*

Tony van Dijck en Geert Wilders

Wilders niet welkom op Griekse ambassade

Helaas voor die Wilders. Zijn ludieke actie om vanmiddag even een drachmebiljet van anderhalve meter te komen afleveren bij de Griekse ambassade, gaat niet door. De Grieken zitten niet echt te wachten op zijn komst. 

Het plan was om vanmiddag om half 4 de ambassade even een bezoekje te brengen met fractiegenoot Tony van Dijck. Het biljet moest een duidelijke boodschap hebben. De PVV is namelijk fel tegen de miljardensteun van de Europese Unie en Nederland aan de "corrupte Grieken". De Grieken betaalden met de drachme voor zij de euro invoerden.

Volgens de ambassade is de actie van de PVV-leider duidelijk een belediging voor Griekenland. De actie is alleen maar bedoeld voor de bühne, meent de ambassade. En dus blijft voor Wilders de deur van de ambassade stevig op slot.

M. Hulstein | 10-06-11 | 15:44 | 196 reacties
Print Email PDF

Extra foto's

Relevant

'Christus moet probleem-Wilders oplossen'

Reacties

baas...

dag Wilders! En SpitsNieuws, ik wil het lange rijtje terug! Nou moet ik steeds weer onder die kopjes gaan lopen wroeten, dit kost jullie comments!

Ik zou wilders ook niet op bezoek willen hebben....

@yurp | 10-06-11 | 15:53
Helemaal met je eens !! Terug met die lijst !!

Ook al geen gevoel voor humor die Grieken.
Nog een bordje gyros neemt.

yurp | 10-06-11 | 15:53 |
augurk | 10-06-11 | 15:54
Stuur een mail (via contact linkje daarboven).
Ik heb net eentje gestuurd, als iedereen het doet, moet dat rijtje terugkomen.

En de Grieken hebben gelijk!
Zulke acties laat Geert maar over aan BNN of andere subsidiepottenlikkers.
Het is toch van de zotte dat een parlementarier zulke domme acties doet.
Nog even en Geert gaat persoonlijk een varkenskop naar een moskee brengen.

no_name888 | 10-06-11 | 15:56
Want uwer opperbrein zegt het en u denkt dat wij uw dommigheid volgen?
Gaat in de keuken staan en ga afwassen, muts!

Inderdaad Joris heeft zijn eigen lijst weggejorist,
Ja zwaar K"T

Helaas moet ik die witte hier gelijk in geven, de grieken zijn een zooite corrupte graaiers. Dit neemt natuurlijk niet weg dat dit weer een van zijn populistische stunts is. Het zou mooi zijn als hij zich kon beperken tot politiek en de entertainment over laat aan anderen.

Inderdaad een rare actie voor een politicus. Echter, de Nederlander heeft de Griek al aardig wat geld geleend, maar als je een keertje langs wil komen...

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 16:00 |
Weet je wat, als je het niet wilt doen, hoeft dat niet!
.
Ik heb het alleen maar voorgesteld aan mensen die dat lijstje ook terugwillen. Men kan in de topics klagen, maar vaak worden die niet gelezen. Mails worden vaak wel gelezen. Daarom zeg ik het.
Ik wil dat lijstje iig terug en samen met mij ook andere reaguurders en men bereikt alleen iets door erom te vragen met zijn allen.
.
Dus hou voor één keer jouw beledigingen maar voor je oké.

no_name888 | 10-06-11 | 16:03
Ach, muts.
Ik maar denken dat niemand dommer kan zijn dan no-brain is back.
Maar jij slaat echt alles.
Waarom denk je dat de reaguurders jou als voorman willen zien?
Ze praten toch alleen maar slecht over je, zeg je zelf?
En anders wil je ze wel de keel doorsnijden, omdat ze het niet met je eens zijn. En nu moet jij de kar trekken?
pfffttt!
Ga afwassen.

@flipvandefluitketel & no_name888
Heb ik iets gemist ofwah?

buutvrij | 10-06-11 | 16:02
Goed beschouwd is die ambassade inmiddels van ons.

buutvrij | 10-06-11 | 16:09
nee hoor!

Ga afwassen.
flipvandefluitketel | 10-06-11 | 16:08
Sterker nog...rot lekker op naar 1 van al die landen van je dromen...daar waar het wel allemaal goed is....

buutvrij | 10-06-11 | 16:09
Ach, Flip heeft een "fittie" met me, volgens hem omdat ik hem een jaar geleden ofzo voor weet ik niet meer wat heb uitgemaakt.
Puur kinderachtig dus.
.
flipvandefluitketel | 10-06-11 | 16:08
Ik wil geen voorman zijn van niemand, ik kwam alleen met een VOORSTEL.
Als ze het niet willen doen, moeten ze het zelf weten, maar dan moeten ze niet blijven zeuren dat het lijstje er niet meer is en niet meer komt.

no_name888 | 10-06-11 | 15:56 |

Is al gemaild. Gaan we nou een keertje daten?

buutvrij | 10-06-11 | 16:09
Check 10-06-11 | 14:00 op draadje:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2011/06/fotos-van-kamermei...

no_name888 | 10-06-11 | 16:12
Wie zeurt er dan?
Nieuw lay-out is nog geen week oud.
Als er iemand zeurt ben jij het wel.
En kinderachtig my ass. Dat laten we wel aan jou over.
En is geen jaar, zit pas 5 maanden met fvdf op SN.
-
Dirty-Harry44 | 10-06-11 | 16:11
Waarom moet ik oprotten naar Caribische eilanden?

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 16:08

Doe eens normaal zeg. Jij lijkt wel een moslim, zoals je over vrouwen praat. Harder beledigen kan ik je niet door je een moslim te noemen, dus doe er je voordeel mee.

---------------------------------------------

Wilders

-1000000000000 in deze.

Puur voor de bühne. Puur stemming maken om peilingen. Puur bedoeld om of daar weggestuurd te worden( en dan via de media huilie- huilie te doen) of om daar media uit te nodigen om op een niet parlementariër waardige manier een circus act te lopen opvoeren.

Dieper kan je als super populist niet zakken. Ga liever de regering achter de vodden aan zitten want veel meer dan stemming maken doet Wilders op dit moment niet.

Zorg liever dat die 12000 verpleegkundigen er komen. Waar zijn die 10.000 agenten? Waar is die halvering van de asielzoekersstroom? Ik heb schijt aan het argument "tijd".

Dat heeft hier ook niemand als het over de PVDA of CDA gaat, dus dat gaan we maar eens een keer omgedraaid gebruiken.

Er zullen vast wel weer mensen in dit soort platte volksmennerij trappen en dan zal Wilders bij de Hond straks wel op 29 en 30 zetels staan. Daar is deze poppenkast allemaal voor.

Wilders weet heus wel dat dat geld naar Griekenland gaat. Al dan onterecht( door de oppositie) al dan niet terecht(omdat het moet). Maakt niet uit hoe je er in staat. Dat geld gaat wel naar Griekenland.

Dat wist Wilders allang voordat hij het gedoog akkoord tekende. VOordat hij aan de onderhandelingstafel zat. Puur populisme. Straf Wilders daar maar een keer voor af met -10 in de peilingen. Misschien gaat hij dan een keer meedoen om ons land te besturen i.p.v met zielige simplistische Jip en Janneke taal proberen te scoren bij het voetvolk. -100000. Walgelijk.

@ flipvandefluitketel | 10-06-11 | 16:16: Tegen wie had jij het nou..?hmmm? Dus ik vulde jouw comment voor deadbrain666 aan...snap ie? ;-))

Insure | 10-06-11 | 16:19
Waar zie jij dat ik als een moslim tegen vrouwen praat?
Ik heb het tegen ubermuts no_brain.
En mij beledig je niet hoor, om mij moslim te noemen.
Er zijn namelijk ook goede moslims.
Ze wonen helaas niet in Nederland, maar ze zijn er wel.

Dirty-Harry44 | 10-06-11 | 16:20
Ik was je aan je been aan het trekken.
Got it!

Griekenland kan doodvallen en de EU erbij.

@ Insure | 10-06-11 | 16:19 | : Ook voor jou geldt; had je maar eerder druk gemaakt om al die corrupte politici..dan had je nu geen Wilders gehad....Maar net als al die hoogopgeleide politici span jij ook weer het paard ACHTER de wagen.

@ flipvandefluitketel | 10-06-11 | 16:22: Fuuuuucccckkkkk...OWNEEDDD. good 1...heheheheh

Dirty-Harry44 | 10-06-11 | 16:11

Even kijken hoe lang je PVV en VVD vriendjes nu weer de hand boven je hoofd houden hierzo. Indoneesje vond je al een enorm schatje omdat je zo lekker schijt had aan alles . Kennelijk hebben die figuren er geen enkel probleem mee dat je reaguursels beledigend zijn voor vrouwen en homo's. Ik ben hier toch al een paria, dus ik kan dit soort dingen wel onder je neus wrijven.

Maar o wee als moslims hun vrouw onderdrukken dan bleren jullie het van de daken af. Ik heb No Name back totaal niet kunnen betrappen op iets stoms. Alleen iets duidelijk maken waar iedereen zich aan ergert.

Zielige hetze dus weer van het PVV/VVD kamp tegen alles wat maar een afwijkende mening heeft.

@ Flip

Dirty Harry richtte zich niet tot jou.

Paul Kersey | 10-06-11 | 16:13
Als je jonger bent dan 40 kunnen we een keer op een (vriendschappelijke) date gaan. ;-)

Dirty-Harry44 | 10-06-11 | 16:23
Ze snapten het wel, maar ze wilden toen in 2000 zo graag Griekenland erbij.
Ik ben er eens een paar keer achter elkaar geweest, en iedere keer kreeg ik meer drachmes voor mn guldens. Dan kan je je toch voorstellen dat dat land economisch harstikke mank is. En toch werd Griekenland gewoon tot de euro toegelaten.

@yurp
Sites als dit zijn speelgoed vd de desbetreffende lieden, die absoluut niet geïnteresseerd zijn in feedback whatsoever. The Dark Force, you know..

no_name888 | 10-06-11 | 16:25
Ongeveer 40 :-)

Ik heb No Name back totaal niet kunnen betrappen op iets stoms.
Insure | 10-06-11 | 16:24 |
Je jankt weer als een asielzoeker...ik ben zo zielig want ik ben een pariaaaa...boehoeeeee.
Je hebt nog nooit op iets stoms kunnen betrappen? Ik wou het aan gaan tonen maar bij nader inzien....laat maar zitten..je hebt dezelfde plaat als dead_brain666 voor je kanes.....

@ Insure | 10-06-11 | 16:19 | Misbruik melden
In essentie doet het Wilders pijn dat 'ons' zuurverdiende geld op deze manier over de balk wordt gesmeten. Dat gevoel deel ik met hem. Hoe hij vervogens handelt is inderdaad een beetje jammer...

Paul Kersey | 10-06-11 | 16:27
Ongeveer kan nog steeds ouder zijn hè :-P

no_name888 | 10-06-11 | 16:28
Hahaha, daar merk je niks van.

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 16:21

Nogmaals. Ze merkt iets op waar iedereen zich aan ergert. En ze spoort anderen aan om iets waar we allemaal last van hebben op te lossen. Jou reactie is daarop debiel.

Ze bedreigt niemand met de dood. Ze beledigt niemand. Gewoon een opmerking. En dan reageer jij vreselijk agressief. Op niets af. Zeker van u had ik dat niet verwacht.

@ Harry

Haha. Gelukkig ben jij nog zo naïef dat je denkt dat de PVV ook maar iets kan oplossen. Ik heb nieuws voor je . In 2015 zit ons land nog vol illegalen. Gieren de multi culti problemen nog steeds door het land.

Is het onderwijs verzwakt. De zorg er veel minder op geworden. Doe nou niet of het er allemaal beter van wordt. ER moet bezuinigt worden, dus ook met de PVV wordt het er niet beter op.

Verder merk ik niet zo veel van die puinhopen. Je kan allerlei statistieken er bij halen dat het in Nederland uitstekend gaat. Ga maar eens naar het Oostblok. Naar België. We hebben het in Nederland heel goed. En we hebben in Nederland ook nog niet zo heel slechte politici. Kan veel erger.

Blijf vooral schelden Harry. Dat verandert niets aan de realiteit. Dat de PVV ook weinig oplost. Bovendien als er iets wordt opgelost is dat de verdienste van VVD en CDA die in de vuurlinie staan.

De PVV gedoogt laf om zich aan alle verantwoordelijkheid te onttrekken. Dus de PVV krijgt in 2015 geen eer. Als ik PVV'er was ging mijn stem dan ook naar VVD of CDA.

Maar PVV'ers zijn kennelijk dol op schreeuwende politici die zelfs nul verantwoordelijkheid nemen en presteren. Dat is een keuze, maar het zou niet mijn keuze zijn.

Ja, wat had ie dan verwacht? Koekwaus!

Ja, wat had ie dan verwacht? Koekwaus!

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 16:00

Wat een bizarre reactie. Werkelijk, waar ben je mee bezig?

Paul Kersey | 10-06-11 | 16:13

Watch your wallet als je met no_brain gaat daten!
-
@ Flip

Dirty Harry richtte zich niet tot jou.

Insure | 10-06-11 | 16:24

No shit! Echt waar?
-
Ik heb No Name back totaal niet kunnen betrappen op iets stoms.
Insure | 10-06-11 | 16:24

bekijk draadje eens!
Daar dreigt ze een medereaguurder zijn keel door te snijden.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2011/06/fotos-van-kamermei...
Daar schijnen moslims ook een handjevol van te hebben, als ze de discussie verliezen.

Insure | 10-06-11 | 16:31 |
We hebben politici nodig met guts, die inderdaad tegen Brussel durven te zeggen take it or leave it. En Wilders is dat niet door zijn islam-obsessie, maar ik zie wel anderen met die kwaliteit in zijn beweging. En misschien dat straks een coalitie met de SP tot de mogelijkheden gaat horen als Wilders een stapje terug doet....

@ Insure | 10-06-11 | 16:31: Laat ff zien waar ik letterlijk schrijf dat de PVV de oplossingen heeft / gaat geven.
Mijn stem blijft naar de PVV gaan...al draait ie hetzelde standpunt 5 miljard keer om....so what....

yurp | 10-06-11 | 16:32
Ach, soms heb ik zin om konten te schoppen.
En als no_brain andere reaguurders toespreekt dat ze iemands keel door wil snijden word ik een beetje gek.

Insure | 10-06-11 | 16:31 |
Mijn wallet doe ik altijd precies zo veel in als ik wil uitgeven.

Dirty-Harry44 | 10-06-11 | 16:27 |

Wat doe je toch altijd rot tegen no name! Weet je wel dat ze heel lief is? Ze is trouwens ook heel erg knap om te zien. Tegen zo iemand kun je toch niet zo bot doen? Als ze er nou had uitgezien als Pamela Andersson, deed je dan ook zo rot tegen d'r? Ik denk het niet. Ik deel bepaalde denkbeelden met je, maar op het punt van No name ben ik het zwaar met je oneens. Ze is lief, mooi, aardig, welbespraakt en intelligent. Eigenlijk is ze het toonbeeld van 'de ideale vrouw' en jij zit haar steeds af te zeiken. Heeft ze je ooit afgewezen of zo?

Dirty-Harry44 | 10-06-11 | 16:27

Nee hoor. Ze merkt iets op waar we allemaal last van hebben en spoort anderen aan om dat op te lossen. Daar is niets mis mee. Dat merk ik op en dan begin jij te schelden.

Gelukkig hebben de rechtse intellectuelen me uitgelegd( vooral Indoneesje) dat je een sympathiek " schijt aan alles figuur" bent. Dus dan zullen die doodsbedreiging, homo beledigende teksten, vrouwen beledigende teksten ook wel "grappig " zijn.

Ach ja. Als je maar de juiste politieke kleur hebt he. Dan mag je kennelijk ongelimiteerd alles en nog wat uitmaken. Dat je verder niets uitlegt en begint met schelden, bevestigt mijn gelijk.

Jammer. In de basis ben je geen verkeerde kerel, maar je schelden, tieren en beledigen begint me een beetje de keel uit te hangen. Maar troost je. Ik zal nog eerder een ban krijgen dan jij. Politieke kleur he?

peacemaker | 10-06-11 | 16:36
Ze lijkt meer op Naomi dan op Pamela

@ Insure | 10-06-11 | 16:31: Maar ik kan het je dan ook niet kwalijk nemen dat je nog zo nat als de Noordzee bent achter je oortjes.

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 16:35
Fantastisch, nu heb je weer iets wat je tot volgend jaar tegen me kan gebruiken.
Dagelijks schreeuwt men hiet over nekschoten, aan de ballen ophange, leven verbranden, ophangen bla bla bla van moslims en pedo's en als ik zeg dat ik vind dat racisten ook hetzelfde lot verdienen, wordt ik aangepakt.
Wat ben jij toch gefrustreerd men.

Binnenkort is er geen Griekse ambassade meer want dan is er geen Griekenland meer.

Paul Kersey | 10-06-11 | 16:37 |

Weet ik, maar dan leuker!

@ no_brain666 | 10-06-11 | 16:38: Je bent zelf de grootste racist hier..wil je jezelf dood hebben dan?

Dirty-Harry44 | 10-06-11 | 16:40
Zal je eindelijk een beter leven hebben als ik dat doe?
Zal je eindelijk weer blij kunnen zijn en minder gefrustreerd als ik mezelf dood maak?

Dagelijks schreeuwt men hiet over nekschoten, aan de ballen ophange, leven verbranden, ophangen bla bla bla van moslims en pedo's en als ik zeg dat ik vind dat racisten ook hetzelfde lot verdienen, wordt ik aangepakt.
Wat ben jij toch gefrustreerd men.

no_name888 | 10-06-11 | 16:38

Want?
Ben jij een moslim,pedo of kindermisbruiker of verkrachter?
En je doet precies wat ik voorspelt heb.
"ja, maar zij doen het ook."
Daarom en alleen daarom vind ik je een randdebiel.
Ik als echte allochtoon/buitenlander distantieer mij van zulke buitenlanders/allochtonen. en ook van mensen die zulke dingen doen.
Ik ben niet gefrusteerd, ik heb alleen een schurfthekel aan mensen die andere mensen hun keel willen doorsnijden. Ook als is de ander een racist.
Dat doe je maar in de zandbak!
Extra note: ik ben niet zo rancuneus als jij bent. Ik zal dit niet een jaar lang tegen je gebruiken. Jij staat volgens mij al op de nominatie om weer eens -weggejorist en hergebruikt- te worden.

@ no_brain666 | 10-06-11 | 16:43: Het zal mij letterlijk aan me reet roesten wat je doet. Als je maar z.s.m. dit land verlaat..

En gelijk hebben ze. Eindelijk eens iemand die gewoon weigert mee te werken met het Circus Wilders. Nu moeten alle andere organisaties in binnen- en buitenland dit nog leren, inclusief de media.

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 16:35

Kun je dat dan niet beperken tot dat onderwerp in kwestie ipv dat naar andere onderwerpen te sleuren zodat ik echt niet meer snap waar je het vandaan haalt? Dit geheel buiten wat ik vind van oproepen om kelen af te snijden.

Dirty-Harry44 | 10-06-11 | 16:35

Dat mag hoor. Je mag stemmen wat je wilt.

Paul Kersey | 10-06-11 | 16:35 |

Ik denk dat ze in Brussel werkelijk in hun broek schijten van Roemer en Wilders. Nederland telt daar totaal niet mee. Wilders en Roemer zouden kerels zijn als ze echt eens de daad bij het woord gaan voegen.

Maar dit is gewoon symbolisch geroeptoeter. Als je toch in de EU zit, werk dan mee en lig dan niet overal dwars. Als het je niet bevalt, stap er dan gewoon uit en ga niet in het parlement zitten om te stoken. Nutteloos. Verkwisting van belastinggeld. Hooligan gedrag.

@ Buutvrij.

Ach Wilders is ook een VVD"er. Bekijk wat hij tien jaar geleden zei en bekijk wat hij nu zegt. Wilders is een oppurtunist en een populist. Hij zou in zijn blote kont nog door de kamer rennen als het hem zetels oplevert.

Bovendien is het allemaal fake. Voorbeeldje. Het kabinet beweert geld te investeren in agenten. Die komen er niet bij. Verder bezuinigt het kabinet op cipiers, gevangenissen, rechterlijke macht, brandweer, justitie, rechter opleidingen. Alles wat met veiligheid te maken heeft.

Zelfde met zorg. Er wordt gezorgd voor 12000 extra verpleegkundigen, maar de AWBZ, eigen risico, ziekenhuizen, basispakket, zorgtoeslag etc gaat allemaal duurder worden.

Dat roep ik al een jaar. Populisten scoren met een klein puntje. Dat vergroten ze in de media uit en daar loopt het voetvolk achteraan. Niemand leest een regeer of gedoog akkoord en niemand ziet wat er achter die "investeringen" zit. Allemaal maar pijnlijke dingen.

Wilders keert ook zijn rug naar de kiezers toe als hij op het pluche zit.

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 16:33

Dan is dat ook ongepast. En in dat topic had ik haar er op aangesproken. We hebben het nu over dit topic. Ze zegt iets normaals en dan reageer jij zo. Dan pak ik jou er op aan. Simpel.

Dirty-Harry44 | 10-06-11 | 16:44 | Misbruik melden

Maar no-name88 is Nederlands....... Ze krijgt nergens zomaar een verblijfsvergunning. Ze is trouwens best een lekker ding, waar ik wel raad mee zou weten als ik d'r in mijn bed zou tegenkomen.

@ Phoenix1977 | 10-06-11 | 16:46: Waren ze maar net zo bijdehand met hun staats begroting.

Ze zegt iets normaals en dan reageer jij zo. Dan pak ik jou er op aan. Simpel.

Insure | 10-06-11 | 16:46 |

Of je kan je erbuiten houden?
Lijkt misschien moeilijk als links-stemmerT, maar soms is dat best handig!

@ peacemaker | 10-06-11 | 16:47: Alleen maar door een onfortuinlijke samenloop van omstandigheden. Ze is alleen zogenaamd NL's als ze gebruik en vooral misbruik kan maken van de NL-se sociale voorzieningen.

Dirty-Harry44 | 10-06-11 | 16:37

Het heeft niets te maken met jeugd, intelligentie. Gewoon je goed laten informeren. Ik heb talloze verkiezingprogramma's door gelezen. Talloze programma's over politiek gekeken. Regeer en gedoog akkoord door gelezen. Commentaren bestudeerd.

Dat breng ik naar voren en dat levert je 2 bans op. Een bedreiging en veel geschreeuw en beledigende teksten uit de rechterhoek van het politieke spectrum op.

Mensen kunnen dat niet scheiden. Ik heb geen enkel probleem met Wilders( respect voor zijn mening ondanks bedreigingen). De PVV is nu eenmaal nodig( politieke partijen) hebben een buitenstaander nodig. En de PVV kiezers zijn doodnormale mensen.

Ik heb wel een hekel aan populisme. En ik heb een hekel aan kiezers die hun partij achterna lopen en totaal blind zijn voor de negatieve kanten en zwaar beginnen te schreeuwen als die partij hard wordt aangevallen.

Dirty-Harry44 | 10-06-11 | 16:49 |

Hoezo misbruik maken van sociale voorzieningen. Ze heeft helemaal geen uitkering. Dat heb ik zelf gezien!

peacemaker | 10-06-11 | 16:47
Jij vindt GVD Kelly nog een lekker ding. ;-P
-
Dan is dat ook ongepast. En in dat topic had ik haar er op aangesproken
Insure | 10-06-11 | 16:46 |

Heb ik ook gedaan. Sterker nog: ik vind dat Joris daar even met de honkbalknuppel door heen moet.
Maar no_brain is heel goed in verstoppertje spelen. Iets roepen en dan doen of ze op feesboek haar foto moet verversen.
Joh, waar maken we ons druk over? Over een nobody als no_brain?
Die gaat volgend jaar toch naar de VS, als ze de diploma bij InHolland heeft rondgeblowjobt!

Dat zou jij willen.
Maar als ik weer eens weggejorist moet worden, dan zijn er hier anderen, waaronder jijzelf, die dat ook verdienen.
.
En weet je zeker dat je niet zo rancuneus bent? Je bent nu al maanden bezig met een wrok tegen mij voor iets wat ik allang al ben vergeten.

Dat heb ik zelf gezien!

peacemaker | 10-06-11 | 16:51

Kom je dan bij de rode brug in Utrecht?

@ peacemaker | 10-06-11 | 16:51: Dat zegt zij...zal me niks verbazen als der hele familie aan de staatsruif ligt...verder volgt ze hier gewoon onderwijs..dus dat drukt op de onderwijs kosten die opgebracht moet worden door de werkende bevolking.
Maar als je een teringhekel hebt aan een volk moet je zo bijdehand zijn om daar dan ook geen voordelen te gaan halen...en tja..dat doet ze nou net wel....

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 16:51 | Misbruik melden

Flip, je praat peop! No-name is een onwijs aardig kind. Ze is daarnaast niet alleen heel er aardig, ze is ook nog eens een ontzettend lekker ding. En peacemaker kan het niet over z'n hart verkrijgen om lekkere dingetjes af te zeiken. Dat afzeiken is ook helemaal niet nodig. Wat heeft ze je gedaan? De waarheid verteld misschien.....

@ peacemaker | 10-06-11 | 16:51 : Wat heb je gezien...en gescand loonstrookje van een bijbaantje of zo?

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 16:51 |
Lekker hè, mij steeds voor hoer uitmaken.
Zegt dan meer over jou, dan over mij.

no_name888 | 10-06-11 | 16:52
Daar ga je weer: ja, maar jij doet het ook!
Blijft doorgaan!

Dirty-Harry44 | 10-06-11 | 16:54 | Misbruik melden

Maar wie zegt dat zij een hekel aan nederlanders heeft? Ik ben een ras-nederlander en mij vind ze aardig. Daarnaast is onderwijs volgen heel wat anders dan van een uitkering genieten. Het klopt dus niet wat je zegt!

Flip is Spanje uitgeschopt. Je kunt overduidelijk in deze draad zien why.

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 16:53 |
Doe niet zo achterlijk! Maar troost je, als zij aan het zandpad zou werken, dan liet ze jou in ieder geval niet binnen......

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 16:48 |

Het makkelijkste zo zijn om vandaag nog mij account in te leveren bij Spitsnieuws en bij Joop, Volkskrant of Krapuul te gaan reageren. Dat zou de makkelijke weg zijn. Daar heb ik geen behoefte aan. Zal ik veel mensen hier een plezier mee doen en me zelf nog het meest.

Maar dat is ook niet leuk. Ik ben een jaar geleden begonnen met reaguren op aan Geenstijl gerelateerde websites en daar werd mij beloofd dat er absolute vrijheid van meningsuiting zou zijn.

Jij staat vooraan om No Name Back af te blaffen. Van Harry komen ook nog wat homofobe teksten(althans in het verleden). Je mag het doen. Maar loop dan niet te roeptoeteren in een topic waar moslims wat doen.

Dat selectieve is wel erg hinderlijk. En dat is vooral hinderlijk als No name back niets fout doet.

@ peacemaker | 10-06-11 | 16:57 |: Zijzelf vriend.....Nederlanders is/zijn kankervolk...haar uitspraak aan het begin van het WK.
Onderwijs volgens kost geld....wat dus door de gehele bevolking opgehoest moet worden....denk je dat elke scholier kostendekkend onderwijs volgt...gaan miljarden belasting centen naartoe.....

peacemaker | 10-06-11 | 16:57 |
Ach peacemaker, laat ze maar.
Jij hebt tenminste tijd genomen om mij te leren kennen, om met me te praten.
En dat nadat je in het begin ook best bot tegen me was, maar jij bent niet bang om verder te kijken dan dat je neus lang is.
.
Zi zijn namelijk bang dat het beeld wat ze over mij nu hebben helemaal verandert als ze mij echt leren kennen. Dan heeft Dirt-harry bijvoorbeeld niemand meer om uit te schelden voor uitvreter. En heeft Flip niemand meer om uit te maken voor hoer.
Dat is trouwens wel tegenstrijdig, want als ik een studerende hoer bent, dan betekent het dat ik geen uitvreter ben, omdat ik mijn studie betaalt met het geld dat ik zuur verdien door me te laten neuken door vieze mensen zoals henzelf (aangezien Flip al de hoeren buurten in Utrecht nog beter kent dan ik).

Frank de Snater | 10-06-11 | 16:58
Ik heb u al eerder gevraagd welk lutser in uw vorige SN leven was.
Ik denk zelf dat u wtf_ftw bent.
-
peacemaker | 10-06-11 | 16:58
En u dacht dat ik bij haar naar binnen zou willen?
Dan kent u mij en mijn smaak niet.
Maar een vraag, wat is zij van u?
De donderdag of woensdag schnabbel?

@ no_brain666 | 10-06-11 | 17:01: heheheh...alsof jij het enige bent op de wereld zeker...je bent nog achterlijker dan jezelf weet...

Insure | 10-06-11 | 16:59

Om nog even mijn tekst in 2e alinea af te maken. Ik zit hier om dat er hier absolute vrijheid van meningsuiting moet zijn. En op 1 of andere vreemde manier kunnen de voorvechters daarvan niet echt helemaal lekker mee omgaan.

Je haalt je hier een hoop op je hals als je negatief bent over PVV STANDPUNTEN( want dat is wat ik doe). Vrijheid is dus een hol en selectief begrip.

Onder Khadaffi zal ook heus wel heel veel vrijheid zijn. Als je het maar niet over Khadaffi zelf hebt. Vrijheid my ass dus. Ik wil Wilders niet vergelijken met Khadaffi en zijn aanhangers ook niet.

Wel zijn de tenen heel erg lang als je uitgesproken bent over rechts.

@Dirty-Harry44
Lafbekje, tegen no name kun je wel, hè? Maar ik heb je moeder kaalgeschoren na de oorlog, remember?

no_name888 | 10-06-11 | 17:01 |
Laat ze maar kletsen hoor lieveling. Ik weet dat je een zachtaardig en lief mens bent. Dat je nou toevallig een donkere huid hebt, zegt helemaal niets. Jou huidskleur is toevallig prachtig. Ik hoef me nergens voor te schemen als ik naast je loop. Ik zou juist super trots zijn om naast zo'n spetter als jij te mogen, ja mogen, lopen. Dikke kus! XXX

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 17:02
Dus een man en een vrouw kunnen niet gewoon een vriendschap hebben?
Dus dan vraag ik aan jou, wat is snoes van jou? En HareMajesteit? Zijn zij degenen die je bevredigen als mvr. fluitketel weer geen zin heeft?
.
Dirty-Harry44 | 10-06-11 | 17:02 |
Hallelujah, je zegt het zelf, er zijn nog meer in de wereld toch?
Focus je dan op de ECHTE uitvreters en niet op een student die hard werkt om haar studie te bekostigen!

no_name888 | 10-06-11 | 16:43 |
Ik bemoei mij niet zo gauw met die fitties hier tussen jou flipvandefluitktel en Dirty-Harry44,maar ik vraag me vaak af,waarom reageer jij er dan steeds weer op als je het zo verschrikkelijk vindt,zelfs ik wordt doodziek van dat eeuwige gejank van jou,je bent echt een allochtoon in optima forma,bij iedere speldeprik vlieg je als door een wesp gestoken op en in de slachtofferrol,als ik zo werd afgezeken zou ik er een tweede keer niet eens meer op ingaan,maar jij blijft hier de zielepiet uithangen,neem een tip van mij aan....reageer er niet meer op als je het zo vervelend vindt,dan houd het vanzelf een keer op.

Insure | 10-06-11 | 16:59
peacemaker | 10-06-11 | 16:57
Onthoudt het als ze u en uw landgenoten voor alles uitmaakt ( alleen donkere mensen kunnen dansen was een van haar beroemde uitspraken en Nederlanders kunnen per definitie niet dansen).
Selectieve geheugen heeft no_brain. Als het haar uitkomt is ze Nederlanders, andere keren praat ze over "ons"en over "jullie Nederlanders".
Vooral als het om haar "eiland"gaat.
Maar we zijn aardig offtopic en als jullie de ridder op de "zwarte"paard willen zijn( anders begint no_brain weer te blaffen over discriminatie) moeten jullie het weten.
Je komt vanzelf wel weer op terug, als ze jullie voor racisten heeft uitgemaakt als het haar niet uitkomt.

@ Frank de Snater | 10-06-11 | 17:04 |: Ohhh...was jij die volgescheten strontzak die 60 man nodig had mijn 1,25m hoge moedertje er onder te krijgen...tja...kwezels zat...

snoes | 10-06-11 | 17:06
Een wijs bericht.
Sinds wanneer ben jij zo wijs?;-))

flipvandefluitketel,

Wat ben jij een apart mannetje...

Insure | 10-06-11 | 16:36 |
.
Anders draai je alles even om. Wanstaltig.

@ no_brain666 | 10-06-11 | 17:05: Je bent dus 1 van die echte uitvreters....Santax..nog zo 1... hhahahah....alsof je met je bijbaantje alle kosten afdekt...wat denk je wel..achterlijke....

snoes | 10-06-11 | 17:06 | Misbruik melden

Sorry snoes, maar No-name888 jankt helemaal niet. Ze legt gewoon netjes uit wat volgens haar niet klopt. Waarom moet er nou gelijk gescholden worden. Dat is volkomen ontercht, want ze is heel aardig, maar als iemand zó tegen te tekeer gaat om niets, dan zou ik ook gaan zeuren. Ik vind het persoonlijk dus onterecht dat jij het opneemt voor Harry en Flip! Dat valt me vies van je tegen!

Ow ja,en wat flip en ik van elkaar zijn dat jou geen ene FUCK aan.

Frank de Snater | 10-06-11 | 17:08
Waarom zou ik naar linkjes van jou kijken?
wtf_ftw vertelde mij eens een wijs ding:
Ik kijk niet naar draadjes van onbekenden.
-
Gruttepier | 10-06-11 | 17:08
Want? Omdat ik niet met jullie meepraat?
Omdat no_brain "zo zielig is"?
Fuck off, het is 2011. Vrouwen zijn gelijk aan mannen etc.etc.

peacemaker | 10-06-11 | 16:36
.
Hoe weet u hoe ze eruit ziet? En kunt ons allen dan dit beeldmateriaal doen toekomen?

snoes | 10-06-11 | 17:06 |
Negeren helpt volgens jou?
.
Kom op zeg, zelfs als ik een week voor mijn studie in Engeland zit op een boerderij in the middle of nowhere en NIKS doet met SN wordt mijn nick hier rondgeslingerd.
Denk je echt at negeren helpt?

ridder op de "zwarte"paard willen zijn( anders begint no_brain weer te blaffen over discriminatie)
flipvandefluitketel | 10-06-11 | 17:06
Sharp!

snoes | 10-06-11 | 17:10
JA!!
* achter snoes schuilt*
GO GET HER, GIRL

@ no_brain666 | 10-06-11 | 17:11: Gewoon emigreren naar 1 van je 2 droomlanden...United Stupid of Assholes...of Spanje.

peacemaker | 10-06-11 | 17:10 |
Dan zou ik als ik u was maar eens flink in de archieven spitten hier,want ik heb ook van haar tegels gelezen waar mijn haren te bergen van gingen.

snoes | 10-06-11 | 17:10 |
Zo gaat het FLIP ook geen ene FUCK aan wat Peacemaker en ik van elkaar zijn.
Zeg het ook tegen hem, wel met gelijke maten meten!

no_name888 | 10-06-11 | 17:12
Ik lees weer:
BLABLABLABLA Ja, maar hij doet het ook! BLABLABLA.
* kan wel de hele avond zo doorgaan.*

@flup
Ik zou je niet gelijkwaardig aan iets menselijks willen noemen.

Zeg het ook tegen hem, wel met gelijke maten meten!

no_name888 | 10-06-11 | 17:12

Want? Anders is het zeker discriminatie.
Maar dat gaat nu niet op. Ik ben de buitenlander hier( of nu weer niet?)

Frank de Snater | 10-06-11 | 17:14
U roept ook weer iets?

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 17:14
Ja, sorry zo kan het ook verder gaan.
Jij mag me wel voor alles uitmaken, en ik mag me niet verdedigen?
Jij mag me wel hoer noemen en ik mag me niet verdedigen?
.
Oké, je wint, ga maar lekker door, maak me maar voor alles uit. Ik zal echt hartstikke mijn best doen om jou niet terug te beledigen, ik zal me niet eens verdedigen.
Ik hoop dat je je dan heel blij en powerful voelt.
Ik gooi de handdoek ik de ring.

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 17:07 |
Verstand komt met de jaren zegt men.
--
no_name888
In de meeste gevallen wel ja,ik zou zeggen probeer het.

@ no_brain666 | 10-06-11 | 17:12: Godskolere zeg...je lijkt godverdomme wel een peuter van 3.

János Hunyádi | 10-06-11 | 17:10 |

Ik ken haar! Ze is echt heel mooi om te zien hoor. En ze is ook heel erg aardig.

no_name888 | 10-06-11 | 17:17
Als je dat beloofd, beloof ik je niet met de haren erbij te betrekken als je niet meedoet met discussie.
Afgesproken?
Dan krijg je toch stiekem een virtuele kusje van me!

@ no_brain666 | 10-06-11 | 17:17: Hij is al bijna net zo tranentrekkend als je afscheids speech met oud en nieuw...weet je nog? Toen je voor de 1000ste keer definitief afscheid had genomen van SN.

snoes | 10-06-11 | 17:12 | Misbruik melden

als mensen ontzettend getergd worden zeggen ze soms dingen die ze niet menen. Gewoon uit een soort wanhoop, lijfsbehoud.

no_name888 | 10-06-11 | 17:17 |
Dát bedoel ik dus...

peacemaker | 10-06-11 | 17:20
Zou u ook zo spreken, als ze uw dochter erbij zou halen tijdens een discusie?
Ik denk het niet!

no_name888 | 10-06-11 | 17:17 |
Je hebt gelijk hoor. Stop er maar mee, doe ik ook.
Tot straks. x

@ peacemaker | 10-06-11 | 17:20: Kom op peace...ze kotst die teringzooi allemaal uit eigen beweging eruit....ze denkt e.e.a. grote broek aan te moeten trekken die der nog in geen lichtjaren gaat passen.....

snoes | 10-06-11 | 17:21
Volgens mij is no_brain weggegaan door uw woorden!
Leuk,hoor!
Nu heb ik niemand om te plagen.
U wordt bedankt!

;-))

peacemaker | 10-06-11 | 17:20 |
Dat zal ik niet ontkennen,maar van haar is het mi.of puur massochisme of het is een zielige schreeuw om aandacht.Maar wat het ook is,dat gejank slaat nergens op,tenzij je het verstandelijk vermogen van een kleuter hebt.

Dirty-Harry44 | 10-06-11 | 17:25
Het was idd een maatje te groot voor haar.
In haar eigen taaltje:
If you can't stand the heat, get the f*ck out of te kitchen.
* Tering, moe geworden van discussie. Biertje opentrekken gaat*

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 17:26 |
In het ergste geval kun je je altijd nog op mij uitleven.☺

@ snoes | 10-06-11 | 17:26: Borderliner komt het dichtst in de buurt....maarreeee..vertel eens van die menage a trois met flip en die 3e? Die ben ik ff kwijt ;-))))) Nog sappige details?
Hmmmmm?

@ flipvandefluitketel | 10-06-11 | 17:27: Dan moet dat in het SPaans flip..je weet wel..de taal die zij beter beheerst dan jij...lutsterT ;-))

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 17:23 | Misbruik melden

Dat ligt er aan wat ik tegen haar heb gezegd. Als ik haar voor rotte vis en alles wat mooi en lelijk is, uitmaak, moet ik niet gek staan te kijken als zij hetzelfde terug doet. Jij en Harry hebben haar wel heel erg beledigd. Ik begrijp haar volkomen dat ze jullie een stel ontzettende eikels vind.

Ik vind het, zachtgezegd, niet fraai dat je haar voor hoer uitmaakt. Ik vind dat nogal beledigend. No-name is namelijk een hardwerkende student. (dierengeneeskunde) en om in haar eigen onderhoud te voorzien heeft ze er een baantje bij) Ze is dus helemaal geen opvreter zoals Harry zegt. Dat blijft ie maar volhouden terwijl het helemaal niet zo is. Harry zit dus fout! Hij moet haar daarom niet zo beledigen!

snoes | 10-06-11 | 17:26 | Misbruik melden

Onzin! zij verdedigt zichzelf alleen maar!

@ peacemaker | 10-06-11 | 17:32 |: Zoals ik al eerder zei..denk je dat dat bijbaantje de kosten dekt van die studie? En zelfs over dat baantje loopt ze te zeiken dat NL-ers eigenlijk gewoon niet moeten shoppen op zondag omdat zij als relifanaat niet wil werken...maar als jij der goed mee om wil gaan..prima....wat mij betreft hoe eerder geemigreerd die trol hoe beter.

Dirty-Harry44 | 10-06-11 | 17:30 |
Nou weet u,dat was heel.....ach laat ik flip en die 3e maar niet in verlegenheid brengen,en er zijn hier tenslotte ook nog kleine kinderen op de draad;-)

@ snoes | 10-06-11 | 17:37: Hehehehehe...;-)

peacemaker | 10-06-11 | 17:33 |
Tuurlijk! Wat u wil.

peacemaker | 10-06-11 | 17:32
Dat ze mij een ontzettende eikel vindt( zegt zij dat of benoem jij dit?) zal mij aan mijn derriere jeuken.
Ik ben het ook niet altijd eens met DH44. helemaal niet over de PVV standpunten.
Maar ik ga niet zitten piepen.
Zo heb ik ook een aantal waar ik het niet mee kan vinden.
Bizonkid/JVN en nog een aantal kon ik wel schieten en zij mij.
Nu tolereren wij elkaar en waar we het niet met elkaar eens zijn, laten wel elkaar in de waarde en discussieren wij met elkaar. Binnen de regels.
Met no_brain zijn er maar 2 regels:als het haar uitkomt is ze Nederlands en als het haar niet uitkomt is ze buitenlands.
Als jij mij een rare buitenlander vindt, moet jij weten. Daar kijk ik niet alle Nederlanders op aan. Alsof ik alle Nederlanders de schuld geef omdat ik afgelopen jaar en belastingaangifte op de deurmat heb gekregen.
Iets wat no_brain wel doet.
Daarnaast is het een irritante meid, die ALTIJD het laatste woord moet hebben. Hoe dan ook.
En jij geeft aan dat Harry fout zit. Ik kan mij nog herinneren waarom DH44 aar helemaal af begon te blaffen. Namelijk omdat zij hem bedreigt heeft. Maar daar weet zij niets van of wil daar niets van weten.
Zo had ze een ban gekregen omdat ze Nijman van de redactie ook had bedreigt.Net als op ander draadje ze dit bij Sint Nicolaas heeft gedaan.
Maar daar hoor je haar nooit over.

Ik vind het, zachtgezegd, niet fraai dat je haar voor hoer uitmaakt.
peacemaker | 10-06-11 | 17:32 |
Je moest eens weten wat dat gleuf allemaal over mijn dochter heeft gezegd.
-
In het ergste geval kun je je altijd nog op mij uitleven.☺

snoes | 10-06-11 | 17:29 | Misbruik melden

Altijd met fluwelen handschoenen, zoals een dame behandeld dient te worden.
-
Dirty-Harry44 | 10-06-11 | 17:31
Ach, het is mijn "moeder"taal maar.
En over de 3e persoon( ;-P ): Een echte gentleman praat niet over zijn veroveringen.

Ik ga niet liegen, ben altijd 'open-minded' anti-PVV geweest..
Maar dit is belachelijk, ga er maar eens voor naar school!

Zeg joris, flup wil een pijpbeurt, even bukken, jochie.

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 17:41 |
Ik weet dat ik zonet heb gezegd dat ik me niet meer ging verdedigen, maar nu doe ik het wel.
Waar heb ik Dirty-Harry bedreigt? Laat dat zien.
Waar heb ik Nijman bedreigt? Ik zei alleen; Bart, wil je dat echt doen? Zoiets zei ik en die lafaard heeft het meteen weggejorist en gezegd dat ik niet moest bedreigen. Dat is hanidg, mij bericht wissen en dan zeggen dat ik heb lopen bedreigen, dan is het natuurlijk zijn woord tegen het mijne.
En St Nicolaas heb ik niet persoonlijk bedreigd, ik heb alleen geuit hoe ik me voel over racisten! En daar heb ik het recht op!
.
Over de fitte van DH tegen mij weet jij niks. Dat begon allemaal omdat HIJ het niet kon hebben dat er mensen zijn die ook kritisch zijn over Nederlanders. Dat kon hij niet hebben.
.
Verder beweer ik NOOIT dat ik een Nederlander ben, wel een Nederlandse (ik heb namelijk een Nlse nationaliteit). Ik ben een Curaçaose, met een Nederlandse nationaliteit die al generaties lang in mijn familie is, net zoals in elk familie die nakomelingen zijn van slaven. Wij hebben allemaal vanaf de geboorte het Nederlandse nationaliteit.
En dit geeft mij daarom net zoveel rechten als elk ander autochtone Nederlander.
.
En denk eraan, als je iemand wilt beschuldigen van iets, zorg dat je altijd bewijs hebt. Anders is de beschuldiging gewoon niks waard!

@ Frank de Snater | 10-06-11 | 17:47: Dus je kon niet verder komen dan frank de snater..tja..sommige mensen zit het ook nooit mee in het leven he....een hond kan je tenminste nog in laten slapen...

Aai Aai.. Beef noh!!

En blijf maar huilen over wat ik van jou dochter zogenaamd heb gezegd.
Maar voor zover ik me kan herinneren heb ik nooit iets verkeerds over jou dochter gezegd, ik zeg altijd dat ik medelijden met haar hebt dat ze een vader zoals jij hebt.
Jij maakt daarintegen mijn moeder wel elke keer uit voor hoer, mijn vader voor één of andere player en over mij, nou dat weet iedereen al.

@ no_brain666 | 10-06-11 | 17:49 |: Tuurlijk..nu weet je weer van niks.
Je kon je deze keer wel lang inhouden zeg...net aan een half uurtje...fuck that zelfbeheersing.

Dirty-Harry44 | 10-06-11 | 17:50
Wie is die flup waar de flaterT het over heeft?

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 17:55
FalterT = snaterT.

@ flipvandefluitketel | 10-06-11 | 17:55: Denk dat zijn LSD trip nog niet voorbij is. Of hij mot zijn ene hersencel nog ff kickstarten.

Wat een fitty zeg. Ik dacht een hoop "kutgrieken" en "weg met de euro" te zullen lezen, maar tot mijn verbazing bestaan de plempsels grotendeels uit fitty. Ben eerlijk gezegd om en nabij de helft gestopt met lezen. Wel las ik
Insure | 10-06-11 | 16:24 | Misbruik melden
en wil nog even zeggen dat ik het erg triest vind dat je VVD'ers en PVV'ers over een kam scheert. Ik denk dat 90% van de VVD stemmers niet eens overweegt ooit op PVV te stemmen. Andersom kan ik dat niet zeggen, aangezien ik maar weinig PVV stemmers ken (of zij komen er niet voor uit).

no_name888 | 10-06-11 | 17:49
Ik schijn echt een beeldscherm probleem te hebben.
Want weer lees ik:
BLABLABLABLA, ja maar jij deed het ook BLABLABLA.

@ flipvandefluitketel | 10-06-11 | 17:56 : Tis mooi geweest;
ibuen provecho
Hasta luego

no_name888 | 10-06-11 | 17:52

Even een tip;
Ik was ook altijd boos op iedereen. Ik heb toen met figuurzagen laatst een medaille gemaakt, gevijld, gekleurd en toen een '1' erop gezet. Sindsdien heb ik het gevoel dat ik niet constant mijzelf hoef te bewijzen in onze 'pauze-gesprekken', wanneer Bart weer eens begint over die ene keer dat ie met wel 110 Km/U de rotonde over sjeesde. Mijn Punto trekt dan wel langzaam, maar ik heb geleerd dat het dan ook een wagen is voor mannen met stijl.
Anyway, die medaille, ik draag hem altijd onder mijn overall als een ware kampioen..
#YesYouCan

no_name888 | 10-06-11 | 17:52
Geen woord van wat ik gezegd heb, is gelogen.
Heb ik inderdaad gezegd.
Maar je reageert niet op mijn plempsel van flipvandefluitketel | 10-06-11 | 17:20
-
no_name888 | 10-06-11 | 17:49
Je hebt Sint Nicolaas daadwerkelijk bedreigt:
{ Quote}Mensen zoals jij zijn degenen waarvan ik soms gewoon de keel wil doorsnijden.
Vuile racist!

no_name888 | 10-06-11 | 14:00
{ Unquote}
En daarna mij bedreigen.

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 18:01

Kap daar nou eens mee, er is geen reden om constant met elkaar in de clinch te liggen. Terwijl wij hier elkaar de haren in vliegen wordt Saurons leger steeds sterker!

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 18:01

Kap daar nou eens mee, er is geen reden om constant met elkaar in de clinch te liggen. Terwijl wij hier elkaar de haren in vliegen wordt Saurons leger steeds sterker!

flipvandefluitketel | 10-06-11 | 17:20
Ik heb er niet op gereageerd, omdat dat kwam net nadat ik zei dat ik niet meer ging reageren.
Als ik het had gedaan, had ik weer gehoord dat ik net had beloofd om niet meer te reageren.
.
Maar ik heb mijn best gedaan en ga het nu doen, ik hoop dat u zich dan ook aan uw belofte houdt.
En bedankt voor het virtuele kusje.
*Virtuele kusje en knuffel terugstuurt*
.
En nu ga ik boodschappen halen, ik heb opeens zin in een lekkere fruitige wijn. Het is echt heel lang geleden sinds ik weer alcohol heb genuttigd.

Gooogle | 10-06-11 | 18:01 |
Moet wel zeggen, ik moest wel lachen toen ik dit las, hehehehehhee.....
Vooral de #yesyoucan gedeelte.
Fijne avond voor u en fijn (lang) weekend alvast.

Insure | 10-06-11 | 16:19
Sorry heur, maar dit is emotioneel gehuil in optima forma. Niet? Lees je comment dan maar zelf nog een keertje door.
Bij de weg, je leest toch kranten? Kijk je nooit naar het (NOS)journaal? Edith Schippers heeft al uit den treure uitgelegd dat het geld voor de verpleegkundigen begroot wordt in 2012 en dat in de loop van 2013 de extra verpleegkundigen er komen. Wat er met de agenten gaat gebeuren weet ik niet want ik heb er tegenstrijdige berichten over gehoord. Feit is dat er al enkele maanden een andere werkwijze wordt gevolgd waardoor er veel meer mankracht op straat is te vinden. Het asielzoekersprobleem wordt, as I write, op Europees nivo aangepakt.
Jij hebt schijt aan het argument "tijd"? Nou dude, schijt of niet, je kunt hoog of laag springen, je zult toch echt geweaun moeten wachten. Period.

Lees net in het Nrc dat Duitsland zonder meer de Grieken gaan helpen. Ze nemen hun verantwoordelijkheid. (kunnen we echt wat van die duitsers leren. Kan die strontvlieg van een Wilders wel eventjes popie jopie doen ( verkoopt lekker bij de achterlijke henk en Ingrid). Maar voor de rest maakt hij ons onsterfelijk belachelijk.Een kik van Duitsland en we scheppen weer stront. Hoogmoed komt voor de val.

Shit ik maak enkele spelfouten.... Sorry puristen ;-)

De onzin die Wilders uitkraamt valt goed bij zijn gemiddelde electoraat (type Johnny en Anita), maar is in werkelijkheid zo onvoorstelbaar dom, dat je alleen maar mag hopen dat de mensen die er echt verstand van hebben zijn waanideeën kunnen tegenhouden. Maar ja, je kunt het Wilders ook niet kwalijk nemen, want hij heeft dan ook geen economie gestudeerd. Wat heeft hij eigenlijk wel gestudeerd. Oh ja, mavo en havo en daarna een paar deelcertificaten rechten. Iemand met dat IQ moet ook helemaal niet zoveel macht in Nederland krijgen. Dat is vragen om problemen.

Uiteindelijk zullen we allemaal verzuipen in de geagendeerde geopolitiek van de EU en daar kan geen feta-salade of gyrosschotel tegenop. Genoeg economen die zeggen dat Griekenland een bodemloze put is. We worden bang gemaakt dat als we stoppen om die containers met bankbiljetten aan Griekenland te geven en andere nagenoeg failliete landen Europa financieel implodeert. Het zullen superlatieven zijn. Laat het maar gebeuren. Beter een crisis die tijdelijk is dan eentje die decennia lang gaat duren.

*vat benzine over het paard van Troje sprenkelt*

Alle politici, van links naar rechts, dus ook de premier en de minister van financiën, met hier en daar een uitzondering, zitten tot over hun nek in de anus van Europa. Dáár zitten de mooiste baantjes. En dáárom durft Mark Rutte niet te zeggen "Zeg hoor eens Nicolas, Angela en José Manuel. Wij kappen er mee. En als jullie zo doorgaan, stappen die Holländer helemaal raus. Können sie het helemaal selbst aussuchen."
Wat Griekenland betreft, een land kan niet failliet gaan. Ze kunnen hooguit teruggaan naar een levensstandaard van de jaren 40 of nog verder weg, maar dan wel met hun eigen munt de drachme. Daar is niets mis mee. Met een zogenaamd 'failliet' Griekenland krijgen we geen problemen (de Griekse economie is een Mickey Mouse economie) en al helemaal niet als ze losgekoppeld zijn van de euro. En zelfs wanneer ze in de eurozone blijven zitten dan nóg niet. Het enige wat dan zou kunnen gebeuren is een waardedaling van de euro. Dat kan grote voordelen hebben. Alle eurolanden kunnen zich dan helemaal gek exporteren.

no_name888 | 10-06-11 | 18:08
En toch weer het laatste woord hebben.

Alec Tricity | 10-06-11 | 19:09
Praat lekker voor jezelf, dude. En wat is het gemiddelde electoraat van links? Type Mo en Fatima?
Gelukkig bepaal jij niet wie er in Nederland macht krijgt.

no_name888 | 10-06-11 | 17:11|||Zo intelligent kom je niet over. Engelse gebakschool zeker?
horus | 10-06-11 | 18:52|||Iemand die DE NRC leest (zoals moi) weet dat het niet het courant is.
Allochtonen zijn er ook zo makkelijk uit te pikken.
snoes | 10-06-11 | 17:39 ||||Jij bent een vrouw met ballen.
En Wilders is een noodzakelijk kwaad net als een verzekering en advocaat. Omdat hij 24/7 bescherming tegen uitheemse barbaren nodig heeft, krijgt hij mijn stem. Primair niet eens omwille het geloof van die barbaren.
De Grieken kunnen de fok genieten. Veertien maandsalarissen, nooit ontslagen kunnen worden en stoppen op hun 53ste. En wij maar werken tot 67+.
En dat is dan een unie. Iets waarbij superieure landen (mijn benaming), zoals Holland (vervelend he, Nieuwe Nederlanders?), bananenrepublieken (bron rtl7) moeten ondersteunen.
En dan dadelijk Spanje (sry Flip), Portugal, Ierland, België (ook op de lijst als er geen regering komt), Servië en Kroatië. En het gekke is dat alleen het klootjesvolk de dupe is, kapitalisten worden ieder jaar gewoon weer 10+% rijker.

En dan dadelijk Spanje (sry Flip),
RobertJamesFischer | 10-06-11 | 19:32
Als het de waarheid is, dan hoeft u zich niet te verontschuldigen.
Dat Spanje NOG niet aangeklopt bij de EU/IMF wil niet zeggen dat ze dit niet (binnenkort) gaan doen.
Dat mensen hier iedereen napraat als ze roepen dat ze dit al gedaan hebben, geeft inzicht in het selectief geheuren van deze mensen.

En het gekke is dat alleen het klootjesvolk de dupe is, kapitalisten worden ieder jaar gewoon weer 10+% rijker.

RobertJamesFischer | 10-06-11 | 19:32 |
Daar is niks geks aan, dat is altijd al zo geweest en dat zal altijd wel zo blijven ook.

No_name zou moeten zijn NO Brain, dit gezien haar vele onzinnige plempsels hier. Vreselijk dom......

Wat zal Geertje weer geylen dat zijn naam op de meest gereageerde stukjes staat.
Echter ging dit helemaal niet om Geert en CO.

Laten we eerlijk zijn, blondie heeft gelijk (weer de aandacht)! Dat dan weer wel

Onze kids werken wel tot 67 hoor. En hun kids tot zeg, pakweg, 70. Toch niet meer dan normaal? Wat moet je anders in dit leven doen, dan werken? Dat bedoelen we.

dvkv

Iemand moet een statement maken. Ik ben geen fan van Geert, maar de rest van de kamer blijft op z'n krent zitten. De man doet vaak vreemde uitspraken, maar heeft meer ballen dan menig kamerlid.

@flipvandefluitketel | 10-06-11 | 21:15 |
Met een artikel waar je voor lul staat en waar meteen wordt aangetoond dat je vooral geen premier moet worden vanwege je zwakke economische kennis, zou ik niet echt aan de top willen staan.

Puike actie Geert, tenminste iemand die even duidelijk die luie flikkers aan de middellandse zee komt zeggen wat hij van hun vindt.

+275 @ Geniale Geert !
.
@yurp | 10-06-11 | 15:53 Mee eens. Sterker nog: Ik ben hier al weg: Zonder normale topic-list stort deze site zodanig in mekaar dat ik hier niks te zoeken heb, zo merk ik. Hooguit nog een enkel commentje op een hot Wilders-topic, maar daar heb ik SN echt niet voor nodig ...
.
Hé SN! Jullie gooien het enige voordeel weg dat je op PowNed nog had ...

In tegenstelling tot Isreal....
.............
Wilders is zo 2009 , give me a break..
die man heeft al zijn `break` punten laten vallen zodra die een beetje zendtijd kreeg. 1,6 miljoen stemmers * LOL*, nog steeds minder dan PvdA, (kotsmisselijke partij overigens), beiden partijen-eigenlijk het hele politieke gebeuren is onzinnig aan het worden , en dat zouden de `oudere Wijze Generatie ` *wederom lollig* , dit moeten weten,
.
Maar nee heur, mensen blijven net zo lang stemmen op een mafkees die even rijk wordt en weer het (politieke)toneel verlaat..
-
Wilders kan het hooguit veilig maken in zijn eigen omgeving, verder kan ie niets doen aan het feit dat er arme mensen zijn dankzij een systeem wat gebaseerd is op achterlijkheid.
-
Ik wil alleen zeggen dat er meer dingen zijn waar we ons druk om moeten maken.

Kan ie beter een keer de gedoogsteun intrekken bij Mark Ratte en diens kornuiten, dan buiten die ambassade een circus op te voeren.
Maar dat zal niet gebeuren.
Want Ratte naar huis = ook Greetje naar huis

En het gekke is dat alleen het klootjesvolk de dupe is, kapitalisten worden ieder jaar gewoon weer 10+% rijker.

RobertJamesFischer | 10-06-11 | 19:32 |
Daar is niks geks aan, dat is altijd al zo geweest en dat zal altijd wel zo blijven ook.

Repri-man-de | 10-06-11 | 19:45 | Misbruik melden
-
Het is lang genoeg zo gebleven .
Geert `Dè Verlosser` kan ons allen helpen.

Yep , maar vrees dat ie Gaza.BorderLijn | 02:16 niet meer helpen kan want vertrekt voordat Geert resultaat boekt al met dat flottielje Gazzaantjes ...Zeg , neem nou meteen die Gretta , Harry en alle zielige Palestijntjes ook mee . Zijn we daar ook mooi poosje , misschien wel permanent van af want 't is daar in Gazaland toch allemaal zoveel beter ..

Gaza.BorderLijn newuser | 11-06-11 |01:58 | Misbruik melden
-
Mafkees, ga jij maar terug naar Gazanie , levenloos stuk stront, isreal kan me ook geen ruk schelen, maar vindt wel day Dhr. Wilders zheel goed opkomt voor de arische ras . Wij zijn de buffer geweest en onze inzet zal rijkelijk vloeien in rode winst..
Nu nog de AntiGristen wereldwijd aanwakkeren en jullie idiote geloven zullen verdwijnen.

verwilderd | 11-06-11 | 02:36 | Misbruik melden
Die gast is een eerste klas troll.
Gazanie is een terroristen broed plek, die mannen e vrouwel zullen er alles aan doen om Isreal kapot te maken.
Zoals Wilders de grote ooit zelf heeft gezegd : `Gericht schieten op het schijfje`
Dit soort lui beroven winkeltjes en roven tasjes, gewoon afschieten , famillie misschien afschieten en hup terug naar Gazanie sturen, hek eromheen , geen voedsel , geen water, geen SLAAP niets !!! , genoeg onrust geweest in Nederland !!!

@horus | 10-06-11 | 18:53

En nu snel je rode PVDA pyjama aan en lekker slepen.

Slapen :)

Slapen :)

footbal33 newuser | 11-06-11 | 03:09 | Misbruik melden
Muts!
*slapen..slaapmts!!, ehhh SlaapMuts* X)

Slapen :)

footbal33 newuser | 11-06-11 | 03:09 | Misbruik melden
Muts!
*slapen..slaapmts!!, ehhh SlaapMuts* X)

ik geef jullie allen tot 2012 , en dan maak ik er een einde aan
*Gaaaaaap* ,

Laten we eerlijk zijn, blondie heeft gelijk (weer de aandacht)! Dat dan weer wel

Gaswasser newuser | 10-06-11 | 22:16 | Misbruik melden
-
Of wat stoer !
binnenkort zal Wilders overheersen en zal je hem moeten erkennen als een profeet.
Deze man is werkelijk de laatste die z`n mond opentrekt voor Islam!
De Islam zal moeten verdwijnen !
Dit land is van MIJ!! arische ras, het moet weer zuiver worden!
De Islam is een religie gebaseerd op waanzin , dit in tegenstelling tot de heerlijke Jodendom,In Israël geweest zijnde kan ik je vertellen dat het daar wonderschoon is en je het gevoel krijgt iets te moeten betekenen voor de mensheid, De islam heeft geen plaats in deze wereld volgens onze geweldige boeken .
Maar ik heb tijdens mijn reis ook `Freemasons` ontmoet , en dat zijn top mensen, geweldige mensen die nog heel goed bevriend zijn met de Joden en gezamenlijk hebben we 1 vijand : Moslims en Islam..

Arische1OogLeider''Mayaan'' | 11-06-11 | 03:21

In mijn ogen gaat het perfect samen; 'In je kont geneukt worden en op de Pivivi stemmen'.

Arische1OogLeider''Mayaan'' | 11-06-11 | 03:21 |
Ben jij een white supremacist ofzo? Met je zuiveren van het Arische ras...
Alhoewel, ik denk het toch niet, aangezien je toch een Jodenvriend ben. Die zijn vaak geen ariërs...

Alec Tricity | 11-06-11 | 00:10
U heeft zeker geen echte vrouw kunnen vinden in de kroeg gisteravond.
Newuser-alert!

Ik denk wel dat de boodschap heel goed is aangekomen.
In ieder geval wel even wat krachtiger en duidelijker dan dat nietszeggende om de brei heen draaiende gezever wat de meeste politici doen.

De Grieken zijn zo achterbaks als wat. Wel hun vuile handjes ophouden voor onze miljarden maar broekpoepen als commentaar hun richting uitkomt mbt hun corruptie. Wat mij betreft mogen de Grieken hun eigen boontjes doppen net zoals wij dat hier moeten doen. Waarom moet Nederland krom liggen voor een door en door corrupte staat?

Het is hierdoor wel duidelijk dat de Grieken niet tegen de waarheid kunnen.

Wilders niet welkom bij de grieken.
De grieken zijn hier ook niet meer welkom.
RAUS,RAUS..

Waarom moet Nederland krom liggen voor een door en door corrupte staat?

Cobauter | 11-06-11 | 10:54 | Misbruik melden
hey pssst, ik zal je een geheimpje verklappen: de hele wereld is corrupt ..
*bubble burst*

En het gaat maar door met Griekenland, het land van de zon, het land van de ouzo, het land van de sirtaki, en het land van de mensen die maar niet in willen zien dat er toch écht stevig bezuinigd zal moeten worden, en de Europese Unie blijft er maar geld inpompen, zonder dat de zekerheid bestaat dat het geleende geld ooit terug betaald zal worden.
Het lijkt er dus op dat de Griekse economie een bodemloze put is geworden, en daarom vind ik dat er geen cent meer naar de Grieken toe moet gaan, omdat ze maar eens moeten leren dat men het huishoudboekje op orde dient te hebben.
Oké, de Griekse politici hebben wel aan de Europese Unie gezegd dat iedere geleende cent terug betaald zal worden, maar daar geloof ik allang niet meer in.
Wat ik trouwens ook niet begrijp is het feit waarom de steenrijke Griekse reders de Griekse regering niet helpen, want met de financiële hulp van de Griekse reders zal de Griekse economie er een stuk fleuriger uit gaan zien.
Intussen blijven de Griekse werknemers maar staken, maar door al dat staken wordt de Griekse economie steeds meer lamgelegd, en dat kan toch ook de bedoeling niet zijn.
De Grieken zullen door hun eigen schuld dus op financieel gebied in zeer zwaar weer terecht gaan komen, en heb ik daar medelijden mee? Nee dus.

@ Moi3 newuser | 11-06-11 | 10:00 |
Als jij denkt dat er ook maar iemand van enige statuur is die Wilders actie serieus neemt, leef je wel erg ver van de realiteit af.

Groot gelijk!!! Oprotten met die blonde kip!
En hij moet Nederland gaan vertegenwoordigen met zijn zielige/domme acties?

@koudglaswater Uitstekende aktie van Geniale Geert weer, vind je ook niet, zwitsal?

Behaard smaalkopje | 11-06-11 | 15:12

Zwitsal??? hmm doe mij maar L'Oréal of Dove for men..

oke Uierzalf?

Excuses, ik was een lichtelijk geagiteerd gisteren.

Bezig met verzenden!

Videos

Poll

18 jaar cel en tbs voor Robert M.:
 

Column

Jan Dijkgraaf

Natuurlijk is Tofik Dibi volstrekt ongeschikt om GroenLinks te leiden. Hij is veel wel: een...
meer >

Files

0 / 0 km

meer files