Fouad Belkacem (beter bekend als Abu Imran), de Belgische moslimprediker die woordvoerder is van Sharia4Belgium zei vandaag: "De minister mag naar de hel." Minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) suggereerde dat Imran mogelijk wordt opgepakt en uitgeleverd aan Marokko als hij zaterdag spreekt op een conferentie in Amsterdam.
Imran is gewoon van plan om het podiu te bestijgen en zijn woordje te doen. Sharia4Belgium streeft naar, de naam zegt het al, invoering van de streng-islamitische wetten van de sharia in België. Er bestaat een Nederlandse tegenhanger, Sharia4Holland, die zaterdag een Global Khilafah Conference houdt op een nu nog onbekende locatie in Amsterdam.
R. Vos | 25-05-12 | 18:44 | 65 reacties
Reacties
Oppakken en uitleveren dat stuk afval uit marokko!
Opdat Fouad Belkace snel zijn 77 maagden van 80 jaar oud mag ontmoeten.
Opstelten laat zien dat je een vent bent. Je roep altijd 'onacceptabel dit, onacceptabel dat'. Nu heb je de kans te laten zien wat je waard bent!
Als Opstelten dit laat passeren kan de VVD de komende 20 jaar naar mijn stem fluiten.
Voor mij kan de islam door de vlakspoeler en de hele moslimbende erachteraan.
Deze idiote halfaap moet onder marrokaans recht veroordeeld worden. Daar weten ze wel wat echte straffen zijn.
Wat moeten wij met streng islamitische wetten hier?
Donder op naar het rif gebergte en ga daar die haat zaaien.
Marokko heeft daarbij België verzocht om Belkacem uit te leveren, omdat hij wordt verdacht van handel in verdovende middelen. Belgie levert echter geen staatsburgers uit, “Indien betrokkene in Nederland zou worden aangetroffen, doet zich een dergelijke belemmering niet voor”, zei Ivo Opstelten als antwoord op de kamervragen over de komst van de moslimextremist.
heeft hij wel de route voor nodig en Opstelten kan volgens mij geen arabisch
Opstelten, maak je geen zorgen.
Niks aan het handje kerel.
Je weet wel he, onveiligheid is een gevoel.
Ik, Arische Hollander, ben voor invoering van de Aisha. Wel louter voor islamieten, het kan me niet streng genoeg. Maar als Gregorius Nekschot wordt opgepakt om een paar onschuldige t-e-k-e-n-i-n-g-e-n dan moet dit uitheems uitschot ook opgepakt worden zodra hij op NL bodem is.
Daar ons juridisch en rechtssysteem beheert wordt door malloten en idioten met een over-politiek correcte linkse houding zal dit wel nooit gebeuren. Eigen volk wel pakken om niets maar de robert m's van de islam mogen doen en laten wat ze willen.
off-topic --Zodra iets islam gerelateerd is ,gaan sommige reaguurders weer compleet los.
+
On-topic.
Lachen om deze dorpsgek en zijn aanhangers.
Opgeblazen door de media aandacht , waardoor je het idee krijgt dat het een enorm kankergezwel is.
Het is een kleine tumor , die moet effe weg .
Firefox , wat doe je nu , alles aan elkaar ???
O ja, straks het excuus dat Marokko het niet aan ons gevraagd heeft. Opstelten laat zien dat je en ruggegraat hebt man!
RobertJamesFischer
|
25-05-12
|
19:10
Het spijt me dat een niet-Ariër je moet vertellen dat invoering van de sharia het domst is wat je kunt bedenken, omdat stelen/doden van ongelovigen helemaal niet wordt bestraft onder islamitische wet.
.
On topic: deze types begrijpen niets van de moderne wet. Ze begrijpen één taal: geweld. Als je een Chinees aanspreekt in Nederlands, gaat hij je dan begrijpen of regel je een Chinese tolk?
Dit soort ratjes van Sharia4Belgium zijn de gloeiende kooltjes die het vuur aanwakkeren. Zij zijn de oorzaak van de hatelijke tendens riching Islam en meer dan terecht. Dat soort lui beseffen zich niet half wat ze aanrichten. Alle schuld en blaam wordt naar Wilders geschoven, terwijl aan dit soort ratten veel te weinig aandacht gegeven wordt door 'ONZE' almachtige rooie moloch . Rood ziet de achterliggende boodschap gewoon niet. Persoonlijk heb ik Ivo Opstelten wel hoog zitten, dus don't mess with Ivo. Dus Ivo, aan de slag kerel. Spijkers met koppen slaan nu.
Sanglier | 25-05-12 | 18:58
20 jaar is wel lang.
kunnen ze ook niet gewoon die haatbaarden van sharia4holland oppakken ??
Abu Imran is net zo´n pedo als de profeet Mohammed. Deze schurftige imbeciel dient ogenblikkelijk uitgeleverd te worden aan Marokko.
terecht die opmerking, er gebeurt toch niets.
@Sanglier | 25-05-12 | 18:58
Hahahahahaa.... dan heeft de VVD bij de komende 30 kabinetten dus niet meer uw steun ;)
Waarom moeilijk doen als Geert Wilders een film uitbrengt en dan zo maffe marrokkaan wel alles laten zeggen?
Zal wel weer omgaan om 1 woord......discriminatie!!!!
Mijn advies aan Opstelten is..... zo gauw zo mafkees de grens overgaat, direct oppakken en z,n tong verwijderen.
Antonin | 25-05-12 | 19:22 |
Ik zie dat je niet eens de tijd hebt genomen om de sharia te lezen en dat je hier weer anti-islam zit te posten, omdat je niet anders kan.
De sharia stelt geen uitzonderingen voor overvallen/moorden die door wie dan ook zijn gepleegd.
Stop eens met dat anti-islam propaganda, we hebben je wel door.
@PSV
Het opzettelijk verspreiden van valse informatie word op deze site niet erg gewaardeerd. Ik wil U graag vragen hier mee te stoppen.
hansvreekens| 25-05-12 | 20:30 |
Geef eens het bewijs van valse informatie die ik heb geplaatst.
Kom niet zomaar lullen want je weet, net zoals de anderen hier, niets over de Islam noch de sharia.
PSV ruler, wij lezen hier niet de sharia.
Pas op, he, want anders ga ik met stenen gooien, en je wilt niet weten hoe ik dat doe met een hoofddoek om mijn kop.
we zijn wel een beetje door de belgenmoppen heen nu.
dus een shariawetgeving in belgie MOET nog voor een half millenium aan inspiratie opleveren!
ik zeg: doen.
Hoop dat die mede landverrader Opstelten hem uitleverd aan Marokko.
Wij willen geen sharia!
@PSV_ruler | 25-05-12 | 20:34
Genoeg om te weten dat islam nogal *kuch* 'discriminerend' (lees: ronduit vijndig) is t.o.v. iedereen die geen moslim is. Hoef je geen uitgebreide kennis van islam/koran voor te hebben; letterlijk overal waar moslims in de meerderheid zijn is dit het geval. Het mag dan niet letterlijk in de koran staan; die biedt genoeg handvaten om die discriminatie te 'rechtvaardigen'. Misschien niet in jouw interpretatie; wel in die van heul veul moslims. Met als direct gevolg een rechtsongelijkheid die zijn weerga niet kent, om maar te zwijgen over de houding van heul veul moslims richting ongelovigen. Dus ga nou niet hypocriet lopen doen en het zielige slachtoffer lopen uithangen; als moslims hun 'geloof' (lees: totalitaire ideologie) nou eens zouden houden waar het hoort (achter de voordeur) zou de acceptatie een stuk groter zijn. In plaats daarvan doen ze niks anders dan drammen, dreinen, zeuren, zaniken en zeiken omdat niet iedereen overtuigd is van de *kuch* 'zegeningen' van islam. Ik zou zeggen: learn to live with it, en anders vertrek je maar fijn. Europa is niet islamitisch en zal dat pas worden over mijn lijk.
Wat krijg je door een stinkende vuilniszak met een gestoorde en ook stinkende geitenneuker te kruisen? Nou dit soort gasten...
@tristan.kunst | 25-05-12 | 21:42
Gelieve dergelijke kwalificaties in het vervolg voor je te houden. Je geeft er de islamknuffelaars alleen maar kruit mee om te schieten (racisme, xenofobie, islamofobie etc.) Islam is een reëel gevaar, maar met roeptoeters als jij winnen we de strijd zéker niet.
Als ik een korte rok aan wil trekken, dan doe ik dat.
Als ik wil stemmen, dan doe ik dat.
Als ik naar een man wil kijken, dan doe ik dat.
Als ik vreemd wil gaan, dan doe ik dat.
Als ik niet in de keuken wil staan, dan doe ik dat.
Als ik niet iets wil eten, dan doe ik dat.
En ga zo maar door...u denkt toch niet dat ik dat weg wenst te geven, na alle inzet die wij[vrouwen onder anderen, en zeker ook mannen..] wens weg te geven, over mijn lijk, ga nog liever dood.
Nooit maar dan ook nooit zal ik onderdanig zijn, na wie dan ook...tenzij ik dat zelf wil...en let vooral op het woordje wil, mijn wil! welte verstaan.
Nederland is niet voor niks zo'' groots''....en'' rijk.''
liesbeth5460
|
25-05-12
|
21:58
.
Date met een SGPer gehad?
Jezus van Nazareth
|
25-05-12
|
21:54
|
Misbruik melden
Nee, het is pure wiskunde hoor: 0+0=0. Of houdt u niet van wetenschap?
liesbeth5460
|
25-05-12
|
21:58
Prachtig verwoord! +100
@Jezus van Nazareth
Wanneer heb jij de koran gelezen? En geef een paar voorbeelden van soera's ....ben benieuwd.
Mr.X | 25-05-12 | 22:03
Welk gedeelte van mijn vorige comment begrijp je niet? Ik heb geen enkele behoefte om met jou een welles-nietes discussie aan te gaan over INTERPRETATIE van een eeuwenoud boek door hedendaagse moslims. De praktijk in de islamitische wereld en de houding van vele moslims in Europa (met sharia4... als treurige exponent) spreekt voor zich.
Jezus van Nazareth |
25-05-12
|
21:41
Helaas bent U al aan het kruis gestorven....
liesbeth5460 | 25-05-12 | 21:22 |
Ik heb ook niet gezegd dat je de sharia moet lezen, maar dat je er niet over moet beginnen als je er geen verstand van hebt.
En je reactie is in een woord: nietszeggend
Jezus van Nazareth | 25-05-12 | 21:41 |
De christenen deden dit veel meer vroeger dan de islamieten nu, dus daar hoef je niet over te beginnen. Makkelijk praten over de islam met informatie die je van elke idioot zonder verstand om je heen hoort zonder na te denken.
Gehersenspoelde zombie!
PSV_ruler
|
25-05-12
|
20:23
Moslims maken met alle verkrachtingen, moorden, oorlogen, uitlokken van oorlogen, zeiken, eisen, drammen, intimidaties, dubbele standaarden, werkschuwe houding en achterlijkheid echt al genoeg anti-reclame voor zichzelf, daar draag ik niet aan bij.
PSV
Troller
U uitspraken vind ik in één woord
*g*e*w*e*l*d*i*g*
.
Liesbeth +ontzettendboelveuloneindig voor uwen uitspraak.
Mijn vrouw zegt altijd
Liever dat ik sterf dan dat ik onder dat regiem bederf.
Aan Minister Minister Ivo Opstelten: ik heb meer dan genoeg "miles" voor een enkeltje Marokko op mijn "FlyingBlue" rekening staan... U mag ze van mij gratis hebben... Ik heb het her graag voor over...
Antonin | 25-05-12 | 23:14 |
Natuurlijk draag jij niets bij aan de anti-islam propaganda, dat zijn de zionisten. Jij bent gewoon één van de vele marionetten, waarvan zij de touwtjes in hun handen hebben, ook al weet je dat zelf nog niet.
@Henkei | 25-05-12 | 22:51
Klopt. Maar het wederopstanding stukje heb je blijkbaar ff gemist... *over pijnlijke littekens stigmata wrijft* ;-)
.
@PSV_ruler | 26-05-12 | 21:41/01:07
Ach gut ja, dat vergeet ik steeds. Ik ben een door de zionisten gehersenspoelde zombie. Sorry, maar je bent een faalhaas. Kom eens met echte tegenargumenten; voor de zionistenkaart koop ik helemaal niks, net zo min als voor het argument 'maar de christenen deden vroeger...'. Neanderthalers waren ook niet zo lief voor rivaliserende volkeren. We hebben het over het hier en nu.
.
Ik mag dan de koran niet van binnen en buiten kennen; als ex-christen weet ik verdomde goed hoe religies/ideologiën in elkaar steken. Ik vind christenen al 'eng' in hun wij-gevoel, en dan zijn christenen over het algemeen nog vredelievend. Dan hoef je geen raketgeleerde te zijn om te snappen wat voor uitwerking islam heeft op de (laat ik het netjes uitdrukken...) heetgebakerde woestijnvolkeren.
.
En het spijt me dat ik het zeg, maar wie ben JIJ dan wel om MIJ te vertellen dat ik me baseer op informatie die ik dagelijks hoor van idioten zonder verstand, zonder zelf na te denken. Wil je nou echt met droge ogen beweren dat jij zelf nadenkt en desondanks islam aanhangt?! Wat een giller! Hét kenmerk van het aanhangen van een (totalitaire) ideologie als islam (of christendom, for that matter) is nou juist dat de volgelingen NIET zelf nadenken maar GELOVEN dat wat er in een eeuwenoud boek staat en wat de imam/dominee ze vertelt dé Waarheid is. Zelf nadenken en het aanhangen van een ideologie gaat nou eenmaal niet samen, net zomin als islam en democratie samen gaan. Of wilde je dat laatste ontkennen? Denk goed na voor je antwoordt; het begrip 'taqqia' is me verre van vreemd.
.
Ik pretendeer niet dé Waarheid in pacht te hebben en voel dan ook geen enkele behoefte om mijn levensvisie aan anderen op te dringen, ookal ben ik van mening dat de mensheid een stuk gelukkiger zou worden als iedereen mijn visie zou delen. Ieder het zijne, nietwaar? Feit blijft echter dat het MIJN visie is, ontwikkeld door zelf na te denken en ondanks jarenlange christelijke indoctrinatie. Kun jij hetzelfde beweren? Staat jouw ideologie het toe kritisch te zijn, kanttekeningen te plaatsen, je eigen visie te ontwikkelen, een eigen wil te hebben? Of wordt er kadaverdiscipline verwacht? Nogmaals: denk goed na voor je antwoordt. Ik weet genoeg van islam om te weten wat het correcte antwoord is.
Nou Opstelten, laat nu maar zien dat je een vent bent!
Het zal mij niet verbazen als hij zal spreken in de Nasr Moskee (Celebesstraat in Amsterdam). Daar was die andere haatbaard ook. Was te zien op AT5. Hun dikke Mercedes stond verkeerd geparkeerd.
Jezus van Nazareth | 26-05-12 | 02:41 | Misbruik melden
Tegen dovemansoren gericht. Je moet onthouden dat de meeste Islamieten deze ideologie met de paplepel krijgen ingegoten. Ze weten niet beter. In zekere zin worden ze bij geboorte al benadeeld en dat gaan ze zelf echt niet toegeven, want ze weten niet beter. Cirkel, etc. Je snapt 't vast wel denk.
Indammen deze gekken
Nu heb ik niet zo veel tijd, maar 1 ding wil ik graag weten...wat zou de sharia toevoegen aan mijn leven? wat voor toegevoegde waarde zou het betekenen?
Dus als jij mij dat kort zou kunnen uitleggen, dan heel graag...psv ruler-------ruler staat dat in het engels niet voor regels..?..of is het speler?
Weet je, ik'' leg'' mijzelf altijd graag dingen op, dat hoeft een ander niet voor mij te regelen, en of te doen, want het zou betekenen dat ik ''afhankelijk'' ben van een ander....en in die'' vorm'', kan er geen enkele relatie bestaan.
De hoe en waarom
http://dhrprojectx.wordpress.com
@Jezus van Nazareth 25-05-12 22:11
Dus je geeft toe dat je niks over de islam weet! Wel zielig hé.....zo'n grote bek maar komt niks zinnigs uit en je vertelt alleen maar leugens. Maar je hebt gelijk met types als jij valt niet te praten want jij bent net zo erg en achterlijk als de gasten van sharia4
@MeinKraft | 26-05-12 | 08:19
Het feit dat er geen antwoord meer terugkomt zegt voldoende. Het is niet mijn intentie om hem te overtuigen maar om de hypocrisie en leugenachtigheid van islam aan te tonen. Keer op keer. Als ik daarmee maar 1 iemand overtuig dat islam een reëel gevaar is voor de vrijheid waar onze voorouders voor gevochten hebben, dat islam geen oplossingen biedt maar alleen ellende, dan is het al voldoende.
@Mr.X| 26-05-12 | 10:26
Waar zeg ik dat ik niks over islam weet? Moeilijk hè, begrijpend lezen? Kom maar eens met een inhoudelijke reactie op mijn plemp van 26-05-12 | 2:41 dan. Je wilt toch zo graag de discussie aan gaan? Kom maar op met je tegenargumenten. Ben héél benieuwd. Één tip: met kwalificaties als 'grote bek' en 'achterlijk' sta je meteen op 2-0 achterstand. Je bevestigt er alleen maar mee dat moslims vrijwel meteen hun toevlucht nemen tot schelden als ze inhoudelijk tekort schieten. Waarvan akte.
2Jezus van Nazareth 10:44
Wanneer heb jij de koran gelezen? En geef een paar voorbeelden van soera's ....ben benieuwd. Geef eerst hier antwoord op dan kunnen we verder
dhrprojectx | 26-05-12 | 10:24 |
Het feit dat je een site hebt gemaakt om al jou anti-islam propaganda te delen zegt al genoeg over jou, denk ik.
Jezus van Nazareth | 26-05-12 | 10:44 |
Vertel dan eens iets over de islam.
Haal dan wat teksten van de Koran (met alle context die er bij hoort) om te bewijzen wat voor een religie de islam is, als jij het zogenaamd beter weet.
umaghetzeggen, ik date niet.
Maar moet u zeggen, dat ik mijn vriendinnen dat wel eens adviseer, gewoon omdat ik vind dat geen mens op deze aarde alleen door het leven zou moeten lopen.....en we hebben veel te leuke mensen op deze aardbol rondlopen, he?...dus.. ik ben een grote voorstander van daten met elkaar.
Je leeft maar 1x dus als ik mijn vriend niet zou hebben gehad, dan date ik er wat van af...geweldig toch, mensen maken dat altijd zo beladen, dat vind ik wel eens jammer...je kunt immers zoveel plezier aan elkaar hebben.
@Mr.X | 26-05-12 | 11:21 / PSV_ruler | 26-05-12 |11:23
Nogmaals: ik ga met jou geen discussie aan over de inhoud van de koran. Het gaat om het hier en nu, om het gedrag van moslims wereldwijd. En daaruit blijkt telkens weer dat islam in essentie een haatdragende totalitaire ideologie is die zich intolerant opstelt tegen alles wat niet islam is. Je hoeft dat boekje niet van buiten te kennen om dat te zien. Het feit dat jullie beiden geen reactie willen/durven geven op mijn comment van 26-05-12 | 2:41 spreekt in die zin boekdelen.
Jezus van Nazareth | 26-05-12 | 11:56
Ik zie jou ook geen antwoord geven op m'n vraag van daarnet: Haal dan wat teksten van de Koran om te bewijzen dat de islam, zoals jij het verwoordt' een haatdragende totalitaire ideologie is. De islam is een godsdienst waarvan de gelovigen de teksten uit de heilige Koran lezen en zich er naar gedraagt, zoals het hoort. Jij beoordeelt de islam vanuit de daden die sommige zogenoemde 'islamieten' doen, maar je kent de islam zelf niet.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/05/alle_haatbaarden_op_de_dam_...
PSV_ruler | 26-05-12 | 12:47 | Misbruik melden
Gezien jouw comment weten we in elk geval dat jij de koran en de hadiths niet gelezen hebt.
@PSV_ruler | 26-05-12 | 12:47
Typische moslim reactie. De gestelde vragen ontwijken, in plaats daarvan tegenvragen stellen en dan wél een antwoord verwachten (dat ik overigens al meerdere malen gegeven heb), beginnen over zionisme, anderen voor gehersenspoelde zombie uitmaken in plaats van met argumenten te komen...
.
Nogmaals: ik hoef de koran niet van buiten te kennen om te kunnen constateren dat heel veel van de volgelingen van islam zich intolerant opstellen tegen alles wat niet moslim is. Helemaal als ze in de meerderheid zijn. Overal ter wereld. Jouw interpretatie van dat boek interesseert me dan ook niet; de daden van een groot deel van jouw geloofsgenoten (inclusief het niet wensen aan te passen aan de geldende mores in het GASTland waar dat andersom wel verwacht wordt) zeggen genoeg.
Jezus van Nazareth
|
26-05-12
|
14:11
Zelf snappen ze er ook weinig van, hoor. Het is geschreven in klassiek Arabisch en verreweg de meeste moslims lezen dat niet. De vertaling is voor het zeer xenofobische islamitische geloof niet goed genoeg, maar in drie talen die achterlijke boekies lezen geeft je best een benadering van het preserveren van die zieke Arabische tribale volksaard van toen, want dát is islam: de middeleeuwse tribale volksaard gelardeerd met een of andere luchtpappie zodat het volk simpeler in het gareel was te krijgen, met absolute bonuspunten voor het sterven voor Allah zodat oorlogvoeren ook geen probleem meer was. Moslims, en met name moslims in dit deel van de wereld, zijn dus per definitie compleet debiel aangezien ze, zelfs geconfronteerd met wetenschappelijke vooruitgang op gebied van geneeskunst, techniek, ethiek, vast blijven houden uit iets uit begin van de jaartelling.
Ieslam is vrede
De tv zegt het dus het is waar.....
Imran is gewoon van plan om het podiu te bestijgen en zijn woordje te doen
-
en opeens was er iemand die een magazijn op hem leeg schoot.
gewoon omdat het kan..