Een vliegtuig met aan boord de van oorlogsmisdaden verdachte Bosnisch-Servische oud-generaal Ratko Mladic is dinsdagavond geland op Rotterdam The Hague Airport.Van daar zal hij naar de Scheveningse gevangenis worden gebracht en worden overgedragen aan het Joegoslavië-Tribunaal in Den Haag. Daar zal de 69-jarige terechtstaan wegens volkerenmoord, misdaden tegen de menselijkheid en oorlogsmisdaden.
Hij werd dinsdag in de namiddag op het vliegtuig gezet naar Nederland vanaf het vliegveld van Belgrado.
Lees ook:
Reacties
-weggejorist-
Mladic mijn respect heb je niet, je zal niet vrijgesproken worden!
wat willen ze nou bewijzen dan?
die beste man laten ze straks gewoon weer lopen om zen laatste dagen vol te maken die man heeft een gezondheids probleem dus waarom die moeite voor niks
Lig er niet echt wakker van of die nou vrij gesproken word of niet..
Wat gebeurd is, is gebeurd en met alle respect, ik word er niet anders van of die 9000 moslims er nog zouden zijn of zoals het nu is.
-weggejorist-
Stormfront hier aanwezig vanavond?
de oude nar (5) | 31-05-11 | 19:59
Volgens mij niet, en waar ze wel zijn weet ik ook niet. Succes met zoeken...
De waarheid is dat het Westen de oprukkende islam steunt.Mladic verdedigde zijn land tegen de oprukkende islam. Is dat een misdrijf? Servische gestolen Kosovo is inmiddels geïslamiseerd en ontdaan van ongelovigen, met steun van het Westen.
Zijn de bombardementen op Belgrado door de NAVO geen misdrijf? http://szrzlj3.blogspot.com/2010/10/in-this-picture-is-beautiful-to-see....
the russian: stalinist
zaai: holocaust-ontkenner
rechtse-edwin: afstammeling van nsb-pappa
fredo: londale stormfronter
janos hunyadi: gestapo
De vraag is, heeft deze man een genocide voorkomen of een gepleegd. Maar ja, zo lang die Omar in Soedan nog rondt loopt is dit peanuts.
o ja, stefan 8273387: nationaal-socialist
Stormfront hier aanwezig vanavond?
de oude nar (5) | 31-05-11 | 19:59 """
Nee, het zijn gewoon Islam / Moslims HATERS, ze zijn geen haar beter dan die rioolfiguur.
9000 mensen dood door executies op een grasveld in de heuvels van scebrenica omdat de dochter van mladic zelfmoord heeft gepleegd en deze gek geen uitlaatklep had.
@The Russian | 31-05-11 | 19:52,
u bent geboren zonder hersenen.....
@Finnig | 31-05-11
Laat ik jou dan wat perspectief bieden, 500.000 Irakezen dood sinds 2003. Welke Amerikaan gaan we daar voor aanklagen ? Als je een land bezet heb je ook de verantwoording voor het land en het volk. Gaan we Balkenende ook naast die man zetten wegens illegale invasie en de dood van 500k Irakezen ? En dit nota bene voor olie !
-weggejorist-
Anarki | 31-05-11 | 20:15
Indirecte doden. Balkenende heeft geen opdracht gegeven tot executie's. Mladic deed aan etnisch zuiveren, dwz een volk om het zijn systematisch uitroeien. Mladic is geestesziek en met hem 20% van de Serviërs die zijn daden billijken.
O ja, Finnig = verstandelijk gehandicapte hoerenzoon
Hulde en eindelijk gerechtigheid, hopen dat deze zak niet ook een hartaanval krijgt doordat hij in de gevangenis gaat nadenken over de zonden die hij heeft gepleegd, zoals Milosevic ook deed.... uhhum...
Henkei | 31-05-11 | 20:19
standrechtelijke executies door een gestoorde generaal als conform het oorlogsrecht betitelen? maar ik begrijp je haat als je denkt dat moslims moorden als gods opdracht hebben. daar zit namelijk de denkfout.
O ja, Finnig = verstandelijk gehandicapte hoerenzoon
Gavrilo_Princip | 31-05-11 | 20:2
ik ben je geadopteerde broer.
Een ere doctoraat aan de Militaire Academie voor deze mr Mladic!
@Henkei | 31-05-11 | 20:27,
I pity the fool!
Weer iemand die mee gaat eten.
Ow gezellie! Komt ie op de koffie?
Finnig | 31-05-11 | 20:25
Burgers die in oorlogsgebied andere burgers vermoorden en verkrachten mogen gefusilleerd worden.
zagorin | 31-05-11 | 20:38
Sorry; m'n buitenlands is niet zo goed...
Vertaal het aub...
Dhr R. Mladic, wij verwelkomen u in Nederland, het land van legalle wiet & meiningsuiting - oh ja en het land dat niet ingreep toen er 6000 mensen werden vermoord door u. Niemand deed dat, raar terwijl u de schuld krijgt...
Finnig | 31-05-11 | 20:06
beetje fout
ik ontken dat ten eerste niet
enne mladic heeft weinig met joden te maken
Henkei | 31-05-11 | 20:19 held +1
@Henkei | 31-05-11 | 20:59,
Het betekent: Dikkie Dik en zijn avonturen in Bosnie.
Henkei | 31-05-11 | 20:19 +1
zagorin | 31-05-11 | 21:11
Snap het nog niet helemaal; toch bedankt voor de moeite!
@Finnig ik sta aan uw kant.
Alleen omdat het moslims waren mag je ze zo door het hoofd schieten? Wel even wachten tot ze hun eigen gat hebben gegraven!
Toffe knapen zijn jullie, door jullie wordt de wereld echt een stuk beter!
mladic is een held, gewoon vrijlaten!
Platvoet | 31-05-11 | 21:21
Nee, dat jij zo gestrest doet, daar wordt het beter van.
-weggejorist-
hij zit nu aan het strand....
K
U
T
S
E
R
V
I
E
Hey baby Ante, waar heb jij Servisch geleerd zeg ? :)
Ante Gotovina zal in 2035 vrij komen,ik betwijfel of hij in staat zal zijn om Zemun te bereiken met een rollator.
Wat een stel complete mafketels!
Gavrilo_Princip | 31-05-11 | 22:05
Heeft hij waarschijnlijk geleerd van die turk die zijn moeder heeft geneukt.
Fred0 ik weet niet wat jij bent maar iets zegt me dat jij ook een serBITCH bent. We zullen zien wie wie neuk....
Voor alle hypocrieten hier die meneer Mladic verdedigen. Niet meer boehoe doen als men Hitler verheerlijkt omdat hij de jews heeft geneukt. Want meneer Mladic heeft hetzelfde gedaan..
Ga toch slapen nazi baby, t is al tien uur geweest. En de groetjes aan je mammie hé, zeg maar dat ik wat later kom ;)
Mladic & Co zijn de grootste lafaards op aarde. En maar vluchten en verstoppen in de smerige bergen daar. Voor hen zijn er al tientallen andere verdachten voor het tribunaal geweest. Die namen hun verantwoordelijkheid, en werden berecht. Maar deze lafaard durfde dat niet, en hij zal daarom branden in zijn cel. Hoop dat Bubba genoeg smeermiddel in cel heeft haha.
Mladic is een gestoorde geloofsfreak. Ophangen aan de hoogste boom die orto-dog. Of kan hij niet beter samen met baardaap Osama in zee worden gedumpt? Wie het weet mag het zeggen!
Mladic is best; fuck the rest!
waar is die beste man dan????? Het enige wat ik zie is helicopters en vliegtuigen die met een hoop bombarie aankomen op een niet nader te noemen vliegveld....leuk toneelstuk met al die special forces er omheen...maar uiteindelijk....ik zie die beste man niet....waar is ie dan?????? Oh shit...laat me raden...hij is er helemaal niet...net zoals Osama.....hij is gewoon al 10 jaar dood hahahahahahahhaha...
SniperX | 31-05-11 | 22:35
Het heeft weinig met geloof te maken maar meer met leefruimte, daar waar je al eeuwen woont. En dat geldt voor alle etniciteiten. Dat zou dan de burgeroorlog moeten zijn. In plaats daarvan is er politiek gevoerd.
Ondertussen heb ik zijn kop nog steeds niet gezien.......mooie vliegtuigen gezien en helicopters...maar waar is ie????????
AnteGotovina | 31-05-11 | 22:23
Ik gebruikt mijn eigen naam wat niet jou geval is. De grenzen die hou Ante & Tudjman hebben gecreëerd zullen vervallen wanneer Kroatië en Servië zullen herenigt worden binnen Europa.
CMPT | 31-05-11 | 22:41
Ach hou toch op man. Die Serven zijn allemaal fanatieke orto-dogs. Die gasten zijn nog extremer dan de moslims op bepaalde gebieden. Servie nooit laten toetreden in de EU als het aan mij ligt.
fredO | 31-05-11 | 22:47
Een vriend van mij is van Kroatische afkomst, en die haat Serven nog meer dan de moslims. Wel heb ik mij altijd afgevraagd hoe het toch komt dat zoveel landen in de Balkan een vreselijke hekel hebben aan Servie?
SniperX | 31-05-11 | 22:49
Bwahaha... Dit kun jij nooit bewijzen omdat het niet waar is want het is een emotioneel gegronde reden. Dat jij denkt dat er een keus is qua toetreding lijkt mij niet aanwezig, het gebeurd toch wel. Moet je al zestien jaar volhouden dat er zich een genocide heeft afgespeeld? Wees toch blij met massamoord of pak zelf een mes.
CMPT | 31-05-11 | 22:59
Hahaha, ja lach maar. Maar ik denk serieus dat er nog meer kans is voor Roemenie of een Turkije in de EU, dan Servie. En dat lijkt mij eerlijk gezegd niet eens z'n slecht idee. Wie wilt die geloofsfreaks uit de Balkan nou in de EU hebben?
Globalisatie is de richting scherpschuttertje, globalisatie. Geen vrije keus.
SniperX | 31-05-11 | 22:51
Het is geen haat maar jaloezie.Kijk maar naar die Duitsers wie moet ze ?
De Elite bepaalt wie in de EU komt niet de mensen.
Roemenie zit al een paar jaar in de EU. Tot zover jouwe basis kennis, laat staan wat uitgebreidere kennis over landen/conflicten/geschiedenis/politiek enz enz.. Idi jebi svoju mamu u usta !
SniperX | 31-05-11 | 22:51
Het is geen haat maar jaloezie.Kijk maar naar die Duitsers wie moet ze ?
De Elite bepaalt wie in de EU komt niet de mensen.
SniperX | 31-05-11 | 22:51
Het is geen haat maar jaloezie.Kijk maar naar die Duitsers wie moet ze ?
De Elite bepaalt wie in de EU komt niet de mensen.
Gavrilo_Princip | 31-05-11 | 23:21
Een vergissing kan gebeuren. Maar gelieve mij niet uit te schelden jij ondankbare Servisch orto-dog slet. En doe je dat wel, dan graag in het Nederlands jij faalnazi.
geheelonthouder | 31-05-11 | 20:11
-
Oh wat raar dat mijn IQ dan tussen 135 en 140 zit.
@AnteGotovina | 31-05-11 | 21:36:jebem ti mamicu usranu!Heb je die van jou IQ wel eens getest?Dat je jezelf hiermee voor lul zet merk je blijkbaar niet.
Ben je nou boos snipertje ? Je had zeker je kroatische holmaat gebeld voor vertaling. Servisch is geen probleem voor hem, want ze praten het allemaal vloeiend (met een lichte nazi-accent).
@SniperX | 31-05-11 | 22:35:Ophangen aan de hoogste boom die orto-dog......]]]] je bent een racistische hond!!Ophang je papa.
Ik begrijp niet waarom de reguliere programmering op Nederland 1 moest worden onderbroken door de aankondiging dat Mladic was geland. Een kwartier later startte het reguliere journaal. Echt belachelijk. Alsof dit zo belangrijk was, dacht op zijn minst dat Beatrix was overleden...
Hendrik-JanDeTuinman | 31-05-11 | 23:49
De effecten van een gevoel van schuld in actie. Net als over de man spreken alsof hij al is veroordeelt...
Ook in Nederland kennen wij propaganda. ;)
@BootleggersSmurf | 31-05-11 | 23:59
Alsof het ONS oorlogstrauma is dat gewreekt moet worden. Dat zou helemaal een gotspe zijn...
@SniperX | 31-05-11 | 22:51
Dat komt door de massamedia en de internationale dwangbuis.
interessante discussie gaande hier. Maar waarom hoor ik niemand over de niet-moslims die jaarlijks door moslimfundies worden vermoord? En wanneer komen eens haatbaarden voor een tribunaal? Er zijn er genoeg die oproepen en aanzetten tot moord van ongelovigen. Waar blijven die dan?
Hendrik-JanDeTuinman | 01-06-11 | 00:03
De hele kwestie is een gotspe.
Dit is een trauma dat ons word opgedrongen. 1 van de vele. Dat dit trauma bij jou nog niet is overgekomen komt gewoon omdat je een racist bent. Overigens ben ik dit dan ook want ik zie het niet als ons probleem.
Ab ovo usque ad Mala | 01-06-11 | 00:06
Wat jij nu aanhaalt is de eigenlijke reden voor het conflict destijds. En ook toen al was het politieke zelfmoord om dit aan te halen. Islam is lief, punt uit. Of zo is de gedachte.
Enfin, kijk uit wat je zegt want onder de huidige wetgeving is het al mogelijk om jou aan een moslimstaat uit te leveren. Kritiek op het geloof dat vrede brengt word afgestraft met geweld...
Stefan + Gravillo +fredo = internethelden
@BootleggersSmurf | 01-06-11 | 00:12
Misschien ben ik inderdaad wel een racist, maar voor zover ik heb begrepen stonden we daar met een man of tweehonderd, die nogal onderbewapend waren, tegenover een grote overmacht van Mladic. De afspraak was dat de andere NAVO-landen ons zouden helpen met luchtsteun en dat is om wat voor reden dan ook niet gebeurd.
Wij (de Nederlandse afvaardiging) stonden op de grond, in het bijzijn van de TV-camera's, nogal voor lul omdat we niets konden doen, maar de echte schuldigen zaten bij het NAVO-hoofdkwartier.
Hoe kan het tegen je worden gebruikt als je met tweehonderd man kiest voor lijfsbehoud in plaats van met een kamikaze-actie de strijd aangaat met een veelvoud van mannen die bovendien beter bewapend zijn?
Dat heet overmacht.
Ik heb dit nooit gezien als Nederlands falen, maar als NAVO falen. Helaas met onze NAVO-poppetjes op de TV beelden.
Ik vraag me af voor wie Wilders meer bewondering heeft. Voor Mladic of toch hitler? Kunnen de PVV lutsertjes dat niet even in een mailtje aan onze eigen polderdictator vragen?
The Russian | 31-05-11 | 19:52
Tja, het is ook zo moeilijk bewijs te vinden voor genocide..
De man heeft de dood op zijn gezicht staan. Als zo vaak is de wereld te laat diegene een schop onder zijn hol te geven, op het moment dat ie het nog voelt. Als je wat wil moet je nu in Syrië en Libië zijn, maar daar gaat zoals gewoonlijk de gruwelijkheid domweg zijn gang. Je zag en ziet het in tal van tribunalen en, tot op de dag van vandaag, krijgt dit stuk biologisch afval, in dit geval uit Servië, meer aandacht dan wie dan ook. Op radio 1 vanaaf had ik de indruk dat, ofschoon het eind mei is, SINTERKLAAS weer in het land is. "Het monotone geruis van de helie komt steeds dichterbij. ja ja hij komt eraan' ...einde citaat van een journalist op 31 mei aan het begin van de avond. Heb het idee dat de mensheid van deze oorlogsmisdadigers houdt. ze omarmt, tegen ze opkijkt en diepe bewondering heeft voor het feit dat ze doen wat ze doen omdat we zelf te schijterig zijn diegene de nek om te draaien waar we van walgen. Daarom blijven oorlogsmisdadigers bestaan en het wrange eraan is dat er meer mensen zijn die er plezier aan beleven dan dat er mensen zijn die er door omkomen. Ook iets om over na te denken.....
Tja, het is ook zo moeilijk bewijs te vinden voor genocide..
@niemand specifiek | 01-06-11 | 03:25........................]]Srebrenica Mythe:Heeft iemand bewijs dat de Serviërs in Srebrenica 8000 moslims geëxecuteerd ?Ik denk van niet!!Ik heb nog steeds, na 15 jaar het bewijs niet gezien!Mag ik dan van iemand bewijs zien?Wat er gebeurde in Srebrenica is eenvoudig: de moslims vielen de Serviërs aan, zodat de Serviërs hen doodschoten. Veel stierven in de strijd en sommige werden geëxecuteerd. Opzettelijk beschrijven de grote mediaconcerns de gebeurtenissen in Srebrenica als 'de ernstigste gruweldaden in Europa sinds de Tweede Wereldoorlog of sinds de Holocaust, soms als de ergste massamoord op burgers etc. Doelbewust halen zij de Holocaust en nazi's tevoorschijn om Srebrenica te verbinden met genocide, Serven met nazi's, en moslims als onschuldige slachtoffers. De internationale pers maakte de strijd om Srebrenica klinken als Stalingrad. In de pers worden 'oorlogsgraven' als 'massagraven' aangeduid. Canadese blad Globe and Mail:Er heeft zich in Srebrenica geen genocide op 8000 moslimmannen voorgedaan. Dit heeft de voormalige VN-generaal, de Canadees Lewis Mackenzie verklaard.Hij schat het aantal omgekomen moslimstrijders op hooguit 2000.De bevelhebber van het regeringsleger, generaal Rasim Delic, zei tijdens een openbare zitting van het parlement in Sarajevo dat “de terugtrekking van de 28ste Bergdivisie van het ABiH (het regeringsleger) uit Srebrenica succesvol was verlopen”. Pardon?! Volgens Bosnische moslim Nesib Buric, een voormalig lid van de 28e Divisie verdediging van Srebrenica: "Niemand kan ontkennen dat er in de gemeente Srebrenica 2000 strijders begraven liggen.In april 2010,ten minste vijfhonderd moslims uit Srebrenica die in juli 1995 door het Bosnisch-Servische leger zouden zijn vermoord, zijn nog in leven.Dat zei directeur Mirsad Tokaca[moslim] van het Centrum voor Oorlogsdocumentatie in Sarajevo.Dit is nog een bewijs dat de Bosnische moslims jaren manipuleren met het aantal slachtoffers,maar dit is slechts het begin.http://www.nu.nl/buitenland/2221774/honderden-slachtoffers-srebrenica-mogelijk-nog-in-leven.html Servië MOEST het 'dader'volk worden. Er MOEST en ZOU een onafhankelijk islamitisch Kosovo komen met Amerika''s grootste militaire basis Camp Bondsteel en om dat te bereiken heb je een uitzonderlijke situatie en 'zielige (moslim)slachtoffers van genocide' voor nodig! Dat werkt namelijk bij het grote publiek. Josef Goebbels zei:Als je een speciaal doel wilt bereiken, bedenk je een grote leugen. Door hem steeds te herhalen gaan de mensen vanzelf geloven dat het waar is wat je zegt.Op dat moment is de leugen geen leugen meer, maar is de leugen een nieuwe waarheid geworden.Het is een schande dat de berichtgeving van de media in Nederland eenzijdig zijn .Ik dacht dat Nederland een de democratische staat is. 20 jaar ik luister satanization van een volk, de Servische volk.Media van hun maken 20 jaar nieuwe nazis!.De waarheid is dat het Westen de oprukkende islam steunt.Mladic verdedigde zijn land[ook Europa] tegen de oprukkende islam. Is dat een misdrijf? Servische gestolen Kosovo is inmiddels geïslamiseerd en ontdaan van ongelovigen, met steun van het Westen.
Zijn de bombardementen op Belgrado door de NAVO geen misdrijf? Als je wil oorlogsmisdadigers, hun adres is niet in Sheveningen maar in de NAVO. http://www.afvn.nl/2007_1/afpag20_23.htm
Nou de waarheid over Srebrenica is goed te uitlezen op :http://www.srebrenica-project.com/
Stefan82837547283835, je hebt gelijk ! voor een groot doel creer je een grote leugen.
Volgens mij lees ik gisteren op NOS teletekst dat een commandant van Mladic (naam ben ik kwijt) zegt dat Mladic himself opdracht heeft gegeven voor de moord op die mannen (krijgsgevangenen, burgers, hoe je wilt) in Srebrenica.
Die zal wel komen getuigen. Dat is er een van jullie die dat zegt. Liegt deze man en waarom?
@zagorin | 01-06-11 | 07:57:Heerlijke Humor.Dat is onzin. Misschien leugenaar Erdemovic/paramilitair?De valse getuigenissen van Drazen Erdemovic, die zelf buiten schot bleef in ruil voor belastende verklaringen, zijn de enige “bewijzen” van het bestaan van massaexecuties “in opdracht van”. Ken je het boek van Germinal Civikov ‘Der Kreunzeuge’. Hij woont in Nederland en spreekt Nederlands, dus ook een goede gast voor een NOS-reportage.
Als de turkse nomaden in centraal azië gebleven waren hadden we nu geen Joegoslavië tribunaal gehad.
Ik zou wel wat meer te willen weten over deze oorlog alleen kom ik heelveel "gekleurde" informatie tegen.. beetje jammer.
Ik lees veel dat de Moslims op plundertochten gingen waarop Mladic besloot de bevolking daar een koppie kleiner te maken, ondanks niet goed geen gekke reactie als je dorp leeggeplunderd en verkracht word.
,
Maar ook lees ik dat de Serven concentratie kampen gebruikte en flink bezig waren om alles wat niet servisch was af te maken...
.
Heeft iemand een link waar ik wat neutrale info kan lezen over dit gebeuren?
@Barkruk | 01-06-11 | 09:04:Maar ook lees ik dat de Serven concentratie kampen gebruikte en flink bezig waren om alles wat niet servisch was af te maken... ]]] http://tegenlicht.vpro.nl/nieuws/2003/september/concentratiekamp-of-opva...
Nogmaals, Nederland en overste Karremans valt dus niet zoveel te verwijten. Ik begrijp nog steeds niet waarom deze zaak wordt behandeld als een zaak van nationaal belang....
Hoe meer ik de berichten lees over het opzettenlijk verstoren van een rouwstoet, of het doodstenigen van een tiener omdat ze heeft meegedaan aan een miss verkiezing, de criminaliteit en tuig wat er rond loopt onder moslims, loverboys enz enz , zal het me worst wezen of ie vrijgesproken word.
Eindelijk maar toch een beetje gerechtigheid, wel jammer dat het zo lang geduurd heeft.
Ik hoop niet dat zijn uitlevering direct zal leiden tot de toetreding van Servie in de Europese unie daarvoor hadden ze beter hun best moeten doen om Mladic eerder uit te leveren.
boeie man laat hem lekker gaan
@Skoda Octavia xl | 01-06-11 | 11:48;Eindelijk maar toch een beetje gerechtigheid...........]]]Haha. Prachtig!Het schertsproces in Den Haag is overduidelijk een geval van overwinnaarsrechtspraak. Tegen de wens van de Serviërs in, weigert het tribunaal om oud-VS-president Bill Clinton, oud-VS-minister Madeleine Albright en andere Navo-verantwoordelijken te dagvaarden, hoewel de Navo-interventies in Bosnië 1995 en Servië/Kosovo 1999 onmiskenbaar overtredingen op een aantal internationale rechtsbeginselen vormden en duizenden burgerslachtoffers hebben gemaakt. Overigens wordt een bombardement zelfs niet gerechtvaardigd door het eventuele feit dat slachtoffers militairen zijn: het ging nog steeds om naakte agressie.Dit was de pure arrogantie van de macht, vergelijkbaar met het Oostenrijks ultimatum aan Servië in 1914 of Hitlers ultimatum aan Polen in 1939.Het is een leugen dat het ICTY een instelling van de Verenigde Naties zou zijn. Het tribunaal is ingesteld door de aanstokers en "overwinnaars" van de oorlog in Joegoslavië: de NAVO, die ter "goedkeuring" is voorgelegd aan de, door landen van de NAVO gedomineerde, Veiligheidsraad. Niet aan de Algemene Vergadering van de VN. Iemand die in Den Haag het tribunaal terecht komt word niet veroordeeld naar schuld of onschuld maar word veroordeeld om het gelijk van de Navo te bewijzen. Zijn de bombardementen op Belgrado door de NAVO geen misdrijf? Als je wil oorlogsmisdadigers, hun adres is niet in Sheveningen maar in de NAVO.
stefan82689643 hierboven +1
Jezus, ik heb zelden zo'n stel domme reaguurders bij elkaar gezien. Wat een mongolen.....
@Sauruz
Even lachen naar het vogeltje : )
Dat proces kan wel voltooid worden. In 2014 gaat het strafhof in Den Haag toch sluiten, maar er is nog een optie tot verlenging. Ratco heeft een half jaar de tijd om zijn dossier in te lezen en voor te bereiden. Ik denk dat die naar een paar A4'tjes wel weet hoe de witte adelaarsvlag er voor hangt.
@allemaal- Verotte commentaar, vooral voor de exyu mensen : Pricate stvarno sranje ! svi smo pojeli govno u tom ratu. I nikad se nije smjelo desit.
verrrooottttt weten niks en blijven discusseren jeeez.