Mocht na de verkiezingen van 12 september een minderheidskabinet tot de mogelijkheden behoren, dan staat de SP niet te springen om mee te doen. "Dat ga ik niet doen. Of je doet mee, of je doet niet mee." zei SP-leider Roemer in een interview met Nieuwsuur.
Roemer herhaald in het interview nooit een voorstander te zijn geweest van de bekende gedoogconstructie. "Omdat je één partij op een plek zet waar ze kan roepen en schreeuwen wat ze wil, maar die je nooit ter verantwoording kan roepen."
Naast het gesprek met Roemer zond Nieuwsuur een deel van een interview met PVV-leider Geert Wilders uit, die zei graag weer een gedoogpositie te krijgen, maar ook wil regeren. . "Ik realiseer me ook dat heel veel partijen de PVV uitsluiten. Maar ik weet ook, daarvoor loop ik lang genoeg rond, dat de politieke werkelijkheid op 13 september een hele andere kan zijn dan op 12 september", zei Wilders.
Reacties
Zie het voor me. Roemer als minister president. Op het bordes bij Beatrix.
Lachen toch?
Roemer is een communist en dat willen we niet.
Op een landverraders partij stemmen doen goede Nederlanders niet.
Een stem op Geert is als enige wat weerd!
En nu roept wilders dat hij wil regeren.
Toeval ? volgens mij wil hij samen met SP.
"Of je doet mee, of je doet niet mee." zei SP-leider Roemer..........
Zou hij dat zelf bedacht hebben ??
@Henkei Ik wou dat ik kon zeggen dat je een grapje maakte, maar ik weet hoe dieptriest en oerdom 80% van de mensen zijn, dus laat ik dat maar niet doen.
Wat ik al vaker heb gezegd, Weg met de bestaande corrupte partijen en een nieuwe frisse wind.
De bekende bestaande politieke partijen hebben genoeg kansen gehad, en laten we maar eerst zien wie de grootste wordt, mag hopen de PV.V.
Want hebben de bekende partijen, V.V.D. P.V.D.A C.D.A. niet ervoor gezorgd dat het minder gaat in Nederland? Dacht het wel.
Dus hoogste tijd voor de P.V.V. om iets te veranderen nu het nog kan !!!
Henkei 06-08-12 23:08
Hulde hulde jij bent vandaag genomineerrd voor de domste plemp van de dag.
De SP helemaal niet in het kabinet. Da's veel beter voor Nederland.
Oh gut Roemers weer met zijn goedkope opmerkingen, het is echt weer verkiezingstijd.
Roemers heeft ook niet de oplossing voor dit land, de opvreters en de nieuwe Nederlanders zullen er alleen baat bij hebben als deze idiote partij aan de macht komt.
Laatst nog voorbij van die flyerende SP-ers gelopen die mij een folder met 'tien vragen aan Roemer' wilden geven. Onuitgezonderd van die wereldvreemde klaplopers met kringlooplook. Uiteraard dat communistisch propagandapamflet geweigerd, waarna ze waarachtig beledigd waren dat ik het socialistisch licht nog niet gezien had. Stumpers.
Bipspoeder | 06-08-12 | 23:56
Verklaar dat eens nader?
ZwaarteKracht|06-08-12|23:22
'maar ik weet hoe dieptriest en oerdom 80% van de mensen zijn'
Ja, helaas is 80% volgens de peilingen te dom om op Geert te stemmen...
Dat is een beetje heel erg jammer.
Henkei 07-08-12 00:27
Door deze domme vraagstelling blijkt dat je eigenlijk maar een snotbel bent totaal geen zelfreflectie
Bipspoeder | 07-08-12 | 00:40
Wat is er dom aan de waarheid?
U bent kennelijk niet in staat een fatsoenlijk antwoord te geven...
Grof worden is dan ook meestal de reactie der intelligentie lozen.
Henkei 07-08-12 01:20
Kijk dit maakt dat jij eigenlijk best wel een triest geval bent door mensen te bestempelen als intelligentieloos en denken de waarheid in pacht te hebben.
Bipspoeder | 07-08-12 | 01:36
Intelligentie heeft niets te maken met wetend- of onwetendheid.
Intelligentie heeft meer te maken met het analytisch vermogen der hersenen, niet de antwoorden geven die U geleerd heeft, doch zelf een antwoord kunnen bedenken.
U beantwoord mijn vraag niet en weet niet meer te bedenken dan mij een 'snotbel' te noemen.
Ik beweer niet de wijsheid in pacht te hebben, dat plempt U!
Grof noem ik het mij 'snotbel' te noemen.
Ik heb keurig gevraagd U nader te verklaren voor wat betreft Uw plemp: Bipspoeder 06-08-12 | 23:56, doch helaas nog steeds geen serieuze reactie.
Kan het zo zijn dat Uw antwoorden Uw persoonlijkheid redelijk weergeven?
och geef het een kans wie weet doet roemer het wel heel goed zoiets weet je pas als hij daadwerkelijk zit
in het ergste geval mogen we weer naar de stembus ..... of niet :)
Men neme een kortje. Aan de ene kant van het kort zetten we extreem rechts en aan de andere kant van het koortje extreem links. Nu maken we van dat kortje een cirkel en jawel hoor ook hier ziet u dat extreem link en extreem rechts vlak bij elkaar zitten. Zoveel verschil zit er niet tussen beiden.
"Hulde hulde jij bent vandaag genomineerrd voor de domste plemp van de dag.....Door deze domme vraagstelling blijkt dat je eigenlijk maar een snotbel bent totaal geen zelfreflectie...Kijk dit maakt dat jij eigenlijk best wel een triest geval bent door mensen te bestempelen als intelligentieloos en denken de waarheid in pacht te hebben.
.
Bipspoeder | 07-08-12 | 01:36
.
Haha, says who?
@Henkei: Met een stem op Wilders weet je tenminste zeker dat je stemt op een partij die enkel dom roept, maar geen serieuze oplossing aan weet te dragen. Wilders kan leuk roepen, maar daadwerkelijk een oplossing geven die serieus genomen kan worden door ook de andere partijen & de rest v/d wereld, heeft hij nog nooit. Daarnaast zou het zeer slecht zijn voor de internationale reputatie van NL als Wilders serieuze macht zou krijgen, en dat is niet goed voor een handelslandje als NL.
.
Ik hoop dus serieus dat Wilders geen stem krijgt 12 september.
.
Mbt de SP en Roemer: Zet 'm op! Europa heeft (en NL niet in de laatste plaats) een socialer bewind nodig om de crisis op te kunnen vangen. Zo niet, vervallen we in chaos en een nog véél diepere afgrond.
Een kabinet met de SP zou een nationale ramp betekenen, maar deze omhooggevallen Mao nitwit blijft maar doorbrallen. Hij krijgt daarbij alle aandacht van de linkse kliek omdat ze op deze manier mooi de PVV uit de publiciteit kunnen houden. De SP krijst trouwens al decennia van alles maar is elke verantwoordelijkheid altijd uit de weg gegaan. Lach me dood als PVV de grootste word! Ik hoop het!
Dus communisme is goed voor de handel? Dan heb ik het niet goed begrepen denk ik.
Een stem op de SP is gratis Groen Links en Dhimmy 66 er bij... en dat moeten we toch niet willen met ons allen.
Kijk maar naar Griekenland, dat laat heel erg duidelijk en goed zien dat het socialisme failliet is danwel tot faillissement van een samenleving leidt.
Socialisme is voor domme mensen. Als de SP aan de macht komt vraag ik een uitkering aan.
Ach, maak jullie toch niet zo druk. De SP komt in geen enkele regering. Roemer moet straks in debat met de andere lijsttrekkers, Wilders, Rutte en Samsom maken hem dan compleet af, aangezien hij geen enkel alternatief heeft voor de crisis. Oh,ja, meer geld drukken was zijn schitterende idee. Dus geen miljarden bezuinigen, nee hoor, gewoon de drukpersen aan en die miljarden bijdrukken. Goed van de schoolmeester toch. Zo simpel om de economische crisis te bestrijden op de communistische manier. Alhoewel een inflatie van 50 % wordt dan toch wel vervelend. Oh nee, communisten verbieden gewoon de inflatie.
Hierboven zitten twee mensen hun best te doen in een wedstrijdje domheid.
Heren, daar is nog geen olympische medaille mee te halen. Laten we reëel zijn. Rutte heeft de zaak grondig verknald, samen met de Jager. Dat betekent dat de twee partijen van die heren, zijnde VVD en CDA, beter niet verder kunnen gaan met het uitwonen van onze schatkist. Dan blijft nog de keuze tussen PVV en SP. Die twee liggen qua doelstellingen zo dicht bij elkaar dat ze bijna hetzelfde zijn. Weliswaar vanuit een tegenovergesteld inzicht maar dat is maar vanuit welke hoek je iets bekijkt. Er bestaat nou eenmaal geen absolute waarheid. Dus het beste zou zijn dat ze samen zouden gaan. Gezien het feit dat de naam van Wilders in het verleden, moedwillig, behoorlijk beschadigd is, zou ik kiezen voor Roemer, maar dat is ook subjectief. Dus het enige wat duidelijk is, is dat de keuze niet moeilijk is als men over zijn eigen vooroordelen heen kan stappen. en een écht domme opmerking is wel de uitspraak die hier direct boven staat. Daar krijg ik bijna een plaatsvervangend gevoel van schaamte over.
balk: je hebt volkomen gelijk hoor. Iemand die mavo, havo en pabo heeft gestudeerd mag je best het premierschap van Nederland geven. Er is in elk 1 ding dan zeker. Rekenen kan hij niet, net als de meeste leerkrachten. Dus hij zal vast op "briljante" wijze de economische crisis tot een einde brengen.
Overigens is het wellicht goed eens na te gaan hoe de economische crisis is ontstaan en welke partijen er toen in de regering zaten. En welke minister van financien toen met miljarden strooide naar de banken. Met het gevolg dat VVD en CDA de puinhopen weer moeten opruimen. VVD?CDA hebben de noodzakelijke bezuinigingsoperatie in gang gezet, met steun van de PVV, omdat pappa Bos het nodig vond om meer uit te geven dan er binnen kwam. Helaas is de PVV tussentijds bang geworden dat ze een paar zeteltjes zouden verliezen met verdere noodzakelijke maatregelen. Zetels die ze nu ook achter elkaar aan het verliezen zijn. Dus stem maar lekker op Roemer, voor een vertrouwd communistisch regime. Onder aanvoering van de schoolmeester naar de definitieve ondergang.
Antonin
|
07-08-12
|
00:18
Terwijl ik afgelopen verkiezingen toch echt VVD heb gestemd draaien VVD flyeraars me altijd de rug toe en krijg ik nooit een pamfletje. Ik zie er blijkbaar niet uit als de gemiddelde VVD stemmer en de balletjes menen daarmee te weten dat ik niet voor hun partij zal kiezen. Vorige keer moest ik goddomme naar zo'n corpslulletje toelopen om een flyer te VRAGEN. Als ze mijn stem niet willen is het ook goed. Na de VVD knieval voor de SGP is de kans dat ik nogmaals op ze stem sowieso klein geworden, nepliberalen.
Heb je nog geluk dat je mee mag.
farang
Heb je nog geluk dat je mee mag.
farangnewuser
|
07-08-12
|
11:06
Vertel eens, hoe is die crisis precies ontstaan? En waarom denk je precies dat een VVD minister de banken had laten vallen?
farangnewuser
|
07-08-12
|
11:06
En onder welke directeur van DNB is die hele Nederlandse bankencrisis ontstaan? Dat was toch echt onder Nout Wellink, prominent lid van het... CDA! En wie was er destijds ook al weer premier? Was dat niet Balkenende van het... CDA? Ik weet niet hoe ze het doen maar hier op Spitsnieuws lijken de glibberige snotalen van het CDA altijd van teflon. Alles wat op hun bordje terecht hoort glijdt ter linkerzijde af op de PvdA. Niet dat ik veel sympathie heb voor onze salon-socialisten maar het is stuitend om te zien hoe die autistische christenregenten steeds weer onder hun wanbeleid uitkruipen hier.
NOOIT SP tenzij het samen met de PVV is!!!
Alcmaria | 07-08-12 | 10:56 |
Wilder en Rutte fileren Roemer compleet tijdens een debat, dat zie ik ook nog wel gebeuren ja. Maar Samsom en Roemer in debat kon nog wel eens zeer vermakelijke televisie opleveren. Zoiets als een bokswedstrijd tussen twee hele dikke huisvrouwen ofzo.
balk | 07-08-12 | 10:57 |
.
Rutte heeft niets verknald, hij doet wat noodzakelijk is om Nederland uit de crisis te leiden. Dat u dat niet begrijpt is veelzeggend.
Ik ben een van de mensen die Nederland draaiend houdt. Ik betaal belasting en niet zo'n beetje ook. Een socialistisch kabinet ontneemt mij de lust om te werken en om belasting te betalen omdat ik weet dat mijn geld niet goed besteed wordt. Dan vervroeg ik mijn pensioen, parkeer ik mijn geld ergens op een veilige plek en vraag ik een uitkering aan. Als de socialisten aan de macht komen zullen ze het weten ook.
SP kan helemaal niet regeren als ze nergens meer tegen kunnen zijn. En het ze toch een keer laten doen, om vervolgens te kunnen zeggen dat het nergens toe leidt is pure tijdverspilling en zeker in deze crisis geldt, tijd is geld.
-weggejorist- & opgerot
Ik zie de SP niet een regering komen. Of CDA en D66 moeten zo gek zijn dat ze met de SP gaan regeren.
Och gut, zoem, zoem, Roemer van de S(tomme)P(rutsers) komt ook weer eens boven het tafelblad uitkijken om te "roeptrappen, huiletoeteren, stampewapperen, krokodillenklappen en handjetranen". Het enige wat hij gelukkig zelf wel in de gaten heeft is dat het nooit wat zal worden wanneer er een kabinet zou komen met het "zieligheidsclubje" waar hij zelf toe behoort.
Het mooiste van deze oprisping van domkop Roemer is dat hij in Boxmeer als gedoger zelf deel uitmaakte van een gedoogconstructie.
.
Draai en lieg jezelf en die domkoppenpartij van je maar maar lekker het graf in, Roemer. Da's goed voor Nederland.
Ik zie de SP niet een regering komen. Of CDA en D66 moeten zo gek zijn dat ze met de SP gaan regeren.
maan99 | 07-08-12 | 14:57 |
..............................................
Het CDA in elk geval, zou met werkelijk iedereen regeren, als ze maar mee mogen doen.
Dat hadden we vorige keer gezien.
Ze wilden niet met de PVV, maar na wat strubbelingen en wat druk en chantage van de kant van Verhagen, gingen ze toch samen met de PVV.
Het is te verwachten, dat ze nog mindere moeite zouden hebben met SP.
Ja, uiteraard gaan ze het liefste verder met de VVD en hun grinnikende blaaskaak.
Maar als er onvoldoende op die gestemd wordt, gaat dat niet lukken.
Mooie stelling. Ik stem nu zeker SP!
Sanglier
|
07-08-12
|
12:31
En aan wat voor een goeds heeft Rutte je geld dan besteed? Ik ben werkelijk benieuwd. Zijn er minder uitkeringen betaald? Is er minder naar milieu gegaan of windmolensubsidies? Waar is meer in gestoken? Volgens mij is Rutte in vrijwel alle gevallen op dezelfde heilloze weg verder gegaan die al ingeslagen was.
@yurp: u begrijpt er weinig van. Sukkelt u maar lekker verder.
@Sanglier
-
Legt u het mij dan uit want ik zie het werkelijk niet. Waarmee heeft het kabinet Rutte werkelijk gebroken met uitgavepatronen uit het verleden? Indien ik het gruwelijk mis heb wens ik dat graag te horen.
De SP in geen enkele regering s.v.p.
Rutte bleef geld uitgeven zoals het eigenlijk altijd ging.
Volgens het gedoog akkoord zou er bezuinigd worden op ambtenaren, werden kunsten belast met 19% in plaats van 6%.
De Kunduz club regelde een uitzending die ons veel kost.
Miljarden zijn in €U en Griekenland gepompt.
Bij het Catshuis overleg over bezuinigen werd het gedoog akkoord met voeten getreden waarop Wilders niet meer kon meedoen.
De Kunduz club werd bij elkaar getrommeld en had binnen 2 dagen voldoende bezuinigd met idiote belastings verzwaringen en al bereikte resultaten van Wilders gedoog akkoord werden herroepen.
Tja, daarna kwam nog het Kunduz landverraad...
Het ESM gedrocht werd geratificeerd; € 40 miljard naar €U/ESM zonder garanties.
http://www.youtube.com/watch?v=1GaH2MqXfxM
Dit met geld wat we niet hebben, dus moeten lenen tegen een dan onbekende (hoge) rente...
Dit is wat die landverraders bereikt hebben...
Nu U weer!
@yurp, @ Henkei: Als u de plannen van het kabinet Rutte erop naslaat en dan bedenkt dat de stekker eruit getrokken is terwijl veel plannen wel in gang zijn gezet maar nog niet zijn uitgevoerd dan gaat u het misschien begrijpen. Er lag een mooi akkoord met flink wat bezuinigingen, nu moeten we het met een slap aftreksel doen tot de verkiezingen. En daarna? De spilzieke plannen van linksch doen het ergste vrezen en ondertussen roeptoetert u naar hartelust dat Rutte het zo slecht gedaan zou hebben.
Uw zure mondje wordt pas echt smal als u aan den lijve ondervindt wat de linksche partijen voor u in petto hebben.
Rutte zou nooit een fatsoenlijk rechts liberaal beleid eruit kunnen krijgen, omdat hij ten alle tijde en op alle mogelijke manieren tegengewerkt zal worden door 'alles' van links. SGP en CDA zullen nog het meest meewerken. Dus niet gaan miepen dat Rutte niks voor elkaar gekregen heeft. AOW gaat omhoog, gouden handdruk collectieve sector max. 75.000, 130 km/u,
afschaffen verwijderingsbijdrage, kraakverbod wordt gehandhaafd, bonnenquota politie afgeschaft, overvallers kun je met een gerust hart meppen (met een ferme tik althans) zonder dat jij degene bent die de sjaak is, geweld tegen hulpverleners harder bestraft, versoepeling rookverbod.
Voor de rest vind ik het erg jammer dat veel goede punten terug zijn gedraaid. Bv De dierenpolitie, want wat is 500 man op tienduizenden? Dat gezeur dat ze niet nodig zouden zijn is onzin, dit is enkel en alleen teruggedraaid omdat het uit de PVV koker komt. Onderdeel PVV bashen, maar als dit plan uit de koker van de PVDD kwam was heel links geitenwollensokken Nederland zeer in z'n nopjes geweest. Ook gaat er nbiet minder geld naar ontwikkelingshulp en bezuinigingen op kunst en cultuur zijn ook teruggedraaid, maar de prijzen blijven gewoon zo hoog als vóór het terugdraaien van deze maatregel. Ze eerlijk zijn bij links dan weer niet. Al deze dingen die zijn teruggedraaid, komt door volgens mij puur uit de linkse hoek van het 'Kunduz'clubje. En zijn óf om de PVV te bashen, óf om Rutte en z'n VVD te bashen. En zo krijgt Rutte nooit de gelegenheid om echt orde op zaken te stellen en wordt hem notabene achteraf ook nog in de schoenen geschoven dat hij een flutpremier is die niks voor elkaar gekregen heeft. Ja, vind je 't gek? Hij moet een hele grote puinhoop op zien te ruimen en krijgt zelf de schuld dat het hem niet lukt. In coalities moet iedereen, links of rechts, water bij de wijn doen. Maar VVD logischerwijs het meest, want zoveel partijen zitten niet op rechts in ons uberrood landje.
+1! @ Sanglier|07-08-12|19:54|
U snapt het!
@Holymoos,
Ook al kennen wij elkaar persoonlijk niet, het is wel opvallend hoe vaak we het met elkaar eens zijn, net als dat nu het geval is met Uwer reactie van heden, dinsdag 07 augustus 2012, welke U om 20:08uur geschreven hebt.
En er zijn veel meer plannen goedgekeurd. http://ruttesrapport.rtlnieuws.nl/
Dat veel dingen nu teruggedraaid worden is puur iets van links, waardoor in de toekomst dus nog weer veel harder in bv zorg en onderwijs gesneden moet worden. Dit alles omdat we zo hoognodig zoveel geld aan kunst/cultuur en ontwikkelingssamenwerking moeten geven, want dat is toch wel zo belangrijk. Ok, die vele onzinnige miljarden naar knoflooklanden is ook puur onzin als je het zo bekijkt. Maar ik denk niet dat PVV noch SP daar wat tegen kan doen. De EU trein dendert door en wij zitten er eenmaal op.
@ blabla
Mooi! Die liefde komt wel van twee kanten, kan ik zeggen. U bent er alleen niet zo vaak meer.
@Holymoos,
Inderdaad, ik was een weekje met vakantie naar een plek waar geen internet aanwezig is en het radio- en TV-signaal niet via de kabel binnenkomt, maar via een ouderwetse antenne. Om die reden heb ik de afgelopen week hier niets kunnen schrijven en ohw, wat was het fijn om de zee te ruiken, de wind door de (nog aanwezige) haren te voelen waaien, het lange licht en neen, voor de mensen die denken dat ik naar mijn geboorteland ben geweest, die moet ik teleurstellen, want dat was niet het geval.
De komende tijd ga ik, zoals het er nu uitziet niet weg, op eventueel nog een (lang) weekend na dan, dus ja, ik ga dus weer net zo veel schrijven zoals ik dat een aantal weken geleden ook deed.
Sanglier | 07-08-12 | 19:54
Holymoos | 07-08-12 | 20:08
Beetje heel erg jammer dat jullie het landverraad van JP Balkenende alweer vergeten lijken te zijn.
Ook vergeten jullie voor het gemak maar even die overdracht van de Nederlandse pin-pas met pin-code aan het €U/ESM gedrocht.
Jawel, een verder landverraad!!
De verachtelijke Judassen!
Wie er nog op stemt heult met landverraders.
@ blabla
Haha, mooi zo. Daar zal niet iedereen blij mee zijn, maar ik lig nu al weer in een scheur om uw reakties naar Mathijse.
Holymoos|07-08-12|20:19
'De EU trein dendert door en wij zitten er eenmaal op.'
Wil dat zeggen dat U levenslang knoflook landen wenst te steunen?
Griekenland dat van Duitsland 400 Leopards kocht
Griekenland dat 4 oorlogsschepen van Frankrijk kocht.
Dit alles terwijl ze al miljarden steun kregen?
Wilt U hun tanks en schepen betalen?
Mensen wees wijzer!
Elke trein heeft een noodrem....
Henkei|07-08-12|21:11|
Zoals ik al eerder zei, pieker ik er niet over om uit protest tegen EU/ESM op de PVV te gaan stemmen. Niet dat ik het niet met PVV eens ben, maar mijn politieke voorkeur is een andere. Ik vind ook zeer zeker dat de PVV veel goede punten heeft, maar dat u mij dan gelijk een landverrader vindt is uw probleem. Ik zie het nut van mijn extra stem richting PVV echt niet in. Zouden we dan in ene uit de EU stappen? Dacht u nou werkelijk dat uw Geert de verlosser is van de crisis zoals die nu is? Dan kon u nog wel eens van een koude kermis thuiskomen, ookal halen ze 80 zetels. Dat het uit uiterst gehaaide politicus is is een feit, evenals Verhagen en Rutte. Allemaal uitmuntende politici, maar daarom stem ik niet op een politieke partij.
Holymoos|07-08-12|20:19
'Dat veel dingen nu teruggedraaid worden is puur iets van links, waardoor in de toekomst dus nog weer veel harder in bv zorg en onderwijs gesneden moet worden. Dit alles omdat we zo hoognodig zoveel geld aan kunst/cultuur en ontwikkelingssamenwerking moeten geven, want dat is toch wel zo belangrijk.'
Dit zijn zaken waar VVD en CDA mee instemmen!
Wanneer VVD en CDA dit terugdraaien niet wilden, hebben ze met Geert voldoende stemmen om het te blokkeren.
Dat stemmen zou Geert gewoon aan meedoen.
Holymoos|07-08-12|21:23
'pieker ik er niet over om uit protest tegenEU/ESM op de PVV te gaan stemmen.'
U bloedt liever de rest des levens; jammer!
Even goede vrienden!
blabla bladerdebladiebla|07-08-12|20:55
Welkom terug!
Schuift http://www.alt0169.com/images/tc++schultenbrau.jpg
Henkei|07-08-12|21:20|
Zeker ben ik het er niet mee eens, dat al die miljardenslurpende landen geholpen worden. En ik vind het ook ronduit belachelijk dat die landen er niet gewoon uitgemietert worden. Dat ze daar in Brussel in mijn ogen compleet de foute beslissing nemen om koste wat kost alles en iedereen bij elkaar te houden snap ik niet. Maak bv een sterke munt met stabiele landen die hun zaken wel goed op orde hebben. Maar om achter een populist aan te hobbelen, terwijl hij niets kan. Gaat er bij mij gewoon niet in. Nogmaals voor alle duidelijkheid; ik ben tegen de gang van zaken rondom de crisis in de EU. Maar hoe denkt u dat Wilder ook maar op een manier die noodrem gaat gebruiken? Ik wou ook dat dat kon, maar Wilders kan dat helemaal niet. hij speelt heel handig op gevoelens in met dingen die die uiteindelijk toch niet voor elkaar gaat krijgen. Die trein moet uit zichzelf stoppen, of wij moeten gewoon netjes van de trein springen met oa Duitsland. Die noodrem bestaat niet, da's een fabeltje. Die trein echter bestaat wel.
Henkei|07-08-12|21:31|
Ik bloed niet liever, maar volgens mij is het zinloos en zeker niet de weg naar een oplossing.
Mensen, de essentie is dat Roemer verregaand incompetent is. Een grappige hyena met het uiterlijk van een knuffelbeer maakt nog geen goed bestuurder. Een stem op de SP is een stem voor minder welvaart voor elke Nederlander.
Holymoos | 07-08-12 | 21:38
Niet geschoten is zeker mis!
http://www.alt0169.com/images/tc++schultenbrau.jpg schuift...
Droom lekker verder Roemer. De SP word geeneens de 2e partij.
De wekelijkse peilingen worden gehouden onder domme mensen xD
Holymoos je lijkt me een aardige gozer maar kom op. De VVD heeft meer dan 10 miljard over de balk gegooid naar Griekenland. Dat geld zien we nooit meer terug.
Natuurlijk denkt de VVD nog dat we dat geld terug zien. Om die reden kun je toch niet meer op die achterlijken stemmen?
@sanglier
De uitvreters zullen er vast wel beter van worden.
Volharden in iets wat fout is lijkt me dommer dan een kans te steunen.
Een Nederlands uittreden der €U zal zeer waarschijnlijk door anderen gevolgd worden.
Hergroepering zal plaatsvinden...
Als het eerste schaap over de dam is.......