*

Wilders heeft geen boodschap aan kritiek

Meerdere landen uit Midden- en Oost-Europa hebben al geklaagd over het Polenmeldpunt van de PVV, maar de kritiek doet Wilders niets. “Zonde van het briefpapier”, reageert Wilders op een brief van tien ambassadeurs.

De ambassadeurs uiten in de brief aan de Tweede Kamer hun zorgen. “Hebben ze niks beters te doen?”, reageert de blonde PVV-leider. Hij wijst erop dat de website niet discriminerend is en niet tegen de landen is gericht, maar slechts bedoeld is om de feiten over overlast en verdringing op de arbeidsmarkt duidelijk te maken. Volgens Wilders is de website een groot succes en gaat de partij er mee door.

Premier Ansip van Estland verwijt zijn collega Mark Rutte geen stelling te nemen tegen het initiatief van de PVV, zo meldt de Telegraaf. Rutte reist vandaag naar Berlijn en ontmoet daar Angela Merkel en zijn Deense en Estse collega's. Daar zal niet alleen de schuldencrisis worden besproken, maar kan Rutte ook een paar vragen verwachten over het omstreden initiatief van gedoogpartner PVV.

G. Hoevenaars | 13-02-12 | 10:14 | 113 reacties
Print Email PDF

Extra foto's

Relevant

De Polen klagen terug
'Wilders voedingsbodem neonazi's'

Reacties

Heeft ie nooit boodschap aan gehad toch, waarom nu dan wel.

En groot gelijk heeft hij en anders kom je toch niet naar Nederland, Duitsland is ook een optie, Belgie, Frankrijk. Wij hebben genoeg opvreters die al 10 of 15 jaar uit de ruif vreten en die dat werk ook zouden kunnen doen.
Maar Wientjes en kornuiten hebben graag verse en kneedbare loonslaven nodig.

rutte kan zeggen dat we hier in een vrij land wonen en dat mensen vrijwillig tekenen

Ga zo door Wilders!

Als Justitie en andere instanties de wantoestanden niet in kaart willen/kunnen brengen dan moet de PVV het maar zelf doen.
Daar is niks mee want we zien allemaal de problemen om ons heen groter worden, behalve de mensen de ziende blind zijn.

Eindelijk een partij die zich actief met de buitenwereld bemoeid i.p.v. van de linkse partijen die veren in hun eigen r**t steken dankzij ideeën en/of uitspraken van anderen, maar zelf niks in de melk te brokkelen hebben!

PVV 99% schreeuwen 1% doen.

Het komt mij voor, dat hij het eenvoudigweg niet eens is met de kritiek. Te stellen dat hij er geen boodschap aan heeft, impliceert dat de kritiek op zich wel degelijk hout snijdt, maar dat staat dus juist allerminst vast en is onderwerp van de discussie. Of zou dat moeten zijn. Ik zie nu ook geen echte kritiek, maar vooral pogingen om iemand, die zich niet wenst te houden aan de 'regels van de gevestigde orde', de mond te snoeren. Los van de vraag of ik het met Wilders' standpunt in dezen eens ben, ik ben er altijd tegen mensen de mond te snoeren.

Zelfs die ene procent is nog te veel eer.

PVV 99% schreeuwen 1% doen.

Zer0K3wL | 13-02-12 | 09:52 |??
Volgens mij heeft PVV iets gedaan dus 100% en de rest van de wereld is er bang voor de resultaten en beginnen al te schreeuwen .
Dus PVV +1 rest - veel

Смерть шпионам | 13-02-12 | 10:00 | Misbruik melden

Wat heeft de PVV gedaan dan voor 100%? Een meldpunt aanleggen? Waar uit ze straks weer een bedenkelijk rapport gaan presenteren om politiek mee te voeren? Scoren op de onderbuik gevoelens van de Nederlanders.

Misschien kunnen ze beter gaan scoren met de leeg lopende bankrekening van de middenstand. Lijkt me toch dat Henk & Ingrid daar bij horen?

“Hebben ze niks beters te doen?”, reageert de blonde PVV-leider.

Geert, opkomen voor je staatsburgers in een ander land lijkt me nu juist één van de primaire taken van een ambassadeur. Daarbij is dit meldpunt in z'n geheel niet meer serieus te nemen, omdat het wordt overspoeld met nepreacties in de trant van "Mijn vrouw is Hongaars en heeft een snor" (sneer naar de vrouw van Wilders).

Смерть шпионам | 13-02-12 | 10:00

Wat ben je toch een onzin aan het verkondigen.
1) Hoe kan jij nu de uitslag van een lopend onderzoek weten?
2) Beter 1x teveel onderzoeken dan niks onderzoeken.
3) Signalen uit het hele land laten andere vermoedens zien!

@Смерть шпионам

Kraam toch niet zoveel onzin uit joh

Als pvv wat doet moeten ze niet alleen schreeuwen bv als ze 1 vonis ongeldig willen verklaren moet dat ook gebeuren.

Als pvv schreeuwt dat onzin is dat iemand te vroeg vrijkomt.
Moeten ze er wat tegen doen dat persoon de bak ingaat weer voor langere tijd.

Als pvv schreeuwt meer te doen voor henk en ingrid.
Moeten ze dat ook doen.

En zo zijn er veel dingen die de pvv schreeuwt maar niet doet.

Het enige wanneer pvv ook schreeuwt en wel wat doet als het met islam te maken heeft want dit zijn makelijker punten.

en nu zoekt de pvv nieuwe target om op te gaan mekkeren ipv eerst oudere beloftes wat aan te doen.

pvv zijn gewoon bedriegers net zo als de vvd.

Meer banen intussen worden mensen gewoon ontslagen en er komen geen nieuwe banen bij.

Ik snap die mensen niet die nog steeds roepen dat alleen de PVV iets voor de mensen doet. Alle politieke partijen zijn 1 pot nat. De zakken vullen en als ze in de oppositie zitten overal moord en brand over schreeuwen. Maar als ze in de regering zitten of deze gedogen komt er van alle goede voornemens en plannen weer helemaal niets terecht. Alleen het zakken vullen gaat onverminderd door.

De enige kritiek die niet is toegestaan is kritiek op de PVV. Dat mag niet. Daar kan Geertje niet zo goed tegen.

Autochtoontjelager | 13-02-12 | 10:11 |
Links begint al te schreeuwen voor dat er maar iets bekent is.

oei, dat wordt een nieuwe wet..
verbod om kritiek te geven op de PVV .

teringtubbie | 13-02-12 | 10:51

De PVV is niet in positie om wetgeving te maken.
En voor alle jankers onder ons, even een linkje.
http://www.binnenlandsbestuur.nl/sociaal/nieuws/nieuws/haagse-wethouder-...
Nee de steden vol laten lopen is een optie stelletje kneuzen.

Even een linkje voor de jankers onder ons.
http://www.binnenlandsbestuur.nl/sociaal/nieuws/nieuws/haagse-wethouder-...
Nee de steden vol laten lopen is een optie.

Trage verbinding zeker, ligt aan de PVV.

frikandel met pindasaus | 13-02-12 | 10:59 | Misbruik melden

Maar daar doet de PVV niks tegen. Ze hebben een meldpunt, maken stemming, komen op de voorpagina van De Telegraaf. Verder heeft GW er nog niet voor gezorgd dat er 1 Pool, Est of andere naar Nederland is gekomen.

Uw opmerking is dus erg onterecht.

frikandel met pindasaus | 13-02-12 | 10:57 | Misbruik melden

Overigens is de PVV bij uitstek in de positie om wetten te maken. We hebben de macht in Nederland in drie-en gedeeld: De wetgevende (Tweede en Eerste Kamer, dus OOK de PVV), de uitvoerende (regering) en rechtsprekende (rechtspraak) macht.

U heeft duidelijk niet opgelet vroeger en praat nu mee met de grote jongens over onderwerpen waar u geen enkel verstand van hebt. Even terug uw hokje in en uw mond houden als er volwassenen praten.....

Eloquent | 13-02-12 | 11:10

Nee maar zij maken er wel werk van en brengen zaken onder de aandacht en wat de politieke partijen er mee doen, dat moet je maar afwachten.
Wientjes en kornuiten daar moet Nederland het van hebben joh.
Heb veel met polen en oost europeanen te maken maar en er zijn er teveel die problemen veroorzaken en nee ik vertel niet wat ik voor werk doe.
Wat is volgens jou dan de oplossing, je bent alleen maar negatief t.a.v de PVV, maar oplossingen aandragen hoe het dan wel zou moeten, dat doe je niet.

Noem een andere politicus die dergelijke problemen durft aan te kaarten.

Of de uitslag nu positief of negatief is.
Eindelijk iemand de de mond durft open te doen over iets wat we allemaal vermoeden maar waar we niet over mogen praten van de linkse zelfverrijkers!

Goede zaak.
En nu niet zeuren over discriminatie want daar hebben de PVV stemmer toch lak aan!

Eloquent | 13-02-12 | 11:13

Allemaal leuk en aardig wat je wilt zeggen, maar ik hoor geen oplossingen van jou? je bent een schreeuwer.
Als gedoog partner kun je een verzoek indienen bij het CDA of VVD tav een nieuwe wet of wets wijziging of aanpassing van regels, maar met het nieuwe CDA gaat dat niet meer gebeuren.
Dus het is wachten tot jou gedroomde dream team er komt, ben heel benieuwd.

frikandel met pindasaus | 13-02-12 | 11:18 | Misbruik melden

Moet dat echt onder de aandacht worden gebracht? U hoeft toch niet te horen wat u al wist? Als u er zo roerend mee eens bent, dan kan het nooit nieuws zijn. Waarom zou u het dan willen horen in het nieuws?

De politieke partijen, dat zijn ze zelf ook. Als het echt zo'n probleem is, kan de PVV toch wel een meerderheid ronselen? Kunnen ze zeker wetten initieren die problemen tegengaan. Dit slaat nergens op, een meldpunt.

Verder vertelt u echt onzin: Ik moet een oplossing aandragen voor een probleem dat ik niet erken. En dan ben ik negatief. Misschien is het handig dat u dat commentaar eens aan uw grote Leider mailt. Kom eens met oplossingen in plaats van meldpunten, zoiets.

Ik heb nooit problemen gehad met Polen. Ik vind de Balten een heerlijke plek om te zijn, vooral Vilnius en Tallinn. Dat het een onbeschoft volk zou zijn is echt onzin. Verder Is Bratislava een prima plek om te vertoeven in Slowakije, Praag een leuke plek om met vriendjes te zuipen en is Zakopane in Polen een prachtige plek om te skien of van de rust te genieten. Zomaar even een greep uit mijn ervaringen in Oost-Europa. Zal ik dat ook even melden bij het meldpunt?

Moet ik daar ook een oplossing voor aandragen? De PVV creert problemen om ze vervolgens heel erg op te blazen.

Overigens zijn we gewoon lid van de EU, net als polen en Estland en heel veel andere landen. U kunt op uw kop gaan staan, maar daar doet de PVV dan weer nisk aan. Hele landen beledigen verandert daar niks aan.

De MOSAD heeft verdeel en heers, op het boodschappenlijstje staan. En wilders ingehuurt, om de boodschap te doen.
*
Internationale goodwil naar Nederlandsproduct verminderen; vervolgens kan Israel en consortium, deze opengevallen vraag opvullen.
*

frikandel met pindasaus | 13-02-12 | 11:32 | Misbruik melden

Het parlement is de wetegevende macht, de PVV hoeft helemaal niet bij de VVD, het CDA of bij wie dan ook aan te kloppen, kunnen ze gewoon zelf doen. De regering waar u op doelt is de uitvoerende macht. U bent slecht voorgelicht, u hebt weinig verstand van waar u over praat.

Een verzoek indienen slaat al helemaal nergens op; compleet uit de lucht gegrepen en zelf bedacht, heel slecht bedacht, of gewoon geen idee hoe de Nederlandse Staatsinrichting in elkaar steekt. Als u ergens niks van weet, houdt dan ook uw mond graag!

Een verzoek indienen bij het CDA of de VVD, wat een onzin. Eerst even de regeltjes leren, dan weer zo'n groot mondje opzetten graag.

En wat is mijn Dream Team volgens u?

Voor het geval dat u weer dingen gaat roepen die als een tang op een varken slaan:
http://www.encyclo.nl/begrip/wetgevende%20macht

De eerste de beste link die ik kon vinden via google. Elke andere was trouwens ook goed. En nu naar school, knul!

En nee, ik kom niet met oplossingen voor problemen die ik niet zo zie.

MrSpiritus001 | 13-02-12 | 11:40 | Misbruik melden

Kunt u sook andere samenzweringen vertellen op aanvraag?

frikandel met pindasaus | 13-02-12 | 11:32 | Misbruik melden

De kwalificatie 'schreeuwer' doet overigens meer opgeld voor mensen die menen iets te weten, maar er geen snars van hebben begrepen. Dat bent u toch echt zelf:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Initiatiefwet

Nog even een kort lesje voor de onwetende. Even om u alvast de wind uit de zeilen te nemen: Ja, ook de regering kan wetten maken, maar de primaire taak ligt bij de wetegende macht, dat is dus de volsvertegenwoordiging/parlement, daar waar de PVV ook in zit.

Nou, praatjesmaker, duik even de boeken in, dan weer meepraten. Nu de hoek in, knul!!

Eloquent | 13-02-12 | 11:36

Nee u ziet geen problemen daar was ik al achter, u zou bij de staf van Wientjes passen.
En ik zeg ook niet dat alle ostblokkers slecht zijn ook de PVV niet, maar veel kanslozen komen deze kant op, ik zie het teveel gebeuren.
Nee en dat hele EU verhaal dat gaat toch wel een keer klappen, kijk maar om je heen wat er op stapel staat in Europa, de voortekenen zijn er al.
Nee gewoon je mond houden en niks doen en hopen dat het allemaal wel goed komt is uw motto.
Doordat het meldpunt is opgezet zijn alle PVVérs van mening dat oostblokkers een onbeschoft volk zijn.
Nogmaals het zelfde linkje. Weet niet of u dat al gelezen heeft, nu van een andere krant.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/1071637/20...

Ik vind dat meldpunt een prima zaak....met een beetje sociale controle en handhaving zijn we zo uit de crisis.

Zolang iedere dag (ja, dagelijks) een lange stoet van 32 van onze peperduur (want BPM) aanschafte personenauto's naar die landen verdwijnt en ze daar zodanig veel boter op hun hoofd hebben dat zelfs hun hoogwaardigheidsbekleders bij nota bene Justitie (for crying out loud) het volkomen bon ton vinden om zich met het van ons gestolen roofgoed gerieflijk te verplaatsen moeten ze niet zo zeuren. Ik heb gesproken. En dan ben ik niet eens een PVV-adept.
http://www.depers.nl/buitenland/615532/Justitieminister-Oekrane-in-gesto...

frikandel met pindasaus | 13-02-12 | 11:55 | Misbruik melden

Ik bepaal zelf graag bij wiens staff ik pas. En hoezo moet ik hopen dat het allemaal goed komt? Het is al goed voor mij. Nog een maand of 9 en we zijn ook doo rhet ergste van de economische crisis heen. Dan over twee jaar de huizenmarkt weer op rolletjes, koopt deze jongen een of twee mooie pandjes. Raad eens wie dan mogen komen stucen? Juist!! Polen!!

De EU gaat niet uit elkaar vallen, die wordt alleen maar sterker, maar goed, dat is weer een heel andere discussie.

Verder: "Doordat het meldpunt is opgezet zijn alle PVVérs van mening dat oostblokkers een onbeschoft volk zijn." DUS, als het meldpunt NIET was opgezet, hadden ze een andere mening. Dan toont u toch aan dat PVV zijn eigen probleem creeert?

Laatstelijk: U kunt met nog 7000 linkjes van mensen die vanalles vinden en roepen; dat verandert niks. Uw 'probleem' wordt niet verholpen, want de PVV verhelpt niks. PVV maakt namelijk geen wetten daaromtrent, verandert geen regeringsbeleid, maar richt een Meldpunt op. Houdt u dan maar vol dat u wordt vertegenwoordigt door degene op wie u stemt.....

de pvv'ers wisten voor dit meld punt al dat de buitenlanders problemen veroorzaken hoor eloquent daarom zijn we pvv aanhangers

Eloquent | 13-02-12 | 12:22

Nee hoor u heeft gelijk en alle PVVérs zijn dom en tokkies.
En gelukkig is het voor u allemaal goed, geeft goed weer wat voor een egoistche type u bent, want voor veel Nederlanders is of wordt het niet goed?
Maar sterkte hoor met de koop van uw pandjes, ik hoop dat je heel rijk en nog gelukkiger wordt.

peet1970 | 13-02-12 | 12:35 | Misbruik melden

Dan heb je dus geen meldpunt nodig. Zo makkelijk dit. Ook die toon: "Daarom zijn WE PVV-aanhangers." Klinkt een beetje als de F-SIDE, de Y-tribune, of de Bunnik Side.....

Geert is jammerlijk de enige die wat zegt van al dat gajes dat van buiten de grenzen komt, de VVD CDA en de PvdA ziet hier onze nieuwe lichting gastarbeiders in...

De geschiedenis herhaalt zich, en als de PVV er wat van zegt, zijn het weer onderbuikgevoelens.
O O O wat een ironie.

frikandel met pindasaus | 13-02-12 | 12:39 | Misbruik melden

U gooit het nu over een ander boeg, merk ik. Dat is een duidelijk tegen dat u op argumenten in ieder geval niet veel meer te vertellen hebt. Op mijn geluk heeft u echt geen invloed.

Als ik me het lot van alle andere mensen moest aantrekken waren we echt ver van huis. Uiteindelijk kijkt u ook naar uw eigen situatie; bent u nu ook egoistisch?

Het is duidelijk dat u behoorlijk bent uitgepraat op argumenten. Zullen we maar stoppen met deze discussie? Wordt anders namelijk zo'n zielige vertoning voor u....

Niemand zou zich iets aan moeten trekken van kritiek van andere landen wat betreft binnenlands beleid. Polen heeft bijvoorbeeld een wet die abortus verbiedt en homorechten zijn ook niet zo goed gewaarborgd. Ergens lering uit trekken is wel gewenst, en dat lijkt me hier wel op de plaats. De moderne slavendrijvers die voor een paar centen Poolse werkers hierheen halen moeten worden beboet (en wel zo dat het niet rendabel meer is Poolse werknemers te gaan onderbetalen) en de zieligheidsindustrie moet worden opgeheven, schop "onze" onterecht werklozen aan het werk.
.
Polen zijn geen altruisten, dat beeld is idioot. Nu heb ik de gemiddelde Pool hoog zitten, maar ze komen hier gewoon profiteren van hogere lonen (logisch) en aansluitend een bijstandsuitkering (begrijpelijk maar oneervol). Het is meestal niet de bovenlaag uit Polen die hier komt om laag betaald werk te doen en dat lees je af aan de incidenten. De Poolse cultuur sluit goed aan bij de Nederlandse, maar de Poolse paupers zijn vergelijkbaar met de Nederlandse paupers en samen met de hier eveneens gehaalde Turkse en Marokkaanse paupers al een enorm probleem. Waarom dat herhalen?

Eloquent | 13-02-12 | 13:07

Nee sukkel ik kijk naar het algemeen belang voor medelanders en mijn kinderen.
Ik hoor jou helemaal geen oplossingen aandragen, want volgens jou is er geen probleem. Dus verdere discussie is dan ook niet nodig.
En waarom zou ik invloed moeten of willen hebben op jou geluk.
Het is normaal dat je je eigen belangen niet uit het oog verliest, maar je moet ook het groter geheel willen zien.
Je hoeft je niet persoonlijk het lot van andere mensen aan te trekken hoor, want dat is iets wat niet goed bij jou is aangelegd?.
Laat ik maar een zielige vertoning zijn dan op SN, maar fijn dat jij me wilt beschermen.
En gelukkig dat jij je goed profileert op SN.

wat ee gore xenefoob is deze wilders.
En wat begin ik een bloedhekel aan de man te krijgen.
Kunnen we ziin hoerigte langs de weg tippelende teef ook angeven wegen vervuiling.
Dat mensen nog de nieuwe adolf nog geloven . Hallo word eensch wakker vee.
Adolf wilde alleen mensjes met blond haar overhouden terwijl hij zelf niet..... Afiijn.
Adolf is de oorlog begonnen door polen gte vervolgen.
En nou komt een gedooghond genaamd wilders met een oostblok vrouw en die komt de nederlanders even vertellen dat nsb praktijken weer vlolkomen legtiem zijn.
En de blonde ollader doet wat een geblondeerde indonees zegt.
Hitler zou trots op wilders zijn geweest jongens.

Joodsche Halalzaak | 13-02-12 | 13:27

Ga je scooter poetsen.

Door Antonin | 13-02-12 | 13:12 |
De Poolse cultuur sluit goed aan bij de Nederlandse, maar de Poolse paupers zijn vergelijkbaar met de Nederlandse paupers en samen met de hier eveneens gehaalde Turkse en Marokkaanse paupers al een enorm probleem. Waarom dat herhalen?

Omdat: lobbyende VVD, (C)DA werkgevers via een omweg toegang te verlenen tot de subsidiepotten welke zij anders moesten ontberen voor hun kansloze projecten zoals glastuinbouw.
Economische activiteiten welke geen kans van slagen hebben worden uitgevoerd door onderbetaalde ondermaanse volkeren (moderne slavernij) met uiteindelijk de belasting betalende burger welke het gelag/winst voor deze werkgevers ophoest.

@antonin.
Gast voordat je begint over eervol....
Het zijn juiste de gierige teringhonden die de klusjes laten doen door de polen. En het zou juist stom van de polen zijn om daar geen gebruik van te maken.
Als de gemiddelde nederlander geen gierige luilak zou zijn. Zou er hier ook geen pool te bekennen zijn .sterker nog dan zouden de islamieten zelfs wegblijven..
Dit is gewoon een smerige vertoning van de gemiddelde nederlander. Eerst alles en iedereen toelaten en daarna deze arbeiderSS overlaten aan een xenefoob.
Een echte ollander dus

@ frikandel
ga je wassen standbeeld van je nep blondine eren ..

Joodsche Halalzaak newuser | 13-02-12 | 13:33
Ben jij geboren uit Nederlandse ouders eigenlijk? Stockholmsyndroom much? Het is een verbond tussen de linksigen en liberalen, de laatste groep haalt voor een paar centen werkers hierheen om in hun bedrijf te werken, de laatste groep creeert zielige mensen. Iemand die van zijn of haar land houdt (geboren hier of niet) zal deze praktijken niet willen en de eigen werklozen (geboren hier of niet) aan het werk willen schoppen, wat uiteindelijk gezonder en duurzamer is. Ook al is dat op de zeer korte termijn minder winstgevend.

frikandel met pindasaus | 13-02-12 | 13:23 | Misbruik melden

Nu het schelden begint ("sukkel") lijkt het me helemaal beter dat we ermee stoppen. Jammer, u blijft steeds hetzelfde zeggen alleen op een steeds lompere manier; dan hebben we het beste van de discussie wel gehad. U geeft er tevens blijk van dat u niet heeft begrepen wat ik bedoel.

Het grotere belang is vooral uw belang. U haalt zulks zelf door elkaar, niet ik.

@ antonin
dus antonin wat kunnen we opmaken uit je verhaaltje?
Juist. Schuld ligt bij de ollander.
Jij gierig?jij boeten nu.
Als je die gasten niet hierheen zou gehaald hebben omdat je aan het eind van de maand wat extra geld wil overhouden voor je dure hypotheek die je eigenlijk niet kan betalen.. Tja dan hadden we nooit deze problemen gehad.

Dus als jij boos bent op de pool zal die vast ook een geldig reden hebben om boos op de ollander te zijn.

Joodsche Halalzaak newuser | 13-02-12 | 13:43
Schuld ligt bij een clubje Nederlanders en Poolse wetsovertreders. Ik heb nooit mensen beroofd of mijn auto in een gevel geparkeerd met 2 flessen wodka achter de kiezen, ook al heb ik ook voor een hongerloontje hard moeten werken vroeger. Waarom woon je toch in een land waar je de inwoners van haat? En denk je echt dat een Nederlander/Noor/Engelsman/Amerikaan/Japanner in Polen moet proberen kritiek te leveren? Nee, en terecht ook.

Grappig ook dat men hier in het westen de illusie heeft het beter dan de rest te hebben..
En dat terwijl de studie s worden geleend , auto's geleast en hypotheken afgesloten.
De western dream is een leuegen.
En nou zie je allle hypothekers en leaser boos op de pooltjes worden omdat de ollander alles een beetje voorgelogen is.. Succes mensjes.

Joodsche Halalzaak | 13-02-12 | 13:47 | Misbruik melden

Hoewel u inhoudelijk nog niet eens altijd de plank mis slaat maakt de vorm dat mensen u gaan uitkotsen. Als niet- Nederlander Nederlanders afzeiken is niet kies. Dat doet u maar lekker op maroc.nl, niet hier. Doet u dat wel, valt u onder de categorie TROLL. Kunnen we dus niet reageren op u en anders moet de redactie even ingrijpen.

Uw toon is ronduit belachelijk!

Zeer terecht dit meldpunt van de pvv. Toch nog een partij die naar het volk wil luisteren. Had een partij dit 10 tallen jaren geleden maar gedaan met Marokkanen en Antillianen.

maan99 | 13-02-12 | 13:55 | Misbruik melden

Wanneer snappen mensen nou eens: Met een meldpunt los je niks op. Als men dat 10 jaar geleden had gedaan, dan hadden we 10 jaar geleden ook geweten dat Marokkanen vervelend zijn. Dus? Lost dat iets op? Nee, je moet je wet aanpassen als je als politicus vindt dat het anders moet. Die macht heb je. En als de stem van het volk inderdaad zo stevig is, dan komt die wet er ook. zo werkt democratie.

Ik heb een pleurishekel aan Occupiers: Ik richt een meldpunt tegen Occupiers op. Zijn die Occupiers daarmee weg? NEE! Zijn ze daarmee minder irritant? NEE!! Ben ik er dan wat mee opgeschoten? .............

@ Joodsche Halalzaak
Als het hier zo vreselijk is in Nederland dan ga je toch terug naar je eigen land.

Eloquent | 13-02-12 | 14:01 | Misbruik melden
Het volk kan hun verhaal kwijt bij dit meldpunt. Zo worden de problemen worden in kaart gebracht. De rest van de partijen ontkent de problemen, houden hun mond erover dicht en voeren er geen beleid tegen.

@eloquent
U heeft meerderre keren terecht aangegeven niet in een democratie te wonen. Nu het U goed uit komt beweert U opeens dat Nederland een democratie is. Dat is draaien en liegen.
Als je als politicus vind dat het anders moet heb je de macht om de wet te veranderen? Dus onze 225 kamerleden kunnen naar believen de wet aanpassen?
Nee he, zit toch wel een beetje anders in elkaar he?

super nederlander | 13-02-12 | 14:09 | Misbruik melden

Ik zeg NOOIT dat ik niet in een democratie woon. En al zou ik vinden, wat veel mensen vinden en wat onder omstandigheden ook wel te verdedigen is, dat de democratie in Nederland niet zou werken, betekent dat NIET dat het democratisch proces niet gevolgd moet worden.

Dat zijn dus twee verschillende dingen en maakt niet dat ik draai, maar juist dat ik consequent ben.

En nee, een kamerlid kan niet naar believen de wet veranderen, maar hij kan WEL een initiatiefwet voorbereiden. Als daar voldoende draagvlak voor is, wordt de wet verandert. Is er niet voldoende draagvlak voor, is er ook geen reden die wet aan te passen. Zo werkt het.

Ik heb ook nergens gezegd dat een Kamerlid naar believen de wet kan veranderen, ik heb zelfs een paar links toegevoegd zodat u het wetgevingsproces kunt nalezen. Daarin wordt zulks ook nergens gesuggereerd.

Uw opmerkingen zijn dus niet terecht. En u hoeft me ook geen woorden in de mond te leggen. Zeker niet als ik een en ander al anders voor u heb voorgekauwd.....

@ mezelf: wordt de wet veranderd...t=d natuurlijk

super nederlander | 13-02-12 | 14:09 | Misbruik melden

Overigens hebben alleen de leden van de Tweede Kamer het Recht van Initiatief. Dat maakt dus al 150 leden en niet 225 leden.

@ Eloquent | 13-02-12 | 14:01 |

Het helpt wel degelijk, anders werden er nu niet zoveel vragen gesteld en op deze topic gereageerd.

Het demoniserende pluche heeft het hele wekend lopen brainstormen hoe de PVV weer eens te bashen, zo intensief zelfs dat het nieuws over de vrijlating van een getinte moordenaar welke na een zeer kortstondige hechtenis alweer op vrije voeten is gesteld in Amsterdam, en dit geheel aan hun haatzaaiende waarnemingsvermogen is voorbij gegaan.
Ik mag hopen dat de ouders, familie en kennissenkring van dit slachtoffer de PVV zullen steunen in haar strijd om gerechtigheid.
Van de Amsterdammers verwacht ik niets meer deze hebben dit weekend gewoon door gefeest.

Het demoniseren van .... heeft topprioriteit bij deze landverraders

Waarom zou hij zich druk maken?
14000 meldingen binnen 24 uur, is niet niets. Zou er dan misschien toch iets aan de hand zijn???

Rapalje | 13-02-12 | 14:21 | Misbruik melden

Dan zult u van mij ook niet veel verwachten, ik ben ook Amsterdammer, ;-)

Ik ben met u eens dat de doodrijder die zo snel op vrije voeten is een beschamende vertoning oplevert. Dat de dader hier een Marokkaan was maakt niet uit voor wat betreft de afhandeling. Dat het een Marokkaan was die het deed was dan weer GEEN toeval, zo lijkt het.

Maar laten we wel een onderscheid maken tussen de overdadige veelheid van Marokkanen in de criminaliteit en de rechtsomgeving waarbinnen we leven.

Ik zie echter niet in waarom een hele stad niet zou mogen feesten door deze beslissing...

Laatstelijk: Hoe veel wij ook reaguren en roepen, dat verandert onder de streep dus niks. De volksvertegenwoordiging moet de regering controleren en wetten maken, geen meldpunten beginnen op sites.....

O jee, Geurt, moest ie weer wat zeggen? Meldpunt voor joden. O jee, die zijn niet fout deze keer, pollens!

er zijn geen links gepost hoor..
Voorts had U het net over politici die de wet kunnen veranderen. Nu heeft U het over 2de kamerleden die een initiatief-voorstel kunnen doen. Is niet hetzelfde he?
Ook zit er nogal een groot verschil tussen een democratisch geregeerd land (zoals U eerst suggereerde) en een regering die het democratisch proces probeert te volgen (zoals bij de benoeming van de heer Donner bijvoorbeeld).
Ondanks dat U in dezelfde reactie beweert dat U niet draait bent U toch continu bezig om uw eigen woorden te verdraaien.

@eloquent
niet nederlander?
Je bedoelt een nederlander die geen hypotheek heeft, geen leaseauto en alles zo een beetje betaald door keihard te werken..
Mij is geleerd niet boven je budget te leven en mij is ook geleerd dat het niet uitmaakt of de buren autos leasen en huizen 'kopen' om vervolgens het gevoel te krijgen in 1 of andere slechte b hollywood film te acteren.
Dat is het probleem met de meeste westerlingen.
Alles wordt ze aangesmeerd en de hele kudde lopen al struikelend achter elkaar aan.
En waarom worden mensen die niet uit de schulden kunnen blijven boos op anderen die de vieze karweitjes willen doen?

Het demoniseren van .... heeft topprioriteit bij deze landverraders
Rapalje | 13-02-12 | 14:21 | Misbruik melden
Dat deden ze ook al bij Fortuyn zie dit youtube filmpje. Van politici tot journalisten.
http://www.youtube.com/watch?v=HOwb8FBhcgM&feature=player_embedded

@eloquent
dat de dader een marrokaan was maakt wel degelijk uit voor de afhandeling daar deze riffijn zo snel op vrije voeten is gesteld doordat er rekening is gehouden met 'de schaamte-cultuur'. Wat dat gezwets dan ook precies mag inhouden..

Bavaria73 | 13-02-12 | 14:28
Helemaal met u eensch. Ervan uitgaande dat er tussen die14.000 vast wel een paar "valse aangiftes" zitten, maar dan nog. Feit blijft gewoon dat er heul veul mensen zijn die overlast ervaren van oostblokkers. Kijk maar eens een keertje naar Opsporing Verzocht. Alle, maar dan ook ALLE skimmers die het op ons geld gemunt hebben komen uit het? ........JUIST het oostblok. Waarom mogen we daar ons ongenoegen nou niet over uiten. Ik vind, misschien net als u, dat Rutte juist een signaal moet geven richting a die oostbloklanden, dat ze hun geteisem in hun eigen land moeten houden en ze er niet op uit moeten sturen! Hulde Geert, ga zo door. Mijn stem heb je in ieder geval ne die van mijn hele familie en voetbalvereniging ook!

Uitspraken van korpschef Henk van Essen over de toenemende criminaliteit van oost Europeanen:
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/326820/OostEuropeanen-plegen...
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/3104454/2012/01/04...

super nederlander | 13-02-12 | 14:33 | Misbruik melden

11:42u en 11:49u kunt u de linkjes vinden.

Tevens, de primaire discussie, waar u nu tussen probeert te komen, heb ik uitstekend, duidelij ken omvattend uitgelegd dat ik doelde op politici in de zin van Kamerleden. Daar kunt u niet omheen, kunt u gewoon nalezen. Ik heb het gemeld in de zin van parlement, volksvertegnwoordiging en kamerleden. Waat wilt u dan nog meer?

En we zijn nog steeds een democratie, daar ga ik niet voor uit de weg. En qua systeem zijn we in de wereld een van de zuiverste democratie-en, Montesquieu zou trots op ons zijn. Dat laat onverlet dat er soms dingen gebeuren die de democratische lakmoesproef lastig doorstaan. Soms is dat te billijken, soms niet. Een vice-voorzitter van de RvS lijkt me geen reden om naar de stembus te gaan.

U kunt ook gewoon toegeven in plaats van mij woorden in de mond leggen. Of u moet het hele draadje eerst lezen....

Joodsche Halalzaak | 13-02-12 | 14:35 | Misbruik melden

Of u accepteert dat tegewoordig 'debt is king'! Als u failliet gaat is dat een probleem van de bank, gaat de bank failliet is dat een probleem van u. Zo werkt het en zo zal het blijven werken.

@Dcent guy
ook al zijn de misdaad-cijfers overduidelijk betreft het hier natuurlijk alleen maar onderbuik-gevoelens.
De politiek is er puur en alleen om zichzelf en hun vriendjes te verrijken. Politieke partijen die iig nog proberen problemen aan te kaarten moeten keihard gedemoniseerd en kapot gemaakt worden.
Inkomsten van 'nieuwe' politieke partijen moeten daarom ook openbaar gemaakt worden. CDA, VVD, PvdA, D66 en groen-links hoeven daar logischerwijs niet aan mee te doen. Die snappen het zakken vullen al lang! Nou geert nog.
-
Voor zo ver de VVD stemmerts op deze site...
-
maar zonder gekheid: daar heb je een verdomd goed punt. Onze politiek is sinds van Agt zijn ballen al kwijt. En ook al gaat er bij de PVV veel mis, Geert heeft tenminste wel ballen!

super nederlander | 13-02-12 | 14:36 | Misbruik melden

Dat is aan me voorbij gegaan. Daar heeft u helemaal gelijk in als daar rekening mee is gehouden. Belachelijk!

super nederlander | 13-02-12 | 14:33 | Misbruik melden

Overigens kan de regering ok een Initiatiefwet opperen. Dus dat recht is niet exclusief weggelegd voor de Tweede Kamerleden....

@super nederlander | 13-02-12 | 14:53
Je bedoelt Unox ballen?

@eloquent
dus toch die 225 die ik eerder noemde. En het verschil tussen: ze kunnen de wet aanpassen' en ze kunnen een initiatiefje opperen hoeven we ook niet verder over uit te wijden.
Of montesquie trots op ons zou zijn valt ook nog maar te bezien want de uitvoering van de trias politica is hier behoorlijk treurig geregeld.

Hopelijk worden ze in de MOE-landen zo boos, dat ze hun eigen volk oproepen niet meer in Nederland te gaan werken.

De Zeikerdt | 13-02-12 | 15:13

Ooh mijn god dat is een ramp, zeker voor Wientjes en aanhang.
Maar het is volgens sommige zijn het wel mooie vakantie landen dat dan wel weer.

zijn moet zijn is

@frikandel met pindasaus | 13-02-12 | 15:22 |
Dan gaan die sommigen toch gewoon daar op vakantie.

En die Wientjes moet niet zeuren, laat hem eerst maar eens onze staatsruifleegvreters aan het werk schoppen. En hebben we daarna nog arbeidsplaatsen over, dan kunnen we eens gaan praten over TIJDELIJKE import van arbeid. (En na gedane arbeid terug naar huis).

super nederlander | 13-02-12 | 15:13 | Misbruik melden

Nee, 150 leden van de Tweede Kamer + de Ministers, dat zijn er geloof ik 15. 225 leden zijn de leden van de gecombineerde Kamers...

super nederlander | 13-02-12 | 15:13 | Misbruik melden

Nee, dat is niet heel wat anders, want naast het Recht van Initiatief, hebben de Kamerleden ook het recht van amendement. Die kunnen dus elke wet, behalve de Grondwet, aanpassen bij voldoende draagvlak, dat heet, 2 keer een meerderheid.

Nou, ik ben het er mee eens dat soms, hoewel ook wel te billijken in gevallen, de geest van de Trias Politica met voeten wordt getreden.

Zulks laat onverlet dat het overgrote gedeelte in Nederland erg democratisch geregeld is.

En, zoals u wilt, ligt het democratisch proces eveneens stevig vast.

@Eloquent | 13-02-12 | 15:34 |
Wordt toch eens wakker. Democratie is op dit moment niet meer dan een baby die gevoed moet worden. Mensen die denken dat alles wel eventjes piekfijn voor hen geregeld wordt, enkel en alleen vanweg het feit dat ze eensch in de 4 jaar.. inmiddels gegroeid tot 5 jaar.. een krabbeltje mogen zetten. WIE leeft hier nu in een volstrekte waan? De kiezert.. hij en zij alleen. Omdat men moderne aflaat(=belasting) betaalt om de ziel van de democratie veilig te stellen? Welke ziel? Voorlopig had er maar 1 ziel baat bij democratie en dat was Ome Adolf, u allen welbekend. Tel uit je winst! Dit zijn de feiten de rest is slechts 1 grote poppenkast. Prettige dag verders.

dus hoe kan elke willekeurige politicus nou de wet aanpassen dan? Geert mag wel van mening zijn dat pools tuig op moet tiefen maar hij weet net zo goed als jij en ik dat daar geen meerderheid voor is.
-
15duizend +ministers? Je bedoeld mensen werkzaam voor de kamers zeker? staatsecretarissen, griffiers, notulisten, secretarissen, secetaresses...
-
Maar dit dreigt een ellenlange semantische discussie te worden dus ik wou graag het idee opperen om te accepteren dat we het oneens zijn met elkaar en het daarbij te laten. Ik zal tot een of 9 afwezig zijn maar ik kom zeker nog even langs om uw mening te vernemen. Uw gedachte-proces boeit mij in enige mate dus zie ik er naar uit nog wat van U te vernemen.
Een prettige dag nog.

super nederlander | 13-02-12 | 15:51 | Misbruik melden

Nee, 150 kamer leden en 15 ministers (kunnen er ook 14 zijn, moet ik ff opzoeken, maar daar heb ik geen zin in ;-)) zijn 165 mensen die een wet kunnen initieren.

En inderdaad, als daar niet voldoende draagvlak voor is, dus als men geen meerderheid kan vinden, dan werkt het niet. Dat is dus juist het democratisch principe.

We zijn het eens dat we het niet eens zijn, hoewel ik het daar niet helemaal mee eens ben, want ik denk dat we het voor het grootste gedeelte eens zijn, ;-) Snapt u het nog?

Ik wens u ook nog een bijzonder fijne dag en ik ben er van overtuigd dat we elkaar vast weer vinden in andere discussies waar we het eens kunnen zijn dat we het niet eens zijn, of zoiets.

Frank de Snater | 13-02-12 | 15:43 | Misbruik melden

Als we niet meer geloven als volk in het democratisch proces, kunnen we beter stoppen met dit systeem.

Dat er een hoop mensen denken zoals u, maakt dat ik bang raak voor de toekomst. Niet een bevolkingsgroep in dit land, maar het wantrouwen in het systeem maakt dat onze maatschappij nog een shelemaal instort....

@Eloquent | 13-02-12 | 16:01 |
Wat ik denk is subjectief. Ik gaf alleen de feiten. En ik heb het niet over wantrouwen, maar over laksheid. Kom eens met een argument in plaats van om bij voorbaat de angsthaas uit te gaan hangen.

Frank de Snater | 13-02-12 | 16:09 | Misbruik melden

U verkoopt uw mening als ware zij feiten. En ik hang nooit de angsthaas uit, ik hou het graag rationeel.

Overigens was Hitler nou net niet degene die de democratie een warm hart toedroeg; hij hefet ook op ondemocratische manier de absolute macht opgeeist, dus waar die waanzon vandaan komt dat alleen hij baat had bij democratie.

Overigens heeft u de Godwin te pakken voor vandaag.

Democratie is meer dan alleen uw stem uitbrengen. Democratie is ook de volksvertegenwoordiging binnen een spel van democratisch verkregen regels en processen tot besluiten te laten komen.

U doelt op heel iets anders, namelijk dat u na uw stem te hebben uitgebracht toch geen vat meer heeft op wat er gebeurt. Dat Klopt, maar zegt niks over de democratie, haar staat of haar legitimiteit.

'Democratie is ook de volksvertegenwoordiging binnen een spel van democratisch verkregen regels en processen tot besluiten te laten komen.'
-
@Eloquent | 13-02-12 | 16:24 |
-
Sorry hoor, ik kan geen correct Nederlands bakken van bovenstaande zin, om over enig argument van jouw kant maar te zwijgen. MULO-niveautje? Even met terugwerkende kracht gerekend he?

Frank de Snater | 13-02-12 | 16:49 | Misbruik melden

Als u het had opgelet op school had u gezien dat dit correct Nederlands is. Verder is wel weer duidelijk dat u het beste van de discussie hebt moeten prijsgeven als u met dit soort comments komt. Maar goed, dat maak ik nu al maanden met u mee; steeds weer proberen, steeds weer als een poedel moeten afdruipen.........

Schattig om te zien, dat wel. En MULO, dat is nog van VOOR de Mammoet-wet, bent u zo oud en praat u nog steeds zo uit uw nek?

'Democratie is ook de volksvertegenwoordiging, binnen een spel van democratisch verkregen regels en processen, tot besluiten te laten komen.'
-
Wacht, niet schieten!
Wacht niet, schieten!
-
Tot besluiten laten komen? Goh, laat het daar nu in de eerste plaats aan ontbreken. Men besluit niks; men 'overleeft'. Zo lang het duurt. En we praten, hoe kan het ook anders, over een betrekkelijk klein groepje wat haar greep op deze samenleving koestert. Jij hoort daar niet bij; je DENKT dat je er bij hoort, maar je bent de EERSTE die eruit vliegt, mochten de zaken toch niet zo voorspoedig lopen, zoals jij dat wenscht. Ga toch vooral zo door! Zou ik haast zeggen..

Die hypocriete Wilders !!! Toen hij voor de VVD in de kamer zat is mede door hem besloten die goedkope Polen hierheen te halen. Lekker goedkoop voor de ondernemer en nu gaat die omgekeerde jas draaien? Iets dat ie de PVDA altijd verwijt, ONEERLIJKE DRAAIKONT. Opheffen die PVV ,nu meteen, is schadelijk voor ons aller welzijn.

@Eloquent | 13-02-12 | 17:01 |
Correct. Je basiskennis overschrijdt de kennis van een bovengemiddelde tienjarige niet. MULO zal net iets te hoog gegrepen zijn voor je. Helaas pindakaas. We kunnen niet alles hebben in het leven he? Dat is ook geen vereiste om te leven hoor. Niet getreurd. Er zijn nog zoveel andere dingen om van te genieten in het leven.

Och och Eloquent wat bent u weer lekker bezig.
Met de polen is niets mis maar met alle PVV stemmers wel.
Zeker een hypocriete linkse die de eigen balk niet kan vinden.
Als u het hele PVV volk in een hokje plaatst zonder hier iets van af te weten, hoe kunt u anderen dan het zwijgen opleggen m.b.t. polen?
Bent u nou zo dom of zijn wij zo slim?

Niks verachterlijkers dan een hypocriete linksche die denkt dat hij weet waar hij over praat en tegelijkertijd zo hypocriet is als de pest. Vooral uw opmerking over Polen die komen werken in uw pandjes als de crisis voorbij is. Dan noemen ze ook wel uitbuiterij, maar goed ik zal het wel weer mis hebben in uw ogen.
Mijn iq zal niet hoger liggen dan een deurknop en ik ben natuurlijk racistisch.
Zo hebt u uw vooroordelen weer klaar liggen i.p.v. dat u eens begint met inhoudelijk te reageren. Helaas is dit niet voor iedereen weggelegd.

@ Elequent

Wat is dat toch met die standaardzin:
"Als u het had opgelet op school" blabla
Ik begin me zo langzamerhand af te vragen of u zelf wel een scholing hebt gevolgd. De mensen die het hardst schreeuwen over schoolgaan zijn vaak zelf het kortst geweest..

@marcc85 | 13-02-12 | 17:14
Je hoeft me niet gelijk de les te lezen, ik wilde alleen maar 'helpen'. LOL

@ Frank:

Was niet tegen jou gericht, ik irriteer me gewoon mateloos met die gast..
Hij komt zelf met geen enkel argument en gooit het op loze vooroordelen.
Daarbij komt ook dat hij zo hypocriet als de pest is.. Dat zijn gewoon types waar je in de maatschappij niks aan hebt.
Hij geeft aan bang te zijn voor de mensen die geen vertrouwen in huidige systeem meer hebben. Ik ben eerder bang voor de mensen die zich aan het huidige falende systeem vasthouden.

@marcc85 | 13-02-12 | 17:27 |
Gelukkig. Geen woord aan toe te voegen, samenvatten is niet m'n sterktste punt :)

al jaren wordt er geouwehoerd over de oosteuropeanen en nu de pvv het in kaart
wil brengen schreeuwt links moord en brand.Als links dit vroeger had gedaan
met mensen van buiten europa,dan hadden we nu niet zo'"n ellende gehad!

@marcc85
wat ben jiij een gekkie zeg.
Je verwijt eloquent van hypocrisi en beweert dat hij bevoordeeld is en vervolgens zeg je dat hij niks toeveoegd aan de maagtschapij.
Je tegenstrijdigheid is te gek voor woorden.
En het mooie is dat jij dit allemaal niet beseft.
Dat is nou geen goeie ubermensch. Schaam je!

@Eye; Goebbels alert

@Eye; Goebbels alert

oeps verkeerd topic

Tsja als de waarheid aan het licht komt gaan ze janken.....

@ Joodsche Halalzaak:

Ik heb zelf ook nooit ontkent dat ik niet hypocriet ben of kan zijn.
Logischerwijs moet je jezelf verlagen tot het niveau van de persoon over wie je schrijft, anders heeft het geen zin.
Bovendien is ieder argument in deze discussie gebaseerd op je eigen referentiekader oftewel je eigen mening. Als iemand dan de plank zo volledig mis slaat dan zeg ik hier iets van ja.

Wat ik dan wel weer leuk vind is je typfout: Maagtschapij, moest ik stiekem even om lachen.
Dat jij mij een gekkie vindt en niet een goed übermensch zijn ook vooroordelen. Je kent me niet, je weet niet hoe ik eruit zie maar toch heb je je mening klaar ;)
Op internet kom je er niet onderuit maar als je OT blijft dan snap je wel wat ik bedoel. Zo niet, dikke pech.

@Joodsche Halalzaak | 13-02-12 | 17:41 |
Misschien moet je je wat vaker rukken; word je minder geil van. Duss.. meer blowen=meer rukken. Nietwaar? Zeker geen centjes he?

Joodsche Halalzaak | 13-02-12 | 17:34/17:38/17:39 Babytrolletje ALERT!!

Joodsche Halalzaak | 13-02-12 | 17:41 Domme freggel!

Heb jij niks beters te doen Wilders?

En ik geef Wilders ook geen ongelijk. In zijn geval zou ik ook bij mijn standpunt blijven.

wacht eens af wat er uitkomt....

Zijn boodschappen horen in het toitet.
Resultaat is hetzefde.

Ik was laatst met 2 kinderen in het Tikibad van Duinrell. Ik schrok me de pleuris toen we het parkeerterrein kwamen oprijden. Stond een extra politiepost ( een permanente post) alcohol-controles te houden ivm het bizar aantal Polen op het park. Wat moet dit wel niet kosten?? Dit kunnen u en ik betalen hoor!
Maar geld om de kinderporno te bestrijden???? No fucking way.......

We kunnen miljoenen spenderen aan het onvruchtbaar aanpakken van Marokkanen, overlastgevende Oostblokkers etc etc........maar kinderporno aanpakken???? Lage prio. Onwijs goed plan van Geert!!!

Bezig met verzenden!

Videos

Poll

Las Vegas naar NL:
 

Column

Katinka Polderman

Opnieuw is er onrust ontstaan rond Tofik Dibi. Gisteren maakte de politicus in een persconferentie...
meer >

Files

/ km

meer files