*

Vrouw betrapt in bed met 14-jarige

Vrouw betrapt in bed met 14-jarige

Een 25-jarige moeder van twee kinderen moet drie jaar brommen omdat zij seks had met een 14-jarige jongen. Susanne Divers was de lerares van de jongen. De man van Divers betrapte het liefdespaartje vorig jaar in bed toen hij eerder terug kwam van zijn werk. Dat meldt The Telegraph.De relatie tussen de jongen en de lerares begon op een feestje waar zij uitgedaagd werd hem te kussen. Daarna begonnen ze te sms'en met elkaar en pikante foto's over en weer te sturen. Uiteindelijk kregen ze een seksuele relatie. De jongen schepte op over de relatie op Facebook: "ik heb het beste meisje van de wereld", schreef hij op zijn profiel.

Toen Susanne Divers het na een paar maanden uitmaakte, dreigde de jongen met zelfmoord. Hierop ging de relatie weer aan, totdat de man des huizes het tweetal betrapte omdat hij vroeg naar huis kwam uit zijn werk.

Divers moet nu drie jaar in de cel doorbrengen omdat het in Groot-Brittannië illegaal is seks te hebben met iemand onder de 16. Daarnaast zal ze nooit meet met kinderen mogen werken.

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Volg Spitsnieuws op Facebook!

Spits Redactie | 20-12-10 | 19:29 | 104 reacties

Reacties

Graag een foto, en niet zo'n mugshot uit een vrouwengevangenis.

  • Parkeerwachter
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 19:31
  • |
  • Quote
  • |

nooit meet doen he!....

  • Etende Uil
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 19:32
  • |
  • Quote
  • |

Euhhh, Fotootje van mevr. in kwestie teveel gevraagd?

  • Dr. BomBay
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 19:34
  • |
  • Quote
  • |

nice..

  • ziggs
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 19:34
  • |
  • Quote
  • |

Nice! Alhoewel, 25 jaar en al 2 kinderen. Die zit niet heel strak in haar vel.

  • kapotte_stofzuiger
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 19:34
  • |
  • Quote
  • |

Held!

  • Rubeltje
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 19:38
  • |
  • Quote
  • |

Pics or it didn't happen!

  • wirbel010
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 19:40
  • |
  • Quote
  • |

kapotte_stofzuiger | 20-12-10 | 18:34
Verheerlijken van pedofilie? Achja, zolang vrouwen het maar doen is het blijkbaar nooit erg. En ja, dat de jongen zelf ook wilde is geen argument.

  • Iskander
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 19:40
  • |
  • Quote
  • |

Waarom overkomt mij dit nou nooit.
En eigenlijk had die man er gewoon in moeten springen hadden ze trio, (een trio met 2mannelijke en 1vrouwlijke is idd gay ja, >ben geen gay xd)

  • neuken-als-hobby
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 19:42
  • |
  • Quote
  • |

Kom maar weer op met de hypocriete opmerkingen zoals: nice! Zodra het een kerel was die met een leerlinge aan het rommelen was dan moet hij aan zijn ballen worden opgehangen. Laat die vrouw dan ook maar eens hangen.

  • spreekkamerT
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 19:43
  • |
  • Quote
  • |

neuken-als-hobby | 20-12-10 | 18:42

Uw naam spreekt boekdelen.

  • mrazura
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 19:44
  • |
  • Quote
  • |

@kapotte_stofzuiger | 20-12-10 | 18:34:

Hoeft niet perse, is namelijk een spier.
Die kan je dus trainen.
Mocht dit u onbekend zijn, wees gerust, de meeste vrouwen weten dit ook niet.
Vandaar ook de incontinentie-problemen.

Knijpen dames!
Is ook beter voor uw sex-leven.

Maar even OT:
Heeft die gast ook nog straf gekregen?
Lijkt me toch, dat er iets als 'psychologische blackmail' is, door met zelfmoord te dreigen?
Hij vond het blijkbaar helemaal top.

  • anoniemorexia
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 19:44
  • |
  • Quote
  • |

Nice.

  • Myrkie
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 19:51
  • |
  • Quote
  • |

hij zal wel een grote vuist hebbe ofzo

  • geert73137204
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 19:51
  • |
  • Quote
  • |

nice...

  • henkbobjandevriesman
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 19:53
  • |
  • Quote
  • |

nice

  • Glaswol
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 19:55
  • |
  • Quote
  • |

Walgen van Het Hofnarretje en hier roepen dat het prima is? Van deze grenzeloze inconsistentie valt mijn bek open. Mannen en vrouwen die aan pedofilie doen moeten geljk worden bejegend en gestraft. Op de manier zoals men nu reageerd, wordt gelijke behandeling slechts toegepast wanneer het in het voordeel van vrouwen en homo's is. Dan is 'gelijke behandeling' een dode letter.

  • Allemaal
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 19:56
  • |
  • Quote
  • |

Het is natuurlijk niet OK dat de dame met een joch van 14 het bed in duikt, maar volgens mij is hier sprake van chantage, na een eerder genomen, verstandige, beeindiging van het gebeuren.
Dat de echtgenoot eea niet leuk vindt is logisch, maar om er dan meteen werk van te maken duidt er mi op dat die vent van de dame af wilde.
Een mooiere aanleiding kon hem niet in de schoot geworpen worden.
Al met al dus botte pech voor de lerares, die nu de bak in moet.

  • Puinbak
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 19:56
  • |
  • Quote
  • |

op een ouwe fiets... Náh!

  • hvvs
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 20:05
  • |
  • Quote
  • |

@Iskander | 20-12-10 | 18:40
Ach, was ik nog maar 14...

  • kapotte_stofzuiger
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 20:06
  • |
  • Quote
  • |

huh alweer??ik snap die vrouwen niet,...nog van die kleine jongetjes.Nu ja moet het nu een keer bij een vrouw gaan zeggen:weg met dat wijf!!

  • liesbeth5460
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 20:10
  • |
  • Quote
  • |

+1 voor dat ventje

  • onwijsvetcool
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 20:11
  • |
  • Quote
  • |

Naissss...

  • FeralWolf
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 20:15
  • |
  • Quote
  • |

Lekker Lucassen met een 14-jarige. Dat moet niet mogen.

  • Melchior C Balthasar
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 20:15
  • |
  • Quote
  • |

@spreekkamerT | 20-12-10 | 18:43
Ik geef je gelijk. Het is verwarrend.

  • paridae
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 20:16
  • |
  • Quote
  • |

geen pics, niet gebeurt...
nothing to see here move along...

  • shenkie86
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 20:19
  • |
  • Quote
  • |

@Iskander : Jaloers ?

  • Bella puella
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 20:21
  • |
  • Quote
  • |

Nice..

  • Lothar240
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 20:21
  • |
  • Quote
  • |

Naisssss..

  • Poedersuiker
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 20:25
  • |
  • Quote
  • |

Sinds wanneer zijn mannen en vrouwen gelijk aan elkaar dan? Dit moet kunnen natuurlijk. Andersom kan het niet. Lijkt me logisch.

  • De Aal
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 20:29
  • |
  • Quote
  • |

@ neuken-als-hobby | 20-12-10 | 18:42
Hoi,
Wilt u niet meer zulke opmerkingen maken, dat is nogal gay. En stelt u u eens voor dat reaguurders erachter komen wie en wat u werkelijk bent.
Mijn advies:
gewoon bek houe!

  • buitenstebuiten
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 20:30
  • |
  • Quote
  • |

http://www.youtube.com/watch?v=dLy5xIjA6Z8

  • H3LL
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 20:31
  • |
  • Quote
  • |

http://www.youtube.com/watch?v=g0XLKcMoXRE

  • E-fm68
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 20:37
  • |
  • Quote
  • |

Iskander | 20-12-10 | 18:40

Ik zie zelf toch wel verschil tussen echte pedofilie (met kindjes tot een jaar of 10-11) en dit. Overigens denk ik dat bij die vrouw nog steeds een redelijk steekje los zit, maar die jongen van 14 kan prima bepalen wat hij wel en niet wil en zal hier geen trauma aan overhouden.

  • Recapore
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 20:37
  • |
  • Quote
  • |

Dit bericht is te mooi om waar te zijn. Volgens mij zit hier een infiltrant van pedovereniging Martijn achter,die een bepaalde discussie op gang probeert te brengen.....

  • asteroid
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 20:39
  • |
  • Quote
  • |

Ik zie zelf toch wel verschil tussen echte pedofilie (met kindjes tot een jaar of 10-11) en dit.
@Recapore | 20-12-10 | 19:37

Je was lid van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit of bent lid van Vereniging MARTIJN? En zijn priesters die 14 jarige jongens opgeilen na een gezellig avondje pr0n kijken dan ook nep pedo's?
Het heeft er alle schijn van dat je arbitraire en inconsequente regels wilt voorstellen om aan je eigen (al dan niet vervulde) wensen te voldoen.

  • Allemaal
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 21:12
  • |
  • Quote
  • |

@ neuken-als-hobby "En eigenlijk had die man er gewoon in moeten springen hadden ze trio, (een trio met 2mannelijke en 1vrouwlijke is idd gay ja, >ben geen gay xd)"

Wow en je dan nog eerst indekken dat je geen "gay" bent. Mensen zouden eens kunnen denken... Of JIJ zou eens kunnen denken dat een VROUW dubbele aandacht krijgt. Of dat je niet perse 'gay' bent als je niet gillend wegrent voor een naakte gast.

En liever een pedo dan een homo, of niet dan?

  • oorwarmer
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 21:23
  • |
  • Quote
  • |

@Allemaal
Ik snap jou probleem niet helemaal, ik vind dit jochie koning! Als ik 14 zou zijn en m'n lerares (natuurlijk niet als 't een dikke vadsige koe is) wil met me neuken, doe ik 't absoluut hoor! Verrek, zelfs vandaag te dag fantaseer ik nog over mijn geyle biologie en wiskunde leraressen..aiaiai, fresh out of school, dikke memmen, heerlijk lichaam...Kom ze wel eens tegen in de kroeg en doe een drankje met ze..

  • onwijsvetcool
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 21:26
  • |
  • Quote
  • |

Bella puella | 20-12-10 | 19:21
Erhm, nee.
Wel een typische vraag weer overigens. Zodra je een beetje gezond verstand gebruikt, moet je haast wel jaloers zijn... Maar die gozer is nu wel gelijk verknipt. Wat nu als hij dezelfde dreigementen gaat gebruiken bij eventuele andere relaties die uit dreigen te gaan? Een Docent dient beter te weten. Beter te weten dan een relatie met een 14-jarige te beginnen. Onze wetten zijn niet voor niets gekomen tot het punt waar ze zijn. Maar goed, gezond verstand is soms helaas ver te zoeken.

  • Iskander
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 21:27
  • |
  • Quote
  • |

Voor veel jongens van 14 is het een ultieme fantasie om het met de juf te mogen doen. Ik hoop ook dat het in dit geval zo geweest is. Om met zelfmoord te dreigen is onvolwassen gedrag en deze juf heeft daar gewoon dikke pech mee gehad. Als ze verliefd was op de jongen, ach ja het kan gebeuren, dan zit ze nu echt wel in een dikke dip. Maar hopen dat ze er allebei van geleerd hebben en er sterker uit komen dan ze waren toen ze met elkaar het bed in doken.

  • MLGC
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 21:31
  • |
  • Quote
  • |

onwijsvetcool | 20-12-10 | 20:26
Wat nu als het 14-jarige bakfietsje paaltje gaat rijden op de souvlaki van een 35-jarige docent? Ook prima? Moet kunnen? Kudo's voor die meid? Waarom dan niet bij 13? het is maar 1 jaar verschil, eigenlijk niet eens echt. Als we dan toch al naar beneden aan het afronden zijn, kom je vanzelf bij 10 terecht.

  • Iskander
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 21:31
  • |
  • Quote
  • |

@Iskander
U bent nog maagd?

  • onwijsvetcool
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 21:32
  • |
  • Quote
  • |

@Allemaal | 20-12-10 | 20:12
Maar alleen als die 14 jongens jarig zijn?

  • ikkeniethoor
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 21:33
  • |
  • Quote
  • |

Op het moment dat ik in de pubertijd kwam had ik, gelukkig, al snel sex. Natuurlijk niet te vergelijken met wat met vandaag uitspookt maar alsnog, een 13/14/15 jarige knaap die bijna constant met een stijve lul in z'n broek loopt neukt een lerares echt wel.
Ik blijf bij m'n standpunt, dat jochie doet niks fout: Ik had 't zelfde gedaan: pompen die hap. (Dat hij dan met zelfmoord e.d zit te dreigen is wel abnormaal in dit geval)

  • onwijsvetcool
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 21:35
  • |
  • Quote
  • |

@Iskander : Dat zal wel komen omdat je zo vaak reageert als een kind van veertien dat nog nooit heeft geneuqt. My bad. Je zal vast wel een kerel van dertig zijn die nog nooiet heeft geneuqt. Sorry voor het misverstand.

  • Bella puella
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 21:40
  • |
  • Quote
  • |

nooit meet doen he!....
Etende Uil | 20-12-10 | 18:32
DIKKE LOL

  • flesmelk
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 21:56
  • |
  • Quote
  • |

@Allemaal
Met een beetje realiteitszin en onderscheidingsvermogen is het leven veel gemakkelijker.....

  • MLGC
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 22:00
  • |
  • Quote
  • |

Castereren, ophangen, schoft en wat er nog meer van toepassing is op sex met minderjarigen.

  • Kwisten Biebel
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 22:01
  • |
  • Quote
  • |

Hij had er toch echt wel zin in, gezien ze'n reactie toen ze het uitmaakte !!

  • dombo57
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 22:04
  • |
  • Quote
  • |

Divers. Het woord zegt het al.

  • LGND
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 22:04
  • |
  • Quote
  • |

@onwijsvetcool e.a.

Het gaar er m.i. niet om of die jongen iets te verwijten valt. Lijkt me niet echt.
Het gaat er om dat de relatie, zowel in leeftijd als in positie (docent - leerling), ongelijkwaardig is.

Als het beiden volwassenen waren (bijvoorbeeld chef en vloerpersoneel) , is dat enkel dom, zolang het niet ontspoort in walgelijke chantage.

Als één van de 2 kind is, is dat evenwicht weg. Als dat kind om wat voor reden dan ook doordraait (bijvoorbeeld omdat heel internet er over leest of zijn school er van weet, of wat dan ook), is er maar een persoon verantwoordelijk en dat is niet deze jongen, maar de volwassene in kwestie.

Dat ie klaargekomen is, is leuk voor dat ventje, maar die vrouw had hem op gatjes van zijn eigen leeftijd moeten wijzen of 2 jaar moeten wachten.
Een jonge puber emotioneel zo kwetsbaar maken is onverantwoord, zeker als we niet weten in welke context hij het bed betreden heeft.

Verder wordt hier door sommigen de suggestie gewekt dat een jongen van 14 van zoiets geen trauma krijgt.
Ik kan me voorstellen dat hij van de sex zelf geen direct trauma krijgt, hoewel we, nogmaals, de context niet kennen. Dat wil niet zeggen dat de gehele situatie daaromheen wel degelijk traumatisch kan zijn en het vertrouwen in volwassenen, onderwijzers en andere belangrijke mensen in zijn leven, danig kan ondermijnen. Dat risico had voorkomen kunnen worden. Maar niet door hem, maar door haar.

Daarom moet ze voor de rechter. Niet omdat hij een trauma KRIJGT maar omdat zij het risico neemt dat dat GEBEURT. Iets dat onderwijzend personeel onwaardig is.

  • oorwarmer
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 22:09
  • |
  • Quote
  • |

Desalniettemin, wat ik al heb gezegd: stomme actie van mevrouwtje, verklaarbare neukactie van jochie..

  • onwijsvetcool
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 22:20
  • |
  • Quote
  • |

toch wel nice.

  • de vleesgigant
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 22:31
  • |
  • Quote
  • |

onwijsvetcool | 20-12-10 | 20:32
Nee
Bella puella | 20-12-10 | 20:40
30+ en vader. Dus je zit er naast. Maar dat is niets vreemds
oorwarmer | 20-12-10 | 21:09
Goed verwoord, ik vrees alleen dat men het gewoonweg niet wil begrijpen, want op je 14e een docente neuqen is natuurlijk geweldig kewl. Maar als het 13-jarige zusje de rector zou doen, dan wat het forum te klein met verwensingen, op een klein clubje na dat natuurlijk de foto van het meisje eerst moeten zien.

  • Iskander
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 22:53
  • |
  • Quote
  • |

@Iskander : Gefeliciteerd ! Jammer dat je desondanks met grote regelmaat overkomt als een veertienjarig knulletje. Easy mistake to make, dus.

  • Bella puella
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 23:02
  • |
  • Quote
  • |

Bella puella | 20-12-10 | 22:02
Tsja, ik weet wie het zegt.

  • Iskander
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 23:12
  • |
  • Quote
  • |

oorwarmer | 20-12-10 | 21:09
En zo is dat.

  • safariman
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 23:22
  • |
  • Quote
  • |

Nice !

  • ikzouhetnietweten
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 23:25
  • |
  • Quote
  • |

Iskander | 20-12-10 | 21:53
Ja eh..
14 jarig meisje - leraar = NEEJ!
14 jarige jongen - lerares = Nicee..

simpel.

  • X/antippe
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 23:27
  • |
  • Quote
  • |

@Iskander : Rustig maar, ik geloof je.... Echt waar... :-p

  • Bella puella
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 23:27
  • |
  • Quote
  • |

X/antippe | 20-12-10 | 22:27
Als het zo simpel is, leg dan maar eens uit waarom dat meisje niet dezelfde rechten heeft als die jongen. Want daar komt het feitenlijk op neer.

  • Iskander
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 23:33
  • |
  • Quote
  • |

Er is een wezenlijk verschil tussen de sexbeleving van mannen en vrouwen. En die beleving zal bij jongens er voor zorgen IMHO dat er minder kans is op bijzondere geestelijke nadelige gevolgen. Maakt overigens geen reet uit voor het feit dat het onverantwoord is van mevrouw en daarin ben ik het overigens eensch met "oorwarmer | 20-12-10 | 21:09" maar was niet in de veronderstelling dat er op deze plempsite serieus gediscusieerd werd..

  • X/antippe
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 23:54
  • |
  • Quote
  • |

Niet zo zeuren zeg,
wat is er hier nu ingewikkeld?
jonge gozers met doorgewerkte milf's is ALTIJD ok,
andersom natuurlijk niet.
Gewoon met je graftengels van die meiskes afblijven.

  • vander F
  • |
  • 20-12-10
  • |
  • 23:56
  • |
  • Quote
  • |

Ik zou wel eens willen weten waar de vertaling vandaan komt dat Susanne Divers lerares zou zijn. Het staat op geen enkele Engelse website in ieder geval.

  • michello
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 00:09
  • |
  • Quote
  • |

geyle lerares

  • FieseMan
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 00:11
  • |
  • Quote
  • |

vander F | 20-12-10 | 22:56
Mee eens. Is niet zo moeilijk.

michello | 20-12-10 | 23:09
Dat mens is idd geen lerares maar een hitsige snol met een iq van 69.

  • bizonkid
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 00:22
  • |
  • Quote
  • |

*origineel artikel lezen doet*
OK dan, ze is 25 en heeft twee kids van 8 en 6. Op zijn fatsoenlijk Hollands noemen we dat een TOKKIE. Foto hoef ik derhalve niet te zien. Next!

  • Bij Londen linksaf
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 00:33
  • |
  • Quote
  • |

@neuken-als-hobby | 20-12-10 | 18:42
u bent verkeerd gesurft, veel plezier op fok.nl

  • Roga
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 01:20
  • |
  • Quote
  • |

Nice...
http://www.youtube.com/watch?v=dLy5xIjA6Z8

  • Harry Callahan
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 02:27
  • |
  • Quote
  • |

Allemaal | 20-12-10 | 20:12

Ik vind het walgelijk dat je zonder mijn post goed te lezen dergelijke dingen roept. Denk godverdomme eens na voor je op "post" drukt, mongool.

  • Recapore
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 03:11
  • |
  • Quote
  • |

Recapore | 21-12-10 | 02:11
De waarheid is niet leuk?
Dit topic is gevuld met latente pedo's in ontkenning. Bovendien zijn ze dan ook nog eens fundamentalistischer dan de meest fundamentalistische moslims in hun opvattingen.
Voordat men dan weer begint te zemelen, ik heb nog steeds geen goed argument gezien waarom een opgegeilt 14-jarig joch wel mag neuqen met een 25-jarige, maar een opgegeilt 14-jarig wicht niet. 'Mentale schade' is een non-argument, aangezien er altijd gesteld wordt dat meisjes eerder volwassen zijn dan jongens.

  • Iskander
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 06:51
  • |
  • Quote
  • |

Niceeee

  • Willemh
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 07:57
  • |
  • Quote
  • |

De dame in kwestie:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/12/21/article-1340177-0C8C5366000005...

Lekker :D

  • LucidSilver
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 08:27
  • |
  • Quote
  • |

schande dat "meet" er nog steeds staat spits u ben waardeloos

  • Derek the Dutchman
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 08:45
  • |
  • Quote
  • |

Een man die met ene vrouw van 24 gaat is in principe geen pedo, net zoals deze vrouw dat niet is...
Wat veel mensen niet weten is dat een pedofiel beschreven wordt als iemand die zich seksueel aangetrokken voelt tot een kind die nog niet geslachtsrijp is...
Voor volwassenen die zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen in hun eerste fase van puberteit bestaat er een andere naam, namelijk hebephilia...
Dus deze vrouw is een hebefiel....

  • no_name888
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 08:45
  • |
  • Quote
  • |

Een vrouw van 14 bedoel ik...Een volwassen man met een meisje van 14 of een volwassen vrouw met een jongen van 14

  • no_name888
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 08:48
  • |
  • Quote
  • |

Die vergelijkingen met het hofnarretje hier slaan nergens op. 40+ met kinder van 10- of mannen van 25 met meisje van 14-16 is toch wel een verschil

  • KM87
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 10:32
  • |
  • Quote
  • |

shitttttt! waarom heb ik zoiets nou eens nooit?!!

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/12/21/article-1340177-0C8C5366000005...

  • uitgeslapen
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 10:47
  • |
  • Quote
  • |

Gaan we nu met z'n alle aan het punt voorbij dat dat kereltje zelfs die vrouw chanteerde om opnieuw sex te hebben. Lijkt er toch wel op dat hij het niet als intimidatie van de vrouw vond.

  • Joris-maar-weg
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 10:56
  • |
  • Quote
  • |

geen sekonde erover nadenk dat ik aangifte zou doen voor chantage

  • uitgeslapen
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 11:09
  • |
  • Quote
  • |

Nice.

  • Space Monkey
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 11:13
  • |
  • Quote
  • |

Waarom overkwam mij dat niet toen ik veertien was ?

  • Charles Martel
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 11:17
  • |
  • Quote
  • |

Weer een man die met dreigen de zaak probeert op te lossen in zijn voordeel. Volgende les had moeten zijn: communiceren op gelijke voet hoort ook bij het neuken.

  • HARRY53274728
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 12:13
  • |
  • Quote
  • |

@ Iskander | 20-12-10 | 18:40

Het is onzin om te zeggen dat hier allemaal latente pedofielen actief zijn. Feit is gewoon dat een groot gedeelte van het bezoek hier mannelijk is en op die leeftijd al een fantasie / wens hadden om het met een docente te doen. Tegelijkertijd zijn ze wel van mening dat het verkeerd is als een 30 jarige docent zich inlaat met een 14 jarig meisje. Het verschil zit hem denk ik in de manier hoe seks beleefd wordt door mannen en vrouwen. Een man penetreert en is daarom veel meer "opdringerig" in deze als een vrouw, een vrouw is vaak afhankelijk van de wens van de man om het met haar te doen, maar omgekeerd is dat niet waar, de man kan zich opdringen en in dat geval kan worden gesproken van verkrachting of pedofilie.

  • wsc981
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 12:37
  • |
  • Quote
  • |

Noem mij een smerige seksist, maar in dit geval kan ik er geen kwaad in zien, als een keurige nette 25 jarige onderwijzeres van een verder keurige school wat buitenschoolse activiteiten ontplooid met een 14 jarige jongen dan is dat feitelijk natuurlijk wel misbruik, maar in werkelijkheid wilden wij natuurlijk allemaal wel zo'n onderwijzers, al die zeuren die het niet goed vinden die zijn jaloers.

Die onderwijzeres dient een lintje te krijgen, ze heeft het elven gered van die jongen, hij dreigde zich van kant te maken, en zij heeft hem het leven gered, wat een nobel mens, die heeft pas hart voor de zaak.

En dan nog dat stuntelige gehannes van een jongen van 14. Dat moet ze ook niet voor haar lol hebben gedaan, ze moet een goed hart hebben, een lerares in hart en nieren.

  • vanhetgoor
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 12:56
  • |
  • Quote
  • |

vanhetgoor | 21-12-10 | 11:56

Hahaha jij snapt het

  • Keep
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 13:11
  • |
  • Quote
  • |

@ Iskander | 20-12-10 | 18:40
Lekkere geile seks mee de lerares!

  • iNederlander
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 13:12
  • |
  • Quote
  • |

wsc981 | 21-12-10 | 11:37

Het is ook een seksistisch idee over seksualiteit bij jongens en meisjes waarbij meisjes zolang mogelijk maagdelijk dienen te blijven en anders ofwel een slet ofwel een slachtoffer zijn (in de ogen van cq leeftijdgenoten en haar ouders) en jongens worden gezien als seksbeesten met razende hormonen die het niet uitmaakt waar ze hem insteken. In werkelijkheid is natuurlijk ieder meisje en iedere jongen verschillend in wat ze wel of niet willen en hoever ze in hun ontwikkeling zijn. Toen ik veertien was (als jongen zijnde) zou ik denk ik behoorlijk in de war geraakt zijn van seksuele avances van een 25-jarige lerares. Toen speelde ik buiten met vriendjes en vond meisjes slechts stiekem leuk en dan ook nog op een kalverachtige manier. Voor seks was ik echt nog niet klaar.

  • yurp
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 13:14
  • |
  • Quote
  • |

oorwarmer | 20-12-10 | 21:09
Moet weer een zwitsal aan te pas komen om het uit te leggen. Gelijk heb je.

  • El Santo
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 13:24
  • |
  • Quote
  • |

Ik weet zeker dat ik met mijn 14 jaar verkracht wilde worden door mijn lerares scheikunde.Fuck wat heb ik liters smug om haar verspeeld.Al had ze een jutezak aan zag ze er nog mooi uit.
Die lul van engels daar in tegen die paalde wat mij betrefd teveel meisjes uit mijn klas.

  • miko
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 13:41
  • |
  • Quote
  • |

miko | 21-12-10 | 12:41

Hmm, de fantasie en de werkelijkheid zijn wel twee verschillende dingen hoor. Als je ergens over fantaseert betekent niet dat je het leuk zou vinden als het je plotseling echt zou overkomen. Dan wordt je bang dat je niet weet wat je moet doen, verschrikkelijk onzeker, schaamte over je puberlichaam en alle andere nare dingen die in een fantasie niet voorkomen. Daar ben je immers het lovegod die de boel wel effe gemakkelijk volblaft. Al het gehannes en gefriemel stel je jezelf niet voor, zeker niet als je veertien bent.

  • yurp
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 13:49
  • |
  • Quote
  • |

Bah, wat een vieze vrouw. Heeft iemand een adres ?

  • wtf_ftw
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 14:55
  • |
  • Quote
  • |

tja je ontkomt er niet aan om het toch weer te zeggen: Nice!!!

  • Kopernek
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 15:12
  • |
  • Quote
  • |

Eeuuhh volgens mij vergeten we hier ook een klein siginificant detailtje!!
Quote uit de dailymail: "Divers was warned off by police but continued to see him."
En tijdens de rechtszaak: "If ever there was a time to stop, it was when the police warned you to stay away."

Mevrouwtje is dus zelf lekker doorgegaan na een waarschuwing van de coppers. Niet heel erg handig dunkt mij maar goed, om maar ff ontopic te blijven. Nice ;)

  • drooglever
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 15:19
  • |
  • Quote
  • |

Zou je hier in Colorado een boek over mogen schrijven?

  • poppermotje
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 15:19
  • |
  • Quote
  • |

Sex kan heel er Divers zijn.
.
Er zijn van die dingen die je anders niet leert op school.

  • HC
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 15:42
  • |
  • Quote
  • |

We have a visual: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000532248347

  • HC
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 15:48
  • |
  • Quote
  • |

Naissss....

  • RiffLicker
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 16:24
  • |
  • Quote
  • |

@ HC | 21-12-10 | 14:48 Er zullen wel meer hondjes zijn die Keesie heten.
Niet de Suzanne Divers die je zocht? Zoek verder .

  • Treurig varken
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 16:27
  • |
  • Quote
  • |

We have a visual: www.facebook.com...
HC | 21-12-10 | 14:48

Nope dat is haar niet.
Hier is ze: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/12/21/article-1340177-0C8C5366000005...

  • drooglever
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 16:29
  • |
  • Quote
  • |

@drooglever: je hebt gelijk.

Maar ik heb 'r toch maar even aan de schandpaal genageld. ;-)

  • HC
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 16:38
  • |
  • Quote
  • |

drooglever | 21-12-10 | 15:29
Christus, ze dwong dat jongetje vrouwenkleding te dragen!

  • Theodoros
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 17:45
  • |
  • Quote
  • |

Mevrouw was lid van vereniging Martine?

  • Arie Boom-SWA
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 18:19
  • |
  • Quote
  • |

@onwijsvetcool | 20-12-10 | 20:26
Stel dat je persoonlijke behoeftebevrediging tot regel zou stellen, dan leidt dit tot arbitraire en inconsequente regels. Bijvoorbeeld verschillende regels voor mannen en vrouwen. En stel dat een van je (hypothetische) kinderen zoiets overkomt en je hebt een vermoeden dat de juf haar positie misbruikt. Dan heb je geen poot om op te staan. Jij lijkt niet verder te kijken dan je korte termijn behoeftebevrediging en daarom *lijkt* je leven eenvoudig.

@ikkeniethoor | 20-12-10 | 20:33
LOL

@Recapore | 21-12-10 | 02:11
Vervelend zeker, als je plemp sterk overeenkomt met ideeen van de 'pedopartij'?

  • Allemaal
  • |
  • 21-12-10
  • |
  • 19:03
  • |
  • Quote
  • |
Bezig met verzenden!

Videos

Meer raar

 
 

Column

James Worthy

Op het strand was het fijn voetballen. Twee tegen twee. Ismail en Ahed tegen Zakaria en Muhammed....
meer >