Bestuursvoorzitter Nurten Albayrak van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) is op non-actief gesteld. Dat meldt de NOS vanmiddag op basis van diverse bronnen. De reden zou zijn dat de COA-topvrouw verkeerde informatie heeft gegeven over haar inkomen.
Albayrak, een nichtje van voormalig PvdA-staatssecretaris Nebahat Albayrak maar zelf VVD'er, blijkt meer te verdienen dan de balkenendenorm. Nadat de staatsomroep de verziekte bedrijfscultuur in de COA-top openbaarde, was de consternatie compleet.
Het is niet bekend of de PvdA al een opvolger voor de geschorste bestuursvoorzitter paraat heeft.
Reacties
Alles laten terugbetalen en uitzetten die hap. Samen met haar nichtje. Nederlanderschap afnemen!!
In 2009 heeft ze zichzelf 273.000 toegeëigend. Hoeveel zal ze dit jaar gepakt hebben? 'n Half miljoen?
Zo'n wijf verdient het op de keien gesmeten te worden. Is dat waarvoor ze naar Nederland gekomen is?
Ik zeg dit is DISCRIMINATIE.
Waarom is het van belang dat ze een nichtje van Nebahat Albayrak is? Heeft zij iets te maken hiermee? Of is dit opzettelijke damage by association?
En nu denkt iedereen natuurlijk: nichtje van voormalig PvdA staatssecretaris, dus van ook PvdA. Boe PvdA!! Maar nee, Nurten is van de VVD en vult dus gewoon rechts, net zoals ze lult.
In de familie Albayrak wordt gezocht naar een opvolger/ster voor de vrij gekomen functie.
ik had een hele andere carrière move moeten maken. POLITIEK, dat is waar het geld is...
Wat een fantastisch artikel. Pulitzer materiaal denk ik .......
Hans Spekman is degene geweest die het spoeddebat over de misstanden heeft aangevraagd (van welke partij is die ook alweer). En sinds wanneer bepaalt een politieke partij wie directeur is van het COA?
Gewoon een gigantische boete geven. Zo'n eentje waarbij ze gelijk heel haar hebben en houwen kwijt is. ik zeg een miljoentje ? vervolgens haar Nederlands paspoort intrekken en direct terugsturen naar land van herkomst. Ben je der gelijk mooi klaar mee.
Off-topic:
Het is ook echt een gedrocht om te zien zeg.
Goed gedaan meneer Leers, zogenaamde zwakste schakel is een uitstekende minister
Die gaat dus een paar jaar wachtgeld vangen.
Moet niet eens uitgezocht worden hoe deze tante op die plek gekomen is, cq wie haar benoemd heeft en met welke referenties? Wellicht moeten er nog een paar mensen op non-actief.
yurp | 27-09-11 | 14:02
Ga je de vriendjespolitiek ook nog ontkennen?
Kijk, het kan mij niets schelen wiens nichtje ze is, als ze nog gewoon een salaris van 1 ton plus inflatie had gekregen, maar het is bijna zeker dat ze nu al tegen de 5 ton aan zit. Misdadig.
Iets met koeltoer met die Marokaantjes.
WTF? Of de PvdA een opvolger paraat heeft? Dat kunnen we toch niet menen! Wéér iemand uit het 'Old boys' netwerk..... "doe eens normaal man"! Geert DOE hier wat aan, snel? Vraag een spoeddebat aan, ALSTUBLIEFT!!! Redt ons van de partij die "het moet eerlijker" ZOGENAAMD zo hoog in het vaandel heeft staan. Overigens kunnen ze die slogan beter veranderen in bijvoorbeeld: "Wij hebben schijt burgers"
@bofkontnl, ontzettende faalhaas. Ga nou maar weer snel aan je lopende band staan
vraagje: wie is er voorzitter van de raad van toezicht bij het COA? En van welke partij is die man?
bofkontnl | 27-09-11 | 14:11
Volgens mij is ze Turks....
bofkontnl | 27-09-11 | 14:11 |
Hahaha, nee ze is turks. Ik las overigens in de volkskrant (niet verder vertellen hoor) dat met het in hoge kringen eens is waarom het met die Albayrak als baas van het COA mislukt is. De reden is dat buitenlanders, niet weten wat 'polderen' is. Buitenlanders dulden wanneer ze de baas zijn geen tegenspraak, want de baas is de baas! Grappig, dat weer die klote PvdA hier leading in was. "Het moet eerlijker" amehoela!!!!!!!!!
Elsingh1st | 27-09-11 | 14:10
Ja, kun jij hem bewijzen of aannemelijk maken? Zonder in laster te vervallen, that is!
peacemaker | 27-09-11 | 14:11 | Misbruik melden
Deze mevrouw Albayrak is van de VVD. Het is maar dat je het weet.
Die VVD wordt steeds minder mijn partij overigens; je krijgt steeds minder liberaal voor je stem....
-weggejorist-
@yurp | 27-09-11 | 14:02 |
Ja, in dit specifieke geval is het wel relefant.
Omdat de een onder de verantwoordelijkheid van de ander valt.
peacemaker | 27-09-11 | 14:16
Wat lul je nou, die Nurten Albayrak is hartstikke VVD. Helemaal geen PvdA.
-weggejorist-
arikanari | 27-09-11 | 14:05 | Misbruik melden
Sinds wanneer is baas van het COA een politieke baan? Omdat het een overheidsdienst is? Omdat ze lid is van de VVD? IS een directeur va een basisschool dan ook een politicus?
Die hele familie is niet te vertrouwen:
Het zusje wil ook al niet deugen.
http://www.inoverheid.nl/artikel/nieuws/1103941/gemeenteraad-dordrecht-o...
andoor | 27-09-11 | 14:22 | Misbruik melden
Een boete waarvoor? Voor het niet goed doen van je baan? Voor het te veel geld verdienen? Als we dat al strafbaar gaan maken, wordt het mij wat al te socialistisch. Gek genoeg vinden Henk en Ingrid die zichzelf rechts noemen ook steeds dat men niet te veel mag verdienen.
En wat heeft dit topis te maken met de Tweede Kamer? Nog even los van je belachelijke inhoudelijke relaas; uw opmerking doet nogal aan Zuid-Afrika van 30 jaar geleden denken.
De Zeikerdt | 27-09-11 | 14:21
Zover ik weet valt ze sinds 2010 alweer onder Gert Leers maar ik kan 't mis hebben hoor? En Nurten Albayrak-Temur werkt al sinds 2001 bij het COA en sinds oktober 2004 is ze er algemeen directeur. Toen was Nebahat Albayrak nog helemaal geen staatssecretaris. Toen zat Rita Verdonk daar, en daar viel ze destijds ook onder. Nurten heeft Nebahat zien komen en gaan.
De Zeikerdt | 27-09-11 | 14:24
En al wat spijkers gevonden op dat lage water?
Welk bewijs wil je hebben? Dat haar salaris in 2009 al € 273.526,- bedroeg? en gezien eerdere verhogingen nu in de buurt van 5 ton moet zitten?
't Is zo'n corrupte bende dat ze niet eens bekend durven maken hoe hoog het bedrag nu is..
http://www.telegraaf.nl/binnenland/10629025/__COA-directeur_op_non-actie...
Ze is VVD-er.
Waarom verbaast mij dat niet?
De Zeikerdt | 27-09-11 | 14:24
Je bent een zeikerdt,als jouw broer,zus,neef of nicht of wie dan ook uit jouw familie iets op zijn geweten heeft deugd jouw hele familie dan ook niet.
Get a Live men.
@yurp | 27-09-11 | 14:30 |
Ik woon in 078, dus die spijker lag al gewoon droog.
@Nachtuil | 27-09-11 | 14:43 |
Als 2 van de 3 niet echt willen deugen, dan mag je gewoon je vinger opsteken.
Minister van integratie met familie in het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers, das toevallig!
@@Nachtuil | 27-09-11 | 14:43 |
En u vindt het niet opvallend dat 3 leden van een familie zulke hoge functies bij de overheid hebben. Dat komt in Nederland bijna niet voor.
netjunk | 27-09-11 | 14:36
Je bent van je stoel gevallen van verbijstering, leugenaar.
.
OT: VVDer of niet, schorsen, ontslaan als ze ernstige fouten heeft gemaakt en uit de partij gooien (als ze inderdaad lid is). Wij zijn geen pvda.
Mooi... weer een onderdaantje van Erdogan opgerot.. Houwe zo..
yurp | 27-09-11 | 14:02
Wat had er dan als kop moeten staan?
'Sorry mensen, we kunnen het niet helpen, maar ze is een klein beetje het nichtje van'. Zoiets?
@ bizonkid | 27-09-11 | 14:55
"COA-voorzitter op non-actief gesteld" zou een goede kop zijn geweest. Niet zo prikkelend, natuurlijk, dat dan weer wel.
-weggejorist-
-weggejorist-
@yurp | 27-09-11 | 14:28 |
Inderdaad u heeft gelijk, het was de periode daarvoor.
Wat een tendentieus artikel. Ten eerste is mevrouw zelf VVD'er. Ze is nicht van een PVDA'er. Ik woon ook naast een CDA'er. In mijn familie zitten veel VVD"ers en ik ken ook PVV'ers en PVDA'ers. Wat is de link die Spitsnieuws wil leggen?
.
Misschien kan SN ook die laatste zin nog even uitleggen. Dat de reaguurders hier eng rechtse taal uit schreeuwen is nog vrijheid van meningsuiting. Dat de redactie niet verder komt dan PVV achtig gebrabbel is treurig.
.
Ik lees en reageer op talloze websites, maar Spitsnieuws is wel de meest subjectieve site die ik ken. Tot met hun armen in de reet van de PVV en de VVD en een ware hetze tegen links.
.
Afgezien van die cartoonist van Joop vind ik dat er op Joop nog objectiever nieuws wordt gebracht. Ga je schamen!
onze troetelturkjes beginnen langzaam door de mand te vallen, dat is verrassend.
Iets met koeltoer met die Marokaantjes.
bofkontnl | 27-09-11 | 14:11 | Misbruik melden
Meld misbruiknieuw
Eerst een artikel lezen, misschien wat achtergrond informatie opzoeken en dan pas reageren.
Nachtuil | 27-09-11 | 14:43 | Misbruik melden
Meld misbruiknieuw
Het cognitieve vermogen van sommige mensen is niet zo heel groot.
pokémontrainer | 27-09-11 | 15:29
Het cognitieve vermogen van sommige mensen is niet zo heel groot!
Een ieder heeft zijn/haar eigen niveau, dat maakt het juist zo mooi.
-weggejorist-
De Zeikerdt | 27-09-11 | 15:32 |
En dat alleen omdat ik een treffende Nederlandse zegswijze gebezicht heb?
De Zeikerdt | 27-09-11 | 14:47
Het was een politiek actieve familie en de politieke partijen zaten te springen om hoog opgeleide allochtonen om vooral niet beschuldigd te kunnen worden van discriminatie en achterstelling. Iedere partij vooral ter linker zijde wilde vooral zo multiculti mogelijk zijn. Aangezien de spoeling in politiek geëngageerde allochtonen niet zo groot is kan ik het me voorstellen dat er meerdere mensen uit de Albayrak familie in de politiek terecht is gekomen. Wat is overigens de kans dat grootvader Jan Donner, vader Andre Donner en zoon Piet Hein Donner allerdrie hoge posten in de politiek zouden bekleden? Hmm?
bizonkid | 27-09-11 | 14:55
xxmedium had al een goede feitelijke en to the point titel. Lijkt me juister dan slechts uitgaan van 'nichtje van' vooral omdat nichtje al met haar kont op die positie zat voordat Albayrak ook maak uitzicht had op welke post dan ook.
@yurp | 27-09-11 | 15:48 |
Zoals ik al zei het komt BIJNA niet voor.
pokémontrainer | 27-09-11 | 15:29
Het cognitieve vermogen van sommige mensen is niet zo heel groot!
Een ieder heeft zijn/haar eigen niveau, dat maakt het juist zo mooi.
indiaan | 27-09-11 | 15:35 | Misbruik melden
Meld misbruiknieuw
Daar heeft u een punt. Maar als u sommige reacties terugleest begrijpt u het wel.
Uitleveren aan Mexicaanse drugskartels met een briefje erop dat zij de reden is dat Mexico de oorlog tegen drugs is begonnen?
De Zeikerdt | 27-09-11 | 15:58
Idd, dat komt bijna niet voor. Maar blijkbaar soms wel ;)
wat een verrijking,het is om moedeloos te worden!
Dit lijkt me, alle onzinnige commentaren ten spijt, eerder een ruzie in de familie..
-weggejorist-
@yurp: dat doet er allemaal niet toe yurp. Tis een Albayrak en Turk. Die albayraks hebben der smoel vol met vanalles en nOg wat en uiteindelijk zijn het allemaal uitvretende tering criminelen. Gewoon oppleuren naar dat stronthol waar ze ooit uitgekropen zijn. Hoe is de gezondheid? Hopelijk al weer wat beter?
Pvda: het moet eerlijker. Albayrak begin maar eens bij je eigen nichtje.
Dit is het gevaar als je dit soort buitenlandse corrupte figuren op zo`n hoge post zet, corruptie is in dat soort landen heel normaal. Ze hebben wel een grote mond als we iets over turken, Marokkanen en ga zo maar door zeggen, maar nu hoor je ze niet...ja ja.
Je kunt natuurlijk van alle kanten op de PVV inhakken, maar als je deze toestanden accepteert dan is het einde zoek. Dit accepteren is vele malen funester voor het verloop van het integratieprobleem.
Zolang je dit soort zaken niet tackelt, moet je niet proberen anderen te tackelen.
het begin is er. Nu overal.
xxmedium | 27-09-11 | 15:08
yurp | 27-09-11 | 15:51
Heeft niets te maken met wie waar wanneer op welke positie zat. Als jullie beiden lid van het journaille waren geweest en je had gekopt "Nichtje Albayrak op non-actief gesteld" dan is dat inhoudelijk juist plus een pluim van de hoofdredacteur. Kop je "COA-voorzitter op non-actief gesteld" dan was dat op zich ook juist geweest natuurlijk. Als later blijkt dat je op de hoogte was geweest van de familiebetrekkingen zou je wel op straat zijn gezet. Op staande voet. Dat dan weer wel.
.
Insure | 27-09-11 | 15:17
Stel je toch niet zo aan, man. Je lijkt wel een verongelijkt meisje van 12.
bizonkid | 27-09-11 | 18:04 | Misbruik melden
Nee hoor. Ik stel me niet aan. Dat van mij is peanuts als je het vergelijkt met wat hier onder een VARA topic van PVV'ers staat. Ik zeg trouwens min of meer hetzelfde als Yurp en daar reageer je weer normaal op.
.
Maar het zal de politieke voorkeur wezen. Hard reageren als er iets tegen de VVD of PVV gezegd wordt, maar als het over links gebeurt meteen iedereen de mond snoeren .
Insure | 27-09-11 | 18:16
Ik iedereen de mond snoeren? Ik hard reageren als er iets tegen de VVD of PVV gezegd wordt? Kun je dat hard maken?
Ik zou zeggen doe toch normaal, man!
@insure: iedereen weet dat je gewoon anti PVV bent maar je zegt dat het niet zo is. Kom er gewoon voor uit dat je anti PVV bent. Is geen schande maar als PVDA(chterlijke) aanhanger krijg je nou eenmaal een partij stront over je heen aangezien deze club NL weggegeven heeft aan de multikul shit. Sorry redactie, de rosé smaakt hier heeeeerlijk. Zeker bij 25 graden en meer.
@insure: iedereen weet dat je gewoon anti PVV bent maar je zegt dat het niet zo is. Kom er gewoon voor uit dat je anti PVV bent. Is geen schande maar als PVDA(chterlijke) aanhanger krijg je nou eenmaal een partij stront over je heen aangezien deze club NL weggegeven heeft aan de multikul shit. Sorry redactie, de rosé smaakt hier heeeeerlijk. Zeker bij 25 graden en meer.
hoe komt het dat onze overheid de regie op topsalarissen in veel sectoren die met gemeenschapsgeld betaald worden kwijt is?
Je mag in dit land geen huis bouwen zonder ellenlange vergunningenprocedures, tot op 3 decimalen is bij de belastingdienst alles geregeld, we hebben bijna heel Nederland aan de zorgtoeslag, kindertoeslag, huurtoeslag, enz.enz.enz. hangen. Alles strak geregeld met tabelletjes.
Maar salarissen bij vervoersbedrijven, hogescholen, universiteiten, bestuurders van woningbouwverenigingen en ziekenhuizen rijzen de pan uit??
Waarom is er geen regie op dit gebied????
Ben benieuwd wie haar de hand weer boven het hoofd gaat houden, dat werd/wordt namelijk ook altijd gedaan bij Nebahat Albayrak. Die maakte de ene na de andere grove fout en bleef nog op haar plaats zitten.
Ik erger me al aan Nebahat/Truus als ze zit te twitteren tijdens een vergadering. Ik kan de politiek niet meer serieus nemen. Ze vullen maar raak, links & rechts. Ik ga morgen weer honderden euro's verdienen om ze in die pot te stoppen. En over 40 jaar, als ik een beetje van mijn geld terug wil, kan ik de tering krijgen. Sommige dingen zijn eenvoudig te voorspellen.
Turk ????
Alochtoon ?????
-
Moeten we hier nog woorden aan vuilmaken?
-
Nee, gewoon weg ermee.
PvdA en nepotisme bij het toebedelen van baantjes, het cliché wordt weer waargemaakt...
N(eza) Albayrak, wethouder Dordrecht, slurpt belastinggeld -> op wachtgeld
N(urten) Albayrak, directeur COA, slurpt belastinggeld -> op wachtgeld
N(ebahat Albayrak, 2e kamerlid, slurpt belastinggeld -> processing...
.
En Henk & Ingrid maar werken.
Mijn excuses ze is dus turks.
Maar ach Turks/Marokaans allemaal tuig!!!
En nog steeds iets met koeltoer dat stelen/zakkenvullen/liegen ;)
Insure | 27-09-11 | 18:16
Tja hoe voelt dat nu dat sinds enkele jaren voor de verandering Uw zijde een keer op de schopstoel zit en dan vooral de knuffel en theedrink methode ?
Doet pijn he af en toe ?
Maar na jaren van jullie lol mag ik hopen dat nu de linker zijde zo diep en hard mogelijk geraakt word en hopen dat het steeds zeerder gaat doen !!
Ik kan mijn lol nu niet op !
Nu alleen nog hopen op herinvoering van de dienstplicht en werk kampen voor krakerstuig met dagelijkse geurende badedas douches met extra veel schuim na een dag sloten graven op het platteland achter Jipsingboermussel ver weg van de bewoonde koffieshop wereld!! hehehe
Groeten van een bouwvakker die al 25 jaar WEL heeft mee heeft betaald al jullie multiculti waanzin !!!
Wat een inteelt-hoofd heeft dat mens! Vader en moeder zijn broer en zus?
De Zeikerdt | 27-09-11 | 14:43 |
-
Ha, een medeschapekop!
Zonder te bezien waar ze vandaan komt, welke partij ze is, of waar ze familie van is, gewoon keihard aanpakken deze fratsen.
Onder meer zonder wachtgeld de laan uit, en dan bekijken of en hoeveel geld er terug te vorderen valt.
ghetto-69 | 28-09-11 | 00:32
Het ligt er een beetje aan welk niveau bouwvakker je bent maar je netto bijdrage aan de maatschappij is wellicht lager dan je wel niet zou denken. Met huursubsudie, ziekenfonds, ruime uitkerings- en uittredingsregels (gemiddeld 61 jaar), hoge ziektekosten en hoge WAO uitval. Ik vraag het me serieus af of er nog wel iets van je belastingopbrengst overblijft.
Dr. U.I. Loor | 27-09-11 | 21:53
Sinds wanneer is wachtgeld slechts voorbehouden aan de familie Albayrak? De rijen Henk's en Ingrid's in wachtgeld zijn eindeloos.
Dr. U.I. Loor | 27-09-11 | 21:53 |
En de PVV maar plukken, samen met de VVD/CDA van Henk en Ingrid!
ID kaart, zorgtoeslag, energierekening, kinderbijslag, de groene auto die nun ineens niet meer groen is, kinderopvang, enzzzzzz.
nun=nu
bizonkid | 27-09-11 | 18:04
Nou, dat weet ik zo net nog niet hoor bizonkid. Eens kijken naar de overige MSM:
-
Volkskrant:"Omstreden COA-directeur Albayrak op non-actief "
-
Telegraaf:"COA-directeur op non-actief gesteld "
-
Trouw:"COA-directeur Albayrak op non-actief gesteld"
-
En zo kan ik nog wel verdergaan. Ik hoop niet voor die journalisten dat ze allemaal op straat gezet gaan worden. Je kletst een beetje bizonkid, alleen Spitsnieuws komt met het kinderachtige niet ter zake doende 'nichtje van'.
@Dirty-Harry44 | 27-09-11 | 17:18
Dit is een zakkenvullend teringwijf. Voor Nebahat heb ik altijd wel sympathie gevoeld en die doet 't wat mij betreft ook niet bijzonder slecht in de Kamer en op zakkenvullen heb ik haar niet kunnen betrappen. Die wethouder ken ik helemaal niet en de achtergronden ook niet. Om over de rest van de familie Albayrak maar te zwijgen. Volgens mij ben jij gewoon wat extra gevoelig omdát het een Turkse familie is. Laten we mensen op hun eigen merites aanpakken. Dit wijf moet haar biezen pakken, haar familie heeft er geen hol mee te maken. Overigens voel ik me alweer een heel stuk beter, dank je wel voor het vragen ;)
-weggejorist-
Wat heeft haar nicht in de tweede kamer hier mee te maken? Only on SN.
Ze heeft wel wat weg van een persoon met het syndroom van down...
yurp | 28-09-11 | 09:40 |
Harry is gewoon een ordinaire racist!
Alles wat Marokkaans, Turks, Afghaans, enz. is deugt bij voorbaat niet.
Je kunt hem wel een spiegel voorhouden, maar hij is zo overtuigd van zijn eigen gelijk dat de spiegel waarschijnlijk barst als ie erin kijkt!
Paul Kersey | 27-09-11 | 14:09
Gvd, iderdaad. F#ck!
-
Ik wordt zo droevig van dit soort mensen. En het dan in de politiek vreemd vinden dat zoiets als terrorisme bestaat?! Wie zijn hier nu eigenlijk de werkelijke terroristen?
@yurp | 28-09-11 | 09:40 |
Die wethouder ken ik helemaal niet en de achtergronden ook niet.
-
Kort samengevat: ze deed niets. Letterlijk.
-
Wel thuis (in Rotterdam) zitten het haar koter, omdat manlief de Turkse dienstplicht vervulde.
-
Ze kwam niet op gemeenteraadszittingen. Ook niet na nadrukkelijk aandringen.
O ja, ze is 1 keer geweest bij de inhuldiging.
-
Ze gaf geen/nooit leiding aan haar ambtenaren.
-
Weigerde te verhuizen naar Dordrecht. Ze had daarvoor 1 jaar de tijd gekregen.
-
Een en ander heeft veel stof doen opwaaien.
-
En daarom is zij ontslagen en kaon daarna heerlijk van haar wachtgeld genieten.
-
Ze stond bekend als een aanstormend talent, dat is dus niet gebleken.
@Haters gonna ... | 28-09-11 | 10:41 |
Haar nicht gaf tot 2010 leiding aan haar, hierop heeft zelfs de PvdA (hulde hiervoor) de nodige vragen gesteld (zover ik weet niet in de kamer) omdat de schijn van belangenvertrengeling aanwezig was.
Pleasetomeetyou | 28-09-11 | 11:08
Als je iets van Harry vindt, dan gaarne dit aan hem zelf richten. Naar een derde over iemand zeuren is niet zo netjes en ik doe er niet aan mee.
Wie zijn hier nu eigenlijk de werkelijke terroristen?
unknownstyler | 28-09-11 | 11:24 | Misbruik melden
*
Turk schiet paus neer http://www.nieuwsdossier.nl/dossier/1981-05-13/Aanslag+op+Paus+Johannes+...
*
amerikaanse moslim militair vermoord 13 mensen: http://www.eenvandaag.nl/buitenland/35321/schietpartij_op_legerbasis_texas
*
Tsjetsjenië aanslagen moslims rusland
*
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gijzeling_in_Beslan gijzeling beslan moslims doden 334 mensen waaronder 186 kinderen
*
rusland voorkomt aanslag http://www.nu.nl/buitenland/2589715/rusland-voorkomt-aanslag-spoorlijn.html
*
aanslag rusland moslims perron http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8592190.stm
*
aanslag luchthaven rusland moslims http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20110208_001
*
aanslag trein moslims rusland http:
http://www.gva.be/nieuws/buitenland/aid883685/islamitische-rebellen-eise...
*
http://www.spitsnieuws.nl/archives/crime/2011/09/25-jaar-voor-wk-voetbal... 76 doden
*
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aanslagen_in_Bombay_van_november_2008 174 doden.
*
Theo van Gogh
*
28-07-2011 verijdeld aanslag Fort Hood
05-11-2009 aanslag Fort Hood Majoor Nidal Malik Hasan
02-03-2011 aanslag Frankfurt
19-06-2007 verijdelde aanslagen Londen en Glasgow
07-07-2005 Londen Metro
11-03-2004 Treinen Madrid
09-11-2001 New York World Trade Centre
*
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bomaanslagen_in_Jakarta_in_2009
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/8155084.stm 9 doden
Het JW Marriott in Jakarta was in augustus 2003 ook het doelwit van een terreuraanslag. Daarbij kwamen twaalf mensen om het leven. Die aanslag was gepleegd door terreurbeweging Jemaah Islamiyah.
*
Recent in Berlijn en Zweden zijn weer moslim verdachten opgepakt.
*
De taliban steunt de pvda trouwens:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2796/Afghanistan/article/detail/1010522/2...
Zijn alle pvda-ers nu mede verantwoordelijk?
*
Samir A: http://nl.wikipedia.org/wiki/Samir_Azzouz
*
moslims lockerbie schotland aanslag meer dan 150 doden
http://retro.nrc.nl/W2/Lab/Lockerbie/ramp.html
*
CASABLANNCA MOSLIMS AANLSAG HOTEL
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/3035803.stm
*
Slachtpartij in Bali bij een discotheek
*
ambassades in Tanzania en Kenia islamieten aanslagen
*
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2011/09/pakistanen-vinden-...
*
somalier probeerd deense cartonist te vermoorden:
http://translate.google.nl/translate?js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=...
*
Nigiriaanse terrorrsit probeert vliegtuig op te blazen: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1047380/2009/12/2...
*
christenen worden uit moslim landen gejaagd geen moslims uit christen landen
*
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/316307/AIVD-Enkele-Nederland...
*
hamas
*
sinds 2007 al zo´n 4700 terreur doden in pakistan
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2011/09/aanslag-op-hoofdin...
46 doden pakistan aanslag http://www.zie.nl/video/algemeen/Weer-bloedige-aanslag-op-sjiieten-in-Pa...
pakistan 12 doden aanslag http://www.zie.nl/video/ingezonden/Aanslag-op-sjiieten-Pakistan/m1czp3af...
pakistan 47 doden aanslag http://www.zie.nl/video/algemeen/Doden-bij-aanslag-Pakistan/m1azwvifq2kh
pakistan 20 doden aanslag http://www.zie.nl/video/ingezonden/Aanslag-met-autobom-eist-levens-in-Pa...
pakistan 26 doden aanslag http://buitenland.nieuws.nl/660862
*
terreurverdachten zijn somalies ze wilden een terreurdaad financieren http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2011/09/terreurverdachten_finland...
*
yehya kaddouri voorbereiden aanslag israel ambassade in Nederland http://player.omroep.nl/?aflID=13105211
*
Moordernaar werkt in tilburgse gevangenis iman moslim ter dood veroordeeld marokko http://www.bndestem.nl/algemeen/brabant/article9476492.ece
*
Hier een heel lijstje van islamitische aanslagen:
http://www.danielpipes.org/rr/blog_229.php
*
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/2902787/2011/09/12...
*
http://nos.nl/artikel/271872-nederlandse-somalier-bij-alshabaab.html
*
Aanslag Marakesh 16 doden http://www.nrc.nl/nieuws/2011/05/06/verdachte-marrakech-geeft-meer-detai...
*
http://nos.nl/artikel/261183-gewonden-bij-aanslag-kerk-kirkuk.html 20 doden
*
Taliban, el shabaab, al quaida, jemaah islamiyah enzovoort
*
http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-14985549 el shabaab geeft wapens aan kinderen
*
http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-14985549 el shabaab geeft wapens aan kinderen
*
aanslag irak 20 doden: http://nos.nl/artikel/174441-aanslag-op-sjiieten-bij-karbala.html
*
aanslag kerk java http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/2926783/20...
*
yurp | 28-09-11 | 11:52 | Misbruik melden Meld misbruik
Sorry hoor.
@nostradamus070 | 27-09-11 | 13:56
U bent een asociale xenofobe proleet die schijt heeft aan de wet? Want wat heeft haar nichtje er mee te maken? Als u een boete krijgt moeten al uw nichtjes een zelfde boete gaan betalen?
De Zeikerdt | 28-09-11 | 11:49
Dat is niet zo netjes, nee. Maar is je verhaal niet nét iets negatiever neergepend dan het werkelijk was? Ik heb naar aanleiding hiervan eens wat nagelezen over de zaak en het zit allemaal niet zo zwart/wit als jij me hier wilt doen geloven.
Pleasetomeetyou | 28-09-11 | 12:08
Excuses aanvaard ;)
@yurp | 28-09-11 | 12:13 |
Uitgebreid alles neertikken, daar is dit niet het medium voor. Geloof me, het was dat jaar goed bonje in de Dordtse raad. Ik woon in Dordt, dus alles van dichtbij meegemaakt. En zoals ik het neerpende is wel een redelijke weergave van de sfeer destijds.
Als je ge-installeerd wordt als raadlid, horen daar verplichtingen bij. Geen woning kunnen vinden was steeds het excus. Bull-shit. Dan kan je wel gewoon naar de vergadering komen, koter naar het dagverblijf en in de auto stappen.
En in Dordt zijn genoeg woningen te koop dan wel te huur.
Het ging er met name om, dat ze niet kwam opdagen, dat heeft veel kwaad bloed gezet.
De Zeikerdt | 28-09-11 | 12:24
Ik geloof je zo, ik zou denk ik ook pissig worden als een wethouder zo duidelijk niet 100% voor je stad wenst te gaan.