebben) maar pesten ze wel het homojongetje van de klas, of schelden ze homoseksuele stellen op straat uit.
DeSlapendeInktvis | 05-08-10 | 08:55 | Misbruik melden@Solidus Snake
JanVergoor | 05-08-10 | 08:56 | Misbruik meldenU bent zelf ook van de herenliefde nietwaar?
@DeSlapendeInktvis | 05-08-10 | 09:55
Kaas de Vies | 05-08-10 | 08:58 | Misbruik meldenJij stelt dat als de vader iets vindt, het kind dit overneemt.
Vandaar mijn analogie met socialisten.
Hierna stel jij dat pubers dan gaan potenrammen, of dat die kans aanzienlijk is.
Ik heb nog nooit een socialist geslagen, en ik vind geweld nooit normaal.
Dus het overnemen van een visie of mening, resulteert niet automatisch in geweld door pubers.
Zolang de leernichten niet met zwarte busjes rondrijden om potenrammers op te jagen en af te rossen blijft het pappen en nathouden.
JanVergoor | 05-08-10 | 09:00 | Misbruik meldenKaas de Vies | 05-08-10 | 09:58
Ik snap dat niet iedere puber gewelddadig is. En ik weet dat niet ieder kind de ideeën van zijn ouders overneemt. Maar zeker tav homoseksualiteit nemen kinderen vaak wel hun ouders ideeën over, en al uiten zij die ideeën niet met geweld, zij zorgen er dan wel voor dat de acceptatie van homoseksuelen beperkt blijft. Dat hoeft niet met geweld, maar kan ook, zoals ik in mijn vorige bericht al noemde, door pesten in de klas of schelden op straat zijn. En dát komt wel degelijk frequent voor.
DeSlapendeInktvis | 05-08-10 | 09:01 | Misbruik melden@DeSlapendeInktvis | 05-08-10 | 10:01
Kaas de Vies | 05-08-10 | 09:04 | Misbruik meldenJe hebt gelijk, het is dus opvoeding. Ik zit nu opgezadeld met een aversie tegen socialisten, sniff.
Er zijn bepaalde mensen die homo's niet accepteren en tegelijkertijd de holocaust ontkennen.
Kaas de Vies | 05-08-10 | 09:49
Uw creativiteit om de 'holocaust' te koppelen aan hedendaags geweld tegen homosexuele mensen is even bewonderingswaardig als belachelijk. Het huidige probleem van potenrammen wordt niet opgelost door een lesje 'holocaust'.
'Some scholars maintain"
Ongetwijfeld, maar volgens "most scolars" is de 'holocaust' een exclusief joodse aangelegenheid,, en er wordt met man en macht aan gewerkt om deze exclusiviteit te behouden en te versterken.
Gezien het uitermate bloedige verleden en heden van de mensheid vind ik het bevreemdend dat er inmiddels een complete 'holocaust' industrie is ontstaan, met tientallen 'holocaust' musea, 'holocaust' dagen, en zelfs verplicht 'holocaust' onderwijs.
Ondertussen gaan de wereldwijde slachtpartijen gewoon verder....
UNaaitOnsSteeds4Ever | 05-08-10 | 09:06 | Misbruik meldenDat homohatende hufters zich maar groen en geel en uiteindelijk een welverdiende hartstilstand mogen ergeren aan gay pride parades. Je druk maken over hoe volwassen mensen hun liefdesleven inrichten en dan homosexuelen abnormaal noemen.
Achterdocht | 05-08-10 | 09:06 | Misbruik melden@UNaaitOnsSteeds4Ever | 05-08-10 | 10:06
Kaas de Vies | 05-08-10 | 09:09 | Misbruik meldenGoed, ik laat u alleen zien dat niet iedereen denkt zoals u en dan per definitie dom en of achterlijk is, maar ik mijn ideeën zelfs nog met bronnen, ook al is het wikipedia, kan onderbouwen.
Maar als we nu even de dader-profielen erbij pakken...........houden we in ons achterhoofd dat potenrammen van alle tijden was in Nederland...........wie doen dit vaak?
De discussie over de holocaust-industrie voeren we een andere keer.
Ieder kind moet door die poep- en plasfase, Dus dit is en prima aanvulling.
ADO-Le-Cent | 05-08-10 | 09:10 | Misbruik meldenhouden we in ons achterhoofd dat potenrammen van alle tijden was in Nederland...........wie doen dit vaak?
Kaas de Vies | 05-08-10 | 10:09
Wie doen dit vaak? Is dit een retorische vraag? Als dit een vraag aan mij is moet ik helaas het antwoord schuldig blijven. Aangezien u schrijft "potenrammen van alle tijden is" neem ik aan dat iedere gefrustreerde agressieve malloot, ongeacht kleur, geur of politieke voorkeur, een potenrammer kan zijn of worden.
UNaaitOnsSteeds4Ever | 05-08-10 | 09:18 | Misbruik meldenGelukkig eindelijk weer een homotopic. Heeft weer veel te lang geduurd voor er weer een verhaaltje over homo's stond.
Hamertje Tik | 05-08-10 | 09:20 | Misbruik melden@UNaaitOnsSteeds4Ever | 05-08-10 | 10:18
Kaas de Vies | 05-08-10 | 09:21 | Misbruik meldenPotenrammen is van alle tijden, maar als we nu kijken naar frequentie en van de daders de achtergrond, politieke voorkeur, religie........is er hoogstwaarschijnlijk iets veranderd in de statistieken.
@ MichieldeMuiter | 05-08-10 | 08:51
Economic Refugee | 05-08-10 | 09:21 | Misbruik meldendie is mooi, die is fraai , in 1 woord geweldig !
@ James Lastig | 05-08-10 | 08:38
Economic Refugee | 05-08-10 | 09:24 | Misbruik meldenZeer gevat. We moeten eens nagaan wie er in Nederland aandelen heeft in Lipton. Misschien wel de Bilderberg Groep ?
Kaas de Vies | 05-08-10 | 09:37
The Russian | 05-08-10 | 09:25 | Misbruik melden-
Ik vind het walgelijk en ik vind het niks.
@The Russian | 05-08-10 | 10:25
Kaas de Vies | 05-08-10 | 09:25 | Misbruik meldenOk en ik vind dat je dat moet kunnen vinden.
Nederland heeft geen idee hoe het gestaag is afgezakt tot een door moslims gemaakt land.
Lompe Loel | 05-08-10 | 09:29 | Misbruik meldenNiet alleen homo's kunnen niet meer over straat door deze haat cultuur maar kan iemand zich nog indenken dat een vrouw/meisje met een sexy topje of kort rokje door de stad kan lopen?!
Nee, het is al zover dat we in ons achterhoofd weten dat dit niet meer kan.
er wordt weer hard ingegrepen: meer voorlichting op school !
en politie, Justitie en lik-op-stuk ?? utopia ?
FW Ta-183 Huckebein | 05-08-10 | 09:32 | Misbruik meldenOver een driekwart jaar of zo een reportage van Eénvandaag over het succesvolle homo-voorlichtingsbeleid van burgemeester Van der Laan. In beeld brave kinderen die alle begrip opbrengen voor het anders-zijn. De kinderen zijn allemaal wit.
Zoetwaterpanharing | 05-08-10 | 09:34 | Misbruik melden*Iets van Kinderen voor Kinderen en twee pappa's neuriën doet*
MindoverReligion | 05-08-10 | 09:42 | Misbruik meldenVroeg beginnen met informeren, en dan als eerste dat er geen god kan bestaan.
Een Twentse Sjonnie noemde het flikkertikken, ook hij had een taalachterstand.
F'Shizzle | 05-08-10 | 09:43 | Misbruik meldenFist Amsterdam tegen homogeweld
donjon | 05-08-10 | 09:45 | Misbruik meldenBOVENDIEN !
Economic Refugee | 05-08-10 | 09:47 | Misbruik meldenWij vinden dat er nog dit jaar nog een SM-parade moet komen en dat er voorlichting moet komen in alle scholen, kerken en moskees dat SM heel gewoon is en ingebet in onze cultuur. Al vanaf de figuur van een zekere Christus, die zich liet martelen en kruisigen naar gezegd werd voor ons falen.
-
In het kunnen uiten gaat het zowel over de fysische vorm als de psychische vorm van SM.
.
Het discrimeren en vervolgen van mensen die hun genot en seksuele bevrediging vinden in SM moet stoppen.
Vrouwen en mannen moeten zich openbaar kunnen uiten en getuigen van hun seksuele geaardheid en zich niet moeten verstoppen in vochtige kelders en/of op stoffige zolders, alhoewel ze daar ook wel van houden.
.
Wanneer de beoefenng van SM bevordert zal worden, zal er veel minder huiselijk geweld voorkomen.
Het past ook volledig in de cultuur van de grootste bevolkingsgroep in Amsterdam. Bovendien draagt de naam Islam zowel in woord zelve als in de bijbehorende cultuur een belangrijk component van de SM in zich...
Islam Engels uitgesproken : I slam - ik sla.
Zij mogen in hun cultuur hun vrouwen slaan en de vrouwen zijn er mee akkoord, die kennen rechtens ook zweepslagen als straf.
Deze SM-parade kan dus de beide culturen dichter bij elkaar brengen.
Het wordt een jaarlijkse kansen-parade.
.
Wat betreft de psychische SM variant: wij zijn als inwoners van dit land democratisch in vrije keuze geestelijk onderworpen aan de mores van het bestaande politieke regieme: Wij kiezen onze meesters zelf.
Wij zijn vanafgeboorte werk-en belastingsslaven.
-
Wij stellen voor deze kansen SM-parade te houden op 1 mei.
De dag van de arbeid... de dag van de belastingslaven.
hoogstwaarschijnlijk iets veranderd in de statistieken.
Kaas de Vies | 05-08-10 | 10:21
Lekker vaag allemaal, wat bedoelt u nu eigenlijk te zeggen?
UNaaitOnsSteeds4Ever | 05-08-10 | 09:49 | Misbruik meldenIn het scheppingsverhaal stond toch, god schiep (of schopte) Adam en Gordon
Koningsluis | 05-08-10 | 09:54 | Misbruik meldenen vervolgens Eva en Ien Dales.
Vervolgens deed noach met zijn schuit mee aan de grachten gay parade van Amsterdam.
En zo is het waar gebeurd.
En moeten we dat op al die gristelijke scholen nog eens gaan uitleggen.
Wij wensen de heer van der Laan bui-ten-ge-woon veelsucces toe bij het bezoek aan die laatste paar scholen - waar geen kíp te vinden is, omdat de ouders hun kinderen massaal hebben thuisgehouden.
azoturie | 05-08-10 | 10:04 | Misbruik melden-
Wij wensen de heer van der Laan bij zijn volgende bezoek aan de afdeling leerplicht van zijn gemeente dan ook veel plezier toe - hij heeft iets uit te leggen...
@donjon | 05-08-10 | 10:45
azoturie | 05-08-10 | 10:06 | Misbruik melden-
applaus - hij is leuk- melig, maar leuk.
Lompe Loel | 05-08-10 | 10:29
Wat een gigantsiche onzin. Als jonge vrouw die regelmatig een kort rokje draagt kan ik je vertellen dat ik hoogstens last krijg van hitsige antillianen, maar nooit van preutse moslims. Geen onvertogen woord mijn kant op. T zal best af en toe voorkomen dat iemand je dan iets naroept, maar het is echt niet zo dat het niet meer kan of iets dergelijks. Niet meer of minder dan 10 jaar geleden. Ja, door Nederlanders zelf, die om onduidelijke redenen tegenwoordig allemaal als griffo's gekleed gaan met hun idiote leggings onder rokjes en lange rokken en dat soort onzin. Maar goed, dat is een heel ander onderwerp :-)
DeSlapendeInktvis | 05-08-10 | 10:09 | Misbruik melden@UNaaitOnsSteeds4Ever | 05-08-10 | 10:49
Kaas de Vies | 05-08-10 | 10:12 | Misbruik meldenLekker vaag, u begint.
Maar goed, zoekt en gij zult vinden.
Mijn kind gaat dus niet naar een amsterdamse school.
fokkinalien | 05-08-10 | 10:14 | Misbruik meldenLik op stuk beleid, best suggestief.....
laardepul | 05-08-10 | 10:17 | Misbruik meldenNee meneer van der Laan, de ouders van deze schoolgaande kinderen moet bij binnenkomst in NL worden geleerd dat intolerantie tegen homo's niet kan in NL. Eenieder die het daar niet mee eens is mag rechtsomkeert en diegen, die wel akkoord gaan, maar waar later blijkt dat ze hebben gelogen, mogen alsnog hun biezen pakken.
Maar ik snap die moslims wel. "wat je zegt ben je zelf" riepen wij vroeger altijd. Dat verklaart een hoop...
Bill le Koek | 05-08-10 | 10:18 | Misbruik melden@Elder of Z. | 05-08-10 | 09:04
Nog iets over geweld tegen homo's in Israel...?
laardepul | 05-08-10 | 10:19 | Misbruik meldenIn Nederland wordt men steeds gekker!! Men vindt het nog steeds niet normaal! dat 2 mannen gearmd of hand in hand lopen. Man en vrouw zijn voor elkaar geschapen! Het is een grote zonde en een gruwel in Gods ogen, maar tegenwoordig mag de waarheid niet meer gezegd worden. Ik schaam me dat ik een Nederlandse ben.
eenmoederenoma | 05-08-10 | 11:13 | Misbruik meldenVuistdiep?
Ab_Use | 05-08-10 | 11:19 | Misbruik meldeneenmoederenoma | 05-08-10 | 12:13
Achterdocht | 05-08-10 | 11:28 | Misbruik meldenAls het een gruwel is in de ogen van uw persoonlijke mythologisch figuur, dan deugt er iets niet aan die mythologie. En als u zich dan ook nog schaamt om NLse te zijn, dan kan u met alle andere fundi moslims (of waqs u toevallig van een andere versie, is soms moeilijk uit elkaar te houden) een ander land opzoeken om in te wonen.
Vandaag krijgen jullie les over homo's.
Don Ballin | 05-08-10 | 11:41 | Misbruik meldenDat zijn mensen die van andere mensen houden.
En alleen daarom al mogen jullie ze niet meer pesten hoor.
De lokhomo is te herkennen aan zijn lederen broek en rood/witte zakdoek.
Indien je hem pest loop je het risico dat je een lik op stuk bonus ontvangt.
Dan krijg je een alternatieve straf opgelegd; 20 uur plantsoenendienst!
Dus niet meer doen kinderen wij willen dat nou eenmaal niet in Amsterdam.
Vandaar dat we weer nutteloze subsidie les projecten opstarten!
eenmoederenoma | 05-08-10 | 12:13
Ommezwaai | 05-08-10 | 11:56 | Misbruik meldenWellicht dat een biechtsessie u kan bevrijden van deze waangedachten?
Ik kan geen touw aan uw comment vastknopen...
Fisten tegen homogeweld dus ?
Fratello | 05-08-10 | 11:59 | Misbruik meldeneenmoederenoma | 05-08-10 | 12:13
Don Ballin | 05-08-10 | 12:06 | Misbruik meldenZou God momenteel slechtziende zijn?
Mogelijk strooien de gelovigen hem teveel zand in de ogen!
@laardepul | 05-08-10 | 11:19
Elder of Z. | 05-08-10 | 12:40 | Misbruik meldenNee, u wel ? Volgens mij zit u in het circuit en hoort u het als eerste....
eenmoederenoma | 05-08-10 | 12:13
munchener freiheit | 05-08-10 | 12:42 | Misbruik meldenBeetje verwarrend uw plempsel. Doe nog eens goed uitleggen aub.,zodat wij normale mensen het ook snappen.
@eenmoederenoma
Moge al je kleinkinderen homo blijken te zijn.
klaasede | 05-08-10 | 12:48 | Misbruik meldenEn ik denk dat gods toorn zich na dit soort opmerkingen eerder over jou zal afsteken dan over een homo's!
klaasede | 05-08-10 | 13:48
Onthapkoek | 05-08-10 | 12:54 | Misbruik meldeneenmoedereenoma (niet in mijn familie) zal wel een soort Ahmadinejad (geen homo's in Iran) in het klein zijn.
@ eenmoederoma
ongenuanceerd | 05-08-10 | 13:06 | Misbruik meldenhttp://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2010/08/kleinzoon_eet_oma_levend...
Voorlichting over sexualiteit kan wat mij betreft niet vroeg genoeg zijn.Hopelijk zal v/d Laan slagen in zijn poging,meer begrip te krijgen.
bigtimelover | 05-08-10 | 13:06 | Misbruik meldenVoorlichting over sexualiteit kan wat mij betreft niet vroeg genoeg zijn.Hopelijk zal v/d Laan slagen in zijn poging,meer begrip te krijgen.
bigtimelover | 05-08-10 | 13:08 | Misbruik meldenJP Balkenbrij | 05-08-10 | 08:41
Ik weet niet in welke tijd u denkt te leven,maar geloof mij vrij,kinderen op de basis school kunnen meer aan EN vertellen over sex dan u in eerste instantie denkt te kunnen weten.
HUH? server error? sorry folks.
bigtimelover | 05-08-10 | 13:11 | Misbruik meldenWanneer ik enkele commentaren op deze site lees, ligt het volgens mij heel duidelijk voor de hand dat 'n seksuele voorlichting dringend nodig is. Uiteraard zo vroeg mogelijk om kinderen de juiste waarden en normen mee te geven oftewel het juiste evenwicht te geven, vooral als ze thuis haat en vooroordelen leren.
Dirk_D | 05-08-10 | 13:18 | Misbruik meldenOnze schepping is zo veelzijdig en rijk aan verschil. Wij zouden deze rijkdom niet gaan vernietigen maar des te meer beseffen dat veelzijdigheid altijd verrijking betekent, waar niemand bang voor hoeft te zijn.
Hoe kan men dus erop tegen zijn kinderen met 'n overtuiging op te voeden dat wij onze naaste allemaal moeten respecteren, onafhankelijk van hun geloof of seksuele gerichtheid.
Wanneer ik enkele commentaren op deze site lees, ligt het volgens mij heel duidelijk voor de hand dat 'n seksuele voorlichting dringend nodig is. Uiteraard zo vroeg mogelijk om kinderen de juiste waarden en normen mee te geven oftewel het juiste evenwicht te geven, vooral als ze thuis haat en vooroordelen leren (zoals bv. dat homoseksualiteit 'n ziekte zou zijn).
Dirk_D | 05-08-10 | 13:20 | Misbruik meldenOnze schepping is zo veelzijdig en rijk aan verschil. Wij zouden deze rijkdom niet gaan vernietigen maar des te meer beseffen dat veelzijdigheid altijd verrijking betekent, waar niemand bang voor hoeft te zijn.
Hoe kan men dus erop tegen zijn kinderen met 'n overtuiging op te voeden dat wij onze naaste allemaal moeten respecteren, onafhankelijk van hun geloof of seksuele gerichtheid.
sorry voor dubbelposting!
Dirk_D | 05-08-10 | 13:20 | Misbruik meldenongenuanceerd | 05-08-10 | 14:06
munchener freiheit | 05-08-10 | 13:31 | Misbruik meldenLOL
GVD laat mijn kinderen op school toch niet voorlichten over homoseksualiteit door homo's??? Of leskrijgen in evolutietheorie??? Helemaal van God los deze maatschappij. Een maatschappij die zo verloedert heeft mi niet het recht op overleven, die gaat wel aan zichzelf tenonder.
Latin Lover | 05-08-10 | 13:32 | Misbruik meldenBen benieuwd wat het onvermijdelijke politiek correcte smoesje zal zijn waarom de homo voorlichtingsbrigade uiteindelijk toch de Islamitische scholen over zal slaan......
ZonderNaam | 05-08-10 | 14:24 | Misbruik meldenLatin Lover | 05-08-10 | 14:32
Onthapkoek | 05-08-10 | 15:50 | Misbruik meldenGods naam zo publiekelijk "misbruiken" is wel geoorloofd met je GVD?
Ga gauw je zonde opbiechten.
Latin Lover | 05-08-10 | 14:32
Onthapkoek | 05-08-10 | 15:52 | Misbruik meldenGods naam zo publiekelijk "misbruiken" is wel geoorloofd met je "GVD"?
Ga gauw je zonde opbiechten.
@homo's: SLA TERUG en draai het verhaal om in uw voordeel!
Ahasveros | 05-08-10 | 16:24 | Misbruik meldenKijk:
Want dan ben je dader ipv slachtoffer en kunt ook u beroepen op een pro-deo advocaat die de rechter van uw moeilijke jeugd kan overtuigen...
@Dirk_D | 05-08-10 | 14:20
Ab_Use | 05-08-10 | 23:11 | Misbruik meldenDubbelposting, knap staaltje +1
Maar goed, zoekt en gij zult vinden.
Kaas de Vies | 05-08-10 | 11:12
Gaat u alstublieft zelf op zoek, want u bent duidelijk de weg kwijt...
UNaaitOnsSteeds4Ever | 05-08-10 | 23:33 | Misbruik melden