José Manuel Barroso, voorzitter van de Europese Commissie. Het Polenmeldpunt van de PVV is een van de redenen dat Europarlementariërs uit Midden- en Oost-Europa zicht grote zorgen maken over discriminatie. Ze eisen dat voorzitter van de Europese Commissie, José Manuel Barroso, maatregelen neemt.
Bij de parlementariërs gaat het om de leiders van de christendemocratische delegaties van tien nieuwe lidstaten van de Europese Unie, onder wie Bulgarije en Roemenië. Zij wijzen niet alleen op de klaaglijn van de PVV, maar ook op die van het Vlaams Belang, die zich richt tegen alle immigranten.
Daarnaast veroordelen de Europarlementariërs het recente Zwitserse besluit om te toegang van arbeiders uit acht Oost-Europese EU-landen weer aan voorwaarden te koppelen.
Reacties
jaja eerst komt al dat uitschot hier de boel verkenkeren en als er dan iets van gezegd wordt, is het ineens discriminatie. Waarom rotten die oostblokkers dan niet gewoon op als het ze hier niet bevalt?
peacemaker | 26-04-12 | 17:18 | Misbruik melden
U begrijpt er niet veel van , die jongens vinden het prima hier.
Oprotten waarom ?
Kom dr maar in, geld groeit hier gewoon aan de bomen! En als het je niet lukt kan je altijd nog gaan zuipen, dakloos worden en dan de daklozenkrant verkopen want dan verdien je nog meer dan in je thuisland!
Die Zwitsers zijn weer het verstandigst.
LOL, Hitler 2.0
haha altijd zijn de eerste woorden "discriminatie! discriminatie!"
.
ik zie zo,n gesprekje al gaan.....
.
help, die man noemt mij een dief! ik wil hem aanklagen en schadevergoeding!
"maar meneer, U bent 5 keer opgepakt voor diefstal en schuldig verklaard"
ja.. nou en?... ik was toch niet aan het stelen toen hij mij een dief noemde? dat is Discriminatie ik EIS schadevergoeding. ik heb het ook zo zwaar. ik woon maar in een sociale huurwoning...
"maar meneer, U heeft wel 2 Mercedes voor uw duur staan, wat was uw naam ook alweer?"
euhm.. ik bedenk mij net dat ik nog een belangrijke afspraak heb. ik kom er later wel op terug....
"dag meneer.."
Fvck de EUssr.
"Daarnaast veroordelen de Europarlementariërs het recente Zwitserse besluit om de toegang van arbeiders uit acht Oost-Europese EU-landen weer aan voorwaarden te koppelen" Wat lullen die lui eigenlijk ?
Zwitserland is geen EU lidstaat en hebben bovendien groot gelijk dat ze dit doen.
Het feit dat deze meldpunten bestaan geeft al genoeg aan hoe groot de ellende is die deze lui veroorzaken. Natuurlijk staan ze dan weer op hun achterste benen. De EU is immers een mooie afvalbak waar het uitschot mooi naar toe kan verdwijnen.
EU ? "Kots en wurgneigingen op voelt komen doet".
Tja, wat zal het heilige Europa hierop antwoorden?
Wij, Nederlanders hebben ongeveer een half miljoen werklozen, die allemaal een uitkering ontvangen.
We hebben van onze lands regering de opdracht gekregen door te mogen/moeten werken tot we er bij neervallen; dit terwijl er geen banen zijn.
Zijn er banen, willen onze werklozen daar niet werken, blijven lekker in hun uitkering hangen.
Kan dit ook nog begrijpen; waarom 's morgens vroeg je bed uit en gaan werken als daardoor je inkomen zakt en je van de bijstands voordelen/extra's uitgesloten word.
Nu worden er ook nog eens OEM mensen aangenomen die ver onder CAO loon mogen werken...
Beschikbare banen worden zo opgevuld en er blijft voor de steuntrekker niets te solliciteren over.
Deze OEM mensen verkrijgen door hun onderbetaalde werkzaamheden wel recht op volwaardige uitkeringen en woningen...
Ben ik nu gek dat ik het niet meer begrijp???
Henkei | 26-04-12 | 18:23
U heeft helemaal gelijk.
Niets meer aan toe te voegen.
@Henkei
Tijd rijp voor revolutie ?
U heeft volkomen gelijk.
Die etterbakken hebben het in hun eigen land stukken beter inmiddels, Laatst zag ik een reportage over de economie in Polen. Nou die was stukken beter dan hier sterker nog er stond een buffet waar je een heel land van kon laten vreten.
| 26-04-12 | 19:00 | Misbruik melden
Er zijn geen kuddes moslims in Polen dus is de economie beter... logisch...
Daar kan je niet zomaar voor een vuilniszak lopen, mensen pissig maken en vervolgens gratis geld incasseren. Zouden ze hier ook moeten doen.
Grenzen dicht, paspoort controles en evt visum. Geen ongewenst bezoek meer in NL. Wij hebben al genoeg problemen met "onze" rifaapjes die zich niet kunnen aanpassen.
Je grenzen afbakenen.
Tot hier en niet verder.
Dat leer je op school bij maatschappijleer ,lees psychologie.
Tot je van school komt.
Dan krijg je door je strot geduwd,accepteer dat u grenzen,waardeloos zijn,genaaid worden zal u deel zijn.
sarko | 26-04-12 | 17:22
Lees even alle andere comments. Wie snapt er nou niet veel van? Sukkel!
Gelukkig doen ze in die landen zelf niet aan discriminatie en kun je daar bijvoorbeeld gewoon homo zijn en gewoon geaccepteerd worden.
oh wacht..
dat ze eens hun foute landgenoten aan hun jas trekken,komt het vanzelf goed ,
@peacemaker | 26-04-12 | 17:18 | Misbruik melden
dezelfde redenen waarom surinamers/marokanen/ander buitenlands gespuis niet oprot. Veel geld voor geen werk. Nederland, paradijs voor criminelen en oplichters want de eerlijke burger betaald alles.
dat ze in d,r eigen land blijven, we hebben al rotzooi zat hier in nederland ,lekker in eigen land de zaak verzieken doei
Laten die Europarlementariërs uit Midden- en Oost-Europa zich eerst eens druk maken om de discriminatie in hun eigen land. Stelletje racisten en homofoben.
Hmmmmm juist die landen die wat betreft gelijkheid van man/vrouw, afkomst en geaardheid 200 jaar achterlopen staan weer voorin de rij een ander te bespugen.
de reden dat het punt gekomen is (de klachten over de oosteuropeanen) die wordt maar even vergeten door de mannen he als ze zich zouden gedragen was zon punt helemaal niet nodig
@1967 22.01 uur
Je grenzen afbakenen.
Tot hier en niet verder.
Dat leer je op school bij maatschappijleer ,lees psychologie.
Tot je van school komt.
Dan krijg je door je strot geduwd,accepteer dat u grenzen,waardeloos zijn,genaaid worden zal u deel zijn.
...
Je ziet dat waarschijnlijk verkeerd.
Jij hebt het nu over jouw grenzen.
En in een "democratie" gaat het niet over individuele grenzen maar over de "agemene grenzen".
Begrijp je ?
Net zoals individueel belang en algemeen belang.
En in een moderne democratie bepaalt een zogenaamde meerderheid van (gisteren bijvoorbeeld 77 gutmenschen) welke individuen pech hebben en welke individuenen de wind in de zeilen krijgen.
Al dan niet gesteund door positieve discriminatie.
En dat allemaal om het algemeen belang te dienen en een prijsjerijk en renjerotmaatschappij te maken waarin bonusgraaiers goed floreren kunnen.
...
En net zoals jij heeft Zwitserland dat ook nog niet in de gaten aldus de happy few.
Ben je trouwens al eens een Zwitserland geweest ?
Een mooi land.
En die willen dat ook graag zo houden.
(cynical mode off)
Volgens mij kunnen die Oost Europeanen maar één ding doen.
Zich voorbeeldig gedragen!
Gelukkig doen ze in die landen zelf niet aan discriminatie en kun je daar bijvoorbeeld gewoon homo zijn en gewoon geaccepteerd worden.
oh wacht..
EliseD |
Dat doen ze daar dan wel weer goed.