*

'Zionisten laten Korans branden'

Zionisten zitten achter de die een predikant in de Amerikaanse staat Florida organiseert 11 september aanstaande. Dat heeft de baas van de Iraanse Organisatie voor Islamitische Cultuur en Relaties gezegd in een interview met staatspersbureau IRNA."Deze oproep tot een verbrand-de-Koran-dag is de Zionistische manier om illegale rechten te bewerkstelligen voor de illegitieme Zionistische minderheid in de wereld", aldus Mehdi Mostafavi.

Verdeeldheid

Mostafavi vermoedt dat de Zionisten verdeeldheid tussen religies willen zaaien: "Terwijl de wereld vrede en samenwerking nodig heeft, leiden dergelijke radicale, irrationele en Zionistische bewegingen alleen maar tot chaos en onderlinge onmin tussen de volgers van verschillende religies."

Volgens Mostafavi heeft de verbrand-de-Koran-dag louter negatieve gevolgen: "Dit is dialoog die tot oorlog leidt."

| 13-08-10 | 15:59 | 362 reacties
Print Email PDF

Extra foto's

Reacties

Natuurlijk, blame the jews.

En alle relifreaks weer aangevallen.... Jeej!

Mehdi Mostafavi moet z'n illegitieme hypocriete smoel dicht houden.

Die slechte kopie van de Bijbel had nooit geschreven mogen worden.
Geeft alleen maar ellende op de wereld.

Ik doe mee!

@ Volgens Mostafavi heeft de verbrand-de-Koran-dag louter negatieve gevolgen: "Dit is dialoog die tot oorlog leidt."

stel je niet zo aan, oorlog als iemand iets zegt wat je niet bevalt? cry baby

Het nut van het wereldkundig maken van dit soort kreten ontgaat mij volledig. Gewoon negeren dit soort geblaat (inclusief dat van zo'n predikant).

*Proest*

"Dit is dialoog die tot oorlog leidt."
Prachtig om te zien dat geweld kennelijk gerechtvaardigd wordt door dialoog door de beste man.

Nou ja eigenlijk niet, ik heb niet eens een koran om te verbranden. Maar als ik hem had dan ging ie in de hens!

De wereld zou beter af zijn zonder dat idiote geloof.

Jaay, Christelijken VS Joden VS Moslims fittie! Kan de Dalai Lama anders niet ook nog wat olie op het vuur gooien voor extra spanning? * Pakt popcorn *

verbrand elke religie relikwie........... maak de wereld toleranter zonder religie

Hij heeft wel gelijk.

Islam ies vrede, zolang je je maar onderwerpt en met de kont omhoog tegen de grond gooit.

klaretaalzeewolde | 13-08-10 | 16:08
Bravoo!!! +100000

Als Mehdi Mostafavi zich eens zou verdiepen in de Christelijke USA cultuur, dan zou hij nog wel eens verbaasd opkijken hoeveel reli-idioten er daar eigenlijk rondlopen.

verder wat Kelele Nyingi | 13-08-10 | 16:04 zegt.

@reinaarden | 13-08-10 | 16:11,
U heeft Femke vannacht nog gebeft?

En dat allemaal als reactie op een multifunctioneel gebouw op rijafstand van Ground Zero waar toevallig ook een gebedsruimte in is gevestigd. Triest!

"Dit is dialoog die tot oorlog leidt."

Volgens mij heeft iemand last van lange tenen.

@ klaretaalzeewolde | 13-08-10 | 16:08

Een nobel streven, maar een dat gedoemd is te mislukken, vrees ik. De intolerantie, de haat, het geweld, de controverse, de zucht naar macht; het zit allemaal in de mens en dáárom in de religie. Als er geen religie was, zouden we andere aanleidingen vinden om ons debiel te gedragen.

je therapeut | 13-08-10 | 16:08
Boeddhisme is geen religie in tegenstelling tot het Jodendom of het Christendom (ik laat de Islam even in het midden wat dat betreft, vind het persoonlijk net iets verder gaan dan een religie door de aanwezigheid van de sharia).
De DL zal dan ook geen olie op het vuur gooien. Dat is sowieso tegen zijn principes.

Een moskee is altijd multifunctioneel, daar zit het gevaar juist in.

Het is de schuld van de Joden. Wat origineel weer.

geheelonthouder | 13-08-10 | 16:14

En jij hebt Geert Wilders gister nog een beurt gegeven?

Moslims laten geen kans onbenut om zichzelf voor paal te zetten.

Volgens Mostafavi heeft de verbrand-de-Koran-dag louter negatieve gevolgen: "Dit is dialoog die tot oorlog leidt."
Ja, net als vliegtuigen in gebouwen laten vliegen, lutser.

Ik neem aan dat die predikant zn beveiliging goed geregeld heeft.

eens even kijken of dat maffe boek lichter ontvlambaar is dan de volgers. Lijkt me sterk overigens.

lol ... "de Zionistische manier om illegale rechten te bewerkstelligen voor de illegitieme Zionistische minderheid "

dus volgens Iran ..
- hebben zionisten geen rechten
- moeten zionisten worden uitgeroeid
- had dit al lang gebeurd moeten zijn

verander zionisten door islamisten en je hebt de poppen aan het dansen ....

"de Islamistische manier om illegale rechten te bewerkstelligen voor de illegitieme Islamistische minderheid."

@Ondernemer | 13-08-10 | 16:14 Had jij gisteren na ettelijke malen herhaalde leugens nou niet eindelijk het mea culpa uitgesproken omdat het bij deze haathut dus om slechts180 meter afstand tot GZ gaat, hetgeen niet zozeer een "rijafstand" is als wel een kruipafstand, hm?

Ik kan het linkje daarnaar zó plaatsen, hoor, wil je dat?

In Saoedi Arabie worden stelselmatig Bijbels in de papierversnipperaar gegooid en dat heeft nog nooit tot enige commotie geleid. Het is dan ook zeer stigmatiserend te denken dat nota bene aanhangers van het 'geloof van de vrede' wakker zullen liggen van een dergelijke ludieke actie. Zulke vreedzame lieve mensen, ik kan me dat niet voorstellen.

Gelovigen. Een uitstervend ras gelukkig. Maak elkaar maar af. In naam van god. Haha,

Behaard smaalkopje | 13-08-10 | 16:19
Volgens mijn waren we uitgekomen op 'steenworp' afstand (waar ik trouwens ook moeite mee had omdat je dan twee keer om de hoek moet gooien).
Kan dus alleen maar reageren met: Bluf!

Geeft wel veel as, niet echt iets om je de winter door te helpen, koranmaakblokjes.

Nog meer oorlog? En er IS al zoveel oorlog in moslimlanden....

Dat de gelovigen elkaar maar lekker uitroeien

Maakt niet uit wie erachter zitten. Als ze maar branden, daar gaat het om.

Kelele Nyingi | 13-08-10 | 16:14
Klopt als een koe! Het gazon van de buren moet altijd overdreven met je eigen tuintje worden vergeleken. En waar door de één een bepaald gedrag wordt gewaardeerd, kan een ander je juist daarom niet luchten of zien. Vriendjes met de hele wereld? Onmogelijk. Heb ik bijvoorbeeld met mijn buurman, ken die beste man amper, maar toch vind ik het bij voorbaat een eikel :P. Zal vice versa hetzelfde zijn, het is mijn antagonist.

-weggejorist-

Moslims hebben joden helemaal niet nodig voor verdeeldheid…
Ga eerst maar 'ns uitvechten wie Mohammed moet opvolgen, dan praten we verder.

@Ondernemer | 13-08-10 | 16:22 You call it bluff?
Citaatje dan maar van http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2010/08/rutte_verhagen_en_...

"Terechtwijzing door Behaard smaalkopje | 11-08-10 | 13:35 @ Ondernemer | 11-08-10 | 11:40 Om nu voor eens en altijd een einde te maken aan dit ondeskundig geraaskal over de 'enorme afstand' die deze geplande haathut verwijderd zou zijn van Ground Zero volgt hier een citaatje van Willem Lust ter plekke op 08:30 in de video (moet je aanklikken, en bekijk hem maar vanaf precies 08:00) van de NOVA-uitzending "Wilders zegt hoe dan ook wat hij wil" d.d. 09-08-2010 op http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/7996/Wilders+zegt+hoe+dan+...

"Niet Ground Zero, wel vlakbij (180 meter naar het noorden), en dit hoorde ook bij het rampgebied: Een gedeelte van de romp van een van de twee toestellen plus een gedeelte van het landingsgestel is dóór een van de twee torens gegaan, en heeft zich hier in het gebouw geboord waar straks het islamitisch cultureel centrum zou moeten komen" ...

Dat vanuit de satelliet zèlf nog even vaststellen kan op http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=park+place+5... "

"Mea Culpa van Ondernemer | 11-08-10 | 13:36 @ Behaard smaalkopje | 11-08-10 | 13:35 Nooit te beroerd om tot nieuw inzichten te komen. Zie: Ondernemer | 11-08-10 | 13:12 "

"Mea Culpa van Ondernemer | 11-08-10 | 13:12 @ vraagtekentje | 11-08-10 | 13:02 nummer 45. Het is inderdaad op loopafstand van Ground Zero. Vlakbij lijkt inderdaad de beste omschrijving (*buiging naar Zuidberg maakt*) "

Afshin Ellian over die ground zero moskee
http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshin-Ellian/273106/Moskee-Ground-Zer...

Mostafavi heeft gewoon gelijk hier.

-weggejorist-

-weggejorist-

-weggejorist-

ik heb een digitale versie van de koran, als ik die delete doe ik dan iets verkeerd? Ik wil mij nl geen narigheid op de hals halen... Anders sla ik die wel ergens op in een archief (want je weet maar nooit tegenwoordig...) Overigens heb ik wel de bijbel en enkele andere religieuze boeken verwijderd zonder problemen.

-weggejorist-

Dat het andersom kan heeft de geschiedenis wel bewezen .
( zionisten die verbranden )

@ de vicevoorzitter | 13-08-10 | 16:39
.
Volgens mij niet, zolang je de computer maar niet in de fik steekt, want dan krijg je ze wel over je heen.

erickvandijk | 13-08-10 | 16:37
Ook bij de Hezbollah aangesloten zeker.haha

Joden oden zaaien angst!
Mozy | 13-08-10 | 16:36

Het is een goede zaak dat u bang bent.

[SP mode on]

De zionisten zitten ook achter de opwarming van de aarde.

[SP mode off]

Kunnen we niet iedereen die ene scheet geeft om religieuze superioriteit dumpen in de Sahara, en ze het daar samen laten uitvechten?
Opgeruimd staat netjes.

Doen we er voor de vorm toch een paar Mein Kampf's bij. Da's van het zelfde laken en pak. Fascisme in twee vieze 'smaken'.

Het is onmogelijk om de Koran te laten verdwijnen, er lopen over de hele wereld tientallen miljoenen mensen rond die de hele Koran van kaft tot kaft uit het hoofd kennen. Nu wordt de hele Koran tijdens de Tarawih gebeden gedurende de maand Ramadan van kaft tot kaft uit het hoofd gereciteerd, zodra de imam een fout maakt, wordt hij door iemand anders verbeterd, het aantal mensen in Nederland dat de Koran uit het hoofd kent is enorm, laat staan in de rest van de wereld.
Met andere woorden, je kan blijven verbranden tot je een ons weegt en je ALLE Korans van de wereld verbrand hebt, dan nog zal het licht van de Koran blijven schijnen tot in de eeuwigheid.

@ de vicevoorzitter | 13-08-10 | 16:39
Niets uitsluitend, lijkt mij hier het devies.

Het wordt echt saai hoor dit verhaal met die fundi's, waar maken die mensen zich toch in hemelsnaam allemaal druk over, ik bedoel, al die boeken hebben dezelfde oorsprong. Het zijn alleen verschillende types die er al honderden jaren hun eigen misbruik mee doen, ziet niemand dat nou of zijn ze te laf er iets aan te doen.

geheelonthouder | 13-08-10 | 16:14
Gadverdamme Femke, neen, ik stem in feite PVV. Desalniettemin is er duidelijk een propagandistische aansturing op een oorlog tussen het Christendom en de Islam.

Behaard smaalkopje | 13-08-10 | 16:31
De Korsakov begint zich dan toch te openbaren. Moet dus ook op mijn woorden gaan letten.
*laatste flessen Macallan door gootsteen gieten doet*

tot in de eeuwigheid.

Mohamed4life | 13-08-10 | 16:48

lol

"Mostafavi vermoedt dat de Zionisten verdeeldheid tussen religies willen zaaien"

Gegeven de nauwe contacten tussen Wilders en de Israelische ambassade, heb ik wel eens gedacht, zou Mostafavi nog gelijk kunnen hebben ook.

Mohamed4life | 13-08-10 | 16:48
Je gelooft ook in sprookjes lees ik zo.hahah

Sanglier | 13-08-10 | 16:44
Ja, want angst zaait rechtsmenschen en bruine hemden

@Ondernemer | 13-08-10 | 16:14
Weet je wát pas triest is? Je niet willen verdiepen in hoe islam dit 'multifunctionele gebouw' (dat voor de protesten losbarstten toch echt een moskee genoemd werd) uitlegt. Élk gebouw met een gebedsruimte wordt als moskee gezien, en elke moskee als 'voor eeuwig'. Kijk anders dit eventjes, voor je weer je achterlijke multikul mening plempt. http://www.youtube.com/watch?v=n-UDl3j8WZQ Vooral het stukje vanaf ongeveer 05:40 tot 07:05 zou je eigenlijk verplicht moeten kijken. Ow, en iets daarvoor een stukje over Cordoba. Snap je het nu dan?!

Mijn diensttijd is alweer lang geleden maar ik denk dat ik nog wel met een UZI om kan gaan. Zo maar een (nog) vrije gedachte.

Arrabinekoeterine | 13-08-10 | 16:52 Daar tip je nou is een puntje aan dat vaak onderbelicht blijft. Het feit dat hij daar 2x per week zit, geeft toch aan dat die gewoon een speelpop is van die gasten om hier herrie te stoken? Meer wordt het ook niet vrees ik, maar goed, dat is een mening.

@Mohamed4life | 13-08-10 | 16:48
"het licht van de Koran blijven schijnen tot in de eeuwigheid."
De enigste koran die licht geeft is een brandende koran.

Mohamed4life | 13-08-10 | 16:48
Het wachten is op het moment dat moslims erachter komen dat de islam een grote leugen is. Dat duurt geen eeuwen. Zelfs voor u is er hoop op genezing.

@Mohamed4life | 13-08-10 | 16:48
Waarom verbranden jouw medesoortgenoten dan vlaggen?
Niemand die de vlaggen van bv Amerika of Israel niet kent.
Ook deze vlaggen zullen schijnen tot in de eeuwigheid (en meestal nog op het dak van een palestijntje ook!!)

Waar kan ik een papieren koran kopen? Een aansteker en een camera heb ik al.

Ondernemer | 13-08-10 | 16:53
Wat een onzinnige opmerking plaatst u daar.

Overigens, ik wil géén .wmv! Most 'af .avi
[/te flauw]

Natuurlijk, blame the jews.

rotterodamius | 13-08-10 | 16:01

Who is blaming the jews? Zionisten kunnen ook Christen zijn. Sterker nog in de VS leven 80 miljoen zeer overtuigde Evangelisch-Zionistische Christenen. Onder Joden en met name de religieuze Joden zijn er heel veel zo niet de meeste zeer anti-Zionisme.

Tinus Trekveer | 13-08-10 | 16:55
Herrie te stoken?, Verrek, dan zitten die marokaanse bontkraagjes natuurlijk ook in het complot!
*aluhoedje opzetten doet*

Jezus van Nazareth | 13-08-10 | 16:54
Ok, ik heb de moeite genomen.
Dus moslims zullen heel boos zijn als je het weer afneemt en het mag niet van de Sharia.
De laatste keer dat ik er was, was de sharia er nog niet en natuurlijk zijn de moslims boos als je hun moskee afneemt. Er wordt hier een heel gebouwenblok gesloopt waaronder twee moskeeen. Er zijn hier nog geen rellen hoor. Je laat je te bang maken.

@ Ondernemer | 13-08-10 | 16:53
Angst zaait nog vaker bruine onderbroeken.
[/nu echt tijd voor pilletje is]

@Mozy | 13-08-10 | 16:36
Niet welkom en graag ook niet tot ziens. Jouw verblijf hier gaat héél kort duren op deze manier. Gelukkig maar. In de tussentijd zou ik graag je argumenten horen, ik vind het altijd fascinerend om te zien hoe gebrainwashte idioten als jij (opgelegde) meningen als feiten denken te kunnen presenteren.
.
@erickvandijk | 13-08-10 | 16:37
En jij spoort gewoon niet.
.
@de vicevoorzitter | 13-08-10 | 16:39
Wacht maar tot je besturingssysteem weigert nog langer updates op te halen. De macht van de Zionisten reikt ver... *alu hoedje opzet*
.
@Mohamed4life | 13-08-10 | 16:48
Je zou er bijna moslim van worden... Maar vertel me nou eens: als het toch geen moer uitmaakt dat er een aantal korans verband wordt... waar maken jullie je dan eigenlijk zo druk om? Waarom niet gewoon je schouders ophalen en doorgaan met hopen dat het snel donker wordt?

@iedereen-is-lam | 13-08-10 | 16:58
Lol, dus jouw medesoortgenoten breken complete steden af en jij verwacht van mij dat ik iets als een vlaggenverbranding erg ga vinden of zo? Wat hebben jouw medesoortgenoten gedaan met Fallujah? Om maar een voorbeeld te noemen.

@Sanglier | 13-08-10 | 16:58
Wij bidden vijf keer per dag en dat is de graadmeter voor de kracht van het geloof en wat ik zie is dat de ochtendgebeden (nu om 04.00 uur 's nachts ongeveer, in juni om 03.00 uur ongeveer) steeds drukker wordt bezocht, vooral steeds meer jongeren. De profeet heeft dit gebed als graadmeter voor de terugkeer van de Kalifaat bestemeld, wanneer het Fajr-gebed (ochtendgebed) even druk bezocht wordt in de moskee als het vrijdaggebed, verwacht dan de terugkeer van de Kalifaat. Wat jullie niet snappen en denken dat invloed op onze geloof zal hebben is dat de situatie waarin wij zitten, door Mohamed zelf was voorspeld en daarom zorgt onze politieke en economische zwakte van nu er JUIST voor dat mensen religieuzer worden, want het gebeurd exact zoals Mohamed het beschreef. Hij gaf aan dat de Islamitische gemeenschap vanaf zijn tijd door vijf fases zal gaan, elke fase heeft hij beschreven:
Hudhaifah bin Al-Yaman reported that the Messenger of Allah sallallahu `alayhi wa sallam said,

"Prophethood (meaning himself) will remain with you for as long as Allah wills it to remain, then Allah will raise it up wherever he wills to raise it up. Afterwards, there will be a Caliphate that follows the guidance of Prophethood remaining with you for as long as Allah wills it to remain. Then, He will raise it up whenever He wills to raise it up. Afterwards, there will be a reign of violently oppressive [The reign of Muslim kings who are partially unjust] rule and it will remain with you for as long as Allah wills it to remain. Then, there will be a reign of tyrannical rule and it will remain for as long as Allah wills it to remain. Then, Allah will raise it up whenever He wills to raise it up. Then, there will be a Caliphate that follows the guidance of Prophethood."

Then Hudhaifah said, "The Prophet stopped speaking." [As-Silsilah As-Sahihah, vol. 1, no. 5]

De laatste fase is wanneer alle Islamitische landen in één Kalifaat opgaan en dit kan alleen bereikt worden wanneer een groot deel van de moslims zich aan de Islamitische regels houden. Het niet houden aan deze regels zorgt voor onze zwakte nu.

@Mostafavi
Beste jongetje van de klas?

Pakt fiets, gaat naar Deslechte...

"Zionisten zitten achter de verbrand-de-Koran-dag die een predikant in de Amerikaanse staat Florida organiseert 11 september aanstaande."

Veramerikanisering is dit.

"een predikant in de Amerikaanse staat Florida 11 september aanstaande organiseert."

In deze volgorde, let op het woord organiseert, is het wel Nederlands.

Jezus van Nazareth | 13-08-10 | 17:08
Ik maak me er niet druk om, vooral omdat wij zelf als we klaar zijn met een Koran hem MOETEN verbranden, we mogen hem niet weggooien omdat je dan Gods woorden tussen vuil gooit, je mag het woord Allah niet eens weggooien laat staan de hele Koran, je moet alles waar Gods naam of Koran op staat verbranden als je het niet meer gebruikt, zo blijft het puur. En ten tweede de Koran heeft zijn Heer en die is beter in staat dan wie dan ook degenen die dat doen te straffen, ik lig er niet wakker van.

@ Mohamed4life | 13-08-10 | 17:09
Tsja, de christenen is ook voorspeld dat ze beschimpt zullen worden om hun geloof -het staat gewoon uitgekauwd in het boekie- en dan toch lekker erover janken wanneer het dan eens gebeurt.
Zal wel bij dat abrahamitische gedoe horen.
"Oh, het is zo'n prachtig geloof, wij zijn uitverkoren, de Schepper schijnt Zijn licht en wijsheid op ons, niets kan ons deren zolang we maar geloof hebben, maar als iemand er wat over zegt wordt het een drama."

@You-On-A-Gin | 13-08-10 | 17:13
Het verschil is dat de fases beschreven zijn in verschillende overleveringen, en alles wijzen erop dat de terugkeer van de Kalifaat iets is wat wij of onze kinderen nog zullen meemaken.

Mohamed4life | 13-08-10 | 17:09
Het wordt toch tijd dat jullie met z'n allen je koffers gaat pakken.
Echt griezelig wat je beschrijft. Dat willen wij hier helemaal niet.

Als de profeet gewoon netjes Engels had gesproken zoals Mohamed4life ons toont, werden we nu niet dagelijks met dat irritant agressieve arabisch geconfronteerd.

@Ondernemer | 13-08-10 | 17:03
Heb je het héle filmpje bekeken? Je laat je zand in de ogen strooien. Leer nou eerst eens hoe islam in elkaar steekt en redeneer van daaruit. Jouw probleem (en dat van veel anderen) is, dat je redeneert vanuit een westers standpunt. Dat is de grootste fout die je kunt maken als het islam betreft. Als je eenmaal snapt dat islam geen religie, maar een totalitaire ideologie is die elke vezel van het moslim bestaan raakt, zie je misschien het gevaar.

Mohamed4life | 13-08-10 | 17:16
Ach jullie arme vrouwen en meisjes.....

Mohamed4life | 13-08-10 | 17:16
Ga je toch lekker terug naar je zandbak, voor het zelfde geld mis je
die grote finale.
Neem gelijk wat gelijkgestemde broeder en zusters mee, die willen
het ook graag van dichtbij meemaken.

@ modderfokker23 | 13-08-10 | 16:17
Dat was ook een zionistisch complot! Wel een beetje bij de les blijven.

Mohamed4life | 13-08-10 | 17:09
Allah is een raar persoon om niet te zeggen een hallucinatie of een zinsbegoocheling gelijk een reiziger in de woestijn die een oase meent te zien, die er niet is. Allah houdt van veel geweld en het grootschalig afslachten van mensen, vooral als ze niet in Allah geloven en Mohammed een bedrieger vinden. Dat moet ook wel, want op een andere manier kan dat kalifaat er immers niet komen. Gelukkig zijn er tegenwoordig heel effectieve middelen om een ongewenst kalifaat tegen te gaan. Dat zal dan ook wel Allah's wil zijn.

"is weer langeleden de tweede wereldoorlog maar toen lieten ze niet korans branden maar hun eigen volksgenoten"
erickvandijk | 13-08-10 | 16:37
Of u bent een gestoorde moslim (pleonasme) of gewoon een gestoorde socialist die als TBSer van zijn begeleider op het internet mag!

@Mohamed4life | 13-08-10 | 17:09
Volgens mij heeft allah echt een hekel aan moslims.
Kijk eens naar de plekken op aarde waar de meeste ellende (moneteel) is.
In Pakistan kunnen ze niet zwemmen, de palestijnen zijn " hun" land kwijt, in Irak vallen meer bommen dan regen, enzo enzo
Denk dat jullie blijkbaar iets niet goed doen.

Jezus van Nazareth | 13-08-10 | 17:19
Jezus, denk je nou echt dat je in 10 minuten youtube snapt hoe de Islam in elkaar steekt. Ik heb weken nodig gehad om me bijvoorbeeld door A History of the Arab People heen te worstelen. Daar kan je iets mee. Niet dat zeitgeist geleuter waar jij mee aankomt.

@Mohell
Het interesseert mij heel veel van jullie hier wel of niet willen, sterker nog het beheerst mijn leven zo sterk dat ik een enorme drang voel om precies te doen wat jullie willen.
Aan wat voor een chronische gebrek aan volwassenheid moet je lijden, om iemand te vragen zijn zulke stappen te nemen, puur en alleen omdat het jou niet bevalt.

@mohell | 13-08-10 | 17:19
Jij wil half niet weten hoe fanatiek onze vrouwen zijn. Kom nu niet met Pakistaans/Afghaanse culturele onzin om de Islam hiermee lastig te vallen, de vrouwen kennen hun religie, die weten dat wat daar in die regio met vrouwen gebeurd, niets te maken heeft met de Islam. Ik schrijft dit en heb echt moeite om mijn lach in te houden...wanneer jullie over vrouwen beginnen praten jullie gewoon zo over lucht en de grap is dat jullie het niet eens doorhebben. Als je nog kan herinneren toen Ayaan naar een blijf-van-mijn-lijf-huis ging, was bij Nova of Netwerk dacht ik, gaven al die vrouwen aan niks met haar te maken willen hebben, nog wel vrouwen zonder hoofddoek, omdat wat hun overkwam niks te maken had met de Islam en dat hun mannen stuk voor stuk gokkende alcoholisten zijn die niets met de Islam te maken hadden.
Praat hierover maar met praktiserende moslima's, vraag me af of je dat overleeft, jullie hebben zo ongelooflijk veel haat bij ze opgewekt, door dat constante gekakel over ze, zonder dat er ook maar een kern van waarheid in te bespeuren valt.

Altijd weer die stoute zionisten!

Nou, zolang het bij alleen het verbranden van een boek blijft (hoe onbeschaafd zulks ook moge zijn) en we geen mensen of gebouwen een kopje kleiner maken of laten ontploffen, zoals de moslims wel doen, en wij christenen ook niet de straat opgaan om vlaggen te verbranden en ambassades te belegeren, zoals de moslims wel doen, hebben de Mohammedanen weinig recht van spreken.

Ondernemer | 13-08-10 | 17:27

http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/resources/texts/

Veel plezier....

Vigil | 13-08-10 | 17:24
Of er een God, een Allah of ander hogere macht bestaat weet niemand zeker.
Dat de mens Mohammed als bedenker van de Islam een pedofiele roofridder was weet iedereen!

mohell | 13-08-10 | 17:19 - hoef je geen medelijden mee te hebben hoor, 't is een pot nat.

Prins Pils | 13-08-10 | 17:31
Ja, dat is waar en ook dat hij eigenhandig honderden joden afslachtte. Zou het kunnen zijn, dat die toen ook al zionisten waren? Je vraagt je dat wel eens af, he.

@iedereen-is-lam | 13-08-10 | 17:27
Toen Mohamed nog geen macht had, zei hij tegen zijn volgelingen jullie zullen de wereld beheersen en iedereen die op jullie pad tegenkomen overwinnen (Mohamed onderwierp de Arabische schiereiland en na zijn dood werden de Byzantijnse en Perzische rijk beiden onderworpen). Hij heeft er daarna bij gezegd, dit zolang jullie je aan de wetten van Allah houden, zodra jullie dit niet doen, zal Hij volkeren van de wereld in beweging zetten om jullie aan te vallen en te vernederen en jullie zullen de laagste van de Aarde zijn, Allah zal jullie net zolang blijven straffen tot dat jullie je weer aan zijn wetten houden. Dus ja, op dit moment worden we gestraft inderdaad.

@Mohamed4life | 13-08-10 | 17:29
Over de moslima's: weet je zeker dat ze geen last hebben van het Stockholm syndroom?

Ik dacht dat die dingen niet konden branden en bleven drijven.

@Vigil | 13-08-10 | 17:35
Je bedoelt de Joden die zich niet aan hun woord hielden, een bondgenootschap met hem hadden en vervolgens de vijand toegang gaven om hem in zijn rug aan te vallen? Wat deden jullie Westerlingen rond die tijde met Joden? Die jullie niet eens iets hebben aangedaan. Wanneer je je vijand tegen je eigen bondgenoot helpt moet je niet janken maar gewoon je traf als een man ondergaan. Hadden de Joden dit bij de kruisvaarders geflikt dan hadden ze de Joden allemaal afgeslacht jong en oud, Mohamed verbood het doden van vrouwen en kinderen, die werden tenminste als slaaf meegenomen, waarbij het ook nog verboden was kinderen van hun moeders te scheiden.

Wishbone | 13-08-10 | 17:31
De Jippo en Taptoe heb ik al uit en dan kom jij weer met de Okkie aan. Is u helemaal bij.

@Darylium | 13-08-10 | 17:36
Dat geldt eerder voor jullie vrouwen, die in hartje winter in een korte rok lopen en ook nog eens denken dat het hun vrije wil is.

@Mohamed4life | 13-08-10 | 17:12
Dus een gooi-je-koran-bij-het-vuil dag was effectiever geweest? *zionistische vrienden inlicht* ;-)
.
@Mohamed4life | 13-08-10 | 17:16
Nou lijk je me niet de domste. En dan toch zulke rabiate onzin geloven? Kom op Mo, in zowat elk 'religieus boek' staan zulke 'voorspellingen'. Nostradamus heeft het ook vaak bij het goede eind gehad, jammer genoeg dat ie niet de tijd genomen heeft om het in een religie te gieten. Het stuk dat je aanhaalt is zeer breed uitlegbaar, en toch wijst alles er volgens jou op dat dat kalifaat er snel zal gaan komen. Waar leidt je dat uit af dan?
.
Daarbij weet jij net zo goed als ik dat moslims onderling er al niet uitkomen hoe bepaalde zaken geïnterpreteerd moeten worden. Kijk alleen maar naar het begin van de ramadan. Dus welke 'islamitische regels' zijn dan de juiste?
.
En over welke 'islamitische landen' hebben we het hier? Want het lijkt er sterk op dat dit uitgelegd wordt als elk land ter wereld. Vergelijkbaar met het christendom, dat stelt dat de hemel op aarde komt als iedereen tot het christendom bekeerd is.

Mohamed4life | 13-08-10 | 17:40
Wat gebeurde er met de mannen?

@Mohamed4life | 13-08-10 | 17:40
tijde --> tijd

@Wishbone | 13-08-10 | 17:42
Ga nou niet doen alsof ik dat wil verbergen, ik verwijs er zelfs naar door naar Vigil te verwijzen, hij heeft het toch over dat die afgeslacht waren. Wil je het duidelijker horen, die werden onthoofd, stuk voor stuk.

Mohamed4life | 13-08-10 | 17:40
Jij bedoelt de moslims die zich niet aan hun woord hielden? Rond die tijd deden "wij" niets met de joden. Joden zijn verschillende malen door Assyriers e nPersen gedeporteerd en in latere tijden door o.a. kalief Saladin van Egypte, die zich onafhaneklijk had gemaakt, uit het Mideen-Oosten verdreven, waarbij hij de voornamelijk Italiaanse koopvaarders verplichtte deze mensen gratis te vervoeren.
En ij weet al wat de kruisvaarders gedaan zouden hebben? Knap hoor.

Mohamed4life | 13-08-10 | 17:44
Ik wilde graag horen hoe vredelievend de muzelmannen waren...

@Mohamed4life | 13-08-10 | 17:41
Korte rokjes dragen in de winter is heel erg dom inderdaad. Maar daar hebben wij weer Darwin voor.
Desondanks zie ik niet in wat korte rokjes temaken hebben met het Stockholmsyndroom. Dat is immers het hebben van sympathie voor je gijzelnemers.

Sorry voor de typefouten in Vigil | 13-08-10 | 17:47 .

@Ondernemer | 13-08-10 | 17:27
Jij hebt echt een probleem met begrijpend lezen he? Of een heel gebrekkig kortetermijngeheugen.

slechte kopie van de Bijbel...
mohell | 13-08-10 | 16:03

Dus de bijbel is de oorsprong van alle ellende? Want als de bijbel nooit was geschreven, had er nooit een slechte kopie van gemaakt kunnen worden....

De geschiedenis herhaalt zich, haatzaaierij, demonisering van een religieuze groep, boek verbrandingen.... De volgende Kristallnacht zit er aan te komen...

@UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 17:49
Ja, zo kan je wel bezig blijven, de bijbel is geschreven door mensen. Mensen zijn geevolueerd van al het andere leven op aarde. De Aarde had nooit bestaan zonder het universum. Dus het universum is de oorsprong van alle ellende!

Jezus van Nazareth | 13-08-10 | 17:49
Nee, ik heb een probleem met simpele zielen die een mening baseren op 10 minuten youtube.

UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 17:49
Dus als ik schrijf dat je mensen moet liefhebben in een boek en jij maakt er van "kill them where ever you find them" dan ligt het aan mijn boek... Over verwrongen logica gesproken....

Grappig!
Moslims doen zich op GS/SN steeds vaker voor als zogenaamd kritische Nederlanders door een Nederlandse klinkende naam als nick te nemen.
Doch (linkse) Nederlanders doen zich op GS/SN steeds vaker voor als zogenaamd liberale/verstandige moslims door een Arabisch klinkende naam als nick te nemen!

Volgens Mostafavi El Varken heeft de verbrand-de-Koran-dag louter negatieve gevolgen: "Dit is dialoog die tot oorlog leidt."

Kom maar op!!!!!

@Mohamed4life | 13-08-10 | 17:41
Eh... dat ís hun vrije wil. Niemand verplicht ze die aan te trekken, daar kiezen ze zelf voor. Behalve als het vrouwen van lichte zeden zijn natuurlijk, daar heb je kans dat hun loverboy ze dwingt...
.
Maar zonder gekheid, ik snap wat je bedoelt te zeggen. Het is echter niet te vergelijken. Het wereldbeeld van een moslim verschilt als dag en nacht met dat van een westerling. Daarom zou het echt het beste zijn als moslims vertrekken naar een moslimland (van oorspronkelijke herkomst). De aanwezigheid van moslims in niet-moslimlanden kan alleen maar leiden tot een oorlog van een omvang zoals we die nog niet eerder hebben meegemaakt als mensheid. En die gaan de moslims toch écht verliezen. Tenminste, als je Nostradamus gelooft.

@Jezus van Nazareth | 13-08-10 | 17:42
Je moet niet alles op één hoop gooien, bepaalde woorden kun je op verschillende manieren uitleggen, maar dat geldt niet voor deze tekst, deze begrijp ik gewoon glashelder in het Arabisch. De voorspellingen van Nostradamus zijn zulke ongelooflijke onzin, in mijn pubertijd was ik daar fan van, totdat ik die teksten zelf en niet de interpretaties ging lezen, toen zag ik dat het gewoon pure gebrabbel was van die man. Die man was een occultist, waarschijnlijk heeft ie bepaalde influisteringen gehad van een of andere entiteit. En voor elke clowntje hier die wil zeggen dat dat niet bestaat, er zijn talloze boeken bij Amazon.com te koop over magie, bestel ze maar en begin eruit te lezen, direct zullen er rare dingen om je heen gebeuren, wanneer je die boeken hardop leest, even kijken of je dan je onderbroek schoon kan houden en stoer kan roepen dat er niks bestaat behalve wat we kunnen zien. Nostradamus was zoals ik zei een bekende occultist, die mensen laten zich in bezit nemen door demonen, laten we het gewoon noemen zoals het is, deze demonen hebben het soms bij het goede eind, maar meestal niet. Er zijn honderdduizenden overleveringen van de profeet, er zijn enkele honderden of meer die gaan over de toekomst van het Islamitische volk, in duidelijk Arabisch op maar één manier uitlegbaar die wanneer je ze nu leest, je haren overeind gaan staan, ik zeg dus niet dat je de interpretatie moet lezen maar de teksten zelf, ik sta altijd versteld van hoe onze situatie nu duidelijk is beschreven. En daarbij geeft hij ons aan hoe we uit deze situatie kunnen komen. Wanneer de Kalifaat er is, is het volstrekt verboden dat er nog andere Islamitische staten daarnaast bestaan, het is verplicht dat alle Islamitische staten in de Kalifaat opgaan, dus van Indonesië in het oosten tot en met Marokko in het Westen, nu al zonder politieke en economische coördinatie is de economie van dit gebied sterker dan dat van India terwijl het ongeveer even veel inwoners heeft en terwijl India wel één staat is. Dus laat staan wanneer al deze landen opgaan in één staat.

Ondernemer | 13-08-10 | 17:53
Een beeld kan vaak meer zeggen dan duizend woorden!

Mohamed4life | 13-08-10 | 17:44
O ja, ik moet toch nog even opmerken, dat u onthoofden blijkbaar minder ernstig vindt dan afslachten en u vertelt het alsof u er zelf bij was.
Nou ja, dan weten we dat ook weer. Misschien ook handig voor de rechterlijke macht en de PvdA voor de broodnodige "nuance".

@Vigil | 13-08-10 | 17:47
Ik word echt gewoon moe van al deze e-historici, lees een boek en kom dan terug.

@Vigil | 13-08-10 | 17:56
Je wil niet half weten hoe koud dat mij laat.

Mohamed4life | 13-08-10 | 17:55
Welke versie van de Koran hangt u aan?

@Ondernemer | 13-08-10 | 17:53
Ik geef het op. Jij leest gewoon wat je wilt lezen.

Mohamed4life | 13-08-10 | 17:57
Oh, btw. Lol @e-historici

@Jezus van Nazareth | 13-08-10 | 17:55
Je snapt me, maar hebt nog niet door hoe diep jullie vrouwen genaaid zijn/worden. Sommigen van onze vrouwen die inderdaad onderdrukt worden kunnen hun onderdrukker identificeren, een luxe die jullie vrouwen niet hebben.
De slachting van moslims door Westerlingen zal er komen, geen haar op mijn hoofd die daaraan twijfelt, jullie zijn al zo geconditioneerd, dat wanneer een rat en een moslim sterven jullie het eerder erg vinden voor de rat en het jammer vinden dat de moslim niet even meer kon lijden en te snel stierf, de Kalifaat zal er zonder een dergelijke slachting waarschijnlijk ook pas later komen, het zal inderdaad verschrikkelijk zijn, maar het resultaat zal beter zijn dan wij ons ooit hadden durver voorstellen. Binnen enkele maanden, misschien weken, zal oorlog zijn.

@Ondernemer | 13-08-10 | 17:58
Er is maar één Koran of bedoel je de leeswijze?

Kunnen we alle zionisten en moslims, die in hun religie een vrijbrief zien om te haten en geweld te plegen, niet gewoon samen met de PVV-fractie in een afgeschreven space-shuttle zetten en in een baan om de aarde lanceren?

Probleem opgelost.

@Ondernemer | 13-08-10 | 17:58 Van de qur'an bestaan geen "versies" en evenmin bestaan er interpretaties (interpreteren is niet de bedoeling c.q. verboten): Er bestaan slechts pogingen tot vertaling:

Daarnaast bestaan er gestripte exemplaren die Hamas soms verstrekt aan Palestijnse vrouwen: Hieruit zijn ayaat weggelaten die tot voor vrouwen onwenselijk geachte zaken kunnen leiden, zoals bijvoorbeeld nadenken ... :-E

Mohamed4life | 13-08-10 | 17:57
Nou, dat had ik al gedaan en waarschijnlijk al lang voordat je luiers aanhad.
Mohamed4life | 13-08-10 | 17:58
En dat een en ander je koud laat verbaast mij totaal niet, net zomin als dat de islamitische broederstaten in het Midden-Oosten het koud laat als er ergens anders in de wereld een ramp gebeurt, zoals nu weer in Pakistan. Tja, van je broeders moet je het maar hebben.

Mohamed4life | 13-08-10 | 17:55

Vraagje:
Hoe lang zit het merendeel van de moslims al in de fase net voor het Kalifaat?
Volgens mij al een paar eeuwen.

U doet me een beetje denken aan die 'eind der tijden' gelovigen.

UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 17:49

Maak je niet druk om de Bijbel.
Is ook maar een bij elkaar gejat en verzonnen boek.

+100 voor Mo

Vigil | 13-08-10 | 18:10
Between 1975 to 1987, Saudi developmental aid amounted to US$48 billion, second only to the United States of America. The ODA/GNP ratio averaged 4.2% over this period, well above the highest amount provided by Development Assistance Committee countries (the DAC average is 0.35%).[1] The figure has also made it one of the most generous donor nations on a per-capita basis.
http://en.wikipedia.org/wiki/Saudi_foreign_assistance

I rest my case.

Dus het universum is de oorsprong van alle ellende!

Darylium | 13-08-10 | 17:52

En wie heeft het universum geschapen? juist!!

dus de almachtige is de enige echte bron van alle ellende ;-)

anoniemorexia | 13-08-10 | 18:12
Volgens vele experts staat de bijbel vol feitelijkheden uit de geschiedenis,
maar volgens u is het een bij elkaar gejat en verzonnen boek.
Goed, laat het volgende ons eens weten:
1. Welk deel is gejat (en waaruit)?
2. Welk deel is verzonnen?

Socialist | 13-08-10 | 18:14
Welke Mo?
Trouwens wat een enge nick heeft u!

Prins Pils | 13-08-10 | 18:19

Laten we dan maar bij het begin beginnen:
http://bible.org/article/genesis-1-2-light-ancient-egyptian-creation-myths

Verzonnen: Adam en Eva.

@Mohamed4life | 13-08-10 | 18:05
"(...) de Kalifaat zal er zonder een dergelijke slachting waarschijnlijk ook pas later komen, het zal inderdaad verschrikkelijk zijn, maar het resultaat zal beter zijn dan wij ons ooit hadden durver voorstellen. Binnen enkele maanden, misschien weken, zal oorlog zijn."
Dat is een bedreiging Mo. JIJ hoopt op een slachting van niet-moslims.
En die valt niet goed. En nee, ik heb geen clementie met je geeuwhonger vanwege je ramadan.

Mohamed4life | 13-08-10 | 18:14
Tja, als het politiek en strategisch van belang is wil een regering als van SA incienteel wel eens wat geven, maar waar blijven al die hulporganisaties van al die islamitische landen om het leed der mensheid te verzachten, ook in niet-mohammedaanse landen? Jij vindt dat blijkbaar geen verschil met westerse landen.

mmmm, strak plan. Zal wel niet door een jood bedacht zijn.... of zit cohen er toch achter????

Socialist | 13-08-10 | 18:14
Ik ben het helemaal met Prins Pils eens. U heeft een buitengewoon enge nick.

Mohamed4life | 13-08-10 | 18:05
Wat zijn wij Westerlingen toch een dierenvrienden he?
Maar goed hier de voorspeling van Nostradamus:
De komende oorlog tussen niet-Islamiteten en Islamieten zal als men Nostradamus mag geloven, ongeveer twee derde van de bewoners van Europa en drie kwart van de islamieten het leven kosten. Om kort te gaan, het is de eerste echte globale oorlog, die in het bijzonder van noordelijk halfrond ten volle zal treffen.

@ Mohamed4life | 13-08-10 | 17:16
Begrijp me niet vergeet: ik gun het jullie.
Ik ben er trots op in een land te te wonen waar iedereen zijn/haar geloof mag belijden, ook moslims.
Alleen, dat Kalifaat, dat mogen 'jullie' ergens anders doen dan hier, maar dat begrijp je vast wel. ;-)

@Prins Pils | 13-08-10 | 18:29
Een ware islamiet dient zich te weerhouden van voorspellingen. (en wetenschappelijke uitkomsten - zoals dat de aarde niet plat is bijvoorbeeld).

Koran's verbranden?
Ik zeg DOEN!

@paridae | 13-08-10 | 18:23
Jij moet dringend een cursus begrijpend lezen volgen, ik had het over de slachting, en ik snap niet dat ik dat nog moet uitleggen, staat er toch echtglashelder, van moslims DOOR niet-moslims. Even simpeler, JULLIE (WESTEN) gaan ONS afslachten, dus WIJ GAAN DOOD!

@Vigil
Ik volg de Arabische media, ik heb nog nooit meegemaakt dat er een ramp was, zonder dat de financieel sterke Arabische landen ENORME hoeveelheden hulp sturen. Dat jullie media daar geen melding van maakt is niet ons probleem. Zoek maar eens op voor de gein wat de Golfstaten aan noodhulp geven. Denk verder dat je flink in de war bent, wat heeft Saoedi Arabië voor strategisch belang in Haïti? Moslims geven sowieso enorme bedragen aan hulp uit, dat kun je terug zien in de bedragen die verzameld worden bij TV-acties van bijvoorbeeld Aljazeera, het verschil tussen ons en jullie is dat je bij het geven aan goede doelen, het religieus van belang is er niet mee te koop te lopen, Mohamed noemde het 'geld geven met je rechterhand zonder dat je linkerhand dat weet'.

Vigil | 13-08-10 | 18:28
Prins Pils | 13-08-10 | 18:21

Al mijn andere 'normale' nicks, waren al geregistreerd.
Alleen deze was nog niet geregistreerd.
Hoe zou dat nou komen?

Je blijft je toch verbazen hoe die gasten alles recht lullen wat uitermate krom is...Die kronkels in het hoofd zijn toch echt verkeerd verbonden...

Nee! Dit hoeft niet naar oorlog te leiden. *reli freaks! naroept*

Mohamed4life | 13-08-10 | 18:05
Dat is de dag waar ik ook naar uit kijk, alleen ik sta dan aan de andere kant
Toedels

Verzonnen: Adam en Eva.
anoniemorexia | 13-08-10 | 18:22
Hoe weet u dat? Was u erbij?
Natuurlijk bestaan veel verhalen in de bijbel uit beeldspraak, om zaken voor de wat simpelere zielen onder ons (toen en nu) wat te verduidelijken.
Zeker in ogenschouw genomen dat de meeste mensen in de oudheid niet konden lezen en/of schrijven maar wel verhaaltjes me beeldspraak konden onthouden. Trouwens welk deel van de bijbel is volgens u gejat?

uiteraard, de joden hebben het weer gedaan.... waar ken ik die beschuldiging toch van? was het niet 65 jaar geleden ofzo, dat een duits mannetje dat ook vond? islam = nazisme.... niet veel verschil iig.

Prins Pils | 13-08-10 | 18:19

Overigens deel ik uw mening, dat de Bijbel veel historische feiten heeft vastgelegd.
Als geschiedenisboek is het zeker van waarde.
Maar het geloof-gedeelte heeft mij na twee keer lezen niet aangesproken.

En zeker de 'openbaringen' van Johannes (aan) de dope(r) waren in mijn ogen een slechte paddotrip, die voor de kerk goed uitkwam om de mens angst aan te jagen.
Angst en ellende is, zoals Mohamed4life eerder aangaf, een uitstekend lokmiddel om mensen tot religie te neigen.
Johannes de doper, was waarschijnlijk de Amy Winehouse van zijn tijd.

@paridae | 13-08-10 | 18:23

Je wint een award voor beste lezer van het jaar, en daarnaast nog één voor minst islamofobe persoon.

Mohamed4life | 13-08-10 | 18:33
Mohamed jatte het met zijn linkerhand en een zwaard in zijn rechterhand.
Verder volg ik de Arabische media niet. Dat kan jij beter ook niet doen. Dat is niet gezond voor de geest en bovendien slecht voor je Nederlands en de "integrasie". Maar ja, dat heb je zo met dictaturen, he.

Socialist | 13-08-10 | 18:35
Omdat uw zo jaren '70 nick te eng is voor veel mensen?

Meneer Mostafavi kan zo tussen de SN-regeerdertjes van mohammedaanse denominatie !
Die hechten namelijk ook geen ene moer aan een beetje mentaal-hygiënisch denken, in zoverre ze dit laatste al kunnen en zich niet nog meer beperken door slechts de uitleg van hun haat- en handboek na te praten.
.
@Mohamed4life | 13-08-10 | 18:33
Allah gaat weer even goed te keer daar in Pakistan! Hoe komt dat ?

@ Mohamed4life | 13-08-10 | 18:14
Interessant linkje, vooral de tekst onder het subkopje VIEWS: There are many who view that Saudi aid is earmarked for Muslims and Muslim states. This view led a Saudi philanthropist to lobby the Saudi government to give £250,000 in aid used to purchase rice for Cambodian children.[2]
Saudi Arabia was also criticized for giving too little in response to the 2004 tsunami, considering its large oil reserves. Al-Jazeera described its contribution (along with that of other gulf states) as "shameful."

@Mohamed4life | 13-08-10 | 18:33
"Jij moet dringend een cursus begrijpend lezen volgen, ik had het over de slachting, en ik snap niet dat ik dat nog moet uitleggen, staat er toch echtglashelder, van moslims DOOR niet-moslims. Even simpeler, JULLIE (WESTEN) gaan ONS afslachten, dus WIJ GAAN DOOD! "
Beste Mo, ik lees prima hoor. Je voorstel is alleen zo idioot. Jij denkt vanuit jouw paradigma. Dood en verderf zoals je profeet je heeft geleerd. Ik (en vele met me) zijn opgevoed in vergeving en tolerantie. Je etaleert hier angst. Eerst meppen (of schieten) en daarna pas praten. Angst is de meest slechte raadgever.
Dit land loopt over van de al dan niet (ook door mij) gesubsidieerde integratie-'goeddoe-ers' is dit je nou nooit verteld?

Ach jee, playboy gaat tieten! censureren, joden verbranden de koran, EHB wil liever een totaalverbod op alles waar geen bijbelteksten in staan. Bert Brussen die geen tweets mag publiceren. Moslims die bijbels verbranden (vast ergens). Gezellig!

@You-On-A-Gin | 13-08-10 | 18:30
Kalifaat komt er ook ergens, de grenzen kun je nu al zien, zet alle Islamitische landen bij elkaar en je bent klaar. Al vind ik dat het noorden van India en het zuiden van Myanmar en Thailand eraan toegevoegd moeten worden om Indonesië aan 'the mainland' te linken. Het toevoegen kan het best vreedzaam door het ruilen van land. Gelukkig woont in deze gebieden een moslimmeerderheid wat landruil vergemakkelijkt.
Als je nu kijkt naar de enorme hoeveelheden oliegeld dat in het onderwijs geïnvesteerd wordt in landen als Saoedi Arabie en andere golfstaten, in Saoedi Arabië alleen al zijn er meer dan dertig nieuwe universiteiten (waaronder King Abdullah University of Science and Technology) gesticht om grotendeels zelfvoorzienend te zijn op het gebied van technologie/wetenschappelijk onderzoek, dan maak ik me om onze toekomst geen zorgen. Moslims weten nu meer dan ooit dat willen ze vooruit komen, ze grote slagen zullen moeten maken op wetenschappelijk gebied.
Verder ben ik van mening dat de kalifaat zodra het gesticht is tot in het extreme gemilitariseerd moet worden om te voorkomen dat het ooit nog in dezelfde positie terechtkomt waar het nu is. Het totale leven van mensen moet zo ingericht zijn dat ze gemilitariseerd zijn zonder dat ze het doorhebben, van de kleuter tot aan de bejaarde. En het is niet erg dat in de eerste jaren mensen alleen "brood met water" eten en het grootste deel van bronnen voor militaire doeleinden wordt aangewend. Wat mij betreft zal zelfs het schoolcurriculum door de krijgsmacht onder leiding van Islamitische geestelijken geschreven moeten worden. Alleen wanneer wij onze veiligheid kunnen garanderen, zal er echt vrede op aarde zijn.

Vigil | 13-08-10 | 18:40
U vergeet nog wat!
En Mohammed neukte kinderen en tot slaaf genomen vrouwen met zijn kleine .......

Socialist | 13-08-10 | 18:35
Ach, als u een mooie naam uit de Griekse mythologie gekozen zou hebben, zou dat denk ik wel gelukt zijn, want die zie ik namelijk zelden of nooit.

@Socialist | 13-08-10 | 18:38
Socialist? gadverdamme. Ongezien de typhus.

Allah gaat weer even goed te keer daar in Pakistan! Hoe komt dat ?

Elder of Z. | 13-08-10 | 18:41
-
-
Het is onvoorstelbaar dat u in staat bent uzelf iedere keer weer in domheid te overtreffen. Is dat een aangeboren talent of heeft een speciale opleiding gevolgd? Want beweert u nu asltublieft niet dat dit veroorzaakt wordt door uw medicatie, pillen waar een mens zo dom van wordt bestaan helemaal niet.

Socialist | 13-08-10 | 18:38
U doet uw naam trouwens eer aan, want u papagaait PvdA-kreten na.

Moet je nagaan dat de baas van de Iraanse Organisatie voor Islamitische Cultuur en Relaties zoiets zegt dan ben je toch crank!

@paridae | 13-08-10 | 18:42
Ik ben historicus, ik weet dondersgoed welke ontwikkelingen een oorlog en genocide voorafgaan, alle ingrediënten zijn er, het is wachten op een gebeurtenis dat de boel in elkaar laat klappen, zeg een 'fals flag op' van het kaliber van 11 september.

Prins Pils | 13-08-10 | 18:44
Helemaal juist, ja. Hahaha.

paridae | 13-08-10 | 18:44
Geile Oedipus zou wel goed klinken ja...

Mohamed4life | 13-08-10 | 18:47
De joden hebben het gedaan he....

Mohamed4life | 13-08-10 | 18:43
Heeft u zich al als kanonnenvlees aangemeld?

@Mohamed4life
Bent u Alewiet?

@Mohamed4life
Want u komt me wat opportunistisch over.

Interessant topic. Gelovigen vertonen wel vaker aandrang tot het affakkelen van de spullen van een ander. Dit zijn dan strenge joden met een koranbrandwensch, als dat iets zou helpen misschien een heilzaam plan, maar de genezende werking op de doelgroep kan betwijfeld worden.
Maar neem de moslims zelf: wanneer die in groepsverband de straat op mogen van hun dictator, dan is dat niet zelden om vlaggen en poppen af te branden, voorstellende de mensen of naties die wat minder koranvast in het leven staan.
Apart.

.... alle ingrediënten zijn er, het is wachten op een gebeurtenis dat de boel in elkaar laat klappen, zeg een 'fals flag op' van het kaliber van 11 september.

Mohamed4life | 13-08-10 | 18:47
-
-
Daar zou u zomaar eens helemaal gelijk in kunnen krijgen. Ik neem aan dat het noorden van Thailand buiten schot blijft, maar in het Midden-Oosten zouden binnenkort wel eens grote paddestoelen aan de hemel kunnen verschijnen....

@Mohamed4life | 13-08-10 | 18:47 Jij een historicus, laat me niet lachen.

Socialist | 13-08-10 | 18:48
Voor een socialistisch persoon lijkt mij Pythia meer geschikt.

@Vigil | 13-08-10 | 18:40
Even kijken, Mohamed verteld mensen in Mekka dat ze niet in beelden maar in de Almachtige moeten geloven (even los of je het hiermee eens bent of niet), vervolgens krijgt hij een kleine groep volgelingen, Mohamed gaat prediken in het openbaar, hij en zijn volgelingen worden gemarteld vermoord en verjaagd. Zij vluchten naar Ethiopië en Mohamed blijft. Vervolgens wordt Mohamed door de mensen van Medina gevraagd zich bij hun te vestigen als hun leider. Wanneer de Mekkanen te horen krijgen dat Mohamed een complete stad onder zijn controle heeft, terwijl hij in zijn eentje op de vlucht was, ontstaken ze in woede en werd er een edict uitgevaardigd, dat alle bezittingen in Mekka van de gevluchte moslims onteigend zouden worden. Met dat geld werd een handelskaravaan gefinancierd naar Syrië. De moslims wilden hun bezittingen terug en het was deze karavaan dat Mohamed wilde overvallen, zijn hele bezit zat daartussen.
Probeer je nou eens echt te verdiepen ipv je te laten misleiden.

@Mohamed4life | 13-08-10 | 18:33
"JULLIE (WESTEN) gaan ONS afslachten, dus WIJ GAAN DOOD!"
Wat is dat nou weer voor een ziekelijke Jonestown-mentaliteit? Bah, wat word ik toch soms misselijk van religie.

@Mohamed4life | 13-08-10 | 18:47
Toch jammer dat je geen socioloog bent. Ben het met je eens dat geschiedenis veel leert. Weet ook dat als je je geschiedenis niet kent, je deze 'over' moet doen. Daarom bevreemd het me dat je het menselijke aspect buiten spel laat. De mens leert wel degelijk. Geen hond wil oorlog/bodybags.
Niet om iets zinloos. Maar de mens kent grenzen. Daarom is het soms nuttig om socioloog te zijn.

En o ja: de samenleving is NIET maakbaar.

Ok...zo is het wel genoeg, heb echt geen zin om met kinderen te discussiëren, ik ben aan het vasten en voel nu een beetje boosheid opkomen. Ik stop er voor nu mee. Ik wens een ieder een prettige dag verder.

Wat een ludieke actie zo'n "verbrand de koran dag". +1

Mohamed4life | 13-08-10 | 18:43
U bedoeld een soort USSR maar dan met moslims, ik ben voor als u dan ook een hele grote muur er omheen bouwt en al uw soortgenoten meeneemt achter die muur en daar voor altijd blijft, want alleen als alle islamieten zijn opgesloten achter een muur zal er vrede zijn.

Mohamed4life | 13-08-10 | 18:55
Vasten? Dus geen Alewiet? Wat dan wel?

Mohamed4life | 13-08-10 | 18:53
Je hoeft mij niks te vertellen hoor, want de toestanden in die tijd in het Midden-Oosten zijn wel interessant vanuit bepaalde perspectieven, maar niet geschikt om te gebruiken voor Mohamed verering. Afgezien nog van het feit dat er vele profeten VOOR Mohamed waren. En ga vooral niet arrogant doen met je opmerking om te verdiepen, want jij kent mij niet.

De joden hebben het gedaan he....
Wishbone | 13-08-10 | 18:49
-
-
Het was toch Osama bin L. die de vliegtuigen op afstand bestuurde vanuit zijn grotje in Afghanistan? Vreemd dat ze die man nooit meer hebben kunnen vinden...

Ik herinner het mij nog als de dag van gisteren, heb het nog gespost op het toenmalige Polincoi. Toen de USA bin L. de schuld gaf, zei ik meteen "die man vinden ze nooit, hij is veel waardevoller wanneer hij als een geest blijft rondzweven"

En ja hoor, af en toe een cassette bandje met wat opruiende teksten, en een paar ""we hebben hem bijna" ... maar, waar is ie dan? Je hoort er nooit meer wat van. zoek maar eens op 9/11 hoax

@Mohamed4life | 13-08-10 | 18:55
"Ok...zo is het wel genoeg, heb echt geen zin om met kinderen te discussiëren, ik ben aan het vasten en voel nu een beetje boosheid opkomen."

Mo, Mo toch, je breekt de discussie af door je superieur op te stellen. Altijd lastig, want die positie moet je verdienen en verdedigen.
En, nee heb geen, zoals ik al eerder zei, clementie met je geeuwhonger. Je doet dit zelf, uit vrije wil. Was dat niet om een beter mens te worden? Doe je best.

UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 17:49

Daar beledig je mij echt niet mee hoor.
De Bijbel is voor mij gewoon een geschiedenisboek, hopelijk 'n beetje accuraat, maar dat weet niemand.
Mohammed heeft er verhalen uit gehoord, en ook nog 'n paar uit het Nieuwe Testament. Die heeft hij 622 jaar nChr. gebruikt voor z'n eigen flutboekje. Er staan vreselijk veel fouten in. Eén voorbeeldje: Maria was de moeder van Jezus (Isa), maar zij was volgens de Koran ook de zus van Aäron, die duizenden jaren eerder leefde.
Ja, nee, maar dat is een vertaalfout, volgens Mohammeds volgers......(van de Bijbel dan hè.)

Mohamed4life | 13-08-10 | 17:55
Wat jij nu zegt heeft Mohammed óók gekopiëerd uit de Bijbel.
Jammer voor jullie, maar daarin staat dus dat jullie vernietigd gaan worden, te beginnen bij Gaza.
(Dit verzin ik niet. Het staat er letterlijk.)

@ Mohamed4life | 13-08-10 | 18:43
Goed, vergeet alleen niet om te leven.
Het leven is niet alleen twist en strijd.
Je leeft je leven, en dan ga je dood (ik ga even niet in op leven na de dood).

Met "dan zal er vrede zijn", tja, dat vind ik perceptie.
Je kunt m.i. best onder mensen leven zonder dat iedereen er hetzelfde over moet denken zoals jij.
Altijd maar die nivellering en eenheidsworst streven, en dat militarisme.
Lijkt wel communisme voor mij. Iedereen moet hetzelfde denken. Geen conflicten. Geen profilering van het individu. Zombies die ja en amen zeggen. Geen dissonantie, a-symmetrie. Geweldsverheerlijking. Jij niet mee eens zijn? Jij kapoet gaan.
Stagnatie leidt tot achteruitgang, nietwaar?

Note: je hoeft jezelf niet zo vaak te 'verdedigen' als je niet voortdurend andere mensen 'aanvalt'.
Ik heb het niet over SpitsNieuws of welke ouwehoer site dan ook, ik refereer naar samen leven met andere mensen. Niet iedereen hoeft het met je eens te zijn. Echt niet, hoor.
Trouwens, ik mag toch wel aannemen dat Kashmir teruggeven wordt? Over religieus landjepik gesproken.
Happy Ramadan in ieder geval & eet ze.

@ alle anderen:
een beetje boeken verbranden heb je toch geen fuck aan, kom op zeg.

Wij bidden vijf keer per dag en dat is de graadmeter voor de kracht van het geloof ...
Mohamed4life | 13-08-10 | 17:09

Vijf keer per dag bidden toont de krankzinngheid van moslims aan. U bent achterlijk en volslagen idioot als u denkt dat ik geïnteresseerd ben in de lappen islamistische prietpraat die u hier post. Als u bij mij voor de deur zou staan met deze stichtelijke onzin zouden mijn honden u spontaan naar de strot vliegen.

ik stem pvv ik ben tegen multiculti maar snap helemaal niks van alle haat tegen moslims en/of de koran.
ten eerste denk ik dat iedereen eerst de bijbel en/of de koran moet lezen, zodat je een mening kunt gaan formuleren op basis van verworven kennis.
ik betwijfel toch het niveau van een aantal mensen hier, weten mensen wel wat zionisme is? en kennen jullie de inhoud van de koran ?
er is al heel lang oorlog tussen palestijnen en israel je zou kunnen zeggen oorlog tussen moslims en zionisten, zionisten worden door sommigen omschreven als ( de joden ) de oorlog gaat hier natuurlijk om het land wat bekend staat onder de naam Israel.
geert wilders PVV is voor steun aan amerika en israel wat dus betekent dat ook nederland dus in deze oorlogen is gemongen dat waren we voor en zonder geert wilders ( pvv ) ook. Toch zijn er als je goed oplet wel opmerkelijke feitjes te vinden die erg de neigig krijgen van haat zaaien tegen de moslims bevolking op de wereld.
voorbeeld 11-sep-2001 twin towers ( new york ) terroristische aanslag van moslims en nu een moskee ??? O daar zullen ( deblanken )/nabestaanden/het westen, vast niet zo blij mee zijn. stoute stoute moslims oO.
de grootste wereldbevolkingen zijn ( de blanken ) of ( de ariers ) en de moslims. het zou kunnen zijn dat wanneer er een kleinere wereld bevolking graag wereld heerschapij wil hebben. en dan moet je eerst van de grote bevolkings groepen af en ja wie niet sterk is ( meerderheid ) moet slim zijn.
ik beweer niet dat het geen ik hier boven heb geschreven een waarheid is, ik zeg enkel dat er een mogelijkheid bestaat dat mijn mening kan kloppen. mensen moeten niet alles maar automatisch gaan geloven lees boeken praat met mensen en ga logisch denken. ik heb altijd een gevoel dat er meer is en zo heb ik ook het gevoel dat er mensen zijn die meer weten. waarom mogen mensen niet alles weten? en waarom wordt voor ons bepaald wat we weten.
waarom is het recept van coca cola moeilijker of niet te achterhalen dan hoe je een bom moet maken. ik zeg niet dat het westen geregeerd wordt door een corrupt regime ik zeg enkel dat je geen enkele mogelijkheid kan uitsluiten. alle dingen die ik hierboven heb gezet zijn op geen enkele wijze rasistisch / beledigend of discriminerend bedoeld en geen van alle genoemde dingen door mij in dit bericht zijn feiten het zijn slechts meningen of ideeen en niemand moet ook maar een ding voor waar aannemen.

zoek op internet zoek in boeken praat met vriend en vijand en trek geen conclusies op je eigen fantasieen en neem niks aan maar zoek uit

KENNNIS = MACHT !!!!!

@paridae | 13-08-10 | 19:02
Dit heeft niets met honger te maken, en dit is mijn laatste comment voor vandaag, het heeft ermee te maken dat het verboden is om boos te worden, als ik nu iemand beledig is mijn vasten verbroken. Honger is nooit de issue, niet boos worden wel.

Waarom geen 'gebruik de Koran als wc-papier dag'; dan levert het nog wat op!

Mohammed was trouwens toch die kleuter-neukert?
Lijkt me knap genant als je daar naar vernoemd bent trouwens.

UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 19:02
Je allu hoedje zit weer eens te strak... Vraag je begeleider maar even om je hoedje wat losser te maken als hij straks je medicijnen komt brengen....

Mohamed4life | 13-08-10 | 18:55
BTW: Dat vasten hebben jullie ook uit onze boeken gejat.
In het Nieuwe Testament ging Jezus 40 dagen vasten in de woestijn. (En niet stiekem 's-avonds eten....)

Prins Pils | 13-08-10 | 18:37

Ja hoor, heb je weer zo'n "was je erbij" figuur.
Ja, en nee, ik heb geen pics, so it didn't happen. ;P

Link werkt toch gewoon?
Verder ga je maar zelf graven.
In Genesis is het meeste gejat.
Noach komt, onder andere vergelijkbare benamingen, voor in mythes wereldwijd.
Ook in beschavingen, die geen contact hadden met Christelijke/Joodse stromingen.

Maar, daar draait het om.
Het begin is gejat van de Egyptenaren, die het overigens ook hebben gejat van de Sumeriërs. ;)
Dat de rest van de Bijbel een logboek van de Joden is, boeit me niet echt.

Adam en Eva met hun appel en een slang vertaal ik naar Adams eerste bef-ervaring en die 'slang' staat voor spermatozoïde.
Met een zwangerschap leer je wel wat van de boom van goed en kwaad.
Daarom ook dat takje.
Adam dacht bij aanschouwing nog maar aan één ding.

ten eerste denk ik dat iedereen eerst de bijbel en/of de koran moet lezen, zodat je een mening kunt gaan formuleren op basis van verworven kennis.
petrus2605 | 13-08-10 | 19:05

Voor je hier de wijsneuszwitsal gaat uithangen stel ik voor dat je die koran daadwerkelijk gaat lezen, zoals vele anderen hier gedaan hebben. Wat denk je nou, dat kritiek op een achterlijk geloof "zomaar" ontstaat? Ben je simpel?

1. Welk deel is gejat (en waaruit)?
2. Welk deel is verzonnen?

Prins Pils | 13-08-10 | 18:19
-
1. Oude Testament : gejat van de Sumeriërs' "Enuma Elish :

The Enûma Eliš was recognized as bearing close relation to the creation myth in Genesis from its first publication (Smith 1876), and it was an important step in the recognition of the roots of the mythology found in the Hebrew Bible in earlier Ancient Near Eastern (Canaanite and Mesopotamian) myth.

2. vrijwel alles is verzonnen - zie punt 1. the roots of MYTHOLOGY

Er bestaat geen god, echt niet, ook geen duivel trouwens, en nog wat, wanneer je dood gaat ben je voer voor de wormen want er is ook geen hemel, en al helemaal geen hel.

http://en.wikipedia.org/wiki/En%C3%BBma_Eli%C5%A1#Relationship_with_the_...

Lees ook eens het werk van Zecharia Sitchin als leuk tussendoortje...

@Mohamed4life | 13-08-10 | 19:05
Mo, je maakt me niet boos. Doe je ding. En dat is Mijn opvoeding: tolerantie.

@Mohamed4life | 13-08-10 | 18:47
In de utopia van de beschaafde bestaan geen legers. Dat kan dus een streven genoemd worden.
Verder zou ik het volledig met u eens kunnen zijn, indien de mohammedaan zich bij z'n eigen yuinte/zandvlakte houdt; his own turf, eens hard aan z'n achterlijkheid gaat werken en niet jankend zionisten, het Westen en wat diens meer zij de schuld van z'n huidige achteroplopen geeft.
Dat zit er niet in. In twee eeuwen is er geen enkele verandering gekomen in de perverse lethargie van de mohammedaan.
Churchill schreef dit aan het einde van de 19e eeuw :

How dreadful are the curses which Mohammedanism lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy. The effects are apparent in many countries. Improvident habits, slovenly systems of agriculture, sluggish methods of commerce, and insecurity of property exist wherever the followers of the Prophet rule or live. A degraded sensualism deprives this life of its grace and refinement; the next of its dignity and sanctity. The fact that in Mohammedan law every woman must belong to some man as his absolute property - either as a child, a wife, or a concubine - must delay the final extinction of slavery until the faith of Islam has ceased to be a great power among men. Individual Moslems may show splendid qualities. Thousands become the brave and loyal soldiers of the Queen; all know how to die; but the influence of the religion paralyses the social development of those who follow it. No stronger retrograde force exists in the world. Far from being moribund, Mohammedanism is a militant and proselytizing faith. It has already spread throughout Central Africa, raising fearless warriors at every step; and were it not that Christianity is sheltered in the strong arms of science - the science against which it had vainly struggled - the civilization of modern Europe might fall, as fell the civilization of ancient Rome.

Winston Churchill On Islam 1899

@ Mohamed4life | 13-08-10 | 18:43
Oh ja, ik wil niet het bloed onder je nagels vandaan zuigen of zo, maar je opmerking over vasten lijkt mij exemplarisch in deze.
Kijk, jij bent wat prikkelbaarder dan anders omdat je vast.
Echter, het is je eigen keuze om dat te doen. Het is dan ook jouw verantwoordelijkheid om je 'cool' te bewaren.
De mensen om je heen dwingen je niet om aan de Ramadan te doen; jij doet het zelf.
Het is dan ook niet ons probleem, maar het ligt op jouw bordje (pun intended). Snap je wat ik probeer duidelijk te maken?
Ja, ik weet dat je dit past leest ergens na zonsondergang.

Mohamed4life | 13-08-10 | 19:05
Je krijgt toch echt waar je om vraagt. Dat mensen zich inmiddels hebben verdiept in de islam en de koran zijn gaan lezen omdat we de islam niet zouden begrijpen. We weten nu inmiddels dat het een rovershoofdman was die over lijken ging, het idee kreeg om vrouwen te onderdrukken, kinderen te trouwen, ongelovigen en andersgelovigen tot dhimmi's maakte, beroofde en onthoofde....

In het vervolg moet je dus eerst maar nadenken eer je om iets vraagt.....

ten eerste denk ik dat iedereen eerst de bijbel en/of de koran moet lezen, zodat je een mening kunt gaan formuleren op basis van verworven kennis.
petrus2605 | 13-08-10 | 19:05

Voor je hier de wijsneuszwitsal gaat uithangen stel ik voor dat je die koran daadwerkelijk gaat lezen, zoals vele anderen hier gedaan hebben. Wat denk je nou, dat kritiek op een achterlijk geloof "zomaar" ontstaat? Ben je simpel?

iedereen mag van mij geloven wat hij/zij wil de koran en de bijdel zijn net als assepoester en sinterklaas een pot nat.
en ja heb ze bijde gelezen !

hopelijk 'n beetje accuraat, maar dat weet niemand.

mohell | 13-08-10 | 19:04

Nou ja, afgezien van een paar gevallen -
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mozes

(ja jongens en meisjes, wikipedia, bite me :-P)

@ petrus2605 | 13-08-10 | 19:14
Heb je echt de hele Koran gelezen EN de hele Bijbel?
Ik geloof je best, maar da's nogal een opgaaf.
De Koran leest niet zo makkelijk. Vind ik dan.
De Bijbel is een beetje kudt geschreven maar heeft veel interessantere verhalen.

Wishbone | 13-08-10 | 19:13
Dat vergeten moslims nou iedere keer hè, en als je ze het vertelt begrijpen ze het niet. Nog één keer dan: Als weldenkende mensen de koran lezen zien ze de zwaktes in het verhaaltje.

Ben je simpel?
Sanglier | 13-08-10 | 19:10

en ja heb ze bijde gelezen !
petrus2605 | 13-08-10 | 19:14

Dank u.

..........het verboden is om boos te worden, als ik nu iemand beledig is mijn vasten verbroken. Honger is nooit de issue, niet boos worden wel.

Mohamed4life | 13-08-10 | 19:05
.
Nou, het hele jaar dan maar rammadannen, zou ik zo zeggen ! Brengt eindelijk rust in de tent....

moslims naar hun eigen land en alle andere niet nederlanders ook geen multiculti en wat ieder op eigen gebied wil geloven moeten ze zelf uitzoeken.
waarom moet het nodig zijn dat nederlanders in nederland kwaad worden op de koran. het is een simpel verhaal je moet gewoon stoppen met de multiculti iedereen waar hij/zij hoort en de geloven als het christendom in europa en islam ih hun landen ben je van al het gezeik af en laat israel en amerika het lekker uitzoeken.met oorlogje spelen en onnodig bloedvergieten is er in ieder geval vrede op 1 plaats van de wereld nederland.
respect voor wat een ieder gelooft zeg ik DE Protestant !

Dus de bijbel is de oorsprong van alle ellende? Want als de bijbel nooit was geschreven, had er nooit een slechte kopie van gemaakt kunnen worden....
UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 17:49
-
Daar beledig je mij echt niet mee hoor.
mohell | 13-08-10 | 19:04
-
Dat was ook geenszins mijn bedoeling. Het was slechts een vraag, want ik vind het erg kortzichtig om de huidige globale problemen, en de oorlogen die het Westen momenteel voert, terug te leiden naar een sprookjes boek van eenuwen geleden geschreven is.

Mohamed4life zou het wel eens bij het rechte eind kunnen hebben. Het Westen, onder aanvoering van het militaire apparaat hand in hand met religieuze fanaten, w.o. zionisten, is bezig met het voorbereiden van een massale slachting onder moslims. Irak en Afghanistan zijn slechts opwarmertjes. De echte klapper gaat pas`komen wanneer Iran aangevallen wordt, want dat land staat nog als enige tussen de USA/Israel en totale dominantie in het MO.

Wishbone | 13-08-10 | 19:13
staat dat allemaal in die linkjes die je me hebt gestuurd want in mijn bijbel (Albert Hourani, A History of the Arab People, ISBN 0-571-22664-7) kan ik veel van dat gezwets van je niet vinden.

Heb je echt de hele Koran gelezen EN de hele Bijbel?
Ik geloof je best, maar da's nogal een opgaaf.
De Koran leest niet zo makkelijk. Vind ik dan.
De Bijbel is een beetje kudt geschreven maar heeft veel interessantere verhalen

heb via internet net gezocht en daar kon je een waarschijnlijk gesencureerde versie vinden over allah. de barmhartige

.....het verboden is om boos te worden, als ik nu iemand beledig is mijn vasten verbroken. Honger is nooit de issue, niet boos worden wel.
Mohamed4life | 13-08-10 | 19:05

Uw bestaan is een belediging voor de mensheid. Ik wens u succes met vreten straks, ik ga een lekkere appeltaart bakken.

@ Elder of Z. | 13-08-10 | 19:22
Ik moet toegeven dat dit precies mijn gedachte was.
Eigenlijk net zoiets als Valentijnsdag of Dierendag;
je moet eigenlijk gewoon *altijd* lief zijn voor je meisje en je huisdieren, en niet op de kalender kijken om dat toch maar eens te gaan doen, niet dan?

Sanglier | 13-08-10 | 19:26
En die bak je natuurlijk voor je buren om het suikerfeest straks mee te vieren. Want zo zijn wij hollanders.

Ondernemer | 13-08-10 | 19:24
Gezien je beperkte kennis verbaast me dat niet...

massale slachting onder moslims
UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 19:23

Ja? Hoe dan? Waar? Waarom?

@ Sanglier | 13-08-10 | 19:26
Met kaneel? Lekker heur.

@Elder of Z. | 13-08-10 | 19:22
Ben geen liefhebber van de islam (of welk geloof dan ook). Ik vond zijn uiting verrassend ontwapenend. En ja ben niet blind voor de doelstellingen van de islam. Tja. ben ook maar mens.

UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 19:11

Dank voor deze bevestiging.

Mohamed4life | 13-08-10 | 16:48
Wereldwijd tientallen miljoenen mensen die de koran van kaft tot kaft kennen?
Dat verklaart wel waar al die haat en gewelddadige acties vandaan komen. Heb je ook een oplossing voor dit probleem of benoem je het alleen maar?

@UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 19:23 Wat dacht je van Rusland en China? Tijden zijn veranderd de USA en Israel kunnen niet zomaar op eigen houtje Iran binnenvallen.

Het Westen is bezig met het voorbereiden van een massale slachting onder moslims.
UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 19:23

Zou u dat verbazen?

@ Ondernemer | 13-08-10 | 19:27
Beter een goede buur. . .

Uw bestaan is een belediging voor de mensheid ( Sanglier ) op basis van welke feiten kun jij dit concluderen. vast onzinnig praat van een tiener neigt naarracisme maar extreem rec hts ben je niet. beetje vaag

Wishbone | 13-08-10 | 19:28
hmmm. Wat moet ik dan wel lezen want die Qur'an vond ik wel wat taaie kost.

Het Westen is bezig met het voorbereiden van een massale slachting onder moslims.
UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 19:23

Zou u dat verbazen?

mocht dit gebeuren gaat ook er aan weerszijden veel bloedvergieten rarara wie er dan overblijven !!! haal die roze wolk voor je ogen weg

Winston Churchill On Islam 1899

Elder of Z. | 13-08-10 | 19:12

Dit is al de 4e keer dat ik dit epositel aan mijn netvlies zie voorbijtrekken.

Zoek er ook eens wat teksten bij over wat er door de eeuwen heen is geschreven over judaisme. Of wordt daar door de eeuwen heen alleen maar positief over geschreven?

Elke religie is stupide, en in de basis agressief. elke gelovige een stumper die niet beter weet. Wordt je geboren als kind van een religieus persoon, wordt je vanaf dag één gehersenspoeld, de meest achterlijke religies snijden zelfs het velletje van je piemel af. Over beschaving gesproken....

“The God of the Old Testament is arguably the most unpleasant character in all fiction: jealous and proud of it; a petty, unjust, unforgiving control-freak; a vindictive, bloodthirsty ethnic cleanser; a misogynistic, homophobic, racist, infanticidal, genocidal, filicidal, pestilential, megalomaniacal, sadomasochistic, capriciously malevolent bully.” (Chapter 2, p. 31)

Uit The God Delusion van Richard Dawkins

Ondernemer | 13-08-10 | 19:27
Als ik nu een appeltaart bak is die op het moment van het suikerfeest niet zo lekker meer vrees ik. moslims mogen het suikerfeest gezellig in besloten kring vieren, daar hoef ik als atheïst niets mee te maken te hebben.

Ondernemer | 13-08-10 | 19:31
Taaie kost of niet, dan doe je er maar wat langer over. Als je de koran en de hadiths gelezen hebt mag je beginnen met je te verdiepen in abrogatie....

Linkje waar je mee kan beginnen staat er al in een van mijn eerdere comments....

@UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 19:23
Jij bent een oorloghitser en intrigant. Je beledigt mij en de westerse wereld.

op basis van welke feiten kun jij dit concluderen.
petrus2605 | 13-08-10 | 19:30

Ik baseer dat op mijn afschuw voor de ideologie die islam genoemd wordt. Mijn afschuw is een feit.

sanglier je moet nog een hoop dingen leren te zien jou mening is gebaseerd op gebakken lucht. moslim haat is niet nodig wanneer een ieder zn eigen plekje heeft heeft ook niemand meer last van elkaars geloof/religie.
niemand hoeft dood en er hoeft ook zeker geen oorlog te komen het kan simpel voorkomen worden zeg NEE tegen de MULTICULTI !!

@You-On-A-Gin | 13-08-10 | 19:27
Belangrijk is te bepalen waar zij de legitimiteit vandaan halen.
Da's 't grote verschil met het Westen, de oorsprong van de moraliteit en de acceptatie dat de mens een geweten heeft. Een geweten dat door de koran volledig ondergeschikt wordt gemaakt; een van de belangrijkste pijlers van het fascisme (naast de hersenspoeling van de jeugd die je in elk islamitisch land tegen komt. Wie gaat er nou prat op een boek te kunnen reciteren waarvan je met de kennis nog geen ei kunt bakken, laat staan je eigen reet kunt afvegen ?)

mocht dit gebeuren gaat ook er aan weerszijden veel bloedvergieten rarara wie er dan overblijven !!! haal die roze wolk voor je ogen weg
petrus2605 | 13-08-10 | 19:31

Ik vraag alleen of het hem zou verbazen, ik geef niet mijn mening dus uw zwitsallerige comment is overbodig.

Sanglier | 13-08-10 | 19:33
Chapeau. Alle religie achter de voordeur en alle reli-boeken op de brandstapel.

Wishbone | 13-08-10 | 19:33
Ik hou het wel bij de meta informatie. Zolang het objectief is, vind ik het prima.

@petrus2605 | 13-08-10 | 19:36
Nee wat jij nu zegt is lekker realistisch. Jij vraagt iets wat onmogelijk is, namelijk hoe wil jij dat voorelkaar gaan krijgen dan?

massale slachting onder moslims
UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 19:23

Ja? Hoe dan? Waar? Waarom?

Hoe - Nucleaire wapens
Waar - Iran
Waarom - Land staat in de weg voor totale hegemony USA/Israel in het MO

"illegitieme Zionistische minderheid" wtf?

UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 19:38
Hoho. Eerst moet team Zion\USA Turkije weer in het gareel krijgen.

@ | 13-08-10 | 19:23
Jij bent een oorloghitser en intrigant. Je beledigt mij en de westerse wereld.
paridae | 13-08-10 | 19:33

Het is frappant om te zien dat UNaaitOnsSteeds4Ever sinds de ramadan begonnen is hier inderdaad niet meer in woord mensen beledigt. Dat betekent dat hij een vrome en bange moslim is. vrome moslims moen niet liegen.

Door het niet beantwoorden van mijn vragen over zijn strafblad toont UNaaitOnsSteeds4Ever hiermee aandat hij een strafblad heeft. Hij mag immers niet liegen en toegeven durft hij niet.

UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 19:38

Hoe zat het ook alweer met uw strafblad?

Wat nou als we eens alle boeken van voor de verlichting gaan verbieden*? Dan kunnen we allemaal met een schone lei beginnen, en is er eindelijk eens een redelijke kans op wereldvrede.

*Met uitzondering van de boeken van Aristotles.

@UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 19:38
Je hebt een admirabele fantasie.

@ Elder of Z. | 13-08-10 | 19:36
Hersenspoeling, beproefde methode.

@ UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 19:38
Tja, in mijn optiek dient Israël juist als buffer, als kurk op fles zo je wilt, die verhindert dat een modderstroom van middeleeuwse achterlijkheid het westen overspoelt.
Misschien overdrijven we allebei een beetje.

@UNaaitOnsSteeds4Ever
Grote moslimslachting aanstaande ?
Die was er, indien de ideeën die u aanhangt niet gestopt waren, al lang geweest.
.
Waarom winden mensen zich op over het Judaïsme?
Geen missie, , toetreding via een hoge lat, geen duivel en hel et cetera. Dus waar maken mensen zich druk over.? Helemaal als u kromme vergelijkingen wil trekken, da's heel sneu, het bewijst dat uw diepgang gelijk is aan een platbodem waar overigens mest op vervoerd wordt.....

@UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 19:38
"Waarom - Land staat in de weg voor totale hegemony USA/Israel in het MO"
Waarom zou de VS de totale hegemonie willen hebben? Of Israel? En waarin zou 'Europa' dit toestaan? Op welk vlak? Politiek? Het economische vlak? Denk dan meer richting China.
Waar haal je deze denkbeelden vandaan? Leg uit.

sanglier je moet nog een hoop dingen leren te zien jou mening is gebaseerd op gebakken lucht. moslim haat is niet nodig wanneer een ieder zn eigen plekje heeft heeft ook niemand meer last van elkaars geloof/religie.
niemand hoeft dood en er hoeft ook zeker geen oorlog te komen het kan simpel voorkomen worden zeg NEE tegen de MULTICULTI !!
petrus2605 | 13-08-10 | 19:36

U bent een moslim?

Ik weet niet waar u het idee vandaan haalt maar van mij hoeft niemand dood.

Sanglier | 13-08-10 | 19:41
Die is te lang om hier te posten. Dan krijgt hij een ban.....

Darylium | 13-08-10 | 19:41
Leuk voorstel maar wereldvrede zal er nooit zijn. Als we deze boeken verbieden komt er wel een andere stroming/ideologie of overtuiging als pseudoniem.

@Sanglier | 13-08-10 | 19:40
Denk eerder dat u zich moet focussen op (neo)nazi; overigens volledig inwisselbaar met de aard van de mohammedaan, maar dit even terzijde.

het haat zaaien tegen moslims wordt al gedaan. immigratie stop is al gedeeltelijk van de grond ( mocht pvv gedoog steun geven ) de ruk naar rechts is gemaakt en wanneer de immigratie stop vauit moslims een feit is en dit wettelijk mogelijk is gemaakt dan zal er ook ruimte komen voor meer stappen in deze richting denk aan totale immigratie stop denk aan verbod op hindoetempels/moskee enz enz. ! alles is mogelijk als nederland maar wil en zoals ik eerder zij de ruk naar rechts is genomen in politieke zin dan kijk ( pvv ) bijna 2milljoen stemmen en vvd dit is met elkaar al zo ongeveer 4 milljoen stemmen ongeveer dus. en wanneer de haat groter wordt gaat de ruk naar rechts alleen maar verder en komt de vraag naar extreem rechts alleen maar dichterbij. extreme situaties vragen om extreme oplossingen de geschiedenis heeft het ons geleerd kijk naar 1930 duitsland ( financiele crisis ) nu weer een crisis en weer veel onvrede en de haat resulteert in oorlog net als toen net als nu toen tegen joden nu tegen moslims STOP de oorlog STOP de haat zeg nee tegen multiculti stem voor remigratie en een totale immigratiestop ! VIND IK!

Darylium | 13-08-10 | 19:41
Leuk voorstel maar wereldvrede zal er nooit zijn. Als we deze boeken verbieden komt er wel een andere stroming/ideologie of overtuiging als pseudoniem

ik zei vrede in nederland daar waar ik wil wonen en leven en mkijn kinderen wereldvrede nee dat kan niet weet je waarom MULTICULTI zelfs op een oppervlakte te grote van de wereld is niet groot genoeg voor MULTICULTI daarom geen multiculti in nederland en dus wel vrede in nederland waarom geen steun aan amerika en israel je mag dit niet zeggen maar kan het niet laten want de waarheid komt gewoon het hardst aan NEDERLANDERS EERST!
denk nationaal en niet internationaal 15 miljoen mensen kunnen niet zorgen voor miljarden begrijp dat dan denk nationaal

Het is maar een boekje..get over yourself! Boekverbrandingen zijn toch altijd heel geslaagd geweest in de Geschiedenis..lol!

@petrus2605 | 13-08-10 | 19:45
Ik denk dat je schets van de huidige situatie niet realistisch is. De situatie hier in Nederland is in een vergevorderd stadium en het zal nooit zoals 1930 worden simpelweg omdat de rechtsorde dat niet zal toe laten en anders de internationale gemeenschap/eu niet. Crisis van 1930 Duitsland kun je niet vergelijken met de financiele crisis van nu, daar is deze crisis een lachertje bij.

Wat is UNaaitOnsSteeds4Ever stil....

@petrus2605 | 13-08-10 | 19:49
U knoeit op uw volksfrontje ....

Het is onvoorstelbaar dat u in staat bent uzelf iedere keer weer in domheid te overtreffen. Is dat een aangeboren talent of heeft een speciale opleiding gevolgd? Want beweert u nu asltublieft niet dat dit veroorzaakt wordt door uw medicatie, pillen waar een mens zo dom van wordt bestaan helemaal niet.
UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 18:45

Dat is een belediging. U bent klaar met de ramadan.

Sanglier | 13-08-10 | 19:52
Terwijl het niet donker is?

@petrus2605 | 13-08-10 | 19:45
Waaruit haal je je informatie dat de PVV/rechts een verbod wil op hindoetempels?

Het is maar een boekje..get over yourself! Boekverbrandingen zijn toch altijd heel geslaagd geweest in de Geschiedenis..lol!

en dat noem ik haat zaaien dat boeken verbranden en natuurlijk via media propaganda weer vertonen aan de wereld. kijk dan ze zijn aan het haat zaaien door middel van de media. geert wilders haat zaaier nou dat is kinder spel vergeleken bij dit soort ongein ! reclame maken voor dit soort belachelijke voorstellen als boeken veranderen alleen maar jammer moeten er weer bommen gekapt worden om nieuwe te drukken.
stop moslims haat kies voor nederland stem tegen steun aan oorlogen en stem tegen de multiculti !

Waaruit haal je je informatie dat de PVV/rechts een verbod wil op hindoetempels

wil de pvv niet maar ik wel ik zei dat de immigratie stop een begin was om ook wetten te makern die het verbieden hindoetemp[els/moskeen te maken en ande3re meer extreme maar vaak wel doeltreffende wetten !

@petrus2605 | 13-08-10 | 19:49
Je spreekt jezelf tegen want je stelling is als we ons niet bemoeien met wat er in de wereld gebeurt en ons focussen op Nederland alleen dan zal er vrede in Nederland zijn.
Maar wat er ergens anders op de wereld gebeurt heeft juist ook weer effect op Nederland. Dus zul je als land zijnde een positie moeten innemen.

@Pel de pinda | 13-08-10 | 19:44
Tja, het zit hem inderdaad in het beestje, niet in het naampje. Mensen zullen altijd anderen voor hun karretje proberen te spannen als ze daarvoor de gelegenheid krijgen. Wat dat betreft was mij stelling ook behoorlijk naief.

@petrus2605 | 13-08-10 | 19:49
Wat meer leestekens zou handig zijn. Daarnaast is Nederland geen eiland. Als het gaat over ideeen is geen enkel land een eiland.

Je spreekt jezelf tegen want je stelling is als we ons niet bemoeien met wat er in de wereld gebeurt en ons focussen op Nederland alleen dan zal er vrede in Nederland zijn.
Maar wat er ergens anders op de wereld gebeurt heeft juist ook weer effect op Nederland. Dus zul je als land zijnde een positie moeten innemen.

Pel de pinda | 13-08-10 | 19:58

inderdaad een neutrale positie ! geen oorlog geen haat tegen geen ras/volk/religie/wat dan ook dat is de oplossing en wanneer wij hiervoor ons stem zullen laten horen geloof ik dat er echt meer landen gaan volgen streef voor harmonie ik denk dat de enige manier om vrede te krijgen is elkaar te respecteren en elkaar te laten in ieders waarde en dit lukt niet als deze volkeren in nederland leven dus moeten ze terug en wij horen als ( beschaving ) afstand te doen van boeken verbranden en andere onzinnige tiener ideeen. van de zotte dat mensen dit goed vinden hoezo moreel besef

Lees ik nu tussen de regels door dat rechts bereid is de wapens op te nemen?

Wat meer leestekens zou handig zijn. Daarnaast is Nederland geen eiland. Als het gaat over ideeen is geen enkel land een eiland.

liever niet als alles goed valt te lezen wordt ik straks nog opgepakt omdat ik dan zogenaamd extreem (nou ja wat ze er achter plakken is afwachten) dus heb liever een paar foutjes ken ik altijd zeggen foutje ! ik ben echter niet extreem want ik haat niemand en veroordeel niemand ik ben niet tegen iemand ik ben voor iemand.

Lees ik nu tussen de regels door dat rechts bereid is de wapens op te nemen?
bigtimelover | 13-08-10 | 20:04

Ik zie niks. Waar precies leest u dat tussen de regels door?

Het is frappant om te zien dat UNaaitOnsSteeds4Ever sinds de ramadan begonnen is hier inderdaad niet meer in woord mensen beledigt.

Door het niet beantwoorden van mijn vragen ...

Wildzwijn | 13-08-10 | 19:40

U bent een platvoerse hufter, een randdebiele intrigant, en een mismaakt misbaksel, Het is aan uw gedrag en uw naam goed te merken dat uw prostituerende moeder 9 maanden voor uw geboorte vaginaal genomen is door een mismaakt zwijn. U bent de reincarnatie van de nageboorte van allah (puke be upon his name) en geen haar beter dan zijn pedofiele afgezant mohammed (more puke on his name too) Ik veeg mij uitgelubberde aars dagelijks af met de koran, bijbel, en de torah.

Is uw vraag hiermee beantwoord of wilt u nog meer weten?

Lees ik nu tussen de regels door dat rechts bereid is de wapens op te nemen?
bigtimelover | 13-08-10 | 20:04

Ik zie niks. Waar precies leest u dat tussen de regels door?

rechts wat is eigenlijks dat rechts is dat PVV of zijn het de nationall socialisten wie want er zitten gigantische verschillen in bijvoorbeeld een PVV of een nationale partij

Lees ik nu tussen de regels door dat rechts bereid is de wapens op te nemen?

als dit voor mij bedoeld is ik heb PVV gestemd en die is dat wel want zij steunen israel en amerika de nationaal socialisten willen dit niet zij zijn tegen steun aan amerika rechts is een ruim begrip dus liever een beetje specdifiek graag

@petrus2605 | 13-08-10 | 19:45
"(...) extreme situaties vragen om extreme oplossingen de geschiedenis heeft het ons geleerd kijk naar 1930 duitsland ( financiele crisis ) nu weer een crisis en weer veel onvrede en de haat resulteert in oorlog net als toen net als nu toen tegen joden nu tegen moslims STOP de oorlog STOP de haat zeg nee tegen multiculti stem voor remigratie en een totale immigratiestop ! VIND IK!"
Sorry Petrus, had wat moeite met het lezen van je stuk. Mijn fout. Ik lees in je stuk een waarschuwing. Wat ooit tegen de Joden was zie je nu terug in de waarschuwing tegen de moslims.
Ik respecteer je mening en zorg, maar ik zie geen overeenkomsten. Joden blazen zich niet op in een bus met niet vermoedende burgers of laten vliegtuigen in gebouwen vliegen. Joden dringen mij niet hun geloof op gebruiken op. Joden dringen mij hun eet- en kledinggebruiken niet op.
Joden, wat mij betreft (los van hun politiek in Israel - want dan heet het zionisme - ander hoofdstuk) zijn gewoon vredelievende, zeer gewaardeerde medeburgers.

@petrus2605 | 13-08-10 | 20:07
Je hoort mij ook niet zeggen dat je extreem-iets bent, en daar hoef je je dan ook niet tegen te verdedigen.

@bigtimelover | 13-08-10 | 20:04
Je moet altijd bereid zijn de wapens op te nemen. Als je vrede wil moet je voorbereid zijn op oorlog. Ik weet dat dat heel on-Nederlands klinkt, maar ik ben dan ook niet 100% Nederlands.

De Iraanse mullahs zijn zelf de grote belediging van de Islam en Koran. Zij hebben gemaakt dat veel Iraniers de Islam hebben verlaten en het christendom hebben gekozen. De schijnheilige mullahs zijn vijanden nummer 1 van God, mens en de Islam. Ze zijn maffia van Iran, die zich achter de godsdienst hebben verborgen.

Is uw vraag hiermee beantwoord of wilt u nog meer weten?
UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 20:07
Heeft u een scooter en een strafblad?
Lust u leverworst?
Staat u momenteel rood bij de bank?
Heeft u last van vliegtuigen?
Is u hetro of homo?
Vliegt u wel eens met de KLM?
Bent u een islamiet of niet?
Zijn uw buren aardig?
Leest u wel eens boeken?
Vaal last van geestelijke obstipatie?
Bent u links of rechts?

Ik respecteer je mening en zorg, maar ik zie geen overeenkomsten. Joden blazen zich niet op in een bus met niet vermoedende burgers of laten vliegtuigen in gebouwen vliegen. Joden dringen mij niet hun geloof op gebruiken op. Joden dringen mij hun eet- en kledinggebruiken niet op.
Joden, wat mij betreft (los van hun politiek in Israel - want dan heet het zionisme - ander hoofdstuk) zijn gewoon vredelievende, zeer gewaardeerde medeburgers

over de twin towers worden vragen gesteld momenteel er zijn mensen die beweren dat het explosieven zijn echter is dit niet bewezen.
dat was ff terzijde. en vlogen er al vliegtuigen in 1940 - 45? nou ja even serieus ik doel meer op de crisis die is er nu wel degelijk en het haat zaaien tegen moslims vindt ik lijken op het haat zaaien tegen de joden.
voor het opdringen van geloof is een oplossing remigratie geen hindoetempels moskeen in nederland

Je moet altijd bereid zijn de wapens op te nemen. Als je vrede wil moet je voorbereid zijn op oorlog. Ik weet dat dat heel on-Nederlands klinkt, maar ik ben dan ook niet 100% Nederlands.

<<< anti wapens anti geweld anti oorlog

De Iraanse Organisatie voor Islamitische Cultuur en Relaties heeft de tak Islamfascisme en fundamentalisme in de wereld verspreiden. Deze organisatie heeft miljoenen dollars van Iraanse olie-inkomsten ter beschikking voor zijn terroristische en propaganda doelen. De leden van deze organisaties zijn achterlijke extremisten die geen kennis van Islam en Koran hebben. Zij willen alleen macht en geld en overheersing.

@UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 20:07
"U bent de reincarnatie van de nageboorte van allah (puke be upon his name) en geen haar beter dan zijn pedofiele afgezant mohammed (more puke on his name too) Ik veeg mij uitgelubberde aars dagelijks af met de koran, bijbel, en de torah.

Is uw vraag hiermee beantwoord of wilt u nog meer weten? "
Holy shit. Ik neem aan dat je niet mee deed aan het vasten?

Je hoort mij ook niet zeggen dat je extreem-iets bent, en daar hoef je je dan ook niet tegen te verdedigen.

neej maar alles wat je zegt kan gerechtelijk tegen je worden gebruikt!

Darylium | 13-08-10 | 20:16
Ik ben 100% Nederlands, maar ben het 100% met u eens!

(Sorry voor het late antwoord, ik ben tussendoor aan het werk.)
De echte klapper gaat pas`komen wanneer Iran aangevallen wordt, want dat land staat nog als enige tussen de USA/Israel en totale dominantie in het MO.
UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 19:23

Iran wordt helemaal niet gebombardeerd, misschien enkele kleine bommetjes op hun kernreactoren, zoals Israël in 2007 in Syrië gedaan heeft.
Dat heeft nog geen rimpeling in het water veroorzaakt.
http://www.depers.nl/buitenland/208766/Syrie-beperkt-IAEA.html

"erg kortzichtig om de huidige globale problemen, en de oorlogen die het Westen momenteel voert, terug te leiden naar een sprookjes boek van eeuwen geleden"
Dat doe IK niet.
Het probleem is dat de islamiet dat wel zo voelt en dat het westen zich daar helemaal niet van bewust is.

@paridae | 13-08-10 | 20:23
Hij waant zich een regelrechte stormtroeper, maar heeft waarschijnlijk een kop vol puisten, is nog niet uitgekomen homo of heeft zo een afgrijselijk fysiek -synchroon met z'n morele status- dat daar geen blinde vrouw intrapt, en zit vol wrok omtrent het feit dat z'n moeder met ontblote borsten en kaalgeschoren op de Brink hun dorp heeft gestaan en dat z'n vaders okseltatoeage nimmer een pensioen heeft opgeleverd. Een kind in de zin van Von Shirach dus.....

Tja, in mijn optiek dient Israël juist als buffer, als kurk op fles zo je wilt, die verhindert dat een modderstroom van middeleeuwse achterlijkheid het westen overspoelt.
You-On-A-Gin | 13-08-10 | 19:42

Vrijwel alle moslims in NL zijn niet als een "modderstroom" van uit de landen die "achter" Israel liggen gekomen. Zij zijn bewust naar Nederland gehaalt, in het ergste geval om middels hun achterlijke gedrag de NL maatschappij in een voortdurende staat van onrust te brengen, in het beste gevan als "gastarbeiders"

Vraagt u zich nu eens af wiens plan het is geweest om honderduizenden moslims te importeren uit Marokko en Turkije, en waarom deze "gast" arbeiders nooit meer naar het land van oorsprong terug keerden.

En denkt u werkelijk dat wanneer Israel niet had bestaan, er "modderstromen" Syriers, Irakezen, Jordaniers en Egyptenaren naar NL zouden komen? De meeste Irakezen in het Westen zijn asielzoekers, vanwege de illegale oorlog die het Westen tegen dat land voert.

ik verlaat deze topic een ieder een prettige avond.
ik hoop niemand te hebben beschuldigd/beledigd/bedreigd/besmeurd/gediscrimineerd/rasistisch of op wat voor andere manier dan ook onrecht te hebben aangedaan
mocht dit wel zo zijn dan bij voorbaat mijn wel gemeende excuus.
ik hier geen enkel feit beweerd of gezegd dat er ook maar enige waarheid zit in mijn berichten, dit waren enkel gedachtes van mij waarvan ik niet met zekerheid kan zeggen of deze op waarheid of fictie berusten.

een goede avond nog

Holy shit. Ik neem aan dat je niet mee deed aan het vasten?
paridae | 13-08-10 | 20:23
-
-
Uw analyse is uitermate correct. Normaliter onthoud ik mij van dit soort beledigingen doch voor creaturen van het soort "wildzwijn" maak ik opdrukkelijk verzoek van het creatuur zelf, voor deze keer een uitzondering.

De psychoot zal nu ongetwijfeld met een verklaring komen waaruit moet blijken dat ik toch een moslim en/of andere geloofsfanaat ben, dan wel suggereren dat mijn Gristelijke buurvrouw even achter mijn Pc tje is gekropen, want zo opereren deze man. Hij is voor geen enkele voor rede vatbaar, herhaalt enkel en alleen zijn heilige mantra: Israel altijd goed, moslims altijd fout, Israel altijd goed, moslims altijd fout..

If you yield to a threat, you do so in order to avoid war, and more often than not, you do not avoid war. For those before whom you have thus openly demeaned yourself by yielding, will not stop there, but will seek to extort further concessions, and the less they esteem you the more incensed will they become against you. On the other hand, you will find your supporters growing cooler towards you, since they will look upon you as weak or pusillanimous. But if, as soon as you become aware of your adversary’s intentions, you prepare to use force, even though your forces be inferior to his, he will begin to respect you, and, since those with which you were allied will now esteem you, they will be ready to help when you begin to arm, which they would never have done had you given up.
Niccolo Machiavelli
Written in 1517.

Jij bent een oorloghitser en intrigant. Je beledigt mij en de westerse wereld.

paridae | 13-08-10 | 19:33
-
-
Ga huillie huillie doen, Of doe politie aangifte, belediging is strafbaar in NL

Israel altijd goed, moslims altijd fout, Israel altijd goed, moslims altijd fout..
UNaaitOnsSteeds4Ever | 13-08-10 | 20:43
U comments worden met de dag verstandiger!

Elder of Z. | 13-08-10 | 20:35

Wat lief dat u het opneemt voor Wildzwijn. Uw relatie met hem is inniger dan ik vermoedde. Ik neem aan dat u elkaar ook anaal goed bestudeerd heeft. Of zijn jullie samen uit de nageboortebak van het Wilhelmina Gasthuis gekropen.

Elder of Z. | 13-08-10 | 20:44

"I have been ordered by God to fight with people till they bear testimony to the fact that there is no God but Allah and that Mohammed is his messenger, and that they establish prayer and pay Zakat (money). If they do it, their blood and their property are safe from me" (see Bukhari Vol. I, p. 13).

De proleet Mohammed.... Niet door hem geschreven want het was een ongeletterde roverhoofdman...

Bezig met verzenden!

Videos

Poll

Las Vegas naar NL:
 

Column

Katinka Polderman

Opnieuw is er onrust ontstaan rond Tofik Dibi. Gisteren maakte de politicus in een persconferentie...
meer >

Files

0 / 0 km

meer files