Volgens de provincie Gelderland is de Europese vlag niet aanstootgevend en pijnlijk. De vlag van de Europese Unie blijft dan ook elk jaar in mei een week te zien op het Provinciehuis in Arnhem, zoals dat nu al 23 jaar gebeurt, zo weet Omroep Gelderland.
De Gelderse PVV wilde niet dat de vlag van de Europese Unie nog zou worden gehesen op het Provinciehuis, omdat de bevolking die vlag ervaart als aanstootgevend, omdat Nederland continu bevoegdheden blijft overdragen aan Brussel.
De Gedeputeerde Staten van Gelderland meent echter dat de vlag symbool staat voor de eenheid en de idenititeit van Europa in bredere zin. "De cirkel van gouden sterren staat voor de solidariteit en de harmonie tussen de volkeren van Europa."
Reacties
Mee eens, met de PVV dan
Dan moet je wel behoorlijk bekrompen zijn als je dat aanstootgevend vindt.
ik mis het hakenkruis erin....
Raevin | 09-07-12 | 23:32 |Misbruik melden
En onder dat mom, worden zo meningen maar terzijde geschoven. Referendum of niet.
Ik weet niet wie er stompzinniger zijn de mensen van de PVV of diegene die er op stemmen.
Als ik de onderbroek van buurvrouw ieder jaar hijs op het provinciehuis dat is pas aanstootgevend niet een vlag.
Hoe Dat Zo | 09-07-12 | 23:35 |
Zelfs als je het op 1 of andere manier "aanstootgevend" vind, wat dan nog ? Ik heb ook een logo op mijn motor die sommige aanstootgevend vinden maar die vrijheid is er toch zelfs in Nederland nog of is dat al een tijdje weg daar ? *blij is dat hier in Zweden volledige vrijheid van meningsuiting en expressie is*
De vlag is niet aanstootgevend. De EU wel. Solidariteit en harmonie tussen de volkeren van Europa, hoe naïef moet je zijn om zo'n uitspraak te doen? Verreweg de meeste Europese volkeren hebben een teringhekel aan elkaar, en als je Turkije bij de EU stopt heb je een volk waar elk Europees volk - muv de islamitische achterblijfselen van Ottomaans Rijk - waar ieder volk een complete diepgewortelde hekel aan heeft.
Ik vind de PVV aanstootgevend voor dit land.
PVV en een vlag. Dat is pas vies!!!
Nouja, enige gelijkenis met de EU heeft die vlag natuurlijk wel: alle lidstaten rondom een groot diep niet-te-vullen gat. Eerder confronterend dan aanstootgevend zou ik zeggen.
De vaandels staan hoog, en de rijen zijn gesloten..
als 20 van de 150 het erg vinden dan is het erg..
als 20 van de 150 het erg vinden dan is het erg..
De zogenaamde 'vlag van de Europese Unie' is alleen maar niet aanstootgevend ... zolang hij brandt!
.
Dit is weer populistisch gedroeftoeter van de bovenste plank. Heeft de SP zich nog niet gemeld?
Wie is er in Europa solidair met ons?
@blaasbaan Wie is er in Europa solidair met ons? iedereen die voor Europa is en er geld in blijf pompen o shit dat zijn wij :( voelde al zo druk nu weet ik wat het is lichten form van onderdrukking
Ik vind die vlag wel aanstootgevend. Als ik naar die vlag kijk zie ik 12 sterretjes (anussen)
En van die sterretjes worden supernova's gemaakt (we worden flink genaaid)
Een verplicht symbool van onderdrukking en verraad, zoiets als in de oorlog de Jodenster, nu al een tijdje verplicht op elke auto...
Op onze overheidsgebouwen tegen dit teken van hoogverraad aan moeten kijken...
Het doorlopend geconfronteerd worden met de onderdrukker, die ons financieel naar de afgrond brengt, teneinde landen te financieren waar de mensen knoflook eten en wijn drinken belangrijker vinden dan werken...
De Nederlandse vlag weggebonjourd naar een ondergeschikte plaats....
Ja, die vlag is aanstootgevend!
Het 4e rijk onder Adolfina Merkel zal wel blij zijn met al die Jodensterren op die vlag; evenals de landverraders hier die er aan meewerken...
Hammondman| 10-07-12 | 00:13
Prachtig gevonden!
marco007xbox| 10-07-12 | 07:42
De meeste sterretjes eindigen als een rode dwerg, zie het maar als een ontsteking
door herhaaldelijke penetratie...
Het kreng is niets anders dan aanstootgevend: Nu bijvoorbeeld staat dit NSB-vaandel weer symbool voor het feit dat nog DEZE MAAND 30 miljard euro door de donorlanden gaat worden opgehoest om aan de Spaanse BANKEN te geven ZONDER dat enig parlement van enige lidstaat daar iets over te zeggen heeft gehad!
.
Als gezegd: Deze banier der bruine sterren is alleen maar NIET aanstootgevend zolang hij brandt. Voor iedere burger die walgt van landverraad is een schone taak weggelegd ...
.
Uitstekende actie van de PVV. De Europese vlag symboliseert de buitenlandse overheersing van Nederland. Dat zou voor elke echte Nederlander aanstootgevend moeten zijn. Het is te hopen dat de huidige generatie van blinde eurofielen en zelfhaters zo snel mogelijk aan de kant wordt geschoven voor mensen die wel van Nederland en de Nederlanders houden.
Niet aanstootgevend, wel misselijkmakend.
Laat ze in Brussel / Straatsburg.... maar niet horen dat wij in NL de EG vlag aanstootgevend vinden.
Dan wordt er voor miljoenen Euroos ambtenaren/reclame bureaus in actie gezet voor het maken van.... een andere vlag.
De Europese vlag is het symbool van het streven naar "Ein Reich, Ein Volk, Ein Führer!" van een stel mafiose regenten.
massaal europese vlaggen half stok hangen en vebranden laat europa maar zien hoe wij over europa denken..........
PVV = Partij voor de de Vrijheid (van een select groepje tokkies)
Typisch populistisch geblater zoals we inmiddels gewend zijn deze partij. Aan de reacties te zien zijn er gelukkig nog genoeg mensen die niets van de wereld snappen en lekker in hun eigen bekrompen wereldje leven, zo beetje alles geloven wat Wilders zegt zonder zelf enige vorm van kritisch zelf vermogen te ontplooien en vooral altijd maar een zondebok zoeken. Zijn het niet de moslims, polen dan is het wel Europa.... Dit is de groep mensen waar de PVV zn stemmen uit trekt. Dankzij deze mensen gaat juist ons land juist de afgrond in.
@vanthnewuser die toevoegt "Blaat kwaak":
.
Het aanstootgevende van de vlag der bruine sterren als deze niet brandt bestaat geheel los van de PVV, waarde lemming ...
.
@Behaard smaalkopje | 10-07-12 | 11:51 |
Alinea 2:
"De Gelderse PVV wilde niet dat de vlag van de Europese Unie nog zou worden gehesen op het Provinciehuis, omdat de bevolking die vlag ervaart als aanstootgevend, omdat Nederland continu bevoegdheden blijft overdragen aan Brussel."
Niet geheel los van de PVV, als dit artikel specifiek gaat over PVV Gelderland die claimt dat de vlag in kwestie aanstootgevend is..
@Juliandu: Als gezegd, 'Het aanstootgevende van de vlag der bruine sterren als deze niet brandt bestaat geheel los van de PVV', onverschillig artikelinhoud of claims van PVV Gelderland ...
.
Zo moeilijk moet dat niet te begrijpen zijn ... :-E
.
@Behaard smaalkopje | 10-07-12 | 12:39 |
Slap gelul krijgt een nieuwe dimensie! :-E
omdat de bevolking die vlag ervaart als aanstootgevend.
.
Is daar onderzoek naar gedaan, of heeft een partij het idee, dat zij de mening van de totale bevolking vertolken terwijl zij slechts een gedeelte van de bevolking vertegenwoordigen.
.
die cirkel met sterren lijkt heel veel op de cirkel met sterren rondom het hoofd van semiramis (hier Maria genoemd door de r.k. 'kerk'.
er zijn ook mensen die walgen van vlaggen, pmdat deze niet het volk vertegenwoordigen, maar politieke systemen, en de kenmerken van de overheersers ('overheid', corrupte koningshuizen, etc)
@ vanth | 10-07-12 | 11:33
Wat is "kritisch zelf vermogen"??
@ Juliandu | 10-07-12 | 12:45
Er is anders geen speld tussen te krijgen.
Kennelijk zijn er veel mensen wier mening wordt bepaald door hun behoefte het met de PVV oneens te zijn.
@ Behaard smaalkopje |10-07-12|12:39 : Ah vlaggen verbranden, het toppunt van civilisatie.... Het is toch echt de PVV die dat naar voren brengt. Succes met het vinden van een europese vlag met een bruine ster
Juliandu 10-07-12 12:45 die aankondigt "Slap gelul krijgt een nieuwe dimensie! :-E":
.
Ik constateer met genoegen dat je het niet bij loze beloften hebt gelaten: Inderdaad bestook je ons feilloos vanuit de slappe lul-dimensie ... :-E
.
@vanthnewuser: 't Is geen vlag, maar een affront vanuit de stront: Dus steek hem in de fik, ook gij, maar eerst ik!
.
@Kelele Nyingi 10-07-12 13:45: Spijker, kop ... so true!
.
_O_
jaja jullie komen er wel...
@Kelele Nyingi 10-07-12 13:45:
Dat zijn juist die lieden die elke dag hun behoefte op de PVV wensen te deponeren ;)
Nou, aan zulk soort lieden heb ik schijt.
@ vanth | 10-07-12 | 11:33: Dat kan helemaal niet want volgens umaghetzeggen is dat maar een heel klein deeltje van de bevolking van NL dus je moet toch echt een andere groep opzoeken die dit land de vernieling in heeft geholpen..ik zou zeggen ga eens kijken bij het electoraat van de PvdA(chterlijken). Die zit vol met steuntrekkende uitzuigers. Ook een enorme kostenpost + dat de PvdA(llochtonen) 1 van de 2 sectes die NL eurabia ingerotzooid hebben. En daarom moeten we nu zwaar bezuinigen om die knoflook- & paella vreters drijvende te houden.
dus juist vanwege de steuntrekkende uitzuigers plus dat we dankzij de PVDA in een geïslamiseerd Europa zitten, moeten we de Zuid-Europeanen, als ik mag aannemen dat je dat bedoeld met knoflook en paella vreters (Nederlanders eten gelukkig ook nooit knoflook) financiële steun geven.....leg me uit hoe je de islamisering van Europa kan linken aan de financiële crisis in de wereld. ( graag zonder infantiele vergelijkingen met sectes, uitzuigers etc. Staat heel leuk maar het komt niet over)
Volgens mij wonen we in Nederland en niet in de verenigde staten van Europa.
Al hoe wel, de eurofielen zijn aardig op weg om het voor elkaar te krijgen.
vanth| 10-07-12 | 14:22
Islammers maken Nederland armlastig; de 6% islammers verbruiken 45% van de bijstands uitkeringen; zijn ontzettend crimineel en bezetten een onevenredig aantal gevangenisplaatsen.
In de gezondheids zorg zijn ze ook grootverbruikers dankzij de inteelt die ze plegen.
Door al deze kosten worden we armlastig en kunnen zo een beetje crisis niet meer aan...
Het zal de PVV weer eens niet wezen.
Henkei
|
10-07-12
|
15:05
Maar enige onderbouwing van dit fact free gebazel hoeven we vast weer niet te verwachten? Ik neem aan dat je bijvoorbeeld weer zoals gewoonlijk allochtoon, NWA en moslims niet uit elkaar weet te houden?
@ yurp | 10-07-12 | 15:24: Dat onderscheid hoef je ook niet te maken. Tis allemaal 1 pot nat en drukken allemaal veel te veel op allerlei begrotingen, faciliteiten(bajes e.d.) en ga zo maar door. In positieve zin springen ze nergens uit.
Fact free, de door jou zo gekoesterde gemanipuleerde CBS statistieken zeker...pfff
@ Henkei : Als je het kan onderbouwen met actuele cijfers, please enlighten me.
CBS statistieken in ieder geval beter dan loze kreten. Ik zeg je dat er net zulk Nederlands tuig rondloopt als allochtonen tuig. Fact free ;)
@ vanth | 10-07-12 | 15:32: Tja, wegkijken is een vak, yurpie is er een meester in....
@vanth
http://nos.nl/artikel/336817-scp-schrikt-van-allochtone-jongeren.html/
Nog steeds komen allochtone jongeren veel vaker in aanraking met de politie dan autochtone jongeren. Dat blijkt uit het jaarrapport Integratie van het Sociaal en Cultureel Planbureau dat de NOS heeft kunnen inzien.
In het rapport, dat volgende week officieel wordt gepresenteerd, staat dat 65 procent van de Marokkaanse jongens wel eens is aangehouden door de politie. Het SCP noemt het cijfer "schrikbarend".
Hoeveel jongeren er daadwerkelijk werden veroordeeld, is niet bekend.
Uitval
Het SCP keek ook naar de werkloosheid van allochtonen. Ruim twaalf procent van de allochtonen is werkloos, tegenover 4,5 procent van de autochtone bevolking.
@ A. De Bree | 10-07-12 | 14:05
Sh!t heee...
.
De andere kant van de medaille bestaat uit mensen, die hun mening baseren op basis van hun idolate adhesie aan de PVV. Dat lijkt me al evenmin erg slim.
FF off topic.
Je gelooft het niet maar Henk en Ingrid bestaan echt.
Waarom ze in het nieuws zijn gekomen vanwege een moord op een Turkse man.
http://www.bndestem.nl/nieuws/algemeen/buitenland/11362870/Henk-en-Ingri...
De Nederlandse vlag hijsen is aanstootgevend jegens een grote groep van de bevolking. Naast de onze geliefde Europese vlag, komt hier nog een al-raya vlag bij.
En met koninginnedag, mag er een klein vlaggetje met de kleuren rood, wit en blauw horizontaal onder gehesen worden, echter niet groter dan 30cm bij 30cm
*PvdA modus uit
@Nachtuil | 10-07-12 | 16:29
WTF moment van de dag. Maar wat een kolder en propaganda van de Turkse kant (die altijd zo lief zijn voor ons *kuch)
@maan99 : Kijk dat is nuttig, beter dan wat roepen. Ik heb ook niet ontkent dat een probleem is met allochtonen. Ook ik erken het gevaar wat de Islam met zich mee kan brengen. met name in het buitenland kan de Islam een groot gevaar vormen omdat het bepaalde culture en sociale verschuivingen teweeg kan brengen waardoor er een bron van instabiliteit kan vormen. De Islam wordt dan misbruikt voor bepaalde doeleinden. Daar zit het grote gevaar in. Ik ben alleen niet overtuigd dat 1 ) het geloof van deze mensen de oorzaak is van criminaliteit en falende integratie in de Nederlandse maatschappij. 2) dat deze kostenpost ervoor zorgt dat we in een financiële crisis zitten zoals hierboven ergens werd gesteld. Mijn Pvv bashing is ook niet gebaseerd dit punt maar meer op het Europa maar overal de schuld van geven, iets wat kennelijk goed verkoopt onder Henk en Ingrid. Kennelijk hebben dit soort mensen behoefte aan een zondebok. Ik constateer alleen maar een verschuiving bij de aandachtsverschuiving bij de PVV van de Islam naar polen naar Europa. Het intellect bij deze partij was al ver te zoeken maar door nu Europa te gaan gebruiken voor zondebok is ronduit gevaarlijk omdat men geen idee heeft van de internationale mechanismes die hiermee gepaard gaan en het belang ervan voor Nederland, incl Henk en Ingrid.
Volgens mij bepaal ik zelf wat in mijn ogen aanstootgevend is of niet, heb ik -VOORAL!- geen politieke partij bij nodig.. just saying.
Alleen nog een hamer en een sikkel in het midden van de cirkel, en klaar is kees.
@ vanth | 10-07-12 | 16:36
"...door nu Europa te gaan gebruiken voor zondebok is ronduit gevaarlijk omdat men geen idee heeft van de internationale mechanismes die hiermee gepaard gaan en het belang ervan voor Nederland..."
.
Vertel! Welke 'internationale mechanismes' mogen dat dan wel zijn en wat is het belang ervan voor Nederland. Kennelijk gaat in ons land het licht uit als we uit de EU en/of de Euro zouden stappen; graag zie ik daarvan een goede onderbouwing.
.
Een tip: om dit te verhelderen zou je kunnen beginnen bij de periode ruim voor de start van de EU, toen we hier in ons land allemaal in zware ellende, honger en armoede leefden, tot het moment dat de EU ons uit die misère bevrijdde.
@Kelele Nyingi | 10-07-12 | 16:46
Bovendien is Nederland nog nooit een zelfstandig land geweest in de geschiedenis. Kan ook niet; waren we ingepikt door Duitsland. Stel je voor dat Hitler gelijk de beschikking over de Noordzee had gehad. Let wel: voor het bombardement op Rotterdam stond Hitler bij velen te boek als man des vredes. Vergeet niet dat Hitler zich bij iedere gelegenheid presenteerde als 'man des volks'. Anders was ie natuurlijk nooit zover gekomen.
WayneGretzky99
|
10-07-12
|
15:39
Als je niet kritiekloos met de PVV meeblaat dan 'kijk je weg'. Ik kijk inderdaad graag naar feiten ipv loos gebral en gegoochel met begrippen. Als dat wegkijken is, dan maak ik me daar inderdaad schuldig aan.
Kelele Nyingi
|
10-07-12
|
16:46
Ik zou er persoonlijk iig geen voorspelling op los durven te laten. Maar dat al onze problemen zijn opgelost en we bakken met geld over houden als we UIT de euro en de EU stappen lijkt me ook wat voorbarig. Tot nu toe heeft de Nederlandse bevolking echter steeds massaal gestemd op partijen die hun plannen voor uitbreiding van de EU en haar bevoegdheden niet onder stoelen of banken staken. En nog steeds stemt hoogstwaarschijnlijk een meerderheid op pro EU partijen. Ik zie het nogal simpel: indirect hebben we met z'n allen gekozen voor een EU en een euro. Als je het samen doet moet je elkaar helpen, of dit nou geld kost of niet. Wie weet wanneer wijzelf moeten aankloppen bij een noodfonds. Met de competente -kuch- politici die we nu aan het roer hebben lijkt me dat dit niet al te lang gaat duren. En onze banken zijn ook nog niet de stabiliteit zelf.
@yurp | 10-07-12 | 17:18
Onzin; je bagatelliseert de Europese verkiezingen dan ook volledig in je verhaal. Het enige waar je gelijk in hebt is dat de Kamerverkiezingen en de Europese verkiezingen elkaar botweg tegenspreken, wat weer niet in het voordeel van de democratie als zodanig spreekt. Dat dan weer wel.
corr: Het enige waar je gelijk in hebt is dat de Kamerverkiezingen en de Europese verkiezingen elkaar botweg tegenspreken wat Europa zelf betreft.. dat staat als een paal boven water.
En daarmee komen we op het cruciale punt: WIE of WAT vertegenwoordigen de luitjes in Den Haag nog? Dat zal het punt zijn wat in werkelijkheid op de agenda staat. Macht verloochent zich nooit op den duur. Just saying.
Cro-Magnonnewuser
|
10-07-12
|
17:24
Blijkbaar vond niemand Europa interessant genoeg om zich er in te verdiepen totdat het plotseling geld ging kosten. Er waren altijd Eurokritische partijen om op te stemmen maar mensen bleven liever thuis om GTST te kijken oid.
Weet je wat het grappige is? Als wij de EU uitstappen, met wie denken wij dan te exporteren en importeren in de wereld? Wij halen alles bijna uit Europa! Als wij daarmee stoppen, dan is onze naam als tolerant -en handelsland meteen weg. Oh, en dan kan ik garanderen dat er nog meer kosten en minder inkomsten komen. Het zal alleen maar negatieve gevolgen hebben.
Maar ik ben het wel eens, dat wij nu wel is mogen stoppen met betalen voor die zuidelijke landen die er een potje van gemaakt hebben... Vooral Griekeland die heeft gelogen over haar schuld
Ik heb nog een flink pak zout voor de PVV soap om om op elke slak te leggen!
@hoiknul
De EU is een gedrocht. We hadden er niet in moeten stappen met Zuid-Europese en oostblok landen. Het had kunnen werken als we het alleen met Noord-Europese landen hadden gedaan. Bovendien bemoeit de EU zich met ons beleid, maken we jaarlijks miljarden over aan de EU, we lenen miljarden aan Zuid-Europese landen en de euro hielenlikkers proberen ons een politieke unie in loodsen. Als Pechtold zijn zin krijgt hebben we straks helemaal niks meer te zeggen in Nederland, dan zijn we een slechts een klein onderdeel van de Verenigde staten van Europa.
@yurp | 10-07-12 | 17:37
Ik weet niet in wat voor een wereld jij leeft. Ik kan echt geen touw aan je verhaal vastknopen. Mensen hebben niet voor Europa gestemd wat betreft de Europese verkiezingen. Je draait oorzaak en gevolg om.
De mensen zijn niet geïnteresseerd in Europa. Wat jij daar van vindt zal ze dus een worst wezen. En de 'verkooptrucjes' zijn erg blasé aan het worden. Logisch gevolg van het 1 en ander. Dat is de enige conclusie die je daaruit kunt trekken.
En terecht; geen mens kan twee meesters tegelijk dienen.. en dat is nu juist de vraag die je tracht te omzeilen: wat het nut is van twee/of meer verschillende 'verkiezingen'..? hoe je het wendt of keert: de 'democratie' heeft zich met die strategie lelijk in de eigen vingers gesneden. Die conclusie trek ik.
Of jij nu op 1 van de planeten At/mZ woont, doet dan ook helemaal niet terzake in dit politieke verhaal, dacht ik zo. Je projecteert slechts je eigen conclusies bij voorbaat op alles wat een ander schrijft, zonder ook maar 1 letter af te wijken van je oorspronkelijke gedachtegang. Ook wel autisme genaamd. Is het dit wat je wilde weeten? Eauk goed hoor! =]
yurp | 10-07-12 | 15:24
Moet ik werkelijk voor de zoveelste keer met linkjes en of tabelletjes komen?
Onderzoeken die geflatteerd zijn door in Nederland geboren allochtonen, met ook de Nederlandse nationaliteit, als Nederlander te beschouwen?
Bijlage 4-383 van http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/4B6CE42A-5F9F-4A63-AD65-33DD223D98D1/0/20...
@WayneGretzky99 | 10-07-12 | 15:29 begrijpt het...
@vanth| 10-07-12 | 15:30 voor U ook voldoende duidelijk?
@vanth| 10-07-12 | 15:32 Natuurlijk zijn er volbloed Nederlandse criminelen.
Toch is er iets dat niet klopt als 10% allochtonen meer dan 50% van de criminele zaken doen.
@maan99 | 10-07-12 | 16:01 Laat hier ook wat van zien...
vanth| 10-07-12 | 16:36
1 ) het geloof van deze mensen de oorzaak is van criminaliteit en falende integratie in de Nederlandse maatschappij.
♪ De islam/koran zegt dat ongelovigen minder zijn dan honden; beroofd en misbruikt mogen worden en een dhimmy belasting moeten betalen.
Integratie luikt niet omdat de islammers zich niet aan Nederlandse normen, waarden en gebruiken willen aanpassen; zich niet als gasten doch als heersers opstellen, dit gefaciliteerd door een linkse meerderheid die bang is voor het woord discriminatie....
2 )....... Ik constateer alleen maar een verschuiving bij de aandachtsverschuiving bij de PVV van de Islam naar polen naar Europa.
♪ Noodzaak!
Europese wetten zijn zwaarder gaan tellen dan Nederlandse wetten; eerst moeten we onder het Europa juk uit voordat we verder kunnen met islam en andere zaken.
Ja, m'n beste Vanth, Europese samenwerking is prima; de €uro heeft gefaald doordat de Zuidelijke landen er met de pet naar gooiden.
Willen wij daar miljarden in gaan steken?
Of zeggen we: bekijk het maar, jullie hebben de kans gehad en niet benut...doei!
Daarbij wil ik Nederlander blijven!
Samenwerking is ok; overheersing Nee!
Och och. Het standaard verhaal over de islam en allochtonen. Het is toch van alle tijden... Vroeger was er al gezeik tussen het ene dorp en het andere dorp. Dat die ruzie kregen en op de vuist gingen. Vroeger was er toch ook gezeik met de Molukkers? En waar is dat gezeik allemaal gebleven? Precies! Over 20 a 30 jaar (misschien nog wel meer) hoor je helemaal niks meer over die allochtonen en probleemgevallen van nu.
Het proces van integreren duurt heel wat jaartjes... En ik ben het eens dat een kleine groep van de Islam zich niet goed opstelt, maar die mensen zal je altijd hebben. Maar scheer niet één bevolkingsgroep over één kam... Het is te makkelijk gedacht en bekrompen.
Och och. Het standaard verhaal over de islam en allochtonen. Het is toch van alle tijden... Vroeger was er al gezeik tussen het ene dorp en het andere dorp. Dat die ruzie kregen en op de vuist gingen. Vroeger was er toch ook gezeik met de Molukkers? En waar is dat gezeik allemaal gebleven? Precies! Over 20 a 30 jaar (misschien nog wel meer) hoor je helemaal niks meer over die allochtonen en probleemgevallen van nu.
Het proces van integreren duurt heel wat jaartjes... En ik ben het eens dat een kleine groep van de Islam zich niet goed opstelt, maar die mensen zal je altijd hebben. Maar scheer niet één bevolkingsgroep over één kam... Het is te makkelijk gedacht en bekrompen.
oops, twee keer...
Hoiknul| 10-07-12 | 22:09
Molukkers zijn Nederlanders die hier op een bijzonder rottige manier ontvangen zijn, waar bij de Nederlandse overheid ook nog eens beloften niet nakwam.
Het proces van integreren duurt heel wat jaartjes zegt U, ben ik met U eens!
Aanpassen dient echter direct te beginnen; en niet met het handje ophouden.