*

Loret (r) liet zelfs om onverklaarbare redenen dezelfde snor als zijn vader staan.

Hitler had een zoon

De in 1985 overleden Franse spoorwegmedewerker Jean-Marie Loret claimde jarenlang de zoon van Adolf Hitler te zijn, maar werd zelden geloofd. Nu  echter lijken de bewijzen dat hij wel degelijk de zoon van Hitler was.

Niet alleen leek hij sprekend op de dictator, ook hun bloedgroep was hetzelfde en er werden schilderijen van Hitler gevonden op de zolder van Loret's moeder. Ook is nu bekend geworden dat Duitse officieren verscheidene keren enveloppen met geld langsbrachten bij Loret's moeder. Geld waar verder geen verklaring voor gegeven werd.

Affaire

Het verhaal luidt dat Hitler in 1914 in de buurt van het Franse Lille met de toen 16-jarige moeder van Loret een verhouding kreeg, waaruit in maart 1918 Jean-Marie geboren werd. Deze wist tot de jaren '50 niet wie zijn vader was, tot zijn moeder hem dit vertelde.

Intussen was de Tweede Wereldoorlog, waarin Loret tegen de nazi's streed in het Franse verzet, ook al voorbij.

Loret heeft jarenlang geprobeerd definitief bewijs te leveren dat hij de zoon van Adolf was. Hij schreef er zelfs een boek over, genaamd "Je vader's naam was Hitler". Dit boek zal binnenkort opnieuw worden uitgebracht.

A. Ringeling | 22-02-12 | 12:44 | 87 reacties
Print Email PDF

Extra foto's

Relevant

Hitler lookalike vrijgesproken
Adolf Hitler wil naam veranderen

Reacties

opa?

Het verhaal luidt dat Hitler in 1914 in de buurt van het Franse Lille met de toen 16-jarige moeder van Loret een verhouding kreeg, waaruit in maart 1918 Jean-Marie geboren werd.

Een zwangerschap van 4 jaar?

Met die man als vader ,dat wil je toch niet bekend maken. Stilhouden ,zand erover etc. etc.
Maar heeft hij ook kinderen? Dan kunnen die zeggen opa was .... (hier de fanasie, de vrije loop laat).

De Zeikerdt | 22-02-12 | 11:56 | Misbruik melden
een verhouding duurt normaal langer dan een "eine-nacht-ständchen"

Een zwangerschap van 4 jaar?

De Zeikerdt
--------------------------------------------------------------

Er staat toch niet dat ze gelijk zwanger werd ;-)

@frake | 22-02-12 | 11:59
Maar het was toch oorlog in die tijd. O, wachten even, moeders was een moffenhoer.

Ik denk dat wanneer ik de zoon van een dergelijke "beroemdheid" was ik het zo stil mogelijk zou houden...
-
Schaamtecultuur zeg maar...

Die bloedgroep zegt weinig. Waren de schilderijen gesigneerd? Bewezen uit die tijd?
.
Overigens ben je een ontzettende teef als je je kind opzadelt met de wetenschap dat een vergasser van miljoenen mensen de vader is. En daarbij, ik heb ook weleens iemand ontmoet die hintte dat zijn vader Adolf Hitler was en nee, dat was niet in het gekkenhuis.

en dit is belangrijk omdat?.

M'n moeder ook.

Hilter had bloedgroep A. (+ of - is mij niet bekend).
A is de meest voorkomende bloedgroep (42%, dahct ik), dat wil ik niet als een bewijs aanvoeren.
Had hij nu AB-, dan kan men met enig redelijk vermoeden, wel in die richting denken.

De Zeikerdt | 22-02-12 | 11:56
Dat zegt genoeg over jouw idee van een verhouding, vriend.

''Loret heeft jarenlang geprobeerd definitief bewijs te leveren dat hij de zoon van Adolf was''
ik zou het liever niet willen weten/openbaar maken

Bloedgroep? absurde motivatie als bewijsvoering! Waarom geen DNA match?

Gelukkig wist die vrouw ook dat Hitler 20 jaar later de afschuwelijkste man ter wereld ging worden. Desalniettemin is het niet echt een verhaal dat je aan tafel bij je schoonouders ter gehore wil brengen.

Hitler, was dat nou nodig, al dat gescheld, zo overbodig. Wilde de Russen, kon die niet krijgen, om van kinderen nog maar te zwijgen!

dus iemand kan duitsland opeisen begrijp ik

@en nu ff serieus | 22-02-12 | 12:15 |
Waarom schrijf ik dit, het was toen oorlog.
Duitsland/Oostenrijk versus Frankrijk etc. etc.. En lijkt mij heel ongebruikelijk dat een soldaat 4 jaar lang op de zelfde plaats zit.

Gunther the German!!!
http://www.youtube.com/watch?v=W4bXBqXsF28

@hoocheecoochee | 22-02-12 | 12:41 |
Hoe krijg je het gevonden, dit komt zo ongeveer uit de krochten vna het internet.
Maar wel vermakelijk.
Dus +1.

Jammer voor zo'n man dat hij altijd miskend is.
Adolf was in WO1 misschien best een leuk joch...
Pas rond WO2 werd hij wereld beroemd en beging zijn wandaden.

Haha, dan kun je trots zijn: je vader was Hitler en je moeder een moffenhoer.

waarin Loret tegen de nazi's streed in het Franse verzet, ook al voorbij.
Typisch pubergedrag, je afzetten tegen je vader.

Leuk zo'n pa.

En een kleinzoon ... Geert
(of was die grap al gemaakt)

hitler heeft ook een affaire gehad met een blond joods vrouwtje. En daar kwam reeds wilders uit.

Dion Graus?

@ Joodsche Halalzaak | 22-02-12 | 13:43 | Misbruik melden

xD lol

Joodsche Halalzaak | 22-02-12 | 13:43
Ondernemer | 22-02-12 | 13:26
Slaan jullie even de plank mis!

De wereld heeft wel wredere leiders gehad in het verleden zo slecht was Hitler nog niet eens, mensen vergeten de vele goede dingen die hij heeft gedaan.

Bloedgroep? absurde motivatie als bewijsvoering! Waarom geen DNA match?

Rapalje | 22-02-12 | 12:23
Lever jij even het materiaal van AH aan voor de matching?

flowert | 22-02-12 | 13:07
Joodsche Halalzaak | 22-02-12 | 13:43
Als U het zo bekijkt hebben we hier veel autochtone niet moslim meisjes die zich lenen voor gebruik door moslims.
In uw gedachtengang: Moslimhoeren...

Lang leve DNA. Het raadsel is zo opgelost als men wil.

Joodsche Halalzaak|||mohammed de infidel neukte een 7 jarig meisje en het kankergezwel dat islam heet was geboren.

Als ze hem wel eerder hadden geloofd, had hij er waarschijnlijk wel wat Marken mee kunnen verdienen.

Zoon weet ik niet
Hitler heeft wel een dochter gekregen; Angela Merkel

Er zijn alleen bewijzen dat Ringeling een ongelofelijke zwetser is, die niet eensch leest wat ie plempt. Als ie al KAN lezen, LOL

@henkei
best leuk dat je je aangevallen voelt en geroepen voelt wilders te verdedigen.
Helaas voor jou voel ik me niet persoonlijk aangevallen als je zegt moslimhoeren . En nog iets de vrouwtjes zijn de jagers tegenwoordig. Dus eigenlijk zijn mannen de holertjes die alles wat met sex te maken heeft goed vinden. En ik blijf bij mn standpunt dat ik erin geloof dat wilders best de kleinzoon van adolf hitler kan zijn. Want moet je even de geschiednis lezen en lees op welk manier adolf aan de macht is gekomen.

volgens mij ligt er al genoeg zand over Adolf Hitler

Het Zilte Nat | 22-02-12 | 14:16

.
Zou geen probleem moeten zijn als Angela M z'n dochter is en Queen E uit Engeland z'n nicht.

@ robertmfischer.
Wahahahaha mohammed de pedo heeft heel wat fanatiekelingen achter zich hoor.
En pedo's heb je ook in nederland dat zou je toch moeten weten.
Wel grappig om te lezen dat je zo hard op je leutertje getrapt voelt omdat ik je heilige toekomstige adolfje wilders beledig.
En wat mij betreft mag je mohammed en de koran beledigen zovaak jij wil. Maar het is wel sneu om te denken dat ik hier puur en alleen ben om de islam te verdedigen.
Ik heb gelukkig compassie in me en dat heeft gelukkig met menselijheid te maken en het theeft ook te maken met leven en laten leven.
Maar jij zult dit alles toch niet geloven omdat je zo hard op de ballen van wilders springt.

en nog iets; mn zwitsal is weg ! Dank redactie ben ik even blij dat jullie je niet laten saboteren door de pvv lieden.

hmmm das gek.
Mn zwitzal was even weg maar hij is weer terug hoor.
Dank redactie ;)

Ik heb AH nog gekend toen ie net begon met kruidenieren.

hmmm das gek.
Mn zwitzal was even weg maar hij is weer terug hoor.
Dank redactie ;)

Joodsche Halalzaak | 22-02-12 | 14:44
Had je je grote mond maar moeten houden, dat geldt ook voor andere dingen.

Het is gewoonweg prachtig om te lezen hoe alles weer naar Wilders of de islam wordt geleid! Het gaat hier werkelijk nergens anders over.

Ook iets om lekker trots op te zijn.

@monaco
trots hoeft niet . Maar je zou toch wel van je vader houden ongeacht wie hij is.
Kijk het kan ook zo zijn dat de pvv' ers vaders nsb' ers waren en dat ze niet trots op hun papa zijn daaraan een trauma hebben overgehouden en nu op de pvv gaan stemmen?

Los van de 'vermeende' vergassing van vele joden, heeft die man er toch maar mooi voor gezorgd dat er zoiets is als de EU. Dank u AH!

Joodsche Halalzaak | 22-02-12 | 15:34
Nu bent u een beetje krom bezig.

@ondernemer.
Hitler met zijn haat werd alleen gebruikt door de grote bedrijven zodat hij voor een totale chaos zou zorgen waardoor de eu tot stand zou komen.
Hate to sy it.. Maar zo word de pvv ook gebruikt om wie weet hoeveel chaos te gaan maken.

Joodsche Halalzaak ☺ 22-02-12 | 14:28
Denk niet dat Adolf in Indonesië geweest is; had hij helemaal geen tijd voor...

Joodsche Halalzaak | 22-02-12 | 15:34
Denk het niet, dat zou niet koosjer zijn...

@Joodsche Halalzaak
Je rekent de PVV teveel eer toe. Die krijgen niets voor elkaar. Zeker geen nieuwe wereldverhoudingen. Een strateeg als AH daarentegen heeft er maar mooi voor gezorgd dat er nu continue onrust is in het MO. De tweede wereldoorlog is nog altijd niet voorbij.

@henkei15:49
.
Nou volgens sommige pvv'ers alhier waren de nazi's goed bevriend met de moslims. Dus wie weet.
Misschien was wilders moeder een 'rechterhand' van de SS.
Misschien zag adolf de mama van de grote leider en werd spontaan verliefd en hebben ze misschien wel liggen stoeien in de SS hoodkwartier. Ik bedoel we weten beiden niet wat er gebeurd is.
Maar we weten beiden wel dat er paralellen trekken zijn tussen wilders en hitler.

@ Het Zilte Nat | 22-02-12 | 14:16 |

Dat moet geen probleem zijn het DNA van de familie Hitler is al reeds bekend, het DNA van Jean-Marie Loret kan zo aangeleverd worden.

Wat schuift het?

Spoorwegmedewerker. Dan weet je het al, hè.

Joodsche Halalzaak | 22-02-12 | 15:58
Wilders moeder was toen in Indonesië; hier kleun je mis!
 
'Maar we weten beiden wel dat er paralellen trekken zijn tussen wilders en hitler.'
♪ Ik zie eigenlijk meer paralellen met Maarten Luther King...

Ik blijf het knap vinden hoe (snel) de PVV op diverse topics hier op SN betrokken wordt.

Heil pappie ???

Joodsche Halalzaak | 22-02-12 | 15:58
En ik maar denken dat Hitler links was !
Vreemd dat je dan een rechtse kleinzoon hebt .
By the way lees graag ook Uw mening over de kidnap van dat jochie van 15 door 7 a 8 mocros , maar daar kun je je ei natuurlijk niet kwijt ZWITSAL !!!

@ghetto
yo ten eerste ben ik geen zwitsal meer.
Ten tweede verwacht je toch niet dat ik de ontvoering van dat jochie recht ga proberen te lullen he.
Essentieel verschil tussen fanatieke pvv'ers en beschaafde westerlingen.
Jij zal wilders ongeacht blijven verdedigen.
En ik zeg enkel wat er mis is met beide partijen.

@zepbul
wilders en hitler meest gereageerd.
En ik heb nog niet eens een godwin gemaakt.

@Joodsche Halalzaak | 22-02-12 | 14:28
De geschiedenis lezende kan men eenvoudig concluderen dat het "Juden Frei Machen" pas echt betekenis kreeg na enkele ontmoetingen met de Groot Mufti van Jeruzalem Amin el-Hoesseini (en grootvader van Arafat) en die als dank voor zijn anti joodsheid twee panzer divisie's kreeg om Oost Europa onveilig te maken.

"En ik heb nog niet eens een godwin gemaakt."
Joodsche Halalzaak | 22-02-12 | 20:18
.
U kan dus uw eigen plempsels niet begrijpend lezen?

A. De Bree | 22-02-12 | 20:26
Mooi plaatje van Handzar Devisie: http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BA%...

@Antonin | 22-02-12 | 20:32
Hee die kende ik nog niet. Het lijken wel Europesche Socialisten met allemaal dezelfde kleer- en hoedenmaker.

ironie
de pvv'ers wijzen weer naar anderen.
Maar het zit in jullie ideologie om weg te lopen en naar anderen te wijzen .
Kijk maar naar wilders .
zelfs zonder deel te nemen aan de regering durft ie geen verantwoordelijkheid te nemen en blijft maar met z'n vingertje wijzen.
Maaafr maakt ook niet uit jongens. Ik heb eerlijk gezegd nooit een stap vooruit verwacht van jullie.

A. De Bree | 22-02-12 | 20:37 |
*Divisie
Hier nog een mooier plaatje: http://www.google.nl/imgres?q=handzar+divizija+himmler&hl=nl&client=fire...

@Joodsche Halalzaak | 22-02-12 | 20:47
Het is maar goed dat u kosjer bent, dat scheelt; zo het schijnt...

@antonin mooi plaatje man. Als je daar in een zandbak was geboren als moslim Zou je wel anders piepen he. Ik zal het niet hypocriet noemen. Ikk noem het eerder menselijk.

@Antonin | 22-02-12 | 20:53
Ik heb de daarbij behorende video beelden ooit eens op het "joe-tjoep" internet gezien. De nazi's moesten echt getraind worden om als volboeld ariërs de moslims ondanks alles als (enigzinds dan) gelijkwaardig te achten. Dit hoge bezoek geeft daar uiting & duiding; precies daar waar woorden eigenlijk tekort schieten.

A. De Bree | 22-02-12 | 20:58
De haat naar alles niet-moslim was groter dan de haat voor de nazi's die ook Arabieren en Slaven minderwaardig vinden. Het is inherent aan islam, die extreme haatverslaving. Overigens vinden de Bosnische moslims dit zeer vervelend, deze foto's, want hun slachtofferrol komt in het geding.

@Antonin | 22-02-12 | 21:02
Ik heb ooit eens een verhaal gehoord van een orthodox christelijke jongeman, ergens uit diezelfde voormalige Joegoslavische buurt, en zijn opa moest zich verplicht (op doodstraf) laten bekeren door de mohamedanen.
Na wat de recentelijkere geschiedenis heeft laten zien met o.a. vernietiging van zeer oude orhodox christelijke kerken in Kosovo denk ik dat er zowiezo een kruitvat aanwezig is in "ons" Europa.
We kunnen nu als nederig nederlandje wel verheven gaan doen (of schreeuwerig volgens geïmporteerde culturen) maar ook in dit land heeft zich een zowat eeuwigdurende religieuze strijd plaatsgevonden tussen de noordelijke protestanten en de zuidelijke katholieken.

@ antonin .21.02
weer zo een kinderlijke redenatie.
In een oorlog zijn beide kanten slachtoffer.
Of denk jij toevallig dat de haat in de 2de wereld oorlog zomaar naar boven kwam?
Ik bedoel jij hebt toch ook aan alles wat moslims is een hekel om welk reden dan ook?
Juist ja word wakker and smell the coffee. Mensen hebben eenmaal haat in zich en dat maakt het automatisch dat deze 2 kampen slachtoffer worden van de eigen menselijke zwakte : haat. Of dacht je dat er een volk is die boven de anderen verheven dient te worden. Zo ja ? Dit was ook de voedingsbodem van adolfje. En van vele anderen die zijn geweest en die nog moeten komen.
Jammer genoeg zorgen de trekpoppen zoals jij dat er JUIST een tweedeling in nederland komt.

@antonin 20:12

dus de nazi's hadden een groot hekel aan de moslims en ondanks dat hebben je arische broeders toch de samenwerking voort gezet ondanks dat ze moslims als minderwaardig beschoudwen?
Conclusie: de ariers zijn gevaarlijker voor de joden dan moslims. Dus alle arische landen binnevallen! Oh wacht.....

@Joodsche Halalzaak | 22-02-12 | 21:20
DE conclusie is dat de nazi's zich hebben laten meeslepen door die van de mohammedanen.

Joodsche Halalzaak | 22-02-12 | 21:20
Mijn Arische broeders? Ik ben niet Arisch zoals jij bedoelt. De conclusie is eerder dat moslims voor elk karretje dat anti-vrijjheid en anti-joods is, te spannen is, als er maar geweld gebruikt mag worden.
A. De Bree | 22-02-12 | 21:09
In het algemeen zijn katholieken en protestanten tot elkaar gekomen, iig dat ze elkaar niet overal ter wereld de hersens inslaan. Dit is nergens ter wereld zo met moslims, die hakken elkaar en vooral niet-moslims de hersenen in.

@antonin 21'19
heb je gelijk in.
Anti semitisme onder de moslims mag als het aan mij ligt zwaar verminderen.
Kortom geweld lost niets op en is alleen maar meer olie op het vuur en het leidt tot wraak en wraak praat de daad recht.
Mocht het alweer neerkomen op een wereldconfrontatie zijn we allemaal de sjaak.

Wat blaffen jullie allemaal tegen elkaar over Islam en Geert Wilders?
Geniet van de onderwerpen op SpitsNieuws en blijf niet constant over een onderwerp praten.

Al eens alles van Wilders onderzocht???

@psv
heb je gelijk in kerel .
Alleen soms is het nieuws niet echt om van te genieten maar eerder een manier is om een mening over een onderwep te plaatsen.
Volgens sommige resguurders mag je niet eens plempen als je anders denkt dan een kleine minder/meerderheid.
Maar ook jij hebt het recht om te zeggen wat je denkt.
Hoop stiekem ook dat psv kampioen word. Maar dat komt wel weer in een ander draadje :)

Antonin | 22-02-12 | 20:53
Dat was een leerzaam linkje!

Geertje?

Antonin | 22-02-12 | 21:29 |
Dat protestanten langzaam tot elkaar komen klopt, maar ook hier was het ondanks onze zgn democratie voor een groot deel not done om als RK-er te trouwen met een Protestant of andersom, daar lag de duivel tussen zeiden ze dan. Kijken we naar b.v. N-Ierland daar is het ondanks de verbeteringen nog steeds niet zoals het zou moeten zijn qua verdraagzaamheid. In de ergste tijden toen schoten ze elkaar door de knieën of erger en werden ook aanslagen gepleegd op onschuldigen.
Vind het trouwens grappig dat je de Handzar divisie er uit licht om je punt te maken.
De grootste smeerlappen de Ustasha's (Roomse Kroaten jaja), bondgenoten van de Nazi's waren minder erg??

Hitler was een verwaande kwast met grootheids waanzin niet meer niet minder...en die kloothommel heeft niet eens de snelweg uitgevonden....

Bezig met verzenden!

Videos

Poll

Maken we kans op de finale van het Eurovisiesongfestival?:
 

Column

Rita Verdonk

Afgelopen zaterdag was ik uitgenodigd voor een boottocht voor de nabestaanden van slachtoffers...
meer >

Files

6 / 18 km

meer files