*

VS: Iran, test ons niet

Als het moet zal Amerika de wapens oppakken om Iran te weerhouden verder te gaan met het ontwikkelen van nucleaire wapens. Ondanks dat er nog geen keiharde bewijzen zijn dat de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad bezig is met de productie van de ‘weapons of mass destruction’, heeft de ambassadeur van de Verenigde Staten in Israël een duidelijk signaal afgegeven.

Ambassadeur Dan Shapiro zei in zijn speech onder meer dat Iran niet moet proberen de hoge piefen in Washington te testen in hun vastberadenheid om het omstreden nucleaire programma op te geven.

Shapiro hoopt niet dat Amerika daadwerkelijk zal moeten gaan vechten, “maar dat betekent niet dat oorlog geen optie is. Alle plannen zijn al gemaakt.”

De VS en Israël verdenken Iran al enige tijd van het produceren van nucleaire wapens. Door middel van waarschuwingen en boycotten proberen de landen Iran op de knieën te krijgen.

M. van Berkel | 18-05-12 | 11:44 | 109 reacties

Extra foto's

Reacties

Waar heb ik dit verhaal eerder gehoord...

Volgende oorlog. Alsof er nog niet genoeg ellende is.

Mooi zo. Idioten die zich volledig laten leiden door een sprookjesboek zouden nooit de beschikking over kernwapens mogen krijgen.

@DzY.
Dan wordt het ook tijd dat we Israël binnen vallen en hen ontdoen van hun kernkoppen, aangezien zij zich ook laten leiden door een religieus boek.
Plus ze zijn agressiever dan Iran, aangezien Iran nog nooit een invasie heeft gepleegd en Israël er meerdere op zijn naam heeft staan.
Ik snap niet waar die hetze tegen Iran vandaan komt, want er zijn landen die hoger scoren op de punten waar wij Iran van betichten als westen en daar doen we vrolijk zaken mee.

Zwartlong | 18-05-12 | 12:10
Ik zie westerse landen niet als bedreiging en islamitische landen wel. Daarnaast zouden kernwapens per definitie moeten worden ontmanteld, maar dit wordt met elk nieuw land dat de beschikking over kernwapens heeft een stukje moeilijker.

DzY | 18-05-12 | 12:03
De USA is gestoeld op de bijbel (check bijv de inauguratie van de president) en wordt achter de schermen geregeerd door de Joodse lobby. Wat nu?

Ze hebben de wapens van Hoessein ook nooit gevonden... Ik zou ze trouwens intern lekker aan laten modderen(Misschien blazen ze zichzelf wel op!), en gewoon zorgen dat je eventuele raketten ZSM neer kan halen, bij voorkeur nog boven hun eigen land.

Amerika heeft ook kernwapens, en dat mag dan weer wel???

Heeft er iemand GL al gebeld om een politiemacht te sturen? Je weet maar nooit. Men moet op alles zijn voorbereid, neem ik aan..

Zwartlong | 18-05-12 | 12:10 | Misbruik melden
Vreemd verhaal, Iran bewapend de groepen die Israel aanvallen... Hoezo niet agressief?

@L.T.B. | 18-05-12 | 12:34 |
Het is gebruikelijk je bondgenoten te helpen, dus ik ben van mening dat wat je zegt niet iets typisch is voor Iran en dat je ze daarmee niet als agressief kan bestempelen. Niet agressiever dan bijvoorbeeld de VS.
En trouwens wie valt Israël aan tegenwoordig?
Je hebt wrijving tussen de Palestijnen en de Joden wat geregeld uitloopt tot een conflict en dan gun ik de Palestijnen wel wapens om zich te verdedigen.
En dat je de buurlanden wapens geeft, als dat al gebeurt, heb ik daar ook alle begrip voor, want ik zelf vertrouw Israël voor zover ik het kan gooien.

Wat is dit nou weer voor een belachelijke uitspraak. Eerst overladen met dreigementen en vervolgens zeggen: 'test ons niet'. Alsof je een kind in elkaar slaat en zelfverdediging claimt.

@Zwartlong

Wel eens in Israël of Palestijns gebied geweest?
Zoniet, dan heel snel je mond houden!!

Wat perspectief lijkt me op z'n plaats: http://globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=28723

@miqwel | 18-05-12 | 12:58 |
Kan je je nader verklaren?

@zwartlong

Denk dat verklaring overbodig is.
Vroeg me alleen af waarom mensen zo snel conflicten in dit gebied gebruiken als voorbeeld, terwijl ze geen flauw benul hebben van wat er werkelijk afspeelt?

Iran, een schoolvoorbeeld van hoe inventieve, intelligente en rijk onderlegde mensen kunnen worden onderdrukt door een zwaar achterlijke islamitische minderheid die gewoon veel agressiever en geweldsgeiler is en daarom niet de meerderheid hoeft te worden. Konden ze die maar gewoon allemaal afschieten. Een van de weinige landen in het MO worth saving.

@miqwel | 18-05-12 | 13:24 |
Wat gebeurt er werkelijk?

@zwartlong

Interessant en schokkend verhaal. Maar vooral ook een lang verhaal.
Wat er op dit moment gebeurt is lastig te zeggen, weet wel hoe de situatie er anderhalf jaar geleden uitzag.
Een ding kan ik een ieder wijs maken, het beeld wat wij hier in Nederland krijgen voorgeschoteld is niet altijd volledig/juist.

Wat je standpunt ook is, ga geen dingen roepen zonder de volledige waarheid erachter te kennen.

laat die kudtisrael zelf hun oorlog oplossen.
en deze zin zegt meer dan genoeg trouwens: `Ondanks dat er nog geen keiharde bewijzen zijn dat de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad bezig is met de productie van de ‘weapons of mass destruction’,

Ik zie westerse landen niet als bedreiging en islamitische landen wel.
DzY
-
dan zie je dat heel verkeerd . maar ja schapen worden nu eenmaal geprogrammeerd om propaganda te slikken.

DZY niet weg lopen en klabanusje, er werd namelijk een vraag aan je gesteld.
De USA is gestoeld op de bijbel (check bijv de inauguratie van de president) en wordt achter de schermen geregeerd door de Joodse lobby. Wat nu?

@Joodsche Halalzaak

Welke oorlog?

@miqwel | 18-05-12 | 13:47 |
Nee, ik geloof dat de beelden die wij hier krijgen niet altijd 100% zijn, maar door meerdere nieuws bronnen en documentaires te bekijken plus de geschiedenis er op na te lezen vind ik persoonlijk dat Israël een huichelachtig land wat telkens weer een Joden-kaart speelt door als op antisemitisme te gooien wat ze niet aan staat.

Wat je standpunt ook is, ga geen dingen roepen zonder de volledige waarheid erachter te kennen.

miqwel | 18-05-12 | 13:47 |
Misbruik melde
-
jij kan net zo lang roepen dat je weet wat er daar speelt, maar feit is dat de joodse sympathisanten alles bij elkaar zullen liegen als is het maar om de islam kapot te maken , de joden willen de islam kapot maken net zoals ze dat met het christendom hebben gedaan . daar staat de jood bekend om , en alles wat jij hebt `gezien` of `weet` zal nooit geloofwaardig zijn/klinken.

Als de joden islam kapot hadden willen maken hadden ze dat middels overmacht aan innovativiteit, wapens en technologie wel gedaan. In die "Palestijnse" gebieden wonen zo veel mensen met obesitas, minder analfabetisme en kindersterfte dan in de rest van het MO en een van de hoogste levensverwachtingen van het MO. Waaronder ook Turkije dat op EU nominatielijst staat. Joodsche Halalzak kletst dus weer eens.

@Joodsche Halalzaak,
Ik vind Uwer gekozen pseudoniem al nergens op slaan, maar goed, er geldt in Nederland een vrijheid om zelf een dergelijke naam te verzinnen, maar ik stoor mij en velen met mij verschrikkelijk aan Uwer standpunten en niet alleen in dit topic, maar eigenlijk elke topic waarin U reageert, op een manier alsof U een Überallah bent!
Neem het eens van mij aan:
Pas Uwer opmerkingen die U zegt eens aan en U zult zien dat er een wereld voor U zal gaan wanneer U dat (eindelijk (ooit)) eens zou gaan doen. U zult dan ook zien dat andere mensen op deze website op een (veel) vriendelijker toon in Uwer Überallah richting gaan uiten. Daardoor wordt het voor Uwer Überallah veel leuker om aan deze website deel te gaan nemen en daarnaast ook voor andere mensen.

Kan iedereen op deze aardkloot niet gewoon een keer ophouden met zeiken? Ik word er zo moe van..

Antonin | 18-05-12 | 14:02
/
wat een ongelooflijke bullshit zeg !
Hoe kunnen de Joden een totaaloorlog verklaren aan de moslims als ze zelf slachtoffer zijn geworden van een totaaloorlog. als ze dat doen laat de hele wereld de Joden in 1 klap vallen , dan zijn ze in 1 klap ongeloofwaardig..
dus de Joden doen het op een subtiele manier , op een geniepige manier op een achterbakse manier zoals ze dat heel goed kunnen .
en geloof je zelf wat je poept?
dat jij denkt dat er een hoog levensverwachting is voor een moslimpje dan ben je echt reddeloos gebrainwasht .
de cijfers worden echt niet ingetypt door de pallies hoor .
als je de cijfers gelooft dan geloof je de Joden , en wie was Judas ook al weer?
maar maak jij je niet druk , de tijd van de Israelies komt ook wel , die gasten zitten de hele westbank in te krimpen met allerlei maatregelen en men durft nog te zeggen dat de pallies het goed hebben .

blabla bladerdebladiebla| 18-05-12 | 14:06
/
het heeft niks met uber gedoe te maken ,
het is allemaal net een schaakspel , als je goed oplet kun je weten wat de volgende zet wordt.

-weggejorist-

Ah heerlijk, de ratten komen weer van onder hun steen vandaan :)

de joodse trekpoppen zijn er ook weer.
zullen vast geld van de holocaustbond krijgen lol.

@Joodsche Halalzaak

hahaha kom op man, jij denkt dat alles samenzwering is.
Ik wil alleen zeggen geloof niet alles!! Maar om nou te verklaren dat de joden overal achter zitten. Iedereen gebrainwasht, allemaal propaganda. Tuurlijk!!

Veel macht hebben ze en dat komt/kwam niet zomaar uit de lucht vallen!!
Maar joodse lobby achter de schermen USA!! zullen vast wel een vinger in de pap hebben, maar deze stelling is gebasseerd op 3 keer niks

Vind je gekozen pseudoniem wel hilarisch, geeft een mooi beeld.

@ Onbekendje

Gelukkig zijn het geen kakkerlakken ;)

3 keer niks
miqwel | 18-05-12 | 14:35
°
juist..
de bijbel wordt natuurlijk zomaar bij de ede van de president gehaald toch..
het is heel jammer dat je alleen de islam kritisch kan bekijken .

ongelooflijk hoe weinig mensen weten.

onwetendheid kun je goed gebruiken in een oorlog.

@Joodsche Halalzaak

Ik bekijk alle geloven even kritisch!! Geloof mij als ik mijn kritiek uit over geloof dan is deze discussie nog lang niet over.
Maar dit probleem omvat niet alleen het thema geloof!!

Inderdaad ongelooflijk hoe weinig sommige mensen weten

Momenteel doet de voormalige moslim Obama zo als of hij een steun voor Israël is.
Na de verkiezingen in de V.S., zal hij, als hij dan werkelijk nog eens gekozen wordt, weer omvallen als een rotte boom.
De V.S. is alles andere als een betrouwbaar bondgenoot.
Wat hier weer eens niet ter sprake komt is de financiële steun voor de Israëlische defensie.

Na een ontmoeting tussen Ehud Barak en Leon Panetta in het Pentagon, heeft de laatste 70 miljoen dollar extra toegezegd voor het Iron Dome raketschild. Tot nu toe heeft Israël al 205 miljoen dollar gekregen voor het raketschild.
De 70 miljoen dollar zal nog voor het einde van het fiscaal jaar in september 2012 worden overgemaakt.
In de afgelopen gevechtsronde die in april plaatsvond tussen Gaza en Israël bleek de Iron Dome voor 90% mortieren en raketten te onderscheppen.
Dit zijn de dingen die het Joodse Vaderland verder helpen.
De Arabieren zullen inzien kansloos te zijn en een oplossing vinden.
Als niet..., ook goed, gaan ze ten onder in hun eigen bloed.

Hagana | 18-05-12 | 14:47

/
heel goed van de VS om dat lobbbyland zelf de problemen te laten op lossen.
de VS is niet verplicht Israel te helpen .

@hagana

onder gaan in hun eigen bloed.

Man, man wat een woorden.

Arabieren kansloos.... misschien de meeste Arabieren in NL wel.
Heb nooit meer een sterkere vriendschap gezien dan die tussen een Israëliër en een Palestijn. In het plaatsje Maccabim re'ut.

miqwel | 18-05-12 | 14:35
Heb je zelf wel eens nagedacht over de filosofische paradoxen.
'vrede onder mom van oorlog'.
--
Een stukje filosofie waarbij mensen(helaas) MOETEN nadenken;
We leven in een wereld waarin oorlog aan ons wordt opgedrongen. We krijgen te horen dat dood en verderf noodzakelijk is om menselijk gedrag te veranderen. Geweld om het geweld te stoppen, oorlog om oorlog te voorkomen, oorlog om oorlog te stoppen. Wanneer we geloven dat oorlog onvermijdelijk is, accepteren we de zelfbevestigende voorspelling van oorlog. Oorlog wordt gevoerd en we vragen ons af waarom.
In deze wereld die zo vol angst zit moeten we ons richten op het mooie en glorieuze, een nieuwe mogelijkheid, een nieuwe manier van denken, een nieuwe natuurkunde, één van vrede. We moeten moedig zijn. We moeten het doen met de rust die voortkomt uit het ongeziene, de vrede die uit het hart komt, de vrede die voortkomt uit ons collectieve verlangen, de vrede die voortkomt uit een besef dat de wereld één is. Dat alle mensen verbonden zijn, één met de menselijke familie, één met de wereld, één met de geestelijke wereld, één met het goddelijke/geheel.
Oorlog is nooit onvermijdelijk. Vrede is onvermijdelijk wanneer we het willen, wanneer we het benaderen als een wetenschap. Vrede is niet simpelweg de afwezigheid van oorlog, maar de mogelijkheid tot menselijke evolutie en ontwikkeling. Als we vrede voortbrengen moeten we het een naam geven, moeten we het structureren, moeten we het een plaats geven om te kunnen bestaan. Een plaats om te ademen, om verzorgd te worden, op te bloeien, zodat het kan worden gewaardeerd als een expressie van de vonk van creatie.
Op quantum/psychisch/gevoels-niveau zijn we allemaal 1. wees 1 met een ander om geluk/verbintenis te kunnen ervaren. Materealisme/ike-ike-syndroom/egoisme is gecreerd om eenheid/liefde te slopen... voor een pursose

Dit zijn de dingen die het Joodse Vaderland verder helpen.
De Arabieren zullen inzien kansloos te zijn en een oplossing vinden.
Als niet..., ook goed, gaan ze ten onder in hun eigen bloed.

Hagana | 18-05-12 | 14:47
/
ik zou maar niet zo ver vooruit denken jood, straks staat er weer een hitlertje op die leningen krijgt van de veelal joodse bankiers .

VS: Iran test ons niet

@Joodsche Halalzaak

Veel bla bla maar toch niets als hete lucht.
Het niet erkennen van Israël door de A.L. leden spreekt voor zich zelf.
De diverse handvesten van de sinds Arrafat zo genoemde Palestijnen(bestonden voor de PLO niet) spreken een duidelijke taal over de vernietiging Israël.
Maar goed, wie drie keer een oorlog begint en dan verliest heeft op zich al niets meer te vertellen.
Zo wel de Westbank als ook Jeruzalem zijn veroverd in een verdediging oorlog
En daardoor veroverd gebied.
En in de V.S. zal op het moment dat er een oorlog gevoerd word tegen Israël, zo als tot nu toe altijd, een omkeer plaats vinden, waardoor de onverbrekelijke steun voor Israël gewoon weer doorgaat.

@Cipiripi

Prachtig omschreven!!

Snap alleen (Een stukje filosofie waarbij mensen(helaas) MOETEN nadenken;)
niet.

waarom helaas?

@Joodsche Halalzaak | 18-05-12

Luister kleine racist..., ik ben een geboren en getogen Koningsgezinde Nederlander met een duidelijke affiniteit voor de Sabra's.
Dat kleine Hitlertje is er al..., kijk in de spiegel.

Helaas staat de aankomende oorlog al ruim 100 gepland... als ''De oorlog tegen het Midden-Oosten, waarbij de jood het slachtoffer wordt van het zionisme''.
Albert Pike
Morals and Dogma's (1871)
http://www.freemasons-freemasonry.com/apikefr.html

Helaas(cynisch).. voor heel veel mensen, want er wordt tegenwoordig steeds meer voor de mens gedacht.

@Joodsche Halalzaak
Ga eens snel deaud, Adolfje
Of verlaat iig ons land, mislukte cultuurverschijter.

@Cipiripi | 18-05-12 | 15:03
Copy and Paste kan men ook met bronvermelding.
Daarom zet ik de bron hier even neer anders zouden er sommige op het idee komen dat je vreemde pluimen op je hoed draagt.

http://niburu.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=2704:het-m...

@Joodsche Halalzaak
Uw denkrichting is niet verkeerd.., maar u zult de onwetende met filosofie moeten inpakken.. om tot een logische conclusie te komen dat de joden inderdaad de stichters zijn van al het kwaad... en zoals u zegt.. de lobbyisten voeren alles door.

Hagana| 18-05-12 | 15:28
Heb al wat getypt bij een andere artikel... was het een beetje zat.
(u heeft gelijk wat bronvermeling betreft)
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2012/05/pvda-kiezers-samso...
---
Ga er maar vanuit dat u de rest niet op het net zult vinden.
Zie mijn SN verleden op google.
Dit is wel een goede boodschap.. om mensen te laten denken over hun daden.
Religie(bepaalde overtuiging) heeft spiritualiteit/quantum/psyche(alle mogelijkheden) vermoordt. Het is weer tijd dat we elkaar als 1 zien i.p.v. individuen.

@cipiripi

leg deze logische conclusie eens uit. Zo logisch is hij volgens mij niet.

U heeft blijkbaar last van het vooroordeel-syndroom...
niburu.nl = ufo ....?

miqwel| 18-05-12 | 15:41
Bekijk mijn verleden op SN.
het is allemaal te veel om het één iemand het allemaal uit te leggen.
Als u niet over waardevolle informatie beschikt.. is inderdaad niets logisch !

Hoezo zijn de joden de stichters van het kwaad?

De informatie waar u naar verwijst is alles behalve logisch!!
Joden stichters van het kwaad. Als je met Joden religieuze mensen bedoelt komt het al in de goede richting.
Maar vergeet vooral niet de andere vredelievende geloofsovertuigingen !!

of zie mijn link paar reacties hieboven.
http://www.freemasons-freemasonry.com/apikefr.html

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2012/05/pvda-kiezers-samso..... scroll naar beneden.

een geloofsovertuiging/illusie is gecreëerd door baathebbende.

media..politiek.. enz

zionisten zijn stichters van al het kwaad, terwijl de joden de slachtoffers dadelijk zijn.
---
http://www.youtube.com/watch?v=tgbvt14rUIw
DAVID ICKE talks about ROTHSCHILD ZIONISM - NWO

@hierboven

Dat maakt het niet meteen verkeerd. Zei altijd: geloof maakt ons meer kapot dan dat het ons bijeen brengt
Ik werk nu in de gezondheidszorg, in een kliniek waar we kankerpatiënten proberen te genezen/pijn te ontnemen. Denk dat voor veel patiënten de geloofsovertuiging een stuk angst weg neemt.

Misschien moeten we met z'n allen maar even de uitslag van raad de reet bekijken. Wie wordt er nou niet blij van het vrouwelijk schoon?

miqwel | 18-05-12 | 15:56
Dat is spiritualiteit.. het placebo/-het doen overtuigen effect.
Angst en/of egoisme is een blokkade voor de ontwikkeling van het psyche.
Het psyche stuurt/misleidt het menselijke brein aan om chemische proccesen te controleren. Jezelf voor de gek houden(mind-foolness) is beter dan elk medicijn wat er bestaat. D.m.v. meditatie kan je letterlijk elk cel helen.., terwijl stress alles kapot maakt. Stress is de geheime nummer 1 doodsoorzaak.

Cipiripi

Stress is een boosdoener klopt!! maar als het doodsoorzaak #1 was, was ik er nu niet meer. En dat je met mediteren elke cel kan helen, is de grootste bullshit wat ik tot nu toe in deze discussie heb gezien

Het psyche is gebaseerd op pseudo-wetenschap. In onze wetenschap is weinig tot niets bekent over het psyche.., maar toch wordt daar het meeste aan verdiend.

Als het aan de wetenschap ligt, ben je als kankerpatiënt snel opgegeven. Ik geloof dan ook dat er buiten de wetenschap om veel dingen te doen zijn die bijdragen. Maar als mediteren elke cel kon helen, zouden er veel van onze patiënten geen gebruik hoeven te maken van de behandeling die wij hier bieden.

miqwel| 18-05-12 | 16:18
Verdiep uzelf in quantum-wetenschap.. en zie het voor uzelf.
Het is een silent-killer.. wat opeens o.a. kanker doet activeren.
Alles bestaat uit frequenties.. van the point of singularity... tot de string theory.
vraagje..?
Hoelang zal je gemmideld moeten wachten wanneer een diamant van ongeveer 60 gram zich 5 centimeter uit zichzelf zal verplaatsen..?
.. en ja het is wiskundig mogelijk.
Op quantum-niveau is alles een kansberekening wat bestaat uit de hoogt en structuur van frequenties.

miqwel| 18-05-12 | 16:20
Je zal van kleins af aan het moeten leren.., want als je je bron/jonge lichaam 'verneukt'.. kan je mediteren totdat je een ons weegt. Met het voorkomen is de kans veel kleiner dan de kankercellen geactiveerd worden.

cipiripi

Ik zou liegen als ik zei dat ik het begrijp (quantum-wetenschap)
het lijkt mij idd een interessant onderdeel om te bestuderen!!
Dat alles uit frequenties bestaat, dat wist ik al.
Maar zie niet hoe meditatie hier in het plaatje past

Alles bestaat uit kansberekeningen. Zodra je denk dat je bij roulette kans 1 op 36 (alleen de 36 nummers)hebt.. heb je het ook weer mis.
Dr Quantum - Double Slit Experiment
http://www.youtube.com/watch?v=DfPeprQ7oGc

Antonin | 18-05-12 | 13:30

Zoals veel mensen hier onderhand wel zullen weten héb ik iets met Iran. Je mag van mij weten ,de tranen springen in mijn ogen als ik bekijk wat er met dát land is gebeurd.
Ik heb altijd iets met dat land gehad, waardoor? Geen flauw idee. Het was voor mij ontzettend boeiend om vast te stellen dat deze exotische mensen zo ontzettend veel met het westen gemeen hadden, tenminste ten tijde van de Sjah.
.
In 1979 verbijsterd voor de televisie zittend moeten aanschouwen hoe dit prachtige, geciviliseerde hoogontwikkelde land naar de verdommenis werd geholpen. De hele wereld keek toe en deed niets.
.
Het was gebeurd in een vloek en een zucht ,onvoorstelbaar!
Laat ik nu ook Nederlandse Iraniërs leren kennen en slechts bevestigen wat ik allang wist!
.
Je omschrijft het perfect in je comment. Ik ben het niet altijd met je eens, maar in deze volledig. Ik hoop oprecht dat het tij eens ten goede zal keren voor de mensen in Iran en erbuiten. De vele,vele politieke vluchtelingen die elders hun nieuwe thuis hebben opgebouwd in de wereld zonder waarschijnlijk terug te kunnen naar hun geboorteland. Hoe erg moet dit zijn? Voor mij nauwelijks voor te stellen je kinderen of kleinkinderen alleen maar te kunnen vertellen van dat mooie Perzië en het niet te kunnen laten zien.
.

Vind het al met al een interessant onderwerp. Sta er zeker open voor!
Aan de andere kant dwalen we wel erg af van het onderwerp.

. D.m.v. meditatie kan je letterlijk elk cel helen.., terwijl stress alles kapot maakt. Stress is de geheime nummer 1 doodsoorzaak.
Cipiripi | 18-05-12 | 16:09
.
Helemaal mee eens. Zelf ondervonden een jaar geleden wat stress met je doet!
Trouwens, weer enorm interessant allemaal wat je te vertellen hebt.

Madar | 18-05-12 | 16:52
Dank U

miqwel | 18-05-12 | 16:45
U heeft gelijk.., maar ik wilde alleen maar aantonen dat de hogere onze frequenties(manier van denken) willen beinvloeden.

Om het even af te ronden ;-)

antwoord op mijn vraag is
2.000.000 x 13,7 miljard jaar.

5x6x10(tot de macht 7).. delen door de placktijd 10(-43ste macht)

Zolang zal je moeten wachten wanneer iets met een diamantenstructuur van 60 gram zich uit zichzelf zal verplaatsen.

Waarom zo moeilijk doen ? de VS moet toch van een berg kernwapens af in verband met de ontwapening. Drop het handeltje gewoon boven Iran. Dan ben je er van af en Iran bleek slechts een scheet in de wind te zijn.
Win win situatie.

Antonin | 18-05-12 | 14:02 |Misbruik melden
obesitas?
wiki: In 2004 stond het werkloosheidspercentage op 41,3%. 66% van de bewoners van Gaza leven onder de door de VN gehanteerde armoedegrens van 2 dollar per persoon per dag. Gezien een nog steeds uitblijvende oplossing voor het ruimere conflict kunnen de omstandigheden in de Gazastrook dan ook zonder meer uitzichtloos genoemd worden.

@Joodsche Halalzaak | 18-05-12 | 13:50

Grappig dat jij dit moet zeggen. Jij leest toch iedere dag dat haatboekje van je?

Die Joodsche Halalzaak schijnt gevangenis verlof gehad te hebben en is nu niet meer in staat zijn/haar gift hier verder te sproeien.

Anders gooien we een paar nuclaire bommen, onder leiding van de zionisten!! Zo duivelsachtig zijn wij wel.....(;

Telkens weer hetzelfde verhaal met de V.S, ze zeiden hetzelfde ook over de wapens van Saddam Hoessein die ze nooit gevonden hadden.
Ze willen gewoon een oorlog uitlokken met behulp van hun goeie vrienden: de zionisten.

Joodsche Halalzaak | 18-05-12 | 13:52
Ik loop niet weg hoor, maak je maar geen zorgen. Maar zoals bij sommige bekend is, verblijf ik momenteel in een revalidatiecentrum. Was bijna de pijp uit en de behandeling heeft mijn motoriek aangetast. De revalidatie ging even voor, vind je vast niet erg.
On topic: Hoe groot acht jij de kans dan wel niet dat een westers land Nederland aan zal vallen en wat zou het motief daar voor zijn ? Voorlopig komen de enige dreigementen die de laatste decennia zijn geopperd uit de monden van islamieten.

Islam4ever1985| 18-05-12 | 19:10
Les volgen in de moskee kleurt je beeld van de wereld nogal. Je bent een treurig gevalletje.

islamiet| 18-05-12 | 21:27
Jullie zijn echt collectief dom he ? De isalmieten doen er elke dag alles aan om oorlog uit te lokken. In nagenoeg alle huidige oorlogen speelt de islam een rol. Iran heeft geen kernwapens nodig, daar moet je als land ontwikkeld voor zijn. Een stel haatbaarden dat andere volkeren wil uitroeien zou per definitie niet de beschikking moeten krijgen over kernwapens.

Azeddine| 18-05-12 | 17:52
Al die steenrijke moslims die door middel van aardolie profiteren van onze welvaart, en dan ondanks al die miljarden hun eigen "broeders" niet willen helpen. Dat gajes op de gazastrook hielp Hamas in het zadel. Juichende palestijnen gingen de straat op om uit naam van allah de aanslag op de WTC torens te bejubelen. Elk volk krijgt de leider die het verdient. Kennelijk geven rijke en machtige moslims geen moer om de palestijnen.

Cipiripi| 18-05-12 | 16:09
Moet je nou eens even luisteren, Jomanda. Als je daadwerkelijk denkt dat (bijvoorbeeld) ik morgen weer de oude ben en geen behandelingen meer hoef te ondergaan door simpelweg te mediteren, dan vind ik dit persoonlijk nogal respectloos naar de mensen die zich dagelijks kapot knokken om er bovenop te komen. Ik kan je met zekerheid zeggen dat als ik was gaan mediteren in plaats van knokken, dan mijn tijd er sowieso reeds op zat.

DzY | 18-05-12 | 21:45
Als je me stukken leest doe het goed.. dank.

Amerika is gewoon nog steeds uit op 'globaal' alle touwtjes in handen te krijgen.
*
Iran is militair geen bedreiging voor Israel of de USA, met of zonder een paar kernkoppen. Die aanval van de USA heeft als doel macht in de regio te verkrijgen met het oog op Rusland. Daarnaast doen de wapenlobbies weer goede zaken.
*

Cipiripi | 18-05-12 | 21:51
Gelezen, met sommige dingen eens, maar niet met je visie op het gebied van mind-fooling/placebo.

DzY | 18-05-12 | 21:45
Heb ik ergens gezegd dat iemand binnen een paar jaar elk cel kan helen..?
De frequentie dat je bereikt met het mediteren heeft invloed op elke string in je lichaam(wetenschappelijk bewezen). meditatie is vooral ter preventie van narigheid is je lichaam..., omdat elke string zich harmonieus aanpast aan zijn omringende cel. Wat doet frequentie met structuur...?
Cymatic experiment;
http://www.youtube.com/watch?v=GtiSCBXbHAg
-
The Miracle of 528 Hz Solfeggio and Fibonacci numbers;
http://www.youtube.com/watch?v=9oSePXRbW9o&feature=related

MrSpiritus001| 18-05-12 | 21:57
Daar hebben we onze islam-propaganda-verspreider weer. Elk land is op zoek naar macht, dat is de mens eigen. Iran stelt zich momenteel onmogelijk op tegenover het IAEA. Constant zijn ze bezig met provoceren. Wat is hun doel, waarom niet meewerken met het IAEA ? Waarom kernwapens produceren, of de illusie opwekken dat je hier mee bezig bent, als je daar toch niets mee wilt bereiken ? Of zal het toch als doel dienen Israel onder druk te zetten ?

Cipiripi| 18-05-12 | 22:04
Dan heb ik je kennelijk niet goed begrepen. Ik had de indruk dat je met helen een herstel op korte termijn bedoelde. Dat zag ik nou bepaald niet gebeuren. Heb de afgelopen drie maanden doorgebracht op een afdeling waar je nooit terecht wilt komen en heb mensen bij bosjes het loodje zien leggen. Dat heeft tamelijk veel indruk op me gemaakt en ik heb dan ook moeite met die figuren die het over alternatieve genezing hebben. In mijn defensieve reflex zag ik je daar ook even voor aan, mijn oprechte excuses hiervoor.

DzY | 18-05-12 | 21:40 |Misbruik melden

met je 1e en met je laatste zin ben ik het ook helemaal met je eens. die mensen verspillen liever 300 miljoen voor wat diamantjes op hun stuur dan dat ze de armste medemensen van schoondrinkwater voorzien. maar wat ik erbij wil zeggen is dat die mensen ook lak hebben aan de islam, want volgens de islam is het je plicht om de minderbedeelden te steunen als je daar de middelen toe hebt. een van de instrumenten hiervoor is de ''zakaat''. dat is een soort belasting die moslims moeten betalen aan hun geloof. die moet je betalen in de vorm van van geld, onderdak of voedsel aan de armere mensen en hangt af van je eigen financiele situatie. maar jammergenoeg zijn er vele moslims die selectief zijn en alleen de dingen uit de islam gebruiken die hun goed uitkomt. en hun geld verspillen aan belachelijke dingen als miljoenen voor een uniek kentekenplaat, drugs, slaven , drank etc.

maar wat je zegt in je 2e zin:
Dat gajes op de gazastrook hielp Hamas in het zadel.
en:
Juichende palestijnen gingen de straat op om uit naam van allah de aanslag op de WTC torens te bejubelen.

dat klopt, maar we wonen daar niet en kunnen niet objectief zien hoe de situatie precies is. het duitse volk hielp notabene hitler zelf aan de macht. door onder meer onderbuikgevoelens en propaganda. dus om kort te zijn, zij krijgen mischien andere informatie over de gebeurtenissen als 9/11.

en je laatste zin, die kabinetten balkenende zijn niet mijn schuld de jouwe wel?

DzY | 18-05-12 | 22:05;''Constant zijn ze bezig met provoceren.''
*
Als ik in de schoenen van Iran zou staan, dan zou ik ook wel wat middelen ter beschikking willen hebben om mijzelf te verdedigen, tegen het Amerikaanse impirialisme.
*

Als het lichamelijk te ver is.. kan het psyche niets meer betekenen

DzY| 18-05-12 | 22:08
Had het al door... maakt totaal niets uit.
Denk positief, want liefde/eenheid is de frequentie wat ons goed doet... de rest is eigenlijk overbodig.

DzY | 18-05-12 | 21:36
haha, christenen zijn al sinds de imperialisme bezig met oorlogen
en dan kom je nu zeggen dat moslims in elke oorlog een rol spelen.
.
En even dat je het weet, geen enkel oorlog is door moslims begonnen, het waren altijd de V.S, delen van West-Europa en de zionisten die samenwerken en wereldoorlogen uitlokken en als je me niet gelooft ben je wel echt vol gehersenspoeld door (zionistische) propaganda.

islamiet | 18-05-12 | 22:41 |Misbruik melden

probleem is dat er genoeg arabische leiders zijn die eigenlijk zionist zijn.

Azeddine | 18-05-12 | 22:48
(Bijna) geen enkel leider is eigenlijk te vertrouwen.

islamiet | 18-05-12 | 22:41
Tsjetsjenië, Joegoslavië, Nigeria, Sudan, Ottomaans Rijk, bezetting van Spanje, gekloot in Indonesië, genocide in India, verovering van Perzië, diverse binnenlandse aangelegenheden in Iran, Libië, Afghanistan, Algerije, Egypte, Syrië, mwah. Dat tegenwoordig islamitische landen zo hopeloos achterlopen en niet meer kunnen winnen met grenzeloos geweld en numerieke overmacht omdat technologie en militair inzicht niet aan hun zijn besteed en ze daarom geen conventionele oorlogen kunnen winnen wil niet zeggen dat de mentaliteit er niet is, die wordt echter nu uitgevoerd middels de baarmoeders van kopvodden en via talloze zelfmoordaanslagen in ongeveer elk land ter wereld.

Antonin | 18-05-12 | 23:27
oorlogen in 'Sudan en Nigeria' zijn eigenlijk allemaal ontstaan door de westerse mensen tijdens het modern-imperialisme, omdat ze graag kolonies wilden hebben en daar zomaar grenzen maakten en de stammen die elkaar haatten waren daardoor bij elkaar gebracht. 'De bezetting in Spanje' was helemaal geen probleem, de christenen, moslims en joden konden goed met elkaar overweg, maar de Fransen wilden dat ook niet. 'Gekloot in Indonesië' voorbeelden graag.
'diverse binnenlandse aangelegenheden in Iran, Libië, Afghanistan, Algerije, Egypte, Syrië' Als je hiermee de burgeroorlogen bedoeld dan moet ik je zeggen dat er hier (West-Europa) ook een aantal 'oorlogen' zijn geweest zoals: Franse revolutie, Spaanse burgeroorlog, Engelse burgeroorlog enz.
Geloof me, de 'mentaliteit' waar jij het overhebt was hier eerder en die blijft hier zeker nog steeds.

Antonin | 18-05-12 | 23:27 |Misbruik melden

tsjetejenie: zelfde situatie als de basken in spanje
Joegoslavie: de moslims (bosnie) wilden onafhankelijkheid, zelfde als nederland tijdens de beeldenstorm, toen ze ook niet meer door spanjaarden geregeerd wilden worden.

nigeria, sudan: zelfde situatie als noord en zuid ierland,

ottomaans rijk: romeinse rijk ?

bezetting van spanje: bezetting van marokko?tunesie?algerije?zuid-afrika?

gekloot in indonesie: politionele acties cq plundering+verkrachting door nederland?

genocide in india: genocide in noord-amerika ?

aangelegenheden in een rijtje landen: occupuy, rellen in londen, eta, basken, hooligans ?

Azeddine | 19-05-12 | 00:06
Verschil zit 'm in erkenning. Turken erkennen geen genocide op Armeniërs en een nazistisch rijk als het Ottomaans Rijk wordt bejubeld. Westerse landen betalen een godsvermogen aan geld en andere vormen van boete om een verleden dat al lang begraven is. Daarbij geldt voor Tsjetsjenië en Joegoslavië niet wat jij zegt, maar je tactiek is me duidelijk, typisch een moslim die altijd anderen de schuld geeft. Dat Nederland acties heeft uitgevoerd in Indonesië rechtvaardigt nooit krankzinnig islamitisch geweld tov christelijke Indonesiërs, dat Europeanen Indianen hebben uitgemoord vergoeilijkt nimmer genocide in India en om islamitisch terrorisme gelijk te stellen aan rellen in Londen, Occupy, Eta en hooligans komt uit een typisch laaggeschoolde wereldvreemde koker. O, en die bezetting van Afrika verdient wel speciale aandacht, want islamieten hebben die regio meer verziekt dan een Europeaan ooit kon doen, inclusief slavernij van met name Arabieren. De middeleeuwen zijn hier voorbij, in islamitische streken vieren ze hoogtij. In Europa worden twee landen bezet, Cyprus en Servië. Een rechtvaardig mens als jij heeft daar vast iets op tegen, niet waar?

Ik heb dit gelezen en ik zie het al het is over en weer elkaar de schuld geven van oorlogen die ooit (lees in het verleden) door de Christenen zijn begonnen, en de oorlogen van nu worden steevast door primaten begonnen.
1 ding als Iran ff door dreigt dan krijgt die primaat aan het hoofd van die zandbak meer ellende dan die lamstraal van Libië, en kijk waar die geëindigd is, vermoord door een plaatselijke HELD ook al was hij misschien een Islamiet maar wel één met een portie gezond verstand.

Feit 1: Er liggen nu 2 vliegdekschepen voor de Iraanse kust.
Feit 2: USA is gemachtigd om te aanvallen.
Feit 3: Als er kernmateriaal wordt aangetroffen, is Iran ontwapend.

Geen zorgen als die malloot van een Mahmoud Ahmadinejad, iets probeert ertegen. En dat weet hij zelf wel hoor. De bommen erop en klaar........

Bezig met verzenden!

Column

James Worthy

Ik kijk al jaren naar het Eurovisiesongfestival, want het is machtig mooi hoe wij Europeanen zo...
meer >

Files

6 / 19 km

meer files