Op schiereiland de Krim is de 19-jarige Katja Koren gestenigd door drie jongeren. De nationale media van Oekranië melden dat het motief voor de brute dood is dat de jongedame heeft meegedaan aan een missverkiezing. Bihal Gazajev (16) is een van de daders. Hij verklaart geen spijt te hebben, omdat Koren "de wetten van de islam heeft overtreden".Gazajev is ervan overtuigd dat islamitisch recht is nageleefd, en de leer van de islam in ere is gehouden. Het slachtoffer kleedde zich graag mooi en modieus, hebben vrienden verklaard. In de verkiezingen eindigde ze als zevende. Dat is opmerkelijk, gezien de informatie die het ANP hierover geeft, want ze zou al vermist zijn sinds vlak na het begin van de verkiezingen. Een week later werd haar lichaam teruggevonden in een nabijgelegen bos.
Reacties
-weggejorist-
Zieke Islam Religie.
16 jaar... hoop dat ie gauw geneest.
Nog even, en alle mensen gaan kotsen van de islam. (in gun ze de hoofdletter niet eens meer)
Dacht aan die panlat op latten.
Godverdomme..is dat zonde van die griet dan...wat een beauty..wij zitten opgescheept met varkenskoppen als femkehalsema en no_brain.
Tja zielig en triest voor het meisje. Wat moet je hier nu weer op zeggen.
.......................
ik ga hier drie woorden aan besteden: ZIEK ZIEK ZIEK
jammer van die dame, zag er goed uit..
Eigen schuld. Had je maar een moslimvlag om je hoofd moeten vouwen.
Wanneer komen er hier wetten die het mogelijk maken om dit soort debielen met gelijke munt terug te betalen ?
Begint echt nodig te worden, helaas !
Diep en diep triest. Ik wist niet dat op de Krim de Islam zo erg was.
16 jaar en nu al verpest door brainwashing?
Kill it with fire!!!!!
RIP mooi meisje.
De gekken die dat gedaan hebben maar standrechtelijk executeren.Het zijn de gevaarlijke terroristen van morgen.
@ Badkuip,
als iets duidelijk is, is het dat de islam niet bepaald respect heeft voor leven !
Niet dat Katja er nog wat aan heeft maar stilletjes hoop ik dat haar vader of oom een lokale maffia-bons is.
Ik wacht op de aanklacht voor haatzaaien tegen SpitsNieuws...
Hoe durven zij immers hierover te berichten. Was ze maar zoals de NOS! Lekker partijdig, onvolledig en onjuist nieuws leveren zoals de NOS dat doet moet toch veel beter zijn voor de wereld?
de islam is ziek wanneer stopt die trend genaamd islam eens
Eeh Smurf, long time no see, hoe gaat 'ie ?
Zo zie je maar dat die Sovietunie ook wel zijn goeie kanten had...
In die tijd ging je namelijk naar een kamp in Siberië wanneer er enige twijffel was dat je je level liet leiden door geloof en niet door de staat (dat was verraad van de staat), en dat werkte toch heel wat beter tegen deze figuren dan ze volledige vrijheid gunnen in hun haatzaaiende sprookjesboek.
@zaai,
met trend bedoel natuurlijk eigenlijk: verstandsverbijtering of reli-psychose ?
verbijstering
Raar volk is er toch
RIP, hier nog met knuffel...
http://pics.livejournal.com/koordinatorudpn/pic/005b9y9x/s640x480
Getalenteerde en mooie meisjes wekken altijd de jaloezie van de haatbaarden.
Achterlijk geloof.
Hey Finnig, Battleofyarmouk, Just_me en andere moslim knuffelaars.. nog iets aan dit bericht toe te voegen?
Wat een zieke mensen kun je beter zeggen die zich zo laten hersenspoelen... Zal trouwens ook wel deels schuld zijn van de ouders van dat joch.
Dat gastje van 16 ook gewoon stenigen. Als je het in een opvlieging doet is het erg zat, maar als je dat van plan bent te doen, dat meisje gaat ontvoeren, vastmaken en vervolgens tientallen stenen tegen haar kop gaat gooien tot haar schedel helemaal opengebroken is, heb je wel tijd gehad om door te hebben dat je niet zo goed bezig bent. In dit geval dus al die zielepoten zelf stenigen!!
Deze stenengooiers gewoon stenigen!
-weggejorist-
@pssss,
dat ventje ook stenigen ?
dat mag weer niet !
mr Fawlty | 31-05-11 | 21:05
vrije keuze voor u ;)
en met trend bedoelde ik meer dat ze teveel doen uit islam naam en durven niet zelf verantwoording te nemen voor hun daden ze verschuilen zich achter de islam
maken ze hun buurvrouw af is het uit naam van de islam of allah
plegen ze een aantal aanslagen is het uit de naam van de islam of allah
maar gewoon zeggen dat wou ik gewoon doen nee hoor
ik zou zeggen vul de lijst verder aan
@El líder Máximo | 31-05-11 | 20:48
Maakt toch geen reet uit of ze een beauty is of niet? Hoort gewoon niet te gebeuren. Hopelyk worden alle slechte moslims/islamieten een keer gestenigd.
Henkei | 31-05-11 | 21:15
het liefst natuurlijk met kleine steentjes hele dagen door
@ zaai 21:17,
weet ik, 2 zielen 1 gedachte :-)
@ MacMandy1,
dat eerste deel ben ik het helemaal mee eens, 't zal je dochter maar zijn !
maar ik heb goed nieuws voor je, ook al lijkt het er niet op toch zijn niet alle moslims zo debiel als betreffende ventjes.
pssss | 31-05-11 | 21:13
Ik ben het niet helemaal oneens met jou conclusie de daders te stenigen. Echter, dit dan wel volgens de regels die voor de vrouw gelden bij steniging!
Een vrouw word tot de schouders ingegraven bij steniging en een man tot de middel. Hoewel dit in eerste instantie geen verschil zal uitmaken, je hebt immers een groter raakvlak, is het dan wel handig te bedenken dat als de gestenigde zich weet te bevrijden hij/zij gewoon mag gaan. Levend en wel.
Kapotte cultuur. Allemaal stenigen volgens eigen geloof.
mooi geloof dat islam..
@zaai | 31-05-11 | 21:17 - Volkomen eens. Vermoedelijk zal de dame wel geweigerd hebben in te gaan op de avances van deze heer der schepping of een van zijn kornuiten. De islam is dan een mooi excuus.
Krijg hier werkelijk tranen van in mijn ogen. Wat een ongelooflijk zooitje smeerlappen leeft er op de wereld.
Vies vuil onder natte rottende stenen glibberend ongedierte is dit.. Verdelgen en liefst zo snel mogelijk.
@ Parisara | 31-05-11 | 21:15
-
Dat is wel een erg harde reactie, en volgens mij zijn niet alle moslims zo.
Maar onze D66, PvdA, en GroenLinks vrienden werken er hard aan om de hele bevolking zover te krijgen dat wij de moslims dit toewensen.
Ontkennen, bagatelliseren, en weigeren het probleem aan te pakken maakt van een probleem een mogelijke ramp!!!
@mr Fawlty | 31-05-11 | 21:2
Daarom zei ik er ook by; alle "sleche" moslims.
doden in naam van de Koran
waarom zou je spijt hebben van je daden als je toch727 maagden in het Walhallah krijgt?
@Brian1454 | 31-05-11 | 21:46
Omdat, wanneer je eenmaal in het Walhallah bent, je doorkrijgt waarom die 727 maagden nou eigenlijk nog maagd zijn.
mr Fawlty | 31-05-11 | 21:24
Dat wil ik best in twijfel trekken. Ik woon nu al zo'n tien jaar op de "doorlooproute" van de schilderswijk naar het centrum van Den Haag, maar veel fatsoen in hun flikker heeft er geen van allen.
De islam is een achterlijke cultuur welke mensen collectief dom maakt.
Dankzij deze domheid zal het eens ten val worden gebracht.
mr Fawlty | 31-05-11 | 21:24
Het komt voort uit hetzelfde geloof, gebaseerd op haat naar anders gelovigen en onderdrukking van vrouwen. Dat er gematigde moslims zijn die zich in kunnen houden zal best wezen, het fundament is precies hetzelfde. Dat geloof aanhangen en je kinderen volgens die ideologie opvoeden, betekent een voedingsbodem voor dit soort uitwassen. En de oorverdovende stilte van de moslims knuffelaars helpt ook niet veel. Waar is de massale afkeuring? De schreeuwerts in het topic van de lijkstoet verstorende tuig mocro's?
Je hebt overal gekken. maar moslim gekken genereren kijkers en reacties. En van kijkers krijg je meer reclame inkomsten. toch Spits?
@hvvs | 31-05-11 | 20:44
Jij denkt dat dat te genezen valt? Daar is maar 1 geneesmiddel voor, en dat is iets meer als 2 cm lang en precies 9mm dik... en nee, niet jouw geslachtsdeel...
wassen beeld | 31-05-11 | 22:05
En waarom is het zo zijn dat moslim gekken meer kijkers en reacties genereren?
Yosemite_Sam | 31-05-11 | 22:09
Meer als 2cm lengte? U schiet met?
@ Daff 22:01,
heb je denk ik wel gelijk in.
@ Yosemite, het is nog steeds " meer dan " i.p.v. " meer als " goedbedoelde opmerking naar jou.
Zieke geesten beter ruimen.
Wat hebben fanatieke domoren toch met stenen gooien. Het zal wel niet zo moeilijk zijn?
@ TiSNiX 22:00,
eerste slimme opmerking van vandaag.
't lijkt er idd op dat mensen in het algemeen vrijheid willen en een systeem dat ze alleen maar beperkingen oplegt is gedoemd te sterven.
Rest nog de vraag natuurlijk waarom zoveel mensen graag zich aansluiten bij reli-clubjes ?
... 't lijkt er idd op dat mensen in het algemeen vrijheid willen ...
mr Fawlty | 31-05-11 | 22:27
Dat betwijfel ik. Er is niets gemakkelijkers dan leven volgens vooraf opgestelde regels, niet nadenken maar volgen, geen verantwoordelijkheid dragen, maar alles in naam van het geloof, geen mening vormen, maar dienen. Heerlijk toch? Op de bereidwilligheid van mensen om die vrijheid op te geven in ruil voor eenvoud en geborgenheid is waar zo'n beetje alle geloven op gebaseerd zijn.
mmm zo een is maar op 1 manier te genezen...........
Superieure cultuur, hè: respect voor vrouwen en vrouwenrechten en zo...
Grundlickgeit | 31-05-11 | 22:39... Klopt: een 9mm wadcutter.
Kan ook met 9mm parabellum maar die wadcutter maakt wat meer spektakel.
Sinds wanneer is Ukraine een moslimland?
Te ziek voor woorden. Ik begin steeds meer begrip voor de Russen te krijgen in zake Tsjetsjenië.
@goodversusevil
The Crimean Tatars are the only indigenous Muslim ethnic group in the country. The Nogays, another Muslim group who lived in the steppes of southern Ukraine, emigrated to Turkey in the 18th-19th century. In addition, there are Muslim communities in all major Ukrainian cities representing Soviet-era migrants from Muslim backgrounds. There are approximately 150 mosques in Ukraine. Many Muslim mosques use the Crimean Tatarian, Arabic, Azeri, Tatarian and Russian languages. bron: gewoon wiki
@János Hunyádi | 31-05-11 | 23:40
Ik had altijd al begrip voor Rusland inzake Tsjetsjenië. Heb echter maar weinig begrip voor de PVV.
ies koeltoer, je weet tog.
Willen we hier ook... echt...
@guppert
The Nogays?? LOL
16 jaar en totaal verknipt... Ben benieuwd hoe hij zichzelf kleedt dan...
Stukje gelul bij een ander artikel maar wel toepasselijk.Voordat ik ga beginnen met de positie van de vrouw in de Islam, wil ik eerst kort wat andere vrouwen naar voren halen uit andere culturen.
Om te beginnen wil ik het hebben over de vrouw bij de Grieken. Het land waar de democratie is ontstaan en waar alle landen naar opkeken, gunde de vrouw geen waarde en geen aanzien, ze werd als werkster of slavin gebruikt, wat betreft het huwelijk; ze werd uitgehuwelijkt aan een partner die door haar ouders uitgezocht werd. Men vond haar de oorzaak van de problemen en werd alleen als lustobject gezien. Zoals bij de Grieken had de vrouw bij de Romeinen ook geen positie in de samenleving. De man was het "helemaal", hij mocht zelfs zijn vrouw vermoorden als hij daar behoefte aan had. Bij de perzen had de vrouw ook niet echt iets te zeggen en bij de Hindoes is onderwerping door de vrouw dag en nacht aan een man een principe, de erfenis loopt van man tot man, in de Indoegeschriften is de omschrijving van een goede vrouw als volgt: een vrouw wiens verstand, spraak en lichaam onderworpen zijn zullen in dit leven een hoge status bezitten en in het volgende zullen zij belanden waar hun echtgenoten zullen belanden, de vrouw wordt levend verbrand als haar man komt te overlijden. Bij de Britten werd de vrouw en haar eigendommen tot de 19e eeuw gezien als de bezit van een man. Pas in 1887 mochten de vrouwen in Engeland eigendommen bezitten. In het Christendom wordt de vrouw gezien als de deur naar de Hel. Als de vrouw bij de joden menstrueerde at ze en zat ze apart. De vrouw werd bij de Arabieren in de pre-islamitische tijd (de tijd voor de komst van de Islam) erg slecht behandeld. Als een meisje geboren werd, werd ze levend begraven, de mensen gingen in rouw wanneer er een meisje geboren werd. Onder deze mensen waren er die hun dochter levend begroeven. Allah zegt in de Koran:
Wanneer aan ??n hunner (de geboorte) van een meisje wordt gemeld, verduistert zijn gezicht en hij is vol toorn. Hij verbergt zich voor het volk vanwege het slechte nieuws dat hem is aangekondigd; zal hij haar in weerwil van schande behouden of haar in het stof begraven? Voorwaar, slecht is hetgeen zij besluiten." (Surah 16 : Ayah 58-59)
En wanneer ze gespaard werd van deze vreselijke dood, zou ze werkelijk een verschrikkelijk en vernederend leven leiden. Het was haar niet toegestaan om een deel te erven van datgene wat haar familieleden achterlieten, ongeacht de hoeveelheid geld waar het om ging en ongeacht haar armoede en geldnood. Een vrouw kon ge?rfd worden. Als haar man overleed dan erfde zijn zoon, zijn vrouw. Dus de zoon kon zijn eigen moeder erven. Ze werd verkocht, kreeg geen bruidsschat en werd uitgehuwelijkt. De vrouwen werden enkel als bezit en lustobject gezien die geen recht of positie bezat. Ze had geen persoonlijkheid en werd onophoudelijk onderdrukt.
Just_me | 31-05-11 | 15:52
@ guppert | 31-05-11 | 23:55
Wat heeft een meisje met een niet muzelmannaam te maken met de islam ?
http://babybytes.nl/namen/meisjes/Katja
Dat belooft nog wat voor de toekomst in Nederland.
Heb ooit gelezen in de courant dat een meisje uit Zeeland dat studeerde in Utrecht na een weekend thuis in Zeeland voor de terugreis naar haar kamer in een bepaalde wijk in Utrechstan haar rok verwisselde voor een broek en een muts opzette omdat ze anders voor hoer werd uitgemaakt door de cultuurverrijkende buurtgenoten uit berberistan.
Vooral niet zeggen dat de Islam gevaarlijk is.....kon wel eens onderbuik zijn...
ik snap niet dat er nog mensen zijn die dit soort mensen en vooral dit geloof nog verdedigen ..
islam ies goedsdienstj van liefde
vraou geen liefde geeft aan puber, vrauw moet dood
is liefdesjwet koeran
Islam in praktijk, moord en doodslag.
Jammer was een mooie vrouw.
En ik weet dat mensen roepen dit is niet de ware islam maar dit is wel hoe de Islam gepresenteert word. Dit is wel de Islam zoals die dagelijks beleid word in die landen.
stelletje gestoorden,ze komen er zeker ongestrafd van af.
Gematigde moslims zijn mensen die zich ondanks het geloof waar ze zich op baseren in kunnen houden. De basis is er een van haat, onderdrukking en doodslag. Het lijkt bijna een test om te kijken hoe ziek een ideologie kan zijn, voordat je jezelf erin mee laat gaan. Knap hoor. Blij dat ik daar vrij van ben.
Koran ? Ach ja......
Middeleeuwers die daar nog in geloven.
Net als de Bijbel, een pot nat.
Religie brengt oorlog en waanzin en absoluut geen goeds.
Tsjaa.. afgelopen 10-12 jaar heb ik misschien al 100den berichten gelezen van allerlei aard over Islam, moslims.. ik kan niet anders vast stellen dat zo 99 van de 100 negatief waren.. in al die jaren is er niets veranderd, juist erger geworden.. Enige wat we kunnen is onze afschuw hier weer uitspreken en weer over gaan tot de orde van de dag.. er treedt zelfs soort van gewenning op, hoe vreselijk ook..
Over 10 jaar es zien waar we dan staan..
Met al die hoeren daar in Oekraine gaan ze kiezen voor een meisje dat meedeed aan een missverkiezing.. wat een ontzettende stumpers. Ik zeg een dikke vette holpor voor hun allemaal(en hun moeders)
Vieze kutextremisten ook altijd. Laat die kankerlijers maar lekker ergens creperen.
iustus | 01-06-11 | 08:56
Dat is het gevolg van je beeld laten bepalen door de media. Dan krijg je dat. 'Moslimbuurman brengt zieke buurvrouw een kopje soep' komt niet in de media terecht.
ies koeltoer
Maarrrrr.... had ze d'r maagdvlies nog?!
Hebben de stenengooiers niet miss gegooid.
islam is vrede
Toch leerzaam om te weten dat je er niet modieus bij mag lopen en daarmee de wet van de Koran overtreed, maar dat iemand dood gooien met stenen wel volgens de regels is.
I Love Geloof
Gewoon een incidentje mensen, niets aan de hand. islam is en blijft liefde!!!
Pfff echt ziek
Het meisje wat vermoord is was Moslim, haar ouders waren Moslim. En toch presteren mensen hier het om Islam de schuld te geven van deze brute moord gepleegd door pubers die als excuus de Islam gebruiken. Maar uiteindelijk door het meisje in hun tere egotje gekwetst zijn.
.
Een Nederlander heeft Pim Fortuin vermoord dus alle Nederlanders zijn psychopaten? Koop eens een brein gasten!
.
Toegevoegd nieuws bij dit verhaal is dat een van de moordenaars een psychologisch gestoord klasgenootje van het meisje was. Hij bood haar een ritje op zijn brommer aan, en heeft haar verkracht vervolgens doodgeslagen met een steen en dit is het verhaal wat er van gemaakt wordt. Dit is wat de lokale politie ervan zegt.
.
"A student did it, killing his classmate. There is no other underlying reason, neither religious nor linked with inter-ethnic conflicts," said Sergei Reznikov, a senior policeman involved in the case.
.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/ukraine/8548022/Muslim-...
.
Vragen geen vragen?
.
Dit was dus geen extremist, maar een gestoorde.
De Sharia nu ook in Engeland
De opkomst van de sharia in Engeland
Al sinds een paar jaar bestaan er Islamitische rechtbanken in Engeland. En er kwamen er steeds meer, aangezien de vraag toenam. Deze Islamitische rechtbanken waren echter niet officieel, maar waren meestal gesitueerd in achter kamers bij mensen thuis, ofwel in moskeeën. Deze professorische rechtbanken, pasten wetten volgens de sharia toe in onder andere gezinssituaties, omtrent erfrecht, en in situaties omtrent scheidingen. Ze konden natuurlijk geen wetten uitvoeren, die niet toegestaan zijn volgens de Engelse wet. Deze professorische sharia rechtbanken werden gedoogd in Engeland. En er bestond waarschijnlijk geen wet waarmee ze expliciet zouden kunnen worden verboden.
Dit is het begin van het einde, nu zijn het nog kleine zaken maar uiteindelijk gaan zij toch steeds meer eisen en in no go area's waar de politie niet meer komt hebben die gasten een eigen maatschappij en dus vrij spel.
Waar gaat dit heen? Je mag ze niet over één kam scheren, maar dit is toch wel heel moeilijk te begrijpen of niet....
Een psycho of islamofiel, het interesseert me geen ruk. Zolang dat gastje maar gecastreerd wordt door een stel hongerige varkens.
@Tissot je gunt ze de hoofdletter niet? De namen van religies en aanhangers van religies krijgen geen hoofdletter.
Waarom denken islamietjes dat ze anderen naar believen terecht kunnen stellen? De arrogantie ten top. Alsof hun fantastische allah hulp nodig heeft. De power der power die hulp nodig heeft?
Alsof islamietjes allemaal tegelijk dood gaan samen met ongelovigen opdat ze bij het altaar kunnen zeggen: ja maar ik probierde help en niet luister zij wou.
Zielig kudtgeloof met dito aanhangers. Overal ter wereld.
Moslims.. Het blijft een ziek volk.
@Absentereo | 01-06-11 | 10:26
U bent goed in recht lullen wat krom is.
En als veel nederlanders ieens in het nieuws komen omdat ze politici neerknallen, kun je idd een gematigde conclusie trekken dat nederlanders gestoord zijn.
U leeft ook nog in de waan dat we alle marokkanen moeten knuffelen en vooral niet hard moeten optreden, omdat ze al een zwaar leven hebben?
Mijn advies; Ga naar een opticien, en laat die rze hippie bril die in uw netvlies is gestampt vakkundig verwijderen. Let wel: De maatschappij kan er hierdoor vervaarlijker uitzien dan u nochtans heeft kunnen bedenken.
als ze hoofddoek om had en haar niet als een sloerie gedroeg was er niets aan de hand. Gevalletje eigen schuld dikke bult.
NEXT
Wat een kutvolk zeg.
Het zal niet de Islam wezen die dit soort dingen verbied, maar moet je dan gelijk dood?
Zieke geesten ...
Gewoon berechten volgens the old russian way, eerst moeder en zus stenigen waar de held bijstaat, daarna de held zelf langzaam opensnijden.
Nou die Russen worden anders ook aardig opgeblazen door onze collega's in Rusland. Ook daar weten ze ; you don't fuck around with muslims!
anti-integratie | 01-06-11 | 11:08
Wat moet ik nog zeggen tegen hersenlozen als jij?.. ohja.. STERF. het is langzaamaan genoeg met dat domme gelul van jullie gore vieze ideologie. Steek je reet maar weer de lucht in 5 maal per dag en bid tot je denkbeeldige held kwallah. Idioot.
het is maar dat je zulke dingen anoniem op internet verkondigd want anders werd je ook wel opgeblazen door een Mohammed B of C. Wij laten niet met ons sollen in tegenstelling tot de '' stinkend oud worden in de bejaardenhuis achtergelaten door de kinderen geslagen door de verzorgster '' kut kafirs
Maar wij zijn niet van plan op te hoepelen en er is niemand die ons dwingt op te hoepelen. Tsja , er zijn wat zielige figuurtjes net als Sanglier die anoniem op een website op een toetsenbord veilig vanuit een bureaustoel wel de letters o-p-h-o-e-p-e-l-e-n in tikken maar echte druk om op te hoepelen is er niet Sanglier.
Weet je wie er wel ophoepelt? Homo's , blanke kaaskoppen en de rest die wij niet mogen hoepelen op uit amsterdam west en andere plekken waar wij de boel hebben overgenomen. Jullie hoepelen lekker op en niet wij. Alle blanke uitschot is al naar Puremerend en omgeving verhuisd , wij hebben de stad Amsterdam overgenomen!
Dus hoe ga jij je woorden waarmaken kletsmajoor Sanglier? Wij doen het goed , wij zijn goed bezig. Jullie alleen klagen op internet. LUTSERS
anti-integratie | 01-06-11 | 11:24
Tuurlijk, gooi er maar een bedreiging tegenaan. Sta alleen niet versteld dat "jouw volk" (LOL) straks door het gehele westen wordt uitgekotst. Zover dat nog niet het geval is dan. Ik zeg niet dat het westen een mooi werkend systeem heeft, echter hebben wij (als in: het gewone volk) niet ons hoofd in onze reet zoals jij en je maffe wollah vriendjes.
Battleofyarmouk | 01-06-11 | 11:32
Kerol, je bent óf een major league trol óf je bent echt zo gestoord. Overigens is het niet moeilijk aangezien moslims schijnbaar voorgetrokken en geknuffeld worden in dit land en mensen die er iets over zeggen worden aangeklaagd (zie Wilders).
wij zijn anders wel de mensen die zich goed kleden , goed eten en dus niet bij de ah to go een avondmaaltijd scoren , onze vrouwen gehoorzamen ons , maken onze huizen schoon , geven ons een luxe leven , jullie vrouwen schelden jullie uit en gaan vreemd wanneer ze zin hebben.
wij verzorgen onze ouders , jullie laten ze in de steek waar ze klappen krijgen in de verzorgingstehuis van de verzorgsters en stinkend naar poepoe in bed liggen.
wij heeft zijn hoofd nou in zijn reet stinkerd?
als jij met een groepje vrienden uitgaat en 1 van jullie word aangevallen rent de rest hard weg. jullie zijn geen mannen maar bitches net zoals die hoerenvrouwen van jullie. die overigens wel van marokkaanse jongens houden terwijl wij nooit respect voor die breezersletjes hebben getoond. begrijp dat niet echt maar ja , wie wil nou een lelijke blanke bleetscheet?
anti-integratie
I love you man go on
Battle of yarmouk? Is dat niet die ene battle waar de kafirs honderden jaren geleden ongelofelijk op hun tyfus kregen omdat ze stoer deden?
Recorden zijn er om te breken mensen!
Voortzetting discussie omtrent verstoring begrafenis:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2011/05/marokkanen_vallen_...
Speciaal voor Battleofyarmouk.
thanks kaassie
Battleofyarmouk | 01-06-11 | 11:38
"I love you man go on", vandaar dat u zich zo vermaakt in Amsterdam ;)
@anti-integratie,
Het valt inderdaad op dat jullie het nooit alleen doen, altijd in groepjes want alleen stel je niks voor. Laat vooral niet met je sollen maar FLIKKER op naar je eigen deel van de wereld en ga daar mensen onderdrukken. Helaas doe je dat niet in dit land en helaas trekken wij ons ook helemaal niks aan van knulletjes zoals jij. Laat de regels in dit land nog maar wat verslappen en ik geef je persoonlijk een keiharde trap de grens over.
Ten slotte snap ik niet waarom mensen zoals jij overal haat in zien.....en zich overal bij aangevallen voelen. Om zo'n geloof te volgen ben je 2000 jaar te laat. Je gaat me toch niet serieus wijs maken dat je de regels van een denkbeeldig persoon gaat volgen?? Het is dat JIJ anoniem werd omdat je anders door Kees, Henk en iedereen hier gestenigd zou worden.
Man man man wat ben jij een mongool zeg! RIP Katja!
anti-integratie | 01-06-11 | 11:38
Dat veel Hollanders laf zijn, daar kan ik eerlijk gezegd niet tegenin gaan. Echter als ik zie hoe jullie met vrouwen omgaan als ze jullie NIET gehoorzamen valt jouw hele preek in het niet. Jullie behandelen vrouwen als stukken stront die jullie moeten gehoorzamen, zo niet dan krijgen ze slaag. Gelukkig zijn niet alle moslims zo. Maar goed dat jullie zo'n wereldverbeteraars zijn, want alles gaat echt geweldig goed in de moslimlanden! Overigens heb ik nog nooit een marokkaan of turk etc. in zijn eentje iets zien doen tegen een ander. Dit doen moslims namelijk altijd netjes in kuddes. Net als winkelen overigens, met de hele kudde naar de wibra en dergelijke winkels. Man netjes voorop en de vrouw gekleed in kampeertent achterop met het kroost. Man wat een goed leven is dat!
@Battleofyarmouk
Jij bent nummer 2 die de grens over gaat.
@yurp | 01-06-11 | 09:10: Kom op zeg, een jochie van 16 met z'n vriendjes extremist? Gewoon Islam op z'n best hoor, niks extremistisch aan. Tenzij je opeens vanonder een platte steen komt en voor het eerst geconfronteerd wordt met de praktijk van de religie van de vrede, dan komt het nogal extremistisch over ja. Gelukkig zijn in NL de meeste oppervlakten geplaveid, lastig ingraven en zo.
anti-integratie | 01-06-11 | 11:36
jullie kleden je goed? Haha,bling bling, cappucchons en een petje te klein op je stinkhoofd zetten is niet goed kleden hoor. Jullie eten goed? Het zal, ik kom nooit in achterbuurten. Ik weet alleen dat juulie je eten eerst neuken voordat je het opeet. Julie vrouwen gehoorzamen? Ja, als je mensen continu geestelijk en lichamelijk mishandeld, kiezen ze wel eieren voor hun geld. Ook Omdat ze nergens heen kunnen vluchten. Maar zijn ze gelukkig? Ik betwijfel het.
TT66 | 01-06-11 | 11:45
Ik help wel mee met over de grens schoppen. Hoewel ik het lastig vind om te bepalen of dit nou een stel oppertrollen zijn of gewoon de standaard hersenloze islamiet.
Natuurlijk zorgen wij er even voor dat de vrouwen ons gehoorzamen. En zo hoort het ook! Stelletje lutsers weten niet hoe om te gaan met vrouwen. Laat je vrouw maar lekker met korte rokje naar buiten terwijl ze klapjes op der billen krijgt van de baas op het werk. Jullie zijn en blijven losers.
Wij zijn mannen met eer en trots. Wij zijn de leiders en jullie hebben niemand om jullie te leiden. Komt daarom tot de Islaam nu het nog kan.
Gestoorde gekken die zelf dood gestenigd moeten worden!
Meestal zijn het Marokkanen e.d. die op de Hollandse vrouw fluiten of er ongewenst aanzitten. Ik twijfel trouwens. Je bent een gevalletje zeebodem denk ik.
Ik heb anders vaak op een blanke tiener meisje van huis weggelopen sproetenkop op zoek naar een marokkaan gespoten. Veeg mijn lul met die blonde breezer slette haren van der.
@ anti-integratie | 01-06-11 | 11:24: Lekker terug naar je plaggenhut dan..tyfus aap.
G. Wilders, kom er maar in!
anti-integratie | 01-06-11 | 11:53
Die eerste zin loopt niet helemaal lekker volgens mij,
anti-integratie | 01-06-11 | 11:48
Onderdrukken, dat is natuurlijk waar jullie hele ideologie om draait is het niet? "jullie" vrouwen zijn in veel gevallen ook familieleden, ben maar blij met een besnorde achternicht waar je mee wordt opgescheept. Is dat misschien de reden waarom je zo gefrustreerd bent? Als je vrouw geknalt wordt door een andere vent, ook goed. Dan ga je gewoon naar de volgende. Dat noemen we nou vrijheid beste snotneus. We kunnen doen en laten wat we willen.
Dirty-Harry44
Kom tot de Islaam , ik vergeef je dat je mij uitgescholden hebt. Wat heb jij te zoeken met die stinkende niet solidair met elkaar zijnde ongelovigen? Echte mannen staan voor elkaar klaar en hebben een vrouw die gehoorzaam is. Join the winning team!
Is sex voor het huwelijk niet ook verboden bij jullie? Wat je verder doet moet je zelf weten, zolang ik er geen last van heb wordt je wel door anderen aangepakt. Kom je echter aan mijn vriendin met je kleine lul sterf je in een zeer pijnlijke dood.
Tortasi
niks te vrijheid , my way or the highway bitch!
wij hebben niets te maken met die vrijheid onzin. Je hebt leider en volgelingen. Zo werkt het systeem. Jullie willen niet volgen dan gaan jullie maar deaud!
Islaam rules!!
Gevaarlijke cultuur die Islam
Ach ja, een cultuur die duizenden jaren achterloopt moet je ook niet achter een toetsenbord neerzetten.
anti-integratie | 01-06-11 | 11:58
Sorry mo, maar dit is Nederland en hier gelden onze wetten nog altijd. Als de overheid ons in de steek laat, dan zal het volk zelf het recht in handen nemen. Mijn verwachting is dat dit niet lang meer zal duren, zeker niet met figuren als jij die zulke onzin uitkramen vanachter hun computertje. De westerse arrogantie staat in de monsterlijke schaduw van de arrogantie van de islamieten.
@anti-integratie | 01-06-11 | 11:48
IPV hun ziekelijke ideologie en achterlijke denkwijze ons door de strot te douwen, dienen Anti integratie-islamNazi's zsm op te tiefen naar een van de vele islamofascistische heilstaten, met meenemen van hun linkse collaborateurs.
-
Nu het nog kan...
Waar is Generaal Mladic als je hem écht nodig hebt!
-weggejorist-
@anti-integratie | 01-06-11 | 11:48
Valt ook goed te zien aan jullie geweldige landen waar het zelfs zo goed gaat dat julle ouders hierheen gevlucht zijn om...
ooh wacht even ze zijn hier heen gevlucht omdat elk islamtisch land compleet KLOTE is.
anti-integratie | 01-06-11 | 11:48
Ik kijk op je neer.... en ik ben een vrouw.. Hahah zielig ventje.. Dit soort moslims kun je sowiezo niet voor vol aanzien. Uit onderzoek blijkt ook dat mensen uit dat deel van de wereld over het algemeen een VEEL lager IQ hebben dan mensen uit westerse landen.
als jij met een groepje vrienden uitgaat en 1 van jullie word aangevallen rent de rest hard weg. jullie zijn geen mannen maar bitches net zoals die hoerenvrouwen van jullie. die overigens wel van marokkaanse jongens houden terwijl wij nooit respect voor die breezersletjes hebben getoond. begrijp dat niet echt maar ja , wie wil nou een lelijke blanke bleetscheet?
anti-integratie | 01-06-11 | 11:38
Hoerenvrouwen ?? Neem aan dat je het over je eigen snordragende hoer thuis hebt ??
Barkruk | 01-06-11 | 12:04
Nee nee, dat zie je verkeerd! ze zijn hierheen gekomen om ons hun wil op te leggen! Islam zal de wereld domineren! *proest* bwahahahaha
@nana1368 | 01-06-11 | 12:04
http://www.google.nl/search?um=1&hl=nl&biw=898&bih=415&tbm=isch&sa=1&q=s...
.
Zelfs als het deze keer niet waar is is het nog vaak genoeg gebeurd, en afkeer tonen van dit soort barbaars gedrag is alleen maar een teken van beschaving iets wat ze daar hoop ik ook snel leren kennen.
Die gasten met varkenspoten doodknuppelen - werkt veel beter bij die idioten. Ze zijn immers erg bang voor het Knorretje en Pluto ;)
@@Tortasi | 01-06-11 | 12:07
Kennen we onze lol op ze kunnen "thuis" hun zaakjes niet eens op orde houden.. ze moeten hun vrouw bedekken of thuis opsluiten om te waarborgen dat ze niet vreemd gaan... puur uit onmacht jaloezie en een laag zelfvertrouwen..
Dit geld vast niet voor allemaal maar de meeste zouden nooit leiders kunnen zijn.
Daarom is dat geloof gewoon kudt. Jochie van 16 kreeg 'zondige' gedachten dus moest zij dood, heel gebruikelijk volgens de regels van de Koran.
@ Dani_CR
No worries, je staat mijlen boven hem! Dat is overigens wat ik denk dat er zou moeten gebeuren. De vrouwen moeten in het Midden-Oosten de leiding nemen. En dan gaan Mo's als anti-integratie die speciaal een account hebben aangemaakt om bij dit soort nieuwsberichten te kunnen posten hun nagels vijlen.
Zegt genoeg over de cultuur ervan.
@anti-integratie | 01-06-11 | 11:55
Wat ben jij toch een ontzettend dom mannetje zeg.. alsof echte hollanders zo stom zijn..
@anti-integratie
van marokkaanse mannen houden?? Al was je de laatste vent op deze aardbol, ik walg van jou soort!
U bent goed in recht lullen wat krom is.
@Mauz_is_waus | 01-06-11 | 10:59
Haha, ik citeer alleen bronnen met extra informatie over het verhaal en jij noemt dat rechtlullen.. Zie jij het verschil dan niet? Wow...
.
Blijft nog steeds dat er in dat gebied van de wereld nauwlijks of eigenlijk gewoon geen sharia gebaseerde straffen uitgevoerd worden en de hoofd agent die onderzoek doet in deze zaak er van overtuigd is dat de jongen een psychisch gestoorde klasgenoot is. Die islam als EXCUUS gebruikt!
.
En als veel nederlanders ieens in het nieuws komen omdat ze politici neerknallen, kun je idd een gematigde conclusie trekken dat nederlanders gestoord zijn.
@Mauz_is_waus | 01-06-11 | 10:59
.
Nee dat kun je niet! Dit is exact het soort denken waar ik een punt over maak. Gewoon logica gebruiken. Laat me je helpen... Je maakt een generalisatie denk fout: Alle zwanen die ik gezien heb zijn wit, dus alle zwanen zijn wit.
.
Daarom zeg ik dus altijd koop een brein en leer denken! Je word gemanipuleerd waar je bij staat, gewoon doordat mensen halve informatie geven en jij lekker automagisch alles gelooft wat je voorgeschoteld krijgt. (Ik benoem enkel maar letterlijk wat er hier in dit spits artikel gebeurt is) Ik snap het... Het is moeilijk.. Maar geen nood, je kunt het leren, gewoon kritisch zijn en niet alles geloven wat je voorgeschoteld krijgt.
.
Mensen willen wel vrijheid van meningsuiting maar geen verantwoordelijkheid nemen om hun mening op een juiste manier te vormen. Wat mij betreft komen die twee hand in hand. Anders ben je geen echte Nederlander, maar meer een soort van stemvee...
.
Ik geloof in een intelligent weerbaar volk wat 2 middelvingers heeft voor iedereen die hen minderwaardig gedachtegoed op wil leggen of het een domme haatbaard is of een peroxide blonde politicus.
.
Allebei is het niet Nederland.
de meeste zijn hier gekomen niet eens om de Islaam te verspreiden maar gewoon om de economie van de kafir honden te verkrachten. Maar toen werd het wel leuk en gezellig hier , we kregen eigen huizen en uitkeringen , toen dachten we van ja... nu we hier toch zijn.
de boel effe overnemen , grote delen van alle grote steden hebben we al. ministerposten overal zitten we. nu nog alleen een goede deal met de joden sluiten en de blanke zieligerd kan oprotten
anti-integratie | 01-06-11 | 12:19
Een dealtje sluiten in Israël lukt ook zo goed natuurlijk. Je hebt er zeker alle vertrouwen in is het niet? Ik zou zeggen: ga vooral verder met de reputatie van je volk en geloof/ideologie verder verwoesten. Daar zullen de islamieten die wél wat van hun leven willen maken heel blij mee zijn.
krijg last van islam allergie...
mijn handen beginnen enorm te jeuken...
wat zou de medicijn zijn?
@anti-integratie | 01-06-11 | 12:19
Zie je nou wel dat de Islam een ziekte is..
@pbd | 01-06-11 | 12:25
Het verspreidt zich, maar niemand wordt er blij van..
Die gasten met varkenspoten doodknuppelen - werkt veel beter bij die idioten. Ze zijn immers erg bang voor het Knorretje en Pluto ;)
Blankie | 01-06-11 | 12:09
Gewoon niet eens mijn handen aan vuil maken... Er lopen hier twee heel gezonde breedgeschouderde viervoeters rond die dol zijn op een buitenlandse snack :)
Alleen jammer dat ze daarna minimaal 14 dagen aan de schijt zijn :(
israel is ander verhaal. maar aangezien de joden jullie in hun binnenzak hebben moeten wij met hen een deal sluiten om de boel hier over te nemen. dat spreekt voor zich.
Je maakt één foutje, jullie hebben geen huizen maar flatjes. Jullie moeten wel opschieten btw want binnenkort vergaat de wereld al...
Ik denk niet echt dat jij begrijpt hoe de wereld in elkaar zit. Ga maar lekker verder met dromen en lees nog wat in de Koran voor het slapen gaan.
@Blankie | 01-06-11 | 12:23
Een bepaald soort bloed aan je handen?
@anti-integratie | 01-06-11 | 12:19
Wat zal je vreemgaande moeder trots op je zijn jongen.
Afschieten..
Eerst knieschijven, daarna langzaam omhoog werkend schieten, graag op niet- dodelijke plekken...
Kortom, folteren die handel!
@anti-integratie | 01-06-11 | 12:19
Laatst je moeder zonder hoofddoek meegenenomen naar de banananbar... djiezus wat kan zij ver schieten. Daarna nog even 2 uurtjes gaypalace gedaan,, Daar heeft ze gezoend met eeen Nederlandse hoer, en heeft ze echte vriendschap gesloten met coco ;)
Stelletje achterlijke brulapen!
@@anti-integratie | 01-06-11 | 12:19
"nu nog alleen een goede deal met de joden sluiten..."
@anti-integratie | 01-06-11 | 12:19
Om met Joden op gelijkwaardige basis te willen dealen, heb je een achterstand van ca 4000 jaar in te halen...
-
Wij Joden dealen met winnaars en NIET met achterlijke, infantiele islamofascistische loosers.
NEXT!
Wasknijper, pbd - bedankt
ik zat ook al aan iets met een punt te denken... .38? .45?
broodnodige zelfverdediging
Straks moet men in grote steden echt met een zwijntje (van die wilde welteverstaan) en rottweiler aan de lijn lopen om een beetje fatsoenlijk te kunnen wandelen...
anti-integratie | 01-06-11 | 12:26
Nutcase.
Ahaveros
Bij de slag van kyabar wilden jullie maar al te graag een deal sluiten met ons , maar wij waren ongenadig en wilden niet. hahahah
Ontlaad jezelf en buig met je hoofd tegen de grond richting oosten en vraag vergiffenis aan de creeerder van hemel,hel en aarde.
Want waar de mensheid nu mee bezig is, gaat tegen de contradictie in.
Het vernietigen van de natuur en mens is gaande in alle hoedanigheden.
Dani_CR | 01-06-11 | 12:27
lol
Ben jij nu opeens de dealtjes man? Is het ook mogelijk om eens wat data uit de laatste 100 jaar erbij te halen ipv duidenden jaren teug te gaan?
Ik herinner me namelijk niet echt iets bijzonders. No offence tegen het goede deel van de islam maar het si toch voornamelijk dood en verderf wat jullie mee naar het Westen nemen. En dat allemaal voor een stelletje maagden. Zoek liever een vrouw voor het leven ipv 72x syfilis te krijgen.
Blankie | 01-06-11 | 12:32
No problem hoor... met een blonde vrouw en een blonde dochter is de investering in wat hondenbelasting iets wat ik meer dan graag betaal.
De eerste bontkraag die naar de dames ook maar iets roept wat ze niet bevalt heeft een geweldig probleem vrees ik, want zelfs aangelijnde honden zijn heel snel kan ik je verklappen... zeker als je ze "per ongeluk" uit je handen laat glippen :P
Wasknijper | 01-06-11 | 12:26
Dat doe je je honden toch niet aan he ?? Is maar 1 oplossing voor dat vullis zoals @anti-integratie ophangen of doodknuppelen.
een hond die een hond heeft , ik zie het wel vaker bij ongelovige honden.
anti-integratie | 01-06-11 | 12:26: De enige boel die je overneemt zijn de stinkgenen van je stinkmoeder. Die ze van je stinkvader kreeg. Gezegend door jullie laffe varkens Mohammed en zijn holmaat Allah.
Grappig al die reacties... Altijd dezelfde domme mensen die niet weten wat islam is.. ALtijd dezelfde mensen die het nieuws volgen en nooit zelf de koran hebben gelezen zonder vooroordelen..
Maar het meest grappige is nog hoe meer kritiek er op de islam wordt gegeven hoe sterker de islam wordt hebben jullie dat nog steeds niet door? Vrouwenonderdrukking hahaha meer dan 60% van de vrouwen in het westen die zich bekeren naar de islam is VROUW hun zien de onderdrukking zo te zien dus niet? na 9/11 hebben duizenden al dan niet tienduizenden zich bekeerd tot de islam? al die achterlijke negatieve berichtgevingen over de islam zijn voor hun geen reden om zich niet te laten bekeren? plus mensen die lullen over een sprookjesboek haha totdat je ziel zich van je lichaam scheidt zou je willen dat je een gelovige was......
Waarom het midden oosten zo "duister" is volgens jullie, is omdat al die landen gekoloniseerd zijn door machtszuchtige blanken en die ervoor zorgen dat de leiders het volk in toom houden, dank zij zionistisch Amerika en Israel... Maar nu komen ze in opstand en is het tijd dat de machtsverhoudingen in de wereld gaan veranderen..
o ja lekker stoer doen op internet. op straat creëren wij de feiten pikkie. kafir honden gaan down under bitch!
anti-integratie | 01-06-11 | 12:43
een hond heeft meer in zij n lijf als jij in je pink........Kneus!!!!!
Islam4ever1985 | 01-06-11 | 12:45.
De Islam is gebouwd op geweld. Daarom is er in jullie thuisland ook geen harmonie, geen liefde, geen eigenwaarde, geen ontwikkeling. Daarom is het bij je thuis nog steeds een zandbak. Dat komt omdat je niets anders te doen hebt. En dat komt weer omdat je nergens welkom bent en niets te doen krijgt. En dat komt omdat jullie geen initiatief tonen, te lui zijn, om iets te bereiken wat jullie diep in jullie hart ook geel graag zouden willen. Jullie geweld is een uiting van jullie onderdrukking en frustatie. Eigenlijk ben je gewoon buitengewoon zielig. Je hebt heimwee, maar je durft niet terug omdat je zelfs in je eigen land niet meer geaccepteerd wordt. Want daar ben je uit weggevlucht. En dat komt hier groot doen dat wij bangerikken zijn. Je kunt opblazen wat je wil, maar ongestraft zal dat nooit gebeuren. Kijk je moeder in haar ogen. Kijk je vader in zijn ogen. Kijk je kinderen in hun ogen. En zeg hen dat je hen op wil offeren zodat je dan Nederland kan overnemen. Kijk dan in de spiegel en vraag jezelf eens af of je het eigenlijk wel waard bent om van te houden. Ik leg alvast een touw voor je klaar.
Het is niet alleen de Islam die ziek is.
Door de Christenen die elkaar indekken na een zware overtreding door deze Christenen zijn wij onze kind kwijt.
De film van Flodder is voor mijn ex gezin geen film maar werkelijkheid geworden en de de daders waar de zogenaamde Christenen bang voor zijn en mededogen voor hebben zitten net als Flodder in een Landhuis te Lunteren. Wie is er nu beter? De Islam om de Christenen.? Beide hebben goede kanten maar zeer zeker ook de slechte kanten. Dus hou eens op om elkaar zo te bejegenen en veroordeel alleen de personen die tot deze daden komen. Welke geloof dan ook.
chantal1 | 01-06-11 | 12:43
Ik hoef het niet eens te bevelen aan mijn honden... Op de een of andere manier ruiken ze het angstzweet van die lafnekjes met hun grote muil al over grote afstand en gaan ze helemaal los... en echt, bij elk ander mens ongeacht huidskleur of religie doen ze geen vlieg kwaad.
Ik train ze er zelfs niet op, gewoon een natuurwet lijkt het.
De sterkste zullen overwinnen, en dat wordt ongetwijfeld 2:0 in het geval van die twee kwispelstaartjes die hier rondlopen :)
Maar je hebt gelijk, het riekt wel naar dierenmishandeling :)
Wasknijper | 01-06-11 | 12:42
...zeker met van die allergie op je handen als je sommige gasten ziet is het makkelijk om iets los te laten - shit happens (hier op meer dan een manier te interpreten ;)
honden kan je toch vuilniszakken leren apporteren? Ze moeten dan wel ingeënt zijn, natuurlijk...
en ja, varkentjes lusten ook wel van alles...
Wasknijper | 01-06-11 | 12:50
Ik wil ze wel zien huilen hoor die angsthazen:)
Islam4ever1985 | 01-06-11 | 12:45
Ik bekijk alles graag objectief. Echter zoals onze grote vrind anti-integratie hier tekeer gaat schiet uiteraard bij velen in het verkeerde keelgat. Zo ook bij mij. Je predikt overigens nu zelf dat de islam de wereld gaat domineren aangezien je zegt dat de machtsverhoudingen gaan veranderen. Overigens hebben velen zich ook van de islam bekeert naar het christendom, raad eens wat met die mensen gebeurt in moslimlanden? Velen worden stelselmatig afgestoten/afgemaakt. Daarnaast breidt de islam zich behoorlijk uit in Afrika, een continent waar een groot deel van de bevolking ongeletterd is. Natuurlijk trappen ze in de eerste de beste idioot die even komt vertellen hoe het leven in elkaar zit omdat een boekje dat precies beschrijft. Grappig dat je 9/11 erbij haalt overigens, het valt me op dat sindsdien de pleuris pas echt is uitgebroken. Sindsdien hoor ik niets anders dan moslim-dit, islam-dat.
Islam4ever1985
Ik kan me niet herinneren dat iemand jou gevraagd heeft je woordje hier te doen?
Anti- integratie kan beter oprotten...
Ga maar in je eigen land de man uithangen..
Of... Ohnee.. Daar was je ook al weggetrapt...
ALLES wat hier komt aan bontkraagjes is ook niet welkom in eigen land, vandaar dat ze hier hun idiote ideologie komen propaganderen.....
altijd maar dat gezeur islaam dit islaa dat. wanneer breekt de pest pleuris nou es uit kunnen we eindelijk eens ongestraft kafirs afknallen!
Islam4ever1985 | 01-06-11 | 12:45
"Vrouwenonderdrukking hahaha meer dan 60% van de vrouwen in het westen die zich bekeren naar de islam is VROUW".....
Wow, 60% van de vrouwen in het westen = een vrouw.
Vertel... waar haalt u deze informatie vandaan?
Denwop:
Ben hier geboren en getogen hoef niet terug...Ik weet niet wleke boeken jij leest maar Islam betekent vrede, is PRO-life en bevat meer liefde dan jij waarschijnlijk ooit zult weten. Kijk jij verwart islam met moslims, want wat moslims doen wil niet zeggen dat de islam dat voorschrijft...Wat vooruitgang betreft als het niet aan de islam was, was europa nooit zover gekomen al jullie wetenschappen hebben jullie dertijd van geleerde moslims gestolen... En de reden dat het Midden-Oosten stagneert komt door America en Israel hun willen namelijk geen vrede en zeker geen vooruitgang, want dat maakt ze bang.......
-
PLus mensen als jij kunnen alle negatieve dingen uit het nieuws vertelle en je zo laten brainwashen maar je kan niet eens drie positieve dingen van de islam noemen, omdat je al bent verblindt door haat en vooroordelen.
-
Nederland overnemen hahah kijk WIlders is niet bang voor immigratie of wat dan ook hij is bang dat Nederlanders zich bekeren naar de islam, want dat ziet hij gebeuren. Elke week minimaal 10 bekeerlingen :D .... en ook dit wil niet zeggen dat ik voor die haatzaaiers ben, elke religie heeft wel zijn zwarte schapen.... Maar een advies lees is een boek over de islam en niet kijken naar cnn en achterlijke nieuwsberichten die toch alleen maar in handen is van de zionistische media....
chantal1 | 01-06-11 | 12:52
Alle gekheid op een stokje, mijn honden hebben nog nooit iemand gebeten, dus ook nog nooit een Marokkaan, simpelweg omdat ik ze dat niet laat doen.
Vergeet niet dat het merk wat hier rondloopt een paar jaar geleden nog door de RAD onterecht als moordwapen werd geclassificeerd, en ik wil gewoon geen gezijk dat ik gevaarlijke honden in huis heb.
Mijn honden zijn sociaal en kunnen met elk soort mensen goed omgaan, maar het blijft wel grappig om te constateren dat al die stoere bontkraagjes spontaan een straatje omlopen als ze ons met die schatjes zien wandelen :)
Die angstige blik van die o, zo stoere slissertjes is meer dan genoegdoening, en mocht het ooit zover komen, dan zijn de honden zeer beschermend ten opzichte van mijn gezin...
Tryme!! | 01-06-11 | 12:55
een goede!
ik wil trouwens ook weten wat die 40% dan is... Aliens?
@anti-integratie | 01-06-11 | 12:55: HH: betere reclame voor de PVV kan je niet maken, ga zo door! Misschien dat linx de oogjes open gaan, ga vooral door. En die Battleofyarmouk ook natuurlijk, toe maar. Zolang jullie zitten te typen, worden er geen rouwstoeten lastig gevallen of ouden van dagen beroofd, dat dan weer wel.
@Islam4ever1985 | 01-06-11 | 12:59: Sorry, maar anti-integratie | 01-06-11 | 12:55 legt het zonder taqiia uit...
Wasknijper | 01-06-11 | 12:59
Honden zijn gewoon buitengewoon slim.
En als mensen shit kunnen ruiken dan kunnen honden dat nog veel beter.
En ja, als ze iemand in de zomer in dikke jas of lange mantel zien, dan hebben ze ook zoiets van: dit kan toch niet kloppen?!
Ik denk trouwens dat zelfs als je met een cavia op straat loopt dan zijn ze ook bang.. Guinees biggetje, toch?
@ Islam4ever1985 | 01-06-11 | 12:59
Ik heb zelden zoveel domheid gelezen in 1 post.
TT66:
Mag ik niet spreken ofzo ben jij de baas?
Tortasi:
Christenen doen dat eerder lijkt mij.... Brood aanbieden in ruil voor het bloed van Jezus etc etc, al zal het bij ons ook wel voorkomen, maar er zijn nog altijd vele male meerdere christenen en joden die zich bekeren naar de islam dan andersom.... En ook als een moslim zich bekeert naar iets anders hoeven ze hem niet te doden ben ik met je eens, maar ja wordt zelf moslim en laat je stem horen....
-
Tryme:
Surf ff op het internet... ik weet dat je dat niet wil, omdat je dan allemaal positive dingen tegenkomt over islam, maar probeer het ff...Ik ben hier al jaren mee "bezig" ik zie de demografische veranderingen in het westen en oosten....1 op de 5 mensen van de wereld (mischien al 4 nu) is een moslim....
En toch heb je mensen die haatzaaiedne moslims verwarren met elke moslim in de wereld. Keep it real.....
Islam4ever1985 | 01-06-11 | 12:59: Je kan boeken lezen tot je een ons weegt, de praktijk van de Islam staat me totaal niet aan. Van geen enkele religie trouwens, maar islam in het bijzonder. Wat een achterlijkheid wordt er ten toon gespreid Wat een bekrompenheid. En wat een misplaatste zelfoverschatting.
Zoloft:
Omdat je ogen en oren zijn verzegeld voor de waarheid. Omdat je haat en vooroordelen je blind hebben gemaakt. Wat is er dom aan? je kan niet eens terugredeneren. En zolang je dat niet kan ben jij de domheid zelve..
Honden zijn gewoon buitengewoon slim.
Blankie | 01-06-11 | 13:03
Dat is zonder meer waar, maar jouw gedachtengang over jassen en mantels gaat helaas niet op.
Honden reageren voornamelijk op geur en lichaamstaal, dus als je angst uitstraalt dan zal hun instinct reageren met dominant gedrag, of zelfs jachtgedrag.
Iets wat zich angstig gedraagt of angstig ruikt wordt gezien als prooi, en prooi vang je en vreet je op... vandaar dat het heel slecht is dat mensen kleine schoothondjes optillen als er een grote hond aankomt, want dan is zo'n hondje ineens geen hond meer maar een konijn of een cavia, en die zijn om te eten :)
Anyway, we dwalen lekker af van het trieste onderwerp, maar ik ben geen moment bang dat er iets gebeurd met die twee blonde stoten in huis hier :)
Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:09: We will keep it real. If you keep it cool. En aan dat laatste mankeert het bij jullie. Allemaal. Heethoofden die er niets aan doen de Islam als iets moois te presenteren. Omdat er niets moois in zit. En omdat jullie jezelf er niet eens aan houden. Allemaal niet. Lees je eigen boek eens goed en lees het eens met een eigen mening. Ook al mag dat niet van je geloof; een eigen mening hebben.
Steniging anno 2011. Niemand dit afkeurt binnen de islam. Nogal wiedes. HET IS HUN GELOOF.
Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:09
Ik heb geen boek nodig om mijn leven in goede banen te leiden. Er zal vast wel wat meer zijn maar niemand (Lees: jij ook niet) kan een ander vertellen wat klopt en wat niet. Geloof is pure onzin en mensen afzeiken op basis van hun geloof is ontzettend dom. Religie brengt niets goeds teweeg, alleen maar haat. Zwakkeren hebben een houvast nodig, een zekerheid, om te kunnen leven. Die zekerheid halen ze uit het geloof en als iemand aan dat geloof komt, dan zijn de poppen aan het dansen. Daar gaat het al eeuwen om. Veel westerlingen zijn al wakker geworden van deze slechte droom, wanneer wordt jij wakker?
Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:11
Omdat het in een boek staat, geschreven door mensen, is het dus de waarheid? Get your head out of your ass man... Hitler schreef ook boeken, en je gaat me toch niet vertellen dat zijn boeken de waarheid voorschotelde? Waarom zou de koran of de bijbel dat dan wel doen?
welke achterlijkheid? je laat je meeslepen door 15 jarige sukkeltjes uit je buurt die denken dat ze islam representeren. Ben je ooit wel is een moskee ingestapt en ff serieus je vraagstellingen aan de imam gepresenteerd? Nee omdat je waarschinlijk alleen maar nieuws kijkt en je haat je nieuwsgierigheid doet verblinden...
-
en dus omdat het jouw niet aanstaat heb jij het bij het rechte eind? 1 0p- de 5 mensen op deze wereld is dus achterlijk? Uitspraken als deze laten je kennis tonen,.... niet dus......Ik zeg dus altijd zelf,.... wordt moslim en laat dan zien hoe het wel moet...
Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:21
Dan geef ons even een rijtje met belangrijke dingen die de Islam voor de wereld heeft gedaan. Ik hoef er maar vijf. En nee, daar ga ik je boek niet voor lezen. Jij leest de bijbel ook niet om de westerse cultuur te begrijpen.
@Islam4ever1985
Was ik maar de baas hier. Dan zat ik nu dat domme gewauwel van jou te deleten.
Ik vraag me alleen serieus af waarom jullie nog moeten leven volgens de principes van zo lang geleden? We leven in het nu...wordt eens wakker. Je hoeft toch niet alles met je geloof naar buiten te brengen. Iedereen geloof wat hij gelooft, maar niemand heeft er hier behoefte aan om een geloof door de neus geboord te krijgen. Je mag rustig je geloof hebben, maar een geloof hoort niet je leven te zijn, iets wat ik bij de Islam wel sterk vermoed. Alles gaat volgens Allah en zijn Islam. Ik vind dat achterlijk, en gelukkig mag ik dat vinden.
Ga weg met die verhalen dat jullie ooit alles overnemen, dat gaat niet gebeuren en dat weten jullie zelf ook. Begin liever eens vrede te sluiten op aarde zonder iedere niet gelovige te straffen..... Jullie horen ons toch ook niet roepen dat we jullie gaan straffen omdat jullie wél gelovig zijn. Mij boeit dat verder niet, maar tuig dat wel zo doet zou ik kunnen wurgen.
Dus, begin eens met wakker worden....ga eens wat doen met je leven en stop dat boek in de kast. Daar zitten wij anno 2011 niet op te wachten.
Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:09 "
"Surf ff op het internet... ik weet dat je dat niet wil, omdat je dan allemaal positive dingen tegenkomt over islam, maar probeer het ff..."
Geprobeerd, helaas niets vergelijkens kunnen vinden m.b.t. uw eerdere uitspraken... Daar u blijkbaar een eigen onderzoekje (hoop onderbouwd) heeft gehouden, zou u deze misschien kunnen delen?
@Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:21
Ik heb wat vragen voor je.
-Wat maakt Moslims beter dan ongelovigen?
-Als Allah zo goed is voor zijn volk waarom zijn de Moslim landen over het algemeen niet welvarend?
-Als Allah almachtig is waarom is dan niet al de hele wereld Moslim.
-Ben je het er mee eens dat Moslims zich nou niet vaak presenteren als liefhebbend geloof?
-Wat vind je van de Sharia?
@Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:09
Elke moslim is een haat zaaiende moslim.
De islam kan wat mij betreft door de vlakpoeler en de hele moslimbende er achteraan.
Knapt iedereen van op.
Wasknijper: (boek is slechts geschreven door mensen, echter geopenbaard door onze Heer.
Onderzoek het boek dan...? Zich hoe de wetenschappelijke feiten in harmonie met de koran staan...(bergen, oceanen, ecologisch systeem, astronomie, de zon de maan allllleesss wat je wil weten over het leven staat in de Koran. Zie hoe het boek niet in menselijke wijze wordt gesproken....Zie hoe het boek 1.6 Miljard volgelingen heeft.. Een theologisch prachtstuk en een leiding voor de mensheid die begrijpt. Of zoals de koran in talloze versen spreekt...1 hiervan
"Het Boek dat Wij aan u hebben geopenbaard is vol van zegeningen, laat hen dus over zijn verzen nadenken en laat de verstandigen er lering uit trekken." ( Surah 38 : Ayah 29)
Heb jij er al over nagedacht ipv meteen te vergelijken met hitlers boeken. Achterlijk spreek jij zonder kennis?
Tortasi: Dit leven dat wij leiden is slechts tijdelijk een test, opdat wij het hiernamaal mogen betreden. En inderdaad de mens weet niet wat goed en slecht is vandaar het boek!!! om ons te leiden.... En inderdaad de zwakken en minderbedeelde zijn dan ook de eerste mensen die de hemel zullen betreden..... Het boek vertelt je namelijk ook dat je armenbelasting moet betalen als elke moslim of wereldbewoner dit deed was er geen armoede.!!!!!
De koran heeft alle oplossingen voor de problemen van de mensheid, maar omdat mensn koppig zijn en arrogant en het materialistische leven voorop stellen, geloven ze niet. Maar zou het geen zonde zijn als je dood ging en er dan pas achter komt dat er meer is...Maar dan is het telaat......
@Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:33
Plur op met je Donald Duck.
@Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:33
Was de aarde niet plat volgens de Koran?
@ Tortasi | 01-06-11 | 13:15: Uitstekend verwoord. +1
Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:21
Dan geef ons even een rijtje met belangrijke dingen die de Islam voor de wereld heeft gedaan. Ik hoef er maar vijf. En nee, daar ga ik je boek niet voor lezen. Jij leest de bijbel ook niet om de westerse cultuur te begrijpen.
Mgr. Denwop | 01-06-11 | 13:23
Ik denk dat ik die 5 dingen heb:
1.) Bloedige revolutie in Iran die tot nu toe veel slachtoffers eist
2.) Uitmoorden van Israëlische sporters in München
3.) 9/11
4.) Aanslagen in Madrid
5.) Aanslagen in Londen
Er is meer, hoor...
Ik word misselijk van deze praat.
@Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:33
"De koran heeft alle oplossingen voor de problemen van de mensheid, maar omdat mensn koppig zijn en arrogant en het materialistische leven voorop stellen, geloven ze niet."
Leg mij dan eens uit waarom het juist in de landen waar volgens de koran wordt geleefd, het zo'n ontzettende puinhoop is. En nou niet komen met het droegtoeterverhaal van de USA en Israel, probeer de schuld eens ergens anders te zoeken.
"Maar zou het geen zonde zijn als je dood ging en er dan pas achter komt dat er meer is...Maar dan is het telaat......"
U is net als ieder andere gelovige gewoon een enorme bange poepert. Maar wat nou als je straks het loodje legt en er blijkt gewoon helemaal niets te zijn?
Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:33: "De koran heeft alle oplossingen voor de problemen van de mensheid". Fijn om te horen. Nu willen we jullie ook vragen dat dan uit te voeren in plaats van je op te blazen en agressief te zijn. Want dat kan de oplossing nooit zijn. Je lult uit je nek, je ligt schijnheilig te bidden terwijl je 4 op de 5 mensen verloochend. En nou opgeflikkert met je kutkoran.
g=f....ergens
In de Oekraiene hebben ze een bloedhekel aan de islam! Tak!
Islam is voor domme, achterlijke mensen.
In de Koran komt achterlijkheid en pedofilie voor.
Dat je daar voor kunt staan zegt al genoeg.
Kijk eens hoe de moslimvrouwen erbij waggelen op straat. Ook daar straalt de achterlijkheid vanaf. Complete partytenten-outfit, dik, behaard, chagrijnige rotkoppen, islamitisch gebrabbel komt eruit. Het enige Nederlands dat ze kennen is Soepsidie.
En dan de kansloze criminele Mocro kutjeugd...
Let op mijn woorden Islam4never, en die andere losertroll yarmouk ofzo,
Nederlandse wetten worden steeds harder. Ik voorzie dat uitkeringen zwaar worden verminderd en subsidies worden gestopt. Moslims worden steeds meer uitgekotst. Jullie toekomst is niet hier, maar in de achterlijke contreien waar je vandaan komt en thuishoort, en waar je ook uitgekotst wordt.
gegroet.
Islaam is de toekomst.
Ouderen die wegkwijnen in een bejaardentehuis waar zij in een stinkende kleine kamer om hulp roepen die niet wilt komen. Geslagen door de verzorgsters , poep in de broek, geen bezoek van de kinderen die het te druk hebben en met weemoed terug kijken naar de jaren toen zij sterk en onafhankelijk waren. Nu zij zwak en afhankelijk zijn hebben de kinderen ze in de steek gelaten. De Islaam verbiedt deze taferelen en Allaah zegt in de Koraan ;
"En jullie Heer heeft bepaald dat jullie niets dan Hem alleen aanbidden, en goedheid betrachten (goed doen) tegenover de ouders. Als een van de twee of beiden de ouderdom bereiken in jouw aanwezigheid, zeg dan nooit 'foei/oef' tegen hen, snauw hen niet af en spreekt tot hen een vriendelijk woord.
En wees zachtmoedig voor beiden, en nederig en liefdevol, en zeg: O mijn Heer, schenk hun Genade, zoals zij mij opvoedden toen ik klein was" (Al-Israa 17 : 23-24)
Wij hebben respect voor de ouderen , respect voor onze vrouwen door ze niet in het openbaar uit te kleden.
Wie het Woord van Allaah niet accepteert is gedoemd te mislukken.
Allah is door God gewoon keihard in de kont geneukt, en Mohammed kreeg bitchslaps van Christus. Toen moesten alle moslims enorm lachen. In wraak schreef Allah een boek dat alle moslims ter wereld voor altijd ondergeschikt zou maken. Zijn wraak was zoet, want ze trappen er allemaal in. The stupid fucks.
@Islam4ever1985 Ik ken eigenlijk maar 1 moslim wetenschapper: Ali Abdulah Doner Kebab, uitvinder van...
@anti-integratie | 01-06-11 | 13:48
Europese landen doen het op elk denkbaar gebied beter dan islamitische landen. De levenstandaard is simpelweg het eindpunt van de islam. Dus ongelovigen krijgen voor elkaar dat wat de islam beloofd. Men moet er zelfs voor naar ongelovige landen verhuizen! Dat steekt, dat begrijp ik. Maar de armoede die jullie ontvlucht zijn opdringen aan Europeanen zal jullie niet rijker of succesvoller maken. We zijn hier niet op de kleuterschool!
Wie de islam is zijn leven toelaat is gedoemd te mislukken, zie de dagelijkse realiteit!
Anti-integratie | 01-06-11 | 13:48: "Wij hebben respect voor de ouderen , respect voor onze vrouwen door ze niet in het openbaar uit te kleden.". Dat beetje respect hebben ze dan ook wel verdient aan het einde van hun, van aan respect ontbrekende, leventje. Dat jullie de vrouwen niet in de openbaarheid slaan is al een begin. Nu thuis ook nog met rust laten en een andere mening dan die van jou laten zeggen. Dan heb je respect. Eerder niet, en dat maak je ook niet goed door een keer aardig te zijn tegen je moeder in het laatste uur. Als je de Koran zo nastreeft, ga dan ouderen helpen in het verzorgingshuis. Dan doe je wat in je boekje staat. Maar dat doe je niet want je bent moslim, dus je werkt niet. Dat doen anderen wel voor je.
haha kan de hele dag wel dingen posten hier, maar heeft weinig nut ieder zijn mening dat respecteer ik, ik zeg alleen sta niet verrast op te kijken wanneer de dag des oordeels aanbreekt e/o wanneer je sterft en je zal worden ondervraagd echter;
Denwop: Ik lees de bijbel ook en zelfs de bijbel zal je leiden naar de islam als je het goed leest en bestudeert.
T66: Het leven is geloof.. Het geloof was er eerder dan het leven!!! maar je hoeft je niet op te winden hoor doe je ding en ik doe het mijne? en overnemen? dat gaat al eeuwen lang zo met rijken en landen... Zelfs nu nog met israel en palestina daar gaat het niet om,, overnemen zal dan plaatsvinden door simpelweg globalisering!! en de reden dat mensen het boek nog lezen is omdat je voor elke letter die je al leest een beloning krijgt mensen rust en liefde geeft, maar dat zal jij nooit weten met jouw houding...
Barkruk:
1) Een echte moslim (dus geen straatterroristje) heeft het beste met de mensheid voor en weet dat ie dat kan bereiken door een gelovige te zijn, een ongelovige weet veelal niet wat goed en fout is maar handelt naar eigen weten en doen <<<<< en de mens is niet perfect.(wel ff doordenken)
2) Haha, wat d8 je van onderdrukking van America Israel, het midden oosten is superrijk met al zijn olie kijk maar naar saudie arabie de manier waarop het wordt uitgegeven is alleen slecht rara hoe kan dat? Marionetjes van Amerika daar...Plus onze (westen ja ik heb het beste van beide) rijkdom is vergaard door plundering, VOC, kolonisatie etc gewoon machtszuchtige praktijken...Plus ook al zijn ze niet welvaren het weerhoudt hun er niet van om te geloven.
3) Klopt staat ecaxt in de koran jouw vraag.. Onze heer kon ons allemaal moslim maken of planten of wat dan ook, maar heeft ons de vrije wil gegeven om te geloven of om "rebels" te zijn. en zeer zeker zal de mens weten wat hij heeft gedaan of gevolgd.
4) Gedeeltelijk met je eens ik las hierboven ook een reactie van: je hoort nooit op het nieuws van moslimman helpt zieke buurvrouw etc etc je hoort ook alleen maar negatieve dingen in het nieuws media is gewoon slecht voor ons,,, Maar ook zeer zeker moeten moslims zich beter profileren in de maatschappij...
Eye- Zeg dan niks hatertje
@anti-integratie hoe weet jij nou of iemand zijn familie in de steek laat? We hebben er niet allemaal een achterlijk boek voor nodig om goed met elkaar om te gaan..
@Islam4ever1985 Ik ken eigenlijk maar 1 moslim wetenschapper: Ali Abdulah Doner Kebab, uitvinder van...
@Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:33
Onze heer?
Zo noemen de christenen god ook.. dus ja..
Zeg anti,
Jij doet me verdomd veel denken aan een van de volgelingen van Hitler. Ook gebrainwashed en verkoopt domme praat. Wie heeft jou dit geleerd? Jullie zien jezelf ook als het ultieme ras, dat heb je dan ook gemeend met Der Fuhrer.
Maarja, uiteindelijk, als je zo door gaat ga je ook ten onder als Der Fuhrer. Gelukkig hebben mensen zoals jij niks maar dan ook echt helemaal niks te zeggen hier. Ik dank God hiervoor....en niet die van jou.
@Islam4ever1985 wat gebeurt er met de rest van het leven op de wereld? Zoals honden of koeien die hebben geen hiernamaals..?
De wereld is volgens mij onrustig door jullie houding 4never. Ik denk dat ik heel wat mensen gelukkig maar zonder dat geneuzel over de Islam. Ga vooral zo door en dan zal jij vast in het beloofde terecht komen. Hopelijk is dat heel snel, dan zijn we in ieder geval van jou af.
@Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:54
Vandaag en elke dag van de rest van je leven kan je de islam de rug toekeren!? Nederland regelt dat voor je, veel succes!
@Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:54
Ik ben ongelovig... toch hebben mijn ouders mij meegeven wat goed en fout is... als ik lees dat zo'n griet is gestenigd zie ik dat als fout.. als ik zie dat homo's opgehangen worden zie ik dat als fout.
Wat zijn de daders van 9-11? goeie moslims of slechte moslims?
.
De rede dat ik weiger te geloven is dat elk geloof roept zichzelf uit als geloof van liefde en vrede... toch zijn de meeste mensen vermoord uit naam van geloof en al die tijd heeft god/allah jezus/mohammed daar niks aan gedaan.
Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:33
Alhoewel ik de mening van een ieder, dus ook de jouwe respecteer, kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat ik jou exact hetzelfde zie schrijven al mensen uit de bijbelbelt over hun heilige boek (de echte die-hard refo's refereren nog aan het oude testament).
Ik kan je verklappen dat ik de moeite lang geleden eens heb genomen (toen Wilders met Fitna aan het dreigen was) om de Nederlandse vertaling te lezen van jullie heilige boek (ik kan die kriebeltjes van Arabisch helaas niet lezen).
Eerder al had ik de beide testamenten van onze christenen doorgenomen (ook omdat ik van huis uit zo ben opgevoed, maar inmiddels overtuigd alleen nog in mezelf geloof en eerlijke mensen om me heen).
De overeenkomsten tussen de bijbel en de koran zijn groter dan je denkt, ondanks dat ze uit twee verschillende hoeken komen.
Het probleem ligt bij mensen die bijbel/koranteksten om een manier interpreteren die hun beter uitkomt om bepaalde (helaas gewelddadige) doelen te heiligen, maar dat doen extreme christenen ook.
Wat dat betreft hebben we met de SGP in de tweede kamer een uitstekend voorbeeld hoe elke vorm van extremisme in geloof vreemde dingen met mensen doet.
Van mij mag iedereen geloven wat hij wil, al geloof je in Donald Duck of Vampirella, zolang je dat maar lekker achter je eigen voordeur en in je eigen gebedshuis doet, en mij daar niet mee lastig valt, of me "ter dood" wil brengen omdat ik daar toevallig niet in geloof.
Ik heb zat gematigde moslims in mijn kennissen- en vriendenkring om te weten dat de soep bij bij veel moslims niet zo heet gegeten wordt als hij hier wordt uitgeserveerd over wat jullie zo fraai kafirs noemen. Helaas zijn het in elk geloof de extremisten die het verziekstralen voor de rest van de bevolkingsgroep die bij ze hoort.
Westerlingen hebben de derde wereld in een dodelijke economische greep en buiten hun verschrikkelijk uit. Ook steunen zij autoritaire regimes die de bevolkingen , die eerlijker de buit wilt verdelen ( en dus minder naar de blanke boef wilt geven ) , onderdrukken. Dat is een van de redenen , een van de grootste redenen waarom het slecht gaat in de islamitische wereld.
Even dat jullie stumperds het weten.
Daarom , verkrachten en afbranden die kutzooi hier!
Maar zou het geen zonde zijn als je dood ging en er dan pas achter komt dat er meer is...Maar dan is het telaat......
Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:33
-Zou het niet zonde zijn als je dood gaat, en je komt erachter dat de wormen door je kop kruipen? Dat er helemaal niks is... Dat risico word klakkeloos genomen. Dom.. Want ieders brein werkt als een computer... op het moment dat het computertje zegt; ik stop ermee... Dan zoekt ie ook geen pornosite meer met 72 maagden.
@anti-integratie | 01-06-11 | 14:03
Onzin, waarom hebben China en India daar geen last van?
Omdat daar over het algemeen moslims niks te zeggen!
It's the islam stupid!
@anti-integratie | 01-06-11 | 14:03
Hoe hebben we dat voorelkaar gekregen als ongelovige honden? Is Allah dan niet zo machtig dat hij zijn volk kan beschermen?
@anti-integratie | 01-06-11 | 14:03
Als je het hier zo'n kutzooi vind ga dan terug naar je eigen land...
China en India geen last van armoede? Haal je kop eens uit je reet man!
Verder hebben China en India zich niet aan allerlei regels van het IMF gehouden en daardoor zijn ze gegroeid. Daarom roep ik alle landen ook op om hetzelfde te doen. Niet luisteren naar die blanke duivels!
teveel text haha alles past er niet op,,, weet je lees de koran al je vragen staan daarin :D barkruk
Zoloft: Als er niks is dan heb ik niks te vrezen toch dan sta ik net als jij, maar geloof me er is zeker meer hahah voor een volk dat begrijpt..Jij denkt zeker dat de maan en zon daar voor de lol zijn geplaatst.(klein voorbeeld)
-
Denwop: Einde discussie ik heb nog geen enkel scheldwoord gebruikt of iemand beledigd wat dan ook,,, wordt maar lekker gek wie is hier nou de haatzaaier met je woorden ga naar school en doe wat kennis op ofzo, ik weet dat je het niet kan hebben de waarheid is hard.
-
En ik weet dat moslims beter hun best moeten doen we zijn heus niet allemaal engeltjes, elke religie heeft wel zijn zwarte schapen, maar je moet de kern van de geschiedenis volgen en proberen uit te zoeken of de islam nou echt het beste met mij voorheeft wanneer het zegt;
Drink geen alcohol
Eet geen varkensvlees
Beweeg dagelijks
Zorg voor je ouders
Spreek vriendelijk
Roddel niet etc etc etc etc etc etc etc
De meest haatzaaiende tekste kome nu van de ongelovige niet andersom als ik de meeste reactes lees...Islam is perfect moslims zijn dat niet, dus nogmaals bekeer je naar islam en laat net als de meeste zien hoe het wel moet!!
1 voorbeeld is genoeg... 1 op de 4 a 5 mensen in de wereld is moslim, en daarnaast de sterkst groeiende religie die er is op het moment. Ook qua bekeerlingen massieve aantallen die zich bij islam aansluiten..... Nou vertel als de islam zooooooooooooo slecht is waarom komen ze dan nog in grote groepen naar de islam specifiek gekeken naar het westen.... waarom? ze hebben democratie goede ban, kids alles, maar nog meoten ze de islam omarmen...... Zie hoe prachtig de islam is het woord van jouw Heer zal zich niet laten doven door politieke monden... Alle lof zij onze Heer
@ anti-integratie | 01-06-11 | 14:03
Ik moet telkens weer lachen om de enorme hoeveelheid stupiditeit die een moslim in 1 post kan plaatsen. U begeeft zich richting het ereschavot, waarvoor hulde!
@Barkruk | 01-06-11 | 14:07
Anti-integratie kan niet meekomen in de maatschappij, en alleen hij is daarvoor verantwoordelijk. Dat beangstigt hem, en daarom zoekt hij uitvluchten waarmee hij zijn verantwoordelijkheid denkt te ontlopen. Maar dat lukt geen enkel mens!
*proest*
@ Islam4ever1985 | 01-06-11 | 14:08
Het grote verschil is dat ik heb geleefd zoals ik dat graag wil, en jij bent geleefd door een boekie dat je probeert bang te maken.
@Islam4ever1985 | 01-06-11 | 14:08
"1 op de 4 a 5 mensen in de wereld is moslim"
-
Volgens mij zijn dat nou juist de mensen die de strijd tegen honger, ziekte en armoede aan het verliezen zijn!
@Islam4ever1985 | 01-06-11 | 14:08
Spreek vriendelijk................
Volgens mij zijn een paar van jullie dan ook hele slechte gelovigen..
@Islam4ever1985 | 01-06-11 | 14:08
Dat veel mensen zich erbij aansluiten is omdat ze door veel mensen misleid worden met mooie praatjes, zoals ze in dat boekje staan.. maar vervolgens worden ze door degene die hen het boekje heeft gegeven gedwongen om dingen te doen die ook de koran niet goedkeurt..
praten helpt niet , opblazen wel.
praten helpt niet , opblazen wel.
anti-integratie | 01-06-11 | 14:20
bij jezelf beginnen dan maar? dank u!
Lang leve de multiculurele samenleving...
nee kafir honden bedoel ik natuurlijk
@anti-integratie | 01-06-11 | 14:20
Volgens Islam4ever1985 ben jij dus een slechte gelovige....
spreek vriendelijk is voor jou niet weggelegd..
Dus jij bent geloofloos..
als de pest pleuris maar uitbreekt , ben ik weer blij
@ pbd | 01-06-11 | 14:26
Het is helemaal geen moslim. Hij is een afwerkmarokkaan die nog niet uit de kast durft te komen. Allemaal opgekropte emotie, let maar op!
@Islam4ever1985 | 01-06-11 | 14:08
Dat komt omdat jullie kinderen fokken als konijnen, als we tien/twintig jaar lang alle hongerige kindertjes in afrika blijven doorvoeren zijn "ongelovigen" de grootste bevolkingsgroep.
Alle lompe primitieve oorlogen in de geschiedenis draaiden om geloof, jullie profeet was ook al zo'n lieverdje.
Pbd
Mijn Heer is jouw Heer..Onze Heer is 1 zolang we dat kunnen accepteren zijn wij al heel dichtbijelkaar geloof me.
-
Jelmer:
Waarom hebben die geen hiernamaals? e/o hebben die wel een hiernamaals nodig? De mensen zijn in dat opzicht boven het dierenrijk geplaatst (en nee dat wil niet zeggen dat je ze mag mishandelen of wat dan ook)
Widukun: Dat weet ik ik heb namelijk een vrije wil gekregen, maar maak je geen zorgen ik ben moslim tot de dag der opstanding (Godzijdank)
-
Wasknijper
In de koran staat ook er is geen dwang in de religie en ook dat we andere religies meoten respecteren, en daarom ben ik het ook met je eens dat die extremisten die het met dwang willen doen gestraft moeten worden, ik ben voor de dialoog ipv de fysieke handelingen.... Ook is er een vers dat zegt geloof jij waar jij in wil geloven dan geloof ik waar ik in wil geloven... Ook moet er inderdaad een sterker woord vanuit de moslimgemeenschap worden gesproken omtrent, steniging, onderdrukking, etc etc maar dan heb je het over moslims die het verkeerd doen de islam is vrede en liefdevol... en zoals ik al zij wordt moslim accepteer de waarheid en laat mensen zien hoe het wel moet.
-
Dani-Cr
De hoofdcomputer is jouw Heer dani.... Plus dat is jouw brein en lichaam maar je weet je heb ook een ziel? ook jij droomt weleens neem ik aan.
-
Mensen je kan hoog en laag springen hieromtrent maar er zijn al honderden volken voor jullie geweest die precies hetzelfde zeiden er is bar weinig veranderd dan...Je kan in ieder geval nooit zeggen dat je er geen weet van had wanneer je wordt ondervraagd als je dood bent. ik kan klakkeloos alle bronnen melden, maar heb liever dat mensen zelf de handen uit de mouwen steken..
Islam4ever1985 | 01-06-11 | 14:32 Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:09 "
"Surf ff op het internet... ik weet dat je dat niet wil, omdat je dan allemaal positive dingen tegenkomt over islam, maar probeer het ff..."
Geprobeerd, helaas niets vergelijkens kunnen vinden m.b.t. uw eerdere uitspraken... Daar u blijkbaar een eigen onderzoekje (hoop onderbouwd) heeft gehouden, zou u deze misschien kunnen delen?
Tryme!! | 01-06-11 | 13:28
Nogmaals, vertel...
Meisje van 19 jaar, je was de mooiste,.......voor mij wel,...weet je waarom?
Omdat ik hoop,...dat jou dood,...de laaste zal zijn die zich in nederland ontrekt.
Dan ben je, en dat moet je weten, niet voor niks dood gegaan.
Ik wou dat ik het tegen je kon zeggen,....
Want jij bent de ''knapste'' van het land.
@ liesbeth5460 | 01-06-11 | 14:37
Ben je weer op een sherry dieet??
@Islam4ever1985 | 01-06-11 | 14:08
Als ik een keertje de tijd heb (word waarschijnelijk met me pensioen) zal ik zowel de Bijbel, de Tora als de Koran lezen. tot die tijd stel ik maar gewoon vragen.
Tot nu toe is me standpunt dat geloof iets is voor mensen die iets nodig hebben om voor te leven, ik leef voor mezelf (en de belasting dienst daar ontkomen we niet aan).
Ik denk dat het voor ieder mens goed is om vragen te blijven stellen zowel over zijn geloof als levensopvattingen.
.
You can tell whether a man is clever by his answers. You can tell whether a man is wise by his questions.~ Naguib Mahfouz (Een Egyptenaar neergestoken door Moslim extremisten)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Naguib_Mahfouz
@Islam4ever1985 | 01-06-11 | 14:32
Klopt.. Allah betekent god..
Van mij persoonlijk mogen mensen geloven wat ze willen..
Als ze het maar niet gebruiken om slechte dingen goed te praten, mensen te vermoorden, oorlogen te voeren of wat dan ook..
Ik kan er ook niet tegen dat sommigen hun geloof gaan opdringen of zeggen mijn geloof is het beste.. Ja het geloof is misschien wel goed.. nu de mensen nog..
Zolang de oorlog tussen de christenen en de moslims aan de gang blijft is er niks goeds aan alletwe..
Vergis je niet.. Zelf ben ik officieel Rooms-Katholiek.. maar ik begin mijn geloof in alle geloven langzamerhand een beetje te verliezen als je al het gezeik in de wereld ziet..
he liesbeth , wanneer heeft jouw hondje jouw clitje voor het laatst gelikt? want aan de hand van jouw plemps te zien is dat lang geleden.
jeetje wat kan jij onzin uitkramen zeg!
Dat geldt ook voor jou Anti, samen met je andere vriendje.
@anti-integratie | 01-06-11 | 14:42
Shit... de wonderen zijn de wereld nog niet uit... ik ben het voor het eerst sinds ik je zie reageren met je eens!
anti-integratie | 01-06-11 | 14:42
Dat Hondje had meer zin in de zure kut van jou moeder.. Je weet het he ;) Hoe meer het stinkt hoe lekkerder ze het vinden ;) Jou moeder zal hem echt niet wegduwen.... Jou vader is namelijk als een blok gevallen voor zijn geit, en heeft geen oog meer voor je moeder.
Shit... de wonderen zijn de wereld nog niet uit... ik ben het voor het eerst sinds ik je zie reageren met je eens!
Barkruk | 01-06-11 | 14:46
Wat ben jij een MONGOOL zeg... ga je lekker aansluiten bij zijn gelul joh..
Wij hebben respect voor de ouderen , respect voor onze vrouwen door ze niet in het openbaar uit te kleden.
Wie het Woord van Allaah niet accepteert is gedoemd te mislukken.
anti-integratie | 01-06-11 |
Niets is minder waar.
Wij vrije mensen geven onze vrouwen de vrije keuze al dan niet in bikini aan het strand te zitten, bijvoorbeeld en juist omdat wij onze vrouwen respecteren kunnen zij vrij bewegen, zonder uitgescholden of verkracht te worden. Dit komt omdat onze vrouwen gelijkwaardig zijn, zij hebben net zo veel te vertellen als de mannen, dus hoeven zij zich niet angstvallig te verstoppen uit angst voor mannen, behalve dan daar waar de islam de macht heeft, daar moeten zij zich wel verschuilen, omdat de islam de vrouw als ongelijke behandelt en zij dus minder rechten dan de man heeft en dus eerder haar integriteit met voeten getreden wordt.
Oh, enne, het ongelovige westen overtreft de islamitische wereld op vrijwel alle fronten, dus kom niet aan met de noodzaak van een geloof. Die Allah van jou is niets en ik treed hem waar deze denkbeeldige figuur opduikt met voeten. Evengoed gaat het me goed in het leven. Eenvoudig omdat die Allah niets is en zijn woord dus met voeten getreden kan worden, immers de Koran is gebaseerd op niets.
@Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:33
Hetzelfde geld voor het communisme, dat heeft ook gefaald, waarom denk je dat het met de islam wel lukt, zijn de volgelingen van de islam geen mensen dan?! Of is dat juist wat je wilde zeggen; de islam zal falen omdat haar volgelingen mensen zijn, die teksten uit cryptisch geschreven boeken verkeerd interpreteren?? Wees eens duidelijk! Of snap je zelf ook niet waar je geloof voor staat!!!???
Goedemiddag anti integratie.
Ook jij bent gedoemd te mislukken. wij hebben de Boodschap gebracht , jij accepteert m niet? Mooi , maar nu ga je wel naar de hel. Lekker voor je, verdien je ook met je grote bek.
Wat ben jij een MONGOOL zeg... ga je lekker aansluiten bij zijn gelul joh..
Dani_CR | 01-06-11 | 14:49
Nee, jij bent schattig, zeker? In feite bereikt anti-integratie nu z'n doel; hij zit maar wat te sarren, maar jij meent het serieus!
@Dani_CR | 01-06-11 | 14:49
Teert even in elkaar dat ik vind dat dat hij gelijk heeft wat betreft dat Liesbeth onzin uitkraamt... wat gewoon zo is, houd verder niet in dat ik het met hem eens ben.
Islam4ever1985 kan ik nog wel pruimen die reageert normaal scheldt of vloekt niet zijn standpunten en geloof zijn niet de mijne maar ieder zijn ding, anti-integratie had wat mij betreft al op het vliegtuig naar de zandbak mogen zitten.
Ik verwacht een excuses. ;)
R.I.P. Katja:(
Hoeveel slachtoffers zijn er nog nodig voordat mensen ietsje wijzer worden?
ik sla je zo van je barkruk af met je terug naar de zandbak. ik ben hier geboren en ik hier zal ik sterven ook! tenzij de economie naar de haaien gaat want dan ben ik weg uit dit kut kikkerklandje maar dat even terzijde.
voor de rest ja , Allaah moet je gehoorzamen anders ga je deaud! en als ons dat niet lukt dan maar de hel in ! Hoe dan ook hebben jullie suckers verloren.
Ik heb geen illusies meer wat 'menselijke wijsheid' betreft, volgens mij is het niet eens een pleonasme!
@anti-integratie | 01-06-11 | 14:59
Zodra Allah voor me staat en zegt hallo hier ben ik doe dit en dit... zal ik erover nadenken, dat is het verschil tussen ongelovigen en de meeste gelovigen wij denken eerst na voor we iets doen en nemen niet zomaar iets aan uit een boek.
Verder heb je het niet gehoord... de economie is naar de klote! snel pak een vliegtuig!
@anti-integratie | 01-06-11 | 14:59
Had je het niet gehoord??
Spreek vriendelijk
Nee, jij bent schattig, zeker? In feite bereikt anti-integratie nu z'n doel; hij zit maar wat te sarren, maar jij meent het serieus!
guppert | 01-06-11 | 14:56
In feite bereikt Dit zielige wezentje zijn doe al vanaf de eerste comment die hij plaatste. Ik denk dat een boel mensen deze kwestie serieus nemen. Niet om het feit dat meneer anti-intregatie de boel hier komt opfocken.. Maar omdat dit soort gedrag en uitspattingen aan de orde van de dag zijn.
Dat meneer Barkruk ( Die meegedeelt heeft aan een serieuze discussie) vervolgens zijn geloofwaardigheid verliest om het ineens eens te zijn met het persoon dat zijn eigen volk ten schande maakt (of hij dit nu serieus meent of niet). Wat Liebeth betreft.... Laat die vrouw lekker tikken wat zij wil.... VRIJHEID weet je nog? Dat die kut anti-intregatie daar op die manier op reageert... En barkruk hem daarin gelijk geeft vind ik nogal DOM.
ik krijg nog iedere maand netjes de centen van de hardwerkende in de winter naar hun werk fietsende hollandse lutsers op mijn bankrekening gestort. Dus ik weet niet over welke economie jij het hebt?
Ik denk dat ie een klein beetje in verlegenheid is gebracht zo aan z'n reacties te zien.
anti-integratie is broertje van voorbibsberper ?
goede middag liesbeth , zie je er een beetje fatsoenlijk uit of?
@Dani_CR | 01-06-11 | 15:04
Jij neemt Anti-Intregratie serieus... en noemt mij dom?
Niet zo zuur Dani, niet zo zuur. Jij laat "hun" winnen op het moment dat je dit soort dingen aan je laat vreten..
Overigens gaat Liesbeth lekker haar gang maar maar ik snap haar gewoon niet helemaal en soms helemaal niet..
"Hoe dan ook hebben jullie suckers verloren."
It ain't over till the fat lady sings!
"De mensen zijn in dat opzicht boven het dierenrijk geplaatst (en nee dat wil niet zeggen dat je ze mag mishandelen of wat dan ook)
Widukun: Dat weet ik ik heb namelijk een vrije wil gekregen..."
Islam4ever1985 | 01-06-11 |
Jij hebt helemaal geen vrije wil, Allah bepaalt voor jou, weet je nog?
it aint over till my fat dick comes
Barkruk | 01-06-11 | 15:11
Lieve Barkruk, Wie zegt dat ik dit soort dingen aan me laat vreten? Vraag me af waar je de conclusie vandaan haalt...En helemaal dat ik ze laat ''winnen''???? Is namelijk LASTIG te bepalen van achter je computertje. Ik ben wel de laatste die zuur is.. Maargoed, Ga je nu maar op mij richten ;) Wij komen er namelijk wel uit samen :)
Mooi , maar nu ga je wel naar de hel. Lekker voor je, verdien je ook met je grote bek.
anti-integratie | 01-06-11
Blablabla, bijgeloof dit, islam dat, Allah zus en Koran zo.
De hel is die plek op aarde waar de islam regeert, kijk maar goed naar hoe het leven eruit ziet voor de moslims en vergelijk dat met het leven van de vrije westerling en je snapt wat ik bedoel. Maar hou jij jezelf maar voor de gek hoor, met een denkbeeldige hemel ergens in de lucht.
Kijk naar hoe mensen in islamitische landen leven en je snapt dat de mensheid beter verdient dan Allah en zijn middeleeuwse onzin.
@anti-integratie | 01-06-11 | 15:
Gaap !!!!!!!!
72 maagden in het paradijs? Waarom geen 72 sletten, die hoef je niets te leren.
@Dani_CR | 01-06-11 | 15:15
Mijn conclusie trok ik uit het feit dat je zo fel reageerde maare biertje erop en over of heb je liever een wijntje? ;)
he chantal , ik weet wel een manier om jou over te halen moslima te worden. Kom maar bij ome appie op de schoot zitten dan leg ik je alles uit. Laten we bij het begin beginnen. . .
@Barkruk | 01-06-11 | 15:20
Komt omdat op het moment dat men vaak teksten op een verkeerde manier leest omdat ze niet zo zijn bedoeld. Als wij nu in real life een discussie hadden gehad, had je gemerkt dat ik het niet op die manier wilde overbrengen :) Een droge witte alstublieft ;)
@anti-integratie
Zolang u teksten als "I love you man go on" schrijft, zal Chantal zich geen zorgen hoeven te maken, dunkt mij..
@Islam4ever1985
Hoe Moslim is anti-integratie op een schaal van 1 tot 10?
@anti-integratie | 01-06-11 | 12:55
.
Zeg eens eerlijk schatje, loopt je pappie ook jouw bibs lekker uit te wonen? Je braakt nogal een bult stront uit. Vraag even of hij wat harder beukt.
Anti integratie, ik ben nogal veeleisend, hoe zie jij er eigenlijk uit?
Sorry hoor,......maar ik bekijk eerst jou vooraleer jij aan mij begint.
Islam4ever1985 | 01-06-11 | 13:21: Tot nu toe bevestig je prima wat ik al heb geplembt, ga zo door. De vredelievendheid van die geweldige islam van jou komt mij nog steeds erg geweldadig over, de mohammedanen ook in ieder geval, dus je kan kletsen wat je wil, of wat je opperhoofd vind dat je moet kletsen, ik geloof niet in boekkies die door een hallicunerende roverhoofdman in een grot zijn ontstaan, ik geloof alleen dat islam een dodencultus is.
@Dani_CR | 01-06-11 | 15:24
Lol, het is dat ik Liesbeth niet aan het huilen wil brengen.. werkelijk waar :)
@Dani_CR | 01-06-11 | 15:24
*proost*
Anti integratie, ik ben nogal veeleisend, hoe zie jij er eigenlijk uit?
Sorry hoor,......maar ik bekijk eerst jou vooraleer jij aan mij begint.
liesbeth5460 | 01-06-11 | 15:27
Hier in nederland bepaald Liesbeth namelijk zelf wel of ze op je schoot wil komen zitten ;)
72 maagden in het paradijs? Waarom geen 72 sletten, die hoef je niets te leren.
Lum-chan | 01-06-11 |
Nee, maar dan vergis je je in de toorn van Allah.
De als martelaar stervende gelovigen krijgen 72 maagden, omdat er in de hemel van Allah nooit geneukt wordt. Daarom zijn er aldaar slechts maagden verkrijgbaar.
Een goede vrouw die wel graag geneukt wil worden door een echte man, niet door een aan stukken gereten lafaard die zich temidden van de schoolkinderen of werkende goede mensen opgeblazen heeft, zou zich nooit beschikbaar stellen voor een moordzuchtig onmens.
Lol, het is dat ik Liesbeth niet aan het huilen wil brengen.. werkelijk waar :)
guppert | 01-06-11 | 15:28
Nie zo lelijk doen he ;)