*

Illegalen krijgen geld om land te verlaten

Illegalen krijgen geld om land te verlaten

Sommige illegalen wordt geld geboden om weer terug te keren naar hun eigen land. Het is namelijk dusdanig ingewikkeld om illegalen uit te zetten, dat het goedkoper is om ze geld te bieden dan ze maandenlang op te vangen.Dat meldt de Volkskrant vandaag. Het gaat om bedragen van een paar duizend euro en in een enkel geval 10.000 euro per gezin. “Het is een kwestie van onderhandelen”, vertelt Rob Bezema van de Dienst Terugkeer en Vertrek in Ter Apel. “We vragen: voor hoeveel geld ga je terug? Soms vragen ze voor een gezin 10.000 euro. Dan zeggen we: 6.000 is ook mooi geld. Dan ben je een beetje als een koopman bezig.”

De illegalen zijn vaak voormalige asielzoekers. Met het geld kunnen ze weer een bestaan opbouwen in hun land van herkomst. Soms worden er opvallende oplossingen bedacht om de illegalen het land uit te krijgen. Voor een man die terug moest naar Nepal werd een pastamachine gekocht, zodat hij een restaurant kon beginnen. Een Egyptenaar kreeg geld voor vier kamelen. “Die mensen hebben vaak veel geld betaald aan een mensensmokkelaar, en willen alleen terug als ze met opgeheven hoofd kunnen thuiskomen”, verklaart Bezema. “Wij helpen ze daarbij.”

G. Hoevenaars | 06-04-11 | 08:39 | 141 reacties

Reacties

10.000 euro? Rot eens heel snel op, straks komen ze allemaal hier heen en gaan ze niet weg voor ze dat geld hebben ontvangen, om alleen maar met goed gevulde zakken weer te vertrekken.

*zucht*
Laat ze er dan ook niet in.

dus mocht je willen emigreren eerst je sofi nummer opeten, dan even aankloppen bij de gemeente en die betaald je de oversteek en huisje aan de overkant wel. Mooi man. *kijken gaat wat de mogelijkheden zijn*

Voor hoeveel geld ga je terug?

.
Kijk dat hadden ze aan mij moeten vragen.

Klinkt een beetje als beloond worden om hier illegaal te zijn. Erg vreemd. Dus het wordt beloond als je een stijfkop bent die weigert terug te gaan.

gewoon met paypal overmaken dan kan je het binnen 3 dagen weer terugtrekken en geld om terug te komen hebben ze niet.

Het enige wat illegalen mogen krijgen is een taxiritje naar Schiphol en een vliegticket (enkeltje) voor het hele gezin!

Godverdegodverdegodverdegodver....en wie kan dat geld weer ophoesten? Juistem, ik. Werk me de godganse dag dus de kolere om die gasten een pastamachine te kunnen geven? Wat een land. GEEEEEEEEERT doe er gvd nou eens wat aan.

@liesbeth5460 | 06-04-11 | 08:44
Waar kom jij dan vandaan?:P

Het kán een goedkope manier zijn om op vakantie te gaan.....

pbd,...ach gewoon uit nederland,bedoelde het anders, sorry lig een beetje te flauwekullen.

Tiet Kietelaar | 06-04-11 | 08:47
Wij werken ons kapot om een of andere arabier 4 kamelen te bezorgen zodat ie niet beschaamd naar huis hoeft te gaan -.-'

Vind het echt belachelijk, De benzine prijs rijst de pan uit, Huizen worden steeds moeilijker te kopen voor starters, Denk je YES BPM van de auto eraf, nee we pakken je dan wel terug door de auto gewoon duurder te maken.

Praten ze over corruptie in afrikaanse landen, denk dat het hier net zo erg is.

@liesbeth5460 | 06-04-11 | 08:50
Oh oke,, volgens mij ben ik nog niet helemaal wakker..
Had niet echt door..
-
Ik snap trouwens niet dat ze dit niet stilhouden nu krijgen we er nog meer..:S

Hey maar wat als ze terugkomen? hmm? krijgen ze dan weer geld? vragen vragen...

Voor dat geld wil ik ook wel vertrekken. Maar nee, bij mij komt de belastingdienst nog even langs om af te rekenen.

Illegalen hebben vooralsnog geen recht op een uitkering toch? Dus zullen ze hoogstwaarschijnlijk het hoofd boven water houden door (zwart) te werken. Ik zeg: bied die mensen een baan, ze zijn welwillender dan de gemiddelde bijstandstrekker!

pbd,ik vind het vaak zo grappig dat je hier kunt neerzetten wat je wilt...
Ik leg nogal een vreemd soort ''link''....als er iets in me opkomt, dan zet ik het erneer....gevoelsmatig.
Ben niet de eerste de beste opjectieve nieuwslezer....

- Het is namelijk dusdanig ingewikkeld om illegalen uit te zetten -
Nee hoor, opladen afzetten op schiphol, ticket in de hand drukken en dat vliegtuig in schoppen! FF snel rekensommetje....benzinekosten bus, ticket naar land van herkomst....eurotje of 700 a 800 p.p. gemiddeld? Dat is iets anders dan 10.000 EURO! Illegalen en werklozen hier worden sneller rijk in dit land met behulp van de overheid, dan ik en menig ander die zich dagelijks het schompes werken!

Ze kwamen met niks. De gelukszoekers. Nu worden in NL ook nog hun zakken gespekt als ze alsjeblief zo vriendelijk willen zijn om weg te gaan. Het is toch de omgekeerde wereld. Ze zijn hier GVD illegaal. Uitzetten die hap!

Een ticket is goedkoper.

Hmm, ik heb een jaar of 2 bij onze Oosterburen mijn leven geleefd. Zou er niet moeilijk over doen om terug te gaan, 5 minuutjes en ik sta over de grens. Toch maar eens bellen wat mij word geboden..

Wat een bullshit. Moeten over dat uitzetten gewoon niet zo moeilijk doen. Hup op dat vliegtuig naar waar ze op de heenreis op het vliegtuig, in de boot of whatever zijn gestapt en ze zoeken het van daar maar uit. Het is hun eigen schuld dat ze hier zijn zonder dat daar gegronde redenen voor zijn, en dat moeten ze verder dus zelf maar uitzoeken ook.

@Hoezoow | 06-04-11 | 09:01
Precies.
Het verschil ligt hierin dat ze in geval van de kennelijk duurdere uitzetting er geen geld aan overhouden.
Het kost de overheid op korte termijn inderdaad minder, maar ik verwacht dat op de lange termijn inderdaad veel meer gelukzoekers neit weggaan voordat hun zakken zijn gespekt.
Het verschil ligt dus in de boekhoudkundige zakelijke mentaliteit met korte termijn 'visie' en een visie met moraal op de langere termijn.

Kortom, omdat de procedures te ingewikkeld zijn geef je ze gewoon geld omdat dat goedkoper is dat het doorlopen van de officiele uitzetprocedure. Misschien een idee om dat eens die procedure te herzien i.p.v. jan en alleman een zak geld meegeven?

Vroegen ze aan mij: voor hoeveel ga je terug......zit ik opeens weer in Den Haag, terwijl ik het veel leuker in Alkmaar vond.

Beste IND Wat dacht U ervan dat illegalen duizenden euro´s zouden moeten BETALEN voor elke maand dat ze hier blijven. Dat stimuleert ook wel op op te rotten hoor!

Tegenhouden aan de grens, je word hier zo moe van. Er is geen geld en daarvoor dan weer wel. Men denkt toch al dat het geld hier voor het oprapen ligt.

Hoe zit het eigenlijk met die marokanen die een oprot premie hebben gekregen en toch weer zijn terug gekomen ??? Zijn die nu hier illegaal en krijgen ze weer vertrekpremie??

"De illegalen zijn vaak voormalige asielzoekers. Met het geld kunnen ze weer een bestaan opbouwen in hun land van herkomst." Wat een ongelooflijk dom slap GELUL is dit zeg. Die asielzoekers zijn hier gekomen omdat vluchten de enig e uitweg was om te overleven toch? TOCH? Ook al geef je ze een paar duizend euri mee, dan kúnnen zetoch nietterug naar het land van herkomst, want hun leven was daar zogenaamd niet veilig toch? TOCH?
Zie je wel dat hetgros van de asielzoekers gewoon GOUDZOEKERS zijn! En we geven ze nog hun zin ook! Nu ben ik nog meer vastberaden om op de PVV te stemmen!

"Een Egyptenaar kreeg geld voor vier kamelen. “Die mensen hebben vaak veel geld betaald aan een mensensmokkelaar, en willen alleen terug als ze met opgeheven hoofd kunnen thuiskomen”, verklaart Bezema. “Wij helpen ze daarbij.”

DIT TOONT GEWOON AAN DAT HET GÉÉN ASIELZOEKERS ZIJN, MAAR GOUDZOEKERS!!!! Oprotten met dat tuig.

gewoon er uit donderen!

Geld toe nee, een trap na dat kunnen ze krijgen.

Eagle_Eye | 06-04-11 | 08:59
Kan uw oogklepmodus af???

Met het CDA in de tweede kamer wordt er altijd goed voor de illegalen gezorgd.
Ook de marokkanen zullen niets tekort komen.

* * dit werd mogelijk gemaakt door het CDA * *

Zou dit ook gelden als ik van Friesland naar de randstad verhuis en niet eerder terug ga dan wanneer ik 10.000 eu van de overheid krijg? Aanzuigende werking? Hoe KOM je er bij!

Laat hun eigen land lekker die rotzooi betalen voor hun onderdanen.

ik ben nederlander ik zou ook graag ergens een nieuw bestaan willen opbouwen heeft u 50,000 euro voor me dan kan ik een frituur openen in rusland

Het moet juist zo zijn dat deze mensen gezichtsverlies lijden als ze teruggestuurd worden.

Heeft ons kabinet soms geld teveel dat ze gratis geld uitdelen aan illegale gelukzoekers?
Dit is te zot voor woorden!
Waar is gekke Geert als je hem nodig hebt!
Wordt wakker mensen dit doet de regering waar jullie op gestemd hebben met jullie belastinggeld!
De rijken worden rijker en de mensen met een normaal inkomen worden dubbel gepakt om mee te betalen aan de financiele crisis die is ontstaan door de hebzucht van een aantal graaiers en het wanbeleid van de regering die gratis geld uitdeelt aan kansarme illegale gelukzoekers.
Hoera voor deze rechtse regering en de mensen die op rechts gestemd hebben!

godverdomme zeg, en bij thuiskomst vertellen ze dus aan iedereen, ga lekker naar Nederland, dan krijg je 10k als je weer naar huis gaat.

Wat gaat er in die hoofden om.
-
Dit gaan ze in het thuisland lekker rondbezuimen.

skoda octavia | 06-04-11 | 09:52
Inderdaad, ze doen wat ze moeten doen: de troep van de voorgaande linkse regeringen opknappen. Die mensen hadden hier niet eens moeten komen.

skoda octavia | 06-04-11 | 09:52
U is achterlijk? die crisis is tijdens het vorige kabinet ontstaan met uw rooie vriendjes zoals Wouter Bos! Die hebben het probleem van het grote aantal asielzoekers veroorzaakt met hun pappen en nathouden-beleid. Helaas moet de huidige regering onorthodoxe maatregelen nemen om de schade zo veel mogelijk te beperken. Maar dan moet jij met hje achterlijke kudt oostblok auto nick niet de schuld in de schoenen van de huidige regering schuiven! Blinden rooie,moslimknuffelende, goedpratende, wegkijker die je bent!

al die mensen hier :). Als ze hier blijven wonen gaan ze wel eens terug op vakantie en vertellen dan dat je hier gratis kunt leven. Dat kost veel en veel meer dan die 10 000 euro die het maximaal was tot nu toe. Nu pakken we tenminste kanstechnisch de hogere verwachtingswaarde voor bespaard geld. Sterker nog, ik denk dat we die 10 000 euro per gezin al per jaar kwijt zijn aan een uitkering trekker.Dit is het beste idee ooit zolang dat betekend dat je ze vanaf dan gewoon buiten kunt houden.Niet dat ze morgen gewoon weer terug zijn.

Ingewikkeld om ze terug te sturen ... wat dacht je van een dikke maat 46 onder de reet en eruit trappen ... Wat krankzinnig om ze maar geld te bieden maarja het is wederom taxpoet en dat is er toch zat want de werkende burger kan nog wel verder uitgewrongen worden. Wat een land , de slinkse kliek en die gore E.U. regeltjes hebben NL KAPOT gemaakt.

peacemaker | 06-04-11 | 10:01
Ja dat probeerde ik ook te zeggen! Bedankt!

geld genoeg, kom maar naar nederland, geen economische crisis ofzo.

Waar slaat dit op?!? Als iemand terugkomt in land van herkomst met 10.000 euro en vertelt aan zn familie wat er is gebeurt, wie zegt dan niet dat zometeen de hele familie hier staat en zn handje ophoudt?

weet je hoe ik dat zou doen ?

Hallo Achmed, jij gaat lopend naar je eigen kut land of je krijgt een kogel. KIES MAAR

6.000 euro na onderhandelen is nog geen half jaar aan uitkeringen etc.
Ik zou zeggen "ga ervoor Bezema !!"

CONCLUSIE: Ze zochtern GEEN ASIEL maar kwamen alleen met hun eigen ogen zien of het waar is dat je in NL/Europa geld krijgt en dat er geen service of product tegenover heeft te staan! ASIELZOEKERS BESTAAN NIET, het zijn gewoon aasgieren!

@ Tiet Kietelaar

Geert doet er niets aan kan ik je vertellen. Ik weet trouwens niet waarom het PVV smaldeel weer zo enorm loopt te schreeuwen. Het is volstrekt normaal dat als mensen worden terug gestuurd dat ze een premie krijgen.

De PVV wou dat ook stimuleren. Door er een soort prijs op te zetten.

Bijpassende foto? haha!!

Wat een ongelooflijke kudtzooi zeg, laat dat volk er gewoon niet in. Een pastamachine... Ja sure! En 10000 ekkies zeker om een pand te kopen en in te richten of moet die vent met een pastamachine in koeweit aankomen en verder met helemaal niks noppes nada. Ja daag, wat een mongolenland zijn we ook eigenlijk.

skoda octavia | 06-04-11 | 09:52
Inderdaad, ze doen wat ze moeten doen: de troep van de voorgaande linkse regeringen opknappen. Die mensen hadden hier niet eens moeten komen.
IWRESTLEDABEARONCE | 06-04-11 |
O, ja welke linkse regeringen bedoelt u?
Bedoelt u de SP met PVDA en Groen Links samen?
Google eens op Wikipedia slimmerd naar de afgelopen coalitie-kabinetten en het immigratiebeleid in de jaren 70-80 en kom dan maar eens terug met uw commentaar.

Iedereen zich massaal uit laten schrijven, ben je hier ook illegaal.. En dan geld opstrijken van de overheid en emigreren, zie je toch nog wát van je eigen belastinggeld terug

Waar is dit nou weer voor nodig? Ik wil hier ook leven. Waar is mijn 10.000 euro?

Grens definitief dicht voor gelukszoekers..
en 1 keertje investeren om ze allemaal op te laten rotten...
Prima oplossing.. maar ja tis wel NL..

fijn volk die illegalen. Eerst vluchten en dan voor een leuk bedrag terug gaan naar je zandbak.
Zou dat andersom ook werken? Dat ik illegaal de grens van marokko oversteek en dan ga roepen dat voor €10K weer terug ga.

@ Skoda

Dat is er nu eenmaal zo ingeramd door ome Bosma. Sinds 2010 zijn we pas bevrijd van de linkse PVDA dictatuur. Door vrijheidsstrijder Wilders. Al die CDA/KVP/ARP premiers zijn allemaal maar stromannen van links.

Dus ja luister goed naar Henk en Ingrid, want dat geschiedenisboekje kan je vanaf nu weg gooien. Het is dat we Wilders hebben anders waren we nog steeds niet van de linkse SS af. Met Geert wordt het allemaal beter, goedkoper en wordt alles opgelost. Tenminste dat zegt Heroine H en alleen al de nickname is genoeg om instemmend te knikken.

Waarom maken ze de procedures niet gewoon makkelijker.
Je kan 1 keer een aanvraag indienen. Wordt die afgewezen dan ga je het land uit. En geen mogelijkheden tot eindeloze procedures waarna je na 10 jaar kan zeggen dat je teveel verwesterd bent om terug te gaan.

@ Rockbock

Gelukkig staan wij als Nederlanders achteraan als het om geld gaat. Je zult ons ook nooit zien tijdens kortingsdagen. Of je ziet ons ook nooit meedoen aan loterijen? En het is verschrikkelijk als we er geld bij krijgen.

Doe nou niet zo hypocriet. Als jij illegaal was dan pakte je ook al het geld aan wat je nodig had om je gezin of je familie op een goede manier te kunnen verzorgen. Ik geef de illegalen geen ongelijk.

Verder knap dat je door het geschreeuw kan verduisteren dat het kabinet en de PVV met een kanon op een mug schieten. Ik ben voor bestrijding van illegalen, maar het kabinet is wel heel optimistisch gestemd in deze.

IK WIL OOK TERUG NAAR MIJN OUDE VERTROUWDE NEDERLAND

Geld meegeven... Te zot voor woorden.
Het enige wat je nodig hebt is een honkbalknuppel om ze terug te slaan.

Wel vreemd aangezien men al na de eerste minuut van aankomst kan bepalen waarmee men van doen heeft. Zijn het moslims, dan kunnen ze terug, zijn het geen moslims, dan zijn ze welkom!

Als ze nooit meer terugkomen is het een win-win situatie, er komt weer een huis vrij, uitkeringen kunnen gestopt worden alsmede de opvang.

@ bos_negert: Volgens mij geen probleem aan een illegale familie geld geven. Maar die kunnen ze niet blijven controleren, want Achmed zal volgende keer onder Karim naams komen.

Ik heb een goeie plan, geef ze die €10.000 per familie. zet ze in een vrachtschip container. Bij aankomst na 5 weken zij ze allemaal verstikt en dan weer het geld pakken en weer andere illegaal geven. Dan zie je vanzelf geld blijft circuleren. En je ben ook van hun af.

liesbeth5460 | 06-04-11 | 08:44
Mij vragen ze het niet.
Ik had al antwoord klaar liggen.
100.000 per voet.

Dit trekt natuurlijk mensen aan die wel wat geld kunnen gebruiken.
Je laat een werkeloos familielid naar Nederland gaan.
Daar wordt hij door de Nederlanders onderhouden en na een tijdje komt hij met voldoende geld terug om een mooi huis voor de hele familie te bouwen
-
Het lijkt me beter dat je eerst begint met die idiote "kijk eens hoe sociaal wij doen" wetten aan past zodat het wel makkelijk wordt ze er weer uit te flikkeren.

echt waar het gaat hier steeds meer op "de efteling in het echt" lijken.

rond juli/aug. ga ik dit land ook verlaten, dus waar kan ik terecht voor mijn deel? ( ik kom 4 weken later gewoon weer terug, maar dat vertel ik er niet bij)

Btw, als ik beloof om niet terug te komen, krijg ik dan geld om elders een
ferrari garage te beginnen? Of geld voor een vette nachtclub op een een of ander populair vakantie eiland? Btw, doe er ook maar wat geld bij voor een
jetskiverhuur zodat ik overdag ook nog wat bij kan verdienen door met touristen een beetje gezellig rond te varen. Dit alles wel met behoud van een
dubbele uitkering, want als startende ondernemer heb je het zwaar hoor, vooral in het buitenland.

geef ze gewoon een enkeltje eigenland!
we zijn aan het bezuinigen dacht ik.....

Sanglier | 06-04-11 | 09:51

Voor hoeveel euri bent u bereid terug te keren naar Fanatasie land?

moevdpvda | 06-04-11 | 12:07
http://www.pretparken.be/Pics/image/Nieuws/080131_Fakir.jpg

En als het geld op is weer terug komen voor een tweede ronde zeker?
Nederland is zo stom dat ze daar waarschijnlijk helemaal geen maatregelen tegen nemen.

Ik vind dat legalen geld moeten krijgen om illegalen het land uit te pushen.

Stem mee op www.rottocheensoppik.azc

Hoezo moeilijk dat uit zetten? Prop ze in een vliegtuig, geef ze een parachute en wijs ze de deur.

De rijken worden rijker en de mensen met een normaal inkomen worden dubbel gepakt om mee te betalen aan de financiele crisis die is ontstaan door de hebzucht van een aantal graaiers en het wanbeleid van de regering die gratis geld uitdeelt aan kansarme illegale gelukzoekers.
skoda octavia | 06-04-11 | 09:52

Uw analyse klopt niet. Het zijn vooral de laagbetaalde graaiers en uitkeringstrekkers die ons land veel geld kosten. Steunfraude, zwartwerken, uitkeringtrekken, onnodig in de ziektewet. Dat soort dingen.

Voor hoeveel euri bent u bereid terug te keren naar Fanatasie land?
MvanBuuren | 06-04-11 | 12:24

Goh, u maakt dezelfde tikfout als ik onlangs. Toeval?

Met Poch Airlines terug naar land van herkomst

Dus, ze zijn illegaal in het land waarop we ze geld toestoppen om weer op te bokken? Als ze illegaal zijn, dan moet je ze gewoon buiten flikkerstralen...

Geld meegeven... Te zot voor woorden.
Het enige wat je nodig hebt is een honkbalknuppel om ze terug te slaan.

Cola_Heavy | 06-04-11 | 10:57

Die honkbal knuppel heb je straks nodig om ze van je af te slaan. Als de broertjes en neefjes hetzelfde truckje komen uithalen...

Zo die hebben we dan ook weer gecovered.
.
http://www.vrijspreker.nl/wp/2011/04/eis-vandaag-oprotpremie-op/
.
Mensen mogen best blijven, zolang ze zichzelf maar onderhouden en niet bij de verzorgingsstaat aan gaan kloppen.

@liesbeth5460 | 06-04-11 | 08:50
Ach, het is mogelijk dat je in A'dam woont en dat er onderhandeld kan worden over een terugkeer naar bv. Limburg...

geld geven?! waar moet dat dan vandaan komen? uit de zak van de nederland...sodeju op!

Hé, dat lijkt op Pamela's Patent Plan, u weet wel, http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=6361 (Eindelijk actie?)

Ik wed dat het effectiever is om ze tot op het bot uit te kleden, iedere cent uit hun zak te schudden, al hun bezittingen in beslag te nemen (verbranden die zooi, maar het gaat om het principe) en ze dan met alleen hun onderbroek aan op het eerste het beste vliegtuig naar huis te sturen.

Oooh dit is toch zo mooi geld van de rascisten naar de asielzoekers zo hoort het en dat gaan we ook doen die arme mensen zullen gelukkiger leven daar sta ik voor

Hier kan je een beroep van maken. NL invluchten, uitgezet worden met cash, thuis chillen, geld op, weer ff naar NL, cashen, en weer thuiskomen :)

dealertje | 06-04-11 | 15:44
-
Dat is mooi, als jij nou mijn belastingaandeel in deze overneemt, dan mag je pochen voor twee ! Of krijg jij ook een uitkering ? In dat geval verzoek ik je je eigen uitkering vanaf dit moment te weigeren en het reeds uitbetaalde met terugwerkende kracht terug te storten in de staatskas. Dan mag je ook meepraten met de leuke mensen.

held op sokken | 06-04-11 | 16:17
-
Dat bedoel ik op 1525 uur

@ Sanglier

Tja. Als ik u was zou ik me maar eens gaan verdiepen in Saoedi-Arabië. Hoe afhankelijk we daar van zijn. Hoe duur onze olie dan kost? Hoe vuistdiep we er inzitten bij al die foute dictators?

Daar hoor ik u en al die andere Israelmieten nooit over. Ik wil wel eens weten hoe het Westen zich verrijkt heeft met zakendoen met foute islamitische regimes terwijl de bevolking daar kapot ging.

Als u dat heeft berekent dan kan u wel weer met u gebruikelijk gehuil aankomen.

*mompelt iets met Christenen Dienen Allah *

Was een dromedaris niet voldoende? Nu lachen ze zich twee keer een bult!

Alleen, hoe weten ze nu zeker dat zo,n illegaal niet probeert zich opnieuw hier te vestigen.

Uw analyse klopt niet. Het zijn vooral de laagbetaalde graaiers en uitkeringstrekkers die ons land veel geld kosten. Steunfraude, zwartwerken, uitkeringtrekken, onnodig in de ziektewet. Dat soort dingen.
Sanglier | 06-04-11 |
Mijn analyse klopt wel maar voor de goede orde u heeft gelijk en zo zijn idd. nog meer dingen zoals de wachtgeldregeling voor 2e kamerleden en ga zo maar door...
Dit kabinet speelt voor Robin Hood die het geld steelt van de armen en het weggeeft aan de rijken en illegalen!

"" “Die mensen hebben vaak veel geld betaald aan een mensensmokkelaar, en willen alleen terug als ze met opgeheven hoofd kunnen thuiskomen”, verklaart Bezema. “Wij helpen ze daarbij.”""

En zo blijven de ratten steeds maar weer terugkomen.. Bedankt, achtelijk kudtland.. Zullen we volgend jaar nog wat meer bezuinigen om aan de roofkoppen uit te delen????

Schandalig gewoon, geld geven om ze te stimuleren terug te gaan naar land van herkomst. Terwijl er ook hardwerkende Nederlandse gezinnen zijn die financieel nauwelijks kunnen rondkomen. Wat is er zo moeilijk aan om ze het land uit te zetten? Oppakken, in de auto zetten en afvoeren. Gaat het niet goedschiks, dan kwaadschiks.

Max1272 | 06-04-11 | 15:15
Ja, ja. Pim, dat was een echte vent. Hij wilde en ging dingen veranderen, en dat is tevens de reden dat hij niet meer leeft. Gelukkig is massa-immigratie opgelegd. Dat scheelt een hoop te contempleren maatschappelijke problemen. Het is tenslotte het gevolg van de opgelegde massa-immigratie.

Als ik u was zou ik me maar eens gaan verdiepen in Saoedi-Arabië.
Insure | 06-04-11 | 17:12

Wederzijdse afhankelijkheid. Wij kopen de olie van Saoedie-Arabië. Als wij de olie niet meer nodig hebben heeft S-A een probleem. Als S-A nu de oliekraan dichtdraait gaan we die olie halen, dat weer wel. Dat in S-A een achterlijke dictatuur aan de macht is komt door de tribale cultuur aldaar.
Als we daar ingrijpen doet u boeroepen, als we niet ingrijpen doet u ook boeroepen. U bent simpelweg een boeroeper die boeroept om het boeroepen.

Sanglier | 06-04-11 | 18:42
Nog een welgemeend "Caelum denique!" Insure benadrukt volgens mij geld. Oorlog om economische redenen want de economie draait om geld. Goud beter gezegd sinds het de backing voor geld is. Want flapjes en schijven produceren loont zich wel. Bijvoorbeeld dit http://en.wikipedia.org/wiki/Central_Bank_of_Libya

Wanneer gaan wij nu eens in ons eigen land eigen regels maken en naleven in plaats van door allerlei verdragen en EU regels opgescheept te raken mat massa's profiteurs?
Het is te gek voor woorden dat wij niet simpelweg kunnen wegsturen die wij niet willen?!

Is toch prachtig, een man met een idee die het ook waar wil maken. Maja met al die misgunners hier in NL geef ik hem 100% gelijk dat ie naar VAE gaat om daar zn gear te promoten. Laat ze hier maar in animal-cops investeren, dat is een puik idee..

lol verkeerd berichtje..

CMPT | 06-04-11 | 19:06

En uw punt is?

Sanglier | 06-04-11 | 19:18
Geld.

100% state owned. Daarom moet Kaddafi weg.

@ Sanglier

Tja onzin natuurlijk.

- Ik ben tegen de islam
- Ik ben tegen criminele allochtonen
- Voor kernenergie
- Voor harder aanpakken criminelen
- Hervormen wajong
- Minder subsidies
- Minder ontwikkelingshulp

Zoals wel vaker bij radicale PVV'ers drukt u iedereen die ook maar enige kritiek heeft op de grote geblondeerde leider in de hoek van links of van boeroepen. Gewoon op het NSB knopje drukken. Zo kregen u collega's mij ook weg bij Powned en Geenstijl.

Gewoon op het NSB knopje drukken.
Insure | 06-04-11 | 19:41

Ik druk alleen op het uitroeptekentje als kaalkopjes het te gek maken of als die irritante spammer met zijn nephorloges langskomt.

Mag ik uw mening als volgt samenvatten?
- U bent voor de islam
- U bent voor criminele allochtonen
- U bent tegen kernenergie
- U bent tegen harder aanpakken criminelen
- U wilt meer geld naar wajong
- U wilt meer subsidies
- U wilt meer ontwikkelingshulp

Sinterklaas is er niks bij. U bent een boeroeper met een lachwekkende visie. Prima, maar verwacht van mij geen begrip.

@ Sanglier

Haha. Jou beweging heeft nooit anders gedaan dan boeroepen, dus dat leg ik naast mij neer. Tja het is echt zo. Dat jij graag dingen verdraait is jou zaak. Gelukkig hebben we hier nog wat helden die tegen dat PVV gebral ingaan.

Ik kan me voorstellen dat 15 miljoen mensen in hun broek schijten om PVV aanhangers tegen te spreken, want dan krijg je dus pure demonisering en bashen. Met haatberichten zoals jij. Ach ja lekker blijven doorgaan. Over vier jaar zal een deel van het PVV smaldeel gewoon weer SP stemmen. Omdat het MOET.

Allemaal deruit

een kogel kost 20 cent:P

Insure | 06-04-11 | 19:57

Zeg kneus, ik heb VVD gestemd.

@ Sanglier

Zeg kneus, ik heb niet links gestemd.

Prettige avond nog. Van mij zul je een aantal dagen geen last hebben.

Maar wees gerust. Nog genoeg andere "linkschmenschen" waar je je eindeloze frustratie op kan botvieren.

Van mij zul je een aantal dagen geen last hebben.
Insure | 06-04-11 | 20:30

Paar daagjes in verzekerde bewaring wegens uitstaande parkeerboetes?

@ Sanglier

Lieverd. Ik heb geen auto. Dat laat ik aan rechtse prutsers over die zeggen dat ze niet kunnen rond komen, maar vervolgens wel duizenden euro's uitgeven aan hun auto. Erg schattig altijd.

Insure | 06-04-11 | 20:36

U zit vandaag erg makkelijk op de kast.

Het kan toch niet waar zijn!

@ Sanglier

Goed van u he! Ik bevoel me bevoorrecht om met zo'n intellectueel als u de sores van de hedendaagse volksvertegenwoordiging te bespreken. Verrukkelijk!

Ik ken persoonlijk een geval waar 2 MILJOEN euro is aangeboden aan 1 persoon om AUB het land te verlaten.
En deze persoon is nog een Nederlander maar hij weet te veel over prominente mensen in +31.

Kunnen ze een bootje van kopen .

@ Ultrafox,
ik weet ook veel over prominenten.
Waar kan ik die 2 milj claimen, dan ben ik er zo vandoor hier ?

Flip, dan vraag ik het je...
Waar ga jij 100.000 per voet naartoe, of waar wil je naartoe?
Ik doelde meer op mijn ex...
Voor GEEN [ goud] geld dus...
haha, ik ben gratis en wil nooit meer terug.

Welke mafferd heeft nou gezegd dat Sinterklaas uit Turkije kwam.

Wat is er mis met een schop onder de kont?
Dan komen ze ook niet weer...

Wauw, laat me eens even zien.
Nederlander, boekt retour vakantie, blijft gemiddeld tussen de 7 en 14 dagen. Geeft hopen geld uit en gaat vervolgens naar huis, om weer hard te werken om het jaar erop nog eens naar de echte zon te mogen.
-
'Deze mensen' -Boeken- met de familie een enkeltje Nederland, krijgen zowaar gratis eten en onderdak, krijgen van Nederland een hoeveelheid geld mee waar Henk en Ingrid een hierbovengenoemde vakantie 2 keer kunnen doen en worden vervolgens bijna 'naar huis gedragen'. Met dat geld wat ze meekrijgen kun je je in deze landen best wel wat luxer van leven als wat daar 'modaal' is of jezelf inkopen in een malifide politieke partij, dictator worden en Nederland krijgt er weer de schuld van.
-
*Belastingaangifte 2010 manipuleren doet*

Ik bevoel me bevoorrecht om met zo'n intellectueel als u de sores van de hedendaagse volksvertegenwoordiging te bespreken. Verrukkelijk!
Insure | 06-04-11 | 21:27

Heb ik hier te maken met gevalletje borderline?

@ Sanglier

Nee hoor. Ik zei het met een knipoog om u volgende scheldkannonade te ontwijken. Maar u bent inderdaad beter in op de man spelen. IK zou er heel blij mee zijn. Wat mij betreft maken we er voor dit topic een eind aan

--------------------------------------------------------------

U zult mij vast zat zijn.

@ Sanglier

Verder ben ik autist. En iemand die zich van LBO naar HBO heeft opgewerkt. Ik heb mijn hele leven keihard gewerkt en ik ken om mijn heen zeker 15 autistische lutsers die dat niet doen.

Prima dat je mijn opvattingen aanvalt. Maar ik heb de ziekte borderline ook in een relatie meegemaakt en dat jij er mee wil spotten is misselijkmakend. Onder de gordel.

IK heb gelukkig wel de klasse om het zakelijk te houden. Jij moet op dat gebied nog veel leren.

U zult mij vast zat zijn.
Insure | 06-04-11 | 22:45

Nee hoor, ik weet precies wat ik hier doe en laat, daar heeft u nauwelijks invloed op.

IK heb gelukkig wel de klasse om het zakelijk te houden. Jij moet op dat gebied nog veel leren.
Insure | 06-04-11 | 22:50

U begon met mij weg te zetten als iets wat ik niet ben. Dat geeft niet maar dan is het vreemd om nu te lezen dat u zichzelf een klasbak vindt.

@ Sanglier

Tja. Een verwisseling van politieke partijen is inderdaad veel erger dan iemand op relatie dingen aanvallen en op iets waar die persoon niets aan kan doen. Tja dan ben ik inderdaad een klasbak.

Jammer dan.

Tja dan ben ik inderdaad een klasbak.
Insure | 06-04-11 | 23:14

Relatiedingen? Welnee, ik weet niets van uw relaties. Uw manier van schrijven deed mij vermoeden dat u een of andere stoornis heeft en als ik u moet geloven heb ik dat goed gezien.

@ Sanglier

Ik zei dat gewoon met een knipoog. Ik bedoelde het niet letterlijk zo. Dat jij het dan aanpakt om daar een borderline etiket op te plakken. Als je zo gaat redeneren dan is 80% hier rijp voor het gesticht.

Want een reactie van mij is ongeveer even groot als 20 gemiddelde reaguurders bij elkaar. De post van gemiddelde reaguurders staat vaak ook nog bol met teksten zoals " Ga deaud". Maar ik plaats een onschuldig bijzinnetje en ik ben rijp voor het gesticht. Jomanda mag het me uitleggen.

Dat jij het dan aanpakt om daar een borderline etiket op te plakken.
Insure | 06-04-11 | 23:27

Ik kijk niet naar één zinnetje, ik kijk naar het gehele beeld wat uw plempsels oproepen. Ik ken een paar autisten en u schrijft zoals zij praten. Overvloedig, wantrouwend, in uzelf gekeerd, warrig en niet altijd even intelligent. Leuk om te zien dat ik het goed gezien heb, verder is het niet interessant.

Ik heb de hele avond gewerkt, ik ga nu voetbal kijken.

Ik wil wel terug naar TR met 300.000 euro. Zijn er vrijwilligers die dat willen betalen of moet ik bij de staat aankloppen?

Als ik een enkeltje boek voor een verre vakantie heb ik meestal wat uit te leggen.
Ik vind dat vanaf nu iedereen waar ook ter wereld moet aangeven wat het 'reisdoel' is voor vertrek, en niet bij aankomst. Landen (van vertrek) tevens verantwoordelijk stellen als het doel niet volgens verwachting is bij aankomst.

Hahaha, dat deden ze in Franzosen-land ook met de Sinti. Die namen gretig het geld aan, maakten dat ze weg-kwamen om een maand later weer terug te keren!

Ik denk wel dat ze in hun rekensom vergeten zijn dat Nld ambtenaren belasting betalen. Vervolgens kopen ze zaken waar btw over afgedragen wordt, het bedrijf waar ze wat kopen heeft weer mensen in dienst enzovoort. Ik geloof er niets van dat als je dat meerekent er een getal van 10.000 euro naar voren komt bij een gezin.

Opgeheven hoofd??? Pek en veren voor deze illegalen

Bezig met verzenden!

Videos

Top 5 kortingen

Das Kapital

 
 

Column

Danielle Kool

"We stoppen pas als de wereld eraan gaat. En op dat moment zullen we het eind van de wereld...
meer >