Hamza Kashgari heeft getwitterd dat hij niet zal bidden voor de profeet Mohammed. Een Saudische journalist die zijn land was ontvlucht nadat hij op Twitter kritiek had geuit op de islamitische profeet Mohammed, is teruggestuurd naar Saudi-Arabië. Hamza Kashgari kan daar de doodstraf krijgen. Hij was gevlucht naar Maleisië, maar hij werd daar aangehouden en is vandaag op het vliegtuig terug gezet.
Dat meldde zowel de BBC als persbureau AFP. Kashgari had over Mohammed getweet: "Er zijn dingen aan jou waar ik van hou en ik heb dingen aan jou gehaat en er is veel aan jou wat ik niet begrijp. Ik zal niet voor jou bidden." Op ketterij en belediging van de islamitische profeet staat in Saudi-Arabië de doodstraf. Kashgari is ook met de dood bedreigd.
Mensenrechtengroepen hadden Maleisië opgeroepen Kashgari niet uit te leveren.
Maleisië wil de uitzetting niet bevestigen, maar zegt wel dat Kashgari terug moet naar Saudi-Arabië. "Maleisië heeft de afspraak dat mensen die door een land worden gezocht, worden uitgeleverd als een ander land ze arresteert", zegt het ministerie van Binnenlandse Zaken tegen AFP. Volgens Kuala Lumpur zijn de aanklachten tegen Kashgari 'een zaak voor de Saudische autoriteiten'.
Mohammed-cartoonist doelwit moordplan
Wilders: 'Mohammed had hersentumor'
Reacties
leuk
Terug naar de middeleeuwen gestuurd dus. Daar zal hij niet blij mee zijn.
Ik hoop dat ze in SA weer het gruwelijke gezicht van haatbaard laten zien. Hoe vaker en hoe duidelijker de zieke mentaliteit van de mohammedanen wordt getoond, hoe beter.
Sneu voor deze man, maar beter voor de (haatbaardvrije) toekomst.
Denk dat we om dit soort exessen in Nederland te voorkomen bij de inburgerings cursus ook een ont-islamiserings cursus moeten voegen.
Mohammet de geiten neuker
Sorry met de d van drol
Snel snel deze persoon naar Nederland halen. Graties oitkierinh, hois,flatsreen, mobiele lullo, auto en levenslang niks meer uitvoeren en parasiteren op de belastingbetaler.
de islamitische profeet Mohammed.
Met nadruk op islamitische,want de onze is het niet.
.
Maar volgens die grafbakken is het wel de laatste,dus maak je borst maar nat.
Zouden ze hier ook moeten doen.
Alles wat crimineel is, of zich niet wil, c.q. kan aanpassen, z.s.m. terug naar land van herkomst.
Opgeruimd staat netjes en dan wordt het hier weer gezellig.
dit bedoel ik nou:
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/3173561/2012/02/11...
Peetjeh | 12-02-12 | 10:46
Dan mag je heel nederland wel het land gaan uitzetten, nergens op de wereld bestaat er een ontwikkelingsarmer en onbeschaafder dweilenvolk als de bewoners van de Nederige landen.
Het is niet zonder reden dat juist dat dweilenvolk internationaal nergens mee kan draaien.
R.i.p.
Hele foute inteeltbarbaren, in NL geholpen door linkse collaborateurs.
Die is mooi de lul. De wordt doodgemarteld omdat hij een niet bestaand opperwezen heeft beledigt in de ogen van een stelletje idioten die zich de rol van rechter & beul hebben toegewezen omwille zich zogenaamd op te werpen voor het kansarme opperwezen dat zelf niets kan.
De achterlijkheid van iedere religie in 1 zin. Best knap, al zeg ik het zelf.
ook zo slim om van het ene moslim land, naar het andere te vluchten..
Die daar op de pic zit er wel geil bij
dank u Geert Wilders, hopelijk zien die dombo's het hier ook snel in en zoniet dan sturen we ze maar naar SA
De Telegraaf gaat deze reactie NIET plaatsen:
"Het zal me totaal niet verbazen als de (hoogbejaarde) rechters in Saoedie Arabie die hem in een zitting ter dood gaan veroordelen geen enkel idee hebben wat Twitter is of zelfs niet eens weten dat Internet bestaat.
Wat mij ook bevreemd is dat als Wilders iets roept over de Islam, politici in hun broek schijten van angst: niet goed voor de handel, hoe kan ik dit uitleggen, delegaties sturen, etc.
Maar SA doet helemaal niets om het uit te leggen "
Netjes
Netjes
Islam4ever1985 | 12-02-12 | 13:14 |
Ja, jij ziet mensen die mohammed(abcd) 'beledigen' graag opgehangen worden. Dat was inmiddels wel bekend hier, alleen je draait er normaal gesproken zo omheen.
Islam4ever1985 | 12-02-12 | 13:14
Ja, iemand die de Profeet (TPTM) beledigt moet dood van jouw religie. Maar kan die rugridder in the sky Allah (DTZMH) dat niet zelf komen doen ipv zijn achterlijk voetvolk alles te laten oplossen? Waarom aanbid jij een luie incompetente onverschillige god? En waarom maak jij gebruik van de westerse vrijheid van meningsuiting terwijl je vindt dat die moet verboden worden als het gaat om die hoerenzoon in de lucht?
Antonin
Hou je getraumatiseerde rotkop voor je sukkeltje......Internetheldje durft van alles te roepen maar zeg zoiets tegen 1 van me broeders ga je weer jankend naar je mammie toe.....
-
En ga ook niks weerleggen, want jij bent verblind door haat, kijkt alleen naar het slechte en probeert net als je blonde nazi leider angst bij de mens in te boezemen.
-
Vast wel irritant voor je als je merkt dat Islam een snelgroeiende religie is en dat telkens meer Nederlanders zich bekeren naar de islam........Zeg wat je wil sukkeltje, maar het licht van onze Almachtige Heer zal niet worden gedoofd door monden als de jouwe......
-
Maar blijf je leven zo voortzetten met je smerige mond en beschuldigingen en er wacht een geweldige bestraffing voor jouw (;
Islam4ever1985 | 12-02-12 | 13:36
Haha, en daar zijn de bedreigingen weer. Kijk, ik weet dat met idioten als jij geen logische discussie is te voeren, dat beoog ik ook niet. Nee, het is maar om aan te tonen dat jouw soort geen enkele genade dient te krijgen in het oordeel, namelijk dat je hier niet past en retour afzender moet worden gestuurd (naar the origine van je haatclubje). Je beseft maar niet dat je in reservetijd speelt, de meeste volkeren van Europa zullen van harte je eruit trappen zoals met de Ottomanen. Dat het oil for immigration en de gekke gedachte dat we discrimineren als we achterlijken achterlijken noemen nu nog heerst in de top, dat duurt niet zo lang meer hoor. The joke's on you.
Islam4ever1985 | 12-02-12 | 13:36 |
Hahahahaha, kijk t mohammedaantje es hysterisch om zich heen dreigen. Was t je al opgevallen dat steeds meer mensen geen geduld en begrip meer hebben voor je barbaarse ideologie?
De weerzin tegen haatbaarden, en hun grenzeloze sadisme, neemt met de dag toe. En niet alleen in Nederland. Elke smerige moordpartij die mohammedanen aanrichten, zorgt er voor dat mensen zich bewust worden van het gevaar van de haatbaard. Dus ga vooral flink door met dreigen en hysterisch schreeuwen, je helpt de goede zaak er enorm mee ;-)
Islam4ever1985 | 12-02-12 | 13:36 |
ow, en ga je nu ook huilend je reactie zitten intypen, net als die SA haatbaard in het filmpje? Je sprookjesfiguur is tenslotte weer zwaar beledigd.
@Islam4ever1985 | 12-02-12 | 13:14 |
Ga eens deaud geitenneuker.
@islam4never
sommige mensen hier hebben andere redenen om uw ideologie te haten en verafschuwen
hahah wordt maar lekker gek stelletje onwetenden......Aan het eind van de rit zullen we zien wie er gelijk had.......
-
Maar Alhamdoellilah ben echt zo blij dat ik moslim ben als ik kijk naar jullie achterlijke onwetende reacties.....Alleen aan het woordje Mohamedanen dat jullie dombos's gebruiken merk je het al..
-
Jullie laten me echt lachen man hahahah hersenloos gewoon....
Terugsturen vanwege tweets; zo gek is die ideologie. En dat hebben we hier in groten getalen geimporteerd. En dat Interpol aan zoiets meewerkt is schandalig.
en jij bent niet onwetend? meneertje ik ben moslim en jullie zijn inferieur wezens
Islam4ever1985
troll alert.
Islam4ever1985 | 12-02-12 | 14:14
Ja bij onze dood (jij bent al hersendood in feite) zullen we het zien. WAAROM val je ons er dan in het LEVEN lastig met je onzinnig gezwets? Ik ben uit vrije wil geen moslim, ik ben nog liever dood dan mij te bekeren tot de ideologie van haat, achterlijkheid en geweld. Als Allah (KNOR) mij wil straffen moet hij dat zelf doen, en jij niet. Waarom wil jij leven tussen ons ongelovigen? Waarom wil jij dat mensen die Mohammed (ZOZ) een lul vinden dood hebben? Vraag je je nooit af waarom iemand die de perfecte mens is volgens Allah (SHIT) geen kritiek aankan? En wat heeft de islamitiche wereld bereikt behalve geweld in allerlei contreien? Waarom komen er geen topwetenschappers uit islamitische contreien en waarom is het daar zo triest gesteld met mensenrechten? Waarom heerst er zo veel geweld? En waarom hebben mensen in Europa zo'n hekel aan de islam denk je? Omdat wij inferieur zijn aan een cultuur die in de middeleeuwen leeft? Didn't think so.
Islam4ever1985 | 12-02-12 | 14:14 |
Kom op, dreig nog even wat meer. Dit soort loze plempsels maakt geen indruk.
Wat nou 'aan het einde van de rit'.... Daar kan zo'n reserve taliban als jij toch nier mee aankomen? Beetje mohammedaan gaat helemaal op tilt als sprookjesfiguur allah(xyz) wordt genoemd.
Nou, hup, vlaggen verbranden en schuimbekken als een echt mohammedaan. Niet van dat slappe!
Cohen, Pechtold, Roemer en Sap al gereageerd?
O wacht, die proberen dit te verkopen als "cultuurverrijking"
eye | 12-02-12 | 14:29 |
Die zijn veel te druk om nu al hun goedpraat reacties te schrijven, voor als die man is opgehangen. Met extra veel gewauwel over 'begrip hebben voor' en 'respecteren van de cultuur daar' en 'man had, gezien de omstandigheden beter moeten weten' enzo.
Beetje wat ze hier ook doen als er iets met haatbaarden is.
Cohen, Pechtold, Roemer en Sap al gereageerd?
eye | 12-02-12 | 14:29 |
Ach, desnoods sturen we ze terug.. LOL
Bathasar Gerards | 12-02-12 | 14:32
O we kunnen best die cultuur daar het zelf laten bepalen, daar ben ik het ook mee eens. Alleen gek dat dat nooit geldt voor Nederland en omstreken, dan moeten we vooral de importcultuur alles laten bepalen. Deze berichten moeten ons gewoon harden in het oordeel dat islam hier niet thuis hoort. En de aanhangers ook niet.
Antonin | 12-02-12 | 14:35 |
Helemaal mee eens. Als ze daar zo nodig in een middeleeuwse hel willen wonen, ga je gang.
Het is sneu voor de slachtoffers, maar zolang er nog (s)linkse wegkijkers bestaan die volhouden dat er zoiets als een gematigde mohammedaan bestaat, is het goed dat haatbaarden zelf een goed duidelijk beeld van hun gewetenloosheid en sadisme geven. Nu kan geen goedprater zeggen dat er een 'misleidend beeld' wordt neergezet. Kijk gewoon t filmpje van de jankende haatbaard, en je weet op wat voor middeleeuws niveau die mentale dwerg leeft.
.
En als genoeg mensen in Europa zich dat eindelijk realiseren, dan kunnen we beginnen met wat aan die ellende hier te doen.
@Islam4ever1985 | 12-02-12 | 14:14 |
Nee vriendje. Aan het eind van de rit zul jij zien dat jij het fout hebt. Als je dan op je sterfbed ligt, en om wat voor reden dat ook nu je laatste happen adem aan het nemen bent, zul je je realiseren dat er hierna niks is. Geen God, geen paradijs, alleen niks. Je hersenen houden op met werken en daarmee verdwijnt alles wat je in je leven hebt geleerd en gelooft. Misschien zul je zelfs spijt hebben van het feit dat je je hele leven in het teken hebt gezet van iets onnodigs, een valse belofte.
Een kut einde...
Islam4ever1985 | 12-02-12 | 13:14
mohammed is een Kleurrijk en Uiterst Tolerant persoon. Net als al zijn volgelingen dat zijn.
Flavius Titus | 12-02-12 | 15:06
Kek in Ultraviolet Tutu?
Antonin | 12-02-12 | 15:12
"Kek in Ultraviolet Tutu?"
Je bedoelt de homo-versie van de boerka? De doorschijnende versie, waarin de Rinze Roverhoofdman zijn Kleine Mohammed (of het Groene Pijnlijke Zwaard, zoals Aisha het omschrijft) trots en legaal aan oom Hassan kan presenteren, zodat de laatste zijn hobby als beginnend degenslikker verder kan perfectioneren?
Antonin | 12-02-12 | 14:35
Wat bepaalt die importcultuur hier dan? Ik zie ze niks bepalen, sterker nog: goedwillende moslims worden steeds verder gemarginaliseerd door intoleranten zoals jijzelf. Je grijpt elk bericht uit heel de wereld aan om mensen hier in Nederland te demoniseren. Wat hebben die ermee te maken?
Wat niet wegneemt dat Saoudi Arabie blijkbaar nog steeds een achterlijke theocratie blijkt te zijn. Belediging van ouwe Mo, en daarvoor zou je de doodstraf dienen te krijgen? Het is inmiddels de 21e eeuw, wordt alsjeblieft volwassen.
yurp | 12-02-12 | 16:34
Ik heb tot nu toe niet één der Immigranten des Doods afkeurende geluiden horen maken, niet op de kansel waar de Theocratische Zilverrug zijn gif spuit, en niet ervoor, waar de volgers van de Rinze Roverhoofdman zich laven aan de anusruft van hun voorligger. "Goedwillende moslims" zeg je. Met een te waarderen optimisme, maar afwezigheid van enige vorm van realisme.
Of Islam4ever1985 is een troll, of hij heeft een bord voor de kop.
yurp | 12-02-12 | 16:34
O ja, je zegt ook nog: "...goedwillende moslims worden steeds verder gemarginaliseerd...".
Waarmee je ruiterlijk toegeeft dat als er al goedwillende moslims al bestaan, ze ver en ver in de minderheid zijn. "Je hebt er ook goeie tussen". Dat werk, tja...
Als je twee kilo tomaten krijgt, die je eigenlijk helemaal niet wilt hebben en waarvan het merendeel stinkt, vol parasieten zit en verrot en beschimmeld is, haal je die ene goede er ook niet tussenuit: je gooit de hele zak met inhoud en al weg.
Huh? Goedwillende religieuzen? Waar dan? Niets dan ellende tegenwoordig met die gasten, welk geloof ze ook aanhangen. Religie, communisme, socialisme, technocratisme. 1 pot nat.
Flavius Titus | 12-02-12 | 16:42
Kun je geen punt maken zonder in hysterische beeldspraak te vervallen? Mensen wonen hier in Nederland en zijn vooral soennieten. Waarom moeten ze iets over achterlijke praktijken van wahabieten zeggen? Er wonen hier zover ik weet weinig Saouden. Ik geloof niet dat je hier veel mensen hoort als er weer eens iemand op dubieuze gronden de doodstraf krijgt in Texas? Geestelijk gehandicapten, onschuldigen, in dat achterlijke stuk 'westerse' wereld weten ze er wel raad mee. Wanneer ga jij hier de straat voor op? Je kunt me alle naïviteit ter wereld aanwrijven, dat nog steeds liever dan jouw hysterische paranoia. Ik kan tenminste zonder angst en haat leven en dat leeft een stuk lekkerder geloof me maar.
Flavius Titus | 12-02-12 | 16:50
Helemaal niet, dat lees jij erin. De goedwillenden zijn de over-overgrote meerderheid. Slechts een procentje of acht is streng orthodox en helemaal achterlijk te noemen. De rest is gewoon hypocriet en mild verward in hun geloof in een opperwezen dat een analfabeet een boek voorleest en waardoor ze eigenlijk vijf maal per dag op de grond moeten knielen richting een specifiek topografische plek en geen eieren met spek of een beenhammetje mogen eten. De meeste moslims in Nederland zal het allemaal aan de reet roesten wat achterlijke haarbaarden in achterlijke gebieden uitspoken.
Wannabieten?
yurp | 12-02-12 | 17:46
Je kunt wel relativeren vanuit een bevoorrechte positie, maar feit is dat westerse waarden inclusief verregaand individualisme niet te zijn transponeren, en al helemaal niet op islam. Moslims vormen de islam, en bekijken de zaak niet individualistisch. Dé grote fout van westerlingen om door hun westerse bril te kijken naar mensen die een totalitair systeem aanhangen en kritiek op een moslim zien als kritiek op hun systeem, en vice versa. Het is absurd naïef te denken dat ze hetzelfde zijn als wij en hetzelfde willen als wij, vooral omdat het systeem bij verlaten de doodstraf eist, in welke vorm dan ook (wellicht Alevieten een uitzondering).
.
Vanwege dit systeem zijn moslims ook aan te spreken op daden die de islam ze voorschrijft en die wat minder hypocriete moslims ook uitvoeren, zoals daar zijn steniging, hoofd afhakken, handen afhakken, doodstraf na verkrachting en het tuchtigen van de vrouw. Een nazi spreek ik ook aan op het nazisme, of hij zich nou aardig gedraagt of niet, ik ga er niet op de koffie omdat ik A) het nazisme een walgelijke teringovertuiging vind en B) ik in het nazisme een minderwaardig mens ben. Ik ga dus ook niet met een moslim gezellig doen, want daar geldt exact hetzelfde voor.
.
Ik heb het niet enkel over moslims in Nederland, ook over moslims in België, in Engeland, Frankrijk, Spanje, Scandinavië, Rusland, Servië, Bosnië, Griekenland, Bulgarije, Hongarije, Polen, dus even volledig zijn als je wil. Nederland is niet het enige probleem.
yurp | 12-02-12 | 17:43 |
"Wanneer ga jij hier de straat voor op"
Ik ben actief geweest in A.I. en heb daar de nodige brieven tegen de westerse moordpraktijken, uitgevoerd door overheden geschreven. Niet dat ik de illusie heb dat er daardoor veel gebeurd is, maar ik mijn afkeer van deze daden duidelijk gemaakt onder mijn eigen naam. Ook heb ik duidelijk mijn afkeer van Pik Botha laten blijken.
En dat onderscheidt mij van het volledig farouk: dat houdt zijn mohammedaanse kaken in dit soort kwesties stijf op elkaar. Voor mij geldt dan: wie zwijgt stemt toe.
Ik kan tenminste zonder angst en haat leven en dat leeft een stuk lekkerder geloof me maar.
yurp | 12-02-12 | 17:43 |
Hoe weet jij dat? En ik kan je wel adresjes geven waar je niet zonder angst en haat leeft. Hou je beetje van de bergen knul?
yurp | 12-02-12 | 17:46 |
Je hebt gelijk. Het is altijd de 99% die Der Totalen Jihad wil, die het verpest voor de 1% die wel normaal wil meedoen.
Ik vind dat ook naar. Maar kan er weinig aan veranderen.
Misschien kan die 1% es wat meer afstand nemen van het barbarisme dat mohammedanen wereldwijd laten zien. Alleen doen ze dat niet. Want de haatprekers krijsen wat hun fuhrer allah beveelt, en dat doen ze dan maar.
Antonin | 12-02-12 | 18:08
Je hebt helemaal gelijk: farouk kiest ervoor lid te zijn van een organisatie die andersdenkenden integraal wil vermoorden. Uitroeien dus. De laatste keer dat er zo'n organisatie aan de kaak werd gesteld werden de kopstukken ervan voor zover ze konden worden aangehouden opgehangen. Of afgeschoten. Allemaal. Dit keer wordt een vergelijkbare organisatie aan alle kanten gesteund, en realistische kritiek wordt als het even kan strafbaar gesteld. Het wordt echt tijd voor de Exodus 2.0
Moeten we hier ook invoeren. Aanbidden van valse god = dood. Lijkt me leuk.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/06/Christian_Bypas...
Hoe lang duurt het nog dat Nederland een verzoek als deze zomaar inwilligd?
Wannabieten?
@Frank de Snater | 12-02-12 | 17:57
.
Dat zijn aanhangerTs die bieten vur bruune boone.
@Islam4ever1985
- van zulke reacties heb ik niks anders te zeggen van.........RESPECT!!
Eigen schuld, had ie de waarheid maar niet moeten zeggen, mohammadanen for ever
holneukers
Toch heb ik wel een beetje medelijden met onze moslimbroeders. Ze liggen daar maar op de grond, ze hebben nog geen muur om tegen te klagen..
"De meeste moslims in Nederland zal het allemaal aan de reet roesten wat achterlijke haarbaarden in achterlijke gebieden uitspoken."
yurp | 12-02-12 | 17:46
Kletskoek. De meeste moslims in Nederland vinden het prachtig wat de Maleisische autoriteiten met die dombo doen, in de wetenschap dat de achterlijke Saoudiërs wel raad met hem weten.
Sorry, maar ik ben bang dat je behoorlijk van het padje af bent.
@bizonkid | 12-02-12 | 22:07 |
yurp moet het pad eerst nog maar eens zien te vinden. Het is net John Lennon, maar dan zonder bril.
Frank de Snater | 12-02-12 | 22:17
Yurp heeft een blinde vlek zo groot als alle zandbakken bij elkaar.
Het Westen zit metersdiep in de kont van Saudi-Arabië. Als het een ander land betrof zou je horen hoe men zou lopen schreeuwen.
hahah wordt maar lekker gek stelletje 'onwetenden'.....
hahah u 'gelooft' en bent zo onwetend dat u gaat dreigen wanneer
de feiten u om de oren geslagen worden.
-
Maar Alhamdoellilah ben echt zo blij dat ik moslim ben als ik kijk naar jullie achterlijke 'onwetende' reacties..
Wederom pretendeer jij de waarheid in pacht te hebben zonder te komen met feiten...
-
Jullie laten me echt lachen man hahahah hersenloos gewoon....
Uw exhibitionistisch-masochisme is daadwerkelijk 'the running joke'
voor uitleg verwijs ik u door naar de s.m.'er
Islam4ever1985 | 12-02-12 | 14:14
Antonin | 12-02-12 | 18:08
Niemand zegt dat je op de koffie moet met moslims of dat je de islam een sympathieke overtuiging of religie moet vinden. Ik vind het een grote bak totalitaire kletskoek, heel die islam. En als ze gaan lopen drammen dan mogen ze van mij een heel end opzouten. Jouw standpunt echter dat moslims Europa uitgepleurd dienen te worden gaat mij echter veel te ver. Zolang moslims mij niet lastig vallen met hun overtuigingen (wat minstens 90% niet doet) mogen ze van mij zo vaak ze willen op hun matje met de kont omhoog liggen en zolang ze niet actief proberen de rechtsstaat uit te hollen (wat ook minstens 90% niet doet) mogen ze geloven en vinden wat ze leuk of nodig vinden. Waarom wil jij toch zo graag actief intolerantie propageren terwijl je dit een grote fout van de islam lijkt te vinden?
Flavius Titus | 12-02-12 | 18:11
Je kent Farouk niet dus je weet niet wat hij nou precies heeft gedaan, de gemiddelde Henk heeft nou niet bepaald de stem verheven tegen praktijken die door Westerse mogenheden zijn uitgevoerd. Degenen die daar het hardst tegen geprotesteerd hebben zij de hier zo gehate 'linksmenschen'. Maar wat niet wegneemt dat ik mijn hoed afneem voor het feit dat jij persoonlijk je hebt ingezet voor de mensenrechten. Apart alleen dat je dan voor moslims die jou helemaal niks hebben gedaan, die niets anders mis hebben gedaan dan toevallig geboren zijn uit ouders met een islamitische overtuiging of achtergrond die hele mensenrechten dolgraag opzij zou willen zeggen en die wilt 'uitroeien' of deporteren. Dat lijkt me op z'n zachts gezegd paradoxaal.
Antonin | 12-02-12 | 18:17
Ik heb het juist prima in Nederland waar ik wél zonder angst en haat kan leven, waarom zou ik naar een achterlijk stuk middeleeuwen verhuizen? En waarom zou je haten en bang zijn als je niet in een achtergebleven stuk onwetendheid woont?
Bathasar Gerards | 12-02-12 | 18:20
Als je dat werkelijk gelooft ben je een paranoide stuk onnozelheid. Lees de AIVD rapporten. Ongeveer 8% van de moslims in Nederland zijn streng orthodox te noemen en zelfs die geloven lang niet allemaal in een gewapende jihad. Er wónen achterlijke aggressieve haatbaarden in Nederland maar de verhouding is compleet anders dan jij hier hersenloos neerplempt, hatertje.
bizonkid | 12-02-12 | 22:07
En wat heb je daar voor een onderbouwing voor? Je denkt dat een meerderheid van de Nederlandse moslims voorstander is van de doodstraf voor het uiten van een mening over Mohammed? Zelfs Geert Wilders die Mohammed geestesziek heeft genoemd kan onder Nederlandse moslims vooral op teleurstelling rekenen (47%). Een deel trekt zich er helemaal niks van aan (18%). Tweeentwintig procent voelt ook haat voor onze geblondeerde politicus maar de oplossingen die ze aandragen komen vooral neer op negeren (40%), in gesprek gaan (35%), het laten horen van een hard tegengeluid (25%) en zelfs het aanpakken van de problemen in EIGEN groep (23%). Klinkt me niet in de oren als een groep die de doodstraf wenst voor het hebben van een minder flatterende mening over Mohammed.
-
http://www.netwerk.tv/data/files/Stand_tv%20-%20Meting%20-%20%20Moslims%...
als de moslims gewoon ff allemaal dood gaan op hun verjaardag zijn we er in 1 jaar vanaf dat smerige pedofiele incest volk