*

Paul de Leeuw: Van der Gijp is dom

Paul de Leeuw: Van der Gijp is dom

Homo Paul de Leeuw noemt René van der Gijp dom om uitlatingen over homoseksuelen in het televisieprogramma Voetbal International. De voetbalanalist zei onder meer dat homo's met de Gay Pride geen reclame voor zichzelf maken en dat mannen die homo willen worden dat hierdoor minder snel zullen doen. Klik hier om die video te bekijken. “Ze zeggen dat voetballers die veel koppen minder hersencellen hebben. Dat verklaart veel, als je hem over homo’s hoort praten'', schrijft De Leeuw op zijn Twitter tegen MediaCourant. “Van der Gijp is nog steeds van mening dat je niet homo bent, maar homo wordt. Dom!“

Robert Jensen

Robert Jensen zei vanochtend in zijn radioprogramma: “Dat fucking Paul de Leeuw dit zo serieus neemt en niet ziet als een geintje, is zo irritant. Koning Paul mag alles zeggen en dan zegt iemand anders iets grappigs en is het zielig en dom’“, zegt de presentator. ''Hij probeert een sfeer te creëren dat Van der Gijp dom en anti-homo is.''

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Volg Spitsnieuws op Facebook!

| 11-08-10 | 13:14 | 219 reacties

Reacties

Waarom moet die Robert Jensen reageren op iets wat tussen de Leeuw en van der Gijp speelt?

"“Ze zeggen dat voetballers die veel koppen minder hersencellen hebben. Dat verklaart veel, als je hem over homo’s hoort praten'', zegt De Leeuw tegen MediaCourant. "

/facepalm

voor 1 keer dan: Ik ben het eens met Jensen.. (1 time only)

Ach gut..

Jensen zegt eindelijk wat zinnigs.

Paul is geen Koning, hij is een Lord, een Gaylord.

Waarom is jensen weer ineens in het nieuws de laatste tijd? Komt hij binnekort weer met wat nieuws

Is Alexander Pechtold al om een mening gevraagd?

Als je leuker wil zijn dan de clown gaat het verkeerd.

Zwoeps1 | 11-08-10 | 13:16
Heeft ie dat niet gezegt in die vervelende ochtendshow van em bij Veronica?

Wat een komkommers...

jensen +1

zijn Jensen en van der Gijp bilmaatjes ofzo ?

Paul de Leeuw is een uitgerangeerde dikke relnicht die lang niet grappig meer is.

Kortom: Kop houe!

Paul de Leeuw moet z'n mond houden. vd Gijp heeft zwaar gelijk als ie zegt dat het beeld van heaumeau's niet beter wordt door de gayparade.

Haha van der Gijp is mijn held. Niets dan goeds over deze man. En ja, homo wordt je nou eenmaal..

Als de Leeuw geen homo was geweest had ie misschien geweten dat van der Gijp nog nooit 1 bal in zijn leven heeft gekopt

Homo Paul de Leeuw noemt René van der Gijp dom om uitlatingen over homoseksuelen in het televisieprogramma Voetbal International.

Dit verhaal van SpitsNieuws klopt weer van geen kant, want Rene van der Gijp deed zijn uitspraken op de radio bij Jensen z'n programma en niet bij Voetbal International op tv.

Wellicht dat het nu wat begrijpelijker is

Jensen is toch ook heau, alleen is hijzelf de enige die het nog niet weet?

Paul de Leeuw is precies wat René bedoelt, een rare spekhomo...

Hahahaha!!

Dit is de eerste grap uit de carriere van Paul de Leeuw die wel lachwekkend is. Uitgerekend Paul de Leeuw die iemand anders dom noemt...

Ik ga er maar vanuit dat Paul's zelfskennis nog wel zo groot is dat dit een bewuste grap was.

Paul de Leeuw is niet leuk, Marcmarie H. is niet leuk, Maik de Boer is niet leuk,
Seht Gaykema is niet leuk. Need I go on?

Homo Paul... +1
Hahaha schitterend verwoord, niet beledigend bedoelt.. Maarr eau zeau beledigend :)

Kwamkwammersloeg

Tja, typisch gevalletje van 'de poot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet"

Homo zijn is een hype die wel weer overwaait...

@j4son | 11-08-10 | 13:21
U heeft afgelopen maandag geen tv gekeken?

Ik ben niet homo maar ik denk ook dat van der Gijp dom en anti-homo is. Die uitspraak van hem was gewoon achterlijk.

van der Gijp heeft anders wel gelijk. Er is toch ook geen heteroparade ter ere van het hetero-zijn waar iedereen halfnaakt de wereld moet laten zien dat ze hetero zijn? (carnaval niet meegerekend)

Sinds wanneer is de mening van Robert Jensen relevant?
Daarbij kan dhr. De Leeuw hier dan wel gelijk hebben, maar moeilijk doen alleen om aandacht te krijgen is ook een kunst *zucht*

Ik denk ook dat je homo wordt en niet per definitie bent. Maar dat terzijde.

Gijp = Held. Dat eerst.

Verder natuurlijk hypocriet, wel kutopmerkingen over alles, maar als het over homo's gaat, dan moet iedereen keurig ja-knikken.

Jensen +1

Robert Jenssen? Ik was het met van der Gijp eens als het om een geintje ging... Maar als Jenssen dat ook vind dat weet ik al dat ik fout zat. Mijn excuses.

Of Gijp hier wakker van ligt mensen...

Paul de Leeuw is zoooo 2007

Overigens weet ik van Paul al vanaf het begin vrij zeker dat hij helemaal geen homo is.

Maar dat hij zich zo voordoet omdat hij daarmee 'bijzonder' denkt te kunnen zijn en wat meer recht denkt te hebben om zich aan te stellen over 'onrecht' zoals een niet boeiende (maar wel leuke) opmerking van René van de Gijp over een groep aandachtshoeren - ook wel homo's genoemd.

Waar blijven de kamervragen?

"Van der Gijp is nog steeds van mening dat je niet homo bent, maar homo wordt."
Dat is nog helemaal niet zo gek gedacht en veel voor te zeggen. Een onvoldongen wetenschappelijk bewijs dat je als homo geboren wordt is er nog altijd niet.

"De voetbalanalist zei onder meer dat homo's met de Gay Pride geen reclame voor zichzelf maken en dat mannen die homo willen worden dat hierdoor minder snel zullen doen."

Helemaal eens met van der Gijp. Die gayparade is een smerige freakshow, dat Paul de Leeuw daar graag in figureert, hoeft niet te verbazen.

Ondernemer | 11-08-10 | 13:27
*zelf grap inkopt*
Jawel, dat bewijs ben jij!

OK, voor de duidelijkheid: Gijp deed zijn uitspraak afgelopen maandagochtend eerst in het radioprogramma van Jensen. Diezelfde avond deed hij het nog eens dunnetjes over aan tafel bij VI. Het zat hem blijkbaar hoog.

lol @ jensen. ben het wel met hem eens, maar Jensen doet zelf ook huilie huilie als mensen iets grappigers dan en/of over hem zeggen. Dus misschien is hij nou niet de juiste persoon om dit als voorbeeld te geven.

@SantaX | 11-08-10 | 13:25
Je zou ook eens kunnen proberen om voor jezelf te denken.

Ik heb het stukje ook gehoord en moest er wel om lachen.
Hij zei iets in trant van "als je al van plan was om nicht te worden laat je het wel uit je hoofd als je de canalparade ziet"
En hij heeft gelijk, homo's strijden al jaren voor gelijkheid, maar toch doen belangenorganisaties met dit soort akties hun best om iedereen te laten denken dat je als homo vooral in je blote reet met een pruik op en latex lingerie aan op een boot moet gaan staan springen.
En Paul de Leeuw? Die laat zich al decennialang heel dik door de belastingbetaler betalen om iedereen tot op het bot te beledigen, maar kan zelf niets hebben.

Wie bedoel je ... Paul de leeuw (het dier dus) of Paul de Leeuw (vara homo) ?

@DrogePoepSteek nee niet vi gezien, of was jensen daar ook in?

@vagehond | 11-08-10 | 13:28
Helemaal gelijk

En wat Peter R de Vries te zeggen over Robert Jensen, en Piet Paulusma over Peter Rrrr?

observateur | 11-08-10 | 13:24
U heeft het inderdaad duidelijk niet zelf gehoord. Van der Gijp zei het overduidelijk als geintje. Zie comment vagehond | 11-08-10 | 13:28.
Als Paul de Leeuw dat serieus neemt, wordt ie seniel en wordt het tijd dat ie met z'n kop uit de schijnwerpers treedt...

4nonymous: De Leeuw is dom

*wacht op uitspraak van J.P. Balkenelende

Zo'n Gay Pride, da's toch al lang gekaapt door de politiek en de showbusiness. Ik bedoel: als je Plasterk, Rita Verdonk en Patricia Paaij daar ziet staan, wat heeft dat dan nog met Gay Pride te maken?

Tobi | 11-08-10 | 13:31
Peter R. zei ook dat er in homoland heel veel aan de "strijkstok" blijf hangen....

De reactie van Van der Gijp is zojuist ook binnengekomen: "Ah joh, laat gaan man. Is toch lachen?"

Paul de Leeuw? Ik dacht dat het biggetje Babe was op de foto.

Kurk in je reet wie er mee deed!

Ik hoop dat iedereen die zich hier op spitsnieuws anti-homo uitlaat (voor de tig-ste keer) in het volgend leven het zelf mag ervaren hoe het is om homo te zijn.

Paul de Leeuw is echt zo'n mega irritante vent. Kan iemand hem niet een paar jaar de zee opsturen ofzo?

Dit keer heeft Paul de Leeuw toch echt gelijk...........

Ik stel Paul de Leeuw voor als de nieuwe dirigent van de Jostiband.
Kom ik zowaar een keer meelachen met hem.

Wat een verhaal van drie kleine lullo's zeg...

1. Homo zijn/worden: Het een sluit het ander niet per definitie uit.
De één is geboren homo, de ander komt er pas later achter dat hij wel een worst in z'n hot-dog broodje lust.

2. Paul de Leeuw die een ander dom noemt vanwege wat opmerkingen...
Tja...
Natuurlijk mag een varken gillen als een varken wanneer een ander varken de modderpoel inpikt, maar dat dat varken daarom ook maar -moet- gillen, nou, nee.
Dus P. de L., ga lekker stilletjes in je homo-hoekje zitten janken, lul.
Vroeger was je nog wel eens leuk bezig maar nu ben je nog niet eens meer een karikatuur van wat leuk is.

3. Meh, boeiend... dus niet.

Homo's zijn toch normale mensen, dan mag je daar toch kritiek op hebben?

Paul de Leeuw is dan ook een fossiel. Haal dat nontalent van de buis en schop hem eens terug de theaters in. Daar was hij tenminste leuk. Nu is het een verzuurde, vervelende, arrogante publieke omroep-hoer. NEXT!

Wat is het toch een vieze vadsige vetknobbel die paultje

Klein mannetje, die Leeuw.

@Bomba Chipolata | 11-08-10 | 13:28
En dan een strafblad krijgen? Neen dank u.

@Biggest_Baddest_Wolf
3

-weggejorist-

Gijpie heeft gelijk, ik als hetro ga ook niet in een leren string op een bootje in de Amsterdamse grachten staan dansen. En dan heb ik nog amper haar op mijn reet ook.

Noem eens een voetballer die openlijk homo durft te zijn (ik bedoel met opzet :), dus niet Robben). De benauwende hetero cultuur in de voetbalwereld zorgt ervoor dat van der Gijp die stap niet durft te maken en dus maar wat gefrustreerd gaat lopen doen...

Van der Gijp kopte nooit een bal dus die vergelijking ging niet op.

Paul is duidelijk gefrustreerd dat hij steeds minder aandacht en publiciteit krijgt en er ook geen drommen mensen meer geinteresseerd zijn in zijn mening over bijvoorbeeld de Gay Shame.

Wat hij daartegen probeert te doen is iets zeggen over iemand zoals van der Gijp die wel in het middelpunt van de belangstelling staat, in de hoop daarmee zelf ook een graantje publiciteit mee te pikken, over de rug van van der Gijp.

Paul begint hopelozer en hopelozer te worden...

Overigens ben ik het met de strekking van van der Gijps verhaal eens.
Ik ken een aantal homo's die gewoon een normale keurige homo partner hebben, normaal en vooral normaal gekleed door het leven gaan en vooral niet zonodig in hun nakie op irritant exhibionistische wijze zich op een boot door Amsterdam moeten laten varen. Zij voelen zich ook absoluut niet vertegenwoordigd door die vieze relnichten die op die boten staan, dat terzijde. Dergelijke boottochten kunnen voor normale homo's dus gewoon worden afgeschaft. Het is eigenlijk geen issue meer voor de rest van Nederland. Alleen in Amsterdam vindt men dat blote gedoe nog steeds nodig. Voor de rest van 'normaal' homofiel Nederland hoeft het echt niet.

We hebben in het artikel de 3 lelijkste mannen van Nederland staan. Waarvan 2 met foto.

Ach heren, ga gewoon even bij cohen langs voor een kopje thee. En als extra mischien even een middagje disscusieren met de daar al reeds aanwezige bontkraagjes?

Waar bemoeit die mongool van een Jensen zich mee.

de ene halve gare mavoclown zegt tegen de andere mavoclown dat ie dom is, doen die lui vaak onderling.

Die onderrugprikkers moeten zich inderdaad niet zo aanstellen. Als normale mensen op dezelfde manier een heteroprarade zouden houden, zou de hele massa worden opgesloten wegens obsceen gedrag.
*wacht op joris

Jensen +1
Van der Gijp +10
Paul de Leeuw -1000000000000000

@biebel, hier ook...1 time only

Hoe is Paul zelf eigenlijk die hersencellen kwijtgeraakt? Hij heeft niet gevoetbald, dus wellicht komt het ook van andere activiteiten.....

En Paul de Leeuw is een dikke homo. Klaar punt boeiûnd.

Waarom zijn homo's altijd licht ontvlambaar?
Vervelend.

Van der Gijp en koppen. Haha! Goeie!

Paul de Leeuw schijnt een 'uniek' talent te hebben waarvoor hij 3 a 4 keer de Balkenende-norm mag verdienen (lees ons belastinggeld) dus me dunkt dat meneer de pedante homo uit wil hangen.

Paul doet vaak zelf kwetsend en dan zegt iemand iets verkeerds over homo`s en dan is het erg? Laat hem eerst ff naar zichzelf kijken!
Ik heb geen zin om het allemaal terug te horen....maar hij zei het over homo`s in het algemeen denk ik? Moet hij zich daarmee gewoon niet bemoeien en gewoon zen kop houden!! Andere mensen kunnen ook kwetsend zijn

Ik ben zelf heu, maar ik ben geen voorstander van een gay parade, homo's hebben al gelijke rechten en je hoeft je dan niet aan te stellen/profileren op een speciale homo dag

@JackSparrow | 11-08-10 | 13:49
Wat is jouw definitie van normaal? Als het aan jou ligt gaat iedereen als grijze muis door het leven? De gay pride en met name de canal pride is een groot feest van tollerantie. Het is idd jammer dat het meer en meer commercieel wordt maar dat laat niet weg dat het een genot is om onder zoveel kleurrijke mensen feest te kunnen vieren. Succes met je saaie bestaan vol normen en waarden.

@Zwoeps1,
Gijpie zei dat in Robert zijn ochtendshow bij Veronica. Robert voelde zich met Paul zijn uitlatingen ook een beetje aangesproken aangezien hij het gesprek aanzwengelde. En het was ook een grap. Ik vind het overtrokken gedoe van Paul.

Ik vind het allemaal prima hoor, maar laat die robert jensen alsjeblieft z'n verhoogde voorhuid gesloten houden.

poursuivant | 11-08-10 | 13:28
Wilfred Genee begon over de poot/potparade vanwege de uitzending van Jenssen, niet Gijp. U moet wel beter opletten.

Jongens, Gijpie wordt elke maandag op de radio geinterviewd door jensen. Op die maandagochtend had die al dezelfde opmerking gemaakt over de canal parade. Dus dat ie Gijpie gaat verdedigen is niet zo vreemd.

En Paul de Leeuw is een vliegtuig.

wereldatlas | 11-08-10 | 14:01

Ontsnappend darmgassen?

Maar laat de heren lekker. Of men het nu over homo's of voetbal heeft het blijft uit je nek lullen.

j4son | 11-08-10 | 13:21

En waar was u gisteravond tijdens VI??? slapende of keek je naar Net5??

Vd Gijp heeft het wel degelijk gehad over de GayPride, was een leuk en terrecht stukkie trouwens.

Op Dumpert staat het desbetreffende stukkie ook nog..

Als je homo bent, prima. Maar als je dan in je string op zo'n boot moet gaan lopen hossen, van kijk mij eens homo zijn. dan geef ik Van der Gijp groot gelijk met zijn uitspraken.

Onze oppermongool de Leeuw voelt zich weer in de bilnaad gegrepen. Van der Gijp heeft gewoon gelijk. PdL is een vies mannetje.

Haha Paul de leeuw mag alles zeggen. Zeg dan gewoon ook alles terug ho.....laat maar

Wat een loser is die Paul de Leeuw ook. Als ik homo was zou ik me kapot schamen voor soortgenoten als Paul de Leeuw en alles gasten die op zo`n gay parade meevaren. Paul de Leeuw mag alles over iedereen zeggen en van der Gijp niet? Wat een onzin. Daar komt nog eens bij dat van der Gijp dikwijls grappig is en Paul de Leeuw totaal niet. Ik roep Paul de Leeuw uit tot faalpersoon van 2010.

En hoe zit het eigenlijk met de combi homo/pedo zoals Bertoni van het Vaticaan beweerde?

Paul de leeuw zeurt als een wijf en is dik.

Och daar heb je die galbakkende vette hoop syndroom van down ook weer.
.
Natuurlijk is de gaypride intens triest. (mafketels indeed!)
Sneue vertoning van een nog niet volwassen homo acceptatie waar provincio´s op af komen omdat het een freak show is, waar de meeste homo´s zich voor schamen en wat heel amsterdam geeuwend aan zich voorbij laat gaan.
Alleen Henk uit Appelscha die er met zijn vrouw een dagje van maakt en de weekend-leernicht uit Almere die net uit de kast is hebben daar lol van.
En de rest van NL doet het `gedogen´ want homo acceptatie.
Homo acceptatie niks mis mee. Wanstaltige vertoningen echter wel.
.
En ja... heel veel homo´s... WORDEN homo ja. Of komen uit de kast. net hoe je dat wil noemen.
.
Rene van der Gijp: niks mis mee.
.
Paul de Leeuw: ALLES mis mee wat ik kan bedenken.
.
Paul de Leeuw roept zelf INDERDAAD alles wat hij maar wil en schoffeert alles en iedereen want het is allemaal een grapje maar wel gaan zitten janken om zoiets. Kan iemand Paul uit zijn lijden verlossen?
Het zou enorm opluchten.

ChillBill | 11-08-10 | 13:18

Die zal zoals gewoonlijk wel weer geen mening hebben :)

Normaal vind ik Jensen dom... maar in dit geval slaat 'ie toch de spijker
dwars door Paul's eikel

Ik vind het heel dom dat Jensen het dom vindt dat De Leeuw het dom vindt dat Van der Gijp homo's dom vindt.

dus als je niets bent kun je altijd nog homo worden?

@nenny | 11-08-10 | 14:22
Heel Amsterdam?

Denk dat Gijp ´homo worden´ verward met ´uit de kast komen´, maar dit terzijde.
Als ik homo was en nog uit de kast zou moeten komen,. zou het aanschouwen van iemand als p. de leeuw mij niet erg aansporen.

Van der Gijp bedoelde gewoon uit de kast komen. Paul de Leeuw is een Aap.
Van der Gijp + oneindig

Jensen +1 Gijp + 10 Homo Paul - 10

"De voetbalanalist zei onder meer dat homo's met de Gay Pride geen reclame voor zichzelf maken en dat mannen die homo willen worden dat hierdoor minder snel zullen doen."

Hmm Paul de Leeuw is zelf ook niet zo snugger. V/d Gijp heeft nl helemaal niet beweerd dat je *alleen* homo kunt *worden*. Hij heeft alleen wat gezegd over mensen die homo (willen) worden, niet die het zijn.

de Leeuw is irritant, altijd al geweest en hij zal het ook altijd blijven.. rot op dikke zeug..

Paul de Leeuw is zo lelijk dat het gewoon vies is.

Is Paul de Leeuw homo dan? Zou je ook niet zeggen.

Van der Gijp heeft gewoon gelijk: homo's zetten zichzelf op de Gaypride voor schut.
En van Paul de Leeuw had ik meer incasseringsvermogen verwacht.

@ yadda | 11-08-10 | 14:28
.
Ach kom, Amsterdam zit toch met de gaypride stampvol provincio´s.
De grachtengordel is blij als die onzin weer over is.

-weggejorist-

Met Paul de Leeuw en Gordon wordt je vanzelf anti homo. Hoewel Geert wel weer een lekker ding is....

Paul is dik. VIEZZZZZZZZZZ dik.

De anale parade, of is die grap al eens een keer gemaakt ?

Toon mij één (EENTJE maar) uitspraak van Paul de Leeuw waarbij je een IQ hoger dan die van een komkommer mag vermoeden.
Zijn acties spreken in ieder geval boekdelen.

Wat heb 'n hekel aan die kluns van ene Paul de Leeuw.!
Laat ie voor m'n part homo of iets dergelijks zijn.!
Deze groep wordt door onze vulgaire politiek steeds meer tot
"ëlite" gerekend en via de media door de stror geduwd.
Gaypride en meer van dit soort nonsense. Laat de gewoon doen.!
Dat doen wij heteros toch ook.!

Paul de Leeuw is een soort Doekle Terpstra, heeft ook het idee dat de wereld geintresseerd is in zijn mening over vanalles en nogwat.

Dus de ene homo beledigt iemand en dan neemt een andere homo het voor hem op? Jensen ga weg, niemand moet je, je bent dik en lelijk en niet grappig.

Van der gijp lijkt ook beetje homo...telkens met zijn hand aan iemands arm zitten

Dit gaat dus over een homo en twee personen waarvan een Spaanse Wannabe die graag homo willen worden. Ja, want daar het hart vol van is stroomt de mond van over. Alle drie -1

Beter nog dan homo en dom. hè Paul.

Die van der Gijp bedoelt ongetwijfeld niet 'homo worden' maar 'uit de kast komen'. Dat weet die zuursok van een De Leeuw ook heus wel maar hij zal wel al een tijdje niet in het nieuws zijn geweest...

Van Der Gijp heeft nog gelijk ook denk ik zo. Ik word als hetero in elk geval niet echt gemotiveerd om de gay rights te vuur en te zwaard te verdedigen als ik dit soort uit de hand gelopen exhibitionisme zie rondvaren in de hoofdstad.

En toen kreeg die leeuw toch nog de gijpvogel aan zijn kont...

Was er een gay-dinges ofzo dan?
zijn er in Nederland ook homo's dan?
ik dacht alleen acteurs die dat spelen om zo op de gooise matras terecht te komen en met hun rotsmoel dan niet meer van de media af te rammen zijn.

Ik wist niet dat Paul ook gevoetbald heeft............!!!!!!!!!

De Leeuw is een enorme engerd. Inderdaad, hij mag alles zeggen en doen in zijn programma's, maar als een ander iets zegt.... Lijkt wel een PvdA-er.
Destijds geneerde meneer de Leeuw zich niet om iedereen die niet in zijn straatje paste op een smerige manier grof te beledigen. Zoals destijds de steeds iets veranderende foto van Hitler waarbij mensen moesten raden wie het dan zou gaan worden. Op deze gore manier werd Hitler de Joodse Prof Smalhout. Uiteraard weer iemand waarbij hij dit makkelijk kon doen. Zoals hij altijd de makkelijke slachtoffers pakt. Viezerik.

en dat fokking twitter moeten ze ook maar verbieden.
Dat is nog erger dan reaguren!!

Ik ben nog steeds geen homo omdat Paul de Leeuw nog leeft

@ watergeus....inderdaad...

Gert-Jantje | 11-08-10 | 14:48
Tsja, als je op geblondeerd valt is Geert een lekker ding....

Luister van Der Gijp, doet soms wat simpele uitspraken, maar in wat hij doet is hij absoluut niet dom, mij dunkt. Met het worden van homo, bedoelt hij natuurlijk het uit de kast komen en het homo zijn omarmen. Dat Paul de Leeuw dit niet begrijpt maakt hem een zielige sukkel. Ik kan het mij namelijk heel goed voorstellen, dat mensen niet uit de kast komen omdat ze allemaal rond springende idioten in een leren slip op een boot zien staan en zich dan daarmee de rest van hun leven moet identificeren. Een klein deel van de homo's is denk ik maar echt zo en ik denk dat het grootste gedeelte van de homo's ook denkt dat dit allemaal overdreven is. Hiermee wil ik natuurlijk niet zeggen dat dat wat ze doen verkeerd is, ze doen maar lekker hun ding. Echter heeft Renee hier gewoon een goed punt te pakken door te zeggen dat er homo's die nog in de kast zitten daar liever blijven, omdat ze zich niet graag identificeren met de homo's die op de canalpride komen.

de enige ballen die paul de leeuw hebben geraakt waren op ze kin.
dan liever een voetbal op me hoofd.

@ mokummer | 11-08-10 | 15:27
.
ik moest lachen. +1

Heb ie weer zitte Twitteren ?

Ik vind het goed dat v.d. Gijp opkomt voor alle homo's die niet graag in hun onderbroek op een boot staan te dansen.

Als we nou eens Gordon, Joling, Paul de Leeuw, Jamai en de rest van die Gooise reetkevers samen op een boot zetten, en die vanaf de Gay Pride Parade naar de Stille Oceaan slepen en achterlaten, dan zou zelfs ik een keer gaan kijken in Amsterdam (en dat is heel wat voor iemand die in de schaduw van de Kuip is geboren)

En Paul de Leeuw is een slimme jongen zeker. LMAO.
Als hij slim was, zat hij niet bij de VARA. Bewijs geleverd.

E-fm68 | 11-08-10 | 15:28
Als je in Nederland tegen het feit ben dat mensen 1x per jaar als een totale idioot in hun onderbroek op een boot gaan staan dansen, dan ben je een homohater... Dat je het weet.

Paul de Leeuw is passé, een beetje overkill van de Leeuw. Afvoeren die man, oppasvader op vakantiekampen, kan die misschien nog leuk zijn en serieus genomen worden. Jammer van zijn talent.

blendedperfection | 11-08-10 | 15:25
Dit is een opinie die overigens binnen de homo-beweging ook is geuit. Zo zou Gordon slecht zijn voor de homo-acceptatie.

Tja deze opvatting leeft blijkbaar bij veel mensen nog:
"“Van der Gijp is nog steeds van mening dat je niet homo bent, maar homo wordt. Dom!“
Alsof het 'homosueel' zijn een keuze is.. niet dus.

Van der Gijp weet ook wel dat je geen homo wordt maar bent. Om het dan alsnog te zeggen is humor omdat het zo belachelijk is. Paul moet niet zo op zijn teentjes getrapt zijn.

helemaalnicks | 11-08-10 | 15:31
Youp heeft wel eens gezegd dat wij hetero's daar stiekem jaloers op zijn.

blendedperfection | 11-08-10 | 15:25
Uitstekende verklaring. Mee eens.

eerstneukendanpraten | 11-08-10 | 13:22
Yes, go on en vergeet jezelf niet.

Van der Gijp en koppen...

Kennelijk heeft PdL vdGijp nooit zien voetballen.

Hij kan mn rug op dacht ie

Van der Gijp altijd +1

Dat Eindhovense smetje op zijn blazoen zullen we hem maar vergeven...

Opeens weet je het....je wordt homo!

Is dat diezelfde Paul de Leeuw die van ons allemaal ruim vier ton per jaar krijgt, omdat hij (naar eigen zeggen) ' een specifiek talent heeft, zijn hart aan de publieke omroep heeft verpand, hard werkt en maatschappelijk relevante programma's maakt?'
-
Oh ja: en hij is ook nog eens heel goed (zegt hij) . Wij zien thans, waarin: de Stadler & Waldorf uithangen.
-
Daar hebben wij er al genoeg van in dit land - en da's geen vier ton waard ....

Ohh.. Van de Gijp zei "homo worden" i.p.v. "uit de kast komen". Nee, dat is inderdaad verschikkelijk!!! Gelukkig heeft Paul de Leeuw nog nooit iemand gekwetst in zijn leven....

paul de leeuw is nooit leuk wel een vies dik varken die denkt dat hij jezus is en over iedereen grapjes kan/mag maken

Homo worden is natuulijk onzin, het is een vervelende afwijking, waar je niets aan kunt doen......

@laardepul | 11-08-10 | 16:20
ghehe

Wat denk die dikkop trouwens? Zelf altijd een bakkes zo groot als de anus van ze vriend en nou is ie op ze pikkie getrapt?

Zijn die X-rated video's van die vadsige pederaster trouwens al ergens gesignaleerd, waarin hij Grieks worstelt met zijn 'zoontjes'?

O is dat zo? | 11-08-10 | 15:40

Ik had het over louter heaumeaus. Maar jij bent zeker het zonnetje in huis van de Geenstijl - community? Jammer dat school weer over twee weken begint, vind je ook niet?

Zwoeps1 13:16
Om dezelfde reden dat jij hier reaguurt ? Gewoon omdat het kan, omdat je je verveelt en eigenlijk niets beters met je leven te doen hebt ?

Over het gegeven dat de homo-beweging zichzelf met dat exhibitionisme tijdens de gay-parade geen goed doet heeft van der Gijp gewoon gelijk.
Homo-acceptatie en -emancipatie in Nederland is af.
De enigen die dat nog niet snappen zijn import-anderskokenden - maar die voedt je niet op door op een bootje in de gracht in je nakie met een dildo te gaan lopen zwaaien.
Veel heaumeaux die ik ken ergeren zich ook aan dat kinderlijke gay-parade gedrag ... laat ze zich eens wat 'normaler' manifesteren als ze willen dat mensen gaan denken dat homo's net zo gewoon zijn als en gelijk zijn aan hetero's?

van der Gijp over de Leeuw: aah joh die aandacht dat moet je um gunnen.

Die bolle geitenneuker van een de Leeuw denkt dat hij altijd gelijk heeft. Stomme geldbeluste sukkel, dat is het en dat blijft het.

Waarom moet die Robert Jensen reageren op iets wat tussen de Leeuw en van der Gijp speelt?

Zwoeps1 | 11-08-10 | 13:16

Omdat van der Gijp dit ook heeft gezegd in de radio uitzending van Jensen.

Dom? Wat is Paul de Leeuw's hoogst genoten opleiding? LHNO of zoiets? De man die ons al jaren verveelt met puberhumor die zolangzamerhand echt alleen nog door de jostiband zelf gewaardeerd wordt? En laten we eerlijk zijn: het doet niet veel voor de homo-emancipatie, een hoop kale nichten in te kleine onderbroeken op een boot.

En de Leeuw inteligent?? misselijk volgevreten varken,met al z'n vieze domme grappen. Bah,blij dat ik geen homo ben,je zal maar zo'n vriendje hebben.

Uh, Robert Jensen en Paul de Leeuw zijn het niet met elkaar eens? Ik heb echt altijd gedacht dat Paul de Leeuw in dat Jensen-pak zat.

De ene leeuw lijkt steeds meer op de andere:

http://www.irsnl.com/images/raad_van_bestuur/Arthur.jpg

Hehe.
Tja, ik wilde eigenlijk graag homo worden, had de acceptgiro voor mijn inschrijfgeld zelfs al op de bus gedaan, maar na die gaypride hoeft het van mij inderdaad niet meer.

Paul 'zure homo met z'n varkenskop' de Leeuw moet z'n arrogante bek houden. René van der Gijp is niet dom maar wel errug grappig.

die homo wil met 2 maten meten..

Eerste keer dat ik met Jensen eens ben!

yadda | 11-08-10 | 14:05
Ik ben zo tolerant als de ziekte wat sexgerelateerde onderwerpen betreft(geldt niet voor religie ) maar waarom moet ik geconfronteerd worden met een in lederen chaps, pet en vest gehulde dikke man met haar op zijn billen terwijl ik door de stad loop?
Ik ben trots op mijn pik met zn paarse hoed en daar loop ik toch ook niet mee te paraderen op een zonnige zomerdag in Amsterdam?
Kom op.

Als je met je blote pik door de grachten heen varen ziet als homo-emancipatie ben je een beetje dom.

Ja het spijt me hoor, maar René van der Gijp is zelf de grootste homo van het voetbalwereldje. Ik snap niet wat hij nou loopt te zeuren!

Dit is echt zielig.. Wat een kneus die Paul.. Bah! Vieze heaumeau! Ik hoop dat ie mee leest...

WAT? is paul de leeuw HOMO!

Dat Rene die zogenaamde grap maakt verbaast mij niets. Rene is zelf homo of hij haat homo's. Die gare grap van m die niet eens een grap genoemd mag worden is gewoon een uiting hiervan.

Dat Paul de Leeuw hierop reageert is nog droeviger want die irritante nicht loopt iedereen te downgraden en te beledigen en dan moeten we allemaal lachen? Paul hou je bek toch man en ga van die tv weg, je bent een zielig figuur.

Jensen heeft gelijk maar is ook maar een sensatiezoeker.

Alle 3 zijn ze miljonairs zonder inhoud terwijl wij ons kapot werken.

Ach ja...is er nog wat in de Gaza gebeurd?

De eeuw van De Leeuw was toch de vorige...

Paul zijn tijd is geweest, hij gaat nu zeueren - het hoort bij het ouder worden [ en het schijnt dat de aftakeling bij homo's eerder begint dan bij hetero's

Ik krijg het bijna niet uit mijn bek, maar ben het eens met die vetlel Jensen. "Wie kaatst, kan de bal verwachten, Paul de Leeuw"! Gordon is daar ook zo'n mooi voorbeeld van, net als Appie V.

Nou dan word je geen homo maar je wilt nog wel uit de kast komen, is dit niet het slakken en zout verhaal Paul de Leeuw? Klinkt een beetje als een oude weduwe die nooit kinderen kon krijgen en elke keer dat ze iemand hoort zeggen: "Wij nemen geen kinderen" uit haar slof schiet.
Ik zou zeggen: "Flikker toch op!" Het is tich duidelijk wat hij bedoeld?
En ik ken zat heaumeaux die best kunnen onderschrijven wat Van Der Gijp zegt, niet iedereen vindt het reclame. Ik persoonlijk vind het trouwens best grappig als hetero.

Elitair geneuzel. Als ik homo wil worden, dan word ik homo, ja?

Zijn er werkelijk mensen geintresseerd in de tweets van Paul de Leeuw? Triest...

Van der Gijp is +1.Leuke vent.

@zagorin | 11-08-10 | 19:08, u klinkt lichtelijk depressief en gefrustreerd. Cilatoprammetje dan maar?

@Ovideandfriends,

niemand heeft gezegd dat je elke dag met een grijns op je bek moet zitten maat.

@ zagorin
Zeker wel, ik heb dat gezegd.

pfff die paul de leeuw denk ook dat hij de konging is ofzo. Laat hij lekker de bejaarden gaan vermaken met zijn zogenaamd grappige tv programma's

Ze zijn allebei dom, maar Van der Gijp is tenminste grappig.

Robert Fucking Jensen heeft ook een mening. Wel, wel.

Ik zeg hier gewoon niks over.

ach poep gaat er makkelijker af dan lippenstift wat dat betreft heeft paulus gelijk

Hoezo dom? De Dom staat toch in Utrecht?

Wordt je ook pedo, Paul, of ben je dat?

http://www.bestweekever.tv/bwe/images/2008/04/DUTCH%20PEDO%20PIC.jpg

Jammer dat Jensen weer uit z'n grot is gekropen.
Zou zo graag zien dat die man gewoon stukadoor of groenteboer werd.

Paul de Leeuw is een misselijkmakend mannetje die over de ruggen van anderen, maakt geen reet uit wie (of wat) grappig denkt te zijn. Hij moet gewoon z'n muil dicht houden en z'n neus tien minuten dichtknijpen. Zijn we van die verderfelijke vetklomp af. Jensen daarentegen, is zeer grappig in z'n radioprogramma. Z'n gesprek met Henk Westbroek is ook hilarisch (gaat deels over de Gay Pride.)
http://www.radioveronica.nl/index.php?page=audiofragmenten&id=7404

Paul de Leeuw, blijf lekker programma's schrijven.. dat doe je beter dan commentaar geven, jij maakt van een grap een probleem.. En dat ook namens de homo's aangezien je er een boegbeeld voor wilt zijn.. Zo zijn de meeste flikkers niet opgevoed..
Van der Gijp, een grap mag geld kosten, een hele goeie grap mag vrienden kosten.. Aan Paul de Leeuw ben je geen vriend armer, dus gewoon je eigen weg voelen..
Robert Jensen, twitter ze:) misschien is dat de nieuwe drug van dit decenium.. De typtyfus..

Volgens mij heeft paul de leeuw zelf heel veel balletjes gekopt.
Vooral kleine balletjes daar was/is hij gek op.
En hij kan niet zingen ook.
Bal in zijn keel.

Ik weet niet wat Paul de Leeuw met die OUDE KOP van hem gedaan heeft?
Maar als ik zo die kop van Paul de Leeuw zie en de kop van Gijpie dan toch maarliever de kop van Rene van der Gijp.
Ze zijn even oud, Gijp en de Leeuw maar op de fot ziet de Leeuw er zeker 20 jaar ouder uit.
Dus dat koppen heeft er niets mee te maken.

Ik heb echt een ontzettende poephekel aan Paul de Leeuw, maar Robert Jensen spant echt de kroon. Mooie is dat je zijn uitspraak heel makkelijk om kan draaien en je hebt een briljant voorbeeld waarom ik denk dat zijn soort gewoon van de t.v. moet en met vervroegd pensioen mag gaan. Ik weet niet wat die man wil compenseren, maar dat het iets verdomd kleins is moge duidelijk zijn.

“Dat fucking Robert Jensen dit zo serieus neemt en niet ziet als een geintje, is zo irritant. Koning Robert mag alles zeggen en dan zegt iemand anders iets grappigs en is het zielig en dom’“, zegt de presentator.

Gevalletje misinterpretatie door de Leeuw misschien? Hoe dan ook, als ik die gay pride parades soms zie kan ik me enigzins iets voorstellen dat niet iedere homo hiermee geassocieerd wil worden.

Zou er een reden zijn dat je geen homo wil zijn dan is Paul de Leeuw dat wel.

Paul de Leeuw staat bij mij al jaren als 1ste in mijn top 10 'meeste irritante personen lijst' Met stip.

@paracetedrol Niets aan toe tevoegen.... Ohh jawel, Paul, vieze reetridder....Smoel houwe.

Een paar homo's uit mijn kennissenkring kijken inderdaad met kromme tenen naar de botenparade die ze zien als een soort aapjes kijken en waar mensen alleen heen gaan vanwege de absurditeit. Voor acceptatie van homo's wordt het als uitermate schadelijk gezien omdat voor veel mensen dit gedrag de ware homo vertegenwoordigt. Wat dat betreft heeft van Gijp 100% gelijk.

CORRECTIE: Paul de Leeuw is dom EN lelijk, en is even grappig als een eulogy uitgesproken door een doodgraver: Niet dus; het verschil? De eerste denkr het patent op "grappig zijn" te hebben, de laatste heeft niet de intentie om grappig te zijn!

Haai

van der gijp moet nog uit de kast komen? en nu duft ie niet meer?

STFU! Allemaal!

jeej Jensen! Die grote flikker van een de Leeuw is ze ook kwijt zeg..

Om met Van der Gijp te spreken: Laat gaan, joh...

wazakzegguh | 11-08-10 | 13:32
Dat laatste lijkt mij (homo of geen homo) een verrekte goed plan!

Je kan veel over Gijp zeggen, maar niet dat ie ooit in zijn hele loopbaan een bal heeft gekopt. Tuurlijk man, jah joh

Zou je een vergunning krijgen voor een Hetero Parade in Amsterdam of zou dat discriminerend zijn?

Wat heb ik 'n hekel aan die stijlloze kwal ban ene de Leeuw.!
Braakneigingen en hopelijk wordt ie snel afgeserveerd via "n
rioolput.!

Opeens weet je het. Je WORDT homo!

Bezig met verzenden!

Videos

Top 5 kortingen

 
 

Column

James Worthy

Ik zat op de schouders van mijn vader. De veiligste plek ter wereld. Ik waande mezelf de windhaan...
meer >