Geert Wilders dacht gisteren rustig te kunnen vieren dat de rechtbank hem heeft vrijgesproken, maar zijn aanwezigheid in een restaurant aan de Reguliersdwarsstraat werd opgemerkt. Bezoekers van een horecagelegenheid grepen hun kans om de PVV-voorman te laten merken wat ze van hem vinden. VIDEO!!
"Homo", riep een enkeling, maar vooral het toeroepen van "Nazi!" bleek populair. Wilders dineerde samen met zijn raadsheer Bram Moszkowicz. De PVV'er werd gisteren vrijgesproken van het beledigen van moslims als groep en het aanzetten tot haat en discriminatie.
AT5 was ter plaatse bij het restaurant. Frank Buis heeft hier enkele foto's geplaatst en maakte de volgende video:
Wilders: haatzaai-artikelen uit wetboek
UPDATE Wilders op alle punten vrijgesproken
Reacties
Tja wat moet je hierover nog zeggen
alles lijkt me duidelijk.
Toch wel mooi dat dit soort apen het gelijk van Wilders keer op keer aantonen.
Iemand voor 'homo' en 'nazi' uitschelden is totaal onlogisch.
Nou, verstoord is wel een heel groot woord. Er wordt alleen wat geroepen als hij langs rijd in de auto. Storm, glas, water etc.
-weggejorist-
tuig
die linkschmensen kunnen het weer niet aan dat iemand anders over dingen denkt dan zij..
Dus Wilders is volgens die ongeschoren bontkraagjes een homosexuele homo?
* voelt weer een BBQ aankomen, doet boodschappen doen *
eh bedoel homosexuele nazi? ??
Wel een goede plek om heen te gaan als je mensen voor homo uit wil schelden. Ik vraag me ook af of 1 van die gasten bijvoorbeeld weet wanneer de nazis aan de macht waren.
De meeste homo's en nazi's zijn te vinden in de aanhangers van die zandbak idioterie en die geloven dat een pedofiel hun afgod is.
beetje vreemd om iemand die dineert met een Jood uit te maken voor Nazi....
Dit zijn namelijk dezelfde geschifte allochtone "supporters' die gek worden als hun Ajax wordt uitgemaakt voor "alle Joden aan het gas.."
Godverdomme zakt me aandeel kamelen weer.
aGoeroe | 24-06-11 | 11:35 | Misbruik melden
nee een homosexuele nazi
maar dat lijkt me historisch gezien niet erg geloofwaardig
Schelden doet geen zeer........
Hahaha, wildie!!
Go for it.
Twittermongeaul! We hebben (he)m dik uitgescholden.. hahahaha
Ik ben benieuwd hoe die linkse ratten zoals Job Cohen dit gaan goedpraten? Waarschijnlijk zijn die schreeuwers zó gestigmatiseerd, dat ze dit wel móésten doen. Het was waarscchijnlijk een uiting van onvermogen, dus wordt het ze vergeven. Nou niet wat mij betreft. Het land uit pleuren die on-democratische moslim fascisten!
Dus in de ogen van deze apen is homoseksualiteit iets ernstigs, iets wat verderfelijk oid is. Anders zou het geen scheldwoord voor ze zijn. Dat duid er maar op dat ze niet zijn ingeburgerd. Als je niet bent ingeburgerd kun je niet fatsoenlijk functioneren in de maatschappij. Dus ga maar snel weg uit de Nederlandse maatschappij.
Het waren een man of zes en zo aan de beelden te zien een multicultureel groepje van een paar Surinamers, Antillianen, een autochtoon en een paar bontkraagjes.
leutig | 24-06-11 | 11:39
Zou er geen vergif op durven innemen.
http://www.david.juden.at/buchbesprechungen/57-60/58-Stephani.htm
En het trieste is dat hij/zij het nog stoer vind ook. We hebben hem dik uitgescholden? Wat is dik uitschelden?
Wat doen dat uitgeprocedeerde tuig eingelijk in de reguliers...? daar zitten enkel gaybars
@C. Peacemaker newuser | 24-06-11 | 11:43
A) het waren zo te zien lang niet allemaal moslims
B) ze lijken mij nogal dronken
C) sinds wanneer is een beetje roepen en schreeuwen verboden? Ik dacht dat Wilders' vrijspraak een overwinning was voor de vrijheid van meningsuiting?
Ach , datzelfde volk kan ook net zo goed rouwstoeten gaan verstoren, zie geen verschil.
IEmand de twitteraccount van die loser al bekeken?
is er hier iemand in de comments die nog nooit een willekeurige mongool tegen gekomen is die homo naar hem/haar schreeuwde :')? Als dit soort shit verstoren is, zou mn leven compleet ondersteboven staan volgens die norm
Of ze in de Islam vies zijn van homo's! Volgens mij komt dat vaker voor dan de meeste mensen denken.
Paul Kersey | 24-06-11 | 11:43 | Misbruik melden
u vergeet herr flick nog te noemen
ik heb zo mijn twijfels over die man
leutig | 24-06-11 | 11:47
Wellicht droeg hij dezelfde lingerie met swastika's als Frau Helga
Haha .. inderdaad storm in een glas water.
Het land uit, nou nou. Hahaha. Dusss .. als er een momentje zich voordoet dat Job Cohen door een stel dronken PVV-ers wordt uitgemaakt voor natnekkerige moslimvriend dan ook opzouten.
Dan is mijn voorspelling dat het heel rustig gaat worden in NL. Ik heb nog niet eerder zo'n gespleten land meegemaakt, beide partijen (om het maar een naampje te geven) hebben er flink wat vuil voor over om de ander te kwetsen .. trieste gasten dit hoor, laten we wel wezen, maar opmerkingen die voorbij komen net zo triest. Welja, jij hebt mijn club beledigd, oprotten .. sure. Minstens de helft van de reaguurders alhier (links aan het pissen op rechts, rechts aan het pissen op links) mogen dan verkassen.
Die gasten uitlachen en excuses laten doen, klaar. Nee, oorlog! Want hij keek naar me en zei iets! Lijkt wel alsof mensen er een trauma van hebben gekregen, zulke heftige reacties om niks.
Een duidelijk vertoon van de beschaving die ze van huis uit hebben meegekregen.
@yurp | 24-06-11 | 11:45 | Misbruik melden
Wilders heeft een mening en beargumenteerd deze. Daar kun je het vervolgens mee eens zijn of niet.
Dit soort dingen roepen slaat toch gewoon nergens op. Het is niet heel erg, maar het slaat nergens op.
Beetje zielig om te zeggen 'ja maar geert zegt ook wat ie wil'...
Dat Wilders zich in blijft zetten voor dit dhimmy land.
Onverstelbaar het lijkt 40-45 wel.
Ook toen keek bijna heel ned collectief weg bij wat er
gebeurde met ons joodse volksdeel.
ER wordt weleens gezegd de geschiedenis herhaald zich.
Ik zou als ik Wilders was na denken over waar je je leven
voor waagd in dit dhimmy land.
@Yes
Wel eens van d en t gehoord bij spelling?
Gisteren was ik bij de apenheul en toen begonnen ze daar opeens met poep te gooien.
@Kouwe Kees | 24-06-11 | 12:03:"Ik heb nog niet eerder zo'n gespleten land meegemaakt"
En dezelfde toestanden komen we tegen in Duitsland, België, Frankrijk, Engeland, Zweden, Noorwegen en dus ook in ons eigen land.
yurp | 24-06-11 | 11:45|||Praat geen onzinnig poep ajb. Belachelijke eenrichtingslogica met je vrijheid. Je hebt de politiewagens en beveiliging zeker niet gezien, dwaas? Wat heeft dat met vrijheid te maken? Idioot. Je bent geen Hollander en hebt totaal geen idee van vrijheid inhoudt. Dat zit in je genen en de mijne zijn 100% blank en Hollandsch. Iets om jaloers op te zijn natuurlijk.
Een superieur volk dat wordt gedegenereerd door uitheemse inferieure barbaren. Door over-politieke correctheid.
Het wordt tijd dat we ze gaan uitzetten. Er valt niets mee te beginnen en ze hebben altijd een reserve paspoort.
Turken, Marokkanen, Antillianen, Somaliers en Oost Europeanen zijn mijn land aan het vervuilen. Wat mij betreft zouten ze allemaal op. En dan heeft Wilders ook geen beveiliging meer nodig en kan de PVV opgeheven worden.
En ja ik ben een halve racist geworden, afgedwongen door allochtonen.
Ach wat zielugh, voor die scheldknaapjes, ik heb het met ze te doen (not).
Nou heb je vrijheid van meningsuiting, is het nog niet goed...
Geert is een nationalist die de belangen van Nederland voorop zet.
Toch wel raar dat Geert niet praat in de kamer over de mensen die aan de top van Europa staan die niet democratisch verkozen zijn, en daarbij zijn deze mensen immuun voor de Europese burgers. Als Geert hierover begint
dan zie ik de PVV pas als een vrijheidspartij die voor democratie opkomt. Nigel Farage is de voorzitter van : United Kingdom Independence Party, Deze gast komt tenminste met sterke argumenten tegen het on-democratisch doorvoeren van de Treaty of Lisbon.. degene die hierover ging was een vriendin van Tony Bliar(de aanstaande leider van Europa met de UN als een offensieve leger onder zich)... ga maar googelen. Als Griekenland niet luistert moeten ze maar voelen... iedereen moet geld lenen en één/afhankelijk worden
Nigel Farage: http://www.youtube.com/watch?v=2gm9q8uabTs (3 min.)
Geert voort meer stemmen... luister naar Farage, tja dan krijg je misschien weer een Fortuyn tafereel als er teveel anders-denkende zijn... die eigenlijk gewoon echte democratie willen, en zelf de mensen aan de top willen verkiezen, en niet de lokale politiek gebruiken als een opstapje naar een hoger doel. Jack de Vries is een goed voorbeeld.... van minister naar lobbyist d.m.v. de media... hij is te slim voor een theatervoorstelling naar de mensen toe.
Heb zo het voorgevoel dat wij eerdaags hier bij GS lezen dat ons aller dom blondje Greetje om het leven is gekomen bij een zelmoordaanslag door een finse medelander.
ze kunnen het niet hebben.. zoeken nou andere methodes om iets te laten horen
Latin Lover | 24-06-11 | 12:26
Denk het niet, die komen niet zo dicht bij Geert. Ik denk dat het een doorgedraaide activist wordt, net als bij Pim.
A. De Bree | 24-06-11 | 12:18 |
Check. Naast de asociale 'buitenlander' mag er ook wat gedaan worden aan deze blanke Nederlanders. Maar het land uittrappen vanwege verrot schelden .. nou, dan kunnen we even bezig blijven, totdat de bejaardentehuizen en baby's zijn overgebleven. Want zover is het allang gekomen, elke andere denkrichting / club tot het bot beledigen en belachelijk maken en dat de ene partij (die het zelf net zo fucking hard doet) dan de andere daarvan gaat beschuldigen .. jezus, raap mij dan maar weer op, want dan lig ik bij te komen op de grond, my closest friend, linoleum.
Stelletje randdebielen!
Latin Lover | 24-06-11 | 12:26 Eerder nog dat Cohen 'zelfmoord' pleegt
Doorgedraaide activisten zitten in de politiek , latinloverboy. Dat saboterend stel linksen als Pechtold , Sap, Roemer, Cohen etc. ? Geen haar beter dan zo'n type dat Pim vermoordde. En als we het daar toch over hebben , lieten ook geen traan toen Theo midden op straat werd afgeslacht door hun achtertaliban. .
En die moorden vergeten we niet zo gauw...
Door de bezuinigingen komt nog veel meer van dat uitschot op straat, wen er maar vast aan.
Ach ja, daar komt de ware aard van (s)links weer boven.
Keer op keer laten ze zien wat een tering mongolen het zijn.
Toch, omaroeltje???????
@yes | 24-06-11 | 12:07
Ik niet begrijp. Dit is nieuw Nederlands?
O ja, homo naar iemand roepen terwijl je zelf aan het zuipen bent in de Regulier dwarsstraat. Koekoek!!!!!!!!!
hartstikke gelijk die jongeren .
een haatzaaier als hem hoort niet in Amsterdam.
Schelden doet geen zeer........
Hahaha, wildie!!
Go for it.
liesbeth5460 | 24-06-11 | 11:40 | Misbruik melden
-
wat willy (ik heb die naam willy verzonnen dus niet afpakken)! doet, doet wel zeer? of moet willy nog iets doen wat zeer gaat doen?
of zit jij stiekem geweld te voorspellen.?
RobertJamesFischer | 24-06-11 | 12:21
Zeg pisvingertje, ik kan mijn voorouders tot in de 15e eeuw terugleiden tot Delfland. Jij hebt geen enkel geloof in de kracht van de Nederlandse cultuur die altijd bovengekomen is na de instroom van immigranten. Ik ben het helemaal met Pim Fortuyn eens. Stoppen met de instroom van kansarme migranten maar de klootzakken die binnen zijn, zijn wel ónze klootzakken. Je bent een xenofoobje als je mensen op hun afkomst ipv hun gedrag wilt beoordelen, een schandvlek voor Nederland.
Dus in de ogen van deze apen is homoseksualiteit iets ernstigs, iets wat verderfelijk oid is. Anders zou het geen scheldwoord voor ze zijn. Dat duid er maar op dat ze niet zijn ingeburgerd. Als je niet bent ingeburgerd kun je niet fatsoenlijk functioneren in de maatschappij. Dus ga maar snel weg uit de Nederlandse maatschappij.
unclebob | 24-06-11 | 11:43 | Misbruik melden
-
-
het woord Jood wordt ook gezien als een scheldwoord.
je kan wel opperhyocriet doen , maar het waren jou voorouders die de Joden hebben vervolgd, en nu wil je het opnemen voor de Jood? ON-GELOOF-Waardig.
Echt grappig wedden dat ie daar weer een punt van gaat maken net als bij die rapper. Wilders mag zich beroepen op het recht om te zeggen wat ie wil, maar zodra andere mensen dat zelfde recht eisen en iets over mr Wilders zegt komen gelijk rechtzaken. Alsjeblieft Wilders zo voelt het nou om dingen te horen van mensen die niet eens weten wat gaande is, zoals ook jij hetzelfde doet
@Arische1OogLeider''Mayaan'' 13:22
Vroeger werden de mensen die de Joden opjoegen en uitmoorden fascisten genoemd, nu worden mensen die opkomen voor de Joden uitgemaakt voor fascisten.
yurp | 24-06-11 | 11:45|||Praat geen onzinnig poep ajb. Belachelijke eenrichtingslogica met je vrijheid. Je hebt de politiewagens en beveiliging zeker niet gezien, dwaas? Wat heeft dat met vrijheid te maken? Idioot. Je bent geen Hollander en hebt totaal geen idee van vrijheid inhoudt. Dat zit in je genen en de mijne zijn 100% blank en Hollandsch. Iets om jaloers op te zijn natuurlijk.
Een superieur volk dat wordt gedegenereerd door uitheemse inferieure barbaren. Door over-politieke correctheid.
Het wordt tijd dat we ze gaan uitzetten. Er valt niets mee te beginnen en ze hebben altijd een reserve paspoort.
Turken, Marokkanen, Antillianen, Somaliers en Oost Europeanen zijn mijn land aan het vervuilen. Wat mij betreft zouten ze allemaal op. En dan heeft Wilders ook geen beveiliging meer nodig en kan de PVV opgeheven worden.
En ja ik ben een halve racist geworden, afgedwongen door allochtonen.
RobertJamesFischer | 24-06-11 | 12:21 Of je zo wel of geen halve of hele racist bent of gaat worden laat ik maar in het midden , maar je hebt gelijk . Wat policor teveel is , maar kan ook onrecht worden. Reli en links kunnen nu alvast voor dat woord discriminatie weer wat nieuws gaan bedenken . Net zo cliche , achterhaald geworden als hun destructief moeltikoel wanbeleid
@Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 13:13
Was jij dat niet in het filmpje? Volgens mij liet jij je net achter die auto uitwonen..........Voorbindberber.
het woord Jood wordt ook gezien als een scheldwoord.
je kan wel opperhyocriet doen , maar het waren jou voorouders die de Joden hebben vervolgd, en nu wil je het opnemen voor de Jood? ON-GELOOF-Waardig.
Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 13:22 | Misbruik melden
Waar slaat dit nou weer op? Wie zegt dat het niet jouw voorouders waren die dit deden? Misschien waren unclebobs voorouders wel verzetters en namen ze joden in huis, dus doe niet zo achterlijk.
het woord Jood wordt ook gezien als een scheldwoord.
je kan wel opperhyocriet doen , maar het waren jou voorouders die de Joden hebben vervolgd, en nu wil je het opnemen voor de Jood? ON-GELOOF-Waardig.
Arische1OogLeider''Mayaan'' newuser | 24-06-11 | 13:22 Hahahahaha ! Het wordt wel lastiger steeds maar weer wat te vinden om te kunnen schofferen wat ? Het tuig dat we hier al eeuwen hebben laten we wel met rust. Onder andere die nepjeude Cohen laat zijn eigen Jodenvolk en Israeladepten hooguit 'vervolgen' door zijn PvdAchtertaliban wat hem en de hele reli-linkse kerk steeds meer kiezers en zetels gaat kosten . Hoe dom moet je dan zijn daarmee denken door te kunnen gaan ?
@tioloco 13:24
Wilders mag zich beroepen op het recht om te zeggen wat ie wil, maar zodra andere mensen dat zelfde recht eisen en iets over mr Wilders zegt komen gelijk rechtzaken.
-------------------------------------
Dus, als jullie, stelletje halve wilden, elkaar iets willen zeggen beginnen jullie ook gelijk te schelden, te schreeuwen en te krijsen tegen elkaar ??
"....beginnen jullie ook gelijk te schelden, te schreeuwen en te krijsen tegen elkaar ?? "
rubber duck : het lijkt mij zo toe ...dat het weinig of geen zin heeft tegen rubberen eendjes te gaan schreeuwen en te krijsen
Geintje... rubberduck...
Hahahaha, er is hier iemand die zich afvraagt waarom Blondie zich nog in blijft zetten voor dit land? Wat doet hij dan of heeft hij al gedaan?
Tegen iedereen die anders is aanschoppen en verder haatzaaien, beledigen en roeptoeteren dat het een lieve lust is.
Ja daar moet je echt voor geleerd hebben!
*met doosje paperclips blaffend geluid maakt naar klokmannetje*
*met klokmannetje schoppende beweging maakt naar doosje paperclips*
*heaufd vlakbij doosje paperclips houdt en 'nee jij!' zegt*
*heaufd vervolgens bij klokmannetje houdt en 'nee jij!' zegt*
*doosje paperclips forceert te knuffelen met klokmannetje*
*voor beiden reutelend stervensgeluid maakt 'nooo's my cryptonite'*
*kuchje hoort*
'Hoi chef ehm .. nee, ehm .. heh heh .. ik eh ..'
*gewoon weer verder gaat, ook met leventje*
Lolz
rubber duck | 24-06-11 | 13:36
Fascisme heeft niks met jodenvervolging te maken. Het grote verschil tussen het fascisme van Mussolini en Franco en het nationaal socialimse van Hitler is de anti-semitische paraaf.
http://bjornroose9.blogspot.com/2009/11/fascistische-bescherming-voor-jo...
@omaroeltje | 24-06-11 | 13:53
Hij is van alles vrijgesproken:)
Wat moet dat pijn doen Omaroeltje. Wen er maar lekker aan.
hey kouwe kees, heb je vakantie al gehad ?
Omaroeltje....Als Geert en de PVV het voor elkaar hebben gekregen dat Nederland uit die corrupte, dictatoriale en bodemloze EU-put heeft kunnen stappen mag ie van mij direct erna MP van Nederland worden . Misschien zelfs beter van nu al ..
Gut ! Zeg Bavaria , zeiden die lange tenemossels dat niet al wat eerder ?
verwilderd | 24-06-11 | 14:02 | Misbruik melden
-
je zinnen kloppen niet, je grammatica is waardeloos.Punt
Yep .. PVV is arrive , nu helemaal dus idd. ...wen er maar aan , 'hangen' went ook
Arische1OogLeider''Mayaan'' newuser | 24-06-11 | 13:22 Hahahahaha ! Het wordt wel lastiger steeds maar weer wat te vinden om te kunnen schofferen . Wen er maar aan
Hoop wel voor je dat je oog er niet arisch onder gaat lijden ...Zo humman ben ik nog wel ..Jij ?
Humaan
.
Hoop wel voor je dat je oog er niet arisch onder gaat lijden ...Zo humman ben ik nog wel ..Jij ?
verwilderd | 24-06-11 | 14:09 | Misbruik melden
-
-
hoop niet dat het te wild word en iemand wilders vlindert.
@bavaria zwitsal:
misschien eens iets minder in het flesje kijken???Dan zie je de wereld aan voor wat hij is en dolly erbij!
Wat een kansloze krijsproleten zeg.
Te triest voor woorden dit. Als ik Geert was................ik zou Nederland de hakken laten zien en met mijn vrouw een fijn leven in Amerika gaan leven. Dáár wordt hij met open armen ontvangen. Ik heb met Geert te doen, hij zag eruit alsof hij aan het einde van zijn latijn is.
Poll van de dag Enquête Verplichte opvoedcursus voor de ouders van de jongens die een rouwstoet lastig vielen
Mee eens
89%
Mee oneens
11% Totaal aantal stemmen: 1177 kan niet genoeg krijgen van die polls . Deze mag ook : Verplichte opvoedcursus voor de ouders van de jongens die democratisch gekozen politici lastig vallen. Durf te wedden dat die dezelfde uitslag geeft .
Domme mensen, het overtuigd Wilders alleen maar nog meer dat hij gelijk heeft.
Hoe heette dat ristorantje waar hij ging eten??
http://www.youtube.com/watch?v=GMeJb6YbXsM
Moi3..: Yep , laat ze maar . Niet horen, dan maar voelen , nietwaar ? Hahaha
@ wtf_ftw | 24-06-11 | 14:00 |
Nope .. nog een dikke maand en dan pas.
Hoezo? *tackle-been van vijftien meter lang en drie meter doorsnee compleet over het hoofd ziet*
Ik zeg, weg met de dubbele nationaliteit. Verblijfsvergunningen intrekken. Terug naar het rif.
Geintje... rubberduck...
verwilderd 13:52
--------------------------------------
Wist ik, fijn week-end.
miko. | 24-06-11 | 14:18
Ik vond Alan B'Astard altijd al een beetje op Wilders lijken.
Hoe heette dat ristorantje waar hij ging eten??
http://www.youtube.com/watch?v=GMeJb6YbXsM
miko. newuser | 24-06-11 | 14:18 Youtube heeft zo'n beetje alles wat met cocainegebruik in de politiek linkse achterkamertjes in Den haag te maken had al weggejorist. had je nog wat ? Gezien de politieke succesreeks sinds aanschuiven van nieuwe(re) linkse m/v JobinHoedjes in de TK en negatieve effecten ervan zou ik ze bijna allemaal willen aanraden hun lange neustussenschotten gelijk ook maar weg te snuiven ? De harses gebruiken ze toch al amper meer.
nostradamus070 | 24-06-11 | 14:30 Dat riftuig is daar ook al niet meer welkom. Wel eruit , graag en is zelfs de gemiddelde Marokkaan ook al van mening (Tofikkie idem , maar kun als mosselhomo amper serieus nemen ) maar niet weer terug , he ? Die bagger mogen wij hier in Nederland gaan heropvoeden
verwilderd | 24-06-11 | 14:33
Zucht........Zal het je even uitleggen.Wilders word uitgemaakt voor fascist. Wilders is een parlementslid. Wilders ging naar een Italiaans restaurant.
alan B'stard idem. Het Italiaans restaurant heet Mussolini's.
Vond het wel grappig niet meer en niet minder.Zelfde als dat ik de schreeuwende droeftoeters geen podium waard vind.
verwilderd | 24-06-11 | 14:33
Zucht........Zal het je even uitleggen.Wilders word uitgemaakt voor fascist. Wilders is een parlementslid. Wilders ging naar een Italiaans restaurant.
alan B'stard idem. Het Italiaans restaurant heet Mussolini's.
Vond het wel grappig niet meer en niet minder.Zelfde als dat ik de schreeuwende droeftoeters geen podium waard vind.
@omaroeltje | 24-06-11 | 14:14 |
Dat moet jij zeggen. PVDA stemmert.
Omaroeltje leeft met oogkleppen op.
Nou, aan de beelden te zien is het weer een stelletje tweederangs importvee wat zich in zijn bestaan bedreigd voelt door Geert.
En dan scheldwoorden bezigen zoals homo en Nazi ?
Dus Geert is een homosexuele Nazi die heeft gedineerd met een jood ?
Kom zeg, ook al niet goed opgelet bij de inburgeringscursus tijdens het hoofdstuk WO 2 ? In die tijd had het Nazi bewind een woord :
Untermensch. Kijk dat maar eens na in je Duits-Rifaap woordenboek.
Ze hadden toen helaas de verkeerde mensen in deze catagorie ondergebracht.
omaroeltje komt speciaal helemaal van joop om hier te trollen.
Prachtig toch!? =)
Cleanup | 24-06-11 | 15:28
Aan de beelden te zien staan er hooguit een paar marocjes tussen. Wellicht zie je dat niet met je gekleurde bril op maar het groepje lijkt me behoorlijk gemengd. Zeker de helft is te donker om Marokkaan te zijn.
Cleanup | 24-06-11 | 15:28
Aan de beelden te zien staan er hooguit een paar marocjes tussen. Wellicht zie je dat niet met je gekleurde bril op maar het groepje lijkt me behoorlijk gemengd. Zeker de helft is te donker om Marokkaan te zijn.
yurp | 24-06-11 | 16:30 | Misbruik melden
-
-raar he dat de haat tegen Wilders iets universeels is , alleen de Limbolanders zien nog een leider in hem.
Cleanup | 24-06-11 | 15:28
Ook de twitter laat dit wel redelijk zien. Welke Marokkaan vernoemt zichzelf naar Bo Diddley? Of heet Obimma?
Arische1OogLeider''Mayaan'' newuser | 24-06-11 | 16:33
Haat schmaat, ik haat Wilders helemaal niet. Ik vind 't een inhoudsloze blater die feiten verdraait voor zijn eigen gewin. Maar dat vind ik van wel meer politici ;)
@yurp | 24-06-11 | 16:37:
Vraag ook eens om bewijsmateriaal waaruit blijkt dat Wilders buiten Limburg geen aanhang heeft? Of bent u bang om voor rotte vis te worden uitgescholden?
@yurp | 24-06-11 | 16:37
Inderdaad, geldt voor 95% van de 1e en 2e kamer.
A. De Bree | 24-06-11 | 16:41
De opmerking dat Wilders buiten Limburg geen aanhang heeft is aanwijsbare kul, hoewel zijn aanhang in het Zuiden wel percentueel het grootst is. Aangezien ik wéét dat het kul is, hoef ik daar niet naar te vragen toch? Dat zou een retorische vraag zijn ;)
Bavaria73 newuser | 24-06-11 | 16:51
Om en de nabij ja hahaha. Basisvaardigheden I in het vak politicus.
@yurp | 24-06-11 | 16:37:
Vraag ook eens om bewijsmateriaal waaruit blijkt dat Wilders buiten Limburg geen aanhang heeft? Of bent u bang om voor rotte vis te worden uitgescholden?
A. De Bree | 24-06-11 | 16:41 | Misbruik melden
-
ik neem je niks kwalijk hoor. je heb het gevoel dat de andere partijen je belazeren ,wat ook zo is. Maar wat kan en zal Wilders doen voor je ? en hij belazerd toch ook? en hij verkwanselt NL door te zeggen dat we Israël zijn , verder heeft ie mensen in zijn fractie die Veroordeeld zijn , een ex-agent die wegens dronkenschap is opgepakt, dus wat is er geloofwaardig aan de PVV?
hij heeft de aow na dag 1 (!) laten vallen en er zijn vast meer punten geweest die ik nu vergeet op te noemen, die man is door en door vals, maar jij wil zeker een statement neerzetten door op hem te stemmen en als het over 10 jaar misloopt ga je weer op een andere partij stemmen die je weer iets anders/ nieuws belooft, het is ongelooflijk dat juist de hogeropgeleiden gaan stemmen, als je weet hoe de wereld in elkaar steekt dan weet je dat de poltiek iets onzinnigs is. maar ja voor nu: leef lekker in je droom en hopelijk word je nooit wakker
@Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 16:56
Ga jij eens je huiswerk maken, meid.
A. De Bree | 24-06-11 | 16:41
De opmerking dat Wilders buiten Limburg geen aanhang heeft is aanwijsbare kul, hoewel zijn aanhang in het Zuiden wel percentueel het grootst is. Aangezien ik wéét dat het kul is, hoef ik daar niet naar te vragen toch? Dat zou een retorische vraag zijn ;)
yurp | 24-06-11 | 16:53 | Misbruik melden
-
daarmee wilde ik eigenlijk zeggen dat alleen die limbo`ers geloven in Willy. maar dat zijn ook geen Nederlanders, misschien verstaan ze willy niet en stemmen ze daarom op `m
@Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 16:56
Ga jij eens je huiswerk maken, meid.
@Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 16:56
Ga jij eens je huiswerk maken, meid.
mensen waarom maken jullie zo druk dat er gisteren een aantal mensen Wilders beschimpten ,geen fuck uitmakend of er allochtonen en autochtonen tussen zaten .
Volgens Wilders zijn voorstellen m.b.t het wijzigen v/d wet zou dit dalijk gewoon moeten kunnen .
en als ik een ander artikel met Wilders m.b.t. voorstel lees schijnt er niemand van de Wildersclan het erg te vinden dat schofferen haatzaaien beledigen eventueel als een normale zaak wordt beschouwd .
En als Wilders wetsvoorstel zou worden aangenomen mogen dadelijk zowel allochtonen
en autochtonen zich te buiten gaan om dagelijks iemand of een hele groep te beledigen of te schofferen of ten gronde richten door haatzaaien .
maar ik wil wel eens zien of Henk en Ingrid of Ali en Aaron het nog leuk vinden ,wanneer zij dagelijks het slachtoffer worden van beledigende of schofferende opmerkingen ,of zelfs slachtoffer worden van haatzaaien .
geloof maar dit zal gepaard gaan met agressie
en dat alles omdat het dalijk wettelijk allemaal zou mogen ,zolang er maar niet tot geweld wordt opgeroepen tegen een of meerdere personen groeperingen , want dat is wat Wilders eigenlijk wilt ,maar bedenk Wilders geniet beveiliging maar Henk Ingrid en Ali en Aaron niet ,en we zien nu al dagelijks wat het betekent wanneer men ook maar iemand verkeerd aankijkt of iets terug zegt .
mensen waarom maken jullie zo druk dat er gisteren een aantal mensen Wilders beschimpten ,geen fuck uitmakend of er allochtonen en autochtonen tussen zaten .
Volgens Wilders zijn voorstellen m.b.t het wijzigen v/d wet zou dit dalijk gewoon moeten kunnen .
en als ik een ander artikel met Wilders m.b.t. voorstel lees schijnt er niemand van de Wildersclan het erg te vinden dat schofferen haatzaaien beledigen eventueel als een normale zaak wordt beschouwd .
En als Wilders wetsvoorstel zou worden aangenomen mogen dadelijk zowel allochtonen
en autochtonen zich te buiten gaan om dagelijks iemand of een hele groep te beledigen of te schofferen of ten gronde richten door haatzaaien .
maar ik wil wel eens zien of Henk en Ingrid of Ali en Aaron het nog leuk vinden ,wanneer zij dagelijks het slachtoffer worden van beledigende of schofferende opmerkingen ,of zelfs slachtoffer worden van haatzaaien .
geloof maar dit zal gepaard gaan met agressie
en dat alles omdat het dalijk wettelijk allemaal zou mogen ,zolang er maar niet tot geweld wordt opgeroepen tegen een of meerdere personen groeperingen , want dat is wat Wilders eigenlijk wilt ,maar bedenk Wilders geniet beveiliging maar Henk Ingrid en Ali en Aaron niet ,en we zien nu al dagelijks wat het betekent wanneer men ook maar iemand verkeerd aankijkt of iets terug zegt .
daarmee wilde ik eigenlijk zeggen dat alleen die limbo`ers geloven in Willy. maar dat zijn ook geen Nederlanders, misschien verstaan ze willy niet en stemmen ze daarom op `m
Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 17:00 |
*
Op de eerste plaats verstaan we onze Nederlandse taal zeer goed. Dat wij als zuiderlingen zo getalenteerd zijn meerdere talen te spreken, tja dat is nou eenmaal zo. Dat velen op Geert hebben gestemd heeft meerdere redenen. Het CDA van oudsher de gevestigde oude orde heeft het af laten weten en is dus bij de onlangs gehouden verkiezingen behoorlijk afgestraft. Limburgers zijn ontzettend chauvenistische mensen en Geert is er eentje van hun, dat bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Hij appeleert aan hun nationalistische gevoelens, Limburgers zijn trots op hun taal, cultuur, etc en houden van hun land.
Daarbij is Limburg economisch zeer zwak .Dit komt door de mijnsluitingen.
Den Haag besliste op een dag dat deze niet meer rendabel waren en dicht moesten. Heel Nederland had zich jarenlang verwarmd en mede geprofiteerd van de rijkdom die de steenkolen opbrachten. De tot die tijd florerende provincie veranderde in een gebied dat de jaren erna economisch achterbleeft. Den Haag beloofde veel en deed zeer weinig. Met de vele Limburgers in Den Haag dacht men dat deze wel goed voor onze provincie zouden zorgen. Toen dit echter te weinig gebeurde en Geert beloofde om Limburg terug te geven aan de Limburgers sprak dit velen enorm aan. En zo gebeurde het dus dat meer dan 25% op de PVV stemde.
Dit heeft niks totaal niks met het allochtonenvraagstuk te maken, Limburgers kennen deze problemen die in de randstad leven vrijwel niet.
Zo te zien is het bewijs dat het niet uitmaakt of je door communisme, het socialisme of de islam wordt gemanipuleerd geleverd.
Ze grijpen in het algemeen nazi en homo aan voor (al) hun tegenstanders.
Vrijheid van meningsuiting toch. Hij vind zelf dat het moet kunnen. Het is wat grof, maar dat zal de bedoeling zijn
A. De Bree | 24-06-11 | 16:
Ik zou u nog graag antwoord willen geven op uw vraag /opmerking in het draadje dat gesloten is over Istanbul.
Zoals u weet is Turkije een islamitisch land. U weet ook dat Istanbul voor een deel in Europa ligt en het andere deel in Azië?
Van oudsher leven Moslims,Joden en Christenen naast elkaar en verstaan elkaar goed. Zo kan het zijn dat in een kerstnacht in een christelijke nachtdienst ook moslims aanschuiven en zo vaak niet eens genoeg plaats voor de eigen gelovigen is. Moeder Maria die de katholieken zien als de moeder van Jesus wordt ook b.v. aangeroepen door moslimvrouwen als ze b.v. zwanger willen raken. Zij wordt erkend omdat Jesus volgens hun de laatste profeet was vóór Mohammed.
Natuurlijk hebben de 100.000 christenen het enorm zwaar in Turkije. Velen worden vervolgd, en veel godshuizen gewoon gebombardeerd tot museum. Zo is er in Istanbul een christelijke kerk die wordt omgeven door een hoog hek waar je moet aanbellen om binnen te komen.
Kerk en staat zijn nog steeds officieel gescheiden in Turkije maar voor hoelang?
willem61733372 | 24-06-11 | 17:17 |
Je bent dom want je verwart het hebben van een mening met haatzaaien.
Het bedreigen met de dood heeft ook niets met vrijheid van meningsuiting te maken.
En de vraag hoe wij het vinden als (marrokaanse) allochtonen ons dagelijks uitschelden is ook dom want het gebeurd al dagelijks.
Dit is volgens mij de grootste reden waarom wij zo de pest aan dat volk hebben.
Waar blijft in zo'n geval de politie, die er anders als de kippen bij is als er iets tegen / over zielige allochtonen gezegd wordt?
@ Dirty Harry, U beweerde zojuist in het andere draadje dat gesloten is dat ik de blaaskaak was die ooit beweerde dat slechts hoogopgeleide vrouwen échte vrouwen waren.
* Graag schriftelijk bewijs hiervoor.
* Dit zal ik NOOIT zo hebben gezegd.
Vrouwen die zich afhankelijk opstellen van mannen en hun inkomens,dus zelf niks kunnen, niks hebben bereikt en thuiszitten op hun luie kont ,voor die vrouwen heb ik 0 respect.
Echte vrouwen vind ik idd vrouwen die zelfstandig zijn en onafhankelijk van een man.
Ikzelf ben niet hoogopgeleid ,bijna 60 jaar oud en mijn hele leven al onafhankelijk van het inkomen van mijn man. Marx zei het al; Het huwelijk is voor vrouwen een soort van prostitutie. Ze moeten de man vragen om geld, een jurkje of schoentjes te kopen en dan als tegenprestatie ff met hem het bed induiken?? Echte liefde he?
C) sinds wanneer is een beetje roepen en schreeuwen verboden? Ik dacht dat Wilders' vrijspraak een overwinning was voor de vrijheid van meningsuiting?
yurp | 24-06-11 | 11:45 |
En sinds wanneer is het verboden als je naar aanleiding van "een beetje roepen en schreeuwen " een tegenreactie daarop geeft?
Wilders is sowieso een idioot. Maar nazi is hij niet want hij is juist pro-zionisme ipv antisemitiet. Ik hoop gewoon dat hij een keer van de trap valt en ze nek breekt. Is gelijk die hele moslim-haat eruit want dat wordt alleen aangewakkert door deze rechtse predikanten.
@willem61733372 | 24-06-11 | 17:17 |
Henk en Ingrid worden ook dagelijks het slachtoffer van beledigende en schofferende opmerkingen van Ali en Achmed.
@Living In A Box | 24-06-11 | 18:09 |
Terug in je Box idioot.
Niet veel meer te zien dan wat apen die om bananen schreeuwen en er misplaatst uitzien zonder hun boom ... hoe meer apen je je land in laat, hoe meer je een apenland wordt ...
@willem61733372 | 24-06-11 | 17:17 |
Henk en Ingrid worden ook dagelijks het slachtoffer van beledigende en schofferende opmerkingen van Ali en Achmed.
eye | 24-06-11 | 18:12 | Misbruik melden
-
in plaats van dat je zegt dat beide kampen fout zijn , probeer je jou discriminatie recht te lu.... praten.
willem61733372 | 24-06-11 | 17:17 |
Je bent dom want je verwart het hebben van een mening met haatzaaien.
Het bedreigen met de dood heeft ook niets met vrijheid van meningsuiting te maken.
En de vraag hoe wij het vinden als (marrokaanse) allochtonen ons dagelijks uitschelden is ook dom want het gebeurd al dagelijks.
Dit is volgens mij de grootste reden waarom wij zo de pest aan dat volk hebben.
TiSNiX | 24-06-11 | 17:44 | Misbruik melden
-
-
als je in wij-vorm spreekt, spreek je dan namens de PVV?
zo ja? de pest hebben is een groot woord. ik vindt het verbazingwekkend om de manier hoe de PVV zichzelf ziet als slachtoffer en daarom een hele bevolkingsgroep weggezet, dat is ongekend , oh nee dat kennen we al ergens van.
het is sneu dat ik als jongeling hier meer logica heb dan 95% van de PVV aanhang.
Zoals Madar het ook heeft gezegd : het is niet zozeer Willy zelf die voor de haat zorgt , het zijn meer de aanhangers van de PVV . en dat is absoluut waar.
@Living In A Box 18:09
Valt niet mee om wat fatsoenlijks op papier te krijgen, hé ??
Probeer is een box met ramen, je zult nog schrikken wanneer je ziet wat er gebeurt in de wereld.
@Living In A Box 18:09
Valt niet mee om wat fatsoenlijks op papier te krijgen, hé ??
Probeer is een box met ramen, je zult nog schrikken wanneer je ziet wat er gebeurt in de wereld.
rubber duck | 24-06-11 | 18:33 | Misbruik melden
-
hey PVV geluid, wanneer gaan jullie is stoppen met mensen belachelijk maken die argumenteren . maar ja jij kent waarschijnlijk alleen de laatste letter greep uit het woord argumenTEREN.. oke het is EREN, iets wat jij doet voor Willy.
Ik hoop niet dat we bij iedere onbenulligheid nu een filmpje van Geert die in een taxi verdwijnt te zien gaan krijgen.
Voor alle mensen die een intelligent beargumenteerd stuk willen lezen hier de volgende link:
http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshin-Ellian/300802/Nu-stoppen-met-on...
Kiddo's hebben gelijk. Het is en blijft een nazi. Hopelijk wordt ie daar ooit nog eens voor veroordeeld. Er zitten ook behoorlijk wat nazi's hier op sn zo te lezen. Behaarde kutkop is daar een van. Gelukkig zullen ze hun nazigedrag nooit in het openbaar kunnen vertonen.
Kut marokaantjes zeker weer, die gasten maken hun zelf gehaat, hoeven we niets voor te doen.
Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 18:35 |
Hoe waar zijn uw woorden: "het is niet zozeer Willy zelf die voor de haat zorgt , het zijn meer de aanhangers van de PVV ."
Het heeft mijns inziens met intelligentie te maken en introspectisme of je dit wel of niet kunt. Zo bemerk ik dat u ondanks uw jonge leeftijd een goed stel hersens heeft en een goed debater moet zijn.
U zei straks in het andere draadje dat u weliswaar jong bent maar ook weer niet zo piep, maar toch nog veel moet/wil leren.
Moeten we dat niet allemaal? Iedere dag opnieuw? Ik leer iedere dag ondanks mijn leeftijd. Ik kan wel veel levenservaring hebben maar dat wil nog niet zeggen dat ik meer of beter weet dan u. Er zijn mensen van mijn leeftijd waar het leven alleen maar makkelijk is geweest zonder veel tegenslagen e.d. Daarentegen zijn er echter jongeren die heel veel in hun jonge levens hebben mee moeten maken en daardoor "oud" zijn voor hun leeftijd.
Ik sta sowieso altijd open voor mensen óók en zeker voor jonge mensen, hiervan kan ik veel leren én het houd jezelf jong van geest. ;-)))
Ook ik sla wel vaker de plank mis en heb dat nog niet zolang geleden duur moeten bekopen. Hier op het internet moet je natuurlijk alles met een flinke schep zout nemen want hier kan iedereen vertellen wat hij/zij wil.
@madar
Afshan elian en inteligemt in een zin noemen is niet echt geloofwaardig muts. Ga je maar eerst een inlezen in zijn vroegere werk...niets dan broddelwerk weet deze nitwit af te leveren.
@madar
Afshan elian en inteligemt in een zin noemen is niet echt geloofwaardig muts. Ga je maar eerst een inlezen in zijn vroegere werk...niets dan broddelwerk weet deze nitwit af te leveren.
Bolt1Wolt | 24-06-11 | 18:50 | Misbruik melden
-
iemand muts noemen om zo uw punt duidelijk te maken is min zoveel..
-
@madar-
-
ik heb zoveel waardering voor u , want heeft eerder aangegeven dat u de PVV stemt, u bent de eerste PVV`er die `normaal` kan discussieren , de rest is zo zielig bezig, costant iedereen uitmaken voor zus en zo. contsant treiteren , uitschelden, het lijken allemaal wel grote verwende huilebakken . U daar in tegen...
-
Ik heb wel wat over mijn heen gekregen over mijn jonge jaren heen , maar hee wie niet. ik heb ook heel veel mensen in mijn leven ontmoet en gekend , en daardoor kan ik ongeveer inschatten wat een mens nou echt bedoeld , en om eerlijk te zijn : bij de meeste PVV`er`s krijg ik een heel naar en negatief beeld, maar dat zal komen omdat die mensen negatief in het leven staan kan niet anders , neem nou bijvoorbeeld Bree, die gast heeft niet 1 ding gezegd wat noodzakelijk was , hij heeft alleen maar lopen beledigen en schelden op de Islam .
dat zijn gewoon allemaal een stel provocateurs.---
-
verder heeft u iets heel interrsants gezegd :
-
`Ik sta sowieso altijd open voor mensen óók en zeker voor jonge mensen, hiervan kan ik veel leren én het houd jezelf jong van geest. ;-)))`
-
spijker & kop :)
dachten meer OUDERS maar als U , al deze mensen hier die reageren hebben kids en een `gezin` en kijk hoe bekrompen ze zijn. kunt U geloven dat deze mensen kinderen hebben en niet openstaan voor een normaal gesprek of een ander cultuur, ik heb (nog) geen kinderen , maar zelfs ik weet dat dit niet deugd , als iedereen zijn kinderen leert dat (alle) mensen gelijk zijn, (zoals mijn ouders mij geleerd hebben) dan zouden we in een veel vrediger wereld leven , maar nee hoor , wat wil de overgrote gedeelte hier gaan doen? anderen het leven zuur maken zodat zij zich beter voelen . Sneu.
Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 18:35
Waarom mensen altijd als een PVV-aanhanger bestempelen?!
Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 18:35
Waarom mensen altijd als een PVV-aanhanger bestempelen?!
Klantenservice | 24-06-11 | 19:05 | Misbruik melden
-
-
ja goed toch? bedank de PVV maar (niet allemaal)
die denken hier constant in kampen. het is of kamp A :PVV. of kamp B : Islam.
lekker he democratie? lekker weinig keus , maar wees blij want je hèbt tenminste een keuze !
Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 19:05
Ik meende dat u op een andere draadje (weet niet meer welke) zei dat u eerst een account had met de naam Gazabordeliner (of zoiets). Klopt dat?!
Daarom ben ik voor:
Grenze dicht te gooien.
Uit de EU stappen.
Eigen volk eerst rest volgt later.
@Arische1OogLeider''Mayaan'' 18:35
wanneer gaan jullie is stoppen met mensen belachelijk maken die argumenteren ............
----------------------------------------------
Wanneer "Living In A Box" argumenteerd met: "Ik hoop gewoon dat hij een keer van de trap valt en ze nek breekt", weet ik al genoeg wat betreft het milieu waaruit hij komt. Met zulke figuren valt niet op een normale manier te argumenteren.
Ik weet dat het voor een grote groep in Nederland moeilijk te verkroppen is dat hun grote vriend Cohen geen MP is geworden, we waren al zo'n mooi eind op weg een moslim-land te worden. Met alle ellende van dien.
Moet "Overwinningsfeest Wilders verstoord" niet gewoon zijn "na overwinning, Wilders zijn gelijk op straat bevestigd"?
Klantenservice | 24-06-11 | 19:16 |
Klopt.
Ik weet dat het voor een grote groep in Nederland moeilijk te verkroppen is dat hun grote vriend Cohen geen MP is geworden, we waren al zo'n mooi eind op weg een moslim-land te worden. Met alle ellende van dien.
rubber duck | 24-06-11 | 19:19 | Misbruik melden
-
je bent een dwaas ! zelfs de Pvda`ers willen Cohen niet als MP, laat me je niet diskwalificeren man .
Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 19:05
Ik meende dat u op een andere draadje (weet niet meer welke) zei dat u eerst een account had met de naam Gazabordeliner (of zoiets). Klopt dat?!
Klantenservice | 24-06-11 | 19:16 | Misbruik melden
-
yup that`s me , alleen Goosens kan dit weten dankzij mijn IP.
maar het klopt.
Repri-man-de | 24-06-11 | 19:31
Dan had ik het toch goed.
Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 19:05
Ik meende dat u op een andere draadje (weet niet meer welke) zei dat u eerst een account had met de naam Gazabordeliner (of zoiets). Klopt dat?!
Klantenservice | 24-06-11 | 19:16 | Misbruik melden
-
yup that`s me , alleen Goosens kan dit weten dankzij mijn IP.
maar het klopt.
Moet "Overwinningsfeest Wilders verstoord" niet gewoon zijn "na overwinning, Wilders zijn gelijk op straat bevestigd"?
Wishbone | 24-06-11 | 19:22 | Misbruik melden
-
ten 1ste : feestje was al voorbij
ten 2de : het zijn een paar jonkies die het niet begrijpen en onnozele dingen roepen naar Willy, niets nieuws.
Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 19:35
Dan gaat u nou beweren dat andere niet fatsoenlijk zouden kunnen discussiëren en u wel?! Uw andere account is niet voor niets geblokkeerd. Omdat u aan het schelden en het dreigen was tegenover andere reaguurders.
Arische1OogLeider''Mayaan'' newuser | 24-06-11 | 19:37 | Misbruik melden
Je was erbij of je gaat gewoon zoals gister verder met slap uit je islamitische nek lullen?
Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 19:35
Dan gaat u nou beweren dat andere niet fatsoenlijk zouden kunnen discussiëren en u wel?! Uw andere account is niet voor niets geblokkeerd. Omdat u aan het schelden en het dreigen was tegenover andere reaguurders.
Klantenservice | 24-06-11 | 19:39 | Misbruik melden
-
wederom mis-informatie. ik was niet aan het dreigen maar wel aan het schelden . ik schold flipper uit omdat ik flipper niet uit kan staan , ik heb`m gevraagd of ie in het echt met me durfde af te spreken om als mannen met elkaar te praten (zonder geweld). maar dat weigerde hij natuurlijk en begon toen over mijn familie te ouwehoeren , dus toen heb ik `m keihard aangepakt en voila: hij is niet tussen ons vandaag de dag.
Arische1OogLeider''Mayaan'' newuser | 24-06-11 | 19:37 | Misbruik melden
Je was erbij of je gaat gewoon zoals gister verder met slap uit je islamitische nek lullen?
Wishbone | 24-06-11 | 19:43 | Misbruik melden
-
je bent gewoon blij dat je weer met gaza praat. ik zal niet zo ver als gister gaan omdat flipper er niet bij is . die is zijn kids aan het analeren
Arische1OogLeider''Mayaan'' newuser | 24-06-11 | 19:45 | Misbruik melden
Kinderen Analeren(?) Je bedoelt zoals islamitische kinderen die anaal uitgewoond worden onder het mom van huwelijk?
Arische1OogLeider''Mayaan'' newuser | 24-06-11 | 19:45 | Misbruik melden
Kinderen Analeren(?) Je bedoelt zoals islamitische kinderen die anaal uitgewoond worden onder het mom van huwelijk?
Wishbone | 24-06-11 | 19:51 | Misbruik melden
-
-
nee joh, heb het over de Rooms-Katholieke gewoontes , je weet wel, wat we in overvloed op tv zien.
Wishbone | 24-06-11 | 19:51 | Misbruik melden
-
krijg je geen last van je rug? je draagt zoveel haat dat moet haast wel belastend zijn
*met gelijke munten terugbetaald*
Arische1OogLeider''Mayaan'' newuser | 24-06-11 | 19:53 | Misbruik melden
Nee ik heb het over islamitische kinderen die onder het mom van huwelijk legaal anaal uitgewoond worden. Ik het het niet over katholieke mensen die door de wetgever gestraft worden voor kindermisbruik. Vraag anders even aan je moeder/zus wat ik er mee bedoel. Die kunnen het je haarfijn uitleggen...
Wishbone | 24-06-11 | 19:57 | Misbruik melden
-
ahhh wat zielig , ontkenningsfase . ga gewoon je oude pastoor opzoeken en vraag `m waarom hij je heeft geridderd toen je nog een klein jochie was.
-
het zal niet leuk zijn geweest als je met je broertje tegelijk anaal wordt geridderd , en dat terwijl je vader erbij staat en toekijkt , goh wat zal je boos op je moeder zijn ,maar het was echt de schuld van je vader maar die wist ook niet beter want die was weer geridderd door zijn vader . het gaat wel beter met je broertje heb ik begrepen , die knul is ook pas 5 jaar oud , zonde !
Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 19:54 |
Uw wijze van reageren heeft veel weg van een schizotypische persoonlijkheidsstoornis. Wellicht kan het RIAGG iets voor u betekenen, voor het te laat is. 10% van de mensen met een schizotypische persoonlijkheidsstoornis beëindigt uiteindelijk zelf zijn leven.
Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 19:44
Weet u het zeker dat u alleen maar wilde praten met Flip?!
Arische1OogLeider''Mayaan'' newuser | 24-06-11 | 20:01 | Misbruik melden
Jij gaat er voor het gemak vanuit dat omdat jij in een sprookje van een moordzuchtige rovershoofdman geloofd dat iedereen maar in sprookjes geloofd. Maakt niet uit, inteelt heeft dat effect nou eenmaal!
hey wishbone : ik heb je seksueel getinte comments gelezen , en misschien is het een goed idee om een keer met me mee te gaan naar de Moskee en mag je best een keertje ruiken aan de lul van de Imam. niks engs aan, gewoon verstand op nul , en ruiken . alleen ruiken , en dan mag je de volgende keer best eraan zitten en daarna etc etc. je bent er echt aan toe .
je kan je broertje opzich wel meenemen maar ik ben bang dat je hem dan moet gaan uithuwelijken , neem ander je neefjes en nichtjes ook mee, kunnen we ze daarna meteen afzetten bij de internaat voor katholieken , die pastoren wachten allang op ze .
Arische1OogLeider''Mayaan'' newuser | 24-06-11 | 20:01 | Misbruik melden
Jij gaat er voor het gemak vanuit dat omdat jij in een sprookje van een moordzuchtige rovershoofdman geloofd dat iedereen maar in sprookjes geloofd. Maakt niet uit, inteelt heeft dat effect nou eenmaal!
Wishbone | 24-06-11 | 20:05 | Misbruik melden
Meld
-
hoe dom ben je ? je eerste zin ... lees `m na . en kijk even wie wie ervan verdenkt gelovig te zijn, ik wordt hier benaderd alsof ik sowieso een Islamist ben ( ben ik ook) maar hoe weet jij hoeveel ik geloof of niet geloof, dat bedoel ik dus , je bent oliedom.
Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 19:54 |
Vanwege de ontkenningsfase ook maar de link. Lees het rustig door en maak zo snel mogelijk een afspraak.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizotypische_persoonlijkheidsstoornis
Arische1OogLeider''Mayaan'' newuser | 24-06-11 | 20:06 | Misbruik melden
Als je, zoals jij, elke dag aan het kruis van je voorganger moet ruiken kan ik me voorstellen dat je dit soort fantasieën hebt. Dat, tezamen met een beperkt denkvermogen door inteelt, maakt dat er riant om je gelachen kan worden. Zowel op SN als in irl....
.
Arische1OogLeider''Mayaan'' newuser | 24-06-11 | 20:09 | Misbruik melden
Ben ik oliedom of ben jij zo opzichtig dat een ieder uit je comments kan opmaken dat je een islamietje met een minderwaardigheidscomplex bent?
Arische1OogLeider''Mayaan'' newuser | 24-06-11 | 20:09 | Misbruik melden
Ben ik oliedom of ben jij zo opzichtig dat een ieder uit je comments kan opmaken dat je een islamietje met een minderwaardigheidscomplex bent?
Wishbone | 24-06-11 | 20:15 | Misbruik melden
-
-
Islamietje ?? jij laat echt niet blijken dat je een racistje bent natuurlijk , no way
@Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 20:06
Daar weet jij uiteraard alles van :)
@Arische1OogLeider''Mayaan'' | 24-06-11 | 20:06
Daar weet jij uiteraard alles van :)
Bavaria73 zwitsersal | 24-06-11 | 20:18 | Misbruik melden
-
dat jij nog niet een vergiftiging hebt opgelopen.
Arische1OogLeider''Mayaan'' newuser | 24-06-11 | 20:17 | Misbruik melden
Nu laat je weer merken dat je door het beperkte denkvermogen niet weet wat racisme betekent...
Wishbone | 24-06-11 | 20:20 | Misbruik melden
-
uiteraard , moet zijn fascist.
Arische1OogLeider''Mayaan'' newuser | 24-06-11 | 20:21 | Misbruik melden
Ik ben geen moslim en ik heb niet de koran als leidraad. Hekel aan joden heb ik in tegenstelling tot het merendeel der koranlezers ook niet, sterker nog ik ben een groot voorstander van israel en heb alleen maar respect voor het kennisniveau onder de Joodse bevolking. Ook heb ik geen hekel aan buitenlanders, daarentegen heb ik wel een gezonde weerzin jegens koranliefhebbers en de koran die als leidraad kan gelden voor fascisme....
leutig | 24-06-11 | 11:47 |
Nee u bedoelde de tank commandant!
http://www.google.com/search?um=1&hl=nl&gbv=2&biw=1024&bih=677&tbm=isch&...
rische1OogLeider''Mayaan'' newuser | 24-06-11 | 20:21 | Misbruik melden
Ik ben geen moslim en ik heb niet de koran als leidraad. Hekel aan joden heb ik in tegenstelling tot het merendeel der koranlezers ook niet, sterker nog ik ben een groot voorstander van israel en heb alleen maar respect voor het kennisniveau onder de Joodse bevolking. Ook heb ik geen hekel aan buitenlanders, daarentegen heb ik wel een gezonde weerzin jegens koranliefhebbers en de koran die als leidraad kan gelden voor fascisme....
Wishbone | 24-06-11 | 20:26 | Misbruik melden
-
bal bla bla , dat wat jij neerzet noem ik : politiek correcte Fascisme
Wishbone | 24-06-11 | 20:26
Daar sluit ik mij eigen bij aan!
Wishbone | 24-06-11 | 20:26
Dat doe ik ook net als u, maar is dit een vrijbrief om zó met elkaar om te gaan in dit land? Waar is het respect voor elkaar gebleven? Waarom moet u meteen in de aanval gaan en hem verwijten dat hij uit zijn islamistische nek lult. Ik had u veel hoger ingeschat naar wat ik allemaal heb gelezen de laatste paar jaar hier.
En ik neem hier geen standpunt in wie er begonnen is, het is fout van twee fronten. Waarom moeten we tegenover elkaar komen te staan in dit land? Waarom moet een hele bevolkingsgroep aangesproken worden op de misstanden van een heel klein deel hiervan? Legt u me eens uit waarom iedere moslim het meteen moet ontgelden.
Ik ben PVV kiezer maar begin me nu gezien de reacties hier langzaam zorgen te maken over het soort mensen waar ik blijkbaar toe behoor.
Madar | 24-06-11 | 21:24 | Misbruik melden
Ik ken jou ook al een tijd Madar, ik ken mocro4life alleen minstens net zo lang. M4life heeft ongeveer drie maal zoveel keer een ban gekregen als dat ik jou op SN en op NN heb mogen lezen. Het is niks meer dan een ordinaire trol. Ik stond dan ook best raar te kijken toen ik de reactie las die je op die trol gaf. Het hoger inschatten van elkander werkt ook in dezen twee kanten op....
Ik krijg de indruk dat de meeste mensen hier niet meer weten waar het eigenlijk oorspronkelijk allemaal om te doen is . Alles wordt buiten proportie opgeblazen.
Wanneer je veel van deze reacties leest zou je indien je niet beter weet bijna gaan geloven dat de rechtbank gelijk had om een proces tegen Geert aan te spannen wegens haatzaaien.
Geert heeft dit nog nooit gedaan, jullie als zgn. pvv aanhang wél. Waarom begrijp ik wél waar het de PVV om te doen is en jullie niet?
Waarom kan ik dit wél in mijn hoofd onderscheiden en scheiden van elkaar?
Waarom zie ik deze mensen die groep van ruim 1 miljoen Nederlandse moslims wél als gewone mensen? Waarom kan ik wel zeggen dat het over een relatief kleine groep gaat? Weliswaar een groep die het flink verstierd voor de rest maar dan nog. Is het zo moeilijk je daar eens in te verdiepen.
Begrijpt niemand dat de liefste hond nog vals wordt als je hem iedere dag met een stok slaat?
Hoe zouden jullie je voelen als er zo over je gedacht en gesproken werd. Zouden jullie niet in de aanval gaan? Jullie krijgen gewoon een koekje van eigen deeg en ik vind de meesten maar onvolwassen mannetjes bah.
Wishbone | 24-06-11 | 21:31
Maar waarom wordt dit dan instand gehouden? Ik bedoel één moet er dan toch de meest wijze zijn.? Ik vind het triest, we zijn allemaal mensen en als dit zo is wat u zegt dan heb ik medelijden met hem. Ik kan me echter niet aan het idee onttrekken dat hij het erom doet.
Een spiegel voorhouden aan al die mensen die meteen meningen hebben en buitengewoon grof reageren zodra het om moslims gaat.Ik durf te wedden zodra ik een nick aanmaak met een islamitische naam krijg ik precies hetzelfde over mij heen.
Wij zullen de uitwassen moeten bestrijden. PVV heeft al veel bereikt vind ik we zijn op de goede weg. Maar we zullen moeten leven met die bijna 1 miljoen andere moslims in dit land die wél een normaal leven hier willen en werken en studeren.
Mensen moeten ook kansen krijgen. Datgene wat de PVV wil is prima daar sta ik bijna volledig achter, maar dit heeft Geert nooit beoogd dat weet ik zeker.
Directeur Taede Walma van de Bilalschool sprak eerst in harde bewoordingen over ‘zijn’ leerlingen. Hij wilde ze confronteren met hun daden en, als de nabestaanden daar trek in hadden, met de slachtoffers van hun actie. Maar na een rondgang bij de kinderen begint hij daar over te twijfelen, ondanks de meldingen van een buurtbewoner die het incident zag en het verhaal van een nabestaande.
“Het verhaal van de kinderen is anders, ze waren voornamelijk met zichzelf bezig en niet met de rouwstoet. Die conclusie durf ik zelf echter nog niet te trekken, eerst ga ik met de nabestaanden spreken.” De school krijgt inmiddels dreigtelefoontjes. "Ze zeggen dingen als: ‘als je dit niet snel oplost, dan staat je wat te wachten’.
*
Je moet wel erg kinds zijn, om hier en elders haat te zaaien naar kindertjes van, een groep zeven. Dit zijn kinderen van tien a elf jaar oud.
*
Haatzaaiers en pedofielen zijn een gevaar voor de samenleving. Het is op zich al belachenlijk dat beide hun doelstellingen bespreekbaar willen stellen. Dit geldt zowel voor Geertje als die pedoclub.
*
Idioot doe wat je niet laten kunt.
*
Madar | 24-06-11 | 21:38 | Misbruik melden
Je moet het zieken van één zo'n figuur ook niet zien als een aanval op de moslimgemeenschap. het is gewoon zieken van het figuur m4life. Je moet er ook niet meer achter zoeken dan dat het is.
.
Dit is geen discussie, daar is vanaf de eerste reactie die hij op me gaf al geen sprake meer van. Je maakt er veel meer van dan dat er werkelijk aan de hand is...
'Een SUPERIEUR VOLK dat wordt gedegenereerd door uitheemse inferieure barbaren.
(...)
En ja ik ben een halve racist geworden, afgedwongen door allochtonen.
RobertJamesFischer | 24-06-11 | 12:21 | Misbruik melden
-
Engerd. Als je dit echt vindt, moeten we jou soort mensen mijden als de pest. Je kunt schreeuwen over godwin's wat je wil, maar door dit soort dommigheden te roepen maak je de vergelijking wel heel makkelijk te maken door anderen. Mafketelt. Ik mag hopen dat je flink gesnoven of gezopen had toen je dit riep, of een of andere rare emotionele opwelling want dit soort dingen zijn nog gewoon steeds (terecht) strafbaar.
Overigens toont dit filmpje mede aan (buiten de schreeuwlelijkerts) dat Wilders toegetreden tot door hem zo gehate elite. Bewust of niet, bedoeld of onbedoeld, eigen schuld of ander schuld; hij is wel (nagenoeg) onbereikbaar geworden als politicus. Een schuwe, paranoïde man w.t.b. de omgang met het gewone volk.
Ik snap hier al die commotie niet?
Als Wilders voor de vrijheid van meningsuiting is dan moet hij nu niet gaan zeuren, als anderen hun menig geven hoe ze over Wilders denken.
schuwe, paranoïde man w.t.b. de omgang met het gewone volk.
F-funf | 24-06-11 | 23:16 | Misbruik melden
-
politiek is kudt
Dit zal ik NOOIT zo hebben gezegd.
Madar | 24-06-11 | 17:48
Wat denk je....dat ik zoiets ff ga verzinnen voor de lol dan? Moet je spits maar vragen in hun archieven te duiken..heb dat linkje niet bewaard...maar je hebt het wel degelijk geschreven.....
Helicopterview: Hoe zuidelijker je komt, hoe minder waarde men hecht aan het meeste-stemmen-geldt principe. Paralel hieraan loopt de positie van de vrouw. Hoe zuidelijker je komt, hoe minder je als vrouw waard bent. Dat botst nogal met mijn eigen visie op dingen. Daarom heb ik hier liever een Zweed dan een Italiaan, Turk of Algerijn. Ik wil dit graag netjes zeggen zonder te generaliseren of iemand te beledigen. Hoe doe je dat?
heerlijk als je een vieze nati mag uitschelden,voor wat hij is,is toch een mening van vrijheidsuiting,mag hij toch zelf ook en ja de waarheid klinkt hard,moet wilders maar aan wennen,dat hij niet meer alleen voor zijn mening mag uitkomen,maar ook het gewone volk in een woord fantastisch,mijn dag is weer goed.