*

Premier Turkije bezorgd om Nederland

Hoe symphatiek. De Turkse premier Erdogan maakt zich zorgen over de gedoogsteun van de PVV en ''radicalisering'' van het Nederlandse politieke bestel. Dat zegt hij in een interview met het NRC Handelsblad

Erdogan zegt dat het niet goed is als hij zich uitlaat over interne binnenlandse aangelegenheden. ''Maar in de politiek sta ik lijnrecht tegenover radicalisering. De juiste weg is de middenweg. Van radicalisme komt ellende voor de mensen en het land. Zoals u weet zit onze partij in het midden van de politiek. Wij zitten niet links niet rechts. We staan ver weg van uitersten. We staan ver weg van radicalen. We werken alleen met degenen die dicht bij iedereen staan.''

Als Erdogan wat over Nederland zegt is de reactie van Geert Wilders nooit ver weg. ''Erdogan is een gevaarlijke islamist van het ergste soort. Als hij de verkiezingen wint, neemt Turkije definitief afscheid van Europa. Wat ons betreft komen ze sowieso nooit bij de EU, maar met hem worden normale relaties ook gecompliceerder. Een gevaarlijke man dus die zelf een islamitische radicaal is.'' 

Ook SP Tweede Kamerlid Sadet Karabulut reageert: ''De Turkse premier Erdogan maakt zich zorgen over radicalisering in de Nederlandse politiek. Ik maak mij zorgen om de radicale politiek van Erdogan.’’

 

Y. Tieleman | 11-06-11 | 12:19 | 235 reacties
Print Email PDF

Extra foto's

Reacties

Een islamitische radicaal zou ik niet willen zeggen, wel aartsconservatief en dus niet serieus te nemen.

Nou moet die Karabulut niet mijn reaguursels gaan voorzeggen.

Nog los van wat ik van Erdogan vind ben ik ook bezorgd om Nederland.

Ik ben niet meer bezorgd om Nederland. Het schip is onherstelbaar beschadigd en zal zinken. Gelukkig is mijn reddingsboot gepakt.

Ik zeg turkije heel snel bij de Eu, en wij er heel snel uit.
Die hufter heeft wel vaker opmerkingen gehad over Nederland, laat hem de typhus krijgen smerige nep fundamentalist. Het zou een zegen zijn als hij de verkiezingen wint en een meerderheid krijgt, kun je zien wat zijn werkelijke agenda is.

Het punt is dat de islamisering van Europa niet mag stoppen, dat staat bovenaan in de agenda van Erdogan. Dit heerschap droomt al heel lang van een nieuw Ottomaanse of Turks Rijk.

http://www.vecip.com/default.asp?onderwerp=25

Ook in Duitland is hij al lange tijd bezig:

http://www.elsevier.nl/web/10157948/Nieuws/Buitenland/Erdogan-herhaalt-u...

Mot je hâhre wie ut zeg. Een gek die gelâhf en staat nie meâh wil schède. Laat die gek lekkâh zèn bek dich hâhwe. As ut hem mâhgelèk wog gemaak dan komp de sharia âhk nog in Turkèe.

Erdogan +1

Waar bemoeit die Turk zich mee?

@kaya538 |
lutser.

kaya538

Ga lekker in turkije wonen als het daar zo goed is, maar ja de uitkeringen zijn iets minder.

Ja achterlijke Turk, bemoei je lekker met je eigen bananen land lamlul. Ga daar eerst maar eens wat aan de mensen rechten doen en haal dan alsjeblieft al je achterlijke landgenoten hier vandaan.

**Maar in de politiek sta ik lijnrecht tegenover radicalisering** hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
-
**De moskeeën zijn onze barrakken, de minaretten onze bajonetten, de koepels [dak van moskee] onze helmen en de gelovigen onze soldaten**
.
Dat is dit zeker niet uw uitspraak meneer Erdogan ?

The Jesus | 11-06-11 | 12:38
U bent toch niet voor uw wederopstanding Jesusisdeheer geweest?
-
Dirty-Harry44 | 11-06-11 | 12:58
Ongeloofelijk maar dit is toch echt vrijheid van meningsuiting. Ja, ook zelfs voor Uberturk!

monaco | 11-06-11 | 12:50 | Misbruik melden
Type is normaal schoothond, hoe beter de groei van de Ottomanen hoe beter, wij hebben immers Israël en VS aan onze zijde, WO 3 word interessant

#

kaya538 |
lutser.

eye | 11-06-11 | 12:52 | Misbruik melden
Meld misbruik
#

kaya538

Ga lekker in turkije wonen als het daar zo goed is, maar ja de uitkeringen zijn iets minder.

Gekke Gerrit | 11-06-11 | 12:55 | Misbruik melden

-
Uhmmmm vrijheid heren....
Wilders +1 , Erdogan +1,5

Zolang "we" niet met welke groep dan ook de dingen doen die "hij" de Koerden flikt zou ik me stil houden als ik hem was.

flipvandefluitketel | 11-06-11 | 13:04

Geen probleem dat die lamlul dat zegt, das in ieder geval duidelijke taal.
Weet je ook gelijk waar je zaken mee doet, behalve voor linkse figuren die vinden dat het bij de EU hoort.

Je kunt zo'n persoon als Erdogan toch niet serieus nemen?
Smerige Islamitische hond, puur schijnheiligheid. Laat hem maar winnen en dan zien we wat de werkelijke bedoeling van meneer Erdogan is.
Turkije -1 en Erdogan -1000000

Deze premier is al aan de macht geweest en de sharia is niet ingevoerd. Dus hij is niet zo radicaal als mensen denken hier. Maar als ik het goed begrijp mag Wilders dus alles en iedereen belachelijk maken, maar zodra iemand iets over Nederland zegt is het gelijk een idioot. Ja met jullie komt Nederland er wel. Nieuwe generatie Übermensch zijn jullie.

"Meld misbruik"
@Arische1OogLeider''Mayaan''
Mag je van je moeder wel het internet op, zwitsal.

Life is life

Dat komt door het leger die houdt staat en kerk gescheiden, anders had het plaatje er heel anders uitgezien. Weet niet waar je vandaan komt maar bijster snugger ben je niet.

Gekke Gerrit | 11-06-11 | 13:14
Je beticht mij toch niet van links zijnde, of dat ik vind dat we met de grootste poppenkast in onze geschiedenis verder moeten gaan.
Alleen: volgens mij zit ook rechts( lees de PVV) in de EU. En daar krijgen ze heel veel geld voor.

@Life is life | 11-06-11 | 13:19 | Misbruik melden
Voor Nederland is het zo goed als te laat, jarenlange slinkse regeringen die de boel zo hebben vernöqt dat een persoon als Wilders zoveel steun en aanhang weet te verwerven! Er zal eerst onvrede moeten heersen voordat GW zoveel aanhang kan krijgen, blijkbaar was dat zo!
Nederland heeft geen fuck meer te zeggen sinds de EU, het enige wat ze mogen doen is geld doneren en ja knikken.
Turkije is weer een land dat ver achter staat in economisch en maatschappelijk opzicht, er heerst grote armoede in grote delen van het land, dat een dergelijk land bij de EU zou kúnnen komen is al lachwekkend op zich.
Maargoed, in Brussel zijn ze toch alleen maar machtsgeil, geven geen ene flikker om de inwoners van de welvarende landen(schrik, dat zijn wij!:O)
Kijk met een iets bredere kijk op het land, niet alleen op het feit dat Erdogan voorheen nog geen sharia had ingevoerd.

Arische1OogLeider''Mayaan''
U bent heel ziek in de kop, weet u dat?
De rode vlag met witte cirkel en een heel oud teken in het midden, hangt ie boven uw bed?

De Islam heeft Erdogan vooruitgeschoven om vrij verkeer van kansloze islamieten naar Europa te waarborgen.
Zodra Turkije lid is zal Europa overspoeld worden met islamieten die delen van Europa gaan opeisen.
Geen islamitische landen bij Europa zou het credo moeten zijn.

flipvandefluitketel | 11-06-11 | 13:26
Jij lijkt mij flink gefrustreerd. :o))))

TiSNiX | 11-06-11 | 13:27 |
?????
Mis ik f*cking iets?

In een normale rechtsstaat zou meneer Erdogan allang voor 20 jaar achter de tralies verdwijnen.
.
Meneer Erdogan wat u doet noemen wij hier in de vrije wereld "Volkenmoord"

flipvandefluitkete

Gelukkig zit de pvv in de Eu en Nigel farage ook, dat zijn mensen die nog enig tegen geluid laten horen, jij laat je alles welgevallen het lijkt het wel of je naief dom bent.

Op 12 april 1998 werd Erdoğan veroordeeld tot 6 maanden celstraf wegens aanzetten tot religieuze haat en poging tot vestiging van een islamitische staat.

Uit zijn vroegere uitspraken leidde men af dat hij democratie als een middel zag om de macht te grijpen. Erdoğan zegt dat zijn verwijzing naar de islam er één is op persoonlijk niveau, terwijl zijn politieke verwijzing naar de grondwet en de democratische islam is.
BRON WIKI...

Elisa

Het lijkt er op dat er hier veel nep Nederlanders rond lopen en die zo naief zijn dat zij ook werkelijk geen enig gevaar zien. Ik kan er met mijn pet niet bij dat iemand zo blind kan zijn.

Een man als Erdogan(oeh dat rijmt!) moeten ze opsluiten voor de rest van zijn leven..
Turkije is Islamitisch, als ze bij de EU komen weet ik zeker dat ik heel heel snel weg wil hier.

jij laat je alles welgevallen het lijkt het wel of je naief dom bent.

Gekke Gerrit | 11-06-11 | 13:31

Ooit een blonde Spanjaard gezien?
En nee, ben niet naief. Alleen reeel. Je moet niet alles nablaten wat de PVV roep, maar zelf eens nadenken. Verlicht je wereld, zou ik zeggen.
-
Elisa | 11-06-11 | 13:32
Enig verschil tussen Erdogan en Geert Wilders is dus dat Erdogan veroordeeld is en Geert (nog) niet.
Want Geert gebruikt ook de democratie om de macht te grijpen, als beroeps-pluchezitter, en de Islam is ook zijn speerpunt

@ Sjonnie en Anita

Turkije loopt achter sociaal en economisch je wilt zeggen dat Bulgarije wel een lekker welvarend land is. Beetje een drog reden om Turkije niet toe te laten.

@ Gekke Gerrit

Voor jouw informatie ik kom uit Turkije dus ik denk dat ik wel iets beter weet hoe de politiek daar werkt. Dus ga mij niet lopen vertellen over wat ik wel en niet weet. Ik denk dat ik iets vaker in Turkije kom als jij.

@ De Frans

In een normale rechtsstaat had Geert Wilders nooit een partij kunnen oprichten. Want zijn uitspraken zijn wel normaal wil je zeggen.

sjonnie en anita | 11-06-11 | 13:36
U hoeft niet te wachten op Turkije hoor.
U mag nu al vertrekken.
Uw nick zegt meer dan genoeg.
Opel Kadett in de verkoop?

@flipvandefluitketel | 11-06-11 | 13:37 | Misbruik melden
Mijn nick is slechts een nick, vond het wel lollig!
Daarnaast ben ik Contro La Religione, bent u de grote BBQ bij HareMajesteit dr paleis toevallig vergeten? Dat hoop ik toch niet, zou me zwaar teleurstellen

Life is life

Je hoeft mij niet te vertellen dat je een turk bent dat wist ik al, ga lekker met je familie emigreren naar die fijne staat, maar dat doe je niet turkije een beetje lopen verheerlijken en hier geld vangen.
En voor de goede orde ik ben nog nooit in turkije geweest en zal er ook nooit komen.
En wat je vertelt over om turkije niet toe te laten en Bulgarije wel, het is allebij niks maar als ik moest kiezen werd het bulgarije.
Maar ik zeg Nederland heel snel uit de EU en sluit je maar gerust aan bij landen die het prima vinden, komt de rest van je familie hier in ieder geval niet. godzijdank

@ flipvandefluitketel | 11-06-11 | 13:04: Zijn ongewenste bemoeienissen flip..die Turk moet zich gewoon lekker bezig gaan houden met zijn eigen bananen land. Wij regelen het wel in ons eigen land...en is dat met de PVV..dan is dat met de PVV.

sjonnie en anita | 11-06-11 | 13:43
* vervloekt de nieuwe huisstijl van SN.*
Ik had u niet herkend, met uw nieuwe coupe soleil, excuses!
* neemt woorden terug.*
Maar had u uw Opel Kadett al verkocht?

@Life is life | 11-06-11 | 13:37 | Misbruik melden
U bent werkelijk waar niet zo snugger he?
De EU is een ramp, een regelrechte ramp, het zou beperkt moeten blijven tot de Benelux en een enkele andere staat, met een handelsverbond met overige staten, dit is een geldslurpend systeem die Nederland zal ruineren.
Kijk verder dan uw neus lang is.
Overigens heb ik nog altijd liever die dronken kut-oostblokkers, die wel werken, dan die walgelijke Islamietjes.

Dirty-Harry44 | 11-06-11 | 13:46
Misschien wil de president van een bananenland de bananenrepubliek der Nederlanden misschien een tip geven.
En dat het ongewenste bemoeienissen zijn, dat is het 90% van het geval.
Net als dat Geert ongewenst zich met de Grieken ging bemoeien en ze de Drachme ging teruggeven. Maar toen vond jij dit wel oke!

@flipvandefluitketel | 11-06-11 | 13:46
*neemt excuses aan*
Beste flip, die is al lang verkocht, ik handel momenteel in radio's, stereo's, suiker en vrouwen.

sjonnie en anita | 11-06-11 | 13:48
U heeft toch wel een gleuf in de Kaaiman-eilanden?
Schijnt belastingtechnisch aftrekbaar te zijn.

De Turkse premier Erdogan maakt zich zorgen over de gedoogsteun van de PVV en ''radicalisering'' van het Nederlandse politieke bestel.
..........................................................
Ik ook.
Ik zou alleen de aanhalingstekens van het woord 'radicalisering' uit de citaat willen verwijderen.

@flipsel
Als u de wil naar een gleuf in de Kaaiman-eilanden heeft, dan heb ik de gleuf!
Ik heb ook een drugsaapje zoals in the Hangover 2, maar die hou ik zelf hihihi.

Bemoei je lekker met je eigen onfrisse zaken, Erdogan. Antisemitische Oetlul.

flipvandefluitketel | 11-06-11 | 13:29 |
Dat lijkt mij/ons nogal duidelijk. :o))

@ Sjonnie en Anita en Gekke Gerrit

Ten eerste wil ik zeggen dat het erg jammer is dat jullie je verlagen tot z'n laag niveau, ten tweede ik en mijn familie we werken gewoon. In tegenstelling tot onze autochtone buren die lekker in de bijstand zitten en zwart bij verdienen maar die bestaan natuurlijk niet in jullie ogen.

Ten tweede ik zit mijn land niet te verheerlijken, ik vertel alleen de waarheid en wijs erop dat jullie verkeerd geïnformeerd zijn. Want voor de rest heb ik niks tegen Nederland of Nederlanders ik vind het een fijn land om hier te wonen. Het is alleen jammer dat er een paar malloten zoals jullie hier rondlopen. Want ik weet zeker dat jullie als je tegen over een buitenlander staan niet zo durven te praten lachen in hun gezicht en steken in de rug?

TiSNiX | 11-06-11 | 13:57 |
U bent nooit alleen zie ik.
Schizofrenie is te behelpen tegenwoordig.

Erdogan + 1..What can you say..De man heeft gelijk! En natuurlijk vindt Wilders dat niet leuk waardoor hij weer direct gaat schelden. En dit soort randfiguren moeten ons vertegenwoordigen in den haag? Hoe diep kunnen we zakken.

Life is life | 11-06-11 | 13:59
Werken in een van je eigen winkeltjes waar het meeste zonder bonnetje verhandeld wordt?
Dat soort belasting betaal jij?

Life is life | 11-06-11 | 13:59
Een allochtoon tegen een ander:
Beeld is toch ook zelf een beetje bepaald door onze mede-allochtonen?
Ik heb mijn hele leven, gewerkt.
Zelfs toen ik nog studeerde.
Net als mijn ouders, en waarschijnlijk uw ouders en u, werk ik hard en zorg ik dat ik ver van problemen weg blijf.
Probleem is dat wij nog steeds hier te gast zijn, ook al zijn wij langer gebleven dan het de bedoeling is geweest. Zowel van Nederland als van onze ouders.
Dat ik mij helemaa gesetteld heb in Nederland, met een Nederlandse vrouw en een gezin heb gesticht is geheel mijn keus geweest.
Ik had ook kunnen kiezen om naar mijn geboorteland terug te gaan, dat heb ik niet gedaan.
Daarom wil ik altijd een gerespecteerd gesprekspartner zijn tegen de oorspronkelijke bewoners en zal ik altijd zorgen dat ik een welkome gast blijf.

@Life is life | 11-06-11 | 13:59 | Misbruik melden
Ik vermijdt over het algemeen liever muzelmannetjes, aangezien de geschiedenis mij wel heeft geleerd dat dat het slimste is.
Hier ga ik liever niet verder op in maar uw nekharen zouden er van overeind gaan staan.
-
Daarnaast ben ik absoluut niet bang de confrontatie aan te gaan met ze, of met u, aangezien jullie zo nationalistisch als de pest zijn, en vaak ook zijn geïndoctrineerd door de Islam, maakt de confrontatie erg gemakkelijk.
Tuurlijk zijn er ook autochtone nietsnutten, maar relatief gezien zijn er veel meer nietsnutten en uitvreters onder de allochtonen.
Dat vind ik niet kunnen, want geld slurpen in je eigen land is een ding, maar naar een ander land emigreren om hier vervolgens geld te gaan slurpen, daar walg ik van.
Het zal best dat u een hardwerkend persoon bent, maar er zijn er teveel die het voor de goedwillende allochtoon verpesten.

Het is zoals Wilders zegt:
''Erdogan is een gevaarlijke islamist van het ergste soort. Als hij de verkiezingen wint, neemt Turkije definitief afscheid van Europa. Wat ons betreft komen ze sowieso nooit bij de EU, maar met hem worden normale relaties ook gecompliceerder. Een gevaarlijke man dus die zelf een islamitische radicaal is.''

Nuff said.

@ flipvandefluitketel | 11-06-11 | 13:47: Dat zijn toch echt 2 verschillende zaken flip. Wij moeten voor een deel opdraaien voor de shit van Griekenland en derhalve dus gerechtigde inspraak in het reilen en zeilen van dat land.

Ik moet er niet aan denken dat de EU Turkije toelaat, want de Turken zijn inderdaad niet te vertrouwen.

@Bolt1Wolt | 11-06-11 | 14:03 | Misbruik melden
Och och, onze antisemiet komt weer even blaten.
MeneerT, gaat terug naar uw schaap.

TiSNiX | 11-06-11 | 13:57 |
Ah, gelukkig weer gewoon TISNIX.

Dus karabulut is het niet eens met Erdogan? Waarom liep haar partijleider laatst dan weg uit de plenaire zaal toen die blaaskaak het weer nodig vond om mensen te moeten beledigen? Was ze het daar ook niet mee eens? Waarschijnlijk is ze zelf meer van de militaristisch ingestelde CHP (partij in Turkije). Hou je met de nl'se politiek bezig muts.

Life is life | 11-06-11 | 13:37 | Misbruik melden
"In een normale rechtsstaat had Geert Wilders nooit een partij kunnen oprichten. Want zijn uitspraken zijn wel normaal wil je zeggen."

Wat klopt hier niet?

Waarom wil je in Nederland wonen joh? Hou je niet van je vrijheid?
Nou ga buiten spelen en laat de grote mensen met rust.

Dirty-Harry44 | 11-06-11 | 14:05
En dat doen wij door een Drachme van 1,20 meter naar de ambassade van de Grieken te brengen?
Ik vind dat de Grieken hun deel van Cyprus maar aan Turkije moeten verkopen.
Tegen een klein 100 miljard ofzo.
Anders verkopen wij hier gewoon alle griekse restaurants aan de Turken.
Gaan de Turken nog harder werken en de Grieken kunnen naar hun land om daar de mouwen op te rollen.
Case solved.
* zie economie is niet zo ingewikkeld als ze ons willen doen geloven.*

@ Bolt1Wolt | 11-06-11 | 14:03 |: Rot dan lekker naar Turkije joh kut...

Snotneus | 11-06-11 | 14:08
Wil jij je mond houden als grote mensen praten, snotneus.
Volgens mij heeft Lifeislife het toch verduidelijkt op Life is life | 11-06-11 | 13:59
Of mogen buitenlanders geen eigen mening hebben?

@ flipvandefluitketel | 11-06-11 | 14:09: Kom op flip..beetje jennen moeten ze maar tegen kunnen

@flipvandefluitketel | 11-06-11 | 14:11 | Misbruik melden
Buitenlanders mogen een mening hebben, maar een nationalistische en geïndoctrineerde ''mening'' is niet bepaald serieus te noemen, vandaar mijn sympathie met Snotneus. :)

flipvandefluitketel

De originele bewoners van canarische eilanden waren blond en hadden blauwe ogen, spanjaarden en italianen zijn aftreksels van moren en ander spul. dus als je zegt heb je een blonde spanjaard gezien moet ik zeggen dat het meeste is weg gefokt. Wees er maar trots op linkse prutser.

Flipvandefluitketel

Dat hangt af van wat je als een normale rechtstaat ziet of je een eigen mening mag hebben sukkel.

Ga jij ook maar naar buiten.

Dirty-Harry44 | 11-06-11 | 14:12
Maar als Geert gejent wordt, dan is de aarde te klein.
2 maten, vrind, 2 maten.

'en haal dan alsjeblieft al je achterlijke landgenoten hier vandaan.'
Dirty-Harry44 | 11-06-11 | 12:58 |

Zo, en om die reden heb ik even op het NSB knopje naast je naam gedrukt. Het interesseert me verder geen ruk of er iets meegedaan wordt, maar het moest nu even. Dus, om het hier en het nu van jou reactie zeg ik NU tegen jou persoon (kan strakjes weer anders zijn hoor, als je weer rationeel en liev kan zijn): Discriminerend en generaliserend stuk mormel dat je d'r bent.

@ flipvandefluitketel | 11-06-11 | 14:14: Vergelijkingen naar nazi praktijken trekken is van een andere orde flip.

Gekke Gerrit | 11-06-11 | 14:14
Kerel, je mag mij voor alles uitmaken.
Allochtoon,buitenlander, Spanjaard, Gastarbeider, of zelfs klootzak.
maar je gaat mij niet uitmaken voor Linkse prutser.
Want als er iemand absoluut niet links is, en al helemaal geen prutser, dan is het uwer flip wel.
U heeft naar alle waarschijnlijkheid nooit tegengas gehad van een buut'nlander. Of u bent er nooit een tegengekomen.
Dus ga even een schultenbrau achterover slaan en ga je tokkiekinderen even een tatoeage kado geven!

@ F-funf | 11-06-11 | 14:15: Thanks...ieder zijn mening he.

@sjonnie en Annie

Ik ken u niet maar zie dat u uw blonde leider goed als voorbeeld neemt door ook maar direct te gaan schelden als je het ergens niet mee eens bent..Hulde! Als je mij wil bekritiseren kom dan met argumenten ipv gescheld. Dat is zo kinderachtig vindt u niet?

Dirty-Harry44 | 11-06-11 | 14:16
Daar had ik het niet eens over.
Ik heb het over de kritiek die Geert krijgt en dat ie dan maar weer roept dat een krant( of een tv-zender) maar gekort moet worden.

Vergelijkingen met Nazi's vind ik sowieso onder de gordel.Nazi's kunnen zich niet meer verdedigen, die zijn zo goed als deaud!

Snotneus | 11-06-11 | 14:14
Wat, had je vader en moeder geen argumenten meer?
Of ben je dat nog aan het vragen?

sjonnie en anita | 11-06-11 | 14:14
Ach, iedereen maakt wel eens fouten.
Zo ook uw keus voor snotneus.

@Bolt1Wolt | 11-06-11 | 14:18 | Misbruik melden
Het beestje bij de naam noemen is iets anders dan Schelden, mijn beste jodenhatertje.
Ik heb geen argumenten nodig daarvoor, die heeft u zelf al vaak zat gegeven.
Daarnaast is die grote blonde leider een grote eikel, maar is die grote blonde leider toevallig wel de enige oplossing tegen alle schijt-haatbaartjes die hier de boel verzieken.
Maar wat maakt het uit, Europa is al verdoemd.

@ f-funf

Hulde f...voor het indrukken van de NSB knop. Zouden er meer moeten doen bij discriminerende reaguurders. Dan wordt het vanzelf minder.

@flipvandefluitketel | 11-06-11 | 14:22 | Misbruik melden
Da was un goeie keus!
*met borden en stoelen begint te smijten*
grrrr

wederom heeft hij gelijk....

Life is life

Ik ben niet zo negatiev om te weten dat er genoeg Nederlanders lamstralen zijn, maar loop maar even door Rotterdam en je weet wat ik bedoel maar dat kun je of wil je niet zien kerels met een petje op en een jurk, nou daar gaan we het wel mee redden hoor. Ik heb Iraanse, marokaanse en ook turkse collega's gehad niks mis mee zijn leuke mensen.
Maar er zijn er teveel die hier uit de ruif vreten en lekker langs de zijlijn blijven staan en dan lamstraal erdogan zeggen in duitsland dat zij dat vooral moeten blijven doen, zou je in Turkije moeten doen dan is het klaaar met je ben je aan de zwijnen overgeleverd. Want daar krijgje niks nada noppes. Dus ik zeg als allochtonen het hier niet naar de zin hebben heel gauw naar je woestijn gaan.

@Bolt1Wolt | 11-06-11 | 14:24 | Misbruik melden
Bedoelt u die discriminerende reaguurders die alles op de Joden afschuiven? Dat zijn namelijk zoooo'n slechte mensen he!
Nogmaals, uw schaap roept u, go get him!

Gekke Gerrit | 11-06-11 | 14:26
Zeg, rechtse lutser. U had moeten opletten op school, in plaats van plakplaatjes verzamelen.
Dan had u geweten dat negatiev met een F geschreven wordt, klaaar met 2 Aa's en dat komma's in zinnen u beter verstaanbaar maken.

flipvandefluitketel | 11-06-11 | 14:28
Toevoeging op tirade tegen Gerrit:
En dat niet alle allochtonen uit de zandbak komen.
Je hebt ook westerse Allochtonen.

@ flipvandefluitketel | 11-06-11 | 14:19 |: Staat voor de rest los van het feit dat die turk zich met zijn eigen bananenland moet bemoeien.

@sjonnie

O jij bent er ook zo een die zijn eigen waarheid weet te creëren ingegeven door je grote blonde leider. En dat kritische tov van uw leider hoeft u voor mij niet te uiten hoor. Ik ken jullie scheinheilige maar al te goed. Daar trap ik niet in.

flipvandefluitketel | 11-06-11 | 14:22

Waarom maakt Sjonnie (of Anita ?) een fout om voor iets te kiezen.
Ik zie dat niet als een fout. Ik zie dat meer als een vrijheid . Ik ben blij dat we dit in Nederland hebben. Maar dat schijn jij niet te snappen.

Ik check in later, ik ga nu buiten spelen. :)

@flipsel
rustig maar hoor flipsie, wat Gerrit bedoelt is dat er veel zandbakmannetjes zijn die uitvreten maar wel klagen en dat die terug moeten naar de zandbak.
En daarin geef ik hem groot gelijk!
U daarintegen bent een westerse allochtoon die werkt voor zijn centjes, daar is absoluut niks mis mee en daarom begrijp ik uw tirade tegen Gerrit niet helemaal.
Als u hem aan het huilen maakt dan ga ik toch een foei roepen!

Dirty-Harry44 | 11-06-11 | 14:32
U kunt uw straatje inderdaad goed vegen achter u.
Chapeau!
*DH44 maar wat te drinken aanbiedt, omdat het zaterdag is.
http://3.bp.blogspot.com/_US2uPnRLukI/TBE8VGO7PHI/AAAAAAAAAYw/9AkARaYbhf...

Haha Geert Wilders weer met zijn pluimvee achterban..

@ flipvandefluitketel | 11-06-11 | 14:34: Thanks for the drinks...veeg niks schoon vriend...alleen is jouw verhaal niet relevant voor dit topic...ik geef je geen ongelijk hoor...ook niet helemaal gelijk.....sante

@antisemiet Bolt1Wolt
U kent mij niet en ik ben geen voorstander van de PVV.
Als u niet zo selectief zou lezen, zou u zien dat ik zeg dat het de enige oplossing is, ik heb echt een serieus probleem met al die smerige uitvretende inteelt nietsnutten die hier voor jan doedel rondlopen en niks doen dan meisjes uitsissen, oude vrouwtjes beroven en uitkierieng/subsidiecentjes slurpen.
Tuurlijk zijn er goede mensen tussen, maar de groep slechte is zodanig groot dat dat oplossingen nodig heeft.
U denkt toch niet dat Gekke geert zoveel aanhang had gehad als er geen onvrede over die ''medelanders'' was?!
Nu ga ik niet verder meer op u in aangezien u toch niet van mening bent te veranderen en alleen maar alles bazelt over de grote blonde leider en hoe slecht de PVV is.

@ sjonnie

Waarom kom je steeds opzetten met joden oen. Punt 1 ik heb niets tegen joden en heb in dit topic geen aanleiding daartoe gegeven. Punt 2 het gaat hier totaal ergens anders over. Ik moet eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd steeds meer aversie begin te krijgen voor de zionistische regering in Israël. Dat is totaal wat ander dan maar lukraak te roepen dat ik een jodenhater zou zijn. Met de individuele, geen kolonist of soldaat zijnde jood heb ik geen problemen whatsoever!

sjonnie en anita

Er zijn zowel westerse als niet westerse allochtonen die het hier prima doen en gewoon meedoen met de maatschappij en daar hebben wij het ook niet over, maar het schijnt toch niet door te komen.
Maar het duurt niet zolang meer voordat de EU uitelkaar gaat vallen.
Gezien de enorme schuldenlast die verschillende landen hebben en de grote migratie stromen die op gang komen het was al vee,l maar wordt vele malen groter niet alleen uit het oostblok maar ook uit tunesie en noem die fijne landen maar op.
Het gaat zich dus vanzelf wel een keer wreken, het is een kwestie van tijd.
Maar wordt er niet blij van.

Als u hem aan het huilen maakt dan ga ik toch een foei roepen!

sjonnie en anita | 11-06-11 | 14:33

AH! u bent een PVDA-er? Die roepen de hele dag Foei!
-
Snotneus | 11-06-11 | 14:33
Toedels!
Doe je voorzichtig op je driewieler?
* zo bezorgd is over kleine kinderen in het verkeer.*

@eye | 11-06-11 | 12:52
Uhm, zeg je dat ook even tegen Wilders mbt al zijn uitlatingen over Turkije?

oen
Bolt1Wolt | 11-06-11 | 14:40
Gelijk weer dat schelden he lutser.

Gekke Gerrit | 11-06-11 | 14:45
Oke, Ierland is sinds vandaag dus een oostblokland of een Zuid-Europees land? Die had toch ook zijn handje hoog gehouden?
* checkt of diploma's niet bij InHolland vandaan komen. Nope!*

@Gekke Gerrit
Precies, de EU zit momenteel in een soort spiraal waar het niet meer uit zal komen, de negatieve dingen groeien exponentieel, en de positieve factoren vallen weg.
@flipsie
Hoe durft u mij zo te beledigen!
Als u me nu ook Moslim gaat noemen dan maak ik Spaans gehakt van u!
grrr
(alles vriendschappelijk opvatten hoor flips, ik vind u een leuk persoon)

flipvandefluitketel

Lekker belangrijk je weet toch wat ik bedoel en dat ik slordig typ heeft niks met mijn Nederlands te maken.
Fijne bijdehand.

@Dirty-Harry44 | 11-06-11 | 14:46
Ik ga niet eens meer op hem in, zoals ik al had gezegt.
Het feit dat hij begint te schelden is echt zo komisch, teken van frustratie, als je het mij vraagt.

@sjonnie

U kent mij ook niet. Ik heb zelf ook last van de zaken die jij noemt, ware het niet dat ik de zaken in proportie zie en zie dat uw blonde leider de zaken overdrijft voor politiek gewin. Ik kan me voorstellen dat het voor sommigen lastig is om alles in de juiste verhouding te zien. Laten we erop houden dat we dezelfde diagnose vaststellen maar ik voor een constructieve aanpak kies ipv de agressieve haatdragende methode van de PVV'ers. Verder ga ik niet met u discussiëren.

flipvandefluitketel

Leer eens goed lezen, spaanse stieren kloten vreter.

@ F-funf | 11-06-11 | 14:15: Ben jij trouwens wel eens gediscrimineerd door een Turk in je eigen land?
Niet?...

Gekke Gerrit | 11-06-11 | 14:51
Zie plempsel van sjonnie en anita | 11-06-11 | 14:50
en kom maar terug als je je gedragen kan.
Tokkie autochtoon!

Gekke Gerrit | 11-06-11 | 14:51
Ik eis excuses voor het beledigen van uwer flip.

@Bolt1Wolt | 11-06-11 | 14:51 | Misbruik melden
U prefereert de knuffelaanpak van links boven de harde maatregelen van rechts?
Het is misschien lichtelijk radicaal maar beter dan alles in de doofpot stoppen.
Maargoed, meningen verschillen en hier zullen eeuwig discussies over zijn.
Ik hou er nu ook verder over op:)

De gemiddelde PVV stemmer (type Sjonnie en Anita met een nogal beneden-gemiddeld IQ) vermaakt zich weer prima met deze uitlating van een buitenlander. Wilders mag zich kennelijk bemoeien met alles wat er in het buitenland gebeurt, terwijl anderen daar dan vervolgens natuurlijk niks van mogen zeggen. Wilders heeft immers het alleenrecht op een mening, toch? Kuddedieren.

Alec Tricity | 11-06-11 | 14:55
Zeg, zit jij onze PVV-stemmerTs te beledigen?
Handen af van onze tokkies!
Elk land krijgt de tokkies die ze verdienen, dus weet niet waar jij vandaan komt maar ik zou me rustig houden.

De gemiddelde PVV stemmer (type Sjonnie en Anita met een nogal beneden-gemiddeld IQ)
Alec Tricity | 11-06-11 | 14:55
Drukken op de NSB knop fun-f....generalisering en discriminatie!!!

Dirty-Harry44 | 11-06-11 | 14:58
Moet je wel bluf zeggen!

BLUFFFFFFFFFFFFF

Alec Tricity newuser | 11-06-11 | 14:55 |

Kip Wilders is gewoon een zielig mannetje! Grote bek tegen iedereen.
En als iemand wat terug zegt, dan kruipt hij snel onder zijn bed!

@ koudglaswater | 11-06-11 | 15:06: Zo, die zit.

dan kruipt hij snel onder zijn bed!

koudglaswater | 11-06-11 | 15:06

Kon dat maar. Helaas is dat voor hem niet mogelijk, want hij wordt bedreigt door jouw vriendjes.
* voor vrijheid van meningsuiting strijdt*

Geweldig dat er hier een beeld over mij wordt gevormd zonder dat iemand me kent.
Ik ben niet de gemiddelde PVV tokkie, misschien een idee om eerst mijn plempsels te lezen voordat u een beeld over mij projecteert.
Echt waar, ik zit hier zowat te lachen op het moment, Alec Tricity, poging tot slim doen overkomen: mislukt.

flipvandefluitketel

Ja als je gaat vallen over een paar typ foutjes en daar een punt mee wil scoren, ga ik geen lieve woordjes zeggen. En zoals vele van jullie denken dat PVV stemmers slechte mensen zijn vind ik dat prima.
En als jij mij als tokkie ziet is dat ook goed, maar ik zeg wel wat ik vind, net zoals jij dat doet.
En trouwens mijn broer heeft een spaanse vrouw? en die werkt ook voor zijn centen.
Net zoals ik dat doe en ik vind het gewoonweg schandalig hoe het er in Nederland aan toe gaat, iedereen komt maar binnen en vreet mee uit de staats ruif.
Maar ik hoop voor jou dat je in de toekomst niet ziek wordt en in de WIA komt dan ben je aan de beurt. (geldt ook voor anderen mensen)
Er is voor ons (eens) zo mooie sociale stelsel gewoonweg geen geld meer, maar ook dat komt tot een eind.
Maar volgens de linkse kant komt het allemaal wel weer goed? NOT

@ flipvandefluitketel | 11-06-11 | 15:00: Ik zie hem weer lopen met dat drachme biljet...ik kom niet meer bij man.

''Maar in de politiek sta ik lijnrecht tegenover radicalisering. De juiste weg is de middenweg. Van radicalisme komt ellende voor de mensen en het land. Zoals u weet zit onze partij in het midden van de politiek. Wij zitten niet links niet rechts. We staan ver weg van uitersten. We staan ver weg van radicalen. We werken alleen met degenen die dicht bij iedereen staan.''
----------------------------------

Een prachtig voorbeeld van takiyya. De Turk Erdogan is een imperialistische islamiet van het leipste soort. Zijn doel is de islamisering van Europa met de onderwerping van alle niet-moslims zo nodig met dodelijk geweld zoals het in de koran beschreven staat.

Nederland moet uit de EU stappen, haar soevereiniteit weer in ere herstellen en een begin maken met het vervolgen en bestraffen van de landverraders van de laatste decennia.

Aan alle NIET WESTERSE ALLOCHTOON AANBIDDERS....
IK ben een PVV stemmer en daar ben ik trots op..
de pro en contra argumenten hier hebben een overwegend miserabele tokkie inhoud en de hele discussie loopt zowat vast doordat iedereen zijn zin en zijn gelijk wil krijgen zo niet wordt er gescholden..EEN TYPISCH nederlandse eigenschap,die ook door de verkapte nieuwe nederlanders wordt over genomen..PROBEREN een mening door bronnen te bewijzen,of met vaststaande feiten te komen...gaat niet ,daar hebben de meeste te weinig algemene ontwikkeling voor...door mensen die zich gedragen zoals velen hier ,gaat Nederland naar de haaien.

Gekke Gerrit | 11-06-11 | 15:10 |
Wie schold wie uit voor linkse prutser?
Zo,jouw broer HEEFT een Spaanse vrouw?
Wist niet dat vrouwen eigendommen waren.
Waarom heeft jouw broer een Spaanse vrouw en jij geen Spaanse schoonzus?
Toch stiekem aan het discrimineren? of toch een racist?
Los van het feit dat je voor de PVV bent, hoor. Want als ik mocht stemmen had ik daar naar alle waarschijnlijkheid ook op gestemd.

flipvandefluitketel

Wat mij opvalt is dat jullie het nooit met ons eens zijn, niet dat het moet. Maar een oplossing voor probleem hebben jullie ook niet. Wees eens constructief schrijf ik het nu goed trouwens, en geef eens aan hoe de problemen die hier in Nederland zijn, opgelost moeten worden.

Levensgeluk
De Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling heeft van 34 aangesloten landen op een rijtje gezet hoe ze scoren op elf gebieden die bijdragen aan het levensgeluk. Het gaat onder meer om wonen, werken, veiligheid, opleiding en gezondheid. Nederland doet het daarbij niet slecht; op de meeste gebieden staan we in de top tien.

Weinig werken
Veel Nederlanders hebben werk, maar we werken relatief weinig (1378 uur per jaar, het minste van alle onderzochte landen) en we leven lang (80,2 jaar, een jaar langer dan het OESO-gemiddelde).

Beter
Ik ben gelukkig en tevreden, zegt dan ook 91% van de Nederlanders volgens de OESO-gegevens. Maar het kan natuurlijk altijd beter. De OESO heeft daarvoor een interactieve index gemaakt, waarmee je aan de hand van je eigen prioriteiten kunt zien in welk land je het beste kunt wonen.

Hoogste en laagste
Canada, Australië, Nieuw Zeeland en Zweden gooien daarbij de hoogste ogen. Het slechtste scoort Turkije. De index geeft in vrijwel alle standen aan dat dit land op de laatste plaats staat.

Eerst je eigen "huisje"schoonmaken premier.

Maar ik hoop voor jou dat je in de toekomst niet ziek wordt en in de WIA komt dan ben je aan de beurt. (geldt ook voor anderen mensen
Gekke Gerrit | 11-06-11 | 15:10
Ik heb via mijn werkgever een verzekering voor het geval ik in de WIA kom.
Helemaal betaald door mijn werkgever.
Kwestie van onderhandelen bij sollicitaties.

@Elisa newuser | 11-06-11 | 15:13
Grappig dat dit nou juist uit jouw mond moet komen. Sowieso uit de mond van een PVV stemmer. Want als er 1 partijleider is die om zich heen scheldt en vervolgens zelf geen commentaar wil horen is het Wilders wel.

Gekke Gerrit | 11-06-11 | 15:16
Simpel: Nederland had sowieso geen dubbele paspoorten gratis moeten weggeven.
Medemogelijk gemaakt door de PVDA, zodat ze de stemmers bij zich hielden.
Lastposten( bontkraagjes) gewoon keihard neerslaan.
Zoals Spanje doet: eerst slaan dan pas vragen stellen.
Zo los je de problemen op. Niet zoals de "linkse"regeringsleiders hebben gedaan.
Ik heb zelf een gruwelijke hekel aan "pappen en nathouden" en aan "mantel der liefde".
Helpen oke, maar waarom zou je iemand te eten geven en niet helpen om te zaaien en te oogsten. Daar help je ze meer mee.
*flip out*

Elisa newuser | 11-06-11 | 15:13 | Misbruik melden

Schat als je gewoon een (grote) beurt wil, moet je dat gewoon zeggen!

ik wacht op je..;)

Ben het zowaar eens met een SP-politicus...
Erdogan is inderdaad een radicale islamist die de erfenis van Kemal Atatürk te grabbel gooit. Met deze idioot aan het roer gaat Turkije weer honderd jaar terug in de tijd.
Vraag eens aan de Joden, christenen of Koerden hoe het leven is onder Erdogan...

Wat mij opvalt is dat jullie het nooit met ons eens zijn
Gekke Gerrit | 11-06-11 | 15:16
Wie is Jullie en wie is ons?
Want volgens mij ben ik absoluut geen jullie. Ik ben geen marokkaan en geen staatsruifvreter.

koudglaswater | 11-06-11 | 15:21
Dealertje in da house?

flipvandefluitketel

Ja hoor wat jij wilt, ik ben een racist en een facist wat jij wilt joh,
En veel plezier nog vandaag ga maar lekker tapatjes eten, of misschien toch maar een prakkie.
En ik zie een vrouw niet als eigendom dat zijn jouw woorden spaanse MOOR.

Gekke Gerrit | 11-06-11 | 15:23
Toch weer schelden?!

@ flipvandefluitketel | 11-06-11 | 15:22: Zie je wel dat je een linkse prutser bent...eerst out zeggen en dan toch doorgaan.

* flip flesje sangria aanreikt*
;-)

@sjonnie en anita newuser | 11-06-11 | 15:10
Roepen dat de EU een regelrechte ramp is komt nou niet echt intelligent over. Iedere econoom zal bevestigen dat een exportland als Nederland enorm veel van haar welvaart te danken heeft aan deelname aan de EU. Maar ja, de grote blonde leider is dan ook geen econoom. Sterker nog, Wilders heeft niet eens gestudeerd. Mavo, havo en een paar deelcertificaten Rechten is alles wat hij heeft weten te bereiken. Het is beter dat hij de economische discussies overlaat aan de intelligente mensen die daar verstand van hebben. Hij staat anders steeds zo voor lul.

@Dirty-Harry44 | 11-06-11 | 15:26
Dat is niet links hoor. Dat is Wilders techniek. Het is hetzelfde als eerst zeggen dat de AOW op 65 blijft (een breekpunt), en vervolgens het kabinet gedogen om de leeftijd te verhogen naar 67.

flipvandefluitketel | 11-06-11 | 15:22 |

Nee.. Heb gewoon inlevingsvermogen.. haha

flipvandefluitketel

Ga anders lekker naar pamplona voor de stieren uitlopen, of gooi anders even een geitje uit de kerktoren, jullie staan niet zo ver van de woestijn cultuur af hoor.
heb er nog wel een paar, maar dat wordt dan pas vanavond want ik ga naar mijn broer en zijn bezit.
Ondanks alles een fijn weekend met je gezin.

@ Alec Tricity | 11-06-11 | 15:29: De welvaart was er al ruim voor de EU. Zoveel beter af met /sinds de EU zijn we ook niet....eerder achteruit..nu zeker met Griekenland en al die overige paupers...

@ Alec Tricity | 11-06-11 | 15:31: Dan volg je zeker nog niet zo heel lang de NL-se politiek...die techniek wordt al decennia lang gebruikt...voor dat Wilders er zat al...lutser

@Alec Tricity
Wilders scheld niet hij doet gepaste harde uitspraken..
@koudglaswater
Ik zou je niet willen ,want je bent met shit behangen...
Bovendien ik sta dan wel "teboek" als Elisa newuser ,maar met een ander als dit account ben en was ik er altijd al!

Alec Tricity

Wat doe jij voor de kost, als ik jou zo hoor heb jij er wel verstand van.
of laat jij je leiden door economen die zeggen dat het goed voor ons is.

Alec Tricity | 11-06-11 | 15:29

Nee, jij bent snugger wil je zeggen, HAHAHA. Onvoorstelbaar, zeg, proleten toch...

@Dirty-Harry44 | 11-06-11 | 14:51 |
-
Neen. Maar dan nog heb ik genoeg zelf beheersing en ben ik voldoende rationeel om Özgin de straatterrorist van Turkse komaf die zou verklaren mijn dochter wel eens te willen verkrachten, mij een ongelovige hond en een kanker kaaskop zou noemen echt volledig los te koppelen van Ümut, die aardige, bescheiden, slimme, hardwerkende, moderne oud klasgenoot van Turkse komaf die inmiddels klaar is met zijn HBO, WO of MBO-opleiding en op het punt staat naar de KvK te gaan om zijn nieuwbakken bedrijfje in te schrijven of inmiddels al 3 jaar een van de meest gewaardeerde werknemers is bij lasbedrijf 'Janssen en Zonen'.
-
In die loskoppeling, dat onderscheid (iets dat vaak voortkomt uit laksheid hoor, het is veel makkelijker om gewoon je negatieve ervaring n.a.v. verschillende berichten en gevallen te projecten op de hele groep i.p.v. ook op zoek te gaan naar gevallen als Ümut en die te erkennen) schieten vaak heel veel mensen nog tekort. En dat vind ik kwalijk.

flipvandefluitketel | 11-06-11 | 15:17

Hog even over dat stukje wat je schreef, de meeste van de werkende kunnen dat dus niet afsluiten en die hebben dan mooi pech, lekker sociaal he'.
Dat is nou precies wat ik bedoel.

flipvandefluitketel | 11-06-11 | 14:00
Met ons bedoel ik de Spits reaguurders.
Wil je nog een voorbeeld van wat je mist? :o))))

@Gekke Gerrit | 11-06-11 | 15:47 |
Socialisme heeft zijn tijd gehad.

@ F-funf | 11-06-11 | 15:44 |: Als het bij die ene zou blijven zou ik je kunnen volgen....

@ F-funf | 11-06-11 | 15:44 |: Aanvullend, heb er jaren dagelijks tussen gezeten...kan me een wat ander oordeel veroorloven....

PVV-bashers altijd +1
PVV-stemmers altijd gemankeerd IQ

@Dirty-Harry44 | 11-06-11 | 16:31 |
-
Lijkt me nooit voldoende om een hele groep zo weg te zetten. Ik snap best dat je vertrouwen en geduld tot een vriespunt gezakt is, en een persoon uit 'die groep' al jouw terughoudendheid bij voorbaat kan verwachten. Maar dan nog verdient een Ümut jouw reactie en oordeel op die manier niet.

Kom ik thuis ligt er een boete van de justitie van 300 eurie op de tafel. Mijn dag kan niet meer stuk:)

En even voor de goede orde:

Hier in Amsterdam West loop ik regelmatig tegen kakkerlakken aan die ik graag achter mijn auto zou binden voor een stevig rondje integreren met ons Hollandsch asfalt.

Dat is echter niet werkbaar.

Zo is het ook met Wilders: hij is een volksmenner die de dommen uit onze maatschappij lokt met hol bombastisch getoeter over problemen die iedereen ziet en oplossingen die alleen in de kroeg werken - na héél véél bier. Ergo: wie op Wilders stemt heeft de verstandelijke vermogens van een hevig aangeschoten zatlap. Kan er niets anders van maken.

Gekke Gerrit | 11-06-11 | 15:32
HEHEHE! Bontkraagje in een dop.
Begint goed!
-
Dirty-Harry44 | 11-06-11 | 15:26
Ik deed gewoon een no_brain.

Total freak en rabiate jodenhater Erdogan. Dreigde vorig jaar nog alle armeniers uit Turkije te flikkeren als iemand het nog zou wagen over de Armeense genocide te beginnen... Alle Armeniers het land uit flikkeren.. en vervolgens denken ons even moreel de maat te kunnen nemen met zijn onsamenhangend gezever over islamofobie. Wat een clown.. Maar wel een gevaarlijke clown.

El Dorkan

@ F-funf | 11-06-11 | 16:43: Ach, de NL-ers an sich worden ook voor vanalles en nog wat uitgemaakt..gieren, kaaskoppen, grote bekken(kop em maar in) en ga zo maar ff door...als je als NL-er daar allemaal druk om moet gaan maken.....
Maar goed..ik snap je punt..niet dat ik het anders zou doen....

Erdogan heeft wel een punt.
Ik wil hem adviseren om zijn landgenoten terug te roepen.

@Life is Life, Geert vermoord niet bijv. de friezen of de limbo's, Erdogan slacht wel de koerden af...........
.
Ga anders maar lekker naar turkije terug als het je hier niet past........ pak ondertussen nog maar een pakje boter op je hoofd.

Erdogan.. whahahhaaa... Hoe is het met de Armeniërs?? Gaat het nog lekker met onderdrukken van Koerden?? En de bezetting van half Cyprus, wanneer houdt dat op???

Ach, dat hij zich geroepen voelt om uitspraken te doen of radicalisering in andere landen geeft de tendens in de wereld aan naar terugkeer naar oude waarden. In zijn land komt dat dan automatisch op het aantrekken van de islam naar de politiek neer. Hetzelfde zou het CDA en CU moeten doen in mederland, een terugkeer naar christelijke waarden met alleen 1 probleem, die bestaan niet meer, die zijn opgegaan in het ( oude) socialisme. Het zou voor de christenen dus kunnen redden zich tegen de islam te profileren om zich van het linkse juk, die toch echt de hun bijbels beloofde valse profetie en gesel is maar ze zien het niet, wat een diep inzicht van de Joden toenmaals, te bevrijden. Radicalisering? Nee, een terugkeer naar onze normen en waarden, meer is het niet, en hij weet dat als geen ander. Afgekeurd!!!

@kaya538 Erdogan - oneindig :)

@Donald Dick
+1

U reacties zijn een verademing om te lezen.

PVV is een lapdog voor VVD en CDA meer niet

Hulde aan Erdogan! Waar voor de rest iedereen wegkijkt als een fascist de macht probeert te grijpen trekt hij tenminste zijn mond open. Het is geruststellend dat iemand als hij, en ook obama waakt over universele waarden en bepaalde groepen mocht het hier ooit misgaan.

@Arische1OogLeider''Mayaan'' | 11-06-11 | 13:10 |
Jij bent dus te stom om dat te ontcijferen zwitsal lutser.

@Donald Dick | 11-06-11 | 16:50
Ik zou het zelf iets anders verwoord hebben, maar mbt je uitspraak over het electoraat van de PVV ben ik het inhoudelijk helemaal met je eens.

Bolt1Wolt | 11-06-11 | 19:13 |
De universele waarde van die haat ideologie kan ons gestolen worden.

Dat weet ik ook wel dat universele waarden als respect en vrede voor tokkies gestolen kan worden. Hence mijn opmerking dat het geruststellend is dat over dat soort zaken ook anderen waken.

Bolt1Wolt | 11-06-11 | 20:01

Het enige dat universeel is is de dood, de rest is onzin

Bolt1Wolt | 11-06-11 | 20:01 |
Het enige wat een gevaar is voor ONZE universele waarde is de islam.
Deze ideologie is levensgevaarlijk omdat het van relatief onschuldige mensen idioten maakt die niet meer helder kunnen nadenken en elke ander wezen op basis van vergelding uitroeien.
Het antwoord daarop zijn bewegingen als de PVV en Front national.
Wordt het geen tijd om je geit te gaan verwennen?

@Gekke Gerrit | 11-06-11 | 15:32 |Kan je jezelf niet verzuipen of zo? Ben je ineens een kenner van spanjaarden ? Neem een boot naar Texel en blijf daar. Je off topic persoonlijke aanvallen op anderen dan Nederlandse reaguurders is behoorlijk zielig aan het worden. Man get a life zielepoot.

Nu ff Ergodan, Hoewel hij in mijn ogen bijna net zo radicaal is als Wilders,heeft hij wel een paar wapenfeiten gerealiseerd

De Turkse economie werd voorheen vaak gekenmerkt door sterk fluctuerende en hoge inflatiecijfers. Tijdens zijn regering is de inflatie gedaald van 80% naar 4,2% in 2011. Daarmee is de inflatie afgezwakt naar de laagste stand sinds 1969. In 2005 werden zes nullen afgehaald van de Turkse lira na een revaluatie. De economie groeit jaarlijks gemiddeld 7,0%. Zo was in 2002 het BBP van Turkije $200 miljard en zes jaar later $798 miljard en is het inkomen per inwoner meer dan verdubbeld. De staatsschuldquote is gedaald van 74% naar 45%. De regering erfde een schuld van 23,5 miljard dollar aan het IMF, die is naar $ 5,4 miljard verminderd in 2011. En Nu Wilders............... HELEMAAL NIKS !!

Ik ben nooit blij geweest met dit gedoogkabinet, maar in Nederland heeft gewoon de democratie haar werk gedaan. En Wilders heeft gewoon geprofiteerd van fouten van het CDA en de PVDA. Het is allemaal gemakkelijk te beredeneren.

Er is weinig verandert in Nederland. Misschien zijn we per saldo iets rechtser geworden. Al hoewel hoe rechts is de PVV? Bovendien let Erdogan te veel op het geschreeuw van de PVV. Humberto Tan merkte gisteren al terecht op dat de PVV buiten het verwerpelijke populisme niet anders is dan een redelijk normale partij.

De opmerking van Erdogan is niet chique( interne aangelegenheden van een land) , maar bij de opmerking van Wilders zakt ook mijn broek af. Bijzonder beschamend om een parlementarier van een Westers land op dergelijke manier te horen schelden. Kan ook wel weer een beetje fatsoenlijker.

Typisch Nederlands ook weer. Grote bek en dwarsliggen, maar uiteindelijk maakt Europa zich totaal niet druk om ons.

Donald Dick | 11-06-11 | 16:37

Donald, ga je stacaravan eens stofzuigen, ouwe proleet, doe je ook nog eens wat nuttigs. Het blijft lullig als je vader de neef is van je moeder. Sterkte...

JOOP.nl is weer eens leeggelopen...

horus | 11-06-11 | 20:18

Begin je nou ook nog te hyperventileren, dhimmi-boy?

Inderdaad @ Insure, Europa maakt zich inderdaad niet druk over Nederland. We laten ons belachelijk maken door een witte pruik die ons weg zet als verongelijkte bange wezels voor de Islam ,en lijden ook nog eens aan een grenzeloze zelfoverschatting. Turkije is (nog) niet ons EU vriendje hoor. Van mij mag Ergodan die Wilders ( figuurlijk dan) een blauw oog slaan. Ik ben nooit bang voor islamieten geweest, en laat me dat ook niet door die lullo aanpraten

@kempenaer | 11-06-11 | 20:34 | Mafferd! Ik moest ff opzoeken wat een dhimmi is hoor! Ben niet bekend met rif-taal of zo.

horus | 11-06-11 | 20:41

Duidelijk voorbeeld van een realiteitsontkenner.

horus | 11-06-11 | 20:44

Begin eens met het doorbladeren van de koran, zou ik zeggen, dan ga je nog iets meemaken...

Insure | 11-06-11 | 20:20 |
Ik kan aan de opmerking van Wilders niets beschamend vinden. Lees maar even mee.
''Erdogan is een gevaarlijke islamist van het ergste soort. Wat ons betreft komen ze sowieso nooit bij de EU, maar met hem worden normale relaties ook gecompliceerder. Een gevaarlijke man dus die zelf een islamitische radicaal is.''

Toch een nette opmerking over die islamitische druiloor?

horus | 11-06-11 | 20:18

Nou leuk verhaal joh, ga er lekker wonen zou ik zeggen, misschien liggen er wel kansen voor je.
Prima dat het daar goed gaat, misschien komen ze wel naar onze kust vakantie vieren.
Maar nooit in de EU.

@kempenaer | 11-06-11 | 20:44 Realiteitontkenner? Dat jij niks van politiek snapt kan je mij niet aanrekenen. Ergodan zegt gewoon in politieke taal... Nederland hou je vuil gebekte witte poedel aan je lijn. Hij zeikt over mijn schoenen. ;-) (Hij zegt het beslist netter)

horus

En die witte poedel zegt Turkije er nooit bij en dat zeggen vele met mij.
Gelukkig heb jij wel verstand van politiek, vind Elatik ook van zich zelf.
Heb je ook oplossinggen net zoals flipfluitketel.

@Gekke Gerrit | 11-06-11 | 21:02 . Wonen? Echt niet!!. Heb niks met Turkije. Turkije zit trouwens de zomermaanden vol met Nederlandse Henk en Ingrids ( jah, die ja!)Die lekker goedkoop ALL inclusive vakantie vieren met veel ( ies graties)

Insure | 11-06-11 | 20:20
Waar heb je het eigenlijk over? Wilders heeft geen onvertogen woord gezegd. Hoezo 'beschamend'? Hoezo 'Kan ook wel weer een beetje fatsoenlijker'? Sterker nog, Wilders heeft volkomen gelijk. Net als die Sadet Karabulut trouwens.
Erdogan is een debiel die de heipalen in zijn eigen ogen niet ziet en kwekt over iets in andermans ogen dat er helemaal niet is. Laat die rukker beginnen met de erkenning van de genocide op de Armeniërs in 1915-1916 en erkenning van de republiek Cyprus. Daarna praten we over de andere misstanden in zijn land.

horus

Gelukkig heb jij het finacieel goed en kun je luxe vakantie's nemen, vele Henk en Ingrids moeten de eindjes aan elkaar knopen.
Geeft wel precie weer wat voor een typje jij bent een socialist voor je zelf.
Job gaat weg binnenkort niks voor jou.

deze man heeft en dubbele agenda en hij kan met recht bang zijn van
wilders omdat laatst genoemde door zijn leugens heen prikt!

Is het niet jammer dat de lege ruimte geen oren heeft erDOGan?

horus | 11-06-11 | 20:18 |
Wijsneus de Grieken hadden ook van die geweldige cijfers.
We weten nu wel beter.
De Turken en de grieken zijn uit hetzelfde -ik betaal lekker geen belasting-hout gesneden.
Het voordeel van de Grieken is dan weer dat ze niet zo'n achterlijke cultuur hebben.

"Premier Turkije bezorgd om Nederland".....das mooi....neem al die zogenaamde NL-Turken dan maar terug!

Gekke Gerrit | 11-06-11 | 21:14 @Nu kwets je me een beetje. Ik ben betrokken .... maar kritisch, De Henk en Ingrid voorbeeld ken ik uit de praktijk!!PVV stemmers die bol staan van anti-buitenlanders, moslims turken allemaal gespuis die allemaal al gisteren het land uit moesten( maar wel 3 weekjes Malmaris prikken omdat het spotgoedkoop is en de mensen zo aardig) Ik kan slecht tegen hypocrisie en islamophobia en mensen die sinds de kruistochten niks geleerd hebben. Nog stuitender vind ik de calimero kuikens hier zoals @ Leon41 die zegt dat Ergodan terecht bang van Wilders moet zijn . Wat een giller!! Turkije is nog steeds onze bondgenoot . En heeft tot nu toe een engelengeduld met de EU gehad. Turkije zou zich wel eens af kunnen keren van Europa en de NAVO. De Turken zouden dan kunnen kiezen voor een alternatieve Euraziatische unie met Rusland en de andere CIS-landen (voormalige Sovjet-Unie). Vergeet niet dat Turkse leger de 9 plaats op wereld heeft En de allergrootste is van Europa. Daar fuck je niet mee!! Tenzij de Wilders heet natuurlijk. Maar of dat slim is?

@TiSNiX | 11-06-11 | 21:58 Hou je een beetje aan de feiten aub. In Europa worden bv meer tv's van Turks fabricaat verkocht dan van Philips.Daarnaast heeft Turkije weinig last gehad van de financiële crisis. Door een streng fiscaal beleid is geen enkele Turkse bank in problemen gekomen en heeft de overheid banken geen leningen hoeven te geven. De Turkse aandelenmarkt groeide in 2009 met meer dan 95%, wereldwijd groeide alleen de aandelenmarkt van Argentinië sneller. Trouwens je betaald nu voor de vertraag tactiek van de Grieken In 1987 vroeg Turkije het EU-lidmaatschap aan. Deze aanvraag stuitte op een veto van Griekenland, sinds 1981 lid van de Unie. Pas in 1999 gaf Griekenland zijn verzet op. Zo kan je het ook bekijken ;-) Kostte een paar centen ;-)

horus

Waarom zou turkije zo graag bij de eu willen horen, om de dood eenvoudige reden dat zij daar beter van worden.
En dan heb ik het nog niet over de dubbele agenda van erdogan.
Laat turkije maar lekker met Rusland samenwerken doen wij het wel met een noord alliantie.
Ik hoop werkelijk dat turkije zich gaat afkeren van Europa.
En een groot leger zegt niks, kijk maar wat er met dat grote leger van saddam gebeurde.
Ik heb zelf nog nooit een voet gezet op turks grondgebied en zal dat ook nooit doen.
En de meeste PVV stemmers hebben problemen met van die radicalen moslims en opvreters die al 20 jaar of langer uit de ruif vreten, en dat maakt niet uit of dat marokanen, turken, antillianen zijn enz, ook structurele autochtonen opvreters die liever lui dan moe zijn dat gaat steken.
En nu steden die ook vol gaan lopen met oostblokkers, fijn hoor nou niet voor mij.
Als jij dat prima vind oke, ik niet.

Waar die man zich werkelijk druk om maakt is dat de acceptatie ten aanzien van de islam en het drammerige, opdringerige gedrag van moslims in Nederland steeds minder wordt.
Wat jarenlang als onuitgesproken ergernissen bestond is nu bespreekbaar en wordt ook daadwerkelijk uitgesproken. Dat bevalt moslinms kennelijk niet zo goed.
Het uitgangspunt moet zijn: als het je niet bevalt dan vertrek je maar.

horus

En trouwens hoeveel geld is de turkse staat kwijt aan sociale voorzieningen, en aan geluk zoekers die een uitkering, huisvesting en ziektekosten betaald krijgen.
Zoals ik al eerder zij dat zal niet veel zijn, dit kan alleen in bepaalde landen van Europa.
En als die lasten te zwaar gaan worden mag je er niks van zeggen, doe even normaal.

@Gekke Gerrit | 11-06-11 | 22:32 Om eerlijk te zijn kerel, ben ik banger voor de Oosblokkers dan voor de Turken. En dat op crimineel en economisch gebied. Ik wed dat de Wildertjes nog niet in de gaten hebben wat op ze af komt. Immers zij blaten alleen de anti islam Wilders na. En echt denken en verder kijken.... dat doen ze niet

Luister Gerrit ik ken niet 1 luie Turk .... Wel 20 luie rifapen.
Ik ken geen 1 niet afgestudeerde Turk..... wel 20 rifapen
Moet ik even doorgaan?
de exodus van spanjaarden en italianen is al jaren een feit. Van de overgeblevenen kan je nog geen klein stadiumpje mee vullen. De 1 generatie turken zijn weg. de tweede en derde generatie zijn bijna volledig opgegaan in de sameleving. Dus het probleem zijn rifapen... en straks oostblokkers.

Horus

Ik woon in een gemmente met veel turken en marokanen,
Ik zie veel turken die ik nog van vroeger ken hebben hun hele leven nog geen slag werken gedaan, maar ken ook goeie, en zelfs zoals jij zegt rif apen.
En waar ik gewerkt heb waren ook afgestudeerde turken en ook marokanen.
Maar ben het met je eens dat turken een betere mentaliteit hebben.
En PVV aanhangers weten echt wel hoelaat het is met het probleem oostblokkers, want die wordt ook mega.

horus

Je hebt het wel over de wildertjes, maar denk je dat de huidge partijen er wat aan zouden doen, nee die hebben alles al lopen verkwanselen.
Dus prima wat Geert Wilders doet, iets teveel gefocust op de islam, maar het is hoe je het went of keert een gevaarlijke ideologie/geloof.
Daarom is het goed dat er een tegen geluid is, en jammer als die niet in jou denkwijze past, maar er moet toch snel wat gaan gebeuren.

horus

Je hebt het wel over de wildertjes, maar denk je dat de huidge partijen er wat aan zouden doen, nee die hebben alles al lopen verkwanselen.
Dus prima wat Geert Wilders doet, iets teveel gefocust op de islam, maar het is hoe je het went of keert een gevaarlijke ideologie/geloof.
Daarom is het goed dat er een tegen geluid is, en jammer als die niet in jou denkwijze past, maar er moet toch snel wat gaan gebeuren.

Inderdaad er moet zeker wat gaan gebeuren..anders is er geen nederland meer.
Maar wat gw doet is ook niet zo juist met name over het geloof islam.
Zou zeggen laat een ieder bij zijn geloof..
Maar kijk wat er binnen komt met oostblok landen die voor een prikje werken en een anders
Baan pikt.

En als we zo om eens kijken is er van elk bevolking wel goede en slechte er bij.
En als je kijk welke landen in oorlog zijn en helemaal stuk gaan.
Dan mogen wij echt blij zijn.
Overal is er wel wat.

En laten vooral kijken hier in onze eigen land..

@ De standaard Wilders verdedigers

Ik heb geen zin om alles weer te gaan oprakelen. Je hebt ook islamisten zoals Hezbollah en de moslimsbroederschap. Dat zijn ook islamisten. Gegeven het feit dat Wilders Erdogan een "total freak" heeft genoemd ben ik er wel redelijk zeker van waar Wilders heen wil.

Ik hoor jullie twee( Bizonkid en Eye) nooit krijzen over Rusland en China. Die landen zijn nog veel minder vrij dan Turkije. En daar hoor ik jullie nooit over. Daar hoor ik Wilders niet over, maar waarschijnlijk is dat niet relevant als marketingmateriaal voor zijn Amerika en Israel lobby.

Erdogan is een malloot ja. Maar als we elk land moeten gaan boycotten waar "iets" gebeurt dan zijn we nog wel een tijdje bezig. Veel plezier jullie 2 ook met schreeuwen tegen Saudi Arabie. Daar wordt de olie vast goedkoper van.

Maar ja praat vooral al het gebler van Wilders goed. Totale verafgoding aan de geblondeerde held Wilders. In ieder geval van Eye. Bizonkid moet nog uit de kast komen. Dat zal na een paar scheldtirades in richting van "linkschen" ook wel weer gebeurd zijn.

Wat dat betreft zijn ( de zeer kleine kritische minderheid PVV aanhangers daargelaten) uitstekend vergelijkbaar met NSDAP aanhangers. Met Khadaffi aanhangers. Met Stalin aanhangers.

En dan heb ik het over de totale verafgoding van een leider. En een totaal gebrek aan reflectie op de leider. Zeer moeilijk kunnen omgaan met kritiek. De houding tegen over de leider.

Het zou fijn zijn als dit een KEER niet uit zijn verband wordt gerukt. Ik doel uiteraard alleen op de houding tegenover de leiding. Voor de rest wil ik de PVV en zeker haar aanhang niet vergelijken met bruinhemden, NSDAP, Khadaffi whatever.

Het gaat om de houding. Slimme mensen begrijpen dat wel. Zal wel weer een paar tegels over heen gaan voordat ik dat beeld weer heb recht getrokken. Want de teentjes zijn weer mega lang en erg gevoelig.

@ Puinbak

Als dat werkelijk zo is als jij stelt. Waarom is dan de integratie paragraaf zo kort? Waarom horen we de PVV daar niet over? En waarom horen we van jou geen kritisch geluid over de duistere financiering achter Wilders?

Wie weet is dat hele islam verhaal wel een soort van marketingstunt voor zijn Israel en Amerika clubje? Ik zeg niet dat het zo is, maar jij gaat blindelings uit dat Wilders het beste met Henk en Ingrid voor hebben.

Hallo Snowwhite! Wilders is een politicus. Net als alle andere. Waarom zou je hem onvoorwaardelijk geloven ? Zeker als hij in een elitaire partij heeft gezeten? Prima dat je de gevestigde politici NIET meer gelooft.

Waarom zou je Wilders dan WEL geloven? Dat hij een buitenstaander zou zijn, is gelul, want er loopt niemand zo lang op het Binnenhof rond als Wilders. Waarop baseer je die hoop? Op een hoop geschreeuw?

Insure

Als je het zo goed weet, draag dan eens oplossingen aan.

Insure | 11-06-11 | 23:24 |......
De reden dat Wilders redeliik fel tegen Turkije reageert en niet tegen China, is omdat er plannen zijn om Turkije tot de EU toe te laten. China komt voorlopig (komende honderd jaar) niet bij de EU. En Wilders heeft natuurlijk weer gelijk, Turkije bij de EU zou behoorlijk rampzalig zijn voor Nederland. Om meerdere redenen.

Insure | 11-06-11 | 23:24
Insure | 11-06-11 | 23:28
Dude, sorry, maareh jouw tenen bevinden zich in Tokyo. Enneh, je lijkt wel een brulaap.
Nogmaals, Wilders heeft geen onvertogen woord gezegd en hij en Sadet Karabulut hebben gelijk. Kun je nou eens fatsoenlijk én inhoudelijk, dwz ON TOPIC reaguren? Als er een topic over Rusland en/of China langskomt zien we dan wel.

@Insure.........Waarom zou je Wilders vertrouwen, waarom zou je op Wilders stemmen? .......Waarom zou je op de PVDA stemmen of op het CDA of D66? Dan weet je zeker dat er geen flikker gebeurd... Zij hebben de problemen (die er nu zijn) veroorzaakt en zullen ze dus zeker niet gaan oplossen.

Insure,
In elk topic waarin de naam Wilders wordt genoemd ga je compleet los. Vol op het orgel. Te pas en meestal te onpas. Jouw comment Insure | 11-06-11 | 20:20 is het ultieme bewijs.
Vaak beweer je dat je niets tegen die man hebt. Je liegt glashard. Jouw haat is overduidelijk aanwezig en van een omvang waardoor normaal reaguren bijna onmogelijk is geworden. Denk er maar eens over na.

@Insure | 11-06-11 | 23:24 Wilders is anti-islam en anti-EU: Dat zijn 2 hele goede redenen om iemand vast het voordeel van de twijfel te geven:
.
Erdogan, voormalig kroonprins van Erbakan, hield zijn aanhang voor: "Democratie is als een trolleybus: Je stapt in, rijdt naar je bestemming, en ... je stapt weer uit" ...
.
Een keus tussen Wilders en Erdogan is snel gemaakt ... :-E
.
En, Insure, het moet je op het hart gedrukt worden dat mensen die het bijvoeglijk naamwoord "geblondeerd" als een argument beschouwen, belachelijk zijn, en eigenhandig een barrière opwerpen tegen de mogelijkheid serieus genomen te worden: Niet meer doen is mijn advies ...

@Insure
-
lul niet krom alsof je slim bent..
-
We weten allemaal wel dat Wilders deel uitmaakt van die zogenaamde complot, maar laten we eerlijk zijn, hij doet waarvoor die gestuurd is, ik geloof met al mijn hart dat Wilders een soort van laatste profeet is , en jullie hebben allemaal een profeet aanbidt moord op de Joden goedkeurt.
.
Ik wil niks chill praten , maar Wilders is een man die schijt heeft aan de Islam , omdat de Islam ons als enige in de wegstaat voor Totale Macht.
_
Die muzzels hebben ons over de jaren heen altijd proberen omver te werpen, door deze lui hebben de bedrijven nooit de totale macht kunnen grijpen,(wat inmiddels (super)goed gaat).

/
Kijk naar de Geschiedenis en leer, leer dat er geen god is maar er zijn hartstikke verkeerde mensen ..

@ Insure | 11-06-11 | 23:28: Je bent weer aardig aan het schuimbekken zo te zien. Zeg nou gewoon dat je Wilders haat, net als de rest van die linkse lutsers. Geeft niks hoor. Zal verder niemand wakker van liggen.

De Heer:
...> :
Tayyip Erdogan !!!(aka Laatste Ottomaanse Moslim, met 1,3(?) Miljoen Kills)
Versus
Geert Wilders!!! (The Defending Leader Of Free Hatred Speech)
.
.
Als die twee , 1 tegen 1 zouden moeten gaan dan zet ik toch m`n geld op Willy heur, die lijkt me wel zo een vechterje.
.
Laatst had ik nog een turk aangepakt.. dat terzijde

Dirty-Harry44 | 12-06-11 | 01:17 | Misbruik melden
-
Dat soort gassies moet je gewoon aanpakken man , kom op.
Even een veeg geven en dan zien we verder, zo heb ik er veel benaderd hoor, geef geen reet , Wij zijn oppermachtig gozer , vergeet niet, Wij hebben dit alllemaal opgebouwd en Wij zullen het godverdomme neerhalen !!! oke !
.
Het is een lange reis geweest, ik heb mensen ontmoet die duisterder waren dan je je ooit kan voorstellen met je ogen dicht/verlamd.
Ik bekijk dingen anders, geen geloof niets , maar de geheimen die ik heb gehoord, zijn mensen voor vermoord !!
-
ik kan verder niets doen dan hints geven, kies een zijde (blank, als je blank bent dan:). en laten we beginnen aan de Grote Gebeuren, een nieuwe wereld begint bij anderen ..

Alleen al om mijn Username kan ik al beroep doen op verwijdering van m`n Zwitsal, vindt men dat niet..?

Hèt Grote Gebeuren Uiterraard,* Comment Minuten later naleest*

Gut , zo'n Erdogans die beweert zich niet met binnenlandse aangelegenheden te bemoeien . Niet ? Onderstaand linkje is maar een voorbeeldje , een van de vele

http://www.duitslandweb.nl/actueel/uitgelicht/2011/2/premier-erdogan-teg...

Ook door Erdogan benadert om niet aan preventietop mee te werken

http://www.duitslandweb.nl/actueel/uitgelicht/2011/6/moslimraad-weigert-...

Arische1OogLeider''Mayaan'' | 12-06-11 | 01:33 |
*wenkbrauwen fronst*

Donald, ga je stacaravan eens stofzuigen, ouwe proleet, doe je ook nog eens wat nuttigs. Het blijft lullig als je vader de neef is van je moeder. Sterkte...
kempenaer | 11-06-11 | 20:30 | Misbruik melden

Heb je dat helemaal zelf bedacht, die geweldig creatieve familieverhoudingen? Knap hoor, met een sub-LBO brein. En dan begin JIJ uitgerekend andere mensen proleet te noemen. Heb je het eerst wel even opgezocht, leeghoofd? Want als er een partij gecreëerd is voor proleten, dan is het wel de PVV.

Gezien het droeve niveau van je plempsels hoor jij daar dus overduidelijk thuis. En ga ook gerust door met je pogingen mensen met meer IQ, maatschappelijk inzicht en relativeringsvermogen te beledigen. We begrijpen het, en we hebben er zelfs begrip voor. Je kan gewoon niet anders. Eigenlijk hebben we vooral heel veel medelijden met je.

@ Arische1OogLeider''Mayaan''

Misschien moet jij eens wat meer naar buiten gaan, de frisse lucht in, en wat minder vage films kijken.

Donald Dick

IK Heb jou trouwens ook nog zinnigs horen zeggen, Maar hoe hoog is jou IQ dan eigenlijk.

verwilderd | 12-06-11 | 03:20

Ja en dan zijn er figuren die vinden dat Wilders slecht is, of het zijn zelf turken die het wel een goede zaak vinden en het eens zijn met erdogan.
Hoe dom en naief kun je anders zijn.

Gekke Gerrit | 12-06-11 | 08:33
Nou ik ben in ieder geval in staat een aantal goed lopende zinnen zonder spelfouten achter elkaar te zetten. En da's al heel wat meer dan jij kan zo te zien.
Schaam je je niet een beetje voor je eigen taalgebruik? Een ' echte Nederlander' die zijn eigen moedertaal niet meester is? Lees je bovenstaande plempsel nog 's terug, en bied eens even héél snel je verontschuldigingen aan Gerrit!

Op basis van de reacties hier op spits moet ik Erdogan gelijk geven, wat een stelletje radicale neo nazis hebben we hier zeg, word eens wakker get a life! Reactie van Geert Wilders slaat ook helemaal nergens op, een beetje politici zitten beledigen en denken dat ie stoer is, helemaal geen opbouwend kritiek, enkel schreeuwen weinig inhoud, dat is dus kort samengevat hoe Wilders is.

Donald Dick

Lekker belangrijk of een zin goed loopt, je weet wat er staat en daarom reageer je er ook op.
Er komt nog wel een dag van afrekening.

Jeez Gerrit, begrijp ik je goed: je bent gewoon keihard niet in staat je eigen moerstaal fatsoenlijk uit te schrijven, en wilt hier argumenteren dat dat NIET UITMAAKT?

En voor de goede orde: jij reageerde eerst op mij, met een vraagje over IQ. Geloof dat we dat wat jou betreft inmiddels wel een beetje in kunnen schalen. Afrekenen zeg je? Je zit achter de kassa bij de Dirk begrijp ik?

Deze had Wilders toch wel dik verdiend. Eerst Edoran uitschelden en dan gepikeerd zijn als iemand wat terug doet. Zielig, maar dat is.... PVV :P vrijheid voor mijzelf

Donald Dick

He narcist:

Dit is wat jij schrijft:
Donald, ga je stacaravan eens stofzuigen, ouwe proleet, doe je ook nog eens wat nuttigs. Het blijft lullig als je vader de neef is van je moeder. Sterkte...
kempenaer | 11-06-11 | 20:30 | Misbruik melden

Heb je dat helemaal zelf bedacht, die geweldig creatieve familieverhoudingen? Knap hoor, met een sub-LBO brein. En dan begin JIJ uitgerekend andere mensen proleet te noemen. Heb je het eerst wel even opgezocht, leeghoofd? Want als er een partij gecreëerd is voor proleten, dan is het wel de PVV.

Gezien het droeve niveau van je plempsels hoor jij daar dus overduidelijk thuis. En ga ook gerust door met je pogingen mensen met meer IQ, maatschappelijk inzicht en relativeringsvermogen te beledigen. We begrijpen het, en we hebben er zelfs begrip voor. Je kan gewoon niet anders. Eigenlijk hebben we vooral heel veel medelijden
met je.

Gelukkig ben jij een van de weinige hier die superieur is, geeft een goed gevoel he. kijk je dsm 4 maar eens na.

Erdogan ontkent de Armeense holocaust waar Turkse Moslims ruim een half miljoen Armeense Christenen vermoord hebben.

Het is dan ook geen wonder dat Erdogan wat tegen Wilders heeft. Erdogan is precies datgene waarvoor Wilders terecht waarschuwt.

Erdogan kiss my ass.

Laat die turken er lekker bij komen joh!! en de bulgaren, en de roemenen.. iedereen in het zwembad van steungeld..
Want we hebben nog niet genoeg gezeik aan Spanje, Griekenland, Ierland, Portugal...
-
-
Maar ik kan niet wachten tot ze griekenland eruit kicken.. Als ze weer met drachmes gaan betalen ben ik multi-miljardair JEEEJ!!

Vast een lentekind die Erdogan..

Gekke Gerrit | 12-06-11 | 09:45
Als ik je mislukte plempsels hier lees lijk jij juist degene te zijn die zich nog al superieur voelt aan bepaalde andere mensen/bevolkingsgroepen. En dat terwijl daar toch overduidelijk geen enkele reden voor is...
Misschien eens goed in de spiegel kijken, loser?

Ik vind er-DOG-an nog wel het mooiste

Bezig met verzenden!

Videos

Poll

18 jaar cel en tbs voor Robert M.:
 

Column

Jan Dijkgraaf

Natuurlijk is Tofik Dibi volstrekt ongeschikt om GroenLinks te leiden. Hij is veel wel: een...
meer >

Files

0 / 0 km

meer files