SCHOKKEND: Taliban-video met brute executie

18 juli 2011 om 14:09 door G. Dietvorst
Screenshot uit de executie-video
Screenshot uit de executie-video

De Taliban hebben een videoband op internet geplaatst waarop de executie van 16 Pakistaanse politiemensen te zien zou zijn. Dat meldt de BBC.

Op de videoband, die geplaatst werd op Liveleak, staan de vermoedelijke politieagenten op een heuvel met hun handen vastgebonden op de rug. Voor de agenten staan gewapende mannen. Die schelden de agenten eerst uit en openen daarna het vuur.

Een Pakistaanse legerwoordvoerder zegt dat het incident begin juni in het district Dir heeft plaatsgevonden. Militante strijders zouden toen vanuit Afghanistan Pakistan zijn binnengekomen en de agenten hebben overmeesterd.

Hieronder de nogal SCHOKKENDE video. Dus niet klikken in geval van zwakke maag en aanverwante kwalen.

Reacties

afbeelding van arikanari
wtf.. arme mensen :( tnx CIA!!
afbeelding van MacMandy1
Wat moeten die mensen bang zyn geweest:( Tyfus *&#.
afbeelding van N-joy
wow
afbeelding van Air van Boven Dorens
Gelukkig is de islam nog steeds liefde... Gratis advies voor vandaag: Blijf uit de buurt van alles wat eindigt op "ine" en "anen"
afbeelding van A. De Bree
En Allah, Gabriël en boodschappenknul Mohammed zagen dat het goed was.
afbeelding van bekijket
wat een klote volk en fijne religie.
afbeelding van PretMinaret
@ arikanari | 18-07-11 | 14:13 | "tnx CIA!!" Want? Dat de CIA ten tijden van de Russische bezetting van Afghanistan mogelijk de rebellen steunde wil niet zeggen dat dit hun zegen heeft.
afbeelding van Spekkie
En dan vragen ze zich af waarom ze zo gehaat zijn? Tering, die lui zijn echt ziek. En dat moeten ze zelf ook weten, als je dit ook nog gaat filmen, dan is er echt iets mis met je.
afbeelding van Tortasi
Je ziet meteen hoe laf deze mensen zijn. Geen genade, geen gevoel, geen eer, geen hersenen.
afbeelding van sm'er
-weggejorist-
afbeelding van snoes
Wat een menslievende cultuur is het toch ook,en zo opgeruimd...
afbeelding van Dr. U.I. Loor
Als ze 1 meter meer afstand hadden genomen hadden ze allemaal nog geleefd. Die gasten missen een olifant nog op 10 meter. Het is intriest dat modern westers wapentuig ook in handen komt van mensen die intellectueel en qua beschaving nog niet verder zijn gekomen dan het gooien van een steen.
afbeelding van zzroland67
onbegrijpelijk dat zoiets onder welke religie dan ook goed te praten is. Vergeet niet dat christenen dit soort dingen ook deden, maar dan zoveel honderd jaar geleden.
afbeelding van Tortasi
Dr. U.I. Loor | 18-07-11 | 14:26 | Misbruik melden Alles voor het geld kerel, alles voor het geld.
afbeelding van Cipiripi
De Amerikanen bombarderen met spy-drones al een maand in Pakistan. Dit is alleen maar een bericht om het westen te ontwrichten... om een illusie te wekken dat er oorlog is en dat Al-Qaida/Taliban nog actief is.. Al-Qaida/Taliban/Moedjahedien is created by the CIA and wanted by the FBI. Als de elite hebben wat ze willen is het weer rustig
afbeelding van MR2
Tortasi | 18-07-11 | 14:23 Ze zorgen in ieder geval wel netjes dat ze dood zijn voordat de kuil dicht gaat. Dat is in de loop van de geschiedenis wel eens anders geweest.
afbeelding van Wajong
Leuke beelden. Cool om te zien.
afbeelding van yamahaha
@Air van Boven Dorens | 18-07-11 | 14:18 Lawine en bavianen?
afbeelding van HP.au
Mohammed zelf onthoofdde hij zijn vijanden op het marktplein - volgens de ahadith zelfs honderden op 1 dag. . Men mag dus aannemen dat het aantal doden in dit filmpje niet het probleem zal zijn vanuit islamitisch perspectief. . T'is echter maar de vraag of Mohammed zich wel kan vinden in de methode. Een relevante vraag aan uw lokale imam zou dus zijn: mag dit volgens de islam met een machine geweer, of dient men - in navolging van de perfecte man - dit het krom zwaard doen?
afbeelding van snoes
Wajong | 18-07-11 | 14:31 | Ze hebben vast wel een vacature open staan,dus ik zou zeggen solliciteer.
afbeelding van De Zeikerdt
Islam is vrede, is toch bekend. F*ck-*ff met dat k*t-geloof.
afbeelding van nostradamus070
NEP
afbeelding van Natte Tosti
Dit zijn geen mensen. Zelf de vergelijking met beesten wil ik niet maken. Sick. Je mede bevolking zo excuteren. Ondanks dat er veel onschuldigen dood zullen gaan, is Pakistan een land waar je zonder pardon gewoon een bom om moet pleuren. Dat land mist niemand(alvast excuus voor iedereen die het hier niet mee eens is). . Het brengt overal daar in de hele omgeving alleen maar dood en verderf. Oorlogje voeren vanuit het westen doen we toch niet. Economisch valt er namelijk niet te halen.
afbeelding van HP.au
zzroland67 | 18-07-11 | 14:27, U snapt kennelijk niet helemaal wat een religie precies is. :-) .En nog minder hoe bijzonder het crhistendom is (met name het nieuwe testament). . Laat ik u dit zeggen: toen ik de islam leerde kennen, leerde ik het christendom waarderen.
afbeelding van Cipiripi
Al-Qaida/Taliban/Moedjahedien is voor de beeldvorming.. om de schapen weer JA te laten stemmen voor de volgende oorlog en investeringen. waar het naar geld ruikt.. ruikt ook naar een conspiracy.. WIJ LEVEN IN EEN CONSPIRACY Het Midden-oosten op dit moment is een verhaal apart.. zo subliem. De elite zijn echt goed. tipje van de sluier.. Khadaffi is de meest humane leider in het M-O. .... hij had de intentie om grondstoffen o.a. goud als ruilmiddel te gebruiken voor de burgers dit ieder een stukje macht bezit voor hun eigen welvaart... dat er niemand de baas over je kan spelen.. zelfbeschikking is essientieel voor persoonlijke vrijheid. Fam. Rothschild heeft daar een stokje voor gestoken.. de oorlog kwam eerder dan gepland. Hoe het systeem in elkaar zit in 7 min.(aanrader) http://www.star-people.nl/index.php?module=news&id=7691
afbeelding van pbd
Ogh jezus weer een stel van die Islam lutsers.. en dan nog gaat vertellen dat de Islam de beste goddienst is? Kom op mensen... dat geloof je nu toen zelf niet meer..
afbeelding van The Russian
Niet echt schokkend meer te noemen, is al te vaak gebeurd ( en heel toevallig allemaal door moslims ). . Die kanker ideologie moet overal in het westen streng verboden worden, iedere moslim die zich hier wil vestigen moet verplicht na landing op schiphol een koran verscheuren. En als iemand alsnog probeerd die ideologie uit te oefenen dikke boetes van duizenden euro's geven ( em als zij niet meteen betalen, meteen het land uitzetten ).
afbeelding van cumgra nosalis
Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
afbeelding van MeinKraft
Tijd dat we Guantanamo Bay openen en een livestream online zetten met wat leuke gebeurtenissen. In de TV gids staat dat als volgt: 12:00/13:00 - Waterboarding with sgt. Ramirez 13:00/13:30 - Doet ie het of doet ie het niet? (12 volt tepelklem inbegrepen) 13:30/14:30 - Guantanamo Pyramid (naakte gevangenen stapelen) 14:30/15:00 - Guantanamo got Talent (cellenblokken af gaan met een waterkanon, kijken wie het langst volhoud zonder te huilen) etcetera Ik voorspel een gat in de markt.
afbeelding van MarsjeM
Wat een ziek k*tvolk!!!
afbeelding van The Russian
Mladic hoort onderscheidingen te krijgen voor zijn strijd tegen deze haat ideologie. Terwijl moslim massa mordenaars uit balkan oorlog gewoon lekker vrij rondlopen worden de echte helden berecht voor het verdedigen van eigen bevolking.
afbeelding van Kelele Nyingi
Ze zullen het wel verdiend hebben...
afbeelding van flowert
Cipiripi | 18-07-11 | 14:38 Shit, is dat écht zo?
afbeelding van HP.au
cumgra nosalis | 18-07-11 | 14:42, T'maakt enkel wel een beetje uit precies welke god in het spel is, en wat die van zijn gelovigen verlangt. . De taliban debielen hier in actie, handelen overeenkomstig wat hun God van hen verlangt. Ze veranderen de wereld inderdaad, maar niet ten goede. . De kerken in NL veranderen de wereld ook sinds jaar en dag in overeenstemming met wat hun God van hen verlangt, en zij veranderen de wereld vaak wel ten goede. (Niet altijd, maar goed.. het blijft mensenwerk.)
afbeelding van MeinKraft
Cipiripi | 18-07-11 | 14:38 | Misbruik melden Ja, want een website die spreekt van buitenaardse wezens die op aarde geland zijn, Nazi flying saucers en ook nog eens spirituele-agenda.nl adverteerd is zeker weten een bron van integere informatie. Tevens barst die site van de spelfouten.
afbeelding van Kelele Nyingi
@ Natte Tosti | 18-07-11 | 14:37 Dan doen die Taliban toch niets anders dan wat jij zelf op veel grotere schaal zou willen doen?!
afbeelding van monaco
En dat alles in de naam van een gore pedo!
afbeelding van Natte Tosti
Kelele Nyingi | 18-07-11 | 14:50 Klopt. Liet gewoon even mijn onderbuik gevoelens spreken. Maar heb werkelijk waar nog nooit een positief bericht uit dat land gezien.. . Maar mijn excuses voor de domme opmerking. Ben verder best aardig..
afbeelding van Cipiripi
MeinKraft | 18-07-11 | 14:49 Essentie/Kern daar gaat het om. kijk niet naar die vage gozer.. maar naar wat hij te vertellen heeft... is het flauwekul wat hij zegt..? Zo ja.. ben je een schaap next
afbeelding van PretMinaret
Ondertussen in Kenia... http://www.liveleak.com/view?i=1fe_1310865020
afbeelding van unknownstyler
Natte Tosti | 18-07-11 | 14:37 Dan moet je gewoon de hele wereld nuken! Alleen Pakistan is zinloos natuurlijk.
afbeelding van Lognass
Cipiripi heeft zkr een punt, nooit afgevraagd waarom deze shit altijd "gebeurd" als er een amerikaans politiek gevoelige situatie is (debt ceiling)? net als dat op de dag na 9/11 even werd gemeld dat men een paar triljoen (!!) dollars kwijt was geraakt en niet meer kon vinden, weet geen hond meer he?! gotta love the media!
afbeelding van marvin77
Wat een kut lui zijn dat ook.
afbeelding van Spekkie
zzroland67 | 18-07-11 | 14:27 | Ja dat zal best, maar dan zijn de Christenen toch aardig beter ontwikkeld of niet?
afbeelding van unknownstyler
@PretMinaret | 18-07-11 | 14:54 Er is ook altijd baas boven baas. Daarom hou ik van europa.
afbeelding van flowert
Cipiripi | 18-07-11 | 14:54 Hahaha. You people are funny.
afbeelding van MeinKraft
Cipiripi | 18-07-11 | 14:54 | Misbruik melden Oh, dat ging wel heel makkelijk. Als iemand de integriteit van een bron (== informatie) in twijfel trekt, dan is hij een schaap. Nee, dit getuigt echt van een breed perspectief hoor. Jij weet echt perfect hoe je een uitspraak moet beargumenteren zonder een greintje eenzijdigheid te laten zien.
afbeelding van snoes
PretMinaret | 18-07-11 | 14:54 | Man man,wat een volk! en daar moeten wij geld naar toe sturen? Denk dat de hongerdood humaner is.
afbeelding van Cipiripi
@The Russian Inderdaad.. wat heeft Mladic verkeerd gedaan? Het strafhof weet het ook niet. Ik volg het al jaren in het Servisch.. en Seselj waarschuwde voor een totalitaire macht als de elite door zouden drukken. Alles komt van 1 en wordt 1. 1 munt, 1 gedachte, 1 macht... en ze onderbraken hem. De huidige crisis is ook door dezelfde elite gecreeerd om schaarste/afhankelijkheid creeeren... iets overvloed is fataal voor dit systeem
afbeelding van Repri-man-de
Ziek! Net zo ziek als de reacties hier, trouwens. Er is zelfs een idioot die Mladic een held vindt en een medaille wil geven omdat die precies hetzelfde deed.
afbeelding van Cipiripi
MeinKraft | 18-07-11 | 15:02 Er is maar 1 echte realiteit... en dat is geld
afbeelding van ikwordnietgoed
Die politiemensen hanteren hetzelfde achterlijke geloof en hebben dezelfde gevoelens, dus misschien hadden ze het zelfde met die taliban strijders gedaan.
afbeelding van Cipiripi
Repri-man-de | 18-07-11 | 15:04 Tip: GESCHIEDENIS... of het interesseert je niet.
afbeelding van The Russian
ah trouwens wat maakt het ons uit, zolang ze massaal elkaar uitmoorden zie ik het probleem niet.
afbeelding van VoorbibsberberIsBack
Die politiemensen hebben regelmatig ook zulke executies uitgevoerd. Nu krijgen ze een koekje van eigen deeg. Terecht dus.
afbeelding van VoorbibsberberIsBack
Die politiemensen hebben regelmatig ook zulke executies uitgevoerd. Nu krijgen ze een koekje van eigen deeg. Terecht dus.
afbeelding van Spekkie
VoorbibsberberIsBack | 18-07-11 | 15:09 | Dat slaat natuurlijk nergens op. En zoals ik in een ander topic heb gezegd. Cipiripi kijkt te veel films, is een erg grote fan van complottheorien en gelooft er ook echt in, ziet ze overal geloof ik. Wel een mooi leven.
afbeelding van Raevin
En dit is dus waarom ik gemakkelijk de trekker kon overhalen in Afghanistan en dezelfde dag nog kon slapen als een baby. *Zijn M107 missen doet*
afbeelding van MeinKraft
Cipiripi | 18-07-11 | 15:05 | Misbruik melden Relevantie van nul natuurlijk. Ik laat je lekker spelen met woorden, heb geen tijd voor een serieus gesprek met iemand die dergelijk lage vermogens heeft. Jouw generieke uitspraken die kant noch wal raken laten tot zo ver niet zien dat je ook maar enig inzicht hebt. Goedendag.
afbeelding van VoorbibsberberIsBack
Pakistaanse overheid werkt samen met de Amerikaanse overheid en dus is het een legitiem doelwit voor de Taliban. Simpel zat. Even ander leuk feitje ; De Taliban is de strijd in Afghanistan aan het winnen. De Amerikaanse overheid ( Clinton en hoge militairen ) slijmen bij de Taliban om een peace deal maar de Taliban wilt pas spreken met de ''overheid'' als de bezetters het land hebben verlaten. Taliban is winnende , heeft ook de Amerikanen verslagen na de Russen. Ware helden zijn het.
afbeelding van MrSpiritus001
Spekkie | 18-07-11 | 15:15 * Spekkie, leer geschiedenis, de echte. *
afbeelding van JamesF
Islam ies vrede en liefduh
afbeelding van opabakker
VoorbibsberberIsBack | 18-07-11 | 15:17 | Volgens mij heeft uw moeder een snor....
afbeelding van abisha
zelf's en een executie, kunnen ze niet eens zonder failen uitvoeren. ze kunnen het niet eens opbrengen om en vatzoenlijke vuurpeloton te doen. en dat schieten van 4 meter. en nog missen eigenlijk gewoon en beetje zielig.
afbeelding van VoorbibsberberIsBack
opabakker Volgens mij heeft uw moeder het niet alleen met uw vader gedaan.
afbeelding van MrSpiritus001
JamesF | 18-07-11 | 15:20; '' Islam ies vrede en liefduh '' * Het draait om dollars en macht. Geloof is slechts een ''tool'' om dit te bereiken. *
afbeelding van Glazebolletje
Ach zolang de ene islamiet de ander afslacht kan ik alleen maar glimlachen.Barbaars volk is het met een verknipt wereldbeeld die je niet in je midden wil en moet hebben in het westen.
afbeelding van RobertJamesFischer
VoorbibsberberIsBack newuser | 18-07-11 | 15:09|||Jij spoort echt niet. Je hebt alle kenmerken van een ware islamiet: een totaal afwezigheid van empathie & sympathie. Het gebruik van wan-logica en appels & peren vergelijkingen. Hopelijk pakken ze je oma daar ergens op en komen we haar in het volgende filmpje tegen. Eens kijken of je afknallen nog steeds zo makkelijk goedkeurt. Achterlijke barbaar.
afbeelding van VoorbibsberberIsBack
Als ze zulke slechte schutters zijn waarom hebben de internationale coalitietroepen van 150.000 man sterk met de nieuwste wapens hun nog niet overmeesterd dan? Dat komt omdat zij superieur in hun wil en doodverlangens zijn. Echte mannen zijn dat.
afbeelding van Spekkie
MrSpiritus001 | 18-07-11 | 15:18 | Verklaar u nader
afbeelding van VoorbibsberberIsBack
Mijn oma werkt niet samen met de Amerikanen. Simpel zat.
afbeelding van ikheballetijd
hersenloze apen zijn het,uitroeien dat volk met hun barbaarse cultuur[Islam] geloof?? nee hersenspoeling in hoe maak ik zoveel mogelijk mensen op barbaarse wijze dood. gelukkig komen er steeds meer mensen in die cultuur achter dat de eikel mohammed een psychisch gestoord iemand was.alleen als ze zich bekeren worden ze vermoord.
afbeelding van MrSpiritus001
RobertJamesFischer | 18-07-11 | 15:27; '' barbaar.'' * Hoe barbaars is het westen ? * Ik heb genoeg slachtpartijen gezien, en eerlijk gezegt, in verhouding komt dit nog humaan over. (helaas.) *
afbeelding van Raevin
VoorbibsberberIsBack newuser | 18-07-11 | 15:27 | Misbruik melden Omdat de taliban de taliban is. Ze hebben de ballen niet op een uniform te dragen en zichzelf bekend te maken. De enige manier om de assumptie te maken dat iemand bij een terroristische organisatie hoort is te kijken of hij wapens heeft. Heeft men dat dan word men gelijk gearresteerd. Echte mannen ? Hahaha! Wij hebben ÉÉN man verloren door een vuurgevecht, de andere doden die Nederland had kwamen door bermbommen of ongelukken. Bermbommen hebben meer onschuldige burgers gedood dan soldaten, nog niet te spreken over hoeveel taliban kneusjes zichzelf gedood hebben omdat ze geen fatsoenlijke bom konden maken. Maar een M107 deed het goed hoor, sending those motherfuckers to Allah one bullet at a time!
afbeelding van Piemeltje
heavy shit
afbeelding van MrSpiritus001
Spekkie | 18-07-11 | 15:28 * Het gehele middenoosten gebeuren, vanaf de moordaanslag op Alexander de tweede. Zion infiltratie in USA politiek, vanaf 1880. * Begin daar maar ergens. *
afbeelding van Repu
mooi ruimt zo lekker op.
afbeelding van DaveAngel EcoWarrior
Elke politieke moord is -1
afbeelding van VoorbibsberberIsBack
Raevin We hebben de filmpjes gezien van de Nederlandse militairen ''dont shoot the piano speler'' pussy generaal van jullie. In Uruzgan betaalde de Nederlandse militairen beschermgeld aan de taliban om zo met rust gelaten te worden en werd er gewoon gesmokkeld en in drugs gehandeld bij de deuren van de kampen van de Nederlanders. Een beetje rondjes lopen om de kamp en naar huis twitteren dat het zo gevaarlijk is. Jullie pussy's zullen nooit in de buurt komen van de soldaten van Allaah!
afbeelding van Spekkie
Natuurlijk is dit niet echt om te lachen, maar om de sfeer wat op te krikken toch even 2 leuke filmpjes. En aangezien we toch de islam aan het bashen zijn sluiten ze mooi aan. http://www.youtube.com/watch?v=LZuiGS2V4Ac&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=4H0zKcaH5vE @ MrSpiritus001 Tuurlijk is er wel wat van waar, maar niet overal zit een complot achter. Dat bedoel ik te zeggen.
afbeelding van Glazebolletje
@VoorbibsberberIsBack | 18-07-11 | 15:27 Dat komt omdat ze snel van hun outfit verwisselen na een aanval en tussen de kleine kinderen en vrouwen gaan lopen zo laf is dat kutvolk.Net als de zgn. Palestijnen die hun eigen kinderen kweken voor opoffering.
afbeelding van PretMinaret
@ snoes | 18-07-11 | 15:03 | De hongerdood humaner? Weet ik niet. Feit is wel dat in iedere era, onder eender welk regime/ ideologie/ geloofsovertuiging tijdens epidemieën, hongersnoden of andere misstanden mensen vervallen in occulte, barbaarse angstvluchten. Zo slachtten de Maya's duizenden mensen af vanwege langdurig aanhoudende droogte en werden de Joden en 'heksen' in Europa vaak als schuldigen gebrandmerkt vanwege de Zwarte Dood.
afbeelding van Tortasi
VoorbibsberberIsBack | 18-07-11 | 15:42 | Misbruik melden Ik zou zeggen: strijd lekker mee met je idolen.
afbeelding van MrSpiritus001
Spekkie | 18-07-11 | 15:43; '' Tuurlijk is er wel wat van waar, maar niet overal zit een complot achter. Dat bedoel ik te zeggen. '' * Zucht naar geld en macht stuurt zichzelf. *
afbeelding van flowert
VoorbibsberberIsBack | 18-07-11 | 15:42 Houd eens op met ademen ofzo. Raevin is erbij geweest terwijl jij lekker scooterslotjes aan het openbreken was. Dan dan eens niet zo stoer alsof je zelf tussen de modderhutjes liep met een bermbom in je rugzak.
afbeelding van VoorbibsberberIsBack
Geniet liever met popcorn op mijn bureaustoeltje van de beelden.
afbeelding van MeinKraft
VoorbibsberberIsBack | 18-07-11 | 15:58 | Misbruik melden Toetsenbord krijger dus. U bent bij deze niet door de auditie heen, we zoeken een troll die overtuigender is. Next.
afbeelding van VoorbibsberberIsBack
Raevin is zo een 'stoere' militair die in zijn jeugd klappen kreeg van zijn Marokkaanse klasgenoten. In Uruzgan durfde de nederlandse militairen niet eens een paar kilometer buiten hun kamp te patrouilleren dat weet raevin heel goed. De Taliban maakt shoarma van Nederlandse militairen. De Amerikanen , Russen en de halve wereld is het niet gelukt en dan gaat het Raevin die gepest werd door Marokkaanse klasgenootjes wel lukken. Ga es daud ofzo
afbeelding van edses
Wanneer houden mensen eens op met die troll van een voorbindberber aandacht te schenken... Anyway.. OT: groot hek eromheen, bommetje erop, en wachten tot de rook opgetrokken is.
afbeelding van Per-Ongeluk
edses newuser | 18-07-11 | 16:14 | Dat zou idd een goede oplossing zijn, onze, en andere jongens terughalen, afzetten die handel en laat je nieuwste oorlogspeeltjes er maar op los. Dat er dan een paar goede zijn die mee verbranden met de rest van die varkens, nou ja who cares?
afbeelding van Joe Cameltoe
Een mooi portie 'snelrecht' van 'moslim broeders' onder elkaar. Heurlijk :-)
afbeelding van MeinKraft
edses | 18-07-11 | 16:14 | Misbruik melden Ze negeren hem niet omdat hij de aandacht trekt. Ik was daarentegen al snel klaar toen ik dit filmpje zag en de menig was toegedaan dat hij er vast tussen zat: http://www.youtube.com/watch?v=nyxDnBvUT4U
afbeelding van Ploertendodert
Ik had het eigenlijk wel schokkende verwacht, in de benen schieten en daarna een voor een de keel doorsnijden en dood laten bloeden ofzo...
afbeelding van VoorbibsberberIsBack
Keel snijden enzo is voor ongelovigen. Moslims verdienen wat beter.
afbeelding van Per-Ongeluk
Ploertendodert | 18-07-11 Dit is geen film hoor, dit is echt..., tenminste??
afbeelding van Raevin
VoorbibsberberIsBack newuser | 18-07-11 | 16:10 | Misbruik melden Ten eerste kreeg ik nooit klappen. Ten tweede zaten er geen buitenlanders (lees: Moslims, Marokkanen, Turken of niet-Europeaans uitziende figuren) op mijn school. Ten derde heb ik echt geen flauw idee welk Afghaans stripboekje jij gelezen hebt maar wij gingen dagelijks ver buiten onze "basis". Ik was (en ben, reserve) onderdeel van de speciale operatie Mariniers. Zonder te ver in detail te gaan (aangezien je hier een kind iets probeert uit te leggen) betekend dat dat wij achter de zogenaamde "vijandelijke linies" zaten met zowel mariniers en commando's uit eigen land als mariniers en commando's vanuit Duitsland en Engeland. Nederland heeft 25 gesneuvelde militairen gehad waarvan er maar één door een kogel geraakt is, zoals ik al eerder zei. De Taliban alleen al daarentegen heeft meer dan 36.000 doden geleden. De NATO heeft niet verloren en het is zeer ongewoon dat een coalitie verliest en dat weet de Taliban, vandaar dat ze ook alleen maar "hit en runs" uitvoeren terwijl ze schuilen achter kinderen en kinderen mindfucken om afschuwelijke dingen te doen. Je bent gewoon een überkneus meneer. Als je zo'n hekel hebt aan "Westerlingen", waarom rot je dan niet een end op terug naar je eigen zandbak ?
afbeelding van Per-Ongeluk
Raevin | 18-07-11 | 16:50 Joh alle respekt voor je, sowieso voor iedereen die daar zit, of gezeten heeft. Maar besteed niet zoveel aandacht aan hem, ga anders een dagje naar het Noorder Dierenpark, in Emmen, die kunnen het geld goed gebruiken en daar kun je de hele dag naar de bavianen kijken, en alhoewel ze ws niet met je in discussie gaan over dit filmpje, kan ik je verzekeren dat ook jij zult beamen, dat het gemiddelde IQ van deze groep apen, hoger ligt dan die van die van de grote groep berberapen die hier in ons land helaas gewoon vrij rond kunnen lopen.
afbeelding van Dommol
dit is wel sick man wtf
afbeelding van SlickSilver
Haatzaaien doen ze zelf wel. Wat een achterlijke religie
afbeelding van Dommol
dit is echt het wtf moment van de dag
afbeelding van willem61733372
Air van Bovens Doren 14:18 Wat dacht je van Ierland waar ook een religie zelfs vandaag de dag nog onderlinge haat en slachtoffers telt , zij het wat minder dan het ooit was Kun jij je voostellen dat in de drugswereld oa bv Mexico politie en burgers /kinderen daar dagelijks gewoon maar worden gexecuteerd vemoordt zonder er ook maar iets van religie aan te pas komt , en dat allemaal vanwege drugs . Deze drugscriminelen moorden erop los om daarna naar de kerk te gaan om te bidden ,en te doen alsof er niets aan de hand is . Deze criminelen zijn geen haar beter dan die Taliban gasten die de Islam mis (ge) bruiken om het volk te onderdrukken en te moorden in naam van Allah . Ooit was er een tijd dat Hollanders mensen uitleverden aan de bezetter die deze gelijk nu de Taliban, deze mensen in een rij lieten staan om ze dan overhoop te schieten , en nog erger vergasten . Deze verwerpelijke executies bestaan er al sinds mensen deze aardkloot bewonen , en in hun honger naar macht / rijkdom beesten van het ergste soort worden . Zoals al hier werd gezegd of het nu om een religie. gaat of om drugs . goud .diamanten .olie .of wat dan ook ,het is altijd de mens zelve die tot deze gruwelijke daden overgaat met het excuus van een van bovengenoemde voorbeelden (punten) . En dit zal ook nooit stoppen steeds zullen er wel nieuwe idioten opstaan om een "deel" van het volk te leiden in hun honger naar macht /rijdom overheersing om daarbij geen enkele vorm van geweld te schuwen . En om het nog maar eens duidelijk te zeggen ik verafschuw elke vorm van geweld ook deze beelden m.b.t de Taliban
afbeelding van Ploertendodert
@Per-Ongeluk | 18-07-11 | 16:29 Een jaartje of 2 geleden was er een video te zien hoe de talitubbies een gijzelaar met een mes onthoofden, allah-ackbar roepend en al, DAT noem ik schokkend... Van een afstandje een paar lui doorzeven met kogels vind ik niet echt zo dat mijn eten weer omhoog komt.
afbeelding van barbabe
Die sporen niet!! Helemaal niet. Achterlijke cultuur, hoezo?? pfft
afbeelding van marcc85
Nou dit maakt weer behoorlijk wat los onder ons reaguurders. Ten eerste VoorbibsberberIsBack: als jij echt diep in je hart meent wat je allemaal neergeplempt hebt dan snap ik niet dat je hier in deze westerse (klaarblijkelijk meer geavanceerde) wereld vertoeft. Ik kan me maar 2 andere opties indenken: - je bent een NL waar ik me voor schaam (ja die bestaan helaas ook) om de boel hier eens flink op te ruien en vooroordelen aan te wakkeren of - je bent een zielig mannetje dat op aandacht g**lt en dus een geestelijke afwijking hebt. In het laatste geval is alles wat er tegen je gezegd wordt bij voorbaat al kansloos dus hier laat ik het bij. @Reaver: inderdaad respect dat je daar bent geweest, kan er niks anders over zeggen. Verder denk ik dat er vast genoeg taliban"strijders" die het ook liever anders zien maar bang zijn om hunzelf iets te overkomen. Vergeet niet dat die mensen gebrainwashed worden en dit vanaf de geboorte er al ingeramt is. Dat krijg je als je opgroeit met een overvloed aan geweld, het vormt je. Toch blijven het allemaal mensen en zou je jezelf eens moeten afvragen wat de kern van het probleem is. Dan komen we uit op religie als "tool" wat al eerder gezegd is en de "elites" die het allemaal veroorzaken. Iedereen volgt als schaapjes en moord mekaar op deze manier uit terwijl diezelfde elite daar beter van wordt. Het lukt ze vervolgens ook nog eens om alle wereldburgers tegen elkaar op te stoken. Stel je eens een wereld zonder al die idioten voor. Dit is een utopie die we toch nooit zullen bereiken..
afbeelding van deurknop
Alles goed en wel. Hoe diep moet je zinken om 16 ongewapende geboeide mannen af te knallen? Welk doel streef je dan na? IMHO bereiken ze hiermee maar een ding en dat is wraak van de "tegenpartij" en dus nog meer moord, dood en verderf..... Goed bezig daar! *NOT*
afbeelding van Orator
onbegrijpelijk dat zoiets onder welke religie dan ook goed te praten is. Vergeet niet dat christenen dit soort dingen ook deden, maar dan zoveel honderd jaar geleden. zzroland67 | 18-07-11 | 14:27 | . Hoezo dit in een breder perspectief plaatsen, terwijl het duidelijk is dat de executeurs volgens hun 'ideale' islam deze mensen even neer knallen? Ik zie geen terroristische groepen vanuit het christendom, boedhisme, jodendom,etc... zichzelf opblazen, of mensen overhoop knallen. . Ik deel de mening van HP.au en wil er aan toevoegen dat het christendom veel meer naastenliefde kent. Goed zijn voor je medemens, terwijl de islam meer gericht is op de wil van Allah en je bent pas een goede moslim als je het voorbeeld van Mohammed volgt. Ik denk dat het duidelijk is wat voor persoon Mohammed was. . De geschiedenis is in deze irrelevant.
afbeelding van Tiberius
Die mannen midden/links in beeld zijn de islamofobe racisten zeker?
afbeelding van Orator
Verder denk ik dat er vast genoeg taliban"strijders" die het ook liever anders zien maar bang zijn om hunzelf iets te overkomen. Vergeet niet dat die mensen gebrainwashed worden en dit vanaf de geboorte er al ingeramt is. Dat krijg je als je opgroeit met een overvloed aan geweld, het vormt je. marcc85 | 18-07-11 | 17:23 | . Aan 'denken' heb je niks. Het is puur speculatief en nergens op gebaseerd. Je geeft zelf al aan dat die mensen van hun geboorte gebrainwasht worden. Met andere woorden, ze weten niet beter. Ik betwijfel het dus ook zeer dat er 'vast genoeg taliban' zijn die anders willen.
afbeelding van teringtubbie
islam is vrede. Je weet tog!
afbeelding van Tutanchamon
Islam. Geweldige religie. Schokkend ? Steeds minder omdat iedereen onderhand wel weet waar die teringapen toe in staat zijn.
afbeelding van kempenaer
De islam is van nature uit zeer reactionair, geweldadig en imperialistisch. De islam is een bedreiging voor de westerse vrijheid en beschaving. Moslims fokken inmiddels stevig door en de grenzen staan nog steeds wagenwijd open. Westerlingen die de islam een hand boven het hoofd houden, collaboreren met de vijand en zijn nog het gevaarlijkst van allemaal. Burgers van de eens vrije landen moeten zich gaan verzetten tegen het dhimmi-establishment en de imperialistische islam. Het is 5 voor 12.
afbeelding van Per-Ongeluk
Ploertendodert | 18-07-11 | 17:11 Heb dat filmpje ook gezien en het enigste schokkende wat ik er van vond, tenminste als we over het zelfde filmpje praten, is dat die gijzelaar een onschuldige man uit het westen was. Dat die lui ELKAAR afmaken en hoe ze dat doen, zal mij een grote rot zorg zijn.
afbeelding van pot verdikke
Wat is het fijn om lekker tegen 1 religie aan te schoppen he.. En nee, natuurlijk is dit schokkend. Overigens de film niet gekeken, wat schiet ik er mee op? Is het niet ook ziek om er naar te willen kijken? Of om het überhaubt te plaatsen? Is de tekst niet alleen nieuwswaarde genoeg of zit er een 'klein' stukje sensatie (= lezers = inkomsten) bij? Wat ik schokkend vind zijn de reacties. In mijn opinie mankeert het niet alleen aan de (foute kant van de) islam en ja, daar komt heel wat agressie vanaf. Maar vlak het Westen niet uit. Alsof de VS zo braaf is en nooit martelt.. nooit executeert. De filmpjes van de heli vergeten waar de bemanning doodleuk op burgers schiet alsof het een leuke game is? En er bij lachen? De verhalen over de martelingen in Irak vergeten? Nee hoor, wel lekker schoppen tegen de islam en voor de rest de kop in het zand steken.. maar in de spiegel kijken en een beetje reflectie toepassen zit er niet in.
afbeelding van Orator
Nee hoor, wel lekker schoppen tegen de islam en voor de rest de kop in het zand steken.. maar in de spiegel kijken en een beetje reflectie toepassen zit er niet in. pot verdikke | 18-07-11 | 17:59 | . Je vergelijkt appels met peren.
afbeelding van Tiberius
kempenaer | 18-07-11 | 17:50 | 5 OVER 12 bedoel je. Nederland heeft dankzij het CDA geen zeggenschap meer over de eigen immigratie- en asielquota.
afbeelding van snoes
Raevin | 18-07-11 | 16:50 | Ook hier diep respect voor u en uw mannen. En ik sluit mij aan bij@ Per-Ongeluk | 18-07-11 | 16:58 | die voorbipstroll zit hier alleen maar om mensen uit te lokken,dat is het enige wat hij in zijn zieke en bekrompen leventje heeft om op te geylen. Na de zoveelste ban komt hij weer doodleuk terug onder een andere nick. U bent mi. té inteligent om u te laten uitdagen met die kneus in discussie te gaan. Dus mijn advies aan u en andere reaguurders...negeer dat stuk stront.
afbeelding van Gekke Gerrit
Goeie special effects, kan hollywood nog wat van leren. Als je het mij vraagt wanneer WW III moet beginnen, heel snel starten in het midden oosten graag.
afbeelding van willem61733372
Orator 17:32 Wat te denken over de Protestanten versus Katholieken in Ierland Oh nee je hebt gelijk die gingen/gaan steeds weer een potje dammen om zo hun onderlinge problemen op te lossen . Dit conflict kent buiten religieuze ook nog etnische historiche culturele economische geografische en historische en politieke aspecten ,en ook hierbij werden ( worden) gewelddaden niet uitgesloten zelfs anno 2012 bv tijdens de marsen van protestantse Oranje orde . en zelfs ver weg en al die zgn open haarden waar de religie Islam een grote rol speelt ,maar op een afstand van iets maar dan 1 tot 2 uur reizen bv via KLM ,vliegen protestanten en katholieken elkaar in de haren door middel van geweld terror bomaanslagen en moorden . en dat alles in de zgn geciviliceerde wereld ,daar men altijd roept de Islamgelovigen/moslims leven nog in een wereld die een paar honderd jaar achter ligt op onze moderne wereld zoals ik al eerder schreef zat idioten op deze aardkloot die maar als te graag oorlog voeren in naam van God of Alah of welke zgn heilge dan ook . en je kunt zien van een zorgzame vader/moeder kun op elk moment veranderen tot iemand die over lijken gaat ,alleen maar omdat een idioot jouw zover weet te krijgen en omdat je eigen leven of dat van je fam. vrienden. en kennisen. te lief is. Je weet toch ben je niet bereid om te vechten voor die machtswellustige idioot(en) ,dan zorgt die er wel voor dat je gaat vechten ,en dat je opeens in staat bent de meest verwerpelijke dingen te doen om te overleven ,zelfs tot het veraden toe van je geliefden . maar het is ook zo makkelijk lullen voor ons we zitten droog en veilig achter een computer onze gal te spuwen ,want wij hebben momenteel nog geen idioot aan de leiding die uit is op een oorlog of wat dan ook . Gelukkig maar .
afbeelding van Gekke Gerrit
PretMinaret | 18-07-11 | 14:54 Alsjeblieft niet meer van die linkjes graag, wordt er gewoon misselijk van. Wat een zieke teringzooi.
afbeelding van willem61733372
sorry Ierland 2011 moet ik zeggen mbt geweld bv tijdens de protestantse marsen van de oranje oprde
afbeelding van flierefluiter
PretMinaret | 18-07-11 | 14:54 - Ok proficiat! U bent de gene die het meest smerige beeld tot nu toe op m'n netvlies heeft gebrand.. Of beter, kon het niet afkijken.. Walg!!
afbeelding van Dirty-Harry44
@snoes: make loooove, not war. ;-))))
afbeelding van Quikfit
Laffe hufters.
afbeelding van MacMandy1
@Raevin | 18-07-11 | 16:50 Respect.
afbeelding van MacMandy1
@PretMinaret | 18-07-11 | 14:54 Hoe kom je in godsnaam by zo een ziek filmpje? Afschuwelyk.
afbeelding van Omega
Goed dat dit filmpje nu door de hele wereld te zien is. Hoe groter de haat tegen de islam hoe beter. En degenen die hen de vuurwapens leveren mogen ook voor eeuwig branden in de hel.
afbeelding van lophius c.s.
Ver van me bed gedoe.
afbeelding van Akmmor
aan de ene kant Schokkend en walgelijk wat die politiemensen overkomen is. Het zal me niet eens verbazen als zij per ongeluk vrienden hebben geexcuceteerd of misschien zaten er mannen bij die voor hun vrouw aantrekkelijker waren wat ze niet konden verdagen. Er zal zeker geen proces-verhoor aan vooraf gegaan zijn. Aan de andere kant zeer lachwekkend. Ze schelden wat knallen ze neer op 1 meter afstand en nadat zij allemaal dood zijn knallen ze er wederom op los en schelden weer. Conclusie: ze zijn laf, ze kunnen niet goed schieten en ze zijn allemaal achterlijk. Ze handelen uit naan van Allah neem ik aan. Ik hoor ze immers Allah aanroepen. Waarom moeten ze zoveel kogels gebruiken als Allah ech bestaat en daadwerkelijk deze opdracht gegeven heeft. Waarom als deze mensen van Allah dood moesten, heeft hij het zelf al niet in een veel eerder stadium gedaan, immers hij is toch de almachtige die alles ziet en waarom heeft de almachtige Allah deze mensen zover laten komen dat hij het nodig vond om ze door een paar laffe achterlijke homo's die niet eens echt kunnen schieten laten afknallen. En vraagje aan: VoorbibsberberIsBack | 18-07-11 | 16:27 | Kelele Nyingi | 18-07-11 | 14:50 arikanari | 18-07-11 | 14:13 | Cipiripi | 18-07-11 | 14:30 | MeinKraft | 18-07-11 | 14:44 | Jullie hebben zo'n schurfthekel aan Amerikanen en achten hun voor dit filmpje verantwoordelijk. Wat doen jullie dan eigenlijk hier op het door Amerikanen uitgevonden internet (oorspronkelijk bedoeld voor communicatie met hun barbaarse soldaten in Korea gestationeerd. Ongeacht wat jullie op internet neerplempen, de Amerikanen verdienen aan jullie internetgebruik wat ze goed kunnen gebruiken in hun strijd tegen de Taliban, etc. Of zijn jullie dit in je consparicy sprookjes fantasieen vergeten?
afbeelding van Gekke Gerrit
lophius c.s. | 18-07-11 | 18:56 Komt in de nabije toekomst steeds dichter bij je bedje.
afbeelding van lophius c.s.
@Gekke Gerrit | 18-07-11 | 19:06 http://3.bp.blogspot.com/_OTbPdfpMAUo/SSlPO9tE_rI/AAAAAAAAAXQ/1a1xQzUYXgY/s400/lophius_piscatorius_02.jpg Zelfs zonder druk van Hem, gaat dat niet lukken Gerrit ;)
afbeelding van PretMinaret
@ MacMandy1 | 18-07-11 | 18:48 | Hoe ik daaraan kom? Staat gewoon in het video line-upje van WikiLeaks waar dit executie-filmpje vandaan komt.
afbeelding van lophius c.s.
Met OPRestrepo nog op het netvlies is het niet geheel verwonderlijk dat er kennelijk lieden zijn die het nodig achten om hun familiebanden en geloofsovertuigingen te willen aanhalen c.q. in daden willen omzetten. Mijns inziens mogen de leerscholen die dit soort menselijke gedragingen aanwakkeren dan wel goedkeuren ten eerste eens bij me langskomen.
afbeelding van verwilderd
Taliban : ook van dat tuig van de richel, toch 's ff kijken . Jawel , hoor ! Zo'n beetje alle modepedofeetlovers hier bij mekaar :)
afbeelding van Necramonium
Het was tenminste snel, meestal snijden ze de koppen eraf.
afbeelding van Dirty-Harry44
@verwilderd: je hoeft dan ook alleen maar op de zweetlucht af te gaan.
afbeelding van zwellever
Tja, die Talibs hebben een ietsjes primitievere kijk op rechtspreken als wij westerlingen. Gelukkig heeft Osama wel een eerlijke rechtszaak gekregen en is niet als de hond die hij was,gewoon afgeknald.
afbeelding van أنا ابن غزة השטן
Pff.. - ik ga die beelden niet eens bekijken , wat ben ik blij om nu Moslim te zijn zeg... /sarcasme
afbeelding van lophius c.s.
De lucht die van de, voor hen dan, fantastische koran afkomt doet een ieder-hij die hier niets mee heeft- walgen.
afbeelding van MrSpiritus001
Zoals eigenlijk te verwachten worden met dit soort filmpjes onderbuikgevoelens opgewekt. * Moordenaars worden niet geboren maar gemaakt. Afganistan is niet Nederland. Deze mensen zijn tientallen jaren omgeven door oorlog. Dood en verderf is hun dagenlijks brood. * Het westen heeft al tientallen jaren huisgehouden in alle continenten op deze bol. In onze zucht naar meer en meer, geld, macht, goederen, olie, enz. Maar hier thuis worden we afgeschermd voor al wat wreed lijkt. * Tonnen napalm, bommen en al wat kan doden hebben we in het buitenland gedeponeerd. * Dood en verderf daar wen je aan. Nu slechts praten sommige mensen erover. Maar als hier in Nederland ook de hel zou uitbreken dan zijn wij net zo moordlustig tot in het onvoorstelbare. *
afbeelding van verwilderd
'Enjoy' ....massa-executie http://www.youtube.com/watch?v=AaQvjUDuBRY&feature=related beesten zijn 't .
afbeelding van verwilderd
Dood en verderf daar wen je aan. Nu slechts praten sommige mensen erover. Maar als hier in Nederland ook de hel zou uitbreken dan zijn wij net zo moordlustig tot in het onvoorstelbare. * MrSpiritus001 | 18-07-11 | 20:00 Rot toch op ...
afbeelding van snoes
@snoes: make loooove, not war. ;-)))) Dirty-Harry44 | 18-07-11 | 18:41 | Ik ben voor! peace man ✌ ;))
afbeelding van willem61733372
Verwilders 19:25 Je hebt het over Pedo ik neem aan dat je die Mohamed bedoelt met pedo . Ja wat een ziekelijk gedrag he , zullen we het eens over de katholieke kerk hebben of wel het Christendom , gek ik hoor jouw Geertje hier geen repimande over geven . Die paters / nonnen . bischoppen ,patoors ,kapelanen ,kosters schijnen er anno 1900 tm de vandaag de dag geen probelemen er mee te hebben om in naam van de Heilige Geest de Katholieke Kerk en de Heilige Maagd Maria en alle andere Heiligen kinderen sexueel te misbruiken . Hoe noemen we die mesnen beste Verwilderd ? en dacht je nu dat alleen maar Mohamed sexueel msbruik heeft gemaakt van een jong meisje ,in alle oorlogen worden vrouwen en meisjes van hele jonge leeftijd misbruikt verkracht . Neen Verwilderd het isw wel heerlijk om als Wildersfan over een zgn pedofiele Mohamed te vallen van 100 derde jaren terug ,terwijl hier de jaren 60tm/ anno 2011 zgn vertegenwoordigers v/d Rooms Katholieke Kerk kindern sexueel misbruikten
afbeelding van CS-6
lekker boeiend jongens, de amerikanen en pakistanis hebben duizenden taliban strijders gedood, en ja what goes around comes around, ze zitten tenslotte in een hevige oorlog! en daar vallen doden ja. hier worden gevangen genomen pakistani geexecuteerd, en dan durven de amerikanen pakistan te beschuldigen niks te hebben gedaan om bin laden of taliban te bestrijden, zoals in het filmpje te zien sterven de pakistanen in het harnas! hoe durven de amerikanen!
afbeelding van verwilderd
Ik eis in naam der mensheid dat de Zwarte Steen verbrijzeld, het gruis ervan in de wind verstrooid, dat Mekka verwoest en het graf van Mohammed onteerd wordt. Dat is de manier om het Fanatisme te ontmoedigen.
afbeelding van Gekke Gerrit
CS-6 | 18-07-11 | 20:11 Ben je wel lekker in het hoofd.
afbeelding van verwilderd
En heb heel wat minder moeite met de Paus en z'n pedogevolg. Die betalen tenminste nog iets terug aan slachtoffers omdat anders de kerk te rap leegloopt :)
afbeelding van A. De Bree
’Men neme de Koran: dit inferieure boek volstond om er een wereldreligie op te grondvesten, twaalf eeuwen in de metafysische behoefte van miljoenen mensen te voorzien, de grondslag voor hun moraal te leggen, en een opvallende minachting voor de dood te kweken; bovendien wist het hen te enthousiasmeren voor bloedige oorlogen en omvangrijke veroveringen. In dit boek worden we geconfronteerd met de treurigste en armzaligste vorm van het theïsme. Er mag dan weliswaar veel door de vertaling verloren zijn gegaan, maar ik heb er niet één waardevolle gedachte in kunnen ontdekken.” . Was getekend: Arthur Schopenhauer (1788-1860).
afbeelding van Repri-man-de
Ik eis in naam der mensheid dat de Zwarte Steen verbrijzeld, het gruis ervan in de wind verstrooid, dat Mekka verwoest en het graf van Mohammed onteerd wordt. Dat is de manier om het Fanatisme te ontmoedigen. verwilderd | 18-07-11 | 20:12 | Hihihi, je pilletje soms niet ingenomen?
afbeelding van Bavaria73
Vinden ze het raar dat men steeds meer een hekel krijgt aan dit tuig.
afbeelding van verwilderd
willem61733372 | 18-07-11 | 20:05 En heb heel wat minder moeite met de Paus en z'n pedogevolg. Die betalen tenminste nog iets terug aan slachtoffers omdat anders de kerk te rap leegloopt :) Of ook in fik gestoken dan wel beklad zou gaan worden .
afbeelding van Gekke Gerrit
CS-6 Ben je de executie's vergeten in de stadions, die de taliban op onschuldige mensen uitvoerden.
afbeelding van A. De Bree
@Repri-man-de | 18-07-11 | 20:16: Pssst... da's een citaat van Gustave Flaubert (1821 - 1880).
afbeelding van verwilderd
20:16 repri..mandjevol : Jij misschien , maar heb ik niet nodig , hoezo ?
afbeelding van itsrutger
respect voor die mannen die in de loper kijken.
afbeelding van verwilderd
repri zoekt in mandje naar pilletje ?
afbeelding van lophius c.s.
Geloofsuitingen die ten koste gaan van individuele vrijheden door religie geïnspireerd, dienen te worden bestreden met alle voorhanden middelen. Wie maakt dit de hodja's wijs?
afbeelding van A. De Bree
@verwilderd | 18-07-11 | 20:17: Overigens dank voor die barokke youtube link op dat andere draadje; mooi orgel & prachtige uitvoering. . Ik zal eens kijken of ik nog een sappig citaat kan vinden van Christiaan Snouck Hurgronje.
afbeelding van Repri-man-de
A. De Bree | 18-07-11 | 20:19 | * dank u * .
afbeelding van verwilderd
Niet voor die in de loop - , maar ook niet voor die , die over die loop door vizier heen kijken . Voor zover 'n vizier ueberhaupt nodig is met hoogstens twee lijklengtes afstand.
afbeelding van itsrutger
@verwilderd stop er gewoon mee om te bewijzen dat gelovigen achterlijk zijn (want dat zijn ze gewoon). elk geloof met een god erin is achterlijk, als mensen daar er niet mee eens zijn moet maar een geschiedenis boek lezen en zullen daar het bewijs vinden. I HAVE SPOKEN :|
afbeelding van verwilderd
respect voor die mannen die in de loper kijken. itsrutger | 18-07-11 | 20:20 Ik dus niet
afbeelding van itsrutger
@ verwilderd waarom niet?
afbeelding van verwilderd
Yep ! itsrutger / 20:25.. ME TOO :)
afbeelding van Repri-man-de
Jij misschien , maar heb ik niet nodig , hoezo ? verwilderd | 18-07-11 | 20:19 | Omdat je zo verwilderd tekeer gaat (pun intended); geen oog hebt voor een redelijke opmerking (MrSpiritus001 | 18-07-11 | 20:00 |); je je net zo uit als een haatbaard.
afbeelding van IJgenweis
verwilderd | 18-07-11 | 20:12 | Tututututut...Verwilderd toch... denk aan je hart. Steek nog een sigaar op ofzo en drink er nog één.... Laat geworden gisteren zeker met SN-nen? Als je er niet tegen kan en sjaggo wordt... moet je gewoon wat eerder je nestje in. Walgelijke video trouwens. Maarja.... 't blijft de Taliban natuurlijk. Iets waar de gemiddelde Moslim in Nederland mijlenver vanaf staat.
afbeelding van A. De Bree
@IJgenweis | 18-07-11 | 20:31: Tenzij ze 'n vlucht richting de Tora Bora boeken... dan komt het wel degelijk dichter voor hunnie d'r bij.
afbeelding van IJgenweis
itsrutger | 18-07-11 | 20:25 | Nou fijn dat you hebt "gespoken" hoor.... zijn we weer een stuk wijzer van geworden. Er zijn zo ontzettend veel gelovigen die in naam van hun geloof ontzettend veel hulp bieden aan mensen in nood. Toegegeven, meestal zitten die mensen in nood vanwege oorlog. En een groot deel van de oorlogen gaat over een geloof. Maar waarom kan je mensen niet in hun waarde laten en gelukkig laten zijn met hun overtuigingen? Ze storen mij totaal niet. Ik heb zelfs respect voor ze. En stiekem ben ik nog jaloers ook. Het moet lekker leven als je weet dat er na dit leven nog meer is.... Ik ben er (helaas) te nuchter voor.
afbeelding van verwilderd
http://www.youtube.com/watch?v=lo6uRwwnFH0&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=ObKRVQDKMwU&feature=relmfu Sja, als ze daar de islam en talaban niet hadden binnengehaald , zou Kabul nu als Dresden na WOII allang weer zijn opgebouwd. Het is er nog 'n zwijnepan.
afbeelding van A. De Bree
^verwilderd | 18-07-11 | 20:40: Lieve mensen, de eerste kan u direct overslaan tenzij u een sterke maag heeft, de tweede lijkt me leerzaam.
afbeelding van lophius c.s.
A. De Bree | 18-07-11 | 20:33 | Hoe groot is die Tora Bora nu helegaar? Of is het zo dat Pakistan een wel heel erg dikke vinger in de pap heeft wat betreft de vrijheden middels religie? En dat de diaspora her en der in de westerse wereld invloeden uitoefenen op de binnenlandse politiek?
afbeelding van verwilderd
Ze storen mij totaal niet. Ik heb zelfs respect voor ze. En stiekem ben ik nog jaloers ook. Het moet lekker leven als je weet dat er na dit leven nog meer is.... Ik ben er (helaas) te nuchter voor. IJgenweis newuser | 18-07-11 | 20:36 maar wel te nuchter voor om daarheen te verkassen ? Hou je niet tegen , ga toch ...
afbeelding van Muslim
Zo allemaal islamgeleerde hier opeens..... - Minder tv kijken jongens slecht voor jullie, wij zijn nou eenmaal het doelwit van deze tijd, mede dankzij zionistische propaganda, maar vele van jullie zijn achteloos en onwetend... - Zeg wat je wil over islam, maar wij groeien worden alleen maar sterker en steeds meer mensen in het westen bekeren zich naar de islam, meerendeels nog vrouw ook,....
afbeelding van A. De Bree
@lophius c.s. | 18-07-11 | 20:44: Als u de antwoorden op de door u gestelde vragen weet, ik zou zeggen verlicht ons allemaal.
afbeelding van itsrutger
@ ijgenweis lees geschiedenis boeken en dan weet je genoeg. Geloof gaat om macht en geld. als iedereen gelovig was lang geleden dachten we allemaal dat de aarde plat is en dat ze zon om ons heen draaide. oftewel zouden we nog in de middeleeuwen leven (zoals in iran). en je kan zo wel door blijven gaan over een geloof met een god. ________ degene die goed bezig zijn zijn boeddhisten, die geloven ook ergens in maar niet in een god. ik weet niet hoe die wetenschappelijk zijn maar die zijn een stuk beter in het leven zelf.
afbeelding van kempenaer
willem61733372 | 18-07-11 | 20:05 Jij bent een dhimmi die het walgelijke karakter van de islam constant bagatelliseert en relativeert. 70 jaar geleden was de NSB jouw club. Nu heul je met de nieuwe vijand van de vrijheid mee. Misselijkmakend.
afbeelding van A. De Bree
@Muslim | 18-07-11 | 20:46: U heeft iets teveel jahiliyyah pilletjes geslikt, want uit uw zogenaamde onfeilbaarheid is nogal wat over te twisten. . http://www.youtube.com/watch?v=LVQ0MXp-8ds . Doe maar mee klappen, dat lucht op.
afbeelding van kempenaer
Tiberius | 18-07-11 | 18:04 Dankzij PvdA, CDA, VVD, D'66, GL, CU en SP inderdaad. Ze hebben hun eigen land verraden.
afbeelding van kempenaer
pot verdikke | 18-07-11 | 17:59 De realiteit strookt niet met je achterhaalde ideeën, lullig is dat hè...
afbeelding van Dirty-Harry44
@Kempenaar: i second that!
afbeelding van lophius c.s.
@A. De Bree | 18-07-11 | 20:47 Komt goed De Bree. Niet nu. /Koran is onfeilbaar, zij die hierin twistten zijn slechts onwetend.../ Muslim | 18-07-11 | 20:46 Gossie, je lijkt overtuigd van je zienswijze. Vertel eens wat vrouwen er toe beweegt zich te hullen in vormloze gewaden terwijl je zelf de niet-geziene vruchten van je levenswijsheid plukt.
afbeelding van A. De Bree
@lophius c.s. | 18-07-11 | 20:56: Koel ook aan de c.s. de groetjes (wie dat ook moge zijn). *handjes klappen doet op chubby.checker.*
afbeelding van PretMinaret
@ Muslim | 18-07-11 | 20:46 | "Zeg wat je wil over islam, maar wij groeien worden alleen maar sterker en steeds meer mensen in het westen bekeren zich naar de islam.." . Pas nou maar op, voor je het weet is het in heel het Westen het geval dat de overheden de volkssentimenten niet meer kunnen beteugelen en een aantal mensen hun eigen wetten gaan maken. Sebrenica is nog niet zolang geleden zoals je weet. En hoe zeer ik ook tegen dat soort geweld ben, het is maar een gegeven...
afbeelding van Allemaal
elk geloof met een god erin is achterlijk, als mensen daar er niet mee eens zijn moet maar een geschiedenis boek lezen itsrutger | 18-07-11 | 20:25 | Misbruik melden - Ik heb ze gelezen en ben tot de volgende conclusie gekomen: Niets is zo dodelijk als een dictatuur. Maar nog veel dodelijker dictatuur die geleidt wordt door atheisten. Ook bleek dat conflicten vele oorzaken hadden en dat religieuze oorzaken relatief zeldzaam waren. En ik las ook dat de moderne wetenschap er is dankzij christenen. Welke geschiedenisboeken leest u eigenlijk?
afbeelding van Gekke Gerrit
Muslim | 18-07-11 | 20:46 Je bent en blijft een grappig kereltje.
afbeelding van Gekke Gerrit
Hey muslim de meest van die bekeerde vrouwen mogen jullie hebben hoor, zijn van die kanslozen. mogen zij lekker genieten van die mismaakte pikkies van jullie.
afbeelding van PretMinaret
itsrutger | 18-07-11 | 20:25 | is per ongeluk de genocides onder het nazisme en de talrijke stalinistische/ communistische god-loze regimes in Rusland/ Sovjet Unie, Korea, Cambodja, China, Latijns-Amerika vergeten. Hoeveel miljoenen levens heeft dat ook alweer de vorige eeuw gekost?
afbeelding van itsrutger
@ allemaal honderdduizenden mensen, misschien wel niet miljoenen mensen zijn door de hele geschiedenis heen gedood vanwege geloof. egyptenaren, romeinen, joden, moslims, christenen, enz. doden mensen vanwege geloof (ik spreek niet over oorlogen waar trouwens ook enorm veel mensen dood zijn gegaan). de wetenschap van nu komt door de wetenschappers die buiten het boekje dachten. velen kregen een soort van huisarrest en velen werden ervoor gedood. volgens mij lees je geschiedenis boeken die door de christenen zelf geschreven zijn :|
afbeelding van itsrutger
@ pretminaret Die doden zijn allemaal door 1 persoon of te wel een dictatuur in dat land. waarom denk je dat we hier geen dictatuur hebben? dat is net zo erg als god zelf. bedenk dat christenen, moslims, joden in een "god" geloven wat gelijk staat aan een dictatuur (1 persoon die alles beslist).
afbeelding van lophius c.s.
PretMinaret | 18-07-11 | 21:21 | In aantallen:Een dikke honderd miljoen mensenlevens. Alles kan, alles mag volgens de God die het brein instrueert.
afbeelding van itsrutger
en het erge van allemaal is dat gelovigen vrijwillig voor dit kiezen en die mensen in de dictatuur grotendeels niet.
afbeelding van wilde geert88
als je als moslim in nederland geboren bent en je dit filmpje ziet,moet je god(allah) toch op je knieen bedanken dat je vader je moeder in nl vol geblaft heeft inplaats daar in die zandbakland, kun je dit filmpje waarderen dan helaas is het virus vanuit de zanbak meegekomen,en hebben wij hier in nl het volgende gezwel.zucht
afbeelding van PretMinaret
@ itsrutger | 18-07-11 | 21:26 | Sjongejonge! De Romeinen lieten overwonnen volken hun eigen godsdienst houden, de Egyptenaren hebben geen godsdienstige oorlogen gevoerd, de Joden eigenlijk ook niet, behalve dan hun lijfbehoud in Israël. De Christenen wel, maar dat is sinds de Spaanse overheersing ook gestopt. De moslims echter, gaan nog altijd gezellig door.
afbeelding van lophius c.s.
De Romeinen lieten overwonnen volken hun eigen godsdienst houden Is niet waar Pretje. Djeez!
afbeelding van itsrutger
@ PretMinaret Wie heeft het hier over oorlogen? mensen worden niet alleen gedood tijdens een oorlog :|
afbeelding van blaasbaan
Verspilling van kogels. Al dat lood in de natuur; schandalig.
afbeelding van verwilderd
Muslim | 18-07-11 | 20:46 ..dacht je nou echt dat wij ( islamkenners ..hahahaha ! ) nog zoveel linkse staatspropaganda bekijken op tv ? Die bagger ? Forget it . Doe jij als zoveelste zelfbenoemde lekenimam op deze site ook niet. Je hebt hier en ook in heel Nederland met je soortgenoten echt al teveel verkloot om nog serieus genomen te worden .
afbeelding van wilde geert88
@muslim op het moment zit ik in de snackbar,en heb een lijntje coke alleen voor jou,en heb 112/afdeling politie voorgeprogrameerd in m'n mobiel kom dan.
afbeelding van أنا ابن غزة השטן
verwilderd | 18-07-11 | 21:50 | Misbruik melden - nog steeds aan het trollen? jij zal ook niet serieus worden genomen met zo een naam .
afbeelding van F-funf
@The Russian | 18-07-11 | 14:45 | Misbruik melden Walgelijk. Mladic heeft net als de beesten uit dit filmpje onschuldige mannen vermoord. Mannen die slechts moslim waren. LEER GVD die lijn nou eens te trekken. Deze Taliban honden waren niet die onschuldige niet beter wetende boeren moslimmannen die en verblinde Mladic over de kling gejaagd heeft. Als je om dit soort beelden continue alleen maar zulke domme vergelijkingen gaat trekken is de beer los, dan sta je walgelijke dingen als deze toe. De mannen die hier 5 keer beschoten moeten worden omdat ze anders nog niet dood waren zijn hoogstwaarschijnlijk ook moslimmannen. Ben je autistisch ofzo? Dat je geen middenweg tussen zwart en wit kunt vinden? Je bent in ieder geval ziekelijk bezig.
afbeelding van verwilderd
@ Muslim | 18-07-11 | 20:46 | "Zeg wat je wil over islam, maar wij groeien worden alleen maar sterker en steeds meer mensen in het westen bekeren zich naar de islam.." . Pas nou maar op, voor je het weet is het in heel het Westen het geval dat de overheden de volkssentimenten niet meer kunnen beteugelen en een aantal mensen hun eigen wetten gaan maken. Sebrenica is nog niet zolang geleden zoals je weet. En hoe zeer ik ook tegen dat soort geweld ben, het is maar een gegeven... PretMinaret | 18-07-11 | 21:11 Btw Thanks Maar goed dat ik dat ff gauw zag , had anders zo bijna hetzelfde aan z'n adres getypt.
afbeelding van أنا ابن غزة השטן
verwilderd | 18-07-11 | 21:53 | Misbruik melden - jammer dat je constant geweld predikt hier, *reikt meneer een zwitsal*
afbeelding van A. De Bree
@lophius c.s. | 18-07-11 | 21:45: Wodan is nog steeds woensdag. Donar is nog steeds donderdag. . Freia (Romeins Wijf) is nog steeds vrijdag.
afbeelding van A. De Bree
^Donar = Thor. *wel even mooi, dat dan weer wel*
afbeelding van verwilderd
| 21:53 onze mosseltrol weer :) 'Vriend' : Als jij serieus genomen wil worden kan je daar gewoon om vragen .Maar eerst respect tonen , doen wij ook altijd . Je bent hier overduidelijk niet thuis , ook al bijna niet meer gewenst al denk je misschien nog van wel...vriend...
afbeelding van F-funf
@Muslim | 18-07-11 | 20:46 | Misbruik melden Lul niet. De conservatieve Islam verliest. Al zo'n jaar of 50 flink. Dat voelen jullie stiekem wel. Een deel werkt er aan mee en moderniseert. Het autistische deel dat niet tegen verandering kan grijpt naar extremistische middelen. Juist de extremistische beweging is een laatste wanhoopsdaad om door middel van angst, dood en verderf de boel proberen te redden. Maar het is wél een teken dat de Islam als ouderwetse en achtergestelde religie verliest. Steek maar je kop in het zand, dan merk je dat het vanzelf over gaat..
afbeelding van itsrutger
@ أنا ابن غزة השטן Stop maar gewoon met lullen, jij kraamt al genoeg onzin hier. je bent geen haar beter dan die mensen die alleen maar haat hebben tegen de islam.
afbeelding van verwilderd
| 21:56... val nou ff dood want mot je niet meer....vriend...
afbeelding van lophius c.s.
verwilderd | 18-07-11 | 21:50 Meer, meer en meer van al dit gedoe jegens lieden die de God aller islamitische wijsheden niet op onvolmaaktheid durven afstraffen. Ga je gang. Waarom moest Jezus op deze manier sterven? PretMinaret | 18-07-11 | 21:40 Kon dit nog vinden voor je: Waarom heeft de liefdevolle Vader toegestaan dat zijn Zoon op deze wrede manier stierf? En waarom was Jezus bereid dit lijden en sterven te ondergaan? Om meer dan één reden. In de eerste plaats om ons te leren inzien hoe erg het is dat wij God niet gehoorzamen, want alleen door de dood van zijn Zoon heeft God onze zonden kunnen vergeven. Maar terzelfder tijd om ons te leren inzien hoe groot zijn liefde, en dus die van God, voor mensen is. “Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven.” Wat Jezus zei, is sindsdien waar gebleken: door zich aan een kruis te laten verhogen ten behoeve van anderen, heeft Hij velen als zijn discipelen naar Zich toegetrokken. (bron:http://www.broedersinchristus.nl/blad/blad_begin_43.htm)
afbeelding van verwilderd
F-funf | 18-07-11 | 22:01 Geef jij het voorbeeld dan maar en steek ook je kop een eind het zand in . Doe je al jaren en je weet hoe dat moet.. :) Hahahaha !
afbeelding van أنا ابن غزة השטן
| 21:56... val nou ff dood want mot je niet meer....vriend... verwilderd | 18-07-11 | 22:02 | Misbruik melden - lol hoe miezerig is je leven werkelijk? @itsrutger | 18-07-11 | 22:02 | Misbruik melden - ik weet niet waar je het over hebt .
afbeelding van verwilderd
lophius c.s. Volgens mij werd ie door een bus overreden .. http://www.youtube.com/watch?v=wpe3LqeAtDk&feature=fvst
afbeelding van A. De Bree
@lophius c.s. | 18-07-11 | 22:03: Ik ben meer zo iemand als van Bacchus, mag dat?
afbeelding van lophius c.s.
A. De Bree | 18-07-11 | 22:08 Ga met je mee. Skol!
afbeelding van F-funf
@verwilderd | 18-07-11 | 22:05 | Misbruik melden - Je kent me niet, dus ik weet niet waar je het over hebt? Je wou zeggen dat de Islam groeit?
afbeelding van itsrutger
@ أنا ابن غزة השטן de onzin die je lult zegt genoeg. als je nog steeds niet weet waar ik het over heb dan ben je dommer dan ik dacht.
afbeelding van Anaalgarnaal
all is fair in love and war of niet dus. Wie zal het zeggen..?
afbeelding van verwilderd
Sorry , deze versie is m.i. toch even wat beter ... lophius : Geen echte hekel eraan hoor , behalve dan wel en terdege aan die achterlijke idiotologie die Islam heet ... Verder helemaal niks (meer ) met geloof , weet je dat ff weer. http://www.youtube.com/watch?v=w42ycMkAhVs&feature=related
afbeelding van أنا ابن غزة השטן
als je nog steeds niet weet waar ik het over heb dan ben je dommer dan ik dacht. itsrutger | 18-07-11 | 22:11 | Misbruik melden - ik weet niet waar je het over hebt.
afbeelding van A. De Bree
^ui Jij wel dan?
afbeelding van verwilderd
Toch even wat minder schokkend als die beestachtige moslims al eeuwen tekeer gaan , nietwaar ?
afbeelding van lophius c.s.
A. De Bree | 18-07-11 en anderen. Alweer een filmpje van achterlijke gedoe. http://www.youtube.com/watch?v=Svh8Uq8T2Nw&feature=related (don't schoot the pianist..)
afbeelding van A. De Bree
Voor de nabestaanden . http://www.youtube.com/watch?v=0Aej0vQJNQA
afbeelding van wilde geert88
@muslim inderdaad u heeft gelijk,er komen steeds meer domme mensen ter wereld
afbeelding van أنا ابن غزة השטן
wilde geert88 newuser | 18-07-11 | 22:25 | Misbruik melden -23-jarige snotneus.
afbeelding van verwilderd
Toch fijn dat die moslims ook geloven dat ze in hun zoveelste hemel 72 door hele volksstammen uitgewoonde 'maagden' mogen verkrachten , daaarnaast ook in een hel geloven. Gun 't ze beide . Echt , maar dan wel zo gauw mogelijk d'r overheen of erheen :)
afbeelding van MeinKraft
Akmmor | 18-07-11 | 18:58 | Misbruik melden Dit vind ik wel zo mooi, men kan tegenwoordig wel lezen maar niet begrijpen. Liever Akmmor, heb jij wel eens goed gelezen wat ik gepost hebt? Conspiracy theories zijn wel het laatste waar ik me mee bezig houd.
afbeelding van aren123
Er is blijkbaar geen enkele moslim wreedheid meer die mij nog kan schokken, de lijst van totale walgelijke wreedheden is al zo lang dat ik alleen nog maar kan hopen dat ze allemaal op hun verjaardag een gruwelijke dood sterven.
afbeelding van verwilderd
Heel mooi , lophius c.s. en de Bree..links passen ook in plaatje dat ik van die taliban-en moslimzwijnen heb.. Vooroordelen nu haast ook , en dat is heel wat minder aangenaam voor ze . Redelijkheid is ver te zoeken bij ze dus ik ga d'r gemakshalve in het vervolg er maar van uit dat het tuig en schorem is wat zich toch niet wil aanpassen . Dus gewoon kan oprotten , per direct liefst. Zo kan het dus ook gaan ..
afbeelding van lophius c.s.
verwilderd | 18-07-11 | 22:28 Weet je; druiven, melkspenen gevuld met honing, vijgen enzovoorts. Koran is een duivels boek/door een achterlijke god ingegeven. Achterlijken kunnen niet anders dan deze gedachte volgen daar zij anders(traditie eigen)het aardse leven moeten laten voor wat het is. Wie redt de vrouwen uit deze achterlijkheid!
afbeelding van monmax
VoorbibsberberIsBack newuser | 18-07-11 | 15:27 | Misbruik melden Laffe honden zijn het en niet anders. Primitievelingen die geen enkel respect hebben voor andersdenkenden. En waarom, niet om die god van ze, nee ook bij hun draait alles om geld, nl. de heroine. Oh wat zouden de yanks een hoop kunnen winnen door de papaveroogst een aantal jaren te vernietigen.
afbeelding van A. De Bree
@lophius c.s. | 18-07-11 | 22:38:"Wie redt de vrouwen uit deze achterlijkheid!" Ik hoop onze vrouwen (en ook mannen) naast wie ik wens te staan jegens dreigende valse godheden.
afbeelding van verwilderd
أنا ابن غزة השטן newmisuser | 18-07-11 | 22:05 Je kunt nog steeds op dit topic reageren want de redactie vind de discussie kennelijk nog lang niet grof genoeg ...maar ik wel . Bye bye ..lutser...
afbeelding van أنا ابن غزة השטן
verwilderd | 18-07-11 | 22:47 | Misbruik melden - hey wel thuis he. Vergeet de internetcafe eigenaar niet te betalen en niet te lang naar de capuchons kijken . tot kijk
afbeelding van C. Peacemaker
als Geert Wilders dit filmpje uit zou brengen om de wereld te laten zien hoe wreed en harteloos moslims kunnen zijn, zou ie dan weer worden aangeklaagd wegens haatzaaien of groepsbelediging??????
afbeelding van lophius c.s.
A. De Bree | 18-07-11 | 22:41 5* Kan niet anders dan u volgen in de gedachte dat valse goden dienen te worden bestreden. omg.
afbeelding van أنا ابن غزة השטן
C. Peacemaker newuser | 18-07-11 | 22:52 | Misbruik melden - blijkbaar niet want hij is niet aangeklaagd wegens het maken van fitna.
afbeelding van verwilderd
أنا ابن غزة השטן newuser | 18-07-11 | 22:51 Kijk jij maar fijn naar deze kapuchon ... http://www.youtube.com/watch?v=p8p4G46NXCs&skipcontrinter=1
afbeelding van wilde geert88
@ أنا ابن غزة השטן dank je,lang geleden dat ik dat gehoord heb,maar hoe kun je iemand van 23 als snotneus betitelen als je zelf een puisterige 16 jaar bent?!?, mijn inschatting van jou is dat je tranen nog in je ogen staan vanwege het feit dat net je tweede teelbal is ingedaald,inschatting opgemaakt uit comments van vandaag. maar toch vriendelijk bedankt voor het compliment
afbeelding van أنا ابن غزة השטן
verwilderd | 18-07-11 | 22:56 | Misbruik melden - waar in NL was dit ookal weer gebeurd? oh nou gaan we ons ineens bekommeren om verwegisthan.
afbeelding van Repri-man-de
أنا ابن غزة השטן newuser | 18-07-11 | 22:58 | ik weet niet waar je het over hebt.
afbeelding van verwilderd
Repri-man-de | 18-07-11 | 23:01 Hij nog minder :) Maar heb 't wel gehad met die loser.
afbeelding van أنا ابن غزة השטן
eb 't wel gehad met die loser. verwilderd | 18-07-11 | 23:04 | Misbruik melden - heb je het eindelijk gehad met jezelf?
afbeelding van s0lidus
Hoe erg dit ook is, als de media dit soort filmpjes gaat publiceren krijgen de extremisten hun zin. De tollieban moet alleen in het nieuws komen als ze zware verliezen lijden.
afbeelding van أنا ابن غزة השטן
s0lidus | 18-07-11 | 23:10 | Misbruik melden - LOL comment van de dag.. je bedoelt propaganda , hahahaha . dat is al langer aan de gang hoor . maar er moet ook zo nu en dan een verlies zijn zodat de soldaten landen als o.a afghanistan langer kunnen bezetten.
afbeelding van Repri-man-de
أنا ابن غزة השטן newuser | 18-07-11 | 23:06 | أنا ابن غزة השטן newuser | 18-07-11 | 23:12 | ik weet niet waar je het over hebt.
afbeelding van verwilderd
http://www.youtube.com/watch?v=sNEUdGZutGw&feature=related
afbeelding van wilde geert88
het filmpje laat duidelijk zien,hoe dom die gasten zijn,schieten op je eigen geloofsgenoten,zo gaat het aantal moslims per dag,ook gelukkig snel omlaag zoals @muslim in zijn comment voor waarschuwde,het moslimnatuurlijk evenwicht,het werkt!!
afbeelding van lophius c.s.
أنا ابن غزة השטן\ /verweggieland ×-stan en verder zandbankakkars met nichten m/m/ Vraagje: mo, is van van enige affiniteit verstoken en moet de deerne laten bloeden opdat de familie-eer wordt bestendigd. Heeft dit met -verlies van doen indien deze deerne zelfstandig zou beslissen een eigen partner(zonder de -eer te verliezen) te kiezen?
afbeelding van verwilderd
http://www.youtube.com/watch?v=O3ei4WcP_uc&feature=related
afbeelding van C. Peacemaker
أنا ابن غزة השטן | 18-07-11 | 22:53 | Sorry vriend, maar Fitna speelde wel degelijk een grote rol in de aanklacht tegen De heer Wilders! Domme kleautzakken hadden hun mond vol hoe erg Fitna was. Sommigen konden het niet meer aanzien. Als ik Geert Wilders was, liet ik dit filmpje overal te wereld zien als zijnde Fitna 3.
afbeelding van C. Peacemaker
s0lidus | 18-07-11 | 23:10 Hoezeau krijgen extremisten hn zin? Ik snap je niet zo goed. Ik zou juist zeggen dat de nu helemaal de publieke opinie tegen zullen krijgen. Geen moslim ter wereld zal het nog in z'n domme harses halen om bedrip te tonen jegens de taliban! Denk ik.
afbeelding van verwilderd
http://www.youtube.com/watch?v=ZpA0l2WB86E&feature=related
afbeelding van verwilderd
:) Go on ..Ik lees he'wel ... hahahahahaha ! http://www.youtube.com/watch?v=BvE0LsIeNGM&feature=related
afbeelding van verwilderd
http://www.youtube.com/watch?v=x0wStk_WTQA
afbeelding van lophius c.s.
Nietszeggende en met name nietsbetekende godsvrezenden dienen te gaan zandhappen.
afbeelding van s0lidus
C. Peacemaker | 18-07-11 | 23:28 | Ik vind dat ze zo teveel credit krijgen voor hun laffe actie, want ze willen gewoon angst en haat zaaien. Zo krijgen bijvoorbeeld voorstanders van de tollieban en andere extremistische groeperingen het gevoel dat ze nog steeds heel machtig zijn. Ik zou zeggen geef ze het gevoel dat ze niks voorstellen, gewoon via de media. En eh ik moest wel ff lachen om dit wat je zei: "Geen moslim ter wereld zal het nog in z'n domme harses halen om bedrip te tonen jegens de taliban! Denk ik."
afbeelding van lophius c.s.
s0lidus | 18-07-11 | 23:45 Je vergist je in wat moeders te vertellen heeft.
afbeelding van J.F.H.
zooo zinloos...!
afbeelding van Repri-man-de
@verwilderd - Goede smaak van muziek! Mijn dank!
afbeelding van Aswin
Dit is niet goed, simpelweg gezegd schandalig, grof en tegen alles wat de mensheid ons in edjaren heeft bijgebracht. MAAR helaas krijg ik het beeld dat wij in het westen niet veel meer zijn dan deze zogenaamde gelovigen. Het begint al met de vele intelligente opmerkingen/commentaren hieronder en waarschijnlijk ook vele na dit bericht. De Islam dit, de Islam dat .... heel veel respect voor jullie professionele maar vooral vakkundige analyse. Een ieder met een beetje verstand weet dat er geen enkel geloof is welk dit soort geweld goed keurt. Het is makkelijk doden als je zogenaamd dat vanuit je geloof doet. En als je dat gelooft dan ben jijzelf niet veel slimmer!
afbeelding van lophius c.s.
Aswin newuser | 19-07-11 | 00:08 The new world liet mij in een ver verleden weten dat Roodkapje en Hamburger het summum werden en zouden worden van de Dagoberts en vreetfestijnen. Hamburgerhill geeft een andere visie nadat er voor kort een 1600 bizons zijn afgeslacht omdat zij zich buiten Yellowstone bevonden en niet van zinnens waren deze menselijke opgeworpen barrière te verlaten. Wolven worden dus ook-ter faveure van de veeboeren-(als vanouds) in Montana vanuit helikopters met longriffles om zeep geholpen. Welk geloof maakt de mens bijdehanter?
afbeelding van Allemaal
@itsrutger | 18-07-11 | 21:26 Ja, natuurlijk zijn er mensen gedood door religie. Alles wat de mensen aan het hart gaat, wordt om gemoord: Water en andere grondstoffen, macht, geld, ideologie, liefde, etc. Wat mensen zoals jij altijd lijken te vergeten, is dat nog geen 100 jaar geleden een groep atheisten honderdduizenden gelovigen heeft opgepakt, gemarteld, vermoord en verhongerd. Omdat ze gelovig waren. En jij maar blijven wijzen naar geloof als boosdoener. Terwijl het aantal religieuze oorlogen 7% is en bij ander geweld is het dodental 2%. Zoals ik al zeg: Religie is, net zoals andere zaken die mensen na aan het hart gaan, een van de vele oorzaken voor geweld. Maar jij hebt een hekel aan religie, dus je hebt wat moeite om de feiten helder te zien. - En het is ronduit lachwekkend dat je probeert om de eerste christelijke wetenschappers te framen als eigen-niet-echt-christelijk. Ik kan je uit de droom helpen: Hun werken zijn bestudeerd en ze waren geloviger dan de doorsnee van de bevolking. Dat velen er voor werden gedood is een broodje aap wat door reli-haters wordt gepredikt. Je kan een dubieus geval van Galileo blijven uitmelken (ik zeg dubieus, want was het om zijn wetenschap of vanwege zijn ongehoorzaamheid aan het gezag, of beiden?), maar dan houdt het ook wel op. Dat kom omdat de moderne wetenschap nergens anders ter wereld is begonnen, dan bij zeer gelovige lieden. Het christelijke wereldbeeld is rationeel vergeleken bij andere religies, dus zo gek is het ook niet. Maar jij wil het gewoon niet weten, dus schuif je ook de feiten onder het tapijt.
afbeelding van lophius c.s.
Freia (Romeins Wijf) is nog steeds vrijdag. A. De Bree | 18-07-11 | 21:56 Godin van de liefde en zo kan ik me herinneren. Je maakt er maar een compositie mee. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b0/Motief_van_Freya_en_de_gouden_appels%2C_Richard_Wagner.jpg/400px-Motief_van_Freya_en_de_gouden_appels%2C_Richard_Wagner.jpg
afbeelding van Aqualaire
Walgelijke extremisten. Wat dat betreft is het goed dat landen als Pakistan een regering hebben die dit soort extremisten de kop wil indrukken. Dat kan niet genoeg gedaan worden.
afbeelding van lophius c.s.
Over ontwikkeling gesproken; je mist het nodige indien je deze vrouw wilt gaan bedwelmen met islam. http://www.youtube.com/watch?v=BvE0LsIeNGM&feature=related *dankt verwilderd*
afbeelding van lophius c.s.
Over broedermoord nog het volgende: Kosovo Na de verkiezingswinst verklaarde Devlet Bahceli, de huidige leider van de MHP, dat Abdullah Öcalan zo snel mogelijk opgehangen moest worden, het Koerdische 'separatisme uitgerot moest worden' en dat de PKK-leiding in Irak, Iran, Syrië en Griekenland geëlimineerd moest worden. En er wordt weer flink gepleit voor de inzet van NAVO-grondtroepen in Kosovo, het liefst Turkse. In augustus 1998 werd al bekend dat Turkse nationalisten vrijwilligers aan het ronselen waren voor 'humanitaire missies' in Kosovo. Turkije heeft speciale banden met Kosovo, dat in de 14e eeuw en begin deze eeuw eventjes tot het Ottomaanse Rijk behoorde. Bovendien wonen er ongeveer twee miljoen Albanese moslims in Turkije, waarvan veel familieleden in Kosovo leven. Bovendien botst de groot-Turkse gedachte nogal met de Servische aspiraties en neigen de Grieken (aartsvijanden van de Turken, zie kwestie Cyprus) naar steun aan hun orthodoxe broedervolk, de Serven. Je verzint 't niet.
afbeelding van lophius c.s.
Moet natuurlijk nog een bronvermelding bij: http://afa.home.xs4all.nl/comite/artikel.html#a1
afbeelding van Bassie-
alle reaguurders met jullie linkjes.. ik heb zojuist liggen braken.. van verbaasdheid, verwondering, en ongelofelijke wanhoop... ik word helemaal ziek van die brute mensen-afslachtingen..
afbeelding van lophius c.s.
Bassie- | 19-07-11 | 01:50 | Allah weet 't beter. Anders zou hij niet telkenmale worden aangeroepen in alle handelingen die voorafgaan aan islamitische gedachten.
afbeelding van scheten-wapper
Bizar dat mensen dit koppelen aan de islam, terwijl dat er natuurlijk geen hol mee te maken heeft. Het is 100% verwerpelijk wat hier gebeurt, maar het is een politieke daad. En het is jammer dat de executies van moslims door Amerikanen toch vaak een stuk minder fel veroordeeld worden dan de executies door de Taliban. Het zou er een stuk beter op worden als we de Amerikanen net zo hard zouden veroordelen als de regimes van bv. Pakistan of Iran. Laten we hopen dat Bush als oorlogsmisdadiger zal worden berecht. Dat zou een mooi begin worden. Bin Laden mocht zonder rechtszaak worden geexecuteerd, maar George Bush loopt nog steeds vrij rond. Rare wereld.
afbeelding van respekt
Moslims die moslims afmaken, ziek! Die zijn pas een gevaar voor de maatschappij
afbeelding van Haters gonna ...
Dus vanwege die extremisten is gelijk het hele geloof, waarin ook die agenten in geloven meteen kut?
afbeelding van Gekke Gerrit
Haters gonna ... | 19-07-11 | 09:08 Noem eens eens iets positiefs waar islam heerst.
afbeelding van Trudy4531
Welke Allah is nu de echte Allah, die van de politieagenten... of die van de Taliban?
afbeelding van Trudy4531
Wat een geloof, ze blijven hedendaags elkaar nog uitmoorden!
afbeelding van A. De Bree
@lophius c.s. | 19-07-11 | 00:47: Echter zijn die andere twee (heidense) goden van germaanse afkomst en die werden niet door de Romeinen bestreden. . @scheten-wapper | 19-07-11 | 08:41: Inderdaad is het een politieke daad; dus wel degelijk direct verband met de (politieke) islam.
afbeelding van Repri-man-de
@Allemaal | 19-07-11 | 00:35 | Over onder het tapijt schijven gesproken, De inquisitie vergeten? De heksenprocessen?
afbeelding van Repri-man-de
Schijven = schuiven * pakt snel nog maar een tweede kop koffie *
afbeelding van DaniellevanBarneveld
Superziek, maar heb ergere executies gezien op liveleak. Gewoon misselijkmakend... ik zal bv de executie op die 6 diensplichtige nooit meer vergeten... als je dat hebt gezien WENS je dat je op een rijtje gezet word om voor je flikker geschoten te worden. Verschrikkelijk voor de familie leden dat dit zo online verspreid word btw.. eigenlijk ongelovelijk dat dit gezien MAG worden.
afbeelding van ErnstHakkesteeg
Deze mensen in deze video, kun je natuurlijk niet als "de moslims" en "de Islam" aanduiden in je posts. Dat is wel heel kortzichtig, maar dit zijn de meeste mensen hier blijkbaar op SN. Maar altijd goed voor discussie zo blijkt!
afbeelding van ErnstHakkesteeg
-weggejorist-
afbeelding van marcc85
@ Haters gonna ... | 19-07-11 | 09:08 Ja
afbeelding van Ploertendodert
@marcc85 | 19-07-11 | 11:07 +1!
afbeelding van Cipiripi
@ MeinKraft | 18-07-11 | 15:16 De waarheid is hard.. je moet bepaald kennis hebben om iets te kunnen begrijpen. Niets is wat het lijkt. Als jij alleen op school zit en/ofen je werk.. weet je eigenlijk niet zo erg veel van het leven.
afbeelding van Cipiripi
DaniellevanBarneveld | 19-07-11 | 10:28 Dit gebeurd overal ter wereld elke minuut.. en deze is toevallig opgenomen om het westen beetje te ontwrichten... ff voor de beeldvorming.
afbeelding van Repri-man-de
@verwilderd Nog een klein stukje toepasselijke muziek. http://www.youtube.com/watch?v=tJFCLyjhB6s
afbeelding van Cipiripi
Wij leven in een kapitalistische illusie... het midden-oosten nog niet. Geld zal op deze tour Allah/Jezus worden over de hele wereld. Protocol 20 en 22 er vooral om je in de illusie te zuigen protocol 24. Des te meer cash-flow des te meer ze kunnen oplichten om er zelf nog sneller rijker te kunnen worden... uiteindelijk gaat alles naar 1. om je ogen te openen hoe groot deze conspiracy is : bijna 7.000.000.000 mensen worden regeert door 120 mensen. 'The few control the many' ook een credo van de vrijmetselaars. http://nl.wikipedia.org/wiki/Protocollen_van_de_wijzen_van_Sion. het orgineel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Niccol%C3%B2_Machiavelli
afbeelding van Cipiripi
WIJ LEVEN IN EEN CONSPIRACY filosofisch: als je een puzzelstukje bent in jouw realiteit.. kan je nooit het geheel van bovenaf kijken.. bewuster worden vergaar je alleen door meer informatie !!!! wij zijn al meer dan 100 jaar slaven van de banken : http://www.youtube.com/watch?v=r2qPZ9WqLy4
afbeelding van kempenaer
scheten-wapper | 19-07-11 | 08:41 Haal je kop eens uit het zand, sufferd. Natuurlijk heeft het wel met de islam te maken.
afbeelding van marcc85
Trouwens het is heel simpel in een paar punten: - geloof/reli is afhankelijk van je geboorteplek en cultuur. Word je in een of ander bergdorp geboren die gelooft in de grote Jubulabulabi op de bodem van de oceaan dan geloof je daar in. Zo geld het ook voor ieder ander geloof. Zo simpel is het nou eenmaal. - Als je kijkt hoe oneindig groot en divers ons universum is en hoe insignificant wij als mens hierin staan, kun je hier al uit opmaken dat de kans dat er een God bestaat geheel nihil is. - Welk geloof moet ik nu volgen van de mogelijke duizenden die er bestaan? Is er maar 1ntje dan die het juist heeft en wie heeft dit alleenrecht? Is het aantoonbaar of alleen maar een gevoel? (is dus weer opvoeding/cultuur/geboorteplaats). - Als er echt een God was die alles heeft gecreëerd en een "oogje" in het zeil houdt voor de mensen die zich hier bevinden, waarom is er dan zoveel ellende? Waarom worden gebeden nooit verhoord? Waarom is er honger en oorlog? - Als er dus een God is, is het dan niet een beetje raar dat dit allemaal zo kan gebeuren? Waarom laat hij zich niet wat vaker zien (1 keer is toch niet teveel gevraagd)?
afbeelding van kempenaer
Haters gonna ... | 19-07-11 | 09:08 De islam is een agressieve, geweldadige, achterlijke en imperialistische doctrine. Deze slachtpartijen zijn zijn dus een logisch gevolg van het aanhangen van de islam. Iedere vrijheidsgezinde burger zou de islam dus net zo hard moeten bestrijden als andere gevaarlijke en bedreigende ideologieën zoals het nationaal-socialisme en het communisme. De islam als doctrine heeft in een vrij Europa niets te zoeken, ze wil namelijk de vrijheden vernietigen. Helaas is Europa dankzij landverraders niet in staat gebleken de islam buiten de deur te houden en nu het islamitisch paard van Troje binnen is, fokt deze vijfde colonne erop los als koekoeken op speed.
afbeelding van Cipiripi
Al-Qaida/Taliban/Moedjahedien is voor de beeldvorming(500.000.000 dollar gefinancierd door J.Carter in 1975).. om de schapen weer JA te laten stemmen voor de volgende oorlog en investeringen. waar het naar geld ruikt.. ruikt ook naar een conspiracy.
afbeelding van marcc85
Je kan hier inderdaad uit opmaken dat ik niet geloof, toch ben ik niet bevooroordeeld of heb ik oogkleppen op. Als je met goede argumenten kan komen en mij kunt overtuigen van het bestaan van een God (nogmaals: aantoonbaar) dan ben ik zeer geïnteresseerd om die discussie aan te gaan. Ik heb me verdiept in verschillende geloven en heb dit berustend op mijn verstand (=rationeel) gekozen. Mijn mening is dat geloof ons simpelweg tegenhoudt in onze evolutie naar een antwoord op het grote geheel. Zolang we vast zitten aan bepaalde regels die daaruit voortkomen en dingen verbieden of ontkennen, schieten we er als mens niet veel mee op. Dat is het mooie van wetenschap, niets staat voor de volle 100% vast. Als een stelling onderuit gehaald wordt of een nieuwe theorie ontkracht de oude, dan nemen we dat over als "waarheid". Geloof veranderd niet, blijft vastgeroest aan oude tradites en gewoontes die al lang niet meer van deze tijd zijn. Ik zou zeggen open je ogen eens en sta open voor andere overtuigingen.. Word je een stuk wijzer van.
afbeelding van marcc85
Sorry voor de nieuwe plemp maar zie ook dat ik mijn zwitsal kwijt ben, zou ook eens tijd worden xd Zeg ik dus toch wel zinnige dingen haha
afbeelding van Cipiripi
De elite controleren onze illusie van discriminatie.. geen verschillen in de samenleving... geen competitiviteit... minder cash-flow.. minder winst. Alles draait in de media om verschillen te creëren.
afbeelding van Cipiripi
marcc85 | 19-07-11 | 11:48 Als er maar één waarheid bestond(quantum-mechanica).. waren er ook geen oorlogen/verschillen. in quantum komen wetenschap en spiritualiteit bijeen... het een kan niet zonder het ander... Dr. Quantum (animatie): http://www.youtube.com/watch?v=DfPeprQ7oGc Quantum... wetenschap/filosofie van de toekomst.. de tijd van 100% wetenschap is voorbij !!!!
afbeelding van Cipiripi
marcc85 | 19-07-11 | 11:48 | Ik zou zeggen open je ogen eens en sta open voor andere overtuigingen.. Word je een stuk wijzer van. +1
afbeelding van Cipiripi
"Facebook is part of the CIA" (oorzaak van alle onrust in het midden-oosten) http://www.youtube.com/watch?v=Xk3I-a3CJdo. Arme Khadaffi.. je bedoeling waren goed, alle macht behoort bij de bankiers en niet onder de mensen.
afbeelding van Cipiripi
bedoeling= bedoelingen

Pagina's