… Cor Bosman… PvdA-statenlid Selçuk Öztürk overweegt aangifte te doen tegen oud-PVV-statenlid Cor Bosman uit Roermond. Bosman noemde zijn PvdA-collega "een stuk uitgekotst halalvlees van een Turks varken."
Cor Bosman verblijft momenteel in het buitenland. Na het weekend reageert hij op de affaire, meldt L1.
Het Openbaar Ministerie liet gisteren weten dat het de zaak in onderzoek heeft. Bij aangifte kan er tot vervolging worden overgegaan.
PVV'er: PvdA'er uitgekotst stuk vlees
Scheldende PVV'er uit fractie gezet
Je bent niet ingelogd, klik hier om dat wel te doen: login.
Reacties
Maar andersom mag weer wel.
teringtubbie | 14-01-12 | 19:46 | Misbruik meldenDat stuk uitgekotst halalvlees doet maar.
eye | 14-01-12 | 19:47 | Misbruik meldenje moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar denk even na.
wtf_ftw | 14-01-12 | 19:54 | Misbruik melden1. PVV heeft al actie ondernomen, de man is gestraft.
2. de waarschijnlijkheid dat een politicus dit nogmaals doet lijkt heel klein.
3. de winst is op korte termijn, of de PvdA op lange termijn winst haalt hiermee is maar helemaal de vraag, wetende dat Cohen alles wil doen om de coalitie te splijten.
...
Misschien is dat wel het uiteindelijke doel.
De coalitie splijten.
En de uitspraak van deze man gebruiken om de hele PVV te demoniseren.
...
Is dat niet typisch PvdA ? En is dat niet precies datgene wat de PvdA gebracht heeft waar het nu is ?
Leave Cor ALONE! Hij heeft al genoeg nare dingen meegemaakt! Het is niet makkelijk hoor, een grafkop, downsyndroom en totaal geen normbesef, en dan alsnog politicus worden....of...hmm... nu ik het mezelf zo zie schrijven...
AndersonSilva | 14-01-12 | 20:07 | Misbruik meldenwtf_ftw | 14-01-12 | 19:54
Iskander | 14-01-12 | 20:13 | Misbruik meldenDiscriminatie is prima, omdat een jaartje later een wel erg magere actie wordt gemaakt door een groep waarvan hij deel uit maakt?
.
Stel dat een Hells Angel iemand overhoop schiet. Een jaar later komt dit naar buiten en de Hells Angel wordt uit de Angels gegooid. Maar niet meer straffen omdat hij genoeg gestraft is?
de PVV is smerig bezig eigenlijk nu dit in de media is gekomen..maar wisten ze dit niet al langer...hem eruit gooien maar toch stiekem nix doen zolang niemand iets weet...
ik snap al die ophef wel maar je hoeft niet gelijk deze man voor het leven te gaan ruineren.
femke halsema | 14-01-12 | 20:14 | Misbruik melden-weggejorist-
Flavius Titus | 16-01-12 | 11:02 | Misbruik meldenBla, bla, bla... Lees je je gereutel wel voor je het plempt?
Bongo Fury | 14-01-12 | 20:28 | Misbruik meldenOnzin om aangifte te doen, als je niet uitkijkt (tis wel de PVDA -lol-)werkt het nog tegen je .
kruis | 14-01-12 | 20:31 | Misbruik meldenLekker laten rusten , en wachten op de volgende fail van de PVV
@Flavius Titus
U tracht uw gebrek aan intellect en inzicht te verbloemen door het gebruik van complexe zinsopbouw. Helaas voor U lukt dat slechts deels. U valt nogal door de mand door het gebrek aan effectieve punctuatie, en de absentie van logica in uw verhaal.
-
Versimpeld; Uw plempseltje is wanstaltig en lijkt afkomstig van een paranoide conspiracy-mafkees. U bent er zo een die de feiten naar uw hand zet, bah!
AndersonSilva | 14-01-12 | 20:33 | Misbruik meldenCor Bosman moet eens gaan bellen met haakneus pvda-er Fatima Elatik,
eye | 14-01-12 | 20:34 | Misbruik meldendie komt met alles weg en mag ook gewoon blijven van de pvda.
Flavius Titus | 14-01-12 | 20:27 | Misbruik melden
kruis | 14-01-12 | 20:34 | Misbruik meldenJe moet wel helemaal afmaken ==-gewoon een stuk uitgekotst halalvlees van een Turks varken die het verder geschopt heeft als mij , waardoor ik iedere buitenlander haat , die maatschappelijk is geslaagd
@ eye + flavius:
anoniemorexia | 14-01-12 | 20:37 | Misbruik meldenKlasse hoor.
Je nadrukkelijker als racist profileren is ondenkbaar.
Proficiat.
*kotst over jullie*
@anoniemorexia | 14-01-12 | 20:37 |
eye | 14-01-12 | 20:41 | Misbruik meldenGraag gedaan hoor.
@kruis | 14-01-12 | 20:34 |
eye | 14-01-12 | 20:42 | Misbruik melden"die het verder geschopt heeft DAN mij"
eye | 14-01-12 | 20:42
Iskander | 14-01-12 | 20:45 | Misbruik meldenBlij dat je dat in ieder geval wel zelf in kunt zien.
anoniemorexia | 14-01-12 | 20:37
Antonin | 14-01-12 | 20:47 | Misbruik meldenHet Turks ras? Het islamitisch ras? Dit gaat om een belediging, en als je elkaar niet meer mag beledigen zit je in een dictatuur. Mag je trouwens een Rus een uitgekotst orthodox fles vodka noemen, of is dat geen racisme?
kruis | 14-01-12 | 20:34
Flavius Titus | 14-01-12 | 20:47 | Misbruik melden"Verder geschopt dan ik", bedoel je waarschijnlijk. Dat hangt ervan af wat je ambitie is. Politiek is niet de mijne. Waaruit je opmaakt dat ik iedere buitenlander haat is me onduidelijk. Het is ook niet juist.
anoniemorexia | 14-01-12 | 20:37 |
Het turkse of mohammedaanse ras? Evolutie is ongrijpbaar. Het ras dat ongelovigen net zo makkelijk wegzet als zijnde lager dan varkens en honden? En zelf bij het eerste het beste plaagstootje naar de rechter toerent, om de racismekaart maar weer te spelen? In de wetenschap dat het bij Knielende Vrienden zoals jij effect sorteert?
*keukenrol aanreiken doet*
Verdomd , weer die -dan -1
kruis | 14-01-12 | 20:48 | Misbruik meldenJe ben Fries , en je zal het weten ook.!!
Balen
OH kom op zeg, typisch weer links. Die arme man heeft zich al opgeofferd voor onze partij en nou moet slinks weer natrappen. Niet normaal zeg. Waarom pakken ze toch altijd de hardwerkende, eerlijke Nederlander.
Gelukkig pakken we ze lekker terug met wachtgeld!
De ware Nederlander | 14-01-12 | 20:49 | Misbruik meldenLeve NL, Leve de pVV
eye | 14-01-12 | 20:42
Antonin | 14-01-12 | 20:49 | Misbruik meldenDan IK zelfs :-) Gek trouwens, kritiek hebben op een bepaald type allochtoon (dus op een Turk, Noord-Afrikaan of ander islamitisch iets) wordt uitgelegd als jaloezie en racisme. Kennelijk zijn deze types boven alle kritiek verheven. Dan vraag ik toch: als zij uitgesloten worden van kritiek, is dát geen discriminatie? Altijd maar een verdedigingslinie van roomblanke Nederlanders nodig...ai ai.
@ eye (...)
Klasse hoor.
Je nadrukkelijker als racist profileren is ondenkbaar.
anoniemorexia | 14-01-12 | 20:37 |
lindaylohanaltyd-1. | 14-01-12 | 20:51 | Misbruik meldenVond het wel grappig.
-
OT tsjah, een aangifte.. Jah.. Hij wil enkel de PVV in een kwaad daglicht te zetten en kan hem niet echt ongelijk geven.
Alle Amerikanen zijn dom en vet, alle Engelse vrouwen goor en vadsig, alle Duitsers nazi's en humorloos, alle Polen dronken en slecht in metselen, alle Roemenen trekzakspelers, alle Joegoslaven huurmoordenaars, alle Italianen flikkers, alle katholieken pedo's, dát mag dan wel. Gelukkig ben ik geen Turk zeg, altijd maar weer als slachtoffer gezien worden dat hulp nodig heeft van linkse Nederlanders omdat ik niet met kritiek om kan gaan zoals Polen, Joegoslaven, Engelsen, Duitsers en Roemenen wél kunnen, ja dat zou ik heel irritant vinden.
Antonin | 14-01-12 | 20:52 | Misbruik meldenAndersonSilva | 14-01-12 | 20:33
Flavius Titus | 14-01-12 | 20:54 | Misbruik meldenTe lange zinnen voor je en daarmee wordt het te complex. Het lijkt me heelk vervelend niet goed te kunnen lezen. Om het makkelijker te maken zou je "een stuk uitgekotst halalvlees van een Turks varken" kunnen vervangen door "hond". Dan zie je dat er zowel grammaticaal als qua interpunctie niet zoveel op mijn Nederlands valt aan te merken.
Waar je de link tussen mijn plempsel en complotdenken ziet of waar ik geiten naar mijn hand zet is me volmaakt onduidelijk. Jij kunt je zelfs in korte zinnetjes al niet goed uitdrukken. Terug naar school, is dat een optie?
Geiten?
Flavius Titus | 14-01-12 | 20:55 | Misbruik meldenAntonin | 14-01-12 | 20:49 | Misbruik melden
kruis | 14-01-12 | 20:56 | Misbruik meldenVoel me niet aangesproken , maak geen onderscheid.
Flavius Titus | 14-01-12 | 20:47
anoniemorexia | 14-01-12 | 20:57 | Misbruik meldenInteressante toevoeging om je eerste post te verbloemen.
Bang om voor je mening uit te komen?
Ik denk dat de rechter wel iets beters te doen heeft, jankbal.
Braadkip | 14-01-12 | 20:57 | Misbruik meldenEven nog in historisch perspectief ter duiding van het geheel:
'Geen halal maar zuurvlees' was één van de slogans van de PVV Limburg bij de presentatie van hun kandidaten voor de Provinciale Statenverkiezingen.
PvdA-raadslid Selçuk Öztürk maakte daarop zuurvlees van halalvlees in het kader om PVV-voorman Geert Wilders van repliek te dienen.
http://www.limburger.nl/article/20110121/REGIONIEUWS03/110129934/1004
Vlak daarna kwam pvda-er Selçuk Öztürk met de uitspraaK:
"‘Ik verdedig de vrijheid van godsdienst en ben dus tegen het verbieden van onverdoofd ritueel slachten’.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/294742/Verzet-Turks-PvdAState...
Dit was toen voor Bosma aanleiding om de bekende mail te versturen.
eye | 14-01-12 | 20:57 | Misbruik melden@Flavius Titus
Ga jij lekker geiten naar je hand zetten.
AndersonSilva | 14-01-12 | 20:58 | Misbruik meldenIk heb geen plempsel nodig om mijn punt te maken. Minimalistisch noemt men dat.
kruis | 14-01-12 | 20:56
Antonin | 14-01-12 | 21:00 | Misbruik meldenUitgekotste calvinistisch stuk Hollandse kaas!
anoniemorexia | 14-01-12 | 20:57 |
Flavius Titus | 14-01-12 | 21:14 | Misbruik meldenNee, ik ben niet echt bang om voor mijn mening uit te komen. Is dat niet wat je me verwijt? Maar ik ben geen racist. farouk weet dat dit woord veel negatieve associaties met zich meebrengt, en doet zijn uiterste best om onder de definitie ervan te vallen. feit is dat farouk geen ras is, maar een keuze. Turk is evenmin een ras, maar een geografische aanduiding. Afrikaans farouk kan ik niet uitkotsen, omdat ik het nooit zal innemen. Met Turken heb ik minder moeite, behalve als zij hun uitgekotste halal-zwijnengedrag rechtvaardigen door de racismekaart te spelen. Dan mag Ali van mijn net zo makkelijk als farouk aan het spul waaraan de maroKKanen, voorafgegaan door van bommel, de Joden zo graag zien.
Is dat niet Islam gedrag wat Pvda laat zien niet tevreden zijn met aftreden bewuste PVVer maar schreeuwen om het hangen van de dader . Trouwens in hun eigen partij worden zondaars beschermd en daar werkt de Nederlandse Media volop in mee ...door al hun schrijnende gevallen en relletjes zoveel mogelijk dood te zwijgen te doen.
ilouw | 14-01-12 | 21:15 | Misbruik meldenAntonin | 14-01-12 | 21:00 | Misbruik melden
kruis | 14-01-12 | 21:17 | Misbruik meldenVind hem leuk , maar ook deze klopt niet.
Als Agnost , met een sterke hang naar het Atheïsme , snap u?
Flavius Titus | 14-01-12 | 21:14 |
Iskander | 14-01-12 | 21:20 | Misbruik meldenOhh maar daar ga je eventjes heel flink de fout in Titus. Turk is geen geografische aanduiding. Het is een verzameling van verschillende stammen en volken. Of je het een ras of een sub-ras wilt noemen, is een ander verhaal, maar het is weldegelijk meer dan een geografische aanduiding. Of wil je beweren dat een deel van China ook Turkije heet?
kruis | 14-01-12 | 21:17
Antonin | 14-01-12 | 21:26 | Misbruik meldenNee dat snap ik niet, calvinisme bepaalt de Nederlands cultuur voor en groot deel zonder dat je per se christelijk bent. Doet er weinig toe verder, maar ga je nu aangifte doen? Nee, je vond 't zelfs wel grappig. Maar ook als je je vreselijk beledigd zou voelen zou je denk ik geen aangifte doen. Am I right? Omdat een inperking van MIJN vrijheid een andere keer de inperking van JOUW vrijheid inhoudt.
.
Deze Turk is of heel dom dat hij dat niet beseft, of hij voelt zich boven de wet staan. Het laatste is wel degelijk het geval, want ik zou nooit in het gelijk worden gesteld als mijn etniciteit en oorspronkelijk geloof wordt beledigd, die eer is er enkel voor zwarten en islamieten. Dat is dus ongelijkheid. Nu het de PVV betreft is het niet opeens wél normaal dat iemand wordt aangeklaagd wegens belediging.
Iskander | 14-01-12 | 21:20 |
Flavius Titus | 14-01-12 | 21:33 | Misbruik meldenO jee, ons intellect komt binnenstormen. Een Turk komt (in 2012) uit Turkije, een gebied met vastliggende grenzen een daarmee geografisch bepaald. Waar al die tribale nomadische etnische turken zich bevinden interesseert echt niet: in hun paspoort staat hun nationaliteit, die vind je niet in hun bloed, zoals ze zelf graag doen geloven. En waarin hun Knielende Vrienden maar al te graag meegaan.
Grappig, maar er zijn landen waar men in het paspoort zowel nationaliteit alswel staatsburgerschap plaatsen. Daarbij zou staatsburgerschap Nederlander zijn en Nationaliteit Turkije, iets wat voor sommige mensen hier moeilijk te begrijpen is. In ieder geval doet het er niet bepaald toe. Er is simpelweg sprake van discriminatie en dat is strafbaar.
Iskander | 14-01-12 | 21:43 | Misbruik meldenMoslim in de slachtofferrol; mag ik ook even kotsen?
wirbel010 | 14-01-12 | 21:49 | Misbruik meldenNah......ooit een keer op die kut partij gestemd...nooit meer zeg ik maar....welkom Rutte, mijn stem heb je! (waarschijnlijk sprekend voor 85% van de stemmerds op PVV laatste keer....hahahahaha)...het was een mooie tijd Wilders, jammer dat je te stompzinnig bent voor woorden.
fluffy_eyebrows | 14-01-12 | 21:51 | Misbruik meldenIskander | 14-01-12 | 21:43 |
Flavius Titus | 14-01-12 | 21:57 | Misbruik meldenJa, maar dan heb je het nog steeds over Turkije als geografisch gebied. Dat je daarnet iets heel anders stelde: daar kom je wijselijk niet meer op terug. Dat je racisme nu terugbrengt tot discriminatie is ook iets waarop je wijselijk niet de aandacht vestigt: het bevestigt slechts je verloren strijd. Het simpele feit dat men iemand iets toevoegt waarvan die persoon niet gediend valt op geen enkele manier als discriminatie te zien: discriminatie betreft per definitie een handeling, niet een aanduiding. En waar dit uitgekotste stuk islamitisch zwijenbraad gediscrimineerd zou worden maak je al helemaal niet duidelijk, evenmin als wat de negatieve gevolgen van die vermeende strafbare discriminerende handelingen voor deze mohammedaan, waarop een strafmaat zou kunnen worden gebaseerd, zouden zijn.
HUuuuuuu ze noemen me biggetje !!!!
Saibobby | 14-01-12 | 21:58 | Misbruik melden-weggejorist- & opgerot
zonsondergang | 16-01-12 | 10:59 | Misbruik meldenAntonin | 14-01-12 | 21:26 | Misbruik melden
kruis | 14-01-12 | 22:05 | Misbruik meldenGewoon met je eens .
Ik geef geen commentaar meer op geestelijk gehandicapten.
anoniemorexia | 14-01-12 | 22:07 | Misbruik meldenHoe slim ze ook denken te kletsen.
K racisten.
anoniemorexia | 14-01-12 | 22:07
Antonin | 14-01-12 | 22:09 | Misbruik meldenSmerige Germaan!
anoniemorexia | 14-01-12 | 22:07
Flavius Titus | 14-01-12 | 22:12 | Misbruik melden"K racisten."
't Is goed meisje. Maak je niet te druk, dat is slecht voor je.
Moslima's zijn respectabeler dan westerse vrouwen. Negerinnen zijn geiler dan blanke vrouwen. Slavische vrouwen zijn mooier dan Germaanse vrouwen. Blanken kunnen niet dansen, negers zijn beter in sport. <------- Dit is discriminatie máár dát mag natuurlijk wel, ook van huilebalkje Iskander die belediging strafbaar wil stellen.
Antonin | 14-01-12 | 22:16 | Misbruik meldenBeetje laat....en bovendien....Beatrix draagt een hoofddoek en vindt het allemaal onzin.
J.F.H. | 14-01-12 | 22:19 | Misbruik meldenMaak grapjes, alles om jezelf in de spiegel te kunnen zien.
anoniemorexia | 14-01-12 | 22:25 | Misbruik meldenanoniemorexia | 14-01-12 | 22:25 |
Flavius Titus | 14-01-12 | 22:27 | Misbruik meldenEn toch blijf ik lievv tegen je doen.
Flavius Titus | 14-01-12 | 22:27 |
anoniemorexia | 14-01-12 | 22:34 | Misbruik meldenLogisch. ;P
@zonsondergang
Dat verdient een permaban. Wat denk je wel?
AndersonSilva | 14-01-12 | 22:39 | Misbruik meldenanoniemorexia | 14-01-12 | 22:34 |
Flavius Titus | 14-01-12 | 22:45 | Misbruik meldenVooruit dan maar: http://www.youtube.com/watch?v=2_GNqKrZkYs&feature=related
Flavius Titus | 14-01-12 | 21:57 |
Volgens deze hoogleraar strafrecht zit je er helemaal naast:
FatsoensTrol | 14-01-12 | 22:47 | Misbruik meldenhttp://nos.nl/op3/artikel/330555-belediging-discriminatie-of-smaad-of-ni...
AndersonSilva | 14-01-12 | 22:39
zonsondergang | 14-01-12 | 22:51 | Misbruik melden;) ik wou zeggen: Beste KK Selçuk Öztürk
FatsoensTrol | 14-01-12 | 22:47 |
FatsoensTrol | 14-01-12 | 22:54 | Misbruik meldenSorry Flavius Titus..
Wakker worden FatsoensTrol: die reactie was voor Antonin | 14-01-12 | 20:47
AndersonSilva | 14-01-12 | 22:39 |
Flavius Titus | 14-01-12 | 23:03 | Misbruik melden"Dat verdient een permaban. Wat denk je wel?"
Nee, dit verdient helemaal geen permaban. Omdat het dit keer een non-farouk is die een farouk een kankerpersoon noemt? Andersom heb je er niet zoveel moeite mee. Eenrichtingverkeer waar het uitdelen betreft, maar bij incasseren moet je eerst langs de Mohammedaanse Tenen, en dat is een beste omweg. En jij, als mohammedaan of diens Knielende Vriend, blijft maar zaniken hoewel die omweg voor jullie helemaal niet nodig is. Maar ja, drammen, zeiken en zaniken, da's mohammedanen en hun Knielende Vrienden met hun Theocratische Tunnelvisie eigen.
Onzin om aangifte te doen, als je niet uitkijkt (tis wel de PVDA -lol-)werkt het nog tegen je .
zonsondergang | 14-01-12 | 23:03 | Misbruik meldenLekker laten rusten , en wachten op de volgende fail van de PVV
kruis | 14-01-12 | 20:31
Inderdaad onzin van die gast om een ex-pvv-er aan te klagen. Ik vind Mark Rutte momenteel de beste minister-president.
Flavius Titus | 14-01-12 | 20:27
Volgens mij had je dezelfde kolder al eerder geplaatst. Last van gebrek aan inspiratie?
yurp | 14-01-12 | 23:18 | Misbruik meldenzonsondergang | 14-01-12 | 23:03
Flavius Titus | 14-01-12 | 23:20 | Misbruik melden"Ik vind Mark Rutte momenteel de beste minister-president."
Is Rutte dan niet de enige?
Op de eerste plaats een domme actie van Bosman natuurlijk.
Stiggelaar | 14-01-12 | 23:22 | Misbruik meldenHij had eerst moeten nadenken voor hij wat de lucht inslingerde.
Verder nog nooit van ene Selçuk Öztürk gehoord dus of hij echt een stuk uitgekotst halal varken is kan ik niet over oordelen.
eye | 14-01-12 | 20:34
Haakneus? Was dat geen antisemitisch scheldwoord? Voor joden zeg maar? Is dat tegenwoordig gerecycled voor moslims?
yurp | 14-01-12 | 23:22 | Misbruik meldenzonsondergang | 14-01-12 | 23:03
"ex-pvv-er"? Wat zijn dat? Mensen die eerst lid waren van de PVV en daarna niet meer? Mensen die PVV stemden en daarna niet meer? Mensen die de PVV op 1 van haar kieslijsten had gezet en die daarna uit de fractie zijn gestapt of geschopt?
En Rutte de "beste" MP? Tsja, das makkelijk scoren, hij is ook de enige MP...
FatsoensTrol | 14-01-12 | 23:23 | Misbruik meldenyurp | 14-01-12 | 23:18
Flavius Titus | 14-01-12 | 23:24 | Misbruik meldenHmmm.... kolder?
Wat dacht je van:
de A van Aïsha, zo'n heel jonge schat
de B is van Bagdad, een heel fijne stad
de C is van Chador, dat is een stuk doek
de D is van Dood hen, dat staat in het boek
Dit is hopelijk meer cultureel verantwoord, en ook een nieuwe ontwikkeling in mijn oeuvre. Beter zo?
@Flavius Titus
Je ratelt en ratelt maar man, als je nou wat rustiger zou doen, en niet zelf allemaal zaken erbij sleept die NIETS met mijn reactie te maken hebben, dan is je leven misschien wat simpeler.
-
zijn comment verdient een permaban omdat je geacht word op deze site niet (wie dan ook) uit te maken voor dit soort ziektes. Er dient hier (al is het maar een klein beetje) beschaafdheid toegepast te worden.
-
Als jij geen zin hebt om je aan de regels te houden, kan je oprotten naar een andere site.
AndersonSilva | 14-01-12 | 23:25 | Misbruik meldenFlavius Titus | 14-01-12 | 23:03 |
Draaien, aandacht afleiden, vingerwijzen, stropoppen, jij-bakken, geen enkel stukje demagogie wordt geschuwd om de aandacht af te leiden van het feit dat Bosman gewoon een domme lompe boer is met een hekel aan moslims die zijn boekje te buiten is gegaan en zijn mond voorbij heeft geschreeuwd. En dat de PVV dit prima vond totdat het in de pers kwam. Doodgewone feiten, waarom zo moeilijk blijven doen?
yurp | 14-01-12 | 23:27 | Misbruik meldenFlavius Titus | 14-01-12 | 23:24
E is voor Egypte daar heerst straks de broederschap
yurp | 14-01-12 | 23:30 | Misbruik meldenF is voor Farouk wiens vrouw draagt een lap?
-
Ik vind em wel grappig, jij verder met de G?
Flavius Titus | 14-01-12 | 23:24 |
Als we toch cultureel gaan doen:)
'n nieuwe ontwikkeling bij Flavius Titus,
FatsoensTrol | 14-01-12 | 23:32 | Misbruik meldenbeoordeeld op haar eigen meritus:
zijn woorden duiden op vooroordelen en haat,
Is ons mooie Nederland daar nou bij gebaat?
F is voor Fatima op haar hoofd zit een lap
yurp | 14-01-12 | 23:33 | Misbruik melden-
Die is wellicht beter :)
@ zonsondergang | 14-01-12 | 23:03
"ex-pvv-er"? Wat zijn dat? Mensen die eerst lid waren van de PVV en daarna niet meer? Mensen die PVV stemden en daarna niet meer? Mensen die de PVV op 1 van haar kieslijsten had gezet en die daarna uit de fractie zijn gestapt of geschopt?
En Rutte de "beste" MP? Tsja, das makkelijk scoren, hij is ook de enige MP...
FatsoensTrol | 14-01-12 | 23:23
1. ex-pvv-er bedoel ik mee: niet actief pvv-er
zonsondergang | 14-01-12 | 23:36 | Misbruik melden2. Mark Rutte bezit een enorm goede capaciteit om ratio en emotie van elkaar te onderscheiden en blijft, mijns inziens, de beste minister-president.
yurp | 14-01-12 | 23:27 waarbij je verwijst naar Flavius Titus | 14-01-12 | 23:03 |
Flavius Titus | 14-01-12 | 23:38 | Misbruik meldenJe reactie is in dit verband behoorlijk vaag. Als je mij vraagt wat ik van die Bosman vind dan kan ik je zeggen dat hij bij mij geen punten heeft gescoord. Lompe boer: helemaal mee eens. Een attitude als van een Brabantse autosloper: okay. Een hekel aan moslims: hij niet alleen. De balans voor Bosman: negatief. Daar komt bij dat je mij nergens kunt betrappen op enige sympathie voor de PVV in de Polder. Ik neem het ook op geen enkele manier op voor dit sujet. Dus waar heb je het over? Ik vind wel dat de Turk in kwestie weer al te makkelijk racisme bij de situatie betrekt, en ik verfoei mensen die racisme degraderen tot nagenoeg niets, daarmee mensen die echt met racisme te maken hebben een wapen uit handen haalt. En daarom vind ik Bosman's kwalificatie over de geplaagde Turk volledig in orde.
FatsoensTrol | 14-01-12 | 23:32 |
Flavius Titus | 14-01-12 | 23:43 | Misbruik meldenHet metrum behoeft nog wat aandacht. Verder is dit wel een kudo waard.
Amerikanen, Russen, Slovenen, Surinamers, Australiërs en Chinezen zijn niet 24/7 bezig met hun afkomst. Dat doen vooral Marokkanen en Turken, continu bezig met beledigd zijn, overal vermeend racisme (whoehahaha, ze hebben zelf een afkeer van negers, maar worden dan weer tot het Kaukasisch ras gerekend wat hen net zo blank maakt als Europeanen) in te zien maar zelf vooral alles en iedereen kapot wensen. Dit doen zij om de aandacht af te leiden van hun mislukt leven. Gek genoeg geeft vooralsnog de dhimmi landen NL, BE, GB + Scandinavië deze types gelijk. Daar komt nog wel een einde aan natuurlijk.
Antonin | 14-01-12 | 23:47 | Misbruik meldenyurp | 14-01-12 | 23:30
Flavius Titus | 14-01-12 | 23:49 | Misbruik meldenOkay, komt'ie:
de G staat voor Goden, en die geven licht
de H nu voor Haten, de Heilige Plicht
met I schrijf je Iran, dat land bouwt een bom,
de J is van Jaweh, dit moet tussendoor,
de K wordt van Knallen, de Jood gaat ervoor
Jij mag weer.
@zonsondergang | 14-01-12 | 23:03
"Ik vind Mark Rutte momenteel de beste minister-president."
Is Rutte dan niet de enige?
Flavius Titus | 14-01-12 | 23:20
FatsoensTrol | 14-01-12 | 23:23
1. ex-pvv-er bedoel ik mee: niet actief pvv-er
2. Mark Rutte bezit een enorm goede capaciteit om ratio en emotie van elkaar te onderscheiden en blijft, mijns inziens, de beste minister-president.
zonsondergang | 14-01-12 | 23:36
Hopelijk heb ik OOK uw vraag hiermee voldoende beantwoord.
zonsondergang | 15-01-12 | 00:00 | Misbruik meldenDie Bosman stuurt een interne mail waar iets rottigs over een Turk instaat.
Henkei | 15-01-12 | 00:03 | Misbruik meldenEen vuile achterbakse verrader brengt dit naar buiten.
Sorry mensen, ik veracht die verrader meer als die Bosman!
Deed die verrader dit om er zelf beter van te worden?
Voor mij mag hij zich verslikken in een halal stuk varkensvleesch!
Flavius Titus | 14-01-12 | 23:38
Het gaat erom dat je uithaalt naar lange tenen van allerlei mohammedanen of whatever terwijl dit gaat om een Turks Statenlid dat naar mijn idee of zover ik weet zelf geen smerige dingen over ofwel Bosman ofwel autochtonen heeft geschreven, allerlei sidetracks erbij halen is dus onterecht. En of deze man nu wel of niet aangifte gaat doen moeten we nog maar zien. Naar mijn idee is het onverstandig, een lompe boer als Bosman moet je maar gewoon laten zien wat voor een zak hij is. Daar heb je geen rechtszaak voor nodig.
yurp | 15-01-12 | 00:05 | Misbruik meldenFlavius Titus | 14-01-12 | 23:49
yurp | 15-01-12 | 00:12 | Misbruik melden-
L is voor lachen, wat een vroom moslim weinig doet
M is voor Mo'tje die navolging moet
N is voor Nakba, dat vonden de Pali's niet fijn
O is voor Ottomanen die rond 1683 in Wenen wilden zijn.
-
Jouw beurt weer ;) Die van mij zijn net wat vriendelijker dan die van jou maar we komen wel tot Z hahaha.
Een pvv'er die op vakantie gaat naar het buitenland. Blijf gvd in eigen land. Pomp daar je geld in. Dat moesten wij toch ook?
Undertaker75 | 15-01-12 | 00:53 | Misbruik meldenwtf_ftw | 14-01-12 | 19:54 |
Mattiasje | 15-01-12 | 02:21 | Misbruik meldenDit is geen straf. Dit stuk stront is zelf uitgekotst, maar dat hoorde hij al te zijn, dus dit is pure logica. Straf moet nog volgen.
Nogmaals ik hou niet van die platvloerse uitlatingen van volksvertegenwoordigers dus ook niet van PVV-ers. @ mattiasje: Verdere straf tegen de "verdachte" is ONZIN.
zonsondergang | 15-01-12 | 03:34 | Misbruik meldenIs dit belediging? Ja. Is het racisme? Nee. Racisme is als negers niet met de bus mogen. Als Arabieren niet mogen solliciteren. Of als Joden geen huis mogen kopen in een bepaalde wijk. Het begrip racisme is de afgelopen jaren sterk gedevalueerd onder invloed van de Rene Danen clubjes en omvat nu blijkbaar ook belediging en xenofobie.
1nfidel | 15-01-12 | 03:44 | Misbruik meldenGelukkig is een belediging niet strafbaar, anders zou het OM het wel heel erg druk krijgen.
En waarom is het erg om een hekel aan buitenlanders te hebben? Mag dat niet of zo? Is er een politbureau wat bepaalt wat we leuk moeten vinden? Ik heb een hekel aan heel veel groepen mensen, omdat ik hun hun omgangsvormen onbeschoft en onderontwikkeld vind, hun hygiëne niet vertrouw en hun culturele waarden niet onderschrijf. Even ter verduidelijking voor het MDI, dat heeft dus niets met het kleurtje van de huid te maken. Zijn het daardoor mindere mensen? Nee, maar ik houd ze liever zo ver mogelijk op afstand en dat is mijn goed recht. Dus blijf ik zoveel mogelijk binnen de Westerse wereld, ga ik niet naar multiculti buurten of evenementen, en ga ik niet naar de swarmatent. En waarom zou dat niet mogen! Dat is geen racisme, dat is hoogstens xenofobie en de geschiedenis heeft aangetoond dat dat een zeer succesvolle overlevingsstrategie is.
Hoe je het ook draait of keert.
wtf_ftw | 15-01-12 | 06:23 | Misbruik meldenPVVer Bosman heeft die PvdAer Selcuk Ozturk wel op de kaart gezet in Nederland.
En dat wil hij weten ook.
Persoonlijk denk ik dat deze PvdAer een dubbele agenda heeft met deze aangifte, Cohenstyle.
Het heeft geen meerwaarde om deze man te vervolgen.
Dat zorgt voor nog meer verharding.
Maar goed, dat ligt in de lijn van mijn theorie : De PVV is een gevolg van decennia lang beleid van de traditionele partijen, waar de PvdA een groot aandeel in heeft gehad.
Voor mij bevestigt aangifte dan ook de laatste decennia.
Het camoufleert het onvernmogen van de PvdA om echt van waarde te zijn voor deze samenleving, door nu op deze man in te gaan hakken terwijl er wel andere zaken zijn waarmee ze zich bezig kunnen houden.
Laten we maar afwachten waar dat toe leidt : Happy hunting, Celzuk Ozturk.
Ondertussen voor de rechts/links denkers :
wtf_ftw | 15-01-12 | 06:26 | Misbruik meldenVergeet niet in alle opwinding over deze uitlating van Bosman richting links, rechts in de gaten te houden.
Die gaan gewoon door met hun botte kaasschaaf.
En dat is veel belangrijker.
Immers als de PvdA storm aan de zijlijn wil creeren, hoeft dat toch niet iedereen te doen.
Met vacantie naar het buitenland? Turkije zal je bedoelen, Naar zijn achterban
Ja k'ben belazerd | 15-01-12 | 09:33 | Misbruik meldenom instrukties te halen.
Dankje wel PvdA Je hebt de aardig de vijand in huis gehaald.
mag ik bovenstaande elkaar beledigende 'intellectuelen' (zie: hoe gemakkelijk een ieder zich aan beledigen schuldig maakt;...wie zonder zonder zonden is....) wijzen op het volgende: varken is in de moslim-beleving NOOIT halal maar haram....
naast het feit dat Bosman bewust wilde beledigen geeft hij bij voorbaat de feiten al onjuist waar.... zo weinig weet hij van de cultuur die hij zo verafschuwt!
ik vind beledigen gebrek aan fatsoen en zich beledigd voelen gebrek aan eigenwaarde... en IEDEREEN maakt dit wel eens mee!
krekkel | 15-01-12 | 09:50 | Misbruik meldende andere wang? gefundeerde repliek? negeren?
iedereen reageert anders.... iedereen heeft z'n eigen normbesef en iedereen komt zichzelf (ooit) tegen...dat is Bosman nu ook overkomen...!
amin...
@krekkel
wtf_ftw | 15-01-12 | 09:58 | Misbruik meldenhm...
kan het ook zijn dat moslims haramvlees niet lekker vinden en menige niet-moslim halal vlees niet lekker vinden ?
@wtf_ftw: zou kunnen.....smaken verschillen gelukkig!
krekkel | 15-01-12 | 10:24 | Misbruik meldenmaar moslims vinden dat ze zich verre moeten houden van alles dat haram is en dat is niet ritueel geslacht vlees altijd..... daar zit voor hun het verschil...
we kunnen wel samen met moslims vis eten of lust je dat ook niet?
als een PvdA'er openlijk schofterig doet, heeft dat totaal geen consequenties. De media maakt er terloops melding van, één artikeltje op pagina 13 of het zesenhalfde artikel in het journaal. Een PVV'er die het "fatsoen" heeft om z'n uitingen in besloten kring te uiten, en dat lekt uit, en je ziet het zelf. Hij moet oprotten (terecht, daar niet van), enorme headlines, praat van de dag, de media houdt een feestdag, op Joop komen ze welhaast jodelend klaar...
Die dubbele moraal in Nederland (en daar bedoel ik dus vrijwel heel Nederland mee) is zo misselijkmakend. Dit is slechts één voorbeeld. Ik ga de moeite even niet doen om er meer te zoeken.Poeh poeh, wat een ophef over een paar woorden. Als Geert 5 euro had gekregen voor iedere keer dat hij voor fascist was uitgemaakt was hij nu al miljonair geweest.Een benzinedief die iemand doodrijdt kan gewoon per ongeluk vergeten zijn te tanken en een inbreker die 's nachts in je slaapkamer staat kan daartoe wel gedwongen zijn.
Volgens die logica had meneer Bosman misschien wel een goede reden om zijn woordkeuze te rechtvaardigen.
dhrprojectx | 15-01-12 | 10:53 | Misbruik meldenDit is meten met twee maten, als een allochtoon een misdaad begaat gaan we allerlei smoesjes verzinnen en als een domme PVV'er onhandig doet gaan we de racisme-kaart weer trekken
Begrijpen die mensen die steeds maar zeuren over het gebrek aan kwaliteit bij de PVV-politici, nou echt niet dat het voor een nette burger met academische opleiding, een goede algemene ontwikkeling en een normale baan, en met een gezin, bijna ONMOGELIJK is om voor de PVV in de politiek te gaan.
Je riskeert je reputatie, je baan, je spullen, je kinderen, alles eigenlijk.
EN JA, DAT KOMT IN HOGE MATE DOOR DE DEMONISERING DOOR ""LINKS""!
(Dat je zelfs je leven riskeert komt door de moordlust van opgefokte mohammedanen - uiteraard keurt links (= de ongeveer hele establishment) dat af)
Ikzelf en enkele sympathisanten van de PVV die ik persoonlijk ken, beginnen er dan ook niet aan. Laf? Misschien wel!
Dus wie kunnen zich nou WEL permitteren om voor de PVV in een raad of parlement te gaan zitten?
Mensen die weinig te verliezen hebben; vrijgezellen, desperado's. (Dat soort mensen is vaak ook wat minder geneigd hun taal te censureren.)
Echte gedrevenen die zo hartstochtelijk voor de toekomst van onze kinderen en kleinkinderen willen vechten dat hij al die risico's neemt. (Wilders zelf moet men hiertoe rekenen.)
Tja, en natuurlijk zijn er ook wat malloten; die zijn overal - en gezien het voorgaande is het zó moeilijk om mensen te krijgen dat die er ongetwijfeld doorheenglippen. Bij andere partijen zijn die malloten er ook, maar daar zit niet heel Nederland bovenop om te kijken of ze ze op iets onbeschaafds kunnen betrappen...
Dan nog: als iemand zich eens in ongenuanceerde borreltaal uitdrukt, of een tegenstander voor iets lelijks uitmaakt, dan wordt dat meteen de hele PVV aangerekend en eindeloos, ja EINDELOOS herhaald.
Neem nou die figuur die ruzie met zijn buren had en toen een keer het dreigement uitsprak in hun brievenbus te zullen pissen -let wel, hij heeft het niet eens gedáán, hij dreigde alleen- die wordt weggezet, en de hele partij met hem, als DE BRIEVENPUSPISSER.
Ik maak me sterk dat dit begrip de afgelopen jaren duizenden keren genoemd is. En wat had het nou helemaal om het lijf, zeg?
Vele keurige lieden, hoogopleid, goedbetaald en van onbesproken reputatie, vaak lid geweest van een studentencorps, hebben in hun studententijd toch menigmaal figuren uitgescholden voor "stinkend stuk stront", "misselijke nageboorte" en meer van dat soort grofheden. Is dat erg? Natuurlijk niet! Moeten die mensen worden afgezet, ontslagen, veroordeeld? Uiteraard niet!
Maar ojé, als een PVVer iemand uitscheldt, dan wordt er meteen gepretendeerd alsof alle nette mensen zich hun hele leven lang in een soort van victoriaanse politieke correctheid bevinden waar nooit een onvertogen woord valt. Zelfs "Doe eens normaal, man!" wordt gezien als een ernstige inbreuk op de etiquette.
dhrprojectx | 15-01-12 | 11:00 | Misbruik meldenZoals Youp van't H. zou zeggen:
"Flikker toch op, man!"
Poeh poeh, wat een ophef over een paar woorden. Als Geert 5 euro had gekregen voor iedere keer dat hij voor fascist was uitgemaakt was hij nu al miljonair geweest.Een benzinedief die iemand doodrijdt kan gewoon per ongeluk vergeten zijn te tanken en een inbreker die 's nachts in je slaapkamer staat kan daartoe wel gedwongen zijn.
Volgens die logica had meneer Bosman misschien wel een goede reden om zijn woordkeuze te rechtvaardigen.
dhrprojectx | 15-01-12 | 11:01 | Misbruik meldenDit is meten met twee maten, als een allochtoon een misdaad begaat gaan we allerlei smoesjes verzinnen en als een domme PVV'er onhandig doet gaan we de racisme-kaart weer trekken
Hoe komt het dat jullie dit nog niet wisten :/
the-locko | 15-01-12 | 11:45 | Misbruik meldenOUD NIEUWS
Ik wordt altijd uitgescholden als ik in een moslim land ben als Ongelovig Varken .
derealist | 15-01-12 | 12:32 | Misbruik meldenEerst is het altijd JOU ARE MY BEST FRIEND, als je echter niets wilt kopen dan ben je ineens een VARKEN.
De uiting is niet persoonlijk aan hem gericht en ook niet in de media, dus zie geen kans van slagen. Als ik een mail stuur naar een vriend met de boodschap dat ik iemand een mongool vind en ik gooi er nog wat andere niet nader te benoemen termen tegenaan en die persoon publiceert die mail, dan kun je ook weinig beginnen..
elsenburg | 15-01-12 | 12:53 | Misbruik meldenIskander | 14-01-12 | 20:13
Jezus gast, appels en peren?? Jij zegt dus serieus dat iemand doodschieten vergelijkbaar is met iemand beledigen, en die eens rechtstreeks maar in een vertrouwelijke mail? GET REAL!
elsenburg | 15-01-12 | 12:55 | Misbruik meldenAangezien de grievende opmerking niet persoonlijk tegen de Turk zijn geuit, maar in een interne e-mail stonden - dus niet voor de Turk zijn ogen bestemd - kan geen enkele rechter Bosman veroordelen en zal de gang naar de rechter enkel belastinggeld kosten.
PretMinaret | 15-01-12 | 15:25 | Misbruik melden@elsenburg 12.55 uur
wtf_ftw | 15-01-12 | 15:42 | Misbruik meldenIk heb er aan gedacht om datzelfde te plempen maar och, het is Iskander he ?
Blijf je bezig.
de PVV is en heeft net zulke randebielen in de partij zitten als toen met Pim Fortyn, stuk voor stuk echt ongelofelijke malloten!
Alian | 15-01-12 | 16:26 | Misbruik meldenderealist | 15-01-12 | 12:32
als je dan wat verzint, zorg dan in ieder geval dat het een bee-tje geloofwaardig is.
yurp | 15-01-12 | 16:57 | Misbruik meldenAangifte van wat? Schelden? Nou dan ben je niet beter dat die PVV'er.
Da was ik nie... | 15-01-12 | 19:00 | Misbruik meldenelsenburg | 15-01-12 | 12:55
Iskander | 15-01-12 | 19:05 | Misbruik meldenIk schreef nergens over doodschieten, enkel over overhoop schieten. Je zit er nu woorden bij te verzinnen om het punt wat ik maak belachelijk te maken, waarbij je dus eigenlijk aan wilt geven dat de wet overtreden prima is, als het maar binnen de perken blijft die jij stelt. Het maakt verder niet uit hoe je de wet overtreed, overtreding is overtreding. Dat het in een prive-mail gebeurt doet er niets toe. Iemand helemaal in elkaar slaan in je eigen huis is toch ook niet minder strafbaar dan wanneer je het op straat doet? Maar goed, ik begrijp best dat je het niet kunt/wilt kunnen begrijpen. Het doet er echter niets toe of je het wel of niet wilt (kunnen) begrijpen.