*

Man breekt in en verkracht sexpop

Man breekt in en verkracht sexpop

Een 28-jarige man uit Woodbrigde heeft ingebroken bij een sekswinkel om daar vervolgens seks te hebben met een opblaaspop. Justin Dale Little Jim sloeg de ruit van de winkel in en verstopte zich in een kast om zijn kleine jimmie in het stukje plastic te stoppen.

Een politiehond vond de man in de kast van de achterkamer, alwaar agenten Little Jim - nadat ze hem hadden ontdaan van de hond en de sexpop - konden arresteren.

Jay Loggins, de buurman van Little Jim, beschreef de sexpopverkrachter als aardig en beleefd, maar verklaarde dat de arrestatie wel gevolgen zullen hebben voor Justin. "Voorlopig zal ik hem niet meer bij mij thuis uitnodigen, totdat dit probleem is opgelost."

Little Jim zit vast op verdenking van inbraak, diefstal en vernieling van eigendommen. Psychologen onderzoeken hoe het met de geestelijke gesteldheid van de verkrachte sekspop is.

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Volg Spitsnieuws op Facebook!

| 08-07-11 | 09:59 | 37 reacties

Reacties

Ik was het niet. Nee echt niet!

hey ik ben in het nieuws!

Komt ie toch nog 'uit de kast' met zijn fetish die inbreker...☺

Wat een suggestieve bullshit weer. misschien wilde die pop wel zelf...

Hij beet in haar tiet en toen vloog ze het raam uit .

Omdat hier op de site een reageerder is die totaal oversekst is, moest ik wel aan die persoon denken.
En ja hoor hij gaf de eerste reactie.

Zie je wel dat ik hjet niet was. Moderne Kluizenaar | 08-07-11 | 10:05 is de viespeuk die dat geflikt heeft. Bah nu heeft die pop levenslang een trauma.......

C. Peacemaker | 08-07-11 | 10:14 | Misbruik melden
Ik kon er niks aan doen, de pop vroeg erom

Hij valt op leeghoofden dat is wel duidelijk.

Over verkrachting gesproken!
http://wettegenpedofielenpartij.petities.nl/

Moderne Kluizenaar | 08-07-11 | 10:15 |

Wat zei ze tegen je, "Bitte blazen?" lol

kan de pop nog hergebruikt worden of is ie totaal kapot geprikt.

C. Peacemaker | 08-07-11 | 10:20 | Misbruik melden

had geen zin, die pop was zo lam, ik moest alles zelf doen

'Hoi schat, zeg 'o' als je mij eauk ziet zitten ..'
'Ik wist het!'
*met broek op enkels ruitje inswaffelen doet*

Och, arme meid

Als ze nou eens van die opblaas-kinder-poppen maken met kleine gaatjes, dan is dat probleem van die Pedo's misschien ook een stuk verholpen.

-weggejorist-

Was de pop niet minderjarig ?? Anders verplaatsen naar ander topic.

Moderne Kluizenaar | 08-07-11 | 10:23

Ik vergiste me, ik bedoelde "bitte blasen". Betekent: pijpen alsjeblieft..... lol

@kipfilét | 08-07-11 | 10:13
+1
Ik begrijp en onderschrijf deze gedachtengang volledig :)

kipfilét | 08-07-11 | 10:13 |
CatQueen | 08-07-11 | 12:11 |
Neuh,de dame in kwestie is te soft...

@snoes | 08-07-11 | 12:16
Misschien, maar wel gewillig :)
En het mag dan wellicht niet zijn voorkeur zijn, maar het onderwerp ligt wel in zijn straatje, hihi!

Vernieling van eigendom?
Whahahaha!
Is die pop lek geraakt of zo?

"Woodbrigde" dat zegt dus eigenlijk helemaal niets over de lokatie. Is dit een domme amerikaan of een maffe brit een canadees? Of wellicht zelfs een zuid-afrikaan.
Kijk voor de lol even hoeveel "Woodbridge"s een simpele google oplevert.

Uit de totaal ongerelateerde foto valt verder ook niets op te maken. Slecht artikel.

CatQueen | 08-07-11 | 12:22 |
hahaha,ja gewillig was ze iig.wel,maar toch....onze beminde reaguurder gaat liever voor het wat dominatere type.☺

@ CatQueen & snoes
Hij had natuurlijk de wens om door 2 strenge agentes in de boeien geslagen te worden ;-)

kipfilét | 08-07-11 | 12:55 |
Juistem,dat is...;)

@kipfilét | 08-07-11 | 12:55
Maar dan waarschijnlijk wel agentes met rokjes, lieslaarzen en een zweepje ipv een knuppeltje :D
Volgens mij heeft ie nog niet eens door dat er in deze thread over hem gel#ld wordt!

CatQueen | 08-07-11 | 13:07 |
Wacht maar rustig af,die komt hier zo met gestrekt been binnen.☺

Hé vrede's slaaf je hebt toestemming om te reageren.

doet de pop nu ook aangifte

@snoes | 08-07-11 | 13:13
Ik vraag me af welk been dat zal zijn dan, zijn middelste? ;)

Volgens mij zit hij op het strafbankje ;-)

CatQueen | 08-07-11 | 13:19 |
Tuurlijk! kan niet missen.
-
kipfilét | 08-07-11 | 13:25 |
Waarschijnlijk vastgeketend...

@kipfilét | 08-07-11 | 13:25 en snoes | 08-07-11 | 13:42
Hehe, in dat geval heeft hij al lol genoeg. Alhoewel ... mocht hij een strafbank sessie van Joris toegewezen hebben gekregen, dan is daar vast geen dominante dame in spannende outfit, gewapend met eeehh ... diverse attributen bij geleverd ;)
Misschien is hij wel aan het werk of zo? Ik kan me niet voorstellen dat hij deze hele discussie laat gebeuren zonder zich ermee te bemoeien.

CatQueen | 08-07-11 | 13:54 |
Het begint idd.een beetje verdacht te worden,het blijft té lang stil.

@snoes | 08-07-11 | 13:56