*

Ondertussen in Den Haag...

Na het bekend worden van de , waarin de CDA'er zich openlijk en definitief uitspreekt tegen een samenwerking met de PVV van Geert Wilders, is het druk in Den Haag."We proberen nog steeds een eensgezinde fractie te krijgen en daar gaan we mee door. Ik geef de hoop niet zo gauw op", sprak CDA fractieleider Maxime Verhagen kort na acht uur nog, alvorens hij wederom achter de gesloten deur van de fractiekamer te verdwijnen.

Kort daarna kwam PVV-leider Geert Wilders met een korte verklaring naar buiten. Volgens hem klopt er niks van de beweringen die Klink doet over de onderhandelingen. Klink schetst in zijn uitgelekte brief een beeld waarin Wilders aankondigt bij de presentatie van de akkoorden met een totaal ander verhaal te zullen komen. Wilders voorspelde volgens Klink dat de hoofden van de collega's rood zouden kleuren. Wilders zegt op zijn beurt dat dit niet klopt.

Volgens Klink gaat de kabinetsformatie met VVD en PVV de spankracht van het CDA te boven. "Deze informatiepoging biedt geen perspectief voor de toekomst van Nederland en die van de christen-democratie", vindt Klink.' Zijn bezwaren tegen de PVV liggen vooral op het vreemdelingenbeleid en de houding tot 'diversiteit in onze samenleving'. Hij lijkt vast te houden aan zijn overtuiging en ligt daardoor, samen met de andere twee 'dissidenten' Kathleen Ferrier en Ad Koppejan, op ramkoers met de CDA-fractie. Laatstgenoemde laat in een tweet weten dat het 'heftige tijden' zijn, 'waarin het er op aankomt om je als een echte volksvertegenwoordiger op te stellen.'

Als de beraadslagingen in de CDA-fractie zijn afgerond, is het de bedoeling dat nog woensdagavond de fractieleiders van VVD, PVV en CDA aanschuiven bij informateur Ivo Opstelten om de uitkomst te bespreken.

Spits Redactie | 01-09-10 | 22:19 | 183 reacties
Print Email PDF

Extra foto's

Reacties

Wat een jankers daar bij de CDA zeg

Diep van binnen hoop ik dat het CDA er toch heelhuids door komt.. Ik ga me kapotlachen als de oppositie erop losgelaten wordt..

Wilders zwart gemaakt.. Volksvertegenwoordiging, met zo'n stelletje ongeregeld.. Ze moeten de wachtgeld potjes nog opmaken voor wilders er aan kan komen..

FUCK CDA. zo dat moest er ff uit. 15 zetels en nog steeds een hoop blabla..... laat maar komen die nieuwe verkiezingen *zwaai zwaai naar CDA*

CDA = Cristen Dissident Appel?

Nou PVV'erts met commentaar. Dit zijn "democratische processen" in een democratische partij. Ik heb sinds de tweede kamer verkiezingen nog niks gehoord van die andere klaphengsten van de PVV. Waarschijnlijk omdat zij niks fatsoenlijks hebben te melden of omdat Wilders dictatortje speelt in zijn eigen partij.

Klink schetst in zijn uitgelekte brief een beeld waarin Wilders aankondigt bij de presentatie van de akkoorden met een totaal ander verhaal te zullen komen.
-
Zoals het een goed Grrrristenlijk onderhandelaarT betaamt: Begrijpen wat een ander niet gezegd/bedoeld heeft om onder je verantwoordelijkheden uit te draaien.
Zou hij erfgenaam van Lubbers zijn en nu bang voor een wijziging van het testament?

Spannend.

Als we Ab von Klinkerhoven nou stiekum lidmaken van de PvdA is het probleem toch gewoon opgelost?

@Whydis | 01-09-10 | 22:35
Nee, zij accepteren schijnbaar de afspraak dat er tijdens de onderhandelingen radiostilte zou zijn. Is het erg moeilijk voor je om te zien dat de PVV hierin blijkbaar een stabiele factor is en het CDA nu plots LPF-achtige trekjes vertoond?

Volgens de berichten heeft hij het helemaal verkeerd getimed, en wordt hij as we speak vakkundig door de cdatop kalt-geschtellt. "peeeep, muil houwe Ab. in de hoek!" dat soort werk.

Christen Democraten Afgeschreven?

@Whydis :Of misschien gewoon omdat men binnen de PVV wat eensgezinder is dan binnen het CDA ? Verder, als er CDA-ers zijn die denken dat het bevorderlijk is voor de Nederlandse democratie om op voorhand en zonder inhoudelijke onderbouwing (anders dan 'wij vinden Wilders eng') te weigeren om met een partij samen te werken die veel groter is dan het CDA dan moeten ze vooral opstappen. Niemand vindt dat erg.

CDA = LPF.
Toch jammer als het niet doorgaat!

Wat voor volk wordt er dan nog eigenlijk vertegenwoordigd dor het CDA?

@Wolveshead | 01-09-10 | 22:41
Gooi het maar op de radio-stilte..voor deze stilte hoorde je er ook niks uit die groep. Tussen de radio-stilte en de verkiezingen is ook wel wat tijd geweest. PVV stabiele factor? Het zijn een hoop zetelvullingen met een absolute leider.

@Bella puella | 01-09-10 | 22:48
Heeft de rest van de PVV een mening? Volgens mij volgens zij gewoon blindelings het geschreeuw van Wilders. Voorts is er op voorhand niks uitgesloten, niet door de fractie leden althans. Men is begonnen aan de onderhandelingen maar Wilders blijft er voor zorgen dat er geen stabiele coalitie kan ontstaan. Klink heeft zijn mening daarnaast ook onderbouwd, zie zijn brief. Je hoeft er niet mee eens te zijn. Ook hoeft een partij omdat een andere partij veel groter is niet zijn eigen standpunten te verloochenen.

Uiteindelijk zal het CDA als smeltkroes van verschillende gristelijke culturen dus toch een keertje barsten ......
Multicul in het klein, maar toch al met GROTE problemen.

De vraag is:
Is de hunkering naar macht groter dan het gezonde verstand bij de CDA.

Whydis | 01-09-10 | 22:54
Wij raden u de Joop aan, tot ziens.

Was het niet het CDA wat vermelde na de verloren verkiezingen "ons past bescheidenheid". Wat een domme lef moet je hebben om dit te doen. Terug naar de tekentafel Klink!!!. Rap een beetje.

Óf Klink liegt dat ie barst óf Wilders. Als het waar is dat Wilders nu al veel te hoog van de toren blaast dan is dat op zich niet verstandig van Wilders, maar dan nóg moet Klink het resultaat, dat vastgelegd is een akkoord, moeten afwachten en niet voor zijn beurt spreken.
Enfin, we gaan het zien.

wassen beeld | 01-09-10 | 23:00

"Ik hunker niet naar macht, maar ik heb wel trek."

Persiflage over Den Uyl door Wim Kan.

geniaal van klink, heerlijk om de schuimbekkende PVV stemmerts te zien flippen hier:)

@Haagse-Geertje | 01-09-10 | 23:02
Alleen omdat ik iets gezegd heb over de PVV fractie? Heb het nog niets over mijn standpunten gehad :). Beetje kort door de bocht om meteen Joop.nl aan te raden.

CDA: splits jezelf op ineen grote rechtse partij en een kleine linkse. Kan dat nog even geregeld worden voordat het nieuwe kabinet gevormd is?
En dan toch maar nieuwe verkiezingen.
Bij voorbaat dank.

Na de dikke luchtballon met JeePee nu dan de zeepbellen van Ab Klink.

Bella puella | 01-09-10 | 22:48
Eensgezinders is de PVV zeker. Maar dat is omdat er maar één wat zegt en bepaald, dan ben je al snel eensgezind. Als mensen overigens, zelfs vanuit dezelfde partij, een andere mening hebben dan kan dat niet democratischer zijn dan het is. Ondanks dat ze kleiner zijn hebben ze nog steeds het recht om niet met ze samen te werken. Uiteindelijk heeft slechts 15.5% op de PVV gestemd en is er dus 84.5% van de bevolking het niet eens met de stelling van de PVV.

@SideBuster | 01-09-10 | 23:12
50 procent van de Nederlanders heeft sympathieën voor een of meerdere ideeën van de PVV. Jou stelling klopt voor 10%, dus voor 90 % niet dus moeten we hem maar links laten liggen

Heuj Sidebuster, als iemand niet op de PVV stemt omdat hij/zij bijvoorbeeld vindt dat Wilders naar de kapper moet (ik noem maar een onzinreden, net als "hij is eng") betekent het niet dat ze 't helemaal oneens zijn met een partij dan wel de standpunten.

Maak er maar 'SideLutser' van trouwens.

Een partij hoort eensgezind te zijn. Als je een andere mening dan de meesten van je partij er op na houdt, zoek dan even gauw een andere partij waar je je beter thuisvoelt.
Ruilen is toegestaan...

Wat een looser die wilders

Whydis | 01-09-10 | 22:35
Als je dit tegenwoordig als een goed democratisch proces moet zien (eerst gaan praten en dan halverwege ineens geen zin meer hebben) vraag ik me af of we nog wel zo blij moeten zijn met een democratie.

@erickvandijk | 01-09-10 | 23:31
de grootste loosers in dit spel zijn achtereenvolgens de kiezer, de PvdA en het CDA.
De grootste winnaar is Geert Wilders met zijn confrontatie politieke heeft hij in zijn lelijke eendje het CDA de afgrond in gereden. Het ooit zo eensgezinde CDA blijkt niet meer dan een kruiwagen vol met kwakende kikkers die om de beurt uit de kruiwagen springen terwijl boer Verhagen de grootste moeite moet doe om ze bij elkaar te houden.

Voorlopig lijken de deserteurs bij het CDA te zitten en NIET bij de PVV.
En dat was toch, aanvankelijk, de angst bij het CDA.

Blijft een grote looser die wilders

De Bokkerijders!:-)

Als onze dictator het cda kapot krijgt kunnen we eindelijk zeggen dat iets doet in het landsbelang!

mohell | 01-09-10 | 23:07
Dit noemt men kadaverdiscipline net als vroeger in de Sowjet-Unie. Je mag meepraten, maar je moet wel dezelfde mening hebben.

Weisse rose | 01-09-10 | 23:21
Ja, over bijv. de ideeën over het niet langer werken dan tot je 65ste. Die hij de volgende ochtend na de verkiezingen al liet varen. Ik neem voor het gemak maar aan dat de 10% slaat op het aantal CDA stemmers. Ik heb helaas voor jou niet op het CDA gestemd.
VakkenvullertBijAH | 01-09-10 | 23:21
Maar als iemand zich niet kan vinden in de standpunten van de PVV (buiten het "ik vind hem eng" of "hij heeft een raar kapsel" of "hij plaatst de artikelen niet recht in het schap") dan stem je op een andere partij. En ik ga er van uit dat de mensen die gestemd hebben, een weloverwogen besluit hebben genomen. Ook de mensen die op de PVV hebben gestemd, daar ga ik vanuit dat ze weloverwogen gestemd hebben. Of hebben die slechts op de PVV gestemd omdat ze het slechts met een paar ideeën van de PVV eens zijn. En zo dus hun stem heel zwaar hebben laten wegen door bepaalde opmerkingen/opvattingen van Wilders?

een enorm grote looser
met een lelijk haarding boven op zijn varkenssnoetje

knor knor

Ab Klink komt idd een stuk dommer over dan bv Dion Graus......tja...

Frederik Puntdroad | 01-09-10 | 23:37
Onjuist, de angst is dat er een aantal leeghoofden de PVV fractie zouden komen versterken. Hoewel dat meer dan aannemelijk is, kan dat vooralsnog niet worden vastgesteld omdat ze niets mogen zeggen van hun Leider, zelfs Drinkman zit in zijn hok.....

Bij de pvv zit geen enkele snuggere, allemaal kneusjes die een ander niet wil. Ik hoor hier de naam Dion Graus vallen, vrouwen mepper ,vooral zwangere vrouwen, notabene zijn exvrouw die zwanger was van zijn kind.En die wil politie voor dieren? Hoe hypocriet kan je zijn? Dan Hero Drinkman, die slaat iedereen voor zn kannis heeft een echt autoriteitsprobleem. Fleurtje, ach dat is de mol, die vreet van twee walletjes, als de pvv zakt is ze zo bij de gristelijken het smoelwerk heeft ze al. Nu nog lekker vozen met Geertje en die sukkel gelooft het wel.
En Geert himself? Groot minderwaardigheidscomplex. Hij is nog steeds het gepeste jongetje op school snappen jullie?
Alle pvv-ers daar is allemaal een flinke steek aan los die sporen allemaal niet echt tenminste.

ja precies

een enorm grote looser is die wilders

een amoebe heeft nog meer inhoud

Whydis | 01-09-10 | 22:35

Of omdat zij zich misschien wel houden aan bepaalde afspraken en protocollen die ze van te voren democratisch hebben afgesproken.

Je ziet het trouwens wel vaker bij organisaties dat ze maar één of hoogstens een paar mensen hebben die met de pers c.q. buitenwereld communiceren. neem bijvoorbeeld Politie (op enkele verdwaalde twitteraars na), de vakbond, heel veel commerciële bedrijven, voetbalclubs etc. Dit staat ook vaak zwart op wit vastgelegd en is bij de betrokkenen bekend dat je bijvoorbeeld niet zonder toestemming zomaar met de pers mag gaan babbelen.

Wat dit betreft is de CDA dus een amateurisch clubje. Of er zijn lieden in die partij die bewust de boel willen saboteren en wat betreft een coalitie met de VVD met gedoogsteun van de PVV de deur dicht willen gooien (en daar heb je vaak ook een Klink bij nodig).

Berbertje | 02-09-10 | 00:15

Wat dat betreft lijken het net PvdA ers

Berbertje | 02-09-10 | 00:15
Berbertjes slaan geen vrouwen? Ga eens kijken in de blijf-van-mn-lijf-huizen. Die puilen uit van de bont en blauwe berberinnnetjes ...

En inmiddels is klink weer bijgedraaid, ja de pluche voelt toch net iets lekkerder he rukker.

@ bizonkid

dat valt reuze mee
meer met witte huid

sorry jongen je hebt het mis

en geert is een looser
een enorme looser

Rubbere Robbie | 02-09-10 | 00:25
Bij niet democratische verenigingen (PVV) zie je wel vaker dat de leden monddood worden gemaakt en niet naar buiten mogen treden met hen commentaar.

erickvandijk | 02-09-10 | 00:19
U bent een amoebe?

bizonkid | 02-09-10 | 00:31
U bent een plakkerT?

pvv tafarelen bij wilders thuis?

http://www.youtube.com/watch?v=XtVeYXUIGxo

@ bizonkid

nee hoor

maar geert wilders is een looser

De natte droom van koppejan dat hij een keer in het nieuws is. Het is gewoon een smerige fopPVDAer die 4 weken geleden zijn bezwaren duidelijk had moeten maken ipv in dit mediacircus

erickvandijk | 02-09-10 | 00:30
U heet Berbertje?
Laat maar. U bent slecht geïnformeerd. Echt, neemt u er eens een kijkje. Uw bek valt open.
Bij de weg, u zegt alsmaar looser. U bedoelt loser?
Maar het lijkt erop dat Geert een winner is. Of niet?

SideBuster | 02-09-10 | 00:30
tok tok (hen commentaar)

Niet boos worden, ik maak ook wel eens tikfouten.

Maar over al dan niet democratische verenigingen gesproken. Als je dat van te voren weet als je er lid van wordt, moet je daar ook geen problemen mee hebben. Daarnaast kan ik niet beoordelen hoe het intern met de inspraak van de leden bij die club is, want ik ben er namelijk geen lid van.

SideBuster | 02-09-10 | 00:33
U bent een zwitsal?

bizonkid | 02-09-10 | 00:39

U bent gehersenspoeld en ik heb medelijden met u op de dag dat u ontwaakt en de realiteit onder ogen moet zien en dan ziet hoe dom u bent geweest in zo iemand te geloven. Iemand die vol van zichzelf is en net als al die kneusjes in de slachtofferrol zitten.

@ bizonkid

nee niet bepaald een winnaar
en nee ik bedoel geen loser

eigenlijk bedoel ik dat die een loooooooooooooooooooser is

Ik ben wel "geinformeerd"maar om t ereageren heeft toch geen zin bij mensem die niet kunnen denken. dus gebruik ik de taal die ze wel kennen (zie boven.)

looser klinkt meer oooig

erickvandijk | 02-09-10 | 00:49

Respect!!

Rubbere Robbie | 02-09-10 | 00:38
...je kunt geen lid worden van de PVV.

erickvandijk | 02-09-10 | 00:49

Hier zitten allemaal Pvv-ers hun propagandataal te verkondigen. Het zijn veel politici die hier schrijven .Vooral de fractieleden van PVV zowel in de 2e kamer en de gemeenten zijn hier goed vertegenwoordigd. U kunt praten als brugman, ze zitten in een sekte en beseffen het zelf niet. Daar zijn in de psychiatrie duidelijke omschrijvingen voor.
Lekker zelf achter laten komen, die zeebel spat vlugger uiteen dan ze zelf beseffen.

@ bizonkid

hahah a op internet zie je ook alles terug

looser 37 up, 210 down
buy looser mugs, tshirts and magnetsnoun
1:a person or thing that loses especially consistently
2:a person who is incompetent or unable to succeed; something doomed to fail or disappoint
3:an insult used on-line same thing as loser only it contains 2 o's which are used to emphasize the fact that the person on the other end of the insult is a loser
1:the Greenbay Packers are a bunch of loosers
2:james is such a looser; that chemistry project was a looser
3:quizilla.com is for loosers

dus het blijft een loooooooser

welterusten

ben benieuwd wat je je kleinkinderen gaat vertellen
vast niet dat je in dit tijdperk zo'n pruikfiguur met een schattig varkensmoeltje hebt aangehangen.
Vol overtuiging en zonder verstand

@Whydis : Hoe graag jij de schuld ook in de schoenen van Wilders wil schuiven, het simpele feit is dat de formatie momenteel alleen wordt belemmerd door het interne gezeik binnen het CDA. Pas jij wel een beetje op met electriciteit ?

@ berbertje

ha

ja is erg gesteld met de gezondheidszorg tegenwoordig.
Ze kunnen nergens meer terrecht geloof ik

pvv

weg ermee

dat rijmt

bizonkid | 02-09-10 | 00:39
Ja, gebruik het ook nog, dan ruik ik lekker fris. En het plakt niet zo...
Rubbere Robbie | 02-09-10 | 00:38
Het is algemeen bekend dat Geert Wilders bepaald wat er gebeurd in de partij en wat de strategie zal zijn. Als je daar dus lid van wordt en dat tolereert, dan zul je ook alle kritieken over de partij moeten ondergaan.

Ach misschien moet de pvv de eer aan zich zelf houden en gewoon afzwaaien nu het nog kan

Dat is werkelijk het best e voor ons landje

@ sidebuster

daarom zitten er ook alleen maar loosers

De herpositionering van de PVV door dhr. Wilders werpt hier zijn vruchten af.
.
Dhr Wilders is op economische issues van rechts naar het centrum geschoven in de loop van de laatste 4 jaar. In 2006 zat hij nog op de rechter vleugel van de VVD en had hij vast het voortouw genomen bij bezuinigingsplannen.
.
Na de herpositionering heeft hij zich in het centrum genesteld en kan hij achterover leunen en roepen: "Jullie wilen 18 miljard bezuinigen? OK, daar kunnen we gedoogsteun aan geven, maar dan willen we wel A, B en C op het gebied van immigratie." En daar gaan de onderhandelingspartners dan op in. :-)
.
Dat heeft dhr Wilders brillant gedaan. Ik was het niet met die verschuiving naar links eens indertijd. Maar zonder die move had dhr Wilders noch de electorale steun gehad (en dus niet eens aan tafel gezeten), noch had hij aan tafel deze onderhandelingspositie gehad.
.
Aan het eind van de onderhandelingen in 2010 wint dhr Wilders op alle terreinen: bezuinigingen EN de-islamisering EN als bonus: CDA tweespalt.

Eigenlijk moet je ze gewoon behandelen als dat geert wilders dat doet met zijn partijgenoten

Afbekken en commanderen
Geen inspraak
geen invloed
geen roem

Alleen wilders staat in de schijnwerpers en daar mag de rest op ge@len

En daarom zijn het allemaal loosers

erickvandijk | 02-09-10 | 01:00
Mocht het CDA de rijen sluiten, zal Wilders t eisenpakket wel opschroeven neem ik aan.
CDA kan zich geen tweede zeperd veroorloven. Reken maar dat ie bloed ruikt. Linksom of rechtom komt hij dan ook nog als winnaar uit de bus.

@erickvandijk : People who write 'looser' when they actually mean 'loser' are most definitely illiterate 'losers'.

@ hp

u weet al meer van de resultaten van het overleg?

vertel

Zou u een primeur hebben

@ bella puella

hahaha
ja die staat e ook tussen maar ik bedoelde dus deze

looser 37 up, 210 down
buy looser mugs, tshirts and magnetsnoun
1:a person or thing that loses especially consistently
2:a person who is incompetent or unable to succeed; something doomed to fail or disappoint
3:an insult used on-line same thing as loser only it contains 2 o's which are used to emphasize the fact that the person on the other end of the insult is a loser
1:the Greenbay Packers are a bunch of loosers
2:james is such a looser; that chemistry project was a looser
3:quizilla.com is for loosers

Berbertje | 02-09-10 | 00:47
erickvandijk | 02-09-10 | 01:00
U praat elkaar na als papegaaien en u bent er in gaan geloven. Tegen elkaar RESPECT brullen en zo. Volhouden. Looooooosers.
Bij de weg, ik ben geen pvv-er. Ik stem al 25 jaar op dezelfde partij waarin geen plaats is voor religie of socialisme. Ik demoniseer niet en denk gewoon zelf na.

Elke dag is het weer genieten van de nieuwste variatie op de ineenstorting van het CDA: top-amusement, en nog geheel gratis ook:

Verhagen deelt thans mede blij te zijn te kunnen mededelen dat het CDA de onderhandelingen met de PVV en de VVD gaat hervatten:

Vol vertrouwen is Verhagen dat de onderhandelingen een groot succes zullen opleveren ... er zijn geen problemen, en ... Ank Bijleveld gaat de op een zijspoor gerangeerde Klink vervangen bij de onderhandelingen ... :-E

De losers vind men bij het CDA, en ... bij types zoals erickvandijk hierboven, die, verblind door hun Wildershaat als zij zijn, deze uitkomst niet hebben zien aankomen ... LOSERS ... :-E (wat een sukkelientjes ... ;-)

@ bella puella

ben je zo'n mooi vrouwtje dat je dat in je naam verwerkt?

HP | 02-09-10 | 01:04

Goh, daar heb je spuit 11 ook nog eens,had je niet in Down Under kunne blijve Kerel?
Je lijkt GJBHilterman van vroeger wel. Je lult een hoop maar zegt errug weinig kerel. Je interessant voordoen is eauk een kunst nietwaer?

HP | 02-09-10 | 01:04
En hij is dus weer terug bij af. Alleen de PVV kiezers hebben dat nog niet door. Door de splitsing in het CDA is een coalitie met de PVV nagenoeg niet meer mogelijk en kan Wilders alleen nog kiezen voor de oppositie.
Een zegen voor het land, in mijn ogen.

erickvandijk | 02-09-10 | 01:06,
Tuurlijk is het duidelijk wat er uit het overleg komt. Die uitkomst is toch volstrekt duidelijk:
.
Het CDA gaat een heleboel misbaar maken - dat staat chique - en dan gaan ze regeren in een minderheidskabinet met de VVD en PVV gedoogsteun.
.
Of denkt u dat politici liever 4 jaar in de oppositie gaan zitten? In dat geval heeft u niet helemaal begrepen waar het in de polletiek om gaat.

Behaard smaalkopje | 02-09-10 | 01:09

Alleen jochies met kleine pikkies en minderwaardigheidscomplexjes die in zichzelf opgesloten zitten, zeg maar muurvast, kunnen na 1 uur s nachts lol beleven hieraan. Allemaal ongelukkige mensen dat heb ik hier de laatste dagen wel in de gaten gekregen.

Geen partner,
Geen sex
Geen arm om je heen
Geen mens om tegen te praten.
enz.enz.enz.enz.enz.
Dus die halen hun hoogtepunt uit zaken zoals Smaalkop en HP en Bizon ze beschrijven. Ik zou wedden dat het 1 en dezelfde persoon is.

@erickvandijk : Trust me. Using 'loosers' instead of 'losers' is for losers.

HP | 02-09-10 | 01:11
wrong....CDA realiseert zich ook dat er over maximaal vier jaar weer verkiezingen zijn en willen niet helemaal gemarginaliseerd worden.
De bezuinigingsopgave is niet echt een fraai coalitieperspectief.

@SideBuster | 02-09-10 | 01:10 Misschien moeten ongeïnformeerden als jij NU het journaal even aanzetten, hm?

Het CDA buigt en hervat de onderhandelingen, Wilders wint ook nu weer, terwijl de grristenen in mekaar storten ...

Om met wijlen Rudi Falckenhagen te spreken: "Ow ow ow, wat genuh genuh geniet ik weer" ... :-E

HP | 02-09-10 | 01:11
Van die 4 jaar is nauwelijks 3 jaar over... en geloof maar dat PvdA en GroenLinks al op de startblokken staan.
"die alvast een rood potlood klaar legt*

SideBuster | 02-09-10 | 01:10,
U kijkt door het verkeerde eind van de microscoop.
.
De splitsing van het CDA heeft al plaatsgehad. Dat is al een feit.
.
De keuze waar ze nu voor staan: gaan ze 4 jaar in de oppositie zitten en vanuit die positie herstellen, of gaan ze in een regering plaatsnemen gedurende die tijd.
.
Politiek gaat om het verwerven van macht en invloed ,uiteindelijk. In de oppositie heb je dat niet. De keuze die het CDA gaat maken lijkt me dan ook ook helder op voorhand.
.
Het feit dat ze zo piepen is gewoon een teken dat dhr Wilders geen makkelijke is aan de onderhandelingstafel.

@ behaard smaalkopje

je kan het geen haat noemen

Ik weet het dat is een vereiste om pvv aanhang te worden .
Maar er zijn ook nog mensen die normaal denken

Ik heb medelijden met wilders
Het mag toch wel duidelijk zijn dat die in een heel aparte wereld leeft
Hij heeft het er maar moeilijk mee.
Daar zijn mensen voor zieleknijpers heten die.

Ik ben niet zo haatdragend
ik vind hem wel zielig eigenlijk.
Iemand zo overhoop zien liggen met zichzelf vastgrijpend aan het laatste stukje hoop (haat) . Dan pink je toch een traantje weg dat iemand zo ver kan wegzinken. Hij was eerst gematigd .waar ging het fout, waar raakte die in de war van binnen?
http://www.youtube.com/watch?v=Gozf-UZF8H8
En ze blijven allemaal een looser.
(met 2 o's)

@Berbertje : Had jij niet in Noord-Afrika kunnen blijven ?

Berbertje | 02-09-10 | 01:14
Jaja, mensjes die zulke dingen zeggen zijn zelf bleke puistekopjes.
Je kletst uit je magere nekje. Loooooooser van anderhalve meter met je kleine pikkie.
Ik wens iedereen een mooie nacht. Moet morgen om 6u weer op. De staatsruif helpen vullen waar berbertje en vandijk uit vreten.

@Berbertje | 02-09-10 | 01:14 Hehehe, wil het met rukken niet lukken, jochie? Deel dat vooral met de reaguurdertjes alhier ... en maak je over mij geen zorgen: Ik kom net van een gezellig feessie en verder ook niks tekort ... maar jij zit hier inmiddels wèl volledig door het ijs te zakken als de rancuneuze zure druif die je bent: Ga zo door, het is hoogst vermakelijk ... :-E

@ bella piella

dat is uw interpretatie

ik ga het echt niet anders schrijven omdat u dat wil

haha
grapjas
ik heb zelfs uitgelegd dat ik het zo gebruik met 2 o's om het loser te benadrukken zodat er eigenlijk staat dat wilders een dubbele loser is.

Want het is een looser

Behaard smaalkopje | 02-09-10 | 01:15
U had sport schoenen aan tijdens het rennen van TV naar PC?

good night

En ik weet het ik heb weinig ingebracht vandaag
maar ja dat hoeft eigenlijk ook niet want dat doet de pvve standaard elke dag

liegen mag niet foei

@erickvandijk : Heb jij een boord voor je kop of schoop jij gewoon graag tegen de PVV aan omdat je het verdoomt om te oonderkennen dat het CDA een rootpartij is waarvan de voolgelingen oonderling voolledig ooverhoop liggen ?

Uncle Leo | 02-09-10 | 01:15,
Als er bezuinigd moet worden, wat is dan erger?
.
In de oppositie zitten en gefrustreerd toekijken hoe de regerende partijen de poen bij iedereen wegpakken, behalve bij zichzelf. Of in de regering zitten, gniffellend naar het oppositie rumoer luisteren, terwijl je de poen wegpakt bji al hun hobby-trajectjes en projectjes.
.
In iedere situatie is het beter om onderdeel van de regering te zijn. Dan heb je controle over je eigen politieke lot.

@ bella puella

nee het zijn gewoon allemaal loosers bij de pvv

en dat weten ze eigenlijk zelf ook heel goed

truste

erickvandijk | 02-09-10 | 01:18
Nog even voor jou. Jij kletst erg veel voor een onbetekenend mannetje. Één ding is zeker. Jij hebt geen medelijden met Wilders. Jij bent bang. Jij bent doodsbang dat jij straks gekort wordt op je uitkerinkje. Ja hè?

om ko omdat en of

ben je vergeten

@ Bizonkid

nee hoor

Ik vind ze allemaal gewoon grote loosers

erickvandijk | 02-09-10 | 01:25
Je bedoelt 'nee hooor' en 'gewoon groote'.
Domboooooooooooooooooo.

HP | 02-09-10 | 01:17
Door een microscoop zie je alles heel goed. Maar ik kijk door een verrekijker waardoor je verder kunt kijken dan dat nu voor je ligt.

Klink, Ferrier en Koppejan gedragen zich als rode mollen binnen de CDA-fractie. Toch wel een zeer kwetsbaar punt binnen het democratisch stelsel, de macht die enkele individuen kunnen uitoefenen op het landsbelang. Zij hebben zich volstrekt ongeloofwaardig gemaakt en zouden de CDA-fractie moeten worden uitgezet. Het CDA moet zich dit ook aantrekken, deze rode mollen hadden natuurlijk nooit geselecteerd moeten worden. Het islamitische gevaar, gefinancierd door de oliemiljarden uit het Midden-Oosten, heeft een stevige vinger in de pap in de linkse kerk. Collaboratie en landverraad moet op zeer efficiënte wijze worden bestreden.

@Whydis | 01-09-10 | 22:50
En jouw antwoord ondermijnt mijn stelling of onderbouwt die van jouw op welke wijze?

SideBuster | 02-09-10 | 01:16,
Cohen stond deze ronde ook klaar, net als Femke. En het werd niets. Ditmaal niet, en de volgende keer ook niet.
.
Kijk, het punt is dit: partijen als PvdA en Groenlinks hebben niet een antwoord op de belangrijke maatschappelijke problemen van deze tijd. Zo simpel is het.
.
Zo nu en dan probeert het PvdA het met een nieuwe leider, een nieuw gezicht. Maja, het probleem is niet het gezicht van die partij. Het probleem is de politieke inhoud. Het maakt niet uit wie je aan het roer zet als de koers fout is.
.
En de kiezer weet dat.

@SideBuster | 02-09-10 | 01:21 Allemachtig, dat is wel erg old-skool daar bij jou: Nooit van TV-kaarten e.d. gehoord?

Bij mij is er nauwelijks verschil tussen TV en PC: De één staat bij de ander gezellig mee te draaien in een POP-schermpje en vice-versa, en de sportschoenen bewaar ik voor de sport ... :-E

erickvandijk : By all means, feel free to ignore my linguistic advice and continue to revel in your foolishness. Goodnight, you silly boy.

@ HP | 02-09-10 | 01:30
Wacht nou maar af. Dadelijk wordt alles weer links. En om nog op die microscoop terug te komen. Als je door de verkeere kant kijkt wordt alles wijder. En in plaats van inzoomen op een bepaald iets zie je dus beter het overzicht. Overigens doet een verrekijker het zelfde alleen zoom je dan in op iets wat ver af is.
*Gaat nu overigens slapen....*

als anti-gristen vind ik het zeer grappig wat hier nu geroepen wordt. Het CDA moet eensgezint de dictatuur van de PVV omarmen. Anders ben je een lutser en moet je uit de partij gezet worden. haha. Ga eens in op de inhoud van zijn brief dan zie je wat een nsb hond Wilders eigenlijk is

SideBuster | 02-09-10 | 01:10
Je smeert kilo's zwitsal op je kop en je denkt dat je lekker ruikt terwijl je onder al dat zwitsal gewoon een vieze domme man bent ...

@loetje666 | 02-09-10 | 01:46 Jij hebt óók al het nieuws gemist, nsb-hond?

Wat is dat toch met al die Wilders-hatende brugklassers, dat ze ALLEMAAL het nieuws missen, hm? Is niet belangrijk wat er in het echt gebeurt, hm? Eigen waanvoorstellingen en haat-tirades belangrijker, hm?

nog eenmaal voor de bruinhemden hier: als Wilders echt een vent was zou die wel met de VVD (met gedoogsteun van het CDA) een regering op poten zetten. Het is echter een laffe zionist, dus....Ik heb echt de schurft aan het CDA en zeker aan Klink, maar nu: hulde

Behaarde smaalkopje is typisch een van die personen die als de nieuwe bijltjesdag komt inderdaad met een kaal kopje rond loopt

Hahaha, hij brengt hulde aan Ab Klink, de domoor: Jochie, wat zou jij graag willen dat je een internet-gummetje had zodra je een keer op het idee komt het NIEUWS eens te volgen i.p.v. in de ruimte te raaskallen ... :-E

Truste hè, slaap lekker (verder) ... :-E

pas maar goed op je resterende haartjes, ventje.....

@loetje666 | 02-09-10 | 01:46
Niet echt, je ziet waar hij bang voor is maar die angst kan hij niet concreet maken. Een soort onderbuik gevoel dus waar iedereen zo op af wenste te geven als het een PVV- stemmer betrof.

Weisse rose | 01-09-10 | 23:21
ik durf te wedden dat zeker 95% van de reaguurders hier sympathiën heeft met punten van Hitler (waarbij ik wilders niet met hitler vergelijk), zoals iedereen een baan en een auto voor de deau, maar dat wil nog lang niet zeggen dat 95% hier een kaalkopje is.
Als je niet snapt dat iedere partij punten heeft die een andere partij ook heeft, moet je heel snel je stemrecht opgeven.

Wat is de Nederlandse politiek toch laag gezonken. 2 dagen geouwehoer om niks. Klink als onderhandelaar gewipt en men gaat gewoon verder waar men gebleven was. Ik heb het idee dat Nederland de PVV en zijn Wilders zo langzamerhand verdient. Laat het maar gebeuren allemaal. We hebben het veel te goed metelkaar gekregen de laatste 40 jaar en dan is Wilders precies op tijd om iedereen, moslim of niet, even goed de economische stront in te trappen. Wat Nederland nodig heeft is een echte economische crisis met meer dan 1.5 miljoen werkelozen, bevriezing van alle lonen, korting op alle uitkeringen, forse versobering van praktich alle overheids-voorzieningen, rassenrellen, steden met talloze autobranden, de grenzen dicht, een waardeloze gulden met Geertje als kop, weinig buitenlandse bedrijvem die zich hier meer willen vestigen, bestuurlijke chaos, isolatie met betrekking tot Europa, politiestaat-achtige praktijken om de giga criminaliteit nog enigzins te beteugelen en ga zo maar door. Kortom, het stontverwende Nederland is Wilders-rijp, tijd om eindelijk eens goed geconfronteerd te worden met hoe het toe gaat in een echte bananen-republiek. Fortuyn gaf al de voorzet en wellicht mag Geert scoren........... 'want hij is toch zo'n slim politicus?'. Tel uw zegeningen .........en weet wat u hebt want pas als je iets kwijt bent weet je wat je had.

Het is weer grappig te constateren hoe de inteeltige tokkie z'n gebrek aan argumentatie tentoon spreidt; je haalt de hersenloze profeetprutsertjes er hier zo uit...

Niks te melden, behalve wat stupide scheldwoorden, slecht geformuleerd en in taalgebruik van de voorschoolse opvang voor hen met 'n mentale handicap zoals een incest IQ.

Een democratie is een georganiseerde onenigheid.
Als pragmatische organisatie wegvalt ontstaat er chaos en die chaos noemt politiek.

longblond | 02-09-10 | 04:00
*
Waauwh .. u lijkt Notredamus wel ... nog even het Wilders gedeelte er uitgedistileerd, want met of zonder deze politieke wonder-boy gaat er zo wat bijna alles gebeuren wat u daar zo mooi schildert. Proficiat !
*
De oorzaak van die mooie toekomst, wel zonder mij, zal niet Wilders zijn maar wel het feit dat wij met 16 miljoen politiek achterlijken ons in de 21st eeuw laten besturen met een systeem uit de 19de eeuw.

longblond | 02-09-10 | 04:00
Wat een banaal gedachte, weet u dat u en uw familie daar dan ook de dupe van word.
Maar laat mij niet ingaan op die onzin.
Wat mij zo ergert is die brief van Ab Klink die onwaarheden schrijf, omdat hij zelf met zijn voorop gestelde christelijke smoel, dit proces wilde torpederen.
En hem scheelt het niet dat daarmee de CDA naar de ondergang gebracht word.
Want zijn gevoelens gaan voor op, zijn dat mensen zoals Adkoppeljans twittert, moet je als volks vertegenwoordiger niet iedereen dienen dan alleen christelijke mensen.
Christelijke mens, hebben een smerige mentaliteit, en onder die noemer moeten we onder de juk van het christendom nog jaren ondergaan......

Wat een bullshit-tweet van Koppejan. Als hij zich nou werkelijk eens als volksvertegenwoordiger ging opstellen en niet de formatie lopen frustreren voor eigen voordeel.

Hoe voelt de moslima zich die op maandagochtend met haar broodtrommeltje naar de verplichte inburgeringcursus gaat. Ziet zij de school als een instelling die haar helpt, of als een instituut dat ervoor zorgt dat geloofsgenoten indirect worden geweerd?’
Aldus Klink.
============================
Wat is dit voor iets opkomen voor die Moslima.
"Zie"!!! dit is weer eens een voorbeeld de Islam zich buitensporig invloed op die mensen heeft waardoor ze steeds meer hun invloed zullen uitbreiden.
Waar maakt die Klink zich druk om.
Laat hij zich druk maken voor die oudjes die nu niet die verdienden welvaart krijgt aangeboden, waar ze zelf hard voor gewerkt hebben.
Maar weg gezet worden in tehuizen met slechte verzorging.
Waar de ziekenfondsen steeds meer geld voor vraagt, die de mensen met alleen AOW, dat niet kunnen betalen.
Schande!!!! AB Klink, donder op en laat je eigen nooit meer zien…………

rechts is toch nu wel zo dood als een pier, terug naar links of paars, dat is waar de kiezers voor gekozen hebben

amaril | 02-09-10 | 10:59
Dat gaat niet gebeuren. Iedereen met gezond verstand weet dat socialisten en communisten het land niet kunnen redden.
Alleen rechts kan de linkse puinhopen opruimen, dat snapt een kind.

Bij eventuele volgende verkiezingen zal het CDA door de kiezers afgeslacht worden door hin immorele gerdag en kinderachtige gezeur om nog maar te zwijgen van hun disrespect voor democratisch gekozen partijen zoals de PVV.

Bij eventuele volgende verkiezingen zal het CDA door de kiezers afgeslacht worden door hun immorele gedrag en kinderachtige gezeur om nog maar te zwijgen van hun disrespect voor democratisch gekozen partijen zoals de PVV.

@Martin5822 | 02-09-10 | 11:42

U gebruikt krachttaal zeg, daar is bizonkid een kind bij vergeleken: respect!!! Waarom moet iedereen die de rebellenclub PVV iets in de weg wil leggen zijn bek houden (en hoe zit het met het vrouwelijke electoraat, mogen zij ook iets zeggen of niet?), op vakantie gaan, oprotten of gewoon afgemaakt worden?

Dit idiosyncratische PVV-gedrag is anti-democratisch, logisch natuurlijk voor een niet-democratisch georganiseerde eenmanspartij. Hoe moet je met deze "partij" die hooliganpolitiek bedrijft samenwerken denkt u? Hoe zit het met het meten met meerdere maten: geldt "three strikes out" voor Geert Wilders?
En waarom schiet Geert Wilders bij het woordje binden al dik in de stress?

Ik denk dat de PVV haar balans (en dat zonder polsbandje) nog moet zien te vinden in de politieke arena: ze denkt enkel in termen van winnen, strijden en concurreren. Het einddoel is de allergrootste partij worden om van ons land een PVV-modelheilstaat maken. Ik denk wel dat de nu al doorgedraaide Geert Wilders niet de kwaliteiten heeft om u naar dat beloofde land te leiden.

Met een allervriendelijkste groet!

Feit : PVV heeft onervaren lijst vullers. dat is waar.
Feit : CDA moet nu ophouden met bestaan. Liever een onervaren dan nog 1 minuut langer met iemand die ervaring heeft het land te verneuken.

Wybo Dement| 02-09-10 | 12:50
Kunt u van mij enkele comments aanreiken waarin ik heb gezegd dat iedereen (of alleen u) zijn 'bek' moet houden over Geert Wilders? Vooruit. Eentje maar.
Ik heb u inderdaad enkele malen aangesproken vanwege uw mallotige, wazige VMBO-commentjes, waarna u in het 'Grote Zwijgen' vluchtte. U bent een lafaard. Gauw iets roepen wat nergens op slaat en dan maken dat je wegkomt.
In uw commentjes komt u niet verder dan het demoniseren van een partij die voldoet aan alle criteria die aan alle politieke partijen worden gesteld. Verder is roepen dat je geen lid kunt worden van die partij terwijl je er zelf geen lid van wil worden hetzelfde als klagen dat er nergens jodekoeken (excusex le mot) te koop zijn terwijl je ervan walgt.
U bent een malloot.

@Elder of Z. | 02-09-10 | 06:13 Zij zijn radeloos en derhalve redeloos: Reddeloos waren zij reeds vanaf de conceptie, dat heeft u al treffend verwoord: Gelukkig weten zij de enige weg die voor hen openstaat nog net te vinden: De weg naar hier, zodat wij ons met hun breindood geraas en getier op passende wijze kunnen vermaken (hetgeen hen verder volledig ontgaat) ... :-E

Leuke brief van Ab. Hij heeft wel gelijk dat het CDA helemaal geen baat heeft bij regeren met gedoogsteun van PVV. Geert W. heeft geen enkel belang bij het voortbestaan van de CDA en zal zo trachten deze partij te vernietigen. Hij is al flink op weg met goedkeuring van vele PVV aanbidders.

Ach wat leuk ik mag ook weer eens iets zeggen op deze "fair and balanced" site. Eens kijken hoe snel Elder of Z of andere PVV aanbidders de moderator gaan waarschuwen omdat zij door mij vernietigend verslagen worden. Dit bleek in het verleden de enige manier waarop deze 100% pro PVV site goede argumenten tegen Geert W aanpakte. Gewoon censuur plegen. Fair and balanced. HA HA HA, een voorproefje van wat er gaat gebeuren als Geert W. macht krijgt dus. Ondemocratie dus. Onderdrukking van tegenstanders dus. Demoniseren van anderen dus. Maar wel piepen als zijzelf hard aangepakt worden. Oh Oh jullie mogen niet de 1,5 millioen mensen die op mij gestemd hebben demoniseren, tewijl de verdachte van misdaden Geert W. wel 1,5 millioen moslims in Nederland demoniseerd! OK ik geef mezelf 60 minuten voordat ik een IPBAN krijg omdat ik te goed ben tegen jullie PVV aanbiddend vuilnis.

@WyboMentink | 02-09-10 | 12:50
Uw denkfout is dat degenen die hier Pro PVV reageren dit op persoonlijke basis doen. Velen hier (Elder of Z b.v. ) doen dit na een opleiding gehad te hebben en met het doel site na site op internet over te nemen (zie b.v de overname poging van de libelle site enkele weken geleden). Daarbij gebruiken zij verschillende "persona" die dieverse rollen spelen maar tot gezamenlijk doel hebben de andere mensen die een site bezoeken te overtuigen of weg te jagen. Verwacht dus geen enkel redelijk argument van ze. Hun enige doel is te hersenspoelen of weg te jagen om zo de site over te kunnen nemen. Deze site is overigens al jaren hun basis dus verwacht geen enkel redelijk argument van ze. Doe mee of rot op is de sfeer hier die overigens (zie mijn IPBAN's) door de moderator gesteunt wordt.

mimikazari | 02-09-10 | 18:46

Heb je je alu-hoedje op? Nee? Gauw doen hoor.

Uiteraard heb je wel gelijk. Iedereen is er hier op uit om jou te IP-bannen en "webistes over te nemen". Daar leven we allemaal voor. Iedereen heeft in de wereld slechts een rol om jouw solipsistische wereldbeeldje te bevestigen. Zo belangrijk ben je. Ook het feit dat we allemaal een andere mening hebben dan de jouwe bevestigt je gelijk.

ps. Is Wybo een nick van je?

@Boeletproef | 02-09-10 | 18:58
Je zegt:"Ook het feit dat we allemaal een andere mening hebben dan de jouwe bevestigt je gelijk"
Ik zeg: "deze opmerking bevestigd jullie egocentrisme en het feit dat PVV aanhangers oogkleppen ophebben". Voor de rest ben ik persoonlijk uiteraard onbelangrijk. Echter het feit dat eenieder die hier tegen de PVV is op een bepaalde manier hier afgehandeld wordt NIET! En daarop (naast mijn ingegooide ruiten n.a.v. het vrijgeven van mijn adresgegevens door elder of z zonder dat hij daarvoor op zijn vingers getikt werdt) geef je geen antwoord.

Nou blijkbaar heeft "Elder Of Z" en dat soort misdadig tuig niet door dat ik weer posten kan want ik heb nog geen IPBAN gekregen. Helaas moet ik iets anders gaan doen (in tegenstelling tot dat soort PVV aanbiddende misdadigers wordt ik namenlijk niet betaald om het Nederlandse volk via deze sites te hersenspoelen) en zal ik later wel zien hie het ervoor staat. Uiteraard zal mijn afwezig zijn anderen de moed geven te reageren. Zo zij het!.

mimikazari | 02-09-10 | 19:20
Hallo mimi. Zeg, koel eerst eens een beetje af. Heb je je pilletjes niet ingenomen vandaag? Toch even doen hoor.

@mohell | 02-09-10 | 19:33
"Argumentum ad hominem" van jou (impliciet geef je mij dus VOLLEDIG gelijk waarvoor mijn dank), hier reageer ik uiteraard niet op anders als; "leer eerst zuiver te redeneren, drogredenen te vermijden en niet te trollen als je wilt dat ik je serieus neem.". Dat vond ik beleefter als de zuivere waarheid te melden n.l.; "stop eens met je laster en leugens, je behoeft jouw afgod Geert W. in dat opzicht niet na te doen om je zieke verlangens te bevredigen"

Mimikazari | 02-09-10 | 20.04
Doe nou eens rustig.
Vroeger viel er nog wel eens met je te praten, maar nu niet meer. Dat ligt niet aan mij, maar vermoedelijk aan jouw geestesgesteldheid.

@mohell | 02-09-10 | 20:29
Waarom moet ik rustig doen? Zijn jouw ruiten ingegooid? Ben jij bijna gestorven toen de glassgerven op jouw bed en zo vielen? Heb jij x aantal hechtingen? Heb jij toen Elder of Z, tegen alle regels van goed internetfatsoen in, mijn adresgegevens bekendmaakte daartegen geprotesteerd? Oftewel jij huilt mee met de wolven en bent zolang jij jouw vriendje elder of Z niet zeer duidelijk op het matje roept medeplichtig hieraan. Mag ik niet boos zijn als blijkt dat er in Nederland een zionistische terreur heerst die door jou gesteund wordt! Ik benoem hier de problemen en jij wil daarvan weglopen LAFAARD!

Mimikazari | 02-09-20:38
Ik heb al gezegd dat ik dat heel sneu voor je vind, maar dat jij degene bent die die gegevens op internet gepubliceerd hebt, voor iedereen te vinden.
Dacht jij dat een man als Elder er rekening mee gehouden heeft dat een of andere gek jouw ruiten in zou gooien?
Zoiets verwacht je toch niet. De schuldige woont in jouw eigen stad.
Ik heb hier ook weleens mijn e-mailadres achter gelaten. Niemand heeft daar misbruik van gemaakt.
Het zijn zieke personen die dat doen.

Nogmaals, dat iemand gegevens van iemand anders verzameld is tot daar aan toe maar zodra hij/zij deze publiceert overtreed hij/zij ALLE internetfatsoensregels! Dat weet je en daar probeer je nu onderuit te komen. LAFAARD! Geef mu gewoon toe tat Elder of Z zich zeer onbehoorlijk gedragen heeft volgens de internet regels. Dan praten we verder. Anders heeft dit laffe gezever van je geen enkele zin.

@mohell
Ik verwacht van je dat je of toegeeft dat Elder of Z zich zeer onbehoorlijk gedragen heeft en dat jouw ontbreken van berisping daarvan (vanwege het maatjes zijn) zeer onterecht was, of dat je toegeeft dat je met twee maten meet (maatjes mogen meer als anderen) en dus al jouw posts weinig met waarheid en/of werkelijkheid te maken hebben.
Jouw hypocretie is hetgeen mij boos maakt, Hypocriet fouten van anderen aanwijzen maar hetgeen maatjes van jou doen of hetgeen jijzelf doet niet willen toegeven. Dit is met twe maten meten. Dat is hetgeen mij zo boos maakt. Jij maakt van jezelf en andere PVV malloten een soort heiligen terwijl jullie op zijn minst hypocriet zijn.

mimikazari | 02-09-10 | 21:16

mimikazari | 02-09-10 | 21:08
Als iemand die ik verder niet ken gegevens op het internet publiceert, dan hoef ik daar geen waardeoordeel over te geven en dat doe ik dan ook beslist niet.
Ik ben het niet altijd met iedereen eens, maar ik veroordeel niemand en ik verraad niemand. Waarom zou ik?
Ik heb er geen behoefte aan om mensen tegen mij in het harnas te jagen, dat zou jij ook niet moeten doen. Je hebt hier geen vrienden gemaakt, toch?
Dat iemand het nodig vond om jouw ruiten in te gooien komt niet omdat je altijd zo vriendelijk was, of wel?

mimikazari | 02-09-10 | 19:20
Als je in het dagelijks leven net zo'n paranoia idioot bent als dat je je hier presenteert, dan kan iedereen wel een steen door je ruit heen knikkeren. Je hebt trouwens geen rechten op internet. Je hebt wel de mogelijkheid je privacy zelf te waarborgen. Als je daar te dom voor bent....

@mohell | 02-09-10 | 21:56
Ik zal nog een keer vriendelijk zijn.
Jijzelf hebt toegegeven dat jij Elder of Z niet "af wilde vallen" omdat jullie "maatjes" waren. Verder is het zo dat jij, als iemand de regels, al dan niet van internet, overtreed, jij wel degenlijk daar een waardeoordeel over moet kunnen geven. Zeker gezien de talloze waardeoordelen die jij over ander zaken wel belieft te geven! 1000den keren geef jij hier waardeoordelen op islamofobe manier! Oftewel jouw ongelofelijk slappe en laffe opmerkingen nu vind ik echt buitengewoon hypocriet. Nogmaals, gezien de vrijwel voortdurende stroom van waardeoordelen die jij hier op internet geeft is jouw weigering om over Elder of Z 's gedrag een waardeoordeel te geven wel heel erg onzinnig en LAF. Ik begrijp niet waarom jij het zo moeilijk vind om gewoon te zeggen dat hetgeen Elder of Z deed tegen de regels van goed internet gedrag was. In elke publicatie betreffende goed intenetgedrag staat dat het publiceren van adresgegevens van iemand anders ABSOLUUT "not done" is. Is het nu echt zo moeilijk dat toe te geven en te erkennen dat Elder of Z zulks gedaan heeft en dus zich onbehoorlijk gedragen heeft. Gezien het gemak waarmee je het gedrag van anderen die niet "maten" van je zijn, veroordeeld moet dit niet moeilijk voor je zijn. Doe je dit niet dat laad je de verdenking op je met twee maten te meten en dus al je posts waardeloos zijn omdat ze geen enkele betrekking hebben op waarheid en/of werkelijkheid maar alleen op jouw emoties.
Zeggen dat je geen behoefte hebt mensen tegen je in het harnas te jagen is wel heel erg wrang gezien je islamofobe opmerkingen. Zijn moslims geen mensen? Sorry het respect dat ik voor je had verdwijnt wel erg snel na dit soort redeneringen. Oftewel geef toe dat je met twee maten meet en dus geen democraat bent en dus uit Nederland verwijderd MOET worden of geef toe dat je ten onrechte Ellder of Z niet berispt hebt n.a.v. zijn overtreding van de regels!
Dat ik met open vizier post en dus het risico loop dat ik gelopen heb in tegenstelling tot de PVV aanhangers die al hun gegevens verbergen en dus etc. laat al mijn morele overwicht op PVV tuig zo duidelijk zien dat ik niet begrijp dat jij je niet zeer diep schaamt voor hetgeen je nu beweerd. Oh ik vergat dat je geen persoon bent maar een door zionisten betaalde persona, sorry. Deze uitwisseling zal in de geschiedenis betekenis hebben dus denk heel goed na voordat je antwoord want je vorige antwoord was echt beneden peil.

Boeletproef | 02-09-10 | 22:05
Dus jij vind dat degene die je fiets steelt als je vergeten hebt hem op slot te zetten GEEN schurk is!
SUKKEL ga eerst eens leren nadenken voordat je met de eredivisie mee wilt doen.

Mimi is vooral bekend van de Israëlfora waar zij/hij ongenuanceerd en schuimbekkend tekeer gaat tegen eenieder die het waagt om het voor Israël op te nemen, in de heilige overtuiging dat zij/hij het gelijk aan haar/zijn kant heeft. Is dat al niet dom genoeg, zij/hij geeft het ultieme bewijs van lage intelligentie door op internet bekend te gaan staan wezen met naam, nickname, functie, hobbies etc.
Mimi, mag ik je nu vragen, hoe vind je het dat iemand als Geert Wilders niet als vrij man op straat kan rondlopen?

@Boeletproef | 02-09-10 | 22:05
Ik praat niet over rechten maar over algemeen geaccepteerde regels van goed gedrag op internet. Dat jij het verschil niet begrijpt laat je Zulo achtegrond duidelijk zien. Overigens heb ik wel degelijk door dat jij erbijgehaald bent om Mohell te helpen. Waarschijnlijk zitten jullie zelfs in dezelfde kamer. SUKKELS denken jullie nu echt dat ik niet begrijp hoe moderne facsisten de macht willen grijpen. Zelfs niet na de Libelle site overname poging. Jullie posts zijn een belediguing voor mijn intelligentie.
En nu gedraag ik me net zoals een islamofoob, oftewel?!

On topic
"Zijn bezwaren tegen de PVV liggen vooral op het vreemdelingenbeleid en de houding tot 'diversiteit in onze samenleving'."
Het kan niet anders of e.e.a. moet ter tafel zijn gekomen tijdens de onderhandelingen. Anders zou Abje niet zo zijn gaan steigeren. Ik zou zooooooo graag willen weten of dat waar is en hoe e.e.a. er dan uit ziet ...

mimikazari | 02-09-10 | 22:44
Ik ken je niet, maar ik raad je aan om op de kortst mogelijke termijn een psychiater te consulteren. Het is voor je eigen bestwil.

Mimi, voordat je die psychiater gaat raadplegen en dientengevolge voor langere tijd geen vrijheid van handel en wandel meer hebt wil je wel eerst antwoord geven op mijn vraag, hoe vind je het dat iemand als Geert Wilders niet als vrij man op straat kan rondlopen?

@bizonkid | 02-09-10 | 22:38
Dat mag je vragen
Ik antwoord daarop door te vertellen wat mijn vader zaliger tegen mij vertelde toen ik hem als puber en slachtoffer van marxsistisch/lenistisch/stalinistische infiltratie (60ger jaren) vroeg wat de voordelen van democratie boven de dictatuur van het proletariaat was. Hij vertelde mij dat democratie weinig doden veroorzaakte. Let op niet geen doden maar weinig doden. Als het "gezundes volksempfinden" walgelijk stinkend onkruid zoals Pim F. en Geert W. uit onze maatschappij verwijdert dan zijn deze doden in het kader van opruimen van walgelijk onkruid een lage prijs voor onze vrijheid en democratie. Dat Geert W. misbruik maakt van onze democratie om deze te ondermijnen en te vernietigen is mij duidelijk. Dat deze man onze belasting gelden misbruikt om zijn beveiliging te betalen vind ik walgelijk. Even walgelijk als invloed van reliegie op de maatschappij. De invloed van RK hebben we in de 60ger jaren vernietigd. Dat Geert W. de expertiese daaruit voortvloeiend niet wil gebruiken de invloed van de moskee op islamieten te vernietigen laat zijn walgelijke vooroordelen zien. Dat u dat niet begrijpt laat uw gebrek aan gezond boeren verstand zien!

@bizonkid | 02-09-10 | 22:51
Argumenum ad hominem, oftewel je geeft mij impliciet volledig gelijk, waarvoor mijn dank.

@Mohell
Dat je het nu laat afweten bewijst dat je eigenlijk een mestkever bent die niet eens de moeite van vertrappen waard is. Waarom reageer je niet meer? Moet ik konstateren dat ik voor de 3e keer je VOLLEDIG VERPLETTERD heb. Dat je met al je argumenten uiteindelijk niets waard blijkt te zijn als ik op het toneel kom. Uiteraard geld dit voor al de PVV aanhangers en islamofoben maar moet je dit nu echt zo duidelijk laten blijken? Ik vind dat niet erg natuurlijk!
Overigens lijkt het erop dat de moderator even weg is want ik heb lange tijd niet zo lang mijn gang kunnen gaan zonder IPBAN.

mimikazari | 02-09-10 | 23:19
Ja sorry hoor. Ik heb buiten het internet ook nog een leven. Overigens vind ik dat je hierboven wel laat zien hoe erg je er aan toe bent. Ik denk dat de moderator 'n beetje medelijden met je heeft. Die ziet ook wel dat je hulp nodig hebt en geen ban, maar dat geheel ter zijde.
Hier is je antwoord:

mimikazari | 02-09-10 | 22:33
Luister, er zijn mensen met wie ik het meestal eens ben en er zijn mensen met wie ik het meestal niet eens ben.
Elder behoort bij de ene groep en jij bij de andere. Jij valt je eigen geestverwanten niet af, ik ook niet. Simpel.

Ik heb het recht om islamknuffelaars er op te wijzen dat zij een grote fout maken en tot nu toe heb jij me er niet van kunnen overtuigen dat ik dat verkeerd zie.
Al sla ik je met bewijzen om de oren, wat vaker gebeurd is, jij bent niet te overtuigen en ik ben volgens jou een islamofoob.
Islamofobie is een niet-bestaand woord. Fobie (onberedeneerde angst) voor de islam bestaat nl. niet. Ik heb wel een (beredeneerde) boosheid jegens de islam, dat is iets anders.
Moslims zijn mensen ja. Ik heb ook niets tegen hen maar wel tegen het geloof dat ze aanhangen. Ik kan niet zo goed tegen domheid.
Dat is het eigenlijk.
Dat mensen zo dom zijn dat ze zich wijs laten maken dat er een zekere Mohammed heeft bestaan die met de God van Abraham gesproken heeft, enfin, je kent dat wel.
Daar word ik zó moe van. (en boos.)

Nog een keer: ik word niet betaald door zionisten. Ik ben geen zionist. Zelfs geen Jood. Dat heb ik, geloof ik, ook al eerder gezegd.
Ik zal me wel doodvechten voor hen. Dat je het maar weet.
En zionist is geen scheldwoord. Wat heel vroeger gebeurd is, is voorbij.

mimikazari | 02-09-10 | 23:05
Ik stel vast dat u geen antwoord hebt gegeven op mijn vraag. Maar dat is Mimi ten voeten uit.
Enfin.
U was als puber reeds "slachtoffer van marxsistisch/lenistisch/stalinistische infiltratie"???
Met alle respect, maar dit is gewoon kretologie, tenzij u vertelt op welke wijze en waarom u slachtoffer bent geworden.
Dit geldt ook voor de rest van uw even fanatieke als wazige verhaaltje. U hangt alles op aan wat uw vader u als puber heeft verteld. Uw vader was voor u een soort Mohammed. Maar dan zonder vrouw van 9 jaar.
Verder denkt u dat "we" de invloed van de RK in de 60-er jaren hebben vernietigd? En dan slaat u even wartaal uit. Ik citeer:
"Dat Geert W. de expertiese daaruit voortvloeiend niet wil gebruiken de invloed van de moskee op islamieten te vernietigen laat zijn walgelijke vooroordelen zien." Wilt u dit stukje nog even vertalen? Vooruitlopend daarop kan ik nu al verklaren dat ik als uitgesproken liberaal na het lezen van uw comment nu al tot de conclusie ben gekomen dat wat mij betreft het "gezundes volksempfinden" u moet verwijderen van alle redelijke fora. U bent namelijk een haatzaaier van het zuiverste water.

mimikazari | 02-09-10 | 23:08
Ik heb u geadviseerd om een psychiater te consulteren. Waarmee geef ik u 'impliciet' gelijk?

* keyboard van Mimi hoort ratelen maar naar bed gaat want wekker gaat al om 6u en tevens wordt getroffen door gedachte dat dit een vruchteloze discussie is/wordt *

@mohell | 02-09-10 | 23:48
Jij zegt;"Jij valt je eigen geestverwanten niet af, ik ook niet. Simpel." Dit is volledig ONJUIST. Dat jij zoiets WALGELIJKS doet wil niet zeggen dat ik zoiets onnatuurlijks en vreemds doe. Als iemand iets beweerd hetgeen onjuist is dat reageer ik daarop en niet op vermeende allianties. Dit is nu precies de hypocretie die ik jou verwijt. Geestverwanten mogen meer doen en zeggen als anderen volgens jou! Wanneer ga je nu toegeven dat hetgeen Elder Of Z deed onjuist was. Dat het bekend maken van de adresgegevens onjuist was. Ik ga echt niet verward worden door jouw steeds opnieuw gedane pogingen van het onderwerp af te dwalen. Oftewel stop met misten en geef een antwoord in plaats van om de hete brij heen draaien. Of geef toe dat je helemaal fout zit en zo.
Nogmaals ik vind NIET dat je een "geloofsgenoot" zoals Elder of Z moet beschermen als hij/zij fouten maakt! Dus jouw stelling dat "Jij valt je eigen geestverwanten niet af" klopt ABSOLUUT NIET en is volledig onjuist en laat zien hoe ziek jouw geest is. Ik zal eenieder die onwaarheid en onjuistheid betracht daarop aanspreken, vooral als het mijn beste vriend is! WAARHEID EN WERKELIJKHEID zijn onaantastbaar en mogen niet door viezigheid zoals jouw gedachten verontreinigd worden. Wil je alsjeblieft walgelijke vieze zaken als "Jij valt je eigen geestverwanten niet af" voor jezelf houden en niet denken dat ik aan dit soort smerigheid meedoe. Werkelijk, dat jij denkt dat ik zo in elkaar zit vind ik om te kotsen!

@bizonkid | 02-09-10 | 23:58
Zoek in wikipedia of zoiets drogredenen op en dan "Argumenum ad hominem" en dan begrijp je misschien iets. Verdere leseen zijn 100 euro per uur! Ik heb geen enkele zin om onwetenden voor niets les te geven. Ga eerst beseffen hoe verschrikkelijk je gebrek aan kennis is en dan is er misschien een mogelijkheid je iets bij te brengen. (Je zult dan wel je islamofobie kwijtraken, durf je dat risico aan?)

@bizonkid | 02-09-10 | 23:54
Blijkbaar is uw vermogen Nederlands te volgen zo gering dat verdere communikatie pogingen alleen zin hebben na uitgebreide scholing uwerzijnds. Ik heb geen zin onwetenden gratis les te geven. Jammer voor u, maar een bijdrage in deze discussie geven gaat blijkkbaar boven uw vermogens. Dit maakt u niet een minder mens maar het zou u wel sieren als u een gepaste afstand bewaarde en u uw plaats ten gevolge van uw (gebrek aan) scholing besefde.

mimikazari | 02-09-10 | 23:05

"Als het "gezundes volksempfinden" walgelijk stinkend onkruid zoals Pim F. en Geert W. uit onze maatschappij verwijdert dan zijn deze doden in het kader van opruimen van walgelijk onkruid een lage prijs voor onze vrijheid en democratie."
Eigenlijk zou jij de harde schijf in je kop moeten wissen en helemaal opnieuw beginnen. Er zit een gemeen virus in.
Noem mij één walgelijk stinkend soort onkruid. Dat bestaat dus niet.
Er bestaat helemaal geen onkruid, wel kruid: wilde bloemen, geneeskruid, eetbare wilde planten, heerlijke keukenkruiden, kleur-gevende planten en niet één daarvan stinkt.
Om GW en PF met kruid te vergelijken is dus een kompliment.

"Dat deze man onze belastinggelden misbruikt om zijn beveiliging te betalen."
Dit is ook al honderd keer aangedragen én weerlegd.
Die beveiliging is nodig omdat die beschermelingen van jou het op zijn leven gemunt hebben. Verwijder het gevaar en beveiliging is niet meer nodig.

@mohell | 02-09-10 | 23:48
Even ter verduidelijking;
Ik ben GEEN islamknuffelaar en DAAROM ben ik zo tegen de PVV. De contraproductieve resultaten van de acties van Geert W. dwingen mij daartoe! In mijn strijd tegen de invloed van geloof in het priveleven van Nederlanders zie ik Geert W. als een van de grootste invloeden ten gunste van geloof. Vooral daarom ben ik mordicus tegen de PVV en de misdadiger Geert W. Geert W. heeft singlehanded de invloed van geloof in de Nederlandse maatschappij verveelvoudigd. DAAROM HAAT ik deze schoft.

Eenieder die de invloed van geloof op het priveleven van Nederlanders verafschuwd zou Geert W. moeten HATEN.

@mohell | 03-09-10 | 00:35
Opnieuw ga je niet op mijn argumenten betreffende de handelingen van Elder of Z in. Ben je echt zo dom of ben je te laf om daarop in te gaan. Zo;ang je dat niet doet zijn al je posts waardeloos!

@mohell | 03-09-10 | 00:35
Opnieuw ga je niet op mijn argumenten betreffende de handelingen van Elder of Z in. Ben je echt zo dom of ben je te laf om daarop in te gaan. Zo;ang je dat niet doet zijn al je posts waardeloos!

mimikazari | 03-09-10 | 00:38
Dat zie je toch echt verkeerd: Eerst waren er de protesten van het volk en pas daarna kwam Geert Wilders.
Als Geert Wilders verdwijnt, (zoals Pim Fortuijn verdween,) zal er weer een nieuwe, nog veel fellere anti-islamist opstaan, omdat het probleem nog niet opgelost is.

@Mohell
Sorry ik geef het op. Je bent blijkbaar niet in staat om het wangedrag van Elder of Z te beoordelen. Daarom zijn al je posts waardeloos omdat ze geen enkele betrekking met waarheid en/of werkelijkheid hebben. Ik heb nu 4 uur geprobeert van je een uitspraak desbetreffend te ontlokken en jouw weigering desbetreffend laat duidelijk jouw morele en ethische peil zien. Ik ga slapen en veracht jou laffe gedoe.

@mohell | 03-09-10 | 00:46
Dream on. Wetenschappenlijk onderzoek geeft MIJ gelijk en laat zien dat jouw redenering een verzinsel is. In Godsnaam lees eens wetenschappenlijk onderzoek in plaats van je fantasiën te volgen. En geef eens antwoord op mijn vragen betreffende het gedrag van Elder of Z. Zolang jij wangedrag van "geestverwanten" vergoelijkt ben je in mijn ogen WALGELIJK Hypocriet. En op dezelfde manier vergoelijk jij wangedrag van zionisten. Het is dit soort vriendjespolitiek hetwelk een democratische rechtsstaat ondermijnt Besef jij wel hoe antidemocratisch jij bent? Ik ga slapen en vind het HEEL BIJZONDER dat ik geen IPBAN gekregen heb vandaag. Ach morgen zal alles wat ik gepost heb wel gewist zijn! Leve de democratie en "fair and balanced" websites!

mimikazari | 03-09-10 | 00:42
Ik ben niet van plan om Elder af te vallen.
Achter iemands rug spreken is sowieso onbeleefd. Dat zou jij ook niet moeten doen.
Ik zeg het je nog een keer, midden in je gezicht: Je hebt al je onheil zelf uitgelokt. Je hebt Elder meermaals beledigd en verder gedraag je je ook als een kip zonder kop.
Je kreeg een koekje van je eigen deeg. Dat wil niet zeggen dat ik het niet zielig voor je vind wat je overkomen is en ik wil je ook nog wel helpen om een oplossing voor je te vinden. En daarbij reken ik geen 100 euro per uur:-)

mimikazari | 03-09-10 | 00:56
Als je morgen wat gekalmeerd bent mag je het vast wel weer opnieuw proberen van Joris. Vooral als ik een goed woordje voor je doe;-)

@mohell | 03-09-10 | 01:03
Je hebt nu al je uitspraken ongeloofwaardig gemaakt sukkel. Als je ondanks de duidelijke misdragingen van Elder of Z zegt; "Ik ben niet van plan om Elder af te vallen." geeft je daarmee te kennen dat ALLES wat je zegt waardeloos is omdat het niet op waarheid en/of werkelijkheid gebaseerd is maar op vriendjespolitiek. Oftewel als een kameraad van je een moord pleegt (b.v Geert W. vermoord) dat zal je hem/haar steunen en niet veroordelen. DAAAAAAG SUKKEL, JE BENT AFGESERVEERD EN NIETS MEER WAARD HIER! Opnieuw victorie voor Mimikazari. Islamofoben ZERO en mimikazarie 1000. Ongelofelijk dat ze domoren zoals jij los laten lopen. Het was mij een waar genoegen je te verpletteren sukkeltje.

Mimikazari.
Bisonkid vroeg je het volgende nog even uit te leggen. Doe dat nou eens, want ik snap er ook geen hout van.
Dat Geert W. de expertiese daaruit voortvloeiend niet wil gebruiken de invloed van de moskee op islamieten te vernietigen

mimikazari | 03-09-10 | 01:13
Je hebt alleen jezelf verpletterd.
Het was mij een genoegen daar iets aan te hebben mogen bijdragen.
Groetjes,

Wees blij dat we als Jan, Truus,Henk en Ingrit, Maha Brahma, Mohamet en Oem_mujahid dit fenomeen Internet kan gebruiken je een mening te mogen plaatsen.
Doe niet zo intellectuele bravoer, uit je gewoon in je eigen gebekte taal, waarin je elkaar niet hoef te overtroeven.

Bezig met verzenden!

Videos

Poll

18 jaar cel en tbs voor Robert M.:
 

Column

Jan Dijkgraaf

Natuurlijk is Tofik Dibi volstrekt ongeschikt om GroenLinks te leiden. Hij is veel wel: een...
meer >

Files

1 / 2 km

meer files