*

Ajax uit CL na bizarre avond

Ajax heeft vanavond in het duel met de Spaanse grootmacht Real Madrid met 0-3 verloren. Dat was slechts bijzaak. Lyon won namelijk met 1-7 bij Dinamo Zagreb. Daardoor is het doelsaldo van Lyon beter en moet Ajax verder in de Europa League in plaats van de Champions League. 

In de eerste helft lag het tempo enorm hoog. Nadat de Madrilenen al zeer snel op 0-1 waren gekomen door een doelpunt van Callejon in de 14e minuut begon thuisclub Ajax te stormen. Niet geheel zonder succes. De Amsterdammers vonden twee maal het net, maar tot grote frustratie van spelers, trainers en het publiek in de Arena werden beide goals afgekeurd. De arbitrage meende buitenspel te constateren bij beide doelpunten, maar herhalingen wezen tot tweemaal toe uit dat daar geen sprake van kon zijn. 

Niet veel later was het 0-2. Madrid kon er snel uit, Vermeer kwam niet uit en Higauin had geen moeite met het buitenkansje: 0-2. Dat op hetzelfde moment Zagreb tegen concurrent Lyon met 1-0 voorkwam, was slechts een pleister op de wonden want het gevoel van onrechtvaardigheid was bijzonder groot in Amsterdam Zuidoost. Die pleister werd na de theepauze snel en pijnlijk afgerukt...

Want Lyon had geen genade met Zagreb. De Fransen hielden maar niet op met scoren, bij een 1-6 stand was Ajax uitgeschakeld. Sulejmani schoot tussendoor nog eens op de lat, maar de Fransen scoorden alweer 1-7. En daarmee was het lot van Ajax definitief bezegeld. De 0-3 van Callejon was niet meer dan extra zout op de wonden. Ajax moet door in de Europa League.

Y. Tieleman | 07-12-11 | 22:39 | 133 reacties
Print Email PDF

Extra foto's

Relevant

'Real met reserve-elftal tegen Ajax'
Supporters gaan Cruijff steunen

Reacties

@ Zilte Nat
*******
(even tellen hoor, zijn het er 7? ja 7 !)

Dr_Phil | 07-12-11 | 22:45 | Misbruik melden
Meld misbruik

Denk dat een paar mensen erg rijk zijn geworden.. corruptie :D:D

r1k | 07-12-11 | 22:45 | Misbruik melden
Meld misbruik

ik denk dat die mensen van tevoren ook al rijk waren... omkoping

Thermolizer | 07-12-11 | 22:46 | Misbruik melden
Meld misbruik

Geen zuivere koek dat is één ding dat zeker is.

Dr.Bob | 07-12-11 | 22:47 | Misbruik melden
Meld misbruik

Gewoon een doorsnee Ajax wedstrijd.

NoordHollander | 07-12-11 | 22:48 | Misbruik melden
Meld misbruik

Ik denk dat helemaal niemand hier op gerekend had. Wat moet Lyon wel niet gegeten hebben joh, tegen Ajax als een krant spelen en nu dit!

Sgt. Horvath. | 07-12-11 | 22:50 | Misbruik melden
Meld misbruik

Geert blijkt dus niet geaaid en genaaid te zijn door Tatjana.....Zagreb wel denk ik...

pim achtertuin | 07-12-11 | 22:51 | Misbruik melden
Meld misbruik

Ik vind het aan de ene kant leuk natuurlijk, maar dit gun ik echt niemand waardoor teleurstelling toch overheerst.

Kranketanke | 07-12-11 | 22:51 | Misbruik melden
Meld misbruik

Nou is Jose Mourinho, de coach van Real Madrid, een Portugees. Wat zullen we dan eens als arbitraal team inzetten? Italianen? Britten? Ieren? Noren? Zweden? Duitsers? Welnee, we nemen Portugezen! Die dan uiteraard elk Ajax-doelpunt ten onrechte afkeuren.
.
Vervolgens vallen er in Zagreb maar zo 7 doelpunten in het netje. Ik zeg: corruptie, groot geld, matennaaierij, omkoping, vuil spel.

Breinstein | 07-12-11 | 22:52 | Misbruik melden
Meld misbruik

Breinstein | 07-12-11 | 22:52 | Misbruik melden

Ja, wat hadden ze dan moeten doen? Een Belg? Oh nee, Jan Vertonghen. Een Duitser? Oh nee, Özil is Duits. Een Turk? Oh nee, Özil is ook nog eens een Turk. Sodemieter toch eens op, afgelopen zondag krijg je hem mee, vandaag twee keer tegen. Dat gebeurt overal. Feyenoord verloor laatst ook van NEC door een buitenspelgoal. Daarnaast, reken maar dat Real even aangezet had als het 2-1 geworden was, die konden ook voor één of ander record gaan geloof ik.

Sgt. Horvath. | 07-12-11 | 22:54 | Misbruik melden
Meld misbruik

omkoping van zagreb en de scheitsrechters bij ajax - madrid

cornholio | 07-12-11 | 22:55 | Misbruik melden
Meld misbruik

Sgt. Horvath. | 07-12-11 | 22:54 |
What about een Brit, een Zwitser (die zijn altijd neutraal toch?), een Zweed, een Oostenrijker, een Pool.
Opties zat lijkt mij. Ze hebben toch scheidsrechters uit alle hoeken van Europa of niet?

no_name888 | 07-12-11 | 22:58 | Misbruik melden
Meld misbruik

Ik zie net die keeper van Zagreb, maar is dat wel een keeper? Lijkt wel op Mr. Bean joh!

Sgt. Horvath. | 07-12-11 | 22:59 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Sgt. Horvath. | 07-12-11 | 22:54: Italianen? Britten? Ieren? Noren? Zweden? Geef toe: deze avond stinkt. Een uur in de wind.

Breinstein | 07-12-11 | 23:00 | Misbruik melden
Meld misbruik

Zagreb deed niet heel veel in de samenvatting. Toekijken, daar waren ze wel heel goed in...

Thermolizer | 07-12-11 | 23:00 | Misbruik melden
Meld misbruik

no_name888 | 07-12-11 | 22:58 | Misbruik melden

Heb je gezien hoeveel wedstrijden er gespeeld worden gisteren en vandaag? Als jij nou even de UEFA belt dat je de oplossing hebt, is iedereen tevreden. En Zwitserland, tja. Hebben ze daar Uberhaupt voetbal dan?

Sgt. Horvath. | 07-12-11 | 23:02 | Misbruik melden
Meld misbruik

Ben totaal geen Ajaxcied en juich stiekem wel een beetje (€ 25 miljoen premie zou de verhoudingen in de Eredivisie nog schever trekken)... maar net de doelpunten gezien bij Zagreb-Lyon,... mijn goedheid wat een belachelijk schouwspel daar!
Die keeper van Zagreb moet echt naar een toneel-academie om beter te verbloemen dat hij een heeeeel groot Frans Kerstpakket krijgt!!!

MaartenPetter | 07-12-11 | 23:03 | Misbruik melden
Meld misbruik

2x??????????? ben geen ajax fan,maar dit stinkt,waarschijnlijk staat die grensrechter morgen bij de jaguar dealer

wilde geert88 | 07-12-11 | 23:05 | Misbruik melden
Meld misbruik

Jaja

Callkoen 2.0 | 07-12-11 | 23:07 | Misbruik melden
Meld misbruik

Corruptie eerste klas!

Quikfit | 07-12-11 | 23:07 | Misbruik melden
Meld misbruik

Zagreb zal wel een lekkere winstpremie krijgen. Klopt werkelijk geen hout van

capriolen | 07-12-11 | 23:09 | Misbruik melden
Meld misbruik

Corruptie of niet als je maar 8 punten uit 6wedstrijden haalt verdien je het ook niet.

omdat_ik_het_zeg | 07-12-11 | 23:11 | Misbruik melden
Meld misbruik

Sodeju wat een amateur-toneel daar in Zagreb, dat mag niet veel gekost hebben...

botte boer | 07-12-11 | 23:12 | Misbruik melden
Meld misbruik

MaartenPetter | 07-12-11 | 23:03
Ze krijgen geen 25 miljoen premie hoor, er zou 3 miljoen bijkomen waardoor het totaal op 25 miljoen kwam. De zakken van Ajax zijn goed gevuld door de CL.
Nu maar cashen in de EL, als we het bij de Financiën houden.

Het Zilte Nat | 07-12-11 | 23:13 | Misbruik melden
Meld misbruik

De grensrechter was gewoon een gigantische flapdrol maar Zagreb is in de rust gewoon omgekocht.

geniale dwaas | 07-12-11 | 23:13 | Misbruik melden
Meld misbruik

Overigens slaap ik er geen minuut minder om, gelukkig niet.

Het Zilte Nat | 07-12-11 | 23:16 | Misbruik melden
Meld misbruik

Dus alles behalve slecht spel.

blaasbaan | 07-12-11 | 23:16 | Misbruik melden
Meld misbruik

Dus alles behalve slecht spel.
blaasbaan | 07-12-11 | 23:16
Ajax kon met opgeheven hoofd het veld af, ik ben trots op ze!
.
* * *

Het Zilte Nat | 07-12-11 | 23:19 | Misbruik melden
Meld misbruik

Ik als niet echte voetbal kenner, kan zelfs constateren dat Dinamo Zagreb is omgekocht.

Watutsi | 07-12-11 | 23:21 | Misbruik melden
Meld misbruik

Wat een geweldig fijne avond weer.

taaikossie | 07-12-11 | 23:22 | Misbruik melden
Meld misbruik

Denk dat een paar mensen erg rijk zijn geworden.. corruptie :D:D
r1k | 07-12-11 | 22:45 | Misbruik melden

Dit was inderdaad de beste toto ja :)

Dommol | 07-12-11 | 23:33 | Misbruik melden
Meld misbruik

Je kunt jammeren over de partij in Zagreb. Je kunt mekkeren over 2 afgekeurde (al dan niet terecht) doelpunten, maar uiteindelijk komt het er op neer dat Ajax gewoon had moeten winnen als het zo graag door wilde gaan, om het gewoon in eigen hand te houden. Winnen van het 3e team van Real Madrid, zou toch moeten kunnen. Maar al zouden die 2 doelpunten niet afgekeurd zijn, dan nog was er geen winst met drie tegen, zo simpel ligt het nu. Dan zou je nog kunnen gaan zemelen over zaken als 'het wedstrijdverloop', dat als Ajax met 2-1 voor was gekomen, ze de wedstrijd wel hadden gewonnen. Dan zeg ik, Galgenwaard, niet zo heel lang geleden.

Iskander | 07-12-11 | 23:52 | Misbruik melden
Meld misbruik

@ Iskander | 07-12-11 | 23:52 |
Hey gozer......STERF

The Special One | 08-12-11 | 00:02 | Misbruik melden
Meld misbruik

@ Iskander
Als ze niet waren afgekeurd was Ajax door op doelsado.

geniale dwaas | 08-12-11 | 00:08 | Misbruik melden
Meld misbruik

doelsaldo

geniale dwaas | 08-12-11 | 00:09 | Misbruik melden
Meld misbruik

@iskander beetje bij de les blijven het ''b'' elftal van real dus niks geen derde elftal. is nog steeds duurder dan het A elftal van ajax. bovendien riekt het naar omkoperij als je de beelden van zagreb ziet die keeper die achterlijk duikt een duimpje naar de tegenstander.

Geertje G | 08-12-11 | 00:11 | Misbruik melden
Meld misbruik

Jammeren over omkoping bij Zagreb is zo treurig om te doen en je eigen falen te verbloemen, 2 keer de mogelijkheid gehad om je te plaatsen. 2 keer het kunnen halen, dat niet doen, dat is falen!!

anaconda75 | 08-12-11 | 00:12 | Misbruik melden
Meld misbruik

Als Ajax nou van Lyon won, want dat kon het, dan was er niks aan de hand.. nu krijg je dit gedoe..

L. Abate | 08-12-11 | 00:27 | Misbruik melden
Meld misbruik

a) Twee ten onrechte afgekeurde doelpunten. Misschien moeilijk te zien voor scheids- en grensrechters, maar daar zijn hulpmiddelen voor.
Echter Blatter zegt : sport is emotie. En de emotie van een onterecht afgekeurde goal is natuurlijk vele malen belangrijker dan de emotie die hoort bij een terecht gehonoreerde goal. Waarmee de man zichzelf een groot brevet van onvermogen geeft.
het gaat maar om miljoenen, hoor blatter.
2) Tja, van Halst en Mulder gaven in de wedstrijd aan dat de manier waarop de goals in zagreb vielen niet championsleaguewaardig waren, om het maar eens voorzichtig te zeggen.
Mulder voegde daar aan toe dat het naief is om te denken dat daar waar veel geld omgaat geen dubieuze praktijken voorkomen. Waarmee de man aangeeft over het juiste mensinzicht te beschikken. Sommige mensen zullen dit waarschijnlijk nooit inzien. Of willen dit waarschijnlijk nooit inzien daar ze er op een of andere manier baat bij hebben.
Helemaal vervelend wordt het als deze mensen ook nog eens macht hebben.
Tja, het blijft aankloten in Europa en omgeving. Zowel op economisch als op sportief gebied.

wtf_ftw | 08-12-11 | 00:30 | Misbruik melden
Meld misbruik

Mensen kunnen zeiken over een "b"-team van madrid maar als je dan nog steeds Benzema,Kaka,Higuain etc in het veld heb staan denk ik dat het verschil nog steeds aardig groot is... En dan over dat schandalige Zagreb nog niet gesproken, wat een wanvertoning was dat!! Lang leve de corruptie!!!

AFCA | 08-12-11 | 00:30 | Misbruik melden
Meld misbruik

Dit heeft helemaal niks meer met voetbal te maken.

wtf_ftw | 08-12-11 | 00:33 | Misbruik melden
Meld misbruik

laatste goal olympic Lion was volgens mij ook buitenspel!!

marco007xbox | 08-12-11 | 00:37 | Misbruik melden
Meld misbruik

Pure porno dit.

De Uitkijk | 08-12-11 | 00:50 | Misbruik melden
Meld misbruik

anaconda75 | 08-12-11 | 00:12 |

Triest ben je dit heeft niks met falen temaken. 2 zuivere doelpunten afkeuren en op een ander veld gewoon de wedstrijd verkopen is zielig en slecht voor het voetbal.
Ajax zou de UEFA aan moeten klagen voor de miljoenen die ze mis lopen door de blunders van hun grens/scheidsrechters.

Glennioo | 08-12-11 | 01:10 | Misbruik melden
Meld misbruik

He knuppels, het verschil is nu 2 in het voordeel van Lyon, dus met die 2 goals erbij geteld is Lyon alsnog door.

De Uitkijk | 08-12-11 | 01:18 | Misbruik melden
Meld misbruik

@de uitkijk
He knuppels, het verschil is nu 2 in het voordeel van Lyon, dus met die 2 goals erbij geteld is Lyon alsnog door.
....,
jazeker, en het verloop van de wedstrijd blijft natuurlijk exact hetzelfde, of je de goals goedkeurt of afkeurt.
Heb je al gezien hoe laat het is ?

wtf_ftw | 08-12-11 | 01:23 | Misbruik melden
Meld misbruik

Zag die 'verlosser cq relschopper" Cruijff zitten op de tribune. Zal vast wel weer een negatief stukje schrijven in zijn collum....Dat hij het beter zou doen, etc etc etc

timmie77 | 08-12-11 | 01:23 | Misbruik melden
Meld misbruik

anaconda75 | 08-12-11 | 00:12 |

Triest ben je dit heeft niks met falen temaken. 2 zuivere doelpunten afkeuren en op een ander veld gewoon de wedstrijd verkopen is zielig en slecht voor het voetbal.
Ajax zou de UEFA aan moeten klagen voor de miljoenen die ze mis lopen door de blunders van hun grens/scheidsrechters.

Glennioo | 08-12-11 | 01:31 | Misbruik melden
Meld misbruik

Omkoping duidelijk!

king | 08-12-11 | 01:38 | Misbruik melden
Meld misbruik

Heerlijk! En omkoping me reedt! De verhoudingen kloppen. Lyon is duidelijk beter, en gaat terecht door. In de wedstrijd die er op aan komt er 7 (!) in schieten, wat een koningen! En 020 had ten koste van alles de tegendoelpunten moeten voorkomen.
Maar ja, het ligt altijd aan een ander, juist vanwege die mentaliteit misgunt elke andere supporter 020 het doorgaan.
Nu is het hopen dat Twente, PSV en AZ ver komen in de EL, en de neuzen er na de eerste wedstrijd uitvliegen.

János Hunyádi | 08-12-11 | 02:55 | Misbruik melden
Meld misbruik

@ János Hunyádi : trololo, figuren als jij zouden meteen een ban moeten krijgen.

Dr.Bob | 08-12-11 | 03:02 | Misbruik melden
Meld misbruik

Triest dit. En Janos en Iskander, mogen jullie maar dood vallen.
Ik was erbij en heb nog nooit zo'n wan vertoning gezien.
Gewoon absurd, het had helemaal niets met voetbal te maken. Als het 0-1 was geweest, was het magische doelsaldo van Lyon gewoon gestegen door de 1-8. Trieste omkoping. Moge Blatter, het hele team van Zagreb, dat van Lyon en de arbitrage bij Ajax-Real alstublieft getroffen worden door de bliksem.

Mattiasje | 08-12-11 | 04:22 | Misbruik melden
Meld misbruik

Mattiasje | 08-12-11 | 04:22
Deze ga jij (en vele anderen hierboven) prachtig vinden:
.
Het is maar een spelletje.
.
Verder een mooie vertoning van beschaving, mensen de dood in wensen, omdat ze je kijk op de dingen niet delen.

Iskander | 08-12-11 | 05:33 | Misbruik melden
Meld misbruik

De eierschalen zijn er weer bij gepakt zie ik. Toen Lodero afgelopen zaterdag een penalty kado kreeg hoorde ik niemand daarover, nu verslijten de toetsenborden van de Ajacieden en kom je dingen tegen als 'de uefa aanklagen'. Hahaha!

Sgt. Horvath. | 08-12-11 | 06:45 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Iskander:
"Het is maar een spelletje."
-
En er kan er maar één de beste zijn :)
-
(als het nu een doelpuntje scheelt oke .. maar hoeveel waren het er ook al weer?)

Braadkip | 08-12-11 | 07:17 | Misbruik melden
Meld misbruik

Een echt goede ploeg had de schouders eronder gezet en alsnog de strijd in elk geval aangegaan. Maar nee, het is makkelijker om volledig de grensrechter de schuld te geven natuurlijk.
Jammer voor Ajax maar qua voetbal werden ze totaal overklast door het b-elftal van Real!

omaroeltje | 08-12-11 | 07:24 | Misbruik melden
Meld misbruik

Als je het echt objectief bekijkt vanuit de buitenspelregel; elke grensrechter "moet" bij twijfel vlaggen en ik denk dat dat hier het geval was. Hoe sneu het ook is.

snoeff | 08-12-11 | 07:40 | Misbruik melden
Meld misbruik

Sgt. Horvath. | 07-12-11 | 23:02 | Misbruik melden
of ze in Zwitserland voetbal hebben? denk dat Basel het netjes heeft gedaan. door manu eruit te knikkeren.
.
heb een stukje Zagreb - Lyon gekeken, Zagreb had niet echt de intentie om überhaupt Lyon het lastig te maken

the_steeg | 08-12-11 | 07:50 | Misbruik melden
Meld misbruik

Ik ben geen Ajax-fan. Maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat hier een financieel luchtje aan zit. Aan zowel de portugese arbitrage, de spelers van Zagreb en de Bankrekening van Lyon.

Indepencensus | 08-12-11 | 07:58 | Misbruik melden
Meld misbruik

@omaroeltje

Wat loop je nou te zeiken b-elftal van real.... een aantal spelers ontbraken, daarvoor in de plaats komen spelers van het zelfde caliber alleen die nooit spelen.. b-elftal van real is gewoon een a-elftal..

Als die 2 terechte doelpunten niet afgekeurd waren, had de wedstrijd er totaal anders uitgezien, misschien zelfs de wedstrijd in zagreb....

Deurbel | 08-12-11 | 07:59 | Misbruik melden
Meld misbruik

@snoeff | 08-12-11 | 07:40: nee, hij moet vlaggen als hij denkt dat het buitenspel is. En dat was het niet. Tot tweemaal toe niet. Deze grensrechter gaat aankomende week z'n nieuwe vakantiehuis in de buurt van Lyon eens bekijken. Stomtoevallig op hetzelfde bungalowpark als waar de spelers van Zagreb een huisje hebben gekregen. De keeper mocht als eerste kiezen.

Breinstein | 08-12-11 | 08:02 | Misbruik melden
Meld misbruik

Hmm.. de statistieken liegen niet: in vier wedstrijden tegen Real en Lyon niet gescoord.

Het Kremlin | 08-12-11 | 08:05 | Misbruik melden
Meld misbruik

Dit ruikt toch naar corruptie was het Nederlands elftal ook al niet eens afhankelijk.
Hadden wij vorige jaar niet WK Kampioen moeten worden.
25 miljoen voor Lyon hoeveel voor Zagreb,je zag toch die duim en knipoog en dan die keeper die liet toch alles door.
2 goals afkeuren tijdens de wedstrijd.
Vond alleen als je als trainer weet dat het 1-6 bij de andere wedstrijd is dan moet je de mannen naar voren schreeuwen en dat heeft die na gelaten.
Ze wisten pas na het fluitsignaal dat ze niet door waren slecht van Frankie.

henry9954 | 08-12-11 | 08:31 | Misbruik melden
Meld misbruik

Ajax verdient het statistisch niet om door te gaan, maar het mooie van voetbal is dat de beste teams niet altijd winnen en doorgaan. Ajax had het goed voor elkaar en hadden 7 doelpunten te 'verspelen'. Dat gebeurd dus nooit en nu toevallig wel. De beelden laten zien dat Zagreb het geen reedt kon schelen terwijl dat team niks meer te verliezen had en juist een leuk visitekaartje kon afgeven. Dat stinkt. En dan toevallig ook nog 2 zuivere doelpunten van Ajax afkeuren... Verder hoef je de wedstrijd niet te analyseren want die was anders geweest. Misschien had Ajax alsnog met 2 - 5 verloren. Misschien niet...

buutvrij | 08-12-11 | 08:39 | Misbruik melden
Meld misbruik

Ajax verdient het statistisch niet om door te gaan, maar het mooie van voetbal is dat de beste teams niet altijd winnen en doorgaan. Ajax had het goed voor elkaar en hadden 7 doelpunten te 'verspelen'. Dat gebeurd dus nooit en nu toevallig wel. De beelden laten zien dat Zagreb het geen reedt kon schelen terwijl dat team niks meer te verliezen had en juist een leuk visitekaartje kon afgeven. Dat stinkt. En dan toevallig ook nog 2 zuivere doelpunten van Ajax afkeuren... Verder hoef je de wedstrijd niet te analyseren want die was anders geweest. Misschien had Ajax alsnog met 2 - 5 verloren. Misschien niet...

buutvrij | 08-12-11 | 08:46 | Misbruik melden
Meld misbruik

Ajax, drie sterren.
Voor elke ster een tegendoelpunt. 0-3 in eigen huis verliezen.
Vorig jaar was het 0-4, dus ze gaan wel vooruit.

Stiggelaar | 08-12-11 | 09:21 | Misbruik melden
Meld misbruik

-weggejorist-

mavis | 08-12-11 | 15:31 | Misbruik melden
Meld misbruik

Je kan wel weer zien hoeveel mensen zo maar wat roepen omdat ze Ajax willen trolololen.
Ben zelf niet specifiek Ajax fan maar een beetje Nederlander hoort dat niet uit te maken. Iedere ploeg in de CL is er één en die moeten gewoon zo ver mogelijk komen. Dan ben je een liefhebber van voetbal en niet zo'n kansloos geval die het zijn "tegenstander" niet gunt. Stelletje egoïsten om het Ajax niet te gunnen, triest.
-
En mensen die schreeuwen dat Real het B elftal op pad heeft gestuurd, hebben van voetbal helemaal geen kaas gegeten. B elftal met Kaka, Higuan, Benzema, Albiol en zo zijn er nog wel een aantal? Ajax heeft nog geen speler van €15 miljoen binnen de lijnen lopen en bij Real zitten de meesten boven de 15 miljoen.
En Iskander wat ben jij een hatelijk figuur zeg.

marcc85 | 08-12-11 | 09:45 | Misbruik melden
Meld misbruik

-weggejorist-

mavis | 08-12-11 | 15:31 | Misbruik melden
Meld misbruik

-weggejorist-

De Uitkijk | 08-12-11 | 15:31 | Misbruik melden
Meld misbruik

Epic! Haha

JamesF | 08-12-11 | 10:21 | Misbruik melden
Meld misbruik

-weggejorist-

Donald Dick | 08-12-11 | 15:31 | Misbruik melden
Meld misbruik

Sgt. Horvath. | 07-12-11 | 22:54 | Misbruik melden

Het gaat hier niet om die kakkerlakkenploeg van je. Het gaat hier om Ajax en het lijkt me overduidelijk dat hier een luchtje aan zit!

Datmagniethe | 08-12-11 | 11:24 | Misbruik melden
Meld misbruik

De Uitkijk newuser | 08-12-11 | 01:18 | Misbruik melden

Nee opperknuppel natuurlijk niet! Dan krijg je een heel andere wedstrijd, komt Ajax met 2-1 voor en Ajax had aan 1 punt genoeg!
Alsjeblieft, bemoei je niet met voetbal en maak mensen niet nog kwaaier dan ze al zijn als je totaal niet weet hoe het spelletje werkt.
Debiel.

Datmagniethe | 08-12-11 | 11:27 | Misbruik melden
Meld misbruik

@ donald dick: mensen als jij maken het voetbal kapot

@datmagniethe: jij denkt dat als de 1e goedgekeurd zou zijn de wedstrijd hetzelfde zou blijven en pas na de 2e zou veranderen? Zet je roze zonnebril ff af joh

De Uitkijk | 08-12-11 | 11:33 | Misbruik melden
Meld misbruik

De Uitkijk | 08-12-11 | 11:33
.
Mensen die ongepaste grappen maken over de combi Joden & gas maken nog veel meer kapot, ontzettende eikel.

Donald Dick | 08-12-11 | 12:29 | Misbruik melden
Meld misbruik

-weggejorist-

De Uitkijk | 08-12-11 | 15:31 | Misbruik melden
Meld misbruik

Ik heb de replays gezien. Twee goals die zijn afgekeurd, zijn onterrecht. En wat een theater spel van Dinamo.

metroickha | 08-12-11 | 12:49 | Misbruik melden
Meld misbruik

Ik heb het woord joden niet eens gebruikt dickface
De Uitkijk | 08-12-11 | 12:47
.
Ah en nu weer terugkrabbelen....wat een klassieke flapdrol. Du hasst es allemaal nicht gewusst?

Donald Dick | 08-12-11 | 12:56 | Misbruik melden
Meld misbruik

Jajaja allemaal huieln om omkoping en corruptie. Het is en blijft een over-rated spelletje, en Ajax mag lekker niet meer mee doen
/* maakt lange neus */

the_self | 08-12-11 | 12:59 | Misbruik melden
Meld misbruik

-weggejorist-

Sgt. Horvath. | 08-12-11 | 15:31 | Misbruik melden
Meld misbruik

Ah en nu weer terugkrabbelen....wat een klassieke flapdrol. Du hasst es allemaal nicht gewusst?

Donald Dick | 08-12-11 | 12:56 |

Ben je nog steeds een beetje verdrietig over gisteren? Of ben je gewoon op je dick getrapt?

De Uitkijk | 08-12-11 | 13:11 | Misbruik melden
Meld misbruik

Ik zie opeens ook Ajacieden met getallen smijten, de marktwaarde van Ajax-spelers tegenover die van Real Madrid bijvoorbeeld. En als je in de competitie komt met het verhaal dat Ajax de hoogste begroting heeft van Nederland dan telt dat opeens niet. Zo voorspelbaar die jongens.
Feit blijft dat Ajax steeds maar weer van dit situaties creëert, afhankelijk zijn van andere ploegen. En als het mis gaat is het de schuld van alles en iedereen. Dit hele gedoe onderstreept maar weer eens dat Ajax een ex-topclub in verregaande staat van ontbinding is. Een echt grote ploeg zou zich op eigen kracht weten te kwalificeren en niet van andere potjes afhankelijk moeten zijn.

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 13:37 | Misbruik melden
Meld misbruik

@Sergeant:
-
En je wilt nog steeds zeggen dat jullie 'voetbalsupporters' zijn?
Moet je nu eens horen hoe jullie over de fans van de tegenstander(s) praten.
Dat heeft toch totaal niets met voetbal te maken?
Wat is nu eigenlijk de reden van al die haat en wrok jegens fans van andere voetbalclubs .. ?
Puur verveling misschien??

Braadkip | 08-12-11 | 13:38 | Misbruik melden
Meld misbruik

De Uitkijk | 08-12-11 | 13:11 | Misbruik melden
Laat maar zitten joh, gasten als Donald Dick, het Zilte Nat en Datmagniethe zijn zo ontzettend Ajax-gekleurd en eenkennig. Ik moet wel toegeven dat Het Zilte Nat wel altijd correct blijft. Donald Dick en Datmagniethe daarentegen gaan steevast schelden en beledigen als iemand hun ongekende "objectieve" mening niet deelt. Kijk de topisc maar na. Zelf wel altijd vol leedvermaak als een andere Nederlandse ploeg verliest. En als Ajax verliest is het de schuld van alles en iedereen. En als je daar wat tegen in brengt gaan ze heel hard schelden en je dom noemen. Misschien voelen ze zich zelf daardoor wat beter, ik weet het ook niet.

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 13:41 | Misbruik melden
Meld misbruik

Donald Dick | 08-12-11 | 12:29 | Misbruik melden
Over ongepast gesproken, jullie zouden eens moeten stoppen met het gebruik van de geuzennaam Joden. 98% van jullie is niet Joods en van die 98% denkt weer 90% dat Yom Kippur het nieuwe toetje van Mona is. Jullie lokken zelf van dat soort opmerkingen uit en daarna ga je hard huilen. Ik vind het echt triest, van die gasten met een ster als ketting. Hou toch op zeg.

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 13:46 | Misbruik melden
Meld misbruik

Braadkip | 08-12-11 | 13:38 | Misbruik melden

Rivaliteit is dat. Maar goed, meer ga ik je niet uitleggen, je gaat zelf maar eens een keer naar een voetbalwedstrijd, misschien krijg je het gevoel nog te pakken.

Sgt. Horvath. | 08-12-11 | 13:53 | Misbruik melden
Meld misbruik

Braadkip | 08-12-11 | 13:38 | Misbruik melden
Gelukkig doen jullie dat niet als Feyenoord en PSV verliezen. Waar komt toch die altijd aanwezige eenkennigheid van jullie vandaan? Als Feyenoord verliest, lacht Ajax en vice versa. Dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven. Maar als jullie eens aan het kortste eind trekken komen jullie steevast met dit soort opmerkingen.

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 13:58 | Misbruik melden
Meld misbruik

Als bezoeker van een wedstrijd ben je 'toeschouwer' en meer niet.
Gedraag je dan ook zo, dat kunnen toeschouwers van andere sporten ook.

Braadkip | 08-12-11 | 14:07 | Misbruik melden
Meld misbruik

Wat doen kakkerlakken hier eigenlijk? Waar halen jullie het recht vandaan om Ajax hier belachelijk proberen te maken? Snappen jullie nu echt niet dat jullie hier aan het uitlokken zijn?
Ongelooflijk. Het zal misschien zijn omdat jullie allang vergeten zijn hoe het voelt om champions league te spelen.
Dit kan een verklaring zijn waarom jullie niet begrijpen dat Ajacieden hier chagrijnig zijn om op déze wijze uitgeschakeld te worden.
Een manier die stinkt aan alle kanten.
Jullie hebben geen idee en dan een ander ook nog veroordelen. Onbegrijpelijk.
Ik zou zeggen: Bemoei je lekker met je eigen club!

Datmagniethe | 08-12-11 | 14:13 | Misbruik melden
Meld misbruik

Datmagniethe | 08-12-11 | 14:13 | Misbruik melden
Applausje, een comment van je zonder scheldwoorden als debiel, mongool of andere scheldwoorden/verwensingen. Trouwens, ik stem VVD. Volgens jouw redenering mag ik dan niet reageren op topics over de PvdA, de PVV of het CDA?

En waar komt de ongelooflijke opmerking "Waar halen jullie het recht vandaan om Ajax hier belachelijk proberen te maken?" vandaan. Hahaha.

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 14:18 | Misbruik melden
Meld misbruik

-weggejorist-

mrMistery | 08-12-11 | 15:29 | Misbruik melden
Meld misbruik

Goed gespeeld Lyon, terecht geplaatst voor de volgende ronde. Ajax had thuis gewoon moeten winnen of gelijk spelen tegen Real, dan was er niks aan de hand geweest. Kijk eerst maar eens naar jezelf voordat anderen beschuldigd worden.

ZeaVoorspelbaar | 08-12-11 | 14:31 | Misbruik melden
Meld misbruik

Volgens mij was Kozakken Boys een paar jaar geleden ook omgekocht. Anders had Ajax nooit gewonnen in de verlenging.

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 14:35 | Misbruik melden
Meld misbruik

Datmagniethe | 08-12-11 | 14:13 | Misbruik melden

'Feyenoord wint onverdiend van PSV, en Clasie is man van de wedstrijd. Ongelofelijk dat die kakkerlakken blij zijn met zulke middelmaat'. Zoiets sodemieterde jij in een topic over Feyenoord-PSV afgelopen zondag.

Sgt. Horvath. | 08-12-11 | 14:36 | Misbruik melden
Meld misbruik

Sgt. Horvath. | 08-12-11 | 14:36 | Misbruik melden
Yep, eenkennig he.

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 14:54 | Misbruik melden
Meld misbruik

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 13:41 |
Sgt. Horvath. | 08-12-11 | 13:10 |
.
Dat is gewoon gelul, want ik ben ALTIJD positief over andere NL clubs in Europees verband. Zélfs over PSV, al krijgt mijn gebrek aan respect voor dat met belastingcenten bij elkaar gekochte zooitje af en toe bijna de overhand.
.
Daarmee onderscheid ik me van een flink aantal NSB-ers dat ook gister en vandaag weer liep te juichen omdat een NL club er weer niet in slaagt in de CL te overwinteren.
.
En verder: vanuit een historisch zo gegroeide situatie noemen sommige supporters zich Joden. Daar kun je van zeggen wat je wilt, maar als je grapjes begint te maken over de Holocaust ben je gewoon een onvervalste supereikel. En ja: dat wil ik dat best even krachtig benadrukken.

Donald Dick | 08-12-11 | 14:59 | Misbruik melden
Meld misbruik

Datmagniethe | 08-12-11 | 14:13 |
Door supporters van jouw slag, moet ik lachen als het ajax tegenzit. Waar men het recht vandaan haalt om ajax belachelijk te maken, hoezo last van grootheidswaanzin ? Als Ajax gewoon niet zo was afgegaan in de uitwedstrijd tegen Real, dan waren ze nu niet afhankelijk geweest van andere uitslagen. Ajax heeft zichzelf tekort gedaan, daar doet een duidelijk verkochte wedstrijd niets aan af. Hoe dan ook, ik moet er best wel om lachen. Jouw comments onderbouwen telkens weer hoe arrogant ik de gemiddelde ajacied vind.

DzY | 08-12-11 | 15:10 | Misbruik melden
Meld misbruik

Donald Dick | 08-12-11 | 14:59 |
Dus grappen over de holocaust mag niet, maar mensen een NSB-er noemen weer wel ? Trouwens, het verlies van Ajax is niet echt dramatisch voor het Nederlandse voetbal, in de volgende ronde waren ze toch weer klaar geweest. Scheelt weer een paar weken arrogante comments van neuzen op deze site.

DzY | 08-12-11 | 15:13 | Misbruik melden
Meld misbruik

mrMistery | 08-12-11 | 14:27 |
Zakdoek nodig, huilebalk ? Ik zeik graag over ajax, voornamelijk dankzij de stumper supporters op deze site. De arrogantie spat er altijd vanaf, dus moet ik lachen als ajax op zijn bek gaat. Maar omdat dit niet in jouw straatje valt zou dit niet mogen ? Lijkt me sterk dat je ook zoveel ophef maakt als PSV of Feyenoord belachelijk worden gemaakt. Eigenlijk ben je dus gewoon een zielig, hypocriet, jankerig neuzen-meisje.

DzY | 08-12-11 | 15:18 | Misbruik melden
Meld misbruik

Donald Dick | 08-12-11 | 14:59 | Misbruik melden

En 'bommen op Rotterdam'? Doe toch niet zo hypocriet joh, iedereen weet toch dat we de ajax-supporters bedoelen in plaats van die haakneuzen met pijpenkrullen?

Sgt. Horvath. | 08-12-11 | 15:27 | Misbruik melden
Meld misbruik

Sgt. Horvath. | 08-12-11 | 14:36 | Misbruik melden

''Zoiets sodemieterde jij in een topic over Feyenoord-PSV afgelopen zondag.''

Zoiets?? Hou op met die verwijten, ik heb dat nooit gezegd. Waarom maken jullie er toch een sport van om een ander zwart te maken?? Moeten havenslaafjes elkaar altijd dekken? Is dat in de geest van hand in hand?

Ik heb gezegd dat het een matige wedstrijd was met veel fouten (niets gelogen) en vind Clasie geen goede voetballer en dat ie het vooral van zijn inzet moet hebben. Dat mag, daarmee heb ik niemand beledigd.
Ga je eens op je eigen club focussen en laat de echte club (Ajax) met rust. Wij hebben jullie niet nodig. Jullie ons blijkbaar wel.

Datmagniethe | 08-12-11 | 16:13 | Misbruik melden
Meld misbruik

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 14:18 | Misbruik melden

Moet ik dat ook nog uitleggen? Dat zeg ik, omdat Ajax de enige Nederlandse club is die CL speelde en bovendien zou jouw middelmatig clubje wel met 10-0 (bekende cijfers?) de boot in gaan tegen een club als Real Madrid.
Vandaar dat jullie geen recht van spreken hebben. Simpel zat. Net zo simpel als jij overigens.
Ik had toch niet verwacht dat ik dit moest uitleggen.
Geniet van je vrije dag jochie.

Datmagniethe | 08-12-11 | 16:15 | Misbruik melden
Meld misbruik

Hahahahaha! Die joden!

ziggyrat | 08-12-11 | 16:17 | Misbruik melden
Meld misbruik

Hahahahaha! Die joden!

ziggyrat | 08-12-11 | 16:17 | Misbruik melden
Meld misbruik

Datmagniethe | 08-12-11 | 16:13 | Misbruik melden
Hou nou toch eens op en doe eens normaal joh. Iedereen mag reageren op welk topic hij maar wilt. Doe au.b. nnu eens niet zo triest en gun iedereen zijn eigen mening. zonder te schelden op alles en iedereen. Jij reageert op Feyenoord PSV en anderen reageren op Ajax-Real Madrid en Zagreb-Lyon. Mag iedereen lekker zelf weten toch.

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 16:18 | Misbruik melden
Meld misbruik

DzY | 08-12-11 | 15:13
Jazeker, als mensen staan te juichen bij de uitschakeling van een NL club is de term NSB-er (als in: landverrader) zeker van toepassing in mijn beleving. Is overigens van een geheel andere lading dan een verwijzing naar vernietigingskampen waar miljoenen mensen werden uitgehongerd, gemarteld en vermoord. Maar misschien zie jij dat anders?
.
Sgt. Horvath. | 08-12-11 | 15:27
.
Bommen op Rotterdam heb je hier ook door mij zien optekenen. Kakkerlakken daarentegen, ja, dan moet ik eerlijk bekennen: schuldig :).

Donald Dick | 08-12-11 | 16:19 | Misbruik melden
Meld misbruik

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 16:18 | Misbruik melden

Niet beginnen te huilen nu. Ik gun iedereen zn eigen mening, maar daarbij kun je een ander gewoon blijven respecteren. Het belachelijk maken van iemand zie ik niet als een eigen mening, dat is gewoon proberen een ander schade aan te doen.
Nu niet de slachtoffer-rol induiken want je weet dondersgoed waar ik het over heb.

Datmagniethe | 08-12-11 | 16:20 | Misbruik melden
Meld misbruik

Donald Dick | 08-12-11 | 16:19 | Misbruik melden
Oh, als het maar in een voor jou andere context is dan mag het wel. Die verwijzing waar jij het over hebt is niet eens uitgesproken in dit topic maar goed.

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 16:22 | Misbruik melden
Meld misbruik

De grensrechter moeten ze eens naar Hans Anders sturen

truus trut | 08-12-11 | 16:23 | Misbruik melden
Meld misbruik

De grensrechter moeten ze eens naar Hans Anders sturen

truus trut | 08-12-11 | 16:23 | Misbruik melden
Meld misbruik

Die verwijzing waar jij het over hebt is niet eens uitgesproken in dit topic maar goed.
SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 16:22
.
Du hasst es ook niet gewusst?

Donald Dick | 08-12-11 | 16:26 | Misbruik melden
Meld misbruik

Hahahahaha! Die joden!
ziggyrat | 08-12-11 | 16:17 |
.
Als jouw club ooit nog eens iets presteert in Europees verband mag je meepraten met de grote jongens, boertje.

Donald Dick | 08-12-11 | 16:28 | Misbruik melden
Meld misbruik

Donald Dick | 08-12-11 | 16:26 | Misbruik melden
Nu trek je wederom alles uit zijn verband. Jij wilt beweren dat ik met mijn vorige comment de holocaust ontken!! Ongelooflijk, wat een hersenkronkels. Jij trekt de meest vreemde conclusies uit opmerkingen. Ik zeg alleen dat de persoon die jij in eerste instantie beschuldigde helemaal niet gesproken heeft over de holocaust.
Ik verafschuw mensen die hier grappen over maken, net zoals ik het feit verafschuw dat mensen zich als Joden voordoen terwijl ze net zoveel met het Jodendom te maken hebben als AGOVV met de Champions League.

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 16:33 | Misbruik melden
Meld misbruik

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 16:33 | Misbruik melden

Krijg ík geen reactie meer? uitgeluld ofzo? of geef je gewoon toe dat je er gewoon faliekant naast zit?

Datmagniethe | 08-12-11 | 16:35 | Misbruik melden
Meld misbruik

De enige persoon die iets in relatie met WO II heeft gezegd in dit topic ben jij want je begint zelf met NSB-ers te smijten. En dat is heel gemakkelijk te bewijzen want dan kun je gewoon alle comments in dit topic nalezen.Maar dan mag het blijkbaar wel omdat jij het anders bedoelt. Knap hoor. Maar een discussie hierover is toch niet mogelijk omdat jij iemand die ook maar een argument inbrengt opeens van heel enge dingen begint te beschuldigen. Dat zijn trekjes van hele enge, psychotische mensen. Ik hoop echt voor jou dat je dat toch niet bent.

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 16:37 | Misbruik melden
Meld misbruik

Datmagniethe | 08-12-11 | 16:35 | Misbruik melden
Waar heb je het over? Kijk, dat er iets mis is met de uitslag van gisterenavond is wel duidelijk. Maar maar ik bij jou aan stoor dat je iedereen die ook maar iets zegt dat afwijkt van jouw eigen, zeer gekleurde mening meteen begint uit te schelden en begint te beledigen. Dan ga je ook nog uitspraken verdraaien en beschuldigingen te uiten, net als de heer Donald Dick. En daar kan ik zeer slecht tegen. Een normale discussie is met jullie gewoon domweg niet mogelijk. Toen Feyenoord met 10-0 van PSV verloor waren de grappen en commentarenvan Ajacieden niet van de lucht. En dat vind ik prima, dat hoort erbij. Maar elke keer als Ajax onderuit gaat (en dat is nogal met regelmaat) dan mag niemand wat zeggen van julllie. Je moet ook kunnen incasseren als je zelf ook uitdeelt. En je moet alles ook niet te serieus nemen. Een beetje treiteren en plagen over en weer hoort erbij. Maar steeds weer dat gescheld van jou gaat een beetje vervelen.

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 16:43 | Misbruik melden
Meld misbruik

Donald Dick | 08-12-11 | 16:19
Jonge knul, AFC Ajax is een teamclub, geen vertegenwoordiger van Nederland. Het speelt voor Amsterdam en een ieder die bij AFC Ajax wil horen, niet voor al die andere mensen in Nederland die een andere club een warmer hart toedragen. Je NSB-opmerking is dan ook niets dan een zwaktebod en, als we toch in die richting bezig zijn, een echte jodenstreek (tsja, ik heb die uitdrukking nu eenmaal niet bedacht).

Iskander | 08-12-11 | 16:48 | Misbruik melden
Meld misbruik

Overigens, Ajax had natuurlijk ook gewoon de kansen tegen Zagreb beter kunnen benutting in de twee wedstrijden die ze tegen Zagreb gespeeld hebben. Ook hadden ze natuurlijk gewoon moeten winnen van Lyon (op zijn minst thuis) en dan had het allemaal helemaal niets uitgemaakt. Maar ja, als de hoofd-coach de enige echte spit die Ajax rijk is liever ziet wegrotten in Ajax 2, dan moet je het toch echt wel bij jezelf gaan zoeken.

Iskander | 08-12-11 | 16:52 | Misbruik melden
Meld misbruik

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 16:33 |
.
Er stond: Als het 1-1 was geworden had Real het gas wel even op Ajax gezet. Whahaha wat een leuke woordgrap - of woorden van gelijke strekking. De opmerking is inmiddels overigens weggejorist, en das niet voor niets natuurlijk.
.
Iskander | 08-12-11 | 16:48
.
Jouw regelmatige bijdrage als trol ken ik inmiddels al, flappie.

Donald Dick | 08-12-11 | 16:58 | Misbruik melden
Meld misbruik

Donald Dick | 08-12-11 | 16:19 | Misbruik melden

Nee, jou niet. Maar Ajacieden in het algemeen. Ik moet dat internethooligangebeuren ook niet zo, mijn zul je ook alleen joden zien zeggen als iemand anders daarvoor al over kakkerlakken oid begonnen is. Maar goed, dat gelul over landverraders moet ik ook niet. Ik heb meer een hekel aan 'stadsverraders', als dat woord bestaat. Van die figuren die voor Ajax zijn terwijl ze in zuid-Limburg wonen. Feyenoord-supporters uit Oost-Groningen. Die lopen meestal ook het hardst te brullen dat iedereen het Nederlands elftal moet steunen, omdat je Nederlander bent. Geouwehoer. Eerlijk gezegd zal het me heel weinig uitmaken wat Ajax doet in Europa. Winnen ze, leuk, maar verliezen ze, zal ik er ook niet wakker van liggen. Bij AZ hoop ik dan weer wel dat ze winnen. Maar goed, misschien heeft dat wel het een en ander met jaloezie te maken, dat ik 'jullie' die mooie uitwedstrijden niet gun, en dat AZ supporters toch niet naar een uitwedstrijd gaan, hehe ;)

Sgt. Horvath. | 08-12-11 | 17:00 | Misbruik melden
Meld misbruik

Donald Dick | 08-12-11 | 16:58 | Misbruik melden

Even over Ajax en gas: http://vak410.nl/node/1236

Sgt. Horvath. | 08-12-11 | 17:01 | Misbruik melden
Meld misbruik

Sgt. Horvath. | 08-12-11 | 17:00
.
Nou lekker dan! Toen Feijenoord 10 jaar geleden de Uefa-cup won heb ik heel hard zitten zuipen en feesten met een goede Feijenoord-vriend.
.
En eens: Limburgers die dan eens voor Ajax zijn, dan weer voor PSV afhankelijk van de resultaten, dat zijn de echte NSB-ers....

Donald Dick | 08-12-11 | 17:07 | Misbruik melden
Meld misbruik

PS toen ze in Rotterdam hun eigen stad sloopten, zeg maar ;)

Donald Dick | 08-12-11 | 17:09 | Misbruik melden
Meld misbruik

Donald Dick | 08-12-11 | 16:58 |
Als ik aan het trollen was in dit draadje, had ik al veel meer doodsverwensingen te pakken dan nu het geval is. Dat de werkelijkheid soms hard, pijnlijk en erg vervelend is, maakt van mij nog geen troll. Van jou misschien wel een struisvogel, maar dat is voer voor iemand anders.
.
Overigens, de NSB is onlosmakelijk verbonden met concentratiekampen. Mensen uitmaken voor NSB'er is mensen uitschelden voor (het meewerken met) massamoordenaars. Durf je je er hard voor te maken dat iedereen die er maling aan heeft dat Ajax uit de CL is geknikkerd, massamoordenaar (al dan niet direct) is?

Iskander | 08-12-11 | 17:09 | Misbruik melden
Meld misbruik

Iskander | 08-12-11 | 17:09 |
.
Tuurlijk trolletje, lul maar een eind heen.

Donald Dick | 08-12-11 | 17:20 | Misbruik melden
Meld misbruik

Donald Dick | 08-12-11 | 17:07 | Misbruik melden

Feijenoord won het laatst een Europese prijs in 1974.. Feyenoord daarentegen in 2002. Maar goed ik ga er vandoor naar Rotterdam, m'n auto ophalen bij m'n ouders. Fijne avond verder.

Sgt. Horvath. | 08-12-11 | 17:41 | Misbruik melden
Meld misbruik

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 16:43 | Misbruik melden

Beste, je ziet het totaal verkeerd.
Als ik zeg: jullie hebben geen recht van spreken, counter ik jouw opmerking alleen maar. Want je hebt geen recht van spreken om Ajax uit te lachen als ze verliezen in de CL, omdat jullie zelf niet eens Europees spelen en je wéét dat jullie harder onderuit waren gegaan. Ajax zal daarentegen nooit met 10-0 van P$V verliezen.
Iedere ploeg in de wereld kan van Real Madrid verliezen, daarom is het dom dat mensen hier uit eigen frustratie op Ajax gaan afgeven. Terwijl ze juist Ajax in Europees verband zouden moeten steunen. Ik steun jouw clubje ook in Europa, maar jullie kunnen van mij aan het gas (neem dit niet te serieus dus) in Nederland.
Dat is een verschil. Als je mij uitlacht omdat wij weer op ons bek gaan tegen FC Balophetdak heb ik zoiets van: Laat maar lachen, het is ook belachelijk.
Maar lachen omdat wij onderuit gaan tegen 1 van de beste teams ter wereld? Naah! kijk dan maar eerst eens naar jezelf.
Bovendien, ik zou 1x wat over jouw clubje zeggen en voor de rest interesseert een andere club mij vrij weinig. Helemaal niets. Dat ligt andersom toch heel anders.

Datmagniethe | 08-12-11 | 17:55 | Misbruik melden
Meld misbruik

SamsonHuntsAlone | 08-12-11 | 16:43 |
.
Zou je niet beter kunnen opteren voor een wat toepasselijker nick?
.
Wat dacht je van: SissieHuntsAlone (For Cock).

Donald Dick | 08-12-11 | 19:08 | Misbruik melden
Meld misbruik

I'm tellin' ya Johnny, these 'ere soccergames 've b'n fixed.
.
Overigens ben ik van mening dat de doodstraf weer moet worden ingevoerd.

Latin Lover | 08-12-11 | 19:20 | Misbruik melden
Meld misbruik

Zuster hij doet het weer.

taaikossie | 08-12-11 | 21:33 | Misbruik melden
Meld misbruik

Iedereen in de wereld praat nu over Ajax. Dat betekent dat men nog steeds een beetje bang is voor het monster uit de meer ;)

Frank de Snater | 08-12-11 | 22:04 | Misbruik melden
Meld misbruik

Jazeker , het monster, maar niet voor Ajakkes

taaikossie | 08-12-11 | 22:06 | Misbruik melden
Meld misbruik
Bezig met verzenden!

Je bent niet ingelogd, klik hier om dat wel te doen: login.

Videos

Poll

Heeft u schulden?:

Column

Rita Verdonk

Menselijk gezien vind ik het een verstandige keuze van Job Cohen om afscheid te nemen als politiek...
meer >

Files

1 / 2 km

meer files

Weer

10 ºC

meer weer