De militaire instructeurs in de Ermelose ontuchtzaak dreigden geen diploma's te geven aan meisjes die weigerden seks met hen te hebben.Lees ook:
Dat zegt klokkenluider Jan den Boer zaterdag in de Volkskrant over de zaak waar het in opspraak geraakte PVV-Kamerlid Erik Lucassen bij was betrokken.
Den Boer was in 2000 degene die aan de bel trok toen leerlingen hem hadden verteld dat er misbruik van ze werd gemaakt. Volgens Den Boer waren de meeste instructeurs 'integer', maar zaten er dertig 'rotzakken' bij die de meisjes 'neukpop' noemden. "Meisjes van 17 tot 20 jaar werden als speelbal doorgegeven", zegt hij in het interview.
Wat precies de rol van Lucassen is geweest en of hij ook gedreigd heeft met de 'diploma-maatregel', komt in het interview niet naar voren.
Reacties
ga eens langs op scholen
*zich aanmeld als instructeur*
Jammer. Ontslaan en 30jaar cel voor elke instructeur. en verbod op sex. :D
DevdasS | 13-11-10 | 12:08
+1
Dit soort tuig mag vandaag nog dood van KrentjeBrei.
kunnen we die instructeurs niet op verkenning missie sturen naar Afghanistan met lucassen voorop
Jammer. Ontslaan en 30jaar cel voor elke instructeur. en verbod op sex. :D
DevdasS | 13-11-10 | 12:08
Dit gaat natuurlijk niet zo goed samen, in de gevangenis wordt dagelijks waarschijnlijk nog meer geneukt dan in het Red Light District..
Beter worden die instructeurs gewoon neukpopjes van de gevangenis en als speelbal doorgegeven van cel tot cel!
Vrouwen horen ook niet thuis in het leger en/of de politie.
naar de isoleer met dat soort mafketels
Wie zijn die andere 29 'rotzakken' dan?
Noem dan alle namen lulletje Den Boer!
@jandoppie
Overige 29leden ook in PVV :D:D
Met smacht wacht op peilingen M de Hond..:)
Flauwe foto. Vergezocht.
Siperking | 13-11-10 | 12:16
+ 1 !!!! goede oplossing voor de "heren" instructeurs...
Neukpop?
.
Dit lijkt me een ernstige zaak, zeker als diegene die in de kamer zit en ons land zogenaamd zal moeten regeren met zijn gedoogsteun, zich hieraan heeft schuldig gemaakt.
Het land veiliger maken, maar wellicht wel jonge meisjes lastigvallen in deze zin. Misselijkmakend.
De militaire instructeurs in de Ermelose ontuchtzaak dreigden geen diploma's te geven aan meisjes die weigerden seks met hen te hebben..
maar zaten er dertig 'rotzakken' bij die de meisjes 'neukpop' noemden. "Meisjes van 17 tot 20 jaar werden als speelbal doorgegeven"..
En dat moet 't land verdedigen.
En dat stelletje mislukkelingen wordt door onze belastingcenten betaald.
Die agressieve debielen uit de PVV fractie moeten gewoon uit de kamer. Lekker voorbeeld geven die lui, alcoholmisbruik, geweldpleging en ontucht! En dan een grote bek hebben over de oververtegenwoordiging van Marokkanen in de criminaliteit.
Marokkanen zijn misschien oververtegenwoordigd in de criminaliteit, maar degene die daar geen reet over moeten zeggen zijn criminelen zelf! Ontucht veroordeling = crimineel. Dit toont maar weer dat 'trash' in alle kleuren en maten komt.
iemand een link naar het dossier?
Een week voorwaardelijk in het leger krijg je al als je te laat terug bent van het weekendverkof. dus voor een oordeel wil ik graag het dossier even lezen.
de overheid is een bak inferieure genen, die ons dwingt te betalen
Als er op één opleidingscompagnie dertig 'rotzakken'zitten, dan is dat een stevig peloton rotzakken. Even uitgaande van de gemiddelde compagniesgrootte bestaat ongeveer een kwart van de compagnie uit rotzakken.
-
Opleidingscompagniëen (instructeurs, dus) moeten heiliger zijn dan de paus...
-
Hoe zou het staan met het percentage 'rotzakken' binnen de rest van de krijgsmacht - waarvan een groot deel toch niet uit opleidingscompagniëen bestaat....?
Tsja charmes kunnen twee kanten " uitpakken "
Inpakken of ingepakt worden ... you win some , you loose some...
Maar chantage om aan een vrouw te kunnen zitten daar moet je echt een gestoorde frustrato zijn.
Lol en als wij zeggen dat mannen en vrouwen op het werk en school zoveel mogelijk gescheiden moeten zijn, zijn we achterlijk. Hoe zit het nu met de eer van deze dames, die gedegradeerd zijn tot 'sekspoppen'?
Ik snap sowieso niet wat vrouwen in het leger te zoeken hebben.
@Mr_Dave | 13-11-10 | 12:50
Het dossier is uiteraard niet openbaar. Het vonnis wel: http://media.rtl.nl/media/actueel/rtlnieuws/2010/uitspraakrechtbank.pdf
Lol en als wij zeggen dat mannen en vrouwen op het werk en school zoveel mogelijk gescheiden moeten zijn, zijn we achterlijk. Hoe zit het nu met de eer van deze dames, die gedegradeerd zijn tot 'sekspoppen'?
Mohamed4life | 13-11-10 | 13:06
"wij" vinden het verstandiger kinderen te leren dat vuur gevaarlijk is in plaats van de lucifers te verstoppen. Dat heet opvoeden.
Hi Moh 13.06.
Er is iets voor te zeggen voor scheiding van mannen en vrouwen, maar misschien meer op tegen. Elk voordeel heb zn nadeel. Het zou zomaar homoseksualiteit in de hand kunnen werken. De "eer" van de dames is natuurlijk weg, maar dat gaat meestal snel.
Het leger is bij uitstek een macho organisatie. Lijkt me geen plek voor vrouwen, maar its a free world.
Melkboeren plan al concreet?
KeyzerSoze | 13-11-10 | 12:49
Het verschil is dat er onder de normale bevolking een klein gedeelte trash is,
en marokkanen zijn vrijwel allemaal trash
dus de spleetsoldaten met diploma zijn allemaal een keertje rond gegaan?
@straightashell | 13-11-10 | 13:31
Heb je cijfers die dat staven? Cijfers die aantonen dat ze "vrijwel allemaal", zeg 90%, trash zijn?
Wazzzah | 13-11-10 | 13:34
Ja, in mijn stad is ruim 60% !!! vd marokkaanse mannen tussen de 18 en 30 bekend bij de politie. Stel dat er nog een stel slimmerikken de politie kunnen ontwijken dan kom ik tot de volgende conclusie;
Meer dan 2 op 3 vd marokkaanse mannen tussen de 18 en 30 zijn crimineel
Schokkend!!!!!
@TiSNiX | 13-11-10 | 13:06
Ik snap sowieso niet wat mensen die zelf kunnen nadenken in het leger te zoeken hebben.
@straightashell | 13-11-10 | 14:04
Dat is volgens mij vergelijkbaar met het percentage binnen de PVV-fractie.
@straightashell | 13-11-10 | 14:04
Je woont in Rotterdam? Dan refereer je waarschijnlijk aan de cijfers van Frank Bovenkerk: 55 % van de Rotterdamse Marokkaanse mannen tussen de 18 en 24 jaar is 'in aanraking' geweest met de politie.
Over die cijfers is nog geen consensus, als ik het goed heb, maar laten we even aannemen dat het waar is, en dat 'in aanraking' betekent dat je een crimineel bent (wat hoogst dubieus is om te zeggen, maar toch). En laten we de cijfers die gaan over de groep die het meest in contact komt met de politie voor het gemak toepassen op alle Marokkanen in Rotterdam.
Besef je dan dat je met "vrijwel allemaal" meer dan 16000 mensen in een hoek zet waar ze niet horen?
Lucassen heeft een week voorwaardelijk gekregen. Het lijkt me dan dat ie niet betrokken is bij deze verkrachtingszaak.
@mezelf
Met de natte vinger berekend. Als ik de cijfers fout heb, hoor ik het uiteraard graag..
@Milosz | 13-11-10 | 14:18
Ontuchtzaak, en hij is natuurlijk daar wel bij betrokken - hij is er immers voor veroordeeld.
Vonnis: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/11/binnenland/lucassen-ontucht-militair.xml
Nulhypothese | 13-11-10 | 12:20
JIJ hoort met dat soort belachelijke onzin niet thuis in Nederland of enig ander beschaafd ontwikkeld land.
Wazzzah | 13-11-10 | 14:18
1 ding staat voor mij vast;
ze horen niet in Nederland thuis. De enkele oude baas die ook een paar jaartjes wat schoongemaakt heeft ok, maar de rest mag vertrekken, daar gaat niets aan verloren.
en dat 'in aanraking' betekent dat je een crimineel bent (wat hoogst dubieus is om te zeggen, maar toch).
Wat denk je dan dat dit bekent? Dat ze vrijwillgerswerk doen voor de politie?
@straightashell | 13-11-10 | 14:40
Ze horen niet in Nederland thuis? Het gros is hier geboren en getogen... Wie hoort hier volgens jou wel thuis?
'in aanraking' -> veel breder kan je het niet maken, dit kan van alles zijn. Het aantal veroordeelden ligt in ieder geval stukken lager.
Ik zeg niet dat er geen probleem is, de oververtegenwoordiging in de criminaliteitscijfers laat zien dat dit er wel is. Maar jij zet, net als zoveel anderen, een grote groep inwoners van dit land weg op een oneerlijke, niet onderbouwde manier. Het 'probleem' wordt schromelijk overdreven door te zeggen dat "vrijwel alle" Marokkanen crimineel zijn - het grootste deel is dit namelijk niet. Beetje lullig, vind je niet?
Heeft die chick nou zulke gruwelijk dikke tetten of hangt d'r shirt er gewoon raar bij?
Hoeveel van die meiden sturen het er op aan om "erop gescheurd" te worden door een (onder)officier. Zelf lang zat voor de koningin bootje gevaren en in helikopters gezeten. Na een paar weken begonnen die meiden zelf aan je te zitten.
Nadat ze verteld is dat de officier niet verliefd is op ze en achteraf de wip toch wel tegenviel krijgen ze spijt en doen aangifte.
Gelukkig ben ik zelf nooit op toenaderingen ingegaan alhoewel de contouren tijdens het sporten me aardig in de war konden brengen, en dat wisten ze allemaal.
Ben getrouwd met een vrouw met een hoog fapgehalte, en op missie heeft ze plezier van een bevriend stel waar ik het ook uitzonderlijk goed met de vrouw mee kan vinden. Geen polonaise met meisje die (aandachts)geil zijn
@-edit Bedankt voor de link
Voor zover ik kan lezen in het verkorte vonnis is verdachte schuldig bevonden aan de tenlastegelegging. Ik lees niet dat de vrouwen minderjarig waren en/of tegen hun wil hebben gehandeld en ook niet dat zij aangifte hebben gedaan. De minimumleeftijd voor seksueel contact is in Nederland 16 jaar.
Dat verdachte, als ambtenaar, een gezagsverhouding had met de vrouwen is uiteraard een omstandigheid waarvoor verdachte wel voor wordt veroordeeld en waar heel veel 'managers' mee weg komen. Dit maakt het uiteraard niet meer/minder ernstig. Het mag gewoon niet gebeuren en verdachte is dan ook terecht hiervoor veroordeeld.
Verder is het zo dat verdachte veroordeeld is geweest en zijn straf heeft ondergaan en sindsdien geen herhaling heeft plaatsgevonden. Case closed.
Het vonnis spreekt van 9 anderen en niet van 29 anderen. De beweringen van den Boer dat de vrouwen 'speelpoppen' waren lees ik ook niet in het vonnis en zal vast een eigen morele interpretatie van de christelijke Groen links voorzitter uit Dronten zijn. Dat er dreigingen zouden zijn geweest om geen diploma's te geven blijkt ook niet uit het vonnis. Dan zou er immers een tenlastelegging van afpersing c.q. afdreiging (art. 317 WvS) moeten zijn. Die is er niet geweest.
Ik praat e.e.a. absoluut niet recht laat dat duidelijk zijn. Maar er rijzen wel een heleboel vragen.
Blijft uiteraard de vraag waarom iemand van het hof met een kopie van het vonnis uit 2002 rondloopt en vervolgens 'verliest'. Het heeft er alle schijn van dat de (linkse) (rechterlijke) macht in nederland er alles is aangelegen om het huidige kabinet (lees PVV) om zeep te helpen.
Ter vergelijking: Proces Wilders of wat dacht je van USA vs Julian Assange/Wikileaks.
@Mr_Dave | 13-11-10 | 15:04
Och, het gaat er uiteindelijk om dat hij veroordeeld is wegens ontucht. De rest is niet zo belangrijk, en ook nog eens (nog) niet bewijsbaar. Het feit dat de PVV dit soort criminaliteit zwaar wil aanpakken, en dhr. Lucassen waarschijnlijk dit voor Geert verborgen heeft gehouden, brengt de PVV in een lastig parket. Sleutelwoord: geloofwaardigheid, en daar zal Geert nu wel mee worstelen.
Deze hele affaire zegt meer over het Nederlandse leger dan over Lucassen.
Dit soort praktijken zijn schering en inslag.
Vrouwen horen ook niet thuis in het leger en/of de politie.
Nulhypothese | 13-11-10 | 12:20
Klopt, helemaal mee eens, misschien ook niet bij de brandweer. Maar 100 jaar emancipatie en feminisme zijn niet meer terug te draaien. Het is typisch Nederlands. En het is vreselijk om altijd gelijk te hebben, zoals ik, maar het nooit te krijgen. By the way, je kunt Nederland ook vergelijken met 1 grote inrichting, sociale samenhang is er helemaal niet meer.
Vrouwen horen ook niet thuis in het leger en/of de politie.
Nulhypothese | 13-11-10 | 12:20
Klopt, helemaal mee eens, misschien ook niet bij de brandweer. Maar 100 jaar emancipatie en feminisme zijn niet meer terug te draaien. Het is typisch Nederlands. En het is vreselijk om altijd gelijk te hebben, zoals ik, maar het nooit te krijgen. By the way, je kunt Nederland ook vergelijken met 1 grote inrichting, sociale samenhang is er helemaal niet meer.
Nederland is 1 groot gekkenhuis. Met meer dan 160 culturen, 1001 meningen, en meer dan 30 politieke partijen. Horzel, de Socrates van deze tijd en cultuur.
@Wazzzah
De afwegingen die Wilders nu moet doen zijn idd zeer lastig. Ik zou in die zin ook niet graag voor een dergelijke dilemma worden geplaatst.
Dat de rest niet belangrijk c.q. bewijsbaar zou zijn ben ik het niet met u eens. Het ligt namelijk wel ten grondslag aan de situatie die nu is ontstaan. Als ik bv kijk naar het proces tegen Wilders is de schijn van vooringenomenheid van het hof door de wrakingskamer aantoonbaar geacht.
helaas is het niveau van de gemiddelde soldaat zo laag dat ze niet op een andere manier aan neuken toekomen. Dus als ze dan na een paar jaar eindelijk zelf macht hebben liggen dat soort acties voor de hand.
waar in onze wereld,..is het respect gebleven? hoe is het om aan iemand te "zitten"' die niet wil,..verachtelijk. hoe moet het voelen om iemand een respectloze naam te geven en vervolgens je daarmee hogerop te plaatsen? meneer soldaat,...hoe voel je je dan?
@Mr_Dave | 13-11-10 | 15:31
Ik bedoel dat de rest in mijn ogen niet van toepassing is mbt het beoordelen van de dhr. Lucassen door Geert Wilders. Het enige wat een gegronde basis heeft is de veroordeling, de ontucht dus. De rest is tot nu toe van één bron afkomstig, kunnen we nog niet veel mee ;) Misschien dat 1 dezer dagen de dames ook opduiken voor de broodnodige details die ons eigenlijk niets aangaan, maar we toch dolgraag willen weten ;)
@ DevdasS | 13-11-10 | 12:08
Jammer. Ontslaan en 30jaar cel voor elke instructeur. en verbod op sex. :D
met het laatst kan ik het niet eens zijn.......
ik wil buba niet van zijn dagelijkse loletje beroven!!!!!
Hoe wil je een pijpdiploma krijgen zonder examen af te leggen?
Het is in ambtelijke kring heel normaal dat je je, zeker als vrouw zijnde omhoog pijpt op de hiërarchische ladder.
Dit verklaart mede dat wij geen degelijk ambtelijk systeem (verkeerde man/vrouw op de verkeerde plaats) hebben in NL en dat corruptie welig tiert.
'Vriendjespolitiek' mag men dan gerust massaal als vanzelfsprekend aannemen, zéker op seksueel niveau. Is heel normaal in dat wereldje.
Hopelijk dat men bij de komende bezuinigingen, ruiming en deportatie van ambtenaren voor het eerst kijkt naar de kwaliteiten of het gebrek eraan van het individu.
Voor de lezers: Ontucht is niets meer of minder dan 'het plegen van strafbare sexuele handelingen'. Dit heeft niets te maken met leeftijd van het slachtoffer. Ontucht kan ook gepleegd worden tegen een bv 40-jarige. Het betrof hier een gezagsverhouding tussen een ambtenaar en ondergeschikte dit is strafbaar bij wet.
@Wazzzah
Ik ben het met in zoverre niet met u eens dat sfeer die rond dhr. Lucassen geschapen wordt van invloed zou kunnen zijn op de beslissing die Wilders in deze zal (moeten) gaan nemen.
Wat de dames in kwestie achteraf wel of niet zouden kunnen verklaren is riooljounalistiek. Zoals de kop van dit artikel dat ook is. Het enige dat hier telt is het vonnis van de rechtbank. Die is duidelijk. Veroordeling op basis van art 429 lid 2 WvS. In het vonnis lees ik geen andere tenlastelegging. Dus ook niet van gedwongen sex.
Blijft nog steeds de oorzaak van de commotie die omtrent dhr. Lucassen is ontstaan. Is het niet vreemd dat iemand van het hof met een kopie van een zaak die 8 jaar geleden is afgesloten rondloopt en deze vervolgens 'verliest'?
Als ik dan toch iets dolgraag willen weten is het wel het antwoord op die vraag.
@Mr_Dave
Prima verwoord. Waarom komt dit nu ineens naar boven? Heel simpel: Het rechtse kabinet heeft een wankele basis en links wil het maar al te graag laten vallen en daarom grijpen ze elke kans aan om het kabinet aan te vallen. Persoonlijk vind ik de gebruikte methoden erg laag en op de man gespeeld. Rechts heeft de verkiezingen gewonnen, maar links respecteert blijkbaar niet dat de Nederlanders rechts een kans willen geven om de problemen op te lossen. In plaats van op inhoud discussie te voeren over het beleid, gaan ze het nu op de man spelen. Erg jammer.
Uiteraard hebben ze met die kritiek op Lucassen wel gelijk. Die man zou niet in de Tweede Kamer mogen zitten, maar ik durf te wedden dat als links de verkiezingen gewonnen had er nog niets over bekend was geworden.
liesbeth5460 | 13-11-10 | 15:45
meestal vragen de vrouwen in kwestie er zelf om,
ze kiezen tenslotte zelf voor het leger om
de mannen die er rondlopen.
@mr. Dave
Het heeft er alle schijn van dat de (linkse) (rechterlijke) macht in nederland er alles is aangelegen om het huidige kabinet (lees PVV) om zeep te helpen.
Ter vergelijking: Proces Wilders of wat dacht je van USA vs Julian Assange/Wikileaks
De taktiek van de (s)linkse n is zo verwerpelijk en doorzichtig dat ze zich wel eens in de eigen voet kunnen schieten. Want het is niet Wilders die de stekker eruit trekt. nee het zijn de (s)linksen die het land in gijzeling nemen. (net zoals de CDA niet al te lang geleden heeft gedaan).
Als de mensen zich dat eens bewust worden en nu duidelijker stelling nemen tegen deze praktijken (waardoor we uiteindelijk momenteel allemaal met de gebakken peren zitten) en gewoon voor Wilders kiezen. Dan kunnen ze met deze praktijken in ieder geval niet meer aankomen en maatschappelijke onrust zaaien.
willem 1505 18;30,...mischien kunt u reageren op het nieuws hier! oh nee,..doet u dat ook maar niet.
liesbeth5460 | 13-11-10 | 18:38
moet je niet voor het eten zorgen ?
Ik heb nog niemand gesproken die voortaan niet meer op de PVV zal stemmen, de meesten doorzien natuurlijk de tactiek van media, rechterlijke macht en de rest van het establishment. En van de queen natuurlijk, ook niet bepaald een vriendin van Geert Wilders. Het zal een zware strijd worden tegen al die machtige instanties met de islamitische wereld als meest gevaarlijkste tegenstander. Mijn bewondering voor degenen die wel hun nek uitsteken voor het behoud van de vrijheid groeit met de dag. Als ik GW was stopte ik accuut, zocht een prettig land op en genoot met mijn geliefde anoniem verder van een gevaarloos leventje. Nederland is zijn inzet niet waard, alleen zo verschrikkelijk triest voor de nietsvermoedende kinderen die zwaar zullen boeten voor onze domheid, onverschilligheid of grenzenloze hebzucht.
willempie,...dat was ik aan het doen,..u weet toch dat vrouwen 2 dingen tegelijk kunnen? en nee,..ik kook niet voor u.
Het is al langer duidelijk dat verkapte termen als gelijkheid van man en vrouw in werkelijkheid weinig betekenen in de westerse wereld. Vrouwen zijn vaak het slachtoffer van seksuele intimidatie op de werkvloer , niet alleen in het leger , en worden met lustgevoelens benaderd en toegesproken. Vraag het een vrouw hier op de site , als die er zijn tenminste.
Echte gelijkheid en nog belangrijker , respect en ontzag voor vrouwen , biedt enkel de Islaam.
Ik zou dus wel eens willen weten, naam en rugnummer, welke gerechtsdienaar dit is geweest. Ik geloof er geen drol van dat dit een toevalligheid is. Waar ging deze gerechtsdienaar heen met die kopieën, En met welke reden? was hij hiervoor bevoegt??? Dat het geert in een lastig parket brengt is waar, maar Lucassen heeft wél zijn VOG afgegeven en daarin werd deze veroordeling niet genoemd of als bezwaarlijk aangemerkt.
Dus wat voor opzet is hier in het spel? Ik geloof niet in dit soort 'toevalligheden' Spitsnieuws, indien jullie werkelijk journalisten in huis hebben ga dan eens een keer écht op onderzoek en maak dan de 'scoop' van jullie leven.
TeVeelGeintegreerd | 13-11-10 | 19:18 Sodemieter op met die laatste opmerking. Dáár is nu écht helemaal geen hol van waar. De vernederingen die de vrouwen onder die geweldadige Islam ondergaan is met geen pen te beschrijven, want is geschreven in het bloed van de betreffende vrouwen.
TeVeelGeintegreerd | 13-11-10 | 19:18
En niet alleen binnen de Islam, want die Paapse flikkers uit Rome hebben óók flink hun best gedaan in hun tijd.
willem1505 | 13-11-10 | 18:30 Dus, dan kan ik gerust concluderen , dat jij met deze denkwijze hetzelfde zou doen wanneer je in de gelegenheid bent.
Miserabel stuk vreten.... Lui die dit soort gedrag op deze wijze goedpraten moet ik IRL niet tegenkomen dus, dan gaan die link(s)e rechterts nog m'n voorwaardelijk omzetten. (welke trouwens ook uit zo een geintje voortkomt)
Afz. vader van drie dochters
heethoofd | 13-11-10 | 19:23
Trap er toch niet in man
heethoofd 19;23,...ik ben een vrouw en ik bedank u want anders had ik het gezegt naar teveelgeintegreerd.
Jongens niet schelden graag inhoudelijk anders zet u alleen uzelf voor schut
moeder van 3 zoons,...waarin ik hoop ze optevoeden voor een repectvolle omgang met hun vrouw,...
teveelgeintregeerd? te weinig,...!!!! helemaal niet,..zou ik zo zeggen.
TeVeelGeintegreerd | 13-11-10 | 19:18
Ik was het eens met je tot aan je laatste zin....
In de islam mag een vrouw om te beginnen geen huwelijk aangaan met een man die GEEN moslim is....Als de man in kwestie met de vrouw wil trouwen moet hij zich bekeren...Een man mag wel trouwen met een niet-moslima...
Vrouwen moeten maagd een huwelijk in, terwijl mannen wel erop los mogen neuken voor het huwelijk...
Vrouwen moeten monogaam blijven terwijl mannen wel meerdere vrouwen mogen hebben...
En zo kan ik veel meer dingen opsommen...
In het westen is de gelijkheid man/vrouw niet helemaal, maar het is grote bullshit om te zeggen dat het in de islam wel zo is...
Een vrouw en een man moeten maagd blijven tot het huwelijk en dus niet alleen de vrouw. Leugen nummer 1
Een vrouw mag geen huwelijk ondergaan met een man die geen moslim is omdat deze dan de kinderen ook ongelovig zou kunnen opvoeden en dan hebben we nog meer ongelovigen. Logische zaak dus.
Een man mag slechts met een christelijke of joodse vrouw trouwen onder de voorwaarde dat de kinderen islamitisch opgevoed worden. Geen teruggang voor de ware religie dus geen punt.
In de Islaam zijn de rollen tussen man en vrouw duidelijk verdeeld. De Islaam leert ons dat man en vrouw niet gelijk zijn ( dus niet hetzelfde , dus ANDERS ) maar wel gelijkwaardig.
Nog vragen?
Je moet toch wat als je zelf een k*tkop hebt...
mannen komen van mars en vrouwen van venus en jij komt van,....
TeVeelGeintegreerd | 13-11-10 | 19:55 En die gelijkwaardigheid blijkt uit ???
Het feit dat mannen hun vrouw mogen slaan bijvoorbeeld? Dat een vrouw gestenigd wordt wanneer ze verkracht is geweest?? En de dader vrijuit gaat want er zijn geen drie getuigen die vóór haar pleiten?? De vrouw gesluierd MOET gaan omdat de mannen niet bestand zijn tegen de verleiding die een ongesluierde vrouw zou kunnen zijn??? (Dus vrouwen boeten voor de zwakheid van de mannen)
Die gelijkwaardigheid blijkt uit onder andere dat het in de Islaam verboden zou zijn om vrouwen in te zetten als marketingtool. Heeft de bmw een nieuw model uitgebracht? Zet een lekker wijf op de motorkap en begin maar met de marketing.
Secretaresse nodig? Ze moet wel een beetje ' representatief' zijn, en we weten allemaal wat dat inhoud.
In de Islaam zijn vrouwen kostbaar en wordt hun vlees niet uitgebuit om mee te pronken of geld te verdienen.
nu,..ik trek een zak over mijn kop,..doe niet meer mee.
TeVeelGeintegreerd | 13-11-10 | 20:11 Ja, maar dat komt doordat er binnen de Islam ook geen ene moer van waarde geproduceert wordt.
heethoofd , u doet uw naam eer aan. Hulde!
@A_Posteriori
Volgens mij zijn wij het wel eens.
@wtf_ftw
Laten wij hopen dat de mensen deze tactieken idd doorzien en het rechtse kabinet laten proberen eindelijk een eind aan te maken aan het linkse terreur.
Onze regering hoort te doen wat het volk wil en niet andersom. En het volk wil een verandering. Laten we daarom de verandering die er aan komt steunen. Zoals @mijnzus het al zei. Bewondering voor diegene die hun nek uitgestoken hebben. Zij verdienen onze steun. Nooit meer een links kabinet in NL.
@A_Posteriori
Volgens mij zijn wij het wel eens.
@wtf_ftw
Laten wij hopen dat de mensen deze tactieken idd doorzien en het rechtse kabinet laten proberen eindelijk een eind aan te maken aan het linkse terreur.
Onze regering hoort te doen wat het volk wil en niet andersom. En het volk wil een verandering. Laten we daarom de verandering die er aan komt steunen. Zoals @mijnzus het al zei. Bewondering voor diegene die hun nek uitgestoken hebben. Zij verdienen onze steun. Nooit meer een links kabinet in NL.
TeVeelGeintegreerd | 13-11-10 | 20:11
Oh nee, hun vlees wordt niet uitgebuit om geld mee te verdienen...
Toch moet je als man een bruidschat geven aan de familie van je vrouw...
En nee het wordt niet uitgebuit om geld mee te verdienen, maar wel alleen om kinderen ter wereld te zetten, verder heeft een vrouw geen enkele waarde....
Het hele idee van vrouwen in het leger is toch om wat te neuken te hebben ?
A_Posteriori | 13-11-10 | 18:20
.
Dat ben ik volledig met u eens, goed verwoord!
no_name888 | 13-11-10 | 19:51
Goed verwoord, helemaal met je eens!
Maar sinds wanneer is de Telegraaf (deze krant heeft het hele gebeuren heel erg veel paginaruimte gegeven) een linksche krant? En waarom moet de Islam er steeds bij gesleept worden, wanneer een roomblanke kaalkoppende man foute dingen deed, doet, zal doen en heeft gedaan?
daar nemen ze de uitspraak : neuken voor het vaderland wel heel serieus dus