*

Wilders, Hitler en Breivik op schilderij

Wilders, Hitler en Breivik op schilderij

Bennie Jolink heeft zijn creatieve kant de vrije loop gelaten en samen met kunstenares Petra Verboeket een reeks schilderijen gemaakt. Op één daarvoor beeldt hij Geert Wilders samen af met Adolf Hitler en Anders Breivik.

De schilderen horen allemaal bij een bepaald nummer van het nieuwe album van zijn band Normaal, die op 7 september moet verschijnen. Op dit album pakken de boerenrockers verschillende onderwerpen scherp aan. Het Wilders-schilderij hoort bij het nummer “Heb I-J Dat Ok”, waarin Geert Wilders flink onder handen wordt genomen.

Speciaal voor de komende verkiezingen heeft Bennie Jolink ook een politiek betoog geschreven, waarin hij even uitlegt wat hij van de partijen vindt.

Update 16:48: Geert Wilders heeft met afschuw gereageerd op het schilderij. "Te walgelijk voor woorden", verklaarde de PVV-leider.

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Volg Spitsnieuws op Facebook!

G. Hoevenaars | 28-08-12 | 15:54 | 93 reacties

Reacties

Wat ziet Wilders er bleek uit op dat schilderij, bij het debat op RTL was hij veel bruiner o.O

Die Jolink is niet normaal!!

Valt dit onder creatieve of artistieke vrijheid?
Ach, hij doet maar wat die leuk vindt.
.

@T2E4 | 28-08-12 | 16:08
Inderdaad. En met die geblondeerde kop zag hij er nu echt uit als een hoer.
.
OT:
Toch heeft die Bennie een aardige analyse gemaakt.
.
G. Hoevenaars | 28-08-12 | 15:54
"Op één daarvoor beeld hij Geert Wilders samen af met Adolf Hitler en Anders Breivik".
Hij beeldT (derde persoon enkelvoud = stam+t)

@RikRikken|28-08-12|16:11|Misbruik melden
Hoezo dat?

slaat als een tang op een varken,mijnheer Jolink vlgs mij ben je de weg total loss!

Waar is de rest van mijn plempsel gebleven?

Overduidelijk een snak naar aandacht van Bennie Jolink en die andere sok. Ze hebben overduidelijk geen realiteitszin of denkvermogen.

Boeie.

Hoort Jolink al niet in het bejaardehuis te zitten?

dat is wat bier met je hersenen doet

Goh, mogen wij nu ook Jolink op een hitlist zetten?

En ja, makkelijk oordelen voor die Bennie. Die mongool woont zo afgelegen dat ie bijna zelf een buitenlander is.

achterlijke Achterhoeker, ech nie Normaal!
toenemende last van 65+ dementie en verlies van realiteit.

Doe effe normaal, man.

Laat ie mongool lekker 2 jaar in de Randstad komen wonen. Kijken of die dan nog van de achterlijke schilderijen maakt.

Stelletje bruinhemden hierboven, helemaal overstuur als hun grote leider in de zeik wordt genomen.

Het is een complot.
Ik weet het zeker.
Naast de media, proberen nu ook al artiesten Wilders in een kwaad daglicht te stellen.
Allemaal bang voor de verkiezingen.
Waarschijnlijk is die Jolink door de PvdA gevraagd dit te doen.
Of zou die ingehuurd zijn door de Vara.
Of toch door de BVD.
Iets klopt hier niet, dat is zeker.
.

steeds weer die verwijzingen terwijl wilders altijd heeft aangegeven criminelen te willen aanpakken nog nooit ook maar iets van geweld heeft laten zien en zich altijd uitlaat tégen geweld...dit terwijl hij zelf iedere keer maar weer opnieuw bedreigt word, en zoals hier afschuwelijk word afgebeeld. hoe komt dit over voor de familie van geert? zijn ouders en later zijn kinderen?
sommige mensen willen het ook nooit leren..... ik vind dat de verantwoordelijke mag worden aangeklaagd voor smet.

Hoe weten we eigenlijk zeker dat dit wel Wilders moet voorstellen? Als je mij zou zeggen dat het Quasimodo met een blonde pruik is zou ik het ook geloven :p

umaghetzeggen | 28-08-12 | 16:51 |
***
Nee, het zit anders.
Het is namelijk zo dat het gros wat niet op de PVV heeft gestemd de PVV het liefst ziet vertrekken en vergeet. En aangezien het gros veel meer dan 50% bevolking is het niet een kleine groep die de PVV probeert te "saboteren", maar een zeer grote groep.

ingrid|28-08-12|16:52|
***
Zijn broer wil al niet meer met hem praten, dus daar zal het niet geheel onverwacht of pijnlijk aankomen.
En trouwens wie wind zaait...

dit terwijl hij zelf iedere keer maar weer opnieuw bedreigt word,
ingrid |28-08-12 |16:52.
.
Kunt u de laatste 10 maal opnoemen, dat G. Wilders bedreigd is?
.
Aanklagen voor smet?
Wat is dat? een vlek op je shirt of zoiets?
.

Jezus en Judas worden ook vaak op één en hetzelfde schilderij afgebeeld. Dat zet hen nog niet op het zelfde niveau.

@ingrid|28-08-12|16:52|
Aangeklaagd worden voor wat dan precies? Het is toch de PVV die vind dat altijd alles maar moet kunnen? Alles maar gezegd moet kunnen worden? Alles maar afgebeeld moet worden?
Als er ergens een spotprent van Mohammed verschijnt vinden jullie het allemaal geweldig en staat de PVV aanhang te roepen 'vrijheid van meningsuiting, moet kunnen' en als iemand jullie grote blonde roerganger afbeeld begin je meteen te janken? Kom op zeg....

Kelele Nyingi |28-08-12 |16:59
.
Mooi.
.

Ik vond BJ altijd wel een leuke kerel, maar bij dezen geheel verpest. Nog los vh feit dat eht eruit ziet alsof het door een mondschilderende baviaan is geschilderd.

In ieder geval zal je na de verkiezingen niks meer horen van Bennie. Zou ie VVDer zijn?

Persoonlijk heb ik niets met Geert maar als ik zo zou afgebeeld worden zou ik diegene die dit gemaakt heeft zohard aanpakken (juridisch, etc.), dat hij en/of zij bleek om de neus werd!
.
Laat Jolink lekker liedjes gaan zingen en zulke dingen aan anderen over laten.

Bennie Jolink die zich met politiek bemoeit: ouwehoerend hard.

"het" voetschilderde hij naar boven

dit terwijl hij zelf iedere keer maar weer opnieuw bedreigt word,
ingrid |28-08-12 |16:52.
.
U was toch econoom, vermeldde u enige tijd geleden.
Schrijf dan aub volgende keer:
dit terwijl hij zelf iedere keer maar weer opnieuw bedreigD wordT.
.

Die Jolink begint te dementeren, zet hem in een bejaardentehuis met een paar kratten bier.

valt zo iets niet onder smaad, + ongevraagd afbeeldingen van portretten zonder toestemming.

SbSp 2
|
28-08-12
|
17:03

Je hebt volkomen gelijk. En ik zie ook echt geen kwaad in dit in en in trieste flutwerk van mijn zeer grote held van vroeger !!
Het moet kunnen , maar snap Jolink niet helemaal .
Als echte høker kan ik de teksten nog steeds dromen !!
Bv. Deurdonderen : (op zoek naar vrouwen word gezongen ) of ze rood wit blauw bunt zwart of blond !!
Seniel of hypocriet ????
Heb nieuws voor je Buizend Beernd : ik stem Geert !!

Nee die jolink is lekker rare brokkenpiloot

SbSp 2
|
28-08-12
|
17:03
Ja goed punt, daar kan je met geen stok tussen komen. Kortom nonnieuws haha

@ghetto-69|28-08-12|17:34|
Sja, ik heb dan weer niks met Geert, vind Bennie wel leuk maar z'n schilderij stom.
Maar als de man blij is met wat hij doet is het mij best, nergens voor nodig om zo te gaan lopen jammeren.

SbSp 2
|
28-08-12
|
17:38
Precies maar wat vind je van de ouwe teksten dan van hem hierboven door mij beschreven in deze context met het schilderij ?

Het moet kunnen maar het is wel zeer smakeloos.

Staat de PVV niet voor vrijheid van meningsuiting?

Of is dat alleen de mening van Wilders?

Kijk, de rechtse kliek in rep en roer omdat hun grote leider afgebeeld wordt als een racist/extremist.
.
Iets met vrijheid van meningsuiting? Oh nee wacht, Geert en zijn aanhang hebben daar natuurlijk het alleenrecht op.....

Conclusie: Bennie kan niet schilderen -1. Wilders + een paar zetels weer.

@piepkuukn
@ wovoka
Zijn jullie nou echt zo dom? Wilders zegt toch ook nergens dat het niet mag. Hij zegt alleen dat het walgelijk is.

Smakeloos..!

Tsja, Wilders zijn reactie toont eigenlijk hoe raak het schilderij is. Maar dat wil de doorsnee voorstander van de PVV en haar leider natuurlijk niet zien.

Haha, toen er in Denemarken een strip over de profeet Mohammed(vzmh) werd gepubliuceerd en moslims wereldwijd werden boos, omdat hij niet afgebeeld mag worden, zei iedereen: "Ach, het is maar een strip." of "Iedereen heeft recht op artistieke vrijheid", maar wanneer er een schilderij over Geert Wilders wordt gepubliceerd, dan is iedereen op z'n teentjes getrapt en geldt alles wat ze eerder zeiden tegen boze moslims niet meer. Zielig hoor..

Moet kunnen, net als Mohammed naast Robert M. afgebeeld zou mogen worden. O wacht, dat is kwetsend natuurlijk. In ieder geval kwetst dit schilderij mij zeer, maar dan de walgelijk slechte vakmanschap. Kunst draait tegenwoordig niet meer om kunde maar om inhoud, precies waar beeldende kunst om draait. Die inhoud dient vooral roder dan rood te zijn in dit land. Mijn hart bloedt om de wanstaltigheid van het verheffen van de treurige middelmaat.

@Iskander | 28-08-12 | 19:12

Mogen wij jullie nu ook ongestraft slachten?

Ach, het was maar een ideetje. Schijnen ook de laatste woorden van Hitler te zijn geweest. (copyright Theo Maassen)

footbal33 | 28-08-12 | 19:27 |
Wie is jullie in dit geval? En het antwoord is volgens mij sowieso nee, want de Nederlandse wet staat het slachten van mensen niet toe.
.
Antonin | 28-08-12 | 19:27 |
Kunst draait altijd om de inhoud, de kunde zorgt alleen maar voor extra toegevoedge waarde nadat de kunstenaar onder de zoden ligt.

Pas op, Anders Breivikt hij er weer in!

De Achterhoek heeft nimmer bekend gestaan om het intellect het gebrek daarentegen dan weer wel.

Iskander
|
28-08-12
|
19:33
Complete onzin. De inhoud of context kan een kunstwerk extra flair geven, maar in eerste instantie wordt je geraakt door de kunde een instrument te beheersen waardoor de tonen prettig overkomen, een beeld te maken dat erg gelijkt. Een boek slecht schrijven doet alle interesse teniet. Alleen mensen zonder smaak en een voorliefde voor zichzelf interessant voordoen zijn aangesproken door de inhoud die afhankelijk is van de waan van de dag.

Ik dacht dat men kon roepen, zeggen, aanwijzen wat men wou in dit land, maar oowww wacht, omdat hij een voorman van een partij is die niks meer dan zelf haat zaait, worden zijn aanklachten wel in acht genomen.

Mooie schilderij, maar als je om een schilderij zoveel om hondenbrokken moet blaffen om de aandacht van de media te krijgen is wel triest hoor, maar goed, deze half allochtoon Wilders weet niet beter * zucht *

Antonin | 28-08-12 | 19:38
Ja, dat verklaart natuurlijk ook de wereld aan kunststijlen... Maar wees niet bang, je hoeft het echt niet mooi te vinden hoor. Ik persoonlijk heb een hekel aan impressionisme als stijl, maar ook daar zijn genoeg liefhebbers voor, net zoals er de wereld aan mensen te vinden zijn die niets zien in expressionisme of de Cobra schilderstijl.

Iskander
|
28-08-12
|
19:50
Twisten over smaak is wel degelijk zinvol. Iemand die om puur esthetische redenen Frans Bauer verkiest boven Tchaikovsky is gewoon oerstom. Mocht je een ironische voorkeur hebben om naar schilderijen van Picasso te kijken ipv Caravaggio: oké. Maar beweren dat het daadwerkelijk kundiger is is complete onzin.

Antonin | 28-08-12 | 19:53
Niet bekend met Picasso's oudere werk? Niet dat die werken een specifieke kunde tonen die in later werk niet meer terug te vinden zou zijn, maar het is wat conservatiever, dus wellicht wat herkenbaarder. Eenzelfde ding zou gezegd kunnen worden van bijvoorbeeld Piet Mondriaan. Het geeft alleen maar aan dat je je weinig verdiept hebt in de expressionisten.

maan99 | 28-08-12 | 18:43 |
Ik heb het dan ook over de rechtse kliek hier op spitsnieuws die, net als marokkaantjes om hun profeet, gelijk op hun achterste poten staan.
.
De ironie is hilarisch..

Iskander
|
28-08-12
|
20:10
Niet zo uit de hoogte met je stellingname. Ik heb mij zeker verdiept in vroegere werken en zag hoogstens wel aardige tafereeltjes, geen absoluut vakmanschap in het nabootsen. Ik waardeer zeer zeker een breuk met tradities of juist starre tradities zoals het afbeelden van christus in de Byzantijnse traditie, of zelfs de geometrische vormen van Mondriaan, maar waar ik - toevallig kunstliefhebber - echt door ontroerd wordt is schoonheid. Mocht het een aangenaam verhaal vertellen dan is het feest compleet, vandaar dat Mondriaan of Van Gogh (zijn vroegere schetsen bijvoorbeeld) me hoogstens aangenaam aandoen. De breuk met tradities en vakmanschap als van een Caravaggio, heruitvinding van romantiek van Rachmaninov zijn voor mij echte kunst, al zijn er ook liefhebbers te vinden voor een Appel of een Frans Bauer. Ik vind dat soort mensen echter getuigen van een twijfelachtig intellectueel niveau dat samenhangt met smaak.

SbSp 2| 28-08-12 | 16:18
Omdat hij niet normaal is.
.
Iemand gelijk stellen aan Hitlers is zeggen "Wilders moet dood!"
Dus als er een gek opstaat dan heeft die bierpens bloed aan zijn handen!
.
We hebben het hier over een politicus in een land met vrijheid van meningsuiting en niet over iemand die verantwoordelijk is voor massamoord!!
.
Maar schijnbaar hebben de anti-Wilders geitenwollensokjes niet voldoende hersenen om dat ook maar te proberen te begrijpen!

Snap het, ik zie toch ook parallellen.

Wilders wordt weer eens op een rijtje gezet met Hitler. Gaaaaaaaaaaaaaaaap......
Nou, die Jolink heeft weer een krachtig progressief statement gemaakt hoor, oeioeioei! Die is al bijna een echte verzetsheld uit de Tweede Wereldoorlog.
Als straks Wilders de verkiezingswinst opstrijkt is links weer verbijsterd: tjongejonge, hoe kan dat nou, zag jij dit aankomen? Nou, ikke niet hoor. En we hadden hem nog wel zo mooi vergeleken met Hitler, nou ja, zeg.

Wovoka
|
28-08-12
|
20:17
Heb je mijn reactie om 17:34 ook gelezen (s)linkse ?
Of ben je alleen selectief aan het lezen omdat je gelijk wilt hebben waar je het niet hebt ?
Komt je dit bekend voor , hypocriet ?
Inderdaad ja , net als de partij waar je op stemt ja !!!

RikRikken| 28-08-12 | 20:42 |Misbruik melden

en de deense cartoons keur je zeker niet af ?

Het vmoet kunnen, dat mensen met gelijkgestemde ideeën op één schilderij worden afgebeeld. Geert Wilders wil toch ook hele bevolkingsgroepen uitroeien.

"werkje" van een talentloze seniele aandachtshoeur". Zeker ook nog eens door slinks gesubsidieerd...

Meneer De Jonge | 28-08-12 | 21:33 |
Zelfs na de uitleg van Jolink heb je het nog niet begrepen. Da's toch best wel knap. Wilders wordt niet simpel in het rijtje met Hitler gezet. Er wordt simpelweg het duidelijkste voorbeeld naar voren gebracht van wat populisme kan veroorzaken en populisme is simpelweg iets waar Wilders weldegelijk gebruik van maakt. Je hoeft dat niet leuk te vinden, maar dat maakt het niet anders.

Wovoka
|
28-08-12
|
20:17
Heb je mijn reactie om 17:34 ook gelezen (s)linkse ?
Of ben je alleen selectief aan het lezen omdat je gelijk wilt hebben waar je het niet hebt ?
Komt je dit bekend voor , hypocriet ?
Inderdaad ja , net als de partij waar je op stemt ja !!!

Excuus voor de dubbelpost
Mathijse
|
28-08-12
|
22:01
Vergeet je je pil niet in te nemen aangezien je weer eens begint te raaskallen !!
Of ben je wat overstuur nu je geliefde SP door de mand zakt ?

Het vmoet kunnen, dat mensen met gelijkgestemde ideeën op één schilderij worden afgebeeld. Geert Wilders wil toch ook hele bevolkingsgroepen uitroeien.
Mathijse |28-08-12 | 22:01

Over welke bevolkingsgroepen heb je het hier droeftoeter? Je kon het weer niet laten of wel, simpele linkse ziel. Aperte leugens verkondigen is volgens mij een hobby van links tuig zoals jij.

ScratchMcGroin
|
28-08-12
|
22:48
|

Die trol is gewoon een droeftoeter eerste klas !!
En tevens met stelselmatige aperte leugens de beste reclame die Geert wensen kan, op criminele mocro s na !!

@ ghetto-69

Hij komt op mij over als een gefrustreerd aapje dat met z'n eigen stront begint te smijten, als ie z'n zin niet krijgt, maar het vervolgens weigert op te ruimen. Nooit zie ik hem een dwaze stelling, zoals ie net plempte, verdedigen. Kan ook niet, tenminste niet als ie nog een greintje verstand in die verlinkste hersenen van hem heeft. Best wel meelijwekkend dit trieste heerschap.

ScratchMcGroin
|
28-08-12
|
23:03
Standaar een hit and run doen .
Kan overigens niet wachten op de 12e
Kijken of we de geesteszieke hier dan ook weer terug zien !!

Alleen al om die (s)linkse stumpert huilend de SN deur achter zich te zien dichtgooien, mag je hopen op een zware nederlaag voor het linkse kamp.

Zo zie je duidelijk hoe het nederland kan vergaan.
Geen vrije kledingkeuze meer. (hoofddoek/burka.)
Bevolkingsgroepen uitzetten. (geboren in nederland)
Geen export naar moslim landen. (word wilders ook niet toegelaten)
Mensen die kennis exporteren worden niet meer toegelaten.(dat risico is er)
En vooral.
Vrijheid van meningsuiting, eenrichtingsverkeer.
Dat laatste is het begin van het einde.
Wat wil hij nog meer als hij aan de macht is.
Is dat het begin ?
Gaat hij straks mensen deporteren als ze niet in de samenleving passen.
Gaat hij straks mensen uitzetten die niet voldoen aan de inburgeringseisen van hem.
Worden de inburgeringseisen zo hoog opgeschroefd dat niemand meer het land in kan.
Dan zitten we in 10 jaar met een enorme vergrijzing.
En wat heeft hij nog meer voor achterlijke ideeen.
Mogen we straks geen hanenkam meer dragen of een kruisje of een snorretje.
Die man is net als breivik en hitler, gek.
Hij mag alles en een ander mag niets.
Heeft gratis reclame en nu is hij boos over een schilderij.
Weliswaar negatief maar het is vrije reclame.
Wildersje moet zich niet aanstellen.
Hij zegt alles, maakt negatieve films en boeken boeken over de islam en een ander mag niet eens een schilderij maken over hem.
En trouwens de Islam is niet alleen maar negatief, elk geloof heeft ook zijn positieve kanten.
Normaal zijn mensen met een geloof vredelievend, op uitzonderingen na.
En over die uitzonderingen daar praat wilders alleen maar over, hij zuigt er over door tot op het bot.
Nou dat wil jonlink nu uitleggen aan hem met dat schilderij.
Prima toch.
Dus wildersje niet zeiken gewoon accepteren, dat moeten vele anderen mensen ook met jou gezeik over de Islam.
Dan zit Benny Jolink er toch niet gek ver naast.
En zo te horen weet iedereen wat er bedoeld word.
Verbazendwekkend wat een interlect opeens, is wel eens anders geweest.
Prima schilderij met een diepe betekenis.

@ Iskander | 28-08-12 | 19:33
"Kunst draait altijd om de inhoud"
.
Dan is activisme dus kunst in jouw optiek?

@dirkx60 | 29-08-12 | 01:24
Zit niet zo te janken, man.
Speciaal voor jou deze link...
http://ejbron.wordpress.com/2012/08/14/video-syrie-aleppo-rebellen-gooie...
En trek svp je kop uit de grond!

Heb ook z'n politiek betoog gelezen; die vent snapt het gewoon niet.
Blijf overigens 'Oerend hard' een pracht nummer vinden...

Jammer dat er zoveel 'mensen' zijn die het zelfstandig denken niet beheersen.
Lopen hier te schreeuwen en wartaal te plempen.
Willen landverraders steunen..
Gaan Brusselse slaven worden maar zijn te dom om dat te begrijpen...
U kunt iets geleerd hebben, Uw scholing afgemaakt en leuk verdienen; kunt echter niet meer dan andermans ideeën napraten zonder te begrijpen wat ze inhouden....
Kennis heeft U dan misschien, aan wijsheid ontbreekt het U helaas...
Gebrek aan wijsheid doet U stemmen op partijen die wellicht hoog in de peiling staan, bang zijnde dat men aan Uw verstand gaat twijfelen; onvermogend om Uw keuze te beargumenteren...
Nederland gaat aan Uw gebrek aan denkvermogen ten onder; U bent met teveel...
De mensen in de zittende elitaire politieke kliek en baantjes carrousel maken hier smerig gebruik van en demoniseren hun belangrijkste rivaal; de man die hun regenten positie in gevaar brengt.
Al 30 - 40 jaar is er wat men ook kiest, niets wezenlijk veranderd, welke partijen er ook samenwerkten...
Nieuwkomers werden gedemoniseerd; Boer Koekoek, Hans Janmaat, Pim Fortuyn en nu Geert Wilders.
Stuk voor stuk mensen die met hun intelligentie ruim boven het maaiveld uitkwamen en zo de gesettelde regenten kliek bedreigden.
Begrijp ook eens dat we handels verdragen hebben met klanten in diverse landen en geen enkel met de €U...
Dat Duitsland onze groenten, bloemen, fruit, eieren en vlees koopt vanwege hoge kwaliteit tegen een schappelijke prijs.
Dat Rotterdam de dichtst bij zijnde haven is voor het Ruhrgebied en het achterland.
Dat het dus niet uitmaakt of we in of uit de €U stappen voort wat betreft de handel.
Italië zal nog steeds onze biggen afnemen om er daar Parma ham van te maken.
Ook ons mooi blank kalfsvlees blijven ze daar graag consumeren.
Zelfs liever zonder €U tax dan met....
Begrijp dat die €U probeert ter eigen glorie het 4e rijk te stichten; daarvoor zo groot mogelijk wil zijn zonder kwaliteit te handhaven...
Dat we al jarenlang netto bijdragers zijn aan dit gedrocht; wat gewoon betekent dat we er meer aan betalen dan dat we terug vangen; de helft van onze bijdrage ten goede komt aan onze concurrentie.
Mensen, tracht de nog werkende hersencellen eens te gebruiken.
Begrijp dat de zittende politieke kliek ons in deze slavernij positie gebracht heeft.
Zie dat ze onze soevereiniteit vergeven aan die €U, denkelijk hopend op een €U baan met hoger salaris en (vals) prestige...
Zie hoe Uw geld in bodemloze putten word gestort...
Hoop dat enkelen het nu beter begrijpen...
Stem op Geert; hij is't weerd!

Nu Assad samen met Beatrix en Idi Amin en scoren maar, een ieder zal de paralellen zien toch?

Op een schilderij gezet worden met 2 moordenaars valt niet te nuanceren en is
onder het mom 'artistieke vrijheid', maar okay. Wilders heeft geen bloed aan zijn handen kleven, niet te zwaar aan tillen mensen
-
Wel jammer: Genocide anno 40 - 45 verjaard niet en toch wordt er hier naar 'sterfgevallen' gerefereerd.
-
Doe nu maar een Schilderij van:
Roemer, Mao & Stalin met op de achtergrond het Winterpaleis (bloedige zondag).

Geert Wilders wil toch ook hele bevolkingsgroepen uitroeien.
Mathijse| 28-08-12 | 22:01
OMG; Ik hoop dat dit cynisch is,... en dan nog...

Als het criterium om dictator te worden is dat je vooraf een zeer slechte schilder bent, zoals ook Hitler in zijn Weense periode zeer zeker zeker was, dienen we Jolink meer te vrezen dan Wilders. Man, man, wat schildert die Jolink slecht zeg.
Zeker te veel gezopen en boerenwijven geneuqt vroeger op toer? Op een gegeven moment spuit je ruggemerg met het zaad mee natuurlijk, misschien kennelijk zelfs hersenvocht of de hersenen zelf...
Of zijn Achterhoekers per definitie dommer?
Negatieve reacties van Achterhoekers die zichzelf gegeneraliseerd voelen door mijn vraag (dus geen stelling) hieronder graag.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ben verbijsterd dat de hetze van pers, TV en nu van artiesten en "kunstenaars" tegen de PVV van Wilders onverdroten doorgaat. Het begint hysterische en nu walgelijke trekjes te vertonen. Er moet wel een veel grotere aanhang voor de PVV in de peilingen zijn dan ons wordt voorgeschoteld. Anders is deze paniek, zo lijkt het althans, niet te verklaren...

Ik zie hier duidelijk een Pol voorbij komen
The Good the Bad and the Ugly.
a. Good Geert Bad Anders Ugly Aldof
b. Good Geert Bad Aldolf Ugly Anders
C. Good Anders Bad Aldolf ugly Geert

Muziek van Ennio Morricone opzetten doet.
http://www.youtube.com/watch?v=h_zeiKrRTuk

poldi| 29-08-12 | 08:41 | Maak je niet zo druk, het is alleen maar logisch voor linkse mensen, met linkse logica moet je je gewoon niet bezighouden.

Tja, de linkerhoek heeft altijd uitgeblonken in Godwins.Maar dat zal de angst wel zijn.

@RikRikken|28-08-12|20:42|
Wind je niet zo op man, je zegt het zelf al 'vrijheid van meningsuiting' dus wat is nu eigenlijk het probleem?
Het gelijkstellen met Hitler en kreten dat Wilders dood moet is wat JIJ er uit haalt, ik heb in alle links denkende comments er nog niet één gelezen die dat ook vind.
Dus loop niet zo te krijsen en ga lekker in de zon zitten ofzo....

Beetje smakeloos en dom dit. Wilders met Corky, Terror Jaap, Big Brother Kelly, de Tokkies en nog wat leden van de jostiband was treffender geweest voor het niveau van de Grote Blonde Leider, zijn partij en zijn aanhang.

Die Bennie! Heeft een keer een onbenullig hitje geschreven en denkt nu dat hij tot de grote der aarde behoort.

Die nu nog niet door heeft dat alle politici populisten van de ergste soort zijn, en daarbij nog eens pontificaal aan gaat geven dat hij ons gaat lastig vallen met zijn politieke betoog. En dat nog gaat becommentariëren ook.

Diep, maar dan ook diep treurig. Die man moet tegen zichzelf beschermd worden. Wat een onbenul!

En dan nog te bedenken dat daar mensen serieus op ingaan, niet te geloven toch? De man die jaren lang volle zalen trok met wel 15 man publiek, die hij dan om zijn zakken te vullen ook nog eens aan de drank hielp.

Die direct na het optreden in zijn driedelige kostuum kroop, omdat hij zich schaamde voor zijn outfit waarin hij net het publiek stond te verneuken. Die zelfde man gaat nu de moralist uit lopen uithangen.

Als we ons daar door moeten laten leiden gaat het wel heel erg bergafwaarts.

@taaikossie|29-08-12|11:22|
'De man die jaren lang volle zalen trok met wel 15 man publiek'
Yeah right, als je wel eens op de Zwarte Cross was geweest zou je nu niet zulke ongelooflijke onzin uitkramen.
Deze man heeft een carriére achter de rug waar menig artiest in Nederland jaloers op is.
Enige waar ik het mee eens kan zijn is dat hij zich ver van de politiek zou moeten houden.

SbSp 2
|
29-08-12

Dat bedoel ik.

kabouter butplug
|
29-08-12
|
10:42
|

Zo'n butplug moet er zo nu en dan wel eens uit hoor.

Bezig met verzenden!

Videos

Top 5 kortingen

 
 

Column

@MeesterBart

"Soms heb ik helemaal geen tijd om naar school te gaan."In één van mijn klassen zit Yasmina....
meer >