Mobiel

Prejean in acht sekstapes, dertig kiekjes

De Amerikaanse schone Carrie Prejean speelde de hoofdrol in niet één, maar acht pornografische filmpjes. Ook is de voormalig Miss Californie in volle glorie te bewonderen op tenminste dertig kiekjes. Prejean neemt de volledige verantwoordelijkheid op zich, beloofde ze tijdens een persconferentie.

Lees ook:
Prejean woest op Larry King
Carrie Prejean: 'sekstape grote fout'
Ex-Miss moet borsten afbetalen
'Miss Californië in pornofilm'

De geplaagde beautyqueen zorgde voor heel wat ophef toen ze zich vorig jaar uitsprak tegen het homohuwelijk. Dat standpunt stond destijds haaks op haar bewering dat ze tegen iedere vorm van discriminatie is.

De gelekte sekstape waar Prejean in speelt is echt, bekende ze in de talkshow Larry King. Ze nam de videootjes op met haar exvriend op zeventienjarige leeftijd.

Dat meldde de Britse boulevardkrant The Sun.

sesktapecal2_gr.jpg


M. van Helvert | 14-11-09 | 21:39 | 97 reacties

Reacties

hypocriet maar lekker

Mooie DVD box voor Sinterklaas...

Link or it didn't happen

Zal nog lastig worden die filmpjes te bemachtigen... kinderporno enzo.

Kan best zijn dat ze mooi is, maar ik krijg geen stijve van haar bewonderen.

Diddle | 14-11-09 | 21:44
Kwestie van je normen en waarden even tijdelijk aanpassen...

"Dat standpunt stond destijds haaks op haar bewering dat ze tegen iedere vorm van discriminatie is."
Ik ben ook tegen huwelijk tussen pedo's en kinderen. Zoiets kan je toch gewoon vinden, zonder dat dit discriminatie is? Als ik dit lees denk ik altijd aan Turken: Bij een bekeuring roepen ze al dat ze gediscrimineerd worden.

het wachten is op de eerste link(s)
Voor de rest, niet zo veel praatjes mevrouw Prejean, gewoon doen waar je het best in bent, mooi zijn.

filmpjes....

Nou waar blijven die filmpjes..

Ik geloof er niks van.

17 jaar, dus kinderporno. Zal in de VS wel weer heel erg overdreven over worden gedaan op een manier van: Ze was 17 jaar en 364 dagen! Veel te jong voor sex!

idd link or it didnt happen

Waar blijven die link-jes...

Ik blijf het sneu vinden hoe sommigen met dit soort nieuws omgaan. Die puberige hormonenbommen die meteen afgaan bij het zien van een willekeurige vrouw, waarna ze zelfs nog bereid zijn om porno te kijken die theoretisch gezien bestempelt wordt als kinderporno. Want oei oei, joepie, een vrouw zonder kleren aan. Hihihi, leuk man. Moeten we zien, want dat hebben we nog nooit gezien. Ik denk dat dat laatste nog wel waar is ook, dat die mensen zo gefixeerd zijn op het bekijken van dat soort filmpjes omdat hun eigen grote liefde hun rechterhand is, en verder weinig interactie hebben met de betreffende vrouwen. Groei nou toch eens een keertje op, stelletje pubers.

zullen we maar niet vragen hoe ze miss California is geworden..

@ Remus | 14-11-09 | 21:48 :: als de laag plamuur is verwijderd schrik je..

@ De Huisregel 21:58
fap,fap,fap

Vermoed trouwens dat dat "opgenomen toen ik 17 was" wel eens een tactiek zou kunnen zijn om ze uit de media trachten te houden.

Ik neem de volle verantwoordelijkheid op me voor het aanstaande link-klikkerdeklikken

Zo helpe mij fap almachtig

17 jaar op video bekijken is strafbaar.
17 jaar op video hebben ergens is ook strafbaar.
17 is kiddiepron. dat jullie het even weten (tobi, stevenpaul etc.)
altijd vooraan om pedos; aan de schandpaal te nagelen en nu ineens zelf een officiele geperverteerde rijp voor bubba.
dat had je moeder vast niet verwacht

@ 2emeREP 22:12
Ik zou graag zulke video's van mijn moeder op zeventienjarige leeftijd willen zien.

De Huisregel | 14-11-09 | 21:58
Ik zou bij de politie gaan als ik u was

Tjoh hee, wie heeft er niet met vriend of vriendin geile fotootjes en/of filmpjes gemaakt, dat is toch gewoon spannend.


Triest dat zo'n lekker ding nu nooit meer zich vrij genoeg kan voelen om dat soort dingen te doen. Ik zeg geef d'r een pluim en richt de aandacht és op de loser die probeert eraan te verdienen, maak zijn leven eens lekker vervelend.

Al geprobeerd ze te vinden, maar helaas.

-weggejorist-

Mooie vrouw met veel karakter.Ze neemt haar verantwoordelijkheid.Je hoeft het niet eens te zijn met haar uitspraken en denkbeelden maar ze gaat confrontaties niet uit de weg. De hysterische media is uitgekeken op Sarah Paling en zoekt een ander makkelijk doelwit.Heel stoer.

De Huisregel | 14-11-09 | 21:58

Oei, dat kwam hard aan....

Laten we nu alsjeblieft niet hypocriet gaan doen. Prejean is de controle kwijt over 8 filmpjes en 30 kiekjes. En om deze dommigheid ongedaan te maken door te zeggen dat het kinderporno is omdat ze nog net niet meerderjarig was, vind ik wel erg vaag. Hoewel ze juridisch misschien wel gelijk zal hebben. Maar voorheen had ze er geen problemen mee, want anders was zulk beeldmateriaal nooit in omloop gekomen.

@ steven paul | 14-11-09 | 22:15
Verklaart u nader.....
Of ga anders even naar de dokter!

2emeREP | 14-11-09 | 22:12

16 jaar is hier al oud genoeg. Zit dus niet te zeiken.

Die twintigjarige vriend van haar was dus een pedofiel die kiddypron filmde...volgens sommigen alhier...

@fappefras | 14-11-09 | 22:27 lees eens een wetboek.

@MichieldeMuiter | 14-11-09 | 22:28 nee volgens de wet.

N I C E

@ De Huisregel 21:58 . Is het weer die tijd van de maand?

fap fap auw

@bbbachstra | 14-11-09 | 22:32 hij zal d'r wel weer niet overheen mogen.

@ De huisregel
Behalve de rest van je beweringen heb je ook nog een d/t-foutje gemaakt. 15 Weesgegroetjes over 5 kwartier.

Wat afschuwelijk voor haar. Ik ben ook vreselijk tegen porno.

* met straffe Hendrik in rechterhand klaar zit *

Ze is best mooi, maar het is een beetje van die verveelde, voorspelbare schoonheid. Van die mensen "die het óók wel weten dat iedereen ze wil, zucht...."

Sinds zij het niet- politiek correcte antwoord gaf tijdens die miss verkiezing voeren de linkse media een ware hetze tegen haar.
.
Overigens hebben Obama en Clinton dezelfde mening als zij over het homo huwelijk; zij zijn ook tegen het homo huwelijk; dus die discrimineren ook.
Maar natuurlijk wordt dat niet erg gevonden door de linkse media; verschil moet er natuurlijk zijn.

17jaar is nagenoeg 18jaar, dus dit is nagenoeg geen kiddypr0n. Oke, ik heb mezelf overtuigd.

De Huisregel 21:58

En U gaat niet klikken als de link hieronder staat...
Tuurlijk joh!

OoO | 14-11-09 | 22:44
Bedankt voor de bevestiging; jouw spelling geeft aan dat je inderdaad niet al te snugger bent, want mijn 'wordt' is hartstikke goed.

XntrX | 14-11-09 | 23:34
Nee. Ik vind het erg kinderachtig hoe sommigen omgaan met het andere geslacht. Het is gewoon een vrouw die gewoon borsten (hihihi) en een vagina heeft (hihi, grappig!). Die humor en periode heb ik ook wel gehad hoor, maar toen zat ik in groep acht (niet eens beledigend bedoeld, ik meen het). OoO zit qua grammatica-niveau nog steeds in die groep, dus voor hem kan ik het wel goed praten. Maar ik hoop dat de rest toch eens een keer gaat opgroeien en over deze kinderachtige reacties heen kunnen komen. Het is een vrouw. Sommige zijn wat knapper dan anderen. Get over it en leer er mee omgaan.

De ex-vriend in kwestie heeft overigens al lang laten weten dat mevrouw toch echt twintig was ten tijde van de opnames en dat ze zit te liegen om publicatie te voorkomen.

Waarom ziet FlaterT nergens linkjes in de plemps ? ?

ik wil een LINK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alleen de 18+ versie

Ondanks de schoonheid is de domheid een te grote afknapper!

gezien haar uiterlijk is dat een zeer lucky boyfriend geweest. Damn, wat een lekker ding.

De Huisregel | 14-11-09 | 23:48
Ik vrees dat OoO toch wel een grammaticaal puntje heeft, waarde huisregel. Voltooid deelwoord van bestempelen?

De Huisregel | 14-11-09 | 23:48

Mannen die geïnteresseerd zijn in naakte vrouwen kun je niet kinderachtig noemen. Zoiets heet mannelijkheid.
Rest de vraag: Waarom bent U niet zo gecharmeerd van naakte vrouwen?
Maakt mij eigenlijk ook niet zoveel uit, maar laat mensen die hun ballen nog op de goede plek hebben even in hun waarde ;-)

@ gozahtje | 15-11-09 | 00:18
Dan ben jij dubbel gepakt.

Ik zou me maar van kant maken als ik jou was.

@ De Huisregel | 14-11-09 | 23:48

U is een lelijke gefrustreerde vrouw?

*voorspelt extreme stijging aantal RickRoll's deze maand*

Allemaal | 14-11-09 | 21:47
Alsof dat hetzelfde is. Ze mag die mening hebben maar lig ook niet te janken als je bronstijd achtige meningen heb dat je afgezeken word. een beetje de maagd uithangen maar wel tig filmpjes van je hebt laten maken inpron standjes. Hoe kansloos ben je dan?? Tuurlijk ze was pas zevetien en de filmmaker was de viezerik. En gij geleuft dat?? Je gelooft waarschijnlijk ook in de niet bewezen almacht?

De Huisregel | 14-11-09 | 21:58
Pubers groeien meestal vanzelf op

Gevonden....... kijk nu het nog kan!
www.youtube.com...

@2emeREP | 14-11-09 | 22:12

Hier is het niet strafbaar om sex te hebben met een 16 jarige raar genoeg... Maar daar wel, dus is het alsnog strafbaar. Raar dat die ex van d'r dan de video wou verkopen.

Ontzettend lekker ding.

@ Agent Orange | 14-11-09 | 22:01
Denk dat u daar nog wel eens gelijk in kunt hebben... Zou slimme tactiek zijn.

Blond,blond en nog eens blond. Als je in de publieke belangstelling komt te staan, nu dat stond ze als Queen. Dan weet je dat alles wat je ooit hebt gedaan, gepubliceerd wordt en haar antwoorden zijn voor diverse mensen beledigend.

En zodra morgen er een bericht verschijnt van een viezerik die een pornovideo van een meisje van net 17 heeft gemaakt, verkocht aan een stel pedo's.. en hiervoor een taakstraf van 240 uur heeft gekregen.. wat dan? dan mag ie weer deaud?

Gewoon marketing van het merk "Carrie Prejean". Doet ze slim. Geen compromitterende beelden op het net want dat mag nie maar toch de bijbehorende aandacht generenen. Binnenkort gaat ze waarschijnlijk alsnog uit de kleren bij Hugh maar dan voor een astronomisch bedrag.

De Huisregel | 14-11-09 | 23:48 Is dat nou lekker, zo'n superioriteitsgevoel?

Carrie Prejean +1
Trouwlustige Gaylords -1

Laat haar lekker gottegot. Is gewoon een lekker ding en ze heeft verassend genoeg een seksleven, joh.

@ De Huisregel 23:48. Bedankt voor de bevestiging. Het is dus inderdaad die tijd van de maand.

-Ice- | 15-11-09 | 03:24
You bastard!

Gehehehe

Die zou ik ook wel willen ondersauzen

@miko | 15-11-09 | 02:10
"Alsof dat hetzelfde is"
Ja. Gaat beiden over sexuele geaardheid. Waarom mag je op het een wel onderscheid maken en op het andere niet?
Als je zo je best doet om homo's te accepteren, waarom dan niet je best doen om pedo's te accepteren? Homo's richten meer gezondheidsschade aan dan hetero's en pedo's nog meer. Lijkt me nogal arbitrair om ergens in dit graduele gebied zomaar een scheidslijn te trekken. Ik voorspel daarom dat we pedo's over 20 jaar volledig accepteren. Alleen onvrijwillige sex onder de 12 verwerpen we dan nog.
-
"En gij geleuft dat??"
Uhm.. ik heb het niet over haar filmpjes en kiekjes gehad. Maar omdat ik een mening heb over discriminatie moet ik het ineens in alles met haar eens zijn ofzo? Ik volg je niet...
-
"Je gelooft waarschijnlijk ook in de niet bewezen almacht?"
Ah, daar komt de aap uit de mouw. Omdat ik de morele scheidslijn leg tussen hetero en homo en jij tussen homo en pedo, heb ik een mening uit de bronstijd en mag afgezeken worden. Wat een fantastisch onderbouwde mening. Lagere school was zeker te lastig?

@miko | 15-11-09 | 02:10
Weet je trouwens waar alle fuzz om is? Ze conformeert zich niet aan liberale inzichten van de laatste decennia. Haar wordt het uitoefenen van haar werk onmogelijk gemaakt, evenals haar manager. Vanwege dit zinnetje:
"In my country, and in my family, I believe that a marriage should be between a man and a woman."
Smerige gedachtenpolitie. Conformeer je aan ons gedachtengoed of we maken je kapot. Jij lijkt uit hetzelfde hout gesneden te zijn.

swex met een 16 jaar is niet strafbaar. filmbeelden wel.
tape van 17 is ook hier strafbaar dus. dat je t weet als je weer eens een foto maakt van je vriendinnetje.
-
erg0,
alle reaguurders die hier roepen om beelden/fotos/links etc zijn officieel pedo Hun huizen mogen verbrand, hun dochters verkracht en zijzelf gecastreerd.
-
stel sickos

Hoer dus.

Ik was alleen geintresseerd in de filmpjes

De linkse media in de VS zijn echt verschrikkelijk; veel erger nog dan in Nederland.
.
Als je niet links bent en het niet ( op bepaalde) terreinen met de linkse media eens bent, proberen ze je onderuit te halen en kapot te maken .
.
Dat zie je o.a met Carrie Prejean; zij gaf niet het gewenste politiek correcte antwoord en vanaf dat moment wordt er een ware hetze tegen haar gevoerd.

kuifje. | 15-11-09 | 15:34

Ik zei het toch. U komt over als een Linksofobe, Linksneurotische Linkspsychoot. U bent het archetype van de Vreselinksing van het debat.
-
U heeft het even schrikbarende als briljante record'' in tweehonderd verschillende posts verklaren dat het de schuld van links is, ook al gaat het topic over chocola of een hockeystick"' niet alleen gebroken maar ook voor de komende jaren zeker gesteld.
-
Ik ben benieuwd hoe u autorijd?
Als u linksaf moet rijd u zeker gewoon om? Hulde daarvoor trouwens, u bent wel consequent. En als u trainer van een jeugdvoetbalteam bent laat u de linkerkant zeker open, zodat rechts in de ruimte kan kruipen? Scherp hoor.
-
Maar ontspan een beetje, is goed voor u..
Trouwens de PVV heeft ook veel linkse punten, u heeft er recht op dit te weten vind ik.

Mooie kop.

@allemaal 'Homo's richten meer gezondheidsschade aan dan hetero's '
Daar heeft u het toch echt mis. Wie discrimineert homosexuelen? Heteros. Discriminatie heeft gevolgen, zowel fysiek als psychologisch (zoek maar eens een onderzoek hierover op). Nou even over fysiek, en dan op een nog schadelijker vlak.: hiv/Aids. De overgrote meerderheid is heterosexueel. Hetero's richten veel meer schade aan dan homosexuelen. Nou u weer.

Groene ogen +1

Dat zie je o.a met Carrie Prejean; zij gaf niet het gewenste politiek correcte antwoord en vanaf dat moment wordt er een ware hetze tegen haar gevoerd.

kuifje. | 15-11-09 | 15:34
Haar moeder is een lesbienne. Daarbij bleek Prejean lid te zijn van de nationale organisatie tegen het homohuwelijk. Ze heeft iets meer op haar stok dan alleen haar uitspraak. Zelf gooit ze alle moraal overboord, maar wil dan wel oordelen over een ander z'n sexualiteit en rechten. Dat heet hypocriet. En veel Amerikanen, geloof 't of niet, vielen daarover.

@ 2emeREP | 15-11-09 | 14:48

Zij zegt zelf dat ze toen 17 was, maar dat is al tegengesproken door haar ex.
Dat blijkt ze gezegd te hebben om ervoor te zorgen dat de tape niet zo'n grote hit zal gaan worden als die van haar collega-doos Paris.

Dus, linkje iemand?

@2009 | 15-11-09 | 16:53
"Discriminatie heeft gevolgen, zowel fysiek als psychologisch"
En je wilt hiermee verklaren dat homosexuele mannen 7x zo vaak stemmings- en angststoornissen hebben? Andere stoornissen komen ook vaker voor. ( www.trimbos.nl... )
-
"hiv/Aids. De overgrote meerderheid is heterosexueel"
Dit heb je ter plekke verzonnen? Er zijn ongeveer evenveel homosexuelen als heterosexuelen met hiv. Niet wat je zou verwachten wanneer er volgens progressieve schatting 10% homosexueel is. ( www.rivm.nl... )
Erg verbaasd hoef je hierover niet te zijn, want onveilige sex is nog net niet de norm. ( www.schorer.nl... )
-
"Nou u weer"
Als je mij vraagt om eens een onderzoek op te zoeken, had je dat dan niet eerst zelf even kunnen doen? Er zijn veel onderzoeken waaruit blijkt dat homosexuelen ongezonder zijn. Jouw opmerking dat heterosexuelen ongezonder zijn lijkt mij wishful thinking.

@2009 | 15-11-09 | 16:59
Ja je kletst het weer mooi recht. De hetze begon met haar uitspraak. Maar iedere voorstander van deze hetze beweert nu dat het niets met die ene uitspraak van doen heeft, maar met de rest van haar hypocriete leven. Je vergeet even dit nogal doorzichtig is: Dat hypocriete kwam pas naar boven door de hetze, dus kan geen oorzaak zijn van de hetze. Haar uitspraak is de oorzaak van de hetze.

@ De Huisregel

once a month he become evil

Haar moeder is een lesbienne. Daarbij bleek Prejean lid te zijn van de nationale organisatie tegen het homohuwelijk. Ze heeft iets meer op haar stok dan alleen haar uitspraak. Zelf gooit ze alle moraal overboord, maar wil dan wel oordelen over een ander z'n sexualiteit en rechten. Dat heet hypocriet. En veel Amerikanen, geloof 't of niet, vielen daarover.
2009 | 15-11-09 | 16:59
.
Veel Amerikanen weten hoe politiek correct en hypocriet de linkse media zijn in de VS (en natuurlijk ook in Nederland) en daardoor heeft de media veel van haar geloofwaardigheid verloren.
.
Die hele hetze tegen haar is begonnen omdat zij , tijdens haar miss verkiezing, respectvol ,niet het gewenste politiek correcte antwoord gaf.
.
Daarna heeft de linkse media werkelijk alles gedaan om haar onderuit te halen.

ik heb ze thuis liggen.

ik heb ze thuis liggen.

hij heb ze thuis liggen

@ Allemaal
Voor jou zijn kinderen dus geestelijk volledige volwassenen die alleen fysiek nog niet volgroeid zijn?
Wat toevallig; dat dachten ze in de Middeleeuwen nou ook.
Hoop alleen niet dat je ooit in de buurt van mijn kinderen komt, dan. :-P

nou nou wat een ophef over een foutje dat op 17-jarige leeftijd gemaakt is. Wie was toen wel goed bij zijn verstand?

Ontopic: wat is ze lekker! En lekker boeien dat zij tegen het homohuwelijk is. Dat mag toch?

pius | 15-11-09 | 16:08
hulde!

wie heeft de tape

alle reaguurders die hier roepen om beelden/fotos/links etc zijn officieel pedo Hun huizen mogen verbrand, hun dochters verkracht en zijzelf gecastreerd.
2emeREP | 15-11-09 | 14:48
.
--> "hun dochters verkracht"
Ben je een beetje pedo jongen? Doe eens zeggen waar je huis woont, dan zullen we alles professioneel affakkelen :-)

@You-On-A-Gin | 15-11-09 | 20:05
Ha, je bent er weer! Alleen ik begrijp je deze keer niet.
Het lijkt me alsof je in de standaard-verdegings-modus schiet om homosexualiteit goed te keuren en pedosexualiteit af te keuren: Bij volwassenen richt je op basis van vrijwilligheid geen schade aan, maar bij kinderen wel omdat ze geestelijk nog niet volgroeid zijn.
Maar ik had het er over dat homosexualiteit meer schade aanricht dan heterosexualiteit (zie mijn comment van 17:48). En dat pedosexualiteit nog meer schade aanricht. Wat dat betreft zijn we het dus eens over pedosexualiteit. En ben jij dus net zo Middeleeuws als ik.
Wat ik bedoel te zeggen is dat het leggen van een ethische scheidslijn tussen homosexualiteit en pedosexualiteit enigzins arbitrair is. Ook volgens de liberale ethische maatlat van schade aanrichten. En ondertussen moord en brand schreeuwen over discriminatie, bronstijd en middeleeuwen als de arbitraire scheidslijn niet geaccepteerd word.
Men is zo gebrand op een vrije (sexuele) moraal dat men het liefst religie zal uitroeien. Vergezeld van mooie woorden natuurlijk, want we zijn wel beschaafd.
Ondertussen is de arbitraire liberale scheidslijn niets meer dan een glijdende schaal. Je ziet het nu al: 25% van de ouders vinden vrijwillig sexueel contact prima vanaf 14 jaar. In onze dictatuur van de meerderheid zal de wetgeving hier vanzelf op worden aangepast. En komt dan precies overeen met het voorstel van Stichting Martijn. Ga je dan roepen dat de meerderheid Middeleeuws is?

@ Allemaal | 15-11-09 | 21:57
Knappe jongen die kan aantonen dat homoseksualiteit "schadelijk" is.
Komt op mij over als een lul-argument, sorry.

En wat betreft "Men is zo gebrand op een vrije (sexuele) moraal dat men het liefst religie zal uitroeien";
ik hoop het niet, in ieder geval.
Als religies zich niet bemoeien met andermans levens inrichting hebben ze toch niets te vrezen?
Ze zullen jou 'es gaan vertellen dat je niet voor je eigen kerk mag trouwen.
Dat laat je toch niet over je heen gaan?

RSS Feeds

Digi Sp!ts archief