*

Belastingdienst boos op Weekers

Belastingdienst boos op Weekers

Medewerkers van de Belastingdienst zijn pissig op staatssecretaris Frans Weekers van Financiën. Zij vinden dat hij veel eerder had moeten ingrijpen om het gesjoemel met toeslagen door Bulgaren tegen te gaan. Dat meldde RTL Nieuws vandaag, dat inzage had in reacties van medewerkers van de Belastingdienst die hun onvrede uitten op het interne netwerk van hun werkgever.

Oost-Europese bendes frauderen op enorme schaal met uitkeringen in Nederland, zo kwam zondag naar buiten. Ze doen dat door landgenoten naar Nederland te sturen en als ‘spookburger’ in te schrijven bij gemeentes, waarna allerlei uitkeringen en toeslagen worden aangevraagd. Zo harken ze bergen met geld binnen.

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Volg Spitsnieuws op Facebook!

J. Wolthuizen | 24-04-13 | 21:19 | 24 reacties
  • Weekers wil zelf onderzoek

    Weekers wil zelf onderzoek

    Staatssecretaris Frans Weekers van Financiën heeft bij de Belastingdienst aangeklop... BINNENLAND

  • Weekers ontsnapt in parlement

    Weekers ontsnapt in parlement

    De VVD is er in geslaagd het vertrouwen in staatssecretaris Frans Weekers (Financië... BINNENLAND

  • Weekers bekijkt belastingontwijking

    Weekers bekijkt belastingontwijking

    Staatssecretaris Frans Weekers (Financiën) gaat met verzekeraars babbelen om te voo... BINNENLAND

  • Weekers wast handen in onschuld

    Weekers wast handen in onschuld

    Staatssecretaris Frans Weekers van Financiën is zich van geen kwaad bewust als het ... BINNENLAND

Reacties

Ach, dat maakt niets uit toch? Of de hele wereld nou hier komt wonen, of dat ze daar blijven en wij helpen ze; het is mij om het even en werk dan wel wat harder. PvdA modus/

Tja, dit krijg je als je het land laat besturen door een stel overjarige studenten. Leven totaal buiten iedere werkelijkheid in Den Haag. 

Joh, wat grappig! Ik ben boos op de belastingsdienst. Zo is het cirkeltje toch weer mooi rond, of niet dan?


Luie flikkers.

Ach, ze kijken net zo lief naar links als dat ze links zijn.
Enge mensen, die rooie dozen.

En het wordt allemaal nog erger als je dat zootje lapzwansen in Den Haag, en niet vergeten Brussel, hun gang laat gaan. Wat een k*tzooi!

[@Berend Boxemrekker | 24-04-13 | 21:36]
Ach, het blijft een VVDer, dus rechts, dus onbetrouwbaar

-weggejorist-

Zo, het riool loopt weer leeg met hun reacties.

Ha ja VICTRIX, moet jij eens doen. De belastingdienst niet goed informeren, kijken of je nog zo dom lult. Eikel.

We zitten in deze crisis dankzij een over de balk smijtende overheid en zo te zien zullen we daar nog wel een poosje in blijven.

[@Victrix | 25-04-13 | 05:28]
Beste Trix,
Veel burgers en gezinnen hebben het financieel niet gemakkelijk, ze moeten de tering naar de nering zetten.
De overheid smijt met miljoenen en miljarden alsof het niks is....
we hebben in NL pakweg 6 miljoen mensen die actief zijn als werknemer of als zelfstandige.
Zij moeten deze enorme bedragen ophoesten.
 
Ook het loon van onze Kamerleden, ambtenaren en het Koninklijk Huis - zij allen worden uit de schatkist betaald.

-weggejorist-

[@Victrix | 25-04-13 | 05:28]


Jij hebt makkelijk lullen vanuit je kamertje in die kliniek. Jij hoeft niets af te dragen, dat doen anderen wel voor jou! Vraag: waarom zit je daar eigenlijk?

[@ikwordnietgoed2 | 25-04-13 | 08:11]


Het is overduidelijk het Nederlands volksmanagement is de regie totaal bijster en leeft in een heel ander Nederland, van meet af aan was het al duidelijk dat bijvoorbeeld de Polen onze arbeidsmarkt zou verzieken omdat deze Polen niet aan de wettelijke eisen hoefden te voldoen en ook dat deze het wettelijk CAO konden omzeilen, overigs hele volksstammen hebben inmiddels gebruik gemaakt van illegale verbouwingswerkzaamheden aan hun huis waarvoor geen belasting is afgedragen Bulgaren Roemenen etc de corrupte ambtenaren hebben geïnfiltreerd word Den Haag ineens wakker uit de droom duizend en een nacht en begint moord en brand te blèren.

Het is vermakelijk hilarisch hoe achterlijk en naïef het pluche anno 2013 nog altijd is.
Geert krijgt er een natte droom van.

Goh en komen ze daar nu pas achter? Elke Nederlander weet dat zo'n beetje, maar de regering niet. Lachertje gewoon.

[@Victrix | 25-04-13 | 05:28]: Tja, voor notoire staatsruif vreters zoals jij maakt het niet uit maar mensen die wel wat doen in de vorm van werken hebben daar zeer terecht klachten over. Staatsruif vreters zoals jij dienen gewoon achter te blijven in het riool.

[@pitabroodje | 25-04-13 | 02:30]

uuuuuuuuuuh, Bulgarije zit sinds 2007 bij de EU, net als Roemenie....... Wel ff opletten, he, knul!

[@pitabroodje | 25-04-13 | 07:03]

Wat draagt u bij aan de schatkist?

Een artikel over ambtenaren en hun werkgever, die zegt niet op de hoogte te zijn van wat er onder zijn medewerkers leeft. En Henkei blijft waarschijnlijk nu heel stil in een hoekje zitten en wacht tot de storm overwaait. Stel je voor dat zijn werkgever op de hoogte is van zijn denkbeelden op diverse forums.

pitabroodje 437 miljard.

[@Victrix | 25-04-13 | 05:28]
Want onderbuikgevoelens want crisis is niet echt en geld groeit aan bomen.


Ja man x)

Gisteren werd bekend dat er door een lek over belastingparadijzen, waaronder de Britse Maagdeneilanden, gegevens zijn komen bloot te liggen van duizenden mensen wereldwijd die ongeveer 25 duizend miljard euro (32,5 duizend miljard dollar) hebben geparkeerd op belastingvrije offshore-rekeningen. Om een voorstelling te krijgen van de omvang van dit uit de samenleving onttrokken bedrag: het is twee keer zo groot als de totale Amerikaanse staatsschuld. Deze informatie ligt opgeslagen in ongeveer 2,5 miljoen e-mails en documenten die zijn geanalyseerd door 86 journalisten. De resultaten van het onderzoek worden later vandaag in verschillende media gepubliceerd. De Franse krant “Le Soir” heeft laten weten dat vanmiddag om 5 uur de informatie op hun website wordt gezet. Dat de verschillen tussen rijk en arm groot zijn en steeds groter worden is al lang bekend, maar dat het een omvang heeft van deze absurde grootte kon niemand (met uitzondering van een aantal ‘complotdenkers’) bevroeden en gaat het normale menselijke verstand ver te boven.
Hoogste tijd om af te rekenen met “witteboordencriminelen”

Bron

Je, iedereen ziet dat een uitkeringsgerechtigd persoon in Nederland een soort alternatief zwitserleven geniet.

Bezig met verzenden!

Videos

Top 5 kortingen

Das Kapital

 
 

Column

James Worthy

Ik zat op de schouders van mijn vader. De veiligste plek ter wereld. Ik waande mezelf de windhaan...
meer >