*

Ongeluk achtbaan Disneyland

Ongeluk achtbaan Disneyland

De attracties in Disneyland Parijs worden steeds realistischer. Bij de achtbaan Big Thunder Mountain kwam een stuk neprots naar beneden toen er een aardbeving werd gesimuleerd. Vijf inzittenden van het voortrazende treintje raakten gewond. Op het moment van het ongeluk reed het treintje onder de rots door terwijl er met geschud en lichtflitsen een aardbeving werd geïmiteerd. Het is nog niet bekend hoe de rots, gemaakt van hout en glas, kon loskomen.

Vier gewonden konden in het pretpark weer worden opgelapt met een Mickey Mouse-pleister. Eén man moest naar het ziekenhuis worden gebracht, omdat hij een stuk van de neprots in zijn gezicht kreeg. De attractie met het Wild Westtreintje blijft voorlopig dicht, maar de rest van het park blijft wel gewoon open.

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Volg Spitsnieuws op Facebook!

G. Hoevenaars | 26-04-11 | 09:09 | 25 reacties

Reacties

Mensen willen tegenwoordig ook bij alles het 3D bioscoop gevoel he

  • Electriceye
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 09:11
  • |
  • Quote
  • |

+1 voor de Mickey Mouse pleister.
Daarnaast is het natuurlijk wel gewoon een pretpark, en daar gaan wel eens dingen stuk. Wel beter dat er niemand 'zwaar' gewond is.

  • Maffiamuis
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 09:11
  • |
  • Quote
  • |

"Het is nog niet bekend hoe de rots, gemaakt van hout en glas, kon loskomen".
.
Ik denk dat ie niet goed vast zat, en door de trillingen los is gekomen. Maar hier moet idd uitgebreid onderzoek naar verricht worden!

  • opblaasschaap
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 09:12
  • |
  • Quote
  • |

De beste man krijgt zeker een gratis entree kaartje als vergoeding.

  • Klantenservice
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 09:14
  • |
  • Quote
  • |

Rotsen van glas +1

  • IkBenDopeZonderDrugs
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 09:17
  • |
  • Quote
  • |

De beste man krijgt zeker een gratis entree kaartje als vergoeding.

Klantenservice | 26-04-11 | 09:14
Uitsluitend geldig voor het Wild Westtreintje.

  • Het Zilte Nat
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 09:18
  • |
  • Quote
  • |

En Disney is blij dat dit niet in 1 van de parken in Amerika is gebeurd... dan waren de schadeclaims niet van de lucht geweest!

  • Wim-Lex
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 09:19
  • |
  • Quote
  • |

Denk trouwens dat de rots eerder gemaakt is van hout en fiberglas.

  • Andersdenkend
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 09:24
  • |
  • Quote
  • |

opblaasschaap | 26-04-11 | 09:12

Misschien heeft een of andere lulhannes hem wel losgedraait?

  • Fjupski
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 09:24
  • |
  • Quote
  • |

Misschien heeft een of andere lulhannes hem wel losgedraait?

Fjupski | 26-04-11 | 09:24
Misschien kent een of andere lulhannes, Fjupski, zijn Nederlandse taal niet?

  • Het Zilte Nat
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 09:28
  • |
  • Quote
  • |

Het Zilte Nat | 26-04-11 | 09:28

Dat zit er dik in, dyslexie! Heb over het algemeen mijn assistente die het werk nakijkt, maar qua plemps is dat een beetje onnozel?

  • Fjupski
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 09:29
  • |
  • Quote
  • |

Maar goed, ik heb gister het Voetbaltopic gemist, dus wie heeft zin om even lekker mee te babbelen over het kampioenschap(hoop ik) van Ajax?

  • Fjupski
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 09:29
  • |
  • Quote
  • |

Hmm, en dat terwijl ik er over een week zelf ook zit.. figures..

  • Frikkepik
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 09:32
  • |
  • Quote
  • |

Ik merk dat Poolse klusjesmannen inmiddels ook tot Euro-Disney zijn doorgedrongen.

  • McPhart
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 09:43
  • |
  • Quote
  • |

Het is dan wel een realistische nabootsing van een aardbeving geweest.

  • morpheus33
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 09:46
  • |
  • Quote
  • |

gemaakt van hout en glas...??
tuurlijk...

  • broodje_worst
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 09:52
  • |
  • Quote
  • |

Fjupski | 26-04-11 | 09:29
Je assistente?

  • Kouwezaakie
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 09:57
  • |
  • Quote
  • |

Kouwezaakie | 26-04-11 | 09:57
Pas maar op hoor: http://blog-ster.nl/wp-content/uploads/woman_man.jpg

  • Klantenservice
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 09:59
  • |
  • Quote
  • |

Dat water daaro is nog groener dan de erwtensoep van Unox!

  • Nijlgeest
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 10:04
  • |
  • Quote
  • |

Ga er over 2 weken heen...denk dat ik deze atractie maar oversla.

  • Statler en Waldorf
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 10:10
  • |
  • Quote
  • |

Fjupski | 26-04-11 | 09:29
U heeft gisteren het BBQ gemist bij Hare Majesteit.
Was gezellie.

  • flipvandefluitketel
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 10:12
  • |
  • Quote
  • |

It's a fake world after all!

  • Mgr. Denwop
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 10:21
  • |
  • Quote
  • |

Dat zit er dik in, dyslexie! Heb over het algemeen mijn assistente die het werk nakijkt, maar qua plemps is dat een beetje onnozel?

Fjupski | 26-04-11 | 09:29
Achteraf bekeken was dat al bekend bij mij, sorry.
En ja , plempsels na laten kijken is wat teveel van het goede.
Losgedraaid moest met een "d" ; - )

  • Het Zilte Nat
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 10:47
  • |
  • Quote
  • |

Rotsen koppen is nooit een goed idee....

  • 1,2...tja tja tja
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 11:33
  • |
  • Quote
  • |

Glas is niet het zelfde als glasvezel.

  • Jandiederik
  • |
  • 26-04-11
  • |
  • 13:02
  • |
  • Quote
  • |
Bezig met verzenden!

Videos

Das Kapital

 
 

Column

James Worthy

Op het strand was het fijn voetballen. Twee tegen twee. Ismail en Ahed tegen Zakaria en Muhammed....
meer >