*

Navy Seals omgekomen bij helikoptercrash

Navy Seals omgekomen bij helikoptercrash

Onder de 31 Amerikaanse militairen die vandaag bij de helikoptercrash in Afghanistan om het leven kwamen, waren 22 Navy Seals, leden van de speciale eenheid van de marine die een uiterst zware opleiding en training ondergaan. Dat heeft de Amerikaanse nieuwszender CNN gemeld.

Een commando van Navy Seals schoot begin mei terroristenleider Osama bin Laden in Pakistan dood. Volgens CNN waren de in Afghanistan omgekomen militairen niet bij de actie tegen Bin Laden betrokken.

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Volg Spitsnieuws op Facebook!

C. Klaassen | 06-08-11 | 22:59 | 47 reacties

Reacties

Gods molen maalt langzaam.
*

die andere 9 waren ramptoeristen?

-weggejorist-

Lekkerzeiken newuser | 06-08-11 | 23:11 | Misbruik melden
Neem een hapje cyanide, dank je!

Lolz ga maar klikken grote jongen.

Lekkerzeiken | 06-08-11 | 23:17 | Misbruik melden

Als je ballen hebt zet je je adres neer in de comments.

Ik daag je uit.

Broodjekipmetsla | 06-08-11 | 23:22 |
.
U eerst...

Shit-Happens | 06-08-11 | 23:31 | Misbruik melden

Oh, u deelt de gedachtengang met "Lekkerzeiken" ?

.
Of ben je gewoon ook zo'n internet held?

Broodjekipmetsla | 06-08-11 | 23:22 | Misbruik melden
Als jij ballen hebt, laat je hem naar jou komen.

-

En ga nou niet zo hypocriet doen, altijd janken over moslims en nu het over Nederlanders gaat ga jij ook janken

-

OT: Waarom gaat er zoveel aandacht naar die Navy Seals? Er zijn nog 6 anderen en dat Navy Seals Obama hebben neergeschoten boeit ook niet.

Haters gonna ... newuser | 06-08-11 | 23:41 | Misbruik melden
Natuurlijk bedoel ik Osama.

@Lekkerzeiken

Je moer zal wel trots op je zijn.

Maar iedereen weet dat , de Chinook laat je staan in een oorlogsspel voor het transport van je troepen ,het is de Trabant onder de helikopters ,daar prop je toch niet 31 van je beste mensen in ????

De Amerikaanse arrogantie komt hier weer om de hoek kijken.

Of werden deze heren te duur voor de Amerikaanse defensie ??

Een ding is duidelijk ze waren goed getraind dus waarschijnlijk ook in het crashen .

Wij hadden de voorkeur altijd in een BO 105CB met twee turbine motoren .
snelheid 270 km/h (stijgen en landen blijft altijd een probleem )
Dan heb ik het over 1984 t/m 1992

Nou nou wat een aandacht. Losers. Voor 500 miljoen euro mogen er best een paar nederlanders over de kling. Duizenden dooie afrikanen en amerikanen etc en die nederlandse mietjes maar mening spuien. Oervervelend. Voor iedereen die mn adres graag wil ga maar leren hoe computers werken. Jouw adres heb ik zo achterhaald.

Lekkerzeiken | 07-08-11 | 00:17
.
Weten wanneer je moet stoppen is ook een kunst...

Don't feed the trolls.

Lekkerzeiken | 07-08-11 | 00:17 | Misbruik melden

Kom langs dan, met je grote smoel.

Voed ik toch de troll.

Contradictio in terminis

-weggejorist-

@lekkerzeiken
je bent te herkennen aan je roze tutu?

Lekkerzeiken | 07-08-11 | 00:35

Hahaha. Wel weer even gelachen zeg.

Inteelt, het blijft vermakelijk.

12 En 14 jarigen vechten om de waanzinnige prijs van wel 234 internet!
Come and see people, place your bets now!

OT: Behoorlijk kut voor ze, daarbij wil ik vermelden dat Spitsnieuws niet altijd correct is met het plaatsen van de juiste plaatjes bij artikelen, het zou nu zelfs prima kunnen gaan om een C5A of een 747.

R1d3_Th3_L3g3nd | 07-08-11 | 00:54 | Misbruik melden
kempenaer | 07-08-11 | 00:55 | Misbruik melden

Tijd voor onze Zwitsal om de echte wereld te betreden denken jullie niet?

Discipline4boys newuser | 07-08-11 | 00:09 | Misbruik melden
Heb zelf maar twee keer in een Chinook gezeten maar een Chinook kan 33 personen aan dus overladen was hij niet. Het is inderdaad wel een ouderwets ding en had veel liever gebruik gemaakt van de Amerikaanse UH-60's. Marine speciale operaties 2004-2010

Seal Team six?
De vacatures kunnen weer de deur bij de Navy.

Seal Team six?
De vacatures kunnen weer de deur uit bij de Navy.

What do you call 22 dead Navy Seals?
A good start!!!!!!!!
.
.
http://www.youtube.com/watch?v=7yl3UMO-TkE

@lekkerzeiken Probeer maar is me IP te tracen :') Good luck.

Wat moesten die zeehonden in de woestijn?

@Broodjekipmetsla | 06-08-11 | 23:22
Je moet wel heel dom zijn om je adres te noemen.
Er is altijd wel een hersenloze randdebiel die overweegt om geweld te plegen als hij zich beledigd voelt.
En als je hoort hoe vaak militairen betrokken raken bij vechtpartijen tijdens het stappen, dan heb ik niet het idee dat dat nou mensen zijn waar goed mee te praten valt. Maar ja, als je ook wordt opgeleid om te vechten, dan kun je ze dat misschien niet eens direct verwijten, behalve dan dat ze zelf voor die opleiding hebben gekozen.

scheten-wapper | 07-08-11 | 08:40 |
-
Over het algemeen zijn het ook mongolen...
Je gelooft toch niet dat ze daar nadenkende mensen met een
mening nodig hebben??

R.I.P

Heet dat niet gewoon colleteral damage?

scheten-wapper
flierefluiter pper

Jullie opmerkingen getuigen ook niet van een hoge intelligentie om deze Navy Seals af te schilderen als hersenloze randdebielen.
Navy Seals zijn de elite van de Amerikaanse krijgsmacht, waar alleen de allerbeste mannen van het land worden toegelaten.
De keuring en de opleiding geldt als een van de zwaarste ter Wereld.
Behalve dat je fysiek en mentaal sterk in je schoenen moet staan, moet je ook boven gemiddeld scoren op de intelligentie testen en de psychologische keuring.

Ik schijt op hippies met een gebroken geweertjes mentaliteit!
De Wereld is geen vredelievende planeet waar iedereen lief is voor elkaar, dit is een utopie!

Ach ja, moet ik het nu erger gaan vinden, als ik weet dat het om Navy Seals gaat. Ze kiezen er zelf voor. Risico van het vak. Keer goed dat die Amerikanen een klap op hun muil krijgen door haatbaarden.

Skoda Octavia xl | 07-08-11 | 12:27
-
En toch zijn het volgzame robots zonder eigen mening...

Beetje bukken voor bush idee....

in 2005 is precies het zelfde gebeurd, Operation Red Wings.
Toen is ook een Chinook neergeschoten en zijn er 16 SEALs dood gegaan

flierefluiter, fout!
Bij de voorbereidingfase van een operatie heeft elk teamlid de gelegenheid om zijn mening te geven.
Bij de uitvoering van een actie, ga je niet constant met elkaar overleggen wat te doen, dan is het idd gewoon drillmatig handelen en orders opvolgen.
Het succesvol slagen van de missie hangt af hoe een team de orders opvolgt.
Navy Seals zijn geen robots maar gewoon mensen die zeer goed getraind zijn om instinctief en drillmatig te handelen in een vijandelijke omgeving waar elke fout of aarzeling je leven kan kosten.

Commando zijn is geen beroep maar een roeping.
Het is de ultieme eer en alleen maar weggelegd voor de uitverkoren.
Alleen de allerbeste van de beste worden COMMANDO!

Velen hebben het geprobeerd en slechts weinigen halen de eindstreep.
Respect voor deze mannen van staal.

Daar worden ze voor opgeleid.

Skoda Octavia xl | 07-08-11 | 16:06
-
Je bent een eng mannetje.

koekjestrommel | 07-08-11 | 14:36 |

Tijdens Operation Red Wing zijn er dacht ik 11 seals omgekomen, 3 tijdens een vuurgevecht (1 van de 4 overleeft het) waarbij ze omsingeld waren door +- 200 taliban en 8 door een neergehaalde chinook welke op reddingsoperatie was.

'' The lone survivor'' geschreven door de seal die het overleeft heeft, is echt een geweldig boek. Vmbo soldaatje gaat zeker niet op voor deze mannen..

Skoda Octavia xl | 07-08-11 | 16:06
-
Je bent een eng mannetje.
flierefluiter | 07-0
Alleen voor mijn tegenstanders.

Israëli's vinden leven te duur
Tijd voor wat bombardementen op Tel Aviv om de bevolking te helpen tegen de machthebbers.
Let's nuke Israel!
Skoda Octavia xl | 07-08-11 | 12:38 | Misbruik melden
Wishbone
Ja, gevuld met anthrax.
Skoda Octavia xl | 07-08-11 | 12:56 | Misbruik melden
Ik zeg maar 1 ding. Gas
Skoda Octavia xl | 07-08-11 | 13:48 | Misbruik melden
Je bent een eng mannetje.
flierefluiter | 07-0
Alleen voor mijn tegenstanders.
Ik wens jou en je graf familie ook een pijnelijke dood toe graf hond.

Bezig met verzenden!

Videos

Top 5 kortingen

Das Kapital

 
 

Column

James Worthy

Ik zat op de schouders van mijn vader. De veiligste plek ter wereld. Ik waande mezelf de windhaan...
meer >