Jezus van Nazareth blijkt een vermaledijde driftkop te zijn geweest, zo schrijft De Pers vandaag. Hij vermoordde op zijn minst twee vriendjes."Vervloekt ben je, goddeloze idioot! Je zult als een boom verdorren!", zo zou Jezus eens geroepen hebben. "Op hetzelfde moment verschrompelde de jongen volledig", zo gaat het verhaal. Een ander kameraadje hielp Jezus om zeep door het "ga niet verder!" toe te snauwen. Ook een leraar moest het ontgelden toen hij Jezus aansprak op zijn achterstallige huiswerk.
Daar tegenover staat dat Van Nazareth wel een paar mensen uit de dood heeft laten opstaan. Hij was niet bereikbaar voor commentaar.
Reacties
???
Hulde voor degene de de bijbel lezen als een geschiendenisboek.
"ga niet verder!" > You shall not pass...
Gandalf?
"Hij was niet bereikbaar voor commentaar."
Roflmao +1
http://www.depers.nl/wetenschap/533803/Jezus-was-een-etter.html
Bedankt Spits!
Religie is zum kotzen !!!
Waar slaat dit op? Serieus dit slaat echt alles. Onderbouwingen, bewijsstukken?
"hij was niet beschikbaar voor commentaar"
Wat een eikel, niet eens even uit de dood opstaan om zich te verantwoorden.
KrentjeBrei | 24-12-10 | 10:04
Dat geldt evenzogoed voor KrentjeBrei!!!!!
Ik weet nog goed toen ik met hem op zwemles zat...die klootzak won elke wedstrijd door naar de andere kant te rennen...
http://www.youtube.com/watch?v=V4UfAL9f74I
bewijs gevonden.
Papa Razi, kom er maar in!
Dat krijg je ervan met zulke ouders. Jozef en Maria waren al niet helemaal eerlijk over die "onbevlekte ontvangenis"... Slecht voorbeeld dus.
'Hij was niet bereikbaar voor commentaar.'
Daarvoor moet je bij Popie Jopie in het Vaticaan zijn. Die hebben alle patenten en de copyrights gekocht van de Joden +/- 2000 jaar geleden en hebben daardoor het alleenrecht en de monopolie om in naam van Sjezus Gristus iets uit hun duim te zuigen.
@ KrentjeBrei | 24-12-10 | 10:04
Religie is een symptoom van de menselijke natuur.
@ Kelele Nyingi | 24-12-10 | 10:12
En de menselijke natuur is 'zum kotsen'.
Circulair redeneren 101.
@ schizoïde | 24-12-10 | 10:11
Joden zien jezus helemaal niet als een profeet. Wat is uw punt nu helemaal?
@ TerrorNijntje | 24-12-10 | 10:05
Over onderbouwingen en bewijsstukken maakt de gemiddelde reli-fanaat zich ook niet druk, dus waarom SN wel?
Je moet natuurlijk wel alleen kijken naar de 'mooie' dingen in de bijbel.
Links Handig | 24-12-10 | 10:02
Ik dacht meer aan de zwarte ridder van Monty Python... 't Is but a scratch
Wat is een belachelijk stuk daar op de website van de Pers.
http://www.depers.nl/wetenschap/533803/Jezus-was-een-etter.html
"Vervloekt ben je, goddeloze idioot! Je zult als een boom verdorren!", zo zou Jezus eens geroepen hebben. "Op hetzelfde moment verschrompelde de jongen volledig".
Jezus zag het verbaasd aan en riep: "Krijg nou tieten!"...
niets menselijks was hem vreemd gelukkig....
@ Links Handig | 24-12-10 | 10:13
De menselijke natuur is wat het is. Ieder waarde-oordeel daarover is voor eigen rekening. Verzet tegen de eigen natuur is nutteloos en uiterst contra-productief, zelfs zelf-destructief, immers: dan vecht men tegen zichzelf. Dat gevecht kun je niet winnen.
Links Handig | 24-12-10 | 10:14
Vraag je dat nu echt serieus of ben je echt zo dom...
Tja, als ik jouw plempsels hier op SN over het algemeen lees denk ik inderdaad het 2e.
Jezus heeft nooit op aarde gelopen, het is een metafoor voor iets wat ik hier niet ga uitleggen. De bijbel legt het verhaal uit van 1 kant en dat is waar iedereen hopeloos in gelooft.
Mischien weer iets voor Mel gibson om te verfilmen?
Mischien weer iets voor Mel gibson om te verfilmen?
@ schizoïde | 24-12-10 | 10:23
Het past u niet om zo op een vraag in te gaan.
@ Kelele Nyingi | 24-12-10 | 10:22
Daarmee zegt u eigenlijk dat een ieder in bepaalde mate een hang heeft naar enig religieus denken. Daar ben ik het in zijn geheel niet mee eens.
" Hij was niet bereikbaar voor commentaar"
Wat?! Onze gebeden worden niet langer gehoord?
We Zijn Gedoemd!
*zucht*
Religion=FAIL
Hoe lang duurt het nog voordat de "gelovigen" doorkrijgen dat ze slechts een nietig onderdeel zijn van een opgezet systeem dat alleen maar gaat om macht?
@GurbGuevara | 24-12-10 | 10:06
Reed hij toen ook een Golf II zonder grille?
wat een onzin maar weer, ga toch ergens anders over schrijven
Het past u niet om zo op een vraag in te gaan.
@ schizoïde | 24-12-10 | 10:23
Alleen bij serieuze en slimme vragen kunt u een onderbouwde reactie krijgen.
Moet wel zeggen dat u erg correct blijft bij mijn wat lomperige antwoord, daarvoor +1
In tegenstelling tot mohammed is Jezus gewoon verzonnen vanzelfsprekend zijn al zijn karaktertrekken dan van hetzelfde kaliber.
@ schizoïde | 24-12-10 | 10:35
Ik ga doorgaans lomp in op vragen danwel reacties - dat past mijn nick wel ;-). Ik vraag mij alleen af of u de positie van jezus in het jodendom wel snapt. Iets zegt mij dat u dat wél snapt, gezien uw reactie dan.
TiSNiX | 24-12-10 | 10:37
Er zijn ook wel aanwijzingen dat de figuur Mohammed verzonnen is hoor.
@ Links Handig | 24-12-10 | 10:26
Eerder een hang naar verklaringen voor verschijnselen en een verlangen naar diepere Zin. Bij de een leidt dat tot het aanhangen van een religie of andere mystificatie van het bestaan, bij de ander in een zoektocht langs andere paden, zoals bijvoorbeeld wetenschap.
What is this? I don't even.
lol@foto = archiefmateriaal
Links Handig | 24-12-10 | 10:37
Volgens de Joden was Jezus gewoon een Jood en zagen in hem een religieus gevaar. De Joden hebben bij de overdracht van 'Jesjoea' of te wel 'de redder' aan de romeinen voor de kruisiging daardoor alle rechten op het geloof terug geworven.
En je weet natuurlijk dat 2 joden wel weten wat een goud brilletje kost.
pure onzin..
Muahahaha. Je zult verschrompelen als een oude boom!! *poef* (....) O.o Oh shit...Wegwezen jongens!!
Apocriefe Bijbelboeken zijn apocrief voor een reden...
@TiSNiX | 24-12-10 | 10:37
Dit moet natuurlijk zijn: Mohammed is een verzonnen allegaartje van vroeg-Christelijke ingrediënten...
"Er is geen bewijs dat Mohammed bestaan heeft. De moslimbiografieën over Mohammed zijn van eeuwen later en niet gebaseerd op primaire bronnen."
http://www.joost-niemoller.nl/2009/03/koran-niet-woord-van-allah/
Jezus komt daarentegen voor in onafhankelijke, Romeinse bronnen.
By far het beste artikel op SN... Eveah!
@ schizoïde | 24-12-10 | 10:49
Geen belangrijk persoon. OFwel de vraag of hij überhaupt heeft bestaan.
@ Kelele Nyingi | 24-12-10 | 10:43
Eens. Maar waar sommigen op zoek zijn naar verklaringen en het begrijpen ervan, zijn anderen bezig om dit enigma te misbruiken voor (eigen) gewin.
Het is een algemeen bekend feit dat de bijbel om de zoveel jaren door de kerkelijke vaders wordt herzien. Geregeld verdwijnen er verhalen uit die als 'minder geschikt' worden gezien of worden 'geredigeerd' of 'herschreven'.
"Hij was niet bereikbaar voor commentaar."
Haha goeie grap! Alsof ze bij SpitsNieuws hoor en wederhoor toepassen.. :-D
ach, hij was gelukkig niet zo erg als die pedo profeet. Hoeveel mensen heeft hij naar de andere wereld geholpen?
Links Handig | 24-12-10 | 11:07
J.R.R. Tolkien leest wat makkelijker en dat is ook deels gebaseerd uit bestaande Noorse Saga's en mythen. Maar om dan meteen in Trollen en Elfjes te geloven vind ook zo wat. Maar je blijft altijd een groep mensen houden die het makkelijker vinden om in fictie te leven en geleid te worden.
Eigenlijk een beetje als van die mensen tegenwoordig die na de Film 'Avatar' zichzelf blauw verven en half naakt in een bos gaan zitten in de hoop dat ze vergeten mens te zijn.
@ schizoïde | 24-12-10 | 11:16
Voor mij is al die fantasie niet weggelegd - helaas misschien. Ik heb ook totaal geen hang naar religieuze gedachten, anders dan dat ik het bestaan van een goddelijk persoon openlaat. De filosofische en antropologische kant van religie vind ik daarentegen wel rete-interessant, maar meer omdat ik dit vanuit politicologisch oogpunt bekijk. Begrip heb ik echter niet, maar dat komt doordat ik (te) rationeel ben.
@TerrorNijntje
quote: "Waar slaat dit op? Serieus dit slaat echt alles. Onderbouwingen, bewijsstukken?"
haha waar denk je dat heel godsdienst op gebaseerd is.. bewijsstukken?
Religie altijd -heelveel
Spitsredactie is de schrijver. Geen naam? Wat een held. Grapjes maken over een ander zijn geloof. Ps. Ben geen christen. Maar vind het gewoon beetje zielig. Dankzij hebben we wel twee dagen vrij sukkel.
Spitsredactie is de schrijver. Geen naam? Wat een held. Grapjes maken over een ander zijn geloof. Ps. Ben geen christen. Maar vind het gewoon beetje zielig. Dankzij hebben we wel twee dagen vrij sukkel.
Religie - heel veel
Geloof + heel veel
Oké, en nu een artikeltje over Mohammed.
Dat waren heel andere tijden he, dat soort dingen waren heel normaal.
@ CoSo | 24-12-10 | 11:21
Twee dagen? Het is gewoon weekend, zeur.
Er zit een oude man in de trein als er plots een meisje met een kort rokje tegenover Hem gaat zitten, de man bekijkt haar en het meisje kijkt naar de man en ziet dat de rimpels in zijn gezicht helemaal wegtrekken, goh zegt het meisje uw gezicht word helemaal strak!!! Jaaaahh zegt de man dat vel heb ik nu ergens anders nodig…..
@ Zware Guy | 24-12-10 | 11:04
Niet zo raar, want wie kreeg éérst verhalen te horen - die hij moest verspreiden - op een berg?
Eigenlijk was jezus dus een bontkraagje?
@ Links Handig | 24-12-10 | 11:07
En dat is het gevolg van de menselijke natuur: de zucht naar macht en bezit en het gebruiken van alle middelen, die daartoe leiden. Als mensen geld overhebben voor Jezus, zullen mensen Jezus aan hen verkopen. Pure marktwerking :D
CoSo | 24-12-10 | 11:21
Als je als zuurpruim niet tegen een grapje kunt heb je op SN niets te zoeken denk ik.
Je kunt ook denken dat we dankzij religie al meer dan 2.000 jaar 365 dagen per jaar moeten werken en vroom moeten zijn en tot kort alleen op zondag vrij mochten zijn maar dat je die ene dag naar de kerk moet gaan.
Als het aan de relikneuzen ligt mag je zoiezo nooit leuke dingen doen, zoals feesten, zuipen, neuken. Zeg maar een totaal verbod op alle dingen en vrijheden die je uniek en menselijk maken. Mag niet van het geloof!
Je kunt het nalezen als je wilt, staat allemaal zwart op wit.
Ik ben anders ook niet bereikbaar voor commentaar...
@ CoSo | 24-12-10 | 11:21
Waarom zou je geen grapjes mogen maken om een ander z'n geloof?? Mensen geloven nu eenmaal de grappigste dingen.
1 ding is zeker het verschijnsel en verdwijnsel Jezus is volgens het sterrengebeuren en die komeet die toen passeerde als een soort vuurwerk bij de geboorte van het verschijnsel / verdwijnsel dat dit NIET in december heeft plaats gevonden maar in mei !!!
.
De katholieke / christelijke zwendelaars hebben zoals alle veroveraars ( zie het Mohamed Islamsprookje) de plaatselijke gewoonten - in de geval van de Germanen om zeep geholpen.
.
De Germanen vierden rond de winterzonnewende periode -in de derde week van december het licht - het vuur - , het acherlaten van het verleden en de hoop op de toekomst etc...
.
Daardoor komt dat het lichtfeest van de geboorte van het verschijnsel/verdwijnsel Jezus op die periode gesteld is geworden, met de bedoeling het uitschakelen van de oude gewoonten in dit geval van de Germanen.
@ Kelele Nyingi | 24-12-10 | 11:30
En dát, m'n waarde, is toch eigenlijk 'zum kotsen'. Ik besef mij ter dege dat ik mezelf dan superieur waan, maar daar heb ik vaker last van.
@ Het Derde Kamer Lid | 24-12-10 | 11:37
Jezus is tevens ietwat eerder geboren dan de jaartelling is begonnen, maar goed...
Niet bereikbaar voor commentaar? Zeg dan gewoon eerlijk dat je mijn telefoonnummer niet kon achterhalen. Daarbij had je me ook kunnen mailen: mailadres bij redactie bekend.
.
Leugenachtige mediahufters...
@ Links Handig | 24-12-10 | 11:38
En dat, beste Links Handig, is gewoon zoals het is en ieder waarde-oordeel daarover is voor eigen rekening en zou - net als andere beginselen en moraal, gebaseerd op welke levensovertuiging dan ook - slechts gevolgen voor diegene zelf mogen hebben.
Het Derde Kamer Lid | 24-12-10 | 11:37
Volgens de Gregoriaanse kalender was (tot 1582) 1 April ook het nieuwe jaar.
Dit is pure blasfemie. Ik ga even bij de Imam langs voor een fatwa. Ik zal hem erbij vertellen dat het om Esa ibn Myriam gaat anders snapt hij het niet.
Komend jaar vieren we nieuwjaar met zijn allen op 1 april op het Leidseplein in Amsterdam. Ik roep iedereen op aanwezig te zijn.
@ Links Handig | 24-12-10 | 11:40
@ loufelix | 24-12-10 | 11:48
Jullie hebben het toch over een april grap , toch ?
Godsdienst zou ook een kosmische grap zijn.
De duivel , je weet wel die engel die uit de hemel gedonderd werd, bedacht een list om God te kwellen.
Toen vond de duivel de godsdienstEN uit .... en kijk wat een goddeloosheid in al die religies.
Van een geode grap gesproken.
Laat terror Jaap dit maar niet lezen, straks krijgt 'ie nog ideeen.
Wat een gelul. Maar ik ben natuurlijk wel beledigd nu, dus stenen door de ruit bij de Pers en de hoofdredacteur ontvoeren natuurlijk.
Mijn LSD pil is blijkens niet heavy genoeg want ik snap er geen fuk van. Gaat het om dé Jezus? De Jezus die een boek aandraagt waar 0,0 tot de macht oneindig 0 bewijs voor is?
Sterker nog, de Power der Power heeft allemaal fratsen moeten uithalen (gedoe met Jezus, zondvloed etc etc) om nietige hoopjes moleculen met een eigen willetje in het gareel te houden.
In dat licht gezien geloof ik wat in topic staat ook helemaal. Hallelluja. De volgende keer iets met Muhammed svp. Daar komt meer (kinder)porno en bloedvergieten in voor.
Zie hier het haAtheïsme.
Commentaar overbodig.
Zware Guy | 24-12-10 | 11:04
Niet echt hoor, nergens wordt Jezus daadwerkelijk genoemd. Er zijn wat verwijzingen naar zaken en personen die wellicht eventueel Jezus zouden kunnen zijn maar dan moet je dat graag willen zien. Het zou evengoed over een andere onruststoker kunnen gaan. Als ik het hier mis heb hoor ik graag welke schrijver in welk boek of brief over Jezus spreekt met naam en toenaam.
steile helling | 24-12-10 | 12:27
Gezonde kritiek kan inderdaad hatelijk overkomen als je enige tegenargument "nietes" is.
@ yurp | 24-12-10 | 12:28
Het barstte in die tijd, zoals altijd en overal bij onderdrukking, van de al dan niet militante 'onruststokers'.
yurp | 24-12-10 | 12:28
Wedden dat hij met Josephus aankomt?
@ steile helling | 24-12-10 | 12:27
Waar komt toch die merkwaardige neiging van religieuzen vandaan om zich superieur te wanen op grond van het feit, dat zij zich allerlei onbewezen onzin op de mouw laten spelden?? Is dat zo'n fantastsiche eigenschap?? Of is hier gewoon sprake van overcompensatie door onzekere lieden met een minderwaardigheidscomplex?
Kelele Nyingi | 24-12-10 | 12:38
Die zich waarschijnlijk allemaal de Gezalfde, de opvolger van Koning David, vonden en dus kristos genoemd werden. Er is geen tijdgenoot van Jezus die het over hem heeft. De eerste die een verwijzing maakt naar een 'wijs man' die Jezus heet: Flavius Josephus werd geboren na de vermeende dood van Jezus. Daarnaast zijn er nogal wat twijfels over de authenticiteit van de teksten.
Gugong | 24-12-10 | 12:40
ja, dat zal wel maar zelfs de mensen die denken dat de teksten van Flavius Josephus authentiek zijn geven toe dat ze minstens aangepast zijn door latere christenen om in hun verhaaltje te passen.
?? Waar slaat dit nu weer op?
VADER VERGEEF HET HEN, WANT ZIJ WETEN NIET WAT ZIJ DOEN!
wat is dit nou weer voor kutbericht van die kutkrant de kutpers
lol hij was niet bereikbaar voor commentaar. Logisch want hij moet voorbereidingen voor zijn verjaardag treffen!
Hehe, "Jezus was een ettertje" deed me denken aan deze stripjes:
http://www.forkparty.com/hilarious-stfu-jesus-motivational-comics/
Heh heh .. heb nog bij dat beeld gestaan (pica) .. kabelbaantje omhoog .. gewoon beetje koekeloeren. Sommigen begonnen te huilen .. die steken weer de rest aan. Op een gegeven moment allemaal van die wapperende handjes in de lucht en snotterende peoples ... wtf momentje.
Nu weet ik dat die etter ze gewoon hep bedreigd:
'Jullie zijn mij en mijn vader niet waard!'
* wheeeeeeeeh jankende mensen*
'Vervloekt jullie idioten! Ik maak van jullie lemmings om van deez' rots af te storten naar uw ondergang!'
*WHHHHHEEEEEEEEEEEEHHHHHHHH jankende mensen*
Ik wist niet dat De Pers was geinfiltreerd door pedofielenaanbidders, die maar al te graag alles, wat niet moslim is, willen bekritiseren, en haten.
De Pers zou er goed aan doen Nederland te laten weten dat mohammed, de profeet des doods, vier jaar nadat zijn vermeende vader stierf, werd geboren.
Wat de moeder van mohammed een "loose gal" maakt..
En mohammed . . . "vaderloos".
Wat de moeder van mohammed een "loose gal" maakt..
mohammed ibn kilab | 24-12-10 | 13:50
U bedoelt een sletje?
Wie dit artikel geschreven heeft , heeft geen respekt voor de Islam Ehh christendom.
je mag onze profeet Jezus hakbar van Nazareth blablabla, niet belachelijk maken.
ik ga je kop eraf hakken .
je zult bloeden in het vuur van de eeuwig durende hel.
ooh nee wacht even
IK ben een VREDELIEVEND PERSOON zo iets doen mensen met verstand niet.
alleen domme bange MOSLIMS doen zulke stomme uitspraken en gebruiken geweld en bedreigingen als motivatie om hun geloof te accepteren.
Pfff. De huilie reacties zijn een stuk grappiger dan het werkje zelf.
Bovendien vergeet Hulspas het verhaal waarin Jezus door de duivel op de proef wordt gesteld.
LOL. Enne wat was Mo..?
volgens viel onze jezus van nazareth best mee toen ie nog een klein jezusje was. Waar is ie eigenlijk?
Bashing lokkertje. Lekker veilig vanachter je bureau vredelievende Christenen belachelijk maken met ongefundeerd materiaal.
Je moet eens de ballen hebben om dit over Mohammed te schrijven. Laffe kwakbol.
@ Allemaal | 24-12-10 | 15:13
Misschien interesseren mensen zich minder voor Mohammed dan voor Jezus. Ik in ieder geval wel, want het christendom is onderdeel van de cultuur van het land waar ik in woon. De islam niet.
Maar inderdaad, nogal goedkoop stukje en ik had graag wat bronnen gezien voor zijn beweringen.
de dood aan het christendom en de pedo.s
Jezus, een soort Osama avant la lettre.
You-On-A-Gin | 24-12-10 | 15:18
Aangezien ik liever had gezien dat het christendom niet onze eigen tradities en religie hardhandig had verneukt en verdrongen interesseer ik me ook niet bijster veel voor het christendom. Gedwongen door zondagsscholen en vele verpeste zondagochtenden waarin ik leukere dingen had kunnen doen dan me zitten te vervelen in een kerk. Het is geen wezenlijk onderdeel van onze cultuur maar een parasiet die zich in onze cultuur heeft ingevreten en ingenesteld.
@ yurp | 24-12-10 | 15:45
Daar ben ik het 100% mee eens, maar 't is er nou eenmaal. We zullen er toch mee moeten dealen. :-)
Zware Guy | 24-12-10 | 11:04
In de eerste eeuw was Jezus een redelijk veel voorkomende naam, een soort Piet, en in dat gebied stikte het.... oef, ga ik nu te ver? Sorry, maar het stierf.... godskelere, dit wordt moeilijk. Er waren veel Jezuss... eeuh? Wat is eigenlijk het meervoud van Jezus? Jezi? Maar goed, de Jezus die jij zo graag bewezen acht wordt nergens in de geschiedenis genoemd. Een aangenomen broer van me, er werd hierboven al aan gerefereerd, heeft een aantal Jezi genoemd, waaronder Jezus de Gallieleër, die geografisch het meest in de buurt komt van de door jou aanbeden Waterdanser. En dat was inderdaad een ettertje. Niks andere wang, gewoon van ratsekee, aanpakken en hier heb je hem. Ook niks uit de dood laten opstaan dus, maar ze er keihard inhelpen. 650 jaar later werd hij in dat gebied node gemist overigens, toen de volgende waarzegger opstond. Die sommigen dan weer een profeet noemen, om ook dit dit sujet wat meer cachet te geven. Feit blijft dat de Enkhuizer Almanak aantoonbaar betrouwbaarder is dan die figuren die de godentokies zo graag aan anderen opdringen.
yurp | 24-12-10 | 15:45
Je had liever gehad dat heel Nederland sinds eeuwen meermaals per dag naar de pedogod allah zou hebben gebogen... ?
gebaseerd op?
swift1.6 | 24-12-10 | 17:37
Nergens op gebaseerd, net zoals geloof.
@yurp | 24-12-10 | 15:45 Grappig dat we dezelfde afkeer hadden als kind.
Ik heb je al eerder een opmerking zien maken over de oude religie. Niet dat ik daar iets mee heb, maar ik vind wel dat het zonde is dat door de komst van het christendom het vrouwelijke element naar de achtergrond is verdrongen. Onder de Kelten was de vrouwelijke kant belangrijk en bij de Germanen was het woord voor god sekse neutraal. Kortom de rol van de vrouw de plek/aanvulling van het mannelijke is verstoord. En ik zie de islam als een religie en ideologie die de vrouwelijk kant helemaal negeert. Met alle onbalans die daar bij hoort.
Nou ja. Wijntje?
ik zal het doorgeven als ze hier weer eens aanbellen
Geef dan eens een bijbeltekst aan waarin staat dat God mensen laat verschrompelen. Kortzichtig als jullie zijn, denken jullie dat Jezus mensen liet verdorren als ze Hem niet aannamen als de Ware. Dit betreft natuurlijk beeldspraak en gaat om het feit dat mensen die Jezus verwerpen en niet aannemen, voor hem dor zijn. Echter diegenen die Hem accepteren, ziet Jezus als ranken die Eeuwig vrucht dragen.
Was het niet"ga niet verder!" > Thou shall not pass...
Gandalf!
Links Handig | 24-12-10 | 10:02
Minst lollige artikel van het jaar.. Nu gezellig naar de Kerstnachtdienst bij de Baptisten en daarna nog even naar de kroeg..! Fijne feestdagen @iedereen!
Sektes en sprookjes. On-ge-loof-lijk dat mensen zich daar in deze tijden nog door laten leiden.
Stoppen met geloven !!!!
BRENGT ALLEEN MAAR ELLENDE !!!!!!!!!!!
mohammed ibn kilab | 24-12-10 | 16:05
yurp | 24-12-10 | 15:45
Je had liever gehad dat heel Nederland sinds eeuwen meermaals per dag naar de pedogod allah zou hebben gebogen... ?
2 woorden: lol, haha
Precies hetzelfde als al die andere Palestijnse ettertjes dus!