Bij Omroep Gelderland is een poederbrief binnengekomen voor "D66 Führer Pechtold". De medewerkers van de lokale omroep zijn daarvan behoorlijk geschrokken, maar de politie heeft het pand niet laten ontruimen.
Op de envelop stond een geshopte foto van Pechtold als Hitler. Erin zat wat plastic en poeder, maar of dit ook schadelijk is, moet nog uitgezocht worden. De politie heeft de poederbrief meegenomen en gaat die laten onderzoeken door een speciaal team van het korps Haaglanden.
Omroep Gelderland heeft aangifte gedaan.
Reacties
ja, hij lijkt er echt op!
Berniemadoff | 15-01-10 | 11:31
Fotootje erbij, origineler dan een normale brief met broodmeel
Tim | 15-01-10 | 11:32
Altijd leuk die nep poederbrieven. Ik snap niet dat mensen dat nog steeds doen. Ik vraag me af, waarom het pand niet ontruimd is.
Zarkul | 15-01-10 | 11:32
Volgens mij vergist zich hier iemand...
De oorlog met de moffen is voorbij hoor. Irak is hot.
Mike4fun | 15-01-10 | 11:33
Dat wist ik niet, dat Pechtold bij de Omroep Gelderland inwoont. Wat een pauper
Don Sputare | 15-01-10 | 11:33
Of een doorgedraaide gristen of een psychopaat. Misschien een jong kind maar ik verwacht niet dat die weten wie Alexander is.
Stroopdoos | 15-01-10 | 11:33
-edit- gtfo
rowdie | 15-01-10 | 11:33
Man man man, het is wel populair om politici met Hitler te vergelijken tegenwoordig en boeken met Mein Kampf. Dit soort mensen moeten op straffe van een gevangenisstraf maar eens een paar weken doorbrengen op Auschwitz of iets dergelijks. Dit om dit soort figuren eens wat historisch besef bij te brengen. Uiteraard wel op eigen kosten!
dutchdj | 15-01-10 | 11:34
Bij omroep Gelderland bezorgd, maar het korps Haaglanden gaat het onderzoeken ..
Al Bundie | 15-01-10 | 11:34
>De medewerkers van de lokale omroep zijn daarvan behoorlijk geschrokken...
.
Van het poeder of van de foto?
Hoefnagel | 15-01-10 | 11:34
Ik haal net nog wat oliebollen uit de vriezer .. iemand mijn poedersuiker gezien?
James Lastig | 15-01-10 | 11:34
Nationaal-socialisme, dat associeer je toch eerder met een andere partij.
kapotte_stofzuiger | 15-01-10 | 11:35
@Mike4fun | 15-01-10 | 11:33
Mondje dicht man, straks krijgen die onderduikers hier op zolder er lucht van. Scheelt mij zomaar 1500 euries in de maand.
talibandenwipper | 15-01-10 | 11:36
Waren ze snel klaar met fotoshoppen...
Dr. O. Etker | 15-01-10 | 11:36
Dus zo komt Pechtold aan zijn coke.
Roemeense_Straathond | 15-01-10 | 11:36
Triest. -veel
Leipe Lennie | 15-01-10 | 11:38
In Pechtold een 'nieuwe' Hitler zien. De man/vrouw heeft in ieder geval het intellect van een gevallen paas-ei.
Hoe zouden de reacties hier zijn als Wilders een poederbrief gestuurd kreeg. . .
Links Handig | 15-01-10 | 11:40
De poederbrief kwam van links?
Zzzzooooffff | 15-01-10 | 11:40
@ talibandenwipper
Saban B. schijnt nog wel wat ideeën te hebben over mensen. Vooral vrouwen. Schijn je ook meer mee te verdienen. Feit is alleen wel dat je niks beter bent dan die aap, waarvan akte.
BeunDeHaas | 15-01-10 | 11:41
Het is duidelijk. De cda-kiezer is boos
derks | 15-01-10 | 11:41
Die foto was niet gesjopt.
peppievankokkie | 15-01-10 | 11:41
Ik wist niet dat Pechtold bij Omroep GL werkte?
Kroekpoek | 15-01-10 | 11:42
@Links Handig | 15-01-10 | 11:40
Met diezelfde foto erbij? Zou toepasselijk zijn.
*duikt weg voor WOESTE reaguurders.
kapotte_stofzuiger | 15-01-10 | 11:42
@talibandenwipper
Maar ze kennen wel de euro?
Henkiemaardannietgek | 15-01-10 | 11:43
zeg waarom wordt mijn bericht ge-edit terwijl er echt een fout staat in het bericht? wat een zielige vertoning.
nogmaals
lokale omroep moet regionale zijn.
-edit- James Lastig spreekt in dit geval namens de redactie. Zie zijn comment om 11:52.
rowdie | 15-01-10 | 11:45
Zo Alexandertje, hoe voelt dat nou om bedreigd te worden? Wilders kan er over meepraten!
peacemaker | 15-01-10 | 11:45
@ peacemaker | 15-01-10 | 11:45
Ah, is het de schuld van Pechtold dat Wilders bedreigd wordt? Nee, toch..
Links Handig | 15-01-10 | 11:47
Is de NOS al bezig met de actie *Powder on Pechtold*?
*neuq de nos*
Lewis Lewinsky | 15-01-10 | 11:47
@talibandenwipper | 15-01-10 | 11:36
Ik zal mijn mond wel dichthouden.. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat jij je inkomen verliest.
Mike4fun | 15-01-10 | 11:47
Nee, de vergelijking gaat niet op.
Pechtold = Ltd. Gruber van "Allo allo ".
fuckje | 15-01-10 | 11:48
@rowdie | 15-01-10 | 11:45
Who gives a shit?
James Lastig | 15-01-10 | 11:52
Ziet al een flauwe photofuck met bepoederde plaksnorretjes
Brimstich | 15-01-10 | 11:52
Heb toch wel een vermoeden van welke partij de verzender aanhanger is...
Dokterhuis | 15-01-10 | 11:53
Alexandertje die een ander gebrek aan leiderschap verwijt, ik blijf het bijzonder komisch vinden. Kereltje Pechtold is waarachtig een geboren leider.
fart majeur | 15-01-10 | 11:53
Pechtold is meer een Mussert of een Dieters.
blinde kip | 15-01-10 | 11:53
Wat een rustige reacties van de spitsnieuwslezers. Na de discussie van de week over Wilders, waarbij Pechtold zo ongeveer als de as van alle kwaad werd gezien, had ik wel wat adhesiebetuigingen met de dader verwacht vanuit de rechtsreaguurders...
matt_maxx | 15-01-10 | 11:54
D66, Pechtold... Hitler?! Deze brief komt waarschijnlijk van hetzelfde type mensen dat ook na de aanslag bezitters zwarte Swifts bedreigden. Het type kneus dat die arme jongen met dezelfde naam na de aanslag, waarbij de dader notabene omkwam, bedreigden hem om te leggen als ze hem tegen zouden komen. Niet zulke hele slimme mensen dus, die elke realiteitszin en vermogen tot logisch redeneren hebben verloren.
Najie | 15-01-10 | 11:54
@fuckje | 15-01-10 | 11:48 : Niet mee eens, ik vergelijk Pechtold met Herr Flick www.youtube.com...
Mazzeltov | 15-01-10 | 11:55
@fart
Alexanert zal nooit premier worden, niet alleen omdat hij niet genoeg stemmen zal krijgen, maar ook omdat hij dat zelf niet wil. (heeft hij meerdere keren verteld)
Dokterhuis | 15-01-10 | 11:56
Welke is nou PECHtold.....?
B.L.IJ.Datikwegben | 15-01-10 | 11:56
Ik vind Pechtold na Wilders de meest duidelijke politicus van Den Haag. Vertelt wat hij wil, met wie hij dat wil, wie hij uitsluit en waarom. Helderheid waar ik van hou. Wringt zich niet in bochten om Wilders te ontwijken, maar antwoordt direct en duidelijk.
matt_maxx | 15-01-10 | 11:59
@ Najie | 15-01-10 | 11:54
Voor de mensen geldt: "Je doet niet meer mee" (Jan-Jaap van der Wal)
Links Handig | 15-01-10 | 11:59
Ben geen aanhanger van deze bromvlieg, maar met dit soort achterlijke acties schiet niemand iets op. Werk van imbecielen!
Don Ballin | 15-01-10 | 12:00
kereltje pechthold heeft in zijn tijd in leiden alles laten mislukken wat er door zijn handen ging(tevens verkozen tot slechtste politicus van leiden, ooit), oppositie kan hij wel. maar regeren? ik denk dat het dan allemaal wat teveel wordt voor hem
bertus-benno | 15-01-10 | 12:00
@ fart majeur | 15-01-10 | 11:53
Dát heeft ú nog niet in de praktijk gezien. Buiten het feit dat hij het zelf helemaal niet wil berust uw aanname primair op uw eigen perceptie. Dat maakt het geen feit noch waarheid.
Links Handig | 15-01-10 | 12:01
@Mazzeltov |11:55
En kijk nu zelf eens naar Gruber....
fuckje | 15-01-10 | 12:03
Hadden ze ook aangifte gedaan als een familie uit een niet nader te noemen Noord-Afrikaans land poederbrieven was komen uitdelen in de centrale hal?
kinky winky | 15-01-10 | 12:05
Hij heeft wel net zulke zieke trekjes
veel vaak en vet | 15-01-10 | 12:05
Wat een gejank over Pechtold weer zeg. De vergelijking slaat geheel de plank mis.
Erikkz | 15-01-10 | 12:08
@ veel vaak en vet | 15-01-10 | 12:05
Welke dan?
Een als 'een gehele bevolkingsgroep de zwarte piet voor de economische malaise toe schuiven'?
Links Handig | 15-01-10 | 12:10
Hitler of niet, Pechtold is een gevaarlijke man, en gaat niets doen totdat heel Nederland een noodverorderning heeft, net als in Culemborg! Dhimmi, is een betere omschrijving!
a-thee-ist | 15-01-10 | 12:18
@ pica's: Zoek de 5 verschillen?
ik zie ze niet.
JodelDeBodel | 15-01-10 | 12:19
Hitler was immers ook sociaal-liberaal.
_ILT_ | 15-01-10 | 12:23
@ JodelDeBodel | 15-01-10 | 12:19
De pet? Schrijnend dat u díe over het hoofd ziet.
@ a-thee-ist | 15-01-10 | 12:18
Argumenteer die stelling eens als u dat kan, want zo kan ik er géén chocolade van maken en krijg ik het idee dat u raaskalt.
Links Handig | 15-01-10 | 12:23
Links Handig | 15-01-10 | 12:23
Sorry, het kapsel van Pechtold verwarde mij.
JodelDeBodel | 15-01-10 | 12:24
@ JodelDeBodel | 15-01-10 | 12:24
U had - op basis van het onderzoek van trouw - nog recht een tweede kans, maar een kapsel omschrijven als hoed, daarmee verspeelde u die kans.
Pssst, stropdas.
Links Handig | 15-01-10 | 12:26
@fuckje | 15-01-10 | 12:03 : Ja, uiterlijk misschien wel maar qua mentaliteit zie ik eerder een Herr Flick
Mazzeltov | 15-01-10 | 12:29
@matt_maxx zie d66 site:
weet jij dat hij de welvaart over de wereld wil verdelen (lees:jouw geld afpakken en uitdelen aan despoten)
weet jij dat hij minder politie wil, want dat lokt maar agressie uit?
weet jij dat hij voor onbeperkte immigratie is, want dat is een natuurverschijnsel?
weet jij dat hij voorstander is van windmolens: 9 keer duurder dan kernenergie en geen co2 reductie?
weet jij dat d66 1 % van het BNP aan kunst wil geven (GEVEN)
weet jij dat d66 het budget voor internationaal culturekle samenwerking wil verhogen (dus geen veiligheid maar gras-eters conferenties)
etc etc etc
derks | 15-01-10 | 12:38
@bertus-benno | 15-01-10 | 12:00
Die ambitie heeft hij ook niet.
Koops | 15-01-10 | 12:41
Het poeder komt van rechts?
yurp | 15-01-10 | 12:44
Ja, d66 is de gevaarlijkste partij, daarom begrijp ik veel mensen niet die zich laten inpakken door dat mooie oppositie gelul van hem.
Hij moest nog een paar gaatjes in de muur dichtmaken want water had hij wel alleen geen poeder.
Rumors | 15-01-10 | 12:45
@derks | 15-01-10 | 12:38
Weet jij dat je bij minstens de helft van je punten glashard loopt te liegen en te manipuleren?
Zo wil D66 helemaal niet minder agenten. D66 wil juist af van bonnenquota en ze willen meer agenten (ook van hogere rang) op straat i.p.v. achter het bureau. Nergens kan jij iets vinden dat ze minder politie willen.
Verder is D66 ook niet voor onbeperkte immigratie, maar voor een Europees asielsysteem met dezelfde regels. En er moet de nadruk komen te liggen op preventie, hulp en goede opvang in eigen (buur)landen.
Dus je kraamt echt pure onzin uit.
Koops | 15-01-10 | 12:47
@ derks | 15-01-10 | 12:38
Ja.
Welvaard 'verdelen' is iets anders dan geld 'uitdelen' - ziet u het verschil in letters of bent u ook dáárvoor te kortzichtig. Welvaard verdelen kan ook door onze markten open te stellen voor producten vanuit bijvoorbeeld Afrika, in plaats van de EU boeren miljoenen-subsidies te geven. Deze maatregel zou juist minder belasting 'kosten', dus houden wij per saldo méér over.
--
Enerzijds ja. Je hebt van die popiejopie tokkies die politie juist uitdagen. Anderzijds moet je bij sommige 'zaken' juist meer ME hebben om het onder controle te houden. Een spagaat in mijn geval dus.
--
Ja, als liberaal moét je dat zijn. Als 'fan' van absolute/autonome vrijheid voor het individu, de globalisering én relatief kleiner wordende afstanden kan het niet anders. Immigratie is niet per definitie synoniem voor de problemen met de islam in de EU.
--
De progressieve aard van het 'beestje'. Waarom zou je stoppen met innoveren. Je moet altijd op zoek zijn naar alternatieven voor fossiele brandstoffen. Overigens wist mij te vertellen dat de grond in NL níet geschikt is voor nóg een kerncentrale. Buiten dat, voorstander van windmolens is niet per se een tegenstander van kernenergie. Daar steunt D'66 ook de 'raamwet' voor de bouw van kerncentrales. Iets waar de PVV (mos, dacht ik) níets van begreep.
--
Ja, culturele verrijking. Altijd +. In Iran gebeurt dit niet - let op; geen argument - dus kunt u daar naar toe?
--
Klopt, maar hetgeen betekent niet dat conferenties over veiligheid niet gaan plaatsvinden. Veel van de nú voorkomende conflicten hebben hun oorsprong in een culturele patstelling.
--
Het is niet zwart/wit, maar het ligt ietwat genuanceerder. Helaas ziet níet iedereen dat. Maar ik hoop dat u het nu wel iets beter ziet.
Links Handig | 15-01-10 | 12:49
@ derks | 15-01-10 | 12:38
Ja.
Welvaard 'verdelen' is iets anders dan geld 'uitdelen' - ziet u het verschil in letters of bent u ook dáárvoor te kortzichtig. Welvaard verdelen kan ook door onze markten open te stellen voor producten vanuit bijvoorbeeld Afrika, in plaats van de EU boeren miljoenen-subsidies te geven. Deze maatregel zou juist minder belasting 'kosten', dus houden wij per saldo méér over.
--
Enerzijds ja. Je hebt van die popiejopie tokkies die politie juist uitdagen. Anderzijds moet je bij sommige 'zaken' juist meer ME hebben om het onder controle te houden. Een spagaat in mijn geval dus.
--
Ja, als liberaal moét je dat zijn. Als 'fan' van absolute/autonome vrijheid voor het individu, de globalisering én relatief kleiner wordende afstanden kan het niet anders. Immigratie is niet per definitie synoniem voor de problemen met de islam in de EU.
--
De progressieve aard van het 'beestje'. Waarom zou je stoppen met innoveren. Je moet altijd op zoek zijn naar alternatieven voor fossiele brandstoffen. Overigens wist mij te vertellen dat de grond in NL níet geschikt is voor nóg een kerncentrale. Buiten dat, voorstander van windmolens is niet per se een tegenstander van kernenergie. Daar steunt D'66 ook de 'raamwet' voor de bouw van kerncentrales. Iets waar de PVV (mos, dacht ik) níets van begreep.
--
Ja, culturele verrijking. Altijd +. In Iran gebeurt dit niet - let op; geen argument - dus kunt u daar naar toe?
--
Klopt, maar hetgeen betekent niet dat conferenties over veiligheid niet gaan plaatsvinden. Veel van de nú voorkomende conflicten hebben hun oorsprong in een culturele patstelling.
--
Het is niet zwart/wit, maar het ligt ietwat genuanceerder. Helaas ziet níet iedereen dat. Maar ik hoop dat u het nu wel iets beter ziet.
Links Handig | 15-01-10 | 12:50
@ Koops | 15-01-10 | 12:47
Het klopt enigzins (zie mijn post). Alleen denkt de beste man dat hij partij-punten te pakken heeft. Pech voor hem, het zijn uitspraken die buiten de context zijn geplaatst.
Links Handig | 15-01-10 | 12:53
...ja zeg, ga dit soort hobbyterreur een beetje zitten goedpraten omdat de betreffende politicus toevallig net niet bij het clubje zit dat je voorkeur uitdtraagt!!! Mijn god. Iedereen die zn middelbare school wel heeft afgemaakt zou dit soort acties tegen democratisch gekozen polititici ten alle tijden met de grootst mogelijke kracht moeten afkeuren. Zo niet; Dumb Muthafuck.
Comrade | 15-01-10 | 12:55
derks | 15-01-10 | 12:38
Uw pilletjes nog niet genomen vanmorgen, of ook weggegeven?
Don Ballin | 15-01-10 | 12:56
@Links Handig | 15-01-10 | 12:53
Minder agenten leidt hij af uit het feit dat Pechtold heeft gezegd dat hij extra politieinzet bij de jaarwisseling onnodig vond en dat het alleen maar weer een uitdaging geeft voor de paupers. Hoe iemand daar van kan maken dat D66 structureel minder politie wil?
En D66 is dus ook niet voor vrije immigratie. Er zitten altijd regels aan, het liefst wil D66 dezelfde voor heel Europa.
Verder kan ik jouw redenatie wel volgen, maar op deze punten zat 'derks' flink mis.
Koops | 15-01-10 | 12:58
@Koops
1.: www.elsevier.nl...
dus minder agenten op straat anders worden de bontkraagjes boos.
2. copy paste van de d66 site: D66 wil af van het 'onder dwang' integreren en inburgeren. Een open samenleving in een globaliserende wereld biedt ruimte voor verschil. en: Nederland moet een actieve rol gaan spelen bij het ontwikkelen van een ruimhartig Europees vluchtelingen- en asielbeleid.
3. Ontwikkelings-weggeefgeld moet de hoogste van de wereld blijvemn: 0,8 % van BNP
Ik snap dat je schrikt van deze waanbeelden, maar ze zijn echt van D66!!!
derks | 15-01-10 | 13:02
Altijd leuk die nep poederbrieven. Ik snap niet dat mensen dat nog steeds doen.
Zarkul | 15-01-10 | 11:32
Omdat het altijd leuk is?
Ion Susai | 15-01-10 | 13:03
@ derks | 15-01-10 | 13:02
Precies zoals ik in 'Links Handig | 15-01-10 | 12:50' uit leg. Vanuit de liberale rechtse gedachte.
Links Handig | 15-01-10 | 13:08
Denk meer dat de verzenders iets van een fascistoïde bedoeling hebben….
Scare ‘m like hell….
Burnt | 15-01-10 | 13:09
Zieke geesten die mensen bedreigen en dan natuurlijk ook weer Godwin.
websenior | 15-01-10 | 13:09
Vind de gelijkenis treffend. Net als de echte führer urenlang tieren en erg weinig zeggen.
bizonkid | 15-01-10 | 13:35
maar Pechtold woont toch helemaal niet bij omroep gelderland?
kaasschaafgevaar | 15-01-10 | 13:41
Pechtold heeft indd miljoenen doden op zijn rekening, wat een hersenloze pauper!
@ bizonkid
Dan kun je net zo goed JPB vergelijken met Hitler, oftewel een trap in de open lucht
Timnie | 15-01-10 | 13:46
Zeker een PVV-stemmert!
dreamcatcher | 15-01-10 | 13:47
De brief hoefde in ieder geval niet aangetekend te worden verzonden.
Deze ophef is namelijk ook een vorm van ontvangstbevestiging.
Ad337 | 15-01-10 | 13:48
Ik denk dat Pechtold opstapt bij D'66 als hij in zijn eentje een fundumenteel verschil van mening heeft over de koers van zijn partij met al zijn fractiegenoten. Zo dictatoriaal is hij dus ook weer niet. Ik ken echter wel een partij waar al die anderen zouden moeten opstappen als ze een fundamenteel verschil van mening hadden met de fractievoorzitter. Natuurlijk zal dat niet gebeuren. Dat selecteert zichzelf: een sterke leider en makke volgelingen.
Luigi Vercotti | 15-01-10 | 13:50
Nou nou. Pechtold met Hitler vergelijken...
Dat is niet terecht.
.
Laten we wel wezen:
Er is geen bewijs dat Hitler zijn ondergeschikten sloeg.
HP | 15-01-10 | 13:54
@ HP | 15-01-10 | 13:54
www.borisvanderham.nl...
Links Handig | 15-01-10 | 14:00
De PVV begint nu wel heel erg sneu te worden om in de publiciteit te komen. Maar goed, Führer was wél met een umlaut gespeld, dus zo slecht spellen die PVV-ers nou ook weer niet!
Wel weer heel erg PVV om bij elk beetje kritiek een Godwin (of zoals de Grote Leider zelf: een Kim Jong Godwin) uit de kast te halen.
FirstAnnual | 15-01-10 | 14:01
Goede gelijkenis
Ok_Insanity | 15-01-10 | 14:18
Waar
is
ons
vrije
Nederland
gebleven?
Kon je enkele decennia geleden nog hevig discussiëren met een politieke opponent en daarna gezellig samen de kroeg in duiken, tegenwoordig moet zelfs vrezen voor je leven als je in het openbaar een andere politieke mening aan het verkondigen bent. Vooral na de moord op Pim Fortuyn door een aanhanger van ultra links, lijkt iedereen bang om zijn/haar politieke mening in het openbaar te verkondigen. Zelfs politici en opiniemakers durven hun mening niet meer onverbloemd te verkondigen, tenzij zij een leven willen leiden zoals Geert Wilders.
Bang voor doodsfatwa’s van imams, dreigmail en poederbrieven zijn de Nederlanders die ooit internationaal te boek stonden als een volk van vrije geesten die, soms zelfs op het botte af, hun mening niet onder stoelen of banken staken.
Ondanks het feit dat het stelselmatig demoniseren van Wilders door Pechtold veel kwaad bloed heeft gezet, mogen wij natuurlijk nooit toestaan of toejuichten dat een politicus met een andere mening bedreigt mag worden door gefrustreerden. Daarbij moeten we wel aantekenen dat met de ervaring van heden, het reële gevaar van een politieke moord eerder uit de ultralinkse-of moslimhoek zal komen, dan uit de hoek van rechts!
Prins Pils | 15-01-10 | 14:22
Waar
is
ons
vrije
Nederland
gebleven?
Kon je enkele decennia geleden nog hevig discussiëren met een politieke opponent en daarna gezellig samen de kroeg in duiken, tegenwoordig moet zelfs vrezen voor je leven als je in het openbaar een andere politieke mening aan het verkondigen bent. Vooral na de moord op Pim Fortuyn door een aanhanger van ultra links, lijkt iedereen bang om zijn/haar politieke mening in het openbaar te verkondigen. Zelfs politici en opiniemakers durven hun mening niet meer onverbloemd te verkondigen, tenzij zij een leven willen leiden zoals Geert Wilders.
Bang voor doodsfatwa’s van imams, dreigmail en poederbrieven zijn de Nederlanders die ooit internationaal te boek stonden als een volk van vrije geesten die, soms zelfs op het botte af, hun mening niet onder stoelen of banken staken.
Ondanks het feit dat het stelselmatig demoniseren van Wilders door Pechtold veel kwaad bloed heeft gezet, mogen wij natuurlijk nooit toestaan of toejuichten dat een politicus met een andere mening bedreigt mag worden door gefrustreerden. Daarbij moeten we wel aantekenen dat met de ervaring van heden, het reële gevaar van een politieke moord eerder uit de ultralinkse-of moslimhoek zal komen, dan uit de hoek van rechts!
Prins Pils | 15-01-10 | 14:24
dubbel post = fout van server!
Prins Pils | 15-01-10 | 14:31
Links Handig | 15-01-10 | 14:00,
Wat u bedoelt is: linksom of rechtsom, Boris is een leugenaar. :-)
HP | 15-01-10 | 14:37
Ontzettend triest dit, ik ben zelf PVV stemmert , vind alle vergelijking van Nederlandse politici met Hitler totaal van de pot gerukt, deze dus ook.
Als je het niet eens bent met iemand dan ga je met diegenen in discussie, niet mensen bedreigen of poederbriefjes sturen, dat zijn Islamitische praktijken.
Poepus | 15-01-10 | 14:41
een Kim Jong Godwin) uit de kast te halen.
FirstAnnual | 15-01-10 | 14:01
U schijnt precies te weten wie deze poederbrief gezonden heeft!
Of was het misschien zelf?
Of uw linkse vriendjes om ook Pechtold de rol van underdog te kunnen gunnen?
Of zijn het weer goedkope verdachtmakingen van een policor die niet eens blijkt te weten dat Godwin met zijn stelling niet op Kim Jong doelde?
Prins Pils | 15-01-10 | 14:41
De gelijkenis is sprekend. Wel leuk dat iedereen die te lui is of te stom om argumenten te verzinnen, altijd gelijk de link legt met WO 2.
De Vijfde Colonne | 15-01-10 | 14:44
@mezelf
zelf=uzelf
weglaten: kunnen
Prins Pils | 15-01-10 | 14:44
Dat moet wel een pvv-er zijn die dat heeft gestuurd.
pepper71 | 15-01-10 | 14:53
pepper71 | 15-01-10 | 14:53
U weet blijkbaar meer! Doe eens onderbouwen?
Prins Pils | 15-01-10 | 15:11
Prins Pils | 15-01-10 | 15:11 lijkt me toch wel voordehand liggend. U leest nooit de pvv comments hier? Dan is 1+1=2.
pepper71 | 15-01-10 | 15:17
pepper71 | 15-01-10 | 15:17,
Juist ja. De werkelijkheid is moeilijk te bevatten voor u, dus u reduceert en verlaagt die werkelijkheid tot iets dat u net wel aan kunt.
.
1+1=2
HP | 15-01-10 | 15:27
@ HP | 15-01-10 | 15:27
Naar mijn weten is 1+1 soms dríe. Synergie noemen ze dat, meen ik.
Links Handig | 15-01-10 | 15:28
Links Handig | 15-01-10 | 15:28,
Dat gebeurt alleen als 1 niet simpelweg1 is, en domweg optellen dus niet opgaat.
.
Synergie is mij iets te veel new age hol management geblaat.
.
Ik heb veel te veel fusies en overnames doorgemaakt om dat woord nog serieus te nemen. Sterker nog: ik heb er een stevige allergie voor opgelopen door de jaren heen.
HP | 15-01-10 | 15:33
pepper71 | 15-01-10 | 15:17
Dus aan de hand van de comments op GS en SN kunt u opmaken dat een bedreiging aan het adres van Pechtold uit de PVV hoek komt!
Werkt u soms bij de politie. AIVD of ander slechtwerkend overheidsorgaan?
Zelf veroordeel ik elke bedreiging van elke politicus, doch misschien is 1+ 1 niet altijd zo gemakkelijk 2 zoals u denkt. Misschien is hier wel sprake van manipulatie door mensen die de PVV-aanhang in een kwaad daglicht willen stellen en waar naieve policoren natuurlijk altijd in zullen trappen.
Bij u is dit blijkbaar bij voorbaat al gelukt!
Prins Pils | 15-01-10 | 15:38
@ HP | 15-01-10 | 15:33
Het komt van dezelfde mensen die in competentie-management geloven en constant tot in den treure willen reflecteren. Ik wil goddomme gewoon studeren, meer niet, maar wordt lichtelijk gefrustreerd door de hype-waanzin in het onderwijs.
Links Handig | 15-01-10 | 15:39
dus u reduceert en verlaagt die werkelijkheid tot iets dat u net wel aan kunt.
1+1=2
HP | 15-01-10 | 15:27
Ha, ha +100!
Prins Pils | 15-01-10 | 15:42
Pechtold deinst nergens voor terug om in het nieuws te komen. Een tijdje terug liep hij heel opzichtig met bodyguards bij nieuwspoort. Maar zolang hij de islam en de linkse anarchisten met rust laat heeft hij niets te vrezen, de (echte) kogel komt namelijk altijd van deze twee kampen. Rechts gelooft wel in democratie.
WildPlassert | 15-01-10 | 15:49
Timnie | 15-01-10 | 13:46
Knul, dan stuur je toch lekker een feauteautje van JPB als führer op? Verzinnen wij wel de plempsels.
bizonkid | 15-01-10 | 15:53
De media moet maar geweaun doorgaan met het aandachtgeven betreffende poeder-, bom- en weet ik al wat voor brieven.
Elke afzender lacht zich de tering als er weer iets in de media verschijnt met de daarbij gepaarde ontruimingen, alarmeringen, verbijsteringen, enz.
Als alle energie nu eens besteed werd aan het opsporen van dergelijke gefrustreerden dan snijdt het mes aan twee kanten: de afzender wordt sneller opgespoord zonder lol eraan beleefd te hebben en bij een eventuele aspirant-afzender vergaat de lol omdat er geen aandacht meer wordt besteed.
uitgeslapen | 15-01-10 | 15:54
Koops | 15-01-10 | 12:47
Dus na 40 jaar neuzelen over slechts 1 of 2 onderwerpen (bijv gekozen burgervader) heeft d66 haar program uitgebreid? Ze willen nu dus net als de pvv meer politie en immigratiestop (maar dan voor heel Europa). Interessant heur.
bizonkid | 15-01-10 | 16:03
dat was gewoon cocaine wat pechtold nog tegoed had...
RaMoNsTeR | 15-01-10 | 16:10
ik wil een vrij nederland waar een ieder mag zeggen en denken wat hij wil
harob | 15-01-10 | 16:50
Ik neem aan dat hij voor Balkenende of Bos bedoeld is. Ik kan me niet voorstellen waarom Pechtold zoiets zou moeten krijgen.
Omega3 | 15-01-10 | 17:19
De dader komt van links denk ik.
TiSNiX | 15-01-10 | 17:50
@ bizonkid
Knul? Misschien ben ik wel een wijf van 80, maar goed je, fantasie slaat wel vaker op hol hier he :)
Timnie | 15-01-10 | 18:00
Timnie, kan mij het schelen wat je bent. Mijn fantasie slaat altijd op hol als ik jouw plempsels lees. Mag ik vragen hoeveel treden die trap in de open lucht heeft?
bizonkid | 15-01-10 | 18:09
@ bizonkid
583,53 - Zo, en nu ga ik iets anders doen
Timnie | 15-01-10 | 20:40
Nou, nou, dat is ook wel een beetje overdreven kereltje Pechtold met Hitler vergelijken. Hitler voerde genocides uit, Pechtold ontkent ze alleen maar
ZonderNaam | 15-01-10 | 23:13
Hmm chamberlaine is een beter vergelijking ,al weet ik nu niet of ik chamberlaine niet beledigd
van de kraats | 15-01-10 | 23:22
En toch lijkt ie er best wel op...
www.hetvrijevolk.com...
basweetutwel | 17-01-10 | 19:50