Gistermiddag hielden de salafisten van Sharia4Belgium een soort persconferentie op de Dam, waar ze onder andere doodsbedreigingen uitten aan het adres van PVV-leider Geert Wilders. De partij is geschokt, zo valt in De Telegraaf te lezen. Wilders zou volgens Sharia4Belgium eenzelfde lot wachten als de vermoorde cineast Theo van Gogh.
Kamerlid Joram van Klaveren gaat vragen stellen aan minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie). De PVV wil een verbod op de groep. Ook vindt de partij dat de doodsbedreiger moet worden vervolgd en uitgezet.
Hel
Moslimprediker Abu Imran zei tijdens zijn speech ook dat Opstelten naar de hel mag. Het Nederlandse volk zuipt zich volgens de spreker klem, en prostitueert zich. Een betoger die Sharia4Belgium het spreken onmogelijk wilde maken is door agenten in burger opgepakt.
Imran riskeert te worden opgepakt en uitgeleverd aan Marokko, waar hem een celstraf van 2 jaar boven het hoofd hangt. Imran is daar veroordeeld wegens handel in verdovende middelen.
Reacties
Vuile tyfusgek dat ie is. Laat ie lekker in zijn eigen land gaat haatprediken, maar daar durft die laffe hond niet heen, want dan wordt ie opogepakt voor dealen.
-
Gelijk oppakken nu en uitleveren.
-
En het is helemaal belachelijk dat iemand die in discussie wil wel opgepakt wordt.
-
Ik weet wat ik stem 12 september....
Het word langzaam aan tijd dat we hier eens tegen gaan optreden... Dat tuig komt hier in Nederland beetje haat zaaien.... Zouden wij eens moeten doen in hun thuis land...
Ik ook PVV natuurlijk.
Ooit gaan ze te ver, dat snappen ze niet. In heel veel landen gaan deze types te ver en hebben dankzij het westen oorlogen gewonnen, maar als ze het westen zelf op hun dak krijgen, en dan bedoel ik geen hulpmissies maar full blown war, dan zijn ze sneller stof dan ze ALLAHU AKBAR kunnen roepen.
Nou, de toon is gezet.
Het zou natuurlijk goed zijn als de islamieten dit onderling oplossen en hun islamieten ku kluxclan eens duidelijk voor eens en voor altijd tot de orde roepen.
Want met dit soort onzin is uiteindelijk niemand geholpen.
Dat zal wellicht sneller gaan als wachten op Ivo "onveiliheid is een gevoel" Opstelten, want die heeft waarschijnlijk zijn aandacht nodig voor het wetsvoorstel tot strafbaarstelling van een bankrun.
...
Wat een waardeloze overheidsdienaren heeft nederland toch die dergelijke mensen toestaat om dit giftig klimaat in nederland te verspreiden.
shoarma op de dam
Hey Opstelten :
VVdertje, waar kunnen de mensen veiligheid kopen in je vrijemarktsysteem ?
Een betoger die Sharia4Belgium het spreken onmogelijk wilde maken is door agenten in burger opgepakt
het moet toch niet gekker worden dat die gozer gewoon alle ruimte krijgt om te spreken. De politie had hem op moeten pakken i.v.m het doods bedreigen van wilders en opstelten maar nee zo iemand krijgt alle ruimte.
oi hee waarom wordt die man opgepakt is toch zijn mening
wtf_ftw
|
26-05-12
|
13:33
Kun je dat zelf niet bedenken?
-weggejorist-
Ben geen fan van Wilders maar dit gaat echt te ver.
Opzouten met die rare kliek haardbaarden.
Opstelten nou laat nu maar eens zien of je woord bij daad voegt dus oppakken die hap en linea erecta uitleveren aan Marokko ( onderweg ergens uit het vliegtuig flikkeren is ook toegestaan )
nou kunnen voetbalsupporters zich eens nuttig maken en nu doen ze het niet, gemiste kans zeg ik zo......
neq shot voor al die gasten, en dan aan de varkens voeren.
en zij die het overleven, varkensvoer geven.
Kan er alleen maar giga vrolijk van worden :)
Een betere reclame krijgt mijn Geert nooit weer hehehe
En aan die haatbaarden : ga eens dood !
En een doodgewone burger die deze fundamentalist de mond wilde snoeren is door de politie afgevoerd. Nederland ten top !!
@teringtubbie
Volkomen mee eens! Chapeau!
ghetto-69
Zoiets als verbrand hen en als zij verbrand zijn doe er nieuwe huid omheen zodat zij opnieuw helse pijn zullen leiden, staat ergens in dat kanker boek van die haatbaarden.
@antonin 13.36 uur
Je zou het kunnen uitproberen en daarna vraag je dit nooit meer.
ik kan dat heel goed en efficient.
Mijn hele leven al.
Maar als je het niet erg vind vraag ik dat ook namens mijn dochters aan Opstelten.
Anders moet ik ze verdedigingsmiddelen op afstand gaan geven en dat mag niet in Nederland.
Die gestoorde wijst om zich heen, kraakt alles af wat hij ziet en vraagt zich af in wat voor maatschappij 'wij' leven....
Als het hem niet bevalt hier moet hij gewoon oprotten! Wat een achterlijk volk is dat toch, bah!
Eberhard van der Laan :
Jaagt de hells Angels uit de Biijlmer en staat toe dat een man met jurk even verderop op de Dam doodswensen uit op basis van een sprookjesboek.
...
Alleen in knuffelnederland, het braafste jongetje van de klas.
wat een idioot.. tussen net aan verstaanbaar nederlands al tussendoor kokhalzend vertellen dat die wetgeving ooit ook in delen van europa werden gehandhaaft, en daarmee dus zelf bevestigen dat zijn soort ideologie niet welkom was bij rationeel denkenden. doei dus.. Zijn 'way' is onderwerping ipv de dialoog aangaan, en met zijn allen tot een uitkomst komen van maatschappelijke problemen. maar die dialoog zit er met deze stumperds never- maar dan echt never in. ze worden gewoon maar geen volwassen mensen..
laat ik over een ding eerlijk zijn, GEWELD is nooit een oplossing.
maar als de overheid NIET optreed tegen dat soort gekken, zullen dadelijk meer en meer burgers zich gaan bewapenen en zelf voor agent, rechter en beul gaan spelen, omdat de overheid te laks is om op te treden.
wtf_ftw
|
26-05-12
|
14:02
Stoer, zo'n verkapte passief-agressieve bedreiging, maar dat bedoel ik niet. Je geeft het antwoord zelf al: je weet het niet. Als je je dochters liever de wet laat gehoorzamen dan hun lijf, dan zit er iets niet goed. Je schreeuwt maar over de gevestigde orde maar verwacht er wel alles van, van wieg tot graf. Mensen die zonder overheidssteun hulpeloos zijn waren altijd al gedoemd uit te sterven.
Yezp
|
26-05-12
|
13:28
Kom , als je toch gaat , neem Wilders , en die dorpsgekken uit België ook effe mee.
patrice
Natuurlijk gaan die parasieten niet weg, hier krijgen zij gratis geld.
Het is te hopen dat de crisis echt diep gaat worden en er anarchie ontstaat misschien dat er dan zuiveringen zullen ontstaan. Eerder gaan dit soort parasieten niet weg en de huidige politiek gaat dat in ieder geval niet doen.
wtf_ftw | 26-05-12 |
Ik zou zeggen stem eens wat anders dan die partijen die er altijd zitten.
Dus geen PVDA VVD of de Christen honden mischien dat dat helpt.
Voor de Sharia aanhangers betonnen klompen aan doen en voorzichig overboord zetten.
Ieder geloof heeft de wereld alleen maar schade toegebracht. Hoeveel jaar evolutie hebben we nog nodig voordat ook dit soort mensen intelligent genoeg zijn, om te begrijpen dat goden helemaal niet kunnen bestaan.
Ik wordt hier toch zo moe van!
Mooi das koren op de PVV molen openlijke bedreiging met een strafbaar feit oppakken en uitleveren of beter vieren delen op de dam hem vast binden aan het monument op de dam en hem uit elkaar trekken met een dikke OERHollandse DAF XF daarna over hem rijden en hem begraven in een varkensvel en hem dopen met zwijnenzeik de heiden.
12 september make my fucking day
lcdvt
|
26-05-12
|
14:15
|
En dat doet het nog steeds .
Gaat uw was eens ophangen in de biblebelt (NL) -op zondag , ze wensen uwen een gruwelijke dood.
Verkondig in Iran dat u atheïst bent , u gaat het denk ik , niet overleven.
En weer is het oorverdovend stil bij allerhande islamitische organisaties.
Wat zou ik dit stuk kamelestront eens graag tegenkomen... Dan hoeft ie nog maar 1x naar die grote zandbak.. in een lakentje naar de hel met die schizo's..
En dan die vieze gore nsb-politie die dit stuk vuil niet oppakt.. Vertrouw die kutpolitiek en haar NSB-organen helemaal niet meer...
monmax
|
26-05-12
|
14:26
U moet het niet groter maken dan het is.
Zijn niet allemaal kleine greetjes , die op elke scheet twittert.
Gekke Gerrit 26-05-12 14:00
Klinkt zeer goed ja, de oplossingen om dat addergebroed te elimineren kunnen mij niet pijnlijk genoeg zijn !
Hulde derhalve en meer bijdragen gewenst :)
JaBBeRWooKy
|
26-05-12
|
14:27
|
Ik zou het voor u kunnen regelen.
@lcdvt | 26-05-12 | 14:15
Niet KUNNEN bestaan? Leg eens uit?
ik ben totaal geen fan van Geertje, maar die "Sharia" gasten moeten ze samen met een paar pitbulls in een ring stoppen.......
sarko
|
26-05-12
|
14:24
Zo is het ook nog eens ja , ben aardig happy dat ik geboren ben (en nu nog steeds woon) in een dorp met mensen wat niet/nooit naar de kerk gaat .
Uiteraard enkele uitzonderingen daargelaten wat net buiten het dorp woont in de polder . Maar geen hinder daarvan .
Vrij irritant met plakken van nicks dat het nu onder elkaar komt te staan .
Wat is dit nu weer ?
neq shot voor al die gasten, en dan aan de varkens voeren.
en zij die het overleven, varkensvoer geven.
teringtubbie | 26-05-12 | 13:52 |
....................................................
Jij verlaagt je met je opmerkingen tot hetzelfde niveau als ´die gasten´ waar je zo op tegen bent.
sarko |26-05-1214:28| Nee, dat weet ik ook wel, maar tegen dit soort extreme uitwassen mogen ze zich wel eens uitspreken. De mens is nl. gewend alleen de extremen te onthouden. Het straalt dus op de gehele groep islamieten af. Niet dat ik daar van wakker lig, maar ze bewijzen zich wederom geen dienst.
.
Overigens mag de simpele ziel natuurlijk dat zeggen wat ie wil ook al zijn zijn ideeën zo bezopen als wat. Net zo goed als die blonde simpele ziel mag zeggen wat ie wil.
Er is genoeg ruimte voor zulke mensen op deze aarde. Onze planeet bestaat voor 70% uit water, naast Osama kunnen er vast nog wel meer op de bodem liggen.
.
Ga je sharia-feestje maar lekker in je eigen woestijn vieren en laat ons daar buiten.
Geert Wilders haalt de oogst binnen van de haatzaaierij van hem en de rest van de PVV en gaat nu huilie/huilie doen. Doe wat je moet doen en houdt op met haatzaaien waarvan je ten onrechte bent vrijgesproken Geert Wilders.
Overigens ben ik die sharia-gasten net zo zat, als andere extremisten en mogen ze doe van mij nog liever vandaag dan morgen weg sturen.
Mathijse: net als een meisje die zich volgens een moslim te sexy kleed er gewoon om vraagt om verkracht te worden.. toch?
Het blijft wel een feit, dat Geert Wilders het aan zichzelf te danken heeft, dat velen hem weg willen hebben. Laat Geert Wilders maar naar zijn vriendjes in Israël gaan of terug naar zijn Indonesië, want daar komt hij vandaan. Geert Wilders is een allochtoon en die moeten van hem Nederland verlaten. Dus Geert je weet wat je te doen staat.
Religie is de grootste zonde van de mens; ieder geloof.
Zolang je religie voor jezelf houd is het goed, kan je er steun uit halen, weet ik veel.
Ga je er andere levens mee bemoeien is het niks dan dood en verderf..
Kortom religie is gewoon kut.
Moslims die andersdenkenden willen vermoorden, dat hoor je niet vaak. Blij dat ik Katholiek ben!
Dit soort piraten moeten we ook met onze marine bestrijden.
Ik begrijp trouwens niet waarom deze figuur zo graag op een piraat wil lijken of wil hij op mohammed lijken?. Dan mag deze afbeelding toch niet, zou je zeggen. Hij zou dus gewoon zelfmoord moeten plegen omdat hij hiermee Mohammed beledigd.
Paapsgezind
|
26-05-12
|
15:18
JAAA ook zo n zeer gezond geloof !!!
U valt op kinderen ook ?
En er zijn mensen die zich afvragen waarom de Nederlandse burger zo weinig respect heeft voor de politie ? Doe je ogen eens open.
Is dat schorem nou opgepakt of niet?
Paapsgezindnewuser
|
26-05-12
U heeft hier uitspraken gedaan die vergelijkbaar zijn met hetgeen waar u zich zo fel tegen verzet.
U zijt geen haar beter .
Heb een teiltje nodig als ik al dat hypocriete gelul hoor van een gelovige.
De hoe en waarom
http://dhrprojectx.wordpress.com
Blijkbaar zijn onze 'vrienden' van het complete linkse spectrum vergeten dat er bijna 70 jaar geleden jongens van amper 20 jaar hun leven hebben gegeven om ons in vrijheid te laten leven. Daar is dat monument waar deze idioten voor staan toch voor??!! Het lijkt er op dat ze dat even vergeten zijn of zal de PvdA en consorten eigenlijk gewoon de nieuwe NSB zijn??? Ik zal iets verklappen. Ja dat zijn ze, want ze leggen deze toekomstige bezetters geen strobreed in de weg. Net als in 1940. Ze steunen deze lui zelfs en geven hun een platform om hun haat te zaaien, dus ik zie het verschil niet. De overeenkomsten zijn zelfs zo duidelijk dat je echt te dom moet zijn om dat niet in te zien. Maar wel de PVV fascisten noemen. Laat me niet lachen. De echte fascisten zijn onze rooie rakkers en dat is een feit! Dit filmpje bewijst dat maar weer eens. Wederom dank Geenstijl om dit op deze prachtige dag aan heel Nederland te laten zien. Ooit zullen de mensen in dit land wakker worden. Ik hoop alleen dat het dan niet te laat is. Ik ben in ieder geval niet vergeten aan wie wij onze vrijheid hebben te danken en ik zal daar alles in mijn macht aan doen om die te beschermen.
dhrprojectx
|
26-05-12
|
15:45
U leeft in wereld vol angst en wrok -sterkte-
dacht voor 2 seconden huh is het die joan met die tooi, maar toen zag ik dat het een filmpje was ipv een foto
Oh en waarom kondigen ze dat niet aan in de krant... was NB gisteren nog in Amsterdam en wist het niet eens. Had graag een ei tegen ze hoofd gegooid of een zak stront.
Zo dan. Dat was de laatste blokkade. 12 september PVV.
Hyde
|
26-05-12
|
16:15
|+10
-weggejorist-
Waarom wordt dat stuk ellende niet ogenblikkelijk opgepakt?
Dit is, naast bedreigen met de dood, haat zaaien.
Daar heeft men toch altijd zo'n grote mond over?
Welnu dit misbaksel heeft beide misdrijven geplaagd en is kennelijk nog veroordeeld in zijn eigen land.
Waarom in hemelsnaam is hij niet direct opgepakt????
tristan.kunst
|
26-05-12
|
16:24
Op de NSB knop gedrukt , je snapt er geen bal van,ga moeder maar vragen om een stripboek
Haha, verdovende middelen is niet verderfelijk ? Gewoon uitleveren aan Marokko, en klaar. En als de staat écht van 'm af wil, doen ze nog wat zakjes in z'n koffer erbij, dan is het probleem voorgoed opgelost.
sarko
|
26-05-12
|
17:11
|
Misbruik melden
Gaan jij aan je moeder maar vragen waarom je er geen moer van snapt. Bepaalde kortzichtigheid en (s)linkse neigingen kunnen zomaar erfelijk zijn.
Nou, Joris, joris die van tristan.kunst ook maar weg dan, want dat komt op hetzelfde neer als mijn plemp over die tumoren...
Of is u strenger tegen zwitsals dan 'geaccepteerde' reaguurders?
ik zal lief zijnnewuser
|
26-05-12
|
17:23
|
Misbruik melden
Vind je mij niet lief of zo?
@tristan.kunst | 26-05-12 | 17:27
't Is niets tegen u, maar wil even Joris met de digitale neus op de zelfverzonnen selectiviteit drukken.
'
Ter aanvulling: Ik was het wel met u eens hoor ;)
En waar hebben deze randdebielen het over ?
Hieronder staat hoe er over je gedacht wordt. veel succes
Uit de sharia:
011.0 Kafirs zijn onderdanen van de islamitische staat.
011.1 Er wordt een formeel verdrag (”dhimma”) met de Joden en de christenen afgesloten, echter niet met Mormonen. Daarna worden ze dhimmi’s.
11.3 De dhimmi’s moeten de volgende regel van de islam in acht nemen: de jizya betalen, de hoofdelijke belasting voor de dhimmi’s – als de dhimmi’s dit doen, zullen ze door de staat worden beschermd. Ze mogen hun religies uitoefenen, hun eigen processen en wetgeving hebben.
Hieronder staan alle dhimmiregels van de sharia, die afkomstig zijn uit een verdrag, dat in het jaar 637 na Chr. met de christenen werd gesloten. Deze regels gelden ook voor Joden en anderen.
Het verdrag van Omar ibn al-Chattab:
Wij zullen niet bouwen, in onze steden noch in de buurt daarvan, nieuwe mannenkloosters,kerken,vrouwenkloosters,of kluizenaarshutten;
noch zullen wij ze repareren, bij dag of bij nacht, mocht een van hen instorten
of gelegen zijn in een moslimwijk. . . .
Wij zullen noch in onze kerken noch in onze woonhuizen enige spion onderdak geven,
noch hem voor de moslims verbergen. Wij zullen de Koran niet aan onze kinderen onderwijzen.
Wij zullen onze godsdienst niet openlijk beoefenen
noch iemand ertoe bekeren.
Wij zullen niemand van onze familie verhinderen tot de islam over te gaan als zij dat wensen.
Wij zullen de moslims respect tonen, en wij zullen van onze zitplaats opstaan als zij wensen te zitten.
Wij zullen niet proberen op de moslims te lijken door het imiteren van een van hun kledingstukken, hoofdsieraden, tulband, schoeisel, of de scheiding van hun haar.
Wij zullen niet spreken wanneer zij spreken,
noch zullen wij hun eervolle namen dragen.
Wij zullen niet rijden op een zadel, noch zullen wij zwaarden aangorden, noch enig wapen in de hand houden of op ons lichaam dragen.
Wij zullen geen Arabische tekens in onze zegels graveren.
Wij zullen geen gefermenteerde dranken verkopen.
Wij zullen onze kruizen en boeken niet tonen op de straten of markten van de moslims.
Wij zullen in onze kerken alleen heel zachtjes klappen.
Wij zullen niet hard praten in onze kerkdiensten of in de nabijheid van moslims,
noch zullen wij onze stem verheffen wanneer wij in een rouwstoet lopen.
Wij zullen geen verlichting voeren op enige straat van de moslims of op hun markten.
Wij zullen onze doden niet dicht bij de moslims begraven.
Wij zullen geen slaven nemen die aan de moslims zijn toegewezen.
Wij zullen onze huizen niet hoger maken dan die van de moslims.
Moslims zijn gevrijwaard van rechtspraak als het een conflict tussen een moslim en 'dhimmi' betreft.
Wij zullen geen aanspraak kunnen maken op erfenis mocht er een moslim in de familie zitten.
ik zal lief zijnnewuser
|
26-05-12
|
17:35
|
Gelukkig ;)
P.S.: Ik heb ooit een verplichte pauze gehad terwijl er bij geen van mijn comments stond dat het weggejorist was... nooit achter gekomen waar het om ging... En de pauze was na een tijdje ook zomaar over.
Er is geen fatsoenlijk mens die in NL de Sharia in wil voeren, alleen haatbaarden...
-
En voordat dat gebeurt nemen we eerst de wapens op om ons land hiertegen te verdedigen...
-
We gaan grimmige tijden tegemoet, en dit soort volk gaan we uitroeien...
-
Mijn dochters willen straks ook gewoon over straat...
@chickenlover |
Ik snap het probleem dus niet zo..
En als ik die haatbaarden was ging ik de volgende keer niet weer voor het monument op de dam staan, dat kon nog wel eens verkeerd aflopen...
-
Ik had persoonlijk ook meer verwacht van de harde kern van AFCA vandaag, maar volgens mij hebben die alleen maar een grote bek achter het hek...
-
Jammer...
tristan.kunst
|
26-05-12
|
17:21
Mijn moeder staat hier op de vensterbank , ze is wel een stukje gekrompen , past nu in een vaas.(95jaar geworden).
Ze geeft geen antwoord meer.
Bongo Fury
|
26-05-12
|
17:43
|
We leven hier wel in een democratie hoor!
Zou niet weten hoe deze figuren hier de macht willen grijpen.
sarko
|
26-05-12
|
17:47
|
Misbruik melden
Gecondoleerd. Mooie leeftijd in ieder geval.
Misschien dat het iemand al was opgevallen hoor, maar onze Ivo roept daags voorafgaand aan deze wanvertoning, dat deze man opgepakt gaat worden als hij komt preken....
Maar nu lees ik, dat terwijl hij staat te haatzaaien een NL'er wordt opgepakt....
Beste Ivo, waarom is deze homofobe geitenn##ker niet gerarresteerd en gedeporteerd naar land van productie....
Maar wat al eerder werd verteld.... weer extra stemmen voor ons Geert....
Minister-president Wilders.... en eerste regeerpuntje van Wilders... Gratis enkele vliegreis naar het Rifgebergte voor dit tuig.... De piloot is al bekend met dit soort vluchten (Poch)....
Ben dit gore tuig meer dan zat....
Genius_@_Home | 26-05-12 | 18:15 |Misbruik melden
maar de vraag blijft, hebben ze nu iets gezegd wat jou niet bevalt, of hebben ze iets gezegd dat juridisch/wettelijk strafbaar is?
@Genius_@_Home
Ik vroeg me dus al af wat het verschil is..
chickenlover|26-05-12|17:37|Misbruik melden
mooi kopieer-plakwerk van wikipedia, maar mischien is het handig om dit er ook bij te vermelden:
Als laatste staat schafte het Ottomaanse rijk het dhimmi-systeem in 1908 in zijn geheel af, nadat reeds in 1856 met het Hatt-i Humayun een volledige gelijkberechtiging van niet-moslims in het vooruitzicht was gesteld.
Omaroeltje, Iskander, varkenshalazaak.........waar zijn jullie?
oehoe!!
Muahahahahaha
@Azeddine|26-05-12|18:28
Aha......u steunt deze haatbaard welke een ferven aanhanger is van verdodvende middelen? Beetje hypocriet, of niet?
De sukkel komt niet eens normaal uit z'n woorden. Zielige vertoning.
Misschien binnenkort maar eens in nazipak collectief Mein Kampf staan schreeuwen op de Dam, eens zien hoe respectvol daarmee zal worden omgegaan. Voor de duidelijkheid: ik heb een gezonde afkeer van nazi's en moslims, die onderling meer overeenkomsten dan verschillen hebben.
Waarom geen leger inzetten om dit onkruid met gigantisch veel geweld terug te rammen naar de zandbak en elke multiKUL knuffelaar erachteraan. De HAAT tegen de Islam en de multiKUL knuffelaar wordt bij mij alleen maar groter.
@joris2012 | 26-05-12 | 18:40
Fervent ")
joris2012| 26-05-12 | 18:40 |Misbruik melden
ik steun hem helemaal niet. dat hij hypocriet is (zogenaamd strenggelovig, maar handeld toch in drugs). Maar waar het mij omgaat is of hij iets heeft gezegd wat strafbaar is of niet. Want kijk, ik stoor mij als moslim ook weleens aan uitspraken die wilders doet, maar de rechter heeft bepaald dat wat hij zegt niet strafbaar is. Dat geeft dus aan dat er een verschil is tussen uitspraken waar (een groep) mensen zich aan kunnen storen of zelfs beledigd voelen, en datgene wat strafbaar is. Dus waarom zou hij gestraft moeten worden als hij niets doet wat strafbaar is, als het wel strafbaar is wat hij zegt dan moet hij gewoon gestraft worden.
klasos67|26-05-12|18:44|Misbruik melden
Maar waar het mij omgaat is of hij iets heeft gezegd wat strafbaar is of niet. Want kijk, ik stoor mij als moslim ook weleens aan uitspraken die wilders doet, maar de rechter heeft bepaald dat wat hij zegt niet strafbaar is. Dat geeft dus aan dat er een verschil is tussen uitspraken waar (een groep) mensen zich aan kunnen storen of zelfs beledigd voelen, en datgene wat strafbaar is. Dus waarom zou hij gestraft moeten worden als hij niets doet wat strafbaar is, als het wel strafbaar is wat hij zegt dan moet hij gewoon gestraft worden.
ik heb een gezonde afkeer van nazi's en moslims, die onderling meer overeenkomsten dan verschillen hebben.
Antonin|26-05-12|18:43|Misbruik melden
ik heb een gezonde afkeer van nazi's en atheïsten, die onderling meer overeenkomsten dan verschillen hebben.
-weggejorist-
harrynakopzolder | 26-05-12 | 18:50 |Misbruik melden
*gewoon afschieten die vieze KUT moslims !!!!!!!!!!!!*
Is dat rechtvaardig? pim fortuyn zei ook dingen die mij niet bevalde, hi is ook afgeschoten, is dat dus ook gerechtvaardigd? Of is het alleen rechtvaardig als het jou goed uitkomt?
Azeddine
|
26-05-12
|
18:50
Jij kunt goed kopiëren, maar nazisme en islam zijn allebei ideologieën, de een met meer spirituele elementen dan de ander. Atheïsme is geen ideologie, geen systeem, kent geen enkel ritueel, is niet normatief, bevat geen ethisch stelsel...dus wat zei je ook al weer? Overigens, in elk theocratisch systeem is geen plek voor atheisten/andersgelovigen. Ook onder het nazisme was daar geen plek voor. Waar is daar wél plek voor? Onder andere hier in Nederland. Je kankert op het land dat jou laat bestaan. Als het aan mij lag, had dat anders geregeld geweest.
Ik vind wat Wilders zegt ook niet altijd oke. Maar het lijkt mij nu toch wel duidelijk dat de overlast van moslims ( over de gehele wereld) bijzonder groot is. Deze man beschuldigd ons Nederlanders ervan naar de hoeren te gaan, te zuipen en te gokken. 1:Loverboy's..........Moslims, 2:Zuipen. Ga eens in het weekend naar Amsterdam west, daar struikel je over de bezopen moslims. 3: Gokken, ga eens naar het Holland Casino en ga met een handteller moslims tellen.............
Het is toch een laffe neo-liberalepenis die Ivo Opstelten, alles zien, alles horen en niets doen.
joris2012| 26-05-12 | 18:55 |Misbruik melden
Maar het lijkt mij nu toch wel duidelijk dat de overlast van moslims ( over de gehele wereld) bijzonder groot is.
de overlast van christenen, joden etc. ( over de gehele wereld) is ook bijzonder groot. maar dat betekent niet dat alle moslims, christenen, joden etc. overlast veroorzaken. pak de overlast(gevers) aan in plaats van niets doen en de schuld afschuiven op de groep waar de overlastgevers in zitten. En het overlast veroorzaken waar de overlastgevers zich schuldig aan maken is in de meeste gevallen ook in strijd met hun religie, dus geef de dader de schuld, niet de god waar hij in geloofd en waar hij lak aan heeft als het hem niet meer goed uitkomt (zoals de drugshandel van bijv. die gozer van sharia4belgium)
Antonin|26-05-12|18:54|Misbruik melden
In de religie waar IK in geloof, is er ruimte voor andersdenkende/atheisten etc. In mijn ogen is iedereen gelijkwaardig. Dat er mensen zijn die er niet zo overdenken dst weet ik ook wel, maar zeg mij is, wat moet ik daar aan doen?
@Azeddine | 26-05-12 | 19:06
Dan zouden julli de hand in eigen boezem moeten steken en het voorbeeld gaan geven. Niet zo'n haatbaard Nederlanders laten uitschelden. En al helemaal niet over zaken als, alcohol, hoeren en gokken. Iets waar de Nederlandse moslims goed hun weg in weten te vinden. Don't ever bite the hand that feeds you.
-weggejorist-
@Azeddine | 26-05-12 | 19:06
Dan zouden julliE.......... de hand in eigen boezem moeten steken en het voorbeeld gaan geven. Niet zo'n haatbaard Nederlanders laten uitschelden. En al helemaal niet over zaken als, alcohol, hoeren en gokken. Iets waar de Nederlandse moslims goed hun weg in weten te vinden. Don't ever bite the hand that feeds you.
Ter aanvulling. Ik ben een atheïst.
Van al die extreme geloven komt alleen maar narigheid.
Azeddine 26-05-12 18:49
Openlijk iedere tegenstander bedreigen die kwaad spreekt over de Islam want die ondergaat hetzelfde als Theo van Gogh .
De haat tegen alles wat westers is zit er bij de Islam aanhang stevig in en ondertussen genieten van de vrijheden die het westen heeft. Waar zijn de gematigde moslims die het prima naar hun zin hebben in o.a. NL om eens de straat op te gaan en te demonstreren tegen deze haatzaaiers !!! Ik krijg het sterke idee dat ze het ondertussen allemaal geweldig vinden wat deze HAAT zaaiers verkondigen en dat ze bijna niet kunnen wachten om hun bezittingen af te staan en lekker rond hobbelen op een ezel . Een meneer die wat wil zeggen over al deze haatzaaierij wordt door de NSB van NL verwijderd en berooft van zijn vrijheid van meningsuiting. Het monument op de DAM nog wel wat symbool staat voor de bevrijding van NL , ik denk dat menig soldaat zich omdraait in zijn graf als hij/zij zo weten wat er na de oorlog is gebeurd met het land waar ze hun leven voor gegeven hebben. Nazi's verslagen en een nog groter kwaad binnengehaald . Als de moslim het hier dan zo slecht vind SODEMIETER dan op en ga lekker terug naar de zandbak en blijf daar.
Wat mij betreft schrappen we gewoon artikel 6 van de grondwet, probleem opgelost.
joris2012| 26-05-12 | 19:18 |Misbruik melden
*de hand in eigen boezem moeten steken en het voorbeeld gaan geven.*
1. ik voel mij niet verantwoordelijk voor iets wat iemand anders doet, voor iemand die ik niet ken en waar ik geen enkele invloed op heb gehad
2. het goede voorbeeld geven: er zijn genoeg mensen die zich gedragen en het goede voorbeeld geven, alleen vallen deze mensen niet op want alleen degene die zich misdragen zijn nieuwswaardig, maar ookal is zijn buurman een moslim die zich gedraagt en aan de regels houdt, denk je dat die persoon iets van hem aantrekt?
* Niet zo'n haatbaard Nederlanders laten uitschelden.*
1. 1. ik voel mij niet verantwoordelijk voor iets wat iemand anders doet, voor iemand die ik niet ken en waar ik geen enkele invloed op heb gehad
2. daar heb ik een dubbel gevoel bij. want ik ben tegen uitschelden etc. en als het aan mij ligt scheld niemand elkaar uit. maar de afgelopen jaren zijn verschillende personen in nederland de grenzen gaan opzoeken tussen beledigen/schelden en vrijheid van meningsuiting. Dus in mijn ogen is dat ook wat deze personen aan het doen zijn. Dus laat het maar voor de rechter komen (net als bij wilders) en als hij wordt vrijgesproken zullen we daar mee moeten leven (net als bij wilders)
klasos67|26-05-12|19:21|Misbruik melden
*De haat tegen alles wat westers is zit er bij de Islam aanhang stevig in en ondertussen genieten van de vrijheden die het westen heeft.*
Ik ben moslim en ik geniet inderdaad van (sommige) vrijheden die het westen bied, maar ik koester geen haat tegen alles wat westers is. Ik heb zelf haat tegen hetgene wat in mijn ogen en bevindingen slecht is en of dit nou westers, oosters, noordelijk of zuidelijk is zal me een worst wezen.
*Waar zijn de gematigde moslims die het prima naar hun zin hebben in o.a. NL om eens de straat op te gaan en te demonstreren tegen deze haatzaaiers !!! *
Ik ben zo iemand die jij een gematigde moslim noemt, ikzelf gebruik die term liever niet, want ik als ''gematigde moslim'' geloof dat wat de ''gematigde islam'' genoemd wordt de echte islam is, geen islam-light of islam-zero etc. en ik zie mij dan dus ook als moslim en niet als gematigde moslim. maar op wat jij aankaart. Er zijn genoeg moslims die initiatieven hebben genomen om te demonstreren tegen haat. (zoals: http://www.protestantsamsterdam.nl/actueel/kerk-in-mokum6/488-menselijke... )
zulke dingen werden door de meeste reageerders op pownews, spits etc. afgedaan als hypocriet, nutteloos, gay, schijnheilig etc.
ikzelf voel mij niet verantwoordelijk voor iets wat iemand anders doet, voor iemand die ik niet ken en waar ik geen enkele invloed op heb gehad.
*Ik krijg het sterke idee dat ze het ondertussen allemaal geweldig vinden wat deze HAAT zaaiers verkondigen en dat ze bijna niet kunnen wachten om hun bezittingen af te staan en lekker rond hobbelen op een ezel*
ik vind hetgene wat je hierboven vermeld niet geweldig, maar neem het te 1e niet serieus, en ten 2e wat ik al eerder zei, ik voel geen enkele verantwoording voor iets wat iemand anders doet.
*. Een meneer die wat wil zeggen over al deze haatzaaierij wordt door de NSB van NL verwijderd en berooft van zijn vrijheid van meningsuiting.*
het is een onduidelijk filmpje, maar ik (en de politie in die gespannen situatie) ging ervan uit dat deze man ze wilde anvallen. en als dat waar is dan wilde deze meneer zelf dus de personen van sharia4belgium verwijderen en beroven van zijn vrijheid van meningsuiting.
Hans de Bruin | 26-05-12 | 19:24 |Misbruik melden
*Wat mij betreft schrappen we gewoon artikel 6 van de grondwet, probleem opgelost.*
dus omdat dat artikel geen voordeel oplevert voor jou moet het maar weg? hoe zou jij het vinden als mensen hier gingen roepen dat artikel 7 van de grondwet geschrapt kan worden?
De oplossing voor alle problemen mbt. het verklaren/bewijzen van God en de problemen op deze wereld en AAAAALLLLLLLLLLLLLLEEEEEE onzin waar geen antwoord op is: Panentheïsme.
Azeddine
De reden waarom ik vind dat artikel 6 geschrapt kan worden, is omdat deze wet niet enkel mij, maar heel Nederland goed zou doen. Het is een achterhaalde wet voor een modern land waar steeds meer mensen het geloof in het algemeen in twijfel beginnen te trekken. Door het verwijderen/aanpassen van deze wet zou, in mijn mening, alle vormen van geloof op de achtergrond komen te staan en mettertijd misschien wel compleet verdwijnen. Als er één groot kwaad is in de wereld dan is het wel geloof in al zijn vormen als je het mij vraagt.
@Hans de Bruin | 26-05-12 | 20:09
Het ligt niet aan het geloof, maar naar de %$^(-figuren die er naar de buitenwereld naar handelen en dan roepen: 'moest van God, ben ik niet!'...
'
Vandaar nogmaals: Panentheïsme. Is het hele God-probleem opgelost en zijn we verplicht naar ons ZELF te kijken en de verantwoording in eigen hand te nemen; zoals het hoort.
'
In Lak'ech.
@mij: en de 1e 'naar' moet dus 'waar' zijn.
ik zal lief zijn
Ik was niet bekend met panentheïsme dus heb ik het even opgezocht. Het lijkt mij dat u eerder pantheïsme bedoelt, volgens wikipedia:
'Pantheïsme is een levensovertuiging die ervan uitgaat dat alles (en iedereen) goddelijk is. Het goddelijke is immanent en alomvattend; universa, natuur en God zijn identiek. In de meest strikte zin betekent het: gelijkstelling van God aan de wereld en al het bestaande, waardoor het als een vorm van atheïsme te beschouwen is.'
Dit zou ik mogelijk nog accepteren, maar panentheïsme gaat mij te ver.
Hans de Bruin | 26-05-12 | 20:09 |Misbruik melden
*Het is een achterhaalde wet voor een modern land waar steeds meer mensen het geloof in het algemeen in twijfel beginnen te trekken.*
geloof is een mening. je hebt a. mensen die GELOVEN dat god bestaat b. mensen die niet GELOVEN dat god bestaat en c. Mensen die het niet weten en geen mening geven en voor beiden open staan.
dus de vrijheid om het geloof in twijfel te trekken, dus om iemands mening in twijfel te trekken heb je al.
het enige wat die wet beschermt is dat mensen god niet gaan beledigen. wat ik persoonlijk normaal vind. je mag het oneens zijn met iemand, maar waarom zou je dan beledigen waar hij in gelooft. een betere vraag is, wat bereik je ermee? wat bereik je ermee als je god of allah belachelijk maakt, afbeeld als dier etc., iets belachelijk maken wat veel waarde heeft voor sommige mensen. niets. je veroorzaakt alleen problemen, ruzie en wantrouwen.
het andere wat de wet beschermt is dat mensen de vrijheid hebben om hun religie te beleiden binnen de grenzen van de wet. dat je niet vervolgd kan worden omdat je toevallig moslim of jood bent.
* Als er één groot kwaad is in de wereld dan is het wel geloof in al zijn vormen als je het mij vraagt.*
volgens mij worden de meeste problemen op aarde niet veroorzaakt doordat mensen op zoek gaan naar God, maar omdat ze opzoek gaan naar G.O.D. (Gold, Oil and Diamonds) maarja das mijn mening
ik zal lief zijn|26-05-12|20:17|Misbruik melden
Een gerespecteerde filosoof zei ooit:
Als iedereen ziek is, is niemand ziek en als iedereen gek is, is niemand gek.
ik denk dat dat dan ookals een een argument is tegen het panentheïsme kan dienen. Als iedereen god is, is niemand god.
Azeddine
|
26-05-12
|
19:47
|
Misbruik melden
Zie ook mijn post van 14:45.
"Ik voel mij niet verantwoordelijk" dus ik doe maar niets. Jij, ik, wij, de reaguurders zijn de maatschappij, en als wij ons niet verantwoordelijk voelen en niks doen, verloedert de maatschappij.
Mogelijk dat dit binnen de moslimgemeenschap een vanuit het oude land ingesleten lethargie is, daar waar de autochtone bevolking minder moeite mee heeft zich te uiten.
De 'redelijke' wel geïntegreerde moslim zal heel snel moeten leren zich tegen dit soort uitwassen te weer te stellen, anders wordt de hele bevolkingsgroep er uiteindelijk op afgerekend.
monmax | 26-05-12 | 20:37 |Misbruik melden
sorry, ''ik voel mij niet verantwoordelijk dus ik doe maar niets'' was mischien wat te extreem uitgedrukt door mij, maar ik bedoel ik zit er niet op te wachten om mij te gaan verantwoorden tegenover nederland elke keer als een moslim of marokkaan iets doet wat slecht is. De dader is verantwoordelijk, dus de dader moet gestraft worden.
maar vertel mij dan wat moet ik doen volgens jou? vertellen tegen de dader dat ze slecht bezig zijn en dat ze het niet meer mogen doen? het is heel naief om te denken dat ze zich dan opeens gaan gedragen.
@Hans de Bruin | 26-05-12 | 20:21 en
@Azeddine | 26-05-12 | 20:35
'
Leest u dan de door u gelezen info over Panentheïsme nog eens door.
Panentheïsme is toch net een tikkie anders dan Pantheïsme danwel Pandeïsme of Panendeïsme.
'
Maar het is al heel wat dat u openstaat om er überhaupt over geïnformeerd te worden, dus +1 voor jullie beiden.
@Azeddine | 26-05-12 | 20:35
Trouwens u circulaire logica is bewonderenswaardig, doch grappig.
In Panentheïsme wordt uw visie totaal ontkracht vanwege het feit dat God niet bewust is van zijn creatie. Wij worden beschouwd (metaforisch) als zijnde een groepje microben op een molecuul (aarde) in een cel (melkweg) in een orgaan (universum) van God (God is dus MEER dan het universum, maar ook elk onderdeel ervan.) Aangezien wij als microben geen vast onderdeel zijn van de molecuul waar wij 'thuishoren', behoren wij ONSZELF aan elkaar en aan de wereld aan te passen, en gaan liggen roepen van God wil dit, Allah wil dat, blablablabla... Nee, je bent hier verdomme samen en je hebt met elkaar te leven, in respect, harmonie en liefde MET elkaar en Voor de wereld (die ons dus als beloning gewoon in stand houdt...) "Ene hand wast de andere hand"-principe.
'
De Azteken (voor de geïnteresseerden) hadden rond 3000 B.C. al ongeveer hetzelfde systeem, en dit uitte zich voornamelijk in de uitspraak:
In Lak'ech. (ik ben een andere jij; allemaal van en voor de wereld).
volgens mij worden de meeste problemen op aarde niet veroorzaakt doordat mensen op zoek gaan naar God, maar omdat ze opzoek gaan naar G.O.D. (Gold, Oil and Diamonds) maarja das mijn mening
Azeddine | 26-05-12 | 20:32 | Misbruik melden
Religie is naar mijn mening niets anders dan een middel om het onverklaarbare te verklaren. Op zich is hier niets mis mee natuurlijk. Het probleem zit hem er in dat de mens biologisch geprogrammeerd is om invloed/macht te krijgen. Laten nou net de religieuze leiders bij uitstek in staat zijn mensen te overtuigen van hun (religieuze) gelijk.
En wie de macht heeft, krijgt vanzelf jouw G.O.D.
.
Ik kan nog een heel betoog houden over demografie, seksueel gefrustreerde moslim jongemannen in het MO en waar dat toe leidt, maar heeft in dit topic niet zoveel zin.
@mij: *gooit een gemiste 'niet' naar boven tussen: ...aan te passen, en NIET gaan liggen roepen...*
'
tjee wat een blunder :P
Azeddine 26-05-12 20:44 Misbruik melde
Het feit dat je hier aantoont dat er ook 'redelijke' moslims bestaan is al een stap. (Dit is niet badinerend bedoeld, maar weet niet hoe het anders te formuleren).
Maar helaas lees je ook dat zelfs dat voor sommige reaguurders al niet meer van belang is. Voor hun is Moslim=fout=moet weg/dood.
Ben alleen bang dat het te laat is.
monmax | 26-05-12 | 21:04 |Misbruik melden
maar in mijn ogen zijn ze dan geen haar beter dan hun equivalent die aanslagen plegen omdat: amerika=fout=moet weg/dood
ik zal lief zijn|26-05-12|20:53|Misbruik melden
ik geloof zelf dat allah/god zelf wel bewust is van zijn bestaan en positie. Maar dat we samen in harmonie met liefde en respect leven geloof ik ook.
*Het probleem zit hem er in dat de mens biologisch geprogrammeerd is om invloed/macht te krijgen. Laten nou net de religieuze leiders bij uitstek in staat zijn mensen te overtuigen van hun (religieuze) gelijk.
En wie de macht heeft, krijgt vanzelf jouw G.O.D. *
daar geef ik je wel gelijk in, maar het betekent niet dat ''de religie'' de oorzaak is, maar juist het slachtoffer. want religie wordt door die personen misbruikt voor persoonlijk gewin.
@Azeddine | 26-05-12 | 21:24
Ik neem aan (hoop!) dat je ergens een typfout hebt gemaakt in die laatste zin?
@Azeddine|26-05-12|21:27
Wat zit je nou de hele tijd jezelf te copy/pasten?
Wees eens origineel...
'
En trouwens, de mens programmeert (om het zo maar te noemen) zichzelf. Alleen de meeste mensen hebben (nog) geen idee hoe dat moet. Het is een KEUZE om te zijn wie je bent, ook al denk je dat dat niet zo is; laat dat duidelijk zijn.
ik zal lief zijn| 26-05-12 | 21:29 |Misbruik melden
dat copy-pasten dient alleen als indicator voor waar ik mijn antwoord op geef snapje?
en dat van dat programmeren, ik geloof dat het meer om een combinatie gaat. het lot, en de keuzes die je neemt maken wie je bent.
@Azeddine | 26-05-12 | 21:38
Om even het verschil duidelijk te maken tussen die twee gebruik ik engels:
Fate and Destiny are not identical.
Daarom: de keuzes die je maakt bepalen je lot, niet God, niet je medemens; JIJ.
Azeddine @ 21:27
Je praat hier Poep.
Geen enkel mens is 'geprogrammeerd'.
Je lult uit je nek.
anoniemorexia | 26-05-12 | 21:47 |Misbruik melden
dat is ook niet wat ik zeg. IkZalLiefZijn zei dat de mens zichzelf programmeerd. ik den dat het leven draait om het lot (Of je geboren bent in Senegal in een rieten hut maakt je anders dan dat je geboren wordt als bijv. amalia) en je maakt jezelf door de keuzes die je maakt.
@anoniemorexia | 26-05-12 | 21:47
Ahum *kuch* u bedoelt deze post: monmax | 26-05-12 | 20:55, en niet Azeddine.
;)
Wat een drama, wordt de Nederlandse burger meegenomen door de politie terwijl. Ali Babba predikt dat onze democratie een kankergezwel is...
-
ff zonder dollen is dit misschien geen goede vertegenwoordiger voor groen links?
(er vanuitgaande dat de 2e kamer voldoende beveiligd is)
En waar gaat het over? Over niets. God bestaat simpelweg niet. Wellicht 1 of ander universum/dimensie maar god en zeker allah is te stompzinnig voor woorden. Alles om ons heen, incl wijzelf zijn gemaakt van sterrenstof.
Alles wordt gemaakt in de kern van een ster. allah de infidel is te simpel en te onbeduidend om dat te kunnen bewerkstelligen. En dan te bedenken dat ze zeven rondjes rond een steen lopen, geen varkensvlees eten, een stuk van hun piemel/clit eraf en dat allemaal om een niet bestaand opperwezen te plezieren. Heb je dat een hekel aan jezelf of wat? Denk nou eens na, 5x bidden per dag en het leven is al zo kort. Praten tegen de lucht die nooit iets terug zal zeggen. Ja ik hoor god in mijn hart, ja mijn kut. Dat is je schijnwerkelijkheid, je egocentrische erectie waar je reliegeil van wordt en je hele bestaansrecht van af laat wegen opdat je bang bent dat dit alles voor niets is geweest. Maar iedereen is niets. Je bent een stipje met een nummer. Slechts weinigen, zoals Einstein, Mozart, Darwin etc leven voor eeuwig voort.
Iedereen voelt feilloos aan onder zijn/haar borstkas of hij/zij goed bezig is. God is totaal overbodig. Voor en door kneuzen die leiding nodig hebben om niet te ontsporen in zelfmedelijden.
@Azeddine
Tuurlijk kunnen mensen worden geprogrammeerd, dat is de oorsprong van het geloof. Leiders wilden wat gedaan krijgen en stonden dus 'direct in contact' met god zodat de untermenschen lekker slaafs bleven. (o.a. Pyramiden zijn stille getuigen)
-
Ik geloof dat de gelovigen er massaal naast zitten v.w.b. de goddelijke aanwezigheid daarboven in de lucht.
-
Op basis van dit geloof wil ik graag dat de lijst met privelege, die onderweg is naar de 2e kamer, bewerkstelligen voor mij en mijn mede gelovigen, als deze niet worden ingewilligd dan is dat vanzelfsprekend discriminatie, want iedereen moet maar respect hebben voor andermans geloof, zo blijkt.
ik zal lief zijnnewuser | 26-05-12 | 22:10 | Misbruik melden
Ik bedoel geprogrammeerd in de biologische cq. evolutionaire zin. De mens is niet meer dan een gevolueerd dier. Elk mens wil zoveel mogelijk het alfamannetje/vrouwtje zijn en daarmee macht veroveren. Vanuit die macht kan gezorgd worden voor zoveel mogelijk nageslacht. Recht van de sterkste etc.
Dat dunne laagje beschaving is iets van de laatste 100.000 jaar en de primitievere hersendelen hebben nog steeds een zeer grote invloed op ons denken en doen.
Misschien wat zwaar voor een zaterdagavond, maar dat is hoe ik er over denk.
RobertJamesFischer | 26-05-12 | 22:25
Hier en daar wat nodeloos grof weergegeven, maar voor de rest zo waar als maar zijn kan. Religie is voor bange wezens. Bang voor het maken van eigen keuzes, bang voor de door, bang voor verantwoordelijkheden. Religie is zo'n lekker makkelijk antwoord op alles. Heeft de magische sprookjeshandleiding geen antwoord, dan roepen ze gewoon "gods wegen zijn ondoorgrondelijk".
ben geen fan van wilders maar dit soort lui mag je gerust de grens over schoppen.
meneer azedine is niet schuldig aan wat anderen doen en wil ook niet met ze praten maar kan wel een paar uur mee zitten lullen met anderen om dat ventje uit belgie te verdedigen
@antonin 14.12 uur
Als je dat stoer vindt ben je nogal snel onder de indruk moet ik zeggen. Valt me een beetje tegen van je.
Verder vind ik van een overheid die bepaalde rechten van mij claimt (bijv eigenrichting) dat zij die rechten dan wel naar behoren zelf vervult.
Want als ik het alsnog doe ben ik de pineut.
Dus wat dat betreft heb je gelijk dat ik dat als een dilemma zie.
Jij noemt het "je weet het zelf niet".
Dat is een klein verschil, maar goed van een generalist die alle moslims over een kam scheert verwacht ik geen grammaticale finetuning
Je suggereert dat mensen zonder overheidssteun hulpeloos zijn.
Dat was in de middeleeuwen zo toen conflicten nog op andere wijzen beslecht werden.
Tegenwoordig kunnen dunne hebzuchtige pielepotertjes met een dikke beurs iedereen in de knie dwingen.
Om nu zaken niet uit de hand te laten lopen zou ik het in ieder geval begroeten dat de overheid veel sturender optreedt.
Anders hebben wij hier straks in het gunstigste geval ook waarnemers rondlopen.
En jij tarzan zou dan waarschijnlijk in je element zijn. Ik persoonlijk sta daar niet zo om te springen.
Dus ik vraag die sukkel die altijd roept dat onveiligheid een gevoel is, om tegen dit soort mensen op te treden.
En als hij dat niet doet dan wordt het mischien langzaam tijd voor je om een jurk te gaan passen en wat duivenstrondt op je kin te smeren zodat die kunstmest er voor zorgt dat zich rond jouw grote mond een heuse baard kan ontplooien in de loop van de komende 10 jaar.
Niet om het een of ander, maar genoeg mensen hier die mensen een half continent verderop dood of erger toewensen. Moet je zelf weten, maar dan moet je er ook tegen kunnen dat het andersom ook gebeurd.
Kijk er ook niet van op als het wederzijds de meest onschuldigen treft. Dat hoort er nu eenmaal bij als lafbekken met een grote bek stoere taal gaan roeptoeteren.
Of denkt u dat de mensen met de grootste bek vooraan in de frontlinie staan waar de klappen vallen? Welnee.
Trouwens, uiterst teleurstellend om te constateren dat het gepeupel zich zo makkelijk tegen elkaar laat uitspelen. Verdeel en heers. Het werkt steeds beter.
Hulde voor die Nederlander die z'n mening wilde uiten.
Schande voor die undercover handtas mietjes van de pliessie.
Hulde aan de politie die de verstoorder tot de orde bracht.
*
Dus als ik het goed begrijp (ik vraag het me af) mag deze haatbaard zijn zegje doen, haat zaaien en mensen met de dood bedreigen, en iemand die de discussie wil aangaan en deze haatzaaierij wil verhinderen wordt door agenten in burger opgepakt.
Ik vraag me serieus af of alles in dit land omgedraaid wordt.
MrSpiritus001 | 27-05-12 | 09:26
Wat heb je toch een lekker gekleurd wereldbeeld. Alsof niet-moslims wel de gelegenheid krijgen in moslimlanden om te protesteren tegen het zittende regime. Ze hadden die inteeltbarbaren ter plaatsen een nekschot moeten geven en ook aan iedereen die deze mafkutten steunt. Hypocriet -- weggejorist --. Alle vruchten plukken van het verderfelijke westen, gebruik maken van westerse uitvindingen om je propaganda de wereld in te helpen, gebruik maken van westerse uitvindingen om je hatelijke reedt te verplaatsen en dan ondertussen anti-westers zijn. En om dan te laten zien dat je echt helemaal van de pot gerukt bent, dan loop je rond in een jurk en laat je een baard staan waar zelfs een zwerver zich nog voor zou schamen. Lachwekkend volk.
@ fatklep de hoe en waarom nog maar een keer
http://dhrprojectx.wordpress.com
@Mathijse | 26-05-12:kijk, daar is onze huis nsb-er weer.
Opstelten is zo'n ongelovelijke oetlul, eerst lafjes waarschuwen in de hoop dat hij wegblijft en vervolgens helemaal niks ondernemen. We moeten echt eens non-doodsbange politici gaan kweken.
@uberheertje: sterker nog, hij laat een protesterende nederlander daarvoor oopakken
Waarom wordt die NL-der opgepakt? Een schande dat dit bij zo'n standbeeld mag plaatsvinden...
Wtf! Waarom wordt die NL'er gepakt ja. Dit heeft natuurlijk met dat eeuwige gezeur over vrije mening en het recht op vrije meningsuiting te maken. Gatverdamme, wat zijn we gezonken. Waar zijn nou de groeperingen die dit op zouden moeten lossen? Soms moet je vuur met vuur bestrijden. En dat heeft niets te maken met het verlagen tot het niveau van de ander. Meer met trots en bescherming van Nederland met z'n gebruiken/gewoontes. Islam met z'n sharia horen hier gewoon niet. Het is gewoon echt van de zotte dat de rooie geitenwollensokken het liefst ons land overgeven aan Allah. Fuck Allah!
@ Holymoos|27-05-12 | 11:54 |:: Rustig... die alla bestaat niet, mohammed was een pedo en roofarab.. de tijd komt heel snel dat we bevrijdt, wederom bevrijdt, worden van dit gespuis.. En de pisbakken in onze regering die de hand boven dit gespuis houden gaan dan vanzelf op de vlucht..
@ JaBBeRWooKy | 27-05-12 | 12:20
Dit soort dingen gaan nooit van z'n leven door de politiek opgelost worden, ook niet door Geert. Hier hoeft politiek helemaal geen rol in te spelen en zou ondergronds opgelost moeten worden. (even gecopy/paste uit het andere draadje.) Dit is denk ik hoe het zou moeten gaan en waar het uiteindelijk ook op uitloopt. Dit is toch waar dat soort ratten op uit zijn. Zij misbruiken ons vrije woord.
Holymoos | 27-05-12 | 11:54 |Misbruik melden
JaBBeRWooKy | 27-05-12 | 12:20 |Misbruik melden
Is dat rechtvaardig? pim fortuyn zei ook dingen die mij niet bevalde, hij is ook afgeschoten, is dat dus ook gerechtvaardigd? Of is het alleen rechtvaardig als het jou goed uitkomt?
Clemens89|27-05-12|11:46|Misbruik melden
hij wordt opgepakt omdat hij die personen van sharia4belgium wilde aanvallen.
@ Azeddine | 27-05-12 | 12:50: wel apart dan dat die haatbaard mag blijven staan terwijl ie iemand met de dood staat te bedreigen.
DzY|27-05-12|09:53|Misbruik melden
*Alsof niet-moslims wel de gelegenheid krijgen in moslimlanden om te protesteren tegen het zittende regime.*
dus dan ga je maar als zogenaamd ''beschaafd land'' hetzelfde doen. en maar die landen barbaars noemen, maar als je je hetzelfde gedraagt kun je jezelf ook niet beschaafder noemen.
* Ze hadden die inteeltbarbaren ter plaatsen een nekschot moeten geven en ook aan iedereen die deze mafkutten steunt.*
en waarom? ze moeten dus neergeschoten worden omdat ze hun mening geven en uitspraken doen die jou niet uitstaan. dus wilders moet ook neergeschoten worden volgens jou. of geld de regel alleen als jij je gekwetst voelt door uitspraken, als andere gekwetst worden door uitspraken van iemand moet dat maar kunnen?
WayneGretzky99|27-05-12|12:53|Misbruik melden
het is aan de rechter om te beoordelen of de uitspraken ook echt een directe bedreiging zijn. als ik me niet vergis wordt er op dit moment onderzoek naar gesteld.
want:
''Trek lering wilders, ook uit het geval van Theo van Gogh.''
is juridisch hetzelfde als
''Trek lering moslims, ook uit het geval van Osama Bin laden.''