Als er nu verkiezingen zouden worden gehouden, dan komt de PVV niet verder dan 21 zetels. Tenminste, wanneer we de peiling van Maurice de Hond mogen geloven.
Ten opzichte van de peiling vorige week, levert de partij zonder leden drie zetels in. Toen scoorden Wilders en de zijnen nog 24 zetels, even veel als de partij nu heeft in de Tweede Kamer. In een peiling rond Kerstmis haalde de PVV nog 26 zetels.
Waar de populariteit van de PVV afneemt, neemt die van de SP juist toe. De socialisten halen in de peiling dertig zetels, één meer dan vorige week en even veel als de VVD. Ook het CDA wint één zetel en komt op dertien.
De PvdA blijft stabiel op achttien zetels, twaalf minder dan Job Cohen c.s. nu hebben.
10 voor scriptie over 'fascistische' PVV
Reacties
Veel mensen hebben op de pvv gestemd uit onvrede met de huidige politiek en wilden verandering. Het enige dat is veranderd, is de pvv die gedraaid is naar een 'normale' politieke partij.
Wilders is een typisch voorbeeld van; Blaffende honden bijten niet
Veel geschreeuw, geen daden...
Elke partij die kritiek durft te hebben op b.v. "de majesteit" zou in de peilingen dalen, Geert Wilders is de enige die zaken aan de kaak durft te stellen die anderen niet durven.
Als b.v. Rutte de moed had gehad om te zeggen dat hij het niet verstandig vindt dat bea een moskee bezoekt in Verweggistan(dat doet ze dan maar in een van haar vele vakantie's), of als Emile Roemer een kritisch geluid had laten horen over de verkwistingen in de bijstand en dat daar een halt aan moet worden toegeroepen, dan waren de VVD en de SP ook gezakt. Iedereen(koningshuis-slijmers) houdt angstvallig zijn mond behalve Wilders, maar dat mag kennelijk niet.
De waarheid mag niet gezegd worden, luidt het gezegde.
Roemer is bijna niet van de beeldbuis en radio áf te slaan en verkondigt mooie praatjes met een charmant accent, maar ik wil hem nog wel eens zien als hij in een regering zou zitten.
Met b.v. een regering van SP, PvdA en GroenLinks hebben we hier in de kortste keren Griekse toestanden, komen er nóg meer gelukszoekers hierheen en wordt de criminaliteit nóg groter dan die nu al is en komt u helemaal nooit meer aan een betaalbare huurwoning
Bosman heeft gereageerd op het pleidooi van Öztürk voor onverdoofd slachten zoals veel mensen emotioneel zullen reageren op zo'n pleidooi.
Poeh poeh, wat een ophef over een paar woorden. Als Geert 5 euro had gekregen voor iedere keer dat hij voor fascist was uitgemaakt was hij nu al miljonair geweest.Een benzinedief die iemand doodrijdt kan gewoon per ongeluk vergeten zijn te tanken en een inbreker die 's nachts in je slaapkamer staat kan daartoe wel gedwongen zijn.
Volgens die logica had meneer Bosman misschien wel een goede reden om zijn woordkeuze te rechtvaardigen.
Dit is meten met twee maten, als een allochtoon een misdaad begaat gaan we allerlei smoesjes verzinnen en als een domme PVV'er onhandig doet gaan we de racisme-kaart weer trekken
Jaja!!! Ik hoop dat dit slechte excuus voor een politicus zo snel mogelijk uit de kamer wordt gebonjoured.
als een PvdA'er openlijk schofterig doet, heeft dat totaal geen consequenties. De media maakt er terloops melding van, één artikeltje op pagina 13 of het zesenhalfde artikel in het journaal. Een PVV'er die het "fatsoen" heeft om z'n uitingen in besloten kring te uiten, en dat lekt uit, en je ziet het zelf. Hij moet oprotten (terecht, daar niet van), enorme headlines, praat van de dag, de media houdt een feestdag, op Joop komen ze welhaast jodelend klaar...
Die dubbele moraal in Nederland (en daar bedoel ik dus vrijwel heel Nederland mee) is zo misselijkmakend. Dit is slechts één voorbeeld. Ik ga de moeite even niet doen om er meer te zoeken.
@dhrprojectx | 15-01-12 | 10:50
Wow ... Je bent in ieder geval wel goed in rationaliseren!
"Bosman heeft gereageerd op het pleidooi van Öztürk voor onverdoofd slachten zoals veel mensen emotioneel zullen reageren op zo'n pleidooi."
.
Het citaat luidt overigens: ''een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken''
.
Ik denk juist NIET dat er veel politici zijn die zo zouden reageren.. (behalve bij de PVV dan)
-weggejorist-
Daar gaan we weer.
Bij gebrek aan eigen vermogen om de burgers weer het gevoel te geven dat ze meetellen, dat ze veilig zijn voor gladjanussen, dat er in nood vangnetten aanwezig zijn waarop mensen kunnen terugvallen gaan we lekker de partij demoniseren die de mistoestanden durft te benoemen.
Ik ben het beslist niet met alles eens wat de PVV doet en laat, maar het zijn geen huichelaars. en de kunde komt wel.
En hopenlijk is die beter dan dat wat de nederlandse bevolking (de normale bevolking anders dan de gevestigde orde) de laatste decennia voorgescoteld krijgt.
dhrprojectx | 15-01-12 | 10:50
helemaal mee eens!
dhrprojectx | 15-01-12 | 10:50
Het is te merken dat je de politiek niet echt volgt maar een PVV-gelovige bent. Tsja, tegen 'geloof' zijn geen argumenten in te brengen...
wtf_ftw | 15-01-12 | 11:03 |
"het zijn geen huichelaars".. Nou, in Limburg blijkbaar wel, anders hadden ze Bosman er niet pas na een jaar uitgegooid en waren ze Uringa niet kwijtgeraakt voor de PVV.
Alle mensen die eerst op de PVV stemden en daarna op de SP moeten direct hun stemrecht inleveren. Zij bewijzen geen idee te hebben wat ze aan het doen zijn en zijn derhalve een gevaar voor de samenleving.
FatsoensTrol | 15-01-12 | 11:05 |
Geef nu eens een inhoudelijke reactie om in plaats van op de man spelen.
Plexxor | 15-01-12 | 11:11
Op de man spelen? Alleen omdat ik zeg dat iemand heilig gelooft in de PVV?
Inhoudelijk reageren op dergelijke plempsels is zinloos want je kunt niet met een gelovige inhoudelijk discussieren: probeer met een CDA-er maar eens te bespreken dat God ernaast zit...
boeh!!!!!!
ik hoop dat ik niemand heb beledigd hiermee....
Het aanblijven van die antiturkse pornokop is denk schadelijker dan de (terechte) kritiek op Amsberg, immers niet de eerste dat Wilders Amsberg confronteert. Voor een partij als de PVV is geloofwaardigheid essentieel en die geloofwaardigheid heeft een flinke tik gehad.
Nog steeds veel mensen die op een varken blijven stemmen dus.
Ohh, wat zeg ik nou?
*gummetje zoeken doet*
dhrprojectx
Goed gezegd (al je posts)!
.
Waar ik me ook zo aan kan ergeren (en ik ben geen PVV-stemmer) is het feit dat niemand blijkt te begrijpen dat het een lange tijd duurt voordat er een goed apparaat met capabele mensen staat. Er is inderdaad het probleem dat je als openbaar PVV-er je leven soms niet veilig bent, maar ook dat de gevestigde orde (lees: de grote partijen die al vele jaren bestaan) al de periode hebben gehad waarin de PVV zich nu bevindt. Al het uitschot is eruit geschopt, de communicatie en regels van de partij zijn geperfectioneerd, enz..
.
Verder ben ik aan de ene kant benieuwd hoe snel NL een puinhoop is met de SP/GL/PvdA aan het roer en hoe snel het grootste deel van de veelverdieners hun heil heeft gezocht in het buitenland, maar aan de andere kant vind ik het te zonde om het zo ver te laten komen, enkel om mijn gelijk te krijgen tegenover links naïef Nederland.
FatsoensTrol | 15-01-12 | 11:05 |
In tegendeel, dhrprojectx haalt juist veel zaken aan die zeer actueel zijn in de politiek. Jij roept daarentegen alleen maar boe tegen wtf_ftw en dhrprojectx zonder zelf ook maar enige kennis van de huidige politieke situatie ten toon te stellen. De pot verwijt...
@dhrprojectx
helemaal mee eens.
FatsoensTrol | 15-01-12 | 11:05
Wat een onzin.
dhrprojectx | 15-01-12 | 10:59
Helemaal waar.
De linksstemmers komen er nog wel achter als ze bij de linkse belovers blijven hangen.
Dan zal Nederland vervallen van kwaad tot erger en dan is piepen te laat!
Gelukkig ben ik wakker geworden en stem ik PVV.
Eindelijk een partij met ballen!
FatsoensTrol | 15-01-12 | 11:15 |
Tsa de Liberale graaiers die Geloven ook in hun VVD,misschien verwar je het geloof in een politieke partij met het geloof in een opperwezen of kerk of Jehova's getuigen.
Persoonlijk krijg ik kippevel van die mensen die in God of een of ander religieuze richting geloven.
Prettige dag verder.
Tja , als lid zijnde van de SP wordt ik er niet gelukkiger op.
Had liever gezien dat de SP en PVV rond de 10 zetels blijven hangen.
Dit wordt zo niks.
Misschien toch maar zoals het CDA is ontstaan , gooi wat partijen in een trommel , effe schudden , en haal er een gemakkelijk verteerbaar product uit.
De kiezer krijgt dan wat meer kijk op het politieke gebeuren, en coalitie vorming wordt minder problematisch.
kippevel = kippenvel
dhrprojectx
Geheel met U eensch!
Grappig . Iedereen ( incluis de reaguurders hier ) neemt de peilingen van Maurice iets te serieus . Ga eens bij jezelf naast hoe vaak hij de laatste verkiezingen ( zelfs kort voor de daadwerkelijke verkiezingen ) hij compleet de plank bleek mis te slaan. Hij geeft slechts een zeer grove indicatie , de marges zijn soms altijd nog + of - zo'n 3-4 zetels . Dan kan het plaatje ervoor een iedere er weer kompleet anders uit zien . Wat ik wel weer grappig vindt is dat de SP kiezers van de PVV afsnoept, zegt wel wat over de gemiddelde kiezer .
gooi dit T weg
J. Trajkovic | 15-01-12 | 11:40 |
Ja je hebt gelijk, het zijn tussen-peilingen,die kun je gewoon met een korreltje zout nemen.
Dat de SP stemmers weg haalt bij de PVV vind ik helemaal niet zo vreemd. De Partijen hebben ontzettend veel overeenkomsten. Als je alleen gefixeerd bent op de Islam en allochtonen dan lijkt het vreemd. Als je dat even buiten beschouwing laat is de PVV ook in eens links.
.
Het idee van Hero Brinkman om de PVV een democratischer partij te maken is denk ik de enige manier om er een fatsoenlijke partij op lange termijn voor te maken.
.
Heel veel mensen kunnen zich wel vinden in ideeën en uitspraken van de PVV maar ook een heel groot deel van die mensen willen zich toch niet identificeren met de partij om bepaalde redenen. Het mag dan misschien allemaal huichelarij zijn.Maar mensen willen zich toch identificeren met een partij met mensen die fatsoenlijk communiceert en niet als een stelletje Neanderthalers.
Plexxor | 15-01-12 | 11:27
Ik had het over geloof in een God. In het geval van het CDA is dat Jezus/God/Heilge Geest en in het geval van veel PVV-ers is Geert Wilders hun god.
elsenburg | 15-01-12 | 11:22
Als iemand begint met het zoeken van oorzaken voor verlies in de peilingen vind ik dat heel goed. Als je zoektocht je dan brengt bij "Elke partij die kritiek durft te hebben op b.v. "de majesteit" zou in de peilingen dalen, Geert Wilders is de enige die zaken aan de kaak durft te stellen die anderen niet durven." dan houdt het voor mij meteen op. Dat laat een totaal gebrek aan zelfreflectie zien en ik zie meteen overeenkomsten met het geloof in God... En dan is discussie verder zinloos.
Daar komt nog bij dat de rest van het plempsel veel blijk gaf van, laat ik het voorzichtig zeggen, wereldvreemdheid:
"Bosman heeft gereageerd op het pleidooi van Öztürk voor onverdoofd slachten zoals veel mensen emotioneel zullen reageren op zo'n pleidooi." Nog zo'n voorbeeld van blind geloof. Hoe wereldvreemd ben je als je denkt dat veel mensen zullen reageren als Bosman. Misschien een groot deel van de PVV-aanhang, maar niet van de rest van het land.
"Met b.v. een regering van SP, PvdA en GroenLinks... (...) komt u helemaal nooit meer aan een betaalbare huurwoning." Laat juist het huidige kabinet (MET gedoogsteun dus van de PVV) nou gergeld hebben dat de huren flink kunnen stijgen en komen bepaalde inkomensgroepen niet eens meer in aanmerking voor een betaalbare huurwoning.
En ook al roepen alle PVV-aanhangers steeds harder dat het WEL zo is, dan betekent dat niet dát het ook zo is..
Wat een onzindiscussie. Mensen stemmen op iets waar ze hoop uit putten, niet op een partij die alleen maar negativiteit uitstraalt. Politiek is nu eenmaal het scheppen van een beeld dat vooral uit meningen en leugens bestaat. De PVV overspeelt zijn hand en krimpt daardoor nu. Dat is vooral een verdienste van de PVV zelf.
Oh ja, en mensen hebben de neiging om zich aan te sluiten bij de winnende partij. En dat is op dit moment de SP en niet de PVV.
Geen enkele partij heeft een ideaal plaatje.
Dus stemt de kiezer op de partij die die belangen vertegenwoordigt waarin de kiezer zich herkent.
En met de waan van de dag en het korte termijn denken van de politici tegenwoordig mag je je dus afvragen hoe het komt dat vlak na de uitglijder van bosman er nu opeens een "maurice de hond" onderzoekje in de media komt met een negatief resultaat voor de PVV.
Maurice de hond loopt aan het lijntje van de gevestigde partijen.
Is mijn persoonlijke mening.
Daarom neem ik deze man en zijn pruts-onderzoekjes onder een paar mensen niet serieus.
Allez, maurice, jij bent aan zet. maak nu eens een lief onderzoekje, pro-PVV, om deze ontmaskering tegen te spreken.
De SP op + 15. Vreemd dat zoveel mensen kiezen voor belasting verhoging.
http://www.peil.nl/?3420
Jaren lang heeft links politiek een ware terreur uitgeoefend.Jaren geleden waren uitspraken als "eigen volk eerst", "islamieten parasieten" en "assimileren of oprotten" goed voor een aanklacht wegens discriminatie,Sinds de moord op Pim Fortuyn en de rechtse revolte die daarop volgde, lijkt de vrijheid van meningsuiting tot het allerhoogste goed verheven te zijn.Wat maar ook goed is, Geert Wilders is de enigste Politicus die het durft het te benoemen.
Wat je van de reguliere Politiek niet kunt zeggen,dat zijn in mijn optiek een soort belangengroepen,Zoals het CDA zich wanhoopig vast blijft kleven aan Ontwikkelingshulp goed voor 4.5 Mijard per jaar,De Liberale graaiers van de VVD die alles willen privatiseren en alleen kadootjes blijven geven aan het bedrijfsleven die als het even tegen zit tienduizenden mensen op straat gooit,Dan de PVDArabieren die vooral de asielindustrie opgang willen houden kosten 7.4 Mijard per jaar.
Een Politicus genaamd Geert Wilders brengt dit voor het voetlicht.
Een belastingverhoging voor +100K€/j verdienende Nederlanders. Dat is nou niet bepaald Jan Modaal.
Wat de PVV vooral kwalijk genomen wordt, is het over een kam scheren van van islamieten.
Iedereen mag zich afvragen hoe het komt dat de PVV dan toch een behoorlijk aantal kiezers aan zich kan trekken.
Want als je de doorsnee Nederlander in de winkelstraat aanhoudt en vraagt : is generaliseren goed ? Dan zal het meest klinkende antwoord toch "nee" zijn. Of ik moet me helemaal vergissen).
Is er meer aan de hand ? Is het niet ook een soort strijd tussen klassen ? En is het misschien zo dat er PVV stemmers zijn die zich in arren moede tot de SP gaan wenden, met zijn belastingverhogingsvoorstel van het HOOGSTE tarief.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/327693/Plan-linkse-partijen-tegen-crisis-belasting-omhoog.htm?cmpid=NLC|Elsevier%20Dagelijkse%20Nieuwsbrief|14-jan-2012|Plan%20linkse%20partijen%20tegen%20crisis:%20belasting%20omhoog
Ik heb altijd het idee gehad dat als de PVV de islamofobie enigzins kan nuanceren en in plaats daarvan zich meer over religie in het algemeen uit, dat ze dan veel meer openlijke steun zou krijgen.
Gaat nu de SP met het been er vandoor ?
Het is weliswaar een links plan, maar de indruk bestaat dat de mensen klaar zijn met het huidige PvdA en dat groen-links ook niet echt potten kan breken met haar Dibi/Sap tandem.
Is het niet zo dat de mensen zien dat de gevestigde orde overal mee weg komt, dat de 20& van de mensen die 80% van het kapitaal bezitten (als het niet 10-90 is) van de democratie steeds openlijker een farce maken.
En dat met dit kabinet steeds duidelijker wordt dat mensenrechten en werknemersrechten steeds meer in het gedrang komen op jacht naar de heilige roebel ten voordele van de gevestigde orde ?
@Plexxor | 15-01-12 | 12:21 |
Dat Wilders dingen aan de kaak stelt waar veel mensen het niet mee eens zijn is volgens mij al lang en breed duidelijk. De vraag is, wat doet de heer Wilders zelf?
jammer...de link in plemp 12.31 uur werkt niet door aan te klikken.
Voor geinteresseerden : selecteren en in browser plakken
Juliandu | 15-01-12 | 12:32 |
De vraag is, wat doet de heer Wilders zelf?
De tsunamie van het moslim imperialisme te keren hoop ik!
respect voor wilders, graag wil ik meer duidelijkheid over de bilderberg, beatrix zit bij de bilderberg, ik wil als burger weten wat er besproken word
Wat doet Wilders zelf ?
Zich aan het akkoord houden. Betrouwbaar zijn, daar waar hij betrouwbaar kan zijn en zich niet hoeft laten zwart te maken.
Proberen om zoveel mogelijk schade te beperken in dit akkoord.
En dan proberen de mensen ervan te overtuigen van zijn standpunten.
Beantwoord de volgende vraag eens :
wie vertrouw je meer ?
1. iemand die persoonsbeveiliging nodig heeft omdat hij de zaken bij de naam noemt (helaas niet altijd met ABN terminologie)
2. Of iemand die lachend de pers te woord staat en lekker gaat dansen op een festival terwijl links en rechts de boel instort. En zich omringt met mensen die roepen : Griekenland gaat iedere cent terug betalen.
En daarbij naar het verleden wijst teneinde basisbehoeften van mensen op de tocht zet: veiligheid, gezondheidszorg, scholing, ouderenzorg.
Thats the question.
Als de heer Wilders in staat zou zijn om de Islam een halt toe te roepen dan was dat al gebeurd. Wij zijn helaas verslaafd aan olie en dus zul je er rekening mee moeten houden dat de Islam vorlopig niet verdwijnt. Of gaat de heer Wilders ons de olie op een andere manier aanbieden?
Wat wil Wilders nou eigenlijk? Nederland als een gezond handelsland of gewoon terug naar de jaren '50. De kolenmijnen weer open en Nederland straatarm?
wtf_ftw | 15-01-12 | 12:41 |
Je slaat weer de spijker op zijn kop!
johie5 | 15-01-12 | 12:40 | Misbruik melden
Dat is een utopie. Elk land heeft dit soort clubjes waar uiteindelijk besproken wordt wat er in het land gebeurd. En daar zul je als burger nooit inzicht in krijgen.
.
Wilders is zelf verstandig genoeg om te weten dat hij dit ook niet kan veranderen. Hij neemt vrij extreme standpunten in, en hij weet ook veel van deze standpunten onrealistisch zijn. Dat mensen echt denken dat hij het land zo gaat veranderen vind ik nog al naïef. Sinds zijn aanwezigheid zie je dat veel partijen al bij gedraaid en zijn ook sceptischer zijn over de Islam en immigratie. En zelf denk ik ook dit meer zijn doel is. De gevestigde orde laten draaien, maar niet zelf zorgen voor rechtstreekse veranderingen. Wilders gedoogd nu maar hij zal altijd in de oppositie willen blijven zitten. Zodat hij kan blijven doen wat hij nu doet.
wtf_ftw | 15-01-12 | 12:41
De betrouwbaarheid heeft hij al laten varen op de verkiezingsavond, nog voor dat de stembussen gesloten waren. Dit zal, volkomen terecht en geheel in navolging van zijn eigen mantra's, geheel tegen hem gebruikt worden in de volgende verkiezingen.
De foto zegt genoeg....wie wilt er nou door zo´n man vertegenwoordigt worden?
De huidige invasie van Europa is slechts een onderdeel van dit imperialisme.
Het zijn de moslim immigranten die zich in ons land vestigen en ons, zonder ook maar enig respect voor onze wetten, hun ideeën opdringen. Hun gebruiken en hun God.
Weet je hoe groot hun aantal is op het Europese continent? Binnen de Europese Unie ongeveer 30 miljoen.
In het onderdrukte Europa is het onderwerp van de islamitische Imperialisme een taboe en linkse terreur dat niemand durft te doorbreken behalve dan Geert Wilders.
Lupusll | 15-01-12 | 12:52 |
Ik en nog 1.5 Miljoen Nederlanders.
Plexxor | 15-01-12 | 12:54 |
De 'Nederlander' heeft al geen respect voor zijn eigen wetten. Als de 'Moslim' zich aan dat gedrag aanpast, is het niet goed, maar als hij dat niet doet, is het ook niet goed. Lekker gemakkelijk :)
Plexxor | 15-01-12 | 12:56
21 zetels is minder dan 1 miljoen stemgerechtigden.
@Plexxor | 15-01-12 | 12:56
1,5 miljoen tegenover 15,5 mijoen.....zegt genoeg denk ik.
Juliandu | 15-01-12 | 12:32 |
Een antwoord op u vraag
Namelijk dat de massale moslim-immigratie naar West-Europa niet zomaar uit de lucht is komen vallen. Zij is een rechtstreeks gevolg van een Europese richtlijn, die in 1975 geruisloos is bekokstoofd.
Aanleiding was de oliecrisis van 1973. Uit angst dat de oliekraan voorgoed dicht zou gaan, is toen op Europees niveau besloten om een “Euro-Arabische Dialoog” op gang te brengen met de OPEC-landen. Deze EAD kreeg een permanent hoofdkwartier in Parijs, en organiseerde overal ter wereld congressen, waar afgevaardigden van de toenmalige EEG zich beijverden om de Arabische olieboeren te vriend te houden.
In juni 1975 rolde daar een convenant uit, waarvan wij nu met z’n allen nog steeds de zure vruchten plukken:In het document belooft de EEG om voortaan de Arabische immigratie actief te bevorderen, en de nieuwkomers ruim baan te geven om hun cultuur naar Europa te exporteren. De tekst benadrukt “de grote verrijking, die het Arabisch cultuurgoed ons te bieden heeft, vooral op het gebied van normen en waarden”, en draagt de lidstaten op om aan de verspreiding “de hoogste prioriteit” te geven.
De pers moet worden ingeschakeld “om een gunstig klimaat te scheppen voor de immigranten”, en de academische wereld moet worden gemotiveerd “om de nadruk te leggen op de positieve bijdrage van de Arabische cultuur aan de ontwikkeling van Europa”. Geld moet worden uitgetrokken om de oprichting van moskeeën, islamscholen, centra voor Arabische cultuur en wetenschappelijke instituten ter bestudering van de Islam te stimuleren. Het staat allemaal zwart op wit. Sinds 1975. Dankzij ons onvolprezen Europarlement.
Om iemand op een foto te veroordelen is niet erg gepast.
Maar helaas is het wel zo dat stylisten en marketingdeskundigen politici adviseren over kleding. (nietwaar Bea ?) daar uiterlijk de mening van mensen kan beinvloeden.
Overigens is naast uiterlijk ook taalgebruik heel belangrijk zoals Bosman aan den lijve ondervonden heeft.
Je kunt dan wel je vraagtekens zetten bij de bestuurlijke capaciteiten van iemand die met een potlood de jeuk probeert te verminderen die hij krijgt als hij ziet wat dit kabinet allemaal wil doen.
Maar als ik dan zo vrij mag zijn dan plaats ik mijn vraagtekens van de op 1000 en 1 foto lachende premier terwijl er echt honderduizenden steeds minder gaan lachen in dit land.
http://www.nrcnext.nl/files/2012/01/MarkRutte1.jpg
maar : honderduizenden zijn geen 17 miljoen. En het gaat om de grote getallen.
right.
De foto zegt genoeg....wie wilt er nou door zo´n man vertegenwoordigt worden?
Lupusll | 15-01-12 | 12:52 |
De zeer klein zieligen onder ons, die zelf geen eigen mening kunnen vormen, baseren alles op een foto....
@wtf_ftw | 15-01-12 | 12:41 |
Waarom weer dat argument over beveiliging, alsof dat een streepje voor is t.o.v Wilders? Als ik vanaf vandaag een soort gelijke aanval zou openen op het christendom, jodendom of whatever zou ik binnen een mum van tijd dezelfde bedreigingen ontvangen als hij.
.
Nu zie ik zeker waar je vandaan komt met jou stelling, maar het blijft zo dat Wilders deze dingen niet DOET, hij ZEGT dat hij het gaat doen. Hij probeert niet via de politiek deze zaken voor elkaar te krijgen, hij probeert niet samen met andere partijen daadwerkelijk wetsvoorstellen op tafel te krijgen. Omdat volgens hem nagenoeg elke politiek niet deugt behalve die van hemzelf, en toevallig gezien zitten daar nou juist de meeste mensen die zelf wetten overtreden..
.
Tijd voor Wilders om daadwerkelijk iets voor elkaar te boksen, omdat tot nu toe zijn het alleen praatjes
@ Plexxor
De huidige invasie van Europa is slechts een onderdeel van dit imperialisme.
Het zijn de moslim immigranten die zich in ons land vestigen en ons, zonder ook maar enig respect voor onze wetten, hun ideeën opdringen
Leven we in een moslimstaat dan ? Nee
Zijn Irak en Afghanistan "gedemocratiseerd" ? Ja
Wie verandert wie ?
Juliandu | 15-01-12 | 13:13
Tsja, het lijkt zo mooi he, dat beveiliging nodig is. Maar wat dan met al die arme Moslims in Irak, die beveiliging nodig hadden, maar juist door de beveiliging (Blackwater) overhoop geschoten werden, gewoon omdat ze Moslim zijn? Maar goed, dat was natuurlijk hun eigen schuld.
De drukte over een Interne mail van meneer Bosman...
Laten we het liever hebben over de verachtelijke verrader die de Interne mail naar buiten bracht!
Mag zo'n minkukel wel blijven?
Volgens mij word hier met vreemde maten gemeten...
Juliandu | 15-01-12 | 13:13 |
Hij probeert niet via de politiek deze zaken voor elkaar te krijgen, hij probeert niet samen met andere partijen daadwerkelijk wetsvoorstellen op tafel te krijgen.
Waar is Geert Wilders nu mee bezig? Tsa voorlopig gedoogsteun aan het CDA en VVD te geven volgens het regeeraccoord.Dat lukt niet met links.gelukkig maar in mijn optiek, de reguliere politiek verander je niet zomaar.
De media heeft de nieuws brenging rondom de PVV totaal ongeloofwaardig gemaakt door het inmiddels al weer jarenlang te demoniseren.
Kind neukende politici en ambtenaren blijven verdacht kort in het nieuws en komen er frequent mee weg.
Corrupt graaiend zooitje, voorwaarts met de PVV die doet tenminste hun bek open (niet dat ik het daar altijd mee eens ben)
wtf_ftw | 15-01-12 | 13:07
"vraagtekens van de op 1000 en 1 foto lachende premier terwijl er echt honderduizenden steeds minder gaan lachen in dit land."
En Rutte blijft lachen alleen maar door de gedoogsteun van de PVV... Dus het is niet Rutte tegenover Wilders.. ze doen dit samen.
Henkei | 15-01-12 | 13:19
Ja, dat is wel typisch iets voor de PVV, SHOOT THE MESSENGER!!!ONEELEVEN11!!!
Henkei | 15-01-12 | 13:19
"Mag zo'n minkukel wel blijven?"
Deze meneer had de ballen (en het fatsoen) om de eer aan zichzelf te houden toen zijn partij (incl GW) niks wilde doen aan degene zonder fatsoen...
Dus meneer Uringa wilde niet eens blijven.
Iskander | 15-01-12 | 13:19
Pardon? Neergeschoten omdat ze moslim zijn? Jullie leven echt in een malle gecreerde wereld, is het niet? En proest, beweren dat als je de aanval opent op het christendom of jodendom dat je dan ook beveiligd dient te worden is aperte nonsens. De strijd tegen die religies is al lang geweest, niemand staat vlaggen te verbranden van Engeland omdat Life of Brian wordt uitgezonden, er wordt geen cineast vermoord door een christen, Madonna kan hier aan het kruis hangen zonder dat er dingen in de fik gaan, maar Deense cartoonisten of Engelse schrijvers kunnen niet over straat meer. Neem ook eens mee in je overweging dat er op Europees grondgebied oude kerken worden afgebrand door moslims, of is dat een beetje te incovenient voor je? Het christendom wordt al jaren door socialisten belachelijk gemaakt, maar de islam is boven alle kritiek verheven. Dan beland je namelijk ineens voor het beklaagdenbankje, moet je worden beveiligd en ben je je leven niet zeker. Dit geldt niet enkel voor Wilders.
@Plexxor | 15-01-12 | 13:19 | Misbruik melden
In plaats van serieus aan tafel te gaan zitten met de VVD en CDA (nu hij kan mee regeren), om te kijken of ergens wetten kunnen worden gemaakt die immigratie verder indammen of iets dergelijks. Zet Wilders zich af tegen bijna elke politieke partij, noemt iedereen 'links' of 'elite', en geeft dat aan als reden waarom hij niet kan samenwerken. Maar het feit is, dat hij gewoon de tijd van een hoop mensen verspilt, laat staan mensen die op hem hebben gestemd. Hij kan zich nog gaan gedragen als een serieuze politicus maar ik vrees dat het nu al te laat is, vooral na tal van dit soort 'schandalen' over zijn partij..
Mick64 | 15-01-12 | 13:17 |
Persoonlijk geef ik geen fuck of Afghanistan of Irak gedemocratiseerd is of wordt.
Het draait om grondstoffen en olie, daar wil het Westen voornamelijk de USA een pseudo democratie stichten, wat in mijn opinie niet in de komende 10.000 jaar lukt
En ook hare koninklijke hoogheid die een knieval maakte met die belachelijke hoofddoek voor het moslim,Olie Imperialisme.
Over de moslimisatie van Nederland: Als we nu alleen de allochtonen eens uitzetten die crimineel zijn of in 3 jaar de inburgerings cursus niet gehaald hebben.
Verder alle illegalen en allen die binnen 5 jaar van een uitkering leven.
Volgens mij valt dit alles binnen de huidige wetgeving; hoeft alleen maar uitgevoerd te worden.
Ene Rita Verdonk wilde dit doen en was daar serieus mee bezig doch is door de toen zittende politiek op een verachtelijke wijze ondemocratisch aan de kant gezet...
@Antonin | 15-01-12 | 13:26 |
Ik kan jou, garanderen. Dat als jij de bijbel vergelijkt met Mein Kampf in Amerika op nationale televisie, dan heb je twee keer zoveel beveiliging nodig voor de bedreigingen die jouw kant op komen.
Mick64 | 15-01-12 | 13:17 |
6% van de Nederlandse bevolking is Islamiet,het is een demografische tijdbom!
Antonin | 15-01-12 | 13:26
Niets in 'inconvenient' voor mij. Maar goed, Bush zijn 'heilige oorlog, zijn kruistocht' tegen het kwaad, waarbij vele onschuldige Iraki's hun leven hebben gelaten, hoe wil jij het dan noemen? Wat hebben al die Iraki's jou of anderen in het westen misdaan om overhoop geschoten te worden door een 'beveiliginsbedrijf (lees huurleger)' zonder ook maar 1 enkele reden?
@Juliandu
Jij weet helemaal niet waar ik vandaan kom.
Maar mijn theorie met betrekking tot de PVV is gebaseerd op het decennia lang gepruts van de gevestigde partijen.
En die doen alles, maar dan ook echt alles om Wilders pootje te lappen.
(o.a. dit soort opiniepeilinkjes)
Dat hebben ze in het verleden ook met anderen gedaan die bedreigend werden.
En daarom heeft Wilders beveiliging nodig en daarom reageert hij af en toe zo ABN-loos. Om dat de politiek correcte zuigerds met hun maniertjes hem waarschijnlijk op de wekker gaan.
Wat deden de gevestigde partijen in het verleden : of waarom hebben zij het zo uit de hand ölaten lopen ?
En wat doen de gevestigde partijen vandaag : er nog een grotere rotzooi van maken.
Door de burgers nog meer aan de werkgevers uit te leveren.
En waar dat toe leidt is wel langzaam duidelijk geworden.
Het duidelijkst op religieus, economisch en normatief gebied (lees: normvervaging zowel op straat als in de top van de bedrijven).
Dus als je toch wil raden waar ik vandaan kom dan bij deze : ik kom ergens vandaan waar iedereen vandaan komt, en wil daar niet meer heen, namelijk in de tang van werkgevers en andere aristrocaten.
Allemachtig wat een gezeik en gezeur over die PVV.
Het is gewoon weer een partij die er geen zak van maakt, tis net de LPF ook een partij die gedoemd was te mislukken na al dat gezeur en gezeik met kamer, gemeente, en statenleden.
Wilders maak je huis schoon want anders wordt dit wel gedaan door de overige partijen die daarvoor niet veel hoeven te doen gezien het feit dat je medewerkers zelf al aardig bezig zijn.
Ik vermoed dat de PVV op deze manier geen lang leven meer heeft maar net als de LPF een afgrond in valt waar ze nooit meer uitkomen.
Plexxor | 15-01-12 | 13:33 |
Dat is ongeveer evenveel als dat er PVVers zijn in Nederland. Ook een demografische tijdbom.
Juliandu | 15-01-12 | 13:30 |
In de USA ligt dit nog gevoeliger als bijvoorbeeld in Nederland, In de USA is 75% van de Amerikanen religieus.
Juliandu | 15-01-12 | 13:30
Absolute onzin. Het gaat niet over Amerika eens, maar je lult uit je dhimmi nek. Er is ook niets fout om die twee boeken te vergelijken. In Mein Kampf staat minder ziek gedachtegoed overigens, maar die jodenhaat vind je gewoon direct terug in de Koran en het geweld ook, waarom zou iemand daar over vallen? Mohammed (KNOR) was de perfecte mens en doodde joden en veroverde volkeren, daar ben je als moslim trots op (ook als zogenaamd intellecuteel moslim, zie Tariq Rammadan, die heeft expliciet gezegd dat Mo (de tyfus zij met hem) zijn grote voorbeeld is). Als nazi ben je trots op Hitler en cornuiten.
.
Maar die kerken, geen probleem dus dat die worden afgebroken? Want dat zijn christenen en is niet erg? Madonna die aan het kruis gaat hangen voor haar show, niet erg? Life of Brian op tv, niet erg? Grappen over christenen, moet kunnen? En we gaan verder: alle PVV'ers tokkies noemen, da's ok? Alle PVV'ers fascisten noemen en dus ook over een kam scheren, prima toch? Waarom mag dat allemaal niet met moslims dan? En waarom blazen moslims zich op in Moskou, Madrid, Israël, New York, Irak, Afghanistan, Nigeria, Indonesië? Allemaal de schuld van het westen ja? Waarom staat een Albanees te knallen in Duitsland op een Amerikaanse legerbasis? Als bedankje aan de VS? Als het de schuld is van het westen/VS, waarom staan er geen Duitsers/Japanners/Serviërs/Vietnamezen zichzelf op te blazen?
Sjongejonge, de PVV bakt er niks van.
Nee, die andere koekebakkers zijn goed bezig.
Taart voor hen en kruimels voor het volk.
het is wel zo dat rechtsstemmers hebben gezorgt dat er zoveel mensen uit polen hier werken om dat die maar 10 euro kijgen en dat ze daardoor uitgebuit worden en dat wij het risico lopen dat ze ontslagregeling gaan aanpassen zodat je nu snel je baan kan kwijtraken plus deze lui hebben een regeltje er doorheen gejast dat iedereen die gaat verhuisen 150euro meer huur mag gaan betalen
Iskander | 15-01-12 | 13:23
FatsoensTrol | 15-01-12 | 13:25
U durft te praten over fatsoen?
Dat stuk NSBer Uringa heeft de PVV misbruikt om een positie te verwerven en wil dit nu trachten schoon te wauwelen door een INTERNE MAIL naar buiten te brengen.
Hiermee ook die Turkse meneer beledigend.
Klein voorbeeldje: Wij drieen besluiten eens bij elkaar op bezoek te gaan en een biertje te drinken.
We zijn het niet altijd eens, er kunnen wat dingen nogal boud gezegd worden; we nemen nog een biertje en nemen afscheid in goede harmonie.
Dit was onder ons drieen, ik verwacht dan ook niet anders dan dat het zo blijft!
De moslim immigratie naar Europa wordt gezien als een strategie met het doel om de controle over Europa te krijgen door de niet-moslim bevolking door moslims te vervangen, deze migratie zou volgens de hypothese niet primair economisch van aard zijn. De groei van de moslimbevolking in Europa door natuurlijke aanwas (hoge geboortecijfers) wordt ook gezien als een onderdeel van deze strategie, er zijn veel meer moslims in Europa dan de officiële statistieken toegeven,sommige landen zoals België en Frankrijk zouden zelfs weigeren het aantal leden van minderheden te tellen, hier wringt ook de schoen in Nederland.en binnen enige generaties voor 2100 zouden ze een meerderheid vormen.
Maar het is wel grappig overigens.
Al die mensen die occupy afgebrand hebben, omdat de vertegenwoordigers hun niet aanstonden met hun gitaren en gebreide truien, die moeten eens hier in spitsnieuws kijken wat de mensen allemaal bezig houdt.
Als je alles op een hoopje gooit dan kom je aardig in de richting van de occupythema's hoor :
Religie, olieterreur, mensenrechten, graaien, EU, pensioenen, elitaire zelfverrijking.
Hetzelfde.
Alleen heeft men hier geen tijd om de straat op te gaan want het werk wacht. En dat wil men niet kwijt raken.
Terwijl occupiers geen werk (meer) hebben.
Waarom is dit grappig ?
Iedereen zit anders in de wedstrijd, maar de meesten zitten in hetzelfde schuitje.
Het is goed dat mensen zich dat beginnen te realiseren.
En dan moet ik altijd aan een quote denken van kelele nyingi die ongeveer zo ging:
"de meesten mensen zijn maar enkele maandsalarissen verwijderd van de voedselbank"
Dank zij de VS en de zwakte en de corruptie van de EU-ambtenaren, heeft Europa zelfs geen leger. Europa moet los van de VS weer op eigen benen gaan staan. Als Europa zijn houding tegenover zijn eigen wortels niet verandert zal het worden geislamiseerd. Multiculturalisme is een heel slecht idee, een heel erg links idee, zegt schrijver en nobelprijswinnaar V.S. Naipaul.
In Balkan (Servische gestolen Kosovo,Bosnie) zien we het zoveelste hoofdstuk uit het multiculturele drama. Servië bewoonde Kosovo al 1300 jaar, maar nu niet meer! Nu is Servisch Kosovo 90% moslim, Sarajevo ook, 150.000 Serviers zijn weg! Meer dan honderd kerken en kloosters zijn verbrand of gedynamiteerd in Servische Kosovo. Deze kerken, waarvan sommige zo oud en waardevol dat ze door de UNESCO tot wereld erfgoed werden verklaard.
Servisch Kosovo is een schoolvoorbeeld van demografische jihad. En wie denkt dat dit slechts ten tijde van de burgeroorlog in Servische Kosovo gemeengoed was heeft zich kennelijk weinig moeite getroost zich te laten informeren, want nog in het jaar 2004 werden in Kosovo veertien Servisch/orthodoxe kerken verbrand.
Antonin | 15-01-12 | 13:42 |
Zo als gewoonlijk De Spijker op zijn Kop.
@wtf_ftw | 15-01-12 | 13:56 |
Scherp inderdaad. Dezelfde thema's, compleet andere groepering..
Plexxor | 15-01-12 | 13:58
Dank je, dit hoor je nou nooit van de zogenaamd goed geïnformeerde dhimmies. Het is een schande dat het is gebeurd en er nooit wordt gesproken over de misstanden op de Balkan. Je zou toch zeggen: het is maar 1600km verderop, maar nee, er zijn geen joden of Amerikanen te blamen dit keer, want de VS heeft tot twee keer toe de kant gekozen van de moslims in Bosnië en Servië. Ook al betekent dit extreem geweld (dankzij o.a. het binnen sluizen van Saudische terroristen die nu een andere naam hebben gekregen als bedankje, en de Slavische moslims terroriseren, maar they had it comin'), toen en nu. Of de bezetting van Cyprus, of de westelijke Sahara. Nee, Israël, dát is het kwaad!
Wel grappig dat Iskander en al die andere moslim-knuffel-troep niet durven te reageren op Antonin (13:42), omdat ze dondersgoed weten dat er geen speld tussen te krijgen is..
boervervolg | 15-01-12 | 13:35
LPF is te gronde gegaan toen de grote leider Pim Fortuyn door links vermoord werd.
Een sterke leider ontbrak en de volgers in de partij zijn ten onder gegaan in onderling getwist en grootheidswaan.
Geert heeft hier een les uit getrokken en blijft de baas in eigen partij.
Een man; een lijn.
Als de tijd daar rijp voor is en de juiste mensen zich bewezen hebben kan er wellicht iets gedemocratiseerd worden.
OK, ook Geert kan wel eens een miskleun maken, zoals nu met de koningin en haar kopvodje.
Wie is er volmaakt???
@Antonin | 15-01-12 | 13:42 |
Natuurlijk is alle PVV'ers uitmaken voor tokkies en facisten volslagen onzin. Maar zoals je zelf aangeeft: "In de USA ligt dit nog gevoeliger als bijvoorbeeld in Nederland, In de USA is 75% van de Amerikanen religieus."
.
Dat is ook mijn punt, je kunt de reacties van mensen uit de meeste secularististische gebieden niet vergelijken met zwaar religieuze. Daarom dat Life of Brian en dergelijke worden geaccepteerd in England en de rest van Europa. Maar alle gebieden waar er conflict is tussen moslims en andere volkeren, de schuld bij de moslims leggen, alsof die een soort inherent kwaad in zich hebben is net zo belachelijk. Mijn advies is bezoek Indonesie, prachtig land en volk, en tegelijkertijd het land met de meeste moslims in de wereld. (Ik ben overigens 'gewoon' een etnische nederlander).
Plexxor | 15-01-12 | 13:58 | Misbruik melden
Dit is geen vergelijking. Het ging daar niet alleen tussen religie. Je maakt de vergelijking tussen een Religie en een Volk dat kan niet. Het had ook te maken met de Albanezen. Er spelen daar veel meer dingen in mee dan alleen de Islam. Dit is nou een typisch voorbeeld van proberen te scoren. Maar heeft niets van doen met de hele discussie.
wtf_ftw | 15-01-12 | 13:56
U scoort hier punten+
Antonin | 15-01-12 | 13:42
Welke kerken worden dan 'in Europa' afgebroken? Heb het gemist, dus een link is altijd welkom. Voor de rest vooral veel eenzijdige verontwaardiging door gebrek aan kennis. Er wordt genoeg gegrapt over de Islam en de Moslim, waarbij niemand overhoop geschoten wordt. 'Allah made me funny' zou blijkbaar al een eye-opener voor je kunnen zijn.
.
Weet je trouwens dat een groot deel van de door de VS gevangen genomen mensen, die toch geen terrorist bleken te zijn, gewoon naar Albanie verscheept worden, omdat ze ze nergens anders kwijt kunnen? Wellicht heeft dit ook zo zijn gevolgen.
.
Verder, ik weet niet wie PVVers fascisten noemt, maar het benoemen van de PVV als een (neo)fascistische partij is toch echt iets anders dan PVVers fascisten noemen. Dat vonden de PVVers namelijk ook bij het benoemen van de Islam als fascistisch. Niet erg consequent daar.
.
Verder zul je mij niet horen beweren dat alles de schuld is van het westen. Het is toch echt een stukje gecompliceerder dan dat, deels door de Koude Oorlog, deels doordat landen vanwege eigenbelang allerhande spionage/sabotage hanteren.
Antonin | 15-01-12 | 14:05 |
Daarom willen de VS ons verzwakken door Turkije binnen de Europese Unie te sleuren en door Rusland van ons weg te duwen. Waar de VS en Nato het morele recht vandaan haalden, Om Belgrado te bombarderen is voor mij als nog zeer onduidelijk.
elsenburg | 15-01-12 | 14:06
Dat valt wel tegen hoor, maar er is meer in het leven te doen dan a-la-minute te reageren op onjuistheden en eenzijdigheid.
Juliandu | 15-01-12 | 14:08 | Misbruik melden
Wat er nu gebeurd op bepaalde eilanden is dat juist daar door de Moslims de sharia wordt ingevoerd en vrijheden worden afgenomen. En ja het is nog maar op een paar kleine eilanden, maar zoiets zou niet mogelijk moeten zijn.
Het isnog altijd zo dat tijdens de verkiezingen de zetels verdeeld worden, en niet door De Hond.
Iskander | 15-01-12 | 14:14
Een van de grote redenen waarom de VS zo fel achter het lidmaatschap van Turkije staat is dat ze de EU willen vernietigen, ze willen de Unie kapot.
Als reden, ze willen geen grote macht langs hun staan. De VS willen een EU als vazal en uitvoerder van hun belangen, maar schuwen een sterk onafhankelijk Europa.
Juliandu | 15-01-12 | 14:08
Moslims in westerse landen gedragen zich net zo als in hun oorspronkelijke hellehoorden. Het zit in hen. Ik ben in genoeg islamitische landen geweest, ook Indonesië, en ik maak zelf wel uit wat ik mooi volk vind of niet, etnische Nederlander of niet. Aziaten hebben van oorsprong een andere cultuur en het is voor eeuwig zonde dat de islam het land heeft ingenomen. Islam is namelijk een verzameling van de Arabische tribale cultuur en wat boekjes die er nu eenmaal eerder waren, het heeft niets met Perzië of Azië van doen (of Turkije, of Albanezen, of Bosniërs).
.
Life of Muhamed zou hier ook niet kunnen, dat is het punt. Elke moslim ziet het als aanval op de islam, het collectief. Dat is wat mensen maar niet willen of kunnen begrijpen, dat westerse waarden niet overdraagbaar zijn. Democratie gaan brengen is dan ook volkomen onzinnig want dat lukt niet, maar even onzinnig is het om moslims proberen te doen integreren. Enkel assimileren zou lukken, maar dan is een moslim ook geen moslim meer. En dat is wat kans van slagen zou hébben gehad, als men niet alles maar wilde faciliteren hier. Dit probleem heb je niet met christendom of jodendom nee, omdat die religies wél seculier beleefd kunnen worden. Islam is een alomvattend systeem en daardoor lukt het niet (en lukt niets qua progressie, sinds het ontstaan van die doodscultus schreeuwen en moorden ze enkel nog in die gekke zandbakken, maar lekker laten schreeuwen en moorden dáár, dat interesseert me geen flikker).
Watutsi | 15-01-12 | 14:20 |
Hetzelfde zou in Limburg zijn gebeurd als de Provincies als in oude tijden eigen wetgeving mochten doorvoeren op alle gebieden. Zelfs nu worden vrijheden ingeperkt omdat de PVV zijn ideeen wil doordrukken.
EU als vazal en uitvoerder van hun belangen, De Kunduz missie is hier een treurig voorbeeld van,Gesteund door GL,D66.
Plexxor | 15-01-12 | 14:21 | Misbruik melden
Mag ik vragen hoe je hier aan komt. En waar dit op gebaseerd is. En dat is serieuze interesse, want vind het een interessante complot theorie.
Topperrrr.....
Plexxor | 15-01-12 | 13:58
De Balkan is inderdaad een mooi voorbeeld van totale mislukking onder VN regie...
Iskander | 15-01-12 | 14:14
Voor de historie in zuid-oost Europa moet je veel verder teruggaan, Ottomaans Rijk ja. Die kerken? Zoek maar op youtube naar filmpjes van Orthodoxe kerken die worden afgebroken door die ondermaatse levensvormen. Je vergeet dat SA vuistdiep in het terrorisme zit, dat sponsort het islamisme op de Balkan, evenals Maleisië dat doet en Turkije hitst moslims in Bulgarije op. Dat Amerika een smerige staat is vind ik ook, maar dat is niet te vergelijken met het absurd wrede wat moslimterroristen uithalen overal ter wereld. Die gestoorde geweldsverslaving, daar leven ze al 1400 jaar mee. Kansloos volk, weg ermee. De VS heult met terroristen om de wereld te verdelen zodat zij de macht behouden, dat is logisch. Er zou al lang een oplossing kunnen zijn voor olieverslaving en het toestaan van immigratie en likken van de oliestaatjes, of andere vormen van energie, of gewoon koloniseren. Hoe achterlijk moslims ook zijn, onze technologie stelt ze in staat om wat moderner te terroriseren. Even gevaarlijk om een aap een uzi te geven is het om middeleeuwers moderne technologie te leveren. Als ik mij niet vergis moet zoiets de VOC mentaliteit zijn, maar er zijn nog mensen met principes op de planeet en om wat vergankelijke welvaart je cultuur te verkwanselen is niet echt aan mij besteed.
Watutsi | 15-01-12 | 14:24 |
Ga eens in de Grote steden om je heen kijken, "Maar dat weet jij gerust wel" waar hele volksbuurten geislamiseerd zijn,daar vind je het bewijs voor deze "complot theorie"
Plexxor | 15-01-12 | 14:21
USA wil wereldleider zijn en blijven...
Antonin | 15-01-12 | 14:30 |
Wacht even, dus de verbrande kerken waar je het over hebt zijn van een ver verleden? Ja, nee, dan is het westen natuurlijk geheel gevrijwaard van dergelijk gedrag... (laten we die Eik bij Dokkum maar even vergeten).
.
Verder is Life of Brian overigens natuurlijk een erg amusante film, maar gaat deze niet over Jesus, maar over de periode waarin deze zou moeten hebben geleefd in het gebied waar hij zou moeten hebben geleefd. Maar ja, details.
Er is een punt waarop naïviteit in domheid kan overgaan en ik vrees dat
Nederland dat punt gevaarlijk dicht benadert. Al jaren maak ik me grote zorgen
over de extremistische uitwassen van de islam in Nederland en de blindheid en
onwil van de Nederlanders om deze gezwellen aan te zien voor wat ze werkelijk
zijn.
Steeds wordt over het hoofd gezien dat de islam een intrinsiek politiek karakter heeft
en dat het separatisme van zijn ongure aanhangers niets anders is dan een
totalitaire, racistische en nationalistische ideologie.
Duitse autoriteiten hebben officieel bevestigd, dat zij Duitstalige internetsites zullen observeren, die zich kritisch bezighouden met islamitische immigratie en de islamisering van Europa.
Plexxor | 15-01-12 | 14:35 | Misbruik melden
Je kunt het zien als naïviteit en domheid. Maar denken dat 4% van bijna 17 miljoen de maatschappij gaan over nemen ja sorry dat vind ik nog al naïef. Ik maak me oprecht zorgen over extremisten die bepaalde ideeën willen opdringen die haaks staan op de vrijheid van de Nederlandse maatschappij. Maar die ideeën komen niet alleen uit islamitische hoek, maar ook uit de christelijk hoek. En de PVV is in mijn ogen net zo bedreigend voor de vrijheid als de Islam dat is.
Iskander | 15-01-12 | 14:34
Nee, de historie van conflicten en waarom er moslims zijn in Europa, de kerkverbrandingen is van 2004 en gaat gewoon door, evenals het terroriseren van Serviërs, maar dat is geheel niet interessant natuurlijk. Kosovo wordt trouwens door Marokko of Bosnië ook niet erkend, om obvious reasons.
.
Life of Brian showt wél Jezus, dat zou al verkeerd gaan als het om Mohammed (vrede zij met zijn geitje) gaan. Christenen waren ook niet erg blij met die film destijds, maar de makers lopen nog vrolijk rond, evenals Madonna. Een tijdschrift in Parijs echter heeft schade aan het gebouw waar het in zetelt want ja, spotten met islam, politici worden aangeklaagd/bedreigd/weggepest want ja, niet lief voor islam, cartoonisten bedreigd, schrijvers bedreigd, cineasten bedreigd en gedood, vlees in kantines worden halal gemaakt want sja, islam. Zelfislamisering om moslims voor te zijn, spaarvarkentjes of een tissue box met Piglet erop weggehaald, want ja moslims zouden zich eraan storen, kerstkaarten met 'Happy winter festivities' er op want Kerst is niet islamitisch.
.
Life of Brian werd laatst gespeeld in een kerk. Groot verschil.
@Watutsi | 15-01-12 | 14:41 |
+1.
Je drukt het nog zacht uit, want Plexxor praat alsof hij vanochtend hoogstpersoonlijk een bom onschadelijk heeft gemaakt om de hoek..
Hoe naïef kan Nederland zijn? Voormalig Staatssecretaris van Onderwijs Adelmund zei in 1998 `geschokt' te zijn dat tien van de 32 islamitische scholen in Nederland niet alleen door Saoedi‐Arabië worden gesteund, maar ook extremistisch, antiwesters lesmateriaal gebruiken. Al eerder was er zulk lesmateriaal opgedoken, zonder dat er stappen werden gezet. Een of andere onbeduidende Marokkaan werd opgetrommeld om voor de camera te vertellen dat de man die de felle anti‐joodse en antichristelijke teksten had opgesteld `een wijze man' was (dezelfde omschrijving viel ook imam El‐Moumni ten deel) en dat de school niet van plan was hem te ontslaan.
Plexxor | 15-01-12 | 14:39
Duitse autoriteiten hebben officieel bevestigd, dat zij Duitstalige internetsites zullen observeren, die zich kritisch bezighouden met islamitische immigratie en de islamisering van Europa.
De pro of contra islamiserings sites?
Waarom alleen Duitstalige?
Antonin | 15-01-12 | 14:44
Ook weer een heleboel waarheden die 'men' niet durft te zien...
Erg dom om extremisme te zien als enkel bommen doen ontploffen. Dat gedoe is vooral voor grote losers die de snelle route nemen naar het paradijs. De echte misdadigers zijn de moslims die praten met gespleten tong en doodgewoon liegen over de natuur van de islam en iedereen uitmaken voor xenofoob en islamofoob. Islam is nergens mee te verenigen, het is of islam, of niets. Men heeft de tijd, men denkt niet westers, demografische oorlogvoering is the way to go, dat is altijd zo geweest, ook in het Ottomaans Rijk. Binnen één generatie heb je een maatschappij geheel islamitisch, maar dan moet de tijd rijp zijn. Bomaanslagen helpen niet, dat is ook niet meer nodig want de wereld heeft helemaal niet afkeurend gereageerd op de islam, integendeel, na 9/11 riep men massaal dat het niet aan de islam lag, dat islam vrede is en terroristen een uitzondering. Het gaat gewoon precies zoals het hoort te gaan volgens de strategie, en moslims worden strenger in de leer naarmate er meer gefaciliteerd wordt en meer moslims komen (onderlinge controle is enorm). Dit zie je dan ook overal ter wereld, en niet alleen in compleet geislamiseerde wijken in Mälmo, Brussel, Antwerpen, Amsterdam, Londen of Marseille, maar ook in landen met een erg grote moslimpopulatie als Bosnië, Tsjetsjenië, Indonesië, Iran, Turkije. Binnen één generatie kun je iedereen streng in de leer maken en binnen twee generaties is er niemand meer over die nog wist waarom ze ook al weer géén moslim waren. Dit is dé tactiek van de islam en denken dat het hier anders zou gaan is ontzettend naïef en dom. Hell, ze krijgen hier álles, onderdak, geld (van die ongelovige honden), kansen te over, maar nóg willen ze exact hetzelfde als in hun zanden van herkomst.
Watutsi | 15-01-12 | 14:41 |
Juliandu | 15-01-12 | 14:45 |
Natuurlijk hebben jullie recht op vrijemeningsuiting,vind het geen probleem dat jullie deze Islamietische Tsunamie €urabia goed praten en misschien ook wel faciliteren gezien jullie beiden reacties, Nou veel succes dan.
Antonin | 15-01-12 | 14:44
De Serven terroriseerden alle niet-Serven (dus ook Kroaten) decennia lang. Gek dat als het andersom gebeurt, het opeens een typisch Moslim-gebruik schijnt te zijn...
.
Life of Brian is een leuk verhaal, waarin Jesus wellicht geshowed wordt. Maar Jesus is ook een profeet in de Islam. Wat gek dat ze dan niet protesteren. Bovendien stel je iets zonder dat je er een bewijs voor kunt leveren. Je kunt niet weten hoe men op een 'Life of Achmed' zou reageren, het is pure speculatie. Er zullen ongetwijfeld wat groepjes zijn die boos zijn, maar er zijn ook Christenlijke groepjes boos om Life of Brian.
Henkei | 15-01-12 | 14:49 |
http://www.artikel7.nu/buitenland/duitsland-probeert-kritiek-op-de-islam...
Peilingen zijn stemmingmakerij. Die de Hond zouden ze moeten verbieden. Ik blijf gewoon pvv stemmen. Mensen die overstappen van de pvv naar de sp zijn sowieso geen echte pvv-ers.
Hier is nog zo een Faciliteerder van €urobabel :
Maurits Berger is Leids hoogleraar "Islam in de hedendaagse Westerse wereld". De gulle sultan van Oman betaalt zijn leerstoel. Berger is vooral bekend van zijn uitspraak dat de Sharia (het islamitisch recht) voor 98% overeen zou komen met het Nederlands recht; later werd dat weer 95%.
Een jaar geleden las ik op Hoeiboei dat arabist Jansen aan Berger om onderbouwing van dat percentage had gevraagd. Berger zou dat meermalen hebben toegezegd, maar was dat nooit nagekomen.
Plexxor | 15-01-12 | 14:55 | Misbruik melden
Dit slaat werkelijk nergens op. Ik praat nergens iets goed. Alleen omdat ik niet zoals u achter elke boom een islamiet met een bom of AK-47 zie staan. Ik vind religie in het algemeen een beperking en een gevaar voor de vrijheid. Islamieten, christenen en joden.
.
Dat het de evangelisten zijn geweest die in Sudan de homo haat onder christenen hebben gepromoot interesseert niemand wat. Maar als het moslim waren geweest was de wereld te klein. Er wordt duidelijk gemeten met twee maten. En er zijn in Nederland een aantal mensen met een ziekelijk islam obsessie. En omdat ik daar niet aan mee wilt doen is dat toch niet per direct het vergoelijken van de daden en situatie?
En wat de PVV op dit moment doet is alles wat links is de mond smoeren. Praten over 'landverraders'. Vrijheid van meningsuiting van de PVV is alleen voor zij die de zelfde kant op kijken. En de enige vrijheid die de PVV tot op heden is bereikt, is het vrij beledigen van iedereen en alles.
Antonin | 15-01-12 | 14:54
@ al u comments, respect voor je wijze van argumenteren, mijn complimenten. Ik herken hier heel veel uit. Mijn ervaring met iemand die vanuit een islamitisch land hiernaar toe is gevlucht en zelfs hier als openlijk ex moslim die kritiek uitte nog niet met rust gelaten werd, heeft mij de ogen geopend voor wat islam precies inhoudt.
Het is voor zover ik kan beoordelen met mijn beperkte kennis waar wat u zegt. Dát is nou precies waar het in de discussie met westerlingen altijd fout gaat. Indien je dit allemaal zegt ben je tegen iederen moslim ,racistisch etc. U kent dat waarschijnlijk wel.
Het grootste gevaar schuilt dan ook in die ontzettende naïviteit van ons ,het schromelijk onderschatten van die totalitaire islam.
Het grootste gevaar schuilt dan ook in die ontzettende naïviteit van ons ,het schromelijk onderschatten van die totalitaire islam.
Madar | 15-01-12 | 15:05 |
Je slaat hier de spijker evenals Antonin op zijn kop.
Iskander | 15-01-12 | 14:57
Moslims zijn bijna altijd boos en als ze boos zijn gaat dat heel vaak gepaard met bedreigingen en geweld, of met gejank om racisme (ja, islam is geen ras) of gelul over xenofobie. Een idioot iets natuurlijk, want als er een cultuur xenofoob en monocultureel is, is het islam natuurlijk. Als moslims op alles zo geschift reageren (eer is gekrenkt, dat is zo in een schaamtecultuur en dan begint het vingertje wijzen, want het kán niet liggen aan de moslim) dan is het logisch te stellen dat ze zeer waarschijnlijk ontploffen (letterlijk en figuurlijk) over een Life of Ahmed.
.
Die link die Plexxor geeft maar eens lezen, of kennis nemen van het veroordelen van een Oostenrijkse activiste omdat ze de islam heeft beledigd, of Turkse mannen die in Duitsland en Oostenrijk zijn vrijgesproken van het kind neuken omdat het hun cultuur nu eenmaal is. Zijn maar een paar voorbeelden.
.
Kroaten zijn gewoon collaborateurs, met nazi's en met moslims, echt een fijn volk. Maar kerken afbreken of er minaretten op zetten is typisch islamitisch ja, evenals extreem geweld (dat hebben wij niet-moslims al wat afgezworen en veroordelen we ook sterk).
Madar | 15-01-12 | 15:05
Thanks en juist, zeer herkenbaar. Wat mij stoort is dat het vaak voortkomt uit WO II, nooit meer nazisme, maar vervolgens een ideologie die nog geschifter is dan het nazisme (heel veel overlappende kenmerken) omarmen. Dat ze tegen religie zijn kunnen ze ook niet volhouden, wel christendom bashen (die doen toch niets terug) maar islam weer niet. Moslims verzieken het voor alle allochtonen, want men trekt het vrolijk gelijk hoor, moslims zijn allochtonen, men rept niet over Europese allochtonen, Amerikanen, Japanners, Surinamers, nee je bent pas xenofoob als je iets tegen moslims hebt. Ook al ben je zelf allochtoon, je bent toch xenofoob. Iets gaat totaal fout in die antifa koppies.
Watutsi | 15-01-12 | 15:05 |
Hier scheerde je de Islamieten, christenen en joden over een kam en je probeert het in het belachelijke te trekken om te zeggen dat ik achter elke boom een haatbaard zie staan met een AK47 je probeert uit allemacht het wel goed te praten,geen probleem mee het zijn jou woorden, en ik wens je veel succes toe met het vergoeilijken van deze Islamietische Tsumanie die over €urabia Golft.
Antonin | 15-01-12 | 15:10
Hebben ze potverdorie nog wat gemeen met de PVVer. Die zijn ook bijna altijd boos en dat gaat gepaard met het trachten van monddood maken van een ieder die het niet met de PVV eens is, soms gepaard met bedreigingen van daden die tamelijk strafbaar zijn in de meeste landen. Je zou haast denken dat de PVVer gelijk is een Moslim, als we jou moeten geloven.
Antonin | 15-01-12 | 15:10
of Turkse mannen die in Duitsland en Oostenrijk zijn vrijgesproken van het kind neuken omdat het hun cultuur nu eenmaal is.
..
In de vele boeken met waargebeurde verhalen over islamitische vrouwen die gruwelijke dingen hebben meegemaakt is me één ding altijd bijgebleven. Een Duits Turkse vrouw zei dat ze de Duitse regering wilde aanklagen omdat die het mogelijk hebben gemaakt (en nog steeds mogelijk maken, in de gehele westerse wereld) dat hun mannen,vaders en broers ze zo in het vrije westen ,waar vrouwen en mannen gelijke rechten hebben , kunnen behandelen als een mens met geen rechten.
Het onderschrijft hetgeen u omschrijft betreffende de uitspraak over cultuur.
En waar is het onderscheid islam, cultuur?
Plexxor | 15-01-12 | 15:17 | Misbruik melden
Jij leest alleen wat je wilt lezen! Noem in eens regel op waar ik iets goed praat?? Ik scheer de islamieten, joden en christenen inderdaad over 1 kam. Omdat zij tegen het vrij denken zijn en tegen veel vrijheden in het algemeen. Ik heb een probleem met religie in het algemeen. En ik praat werkelijk nergens iets goed. Je leeft in een tunnelvisie. En bedenkt hier allemaal verschillende complot theorieën omdat je dat zelf denkt of vind.
Iskander | 15-01-12 | 15:20 |
Hier doe je een poging om het om te draaien,het is voornamelijk het linkse addergebroed die de PVV demoniseren en monddood proberen te maken, "Maar dat weet jij wel Iskander" ik weet niet wat jou mankeert dat je alles uit de kast trekt om het toch allemaal maar te vergoeilijken, Als je een stuk hout was dan dreef je tegen de stroom in.
Prettige dag verder.
Watutsi | 15-01-12 | 15:23 |
Ook gij Watutsi wens ik nog een prettige dag toe.
En waar is het onderscheid islam, cultuur?
Madar | 15-01-12 | 15:22
Er is geen onderscheid. Islam = cultuur, het omvat een rechtssysteem, hoe je je moet ontharen, hoe je niet-moslims behandelt, hoe je je gedraagt van wieg tot graf, hoe het huwelijk wordt vormgegeven, hoe vaak je bidt, hoe je met je geld omgaat, goddelijke opdrachten, alles. Het is dat er een goddelijke zegening is, en op uittreding staat officiëel de dood. Zo hou je ze wel bij elkaar. Natuurlijk houdt niet iedereen zich aan alle regels in het westen (maar als je er iets van zegt dan worden ze dol van woede) maar je hoeft niet per se de moskee in of de Koran te lezen om alles van die cultuur mee te krijgen (homo's dood, vrouwen minderwaardig, joden dood, niet moslims minderwaardig) omdat echt alles is beinvloed door islam in die cultuur. Er is geen onderscheid.
Plexxor | 15-01-12 | 15:00
Thankx!
Antonin | 15-01-12 | 14:21
*Dat is wat mensen maar niet willen of kunnen begrijpen, dat westerse waarden niet overdraagbaar zijn. Democratie gaan brengen is dan ook volkomen onzinnig want dat lukt niet, maar even onzinnig is het om moslims proberen te doen integreren. Enkel assimileren zou lukken, maar dan is een moslim ook geen moslim meer. En dat is wat kans van slagen zou hébben gehad, als men niet alles maar wilde faciliteren hier*
..
Ook dat klopt mijns inziens. De ervaring die ik persoonlijk heb met iemand is die van een zeer intelligent persoon die koste dat kost hier als Nederlander wil leven.
Natuurlijk blijf je je eigen cultuur behouden, gelukkig maar! Ik ben op de eerste plaats Nederlandse maar ook Limburgse en dat heeft een eigen cultuur die ik bewust uitdraag.
Het is echter zoals met veel zaken een kwestie van intelligentie en bewustzijn EN cultuur! Kom je b.v. uit een land als Marokko dan heb je naar mijn idee ook al ben je goed gestudeerd een totaal andere achtergrond dan b.v. een land als Iran.
Dat land was tot 1979 zeer westers georiënteerd. Het land kende tot in de 7e eeuw geen islam. Iraniërs zijn dan ook géén Arabieren. Ondanks de overwinning van de Arabieren en het gedwongen bekeren tot de islam ,is de Iraniër een totaal ander "soort" .De meesten ,vooral de jongeren, zullen dit niet begrijpen met het Iran dat ze nu zien.
Het verklaart daarom wellicht dat er in dit land 30.000 Iraniërs leven die zeer goed meedraaien in de Nederlandse maatschappij.
Antonin | 15-01-12 | 15:33
Juist ! helemaal mee eens natuurlijk. Ik heb van dichtbij gezien hoe ontzettend moeilijk het is je daaruit vrij te maken, als het überhaupt al ooit lukt.
Plexxor | 15-01-12 | 15:28 |
"het linkse addergebroed"
Dat is nu een uitermate duidelijk voorbeeld van wat ik bedoel. Dank u.
Iskander | 15-01-12 | 16:02 |
Sorry Iskander dat je je daarin herkent.
Antonin | 15-01-12 | 15:33
Zeg maar net zoals de Orthodoxe Joden met het gelovige rechtsystem en het aanmoedigen van het bespugen van meisjes van 13, omdat ze niet in de juiste kleren over straat gaat of zomaar tussen mannen durft te lopen? Niets Islamitisch aan. Wenselijk? Alles behalve, maar niets dat puur Islamitisch is.
Iskander | 15-01-12 | 16:02 |
Ik liet mij even door emoties meeslepen, is niet goed te praten ik realiseer mij nu dat ik een hoop goed willende linkse mensen daar mee geen dienst bewezen heb.
dhrprojectx | 15-01-12 | 10:59
Jij bent grappig! Omdat je daadwerkelijk schijnt te geloven wat je zegt, haha!
Iskander | 15-01-12 | 16:04 |
Iran heeft het aantal agenten verdubbeld die toezien op de naleving van de strenge islamitische kledingvoorschriften voor vrouwen. Dit heeft de krant Kargozaran woensdag gemeld, zonder aantallen te noemen,als je hoofddoek een beetje scheef zit dan heb je al een lel met de gummieknuppen van zo een Kledingagent te pakken,zo kunnen we wel doorgaan met feitjes op te sommen,daar mee praat je toch niet €urabia niet goed., leuk geprobeerd.
Plexxor | 15-01-12 | 16:04
Ik zeg niet dat ik me er in herken, maar dat je een stempel plakt op een ander omdat deze het niet met je eens is. Dat je 'je liet meeslepen' is niets dan mosterd na de maaltijd.
Plexxor | 15-01-12 | 16:15 |
Grappig, ik heb hier nog helemaal niets goed gepraat, maar dat wordt hier nu wel beweerd. Maar we zitten hier in Nederland en het artikel ging om de PVV. Ik geloof dat we in Nederland nog niet in elkaar geramd worden door de politie omdat je kleding niet goed zit. Wel wordt je beboet/opgepakt als je geen kleding aan hebt, wat is dat voor een onderdrukking?
Iskander | 15-01-12 | 16:04
Orthodoxe joden ongeveer gelijk aan moslims, met het verschil dat we hun levenswijze hier niet opgedrongen krijgen; nog nooit heeft een orthodoxe jood mijn fiets gestolen of mijn vrouw uitgescholden of nagesist...
Ook in de gevangenis zitten maar weinig tot geen orthodoxe joden.
Moslims des te meer!
Henkei | 15-01-12 | 16:28
Ik denk dat ook geen enkele orthodoxe moslim je fiets zal stelen, je vrouw uitschelden of nasissen en ook het aandeel orthodoxe moslims in het gevang is bijzonder klein.
@Henkei | 15-01-12 | 13:10
Jullie zijn toch de grote voorstander van vrijheid van meningsuiting? Zo laat jij de ware gezicht van pvv zien....wij mogen alles zeggen maar anderen niet. Heel pvv en zijn aanhang zijn stelletje hypocrieten.
welk een treurnis,dat men op communisten gaat stemmen,waarbij burkas mogen
iedereen het land binnen mag iedereen die werkt moet bloeden.Hoe dom kan
men zijn?
leon41 | 15-01-12 | 17:11
Hoe dom ben je als je de SP als "communisten" weg zet. Partijprogramma eens een keer lezen misschien? Mwah, zal wel te moeilijk zijn he...
Ik kan me dat wel voorstellen. Praatjes vullen immers geen gaatjes.
Geert moet eens minder praten en meer doen.
Tsja, wat heeft de PVV gedaan aan het bondkraagjes probleem? Nop.
yurp | 15-01-12 | 16:53
Hoe dan met niet orthodoxe?
Lupusll | 15-01-12 | 17:09
De foto zegt genoeg....wie wilt er nou door zo´n man vertegenwoordigt worden?
Lupusll | 15-01-12 | 12:52 |
De zeer klein zieligen onder ons, die zelf geen eigen mening kunnen vormen, baseren alles op een foto....
Henkei | 15-01-12 | 13:10 |
Meen dat ik U alle vrijheid van spreken geef; anders neemt U die vrijheid, dat mag gewoon op SN!
Als een foto voor U meer betekend dan al de rest; tja, daar heb ik al een mening op gegeven die alle discussie open laat...
Zo, gaat Uw gang!
Bavaria73 | 15-01-12 | 17:38
Da was ik nie... | 15-01-12 | 19:03
Geert heeft inplaats van in de oppositie te gaan(Tegen wie eigenlijk? niemand kon ook maar iets vormen) gedoog steun gegeven aan VVD en CDA, waardoor Nederland weer geregeerd kon worden; Ja, dank zij Geert!
Daar zijn afspraken gemaakt waar allen zich aan moeten houden; tot nu toe gaat het goed...
Zo had Geert inplaats van een oppositie stem zomaar medezeggenschap...
PVV lijk erg veel op VVD .alleen PVV is tegen de euro.
petjeaff | 15-01-12 | 20:23 | Misbruik melden
De PVV is tegen alles. Ze lijken totaal niet op de VVD.
Zo dat is een hele zondag stevig discuseren. Dank voor de vele commentaren, de éne zinniger dan de ander, maar als je het in één zin moet samenvatten komt het er op neer dat "Moeten we niet willen, die Moslims". Dat is er kort door de bocht.
Maar de enige partij die hier nog enig tegenwicht aan bied is de PVV. Maar daar komt het behoorlijk beroerd de strot uit.
petjeaff | 15-01-12 | 20:23
Watutsi | 15-01-12 | 20:30
PVV is tot nu toe een beetje te links maar de enige partij die de verloedering en moslimisering wil stoppen.
PVV is een partij die de dingen bij de naam durft te noemen.
PVV is de partij die vindt dat onze sociale voorzieningen, waar we met z'n (bijna)allen voor gewerkt hebben niet bestemd is om importen te financieren.
Kom je uit bv Angola naar Nederland dien je in je eigen onderhoud te voorzien en een sponsor te hebben die eventuele kosten voor z'n rekening kan nemen; geen steuntrekker dus...
De Zeikerdt | 15-01-12 | 21:11
Tja, eigenlijk best druk geweest...
Er is nog steeds voor ongeveer 25 zetels aan achterlijk grauw in Nederland. Wilders komt wel weer terug. Tot over een aantal jaar eindelijk zelfs zijn zwakzinnige achterban door heeft dat de man liever parasiteert op schijnoplossingen dan echt iets te veranderen aan dit land.
Oeh, bijna 160 reacties van gefrustreerde PVV-ers die hun droom van vaderlandse heerschappij aan hun neus voorbij voorbij denken te zien gaan ;)
@Henkei | 15-01-12 | 21:22
-
"PVV is een partij die de dingen bij de naam durft te noemen."
-
Alleen jammer dat ze dan meestal de naam mis hebben...
yurp | 15-01-12 | 23:07
Dus jij bent ook een gefrustreerde PVV'er volgens je eigen tekst. Wat is er mis trouwens met vaderlandse (hoe weet jij welk vaderland wie heeft?) heerschappij?
Henkei | 15-01-12 | 19:46
En wat heeft hij precies inmiddels allemaal bereikt in zijn gedoogpositie?
Antonin | 15-01-12 | 23:13
Sorry, ik ben meer van de gezamenlijke oplossingen. Geen enkele partij heeft de wijsheid in pacht dus ik zou geen enkele partij de vaderlandse heerschappij geven. Dat is in het verleden eigenlijk altijd verkeerd gegaan, macht die corrumpeert enzo.
Tweevoordeprijsvan3 | 15-01-12 | 21:36
Denk dat het U aan de nodige objectiviteit ontbreekt.
U bent zo'n grijs hokjes figuur dat niet verder kan kijken dan de wanden van dat grijze hokje.
Tegenwoordig zijn er ramen waardoor U naar buiten kunt kijken; doe dat eens....
Dan nog zijn er dingen die U niet ziet.
U bent kennelijk een erkend afgestudeerd psycholoog dat U de Wilders stemmers als zwakzinnig betiteld?
Wilders heeft als gedoog partner enkele zaken geregeld wat hij in de oppositie niet gekund zou hebben.
Tevens maakt hij door het gedogen een regering mogelijk.
yurp | 15-01-12 | 23:13
Zie hiervoor het gedoog akkoord: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gedoogakkoord
yurp | 15-01-12 | 23:15
Gezamenlijke oplossingen is eigenlijk ideaal , maar vaak onmogelijk door de tegengestelde meningen en belangen van mensen en partijen.
Om kort te gaan: Ik ben het met U eens!
Antonin | 15-01-12 | 23:13
Vaderlands moet dus Nederlands zijn.
Geen buitenlanders of dubbel paspoorters in de regering, provincie en gemeente besturen.
Nederland is voor de Nederlanders; Molukkers, Indische mensen, Surinamers van voor de zelfstandigheid en Antillianen zijn Nederlanders.
Overigen dienen zich te voegen naar onze wensen en gewoontes of weg te blijven.
Betekend: binnen 3 jaar de inburgerings cursus met goed gevolg voltooid hebben of terug naar land van herkomst.
In eigen onderhoud voorzien en eerste 5-10 jaar geen recht op een uitkering.
Binnen 10 jaar afgekeurd anders als door een (werk) ongeval : geen uitkering.
Bij een (werk) ongeval max. gewerkte tijd een uitkering.
U begrijpt het denkelijk wel...
dhrprojectx | 15-01-12 | 10:50 |
Je vergist je enorm. Als een PvdA'er onbeschoft is gaat hij ook 'down', hetzij dat PvdA'ers procentueel gewoon veel minder vaak onbeschoft zijn, zie dat nou eens in.
@Henkie,
Tuurlijk kerel, iedereen die in Wilders niet de Messias ziet is geestelijk gestoord. Iedereen die kritiek heeft is gestoord.
@Yezp
- Wilders is een typisch voorbeeld van; Blaffende honden bijten niet
Veel geschreeuw, geen daden...
- inderdaad ja, dat heb je goed gezegd. als ik eenmaal die foto zie, moet ik ervan overgeven.
PVV praat te veel doet weinig en is te veel obsedeert op islam.
van we willen dit dat maar ze doen niks tenzij over islam gaat.
was PVV niet anti EU nu zijn ze voor de EU.
PVV is te onvoorspelbaar.
verlies al me respect voor die partij tenzij ze vonnis tegen Ziggo en Xs4all inderdaad ongeldig kunnen laten verklaren.
wie geen idee heeft censuur is verboden in Nederland maar rechter kan wel zeggen een site weg te censureren belachelijk.
vind zo bie zo al belachelijk dat PVV Henk en Ingrid laten bloeden.
Zer0K3wL | 16-01-12 | 07:13
PVV is geen voorstander van de EU, dat waren ze niet en dat zijn ze nog steeds niet..
ghataar-artist | 16-01-12 | 02:19 |
Toen ik jouw reactie zag moest ik plotseling schijten.
Rarara hoe kan dat toch.
Mattiasje | 16-01-12 | 00:25
PVDA-ers worden dan weer vaker onder invloed van alcohol aangehouden, dat schijnt een soort traditie te zijn.
Ik zal maar geen lijstje neerzetten met wandaden van deze onbetrouwbare club.
Google het maar als je erin geinteresseerd bent.
Stiggelaar | 16-01-12 | 08:10
Sorry maar als je het lijstje wandaden van de PvdA deelt door het aantal jaar dat ze bestaan (en wandaden in de media worden vermeldt) en het aantal Senaats-, Kamer-, Staten- en Gemeenteraadsleden dan heb je nog geen fractie van wat de PVV in korte tijd heeft gepresteerd. Ik zal eerder een partij op zijn politiek dan op privézaken beoordelen maar doe niet net alsof de PVV een club nettere mensen zijn dan die van de PvdA. Wilders heeft nog te weinig ervaring met screening om hierin geen fouten te maken en een protestpartij zal nu eenmaal altijd 'uitgesprokener' mensen aantrekken.
Henkei | 15-01-12 | 23:45
Naar mijn idee komen de PVV punten uit het gedoogakkoord maar heel magertjes uit de verf in de huidige regering. Maar wellicht zie ik het verkeerd, ook ik kijk er natuurlijk subjectief naar.
Henkei | 15-01-12 | 23:53
Goede vakbekwame politici zorgen voor een grotere taart ipv het grootste stuk te eisen :)
Ik denk dat steeds meer mensen inzien, dat ze van de PVV al evenmin enig heil te verwachten hebben dan van andere politieke partijen.
dan = als
.
d'uh!