Fidel Castro kwam gisteren met een primeur van formaat. De voormalige dictator van Cuba openbaarde de CIA-banden met Osama Bin Laden.'Elke keer als Bush angst opzweepte en een grote speech gaf, dan kwam Bin Laden op het toneel om de mensen bang te maken met een verhaal over wat hij zou gaan doen,' aldus de 84-jarige communist. 'Bush had nooit een tekort aan steun van Bin Laden. Hij was een ondergeschikte.'
David Estulin, de man die de uitspraken optekende uit de mond van Castro, is een groot fan van complottheorieën. Hij schreef een trilogie over de beruchte Bilderbergconferentie, een jaarlijks terugkerende vergadering van 130 politici en captains of industry. Fidel Castro roemde het drieluik van de Litouwse schrijver al eerder.
Reacties
De nieuwe videos van Bin zijn idd wel schaars geworden sinds bush jr weg is.
Jaaa dit is inderdaad duidelijke taal, hier kan je niet omheen.
Dit wisten we toch al lang..........
Bin Laden is ook na al die jaren nog steeds niet gevonden. Dat kan geen toeval zijn.
Bin Laden: "Fidel Castro is dood"
En Barak Osama is bevriend met....
Laat ik het maar niet zeggen, EHB leest mee....
Maar ja of die boodschappen nu echt van Bin Laden afkomstig waren of van de CIA zelf is natuurlijk niet helder. Die Osama kan natuurlijk al lang dood zijn ... maar wie had er baat bij om dat wereldkundig te maken? De USA in ieder geval niet omdat dan daarna gelijk de steun voor de oorlog af zou brokkelen.
We Live In a Fabricated World
Regulated By Complex Laws
Controlled By National Governments
Governments Restrained By International Authorities
Watched By Enforcers That Are Controlled
Controlled By Controllers, Who Are, Ironically Enough,
Controlled By Controllers.
Geen nieuws, een geregisseerde 'vijand' die maar niet gevonden of gedood kan worden. Alleen zo kunnen de achterliggende doelen gehaald worden. In Afghanistan zullen in de komende tien jaar vele bronnen van waardevolle grondstoffen 'gevonden' worden die al ruim 20 jaar geleden in kaart zijn gebracht. Het circus rond de koude oorlog is blijven doordraaien. Dezelfde tactieken, andere spelers. Het zou me niet verbazen als Saddam vlak voor zijn 'vondst' in een kuil is gestopt om hem er vervolgens weer uit te peuteren. Gelukkig is de gemiddelde burger nog even dom (of zelfs dommer) als voorheen. Appeltje eitje om het volk te misleiden. *alu-hoedje knutselt*
Die Castro heeft teveel sigaren (uit eigen doos) gerookt
En David Estulin is een schrijver. Dus als u zijn onzin niet koopt verdient hij niks.
Gelukkig heeft hij nu een oude gek gevonden om zijn boeken te promoten.
*/ voor de zekerheid toch maar een alu frietbakje op zet */
Politics is a dirty game...
Oud nieuws, Bin Laden zijn familie woont ook gewoon in de VS.
Google Tim Osman maar...
en Kim ll Nogwattus is de huisvriend van Obama.
beerpoes | 29-08-10 | 09:50
Gelukkig weet u wel beter...u bent immers niet de "gemiddelde burger"...
Castro is een hele slimme man, niet zo gek dat USA giga veel pogingen heeft gedaan om hem tussen 6 plankjes te krijgen. En die bilderberg conferentie moet is een keer flink verstoord worden.
oud nieuws, maar goed dat het weer aandacht krijgt..
Bin laden: Fidel Castro is KGB-agent
Hij heeft vast wel gelijk maar ik ga een stapje verder: Bush c.s. en de Bilderberger's (incl. Bea) zijn eigenlijk aliens die de boel hier runnen en ons een kant op sturen.
* aluhelm dicht klapt.
Als het moet willen enkelen zelfs gekke Fidel als bron accepteren.
Sneu.
hij heeft zowaar een punt hier!
je kan er niet echt omheen!
want, inderdaad, sinds bush weg is zijn er geen filmpjes meer van hem opgedoken
laagvliegert | 29-08-10 | 10:00
Wow?!
En dat allemaal om meer wapens bij z'n papa's fabriek te kopen van het amerikaanse belastinggeld! Bush was de grootste terrorist evah!
Fidel moet maar eens wat minder 7-up drinken.
Dat Bin Laden banden heeft met de CIA is al jaren bekend. Alleen jammer dat 90% van de wereldbevolking een bord voor z'n kop heeft...die blijven geloven in goede onfeilbare westen. De Islam mag dan achterlijk zijn maar het westen is op z'n minst achterbaks te noemen.
@The Russian | 29-08-10 | 09:57 "En die bilderberg conferentie moet is een keer flink verstoord worden."
Gebruik een vliegtuigje en strooi aluminium snippers uit. Je eigen hoedje is niet helemaal dicht geloof ik trouwens.
De beruchte Bilderbergconferentie? Ha, dan kennen ze de nóg beruchtere Vrankrijkconferentie zeker niet!
Alles is relatief, zei Einstein. Daarbij leven we in één grote illusie zeggen de Boeddhisten. En gelijk hebben ze.
Heer Ho tot Ek | 29-08-10 | 10:05
Bush zei het zelf eigenlijk al: 'I'm a war president, I act with war on my mind.'
.. die man is in de war, obama is president van de Verenigde Staten.
hahaha Hoe je het ook went of keert , Cuba blijft amerika's frustratie nr 2 . Fidel is gewoon iets te inteligent om aangepakt te worden door de CIA ..
Wat in het oog springt is de beschamende nederlaag in de varkensbaai / en het legendarisch aantal mislukte moordaanslagen op fidel door de CIA.
Dat US nog steeds halstarig vasthouden aan een boycot( waarbij enkel het arme volk lijd nb), zet bij mij veel vraagtekens , welk gevaar kan zo'n eiland met nauwelijks financien nog aanrichten dan ??
Denk eerder dat open stellen van een markt een bom is onder de al aan alle kanten wankelende socialistische staat .
Je zou toch bijna verwachten dat iemand als Fidel Castro niet serieus genomen wordt door mensen die niet onder zijn Communistisch bewind vallen; Maar zie hier de reacties van SN reaguurders.
Conspiratie geile Bush-bashers....
Zit momenteel de nieuwe versie "V" te kijken, ziet er allemaal heel herkenbaar uit.
/end currymode
@ drollewupper | 29-08-10 | 10:12
...en mensen leren ook zoveel van de geschiedenis, jammer is dat :(
Dus alle tegenstanders van Wilders zijn ook bij hem in dienst. Want die reageren ook iedere keer over de top als Geert weer eens een heldere uitspraak heeft gedaan, waardoor zijn aanhang iedere keer weer groeit. Linkse logica.
"Fidel Castro kwam gisteren in een primeur van formaat." Kan dat? Is het niet met? Of is "een primeur van formaat" een nieuw eufemisme voor een ontzettend vadsig wijf? Vragen, vragen, vragen,..
*Gaat voor de zekerheid aluhoedje zoeken*
Cuba heeft de beste gezondheidszorg ter wereld. De rest is wat minder, maar ja. Dat beleef je dan wel gezond!
Ik schrik een beetje van al die complotdenkers hier. Complotten zijn het nieuwe 'iets' om in te geloven nu god er niet meer voor ze is. Pas als niemand niet meer gelooft dat er een hogere macht (god, iets, complot) achter een gebeurtenis zit is de mensheid volwassen.
Kom op zeg, dat Monica Lewinski Clinton pijpte viel niet geheim te houden, maar dat 9-11, met vliegtuigen, een jarenlange voorbereiding, CNN live aanwezig, een inside job was voor de 40.000 mensen die er dan zijdelings betrokken waren, wel?
Yes, zeker weten de Japanse keizer Hirohito kwam eind jaren 30 tijdens de Japanse campagnes in China nog gewoon op de thee in et Witte Huis, Adolf moest vanwege z,n snorretje incognito per U-Boot komen, heeft et nog wel leuk gevonden dat ie in 1943 St Patricks Day in New York mee mocht lopen. Laatste nieuws Geert Wilders is al jaren belijdend sjiitisch moslim, daarom viert ie einde ramadan 9/11 uitgerekend in New York!! Je weet tog man, yes, we can!!
Klopt, voormalig CIA agent.
http://en.wikipedia.org/wiki/CIA-Osama_bin_Laden_controversy
Wat weer een journalistiek hoogstandje... Eens even kijken waar zullen we beginnen. Ten eerste is het Daniel Estulin en niet David. Ten tweede schreef Estulin naar mijn weten twee boeken over de Bilderberg conferentie. Ten derde is de Bilderberg conferentie geen conspiracy maar een feit, de organisatie heeft haar secretariaat in A'dam gevestigd. Of te wel spits redactie jullie zijn een stelletje kneuzen die nog niet eens 3 feiten kunnen checken, waardeloze prutsers.
Dat Bin Laden voor de CIA werkt is al lang bekend. Saillant detail: Al Quaida betekent de basis. De CIA had in de jaren '80 een project genaamd de basis...
Uriël Fack | 29-08-10 | 10:27
Nee, nee, nee, nee...Dat dat van Lewinsky uitlekte was een complot van de illuminati. En 9-11 was inderdaad geen inside job. Het zogenaamd uitlekken daarvan, daar zit juist weer een complot achter van de FGHJK. Dat is de echte geheime dienst van de VS waar de CIA slechts een dekmantel voor is.
*Duikt terug in atoomkelder*
@ Uriël Fack | 29-08-10 | 10:27
Ik zal het nog sterker vertellen .. wij zitten met alle 6 miljard mensen in een complot , behalve jij , Wij krijgen iedere dag instructies wat te doen , zodat jij denkt dat er echt iets in de wereld gebeurt , als je rondloopt of tv kijkt ..
btw de regie houd er niet van als je weer figuranten naar de kerk lokt , dat wordt wel een heel complex, pornografisch verhaal , vind je zelf niet ?
Fred over Cuba;
http://www.fredoneverything.net/Cuba.shtml
-weggejorist-
sparrow | 29-08-10 | 10:36
Hetzelfde idee als van Theo Maassen: met zijn allen moslim worden en het er eentje niet vertellen
Onzin, duidelijk dat bin ladin een undercover trol is die af en toe , na uitlokking van kabouters, uit de grot komt om dingen te blaten. In de meeste gevallen muteerd hij naar een verschijning zoals wij die van bin ladin kennen, maar dit is slecht een uiterlijke aanpassing. Van binnen is en blijft hij een trol. http://www.joomlo.nl/images/823_deechtebinladin.jpg De kans is eveneens groot dat de gehele aanslag van 11 september is georganiseerd door trollen en o.a. david de kabouter. Om wraak te nemen op de mensheid omdat de natuur compleet word gesloopt. Waardoor beiden wezens geen leefruimte meer hebben.
Gezien zowel trollen als kabouters erg oud worden kunnen ze dit niet langer meer aan zien. Pak david en pak de trollen, dan word een deel van het hedendaags terrorisme stop gezet. Heul waarschijnlijk is fidel ook een schijn figuur en is deze van binnen ook een gemuteerde trol.
Wat zijn er veel debielen hier die deze onzin geloven...
Smokum | 29-08-10 | 10:38
Zet het op een website, stuur een paar links naar sites met complottheorieën en je hebt believers.
Nu die het zo zegt is het wel opvallend te noemen ja
Maar dat is toch oud nieuws. Toen de Sovjets nog in Talibanistan zaten, waren de US of A en Osama dikke vrienden...
Maar dan even on-topic. Ook al werkt Bin Laden voor de CIA, dan kunnen daar nog zomaar conclusies aan worden verbonden. Misschien is het zoiets als 'geef de vijand een gezicht'. Probleem met veel complottheorieën: een deels waar verhaal wordt aan alle kanten met extremen omkleed, waardoor het verhaal in zijn geheel ongeloofwaardig wordt. Ja, op de Bilderberg-conferentie worden dingen besproken die je liever in het openbaar wilt zien. Sommige belangrijke zaken zijn daar informeel voor het eerst besproken. Nee, dat wil niet zeggen dat iedere epidemie daar is bedacht.
Toeval dat hij het zo vlak voor 11 september naar buiten brengt of is het gewoon een mediastunt?
Bin Laden: Mijn baard is mooier dan die van fidel
-weggejorist-
@ VonDutch | 29-08-10 | 10:30
..pffrt... WUAHAHAHA!
Allejezus, waar hou jij je de hele dag mee bezig man! Een rijke fantasie is ok, moet je gebruik van maken door daar iets mee te gaan doen, maar hou alsjeblieft op met dat belerende toontje om dat jij denkt dat jouw fantasiewereld echt is. Je lijkt wel een baptist! Oh... wacht.... die zitten er natuurlijk ook bij in, want de mensen van de Bilderberg conferentie wassen zich elke dag, en het begint allebei met de letter B !!
AMG! Nooooes!
Fidel zegt het, dus het is waar...
Gaap, leeft die man weer, volgens mij is Fidel zelf Osama.
The top keeps spinning - ik herhaal: the top keeps spinning
"Fidel Castro kwam gisteren IN een primeur..."?
Blij te horen dat opa hem nog omhoog krijgt.
@drollewupper | 29-08-10 | 10:12
Nou hè, gelukkig zijn Moslims niet achterbaks.
Meest hypocriete volk dat ooit de aarde bewandeld heeft!
En ik zeg dat Fidel gelijk heeft...
frummel | 29-08-10 | 11:15
Gelukkig nog iemand die het heeft opgemerkt.
@Dolle Dries | 29-08-10 | 10:25
Brilliant minds think alike.
Ome Fidel heeft altijd gelijk. Vraag het volk maar.
@ VonDutch | 29-08-10 | 10:30
Check zelf óók even je facts. Het secretariaat van de Bilderberg organisatie zit in Leiden, niet Amsterdam...
Kinderen en seniele mannen spreken de waarheid.
Een boeiend nieuwe inzicht. Zou nog wel eens kunnen kloppen ook
Fidel castro is een agent van de sovjet unie die per ongeluk na haar opheffing is blijven zitten waar hij niet hoort.
SvennusMax | 29-08-10 | 11:02 : Het lijkt me niet de taak van VonDutch om jou te informeren. Het belachelijk maken van andermans denkbeelden is niet hetzelfde als het aanvoeren van tegenargumenten. Overheden hebben een rijke historie wanneer het gaat om foutieve inlichtingen, wat doet jou geloven dat men deze keer wel de waarheid spreekt?
Laat ik het anders formuleren: er is maar een waarheid en die kennen we allemaal niet.
@Man zonder jas | 29-08-10 | 09:47
Noisecontrollers-Ctrl Alt Delete
beerpoes | 29-08-10 | 11:39
Absoluut, helaas slaat die gezonde kritische houding vaak om in dogmatisch complot-denken waarbij verhalen op websites, met als bronnen verhalen op verwante websites, voor zoete koek worden aangenomen.
Dolle Dries | 29-08-10 | 11:50
zo is het, zonder feiten te checken 'geloven' ze van alles, als het maar op websites staat. Hoe smeuiger, hoe eerder ze het geloven.
Kritisch, natuurlijk, maar feiten, die wil ik zien. Idd, Bilderberg is een feit, maar wat ze daar allemaal wordt besproken, en wat daarmee wordt gedaan, weten we niet. En zowel, dan hoor ik het graag, met bronvermelding die te ferifieren is. Zo ook met dit verhaal. Dat Fidel Castro het zegt, maakt het nog lang niet waar. Meneertje Castro heeft namelijk nogal wat belangen bij het zwart afschilderen van de USA. Een vijandbeeld is heel belangrijk voor een zittend dictator. Dat houdt zijn gepeupel kalm.
Oud nieuws.
Dolle Dries | 29-08-10 | 11:50 : Jammer genoeg heeft u gelijk, het directe gevolg van het niet kennen van de waarheid. Deze presentatie hiervan verschilt al naar gelang de belangen van een volk, natie, haar bestuurders en in steeds grotere mate commerciële belangen. We zullen het pas weten wanneer een gezonde meerderheid van de mensheid zich realiseert dat hun eigen stel hersenen net zo waardevol is als dat van ons leiderschap.
Dit soort berichtjes is als een mageneet voor de aluminium hoedjes.
Bush Bilderberg en Bea worden weer uit de truuken doos getrokken.
Een spannend complot te veel films en een paranoia kortgesloten brein en je slikt het voor zoete koek.
de geit is gemolken...
Alzheimer.
Voor aluhoedjes die zich helemaal suf willen fappen en anderen die zich eens vorstelijk willen amuseren: http://www.niburu.nl/
Als ik een echte kötbui heb, gaat het hiermee gegarandeerd over.
bug322 | 29-08-10 | 12:05
Er zijn gewoon te veel simpele mensen op deze wereld die overal wel een complot achter zien.
bug322 | 29-08-10 | 12:05 : Het is niet anders dan de zoete koek die de gemiddelde burger nu slikt. Zolang ons leiderschap is gestoeld op de waanzin die religie heet kun je jezelf afvragen in hoeverre de rest van hun uitspraken in de buurt komen van de waarheid. Ik ben geen complotdenker maar heb wel voldoende gezien en meegemaakt om alles wat ik (van mijn 'vertegenwoordiging') hoor in twijfel te trekken.
@fuckje | 29-08-10 | 09:46: Beatrix heeft Obama nog nooit ontmoet zegt ze, maar ze hebben elkaar wel degelijk ontmoet in 2008 op de Bilderbergconferentie. Wat deed hij daar, hij werd pas in 2009 gekozen tot president ...
http://en.wikipedia.org/wiki/James_Smith_Bush
lees dit maar eens. De oergrootvader van die bush zat destijds al bij een geheim clubje op de Yale universiteit. Deze familie maakt al een hele poos de dienst uit in de VS.
mensen doen allemaal zo moeilijk.
gewoon rummicub erbij pakken, biertje, jointje en spelen maar.
Kreeg Osama niet wapens in de oorlog tegen de sovjet unie van de CIA en hij was dacht ik toen ook getraind door de CIA. Maar daarna is de relatie volgens mij niet vooruit gegaan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Carlyle_Group
@Katte Nut | 29-08-10 | 12:39:
http://www.dewaarheid.nu/okt01/prescott.htm
http://www.guardian.co.uk/world/2004/sep/25/usa.secondworldwar
Sure!!! Oh ja, en Dries van Agt en Ruud Lubbers zijn in werkelijkheid de reïncarnaties van Lenin en Mao, naar deze aarde teruggezonden om van deze aarde een groot communistisch bolwerk te maken!!!
@ Man zonder jas | 29-08-10 | 09:47
U luistert blijkbaar muziek waar wél lekkere wijven op afkomen. Respect vanaf deze zijde.
Volgens mij is het probleem meer dat meneer Castro al decennialang van het padje is.
Bin Laden: Who the fuck is Castro?
Als de hele wereld je boycot en isoleert word je vanzelf een beetje wappie-wappie.
Ik kan altijd wel lachen om de gekke communisten daar. Hugo Chavez en Fidel Castro: Aardbevingswapens, Bananen, CIA agenten en de vergane glorie van het communisme.
een ding is zeker we worden gewoon belazerd door die hele meute want dat een persoon niet gevonden kan worden is op zich al heel raar!!! nee in die sprookjes geloofde ik allang niet meer ,maar dat ze zo ver gaan dat er zoveel mensenlevens mee gemoeid zijn dat is dus heel akelig en zegt veel over de kopstukken
Jesus wat een bullshit zeg ........
Lekker samenwerkingsverband dan. De oorlog tegen het terrorisme heeft de VS ontiegelijk veel geld gekost en dan hebben we het niet eens om de duizenden levens.
Jesus wat een bullshit zeg ........
Lekker samenwerkingsverband dan. De oorlog tegen het terrorisme heeft de VS ontiegelijk veel geld gekost en dan hebben we het niet eens om de duizenden levens.
Lekker samenwerkingsverband dan. De oorlog tegen het terrorisme heeft de VS ontiegelijk veel geld gekost en dan hebben we het niet eens om de duizenden levens.
Hobbykip | 29-08-10 | 14:17
Wie hebben die rekening betaald, en wie hebben dat geld opgestreken?
Osama heeft toch ook leren schieten van de Amerikanen? Toen Afghanistan nog het Vietnam van de USSR was?
minck | 29-08-10 | 12:26
Dat is een gerucht. Bovendien zou in dat geval Hilary Clinton er ook zijn geweest. Is het heel raar als de twee voornaamste democratische presidentskandidaten mee mogen praten? Nee. Is het raar dat in het geheim gebeurde? Ja.
@Birgit Hogefeld | 29-08-10 | 10:26
kuck kuch
http://www.therealcuba.com/Page10.htm
Cuba loopt met alles een beetje achter...
Bin Laden ligt in een doos bij Bush op zolder. In een La.
Levine | 29-08-10 | 14:20 : De rekening moet nog betaald worden, door onze kinderen.
Ons Geertje werkt stiekem ook gewoon voor de AIVD, niks nieuws. Next.
Ik wist het wel.
Altijd lache met Fidel.
En Fidel kan het weten hoor!
Ja, en ik ben Mick Jagger!
gabriele | 29-08-10 | 14:09 : Het zegt meer over de lui die deze kopstukken aan de macht houden.
638 ways to kill Castro... en hij leeft nog steeds! Als de CIA zo vaak Fidel geprobeerd heeft te vermoorden kan ik me wel voorstellen dat hij in dergelijke complottheoriën gelooft.
mrazura | 29-08-10 | 16:22
De mossad bedoel je denk ik.
d
SN heeft wat ''vergeten"' bij te zetten,
Castro zei dat uit de documenten, die onlangs op klokkenluiderswebsite Wikileaks zijn gezet dit zouden bevestigen.
Waarom zou Fidel zoveel detail informatie via de media verspreiden, over een onderwerp waar hij niet direct mee te maken heeft en dat er dan helemaal niets van waar zou zijn? Misschien zou het kunnen dat mensen al zolang leven in een 'indoctrinatiewereld' waarin voor hun gecreëerde waarheden de realiteit worden en de realiteit gezien wordt als waanzin? Mensen als Obama en Al Gore worden gezien als mensen die enkel de waarheid spreken en alles dat van Fidel Castro komt, wordt direct gezien als waanzin. Zou er niets waar zijn van wat die Castro zegt? Hij linkt namelijk wel een heleboel detailinformatie aan elkaar die weldegelijk met elkaar te maken hebben. Al Qaida lijkt het speeltje van de CIA, de CIA schijnt een instrument/hulpmiddel/tool van de groep rondom Bilderberg te zijn.
/Castro heeft zeker een punt.
Ok, en nu 9/11. Bedacht door BinLaden(vs dus)
Mensen die twijfels hebben bij het bestaand van de Bilderberg groep en hun intenties, dat is goed dat u die twijfels heeft. Zoekt u de feitelijke informatie op die de geruchten rondom de Bilderberg groep weerspreken. Heeft Prins Bernhard niet bestaan? Is de persoon die op video staat bij de Bilderbergconferentie en erg veel op Beatrix lijkt, gefotoshopd? Bestaat Oosterbeek niet? De vraag is enkel hoe serieus moet je de geruchten nemen. Ik ben er inmiddels achtergekomen dat minstens één van hun intenties in volle gang is, het creëren van de volgende wereldoorlog. De mislukte kerstaanslag in Detroit was een CIA/Bilderberg truc om de Al Qaida tak in Yemen een naam te geven, die de CIA nu van plan is om aan te vallen met Predator Drones. Het geval wil dat als één van de geruchten volledig blijkt te kloppen, dat dus alle geruchten zouden moeten kloppen. Ga na wat het zou betekenen indien alle geruchten rondom de Bilderberg groep en hun intenties zouden kloppen.
...Het geval wil dat als één van de geruchten volledig blijkt te kloppen, dat dus alle geruchten zouden moeten kloppen....
nicknaam1 | 29-08-10 | 19:30
Een rol alu-folie kost weinig en vouwinstructies staan op het interwep.
Bin Laden is een uitvinding die zoekgeraakt is. Castro had gewoon bij de afdeling gevonden voorwerpen kunnen navragen ouwe zeurpiet.
Blawahblablah...primeur...blahbla..complottheorie...blablabla.
Wat een onzinjournalistiek.
Bin Laden heeft 1.5 miljoen meegekregen en wil meer tijd met zijn gezin doorbrengen.
Dan is die andere malloot (Chavez) zeker ook een CIA agent.
Of Fidel nou een serieus te nemen clown is of niet, feit is dat Al-qaida en Taliban gewoon gesteund werd door de Amerikanen in hun oorlog tegen de Russen, dus win-win. En zo werkt de politiek nou eenmaal. Saddam Hussein werd ook gesteund tegen de enge Iraniers die de Amerikanen en Britten eruit hebben gekickt, dus de Amerikanen en Britten steunen Saddam tegen Iran. Ze steunen nu dus ook de terroristische Jundullah die aanslagen pleegt in Iran, maar zijn wel bezig met een 'war on terror'.
.
De Turks-Koerdische PKK zijn officieel wel terroristen, maar de Iraans-Koerdische PJAK, die dezelfde tactieken gebruikt als de PKK, zullen never en nooit in de lijst van terroristen opgenomen worden, puur omdat ze ook tegen de Iraanse regering zijn.
.
De USA luisteren bij VN conferentie wel naar bullshit gebrabbel van Hosni Mubarak, 40 jaar dictator van Egypte, en ook naar Ghaddafi, 40+ jaar dictator van Libie, maar als Ahmadinejad zijn mond open doet is het meteen dictator dit en dictator dat en rennen ze weg (en dat is niet om hem te verdedigen). Waarom? Omdat de eerste 2 vriendjes zijn met de USA. Dus het boeit niet dat Egyptenaren en Libiers erger onderdrukt worden.
.
Dat is politiek.
Kort leve Fidel! Of toch niet want die loser is al 84.
De informatie bronnen van Fidel Castro; Heineken Hoek te Amsterdam, Cafe de Breugel in Finsterwolde, De Windhoek in Utrecht en een slagerij in Geleen.
tsja, varkenspest kunnen ze tot op de winkel toe afspeuren, maar bin laden vinden ze niet? ik vind het sowieso allemaal een grote goocheltruc.
Als OBL een bewezen CIA agent zou zijn, dan wil ik die rotsmoelen van al die 'Alla-hu Akhbar' juichende haatbaarden van toen, NOU wel eens zien...
-
Een mede-Arab als CIA man, Hahaha!
Beerpoes :"Het is niet anders dan de zoete koek die de gemiddelde burger nu slikt. "
Ophouden met die smerige betweterige bekeringsdrang.
Gaat terug naar niburu en ga niet door start.
Met je simpele redenatie dat ik dan die gemiddelde burger ben natuurlijk.
Genoeg gelezen of meegemaakt? daarmee kun je bij elke sekte aankomen.
Klopt! *neemt nog een laatste cuba libre in een verlaten cafe cuba te nieuwmarkt 020*
@nicknaam1 | 29-08-10 | 19:30
Zeg, wil jij mij d'r buiten laten ja!?
De bilderbergconferenties zijn meetings van het old-boys network van het koninklijkhuis, meer niet. Ik heb daarmee in der tijd de oranjes op de kaart gezet. Ik moest wel, want Juliana was zo gek als een kwartje, en iemand moest Trix klaarstomen voor de functie vorstin. Ook fungeren wij als intermediair tussen grote bedrijven, als er onderling stront aan de knikker is.
Iedereen weet toch dat Al Qaida een product van de CIA is??
Als Fidel het zegt zal het wel waar zijn, toch?