De PVV-fractie heeft heel wat te lezen. De PVV meldt dat ze binnen één dag al 14.000 klachten heeft binnengekregen op hun meldpunt voor overlast van Midden- en Oost-Europeanen. Dit meldt de partij op haar site.
Het meldpunt werd gisteren geopend, wat direct voor veel ophef zorgde. In Polen was men WOEST, en ook de Poolse ambassade was absoluut niet te spreken over het meldpunt. Het zou volgens veel Polen pure discriminatie zijn.
Kamerlid Ino van den Besselaar: "De klachten blijven binnenstromen. Dit geeft aan dat er een grote behoefte leeft onder de mensen om hun verhaal kwijt te kunnen."
De PVV blijft tot juli klachten verzamelen. Deze worden vervolgens aangeboden aan minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid Henk Kamp. Hoeveel van de klachten nep zijn, zoals deze van mevrouw M.A.G. Neet, is niet bekend.
Pechtold schrijft boek over PVV-stemmers
De Polen klagen terug
Reacties
Ik zou me ook beklagen tegen zo'n punt.
Zullen we maar zeggen , 13999 klachten waren echt.
Had Geert niet zelf een OostEuropese vrouw?
@Paul Kersey | 09-02-12 | 14:57 |
Ja, hoor je hem klagen dan?
@Paul Kersey | 09-02-12 | 14:57 |
Het is bij de PVV net als Moslims, aanpassen is welkom, onaangepast gedrag is wieberen.
Hij zal wel een aangepaste vrouw hebben.
Zal nog een hele klus worden om alle nep er uit te filteren voordat ze het gaan aanbieden.
Ik hoor greet nu al zeggen , jongens nu effe stoppen met invullen.
Dhr. N.S. Ber
sarko | 09-02-12 | 15:06 | Misbruik melden Meld misbruik
Dat besteden ze uit aan een (Pools) uitzendburo...
De Zeikerdt | 09-02-12 | 15:04 |
OK, dan heb ik een lastige. Hoeren zijn een van de belangrijkste toeristenattrracties van Amsterdam. Veel dames daar komen uit het oostblok. Dit zijn dus gewenste Oost-Europese vrouwen?
Ben benieuwd of ze de klachten over het meldpunt ook meetellen. Anders is het namelijk 13.999
@Paul Kersey | 09-02-12 | 15:13 |
Zeer zeker!! Waar kan ik Geert zn vrouw boeken?
@Ondernemer | 09-02-12 | 15:18 |
Hahaha maak er maar 13.998 van..
@Paul Kersey | 09-02-12 | 15:13 |
De vraag is: Zijn ze aangepast? Zo ja, prima.
Zolang ze niet shiften, vind ik het allemaal prima. Dat gezeur de hele tijd. Word er niet goed van, zo langzamerhand. Ik ben hierr de beroepszeur. Ik duld nu eenmaal geen concurrentie!
lekker klikken , dat vinden de Hollanders namelijk fijn .
Als we 40 jaar geleden zo'n meldpunt hadden gehad over bepaalde bevolkingsgroepen had Nederland nu niet zo in de shit gezeten. Tenminste, als men er adequaat op gereageerd had (uitzetting na crimineel gedrag, geen gezinshereniging, terug naar het eigen land zodra men geen werk meer had). Wat mij betreft is iedereen welkom die een positieve bijdrage aan de maatschappij levert maar we hebben voorlopig meer dan genoeg gelukszoekers en criminelen, we hoeven niet ook nog half Oost-Europa in de kost te nemen. Genoeg is genoeg!
Swiebertje | 09-02-12 | 15:44 | Misbruik melden
40 jaar geleden een meldpunt , hoe bedoel je?
Oh , je bedoelt voor bedrijven die nog op zoek zijn naar goedkope arbeidskrachten.
We hebben voor u klaar staan 15 Turkse mannen , zonder gebreken,
pakken alles aan, wat een Hollander niet wil doen.
Ik heb al 14000 klachten over de huichelachtige PVV.
Is daar ook een site voor?
En Geert ik heb ook klachten over Uw Oost Europese echtgenote.
Als we toch alle oost Europeanen over 1 kam gaan scheren, moet U ook niet zeiken als wij denken dat alle Hongaarse vrouwen incl Uw Hongaarse vrouw hoeren zijn.
@sarko | 09-02-12 | 15:53
Ah, dus omdat een Turk een vrijwillige slaaf is, denk je dat je iedereen hierr zover zult krijgen? Ik denk het niet en de geschiedenis van Europa spreekt toch boekdelen. Tenzij in we in dit geval spreken van een anomalie.
kijk....hier kunnen mensen ook hun gal spuwen....
het stuk, dat de pvv mensen een uitlaapklep wil geven voor hun frustratie, kan ik volgen......maar de echte bedoeling erachter en het addertje onder het gras niet!
Frank de Snater | 09-02-12 | 16:12 | Misbruik melden
Misschien eerst gaan lezen waar ik op reageer.
@stoney meloni
+veel
-
Nederlanders zijn een zeikerig, betweterig volkje aan het worden. Bah! Ik zit vlakbij het westland en de kassen. Telers kunnen je zo vertellen, dat ze GRAAG NLers zouden inhuren, maar er zijn amper NLers die dit werk nog willen doen.
-
Als je een (rechtse) conservatieve capitalist propageert te zijn, moet je niet zeuren over de kracht van marktwerking. Doe je dat wel, dan ben je linkser dan je denkt.
ik word er een beetje ziek van.
Nou, je kunt zeggen over die Oost-Europeanen wat je wilt, maar die Belgen, dat zijn ook geen lieverdjes: http://meldpuntbelgen.nl
Hoeveel hebben ze zelf in zitten tikken na een intern mailtje? En hoeveel zijn er serieuze klachten en hoeveel zijn door PVV aanhangers ingevoerd maar komen juridisch gezien neer op beledigen, schelden en kleineren zonder een echte klacht te zijn? Tel eerst de echte klachten beste PVV voor je jezelf weer zonder reden op de borst klopt. Raar trouwens, trots zijn op asociaal strafbaar gedrag binnen de partij, maar ja, PVV'ers hè.
@sarko | 09-02-12 | 16:21 |
Huh? Ik lees goed hoor. Waarom maken ze dan in heel Europa de plees schoon? Dat kunnen we zelf ook nog wel. ALLEEN, niemand heeft het ons ooit gevraagd, waar daarr had het bedrijfsleven immers al die tijd vrijwillige slaven voor, zo goed? Wat een trots volk dat voor iedereen de plees schoonmaakt. Aardige mensen, daar niet van, vandaar dat ik ze een beetje op weg help, het duurt anders zo lang allemaal. Maar ga niet lullen over Turken; Turkije is nog steeds groot genoeg hoor!
corr: waar daarr=want daarr
En nou nog een site om de activiteiten van marokkaans straattuig te melden.....
50.000 meldingen per dag, wedden?
Bij wijze van grap melden leden van politieke (jongeren)organisaties massaal de vrouw van Geert Wilders (Hongaarse) bij het meldpunt. Zou me niks verbazen als meer dan de helft van de meldingen daaruit bestaat...
Frank de Snater | 09-02-12 | 16:52
INDERDAAD! Er zijn zat werklozen hier in Nederland die dat werk héél goed zouden kunnen doen, maar daar te belabberd voor zijn. Ik zeg: pleeën schoonmaken anders verlies je je uitkering. Niet lullen maar poetsen! Zo was het toch?
Frank de Snater | 09-02-12 | 16:52 | Misbruik melden
Tjesus , je bent veuls te serieus.
Geef alleen aan hoe zo'n meldpunt er eventueel uit zou hebben gezien in de jaren 60/70.
Denk niet dat jij toen al in de planning zat -maar dat heeeft er dus ook niks mee te maken
Wow 14.000 klachten, al is een derde daadwerkelijk gebeurt en onacceptabel zelfs dan is het een groot succes en efficiënter als de kindertelefoon bijvoorbeeld.
Hadden ze 70 jaar geleden ook al zo'n meldpunt, kreeg je nog geld voor ook, als je iemand aangaf!
@Dcent guy | 09-02-12 | 16:57 |
Ze zijn niet te belabberd, de bedrijven zijn degenen die belabberd zijn: zij betalen drie keer zoveel voor een gemiddelde (buitenlandse) uitzendkracht!!! Nu niet de zaken om gaan keren waar die niet meer ZIJN om te keren. Helaas pindakaas. Ik denk dat een nieuw socialisme niet meer is te stuiten. Helaas. Helaas. In welke vorm dat wordt gegoten mogen we weer eens afwachten met z'n allen.. zo zijn we wel.
Ik heb het even uitgerekend. Alles bij elkaar kost een gemiddelde uitzendkracht de samenleving 5 a 6 keer zoveel als een vaste werknemer. Plus het feit de de werknemer=stemmert volledig afhankelijk en monddood wordt gemaakt t.o.v. het bedrijfsleven=overheid momenteel. Vandaar dat ze liever geen Nederlanders in the first place aantrekken. Jesses, ik ben echt bij een stam volslagen idioten beland. Werkelijk waar. Idioter heb ik het in mijn 20.000 jarig bestaan op deze planeet nog niet eerder meegemaakt. Jawohl!!
de de=dat de
Gewone mensen vechten niet tegen elkaar. Slaven of huurlingen vechten tegen elkaar.
de PVV is weer echt bezig mat haat zaaien . het word eens tijd dat geert wilders en zijn leeghoofden partij eens flink aangepakt moeten worden . ik vind
zelfs dat de partij verboden moet worden anders word het net als in de tweede wereld oorlog onder hitler
@WilbertvanGeffen
Hitler? Geert komt zo vanuit Israel wandelen joh. LOL Het beloofde land weetjewel swa? Jah ire man
/waargaatditover modus off
WilbertvanGeffen | 09-02-12 | 17:51 |
Doe niet zo bespottelijk man, sta ook eens open voor vergane normen en waarden en U zult wellicht uit Uw kramp schieten.
pvv stemmers weten blijkbaar niet dat hun leider zelf half allochtoon is,dat zal komen omdat hij zijn zwarte haren met chloor gewassen heeft,en aangezien dat ze geen bril dragen zullen ze zijn chinese ogen ook niet zien.
leuk toch!halve allochtoon aan macht eh eh.
over zijn hongaarse vrouw mag men geen klacht indienen trouwens!!!!!!!!!!!!!!!!!
@| 09-02-12 | 18:31 | Misbruik melden
Tja want de PVV is echt tegen ALLE allochtonen, waar was je de afgelopen jaren, zeg maar vanaf dat de PVV opgericht werd? Onder een steen zeker dat je nog niets van ze af weet.
ik heb net een melding gemaakt van een paar kampers die er als roma`s en oost tuig eruit zien.
Hitler? Geert komt zo vanuit Israel wandelen joh. LOL Het beloofde land weetjewel swa? Jah ire man
/waargaatditover modus off
Frank de Snater | 09-02-12 | 18:12 | Misbruik melden Meld misbruik
-
dus?
hij zegt niet dat meneer wilders joden heeft vergast maar hij zegt dat zijn manier van opkomen te verglijken is met adolf voor de 2de wereldoorog.
jullie lutsertjes moeten beter lezen voordat er wordt gesrpoken over een godwin.
Joodsche Halalzaak newuser | 09-02-12 | 19:26 |
Heeft U daar ook een vertaling in het ABN bij?
hoocheecoochee | 09-02-12 | 19:28 | Misbruik melden Meld misbruik
-
hey doei he./
doe maar alsof je het niet begrijpt dom pvv tokki
Die lui horen hier niet, net zo min als (noord)afrikanen.
Puinbak | 09-02-12 | 19:45 | Misbruik melden
En voor u hebben we stormfront.
Ieder zijn ding zullen we maar zeggen
Puinbak | 09-02-12 | 19:45 | Misbruik melden Meld misbruik
-
die lui hebben je luie reet wel gered tijdens de godwinnaars tijden......
Joodsche Halalzaak | 09-02-12 | 19:57 |
Verkoop je ook koekjes?
Joodsche Halalzaak newuser | 09-02-12 | 19:41 |
Wat doet U toch populair zeg, heeft U als levensdoel gesteld de afglijdende schaal te personaliseren?
Tja, feit is dat er jaarlijks voor korte of langere duur honderdduizenden MOE-landers in Nederland werken en verblijven. Dat dit (naast positieve effecten) ook nadelige effecten met zich meebrengt, moge duidelijk zijn. Denk bijvoorbeeld aan de illegale huisvesting van arbeidsmigranten op recreatieparken, met de nodige overlast die daarmee gepaard gaat, de Oost-Europese vrachtwagenchauffers waarmee de Nederlandse snelwegen dichtslibben, het grote drankmisbruik, het beroep dat op Nederlandse uitkeringen wordt gedaan door MOE-landers die zonder werk komen te zitten, de buitenlandse zzp'ers die onder het minimumloon werken etc. etc. Ik vind het niet eens zo'n gek idee dat je dan een website openstelt om zo eens je oor bij de bevolking te luisteren te leggen en aldus de problemen eens in kaart te brengen. Er zullen vast wel de nodige onzinnige reacties binnenkomen op zo'n site, maar m.i. valt er aldus ook wel bruikbare informatie te destilleren. Om een probleem op te lossen (bijv. adequate huisvesting van de vele arbeidsmigranten zonder overlast voor omwonenden) moet je allereerst dat probleem vaststellen en (durven) benoemen. Als een linkse partij met deze website was gekomen, dan had men zich de handen stuk geklapt voor zoveel bestuurlijke visie en durf. Nu het echter een PVV-initiatief is, wordt het bij voorbaat al afgebrand en weggezet met het gebruikelijke vermoeiende linkse riedeltje: 'fascistisch', 'racistisch', 'xenofoob' etc. etc.
zullen beslist voor 90% PVV kiezers geweest zijn!
Jongens wees toch eerlijk ; 9 van de 10 Polen of Roemenen of Bulgaren of Roma's of welk achtergebleven volk dan ook uit het oosten, zijn crimineel, besodemieteren de boel of komen met andere foute intenties naar dit slappe land. Het wordt ze hier tenslotte toch allemaal veel te makkelijk gemaakt ?
En wanneer je dan uiteindelijk 's tegen de justitiële lamp loopt met je Oostblokporum, dan loop je morgen gewoon weer buiten. En haal je alsnog je inbeslaggenomen goederen gewoon weer stiekem uit het zwaarbewaakte bureau van politie.
Ik zeg : grenzen dicht en terugtiefen dat schorem. Die resterende 1 van de 10 met goede bedoelingen mag voorlopig blijven en zich bewijzen.
Gut nou zie ik nèt op het staatsjournaal dat er een grote bende roemeense skimmers is opgepakt die MILJOENEN euro's van ons geld hebben gestolen. Die Geert is echt zo gek nog niet hoor met die site. Ik vind het eigenlijk gewoon een super goed plan!
De Poolse ambassade is zelf begonnen. Stel je voor dat de Nederlandse ambassade het omgekeerde zou doen, dat is toch te lachwekkend voor woorden? Wie kaatst moet ook de bal terug kunnen verwachten. Dit is Nederland toch?
Frikandealspeciaal.
U zegt ; '9 van de 10 zijn crimineel'
heeft u daar een meting over gemaakt ? Zo ja' geliefe een bijlage van uw bron of rapport ...
Frikandealspeciaal.
U zegt ; '9 van de 10 zijn crimineel'
heeft u daar een meting over gemaakt ? Zo ja' geliefe een bijlage van uw bron of rapport ...
Joodsche Halalzaak | 10-02-12 | 00:56 |
- het had moeten zijn : Freakandel Speciaal
- het had moeten zijn : gelieve
Bron : het dagelijkse nieuws van de afgelopen pak 'm beet 4 jaar.
U bent toevallig van Oost-Europese afkomst getuige Uw spelling ?
Geliefe foortaan te bezinnen eer te beginnen, waarde Zwitsal....
Tevens is het éénmalig indrukken van de toets "Enter" over het algemeen voldoende. Da's een hele opgave na anderhalve fles goedkope wodka maar ik geloof in het goede van de ( West-Europese ) mens aldus geluk bij het plaatsen van een volgende reactie.
Wat doet het er toe? Je krijgt dit soort onzin niet meer weg en die Polen vragen er zelf om met hun arrogantie, bla bla bla over discriminatie en dan zelf: "De Nederlandse werknemers moeten maar eens naar zichzelf kijken." Slaven blijven Slaven.
Ja, daaaaaaaaaag vodka vodka en nog eens vodka
Eigenlijk mag dus iedereen nationalistisch zijn, behalve den domme hollander. En dat op zijn kosten. Best wel ironisch. De kruik gaat namelijk zo lang te water totdat ie barst. Een oud hollands gezegde.
Vroeger was er geen stromend water in huis. Men moest naar de waterput om er een emmer of een kruik te vullen. Door dat veelvuldig gebruik braken de potten wel eens. Hoewel water halen iets noodzakelijk en geenszins ondeugend is, heeft dit spreekwoord een ongunstige betekenis: wie niet luisteren wil, onvoorzichtig is enz., zal daar vroeg of laat de gevolgen van dragen.
AndersonSilva | 09-02-12 | 16:30
Markt werking? Nederlanders willen niet werken?
-
Wij hebben genoeg ongeschoolde medelanders, je moet alleen even naar de Bijlmer om ze voor 06:00 uit hun nest te trappen en ze kunnen zo met de pendelbus mee en aan de slag... (verteld u ze erbij dat ze betaald worden als Polen en dat ze eigenlijk meer 'verdienen' met uitslapen)
plaats de 't'
@ AndersonSilva | 09-02-12 | 16:30
"Telers kunnen je zo vertellen, dat ze GRAAG NLers zouden inhuren, maar er zijn amper NLers die dit werk nog willen doen."
.
Die telers moeten niet zeiken. Ze willen 'graag' Nederlanders, maar tegen een Oosteuropees loon en dat pikken die Nederlanders - terecht - niet. Zodra die telers een goed salaris betalen voor het onaantrekkelijke werk dat ze te bieden hebben, krijgen ze zeker genoeg respons van Nederlanders.
Freakandel Speciaal | 10-02-12 | 01:11 |
En wat voor superieur übermensch typetje hebben we hier?
Vrouwtje van blonde Geertje hoort natuurlijk bij die 10% niet criminele types uit het Oosten, of niet?
Vraag jij jezelf wel eens af hoe het komt dat Polen, etc. hier werken in het vervoer, teelt, etc?? Dat komt door jouw eigen ondernemende landgenoten die het geen probleem vinden mensen uit die landen aan te nemen, ze onder te betalen en de Nederlandse staat te flessen qua betalingen!
Je kunt een ander bespottelijk benaderen door te zeiken over taalfouten, maar kom zelf eens met een fatsoenlijk plemsel.
Je bent geen frikandel maar een pannenkoek, en geen speciale wat mij betreft!
@please Vraag jij jezelf wel eens af hoe het komt dat Polen, etc. hier werken in het vervoer . ongelukken maken is niet werken he . heb je je ticket al geboekt
geert is de reactie op de vele buitenlanders in ons land
net als hitler het antwoord in duitsland tijdens de crises was
er is 1 oplossing tegen discriminatie (rasisme bestaat niet aangezien mensen allemaal van 1 ras zijn ) geen buitenlanders in je land er is nu crisis hier wat gaat betekenen dat het volk op gaat staan tegen de rest het wachten is nog ff op nog minder te besteden hebben van de autochtonen dan gaat de rest gewoon vanzelf
WILDERS IS ZELF GEEN RAS-NEDERLANDER DOE EENS NORMAAL MAN.
Een zo'n soort meldpunt had inderdaad al jaren geleden ingevoerd moet zijn en dan maakt het helemaal niets uit of je voor of tegen de PVV bent (ik hoor overigens tot de laatste categorie en die partij zal nooit en te nimmer mijn stem krijgen).
Nederland heeft jaren lang geleden door de gevolgen van de (meeste) (s)linkse partijen, zoals de P(artij)v(an)d(e)A(rmoe). Met name deze partij heeft voor een hoop ellende in Nederland gezorgd. Door van alles maar toe te laten en open te staan van buitenlanders. Ikzelf ben een Nederlander, geboren uit Nederlandse ouders, maar wel in een ander land. In dat land waar ik geboren ben en nog een behoorlijk aantal jaren heb gewoond is het altijd zo geweest dat wanneer je vanuit het buitenland naar dat land verhuisde/emigreerde, jij en je gezin aan de regels, wetten EN OOK DE GEWOONTEN van dat land moest aanpassen en anders kreeg je (nog net aan) voldoende tijd om je spullen te pakken en het land als de wiedeweerga te verlaten en nooit meer terug te komen. Waar dat land ligt? In Europa en dan in het westelijke deel van dit werelddeel. Het wordt eens hoogtijd dat er hier in Nederland eens iets serieus ondernomen gaat worden tegen de algemene overlast. "Oorspronkelijke" Nederlanders kun je niet zo maar het land uitzetten, maar wanneer het gaat om mensen die van buitenlandse afkomst zijn en geen Nederlands paspoort hebben en die zich niet gedragen is het wat mij betreft nadat zij een beperkt aantal keren de wet te overtreden hebben, dat ze het land kunnen en moeten verlaten. Mensen met 2 paspoorten, iets dat ik op alle mogelijke manieren belachelijk vindt, maar dat voegt verder niets aan het topicl toe, waarvan eentje een Nederlands exemplaar is, moet je dan ook na een beperkt aantal overtredingen het Nederlandse paspoort af kunnen nemen en direct daarna deze persoon/personen het land uitzetten.
Dan houd je de groep mensen over die hier in Nederland zijn, hetzij "oorspronkelijke" Nederlanders of mensen die van buitenlandse afkomst zijn en een buitenlands paspoort hebben, al of niet in combinatie met een Nederlands paspoort en nog niet zo veel overtredingen begaan hebben dat zij het land uitgezet kunnen worden. Vele, vele malen harder gaan straffen als wat er nu en in het verleden gebeurd is en wat mij betreft gaat iemand die bijvoorbeeld pogingen tot verkrachting gepleegd heeft krijgt de huidige straf, maar dan naar mijn idee wel maal 10 zo lang en bij mishandelingen en/of berovingen net zo. Daarbij zou het naar mijn idee ook zo moeten zijn dat wanneer je een straf krijgt van 10jaar zitten, dat je dan ook werkelijk 10jaar moet gaan "brommen" en geen dag, geen uur, geen minuut, neen, zelfs geen seconde eerder in vrijheid gesteld moet worden. Je opgelegde straf = De daadwerkelijke straf die jij moet ondergaan.
Dat uitgerekend de PVV met een voorstel gekomen is om alle overlastgevende Oost-Europeanen te gaan registeren vind ik dus helemaal niet gek, wat mij betreft wordt dat gedaan over ALLE BUITENLANDERS, dus ook over uit België, Duitsland, Zweden, Finland, Japan, Brazilië, VS, ook uit Nederland zelf of waar dan ook afkomstig zijnde mensen is wel een gevolg van het simpele feit dat er nooit zo'n "zwarte lijst" opgesteld is hier in Nederland. Door alle mensen uit alle landen op zo'n lijst te zetten houdt je het een en ander dan ook voor alle mensen in Nederland gelijk. Het is wel zo, het tijdstip dat de PVV hier mee komt een gevolg is van het wangedrag van een aantal Polen, Roemenen, Bulgaren of waar dan ook afkomstig uit Oost-Europa. Verder is de komst van zo'n lijst ook het gevolg vanwege de actualiteit en hoe vaak er meldingen gedaan worden over de misdragingen van die mensen uit Oost-Europa, waaronder ook het in (zwaar) beschonken toestand rijden met een auto.
Ten tijde van de kabinetten van bijvoorbeeld Ruud Lubbers en Wim Kok deze problematiek nog niet aan de orde was zoals dat op dit moment wel het geval is. Overigens: Wim Kok, een van de grootste hufters die er in Nederland rondloopt. Hoezo? Eerst via de FNV "zo lief zijn voor de arbeiders", dan als premier een "tijdelijke" maatregel invoeren die nu nog steeds "tijdelijk" lijkt te zijn, juist ja, het "beroemde kwartje van ....." en nu als een "halve zool" geld lopen te schrapen bij diverse bedrijven.
Het is jammer dat er altijd een groep(je) is die het voor andere goed bedoelende mensen "verziekt" en het is echt niet zo dat ik ook maar iets tegen buitenlanders heb, in tegendeel, maar wanneer het zo is dat er buitenlanders zijn die denken dat ze misbruik kunnen maken van werkelijk alle bedachte wetten en regels in Nederland, dan heb ik een spijtige mededeling voor ze en de mededeling die ik hen heb is: "Verlaat het land zo snel mogelijk en kom alsjeblieft niet meer terug!", MAAR daar voeg ik tot slot wel aan toe en dat is gericht aan ALLE ANDERE LANDEN OP DE WERELD: "Treedt op zo'n zelfde manier ook op tegen Nederlanders die in jullie land zijn en daar de wetten en regels menen te moeten overtreden en/of te saboteren en zich niet willen aanpassen aan jullie gewoontes!".
@blablabla
ALLE ANDERE LANDEN OP DE WERELD: "Treedt op zo'n zelfde manier ook op tegen Nederlanders die in jullie land zijn en daar de wetten en regels menen te moeten overtreden en/of te saboteren en zich niet willen aanpassen aan jullie gewoontes!".
ja want je ziet de nederlanders in amerika en australie elke dag demonstreren tegen wat er in nl gebeurt en schelden over onze klederdracht ..ohnee we dragen het helemaal niet daar we hebben ons wel aangepast
@peet1970,
Het is heel erg eenvoudig: De "oorspronkelijke" Nederlanders zijn echt niet van "een hoger soort als iemand" uit Polen, IJsland, Japan, Peru, Egypte, Turkije, België, Roemenië, Engeland, Canada, Groenland of waar dan ook vandaan. Dus wanneer er in Nederland regels gelden/gaan gelden die op mensen betrekking hebben die niet oorspronkelijk uit Nederland afkomstig zijn, dan vind ik ook dat dezelfde regels in ALLE ANDERE LANDEN in de richting van "oorspronkelijke" Nederlanders moeten gelden, onder de noemer: GELIJKHEID VOOR IEDEREEN.
blabla bladerdebladiebla | 10-02-12 | 12:18 | Misbruik melden
U doet uw nick eer aan in ieder geval. Ik ga dat niet helemaal lezen.
OT: wat een onzin, melden als je een vervelende Pool hebt gezien. Nu gaan natuurlijk allemaal mensen melden wat ze ooit hebben meegemaakt, of ooit hebben gehoord dat er door iemand is meegemaakt. Ik wil wel eens op straat vragen of ze uit een rijtje mensen de Luxemburger, de Oostenrijker, de Deen en de Pool kunnen halen. Ik geloof er niks van.
Nou goed, al die mensen hebben dat dan geplempt, PVV zegt: Zie je nou wel? Mensen denken, nou, eindelijk wordt er wat aangedaan, maar dat is dus een leugen. Wat er ontstaat is nog meer segregatie in de maatschappij..........
Ze mogen gerust goedgestudeerde Polen naar ons land halen, geen enkel bezwaar. Mijn buren, beiden ir.in de scheikunde wonen al meer dan 30 jaar in dit land en zijn afkomstig uit Polen. Hun beide kinderen zijn ook academisch geschoold en dragen zo bij aan onze maatschappij, die kennismaatschappij die wij zo hard nodig hebben.
Ik heb echter het schurft aan die rotzooi die naar ons land komt de dronken Polen die constant ruzie hebben en dronken achter het autostuur kruipen. Om helemaal maar te zwijgen voor de Bulgaren en Roemenen. Gisteren hebben ze alweer een bende skimmers opgerold die miljoenen schade hebben aangericht met pinpasfraude. Nee prima PVV, stel het maar aan de kaak daar waar de rest toch niet durft.