*

Bejaarde steekt inbrekende tiener dood

Bejaarde steekt inbrekende tiener dood

Een 86-jarige man uit Antwerpen heeft een 17-jarige inbreker doodgestoken met een mes. De tiener had de hoogbejaarde man bedreigd met een schroevendraaier, waarop de man de inbreker van Marokkaanse afkomst in de keel stak.

De familie van de Marokkaan gelooft gelooft geen fluit van het verhaal van justitie en politie, meldden Vlaamse media vandaag. In de buurt in Antwerpen waar de man en zijn vrouw wonen liepen de spanningen na het voorval behoorlijk op. Het bejaarde stel moest door de politie in veiligheid worden gebracht.

Bij de man was het afgelopen jaar al drie keer ingebroken. Hij is niet aangehouden.

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Volg Spitsnieuws op Facebook!

C. Klaassen | 24-10-11 | 12:39 | 164 reacties

Reacties

Nou zal wel weer een jank verhaal worden over slechte jeugd en meer van dat geneuzel. Kudos voor de oude man

  • Corwin02
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 12:42
  • |
  • Quote
  • |

NAAAAIIIIIIIISSSSSSSSSSSS. + heul veul voor de oude vandage. Fuck Charles Bronson.

  • Dirty-Harry44
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 12:43
  • |
  • Quote
  • |

goed gedaan ouwe,waren er meer zo als jij.

  • ikheballetijd
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 12:46
  • |
  • Quote
  • |

Die man verdient een standbeeld! Eindelijk iemand die zich de terreur van de maroccies niet laat welgevallen. Dit moet veel vaker gebeuren, dan leren ze misschien een keer dat niet alles zomaar kan. +100 voor de Belgische justitie dat ze de man niet hebben aangehouden! Die marocs moeten niet jammeren maar hun jeugd opvoeden.

  • NicoKleijn
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 12:47
  • |
  • Quote
  • |

Op die leeftijd met een mes zwaaien?..
Het is wat met de jeugd van tegenwoordig''

  • liesbeth5460
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 12:47
  • |
  • Quote
  • |

Ilyas El-Hassami is de naam van de inbreker ( zie de Televaag ) en natuurlijk heeft het kind niets gedaan, maar wat doet hij dan in het huis van een bejaard stel? hulde aan de bejaarde man en vrouw en hopelijk geen straf. En voor de Marokkanen die verhaal gingen halen, ga eens nadenken stelletje eikels.

  • geheelonthouder
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 12:48
  • |
  • Quote
  • |

* diepe buiging voor bejaarde man maakt *

  • Hyde
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 12:49
  • |
  • Quote
  • |

-weggejorist-

  • Jetfiree
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 18:47
  • |
  • Quote
  • |

Jammer dat die man nu waarschijnlijk (...) geen leven meer heeft, maar hulde.

  • Greycloak
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 12:51
  • |
  • Quote
  • |

Zonde dat dit oudere stel nu alle ellende op hun bordje krijgt waar ze zelf niet om gevraagd hebben.

  • snoeff
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 12:53
  • |
  • Quote
  • |

De standaard reactie van de familie zal wel zijn: Het was een lieve jongen, hij deed nooit iemand kwaad.

  • De Zeikerdt
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 12:54
  • |
  • Quote
  • |

Ook leuk is deze:

http://www.youtube.com/watch?v=A3n7oN_KZf8&feature=related

  • Hyde
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 12:55
  • |
  • Quote
  • |

Ik hoop dat ze die man een andere en veilige verblijfplaats aanbieden, en ik vind dat dit een leer moet zijn voor alle inbrekers dat je nu eindelijk je eigen spullen eens mag gaan verdedigen.

  • spamco1
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 12:56
  • |
  • Quote
  • |

geheelonthouder | 24-10-11 | 12:48

hey hey hey....
-
"En voor de Marokkanen die verhaal gingen halen, ga eens nadenken stelletje eikels"
-
Eerst zeg je dat Marokkanen moeten nadenken...
Natuurlijk gingen zij verhaal halen, het is een bevooroordeelde partij.
De Marokaan bracht gewoon een onverwacht bezoekje aan de heidenen, niets mis mee....
-
Vervolgens noem je ze Eikels, nee dank je, beetje mijn naam zwart maken.
tssss...

  • De Eikel
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 12:56
  • |
  • Quote
  • |

-weggejorist-

  • Gruttepier
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 18:47
  • |
  • Quote
  • |

'Verwacht weinig tot geen RIP reacties'
.
Opa wat een HELD!

  • The Special One
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 12:57
  • |
  • Quote
  • |

Driewerf HOERA!!
en geef de hoogbejaarde man een lintje !!
Mijn Held!

  • thebwaap
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 12:58
  • |
  • Quote
  • |

-weggejorist-

  • BOLDHEAD
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 18:48
  • |
  • Quote
  • |

Wat een held! Bedreigd met een schroevendraaier waarop hij een mes in de keel van het maroqui implanteert. Ik ruik zelfverdediging.

  • Lethys
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 12:59
  • |
  • Quote
  • |

@ Liesbeth5460

Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar tegenwoordig zwaaien ze hier op hun tiende al met een mes.

  • CathCath
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:02
  • |
  • Quote
  • |

Al de 5e keer. Kennelijk zagen de plaatselijke finnen het als een soort geldautomaat die met een schroevendraaier te bedienen was.
Deze keer echter niet en zo zie je maar weer.
iedereen krijgt op een gegeven moment genoeg van finnen.

  • nostradamus070
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:03
  • |
  • Quote
  • |

Ik zeg maak alle marokanen vogelvrij! Of sterker nog geef 5 euro per marokkaan dead or alive!
Dan zijn we snel van het probleem af

*droomt verder van zo'n mooie baan*

  • Gruttepier
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:04
  • |
  • Quote
  • |

Is het niet wat? zijn die Marrokanen nog beledigd ook!! je moet het lef maar hebben.
Uitzetten terug naar land van herkomst.

  • Ja k'ben belazerd
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:04
  • |
  • Quote
  • |

-weggejorist-

  • infulleffect
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 18:48
  • |
  • Quote
  • |

Terecht, kan er verder niets over zeggen. Moet je maar met je tengels van andermans spullen afblijven. Wie niet luisteren wil moet maar voelen ;)

  • marcc85
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:09
  • |
  • Quote
  • |

Een mogelijke andere versie :
Die inbreker was op weg om de auto van een vriend te repareren. Vandaar de schroevendraaier.
Per ongeluk werd hem het verkeerde adres doorgegeven en verdwaalde hij in de woning van de bejaarde.
Daar de inbreker de landstaal nog niet goed sprak, kon hij zijn vergissing niet duidelijk maken aan de agressieve 86-jarige aanvaller en werd op brute wijze doodgestoken.
(cynical mode off)

  • wtf_ftw
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:10
  • |
  • Quote
  • |

-weggejorist-

  • monaco
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 18:49
  • |
  • Quote
  • |

applaussssssssssssssss voor de 86 jarige

  • peetd2
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:12
  • |
  • Quote
  • |

"De familie gelooft er geen fluit van"

Natuurlijk niet die hebben hun zoon keurig opgevoedt, vooral geleerd hoe je oudjes kan helpen, oude dametjes helpen oversteken , boodschappen dragen, respect voor de oudere medemens, enz enz.
Model burgers toch?
Hij was daar in huis als zorgverlener natuurlijk op volledig vrijwillige basis.

Die ouwe werd ineens histirisch en begon zomaar te steken.

  • non_urinare_in_ventum
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:12
  • |
  • Quote
  • |

@CathCath | 24-10-11 | 13:02 |
Brilletje nodig?

  • Frank de Snater
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:13
  • |
  • Quote
  • |

Plukt i uit histerisch en gooit e naar boven

  • non_urinare_in_ventum
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:14
  • |
  • Quote
  • |

@The Special One | 24-10-11 | 12:57
Nou voor uit dan.
Rust In Pies.

  • A. De Bree
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:17
  • |
  • Quote
  • |

Typische reactie van de familie... De racistische bejaarde had hem zeker gewoon spontaan neergestoken op straat, en hem bloedend en al daarna in zijn huis gehaald, en hem een schroevendraaier in de hand gedrukt.

  • Ploertendodert
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:20
  • |
  • Quote
  • |

Als deze man de jongen een flink pak rammel had weten te geven, desnoods een weekje verblijf in ziekenhuis en vervolgens dat geteisem 4 jaar had moeten zitten had jij mij een staande ovatie zien geven. Een dood weegt echter niet op tegen deze daad, dus dit propageren gaat mij te ver.

  • F-funf
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:20
  • |
  • Quote
  • |

Rot In Pieces

  • karel kroon
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:21
  • |
  • Quote
  • |

Ik kan niet zeggen dat ik sta te juichen, zoals sommige trieste reacties hierboven. Maar als je met een prikwapen dreigt moet je niet zeuren als je zelf gestoken wordt.

  • flowert
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:22
  • |
  • Quote
  • |

Gelukkig laten we nog niet allemaal over ons heen lopen, lintje voor de krasse man.

  • hoocheecoochee
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:22
  • |
  • Quote
  • |

-weggejorist-

  • hoocheecoochee
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 19:20
  • |
  • Quote
  • |

Als je bij mij insluipt, dan ga je in 3 of 4 porties met de vuilnis mee nadat ik een magazijn in je geleegd heb. Geen politie, geen pers, helemaal niks verder. Er is dan verder niets gebeurd, behalve dat er een stuk ongeluk minder op deze wereld is.

  • The Magus
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:25
  • |
  • Quote
  • |

Wie neemt er dan ook een schroevendraaier mee naar een steekpartij (tje)?

  • Stiggelaar
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:26
  • |
  • Quote
  • |

Jammer allen dat opa niet even heeft gevraagd of dat nou pijn doet zo'n mes in je strot. Dan hadden we ook gelijk het vraagstuk aangaande ritueel slachten goedkoop op kunnen lossen.

  • Dirty-Harry44
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:26
  • |
  • Quote
  • |

@f-funf en dat soort mocrolikkers.
Als je dreigt met een steekwapen en wordt zelf gestoken is het verweer volledig proportioneel. Dat kuytjong is niet met een machinegeweer omver geholpen, maar gewoon de verkeerde tegengekomen.

Ik hoop dat zijn familie uitgezet gaat worden.

  • nostradamus070
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:28
  • |
  • Quote
  • |

Kan ik geen medelijden mee hebben, dat heb ik dan eerder met de oude man. Boontje komt om zijn loontje.

  • Raiza
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:32
  • |
  • Quote
  • |

@Dirty-Harry44 | 24-10-11 | 13:26
LOL... inderdaad een gemistte kans.

  • A. De Bree
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:35
  • |
  • Quote
  • |

@f-funf:
Nee het is hier in NL normaal om met een schroevendraaier iemand te beroven en al helemaal lafjes bij een bejaard stel.
Lafbekken zijn het, dat blijkt wel weer.

@Dirty-Harry44:
Beetje cru maar kan het wel waarderen, snap de humor erachter.

  • marcc85
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:36
  • |
  • Quote
  • |

Die inbreker heeft het natuurlijk aan zichzelf te wijten, dus geen medelijden mee, maar om die ouwe nou een lintje of een beloning te geven, gaat me wel wat te ver. Hij heeft zich mijns inziens terecht tegen de overval verweerd, dat wel, maar het resultaat is tragisch, ook voor deze bejaarde. De reactie van de familie is natuurlijk niet serieus te nemen. Begrijpelijk dat ze geëmotioneerd zijn door het verlies van die jongen, maar ze zullen toch moeten inzien, dat hij het aan zijn eigen gedrag te wijten heeft.

  • Kelele Nyingi
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:36
  • |
  • Quote
  • |

Sterkte voor opa om over zijn schrik heen te komen.
Voor de nabestaande familie, zorg eerst eens dat uw eigen wantrouwen niet wordt gereflecteerd op de politie en justitie... en voedt uw zonen eens behoorlijk op.

  • A. De Bree
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:41
  • |
  • Quote
  • |

Het ergste van alles is dit: "Het bejaarde stel moest door de politie in veiligheid worden gebracht"
Doodziek word je van dat volk.

  • eye
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:42
  • |
  • Quote
  • |

prima gedaan van die ouwe man, alles wat ongewenst in je huis komt en wil jatten moet horizontaal weer naar buiten.
het is sneu voor die man dat hij tot deze daad moest komen, maar in een tijd dat de politie niks aan deze ""gezwellen"" van de samenleving doet, is dit helaas nodig ,om zo je spullen te moeten beschermen.

  • vonranzig
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:49
  • |
  • Quote
  • |

Het is gewoon weer van dat kutvolk! Blijf eens met je poten van andermans spullen af!!

Ode voor de opa van 86! Je eigen huis verdedigen mag toch immers? De dood tot gevolg is tragisch, maar als hij uit dat huis gebleven was... ??

  • mrMistery
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:52
  • |
  • Quote
  • |

dan was er niks aan de hand mrMistery :)

  • marcc85
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 13:59
  • |
  • Quote
  • |

Die kutkoter was een veelpleger die al onder toezicht van justitie stond, en dan durft die familie van dat jong nog verontwaardigd te zijn? Hoe halen ze het in hun vertroebelde brein. Geef die bejaarde man een lintje vanwege betoonde moed en daadkracht.

  • doe eens niet
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 14:01
  • |
  • Quote
  • |

Hulde voor deze 86-jarige Roger Verheyen.
http://tweetgrid.com/grid?l=0&q1=Roger+Verheyen&an=n

  • eye
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 14:01
  • |
  • Quote
  • |

Dat zouden meer mensen moeten doen !!

  • hagen5
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 14:03
  • |
  • Quote
  • |

+1 voor de ouwe, wat een lef

  • Chill
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 14:03
  • |
  • Quote
  • |

!!HULDE!!

  • Air van Boven Dorens
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 14:04
  • |
  • Quote
  • |

Hopen dat er nu niet een witte mars wordt gehouden voor deze crimineel.
Heb me doodgeergerd aan die witte mars voor die Mocro boomklever destijds.
Ook zo'n stuk tuig was dat.

  • nostradamus070
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 14:05
  • |
  • Quote
  • |

De familie gelooft er niets van, die denken natuurlijk aan een conflict tussen schandknaap en hoerenloper.

  • Sanglier
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 14:08
  • |
  • Quote
  • |

Na de Arabische Lente is het nu onze beurt!
Vlaamse Lente: kom er maar in. En dan verder met 0031 graag!

  • McPhart
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 14:18
  • |
  • Quote
  • |

Moest dat nu? Hij had die jongen toch een kopje thee aan kunnen bieden.
Thee doet wonderen.

  • Frank de Snater
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 14:24
  • |
  • Quote
  • |

@Frank de Snater | 24-10-11 | 14:24 |
Gelooft De Snatert nog steeds in die slinkse leugens?

  • De Zeikerdt
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 14:27
  • |
  • Quote
  • |

Hulde aan deze krasse bejaarde !!!

  • aren3
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 14:32
  • |
  • Quote
  • |

Niet dat ik het goedkeur dat er iemand sterft maar ik kan hier totaal niet mee zitten of ook maar een greintje medelijden mee hebben. Wel respect voor de oude man die zich niet laat afschrikken door zo'n kut marokkaantje. Iedereen zou zich eens (mogen) moeten verzetten tegen zulk tuig, dan zou het al een stuk beter gaan.

  • Tortasi
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 14:32
  • |
  • Quote
  • |

drie keer scheepsrecht...

  • BradPit
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 14:35
  • |
  • Quote
  • |

@ F-funf | 24-10-11 | 13:20: Wel acceptabel voor de belastingbetaler die anders weer krom had moeten liggen om dat miserabele kadaver achter slot en grendel te houden en nog te vreten te geven ook en ook vanuit zijn toekomstige slachtoffers die een beroving of erger van dit wijlen beroepscrimineeltje bespaart is gebleven. Wat mij betreft veul meer pluspunten dan minpunten. Kortom; bedankt opa. Grote klasse.

  • Dirty-Harry44
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 14:36
  • |
  • Quote
  • |

@De Zeikerdt | 24-10-11 | 14:27 |
Hoezo? Verklaar je nader, beste kerel.

  • Frank de Snater
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 14:37
  • |
  • Quote
  • |

@De Eik(el) | 24-10-11 | 12:56 |,
mijn excuses aangaande dat ik uw naam gebruik in samenhang met Marokkanen....

  • geheelonthouder
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 14:43
  • |
  • Quote
  • |

@ marcc85

''Terecht, kan er verder niets over zeggen. Moet je maar met je tengels van andermans spullen afblijven. Wie niet luisteren wil moet maar voelen ;)''

Hier kunt u beter stellen: Wie niet luisteren wil moet maar Dood ;)

  • 321.Winterpeen
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 14:46
  • |
  • Quote
  • |

Tja, heb toch medelijden met dat oude stel, dat moet nu weer verhuizen met de hele heisa op die leeftijd, want ze wonen niet meer prettig in hun multiculti buurtje na dit incident. En verhuizen op die leeftijd is zwaar, mag hopen dat ze er financieel bij geholpen worden, een aaedig huis vinden en een paar stevige verhuizers zich aanbieden voor hulp (geen marokkanen, dus).

  • bommel123
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 14:57
  • |
  • Quote
  • |

´Bij de man was het afgelopen jaar al drie keer ingebroken. Hij is niet aangehouden´
Hulde voor de politie.

  • mhnb
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 15:09
  • |
  • Quote
  • |

Het is natuurlijk allebei niet correct, maar het begint uiteindelijk bij de inbreker. Tresspassers will be shot, zoiets.

  • looprekje
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 15:13
  • |
  • Quote
  • |

@Frank de Snater | 24-10-11 | 14:37 |
Beste Snatert,
-
U weet toch zelf ook wel dat een kopje thee niet werkt. Dit naar Amsterdams (lees PvdA) voorbeeld.

  • De Zeikerdt
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 15:15
  • |
  • Quote
  • |

Soms komt men voor lelijke verrassingen te staan in het leven. Deze meneer treft geen enkele blaam voor zijn instinctieve reactie. Niets dan mijn diepe respect heeft 'ie.

  • apenrots
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 15:25
  • |
  • Quote
  • |

Theetje drinken help niet, Grote scherpe messen wel.
Bravo oude man waren er maar veeeeeel meer mensen zoals jij.

  • Plexxor
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 15:43
  • |
  • Quote
  • |

Ja ,en die Marokkaanse gemeenschap is weer eens woedend. Dat zijn ze altijd als het een keer mis gaat tijdens een inbraak of wat dan ook. Maar nooit op zichzelf. Doet me denken hier in Nederland een paar jaar geleden, cdat betrof overigens geen Marokkanen maar een andere Afrikaan. Bij een inval in een flat in Amsterdam vluchte hij via het raam waarna hij naar beneden donderde. Op zich al stom want als je je gewoon laat arresteren ben je zo weer thuis. Maar hij viel dus te pletter. Kijk ik naar het journaal, lopen daar allemaal van die gasten te prosteren met borden als"NEDERLAND RACISTEN, POLITIE IS FACISME" etcetera. Toen werd ik echt pissig. Die klootzakken stelen en dealen er maar op los. En dan zijn ze nog boos als het verkeerd gaat. En dan wordt het weer op racisme gegooid. Ongelooflijk.

  • SamsonHuntsAlone
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 15:45
  • |
  • Quote
  • |

SamsonHuntsAlone | 24-10-11 | 15:45 | Misbruik melden
+1

  • mhnb
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 15:48
  • |
  • Quote
  • |

Deze man is een Held!

  • Hardcore
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 15:52
  • |
  • Quote
  • |

Stelletje racisten hier, ga toch eens over jezelf nadenken. Ik ben niet rouwig om de dood van deze jongen, maar om de actie van deze oude baas de huldigen slaat ook nergens op. Of willen we soms weer terug naar de middeleeuwen? Een beetje beschaving kan geen kwaad, lijkt me. Dat iemand geen enkele vorm van beschaving toont, wil nog niet zeggen dat wij ons moeten verlagen tot hun niveau..

  • Slinks
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 15:59
  • |
  • Quote
  • |

Niks aan toe te voegen. Goed gedaan ouwe. Alleen jammer dat hij waarschijnlijk moet verhuizen uit veiligheid.

  • s0lidus
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 15:59
  • |
  • Quote
  • |

@ Frank de Snater

Verklaar je nader, met brilletje nodig of wil je per se vervelend tegen mij doen? Denk het laatste, he.

Wat is hier ook hoor, daar ik hier net kom, een aantal keren dat Zwitsal. Houd die infantiele reacties even bij jezelf. Internet is internet en IK BEPAAL, wanneer ik ergens wil komen. Maar je blijkt daardoor minder STATUS te hebben of zo? Net zoals FB als je weinig vrienden hebt daar? Blijkt dan dat je er in REAL LIFE vaak een stuk meer hebt dan de zware internetgebruiker.

Maar wat die oude man heeft gedaan, die heeft wat mij betreft gelijk. Pure NOODWEER natuurlijk.

  • CathCath
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 16:03
  • |
  • Quote
  • |

Slinks 15:59

Wat ??
Racisten,voor mij is iedereen groen gekleurd.
Alleen heb ik een tering hekel aan donker groen.

  • hagen5
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 16:10
  • |
  • Quote
  • |

+ Veul voor de bejaarde,helaas zal de rest van het tuig er wel voor zorgen dat z'n huis in de fik gaat en hij het ziekenhuis word ingetrapt......de politie kennende.....

  • Quikfit
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 16:14
  • |
  • Quote
  • |

hagen5 | 24-10-11 | 16:10 |
Lees:
Tortasi | 24-10-11 | 14:32 |
mrMistery newuser | 24-10-11 |
Gruttepier | 24-10-11 | 13:04 |
Ja k'ben belazerd | 24-10-11 | 13:04
-
Smerige racisten, Nederlandschap niet waardig.

  • Slinks
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 16:26
  • |
  • Quote
  • |

@Slinks | 24-10-11 | 16:26 |
Linkse janker, wat weet jij nou van Nederlanderschap.

  • eye
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 16:30
  • |
  • Quote
  • |

eye | 24-10-11 | 16:30
Als ik geen racist ben, ben ik dus links? Rare definitie van rechts wordt dat dan. ;)
Lijn der PVV volgende, hoef ik overigens totaal geen verstand van het Nederlanderschap te hebben om het te ontnemen.

  • Slinks
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 16:37
  • |
  • Quote
  • |

Vreemde Belgische naam: Ilyas El-Hassami.
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20111024_063

  • eye
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 16:40
  • |
  • Quote
  • |

@Slinks
marokkaanen is geen ras.
U lult dus uit uw slappe linkse nek.

  • aren3
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 16:43
  • |
  • Quote
  • |

Slinks 16:26

Sinds wanneer is een Marokkaan een ras dan ?

  • hagen5
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 16:45
  • |
  • Quote
  • |

Linkse janker, wat weet jij nou van Nederlanderschap.
eye | 24-10-11 | 16:30 | Misbruik melden
+ oneindig

  • Vreemdeling
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 16:45
  • |
  • Quote
  • |

Slinks | 24-10-11 | 16:37|||Waarom neem jij het op voor een stelletje idioten? We hebben 3 letters voor mensen die allochtonen (en zeker als ze zo barbaars & achterlijk zijn als bovengenoemde gemeenschap) voortrekken op autochtonen.
Deze man verdient de hoogste militaire onderscheiding die er is. Ik geef het je te doen: in je eigen huis, onverwacht door zo'n primitieve primaat worden bedreigt en dan de zaak omdraaien, op je 86ste. Daar kan onze Marco, snuiff, Kroon nog wat van leren.

  • RobertJamesFischer
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 16:45
  • |
  • Quote
  • |

Oude man, u bent een HELD!!

  • Dragon Egg
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 16:46
  • |
  • Quote
  • |

Smerige racisten, Nederlandschap niet waardig.

Ben ik blij dat ik dit land ga verlaten!
Ach, familie moet niet zeuren, hij is halal geslacht zoals allah akhbar het wilt! En nog volgenns de sharia wetten ook. Ik zeg: Inbreker in je huis, snij hem in zijn kruis! En dan maakt het niet uit of het een Fin, Zweed of kaaskop is.

  • Mauz_is_waus
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 16:48
  • |
  • Quote
  • |

En gelijk springt die hele gemeenschap weer in de slachtofferrol. Dat kleine stinkzwijn heeft samen met een maat die oude kerel willen beroven en stond klaar om hem aan een schroevendraaier te prikken.

Overigens kwam de ware mentaliteit van de marokkaan weer naar boven. Je doodbloedende maat in de steek laten en het op een rennen zetten. Wie is er nu de lafbek?

  • drekzooi
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 16:50
  • |
  • Quote
  • |

Yes heerlijk nieuws !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ghetto-69
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 16:56
  • |
  • Quote
  • |

@CathCath | 24-10-11 | 16:03 |
Je moet goed lezen wat liesbeth plempt. Je leest namelijk niet goed, vandaar dat ik vroeg of je een brilletje nodig hebt. Ik hoef toch geen simpele grappen uit te gaan leggen? Zo jong en al een mes? Het is duidelijk dat liesbeth het oudje bedoelt want de jongen had een SCHROEVENDRAAIER. Snap je het nu?
Je gebrabbel over mijn vriendenkring zullen we maar buiten beschouwing laten, want dat slaat dus in deze als een tang op het welbekende varken.

  • Frank de Snater
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 16:57
  • |
  • Quote
  • |

Slinks | 24-10-11 | 15:59
Wij moeten juist onzelf wel verlagen tot hun niveau en wel direct !!
Oog om oog, mes om schroeven draaier !!
Wat u niet wil geschied doe dat ook een ander niet. Dus koud maken is het devies en das precies wat ik ook ga doen als ik 1 betrap in mijn huis en de kans krijg om als eerste te steken .

  • ghetto-69
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 17:03
  • |
  • Quote
  • |

Wie met de schroevendraaier leeft zal door een mes sterven.

  • A. De Bree
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 17:09
  • |
  • Quote
  • |

8e gebod: Gij zult niet stelen.

@A. De Bree. +veel voor uw 1e comment.

  • lophius c.s.
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 17:12
  • |
  • Quote
  • |

Hulde en + veul voor de grey power

  • Curseror
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 17:21
  • |
  • Quote
  • |

Deze bejaarde verdient een ere lintje.

  • Skoda Octavia xl
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 17:25
  • |
  • Quote
  • |

afmaken dat criminele tuig!

  • Skoda Octavia xl
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 17:26
  • |
  • Quote
  • |

Terwijl de grijze golf z'n opwachting maakt, ettert de grootstedelijke problematiek desondanks in alle heftigheid voort. Dader en slachtoffer zullen zich dit dienen te realiseren opdat er een eensgezind, smeuïg leefbaar geheel voor alle inwoners uit ontstaat.
(/links modus)

  • lophius c.s.
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 17:28
  • |
  • Quote
  • |

Deze man heeft, als jongvolwassene, de tweede wereld oorlog nog meegemaakt natuurlijk.

  • eye
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 17:36
  • |
  • Quote
  • |

Ik wacht nog altijd op die eerste inbreker, in de hoop hem te kunnen betrappen. Dan ga ik eens kijken hoeveel botten van het menselijk lichaam met een hockeystick te breken zijn.

  • Vreemdeling
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 17:36
  • |
  • Quote
  • |

+275 @ de 86-jarige man uit Antwerpen voor het adequaat terechtwijzen van de 17-jarige Marokkaanse steekinbreker Ilyas El-Hassami: Die meneer mag voortaan mijn papa zijn!!!

  • Behaard smaalkopje
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 17:41
  • |
  • Quote
  • |

A. De Bree | 24-10-11 | 17:09
Mooie tegelspreuk!!!

  • BOLDHEAD
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 17:45
  • |
  • Quote
  • |

Hoewel ik normaal niet zo volks denk dan sommigen hier. Kan ik het niet veroordelen wat die man deed. Kudo's geven kan niet, maar begrip beslist.

  • horus
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 17:46
  • |
  • Quote
  • |

afmaken dat criminele tuig!
Skoda Octavia xl | 24-10-11 | 17:26

Als in: I rehabilitate.. en Training ..?
Denk niet dat je een ouder persoon nog hoeft te leren wat er scheelt aan de problematiek. Wetshandhavers zouden hun bevoegdheden wat vaker kunnen gebruiken om te voorkomen dat zij als pispaaltje worden gezien van falend bestuurlijk optreden jegens hen die een loopje nemen met ge- en verboden.

  • lophius c.s.
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 17:49
  • |
  • Quote
  • |

Lof voor deze oudere heer! Het zegt alweer genoeg dat spanningen in de wijk hierdoor oplopen, want ja de jongen was immers zo'n vriendelijke eerlijke jongeman. De moslims moeten altijd als groep beledigd en geschoffeerd zijn en willen zo ons eronder schuiven. Gelukkig zijn er mensen die verzet bieden! Onkruid moet verdelgd worden immers.

  • wirbel010
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 17:57
  • |
  • Quote
  • |

Het is ook altijd hetzelfde liedje. Ik zeg opvoeden je kinderen en je aanpassen aan de omgeving. Doe je dat niet dan niet zeuren en opdonderen. Het is hard maar de waarheid is dat nou eenmaal. Deze man heeft het recht zichzelf en zijn bezittingen te verdedigen en als dat dan leid tot de dood dan is dat spijtig voor de crimineel, maar ik noem dat in dit geval een risico van het vak.

  • DMSL
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 18:06
  • |
  • Quote
  • |

Inbrekers die tegen de lamp lopen altijd +1
Ik heb ook wat 'cadeautjes' in mijn huis liggen voor dezelfde reden.

  • Myrkie
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 18:23
  • |
  • Quote
  • |

+1 voor het lef van deze kerel, maar een standbeeld/lintjes aanbieden omdat hij een stuk marokkaans tuig doodsteekt is typisch het populisme op deze site.

'Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen'

  • Bulle Bas
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 18:24
  • |
  • Quote
  • |

Kunnen we die ouwe niet inhuren tegen Maroks !!

  • overalmeeeens
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 18:28
  • |
  • Quote
  • |

Heel bizar dit!

  • Tupac Leeft
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 18:29
  • |
  • Quote
  • |

@ Slinks | 24-10-11 | 15:59 |
Als je racisten zoekt moet je eens je licht opsteken binnen de Marokkaanse gemeenschap. Het slachtoffer (de oude man) moet vrezen voor wraakacties vanuit de Marokkaanse gemeenschap omdat hij als blanke autochtone Belg een Marokkaan heeft gedood.
Hetzelfde deed zich voor met die boomklever van enkele jaren terug. Toen stonden er ook al Marokkaanse knokploegen klaar om wraak te nemen op willekeurige blanken. Pas toen de politie melde dat de automobilist Surinaamse was bedaarde de menigte.

  • Oeleflaffel
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 18:32
  • |
  • Quote
  • |

Zeer triest als dit je overkomt op je oude dag.

  • imigrant
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 18:33
  • |
  • Quote
  • |

Marokkaanse knokploegen !! HAHAHAHAHA !!!
Schapenneukers !!!!

  • overalmeeeens
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 18:43
  • |
  • Quote
  • |

+ 1000 voor opa :)

  • Bavaria73
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 18:46
  • |
  • Quote
  • |

@ Frank de Snater

Heb je het op mij gemunt? Ik wil je dan wel ff mijn e-mailadresje geven, want zo komt dat domme onelinertje van je "geliefde Liesbeth" namelijk niet over. En ik zie Liesbeth meer van die niet-onderbouwde reacties hier neerzetten. Ach, maar wie weet snap ik de humor van het mens nog niet zo. Ben namelijk ook niet zo slim. Gelukkig ben jij hier om mij alles uit te leggen.

Maar mensen begrijpen jou ook niet altijd zoals ik tot dusver heb gelezen.

@ Allen

En met die Marokkaanse moslims is het zo, natuurlijk zijn ze hier in Nederland allemaal als moslims geboren, in Marokko 1 procent niet, maar ze liegen de hele boel bij elkaar. Of het nu een crimineel of een koranlezende Marokkaan is ze zijn (bijna) allemaal hetzelfde. Ik heb er in 2 jaar tijd met 4 omgegaan, nu was ik totaal niet verliefd, want het was meer uit rancune om er mee om te gaan (lang verhaal), maar na allemaal proberen ze wat krom is recht te breien. Als je een discussie met ze aangaat en laten we het over Allah en zijn profeet Mohammed hebben, dan zitten ze zo op de kast. Daarentegen mogen ze jou wel beledigen, maar de volgende dag kunnen ze dan weer poeslief en aardig opbellen dat het ze spijt.

Maar die jongen schijnt in het verleden een half jaar in een instelling te hebben gezeten. Dat is dan weer niet lang genoeg geweest. Ga voor de gein ook eens een aantal You Tube filmpjes kijken over Marokkanen. Voor degenen die denken dat het zulke lieverdjes zijn.

Wat ze ook altijd zeggen. Ik moet niet naar de media luisteren, want daar klopt geen zak van zeggen ze dan allemaal, haha. Joho!

  • CathCath
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 18:57
  • |
  • Quote
  • |

Al kwam de dader uit IJsland neersteken/schieten/slaan zo'n figuur.

  • Lummel
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 19:14
  • |
  • Quote
  • |

cathy, zou u zo vriendelijk willen zijn niet mijn naam te gebruiken?
Dank u.
Met een groetje aan frank de snater.

  • liesbeth5460
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 19:17
  • |
  • Quote
  • |

Marokkanen zijn altijd verongelijkt als je zegt dat ze wat misdaan hebt. Ze hebben nooit wat gedaan, zijn altijd onschuldig of het was nooit hun schuld. Laat staan dat hun kinderen, broer of vader iets verkeerd gedaan zou hebben.
Al ligt het er duimendik bovenop, een Marokkaan doet nóóit wat verkeerd.
In hun ogen dan he. Kutvolk.

  • Het Zilte Nat
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 19:31
  • |
  • Quote
  • |

wat zijn een recht hier nog eens.
KUT MAROKAAN ! mag gezegd worden.

  • teringtubbie
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 19:35
  • |
  • Quote
  • |

CathCath newuser | 24-10-11 | 18:57
Als jij die cynische opmerking van Liesbeth niet begreep heb je nog héél erg veel te leren hoor.

  • Het Zilte Nat
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 19:39
  • |
  • Quote
  • |

Ik ken de grondwet in Belgie niet, maar in Nederland is het knap verwarrend.
Je moet mensen in gelijke gevallen gelijk behandelen, maar als je het over Marokkanen hebt discrimineer je en moet je weer onderscheid maken tussen rotte appels en nog niet zo'n heel rotte appels?

  • nostradamus070
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 19:58
  • |
  • Quote
  • |

Ik ken de grondwet in Belgie niet, maar in Nederland is het knap verwarrend.
Je moet mensen in gelijke gevallen gelijk behandelen, maar als je het over Marokkanen hebt discrimineer je en moet je weer onderscheid maken tussen rotte appels en nog niet zo'n heel rotte appels?

  • nostradamus070
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 20:00
  • |
  • Quote
  • |

@CathCath | 24-10-11 | 18:57
Omdat u geen gevoel in uw donder heeft kan u de menselijkheid van liesbeth waarschijnlijk niet goed plaatsen, maar dat kan eventueel later als u uw Zwitzal status heeft afgeworpen wellicht weer helemaal anders gaan inzien.

  • A. De Bree
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 20:39
  • |
  • Quote
  • |

-weggejorist-

  • De Zeikerdt
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 19:33
  • |
  • Quote
  • |

geef deze held een grote diamant op ze borst met daarin een grote blinkende B!!
wij zijn straks ook bejaard en ik weet zeker dat we de uitwassen der gemeenschap flink zullen uitdunnen..
*doet weg met bontkraag leus*

  • NiCeY
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 21:04
  • |
  • Quote
  • |

Mijn huis uw eigen risico tot het betreden ervan.
Moet een artikel komen waarin staat dat: men heeft het recht zijn eigendommen te verdedigen.

  • the-locko
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 21:10
  • |
  • Quote
  • |

*vijlt nageltjes van de huiskat*

  • A. De Bree
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 21:44
  • |
  • Quote
  • |

Mooi,boontje komt om zijn loontje zeiden mijn grootouders. Alleen wel erg dat die oudjes hun leven nu niet meer zeker zijn.

  • snoes
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 22:10
  • |
  • Quote
  • |

goed gedaan ouwe!

  • MaximWaterval
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 22:17
  • |
  • Quote
  • |

De wereld zal wel weer te klein zijn.
De marokkanen voelen zich natuurlijk weer respectloos behandeld, gediscrimineerd en weet ik veel wat nog meer.
Natuurlijk was dat stuk gajes volgens hun een hele lieve jongen..
Het is altijd hetzelfde met dat uitschot.
Maar goed, het stuk ellende heeft zijn verdiende loon.
Ritueel geslacht zullen we maar zeggen.
+111 voor deze krasse knar!

  • Puinbak
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 22:38
  • |
  • Quote
  • |

Goed gedaan jochie. +heeeeeeel veeeeeeel

  • taaikossie
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 22:53
  • |
  • Quote
  • |

Wat een heerlijke dag vandaag............:-))

  • Sint Nicolaas
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 23:06
  • |
  • Quote
  • |

+ 10 en een borrel
voor die ouwe.

  • kalegeer
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 23:17
  • |
  • Quote
  • |

@De Zeikerdt | 24-10-11 | 15:15
Ik gebruikte een bepaalde metafoor voor het een en ander.
Thee=welkom
Bloed=niet welkom

  • Frank de Snater
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 23:30
  • |
  • Quote
  • |

Mooi,boontje komt om zijn loontje zeiden mijn grootouders. Alleen wel erg dat die oudjes hun leven nu niet meer zeker zijn.
snoes | 24-10-11 | 22:10

De vraag is: welke bevoegdheid heeft de hermandad aldaar om te waken over de rust van de slachtoffers?

  • lophius c.s.
  • |
  • 24-10-11
  • |
  • 23:54
  • |
  • Quote
  • |

Wat een held! +1

  • János Hunyádi
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 01:48
  • |
  • Quote
  • |

@cathcath: jij hebt 2 keer dezelfde fout gemaakt door een marrokaan te neuken en zijn leugens te geloven? Dan ben je godverdomme nog dommer als een ezel (zoals t spreekwoord al aangeeft) Dat is de voornaamste reden dat je niet serieus word genomen en dat mensen zeiken dat je een zwitsal bent!

  • super nederlander
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 02:10
  • |
  • Quote
  • |

En nou had ik het idee dat er tegenwoordig een paar moslims op spitsnieuws reaguurden... waarom hoor ik die achterlijke krengen nu niet dan? Moeten jullie dit niet allemaal weer goed praten en zeggen hoe gestigmatiseerd jullie worden? Riffijnen zijn nou eenmaal achterlijk t*fusvolk, hoe je t ook wend of keert! (obvious troll is obvious)

  • super nederlander
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 02:13
  • |
  • Quote
  • |

Arme man, een trauma voor de rest van zijn hopelijk nog lange leven.

  • Juunder
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 02:51
  • |
  • Quote
  • |

Hmm ik ben getint (half surinaams, maar alle blanken denken toch dat je een marrokaan bent) en ik heb het gevoel dat als ik over straat zou lopen en spitsreaguurders tegen zou komen de meesten mij standaard al zullen haten.
Niks autochtoon of allochtoon discussie, dit was gewoon een klootzak, niet alle allochtonen of marrokaanse jongeren over een kam scheren .
Ik haat vooroordelen, bah.

  • Aeonity
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 03:34
  • |
  • Quote
  • |

@super nederlander | 25-10-11 | 02:13
Ze zijn druk bezig met het topic: "Belgische racist steekt Maroc zonder reden dood, politie laat hem gaan" op maroc.nl

  • Ploertendodert
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 06:23
  • |
  • Quote
  • |

Zo doe je dat! +1 voor die man

  • natte kier
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 08:20
  • |
  • Quote
  • |

@ super nederlander | 25-10-11 | 02:13: En wat dacht je van Tofuck Dhimmie. Die hoor je ook nooit na dit soort tyfuszooi. Alleen wanneer een k*t mocro weer eens terecht betiteld wordt met het een of ander staat die mocro op zijn achterste hoeven.

  • Dirty-Harry44
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 08:28
  • |
  • Quote
  • |

@Aeonity | 25-10-11 | 03:34 |
Zou het niet komen omdat blanken hier de oorspronkelijke bewoners zijn?
Ga gerust door met je zelf in de maling te nemen. Ik zal er niet wakker om liggen.
Integendeel; ik wil je juist aanmoedigen. Des te eerder kunnen we hier orde op zake gaan stellen. Prettige middag verders :)

  • Frank de Snater
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 08:30
  • |
  • Quote
  • |

hahahaha, fuckin rimboe-apen !
Eigen schuld, dikke lul.

  • Dr.Suckels
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 08:32
  • |
  • Quote
  • |

Is "Marokkaanse crimineel" inmiddels al erkend als een pleonasme?

  • Dr. U.I. Loor
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 09:15
  • |
  • Quote
  • |

Toeval dat het een marrokaan betreft??
WHAHAHAHAHA!
DIE BITCH!!
WHAHAHAHAHA, DOOD!!

  • flierefluiter
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 09:46
  • |
  • Quote
  • |

@Dr. U.I. Loor | 25-10-11 | 09:15
Ik heb een nog wat oud woordenboek en zie daar "Dikke Duitser" onder pleonamse, weet echter niet of de meest moderne druk uw variant al heeft overgenomen.

  • A. De Bree
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 09:54
  • |
  • Quote
  • |

Op Maroc.nl staat een link naar een nieuwsartikel op Belga.be. Het misselijke menneke blijkt 16 te zijn en bij politie en gerechtshof al als een veelpleger te boek te staan. Hij stond al onder toezicht. Dat zal de familie toch ook heus niet zijn ontgaan. Je vraagt je dan werkelijk af hoe oprecht verbaasd je dan kunt zijn als zo'n ventje een keer een verkeerde treft en die moet je dan ook nog zo nodig met de dood bedreigen. Je moet je natuurlijk wel gewoon gedwee laten bestelen door hun oogappeltje. Ik zou zeggen: dit was een arbeidsongeval.

  • Dr. U.I. Loor
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 10:17
  • |
  • Quote
  • |

@nostradamus070 | 24-10-11 | 13:28 | Misbruik melden
-
Je leest niet, drol. Je draait de hele boel weer om verblind door een onvermogen tot begrijpend lezen en relativering. Ik kom niet op voor de 'mocro' ik geef slechts aan dat een dood niet in verhouding staat tot een inbraak en je mij dus niet ziet gaan staan klappen om de dood van een 17-jarige. Ja, inbreken mag niet en moet bestraft worden, maar is er niet voor niets nergens in West-Europa een land of plek waar de doodstraf staat op inbreken. Disproportionaliteit heet dat. Hoe kun je in vredesnaam lezen als ik zeg dat die jongen een goede klap richting ziekenhuis en een fikse celstraf verdiend had wat mij betreft, dat ik het opneem voor en een mocrolikker ben? Domme, domme, domme gast dat je er bent.

  • F-funf
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 10:26
  • |
  • Quote
  • |

Wat een hoop geleuter hier.
-
Het gaat slechts om zo'n Mudlim Marokklootzak.
-
Als die hufters met hun smerige klauwen van andermans spullen afblijven is er niets aan de hand. Behalve dat ze weer naar Afrika mogen gaan.

  • Curseror
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 10:53
  • |
  • Quote
  • |

Stelen mag niet, zou in de koran staan. Echter zijn er genoeg rifapen en andere gedrochten die dan weer van mening zijn dat stelen van christenhonden geen diefstal is.

  • A. De Bree
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 11:28
  • |
  • Quote
  • |

@Funf: Jij bent hier toch duidelijk de geen die niet kan lezen want staat toch vrij duidelijk te lezen in dat artikel dat mocro opa probeerde kapot te steken, schlemiel!
inbreken is 1 ding. Een bejaarde met een schroevendraaier over hoop proberen te steken is van een heel andere orde. Dan is het meer dan gerechtvaardigt om te juichen voor opa. Opa, Hulde! Dat je er nog een zootje over hoop steekt voordat je zelf op een vredige manier t lootje legt!

  • super nederlander
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 11:45
  • |
  • Quote
  • |

lophius c.s. | 24-10-11 | 17:49 |

Rehabilitatie? Dit soort jongens wil niet meedraaien, hebben geen respect voor ons cultureel erfgoed en hebben geleerd hoe ze moeten graaien en snaaien van hun hoofdsponser die ze voorziet van sullige hulpverleners die zich bij de neus laten nemen.
-
Hulp trajecten zoals in Gouda of Amsterdam?
"Het zijn gewoon onzekere jongens, we leren ze een vechtsport voor het zelfvertrouwen." (gesubsidieerd Karate of Kickboxen voor agressieve haantjes).
-
Ik blijf zeggen Moslima moet integreren/emanciperen en opvoeden die handel.
Niet industrieel baren en laten opgroeien voor galg en rad. Wij zijn immers niet van plan Galg en Rad opnieuw te introduceren.... alhoewel...

  • De Eikel
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 11:58
  • |
  • Quote
  • |

@F-funf | 25-10-11 | 10:26: die Marokkaanse gasten die in Nijmegen, na een roofoverval, een onschuldige voetganger met een gestolen onverlichte scooter doodreden hadden ook al een strafblad dat duimendik was. Tegen die arme Marokkaanse tasjesrover die in Amsterdam klemvast voor een boom werd gereden was nota bene diezelfde morgen nog een rechtszaak gevoerd wegens een gewapende overval op een voormalige werkgever/stagebedrijf. De Marokkaanse jongeman uit dit topic had ook al 83 nieuwe kansen gehad. Hij krijgt nu eens geen 84e. Jammer dan. Ik kan er echt geen traan om laten.

  • Dr. U.I. Loor
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 12:21
  • |
  • Quote
  • |

@F-funf | 25-10-11 | 10:26: die Marokkaanse gasten die in Nijmegen, na een roofoverval, een onschuldige voetganger met een gestolen onverlichte scooter doodreden hadden ook al een strafblad dat duimendik was. Tegen die arme Marokkaanse tasjesrover die in Amsterdam klemvast voor een boom werd gereden was nota bene diezelfde morgen nog een rechtszaak gevoerd wegens een gewapende overval op een voormalige werkgever/stagebedrijf. De Marokkaanse jongeman uit dit topic had ook al 83 nieuwe kansen gehad. Hij krijgt nu eens geen 84e. Jammer dan. Ik kan er echt geen traan om laten.

  • Dr. U.I. Loor
  • |
  • 25-10-11
  • |
  • 12:21
  • |
  • Quote
  • |

@ Liesbeth5460
Nee, ik zal jouw naam hierna niet meer gebruiken, maar op een andere site zal ik hem zwaar gaan misbruiken, LiesbethJE
@ Het Zilte Nat
Nee, gelukkig begrijp ik zielige opmerkingen niet en het mens wil ik niet eens kennen. Vast een jaar of 70 en was op haar twintigste al verzuurd.
@ A. de Bree
Kneus met je zielige infantiele opmerking "Zwitsalstatus". Zo schrijf je dat dus. Ook zo'n oude kerel die de hele dag niks anders te doen heeft als op internet en achter de geraniums te zitten.