*

Britten woest op idiote kattenbeul

In Engeland is er woedend gereageerd op een kattenbeul die een van zijn vreselijke bezigheden heeft gefilmd en op het internet gezet heeft. In de ruim zeven minuten durende film 'Python Christmas' is te zien hoe de man een jong katje letterlijk voert aan een python.

In de video is te zien hoe het jonge poesje op bed wordt gezet, terwijl onder de kussens een pythonslang verscholen zit. De man zorgt ervoor dat het katje is afgeleid door een kerstmuts, waarna de slang kan toeslaan. Het katje wordt in een dodelijke greep genomen en daarna opgepeuzeld.

Op het internet is de jacht op de zieke dierenebeukl inmiddels geopend. Ook de Dierenbescherming is ermee bezig en heeft een oproep geplaatst om de identiteit van de man bekend te maken. De dierenbeul hangt een gevangenisstraf van zes maanden boven het hoofd en een boete van zo'n 23.000 euro wegens het veroorzaken van dierenleed. 

Y. Tieleman | 04-12-11 | 11:39 | 132 reacties
Print Email PDF

Relevant

Britse politicus slaat poesjes dood
Jongeman grillt poesje

Reacties

Meteen die vent voor de leeuwen gooien! Kijken of die het dan nog zo leuk vind.

bierdeelneel | 04-12-11 | 11:45 | Misbruik melden
Meld misbruik

wat maakt katten beter dan kuikens en muizen dan?

asgardian | 04-12-11 | 11:45 | Misbruik melden
Meld misbruik

Ook aan een phyton opvoeren die man.

Vetinari | 04-12-11 | 11:46 | Misbruik melden
Meld misbruik

Het blijft natuurlijk een vuilak, maar technisch gezien geeft hij zijn slang (dan wel op zeer wrede wijze) te eten. Nu is dus de vraag; hoeveel meer is een katten leven waard dan dat van een rat?

Rainbow Jeremy | 04-12-11 | 11:46 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Rainbow Jeremy, idd... Je zou de python zijn natuurlijke dieet moeten zien... Dan zijn muizen, kuikens en katten een redelijk mild dieet...

asgardian | 04-12-11 | 11:48 | Misbruik melden
Meld misbruik

Katten zijn er toch genoeg....toch?

Strid | 04-12-11 | 11:49 | Misbruik melden
Meld misbruik

Voor mij ben je al een geflipte mongool als je een python als huisdier houdt.

Hyde | 04-12-11 | 11:54 | Misbruik melden
Meld misbruik

link naar het filmpje of het is niet gebeurd!

stijllozehoer | 04-12-11 | 11:57 | Misbruik melden
Meld misbruik

Het is toch heel gewoon om die beesten levend voer te geven?
Kat, rat of muis; wat is het verschil?

Henkei | 04-12-11 | 11:58 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Strid | 04-12-11 | 11:49

U is ook zo'n mongool 1e klas?

Bavaria73 | 04-12-11 | 11:59 | Misbruik melden
Meld misbruik

link aub

sheller | 04-12-11 | 12:00 | Misbruik melden
Meld misbruik

Waarom zou je deze link willen bekijken??

In mijn ogen ben je dan net zo ziek als de dader zelf.

Bavaria73 | 04-12-11 | 12:07 | Misbruik melden
Meld misbruik

Hoog tijd dat wij daar eens wat animal cops gaan opleiden, die slang hoort in de vrije natuur!

hoocheecoochee | 04-12-11 | 12:13 | Misbruik melden
Meld misbruik

Hoef het niet te zien. Arm beest. En wat een bed komt zeker net van een Pakistaanse berg rollen

Bokito ergo sum | 04-12-11 | 12:19 | Misbruik melden
Meld misbruik

Henkei| 04-12-11 | 11:58 | Nee, levend voer mag helemaal niet

Bokito ergo sum | 04-12-11 | 12:22 | Misbruik melden
Meld misbruik

Een kat heeft toch negen levens???

Ambidexter | 04-12-11 | 12:23 | Misbruik melden
Meld misbruik

@hoocheecoochee | 04-12-11 | 12:13
En bijna niemand die je daarover hoort hier;).

MacMandy1 | 04-12-11 | 12:31 | Misbruik melden
Meld misbruik

op zich niet zo gek dat iemand z'n python voert maar het komt op het feit aan dat deze gek dat zo nodig op internet moet zetten waardoor allerlei intriganten zich ermee moeten bemoeien, wanneer je zulke filmpjes op internet plaatst moet je weten dat de gemiddelde reaktie niet bepaald positief zal zijn. Wanneer je alles zo relativeert als bepaalde lieden dan ben je niet ver meer verwijderd van het accepteren van verdergaande filmpjes op het internet, misbruik van kinderen bijv. "ach dat kind moet het toch leren". Tja, ik persoonlijk vindt dit niet normaal.

freeze | 04-12-11 | 12:31 | Misbruik melden
Meld misbruik

die slang moet natuurlijk gewoon in de natuur terug gezet worden.
en dan zal die slang voortaan wel zelf ze eten moeten gaan zoeken
net wat er voorbij komt. een rat of misschien wel een jong kat.

koosje | 04-12-11 | 12:36 | Misbruik melden
Meld misbruik

Bokito ergo sum | 04-12-11 | 12:22
Hoezo mag niet?
Is toch natuur?
We beschermen in ons land vossen die konijnen en kippen eten.
We beschermen vogels die andere vogeltjes eten...
Katten die muizen en vogeltjes doodmartelen en ze soms niet eens opeten...
We laten in de winter grote uitheemse grazers in een afgesloten gebied verhongeren...
En dan nu zeuren als een Python een kat opvreet?
Ow ja; we hebben ook nog een gorilla genaamd Bokito die een vrouw die hem trachtte op te geilen iets te pakken nam...
Natuur meneer!

Henkei | 04-12-11 | 12:37 | Misbruik melden
Meld misbruik

euhm.. ik ben een grote kattenliefhebber ik kan super hard lachen als mijn kat rare en vooral grappige stunts uithaalt. ik zou dan ook nooit graag een kat dood zien gaan. toch zou ik het super hypocriet van mijzelf vinden als ik nu zou zeggen dat dit verkeerd is. inderdaad het is nou eenmaal the circle of life en dat is hoe de natuur werkt. en zoals heel mooi verwoord: "mother nature is a bitch!" is een muis/rat minder waard dan een kat? zo ja waarom? omdat een kat groter is? dan nog? eten wij zelf niet koeien/kippen/ vissen etc. ik ben laatst op vakantie gegaan en kwam erachter dat ikzelf ook een hypocriet ben. in china als je ki wilt eten moet je de kip zelf uitkiezen en het beestje ter dood veroordelen. ik kon dit niet. toch ben ik een liefhebber van kippenvlees. de fout zit hem erin dat het vlees in een supermarkt zo ver weg staat van een dier dat je niet meer kan zien wat je hamburger is geweest.
daarom vind ik dat deze man niet strafbaar vervolgd moet worden. ik mag het dan een zéér foute daad vinden wat hij doet. maar ik vind het zeker niet strafbaar. het feit dat hij het op internet zet daar ben ik wel op tegen. aan de andere kant. als je het niet wilt zien. klik er dan niet op. voor de mensen die het wel willen zien. beter op internet dan in de eigen woonkamer....toch?

jordy | 04-12-11 | 12:41 | Misbruik melden
Meld misbruik

Konden ze 'm Paul de Leeuw niet voeren en dat uitzenden? Denk dat dat een record aantal kijkers trekt.

Antonin | 04-12-11 | 12:44 | Misbruik melden
Meld misbruik

En toch ben je een sick fuck als je dit met je stijve lul gaat zitten filmen en op Youtube plaatst.

Bavaria73 | 04-12-11 | 12:45 | Misbruik melden
Meld misbruik

Slangen zijn geen huisdieren!!

Wovoka | 04-12-11 | 12:46 | Misbruik melden
Meld misbruik

Geef me eten verder baan de hond. Heb ineens geen trek meer.

monaco | 04-12-11 | 12:50 | Misbruik melden
Meld misbruik

Ik zie niet echt het probleem.
Deze meneer geeft gewoon zijn python te eten.
Als hij een rat of een muis had gegeven had er geen haan gekraaid naar het filmpje.
Het probleem is dat wij poesjes als knuffeltjes beschouwen en liever ratten of muizen als slangenvoer zien.
Voor de slang maakt het echter niets uit, maar voor de mens daarintegen ..

Braadkip | 04-12-11 | 12:51 | Misbruik melden
Meld misbruik

Bavaria73 | 04-12-11 | 12:45
U heeft inside information?

Hyde | 04-12-11 | 12:51 | Misbruik melden
Meld misbruik

Levend voer niks mis mee. Moet je kijken als die fuck katten een muis hebben gevangen gaan ze ook etteren totdat ie dood is, is dat wel oke.

showman | 04-12-11 | 12:53 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Hyde | 04-12-11 | 12:51

Nee, gelukkig niet. Maar ik kan geen andere reden bedenken waarom iemand dit in zijn slaapkamer zou filmen. Dan ben je gewoon een ziek en zielig ventje.
De natuur, oke. Maar dit is niet iets in de natuur. Dit is de slaapkamer van een zielige sadist.

Bavaria73 | 04-12-11 | 12:54 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Braadkip | 04-12-11 | 12:51

Het probleem is dat hij dit vanaf zijn bed zit te filmen en online zet.
Maakt mij geen ruk uit of het een muis, kat of kanarie is. Dit man kickt hier vreselijk op en plaatst zijn filmpje online. Alleen zieke sadisten doen dit.
Wat is de meerwaarde om dit online te zetten?

Bavaria73 | 04-12-11 | 12:56 | Misbruik melden
Meld misbruik

Henkei| 04-12-11 | 12:37 | Op zich eensch maar levend voer mag alsnog niet, hoeft ook niet je kan bij de speciaalzaak dooie kuikentjes kopen als je per se een slang wilt, voor wat voor reden je ook een slang wilt hebben, kutbeesten. Kijk deze gast is gewoon niet helemaal goed, eensch toch

Bokito ergo sum | 04-12-11 | 12:57 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Bavaria73 | 04-12-11 | 12:56

Deze man.........

Bavaria73 | 04-12-11 | 12:59 | Misbruik melden
Meld misbruik

Bavaria73 | 04-12-11 | Nee klopt hoeft niet gefilmd te worden

showman | 04-12-11 | 13:00 | Misbruik melden
Meld misbruik

Dieren beschermen is heel iets anders dan 2 dieren bij elkaar in 1 kamer zetten zonder uitweg om vervolgens te genieten van het resultaat.

Dawntracker | 04-12-11 | 13:06 | Misbruik melden
Meld misbruik

Triest, kitten denkt leuk te spelen... Het filmen is het meest zieke eraan.

Ploertendodert | 04-12-11 | 13:06 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Bavaria:
Hij had de diertjes natuurlijk gewoon in de tuin moeten zetten.
-
Ik denk niet dat er erg wrede gedachten achter de motivatie van deze meneer zitten.
Als je ervaring hebt met slangen is dit namelijk helemaal niet zo bijzonder.
Het zijn de mensen die onbekend zijn met het houden van slangen, die zo'n filmpje als 'shocking' ervaren.
Wetende dat de meeste mensen die onbekend zijn met slangen (voeren), ook nog eens poesjes als knuffeldier zien, heeft deze meneer een heleboel mensen weten te shockeren.

Braadkip | 04-12-11 | 13:06 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Braadkip | 04-12-11 | 13:06 |

Nee Braadkip, hij had dit gewoon niet hoeven filmen. Nogmaals, wat is de meerwaarde hiervan? Geef je slang te vreten en klaar. Maar nee, deze sadist heeft er schik in om dit te filmen en vervolgens op internet te zetten. Nogmaals....leg mij de meerwaarde eens uit! Educatie voor de kindjes?
Nee, tis een gewoon een zieke geest.

Bavaria73 | 04-12-11 | 13:11 | Misbruik melden
Meld misbruik

Werkelijk hoor....ik wil graag van iemand de meerwaarde van het filmen horen. Ik begrijp het namelijk echt niet. Hetzelfde als het filmen van vechthonden, hanen en paarden. Hebben mensen hier echt schik van?

Bavaria73 | 04-12-11 | 13:18 | Misbruik melden
Meld misbruik

Okee, het is een lul, soit.
Maar je kunt de strafmaat ook overdrijven; 6 maanden cel en €23.000,- krijg je hier niet eens opgelegd als je een medemens het ziekenhuis in mept.

PretMinaret | 04-12-11 | 13:19 | Misbruik melden
Meld misbruik

Braadkip | 04-12-11 | 13:06
Ik vind het feit niet schokkend, maar als iemand het filmt en op internet zet dan spoort diegene niet. Pythons en andere slangen zijn geen huisdieren, iedereen die er eentje bezit is hoogstwaarschijnlijk een sociaal randfiguur. Slangen en andere reptielen zijn heel interessant hoor, maar als je ze houdt op een kleine ruimte verwacht je er enigszins affectie van en dat is kenmerkend voor gestoorden. En ja, kittens worden als schattig gezien. Als je zo'n symbool van schattigheid gaat voeren aan een grote slang terwijl een kitten volkomen afhankelijk is van jou, dat filmt en op internet zet ben je behoorlijk geestesziek.

Antonin | 04-12-11 | 13:19 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Antonin | 04-12-11 | 13:19

Hetzelfde voor de personen welke hier geen probleem in zien. Minstens zo ziek.

Bavaria73 | 04-12-11 | 13:21 | Misbruik melden
Meld misbruik

Antonin| 04-12-11 | 13:19 | Helemaal mee eens goed gezegd

Bokito ergo sum | 04-12-11 | 13:28 | Misbruik melden
Meld misbruik

Dus als je het maar niet ziet dan is het goed.
Dat noem ik hypocriet.

Braadkip | 04-12-11 | 13:28 | Misbruik melden
Meld misbruik

Braadkip.....nogmaals.

Leg dan eens de meerwaade uit. Deze krijg ik maar niet te horen/lezen.

Bavaria73 | 04-12-11 | 13:30 | Misbruik melden
Meld misbruik

Braadkip.....nogmaals.

Leg dan eens de meerwaaRde uit. Deze krijg ik maar niet te horen/lezen.

Bavaria73 | 04-12-11 | 13:32 | Misbruik melden
Meld misbruik

Wat ik al zei Bav, deze meneer heeft met dit filmpje heeeeel erg veel mensen weten te chockeren.
En dat is op YouTube vaker een doel opzich dan een toevallige bijkomstigheid :)

Braadkip | 04-12-11 | 13:34 | Misbruik melden
Meld misbruik

Braadkip| 04-12-11 | 13:28 | Nee, maar als je het graag ziet en wilt laten zien dan ben je toch aardig loco

Bokito ergo sum | 04-12-11 | 13:34 | Misbruik melden
Meld misbruik

@asgardian e.d.

Een kat heeft veel hoger bewustzijnsniveau, de beperkte hersencapaiteit van knaagdieren maakt ze een 'humanere' prooi. Katten zijn intelligent en zijn zich veel meer bewust van wat er om zich heen gebeurd.

Daarnaast zijn knaagdieren vrij snel doodgewurgd, bij levende katten duurt het veel langer, omdat ze sterkere botten hebben en groter zijn. De lijdensweg is dus niet te vergelijken.

Als dit te complex is moet je snel terug naar school voor wat extra biologie!

AndersonSilva | 04-12-11 | 13:37 | Misbruik melden
Meld misbruik

Zou je trouwens deze gast je kinderen aan uitbesteden Braadkip, ik zou hem niet vertrouwen.

Bokito ergo sum | 04-12-11 | 13:38 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Braadkip | 04-12-11 | 13:34

Goed, je geeft tenminste een eerlijk antwoord. Maar het heeft voor de slang of de kitten, nog steeds geen meerwaarde. Alleen maar menselijk gewin.

Bavaria73 | 04-12-11 | 13:39 | Misbruik melden
Meld misbruik

Braadkip | 04-12-11 | 13:34 |
Het is inderdaad erger als het op video wordt gezet en wordt verspreid. Dat heeft een functie en maakt iemand gewoon gestoord. Het met de wereld willen delen van je eigen sadisme is je goedkeuring geven aan je eigen handelen. Niemand zit te janken als een slang een muisje grijpt op National Geographic, maar een huisdier - en een nog een weerloos huisdier ook - voeren aan een python in gevangenschap voeren is sadisme, en het filmen ter verspreiding maakt iemand rijp voor het gesticht. Heeft niets met het feit te maken dat katten muizen vangen, dat je slangen speciaal gefokte dieren die je koopt bij de dierenwinkel moet voeren of het eten van vlees te maken. Deze kerel geniet van de doodstrijd van een organisme uit een hoge orde (zoogdier, zijn wij ook, dan is de sympathie biologisch uit te leggen) én zet dit gezellig op video. Dient zijn eigen narcitische sadistische doel en is dus ziek, of je nu dol bent op katten of niet (ik niet namelijk).

Antonin | 04-12-11 | 13:47 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Bokito:
Je kan dit filmpje op 2 manieren zien.
1. Een mooie slang die 'verzorgd' wordt.
2. Een lief poesje wordt op wrede wijze vermoord en een snuff-movie is gefilmd.
-
Als ik dit filmpje zie komt punt 2 niet direct in mij op.
Wel besef ik mij meteen dat veel mensen alleen punt 2 zullen zien.
En ik moet daar best een beetje om lachen eigenlijk, net als de maker van het filmpje waarschijnlijk.

Braadkip | 04-12-11 | 13:48 | Misbruik melden
Meld misbruik

python mag bij mij best een paar weken komen logeren @ ongewenste schijtende katten in de tuin

Strid | 04-12-11 | 13:51 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Strid | 04-12-11 | 13:51

Ahh, u mocht weer 5 minuten van de gesloten afdeling om iets te plempen?
Ik zou die 5 minuten beter gaan besteden als u was.

Bavaria73 | 04-12-11 | 13:54 | Misbruik melden
Meld misbruik

Als 't een Abbesijnse kat was ist dan ook erg?

Swaplans | 04-12-11 | 13:55 | Misbruik melden
Meld misbruik

aaaagh , Bavje is een kattenliefhebber.
@ das nou jammer

Strid | 04-12-11 | 13:59 | Misbruik melden
Meld misbruik

@strid....

Je kon er niet verder naast zitten. Bavje is geen liefhebber van zieke dierenbeulen.

Bavaria73 | 04-12-11 | 14:03 | Misbruik melden
Meld misbruik

En ik hou wel degelijk van katten, grappig he :)

Braadkip | 04-12-11 | 14:07 | Misbruik melden
Meld misbruik

Mensen maken de keuze wat ze met hun huisdieren doen, niet de huisdieren.
En een slang is niet geschikt als huisdier. Nu maar hopen dat de slang zeer snel zijn baasje in een liefdevolle greep neemt.

Bavaria73 | 04-12-11 | 14:11 | Misbruik melden
Meld misbruik

Dawntracker | 04-12-11 | 13:06
Wat te zeggen dan de staat der Nederlanden die in afgesloten (natuur noemen ze dat) parken uitheemse diersoorten laat verhongeren in de winter?

Henkei | 04-12-11 | 14:52 | Misbruik melden
Meld misbruik

Als 't een Abbesijnse kat was ist dan ook erg?
Swaplans | 04-12-11 | 13:55
Neem dan een Perzisch langhaar...
Tegenwoordig heet het daar Iran.
Iraanse langhaar klinkt toch wel wat beter om opgevreten te worden...

Henkei | 04-12-11 | 15:05 | Misbruik melden
Meld misbruik

Wat een overdreven reacties weer. Pythons moeten ook eten. Hoe denken ze dat dat in de natuur gaat dan?? En kattenvoer wordt ook niet gemaakt van prut en gras, hoor.

Kelele Nyingi | 04-12-11 | 16:29 | Misbruik melden
Meld misbruik

@ freeze | 04-12-11 | 12:31
Wat een ongelofelijke onzin!

Kelele Nyingi | 04-12-11 | 16:31 | Misbruik melden
Meld misbruik

@ Bavaria73 | 04-12-11 | 12:56
Je zeurt.

Kelele Nyingi | 04-12-11 | 16:34 | Misbruik melden
Meld misbruik

@ Bavaria73 | 04-12-11 | 13:11
De meerwaarde is natuurlijk, dat zielige figuren zoals jij hierdoor over hun toeren raken en worden geconfronteerd met hun hypocriete opvattingen en daardoor fijn gefrustreerd raken. Het is alleen jammer, dat je erover blijft doorzeuren.

Kelele Nyingi | 04-12-11 | 16:38 | Misbruik melden
Meld misbruik

@ AndersonSilva | 04-12-11 | 13:37
"Daarnaast zijn knaagdieren vrij snel doodgewurgd, bij levende katten duurt het veel langer, omdat ze sterkere botten hebben en groter zijn. De lijdensweg is dus niet te vergelijken."
.
Wat een onzin! Katten zijn beslist niet beter opgewassen tegen de kracht van een python dan knaagdieren. Sterkere botten, laat me niet lachen! Die python knijpt net zo makkelijk het leven uit een rat als uit een kat.

Kelele Nyingi | 04-12-11 | 16:43 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Kelele Nyingi | 04-12-11 | 16:38

Heeft er weer iemand met de strontbak lopen rammelen?
Ik niet.........dus ksstttt. Lekker terug achter je scherm, Youtube aan en lekker van die filmpjes gaan zitten kijken. Proost en een fijne avond.

Bavaria73 | 04-12-11 | 16:56 | Misbruik melden
Meld misbruik

@ Bavaria73 | 04-12-11 | 16:56
"Heeft er weer iemand met de strontbak lopen rammelen?"
.
Kennelijk, want daar ben je weer.

Kelele Nyingi | 04-12-11 | 17:23 | Misbruik melden
Meld misbruik

Wat die gast heeft gedaan vind ik heel erg sadistisch en ik hoop dat die eikel zelf ook in de maag van een anaconda eindigt.

Wat ik nog idioter vind is waarom gaat de 'dierenbescherming' niet ook meteen al die opgehokte dieren die in slachthuizen moeten lijden bevrijden en alle vleeseters voor wie dit in de eerste instant gebeurt boetes opleggen?

Dit is echt een perfect voorbeeld van een dubbel moraal.

Omega | 04-12-11 | 17:25 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Kelele Nyingi

Als je het filmpje had gezien zou je weten waar ik het over heb.
Het is geen hele grote slang, hij is nog jong, en het duurt LANG voordat die kat ophoud met schreeuwen, omdat het beest eigenlijk te groot is voor de python.

Had deze python een hamster gegeven, dan was dat beest doodgeweest voordat hij doorhad wat er aan he hand was.

Dit is een Python die expres lang zonder eten heeft gezeten, en daarom dus die kitten pakt. Ik heb jarenlang pythons gehouden, kongings en tijger, en 1x een paar maanden een Netpython voor een kennis. Ik heb bij Serpo gewerkt, en heb een vriend die daar al jaren werkt. Ik weet enigsinds waar ik het over heb zegmaar.

AndersonSilva | 04-12-11 | 18:19 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Kelele Nyingi | 04-12-11 | 16:29 |
Ga jij je pasgeboren kinderen maar voeren aan een python.

putrescere scrotum | 04-12-11 | 18:22 | Misbruik melden
Meld misbruik

Een slang als huisdier houden, dan spoor je ook niet. Een kat is een huisdier, een slang zal dat nooit worden. Pleur die vent maar in een anacondavijver, kijken of ie dan ook lacht, braadkip. Ik word echt doodziek van zulke arrogante kereltjes met hun testosteronproductie die ze niet aankunnen. Willen hun vrouw in elkaar slaan, maar durven dat niet en dus pakken ze dieren.

Een Britse politicus richtte met vier katten een soort bloedbad in z'n huis aan. Sloeg ze als een bezetene tegen de muren tot pulp. Let maar op, de klassejustitiemachine komt op volle toeren en de politicus gaat op 23 dec een lagere straf krijgen dan deze man.

deDeurs7 | 04-12-11 | 18:27 | Misbruik melden
Meld misbruik

@ putrescere scrotum | 04-12-11 | 18:22
En ga jij maar aan jouw kinderen uitleggen, dat hun leven je evenveel waard is als dat van het katje van een vreemde.

Kelele Nyingi | 04-12-11 | 20:29 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Kelele Nyingi | 04-12-11 | 20:29 |
Ik wil wel aan JOUW kinderen uitleggen dat JIJ een python belangrijker vind dan hun. "Pythons moeten ook eten. Hoe denken ze dat dat in de natuur gaat dan??", zei je toch.

putrescere scrotum | 04-12-11 | 20:53 | Misbruik melden
Meld misbruik

Dus het is normaal als mijnheer Flatneurose met z'n zwaar gedegeneerde homo sapiens genen (geldt voor ons allemaal overigens) op galerij nr 17 de natuur na gaat bootsen? Deze man woont misschien in een cottage op het platteland, maar dan nog. Er is wel degelijk caviapolitie nodig. Om die zinloos wrede maar o zo winstgevende en steeds groter wordende exohandel de kop in te drukken.

deDeurs7 | 04-12-11 | 21:03 | Misbruik melden
Meld misbruik

Bavaria73 | 04-12-11 | 12:45

precies!! Ik snap zulke zieke geesten echt niet, ik word er onpasselijk van.

Snap al niet dat iemand dat filmpje bekijkt, volgens mij ben je dan echt ziek in je kop!

chantal1 | 04-12-11 | 21:14 | Misbruik melden
Meld misbruik

-weggejorist-

dikkeronnie | 06-12-11 | 15:19 | Misbruik melden
Meld misbruik

Kelele Nyingi | 04-12-11 | 16:38

Ik kan hier behoorlijk van slag van raken ja! Dus met andere woorden ik spoor niet??

Sorry hoor, maar als jij dit normaal vindt is er maar 1 die niet spoort en dat ben jij!!

chantal1 | 04-12-11 | 21:17 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Kelele Nyingi | 04-12-11 | 17:23

Je bent toch in de minderheid, lutser

Bavaria73 | 04-12-11 | 21:23 | Misbruik melden
Meld misbruik

dikkeronnie | 04-12-11 | 21:15

waarom kijk je dan ?

chantal1 | 04-12-11 | 21:24 | Misbruik melden
Meld misbruik

@chantal1 | 04-12-11 | 21:14

Tja, Chantal. Er schijnen genoeg zieke geesten te zijn welke dit vrij normaal vinden. Ik kots op dit soort geesten.

Bavaria73 | 04-12-11 | 21:38 | Misbruik melden
Meld misbruik

Ik zal nooit kijken, never!

Bavaria73 | 04-12-11 | 21:39 | Misbruik melden
Meld misbruik

Bavaria73 | 04-12-11 | 21:39

ik kijk dat soort walgelijke filmpjes niet! Laat dat wel over aan mensen die daar schijnbaar op kicken.

chantal1 | 04-12-11 | 21:49 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Chantal1,

Schijnt toch dat mensen als Kelele Nyingi , hierop kunnen klaarkomen.
Best zielig.

Bavaria73 | 04-12-11 | 21:54 | Misbruik melden
Meld misbruik

Pythons zijn geen huisdieren, klaar. Dat die eigenaar een kick krijgt van het filmen, van een jong katje, die wordt gewurgd en opgegeten zegt al heel veel over die persoon.
.
Maargoed, in de natuur worden ook veel jonge katjes opgegeten door pythons. Maar ik twijfel er niet aan, dat die kerel een kronkel in z'n kop heeft.
.
Maar ga dan ook niet zeuren en piepen als er weer 'ns doden zijn gevallen bij een aanrijding of als een marokkaan z'n dochter kookt en opeet.
Shit happens, indeed....

Wovoka | 04-12-11 | 21:55 | Misbruik melden
Meld misbruik

Braadkip | 04-12-11 | 13:06
Je zou ze ook Beaadkippen kunnen voeren.

taaikossie | 04-12-11 | 22:00 | Misbruik melden
Meld misbruik

Braadkip | 04-12-11 | 13:06
Je zou ze ook Braadkippen kunnen voeren.

taaikossie | 04-12-11 | 22:01 | Misbruik melden
Meld misbruik

deDeurs7 | 04-12-11 | 18:27
Sorry maar geen enkel dier is een huisdier en anders hadden ze hun eigen huizen wel gebouwd.

Omega | 04-12-11 | 22:05 | Misbruik melden
Meld misbruik

taaikossie | 04-12-11 | 22:01

lol

chantal1 | 04-12-11 | 22:11 | Misbruik melden
Meld misbruik

Bavaria73 | 04-12-11 | 21:54

zo zijn er jammer genoeg nog veel meer.

chantal1 | 04-12-11 | 22:13 | Misbruik melden
Meld misbruik

@chantal1 | 04-12-11 | 22:13

Inderdaad, helaas wel. Zou ze graag persoonlijk willen aanpakken.....maar ja :(
Dan komt mijn hypotheek in gevaar :(

Bavaria73 | 04-12-11 | 22:22 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Bavaria73 | 04-12-11 | 22:22

soms heel soms.....zou ik dat daarvoor over hebben.

chantal1 | 04-12-11 | 22:24 | Misbruik melden
Meld misbruik

chantal1 | 04-12-11 | 22:24

I know what you mean!

Maar om een vage duistere reden, overwinnen die slechte sukkels het altijd.

Bavaria73 | 04-12-11 | 22:26 | Misbruik melden
Meld misbruik

chantal1 | 04-12-11 | 22:24

I know what you mean!

Maar om een vage, duistere reden, overwinnen die slechte sukkels het altijd.

Bavaria73 | 04-12-11 | 22:27 | Misbruik melden
Meld misbruik

Wat velen niet weten.. de moslimbroederschap hielp de armen (christenen en moslims) aan voedsel, kleding en water al tientallen jaren (ten tijde van mubarak dus).
veel (arme!) christenen stemmen zelfs ook op deze partij.
..
de moslimbroeders zijn best gematigd en kunnen best concessies doen, de salafisting nourgroep wilt daar niks van weten en willen van Egypte een tweede saudi arabia maken.
..
Al met al zal het niet veel uitmaken wie er wint... want als de legertop het niet leuk vindt pakt de winnaar net zo makkelijk zijn biezen en verdwijnt.. maw politiek mag, als het leger het maar goed vindt.

hvvs | 04-12-11 | 22:30 | Misbruik melden
Meld misbruik

Bavaria73 | 04-12-11 | 22:27

dat maakt het dus erg frusterend, helaas.

chantal1 | 04-12-11 | 22:30 | Misbruik melden
Meld misbruik

Hey hvvs... heeft iemand je al gezegd dat je hier verkeerd zit?
...
Nou, bij deze dus.
*snel vanachter de laptop weggaat~

hvvs | 04-12-11 | 22:31 | Misbruik melden
Meld misbruik

roept nog even: "Stomme kattenbeul!"

hvvs | 04-12-11 | 22:32 | Misbruik melden
Meld misbruik

@chantal1 | 04-12-11 | 22:30 |

Goed, ik ga mijn lelijke Bulldog even laten lopen en probeer ondertuseen de sukkels maar even te vergeten. Sleep tight, Chantal..........................

Bavaria73 | 04-12-11 | 22:35 | Misbruik melden
Meld misbruik

Ondertussen......................

Bavaria73 | 04-12-11 | 22:35 | Misbruik melden
Meld misbruik

Bavaria73 | 04-12-11 | 22:35

trusten ! :)

chantal1 | 04-12-11 | 22:36 | Misbruik melden
Meld misbruik

chantal1 | 04-12-11 | 22:36

Jij zou in 1 slag verliefd zijn op mijn Spike :)

Bavaria73 | 04-12-11 | 22:40 | Misbruik melden
Meld misbruik

@ putrescere scrotum | 04-12-11 | 20:53
En hoe zou dat betekenen, dat ik een python belangrijker vind dan hen? Ik heb mijn kinderen hier niet in betrokken; dat was jij. Je bent een kwaadaardige figuur.

Kelele Nyingi | 04-12-11 | 23:36 | Misbruik melden
Meld misbruik

@ Bavaria73 | 04-12-11 | 21:23
En wat betekent dat dan? Dit gaat over meningen, opvattingen. Daarin heeft 'meerderheid' helemaal geen betekenis.

Kelele Nyingi | 04-12-11 | 23:39 | Misbruik melden
Meld misbruik

@ Bavaria73 | 04-12-11 | 21:54
Ah, kijk: ook al zo'n 'onder de gordel' opmerking, het wapen van de kwaadaardige geest.

Kelele Nyingi | 04-12-11 | 23:40 | Misbruik melden
Meld misbruik

@ Wovoka | 04-12-11 | 21:55
"Maar ga dan ook niet zeuren en piepen als er weer 'ns doden zijn gevallen bij een aanrijding of als een marokkaan z'n dochter kookt en opeet.
Shit happens, indeed...."
.
Kennelijk ben jij van mening, dat deze dingen in enige verhouding staan tot het voeren van een katje aan een python. Dat is pas ziek!

Kelele Nyingi | 04-12-11 | 23:42 | Misbruik melden
Meld misbruik

Een python levend voer geven mag niet. Dan maakt het niet uit welk dier het om gaat. Hondengevechten mogen ook niet. Je mag dieren niet op leven en dood laten vechten, is dat een rare wet?

twinsisterjoyce | 04-12-11 | 23:59 | Misbruik melden
Meld misbruik

Het is geen man, maar een vrouw in het filmpje. De naam van de slang is "Boy" vandaar de verwarring. http://goo.gl/rNHUo

Internetfools | 05-12-11 | 00:01 | Misbruik melden
Meld misbruik

Katten zijn er toch genoeg....toch?
Strid | 04-12-11 | 11:49 | Misbruik melden

Mensen zijn er genoeg... toch?

Kroekpoek | 05-12-11 | 00:06 | Misbruik melden
Meld misbruik

Wat zeuren jullie toch..
De kat is er op uit geweest en komt zwanger thuis...
Zit je daar met 7 van die jonge katten mormels.
Een houd je aan om mams haar moeder gevoelens niet te veel te kwetsen.
Heb je er nog zes over; vroeger maakten die dodelijk kennis met een muur.
Tegenwoordig ga je er mee naar een dierenarts en laat ze inslapen.
Resultaat: 6 vergiftigde poezenlijkjes....
Deze man had toevallig een python die ook gevoerd moet worden en laat de natuur een beetje z'n gang gaan en poesje wordt keurig python voer.
Niet iedereen weet hoe een python z'n slachtoffers vangt en tot zich neemt.
Man besluit het te filmen zodat de mensheid kennis kan nemen van de natuur.
Man blij; gratis van poesjes af.
Python blij met vers eten...
Iedereen tevree!

Henkei | 05-12-11 | 00:08 | Misbruik melden
Meld misbruik

Kelele Nyingi | 04-12-11 | 23:42 |
Hoezo?? Mij hoor je niet juichen ofzo wanneer zulke dingen gebeuren, hoor. Nooit leuk om te horen.
.
Een leven is een leven, ongeacht soort. En ik word er nooit vrolijker op wanneer er een verloren gaat, onder welke omstandigheden dan ook.
Maar ik ben me er wel van bewust, dat er wereldwijd genoeg erge/wrede dingen gebeuren.
Toegegeven, de ''marokkaan die z'n dochter kookt'' is een absurde vergelijking, en had ik niet moeten zeggen.
.
Maar er is een verschil tussen ''dierlijke wreedheid'' en ''menselijke wreedheid''...

Wovoka | 05-12-11 | 00:25 | Misbruik melden
Meld misbruik

=Maar er is een verschil tussen ''dierlijke wreedheid'' en ''menselijke wreedheid''...=
En dat vormt vaak een dilemma. Maar een slang heeft geen zeggenschap over zijn verhuizing naar een stad. Zulke dingen maken wij wel even voor dieren uit. Met motieven als geldbejag en het bezitten van een trendy - en dus tijdelijk - statussymbool.

Denken mensen wel eens na hoe het zou zijn om je leven lang in een kooi of een doos te zitten? Met om je heen grote, lawaaiige creaturen die om de haverklap met je willen 'spelen' en je op onverwachte momenten mishandelen? Men maakt een vergissing door te denken dat een dier te dom is om dat te beseffen. Het dier leeft niet op instinct alleen, het heeft gevoel en kent emoties. Daar is niets doms aan.

deDeurs7 | 05-12-11 | 01:33 | Misbruik melden
Meld misbruik

Bij mijn kinderen in de buurt woont iemand die een opvangtehuis voor wurgslangen heeft. Vooral bedoeld voor eigenaren die deze beesten niet meer kunnen of willen verzorgen. Daar worden konijnen,ratten,cavia's,hamsters, maar ook jonge poesjes en jonge hondjes naartoe gebracht die niet te verkopen zijn en de eigenaren ervan daar graag vanaf willen. Helaas worden sinds die tijd dat die opvang daar is gevestigd, er ook al 8 loslopende honden vermist. Ons vermoeden is dat ook deze aan de slangen gevoerd zijn........

Frankie44 | 05-12-11 | 02:05 | Misbruik melden
Meld misbruik

De dierenbeul hangt een gevangenisstraf van zes maanden boven het hoofd en een boete van zo'n 23.000 euro wegens het veroorzaken van dierenleed.
....
Kom op, met enige creativiteit kan hier best wat meer van gemaakt worden.
Een python en kat in het wild is iets anders dan een python en een kat in gevangenschap.
Een kat is een huisdier. Een python is geen huisdier.
Natuurlijk als je dieren onder je hoede hebt dien je er ook als een soort goed huisvader goed voor te zorgen. En dat doe je niet door de een aan de ander te voeren.
Het is een wettelijke fout om toe te staan dat pythons privebezit kunnen zijn. Dus een taak voor de politiek.
Dat gezegd hebbende.
Wat kun je van dat gilde verwachten dat burgers (katten) voert aan het bedrijfsleven (pythons).

wtf_ftw | 05-12-11 | 09:06 | Misbruik melden
Meld misbruik

@ Wovoka | 05-12-11 | 00:25
"Een leven is een leven, ongeacht soort."
.
Ben ik niet met je eens. Een of andere mafkees in deze discussie vergeleek al het voeren van een katje aan een python met het voeren van een pasgeboren mensenbaby aan een python. Volgens mij is er iets serieus mis met mensen, die een dergelijke vergelijking maken en menen, dat het om vergelijkbare grootheden gaat.
.
Een zijsprongetje: ik vind dat mensen die vlees eten, ook de ballen moeten hebben, het dier dat zij willen eten, te doden en te slachten. Het is die onthechting van het verband tussen dieren doodmaken & slachten en het stukje vlees op het bord, die er mede toe heeft bijgedragen, dat mensen zulke bizarre ideeën over dieren en leven hebben gekregen. Diezelfde bizarre ideeën die ertoe hebben geleid, dat mensen huisdieren houden op een manier, die niets meer met het leven van dergelijke dieren in de natuur van doen heeft. Dieren behandelen alsof het mensen zijn, zelfs kleding aantrekken. Het is het projecteren van de eigen verlangens, behoeften en gevoelens op dieren en het is bizar. Heeft niets met beschaving of dierenliefde te maken, maar is een exponent van de menselijke verdwazing. Dat geldt naar mijn mening, zij het in mindere mate, ook voor de ophef over het bovenstaande verhaal, althans: datzelfde mechanisme zit erachter.

Kelele Nyingi | 05-12-11 | 09:13 | Misbruik melden
Meld misbruik

De ene soort eet de andere soort, nietwaar?
Dan kan je net zo goed ook je eigen zoon en/of dochter aan een python voeren.

uitgeslapen | 05-12-11 | 09:28 | Misbruik melden
Meld misbruik

@ uitgeslapen | 05-12-11 | 09:28
Nog zo'n idioot.

Kelele Nyingi | 05-12-11 | 09:39 | Misbruik melden
Meld misbruik

Oh wat irritant. Waaromzijn die lui altijd zulke slechte camera mensen. Hoe moeilijkis het nou om dat ding stil te houden?

Da was ik nie... | 05-12-11 | 09:48 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Kelele Nyingi | 05-12-11 | 09:13

Lees de Telegraaf even. Die kut heeft nu een kitten in haar badkuip verdronken.
Wat een zeurpiet is die Bavaria toch.......

Bavaria73 | 05-12-11 | 10:18 | Misbruik melden
Meld misbruik

@ Bavaria73 | 05-12-11 | 10:18
Er sterven dagelijks (!) tienduizenden (!) mensen (!) door allerlei handelingen of juist het gebrek daaraan van andere mensen, waaronder alle consumenten in Nederland. Dan kan ik me toch echt niet druk gaan maken over de achterlijkheid van iemand, die een katje in een badkuip verzuipt of aan een python voert. Dus: ja, je zeurt.

Kelele Nyingi | 05-12-11 | 10:41 | Misbruik melden
Meld misbruik

Kelele Nyingi | 05-12-11 | 10:41

ik maak me drukker om dieren als om mensen, dier kan zich totaal niet verweren.

erger nog, ik word van mensen zoals jij een (zonder te schelden) beetje erg onpasselijk. Dat is gewoon je kop in het zand steken en niet willen inzien dat sommige mensen echt barbaren zijn!

chantal1 | 05-12-11 | 10:50 | Misbruik melden
Meld misbruik

Die mevrouw (blijkbaar) mag dan in werkelijkheid een misselijk wijf zijn.
Het feit dat een (heel lief klein snoezelig miauw) poesje als voedsel voor een python dient doet me nog steeds vrij weinig ... niets eigenlijk.
Wel ben ik het er mee eens dat de mevrouw in kwestie niet 'liev' voor poesjes is.

Braadkip | 05-12-11 | 10:59 | Misbruik melden
Meld misbruik

Kelele Nyingi | 05-12-11 | 10:41 |

ben blij dat jij dit soort dingen normaal vindt.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/11059853/__Katkiller_slaat_weer_toe__...

chantal1 | 05-12-11 | 11:01 | Misbruik melden
Meld misbruik

@chantal1 | 05-12-11 | 10:50

Dan kan je hem echt op een normale manier wijsmaken.
Deze man is minstens zo gek als die vrouw welke dit voor de kick doet.

Bavaria73 | 05-12-11 | 11:03 | Misbruik melden
Meld misbruik

Ik vind dit niet raar ofzo hoor .... wat moet die slang dan eten? Slablaadjes? Ik vraag me dan af hoe mensen reageren als ze national geographic kijken en zo'n leeuw pakt een zebra veulen.

pokémontrainer | 05-12-11 | 11:04 | Misbruik melden
Meld misbruik

@chantal1 | 05-12-11 | 10:50

Dan kan je hem echt NIET op een normale manier wijsmaken.
Deze man is minstens zo gek als die vrouw welke dit voor de kick doet.

Bavaria73 | 05-12-11 | 11:05 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Chantal:
Dat vindt Kelele niet normaal, durf ik zomaar te zeggen.
En dat jij daar blij mee zou zijn geloof ik ook niet.

Braadkip | 05-12-11 | 11:05 | Misbruik melden
Meld misbruik

Braadkip | 05-12-11 | 10:59

ze hebben je te kort laten braden, zieke gek!

chantal1 | 05-12-11 | 11:06 | Misbruik melden
Meld misbruik

pokémontrainer | 05-12-11 | 11:04 |

leer is lezen! Het gaat hier om een sadist, iemand die het leuk vindt om daarna ook nog een kat te verzuipen.

chantal1 | 05-12-11 | 11:08 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Chantal:
Dat meen je ook vast niet, jij vindt zelf kippetjes lief.
Je weet wel die kleine, gele, snoezelige kuikentjes .. die voornamelijk dienen als SLANGENVOER!

Braadkip | 05-12-11 | 11:10 | Misbruik melden
Meld misbruik
Bezig met verzenden!

Je bent niet ingelogd, klik hier om dat wel te doen: login.

Videos

Poll

Heeft u schulden?:

Column

Rita Verdonk

Menselijk gezien vind ik het een verstandige keuze van Job Cohen om afscheid te nemen als politiek...
meer >

Files

2 / 8 km

meer files

Weer

11 ºC

meer weer